Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy jános (1) Fónagy János (2) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.01.07.

6 esemény, amitől megroggyanhat 2016-ban az Orbán-kormány

Hakapeszi Miki

Az éves várakozások, prognózisok nagyjából arra jók, hogy utólag lehessen magyarázni a hülyeséget, többségük nyilván nem jön be. Nem csak a gazdaságban, a politikában is a váratlan események okoznak általában felfordulást, nyilván így lesz ez 2016-ban is. Ezzel együtt érdemes talán kicsit elmakkozni a legfontosabb kérdésen: mennyi esélye van annak, hogy a Viktor-rezsim idén megrázza a pofonfát. Íme hat olyan esemény, amitől tényleg összefoshatják a fiúk a bokájukat, esélylatolgatás pedig a poszt végén.

1. Komoly gazdasági válság, recesszió

A magyar gazdasággal igazából nincs nagy probléma. Kihagytunk egy csomó ziccert, tönkre vágták a befektetők, potenciális beruházók bizalmát, de ezek a pénzemberek meglepően gyorsan felejtenek, nem moralizálnak, ha azt látják, hogy nincs költségvetési kényszer és nem zavarják a kormány köreit, nem ördögtől való ide hozni a dellát. Az uniós pénzek által táplált  gazdaság lassan, a többi régiós országtól leszakadva, de gurul, nincs benne sok veszély. Viszont elég nagy cumik készülnek több fejlődő országban, az eurózónában is inkább csak átmeneti nyugi látszik és Amerikában is lekonyulhat a növekedés, az ottani tőzsdék már tavaly se bírtak emelkedni. Kína puskaporos hordó, ha robban, nálunk is szopóágra kerül az export, amivel az a szerény növekedés is gyorsan eltűnhet, ami kormányzati lopoda alapját képezi.

2. Uniós pénzcsapok elzárása

Brüsszelben már beindult a szájkarate, ezúttal a lengyelek felé. Mi ugyan már láttuk, mennyit ér ez, a demokratikus intézményrendszer lebontását jól megugatták ugyan az uniós nagykutyák, de aztán szűköltek egy sort, behúzták fülüket-farkukat, lófasz lett, nem szankció. Most egy négyszer nagyobb játékos tolja majdnem ugyanazt, mint Viktor, érdekes lesz látni, hogy ugyanaz lesz-e a reakció is. Az uniós pénzcsap elzárása az utolsó eszköz lenne a lengyel kormány kordában tartására, ha ők is végigviszik, amit Viktor, az nyilván újabb követőket vonzhat, főleg Dél-Európában. Ettől az uniónak már most össze kéne tojnia magát, s ha lesz valami komoly ellenlépés, akkor a nekünk szánt pénzek sem maradnának érintetlenek. Ez is nagyon fájna a rezsimnek, recessziós veszélyt jelentene, újabb megszorítás-kényszert.

3. A szegények lázadása

Hiába nő hangyafasznyival a gazdaság, ha ebből az alsó harmad semmit se érzékel, a társadalmi különbségek nőnek. A szegények 2016-ban is még szegényebbek lesznek és egyre kevésbé hatja meg őket, hogy új stadion lesz a szomszéd faluban és uniós pénzből picsa drágán díszburkolatot és narancsszínű szökőkutat rakat a főtérre a polgármester. A végső kilátástalanságban az elégedetlenség bármikor engedetlenségbe csaphat át.

4. A megalázott szakmák bekeményítenek

Nem csak a legelesettebbek köréből jöhet háborgás, hanem a folyamatosan megalázott orvosok, ápolók, tanárok is a lábukra állhatnak. Nem Viktor kezdte, hogy megalázó fizetéseket biztosít az állam nekik, de az ő bűne, hogy a pofátlanul alacsony bérek mellé még idiótán alakítják át például az oktatási rendszert, a munkakörülmények romlása pedig az elmúlt öt évben gyorsult fel az egészségügyben. Ha ezek az emberek végre tömegesen kiállnak magukért és eljutnak a komoly méretű demonstrációig, könnyen maguk mellé tudják állítani a rendszerrel elégedetlen milliókat.

5. A magabiztosság és pökhendiség súlyos hibát szül

Most betonbiztosnak látszik a rendszer, a rendszerszintű lopások, mutyik szinte senkit se érdekelnek, de például a netadó megmutatta, milyen egyszerű kihozni a sodrából a népet. Noha egyre kisebb kényszer van arra, hogy meggondolatlanul hozzanak döntéseket, Viktor gyakran reagál zsigerből és hoz rémisztően dilettáns döntéseket például bosszúvágytól vezérelve,  lásd az Ákos miatti reakció a Telekom ellen. Bármikor jöhet egy ilyen, ami általános elégedetlenséget okozhat.

6. Alternatíva feltűnése a láthatáron

Viktor csak addig jani, amíg meg nem jelenik egy komolyan vehető kihívó. Az MSZP-nek és a DK-nak soha nem lesz esélye, jó lenne, ha végleg eltűnnének a büdös picsába. A Jobbikot sose engedi a Fidesz feljebb 10-15 százaléknál, csak át kell venni időnként a baromságaikból kisebb-nagyobb mennyiséget. A Mentális stábban Géza ma is azt várja, hogy a Fideszen belülről jön a rohadás és a kihívó, én ebben nem hiszek, egy külső arcot esélyesebbnek vélek. Ideális esetben az előző pontok bármelyikének eljövetelére időzíti megjelenését a megváltó, amikor lázadozás van, sokkal könnyebb azt a kezdeti ismertséget összeszedni, hogy valakit komolyan kezdjen venni nem csak a média, de a potenciális választók is.

Esélyek

Őszintén, arra, hogy ebből bármi is bejön, optimistán is max néhány százalék. Elég profin kormányoznak ahhoz, hogy a hibákat gyorsan kijavítsák, kompenzálják és/vagy a figyelmet kamuügyekkel eltereljék. A tanároknak, orvosoknak pont annyi koncot dobnak, hogy a rendszer elguruljon, lázadni meg eleve nem mernek sokan, mert félnek a retorzióktól. Gratulálok magamnak, igazán sirály ez a lista, de igazi csoda lenne, ha a következő két évben bármi meg is valósulna belőle. Valószínűbb, hogy a nép igába hajtja a fejét és elfogadja, hogy ezt a szart eszi még hosszú hosszú évekig. De ne így legyen!

