Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2013.11.17.

Ezek a dilettánsok sose győzik le Vikort

Hakapeszi Miki

Rácuppantak a fideszes nagyarcok a friss növekedési adatra, mint kiflis szőke a nyugdíjra. Tök érthető, ekkora ziccer ritkán van, be kellett lőni. Hiába semmi közük a jó számhoz, hiszen nagyrészt az időjárásfüggő mezőgazdaságnak és a korábbi kormányok által idehozott autóipari kapacitásoknak köszönhető, elbaszott egy lúzer, aki nem saját sikereként kommunikálja az ilyet. Főleg, hogy az infláció is kisebb lett a vártnál, s ehhez már a káros, ám népszerű rezsicsökkentés és a kockázatos, de bejönni látszó kamatvágások miatt volt is valami köze a mostani hatalomnak, illetve sleppjének.

Pár hónapja még azt gondoltam, hogy két ilyen adatot a másik oldal is megfelelően tudna prezentálni, de ma már egyáltalán nem vagyok biztos benne. Egészen elképesztő dilettantizmus látszik az ellenzéknél politikai kommunikációs téren: miközben a Fidesz tökélyre fejlesztette azt, hogy a szart is lindorgolyóként tálalja, a szerencsétlen maszop és a Bajnai-banda kezében az érték is gagyinak látszik. 

Ha egyszer tudható, hogy lejáratásban, karaktergyilkosságban a Fidesz és kézivezérlésű hazugságsajtója igen profi, hogy a ferde faszba képes Gordon olyat mondani, hogy fájni fog. Tudjuk, hogy az elmúlt három és is kurvára fájt, de ügyesen belehipnotizálták a népbe, hogy mindez csak érzéki csalódás. Aki ilyenkor fájásról beszél, az lehet, hogy őszinte jócsávó, de poltikailag igazi balfasz. Aki alig látható és folyamatosan zsugorodó támogatás mellett arra utal, hogy jövőre miniszterelnök lehet, azzal valami komoly baj van. S aki az egykulcsos adó kinyírásával olyan témát tűz zászlajára fő kampányüzenetként, mely szakmailag is vitatható, kommunikációs szempontból pedig egyszerűen öngól, az sajnos lehet kurva jó szakember, de mégis csak egy pancser politikus.

Aztán itt van Attis, akinek a golyóit épp a nagy öregek morzsolgatják, de arra jut ideje, hogy ha megszólal, akkor céltáblát csináljon magából. Baját nyerő ügyből sikerült gigabukásba fordítani és felragasztani a "hazudtam" címkét. Aztán gáz ügyben támadni akart, de inkább kirakta a pöcsét az asztalra és megmutatta, hova kell csapni a szőrös bunkóval. Mert hiába van igaza abban, hogy irreálisan drágán vette meg Viktor a bizniszt, hiába mondja az E.On saját negyedéves jelentésében, hogy nagyon elégedett, kurva jó dealt csinált, feljelenteni saját országát Brüsszelnél mégiscsak hasadt elmére utal. Habonyék fetrengnek a röhögéstől, elég néhány hazaárulózás és senki se kíváncsi arra, hogy valójában mennyit is ér a gázüzlet.

Ezek akarják leverni Viktort? Hiába vannak jó ötletek, bár ebből is egyre kevesebb, halvány fingjuk nincs arról, mit és mikor kell kommunikálni. Amikor az ellenfél hibázik, komoly balhorog helyett megmutatják, hova kérik a megsemmisítő ütést, sok ziccert pedig meg sem próbálnak belőni. A nőverő fehérjehalmaz fideszes védelmezése még határeset, mert a birka nép pont leszarja az asszonynak szánt pofonokat. De például a CBA-s Békemenet, vagy az ellopott nyugdíjvagyon szinte teljes eltűnéséről érkezett friss adat minimum megért volna egy kis kiabálást.  

A Fidesz sok blikkagyú birkával tényleg el tudja hitetni, hogy amit csinál, az jó - lényegében csak ehhez értenek, de ez elég. Amíg  a kihívók ugyanitt megbuknak, esély sincs arra, hogy megszabaduljunk tőlük. A gazdasági helyzet nem annyira rossz, hogy befolyásolni tudja a választást. Amíg csak riasztó leszakadás van, a jövő lassú felélése, de nincs nagy válság, durván megugró munkanélküliség, szakadó reálbér, addig az nyer, aki ügyesebben hiteti el, hogy az ő fasza nagyobb, rá lehet felnézni, Ezen a téren a gusztustalanul hazug Fidesz sajnos leiskolázza az ellenzéket és a különbség köztük egyre csak nő. Kéne a másik oldalra is egy olyan új gátlástalan arc, aki nem csak tudja, mi a helyes irány, de ezt képes is elfogadtatni a tömegekkel. Amíg nem jön ilyen, maradunk a komcsi-nyúlós-mutyis Vitorpusztán.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

180 komment

Címkék: Orbán Viktor Mesterházy Attila Bajnai Gordon választás 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr335638700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emilke mesél 2013.11.17. 09:30:33

Ez így szóról szóra igaz. Nem baloldaliság, hanem balfaszság. Mecsoda kölömség! DDD
Ez viszont a kisebb baj.
A nagyobb probléma, hogy igazából nincs a váltó átállítva. Ehhez nincs tehetségük, egyiknek sem.
Nekem secko jedno, hogy melyik lop.
Mert lop mindegyik. Hacsak az asszony nem a gyesből rakta félre a milliárdokat.
Na de milliárdos a milliárdosnak nem vájja ki a szemét.

zsaruvér 2013.11.17. 10:02:52

Sajnos teljesen igaz az írás minden szava! Ehhez nem lehet semmit hozzáfűzni!Miért nem olvastam egy rohadt tiltakozást sem pl a könyvégetés kapcsán? Mert BAROM az ellenzék!!!!!

toportyánzsóti 2013.11.17. 10:12:58

Az ilyen mentális betegekről emlékezett meg nemrég TGM mint te vagy.Kéne valami munka neked ahol némi önkontrollra tehetnél szert.

kanaszbajusz 2013.11.17. 10:41:38

igen mindegyik lop! és ennyivel el is intézzük az egészet ahelyett, hogy fülön fognánk az egész bandát orbánostól-gyurcsányostul, és nagyon hosszú időre a börtönbe dugnánk őket, valamint elkoboznánk a vagyonkájukat az utolsó fillérig, akkor mondhatnánk a következőnek: látod ecsém te is így jársz, ha lopod a nemzet javait! ennyi lenne az egész...
az írással én is maximálisan egyetértek
sajnos ez van: hazug disznó, tolvaj kormány.
pipogya, balfasz, puhapöcs ellenzék.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.11.17. 11:04:30

Kövezzetek meg, de én kifejezetten örülök, hogy Bajnai nem mászik el a populista politikus irányába.
Amit mond, az vállalható, és azok számára akik nem Blikkel kezdik a napot, még érthető is.

Ettől függetlenül viszont olyan szinten balfasz ő is, ha a Fidesz ekézéséről van szó, hogy elképesztő.
Millió támadási felülete van a kormánynak, mert amihez nyúlnak abból szar lesz.
De egyik ellenzéki párt sem fogja meg ezeket, pedig a földmutyi, trafikmutyi, takarékmutyi, nyugdijeinstand, felsőoktatás és iskolák államostiásának elszenvedőivel meg lehetne nyerni a választást.

2013.11.17. 11:15:07

Már nem is az a legnagyobb baj,hogy lopnak,hanem az,hogy annyira sokat lopnak,hogy mellette a népet szarrá vegzálják a mondvacsinált tartozásokkal,alacsony fizetésekkel.

szárny 2013.11.17. 11:30:24

Egy címet nem tud helyesen leírni...

"Ezek a dilettánsok sose győzik le Vikort"

...de azért phyngja itt a passzátszelet...

megfigyelt 2013.11.17. 13:15:07

@Kőmíves Kelemen: Az elején kellene kezdeni.:: 1. jövedéki adó emelés 2. ÁFA 25-ről 27%-ra emelés 3. összehasonlítani az alapvető élelmiszer árait 2010 áprilisit a 2013 áprilisivel 4. üzemanyag árak összehasonlítása, 5. minimál bért terhelő költségek összehasonlítása 6. a 2010-óta bevezetett soha nem látott adók felsorolása. 7. a KÖZGÉP meghatározó szerepe az útépítésben aszfalt keverőtelep és szakemberek nélkül/ SIMICSKA a tulajdonos/. Különben gratula a hozzászóláshoz.

kanaszbajusz 2013.11.17. 13:47:11

@Jóképességű Takarítónő:
Sőt nem csak sokat lopnak, de meg sem próbálják titkolni, ebből is látszik mennyire semmibe veszik az embereket....szarháziak!

házelnök 2013.11.17. 15:11:25

Video az uszoda avató csuti cigányról:
www.pixter.hu/video?id=30713

Atacama 2013.11.17. 15:39:10

Nem is igazán értem a posztírót, mi itt a baj? Ha úgy látja, hogy a jónépnek manipulatív politikai propaganda kell, mert azt kajolja, akkor gond egy szál se, mert most - minőségi kivitelezésben! - megkapja.

camilló 2013.11.17. 17:06:02

Azért sikeres Viki, mert mondhatni baloldali programokat valósít meg. Értem én, hogy aztán a saját sleppjét fogja erősíteni, de ezt ahogy valaki előttem már írta, a Blikk olvasója ezt nem látja. A szomorú az, hogy veri a mellét az un. baloldal, hogy mennyire baloldali, de a segélyeken kívül más nem jut az eszébe, ami valóban baloldali programnak lenne mondható. Bár az én nézetem szerint nem segélyek kellenek, hanem megélhetést nyújtó munka! Nem közmunka! Ha kell, (márpedig kell)igenis állami beavatkozással! Isten barmai, baloldaliként leírnak, és mondanak olyat, hogy elég az államosításból. Mi ez ha nem a liberális maszlag? Nincs ezzel baj, de akkor mondják azt, hogy semmi közünk a baloldalhoz, mert mi liberálisok vagyunk.

Mitzimackó 2013.11.17. 17:11:11

láttam én már karón varjút! :-) 1994-ben az MDF uralta közmédia 150%-ban meg volt győződve a győzelemről Akkorát buktak, mint az ólajtó, még az utána következő ciklusban is már csak a fidesz hátán jutottak be :-) Aztán ugyanezek 2002-ben csúfosan elverték a "diadalmas" fideszt, 2006-ban pedig megint csak a kirakatból sóvároghatott a rablóbanda, dupláztak ezek a "balfaszok". úgyhogy halkabban azokkal a basszusokkal, az emberek a fülkékben szavaznak, nem aláírásokkal és békemenetekkel közpénzből...

Conchobar 2013.11.17. 18:37:36

"Egészen elképesztő dilettantizmus látszik az ellenzéknél politikai kommunikációs téren: miközben a Fidesz tökélyre fejlesztette azt, hogy a szart is lindorgolyóként tálalja, a szerencsétlen maszop és a Bajnai-banda kezében az érték is gagyinak látszik" - Azon sír a blogíró, hogy az ellenzék kevésbé tudja megvezetni, hülyíteni a szavazókat. Milyen jó is lenne, ha ők is tudnának nagyokat lódítani, merthát ostobák az emberek, és az nyer, aki nagyobbat tud hazudni nekik. Föl se merül blogíróban annak a lehetősége, hogy a valóságban talán nem ilyen egyszerű ez, hogy talán komplex, bonyolult összetett valami a minket körülvevő világ és benne az emberek

monddazigazatmar 2013.11.17. 18:41:58

@Kőmíves Kelemen:
"Bajnai nem mászik el a populista politikus irányába.
Amit mond, az vállalható,"
Melyik mondására gondolsz? A 2015-től német bérek, vagy a 30 év alattiaknak garantált munkahely?
Mit mondana, ha populista lenne?

zengjen a dalunk fajtárs 2013.11.17. 18:42:57

"A Fidesz sok blikkagyú birkával tényleg el tudja hitetni, hogy amit csinál, az jó "

Nem tudtok elmozdulni a kályhától, pedig már Fletó is ezen égette magát. Hogy aszongya, a rossz PR miatt veszített a népszerűségéből. Most Gordont is ráültette a rezsóra, ég mint a rongy már sokadszor

Ilyen ócska dumával nem lehet szavazókat szerezni

czjanos 2013.11.17. 18:43:16

@Kőmíves Kelemen: Bajnai Gordon nem akar olyan lenni, mint az Orbán-féle propagandagépezet. Abban bízik, hogy a higgadt, normális, őszinte beszéd is eljut sokak agyához. Lehet, hogy téved, de önmaga marad. Ez igen értékelendő ebben az erkölcstelen világban és azt bizonyítja, hogy nem a hatalom minden áron való megszerzése a célja. Ha a társadalom füle süket erre és csak a sárdobálást, a gyalázkodást, a gátlástalan hazudozást fogja fel, akkor ez a társadalom megérdemli a mai rezsimet és nem is érdemel ennél jobbat. A tehetségesek majd még nagyobb számban húznak el, akik itt maradnak, azok pedig még kiszolgáltatottabbak lesznek. Lehet választani!

monddazigazatmar 2013.11.17. 18:46:59

Te posztoló!
"A gazdasági helyzet nem annyira rossz, hogy befolyásolni tudja a választást. "
Hát hogy írhatsz ilyen baromságot? Minden egyes hithű liberális baloldali tudja, hogy Magyarországon 4 millió család éhezik, patkányt eszik, diplomás hajléktalanok fagynak meg, és már Albánia is lekőrözött minket. Ez itt maga a pokol, te meg rohadt orbánseggnyaló fidesznyik vagy, hogy ha ezt nem látod.

czjanos 2013.11.17. 18:47:36

@Atacama: Mondhatnánk úgy is, hogy sztaniolba csomagolt fekáliát kap. Ha ez jó a társadalomnak, akkor csak nyalogassa.

