Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2013.05.17.

Libázik a megélhetési forradalmár

Szárnyathy Géza

Először egy komoly, összeszedett anyagot terveztem írni a Hajdú-Bétes sztoriról, de a történet annyira szánalmas irányt vett, hogy ez már nem lehetséges. Igazodnom kell a valósághoz, bár a valóság hű leképezéséhez az abszurd dráma csúcsa jobban illik: 

hogy rövid legyek folytatom egyszerre és párhuzamosan zsugorodnak nem tudni mi okból a tenisz ellenére folytatom a repülés ellenére s a golf ellenére kilenc lyukkal vagy tizennyolc lyukkal a jégtenisz ellenére röviden nem tudni mi okból Seine megyében Seine-et-Oise megyében Seine-et-Marne megyében Marne-et-Oise megyében egyszerre és párhuzamosan nem tudni mi okból soványodnak és zsugorodnak folytatom Oise Marne röviden minthogy a tiszta veszteség pacákonként Voltaire halála óta két ujj és száz gramm pacákonként átlagos hozzávetőleg szék kerek számban élősúlyban Normandiában nem tudni mi okból hogy rövid legyek a tények beszélnek de ha másfelől tekintetbe vesszük ami még súlyosabban esik a latba hogy Steinweg és Petermann abbahagyott kísérletei fényénél fényénél ebből következően még súlyosabban esik latba Steinweg és Petermann abbahagyott kísérletei fényénél

(Samuel Beckett: Godotra várva, Lucky monológja, részlet)

Mert nagyjából ennyire abszurd, értelmetlen és felesleg ez az egész. Persze korábban is az volt, már 2009-ben az volt, 2013-ban megint elővenni a történetet pedig egyszerűen csak ócska és hányni való politikai fitymacsattogtatás. A történet szomorú, sőt tragikus, de az okok sokkal inkább abban keresendők, hogy a baromfiágazatot akkor versenyképtelenné tette a konkurens Bábolna, amely az állam csecsén lógva határozta meg a piacot. Amely piac neki is végzetes volt, csak épp később rohadt szét az egész. Ennyi erővel a Zalabaromfi bedőléséért Surányi Györgyöt kellene felelőssé tenni, elvégre ő a társaságot finanszírozó CIB elnöke, a picsába már, hogy lehetett cserben hagyni.

A Hajdú-Bét történetet felemlegetni, parlament elé vinni, kárpótolni és felelőst keresni 2013-ban nevetséges. Egyébként is milyen kárpótlásról beszélünk? Aki öngyilkos lett, kap most szép követ? A hozzátartozók zsebébe tolt kárpótlástól remélnek pártszimpátiát? Ha valamikor lett volna relevanciája a kárpótlásnak, akkor az lett volna a megfelelő időpont, amikor a bajba jutott emberek összeomlottak. De most? Tragikus sorsok értelmetlen és már tét nélküli mutogatásával akarnak húsz darab szavazatot összeharácsolni? Kiosztanak 200 millió forintot, hadd lássák, milyen fasza csávók ülnek ott a Kossuth téren? 

A libás jelmezes idióták már szinte megszokottak, a díszlet része Bajnai körútjain, innen azonban egyre nevetségesebb, abszurdabb irányt vett a történet. Az eset folytonos felemlegetése csak nevetséges. Kósa Lajos interpellációja, amelyben aggódva kérdi a minisztert, mi lesz a károsultakkal - a miniszter megnyugtatóan közli, mennek a támogatások - már inkább szánalmas, félresikerült önkielégítés. A csúcs azonban ez: a Hajdú-Bét és a Novofarm károsultak Wittner Máriához fordultak, ugyan képviselné őket a parlamentben.

Tessék? Még ha Selmeczi Gabika lett volna a kiválasztott, érteném (liba-liba, muhaha), de hát hogy jön ide egy öregasszony? Egy megélhetési forradalmár? Ja, persze hogy elfogadta. Eszébe sem jutott azt mondani, kérem, én csak az akácfát ismerem fel, de a libát keverem a kacsával, amúgy is csak farhátat eszem megszokásból, tessenek valami hozzáértőt keresni ehhez. De hol a francban van már Godot?

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

127 komment · 1 trackback

Címkék: húsipar Bajnai Gordon Hajdú-Bét

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr125302879

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A miniszter asszony, mint tőzsdeszakértő 2013.05.18. 16:26:30

Térjünk rögtön a lényegre, amely kérdést nagyon kérem, valaki válaszolja meg nekem: mégis mióta mondhatja meg egy miniszter, mire költsenek az energetikai vállalatok? Németh Lászlóné ugyanis nem kevesebbre vállalkozott, mint 30 százalékos rezsicsökkent...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.18. 10:10:36

"Még ha Selmeczi Gabika lett volna a kiválasztott, érteném (liba-liba, muhaha),"

:D:D

Ez nagyon ott van. :D

Fejesrob 2013.05.18. 10:15:05

"A Hajdú-Bét történetet felemlegetni, parlament elé vinni, kárpótolni és felelőst keresni 2013-ban nevetséges. "

Csak háborús bűnösöket nem nevetséges keresni 100 évvel az események után.

sárkányfő 2013.05.18. 10:32:07

@Fejesrob: Na mesélj, milyen foltjai vannak a múltban?

Egyúttal érdekel az álláspontod a fideszmaffia magyarellenes országrablásai kapcsán is, mert - tudom, röhejes - de tisztára úgy tűnik, mintha te, mint a fideszmaffia embere moralizálnál... De ez nyilván félreértem, mert ez a fideszmaffia részéről olyan lenne, mintha a világ legnagyobb ordas kurvája számon kérné valakin, hogy nem szűz.