  

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

144 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr758248112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.07. 07:44:21

Első 4: komolytalan.

A 6. pont: ez nem is lenne gond, kellene egy nem ballib típusú új ellenzék. Ez a Fideszre is kedvezően hatna.

A legveszélyesebb az 5. pont.

2016.01.07. 09:26:43

Államvezetés hazugsága

A modern állam hazugságtechnikája rendkívül primitív, és a mai időknek többé egyáltalán nem felel meg. Kétségtelenné vált, hogy az a Goebbels-féle módszer, amelyben a kormányok annyira bíztak, nem bizonyult eredményesnek. A módszer elve, hogyha bármely tételt sokszor és sűrűn, nyomatékkal, erős hangon, fenyegetve és jóindulatúan, kedvező színekkel és bizonyos előnyöket kilátásba helyezve hangoztatnak, ebből a tételből egy idő elteltével az államnak szolid bázisa, vagyis úgynevezett igazság lesz
A kormányzat egyébként azt a tényt, hogy hatalmát fenn tudja tartani, csak egyetlen körülménynek köszönheti. A polgárság nagyon jól tudja, mi az igazság, de azt is tudja, ha ennek az igazságnak alapjára helyezkedik, a hatalom ellensége lesz, és az igazság a hatalommal szemben nem fogja megvédeni, az igazság nem ad neki kenyeret, nem menti meg az üldözés elől, nem fogja kivezetni a börtönből, sem nem menti fel a bíróság előtt. Az ember az igazságtól el van hagyatva. Ez az egyetlen ok, amiért a polgárság úgy tesz, mintha a kormányzat előtt meghódolna. Tudja, mi az igazság, de azt is tudja, hogy közvetlen életcéljainak elérésében az igazság nem fogja támogatni, márpedig az ember elsősorban az „élni csak kell" álláspontján van. Az igazságot feláldozza annak, hogy jó állást szerezzen. A kormányzat nem szilárd elveken, hanem az emberi gyávaságon és hitványságon nyugszik. Ezért teljesen mellékes, hogy a kormányzat tételei monarchikusak, vagy demokraták, vagy diktatórikusak. A hatalom erejét az embernek az igazságban való erőtlensége biztosítja és a hatalom annál erősebb, minél nagyobb az embernek az igazságban való erőtlensége. Hamvas Béla örök érvényű!

gebacsi 2016.01.07. 10:09:02

Jó lenne ha végre lenne-lennének valódi és alkalmas kihívók aki-akik nem ilyen fertőzöttek. Ebben egyetértek.
A Net-adó mit mutatott meg ?! Számomra csak annyit, hogy kvázi kicsinyes dolog miatt mentek utcára hirtelen felbuzdulásból szervezve az emberek.
Komoly dolgokért, mint pl. a földárverések stb. senki meg sem mozdult, pedig az nem néhány száz forintos kérdés koponyánként.
Azt jól látod, hogy dobnak ide-oda koncot és azzal időt nyernek a szakmákkal és kasztokkal szemben.
Egy biztos akárki fogja őket váltani ( ha fogja ), az nagyon tré helyzetben fogja magát találni. Bizony döntenie kell majd, hogy melyik útra lép és már most borítékolható a választása - sajnos.
Nagyon kicsi esély látszódik igazán komoly megmozdulásra, ugyanis azt már bőven és szikla keményen kellett volna nyomatni különböző területeken.
Az ilyen tavaszi lepkefing megnyilvánulások, mint a túltolt Ákos reakció vagy az úszónő gyerekes szerződéstépése habverés, de nagyon műanyagból. Ilyenekkel kár megosztani a népet, mert csak arra jó és a médiának bevétel forrás.

István Tamasi 2016.01.07. 11:55:30

@BircaHang Média:
Te ocsmány bulesz birkaszar /ez nem káromkodás vagy szidalmazs hanem ténymegállapítás/!
Ha az 1-4 komolytalan akkor te egy szánalmas seggnyalója vagy mutyivezérkédnek.

Mérnork 2016.01.07. 14:19:32

Benéztem már, hogy ezen a héten éppen mitől bukik meg a patásorbán, de ez b+, LOL, wishful thinking, abból is elég gyengécske...;-)))

Nevoeiro66 2016.01.07. 14:22:24

Miért kellene egyáltalán, hogy megbukjanak? Nem értem...

Luftwaffer 2016.01.07. 14:22:25

A metro meghosszabítása Felcsútig, vagy a felcsúti nemzetközi repülőtér megépítése már talán kiverné a biztit.

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.07. 14:28:01

@István Tamasi: kurva unalmas vagy a ctrlc-ctrlv mondataiddal. egy vén mérgezettlelkű jakfaasz vagy, hamarosan úgyis megdöglesz

Szalay Miklós 2016.01.07. 14:37:09

6.pont: itt a lényeg: ameddig nincs egy épkézláb ellenzék, addig bármi történhet, esélytelen a változás. Ilyen pedig a láthatáron sincs.

Pont.

István Tamasi 2016.01.07. 14:51:44

@Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel:
Nem neked szól hanem annak a bulesz birkaszarnak. Vagy te is a seggnyalója vagy a mutyivezérkének és ezért magadra veszed?

Netuddki. 2016.01.07. 15:09:59

Nem látom itt a legfontosabb dolgot.

0. Az orbán és kollégiumi haverjai tolvaj bűnözők, és le fogják őket csukni.

Sir Galahad 2016.01.07. 15:13:47

A szerző annyiban korrekt, hogy a végén megemlíti, bármelyik variációnak pár százalék csupán az esélye. Ezt én is így látom.

WLaci 2016.01.07. 15:19:22

Őszintén. Középosztálybeliként, bármennyire irritáló is a fideszes második vonal, a politikájuk lényege a középosztály támogatása. Egykulcsos, 10+10 millió, családi adózás - miért is kellene megbukniuk? Hogy jöjjön egy új balos csapat, ami visszaállítja a 40% szjat és az alkotmányt? Kösz, nem, akkor megvagyok inkább a jelenlegi rendszerben.

