Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2014.04.09.

Kálmán Olga mióta ennyire ostoba?

Hakapeszi Miki

Papírforma-interjúnak indult, durva újságírói felsülés, politikusi megdicsőülés lett belőle: sose gondoltuk volna, hogy Kálmán Olga egyszer majd Schiffer András bokáját nyaldossa. Pedig a zöld csávó csak korrekten elmondta, milyen kérdéseket tart fontosnak, amikor pedig a mást gondoló Olga átváltott parasztba, higgadtan, értelmesen pattintotta le. A riporternő most iratkozott ki a komolyan vehető újságírók amúgy sem túl népes táborából.

Tényleg érdemes megnézni, (maga a beszélgetés a 4. perctől jön) de itt a lényeg röviden. A főlumpi bemegy az ATV-be, mert hívták. Nem ezt tervezték, de ha már ott van, Olga az emlékműbalhéról kérdezi és láthatóan azt várja, hogy majd Schiffer agyonekézi a kormányt és negyed órát sikítozik a történelemhamisítás ellen. De nem ez történik, Schiffer kábé azt mondja, hogy tele a fasza a túlhájpolt műbalhéval, fontosabb dolgokról kéne beszélni, meg egyébként is a baloldal épp azért szopott akkorát vasárnap, mert nem a lényeggel foglalkozik, nem kínál semmi alternatívát, hanem csak a Fidesz ekézésére koncentrál.

 

Olga ebben a pillanatban láthatóan bekattan. Nem fogadja el a választ, mindenáron a saját véleményét akarja hallani vendégétől, ráadásul minősíti riportalanyát. Hiába mondja el Schiffer vagy háromszor, hogy ocsmányság, pitiánerség, amit a kormány művel, de lépjünk már túl rajta, a teljesen kikészült riporter állkapcsa rápattan áldozatára. Pedig most nem egy bullshitelő seggarc ül a túloldalon, hanem egy intelligens máshogy gondolkodó. De Olga mégse engedi el a témát, ha pedig igen, két perc után visszakanyarodik és széttrollkodja a teljes interjút. Esély sincs arra, hogy másról is beszéljenek, pedig Schiffer még azt is nyomatékosítja, hogy felmenői érintettek voltak a deportálásokban, mégis ugrani kéne, másról, fontosabbról lenne jó beszélni. De ezzel a nővel, kedd este erre esélye sem volt. Schiffer úriembernek bizonyult: ha nem lett volna az, ráborítja az asztalt a folyamatosan pofákat vágó luvnyára és duzzogva húz el a stúdióból adás közben a bús picsába.

Tényleg a fasz kivan azzal, hogy az egyik legjobb és legkorrektebbnek tartott újságíró ilyen szintre tud süllyedni. Ennyire megemészthetetlen az, hogy Schiffer jól beszélt? Igen, részben tényleg a bérrettegés miatt rühelli a nép a baloldalt, illetve azért, mert azon túl alig tett le valamit az asztalra. Olga ezzel beállt a sorba, Schiffernek meg az a szerencséje, hogy családilag érintett: ha ezt a dumát olyan valaki tolja,akinek köze sincs a zsidósághoz, rögtön indult volna az antiszemitázás, meg a nácizás. A baloldal képtelen felfogni, hogy túlzott ajvékolása kontraproduktív: a csendes többséget irritálja, s tovább erősíti a szélsőjobbot, az ordas eszmék terjedését.

Tudtuk, hogy ezt az ATV nagyon nem vágja, látszik, hogy ha semmi se történik, akkor is minden híradóba kötelező betenni valami izraeles hírt. De Kálmán Olgából eddig többet néztünk ki, mint hogy az interjúkészítés legalapvetőbb szabályait felrúgva süllyedjen szügyig az orrfacsaró fekáliába. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

332 komment

Címkék: Schiffer András ATV Kálmán Olga

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr945991568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ahanem01 2014.04.10. 08:29:01

Kálmán Olga korrekt?????
Úristen! A tönkrevert oktatás eredménye. Gondolkodásképtelen emberek, azt ismételgetik, amit hallanak. A választás eredménye tökéletesen tükrözi a szellemi állapotot. A szavazók 95%-a szerint minden marha fa..a volt eddig, semmi változásra nincs szükség.

2014.04.10. 08:31:44

@midnight coder: Érdekes, amit írsz. Leginkább azért, mert ez az én véleményem is. Csak az a furcsa, hogy nekem címezted. Ez zavar egy kicsit. A jobboldal mitől ennyire buta?
Ugyanis épp erre utaltam: sem a fidesznek, sem a baloldalinak mondott összefogásnak nincs meg a támogatottsága, mint azt hiszik. A Jobbik, noha nőtt a szavazótábora, szemben a fidesszel, amelynek csökkent, veszít a választások során, ne értsd félre, nem magát a választást, arra esélye sem volt megnyerni, hanem a négy évvel ezelőtti pozíciójából, hiszen egyéniben 0, azaz nulla a bejutó Jobbikosok száma, mégsem jut el a híveinek többsége addig, hogy a fidesz átdolgozott választási rendszere a Jobbikon ütött a legnagyobbat!

2014.04.10. 08:38:06

@bölcsbagoly: Az a bölcs a nickedben erős túlzás. Tudod, a művészet olyan, hogy üzenete van. Valamit a művész üzenni akar, tartalomnak kell lenni benne, tehát a szemlélőben érzelmek, gondolatok fognak kavarogni. Tudom, ez nagyon idegen neked, mert mi az, hogy nem mondják meg fekete fehéren, mit gondolj?

A sekélyes gondolkodásodon meg az is látszik, hogy lezsidózol. Egy: nem vagyok az.
Kettő: nem kimondottan rajongok értük.
Három: azt viszont szégyellem, hogy vannak magyar emberek, akik ennyire sötétek.
Négy: gyávaság, ha a háború erkölcsi következményeit nem vállalod fel, hanem másra tolod a rossz, negatív, bűnös dolgokat.

Egyébként is gyáva az, aki a szobor üzenetével egyetért. Ugyanis a szobor jelentése, hogy mi, magyarok csak a nácik leigázása miatt, egyébként meg imádjuk a zsidókat!

ostapbender 2014.04.10. 08:38:14

@STIRLITZ: ez most daszvidánya volt a rejsztág előtt :) az általad leírtak ebből a riportnak tűnő kínlódásból nem jönnek át, szóval - feltételezve, nem megengedve - ha igazad is van, az most nem passzol ide.