Szociknak vége 2013.05.18. 10:34:04

Ez ugyan nyilvánvalóan politikaikampány, de nagyon tanulságos, ahogy a kisemmizett baller tömeg felsorakozik a csődlovag mögé.

fermion 2013.05.18. 11:01:46

Szomorú ha családok mentek tönkre ,ezt senki se vitatja.Hány magyar család ment tönkre amiatt amit itt 23 év alatt elloptak....egy komplett országot loptak szét!
Hány gyári melós vagy bányász dolgozott még az egyik nap és másnap reggelre eladták a munkahelyét...őket senki se akarja kárpótolni?A libások sok pénzt vesztettek.....gondolom nem 1-2 libáról van szó és ahogy hallottam sokan nem bírták elviselni a veszteséget és öngyilkosok lettek.Szomorú ha valaki ennyire nem képes elviselni az anyagi veszteséget és az igazságtalanságot de ezzel az erővel az ország lakosságának 99%-a öngyilkos lehetne !!!
Ebben az országban úgy látszik minden emberi értéket eltaposnak és lenéznek,és csak az ér valamit aki lop,csal ,hazudik,megalkuszik,sumákol és urambocsá megfutamodik a gondok elől....
most vagy én aludtam el egy másik dimanzióban és itt ébredtem vagy tényleg csak az érvényesülhet ebben az országban aki anti-ember!:D
Teljesen mindegy ,hogy a mostani vagy a korábbiak vannak megbízva az ország vezetésével ha valójában mind elfelejti ,hogy mire is kaptak megbízást a választóktól!Aki még hisz bármely oldalnak az agyalágyult!
Vissza akarok kerülni a saját dimenzióba!!!!!Emberek,Mentsetek ki az anti-emberek közül!:D

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.18. 11:09:24

@Egen Setalo Lukacs: én is ismerek egy csoportot, akiket tilos nácinak nevezni, bár semmivel sem jobbak, mint a náci, fasiszták, nyilasok, csak gerinctelenek.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.18. 11:10:34

@Fejesrob: a trafikmutyi áldozatait ki fogja kárpótolni? (dohányellenes vagyok, tehát elvileg leszarom, de gyakorlatban ez is csak egy a sok gazemberségetek közül, te gané)

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2013.05.18. 11:25:30

Emberek, semmilyen zsidózást és hasonlót nem tűrünk el a blogon. Aki erre izgul, keresse Bayer Zsoltit vagy Vona Gábort, köszönjük.

@Fejesrob: azért mert valaki több mint ötven éve forradalmár volt járhat érdemrend, kiemelt nyugdíj és sok más, de nem indokolt, hogy ezért a parlamentben üljön, az meg pláne nem, hogy szakemberként lépjen fel olyan ügyben, amihez sosem értett
nem kérem ki a libázást, de ezt az ügyet most kizárólag szavazatszerzés miatt szedték elő, ennek semmi köze a károsultak megsegítéséhez - ez meg hadd ne tessen már

himpellér 2013.05.18. 11:41:49

Igazad van Geyza! Hagyjuk a francba a kárpótlást! Hisz oly rég volt már az egész... Csak egy lebegjen a szemetek előtt, a holokauszt. Nekik jár a lóvé. A meg nem születettek után is.
Elég szarra sikeredett az írásod a"megélhetési forradalmárról".Nem baj. Fuss neki más témában, az tán jobb lesz.
Ha nem tetszett amit írtam, radírozhatod. Hisz neked van hozzá jogod.

kennyking 2013.05.18. 11:44:52

Ludas Matyi háromszor adta vissza.Bajnai is háromszor fogja.( természetesen , nem az ellopott pénzt.)

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.05.18. 11:46:43

@Egen Setalo Lukacs: A nagyapám is kapott kárpótlást. Elhurcolták, kirabolták, és kisemmizték, ezért ő kért és kapott is kárpótlást a rendszerváltás után, hatszámjegyű havi összegben.

A dolog pikantériája, hogy szegény nagyfater nem a Holokauszt károsultja volt, hanem bizony a Szovjetunióba hurcolták el, és a szovjet rabolta ki. Képzeld nekik is van kárpótlás, csak éppen fel kell kelni, és jelentkezni kell érte, amit nagyon sokan nem tettek meg.

Meg egyébként Holokauszt-kárpótlást nem zsidó lengyelek is kapnak, mert őket is érintette. Na róluk mi a véleményed?

bergerdaniel · http://ujkurir.blog.hu 2013.05.18. 11:47:53

@Szárnyathy Géza: de akkor ne nevezd megélhetési forradalmárnak, mert az már egy más szint. tény, hogy csúszik a kuplungja egy ideje, de ha ott volt, akkor ott volt. az, hogy most emiatt parlamenti képviselő, hát istenem.

Ambiorix 2013.05.18. 11:51:43

@Szárnyathy Géza:

Szerintem pont elég indok arra, hogy a parlamentben üljön, az, hogy megválasztották. Nem így látod, Gézám? Tudom, tudom, te és a magatokfajták szeretnék megmondani, hogy kinek indokolt ott ülni, és kinek nem, de hát azok az idők már vagy 23 éve elmúltak. Azért ez a hozzászólásod, jó nagy paff volt ám, Gézám! :)))

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.18. 11:59:36

Még esetleg a szemkilövetettek is forduljanak Wittnerhez és akkor teljes lesz a csapat.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.18. 12:02:24

@braue: Világos. És Széles Gábor rendszerváltás utáni Ikaruszos, és Videontonos sztorijáról mi a véleményed? Ő nem csak nem értett hozzá...