Mértékadó értelmiségi (törölt) 2013.11.17. 18:50:55

Azt, hogy az ország, ha kicsit is, de kimozdult abból a gödörből, amibe az elmúlt (FIGYELEM! nem 8), 20 év alatt lökték, azt nem a fidesz sajtóanyagaiból lehet tudni, hanem onnan, hogy egyre durvábban és egyre kétségbeesettebben ájvékolnak odaát :)

Ha valóban romlana a helyzet, akkor lennének most is százezres tüntetések, üres téren beszéd, stb stb...

Amadeus62 2013.11.17. 18:53:31

Nekem meg az az érzésem, hogy az ellenzék nem is akar nyerni. Mert minek? Ha nem kétharmaddal nyernének a demagóg viktor ott áskálódna ellenük ahol csak tudna, másrészt meg kényelmes nekik ez így...szomorú. Ez a mai Magyarország. A trafik mutyiig még csinált ezt-azt az ellenzék, aztán rájöttek, hogy a fidesz szavazóknak a trafikmutyi is tetszik, meg hát különben is a gyurcsány meg a bajnai...szóval ez van, ez egy ilyen szar ország lett, nem csodálom, hogy többen mennek el innen mint Lengyelországból vagy Romániából...pedig nagyon sokáig a lengyeleknél nagyobb kivándorlás volt mint nálunk.

ob.szerver 2013.11.17. 18:55:49

"de bejönni látszó kamatvágások"

A repülni készülő és tizedikről kiugró ember ötlete az elsőnél még bejönni látszik. De valóban, akár be is jöhet. Mint 19-nél az alsó.

czjanos 2013.11.17. 18:58:20

@Mértékadó értelmiségi: Ebben nincs igazad. A gödröt az Orbán kormány mélyítette és most büszkén mondják, hogy ennél már nincs lejjebb. Majd nézd meg 2014 májusát, ha ismét Orbánék győznek. Ki fog derülni, hogy messze van még a Föld középpontja. A 2014-es lehetőségeket most szétszórják, de a közalkalmazottak, a nyugdíjasok, a kismamák akkor is várják majd a járandóságukat, a nyírlugosi képviselők ismét el akarnak utazni Olaszországba (tanulmányozni az ottani eü-helyzetet), a debreceniek meg Floridába, hogy feltérképezzék az aligátorok nemi életét, te meg majd kapkodhatod a fejedet: ezt akartam? Tényleg ezt akartam?

Amadeus62 2013.11.17. 18:58:54

Persze az is igaz, hogy 2001-ben senki nem gondolta volna, hogy a hebegő-habogó Medgyessy (akin mindenki röhögött már akkor is) legyőzi a nagy hatalmas dicső, karizmatikus orbán viktort, aztán mégis...úgyhogy ne temessük az ellenzéket. Persze ha nincs összefogás akkor tényleg megette a fene az egészet.

laci_52 2013.11.17. 18:59:45

"Kéne a másik oldalra is egy olyan új gátlástalan arc, aki nem csak tudja, mi a helyes irány, de ezt képes is elfogadtatni a tömegekkel."

Már megvan a nem egészen új, de tényleg gátlástalan arc, úgy hívják, hogy Gyurcsány.

Amadeus62 2013.11.17. 19:02:10

@Mértékadó értelmiségi:

2014 lesz az új 2006. Most még csak "2005" van, minek tüntessenek előre?

Parajpuding 2013.11.17. 19:06:50

Kénytelen vagyok egyetérteni - ha nem is a stílussal, de - a mondandóval.
Ilyen vértelen impotens kommunikációval nem lehet a zemberek figyelmét felkelteni. Minden ótvar fideszhúzás után - amiből szinte minden napra jut egy - tele kellene harsogni a médiát. De ezek meg még mindig azt hiszik, ahogy kommunikálnak, az elég. Kultúrországban talán igen, útonálló mutyibanda vezette országban nem.
Jó lenne tudomásul venni, hogy sajnos a jó - és elég aljas - kommunikációs csapat pillanatnyilag többet hoz, mint egy jó program.

monddazigazatmar 2013.11.17. 19:08:03

@ob.szerver: Hogy is volt a bajai videóval? Miért nem arrol beszélsz?

Mértékadó értelmiségi (törölt) 2013.11.17. 19:10:14

@czjanos: "Ebben nincs igazad. A gödröt az Orbán kormány mélyítette és most büszkén mondják, hogy ennél már nincs lejjebb"
Miért, 2010 előtt az emberek a padláson szárították a pénzt? Én nem egészen erre emlékszem...

Volt munkahely dögivel, az államadóság mínuszban, nem volt gyerekéhezés, a vacsorával terített asztal mindenki számára elérhető volt, nem voltak hajléktalanok, nem ment senki sem külföldre a jobb megélhetés reményében, a gazdaságpolitika kiszámítható volt, évekre előre lehetett tudni, hogy mi várható?
(direkt olyan dolgokat írtam, amiket most a baloldal felró a kormánynak)

"Majd nézd meg 2014 májusát, ha ismét Orbánék győznek. Ki fog derülni, hogy messze van még a Föld középpontja."
Ez nagyon szép és jó, de

1: ezt már eljátszottátok 2010 októberében. Majd a helyhatósági választások után olyan megszorítások lesznek, hogy ihaj!

2: emlékszem még 2006 tavaszára, és emlékszem arra is, hogy azért "kellet" a koalícióra szavazni, mert azok már kilopták magukat, ha jön egy új, akkor az majd még most akar csak meggazdagodni... Nekem meg megvan az a rossz szokásom, hogy szeretek hű lenni az elveimhez :)

Mitzimackó 2013.11.17. 19:11:58

@Mértékadó értelmiségi: abból a húszból 4-ben ez a faszkalap volt!

Mértékadó értelmiségi (törölt) 2013.11.17. 19:12:12

@Amadeus62: Ja a baloldalnak van akkora tömegbázisa, hogy sec-perc alatt összerittyent két három békementnyi embert, majd utána csak úgy levezetésképpen választást nyer.

Csak most éppen nem akar ezzel foglalkozni, nincs hozzá kedve... :)

Mária 2013.11.17. 19:16:17

"hogy a ferde faszba képes Gordon olyat mondani, hogy fájni fog."

Tippelnék: azért mondta azt, mert azt írta bele neki a szövegébe Szigetvári Viktor :D

czjanos 2013.11.17. 19:20:57

@Mértékadó értelmiségi: Bizony jöttek a megszorítások (csak intézkedésnek nevezték), bizony eltapsolták a manyup-megtakarítást, bizony többen mentek-mennek külföldre, mint korábban, bizony rosszabbak a foglalkoztatási mutatók, ha elhagyjuk a dicstelen kozmetikázást ( külföldiek, közmunkások), stb.
Mondok egy példát az életből: az ATV-n, Havas a pályán c. műsorban szokott szerepelni egy B.Z. nevű "értelmiségi", elkötelezett jobbos ember. a korábbi viták során rendre azt figyelme meg, hogy egy görcsös arckifejezést lehet rajta látni, ahogy megpróbálja magyarázni a vélt igazát. Kicsit lehajtott fej, kicsit lesütött szem, stb. A legutóbbi adásban, amikor a CBA-s felhívásról volt szó (tudod, hogy menjenek el a dolgozók a békemenetre, mert "ezeket a liberális gazembereket csak így lehet távol tartani a hatalomtól", B.Z. meglepetésemre, felemelt fejjel, teljesen nyílt arckifejezéssel, szinte felszabadultan azt mondta, hogy ez már neki is sok. Remélem, nem ártok B.Z.-nek ezzel, mert nem ez a szándékom.

czjanos 2013.11.17. 19:22:33

@Mária: Nem! Azért mondta, mert úgy látta. Sőt, azt is mondta, hogy nem fogja kivezetni a bankadót, csak az európai szintnek megfelelő mértékre fogja beállítani. Egyenes beszéd.

kela-bá 2013.11.17. 19:28:40

Ez van... Itt minden meg van írva :www.hunnio.com

monddazigazatmar 2013.11.17. 19:35:58

@czjanos: mármint a bajnai, ugye? És a német béreket is az egyenes beszéd kategóriájába sorolod?

guu 2013.11.17. 19:37:43

Már vártam ezeket a bejegyzéseket.Ha csökkent vagy stagnált volna a GDP vagy nőtt volna az infláció és az államháztartási hiány az nyilván( és jogosan) a kormány rossz gazdaságpolitikája miatt lett volna.
Így hogy minden adat pozitív ,így ez az "időjárásfüggő mezőgazdaságnak" és "korábbi kormányok által idehozott autóipari kapacitásoknak köszönhető" :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.11.17. 19:38:59

A jó növekedési adat is azt bizonyítja, hogy az USA bevégezte, ezzel szemben Magyarország ismét a világtörténések középpontjába kerül és éllovas lesz, nem középiskolás fokon.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2013/11/kleine-fische-gute-fische.html

rozsé drazsé 2013.11.17. 19:39:56

@kanaszbajusz:
Hacsak úgy nem. Ha pedig visszafelé fordítjuk és a balos fszkalapok lennének hatalmon, akkor ugyanolyan hazug moslék kormány lenne, csak nekem spec. személyesen többe kerülne. Nyilván a bankadót onnantól én fizetném, mert beletartoznék abba a 20%-ba akiket a gordonka gazdagnak titulál és akikről sosem derül ki, hogy nem gazdagok, és nem is 20%, hanem 70%. (itt jegyzem meg, hogy Bokros Lajos szerint, akinek a fszát szpják rndszeresen itt az indexen, én és kis családom 1995-ben havi 55.000 Ft nettoval gazdag voltam, és ezért nem kaphattam családi pótlékot, meg a nejem GYES-t, stb.) A maradék 30-ban lesznek a deklasszált romák és segédmunkások, akiknek meg akkor se lesz állásuk, ha a gordonka garantálja, mert NEM KÉPESEK dolgozni (mentálisan és képzettségük miatt.
Viszont esküszöm, roppant elégedett leszek azzal, ha a Landesbank, a Raiffeisen, meg az Erste boldog lesz, és az E.On, meg a TiGáz újabb nagyszabású beruházásokat tesz és megcsinálják 2015-ben, amit 97-ben a szacsmennek megígértek a privi szerződésben.

A helyzet nem jó, ez biztos. Jobbra nem is számítok. De rosszabbra igen. Azt úgy hívják, hogy Bajnai Gordon + MSZP.

Sírköves Slomó 2013.11.17. 19:42:10

Meghülyültek a zemberek hogy így félnek egy újab demokrata független szakértő kormánytól?

Akkor már inkább Zorbán? A demokraták meg mostantól úgy kommunikálják hogy a zemberek hülyék? Ez nagyon jó hír ezek szerint 2018ban már nem is akarnak indulni.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2013.11.17. 19:42:28

Nem, nem ez dönt. A kemény magok úgyis szavaznak ahová kell. De nincsenek elegen. A nagy többség pedig a "kisebbik rosszat" választja. A Fidesz kommunikációja pont erre megy ki: "igen, rosszak vagyunk, de azok rosszabbak nálunk".