2014.04.10. 08:41:35

@MSZP Afrika Korps: Szóval az a magyar falu csak cigányokból áll. Mindegyik a fideszre szavazott.... érdekes.
Egyébként a Jobbiknak tett be a leginkább a fidesz új választási szisztémája. Tehát épp a jobboldalnak kéne a leginkább szidni ezt a köpenyegforgató, hamis bagázst.

2014.04.10. 08:44:23

@bölcsbagoly: Azért az már régen rossz, ha szöveges leírást kell mellékelni egy műhöz, hogy a megrendelő üzenete:
a művész azt akarja kifejezni, hogy:

Nagyon egy bites valóságban élsz. El kell magyarázni, mit gondolsz?
Tiszta Besenyő Pista bácsi.
Tudod, mikor Boborján énekli: Beszélgettem a Besenyő Pista bácsival,
és elmondta a véleményem...

2014.04.10. 08:47:25

@midnight coder: Azok a zsidók akik akkor meghaltak, már ugyanúgy történelem mint azok a kánaániak akiket az ő őseik irtottak ki hasonló alapossággal mint anno most őket a németek. "
Mondd, te képes vagy értelmezni, amit más ír?
Épp azt írtam, hogy korrekt volt Shiffer, mikor azt állította, hogy a szobor körüli hiszti és a holokauszt túllihegett.
Történelem, ne felejtsük, de azért nem kéne minden nap zokogni felette.
Erre jössz te, és elmagyarázod ugyanazt. Diszlexiás vagy?

2014.04.10. 08:49:01

@bölcsbagoly: aha, azt ábrázol amit a megrendelő és a szobrász ábrázolni akart! S nem azt amit ti bele akartak magyarázni! A turulszoborba is sok marhaságot belemagyaráztok,ahogy az Árpádsávos zászlóba is! "
Mind a turul, mind az árpádsávos zászló jelentéssel bír. Egyáltalán nem művészi alkotás.
Istenem, a jobboldalon csak hülyék vannak?

2014.04.10. 08:52:02

@MSZP Afrika Korps: Van a magyar zsidó álláspont - Schiffer"
Annyival talán módosítanám, hogy Shiffer kimondja, nem a legfontosabb a szoborcsoport, tehát nem a legfontosabb a holokauszt sem. Ne tagadjuk, hogy volt, de ne lihegjük túl. Ez azért nem hinném, hogy a magyar zsidó, mint olyan, általános véleménye. De legyen igazad. A magyar zsidó felejteni akarja a holokausztot. Így gondolod?

bölcsbagoly 2014.04.10. 08:53:10

@Könnyen elkaptuk, uram!: a művész azt üzen amit akar, te meg el kel fogadd azt! nem a te tiszted meghatározni azt, hogy ő mit üzenjen! nem muszáj neked a kedvedre leygen, de gustibus....
Az hogy mi vagy a te dolgod, de ha egy madár hápog és totyog, akkor az minden valószínüség szerint kacsa és nem sas!
Amúgy, én veled ellentétben a Vh túlélője vagyok! Az akkori áldozatok kortársa! Úgyhogy ne pofázzatok nekem, hogy mi volt akkor! Semmi közöm nem volt a háborúhoz, de mégis minden következményét elkellet szenvedjem. S jól tudop, hogy mi túlélők, mind áldozatai is voltunk, legfeljebb mi életben maradtunk, mig sok ismerősünk, barátunk, rokonunk, ismeretlenek elpusztultak valamilyen módon. S ők miért is nem érdemelnek meg egy emlékművet?

2014.04.10. 08:54:44

@bölcsbagoly: Miért követelitek meg a saját nemzeti/vallási szimbólumaitok tiszteletét és miért nem tisztelitek a másokét? "
Nem tudom. Talán, mert nem vagyok zsidó?
Szerinted mi a válasz?

bölcsbagoly 2014.04.10. 08:57:57

@Könnyen elkaptuk, uram!: te marha, már azt is megakarod határozni, hogy mit tekintsünk művészi alkotásnak? A kőkorszakim rajzok, szobrocskák is műalkotások, de egyben szimbólumok is. A zászlók, a totemállatok is művészi alkotások s egyben szimbólumok! A ti szimbólumaitok a vörös zászló, a sarló és kalapács, a vörös csillag, a szivárványszinű zászló, stb. azok mik?

bölcsbagoly 2014.04.10. 08:58:42

@Könnyen elkaptuk, uram!: ha nem tudod, akkor kérdezd meg tőlük, vagy pofa be!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.04.10. 09:06:32

@♔bаtyu♔: "Vagy sok mindenki más."

vagy. ezért sem kellene őket összemosni. nem minden áldozat volt áldozat.

2014.04.10. 09:08:04

@bölcsbagoly: Egyik sem művészi alkotás. Jelkép.
És nekem nem. Tudom, számodra mindenki kommunista judeolibsi, aki nem azt mondja amit te.
Miért ilyen egysíkú a gondolkodásod?
Miért van az, hogy a magyarság meghatározása nem a pozitívumokra épül, hanem ellenségképet kell kreálni, hogy identitásod legyen?
Mindenki ellenség, a szlovák, a szerb, a román, a zsidó, de eszedbe sem jut, hogy arra legyél büszke, hogy van egy nép, amelyik befogad, és nem erőszakosan asszimilál, mégis felveszik a befogadottak a kultúráját, a nyelvét?
Téged az determinál, hogy nem vagy zsidó, engem az, hogy magyar vagyok.

2014.04.10. 09:10:18

@bölcsbagoly: Tehát fogalmad sincs, miről beszélsz. Talán az az oka, hogy a zsidók nem bevándoroltak ide, hanem erőszakkal betelepítették. A vallásuk tartotta egyben őket, aszimilálódni nem is nagyon engedték , végig zsidóüldözés volt Európában. Mert kell egy ellenségkép.

2014.04.10. 09:11:20

@bölcsbagoly: Egyébként tőled kérdezem, mert érdekel, hogy a jobboldalnak mi a véleménye, miért tiszteli a zsidó a vallását?

Vahakomb 2014.04.10. 09:12:56

Ja, és nézzük csak, mit is írt Karinthy Ferenc, zsidó származású író Izraelben, a nyolcvanas években: "Micsoda zseniális szörnyűséges nép ez a zsidóság. Évezredek óta gyűlölik, irtják, pogromozzák, de ha lélegzethez jut, percek alatt meggazdagszik, nyilván pökhendivé, irritálóvá lesz, akkor ismét inkvizíció, pogrom, holocaust, s megint elölről. Az emberiség kovásza."