Persze tudom, ő jóbarát, még békemenetel is alkalomadtán. Mekkora álszentség ez az egész...

Dzoltán55 2013.05.18. 12:02:25

Megtalálta a zsák a foltját.
Amikor a 90-es években több évtized után abba kellett hagynom a textilipari tevékenységet,engem ki kárpótolt?Nem siránkoztam,mást csináltam.Pedig sokkal több ment veszendőbe mint pár száz liba.kussoljon ez a sok siránkozó ingyenélő,akik az áfá-ról azt hiszik hogy valamilyen fertőző betegség.

Dzoltán55 2013.05.18. 12:05:23

@Ambiorix: Ez a spiné egyszerűen köztörvényes bűnöző,akit aljas érdekekből a fidesz magához emelt.Pár hülyének tetszik a dolog,a némber meg jól megél belőle.

indapass90210 2013.05.18. 12:27:56

Elképzelem, ahogy 2018-ban, a választásokhoz közeledve Lázár János fanok trafiknak öltöznek....

Trafikot dobni a rendőrre milyen tényállás? :D

Egy igaz ember 2013.05.18. 12:31:25

@Szárnyathy Géza: És akkor mi a véleményed a "betongerincű" Mécs Imréről, aki egy ciklusra átült a szocikhoz Horn mellé?

Egy igaz ember 2013.05.18. 12:34:35

@Dzoltán55: Ha az áfát kifizették a semmire, akkor miért nem sztornózták a számlát és igényelték vissza? Igaz, vesztettek néhány hónap kamatot, de a pénz nem vész el!
Másrészt, mondja már meg nekem valaki, hogy egy kapitalistákat kiszolgáló pénzember hogyan lehet baloldali? Hisz ő maga az a tényező (a kapitalista) akit egy igazi bérből-fizetésből élő munkásember szívből utál!

Le_Penseur 2013.05.18. 12:44:40

Néhány család elmaradt gazdasági hasznát összevetni a holokauszttal? Egyeseknek tényleg kezeltetni kellene magukat!

A Hajdú-Bét károsultjai után remélem kárpótolnak mindenkit, aki valaha valamilyen vállalkozásba belebukott, kirúgták, csődbe ment a cég ahol dolgozott, vagy megszűnt az egész ágazat ahol dolgozott!

nandras01 2013.05.18. 12:48:21

@Fejesrob:
"...A forradalom hősét leöreglányozza..."
még nagyon elnéző, szinte már dicsérően fogalmazó volt a blogger eme jelzővel...

Dzoltán55 2013.05.18. 12:52:26

@ököljog: Ti löktétek oda,háromszáz forintos,népszavazó,fülkeforradalmárok.

Dzoltán55 2013.05.18. 12:54:23

@Egy igaz ember: Te nagyon félreértettél valamit.Ezek a büdös életben nem fizettek áfát.

Sohse volt ilyen jau 2013.05.18. 12:55:13

@Dzoltán55: Egy párt erkölcsiségéről mindent elmond, hogy bár az "Isten, haza, család" szentségét vallja, a Nemzet Nagyasszonyának nevez ki egy olyan "hölgyet" aki a saját édes gyermekeit állami gondozásba adta, csakhogy szabadon űzhesse a világ legősibb mesterségét..

georgenius 2013.05.18. 13:06:55

@fejrob: a Hajdú-Bét egy magán vállakozás. Valószínű, hogy Te is a kapitalizmusra szavaztál. Így az államnak semmi köze a jóvátételre (a köz pénzéből)! Egészen más kérdés a zsidó kárpótlás. Ott az állam volt a felelős!!!! Történelemből elégtelen. Menj a helyedre és ülj le. Tessetek volna forradalmat csinálni! A magáncég eddig az összes perét megnyerte.
A parlamentben ülő öreganyó, aki érdemtelenül ül a parlamentben, olyan ügyet vállal fel amihez sosem értett (lásd Szárnyathy Géza hozzászólása). Ezzel is egyetértek.
OV szerint a szociális juttatások összege nagyon magas. Érzéketlen hozzászólás. Szolidaritás nincs a világon? Szerintem a nagyságos és tekintetes urak fizetésen kívüli támogatásai magasak. Az én elvem szerint egy ember csak egy helyről kapjon (tisztességes) fizetést.
A temetkezéssel kapcsolatos változtatásokkal egyetértek. De én jó helyzetben vagyok, mert nekem OV ássa a síromat!
Pocakos focistának is igaza van: győzött a (kis)Madrid

5perc 2013.05.18. 13:12:35

Aki dolgozik az hibázik is. Így persze OV sosem hibázott.

indapass90210 2013.05.18. 13:14:48

@Sohse volt ilyen jau: azért ennek van egy olyan vetülete is, hogy ő is állami gondozott volt. Relative fiatalon felcsinálták, így azokban az időkben nem lehetett könnyű élete, a megfelelő szülői mintát sem látta.

Szociknak vége 2013.05.18. 13:19:50

Wittner helyében kérem ki magamnak hogy Bajnai megjelenhet vele közös szövegkörnyezetben. köszi.

Fell Bandi 2013.05.18. 13:25:32

A született komcsitolvaj gedeont még Bajáról ismerem, hírhedett tolvaj família leszármazottja. A Hajdúbétes története pedig csak a hülye számára nem nyilvánvaló - még ha a bíróság ezerszer menti is fel a csődbűntett alól. gyurcsány=libajnai=kupac szar. Ez a rövid lényeg.