FikkFakk 2016.01.07. 15:20:27

"A Jobbikot sose engedi a Fidesz feljebb 10-15 százaléknál, csak át kell venni időnként a baromságaikból kisebb-nagyobb mennyiséget"

Na ez egy szép bölcsesség, valóban így csinálják, jól összefoglaltad.

Ezen felül azonban csak a szokásos "most belebukik a zorbánkormány" no. 3465645 posztot olvassuk

czjanos 2016.01.07. 15:28:53

Ez a belengetett, 180 ezres kilapátolás a közszférából, pontosan arra lett kitalálva, hogy most senki ne hőzöngjön, mindenki fogja be a száját, nehogy ő is a lapátra kerüljön.

Lordmotor 2016.01.07. 15:33:37

A kulcs a 6. pont. Csak azért tehetnek meg bármit, mert marhára nincs konkurencia. Pont ugyanaz a szitu, mint a Brian életében:
"Rómaiak" kontra "Júdea népe front, Júdeai népfront, Júdeai nemzeti front" :)
De álomba illően ideális esetben is minimum egy ciklus kéne, hogy kinőljön egy ilyen képződmény... szal ha most megjelenne egy épkézláb társaság, azok legközelebb 2022 ben rúghatnának labdába...

pneumónia 2016.01.07. 15:42:17

Csak az első a valós, de abba bárki belebukik...

lavór 2016.01.07. 15:55:07

A változás esélyei úgy csökkennek, ahogy ürül az ország. A nyugdíjasoknak, politikai haszonélvezőknek, a politikától függőeknek pont így jó.

room_101 2016.01.07. 15:57:14

Az ám itt a nagyonnagy baj, hogy ahhoz, hogy bármi lényegesen változzon, nem a fideszt kéne leváltani, hanem a népet. Azt pedig objektív okokból nemigen lehet. Pláne ha a változ(tat)ni hajlandók nagyrésze elhúz, és marad a gyöpös rész.

röf 2016.01.07. 16:08:57

Jók ezek a menetrendszerű kívánsággyűjtemények.
Gondolom ez a januári löket volt.

teleorman 2016.01.07. 16:09:53

Olyasmi ez, mint a futbalmeccsek előtti esélylatolgató cikkek... Sok értelmük nincsen,de azért szinte mindenki szívesen olvasgatja őket. A komolyság kedvéért azért szögezzük má' le, hogy nem, a gazdasági folyamatok nagyon nincsenek rendben. Kétségtelen egyfajta makrogazdasági stabilizáció, elsősorban az államháztartást illetően és a brüsszeli pénzcsap leszívása is jobban megy. Ez is eredmény, bár tudnivaló, hogy a gyurcsányos elkúrást több okból se lehetne most megismételni. A mikrogazdaság folyamatai, így főleg a hazai tulajdonú cégek versenyképessége és innovációs lendülete azonban változatlanul nagyon szomorú képet mutat. (A kistafírozott vállalkozói klientúra persze villoghat, de attól még nem rúg labdába a felcsúti kis- vagy akár edzőpályán kívül. Márpedig növekedési szempontból csak ez a "kívül" számít.) Ráadásul szinte semmi nem látszik, ami ezen változtatna a következő néhány évben. A jelenlegi beruházási szint mellett a humán- és fizikai tőke lepusztulása elkerülhetetlen. Lehet, hogy nem ördögtől való idehozni a dellát, de mégse hozzák. Nem olyan az intézményi környezet és senki nem szereti a könyökig a versenyszférában turkáló, infantilis közgazdasági halandzsát szajkózó korrupt kormányzatokat. Ám mindebből persze nagy bukta nem szokott lenni, de a folyamatos, már tíz éve tartó lassú lecsúszás csak folytatódik. Ha ennek kellene annyira örülni, hát öröljünk.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 16:15:43

@lényeglátó: Az igazság szabaddá tesz titeket! (Jézus)

Igaz, azt ő sem tagadta, hogy ettől még éhenhalhatsz, olajban süthetnek vagy oroszlánok elé vethetnek. De ahogy a Messiás mondja, jobb csonkán, de szabadon bemenni az örök életbe, mint bűnösen!

Szerintem is pár százalék, hogy a fentiek közül bármelyik bejön. Legalábbis erkölcsi megújulás nélkül aligha. Vegyük pl. az ápolónők esetét: nyilvánvaló, hogy Sándor Mária mellett ki kéne tartani a szakmának és a betegeknek, ha győzni akarnak. Ennek egyik legfőbb akadálya az áruló szakszervezet, ill. hogy a mai fiatalok azt hiszik, hogy a "szakszervezet az ilyen kommunista csökevény". Ezt így mondta egy huszonéves a gyárban nemrég, ezen szóval.

A nagyképű liberális elit elkorcsosította, elbutította a magyar népet a rendszerváltás után, mert a mai fiatalok még azt sem tudják, mi az a szakszervezet! Alkotmányról, polgári szabadságjogokról fogalmuk sincs! Erkölcsi megújulást és felvilágosítást a népnek, én ezt mondom!

Ez évekig fog tartani. Hajrá mindenkinek, aki ebbe belekezd!

nemecsekerno_007 2016.01.07. 16:17:45

Jajj. Ez vicc, vagy micsoda?! :)
1. Recesszió/válság:

szerinted épelméjű az aki azt várja egy tengeren hánykolódó vitorláson, hogy most már jó lenne ha jönne egy kurva nagy hullám és lesöpörné a kapitányt. (meg nyílván még jópár embert)

2. EU-s pénzcsap elzárás: Hasonló az elsőhöz.

3. Szegények lázadása: :) És mi lenne utána?! Szocializmus? Vagy rohannának a vállalkozók még több adót fizetni? Ugyan már királyfi.