Szóval, igenis, a zsidóság körében is vannak józan gondolkodású emberek!

2014.04.10. 09:15:39

@bölcsbagoly: S ők miért is nem érdemelnek meg egy emlékművet?"
Miért ne érdemelnének?
Csak akkor Orbánnak nem a zsidókkal kéne egyeztetnie.
De felteszek megint egy kérdést, bár tudom, azokat nem szereted: ha áldozatok voltunk, akkor a zsidókkal együtt voltunk áldozatok. Mégis a zsidókat gyűlöljük, a németeket pedig szeretjük.

babbaba 2014.04.10. 09:22:15

@Könnyen elkaptuk, uram!: Te gyűlölöd, ne beszélj mások nevében! Én senkit. Még a bolsikat sem, pedig azokat lenne miért. Felelősek nagyapán haláláért.

bölcsbagoly 2014.04.10. 09:22:16

@Könnyen elkaptuk, uram!: megint szavakon lovagolsz! nincs ellenségképem, viszont bőven vannak tapasztalataim az emlitett nemzetiségek képviselőivel kapcsolatban, jók és kevésbé jók! ahogy vannak osztrákokkal, németekkel, svédekkel, franciákkal, angolokkal,amerikaiakkal kapcsolatban is.
Kit telepítettek be ide erőszakkal? Honnan szeded ezeket a hülyeségeket? kezeltesd magad! Egyedül a németeket (teuton lovagok, szászok, svábok telepitették ide, de őket sem erőszakkal) a többiek mind maguktól jöttek, mert itt találtak menedéket! Igen, a zsidók is (legnagyobb tömegük Galiciából menekült a pogromok elől), de a cigányok, vagy szerbek, stb. is.

bölcsbagoly 2014.04.10. 09:23:29

@Könnyen elkaptuk, uram!: a magad nevében beszélj, meg legfeljebb az elvtársaid nevében gyűlölködj!

babbaba 2014.04.10. 09:24:45

@Könnyen elkaptuk, uram!: Csak szólok, a kínai kereskedők sem nagyon szeretik a zsidókat. Nem az ellenségkép miatt amit te itt vizionálsz, hanem mert eleinte rengetegszer átbaszták őket. Mivel én is üzleteltem velük, az első volt, hogy megtudják zsidó vagyok, vagy sem.

bölcsbagoly 2014.04.10. 09:25:26

@idelle: aki meghalt a háború allat az mind áldozat, függetlenül attól, hogy melyik oldalon állt! Senki sem akart meghalni, mások ölték meg!

babbaba 2014.04.10. 09:26:13

@bölcsbagoly: Úgy elég könnyű marhaságot beszélni, hogy az "elvtárs" nem ismeri a történelmet.:))

babbaba 2014.04.10. 09:29:14

@bölcsbagoly: De ők jobban szeretik, ha csak egyfajta áldozatra emlékezünk. Nem tudják megmagyarázni miért, de kikövetelnék.

bölcsbagoly 2014.04.10. 09:30:31

@Könnyen elkaptuk, uram!: ez is hülyeség! a hazai megélhetési zsidóság nagyrésze ateista libsi! Konrád, Heller, Kertész és társaik. A vallásosak többsége meg kommunista érzelmű, mint Zoltaiék.

2014.04.10. 09:36:01

@bölcsbagoly: Te, nagyon egyzserű! Én történelmi viszonylatban írtam, amit írtam, nem a jelen Magyarországát vettem alapul. Tudod, a zsidók régebb óta vannak Európában, mint a magyarok.
Egyébként a magyar népvándorlás kabar törzseinek vezetői is zsidó vallásúak voltak.

2014.04.10. 09:37:35

@bölcsbagoly: Kit telepítettek be ide erőszakkal? Honnan szeded ezeket a hülyeségeket?"
Mondjuk Európáról írtam, diszlexiás barátom. És a rómaiak csapták szét a zsidókat, a Bar-Koh-Ba lázadás leverése után.

2014.04.10. 09:39:58

@bölcsbagoly: Én meg nem szeretm sem a zsidókat, sem a kínaiakat, mert rengetegszer átbasztak.
És? Ja, fáj a kínainak, hogy őt baszták át, nem ő baszott át mást? Értem. Már megint úgy választasz pajtást, hogy legyen ellenségképed. Gratulálok.

babbaba 2014.04.10. 09:41:09

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mondjuk az annyira nincs bebizonyítva, hogy a kabarok (vagy a vezetőik)zsidók voltak, de azért neked elhisszük. Amennyit te tudsz a történelemről.........

2014.04.10. 09:41:39

@bölcsbagoly: Imádom a beskatulyázást! Mutatja szellemi szinvonaladat.
Azért ne feledd, a magyar hírnév nem kis mértékben a magyar zsidóknak köszönhető.

2014.04.10. 09:42:17

@babbaba: Sokkal inkább bizonyított, mint a magyar származás.

babbaba 2014.04.10. 09:43:27

@Könnyen elkaptuk, uram!: Te állítottad. Már elfelejtetted? El is tudom képzelni.

Na megyek. Jobb dolgom is van, mint egy full tudatlan, de nagyon határozott (-an buta) arcot folyamatosan felvilágosítani.

bölcsbagoly 2014.04.10. 09:47:36

@Könnyen elkaptuk, uram!: tanulj még egy kis történelmet, s főleg más forrásokból, mert tök buta vagy benne! S itt és most a magyarországi helyzetről vitatkozunk, nem a római birodalomról, meg a kabarokról.

2014.04.10. 09:47:52

@babbaba: ""Majd több egybevágó forrásból -- többek közt Konstantin-Cirill és Metód életrajzából, illetve Haszdái ibn Sháprutnak a József kagánnal folytatott levelezéséből -- tudjuk azt is, hogy 860-62 tájékán a kazár kagán udvarában megjelentek a három nagy világvallás, a kereszténység, a zsidóság és az iszlám követei. Ekkor a nyilvános teológiai vitában a zsidóságé lett a győzelem, ezért a kagán áttért a rabbinikus hitre, amely a judaizmus máig legelfogadottabb vállfaja,"

De nyilván Konstantin hazudik, mert zsidó volt!!!