Viszlojo 2013.05.18. 13:26:46

" hát hogy jön ide egy öregasszony? Egy megélhetési forradalmár? "
Úgy jön ide, hogy akik a magyar népet az életük kockáztatásával szolgálták egy hazug diktatúrával és idegen hódító hadsereggel szemben, azoknak talán több erkölcsi alapjuk van közügyekben szólni. Sőt, még jól és jobban élni is, mint az "egykori" kommunistáknak!
Kíváncsian várom, az lesz-e a fő "érved", hogy törlöd a hozzászólásomat!

@Dzoltán55: "Ez a spiné egyszerűen köztörvényes bűnöző,akit aljas érdekekből a fidesz magához emelt.Pár hülyének tetszik a dolog,a némber meg jól megél belőle."

Pontosítsd légyszi', kire gondolsz, mert így egyszerűbb lesz! Remélem az ő jogi képviselője is olvassa mindezt és megteszi a megfelelő lépéseket a magyar hősök gyalázása miatt! Ami bárkivel szemben, még közszereplővel szemben is tűrhetetlen.

dennisthemenace 2013.05.18. 13:26:56

@Fejesrob: "A forradalom hose".. Inkább nem mondok erre semmit, mert vérig sérteném vele a noi nemet.

órarugógerincű felpattanó 2013.05.18. 13:28:44

@hot-spot: Nyilván a fidesz a felelős a "vállalkozásod" tönkremenéséért. Semmiképpen sem te és a képességeid, illetve azoknak hiánya, ugye?

Btw, nem te voltál az, akit még bkv ellenőrnek sem vettek fel?

kennyking 2013.05.18. 13:31:01

@Fell Bandi:
Egy kicsit több méltóságot a kupac szarnak.

kennyking 2013.05.18. 13:33:16

@georgenius:
" Menj a helyedre és ülj le."
Ezt a mondat végén kell írni- kiegészítve- az " egyes" szóval.Ez liberálisoknál olyan, mint az indiánoknál az " UFF". Ezzel jelzed, hogy kommented végére értél.Több figyelmet kollega, mert a helyedre küldenek és leültetnek, ha vétesz az előírások ellen.

kennyking 2013.05.18. 13:33:53

@georgenius:
" A magáncég eddig az összes perét megnyerte."
Ez aztán egy komoly érv itt Magyarországon.

kennyking 2013.05.18. 13:34:46

@georgenius:
Pocakos focistának is igaza van: győzött a (kis)Madrid
A nem a kis Madrid, hanem a MADRID:

georgenius 2013.05.18. 13:45:44

@kennyking: De én nem adtam egyest. "UFF". És dakota közmondások végén mit kell mondani? (esetleg csinálni)
Látom nem bízol az igazságszolgáltatásban. Én még bízok benne. Van egy perem a Belvárossal (Rogán úr cége az alperes), de 3 éve nem tűzték ki a tárgyalást. 1 éve kérvényeztem, hogy tegyék át az ügyet Zala megyébe, de választ nem kaptam!
Igazad van: a MADRID!!! (ki az múringyó?)

kifordított nagyanyó 2013.05.18. 13:57:46

Nem vagyok egy bajnai fan de örülök,hogy vikiék be vannak szarva tőle.

Magustanonc 2013.05.18. 14:11:39

@poor: Pardon, mellé ment. :)

@ököljog: Az előző neked szólt.

exlex 2013.05.18. 14:21:34

Szárnyathy Géza, és milyen Szárnyathy? Talán liba?

Csak Norris 2013.05.18. 14:32:15

@álfirkász: " én is ismerek egy csoportot, akiket tilos nácinak nevezni"

Én is egyet aki náciellenesnek mondja magát mindemellett a legrasszistábbak közt van. Nem rég volt egy felmérés. Ja, csak ők kimaradtak belőle...

fülesboci 2013.05.18. 14:32:42

a drága jó kurva anyád megélhetési forradalmár blogger, látszik hogy egy barom ruszki csinált. a többi mellékes

fülesboci 2013.05.18. 14:33:57

@kifordított nagyanyó: ugyan már. ettől a pislogó mokustól? ne viccelj.

Gera 2013.05.18. 14:35:50

Mi köze az államnak a Hajdú-Bét csődjének károsultjaihoz? Ezermilliárdos kárpótlásokat lehetne kifizetni az ilyen-olyan becsődölt magáncégek hoppon maradt hitelezőinek. Nekem is fizet kárpótlást az állam, amiért kb tízmilliót buktam egy társasházépítésen?

komplikato 2013.05.18. 14:36:07

@Fell Bandi: Tényleg annyira nyilvánvaló mi történt a Hajdú-Béttel? Akkor regéld el nekem az OTP miért vette meg 25 milliárdos bukó után? Ki volt a Wallis vezér Gordon elött és után, azaz pont a megvásárláskor és amikor már inkasszózták? Vagy ne feszegessük mert ő jó Fideszes elvtárs?
Miként lehet az, hogy akkoriban a Csányi érdekeltség OTP "mentette" meg zsinórban a húsipari cégeket, sorban be is dőltek, a Bábolna is és most Csányié a magyar húsipar 80%?
Ezt sem kell feszegetni igaz?
A többi tucatnyi bedőlt húsipari cég beszállítóit, munka nélkül maradt embereit ki kárpótolja és mikor?
Vagy teszem azt a rablóprivatizáció több százezer károsultját aki a munkahelyét veszti el?

komplikato 2013.05.18. 14:39:24

@komplikato: Ja igen a Hajdú Bét vezetősége miért is nem felelős a buktáért? Hova tették a 10 milliárd forintot amit kaptak az anyacégtől a kintlevőségek kiegyenlítésére? Vagy csak nem ott is egy most párthű ember ült, hogy még neve SE merül fel soha?

komplikato 2013.05.18. 14:41:35

@Gera: No látod a Vegyépszer 30 milliárdos bukóját se ők, se az állam nem fizette ki. Becsődölt gey halom cég, emberei nem kaptak fizetést, nincs munkájuk, de le van ejtve ...