4. Megalázott szakmák: ? Micsoda? Minden szakma annyit ér amennyit adnak érte. Ilyen a piac. Ha ezt valaki megalázásnak éli meg, akkor az az ő problémája

5. ? ezt inkább hagyjuk

6. Alternatíva tűnik fel: "Nem én vagyok a Messiás, nem én vagyok a Messiááááás!" "Jó, akkor én vagyok a Messiáááás. Ez szánalmas.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 16:19:55

@room_101: Lófaszt mama! :)

Az a sz.r, semmirekellő, hányadék elit mondja ezt, amelyik elárulta a népet, amelyik elviselhetetlen terhet rakott a magyarokra a rendszerváltással, miközben ők egy ujjal nem cipelték azt a terhet!

És még most is ők köpködnek, jajgatnak, vádaskodnak, hogy mindenki hülye, csak ők a helikopter! Tisztelet a nagyon kevés kivételnek, mert azért ilyen is van.

balfaszcsaszar 2016.01.07. 16:22:12

elég kizárt mind, de ahogy érzed

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 16:24:07

@WLaci: "miért is kellene megbukniuk?"

Világért ne bukjanak meg, mert te a középosztálybeli seggedet a rezsicsökisen fűtött medencédbe szeretnéd áztatni.

Ezt add elő a zsákfaluban a polgimester fődjén egy kis puliszkáért robotoló közmunkásoknak is (azt tud venni a fizetéséből)! Pofám leszakad ...

lako84 2016.01.07. 16:27:01

@WLaci: Like, amit írtál. Nagyjából pont ennyi...

room_101 2016.01.07. 16:27:31

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
És akkor arra a hányadék elitre vársz, hogy majd megoldja a dolgokat? Gratulálok!
Ugyanezt a szar helyzetet fogod fikázni 40 év múlva is, ha nem fogsz megváltozni, és még örülhetsz, ha nem lesz rosszabb.
Mibe fogadunk?

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.07. 16:29:41

arról lesz cikk, h ovi teljesen el van szigetelődve nemzetközileg?

lako84 2016.01.07. 16:31:29

@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Ezt add elő a zsákfaluban a polgimester fődjén egy kis puliszkáért robotoló közmunkásoknak is (azt tud venni a fizetéséből)!" - akik eddig mit is csináltak?

protézisesh 2016.01.07. 16:36:26

az utolsó 2 bekezdésnek van értelme, a többit szinte kár volt megírni is :)

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 16:46:30

@room_101: Semmi olyasmit nem írtam, amit te most megpróbálsz belemagyarázni.

Kifejtenéd bővebben, mire gondolsz? Miből vetted le, hogy én az elitre várnék, ha az elit eddig se csinált semmit (tisztelet a nagyon kevés kivételnek, pl. TGM)?

élhetetlen 2016.01.07. 16:48:39

Bár vannak időnként kisebb bukták a kormányzat részéről, da alapvetően ügyesen csinálják. Mikor volt jelentősebb tüntetés? Taxis lázadás, mert CB-n keresztül tudtak mozgósítani. Internetes, mert adott volt az eszköz. Egyébként szépen leszeletelik a társadalmat. Trafik ügy (amiben egy csomó vidéki kisbolt is érintett volt)? Hogy szedték volna össze egymást? A kiszállítók meg lapítottak, nekik csak egyszerűbb lesz, kevesebb helyre kell menni ugyanannyi áruval. Aztán őket is kitették a piacról. Ha ez egyidőben történik, ők tudták volna összeszedni az árusítókat. Így simán lement. Földügyek, semmi, mert közben megvédtük az országot, és egyébként is hol érdekli egy városit, hogy éhen döglik hatszáz birka? Egy kulcsos jövedelemadó? Akinek jó, tesz arra, akinek nem. Mi volt a cél? Felpörgeti a belső fogyasztást. Nem. Egyik kedvezményezett sem vesz több tejet, vagy kenyeret, mint amennyi kell, legfeljebb nem egyszer megy külföldre síelni, hanem háromszor, ugyanez érvényes tengerre. A kieső pénzt pedig be kell fizetnünk. Rezsicsökkentés? Beettük, örül , aki háromszáz forintot megspórol. Hogy lehetett volna úgy is, hogy valamilyen alapszintig olcsóbb, és a luxusfogyasztás (úszómedence, teniszpálya fűtése drágább), az fel sem merült, (azaz felmerült, de elvetették) de elmagyarázták, hogy ez milyen jó nekünk. Végtörlesztés. Megsegítjük, akinek van pénze. Kétségbe ejtő, ami itt folyik, de nincs meg a közös érdek átlátása.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 16:52:12

@lako84: "akik eddig mit is csináltak?"

A válságövezetekben élőknek a szoclib kormányok alatt a lehetőségeik szűkebbek voltak, de a segély vásárlóértéke akkor nem volt ennyire csapnivaló. Nekem nem a közmunkával van gondom, hanem azzal, hogy kötelező, és ha piacból élő vállalkozásban dolgoztatják őket.

Illetve sokan eddig könyvtárosok, adminisztrátorok vagy muzeológusok voltak, és most ugyanazt csinálják kevesebb pénzért, közmunkában! Ezt kéne a minielnökkel is, kirúgni, aztán visszavenni közmunkásbérért, meghallgatnám, hogy tetszik neki. :)

lako84 2016.01.07. 16:58:23

@vigyüktúlzásbaadolgokat: "A válságövezetekben élőknek a szoclib kormányok alatt a lehetőségeik szűkebbek voltak, de a segély vásárlóértéke akkor nem volt ennyire csapnivaló." - Így aztán köszönték szépen a segélyt, és nem is dolgoztak. És akkor ki is tartotta el őket?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 16:59:55

@élhetetlen: Ne legyél már ennyire negatív!

Ki gondolta volna, hogy Kishantos szétdózerolását élőben követi majd az ország? Igaz, ehhez az kellett, hogy a GP felkarolja őket, és a retekTV szívügyének tekintse pont akkor, hogy ott tegyen keresztbe Oviéknak, ahol tud.

Ahogy Gandalf is mondja: nemcsak a rossz erők működnek a világban! A jó dolgok ilyen lassan, apró csírákból bontakoznak ki. Orbánra nagyon jellemző, hogy azt hiszi, ő mindenható, és hogy mindig mindent ki tud védeni. A világ nem így működik, és igaz hogy sokáig sokaknak kellett meghalni, de azt se tudta senki az elején, hogy a nácikat hogyan fogják megállítani.