2014.04.10. 09:55:11

@bölcsbagoly: Bocs, zsidózni te kezdtél. Az emlékműről volt szó, sőt, Kálmán Olgáról.

2014.04.10. 09:58:25

@bölcsbagoly: Történelemről meg annyit: eddig csak én hoztam forrást, te semmit.

lüke 2014.04.10. 09:58:26

K.Olga csak eröszakos -ettöl nem is okos-
lehengerli a riport alanyát,s nem engedi kibontakozni( s ha prejudikálnék ,mint ö, akkor vsz. a munkatársait is)
de új ,hogy a külseje rendezettebb
(rendezett külsö= rendezett belsö)
vajon ö tud-e a Neugebäude történetéröl?
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%9Aj%C3%A9p%C3%BClet

bölcsbagoly 2014.04.10. 09:59:10

@Könnyen elkaptuk, uram!: bocsi, ki is tiltakozott először az emlékmű ellen, nem a MAZSIHISZ? ŐK kik, törökök, örmények, szerbek? Olyan szó van szerinted, hogy magyarozás, angolozás, németezés? Franciázás persze van, de egészen más értelmezésben....

2014.04.10. 10:00:04

@babbaba: Te állítottad. Már elfelejtetted? "
Belinkelnéd, konkrétan mire gondolsz?

bölcsbagoly 2014.04.10. 10:00:14

@Könnyen elkaptuk, uram!: a forrásaid pöcegödrök, forrás víz csak tiszta forrásból...

babbaba 2014.04.10. 10:00:17

@Könnyen elkaptuk, uram!: Szóval nem volt zsidó. Dehát te is azt bizonyítod, ha nem is érted. Az, hogy egy lökött fejedelem, némi baksisért felvett egy számára messze nem kötelező vallást (ha felvette és nem az ellenségeik a bizánciak terjesztették, hogy jogosan irtják őket, hiszen felvették a zsidó hitet a bizánci helyett), mit is jelent, hogy zsidó volt? Szegénykém. Bonyolult lesz, de talán megérted.

Mellesleg a Kazár birodalom még 1000 után is fennállt. Az idejövő csekély számú kazárról ki is mondja, hogy zsidó volt?

babbaba 2014.04.10. 10:01:11

@Könnyen elkKönnyen elkaptuk, uram! 2014.04.10. 09:10:18
@bölcsbagoly: Tehát fogalmad sincs, miről beszélsz. Talán az az oka, hogy a zsidók nem bevándoroltak ide, hanem erőszakkal betelepítették. A vallásuk tartotta egyben őket, aszimilálódni nem is nagyon engedték , végig zsidóüldözés volt Európában. Mert kell egy ellenségkép.aptuk, uram!:

babbaba 2014.04.10. 10:01:39

Na, mostmár valóban megyek. Nincs nekem erre időm.......

2014.04.10. 10:01:41

@bölcsbagoly: Neked pöcegödör. Mert megzavarja a sekély agyadat. Nagy Konstantin talán mégse volt annyira pöcegödör.

2014.04.10. 10:03:08

@babbaba: Talán rossznak címezted a választ. A zsidó vallás vagy nép a kérdés. Tudsz különbséget tenni?

bölcsbagoly 2014.04.10. 10:06:24

@Könnyen elkaptuk, uram!: ahhoz képest, hogy sokak szerint nem is létezett!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.10. 10:38:21

@BigPi: a mesterházis interjúja a méypont nálam, a nav után

felcsutisuttyo 2014.04.10. 11:04:31

A METÉLTFARKÚ SCHIFFER VOLT AZ IDEGESÍTŐ, UNDORÍTÓ, UNSZIMPATIKUS. SÉRTETT GAZEMBER!

Berzengő 2014.04.10. 11:11:31

@köznapló: "Egy olyan országban, ahol az lesz sztár és ügyeletes faszagyerek (15 percre) aki ellenzéki demokrataként hangoztatja, hogy szarik arra, hogy 26 magyar történész, értelmiségi és művész nyilvánította történelem-hamisítónak (és sértőnek) a német megszállás emlékművét, amivel valójában nincs is semmi probléma"

Persze mit csodálkozzunk amikor az "én is érintett vagyok" Schiffer az olyan elítélt HVIM-esekkel nevetgél és piknikezik együtt, aki a cigányokat lekarabélyozni akaró Betyársereges Tyirityánnal bajtárs.

De mint tudjuk a sosemhazudtam "Schiffer szerint ő mindig kiállt a Jobbik ellen, amikor zsidóztak és cigányoztak." Ja, az említettek nem Jobbikosok ellenük nem kell, velük vidáman piknikezik?

___________
nepszava.com/files/2011/08/schiffer-zagyva-qpr.jpg

www.origo.hu/itthon/20121119-eliteltek-a-jobbikos-zagyva-gyorgyot.html

www.origo.hu/itthon/20110318-harom-magyar-garda-es-egyeb-nemzeti-radikalis-felkatonai-szervezetek-magyarorszagon.html
_______________

profilo 2014.04.10. 11:22:14

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nép vagy vallás?

Mikor melyik...mikor melyik kifizetődőbb...ahogy az adott helyzet megkívánja...

Garren 2014.04.10. 11:27:21

@bam-bi: "Az meg tény, hogy a túlkapásokat nem ők, hanem honfitársaink hajtották végre."

Milyen túlkapásokról beszél, kedves bam-bi? Arról, hogy egy megszállt országban a megszállók helytartója által elrendelt deportálásokat az akkor még jól működő magyar közigazgatás gördülékenyen végrehajtotta? Ne felejtsük el, hogy a németek munkaerőt követeltek tőlünk a fronton harcoló katonáik miatti otthoni munkaerőhiányra hivatkozva! Szó sem volt megsemmisítésről! Az összes olyan visszaemlékezés, ami a magyar csendőrök állítólagos kijelentéseit idézi arról, hogy a zsidók sohasem jönnek már vissza, mind hazugság. A magyar kormány az Auschwitzi jegyzőkönyveknek nevezett irományból értesült először arról, hogy a németek (és a zsidó táborrendőrség!) gyilkolják a deportáltakat. Ezután Horthy (egyébként átlépve hatáskörét) leállíttatta a deportálásokat. Így maradhattak itthon a Budapesten tartózkodó zsidók. Akiknek az érdekében később még az egyetlen magyar páncéloshadosztályt is bevetette Koszorús Ferenc vezényletével. Ezzel keresztény magyarok tömegeinek életét kockáztatva a részben nem is magyart állampolgárságú - hozzánk menekült - zsidókért. Ezt a tettet vajon hány megszállt országban hajtották még végre? (A helyes válasz: egyben sem.) A másik ebből fakadó, meglehetősen kínos kérdés: hány olyan tettet tud felsorolni akár a magyar, akár a világtörténelemből, amikor zsidók tömegei életüket kockáztatták nem zsidókért? Hol van pl. a keresztényeket az AVH elől bújtató zsidók listája? Vagy a Mindszenty letartóztatása miatt börtönét megostromló zsidók nevei? Kíváncsian várom a választ.