Tehát nem fanatikus párhívek döntik el a választásokat, hanem ez az ingadozó, semleges többség.

midnight coder 2013.11.17. 19:42:37

@czjanos: A nyugdíjpénztári "megtakarítások" nagy része eleve állampapír volt, amiből egyebek közt a fk-ból a manyupba irányított összeget pótolták. A kivándorlás pedig leginkább attól függ, mennyire könnyű kimenni az olyan országokba amiknek a nyelvét az átlagpolgár beszéli (= angol, német). Onnantól kezdve anyagilag mindenképp bukta itt maradni, pláne ha fiatal vagy és jól képzett. Kinn simán megvan a magyar bérek 4-5x-öse, és ha a szocik ismét hatalomra jutnak, ez az arány csak romlani fog.

czjanos 2013.11.17. 19:43:48

@monddazigazatmar: Nem azt mondta, hogy a választás másnapján német bérek lesznek Magyarországon, hanem azt, hogy a bérek közelíteni fognak... Ha az egykulcsos adó felszámolásával akár 5 %-os többletet abszolválnak, az már közelítés.

czjanos 2013.11.17. 19:47:27

@midnight coder: Ahogy olvasgatom a "Határátkelő" rovatot, szinte mindegyikből az derül ki, hogy ha itthon megváltoznának a viszonyok (munkalehetőség, bérek, stb.), akkor haza jönnének.
Az, pedig, hogy hatalomváltást követően hogy fognak alakulni a kereseti viszonyok, azt nem Hoppál Péter vagy Selmeczi Gabriella szövegéből vélelmezd, hanem várd meg a személyes tapasztalást.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.11.17. 19:53:51

A Fidesz sok blikkagyú birkával tényleg el tudja hitetni, hogy amit csinál, az jó - lényegében csak ehhez értenek, de ez elég."
ha nem sértegetnétek folyamtosan azt aki nem úgy gondolkodik mint ti...még esélyetek is lehetne

rozsé drazsé 2013.11.17. 19:54:19

@guu:
Igen! Néha azért lépek be az ilyen szemétgödörbe, mint az indexes blogok, mert alacsony a vérnyomásom.

Ezek a legszarabb manipulációk.

A sz@r 2010-óta lassan lassan elvált a májtól, mindenki tudja, hogy ezek az úgynevezett független bloggerek fizetett gazemberek. Az is kiderülhetett, hogy mikor kik fizetik őket.

Azt is tudja már mindenki kezelni, hogy hogyan olvasson újságot, híreket. Mit kell elhinnie az mno-nak (semmit) és mit az indexnek (semmit, vagy épp az ellenkezőjét, annak amit írtak - pl. az 1.7%-os növekedési adat két napig nem jött le az indexen, mert nem volt meg a vezérvonal, hogy hogyan kommenteljék meg bloggolják)

Semmi másnak nem hihetünk, csak a bankszámlakvonatnak, a gázszámlának, a tejre ragasztott árcédulának és az adófolyószámla kivonatunknak. Ha ezeket összeadjuk akkor kijön, hogy mit kell tenni. A fenti tételek közül egy kivételével nálam mindegyik alacsonyabb, mint 2010 előtt és összességében is, ezért nekem nem hiányzik a gordonkaszó.

Ez ilyen egyszerű. A többire meg szarok. Tépjék szét egymást, ahogy akarják. Én nem fogok haragudni egyik balos ismerősömre sem azért mert balos, és ezt várom el tőlük is. Noch dazu, úgy látom ők sem hajlandóak haragudni énrám, mert nem vagyok balos.

Innentől meg nyugodtan habozhat a szájuk a politikusoknak meg a fizetett bloggereiknek.

A szoclib oldalnak egyébként meg ezért nincs épkézláb témája, nem hisz nekik a kutya se (vagy max. a kutya, akiknek a csontot dobják). Nincs szél a vitorlájukban. Ha lenne, nem is lennének ilyen balfszok, ahogy a bloger siránkozik.

Szumma szummárom, ha az ellenzék szarban van az önmagában elég a kormány dícséretére.

rozsé drazsé 2013.11.17. 19:59:15

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:
Ez 1790-ben Párizsban is így volt. Úgy hívták, hogy "a mocsár". Nem kell meglepődni.

Jó ha van mocsár, a mocsár a nép, kedves demokratám.

Ha valami a népnek a kisebbik rossz és azt választja, az a demokrácia. Még akkor is ha a népet átverik a marketinggel. Mint pl. Gyurcsány 2006-ban.
"senki nem tervez gyógyszerfelírási díjat" ugyebár.

WhyCantITouchIt? 2013.11.17. 20:04:48

Aha.
Szóval, ha jól értem a Fidesztől minél előbb meg kell szabadulni, mert egy hazug, gátlástalan banda.
Viszont az nem lenne rossz, ha azok, akik helyette jönnének ugyanolyan hazug, és gátlástalan alakokból állna.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2013.11.17. 20:10:07

@czjanos:

Na, ez a vicc. A Fidesznek kevés jó intézkedése volt, de pont az egykulcsos adó az volt. Erre az ellenzék pont ellene nyitotta meg az támadást.

teknős 2013.11.17. 20:10:46

@Mitzimackó: Ezt most csak nekünk akarod beadni, vagy te magad is elhiszed?

Aki élt 1994-ben és szavazóképes volt, az mind tudta egytől egyig, hogy a maszop nyerni fog. Hogy hatalmasat fog nyerni. A közmédia is, amit egyáltalán nem uralt az emdéef, sőt... ( az egy szem TV híradó stábja csak egy ócska kis kivétel volt Stefka Istvánnal)

Ti balosok már régen csak a saját mocsaratokban kuruttyoltok és fogalmatok sincsen a valóságról. Sajnos, ezért fog nyerni jövőre is a fidesz. Mert lenézitek az embereket, te is és Bajnaiék is. Ismerjük már az összes elemet, eszközt, amit a kampányban használnak és semmi újat nem tudnak, sem Mesterházyék, sem Lendvaiék. Sem Gyurcsány.

monddazigazatmar 2013.11.17. 20:12:44

@czjanos: Nem, tényleg nem a választás napját mondta, hanem 2015 jan. 1-ét.
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zoKVbxKFvgw

deruyter 2013.11.17. 20:14:24

Nme tudom, szerintem nem mind hülyék az ellenzéki kommunikátorok. Való igaz, hogy néhány ügyet rosszul, vag ykevéssé kommunikálnak. Sokan szeretnék pl. azt sugallni, hogy az ellenzék jöt ki szarul a baja ügyből. Szerintem meg nem. Az igaz, hogy amit nyertek az ügyön, annak a nagy részét el is vesztették, de hogy buktak volna rajta azt nem hiszem. A választók fejlődnek, szerintem egyre kevésbé célravezető egy olyan kampány, mint amit a fidesz 8 éven keresztül tolt, nevezetesen, hogy minden rossz, amit a kormány csinál. Mivel a szavazók jelentős része egyre kevésbé akar két szarból választani. Nagy tömegek vannak, akik vittorra szavaztak 2010-ben ,d e ma már semmiképp nem tennék, de nem hisznek abban sem, hogy az ellenzék megújult. Ezért inkább hallgatnak, lehet, hogy nem is mennek el szavazni. Viktor látja ezt ezért is akarja lehúzni a maga szintjére az ellenzéket is. Ha ezeket a bizonytalanokat otthon tartja, akkor a híveivel megnyerheti a választást. Az ellenzék viszont nem csak abban érdekelt, hogy folyamatosan gyűlölködést hintsen a napi hírekbe, hanem pozitív ellenpéldát is fel kell mutatnia. Pl. civilizáltságból, szakmaiságból, higgadtságból. Ezeken a területeken ugyanis nem nehéz leverni a kormányt.

Sírköves Slomó 2013.11.17. 20:16:20

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: Vá Várjá. A teljes népességben többségben vannak a bizonytalanok. Mivel azonban csak 60% fog részt venni, ennek a 60%-nak a többsége már nem bizonytalan, hanem van preferenciája.

béla a görög (törölt) 2013.11.17. 20:19:09

Egy apróságról megfeledkezel. A választóról.
Ha a választók rühellik a fideszt mint a szart és ebéli nemtetszését kifejezik úgy hogy elmennek szavazni és az ellenzékre szavaznak akkor ezek a falusi parasztok mehetnek vissza a disznószar mellé bármekkora balfasz is az ellenzék.

Sírköves Slomó 2013.11.17. 20:21:34

@czjanos: 'Ha az egykulcsos adó felszámolásával akár 5 %-os többletet abszolválnak, az már közelítés.'

Hehe. Az 1kulcsos egy nagy adócsökkentés volt multiadóval kiegyensúlyozva a ktgvetést.

Teház a zembereknek Bajnai 5lete alsó hangon 5% adóemelés lesz, a bankok adóját meg megszünteti. Ami meg eből se jön ki azt felveszik a zemberek meg a zállam a bankoktól hitelbe. Ezt már csinálta Bajnai, miért pont neki kéne hinni.

Pszt! 2013.11.17. 20:31:43

Ha lenne egy ellenzéki erő, aki megígérné, hogy a Viktor börtönben fog rohadni, és a fideszeseknek teljes vagyonelkobzást helyez kilátásba, az emberek rohannának szavazni! csak megfelelően kellene kommunikálni.
Rossz hasonlat, de egy Hitler kaliberű szónok meg tudná valósítani.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.11.17. 20:37:07

Nem hiszem hogy a Fidesz szavazók nagyrésze a Fidesz jó vagy éppen rossz gazdaságpolitikája okán szavazna a Fideszre.

Sokkal inkább azért, mert az MSZP-től szarabb kormány, az egész EU-ban nem volt.
Óriása GDP arányos államadósság növekedés, Munkanélküiségi ráta megduplázása, és 2002-es szlovákok elötti pozícióból 2010-re az EU utolsó helyére pakolták az országot.

Csak agyhalottak szavaznak az MSZP-re ezután.

monddazigazatmar 2013.11.17. 20:37:08

@Pszt!: Nem olyan rossz hasonlat. Aki ilyet ígér és a tárgyalás előtt már tudja az ítéletet, az nem áll olyan messze Hitlertől.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.11.17. 20:39:49

@Pszt!:
Bájos ahogy egy magadfajta demokratikus ellenzéki, a több millió Fidesz szavazót megveretné, vagyont koboztatna el tőlük, burkolatlan őszinteséggel.

A magdfajta tetű 2006-ban is arra maszturbált hogy több tízezer embert vertek rommá GYurcsány és Bajnai beazoosíthatatlan karhatalmistái.
Azóta sincs változás sérült és szeméttelepre való jellemetekben.

Sírköves Slomó 2013.11.17. 20:43:52

@monddazigazatmar: Hitler gazdaságpolitikája zseniális volt. Nem csoda hogy a hollywoodi zsidók szörnyet faragtak belőle.

monddazigazatmar 2013.11.17. 20:45:04

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Azért te is beszélsz hülyeségeket. Tizezer embert nem vertek rommá, max néhány tucatot, és Bajnainak semmi köze nem volt az egészhez.

monddazigazatmar 2013.11.17. 20:45:57

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Tököm tudja. Az emlékezetemben nem zseniális közgazdászként maradt meg...

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.11.17. 20:49:06

Szemét, aljas fidesz banda, mi lesz a vidéki sportegyesületekkel? MIért csak a fővárosiakat segítik, a vidék nem számít?

Sírköves Slomó 2013.11.17. 20:53:42

@monddazigazatmar: Nemigen dicsekednek vele a zsidók, de 1933tól, amikor elkezdték őket kidobálni az összes gazdasági pozícióból, és lekapcsolódtak a nk-i pénzrendszerről, No. 1938ra(!) 5 év alatt európa vezető gazdasági és katonai ereje lett egy háborús bünös, kifosztott országból. Ehhez persze kellett a diktatúra és a nagyarányú közmunka, de a nép nagy része egyetértett ezzel. A máig világelső német autpályahálózat alapjait is ebben az 5 évben építették fel.

J.László 2013.11.17. 21:00:16

2010-ben hirtelen blikkagyú birka lett a magyar nép. Addig nem volt az. Mi a csuda történhetett?

ggiza 2013.11.17. 21:07:06

Persze, hogy nem győzik le, és? Tudjuk, tudjátok, tudják. Ennyi. Nektek meg marad a meddő bloggolás és a lidérces álmok, ahol orbánsátán árnyéka összenyom. Törödjetek bele szépen Béláim, különben a frusztráltságotok kicsinál benneteket.

trolipotlo 2013.11.17. 21:10:29

Szerintem ideje lenne a kétfarkú kutyáknak kihasználni a lehetőséget és az ellenzék élére állni. Kezdhetnék egy igazi békamenettel: minden valamirevaló kisiskolás a testnevelésórán 45 percig békaügetne, az elszántabbak felbékaügethetnének a fővárosba és átnyújtanák a petíciójukat, ha még fel bírnak állni. Ebben az állna, hogy minden közintézményt meg lehessen közelíteni békaügetésben és a buszvezetőknek is meg kelljen várni, hogy az utolsó utas is felbékaüget az első ajtón. Sőt, az állami intézményekben is csak békaügetésben lehessen járni. El is jön nyomban az aranykor: mindenki egészséges lesz és az állami beruházásokon át a gazdaság is felpörög. A korrupció is visszaszorul, mert ügetés közben könnyen kiesik ám a kenőpénz, aki nem üget, az meg ugye gyanús lesz. Egyetlen kivételt képezne az a személy, aki az ingyen sört hozza ki.