Jelentéktelen Hangya 2016.01.07. 17:05:46

Nahát, egy évvel ezelőtt Viktor már csak politikai hulla volt:

"Viktor még sose volt ekkora szarban mióta kormányoz és kizárt, hogy ebből a helyzetből fel tudjon állni."

mentalisdeficit.blog.hu/2014/12/04/viktor_mar_csak_politikai_hulla

El sem merem képzelni, mi lesz mához egy évre.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 17:07:58

@lako84: Mégis, szerinted rájuk kellett volna csukni az ajtót, és eldobni a kulcsot?

A kétmilliárd kínait se érdekli, hogy a világ miből fogja megvenni az általuk gyártott termékeket, ha a világon mindenféle ipari ágazat hozzájuk kerül.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 17:14:45

@Jelentéktelen Hangya: Ez csak azt bizonyítja, hogy Hakapeszi nem fog meggazdagodni az előrejelzéseiből, nem azt, hogy Orbán feltámadt! :)

Miki nem látta előre a menekültválságot, és azt hitte, hogy az emberek az utcán csinálnak majd nagy megmozdulásokat. Ez nem jött be, és Orbán meghatározó arc volt az elmúlt fél évben az európai politikában (szinte mondhatni a világpolitikában).

Szerintem ugyan jobban járt volna, ha kussban marad a náci dumájával, és pürrhoszi győzelem lesz ez a kerítésmizéria, de ez már legyen Orbán gondja.

gázóra ellenőr 2016.01.07. 17:19:26

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Kezdenek is szarban lenni. Ha a világ nem veszi tőlük a termékeiket, akkor nem lesz pénzük energiát vásárolni, ami nekik nincs.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 17:21:41

@élhetetlen: Még azt tenném hozzá, hogy nem csak a szolidaritás hiányzik, hanem a nagylelkűség is.

Főleg a buzgó kapitalizmushívőkre jellemző, hogy mindig a legtöbbet akarják nyerni, mindenkiből kifacsarni a maximális hasznot, aztán eldobni, mint a mosogatórongyot. Szóval kicsinyes és önző a hazai nagyvállalkozóréteg és a liberális elit.

tralalala 2016.01.07. 17:22:00

Jaj idén is megbukik az orbán.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 17:28:29

@lako84: Ja, ezt mondanád Sándor Máriának is?

Hogy mindegy mennyiért, milyen körülmények közt, csak húzza az igát?

Illetve a kapitalizmus korában a munka áru, ezért a tőkéseknek az az érdekük, hogy minél kevesebb munkást foglalkoztassanak, minél kevesebb pénzért.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 17:32:22

@gázóra ellenőr: Mindig felröppen a hír, hogy majd vesznek az oroszoktól.

Mindegy is, csak arra akartam rámutatni, hogy a kétmilliárd kínainak nyilván több érdekérvényesítési lehetősége van, mint tízmillió magyarnak. Ezért mondja Merkel mindig, hogy Európa egyetlen esélye a kitörésre a magas hozzáadott értékű termékek és szolgáltatások előállítása, nem a gyári összeszerelés.

lako84 2016.01.07. 17:33:45

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Másról beszélsz már... Az, hogy valaki segélyen él, és ezért nem is akar elmenni dolgozni, meg az, hogy vannak szakmák, amelyek alulfizetettek, az két külön dolog...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 17:41:56

@lako84: Vannak szakmák, ahol egyre kevésbé van szükség az élő emberi munkaerőre, én erről beszélek!

Pl. az USA-ban egyszerűen nem létezik kisparaszti gazdaság, és a vidéken élők szó szerint éheznek (szűkösen táplálkoznak)! Ötvenmillió ember, ennek fele fehér. Kuponokat kapnak az államtól, és ezt szociális boltokban válthatják be kukoricaszirupra meg szójafasírtra, a vidékiek is. Nincs munkahely a mezőgazdaságban.

Ez bontakozik ki Magyarországon is a rendszerváltás óta. A parasztoktól elveszik a földet, és a nagybirtokosok kevés gépesnek adnak munkát. Az emberek egyre rosszabbul táplálkoznak. A volt szdsz ideálja kezdetektől és a fideszé a nagybirtok és az amerikai típusú gazdálkodás.

wega 2016.01.07. 17:47:45

@room_101:
Szerintem is ez a helyes megvilágítás, lehet itt bukásról álmodozni, de amíg azok vannak többségben akik:

- lövésük sincs az egészről (a síkhülyék, még akár boldogok is lehetnek)

- ez még belefér, mert legalább van munkám és egykulcsos, meg megvéd ,... (az opportunista-pragmatista túlélők, akik el(ki)árulják saját magukat, és saját arcba hazudnak)

- "mivan te g..i ballibsi megint ugatol" (agyuk ezeknek se sok, de a pálfordulás virtuózai, már ha értik mi az)

- ha elég nagy a nyelvem, akkor még jól is járhatok (ők a seggnyaló-feljelentgetők, az előző rencer is épített rájuk)

- elegük lett az egészből (már el is mentek) (akik maradtak azok meg magasról lesz..ják)

- a "közeliek" (nekik most dübörög, ám, ha mégis bukta lesz, akkor ők lesznek az elsők, akik letagadják, hogy valaha is közük lett volna ehhez az egészhez - ők a hányadék rész)

Hirtelen ennyi jutott eszembe, de biztos van még, ha esetleg valaki bővítené az listát, tegye.
Az archetípusok között szabad az átjárás, és népességbeli megoszlásuk a végeredmény szempontjából (majdnem) mindegy.

A maradék rész (velem együtt) meg itt tépi a száját (bevallom jól esett) és esélyt latolgat.

lako84 2016.01.07. 17:50:00

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Na, ez ismét egy újabb téma, de mindegy, beszéljünk erről is... Nem tudom, mennyi ideig éltél Amerikában, és ebből mennyit a vidéki Amerikában de,

1. A nagybirtokos szerkezet és a gépesítettség kéz a kézben jár. Nagyobb teljesítményű gépekkel és eszközökkel nagyobb birtokokat lehet és érdemes (!) megművelni, a kisebb területek vagy valamilyen speciális termény előállítására szakosodnak, vagy elhullanak.