Berzengő 2014.04.10. 11:31:05

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Igaz, Horthy azt hazudta, hogy nem volt tisztában azzal, hogy a zsidókat legyilkolni viszik.
Szegény, biztos agylágyulása volt már, az ő korában ez nem ritka."

_________Ami a zsidókérdést illeti, én egész életemben antiszemita voltam, zsidókkal sohasem érintkeztem. Tűrhetetlennek tartottam, hogy itt Magyarországon minden-minden gyár, bank, vagyon, üzlet, színház, újság, kereskedelem stb. zsidókezekben legyen, és hogy a magyar tükörképe – kivált külföldön – a zsidó. Azonban, minthogy a kormányzat egyik legfontosabb feladatának az életstandard emelését tartom, tehát gazdagodnunk kell, lehetetlen a zsidókat, kiknek minden a kezükben volt, egy-két év leforgása alatt kikapcsolni, és hozzá nem értő, leginkább értéktelen, nagyszájú elemekkel helyettesíteni, mert tönkre megyünk. Ehhez legalább egy emberöltő kell. Én hirdettem talán először hangosan az antiszemitizmust, azonban nem nézhetek nyugodtan embertelenségeket, szadista, oktalan megaláztatásokat, mikor még szükségünk van rájuk.

Horthy Miklós levele gróf Teleki Pálhoz 1940. október 14-én
__________________________

Az egyik szemrehányás arra vonatkozott, hogy Magyarországon állitólag túl enyhén kezelik a zsidókat.Ebben a kérdésben minden elbizakodotság nélkül hivatkozom arra, hogy annak idején én voltam az első, aki szót emeltem a zsidók destruktív magatartása ellen, és azóta megfelelő intézkedéseket tettem befolyásuk visszaszorítására.

Horthy Miklós azokra a ribbentroppi vádakra válaszolva, miszerint Magyarország nem lép fel elég erőteljesen a zsidók ellen
_____________________

Leone_510 2014.04.10. 11:46:51

na bassza meg egy blog ami nem elfogult és korrekt , vendégem vagy egy sörre Miki :)

hovajutottunk 2014.04.10. 11:54:15

Csatlakozom azokhoz, akik eddig intelligens nőnek tartották K.O.-t, habár a véleményét nem mindig osztottam. Ez viszont egy elég amatőr ballépés volt tőle.
Szegény Schiffer nyilván a választásról akart beszélni, és a fontos problémákról, arról is kellett volna, erre mindenáron ráerőlteti ezt a témát. És bár őt nem sikerült csőbe húzni, sikerült viszont egymásnak ugrasztani vele a kettészakadt Magyarország lakosságát, akik itt (és máshol is) zsidózzák és nácizzák egymást. Gratulálok!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.10. 12:11:36

@rockjano: "3. az hogy a kormány a mazsihisz véleményét abszolút nem veszi figyelembe az kurvára nincsen jól"

mer ki a mazsihisz? a pufajkás zoltaival?

az hogy ízléstelen a szobor, az tény, így van amúgy, de a gumicsontba ne másszuk már bele értelmes emberként

volt német megszállás? volt. törikönyvet elő, a legmodernebbet, és hajrá. mert a Horthy-kor miniszterelnökét deportálták a német megszállás után a németek. meg a belügyminisztert, meg Horthy fiát, aztán Horthyt.

ezekután a fröcsögő hazug zsidóság szavának nem kéne bedölni az emlékmű kapcsán.

amúgy tök felesleges, és mondom, gumicsont a szobor, csak ne csináljunk már úgy, mintha a szobor jelentése megosztó lenne.

persze egyetértek, nyilvános vitán kéne lealázni a mazsihisz-zsidókat a töri kapcsán, meg mondani nekik ha beleakarnak szólni magyarok dolgaiba, bel- és külpolitikába, akkor alapítsanak egy zsidó pártot.
mert amúgy közük nincsen hozzá.
ez a magyarok országa, nem izraeli városállam.

Berzengő 2014.04.10. 12:13:48

@tesz-vesz: "minden elbizakodottság nélkül hivatkozom arra, hogy annak idején én voltam az első, aki szót emeltem a zsidók destruktív magatartása ellen, és azóta megfelelő intézkedéseket tettem befolyásuk visszaszorítására."

Mentegesd ezt a szarházi Horthyt, mentegesd. Nem is kell ide szobor mar...

Bolsi Buster 2014.04.10. 12:21:50

Nagyon fontos hogy legyenek ilyen Olgához hasonló harcos cionisták. Vannak is, a PM-ben, meg ott vannak Gyurcsány körül.

Nagyon kellenek a fidesz 2/3hoz 2018ban is, remélem nyomatják fullba a kretént továbbra is!

Berzengő 2014.04.10. 12:25:39

@hovajutottunk: "sikerült viszont egymásnak ugrasztani vele a kettészakadt Magyarország lakosságát, akik itt (és máshol is) zsidózzák és nácizzák egymást. Gratulálok!"

Ki kezdte el a nacizast?
Ki szakította akkor ketté?

***** ORBAN VIKTOR 1991 *****

"Nem lehet - legalábbis én nagyon nehezen tudok - érveket találni a magyar kormányzópárt (az MDF) mellett, amikor megkérdezik, hogy van az, hogy a magyar kormányzópárt alelnöke (Csurka) náci nézeteket hangoztat nyíltan, újságban, s a miniszterelnök először nem határolja el magát, utána pedig csak szóban határolja el magát, de megmarad egy fedél alatt ezzel az alelnökkel.

Az, hogy a miniszterelnök azt mondja, neki nem tetszik, amit Csurka mond, ez ma Nyugat- Európában a náci nézetekkel szemben kevés."