Ellenben a Vegyépszer büntetését átvállalta az állam! WTF?
És hány ilyen volt.

Fullánkos Algol 2013.05.18. 14:42:50

Azért van valami bájos abban amikor egy egykori "forradalmár" az egykori rákosival ül egy pártban, még jó hogy a faszát nem szopja.. ha valakinek nem lenne világos hogy ki kicsoda akkor:
Rogán - Rákosi
Szájer - Ágoston Péter mek.oszk.hu/00300/00355/html/img/7b.jpg
Orbán - Kun Béla
Pintér - Garbai filmhiradok.nava.hu/watch.php?id=5227
Kövér - Tisza István
Gyurcsány - Klebelsberg - Metternich

M_R 2013.05.18. 14:43:21

@fülesboci: Beveszi a gyógyszerét... Nyugszik a beteg.

kennyking 2013.05.18. 14:56:40

@georgenius: Nem ér csalódás, ha te sem bízol az igazságszolgáltatásban.Főleg, ha a hatalommal pereskedsz.

Gera 2013.05.18. 14:58:19

Ott van pl a Ganz Acél ügy, ahol egy _állami_ megrendelésen dolgozó alvállalkozókat nem fizettek ki, őket talán kártalanította az állam? Lófaszt. És hány ilyen ügy volt még? Engem pont annyira érdekelnek a Hajdú-Bét károsultjai, mint a többimszerencsétlen, aki mások hibájából ment csődbe. Ha az állam nem tudja mindet kárpótolni, márpedig ez esélytelen, akkor ne válogasson politikai szempontok alapján. Egyébként ha lenne is erre pénze az államnak (ami ismétlem, esélytelen), akkor is egészségtelen dolog lenne magáncégek tartozásait átvállalni, rendkívül káros folyamatokat indítana el a gazdaságban.

kennyking 2013.05.18. 14:59:04

@kifordított nagyanyó: Nem vagyok egy vikifan, de jó érzés, hogy a Bajnai fanok ( még ha te nem is vagy az) úgy gondolják, hogy a viki fél tőle.

Szociknak vége 2013.05.18. 15:00:21

@Gera: Ez a konkrét ügy bőven(10x) kijön abból, amit a pártoktól elvesznek. Fogunk majd sírás rívást olvasni arról is az elköv. hetekben.

Gera 2013.05.18. 15:09:45

@MetroGoldwinMayer: Azt hiszem, elég világosan fogalmaztam: miért pont őket? Az ezerszerese is kevés lenne.

Szociknak vége 2013.05.18. 15:11:11

@Gera: Más kormány is megtehette volna bármilyen károsulttal, ahogy mondod. Igaz pénze eddig senkinek sem volt ilyen célra.

Gera 2013.05.18. 15:15:10

@MetroGoldwinMayer: Nem mondom. Én azt mondom, ne fizessenek senkinek mások helyett, ha nem tudnak és nem is akarnak minden hasonló tartozást átvállalni.

vontod75 2013.05.18. 15:28:14

@Egy igaz ember: Úgy ahogy a magát nép-nemzetinek valló oldal kommunista. Hülye egy országban élünk. Itt semmi sem az aminek látszik...

komplikato 2013.05.18. 15:44:12

@MetroGoldwinMayer: 1. De ők is csak MOST tették meg. Lásd még HATÓSÁGI árak. Itt sírt a szájúk, hogy 2 éve felmentek az energia árak, akkor ki is volt kormányon?
2. Most SINCS rá pénz. És ha még is, miért pont csak erre? Mondjuk ha valaki nem hülye mint cipőtalp, erre nem nehéz válaszolni ...

Dzoltán55 2013.05.18. 15:54:14

@Viszlojo: Nagy a szád mióta Lázár feljelentette a kommentelőket és most azt hiszed hogy meg tudsz félemliteni másokat.Fáj az igazság,ezt a közönséges némbert köztörvényesen elítélték.ez TÉNY.Teljes joggal,hiszen a fennálló hatalommal fegyverrel szembe szállt.Azt hogy most ezt másképp tálalják,az más kérdés.Csak azt ne mond hogy visszamenőleg kötelező szeretni.

akist 2013.05.18. 15:55:27

Az ilyen szellemi színvonalon megírt blogok is nagyban hozzájárulnak a baloldal "óriási" előnyéhez minden közvélemény kutatónál... Bajnainál pedig "támadhatatlansága" miatt egyszerűen nincs jobb választás! Csak így tovább!

wotan 2013.05.18. 16:21:21

@fermion: Thumbs Up ++ !
A legjobb összefoglalás, a többi hozzászólás felesleges...

komplikato 2013.05.18. 16:55:41

@Viszlojo: OFF: Tetszik vagy sem, mint minden felkelésnél, elég sok köztörvényes arc is részt vett 1956-ban. Azért hallottam sztorikat több helyen is olyan "hősökről" akik nevét az utókor feljegyezte, miközben idézem "oda küldte a srácokat megdögleni, utána lelépett külföldre". Azaz mások életével hősködött, utána pedig semmilyen felelősségre vonást nem kapott. Ettől nem lesz jobb vagy rosszabb a forradalom, csak nem kéne letagadni, hogy velejárója. És ott is biztos voltak olyan arcok akik nyilasból komcsik, majd komcsiból felkelők lettek ... és ha nem sikerült külföldre szökni, újra mentek ávósnak. /OFF

Szociknak vége 2013.05.18. 17:04:54

@komplikato: Nyilván választási fogás, de van rá pénz/az én értelmezésemben amíg a hitelállomány nem nagyobb GDP arányosan mint a kassza átvételekor addig van keret/.@Dzoltán55: Mi a helyzet a munkásőr idősek otthonában? Hogyé a pufajka?