2. A magyarországi birtokszerkezet, azaz a kis parcellák egy percig nem voltak versenyképesek, attól a pillanattól fogva, hogy az országba korlátlanul önlik be az import élelmiszer. Ami miért is lehet? Lásd 1. pont.

lesly &jerry 2016.01.07. 17:51:30

Roggyan az öreganyád vasporos valaga.Legfeljebb a baloldali földbirtokosok! Hatás vadász még a cím is.

jojoka 2016.01.07. 17:52:05

A DK-nak nincs esélye. Hmm... Annak a pártnak amelynek a tábora folyamatosan nő? Csak szeretnéd, hogy nincs esélye...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 17:57:01

@lako84: Lengyelországban kisbirtokok vannak most is, és kiszorították a magyar árukat a piacokról!

Illetve az USA-ban a nagybirtok a vidék elszegényedését, és a lakosság egyre rosszabb táplálkozását vonja maga után, ezt nemrég írták le a National Geographicban. Egyébként Ángyán és a kishantosi Ácsné kutatásai is ezt támasztják alá. Ácsné külön kiemelte, hogy sokkal jobb volt a falu táplálkozása és megélhetése, amíg dolgozhattak a biogazdaságban, és be is vásárolhattak.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.07. 18:03:13

@wega: Az archetípusok közül kihagytad:

1. "a köztársasági elnök vacsorára hívott" Makk Károly típust,

2."én a párbeszéd híve vagyok" Konrád György-típust,

3. "nincs diktatúra mert ÉN mindent leírhatok" Kertész Imre-típust ...

élhetetlen 2016.01.07. 18:04:22

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Igazad van, de a már elpusztult embereket, állatokat, tönkrement trafikosokat, kisboltosokat akkor sem lehet már visszahozni, ha „győz az igazság”. Negatív vagyok? Vagy csak számolom a veszteséget reálisan (ráadásul úgy, hogy személyesen egyik sem érint), de fáj?

élhetetlen 2016.01.07. 18:18:03

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Bocs, igazad van, csak pontosítok. Nagylelkűség nélkül nincs szolidarítás. Akinek, ha már megvan, ami kell, de a többit is magának akarja, és meg is teheti, hogy megtartja, azzal nem lehet mit kezdeni. Ezekről az emberekről szól most a világ. Ezekből nem lesz egy földosztó földesúr sem.

1ghost 2016.01.07. 18:21:55

No, lényegében, egyetértek a cikkel, viszont a 2. pontot illetően erőteljes a korrekcióm, közelítsük itt a tényeket precízebben.

Az uniós pénzek ebben az évben automatikusan csökkennek, méghozzá brutálisan. (Ehhez nincs szükség szankciókra, lengyel ügyre stb. mert az új költségvetési ciklus ab ovo hozza ezt magával) Részletek itt:

www.portfolio.hu/unios_forrasok/gazdasagfejlesztes/itt_a_vege_elkepeszto_eredmenyt_ert_el_magyarorszag.224922.ht

Namármost!

A magyar EU-s pénzek tavaly nemzetközi összehasonlításban historikus rekordot értek el, az EU történetében még soha annyi pénzt, mint amennyit mi tavaly, (GDP- arányosan) még senki sem kapott. (Nettóban cirka 1800 mrd forint, a GDP 6%-a.)

Az ORBÁNBARMOK IS jól jegyezzék meg: SOHA

Minderről a GENNYES NARANCSOSOK persze hallgatnak, mint szar a fűben.

DE

Idén legalább 2 százalékpontos - pesszimistább esetben 3%-pontos - visszaesés várható az EU-s lóvéban, s figyelembe véve, hogy a multiplikátor-hatás miatt az eu transzferek gazdaságra gyakorolt hatása kibaszott nagy, ezért idén és jövőre drámai gazdasági teljesítmény - akár zéró körüli növekedés - kerekedhet ki a dologból.

És azért vazze zéró körüli növekedést 6 év kurmányzás után nem pillekönnyű még a kétbites NARANCSBIRKÁKNAK IS beadni, mi több, még kevesebb pénz lesz mindenre, a rothadó oktatásra, egészségügyre, nyugdíjakra stb.

ERGO a FEKETE LEVES igazából még csak most zúdul majd a magyarok nyakába...pontosabban az az ötévnyi narancsos mocsok esik most majd hirtelen ránk, amelyet mindeddig a vaskos euróbankjegyek tettek sokak számára láthatatlanná.

Ezért Mikikém az a százalék, hogy, "Őszintén, arra, hogy ebből bármi is bejön, optimistán is max néhány százalék." nos, az nálam egészen más.....

Hajdú Peter 2016.01.07. 18:29:32

"6 esemény, amitől megroggyanhat 2016-ban az Orbán-kormány"

Na aze bazzeg. Mar azt hittem, hogy eltelik egy het, anelkul, hogy megbukott volna az orbanrezsim.
De igy mar helyre allt a rend. Persze azert az igazi az lenne, ha a szolasszabadsag, meg a demokracia is megbukna, mint ahogy az elmult 5 evben minden heten megbukott a kormannyal egyutt. :)))))))))))))))))))))))))))))

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.01.07. 18:41:33

@Jelentéktelen Hangya: @vigyüktúlzásbaadolgokat: tény, hogy erre nem számítottam, érdekes lenne tudni, mi lenne ma vele menekültbalhé nélkül. kurva nagy mázlija volt a menekülthullámmal, azt hiszem ez vitathatatlan. meg az is, hogy visszataszító kommunikációval, de profin használta ki.

@wega: majdnem erről akartam írni egy posztot, de lelőtted. jó összegzés sajnos.

@1ghost: örülnék, ha neked lenne igazad, de nekem úgy tűnik, amivel kevesebb zsé jön az eu-tól, azt majdnem kompenzálja a bővülő fogyasztás, a választás előtt meg a lakásépítés beindulása, építőipar felpörgése is adhat egy rúgást a gdp-nek. ezek lopnak, csalnak, hazudnak, de nem hülyék, jól kiszámolták ezt.