_____

"Nem önmagában néhány száz skinheadtol fél ez az ország, hanem úgy gondoljuk, az ország attól tart, hogy a Kormány gyanúba hozható, és összjátékkal vádolható meg: a szélsőjobboldali erőszakos csoportokkal való együttmuködés vádjával.

A történtek - ha akarják önök, uraim, ha nem - ezt a gyanút ismétlem még egyszer: ezt a gyanút erősítik.

Ezért a magunk részéről felszólítjuk a Kormányt, hogy pártjai, miniszteriális szervei szakítsanak meg minden kapcsolatot a szélsőjobbos csoportokkal, és a lehető legkeményebben lépjenek fel a polgárok nyugalmát fenyegető csoportokkal szemben."
______________

***** ORBAN VIKTOR 1998-> *****

"A könyv alapgondolata az, mondta Orbán Viktor, hogy Magyarországon minden adott ahhoz a kultúrától a gazdaságon át a GENETIKAI ALKATIG, hogy az ország erős ország legyen."
______________

"nekünk egy nemzeti baloldalra is szükségünk van. Sokan persze szkeptikusak, mondván, hogy különböző, hát GENETIKAILAG talán túlzás lenne mondani, inkább fogalmazzunk úgy, történelmi meghatározottság miatt ennek az esélyei csekélyek"
______________

kosztarovics bácsi 2014.04.10. 12:27:22

Olgica egy durung. A zsidrákoknak pedig egy nagy lófaszt adnék, nem emlékművet!

Berzengő 2014.04.10. 12:31:56

@Bolsi Buster: "Nagyon fontos hogy legyenek ilyen Olgához hasonló harcos cionisták."

:-))))))))))

_____
Orbán: Izrael számíthat a Fideszre a térség stabilizációjában
2005.03.02 19:12 MTI

Orbán Viktor hangsúlyozta: a beszélgetésből számára "az tűnt ki", hogy reális a remény egy olyan rendezés és változás létrejöttének a Közel-Keleten, amely egyszerre szolgálja Izrael biztonságát, és képes stabilizálni az egész térséget. Hozzátette: a Izrael ebben mindig partnerként számíthat a Fideszre, amely éppen Izrael biztonságát tekinti az egyik legfontosabb kérdésnek a térség biztonságához vezető úton.
___________

ferencvaros.jobbik.hu/content/magyarorsz%C3%A1gnak-mindent-meg-kell-tennie-az-izrael-ellenes-akci%C3%B3k-visszaszor%C3%ADt%C3%A1s%C3%A1%C3%A9rt-%E2%80%93-egy-el

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.10. 12:47:09

@Könnyen elkaptuk, uram!: ja, kamenyec podolszkij?

"A hatályos magyar törvényeket lábbal tipró akció során több ezer olyan személyt deportáltak, akinek megvolt a magyar állampolgársága, vagy legalábbis valószínűsíteni tudta azt."

több ezer? az mennyi? egyezer? vagy ötezer?
tehát a 20 000-ből kb. 2 000 tudta bizonyítani hiv . iratokkal magát, ez azt jelenti, hogy mégse 1/4, hanem a deportáltak 10 %-a. akkor mi alapján nemzetiségi alapú a deportálás, és nem idegenrendészet, ha a deportáltak 80-90%-a hivatalos okiratokkal nem rendelkezett? honnan tudjuk ezt? ugye nem bolsevik tanúvallomásból?
és mennyivel kulturáltabb áttoloncolni ezt a 2000 embert, mint kiirtani? a'la vasgárda.

ugyanis irtották ám a magyarokat is a románok, a szerbek is irtották a magyarokat, baltával csapták le a fejüket a civil nőknek, gyerekeknek is, csak azért mert magyar, kitaposták a terhes magyar nőkből a gyereket csak azért mert magyar, ezt csinálták a szerbek, igen, azt gondolom, sokkal kulturáltabb és humanistább kitoloncolni őket, ezeket a magyarokat. bár választhattak volna!

kkbk.blog.hu/2014/01/23/szakaly_sandor_es_kamenyec-podolszkij_gumicsontja

near relation 2014.04.10. 12:57:25

Kálmán Dezsurnaja korrekt? Az rohadt nagy probléma szerintem, ha egy piti pártpolitikai firkász ennyire meg tud téveszteni embereket. Tudnék kapásból három olyan kérdést leírni, ami tökre érdekelné az embereket - politikusokról-, de dezsurnaja "egyenes beszéd"-nek titulált műsorában soha nem tett föl.

Bolsi Buster 2014.04.10. 13:03:42

@near relation: 'Kálmán Dezsurnaja korrekt? Az rohadt nagy probléma szerintem, ha egy piti pártpolitikai firkász ennyire meg tud téveszteni embereket.'

A választás fényében nehéz lenne azt állítani, hogy sokat nyom a latba a véleménye.

MasterCard 5112 7696 3185 4548 2014.04.10. 13:05:32

_______▒█░░▒█ ▀█▀ ▒█░▄▀ ▀▀█▀▀ ▒█▀▀▀█ ▒█▀▀█
_______░▒█▒█░ ▒█░ ▒█▀▄░ ░▒█░░ ▒█░░▒█ ▒█▄▄▀
_______░░▀▄▀░ ▄█▄ ▒█░▒█ ░▒█░░ ▒█▄▄▄█ ▒█░▒█
_______§§_________________________________§§
______§__§_______________________________§__§
______§__§_______________________________§__§
______§__§_______________________________§__§
_§§____§__§_____________________________§__§____§§
§__§___§__§_____________________________§__§___§__§
§___§__§__§_____________________________§__§__§___§
_§___§__§__§___________________________§__§__§___§
__§___§§§§§§§_________________________§§§§§§§___§
___§____§___§_________________________§___§____§
____§§§§_____§_______________________§_____§§§§
___§___§__§§_§_________§§§§§_________§_§§__§___§
___§___§__§__§_______§§_____§§_______§__§__§___§
____§§§§§§___§______§_________§______§___§§§§§§
____§___§___§_§____§__8____8___§____§_§___§___§
_____§§§___§___§___§___________§___§___§___§§§
________§§§§§___§_§_____________§_§___§§§§§
_____________§§__§§_§§§§§§§§§§§_§§__§§
_______________§__§_§__§___§__§_§__§
________________§_§_§__§___§__§_§_§
_________________§§_§__§___§__§_§§
__________________§§_§_§___§_§_§§
___________________§__§§$0n§§__§
____________________§__§§§§§__§
_____________________§§_____§§
_______________________§§§§§
▒█▀▀█ ▒█▀▀▀█ ░█▀▀█ ▒█░▄▀___░█▀▀█
▒█░░░ ░▀▀▀▄▄ ▒█▄▄█ ▒█▀▄░___▒█▄▄█
▒█▄▄█ ▒█▄▄▄█ ▒█░▒█ ▒█░▒█___▒█░▒█