Viszlojo 2013.05.18. 17:23:24

Dzoltán55
Nagy szád bolsika, mert még kevés hazug, mocskos kommunistát láttál börtönben rohadni, de ami késik, nem múlik!

Az, hogy az idegen megszálló szovjet hadsereg megszállra hazánkban dühöngő kádári diktatúra kiket nevezett "köztörvényes" bűnelkövetőnek, semmit sem jelent a világon egyetlen tisztességes ember számára sem. Kádár diktátor elvtársadnak volt pofája a hatvanas években azt hazudni - sok más valótlan állítása mellett - hogy hazánkban nincsenek is politikai foglyok.
Egy illegitim, népellenes diktatúra minden állítása illegitim.

Ellenben a mai Magyarország, a civilizált és demokratikus Nyugathoz tartozó önkéntes katonai szövetségben, demokratikusan megválasztott parlamenttel törvényt hozott, amely alapján a náci (tehát nemzeti szocialista) és kommunista rendszerek minden bűnének a relativizálása - hogy értsd: szépítgetése - törvényellenes Magyarországon. Tehát aki ezt a törvényt megsérti, az már valóban köztörvényes bűnelkövető. Mindenféle primitív hadoválás "megfélemlítésről" hiábavaló, mert ez egyszerű tényközlés!

komplikato: "hallottam sztorikat" - Ez "jó" hivatkozás! Kiktől, hol? Kovács 23 elvtárstól hallottad az ÁVÓ pincéjében? Mikor?
Ne is zavarjon, hogy az egész civilizált világ szeme láttára, totális figyelme mellett győzte le a magyar nép az itt állomásozó szovjet haderőt 1956 októberében!

Egy ENSZ által elismert, már szabad kormánnyal, szabad sajtóval, szabad pártokkal rendelkező, békés újjáépítést kezdő országot támadott meg a Szovjetunió 1956. november 4-én akkora haderővel, amekkorával Hitler lerohanta Franciaországot! Miről hazudozol itt össze-vissza, bolsika-2 ?!

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.05.18. 18:11:59

A németek sértegetése miatt, nagy lesz a baj. De a kis tetűt ez nem érdekli, ő sohasem érti....

komplikato 2013.05.18. 18:25:01

@Viszlojo: Látom tények téged se zavarnak.
1. Miért akarnék hivatkozást? Érdekel elhiszed vagy sem? nem. Ilyen sztorit két helyen is hallottam, egyiket Neszmélyen, a másikat Budapesten, mindkét esetben olyanoktól akik egymás közt beszéltek róla, mint volt felkelők.
2. 1956 októberében itt se voltak még a ruszkik. Egy szimpátia tüntetés volt a lengyel felkelés miatt, amibe valakik belelőttek.
3.a. Egy nagy lópikulát a "magyar nép" győzte le az oroszokat. A ruszkik győztek rémlik?
3.b. A "magyar nép" 99% otthon lesett ki a függöny mögül és nem csinált SEMMIT! Pár ezer lelkes hazafi volt fegyverben. Jó részük gyerek, szakmunkás képzős, meg ifjú egyetemista ...

Értem én, hogy divat dicső történelmet gyártani, meg kitalálni alternatív történelmet, de azért ezt ne már.

Brix 2013.05.18. 18:35:38

Miért csak 3 év kormányzás után jut eszébe a Orbánéknak kártalanítani a Hajdú- Béteseket? Eddig szartak rájuk nagy ívben, de most, hogy Bajnai bejelentkezett mint Orbán kihívó , rögtön fontos lett kártalanítani őket. Mindezt közpénzből, persze
Bajnai eddig MINDEN pert megnyert a , fidesz-bérenc média ellen. Nem voltak " öngyilkosságok " csak egy öngyilkosság volt, és az sem a Hajdú-Bét, hanem magánéleti problémák miatt...

Pepibubó 2013.05.18. 18:36:17

@komplikato: "1956 októberében itt se voltak még a ruszkik"

Ezt meg hogy? Ennyi tényismerettel vitatkozol 56-ról?

"A ruszkik győztek rémlik?" - miután a magyar nép legyőzte az országban addig állomásozókat októberben. Persze ez hogyan is rémlene neked, amikor alapvető ismerethiányaid vannak.

"A magyar nép 99% otthon lesett ki a függöny mögül" - te aztán csak "tudod"! Hahaha!

reccs 2013.05.18. 18:55:53

A gonosz takarítónő ismét hazaárul.

komplikato 2013.05.18. 19:09:31

@Viszlojo: Egyébként a nénikéd a bolsi ... éppen elég volt a komcsikból 1947-től 2013-ig.

nemecsek ernő áruló 2013.05.18. 19:16:06

@toportyánzsóti: Érdekes ez a "mutyi" szó használata a fideszesekkel kapcsolatban. Mutyi az, amikor első ránézésre rendben lévőnek tűnő dologról kiderül, hogy kicsit hozzáadtak ezt-azt a projekthez, hogy többet lehessen elszámolni érte. Például egy plusz hurok egy bicikli úton, ami az eredeti terveken nem szerepel.