Torgyán Viktor 2013.11.17. 21:13:55

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Szerintem Pszt! a "fideszesek" alatt nem a fidesz szavazóit és szimpatizánsait értette hanem az élcsapatot (Pszt! majd kijavít, ha tévedek).

Orbántól Kövéren, Áderen, Rogánon, Lázáron stb. Simicskán át Mészáros Lőrincig lehet húzni egy egyenes vonalat - na ezekre az emberekre gondolt Pszt!.

A bűnözőket minden normális országban börtönbe zárják, és a vagyonelkobzás sem ritka, tehát ezen nem kell megütköznöd. Pszt! nem rád gondolt, te egy egyszerű paraszt vagy a sakktáblán - ahogy Pszt! is, minden kommentelő itt a helyszínen. Tehát ne dörgöld az orra alá "tízezrek rommá verését", és ne vedd magadra a "fideszesekre" vonatkozó javaslatát sem :)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.11.17. 21:14:34

Személy szerint lenyűgözve állok a kormány kommunikációjától. Ahogyan képesek egyetlen adatpontból trendvonalat húzni. Ez valami fantasztikus.

@J.László:
Semmi a magyar nép eddig is ilyen volt, csak Viktor egyre jobban ért a manipuláláshoz.

2013.11.17. 21:15:49

Adok én tanácsot az ellenzéknek: kezdjen el a maradék 8 millióhoz beszélni. Ha lehet, ne Bajnaival és ne is Mesterházyval. A legkevésbé Gyurcsánnyal. Bizonyára akad elég arc, akik meg tudják győzni a normális többséget. Csak adja fel az ambícióját mindkét ifjú titán. Ja és tartsák meg az egykulcsost egy jó magas jövedelemszintig.

zobod 2013.11.17. 21:16:16

Így van. Nem kormányváltó erő vagytok, hanem ügyetlen balfaszok. Még azt az egy szál szerencsétlen Mesterházit is, aki talán tényleg meg tudta volna újítani az mszp-t 2018-ra, aki ki akarta szorítani a retekbe a baloldali közéletből a vállalhatatlan figuráitokat, őt is sikerül bedarálni. Mindezt azért, mert Bajnai meg Gyurcsány is szeretne végül az általuk közösnek tekintett, valójában a _ti_ listátokon mandátumot szerezni. Dehogy az Orbánt akarják ők leváltani, mandátumot akarnak.

virgo 2013.11.17. 21:18:26

"Így hogy minden adat pozitív ,így ez az "időjárásfüggő mezőgazdaságnak" és "korábbi kormányok által idehozott autóipari kapacitásoknak köszönhető" :)"

@guu: Valamit kell mondani, Bokrosra már nem lehet hivatkozni ;-)

becsoccsent 2013.11.17. 21:19:00

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: jaja, az egykulcsos ado tenyleg a fidesz egyik legjobb intezkedese volt, hiszen pl. a kozalkalmazottaknak csak a ketharmada kert berkompenzacio, mert emiatt csokkent a nettoja.

es igen, ennel csak szarabbakat csinaltak :)

virgo 2013.11.17. 21:20:37

@zobod: Hát ja. Minek is akarnának nyerni? Itt már nem lehet újabb hiteleket felvenni (és azzal szavazókat venni), mert akkor vége a bótnak, kb csődbe megy az ország. Magyarul: sok osztogatni való nem maradt.

guu 2013.11.17. 21:33:29

" pl. az 1.7%-os növekedési adat két napig nem jött le az indexen, mert nem volt meg a vezérvonal, hogy hogyan kommenteljék meg bloggolják) " aabszolút igaz
de ne felejtsd el hogy cserébe egész nap fent volt a címoldalon egy szenzációs hír:
"Az Omega összeveszett a pécsi püspökséggel" :)

micsoda? 2013.11.17. 21:50:35

"Kéne a másik oldalra is egy olyan új gátlástalan arc".Próbálkoznak, de nem megy!

Sajnos azok mind mennek szavazni, akiknél mindennapok része a gátlástalanság. Legyen az gazdasági, politikai, v. bármi, meg félnek is. Ezért mindent elfognak követni, hogy ismét nyerjenek.

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.11.17. 22:00:11

Van-e határa a Fidesz pofátlanságának?

Mint az Átlátszó kiderítette, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a Magyary Zoltán nevét viselő programra kapott 750 milliós EU-támogatásból eddig 106 millió forintot fizetett ki – ennek felét két civil szervezetnek.

A Hét Határ Önkormányzati Szövetség 25, a Magyar Vitorlás Központ Nonprofit Kft. 28 millió forintot nyert el egy-egy félnapos konferencia szervezésére, illetve az összefoglaló tanulmányok elkészítésére.

- A Demokratikus Koalíció sokallaná ezt az összeget két, félnapos konferenciára, ha a magyarázat nem volna kézenfekvő - reagált a milliós kiadásra Gréczy Zsolt, az ellenzéki párt szóvivője. Gréczy közleményében felhívta a figyelmet, hogy az önkormányzati szövetség elnöke Deutsch Tamás, a szervezetnek pedig égető szüksége volt pénzre, mert a 2012-es évet 13,5 millió forintos hiánnyal zárta.

- A kft. felügyelő bizottságának viszont alig egy héttel a támogatási szerződés aláírása előtt lett tagja Gál András Levente, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium korábbi államtitkára, aki a minisztériumban a támogatást biztosító Magyary-program felelőse volt, 2011-ben ő is jelentette be annak megindítását. Végül, hogy a kép teljes legyen, Gál érdekeltségébe tartozik az az Edutus magánfőiskola is, amelynek rendezvénytermét mindkét konferencia megtartására kibérelték - emlékeztetett a szóvivő.

Gréczy leszögezte: a Demokratikus Koalíció nem is annyira a lenyúlás tényén vagy összegén ütközik meg, sokkal inkább a szégyenérzetet nem ismerő pofátlanságán. A szóvivő közölte, az ügyben csak annyit kíván kérdezni a miniszterelnöktől: szerinte rendben van ez így?

nincs1itt 2013.11.17. 22:05:16

Csak elolvastam a kommenteket... Ahogy a cikk írója,úgy a kommentelők sem látják a lényeget. A "nép", az Isten adta, bizony nem nagyon okos. MArad, vagy megy O.V. mindegy is, a népet nem lehet leváltani, volt aki '94-ben vidáman megszavazta az MSZMP-Kb teljes tagságát, kormánynak. Most meg O.V.-t és csapatkányait... A nép az marad olyan, amilyen. Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de szinte mindegy jobbos, vagy balos, egyformán az ingyensör-örökélet kombóban hisz. Aki ezt megígéri az nyer!
Aki pedig el merné mondani, hogy bizony lesz itt szívás is, meg fogcsikorgatás, meg vér és könnyek, az meg mennyen a zannába! Aztat nem kéri a "nép", csak a zingyensörtöt+örökéletet!

[megmondoember] 2013.11.17. 22:20:50

"feljelenteni saját országát Brüsszelnél mégiscsak hasadt elmére utal"
Kezdd terjeszteni te is a hülyeséget, posztoló! A kormányt jelentették fel, nem az országot. Kurva nagy különbség.

Sírköves Slomó 2013.11.17. 22:24:42

@[megmondoember]: Végül is max. 1/3ot kap az ellenzék és 2014 után az mszp megszünik úgyhogy veszítenivaló nem sok van.

Sírköves Slomó 2013.11.17. 22:29:59

mno.hu/belfold/hamisitasi-botrany-ujabb-hazugsagspiralban-az-mszp-1195704

'Az MNO birtokába került 2012. február 22-ei jegyzőkönyv alapján Károlyi Attila részt vett a szocialisták országos sporttagozati ülésén, ezzel szemben Török Zsolt, az MSZP szóvivője és a párt székesfehérvári elnöke is azt állította, hogy nincsen Károlyi nevű tagjuk, és sporttagozat sincs a városban. Károlyi 2012-es aláírása egyébként kísértetiesen hasonlít a rendőrségi vallomásban szereplő szignóhoz.'

Dicsak

profilo 2013.11.17. 22:30:26

@Széles G. csaló, birkamenet riadóóóó, megvédeni:

Mert a fővárosban élők szebbek és okosabbak,mint a vidékiek.Ez írva vagyon...

rozsé drazsé 2013.11.17. 22:34:43

@storker:
Te szerencsétlen! Azt hiszed ezek véletlenül arcok a balon? És véletlenül választották őket vezetőnek a párttagok, demokratikusan?
Lófaszt mama!
Őket nem mi (ti) választjuk, hanem odaát. Nem véletlen, hogy nincs miniszterelnök-jelölt. Csak a választás után tudna kiderülni, hogy akárki is nyerne balról, a bajnai lesz az. Ezért ültek a meisterhauser nyakára a "fiatalok". Ne képzelje már, hogy főnök lesz. Még a végén megtartja a bankadót, meg a "nem fog fájni" balos programot. Az pl. a Lauderéknek nem tetszene, mert lehet, hogy a pert se nyernék meg nyújorkban. Tudod! Azt a százmilliárdost, hogy ők nem tudtak kaszinót építeni. Igaz, hogy máshol (nem a Velencei tónál) meg se próbálták. Víz nélkül mit ér a kaszinó, ugyebár. Senki se tesz a ruletten, ha utána nem tud egyet pancsolni, mi? Pl. Las Vegas is ezért van.
Ezért aztán, ha véletlenül nyernek, bajnai lesz a főnök. És jönnek a seggek, akiket majd sorra kinyalatnak velünk. Lauder segg, GDF Suez segg, E.On segg, JP Morgan segg. Mi meg csak nyalunk. Meg fizetünk, mint a köles. Mert a bajnai nyert.

rozsé drazsé 2013.11.17. 22:36:40

@[megmondoember]:
Ezt a diszkót a Jókai utcában nyomd

Hannibal ante portas 2013.11.17. 22:36:43

@[megmondoember]: De ez akkor is hazaárulás. Nem más. Mivelhogy Brüsszelben (meg akárhol máshol is) Magyarországot hivatalosan a kormány képviseli. ez ennyire egyszerű. Ezek hazaárulók.

susu64 2013.11.17. 22:39:10

"A Fidesz sok blikkagyú birkával tényleg el tudja hitetni, hogy amit csinál, az jó - lényegében csak ehhez értenek, de ez elég."
Itt az alapvető tévedés. Amit a Fidesz csinál összességében tényleg jó. Jó az országnak és jó neked is. Ha nem veszed észre, te vagy a blikkagyú birka.

profilo 2013.11.17. 22:40:55

@nincs_itt:

Volna egy fogadásom,hogy te,aki a "szebb távoli jövő" reményében,mint nagyon okos polgártárs,kikövetelte és megszavazta magának,hogy szívás legyen és fájjon de nagyon a "közeljövő",kb. két hónap múlva igaz(igazi) magyarként szidnád és ócsárolnád választottjaidat.
Mert,mint buta nemzetünk és buta társadalmunk tagja,te is csak akkor vagy bátor,ha érzed,hogy ostoba cselekedeteidnek nincs semmi esélye a megvalósulásra.

goldenhind 2013.11.17. 22:43:57

@nincs_itt:
csatlakozom, előttem szólóhoz, az emberek 80%-a nem érti a bonyolultabb összefüggéseket, ezért fél tőlük...
neki megvan, hogy hazamegy sör, anya főz valamit, fekszik, alszik, aztán újból ugyanez...
ha politikáról, bonyolultabb összefüggésekről akarsz beszélni vele azt nem fogja érteni...
és nem is érdekli, szajkóz egy politikai hitvallás félét valaki mellett, amit egyszer hajdanán összerakott magának, egyfajta politikai világkép-féleség, hemzsegve ellentmondásokkkal, téveszmékkel, de már változott a helyzet rég...
ah mindegy én már nem idegelem magam

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.11.17. 22:47:05

Az is kétharmad, hogy ilyen arányban bukott Viktorunk választást. Lenne is sansz a leváltására, de tényleg elbalfaszoskodja az ellenzék a kommunikációt. Nem az a baj, hogy nem populisták, hanem az, hogy rá sem szaladnak a labdára, de ha eléjük pottyan, abból meg öngólt lőnek.

goldenhind 2013.11.17. 22:51:24

@profilo:
te egy jellegzetes tagja vagy a társadalomnak...
ez a jövőbelátás, és ujjal mutogatás a másikra, miattatok van hányingere az embernek ha politikáról, gazdaságról, társadalomról van szó...

gerdo 2013.11.17. 22:52:25

@nincs_itt: A nep mindenhol hulye, az emberek IQ-ja atlag 100: ennyit tud a homo sapiens. Ennek ellenere tudnek en olyan orszagot mondani, ahol ha megvan igerve az ingyensor+orokelet, akkor beindulnak bizonyos mechanizmusok:
- burzsulyok letelefonalnak, hogy akkor majd ki a fasz fog dolgozni,
- az ujsagirok elkezdenek anyazni, hogy akkor ezt most hogy
- megszolal valami tiszteletremelto szagerto, hogy orokelet marpedig nincs is
- a borospincek beperelik a sorfozdeket jogosulatlan versenyelony miatt.