▒█▀▀▀ ▀█▀ ▒█▀▀▄ ▒█▀▀▀ ▒█▀▀▀█ ▒█▀▀▀█ █ █ █
▒█▀▀▀ ▒█░ ▒█░▒█ ▒█▀▀▀ ░▀▀▀▄▄ ░▄▄▄▀▀ ▀ ▀ ▀
▒█░░░ ▄█▄ ▒█▄▄▀ ▒█▄▄▄ ▒█▄▄▄█ ▒█▄▄▄█ ▄ ▄ ▄

turista a saját országában 2014.04.10. 13:10:16

Schiffer már csak a vicclapok hátoldalán szerepel. Komolyan senki nem veszi. Önző, nárcisztikus személye kiírtott mindenkit maga körűl, egyszemélyes párt lett az lmp-ből. 2010-től a pálya lejt, '18-ban már be sem kerűl az orsz.gy.-be. Nem sokan fogják síratni. Addig meg még elbohóckodik egy kicsit.

Monsieur 2014.04.10. 13:12:34

@lombozódó: bocs ! de a cikk hangneméhez igazodva..de akkor ki és mi a faszért erőlteti mégis ezt a buzi szobrot.?
Vagy Schiffernek tényszerűen közölnie kellett volna Olga megnyugtatására hogy egyszer csak eltűnik ez a balfék kormány,akkor meg majd kivágjuk onnan mint egy kosár csipás macskát?

László Bácsi 2014.04.10. 13:38:04

Valóban, Kálmán Olga kissé (nagyon?) túllihegte a dolgot. Amikor Schiffer András unottan, olyan képpel mintha vadalmába harapott volna, még a vállát is megrándítva azt válaszolta az első kérdésre, hogy "semmit", Olgának akkor kellett volna azonnal a másik témára váltania. Ebben az esetben Schiffer jött volna ki nagyon rosszul a szituációból, a riporter pedig inkább jól.
Viszont, Kálmán Olga a közelmúltban megjelent könyvében hosszan foglakozott az un. "füles" jelentőségével, amin keresztül folyamatosan kap(hat) instrukciókat. Bennem két kérdés merül fel ezzel kapcsolatban. 1. Miért nem intette az adás rendezője Olgát önmérsékletre? 2. Vagy netán fordítva történt a dolog, vagyis inkább belehajszolták a történetbe a "fülesen" keresztül?

2014.04.10. 15:32:57

@tesz-vesz: Ne lovalld bele magad. Senki nem modta, hogy a szerbek és a románok aranyos, jó fej emberkék voltak. A Kamenyec-Podolszk történései pedig német forrásokon alapulnak. Konkrét számok is vannak ott, csak olvasd el mégegyszer. Egyébként nem relativizálni kell az eseményeket, arról van szó, hogy Horthynak tudnia kellett, mi folyik az általa irányított országban. Mivel aláírta a kitoloncolásról a határozatot. Az állítás, miszerint a világháborúban mi tevőlegesen nem vettünk volna részt, de a nácik megszálltak tehát ott bukik, hogy ez korábban volt. Pusztán ennyi, és nem több. Nincs itt szó Bácskáról, nem beszéltem Budapestről, lágerekről.

2014.04.10. 15:37:46

@Garren: 1941-ben német megszállás Magyarországon????

2014.04.10. 15:38:40

@profilo: Lényeg az, hogy legyen ellenség.

2014.04.10. 15:40:56

@bölcsbagoly: Az jó. Ha nem létezett, akkor sajnos a magyarokról szóló híradások is alaptalanok. Semmi forrásunk nincs arról, kik vagyunk, honnan jöttünk. Csak találgatások.

2014.04.10. 15:45:16

@tesz-vesz: a Nemzeti Alaptantervbe pedig bekerült „a magyar zsidók és a magyarok közöse ügye, amely nemcsak a holokausztot jelenti, hanem a zsidók 1848–49-es szabadságharcban vállalt szerepét, akiket aztán egyedüliként kollektív büntetéssel sújtott Ferenc József, vagy az első világháborús zsidó hősi halottakról való megemlékezést, illetve az izraeli állam történetét is. Nem beszélve arról a kulturális többletről, amellyel ők gazdagították a magyar kultúrát”.
mno.hu/belfold/parbeszedre-volna-szukseg-1210216

2014.04.10. 15:54:39

@bölcsbagoly: A sokak szerint, akire te hivatkozol, létezett, mégpedig Aladár volt, a hun királyfi! De ebbe ne menjünk bele, ez zöldség.

Behajtó70 2014.04.10. 18:48:37

Aki nem latja ba, hogy Schiffer mekkora szívességet tett a baloldanak, hogy évtizedek óta ez volt a legépeszűbb álláspont, amit hallani lehet a témában, az egy ostoba idióta! Ha ezt a választások előtt csinálja, akkor most legalább 10%-on lennének.

Schiffer és Kálmán beszélgetése a megújult baloldal és a levitézlett, többször bukott ócsaka bolsevikok beszélgetése volt. Szimbólikus értékű! Konzervatívként félek, hogy ez alapköve volt egy új, szerethető, hiteles bal oldalnak. Egy Olga, Feri, Attila, Gábor, Henrik mentes, friss, új erőnek.

