Megnyugtató, hogy nem mindenki akkora balfasz, mint Falus barátunk és az ő kampánystábja, ha egyáltalán van neki olyan. Géza kolléga részletesen háborgott azon, hogy az ellenzékszerű képződmény észveszejtő töketlenkedése nyomán egyre biztosabb, hogy akkor is a helyén marad Tarlós, ha például kiderül, hogy Havas Szófia a szeretője. A kőbunkó főpolgi már hűtheti a pezsgőt, úgy tűnik, a következő ciklusban inkább Vitézy Dávidkerül szopóágra, de most nem ez a lényeg.
Hanem az, hogy lássuk, nem önmagával a jeges vizes locsolással van a probléma, hanem azzal, ahogy ezt Falus csinálta és azzal, hogy senki se mondta azt, hogy állj, bohócot csinálsz magadból. Mert lehet ezt kurva ügyesen is, csak egy kis kreativitás és átgondoltság kell bele. Itt van például az európai üzleti élet kőbunkója, a Ryanair vezérigazgatója, aki ezt tudta kihozni a a dologból.
Baszki, hol a ló? És az üvöltő gyerek?
Ez egy elég szar hírű cég, utasszopató legalja fapados, de ez alapján a fickó bevállalósnak és viccesnek tűnik. Beugat a konkurenciának és az is látszik, illetve úgy tűnik, hogy a cégnél őt kurvára szeretik. A Ryanair mindig is ügyes volt a hasonló pr-fogásokban, most csak azt láthatjuk, hogy ugyanabból az alapanyagból, ami közröhej tárgyává tette doktor Falust, mit tudott kihozni Európa leggyűlöltebb légitársasága.