Mondjam meg? Nincs ertelme. Ezek itt nalunk nem fognak megtortenni, mert a magyar demokracia friss es ertotlen, mara foldbe taposott pillerei mar nem leteznek. Ki kell abranditsalak, a neptol hiaba varod a felemelkedest. Ezt vagy kiharcolja az aki erti mire jo, vagy maradunk ott ahol voltunk.

profilo 2013.11.17. 23:25:22

@goldenhind:

Tévedés...
Nem a politika bonyolultabb összefüggéseitől,annak megértésétől fél az általad oly nagyon lenézett 80%.
Hanem attól,hogy a hozzád hasonlók,hagymázas ígéretek és az évtizedes tapasztalat szerint soha meg nem valósuló jólét,a szebb jövő érdekében kockára tennék és talán fel is áldoznák(elvennék!) azt a keveset,azt kis "jót" is,ami sör,a feleség által elkészített nem túl fényűző,de finom vacsora,a szegényes otthon nyújtotta kvázi kényelem és biztonság képében nekik,a lenézett 80%-nak megadatott.
Szeretnének ők is a csúcsra érni,de míg a hozzád hasonló könyöklő és törtető nyaloncok mozgólépcsőn hasítanak a cél felé,addig nekik azzal is meg kell küzdeniük,hogy minden lépcsőfok megtétele nehezítve van a hozzád hasonlók visszataposása miatt....

Pagnar 2013.11.17. 23:31:08

@czjanos: "Mondok egy példát az életből: az ATV-n....."

Idaig olvastam el a hozzaszolasodat, a tobbire bizony eleg egyszeru kovetkeztetni. Majd szolj ha olyan csatornat is nezel amit nem agyhalott, nyugger Feri fanoknak keszitenek.

Mer' a Kámán Óga jól megmonta, mi?

Szúnyog 2013.11.18. 00:44:01

@Kőmíves Kelemen: "Kövezzetek meg, de én kifejezetten örülök, hogy Bajnai nem mászik el a populista politikus irányába.
Amit mond, az vállalható, és azok számára akik nem Blikkel kezdik a napot, még érthető is."

2015. január 1-től német bérek lesznek, ha jöhet Bajnai. Mert ugye ezt mondta.
Te meg Kelemen mehetsz a búsba hülyeségeddel.

Szúnyog 2013.11.18. 00:46:02

@Mitzimackó: az MDF természetesen egy percig sem uralta a közmédiát, azt a ballibsi siserehad uralta. Ez a legnagyobb bajuk, hogy jócskán ki lettek onnan penderítve.
De te csak írogasd butaságaidat!

bambanő (törölt) 2013.11.18. 04:07:51

A poszt jo meglatasokat tartalmaz.
A Fidesz kommunikacioban hatalmasat fejlodott es messze az ellenzek felett teljesit ebben.
Kezdve attol, hogy kepesek voltak a "csuhasok, terdre imahoz" hozzaallasbol egy huszaros vagassal klerikalis, vakbuzgo, erkolcscsosz csapatta valni (papiron) es ennek a palfordulasnak az oszinteseget elhitetni a buta neppel.

A helyzet ugyanaz, ami a 2010-es valasztason is volt, hogy a Fidesz nem tett semmit, nem is hirdetett programot, a baloldal meg annyira dilettans es korrupt volt, hogy sajat magat buktatta meg. A Fidesz valasztasi gyozelme leginkabb a baloldalnak volt koszonheto. Annyira vagtak maguk alatt a fat, hogy meg erolkodnie sem kellett a Fidesznek, hogy nyerjen. A 2/3 meg mar csak raadas volt. Talan annak koszonhettek, hogy neha benyogtek egy "maffiabaloldal", "luxusbaloldal" stb. szlogent. De epkezlab programot nem is kellett hirdetniuk, megis nyertek.
2014-ben is ez lesz. Jelszavakkal, szlogenekkel, par jol hangsulyozott, kommunikalt baloldali bakival (bajai video, Bajnai "fajni fog"-ja) elintezik az ellenzeket.
Ennek az orszagnak tenyleg nem szamit a hatalmas munkanelkuliseg, a kilatastalansag, a cseledsor, ha az nem egyik naprol a masikra omlik ra, akkor szepen lassan hozzaszokik, belesupped, nem is tiltakozik, belehajtja a fejet a jaromba. Ezt a politikusok nagyon jol tudjak. Szepen lassan kell megtorni a magyart, akkor hagyja magat.

midnight coder 2013.11.18. 06:37:15

@bambanő: Azért a baloldalt sem kell félteni. Anno simán rátolták az MDF-re a 40 év összes elkúrásának a felelősségét, simán elvitették velük a balhét a gengszterváltás összes bajáért. 2006-ban meg simán nyertek azzal, hogy nekik van programjuk, bezzeg a Fidesznek, közben Fletó egy üres bőrtáskával a hóna alatt szaladgált, és Öszödön az első dolga volt beismerni, hogy még ötletelni sem mertek nehogy a választópolgárok idő előtt megsejtsék hogy mi várható ha nyernek.

Arról nem szólva, hogy ugyanaz a csapat szajkózza most hogy állam bácsi rossz gazda, akik 45 után államosították az egész országot.

Az igazi baj a baloldallal az, hogy igazán ők sem gondolják komolyan, hogy bármi is jobbra fordulna akkor ha nyernének 2014-ben. Egyrészt, egyáltalán nem egységesek - ezt a zsák bolhát utoljára a Horn tudta csak egybe terelni. Gyurcsány sem tudott kormányozni a szocik élén - nem az ellenzék tett neki igazán keresztbe, hanem a Párt - és Bajnai is csak azért tudott, mert senki más nem vállalta el a posztot, és a szocik nem mertek megkockáztatni egy előrehozott választást.

Amúgy Bajnainak meg nem az a baja, hogy megmondja az őszintét - ettől sokkal inkább rászavazna az ember, még akár én is mint Orbánra. A gond az vele, hogy baloldalinak próbálja eladni magát, holott nagyon nem az. Ha balos háttérrel kerülne hatalomra, akkor lényegében lehetetlen lenne neki kormányoznia az országot. Márpedig az egész ellenzékben még így is a Bajnai az, akinek több esze van egy csirkénél. Ha az MSZP nyer, akkor ismét elkezdődik a hitelkéből segílykét program, ami kb. két év alatt el is visz az államcsődig.

midnight coder 2013.11.18. 06:43:24

@nincs_itt: A gond az a fogcsikorgatással, hogy amióta híreket hallgatok (genszterváltás - kb. 5 év) mást sem hallok az aktuális főelvtársaktól, hogy na még egy kicsit húzunk a nadrágszíjon, de a következő öt éves tervben már sokkal jobb lesz. Aztán valahogy nem lett jobb. Ezért az effajta kommunikáció semmivel nem tesz hitelesebbé mint az örökélet/ingyensör kombó.

martineden 2013.11.18. 06:44:21

@monddazigazatmar: Hogy is volt a bajai videóval?.....A fidesz megrendelte es profi modjara rakente az MSZP..re.Muszaj volt valamit csinalniuk,mivel mar birosagi itelet is volt hogy csaltak.Na szoval erre mondjak,hogy ugyes.

martineden 2013.11.18. 06:46:35

@Mitzimackó: ezt már eljátszottátok 2010 októberében. Majd a helyhatósági választások után olyan megszorítások lesznek, hogy ihaj!...Mert nem voltak?

2llkedő 2013.11.18. 06:50:36

LGT - Primadonna

1. Primadonna, légy az enyém, a dalodat súgd a fülembe!
Primadonna, isteni lény, szerelem gyúlt a szívembe.
Tapsom visszahív, tiéd itt milló szív Primadonna.
Arcod úgy ragyog, teljesen kész vagyok. Légy az enyém!

2. Primadonna, szeretlek én, ugye rózsaszín csipke az ágyad?
Primadonna, légy az enyém! Ugye így kell ezt mondani nálad?
Hangod kis hamis, de félek, hogy csókod is Ó primadonna!
Zúg a tapsvihar, annyira felkavar. Légy az enyém!

Köhh..babababababambabambam..

3. Primadonna, drága primadonna, sohasem vágytam én jobbra.
Prrrrrrrrrimadonna prima-primadonna, könyörgök, hullj a karomba.
Pezsgő, orgona, illat-orgia vár, primadonna
Milliók kedvese szájl le a földre és légy az enyém!

4. Hidd el nekem, bár alig hiszem el,
A primadonna eljött velem, úgy, ahogy az kell.
Ölben vittem a hatodikra fel,
A küszöbön majdnem én ájultam el.

5. Kabát alatt kicsit remegett a kezem,
De szépen hagyta, hogy gyorsan levegyem.
A sál jött aztán, és utána kalap,
De rajta akkor még elég ruha maradt.

6. Levettem szépen sorban
Bár sohase tettem volna
A ruhában nem volt semmi
A karomban nem volt senki

7. A teste csak jelmez volt,
Hangja talán gépből szólt
Arca csak a színes fény
Hangulat egy szép estén.

8. Nagy halom szép ruha,
Benne a semmi, a szép primadonna.
Púder, ékszerek, gyöngyök és flitterek,
Ó, óóó.

8. Primadonna, ezt kihiszi el, ha majd keresni kezdenek rajtam.
Primadonna, príma primadonna magamra hagytál a bajban.
Primadonna, príma primadonna bejössz, és nem megy ki senki
Primadonna, príma primadonna, kétségbe ejt ez a semmi
||: Mit tettél príma primadonna, :||
||: Mit tettél príma primadonna, :||
Óóóó...

vimeo.com/57741352

torró 2013.11.18. 06:52:40

@bambanő:
"Ennek az orszagnak tenyleg nem szamit a hatalmas munkanelkuliseg, a kilatastalansag, a cseledsor, ha az nem egyik naprol a masikra omlik ra, akkor szepen lassan hozzaszokik, belesupped, nem is tiltakozik"....
Én azért nem látom ennyire vadnak a helyzetet. Tény hogy van munkanélküliség.DE! Javaslom, hogy csak nézzél szét az utakon, és hétvégén de hétköznap is a bevásárló központoknál. Öcsém! Én nem állok rosszul, igaz nem szórom el a manit minden hülyeségre, de ott púpozott kocsikkal állnak sorban. Az van amit nemzetközi felmérések kimutattak, hogy mi vagyunk a világ egyik legpesszimistább nemzete. Ez mindenre rányomja a bélyegét. Azt nem állítom, hogy minden frankó,de nem annyira szar a helyzet. Az ügyeskedők meg mindig odacsapódnak az éppen aktuális kormányhoz és kihasználják maximálisan a lehetőségeket. Amúgy most mesélik, hogy milyenek még az egyszerűbb vállalkozók is fizetés szempontjából. PL: Szállítással foglalkozó vállalkozó a kamion rakodónak, csak egy utat fizet. Érted? Elviszik az árút, felpakol - lepakol, És a visszaúti időt nem fizeti!Na? Ez van illetve, meg a köztes vállalkozók a nepperek. Szóval ezek nagyobb anomáliák és ezzel senki nem foglalkozik. Szóval érdekes egy fajta vagyunk az biztos!

czjanos 2013.11.18. 07:05:28

@Pagnar: Neked Liebmann Katalin, nekem inkább Kálmán Olga. Nem vagyunk egyformák.

Normál 2013.11.18. 07:06:42

Akkor most hogy is van ez?

Egész eddig azt a dumát nyomtátok, hogy milyen szarul mennek a dolgok, mert béna a FIDESZ.

Most, amikor egy kicsit javult számok szintjén a helyzet, akkor ezt az időjárásnak és az előző kormányzatnak köszönheti?

Basszus ez a tényleg mentális deficit a részetekről...

midnight coder 2013.11.18. 07:09:25

@torró: Valahol ebben is van valami.

Normál 2013.11.18. 07:13:22

@martineden: Téged a tények nem szoktak zavarni gondolom...

Nzoltan 2013.11.18. 07:21:25

@becsoccsent: Az azt jelenti, hogy előtte gyakorlatilag nem is fizettek adót. Mondjuk mindegy, mert a közalkalmazottak mint tudjuk sokat nem tesznek az országért. Persze vannak kivételek, azok többségét el is ismeri a mostani kormány is.

Nzoltan 2013.11.18. 07:27:24

@[megmondoember]: Ezt neked ki mondta? A kormány es minisztarei a nép arca. Ha őket támadják, a lakosságot támadják. Mint ahogy a következmények terheit s a nép cipeli. Nem a krmány.