A konkurencia törvényhozás általi szándékos kicsinálása, a maffia-módszerekkel eltérített pénzek, a megfúrt projektekre szánt pénzek egy az egyben történő elrablása az nem mutyi.

nemecsek ernő áruló 2013.05.18. 19:49:36

@komplikato: @Pepibubó: A ruszkik itt voltak, három hadosztály állomásozott Budapest mellett, és Nyíregyházánál jártak hazafele menet a többiek, amikor Budapesten kitört a balhé. A tömegbe lövés meg azért volt, mert valamelyik hülye kitalálta, hogy ki kell szabadítani a börtönből a köztörvényeseket. Nem a politikai foglyokat, a köztörvényes bűnözőket. A többi már történelem. Ráhúzták a dicső forradalom képét egy undorító zavargásra.

Az tény, hogy ennek következményeként Kádár erősen puhított Rákosi rendszerén, ezért tudnak most erre a nosztalgiára építeni a rezsicsökkentéssel.

Kár, hogy Kádár nem hagyta, hogy Münnich legyen az első titkár. Akkor a magyarok igazán rühellték volna a szocializmust, és most nem akarnának visszatérni hozzá.

vakapad 2013.05.18. 19:59:42

A FIDESZ szóban forgó kárpótlási akciójáról (teljesen függetlenül az akkori szereplőktől és bármifajta ténykedésüktől) egyértelműen megállapítható, hogy:

- önző céllal,
- érzelmi hatással zsarolva a választókat,
- a politikai hatalom megszerzése érdekében,
- az adófizetők pénzéből és
- a károsultakkal való bármifajta együttérzés nélkül (teljesen mindegy, hogy kik a károsultak, csak Bajnai miatt keveredtek pont ők bele)

akarnak rá sort keríteni.

Csak gratulálni tudok.

vakapad 2013.05.18. 20:16:37

Az 1956-os, a szovjet tömbből való elvetélt kiugrási kísérletről a tények ismeretében mondható, hogy szándékaiban helyes, alulról jövő kezdeményezésként indult, viszont a nemzetközi helyzet ismeretének abszolút hiányában (Nagy Imre naivitása tényleg elképesztő). Mikor az amerikai kormány véglegesen biztosította a Szovjetunió vezetését arról, hogy nem óhajtja erőltetni a jaltai tömbhatárok megváltoztatását (a Szabad Európa csak pofázásban volt nagy), a magyar forradalmat az újonnan érkező szovjet csapatok másfél nap alatt leverték.

Ugyanakkor az is mondható, hogy (ugyan sok áldozattal és nagy emigrációs emberveszteséggel) ennek a forradalomnak köszönhetjük a Kádár korszak legvidámabb barakk taktikáját, amelynek deazomban (nincsen pozitívum negatívum nélkül) sajnos épp most isszuk a levét.

Szociknak vége 2013.05.18. 20:16:38

@vakapad: 200 milláért ingyen van, ebből egynapi 13. nyugdíj sem jön ki, ugye?

Szociknak vége 2013.05.18. 20:18:28

@vakapad: Azért az amerikai kormány nem a Time címlapján üzent a szovjeteknek. Ott az volt, hogy 'hajrá magyarország, hajrá magyarok!' Pfejj.

vakapad 2013.05.18. 20:27:30

@MetroGoldwinMayer:

Melyik állításomat is tetszik cáfolni?

Szociknak vége 2013.05.18. 20:28:39

@vakapad: Miért nem olvasod el? Ez az első negyedév vége, amikor gyengébb volt a forint.

Most perpill 78% az adósság.www.kormany.hu/hu/nemzetgazdasagi-miniszterium/hirek/adossagnyomas-mero

Szociknak vége 2013.05.18. 20:29:56

@vakapad: A hajdu bét ügy lófasz, említésre sem érdemes a 200 milla kártalanítás.

vakapad 2013.05.18. 20:30:42

@MetroGoldwinMayer:

Úgy hallottam az akkori szovjet vezetésről, hogy nem a Time címlapjáról tájékozódott, hanem (láss csudát) magától az amerikai elnöktől szerezte be az információit.

Fentieket tökéletesen igazolja az a tény is, hogy a Szabad Európa (máig emlékszem a torz hangjára) ugyan mondta, hogy "Csak kezdjétek el, drága barátaink, mi majd jövünk", oszt mégse jöttek.

vakapad 2013.05.18. 20:32:21

@MetroGoldwinMayer:

Van egy olyan érzésem, hogy neked fogalmad sincs arról, mi az a trend.

Szociknak vége 2013.05.18. 20:32:27

@vakapad: Én is ezt mondom, a magyar miniszterelnöknek fogalma sem lehetett a háttéralkuról. A jugóknak pl. megengedték az átmeneti szoci-kapitalista világot.

Szociknak vége 2013.05.18. 20:34:20

@vakapad: Milyen trend?

Az hogy 2 hónapja 82% volt, most meg 78%? Ebből túl sokat ne akarj kiolvasni, erősödött a forint. Abban biztos lehetsz hogy a váklasztások előtt jól prezentálható áa. adat lesz.

komplikato 2013.05.18. 20:58:05

@Pepibubó: Ja. Októberben. Legyőzték. Kit győztek le szerencsétlen ha november 4-én támadtak az oroszok?

komplikato 2013.05.18. 20:59:06

@MetroGoldwinMayer: "Most perpill 78% az adósság.http://www.kormany.hu/hu/nemzetgazdasagi-miniszterium/hirek/adossagnyomas-mero"

Érdekes, mert nincs 2 napja, hogy hivatalosan 82.2% volt.

komplikato 2013.05.18. 21:03:11

@MetroGoldwinMayer: "Az hogy 2 hónapja 82% volt, most meg 78%?"
Jaaaa, a forint ingadozásból eredő adósság állomány változás fidesznyikeknek csak akkor érdekes amikor lefelé megy (jó a forint), amikor hülyeséget nyilatkoznak kormánytagok és elszáll az árfolyam és vele az adósság, akkor meg kussolnak. Ez pont olyan bullshit, mint most izmozni mennyire "erősödik" a gazdaság. Előző év is így indult (már szerintük) és láttuk mi lett a vége.