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.07. 18:53:45

@1ghost: 2016.01.07. 18:21:55

hát persze, ovi megbukik, legkésőbb jövőre, mindig jövőre, de legkésőbb következő csütörtökre tuti!

werecke 2016.01.07. 18:58:08

@Nevoeiro66: Mert a szoclib elődök erre rendezkedtek be hogy a kölykeiket juttatják majd pozíciókba. Csak már a kölykök is kiöregednek és húsosfazék sehol. Irány külföld.

werecke 2016.01.07. 18:59:24

Olyan szarul állunk hogy most leszünk felminősítve....

kheiron 2016.01.07. 19:10:20

@élhetetlen:

Kifelejtetted a nagy sajnálkozás közben a vidéki kocsmárosokat, akiknek a játékgépeibe került a havi segély. :-)

ulpius66 2016.01.07. 19:23:12

Hakapici Miki!

2016-ban aztán biztosan megbukik az a patás Orbán!!!!!

Komolyan kérdem!

Nincs ennél jobb témád!

te is beállsz a hülye ballibsi blogírók közé, akiknél hetente minimum háromszor megbukik a patás?

Tudod hogy van: "a vágyvezérelt gondolkodás, kancsalul festett egekbe visz"

tralalala 2016.01.07. 19:23:23

@wega: tehát vannak a HÜLYÉK/GONOSZOK, akik nem úgy gondolkodnak, mint te, meg az OKOSOK, akik sajnos kevesen vannak, és pont úgy gondolkodnak, mint te :D

Ezbazmeg, ez a világnézet kérem :D

2016.01.07. 19:23:29

@wega: Minden szavad aranyat ér!
Ennyi, nincs mit hozzáfűzni.

1ghost 2016.01.07. 19:36:59

@Hakapeszi Miki:

Sorry, Miki! Nincs igazad!

Ha ugyanis a költségvetés egyenlegét fixáljuk, akkor kurvára mindegy, mennyit költenek CSOK-ra, mert annyival kevesebb jut másra (eü, nyugdíjak tanárok stb.). Az összpiaci (aggregált) keresletre gyakorolt hatás ezért zéró.

Igaz, ezt 100 emberből talán egy ha érti nálunk. Pedig csupán szimpla bevezető makro.

Hogy jól kiszámolták? Dehogyis! Optimista vagy, ugyanis ahhoz túl hülyék.

Ők tolvajlásban kiválóak! És nem pedig az ország egészének sorsát befolyásoló gazdasági növekedés alakításában.

Jelentéktelen Hangya 2016.01.07. 20:01:11

@Hakapeszi Miki: ühüm.

---

Jelentéktelen Hangya 2014.12.04. 12:03:37

Ez a poszt a vágyvezérelt gondolkodás olyan kivételesen magas szintű mintapéldája, hogy le is mentettem, nehogy véletlenül eltűnjön a süllyesztőben.

Mókás lesz majd visszaolvasni pár év múlva. :)

toportyánzsóti 2016.01.07. 20:03:57

@BircaHang Média: Lesben álltál megint kérődző hogy első troll lehess,kár hogy szellemileg gyenge vagy csak tolod magadba a drogokat.

toportyánzsóti 2016.01.07. 20:16:47

Egészségügy gyakorlatilag összeomlott,reform óta 8-10 000-rel nőtt az éves elhalálozások száma.

toportyánzsóti 2016.01.07. 20:18:39

@werecke: Évek óta ezt várjátok tripla bóvlis drogosok.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.01.07. 20:22:34

Hajrá Orbán, csak így tovább! Ez a síkhülye nép mindent beszop tőled. hát csak szoipasd és rabold őket tovább! Ezek beszopják az egykulcsos adót, beszopják a GDP növekedést, beszopják a földrablást, beszopják az online kasszákat, beszopják az összes megszorítást, beszopják a bankadót, beszopnak ezek mindent, emiatt az ujjadat se kell megmozdítanod, hogx ezek önként és dalolva menjenek el 2018-ban rád szavazni. Ezek ettől érzik jól magukat, hogy állandóan szopatja és rabolja őket valaki.

Parajpuding 2016.01.07. 20:37:30

@WLaci: Addig pajtikám, ameddig le nem csúszol a középmezőnyből. És ne gondold, hogy ez nem történhet meg.

ulpius66 2016.01.07. 20:39:48

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:

Látod itt vagyok a mintapélda: én beszopok mindent!

Szerintem tök jól csinálja az Orbán!

Egyetlen egy picike eltérés van....

Én eddig sem, és valószínűleg ezután sem fogok az Orbánra szavazni!

Nekem pont megfelel a MIÉP, most pedig a JOBBIK!
(persze kurvára tetszik, amit az Orbán csinál... főleg az a rész amitől ennyire hisztiznek a ballibsik....)

ulpius66 2016.01.07. 20:42:39

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:

Látod ez a több millió hülye magyar beszop mindent, aztán elmegy és leszavaz az Orbánra!

Halálbünti párti!

Aztán világosíts mán fel!

Kire kéne szavazni??

Parajpuding 2016.01.07. 20:42:41

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!: ebben van valami. Illetve nem mind érzi jól magát ettől, csak egyszerűen hülye, vagy lusta tenni ellene. Alattvaló nép. Csak így, esszenciálisan, ahogy Kertész Ákos írta.

ulpius66 2016.01.07. 20:45:18

Halál bünti párti!

Egyébként meg te vagy Orbán legfőbb szekértolója!!!!!!!!

Ő is a halálbüntit támogatja!
(az a sok hülye ballibsi meg mind halálbünti ellenes...)

Sterbinszky Tivald 2016.01.07. 20:57:38

"Viktor csak addig jani, amíg meg nem jelenik egy komolyan vehető kihívó."