2llkedő 2013.11.18. 07:35:13

@Normál: "amikor egy kicsit javult számok szintjén a helyzet"

Kicsit javult számok bárminek lehetnek a következményei. Elég szégyen, hogy három és fél év alatt csak ennyire voltak képesek.

Amadeus62 2013.11.18. 07:36:58

@Nzoltan:

"Ha őket támadják, a lakosságot támadják."

Ne írjál már ekkora ökörséget bakker!

Amadeus62 2013.11.18. 07:39:55

@félázsiai 2llkedő:
"Elég szégyen, hogy három és fél év alatt csak ennyire voltak képesek. "

Miért, mit vártál? Egy puhakommunista/szocialista rendszer képes lenne egy ország felvirágoztatására? Volt már erre példa, vagy inkább csak illúzió az egész ideológia??? Szerintem az utóbbi, szerinted?

Olvasnivaló:

raerunk.blogrepublik.eu/2013/09/08/komcsiriado/

2llkedő 2013.11.18. 07:44:38

@Amadeus62: Arró vót nagyba szó, hogy lekörözzük a fejletlen nyugatot. 7%-os növekedés, leg versenyképesebb gazdaság, stb.

Amadeus62 2013.11.18. 07:46:14

@félázsiai 2llkedő:

Hát azt maximum csak a nagyon agymosott fideszhívek hitték el, a ország hülyéi, gyökerei. Elég szomorú, hogy még mindig elég sokan vannak.

belekotty 2013.11.18. 07:57:34

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Na látod! Az emeszpé megszűnésében közösen reménykedünk!

reálisan 2013.11.18. 08:00:45

"Hát azt maximum csak a nagyon agymosott fideszhívek hitték el, a ország hülyéi, gyökerei. Elég szomorú, hogy még mindig elég sokan vannak."

Én kicsit fordítva látom a helyzetet. Én azt csodálom, hogy ki hisz az országot hatalomban 8 év alatt lenullázó, ellenzékben is balfasz csürhének. Ti vagytok a gyökér köcsögök!!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.11.18. 08:00:53

@Normál:
Tudod, ezt a bizonyos növekedési fordulatot nem először kommunikálják. Ahányszor jobb lesz a negyedéves adat, mint az előző, akkor rögtön itt volt a növekedési fordulat.

@Nzoltan:
"A kormány es minisztarei a nép arca. Ha őket támadják, a lakosságot támadják."
Így van, ezért az ellenzéket be kell tiltani. Sőt, a választásokat is, mert feleslegesek. Elvégre a kormány a népet képviseli, tehát nem lehet leváltani.

csababácsi 2013.11.18. 08:05:11

@FILTOL: Hogy ki kezdte a másik lejáratását és kinyírását, az megérne néhány blogot.

Vahakomb 2013.11.18. 08:14:08

Most mit mondjak egy ilyen posztírónak? Neked a szar is keserű!
Ha bajnaiék maradnak a megszorításaikkal ma már a görögök sajnálnának minket, hogy mennyire megaláz minket az IMF...

belekotty 2013.11.18. 08:18:59

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Egy kis zsidózás nélkül nem bírtad ki, mi? Túlképp mi bajod a zsidókkal?

torró 2013.11.18. 08:19:20

@Amadeus62:
Nem engem szólítottál, de engedd meg, hogy kissé belebeszéljek. Az ilyen megnyilvánulások sehová nem vezetnek, ráadásul téged minősít. Az hogy valaki milyen párttal szimpatizál, a saját szuverén joga.De! Ha már itt tartunk ugyan ezeket a jelzőket rá lehet akasztani az MSZP vagy akármelyik párttámogatóira. Kifejtsem miért? Azonban felesleges, mert mások tudják. Mivel senki sem tévedhetetlen, azt mondják kivéve Istent, ámbár Ő meg veled kapcsolatban tévedett. Na szóval ilyen hang nemben nincs értelme véleményt cserélni, mert abból jó nem származik. A művelt ember meghallgatja a másikat és finoman elmagyarázza az ő meglátásait.
Soha nem lesz tökéletesebb világ ha mi nem törekszünk rá, például egymás elképzeléseit tisztelettel nyugtázni. Nem tudom így érthető voltam é, vagy ereszkedjek le a Te színvonaladra?!

szandé 2013.11.18. 08:26:21

Lehet, hogy most mindenhol nagy a nyomor, nálunk is máshol is. De az mszp-nél menyország, aztána pokol, 2002-ben szegényen vettek át egy bezzeg országot, aztán dúsgazdagként távoztak egy szegény, 100 évre megnyomorított ország éléről, mindenki nevetett Gyurcsin, hahaha, vicclapok sztárja volt. undorító, hogy még akarnak valamit.

bekerült 2013.11.18. 08:41:13

A blog szinte sugallja, hogy az ellenzéknek is hasonló eszközökkel kellene élni, mint a FIDESZNEK.
Csakhogy az ellenzék nincs jóba az ügyészséggel és a bírósággal, no meg a rendőrséggel.
Ebből következik, hogy, ha mégis próbálkozna valamivel, akkor bizony ráfázna és saját magát járatná le pluszban !

Szerintem nincs más hátra, mint előre !
Minden esetben be kell mutatni a hazugságokat és annak következményeit, de nem szabad követni a FIDESZT ezen az úton !
A választók pedig döntsék el, hogy kinek hisznek.

Lehet, hogy a FIDESZ rövid távon célt ér el a hazugságaival, de egy idő után ez lesz a veszte !

Akkor örüljenek, ha megússzák börtön nélkül !
Egyszer minden kiderül és jön az összeomlás.
A szavazóknak is meg kell tanulniuk, hogy kinek higgyenek.
Ha egyszer rájönnek, hogy ki a hunyó, akkor örökre búcsút mondhat a közéletnek az a tábor és jöhet a számonkérés !

ob.szerver 2013.11.18. 08:45:14

@Normál:

"Most, amikor egy kicsit javult számok szintjén a helyzet, akkor ezt az időjárásnak és az előző kormányzatnak köszönheti?"

A 2012-es nagyon rossz mezőgazdasági év után jött a 2013-as nagyon jó. A mg korrekciós hatása 2 év alatt kioltotta egymást.

A 2012-es -1,7% után idén 1% várható, két év alatt -0,7% GDPnövekedés. Ez is csak azért mert az emútnyócban idehozott autógyárak és az akkor elhatározott fejlesztések pörögnek és a járműgyártás 20% felett ugrott.

A jelenlegi rezsimnek semmiféle (lassan írom, hogy értsd: s e m m i f é l e) szerepe nincs az idei növekedésben.

Van még valami, amit nem értesz?

DFK 2013.11.18. 08:51:43

Végre meg kell érteni a balodalon, hogy az öszödi beszédnek nem az a része, hogy "hazudtunk reggel, délben, meg este" ami súlyos következményekkel jár(t) a baloldalra, hanem a következő: "nem tudunk ennél többet, ennél jobbat". Na, ez utóbbival mutatta be GyF a balodal kormányképtelenségét. S ez az ami tudat alá is beégett az embereknek: ezek nem tudnak kormányozni.

Sírköves Slomó 2013.11.18. 08:54:12

@torró: A hatalmas munkanélküliség nem éri el az EU átagot sem, 9,8%. A szomszédok közül egyedül Ausztriában alacsonyabb.

Sírköves Slomó 2013.11.18. 08:55:41

@ob.szerver: Erről kéne vmi jó vidió hogy a titkon ballib bizonytalanok fussanak a bolsikra szavazni.

2013.11.18. 08:59:08

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Óriása GDP arányos államadósság növekedés, Munkanélküiségi ráta megduplázása, és 2002-es szlovákok elötti pozícióból 2010-re az EU utolsó helyére pakolták az országot."
Ha leveszed a válság évét, akkor mindez nem igaz.
Egyébként a mostani állapot a legrosszabb, csak el kéne olvasnod a kormány számára kedvezőtlen statisztikákat is.
A csehek is voltak mintaállam ezelőtt 2-3 évvel, és most meg úgy csúsznak lefelé, hogy öröm nézni.
Ha a számokat megvizsgálnád, akkor meg kiderülne, hogy a jelenlegi "fergeteges " eredménnyel együtt sem sikerült elérni azt a szintet, ahol átvette az Orbán a kormányt !!!

2013.11.18. 09:04:56

@Normál: Most, amikor egy kicsit javult számok szintjén a helyzet, akkor ezt az időjárásnak és az előző kormányzatnak köszönheti?"
Nem lennék arra büszke, hogy még mindig nem sikerült elérni azt a szintet, ahol átvette a Bajnaitól az irányítást minden idők legjobb kormánya. Ha megnézed a számokat, 2006 szintjén állunk!
Tudod, hogy növekedés van, az attól is lehet, hogy gyenge a bázis. Elmagyarázom, hogy te is megértsd: 50-nek a 10 %-a 5. de 100-nak az 5 csak az 5%-a.
Tehát jobban teljesít, aki 10%-ot növekszik???

Sírköves Slomó 2013.11.18. 09:11:57

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az se lett volna rossz ha Bajnai eléri a 2006os szintet....:)

Mondjuk legalább adósságban elért egy soha nem látott szintet, ezen még vagy 8 évet fog dolgozni a fidesz és 'gazdag' középosztálybeli adófizetői.

szonár 2013.11.18. 09:13:08

@Könnyen elkaptuk, uram!: A jó hír az, hogy nem azon a szinten állunk, ahol Bajnai átadta a kormányzást. Hanem sokkal feljebb.

Minden ellenkező hiresztelés dacára, a 2012-es visszaesés ellenére, ui. 2010-ben és 2011-ben is nőtt a gazdaság. Bajnai a 2004-es szinten adta át az országot, most valahol a 2006-os szint környékén állunk - innen már nincs messze a 2008-a csúcs, tekintve, hogy 2007-ben alig volt növekedés.

ob.szerver 2013.11.18. 09:14:01

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Nem lennék arra büszke, hogy még mindig nem sikerült elérni azt a szintet, ahol átvette a Bajnaitól az irányítást minden idők legjobb kormánya."

Kevés sz esik róla - mivel ez a nettó adósságot érinti és általában a bruttóról beszélnek - hogy az MNB devizatartalékát 38 milliárd EUR-ról lecsökkentették 31-re. Ez 2000 milliárd nyomtalan eltüntetése, amit hozzá lehet csapni a manyup 3000 milliárdjához. 5000 milliárd forintot tüntettek el 3 és fél alatt nyom nélkül, amivel sikerült -0,7% GDP növekedést elérni az emútkét évben.

Magyarország jobban teljesít.

szonár 2013.11.18. 09:15:31

Egyébként teljes öngól a poszt, a blikk egyáltalán nem kormánypárti termék olyannyira, hogy a főszerkesztője éppen a Népszabadság élére pályázik.

A baloldal problémája, hogy nem képes szembenézni a valósággal, hanem újabb és újabb hazugságokba menekül - most éppen abba, hogy a "növekedéshez a korámynak semmi köze", "a rezsicsökkentés káros", és persze az örök téveszme: "Bajnai jó miniszterelnök volt" (egy fenét, nagy szar volt, egyáltalán nem vált be).

Ettől nyerni lehet, de kormányozni nem.

Netuddki. 2013.11.18. 09:21:07

Blogíró is a fidesz szekerét tolja. Igyekszik persze azt a látszatot kelteni, hogy bírálja a fideszt, de egyértelműen fideszpárti. Miért?

Balfasz a fidesz ellenzéke? Persze, mindenki tudja. Sőt ezt sulykolja állandóan a fideszes "köz" (muhaha!) média is. Teljesen felesleges beállni melléjük a sorba. Nem picsogni kéne hanem gründolni egy jobb pártot, jobb célokkal! Ennyi.

ob.szerver 2013.11.18. 09:34:25

@Könnyen elkaptuk, uram!:

És el ne feledkezzünk arról az évi 1000 milliárdról, amit az EU-tól kapunk. Az már összesen 8000 milliárd felhasználása 3 év alatt, ami arra volt elegendő, hogy az emútkétévben -0,7%-kal nőjjön a GDP.

Mert Magyarország jobban teljesít.

♔bаtyu♔ 2013.11.18. 09:39:54

Nem b+, majd kijelentem, hogy a rezsicsökkentés rossz, az, hogy nő a magyar tulajdonú cégek száma rossz, az, hogy 3 év alatt szinte az össze utat felújították a környékemen az rossz és persze az is nagyon rossz, hogy végre nem kell hallgatnom a közszolgálatiban a sok független ajvékolását a jobboldal antiszemitizmusáról, mint kiderült, tízmilliókért.
Rossz az alacsony államháztartási hiány, rossz a csökkenő államadósság, rossz a növekvő GDP adat, te pedig előre kijelented, hogy mindenki birka, csak te nem.