Szociknak vége 2013.05.18. 21:03:31

@komplikato: Az első negyedév vége volt 2 napja hivatalosan 82,2. Baszki senki nem érti amit olvas?

komplikato 2013.05.18. 21:04:51

@nemecsek ernő áruló: Tisztában vagyok vele, hogy itt voltak a ruszkik, de nyilván vártak a laktanyába mit döntenek odafönt. Másrészt illik felemlegetni, hogy Kádár "behívta az oroszokat", na de ugye már itt voltak. Csak október 23-án meg októberben nem nagyon harcolt velük még senki.

Pepibubó 2013.05.18. 21:37:17

@komplikato: Szerencsétlen a nénikéd!
Egyébként meg miért hiszed, hogy az én dolgom lenne a hiányzó műveltségedet pótolni?! Tanuld meg az általános iskolai anyagot, mielőtt vitatkozol róla!

Azért ezt nehéz szó nélkül hagyni:
"de nyilván vártak a laktanyába mit döntenek odafönt."

Aha, "vártak"! olyannyira, hogy már az októberi harcokban szétlőtték a ruszkik negyed Budapestet, a forradalmárok és a nép oldalára állt magyar hadsereg meg a ruszki tankokat lőtte ki.

Ezután ünnepélyesen bejelentette a szovjet kormány, hogy végleg kivonulnak Magyarországról és valóban el is kezdték a kivonást. Jött az, amit a fent általam leírtakból már tudhatsz: megkezdődött a demokratikus Magyarország kialakulása, melynek semlegességét a magyar kormány deklarálta.

November 4-én egy szuverén országot támadott meg a Szovjetunió, tehát az már nem forradalom volt, hanem háború, melynek során a fővárosunk még épen maradt részének további felét rombolták le a szovjet elvtársak.

Leülhetsz, 1-es!

komplikato 2013.05.18. 23:08:38

@Pepibubó: Erős túlzások vannak benne. Azért az összes valamire való ellenállási gócnál van ma emlék tábla, stb. Annak alapján meg a képek szerint ugyan nem lőtték szét a fél várost ... eleve az elég minimális ellenállás miatt is fura lett volna. Nagy ellenállás esetén nem napok kérdése lett volna ...

kifordított nagyanyó 2013.05.19. 10:31:49

@fülesboci: Ő mindenkitől,még ha nem is kéne!

@kennyking: Lásd a válaszom a másiknak.

chico 2013.05.24. 10:12:50

Egy nagy kalap lószar a Hajdú-Bétesek kárpótlása. Majd érdemes lesz figyelni, hogy ki és mennyi lóvét kap kézhez abból a 200 milliából. Mert biztos vagyok benne, hogy nem az összes pénzzel bennragadt kistermelő fog lóvét kapni, arról a baromságról meg ne is beszéljünk, hogy azok, akik nagyobb összeggel ragadtak benne a cégben, azok nem kaphatnak kárpótlást. Ilyen alapon már állhatnának is sorba a kapuváron, pápán, kaposváron milliárdokkal beragadt disznósok is. Mindezt megint közpénzből, úgy, hogy a még működő termelőket, feldolgozókat kivéreztetik a világbajnok áfával, az adójóváírás kivezetése miatt eszetlenül megdrágult munkaerővel, és a szintén világbajnok egyéb hatósági díjtételekkel.

Érdekes módon arról kurva mélyen kussol a Fidesz, hogy a márciusban önkormányzati tulajdonba vett pápai húsüzem egy hónap alatt több mint egymilliárdos adósságot hozott össze. És most a saját hülye fideszes parasztjaikat - akik elhitték, hogy ott a cég mögött az állam, ezért nemcsak készpénzért adták oda árut - kínálta meg az önkormányzat által odaküldött pénzügyi analfabéta a 18 hónap múlva 70 százalékot esetleg fizetek ajánlattal. Az egyik arcnak csak 200 millával adós a cég, ha heteken belül nem fizetik ki, nem tudja etetni az állományát, és ezért még meg is bírságolják, mert állatkínoz, miközben tönkremegy.

Ezeket valahogy nem akarja a parlamentben Wittner Mária képviselni. Nem is értem miért.

Na kb így támogatja a magyar sertéstartást a kormány. A termelők exportra, meg exportcélú feldolgozásra a magyar cégeknek eladják a jóminőségű élőállatot, mert arra versenyképes áron van kereslet, a hülye vásárló meg a kétes eredetű vacak import bőrkepépből meg csontreszelékből előállított párizsit, meg virslit veszi a CBA-ban.

Különben meg igenis megélhetési forradalmár a vénasszony, mert csak akkor áldozat, amikor a fideszt bánccsák. Egyébként meg az egyik legvéresszájúbb pénzbedobós uszítók egyike, akik soha nem foglalkoznak a szavaik, tetteik következményével. Bár a fidesz új szóvivője komoly erőfeszítéseket tesz azért, hogy letaszítsa a dobogóról.
süti beállítások módosítása