Don Cherry 2014.04.10. 23:04:54

Hogy Kálmán Olga mióta ennyire ostoba? Amióta él.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.04.11. 11:33:11

@bölcsbagoly: "aki meghalt a háború allat az mind áldozat, függetlenül attól, hogy melyik oldalon állt! Senki sem akart meghalni, mások ölték meg!"

tehát arra a honfitársunkra, akit a nyilas honfitársa a Dunába lőtt, ugyanúgy emlékezzünk, mint nyilas honfitársunkra, akit a német csapatok védelme közben a szovjet katonák lőttek le. értem.

bölcsbagoly 2014.04.11. 11:53:53

@idelle: ha meghalt igen! még ha ez a bosszúálló lelkednek és libsi világképednek nem is fele meg! Ezért b vannak ellenséges katonáknak temetői és síremlékei minden országban,ahol voltak ellenséges csapatok! A te felfogásod szerint nem lehetnének a volt SzU területén magyar katonasírok sem. S persez Szulejmánnak sem emlékműve nálunk.
Ostoba, intolleráns banda vagytok, a nagy egótok mellett!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.11. 16:19:20

@Berzengő: szóval nem volt destruktív a tanácsköztársaság zsidósága?
te amúgy zsidó és/vagy hülye?

kkbk.blog.hu/2013/10/21/martonyi_es_a_nemzet

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.11. 16:21:17

@Könnyen elkaptuk, uram!: Horthynak tudnia kellett, mi folyik az általa irányított országban. Mivel aláírta a kitoloncolásról a határozatot."

nem hiszem hogy ellenjegyeznie kellett volna egy kitoloncolást...
vagy te másképp tudod?

a hideg napok felelőseit Horthy bírósága ítélte halálra

FalkaVezér 2014.04.12. 15:13:40

1. Schiffernek igaza volt az "emlékmű" témában
2. Schiffernek igaza volt a baloldal csúfos bukását magyarázva
3. SOHA nem volt K. Olga a komolyan vehető újságírók közé sorolva, maximum elvakult ballibsi ATV rajongók körében!
4. Gondolkodás helyett egyöntetűen támadja a baloldal Schiffert, és ezzel a fidesznek segítenek már most! 2018-ban a bejutás is gond lesz ezzel a mentalitással, amit most képvisel a baloldal!

Vahakomb 2014.04.12. 15:59:36

@FalkaVezér: Én, mint Fidesz-es szavazó, s jobb oldalinak mondható egyén, saját szubjektív véleményem alapján azt állítottam eddig, hogy K.Olga jó riporternő volt. Mondtam is néha a barátaimnak, hogy nem minden baloldali újságíró született idióta, hanem vannak kivételek. Egyik ilyen volt K.Olga.

Hamajd 2014.04.13. 15:04:40

Kálmán Olga nem Zoltay Gusztáv lánya???

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.04.14. 12:33:03

[@bölcsbagoly: bízom benne, hogy soha többet nem kerülhet sor olyan történelmi helyzetre, ahol ezt mondjuk rajtad is kipróbálhatjuk.

például, hogy emlékművet állítunk a legyilkolt családtagjaid és az őket legyilkolók emlékének is...]

bölcsbagoly 2014.04.14. 12:47:27

@idelle: hülyegyerek! ÉN is túlélő vagyok, túléltem a Vh poklát, a bombázásokat, a két megszállást,a házunkba beszállásolt német, majd pár napra rá az orosz katonákat, az éhezést, a sorban állásokat,stb. Úgyhogy mars a francba az ajvékolásoddal! Láttam mind a gettót, mind az oroszok által a gulágokra hurcolt magyarok menetét. Szerencsémre ezt megúsztam, de nem teszek különbséget a kettő közt, sőt a mi sorsunk közt sem.

bölcsbagoly 2014.04.14. 12:48:33

@Hamajd: az övé a másik delnő, a Z.Andrea, aki a kordonbontást vezényeli!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.04.15. 10:49:27

[@bölcsbagoly: "Láttam mind a gettót, mind az oroszok által a gulágokra hurcolt magyarok menetét."

voltak így páran. egyik évben nyilas, rá nem sokra ávós. :-)

besúgó majd rendszerváltó. :-)

térdreimához majd pápához járó. :-)

van társaságod. :-D]

bölcsbagoly 2014.04.15. 10:58:15

@idelle: ha szerinted a lakosság csak azokból állt, akkor te vagy Rákosi reinkarnációja, aki 10 millió nácival kellett az országot újáépitse, nemde?
Feltehetően a hazatért bosszúállók egyik palántája lehetsz, komcsi majd libsi bőrbe bújva osztva az észt a belvárosból.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.04.15. 11:04:21

@bölcsbagoly: a következő életed előtt ha volnál szíves sorba állni egy kis humorérzékért is, a gőg és a magabiztosság mellett, megköszönném. :-)

bölcsbagoly 2014.04.15. 11:25:29

@idelle: van belőle, de pazarlom rátok. Te viszont állhatnál sorba némi észért, az sem ártana...fontosabb a mindennapokban mint a humorérzék. Főleg ha a ma divatos humorra gondolunk.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.04.15. 18:41:59

@bölcsbagoly: "Te viszont állhatnál sorba némi észért"

minek? ha kb. 9 millió magyarnak nem hiányzik, akkor nekem mindek kellene? ;-)

Szúrófény 2014.06.09. 05:07:36

@Vahakomb: Az idegen gazda kutyái

Nem is olyan régen idegen ura(da)lom volt az egész határ. Az uradalomnak voltak szolgalelkű intézői, és kezdetben véresszájú, később szelídebb, de jól idomított kutyái. Külön válogatták, tenyésztették őket.
Becsületes puli, komondor be sem kerülhetett közéjük. Ezt az intéző felügyelte. Mert az igaz magyar kutyák csak magyarul tudnak ugatni, és nem igazán lehet őket magyarszagú emberekre uszítani. Azért az uradalom nem maradt kutyák nélkül. Akadtak bőven korcsok, akik a maguk jobb koncáért az uradalom érdekében ugattak. Akár hazugságot is ugattak, mert az intézők úgy idomították Őket! Amikor az uradalom tönkrement, az intézők ügyesen, gyorsan újgazdának adták el a birtokot, ami tulajdonképpen a falué mindnyájunké. Az uradalom kutyái hamar megszokták az újgazdát, hiszen Ők „szolgálni” tanultak, és szolgalelkűek! Gazdát nyalva, minket megugatva, párta(t)lanul minden utcán járóra egyformán morogva képviselik (idomításuk szerint) az újgazda érdekeit.
Ajánlom még, Ady: A legszomorúbb állatok cikkét

Szúrófény 2014.06.09. 05:10:34

@ahanem01: Média hatalom? De csak a beugrathatókon, nem gondolkodókon!

Untermensch4 2014.06.11. 03:31:55

@Szúrófény: ne örülj nagyon, a statisztikai többség simán manipulálható úgy hogy közben meg van győződve róla hogy nem. mások lehet de ő aztán pont nem...
süti beállítások módosítása