♔bаtyu♔ 2013.11.18. 09:41:51

@szonár: Akkor nézz rá az államadósság alakulására is. Nem véletlenül torkollott Gyurcsányék "sikeres" gazdaságpolitikája 2008 tájékán csődbe.

sobrijoska10 2013.11.18. 09:53:33

www.youtube.com/watch?v=lt-N8MPtfLE

50 éve nyomják hogy még egy picit szar lesz, de utána eljön a kánaán.

blah 2013.11.18. 09:58:25

Lehet, hogy a fidesz be tudja hülyíteni az élhetetlen birkákat, de a helyzet tök hasonló az ellenzéki oldalon is, csak az arányok mások. A hülyítésre jelen helyzetben a választópolgárok kb fele vevő, rajtuk osztoznak a pártok. Na jó a szavazók halmazába beletartoznak azok is akik elmennek szavazni mert muszáj valakire, szóval a birkák számszerűleg azért kevesebben vannak mint a választópolgárok fele. Azt viszont le lehet szögezni, hogy a választásra hajlandó emberek között jóval többen vannak a behülyített csodavárók mint akik csak demokratikus jogukkal élve elmennek szavazni. Szóval az azért jelzés értékű, hogy mennyien nem hajlandóak a jelenlegi felhozatalra szavazni, mennyien nem érzik úgy, hogy a hazugságok, „sikerek”, ígéretek nem nekik szólnak hanem valami párhuzamos dimenzióban tobzódó félőrülteknek. Szándékosan nem különböztetnék meg jobb ill. baloldali hülyéket, az ostobaság, hogy valóságtól elrugaszkodott dolgokat tényként kezeljünk az nem politikai beállítottság kérdése hanem értelmi képesség függvénye. Szóval hiába jönnek újabb és újabb pártok akik demagógiával próbálkoznak, max az aktív szavazók bázisán fognak civakodni a jelenlegiekkel. Addig meg az adófizetők szomorúan konstatálhatják, hogy tök felesleges ennyi adót fizetni amíg hülyék/alávaló emberek rendelkeznek a pénzünkkel. Én elmennék addig is, hogy meglopva érzem magam amíg nem látom, hogy engem bárki is képviselne az országgyűlésben (tudjátok amiért a pénzt kapják). Aztán persze lehet azon csodálkozni, hogy az egyszerű ember majd nem fogja magára nézve kötelező érvényűnek tekinteni az általános szabályokat (lóg a bkv-n, adót csal különböző formákban, nem jelenti be a kertbe ásott kutat, vagy éppen zárjegy nélküli cigit vesz stb.). Szóval a társadalmi kár amit a politikai elit felelőtlen játszadozása okoz az sokkal nagyobb mint ahogy elsőre gondolná az ember. Egy bizonyos, nem túl hasznos mentalitás kialakulása az egyszerű ember válasza az őt érő igazságtalanságokra.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.11.18. 10:01:52

@♔bаtyu♔:
Tudod, az a baj, hogy a kormány és a megmaradt pár százezer híve virtuális valóságban él.

A magyar tulajdonú cégek száma egyáltalán nem nő, sőt egyre több megy tönkre.
Soha nem mondott senki olyat, hogy rossz az alacsony államháztartási hiány. Olyat mondott, hogy nem mindegy, hogy hogyan érik el.
Az államadósság pedig köszöni szépen, kurvára nem akar csökkenni.
Növekvő GDP-ről sincs egyelőre szó. Van egy hullámzás, és amikor épp van jobban sikerült negyedév, akkor a Fidesz és a birkanyáj rögtön elkezd ordibálni, hogy itt a növekedési fordulat. Aztán, amikor a következő negyedév elviszi az előző eredményeit, akkor témát vált.
Neked még nem tűnt fel, hogy 2011 volt az elrugaszkodás éve, majd amikor nem sikerült, akkor átütemezték 2012-re, miután akkor se, akkor 2013-ra?
Gondolom nem. Gondolom az se tűnt fel, hogy a kormányzati kommunikáció időről időre témát vált. Amikor valamelyik meghirdetett cél nem jön össze, akkor nem azt mondja, hogy elvtársak, ez nem sikerült, hanem akkor elkezd valami másról beszélni és reméli, hogy elfelejtik az előzőt. Szemmel láthatólag ez működik is.

notib 2013.11.18. 10:03:19

HakapesziMiki: Bajnai fájós dumája nem a saját találmánya, hanem a kommunikációs baromé, aki előadatta vele...

Nem szabad elfelejteni, hogy Bajnait, mint megbízható, pénzügyi szakembert, az államcsődtől való megmentőt, szolid üzletembert indították, aztán Fletó irgalmatlanul csőbe húzta, felültette a gázrezsóra, hangos forradalmárt szánalmasan alakított, ráadásul tömeg előtt, nem gazdasági közegben beszélni sem tud, aztán a szánalmas védekezése, hogy a szobordöntéses buliról semmit se tudott, ott se volt, a másik oldalon állt, neki se tetszik, stb., ennek ellent mond, a beszédében "dobjuk ki - majd hirtelen észbe kapva - dobjátok ki " felhívás, most a kommunikációs "szakembere" úgy gondolta, hogy vissza kérne térni az eredeti változathoz, és ismét a felelős, a szakértő vezetői alakhoz kell visszatérni, és hiába érzi mindenki, hogy a Viktor-katyvasz felszámolása bizony fájni fog, miután Bajnai nem csak csődhelyzet felszámoló, hanem gazdasági főtanácsadóként, miniszteri biztosként, miniszterként bizony a csőd egyik okozója is volt nem tud okos lenni, Fletó zseniálisan tette taccsra, és ezek után azt mondatni vele, hogy 1 év múlva ő lesz a miniszterelnök, hát tényleg némi idiotizmusra vall...

♔bаtyu♔ 2013.11.18. 10:07:16

@Lord_Valdez: Na hogyne. Miért, te hogyan éred azt el, hogy nagy nehézségek közepette kifizesd a hiteledet? Vagy hogy gondoltad, Orbánt tegyem felelőssé, mert a "sikeres" MSZP-SZDSZ egy IMF hitellel tudta elkerülni a csődöt?

Lazíts. 2014-ben szavazunk elvtárs, akkor pedig szépen összehasonlítjuk az elmúlt 4 év eredményeit a 2006-2010 közöttivel és ennek megfelelően kerül be az X. Nem érdekel sem kormányzati kommunikáció, sem az, ki mekkora antiszemita, vagy demokrata.

A számok érdekelnek bennünket.

notib 2013.11.18. 10:08:21

@Lord_Valdez:

"Tudod, az a baj, hogy a kormány és a megmaradt pár százezer híve virtuális valóságban él."

Valdezkám, tudod az igazán nagy baj az az, hogy az "ellenzék" is, ezért 2014 a FIDESZ-é, szőröstül-bőröstül...

notib 2013.11.18. 10:16:39

@[megmondoember]: te egybites, az EU-szankciók nem a kormányt, hanem Magyarországot sújtják, azt nem a kormány, hanem te, én, ők, mi a zemberek, Magyarország fogja megfizetni, ezt egyes maszoposok már belátták, amikor előadták, hogy ugyan besegítettek tovaris Tavaresnek, de kérték Brüsszelt, hogy ne legyenek szankciók Magyarország ellen, legalább a sajátjaid dumáját hallgasd meg néha...

luis5 2013.11.18. 10:19:48

@Széles G. csaló, birkamenet riadóóóó, megvédeni:
Haver ez annyira jellemző rátok!
A pesti klubokat most kimenti a kormány. Te és a hasonszőrüek nem ennek örültök- hanem elkezditek fikázni a kormányt hogy mi van a vidékkel?
Az okokról meg kussoltok.
Miért is lett ennyi adósáág?
Mert a pesti kluboknak nincs elég szponzora, mert gyökértelenk, se a kerületek se a helyi vállalkozók nem érzik magukének.
És miért virágoznak a vidéki városi klubok (Győr, Paks, Szolnok stb) ????
Mert létezik olyan hogy LOKÁLPATRIÓTIZMUS!!!
De ezt ti soha nem fogjátok megérteni mi az.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.11.18. 10:23:06

@♔bаtyu♔:
Ne röhögtess. A nyájat a szlogenek mozgatják, nem a számok. Ha számok érdekelnének, akkor ránéznél az adósságalakulásra és látnád, hogy nem csökken. Számokkal nem lehet embereket vinni az utcára.

Netuddki. 2013.11.18. 10:27:23

@luis5: Lokálpatriótizmus? Muhaha!
Ha kell a zembereknek a sportklub akkor támogatják, ha nem kell akkor az orbán rezsim se támogassa közpénzből! Miért? Mert nincs szükség rá. Kidobott pénz.

Mellesleg az adósságvállalás mit jelent? Azt B+, hogy lehetőséget kapnak az újbóli eladósodásra! Azt majd ki fogja megint átvállalni?

willdattaa 2013.11.18. 10:27:55

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

"sok blikkagyú birkával"

Ez a retorika nyilván a balliberális demokrata attitűd. Az a sok "blikkagyú birka" 2006-ban még a Ferire szavazott.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Konzervatív0 2013.11.18. 10:30:59

Én hiszek a demokráciában. Van aki nem, de minden problémái mellett én igen.

A demokrácia alapja az hogy a választó eldönti hogy számára mi a jó, szerinte mi a jó irány.

A választó felnőtt, és képes döntéseket hozni, az egyéni vélemény pedig - még libeárlisoknál is - tiszteletben tartandó (kellene legyen).

Ehelyett ha végignézek ezt a blogot, mind bejegyzés mind kommentek oldaláról azt tapsztalom, hogy igen sokan furán értelmezik ezt.

Ami lejön: "én tudom az egyetlen és üdvözítő igazat, aki pedig mást mer gondolni az mind fideszbirka"
Tiszta sor: Semmivel sem másabb a kép mint amit eddig tapasztaltam a magukat liberálisoknak vallók kapcsán.
A magyar liberális különösen gondolkodik. Szavakban kiáll a kisebbségek mellett, szavakban véleményszabadságot hirtdet, de megnyilvánulásaiban egyszerűen lehülyézi (és/vagy eltapossa, megalázza, kigúnyolja) mindazt aki tőle eltérően látja a világot a kisebbségeket pedig megalázza (lásd a cigányszavazó vezetgetős választási játék)

Nos gratulálok uraim, csak így tovább a lenini úton...

luis5 2013.11.18. 10:33:47

Egyébként a poszt meg egy tipikus belvárosi, tarisznyás-drogos nézőpont. A számokat is szembehazudják ha nem tetszik nekik.

Azonkívül óriási öngól mert a potenciális szavazóikat (akik persze 2010 előtt mind atomtudósok voltak-csak hirtelen megzakkantak) állandóan lebirkázzák, fideszzombizzák, vakegérnek titulálják a szponzorált indexblogokban. Ezáltal már csak indulatból, érzelmileg is kormányhoz kötik.

Én egy ún "magasan kvalifikált értelmiségi" vagyok-ha már kategorizálni kell- és nem csípem ha lehülyéznek mindenféle balos gyökerek.
Mióta az eszemet tudom a szebb jövő ígéretével kampányol a baloldal, csak most még a következő 2 év rossz lesz, mondják. "Fájni fog" -ismét???
Hát nem! Elég volt a balos hazugságokból!
Sokan nem értenek egyet a kormány számos intézkedésével (én sem). De ha mérlegre teszem a két oldal teljesítményét, zongorázni lehet a különbséget.
Nem vagyok se párttag, se gazdasági érdekeltség nem köt egyik párthoz se.
A középosztály az egykulcsos adós és a gyerektámogatás miatt fog jövőre a fideszre szvazni, nem másért-hazudhattok akármit.
És jó nagy hülyék vagytok ha a proliknak, rendőrnyuggereknek és bankoknak kiosztandó pénzt megint a vágóhídra küldendő középosztályból akarjátok kizsarolni.
Elég volt!

luis5 2013.11.18. 10:37:06

@kovi1970: Látod az ilyenekről beszélek mint te.
Akkor iskola se kell, támogassa a szülő az iskolát? Szinház se kell? Tudomány se kell? fizesse akinek kell?
nagy hülye vagy te....

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.11.18. 10:46:27

@Konzervatív0:
Tévedésben vagy. Egyáltalán nem kell tiszteletben tartani a másik véleményét. Tolerálni kell, semmi többet. Ez viszont meg is van.
Nyugodtan állíthatod, hogy a nagylábujjad nehezebb, mint egy tank. Ezt elmondhatod, de ne várd, hogy bárki is tiszteletben tartson érte.

blah 2013.11.18. 10:49:09

@luis5: olyan magasra kvalifikált értelmiségi nem lehetsz ha a két kormány között olyan nagy különbséget látsz, ahhoz hinni kell, értelemre nincs szükség.

willdattaa 2013.11.18. 10:49:53

Persze a Baynauék egy kukkot nem tiltakoztak az ellen hogy a Fidesz újabb 6 milliárdot költ egy újabb holokauszt központra. Elvégre a gój adófizetők pénze arra való hogy azt pazarolják. Miközben gój gyermekek tízezrei éheznek. Na ennyit a keresztényi Fideszről meg a liberális Baynauékról, ugyanaz a társaság mindkettő.

ob.szerver 2013.11.18. 10:54:11

@luis5:

"Én egy ún "magasan kvalifikált értelmiségi" vagyok"
"zongorázni lehet a különbséget."

Ne zongorázd, elég ha leírod.
Minden gazdasági eredmény alapja a GDP növekedés. Ebből lehet beruházásokat és fogyasztást növelni, munkanélküliséget és államadósságot csökkenteni, stb.

Ha nincs növekedés, akkor eredmények sincsenek. A magyar GDP elmúlt két éves teljesítménye -0,7%. Lehetnek szezonális hatások, lehet jövőt felélni, rövidtávon lehet manipulálni (Venezuelában pl. csökken az infláció, és nő a fogyasztás mert az elektronikai termékek árát hatóságilag a felére vitték le, de valami azt súgja, hogy ennek nem lesz jó vége), lehet folyamatosan hazudozni és hülyíteni az arra fogékonyakat. De alapvető közgazdasági törvényszerűségekkel nem lehet szembe menni.

Ez nem olyan komplikált és még közgazdásznak sem kell lenni hozzá. Ha olyan magasan képzett értelmiségi vagy, annál szomorúbb, hogy még ennyit sem értesz meg.

Konzervatív0 2013.11.18. 10:58:33

@Lord_Valdez: valami félreértessz.
Azzal hogy tiszteletben tartom a véleményed, azzal nem elfogadom hitelesnek, csak épp nem hülyézlek le azért mert más a véleményed.
Tiszteletben tartom hogy másként látod a világot.
Nevezhetjük tolerálásnak is, de ez ugyan azt jelenti.
Nem azt várom valakitől hogy úgy lássa a világot mint én, csupán azt hogy elfogadja hogy az övén kivül másként is lehet a világot látni.
Még azt sem várom hogy elgondolkodjion azon, hogy talán a amásiknak van igaza.
Csupán csak azt hogy ne hülyézze/birkázza le.

Jelenleg úgy áll a helyzet mint Besenyő Pista bácsival.
Két félemény van. Az egyik az enyém a másik meg a hülyeség.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.11.18. 11:06:25

@Konzervatív0:
Amiről te beszélsz a politikai korrektség, de azt ne liberálisoktól várd. Az amerikai baloldal agyszüleménye.
A tolerálás csak annyit jelent, hogy nem alkalmazok retorziót érte. A lehülyézés nem az. Ilyen dolog a szólásszabadság. Neked is jogod van lehülyézni érte.

Balt 2013.11.18. 12:11:23

@zengjen a dalunk fajtárs: :)))
Ráadásul most jut eszembe: a Blikk főszerkesztője jó elvtárs, kis híján a Néphazugságot vezethette volna.

Balt 2013.11.18. 13:27:58

@guu: :)) Hogy is mondta a nagyon toleráncs Kunczemaczi a Klub Rádióban (amikor még "nempolitikus" képviselőként műsora volt ott)?
hu.wikipedia.org/wiki/Kuncze_G%C3%A1bor#cite_note-Kuncze:Ci.C3.A1n-8

Balt 2013.11.18. 13:32:46

@rozsé drazsé: Jól mondod.

"itt jegyzem meg, hogy Bokros Lajos szerint, akinek a fszát szpják rndszeresen itt az indexen, én és kis családom 1995-ben havi 55.000 Ft nettoval gazdag voltam, és ezért nem kaphattam családi pótlékot, meg a nejem GYES-t, stb."

Ehhez nekem is van adatom: mi a korabeli ('95-os adatok alapján számolt) 1 főre vetített 20ezer valahányszáz Ft jövedelmünkkel szintén "gazdagnak" minősültünk, mikor a deklarált létminimum 19500 Ft volt... Feleségem kénytelen volt visszamenni dolgozni.

Balt 2013.11.18. 13:40:57

@Pszt!: Nekapkoggyunk, egyelőre a "2006-os demokraták" nyaka körül szorul a hurok!...

Balt 2013.11.18. 13:44:46

@monddazigazatmar: "Bajnainak semmi köze nem volt az egészhez."

Mindössze annyi, hogy végig aktív részese volt a gyurcsányi kormányzásnak, utána meg hagyta magát megtalálni egy kéthetes monstre casting eredményeképpen. (Ami egyébként nem volt semmi népszórakoztatás, ebben az ösztönös szocialista humorban mindig nagyon otthonosan mozogtak az elvtársak.) :))

Balt 2013.11.18. 13:50:54

@becsoccsent: Na ja, éjjen a zadómentes minimálbér (meg a kései utóda, a zadójóváírás), oszt majd megint rögtön 50% felett lesz a minimálbéren bejelentettek száma. Noooormális?

Balt 2013.11.18. 13:53:19

@[megmondoember]: "A kormányt jelentették fel, nem az országot. Kurva nagy különbség."

Ebből is látszik, hogy milyen felelősen járnak el, megágyazva a 2014-es kormányra kerülésüknek. Rotfl.

Balt 2013.11.18. 13:56:27

@Hannibal ante portas: De szép is ez! Legalább látszik, ami nyilvánvaló: :)) @Balt:

Balt 2013.11.18. 14:08:09

@Lord_Valdez: "Elvégre a kormány a népet képviseli, tehát nem lehet leváltani."

Ebből is látszik, hogy Bajcsányék már rég lemondtak a valaha is kormányra kerülésről. :)

nincs1itt 2013.11.18. 19:59:06

@profilo: @goldenhind: Én kérek elnézést a diszlexiátokért.
Tudjátok, éppen arra akartam utalni, hogy arra még véletlenül sem fog szavazni, a hozzátok hasonlóan faék bonyolultságú szavazópógár, aki azt merné mondani, hogy mostan xar lesz, de... Ugyanis ezt(is) hallgattuk mindannyian, hosszú évtizedekig.
A magyar szavazóra utaltam ezzel, örökélet/ingyensör, ez az ami érdekli. Mellesleg, majd a zállam bácsi ógya meg! Elvégre ezért csalom az adót! Nem? De!
Sajnálatos módon, 300-500 év lemaradásban vagytok, ott Hátsó Hátasztánban.

profilo 2013.11.18. 21:23:47

@nincs_itt:

Akkor üdvözöllek a diszlexiások táborában,mert én csak annyit írtam,hogy kb. két hónap,a valóság sivatagában tett kalandozás után,te is beállnál a "faékek" közé és ott király is lehetnél a százas szöggel leírható egyszerűségeddel.
Lehet,hogy le vagyunk maradva,de te barátom nagyon igyekszel,hogy csatlakozni tudj hozzánk...

:)

goldenhind 2013.11.19. 15:24:04

@nincs_itt:

Nem, nem... sajnálom, én kérek elnézést, belátom túl sokat vártam tőled, a diszlexiámmal... :)
Azt hiszem sokkal idősebbnek véltelek a hozzászólásod alapján, nem gondoltam, hogy egy tini vagy, sajnálom, hogy feltételeztem az értelmező olvasás képességét.
Éppenhogy melltted áll a véleményem :)
profilo ezek után vitatkozott össze velem :)

profilo, iszunk egy sört? :)

goldenhind 2013.11.19. 15:26:33

@goldenhind:

melltted = melletted, és tessék, a diszlexiám.
Hiába is fognám a klaviatúrára... :)

goldenhind 2013.11.19. 15:38:01

@profilo:

Nem nem akarom elvenni a sörüket, mert nem szeretem... csak ha kenguru van rajta... vagy bock... mindegy.
Nem nézem le őket, tökéletesen elbeszélgetek a legbutább emberekkel is akár, egészen addig a pontig amkoris elkezdenek okoskodni, utánna nem tagadom, néha leépítem őket.
Nem vagyok törtető, könyöklő, a pénz nem érdekel, ha kell csinálok (legálisan, illegálisan, adót csalva nekem nem éri meg :) van ilyen is...), gyűlölöm ezt az uram-bátyám viszonyt ami átszövi az országot. Ezen dolgok miatt dolgozom nagyrészt egyedül....

nincs1itt 2013.11.19. 19:14:20

@goldenhind: Figyu, az Arczod, akkora mint egy átlag magyaré. Ne is törődj a korommal, nem fontos, elég ha én tudom! Meg azt is, hogy mit tapasztaltam, eddigi életem során! Szimplán félreértesz, utána, van pofád le taknyosozni?! Na ez az amiért, otthagytam azt a rakás szerencsétlenséget, amit valaha Mo.-nak neveztek. Nem tegnap történt! Illetve a lakói, akik "magyarnak" nevezik magukat, qrva büszkék a semmire, mindenkinél, bármit jobban tudnak(pl. a korát), de akkora xarban fetrengenek évtizedek óta, hogy az nem gyakori Európában. De azért osztod az észt, mert Te a "mindent Jobban Tudás Egyetemén" végeztél, Unicum Laude-val! A saját seggelikába fulladt lovasnemzet teljesen tipikus képviselője vagy! Mert elvárná valaki(nem az MSZP, akire azonnal apercipiáltál, kicsi debilem), bárki, aki tisztában van azzal, hogy ÉRTÉKTEREMTŐ MUNKA a jólét alapja, azt Te és a hozzád hasonlóak, qrva gyorsan küldenétek a zannyába!!
Na, csókoll Apád!

goldenhind 2013.11.19. 23:22:59

@nincs_itt:

Nem, nem akkora az arcom, mert sokal de sokkal nagyobb. Mert van mire. Most már értem miért nem érted, hogy mit nem értek. És nem fogok elkezdeni magyarkodni, hogy kintről kussolj, ne szólj bele, mert ott élsz ahol akarsz. Te mindig magyar maradsz, és egyetértek veled ebben:ÉRTÉKTEREMTŐ MUNKA, valamint az oktatás, én abba tennék minél többbet, 5-ször, 10-szer ennyit, és lassan pár évtized múlva jobb lenne. Szóval felőlem azt írsz amit gondolsz papi az óperenciás tengeren túlról... :)
Azo nevetek, hogy én is kint éltem jópár évig, de baromi unalmasnak találtam a "jóléti társadalmat"... :) Tehát visszatértem Magyarország... sírjál... :)

becsoccsent 2013.11.22. 23:18:45

@Nzoltan: ja, jol el is vannak ismerve mondjuk a bolcsodei dolgozok, ahol az atlagfizetes majdnem 70ezer forint. emlithetnem meg a szocialis teruleten dolgozokat, akik szinten az ehenhalassal harcolnak. az apolonok es az orvosok is nagyon el vannak kenyeztetve a kozalkalmazottak kozul, de mondhatom meg a pedagoguseletpalyamodellbol kieso pedagogusokat is ( a bennemaradokat is, de az egy masik vita lenne ) es akkor most nem beszeltem az elmult haromfel evrol naluk ).

szoval nem latom, a kozalkalmazottaknak pontosan melyik tobbseget is ismeri el a fidesz.

@Balt: adomentes minimalber? hol? kozszferaban? vallakozoknal?

vagy a versenyszferaban? ahol most is ugyanugy zsebbe adnak?

Pszt! 2013.12.19. 14:23:01

@Torgyán Viktor: Kösz, hogy megvédtél, de én már régóta ismerem ezt a fidesztrollt. Ennek aztán beszélhetsz a tényekrők!

Szúrófény 2014.11.26. 16:34:16

@[megmondoember]: "1523-ban Magyarországon járt Francesco Massaro, egy olasz utazó, aki a
következőket írta:

"A magyarok általában a világ legrosszabb fajtája. Nem szeretnek és
nem becsülnek egyetlen nemzetet sem a világon és egymást sem szeretik.
Mindenki a maga kényelmére gondol, lopják a közt és kevesen törődnek
vele. Nincs semmi engedelmesség közöttük, büszkék és arrogánsak, s nem
tudnak sem uralkodni, sem kormányozni, és tanácsot sem fogadnak el
olyantól, aki tud. Kevés dologgal foglalkoznak, kivéve a dőzsölést és
a köznek meglopását. Ebben nagyon serények."

„…el nem tagadhatjuk, és nem szépíthetjük azt a példátlan önzést, amelynek durva konfliktusaiból áll e korszak úgynevezett politikai története. Keserű arra gondolni, hogy ez ország politikai vezetői méltatlan, alacsony lelkű, legjobb esetben tehetségtelen emberek voltak”
Szekfű Gyula Tomori című tanulmányából. Nincs új a nap alatt!
süti beállítások módosítása