Innentől kezdve okafogyott az egész poszt. Amíg nem lesz Viktornak igazi kihívója, addig mindent túl fog élni.

rasztaszív 2016.01.07. 21:06:59

@Sterbinszky Tivald: pár fasiszta népvezér megbukott már igazi kihívó nélkül.

gyöngyök 2016.01.07. 21:32:13

Kedves Uram! Egy lenyegeset kihagyott: a noket. Az utobbi hetekben szinte hetente jelenik meg valami otler/ beszolas: nyiltan tamadast inditottak az allampolgarok fele ellen. A magyar nok nagyot sok mindent szo nelkul tudomasul vettek, de minden hurt tul lehet vesziteni.

vNHM 2016.01.07. 21:44:26

Most ebredtem! Megbukott mar Orban ezen a heten? :))))))))

rasztaszív 2016.01.07. 21:52:11

@vNHM: felébredve a legostobább fidesz mantra jut az eszedbe?na ez egy nívó...:)

mortullus 2016.01.07. 21:55:45

@Parajpuding: Befogtad azt a mocskos pofádat!!!

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.01.07. 21:56:15

@vNHM: már nem is számolom a hozzád hasonló agyhalottakat, akik nem olvassák végig a posztot, de azért osztják az eszet.

@1ghost: tankönyvileg igen, de nem erről beszéltem, csoktól függetlenül a lakáspiacon komoly elhalasztott vásárlások vannak, ha az újlakásokra rácuppan a nép, az összességében pozitív hatással járhat, messze több bevételt hozva, mint az áfakiesés. és lopni itt is tudnak, lásd garancsi kicsit előre tudta, mi várható és az egyik nagy fejlesztő ő lesz.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.01.07. 22:02:26

@werecke: "Olyan szarul állunk hogy most leszünk felminősítve...."

Persze, bóvli negatívról bóvli stabilra. Hat év után!!

De majd akkorj szólj, ha Suttyó Viktor vissza tud kapaszkodni a Libás korabeli adósbesorolásra. Vagy a Libás által átadott 265-ös euró árfolyamra.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2016.01.07. 22:05:53

@vNHM: Megbukott mar Orban ezen a heten?

te hibbant batyu, te valami sorozat tranzvesztita vagy, hogy ezt kérdést ma már a 25-ik álnickeden böffented ide? Negyedóránként cseréled a vibrátorodat?

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2016.01.07. 22:12:14

@Hakapeszi Miki:

a 10+10 milliós ingyen pénzt nem a büdös alattvaló népnek találták ki, hanem a szaporodási korba lépett orbán, Kövér, Kósa, Fasztolcsi és a többi oligarcha kölyöknek. Mert nem elég nekik amit eddig összeloptak a faterjaik számukra, de ehhez még további ingyen 10 milliókat is akarnak.
Hár miért is ne nyúlnák le ezeket a 10 milliókat, ha a sötéthülye nép ezt finanszírozza nekik?

Hajrá orbán, szopasd tovább ezeket a félázsiai kérődző birka népet!

vNHM 2016.01.07. 22:27:23

Szar lehet nektek debilek es meg hany ev van hatra.... Lolololo
Kitartast!

MACISAJT 2016.01.07. 22:32:31

Ez a hakapeszi kb. olyan szintű "elemző" és vátesz mint a lengyel lászló:P

Egy évvel ezelőtt még temette Orbánt:
mentalisdeficit.blog.hu/2014/12/04/viktor_mar_csak_politikai_hulla

1993 óta, mióta Viktor szakított a sorosok neki szánt szerepével(" SZDSZ ifjúsági tagozata"), az itthoni ballibák és külhoni társaik mást nem csinálnak mint naponta(többször) temetik Orbánt...
Aki köszöni szépen, él és virul, rekordokat dönt mint regnáló miniszterelnök és erősebb mint valaha.

Az agyonvert ballibák pedig úgy viselkednek mint focimeccsen a B közép leghülyébbjei, folyton az ellenfél középpályás játékmesterét szidják, gyalázzák, az anyját, a családját, folyik a csula a kerítésen amit rángatnak is veszettül...
miközben maguk egy egyeneset nem tudnak rúgni a labdába.

1ghost 2016.01.07. 22:39:47

@Hakapeszi Miki:

A drasztikus 7%-ról 1,35%-ra zuhant jegybanki alapkamatcsökkentés hatására sem cuppantak rá a lakásvásárlásra, gondolod egy kis áfacsökkentés hatására ráfognak? Ráadásul mértékében kompenzálva az EU-s transzferek brutális esését?

Ebben bizonytalan gazdasági környezetben, ami most van és ami még ránk vár, a háztartások költekezésében a fő szempont az óvatosság! Érthető. Aligha lesz itt most gyökeres fordulat a fogyasztási hajlandóságban, főleg nem egyik évről a másikra.

Fundamentumaiban van itt elbaszarintva az egész: egykulcsos adó, különadók, piacellenesség....ezért ami most jön: a Narancsosok szépen megisszák saját mocskuk levét, amit persze mi - józan magyarok - is fizetünk.

Prognosztizálják egyébként erre az évre: 2,5%-os gazdasági növekedés. hahaha.... hahaha...majd meglátod.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.01.07. 22:46:13

@MACISAJT: ne csak belinkeld, olvasd is el végig. akkor ellene dolgozott a nemzetközi helyzet, most meg a migránsokkal megfordította. így visszaolvasva fasza kis poszt volt az, már akkor az alternatíva hiánya baszta a csőröm. szóval ezen kár rugózni.

@1ghost: most beindult a lakáspiac, de újból nem volt kínálat. most az is lesz, a csokkal igény is lesz rá. óvatosság marad, de kis fogyasztásbővülés lesz. sok minden el van baszva a gazdaságban, de amíg kívülről nem omlik ránk valami, addig nem annyira, hogy ezen megbukjanak.

MACISAJT 2016.01.07. 22:58:42

@Hakapeszi Miki: ("ne csak belinkeld, olvasd is el végig")

Végig? Minek? Ennyi is bőven elég volt az egy évvel ezelőtti próféciából, idézem:

"Viktor még sose volt ekkora szarban mióta kormányoz és kizárt, hogy ebből a helyzetből fel tudjon állni."

Kizárt, az ugye kizárt.

Nyihihi.

BéLóg 2016.01.07. 22:59:35

Miki, te qrvára le vagy maradva! Az orbánkormány már ezer éve megbukott!
Sőt, most is bukik.
Meg bukni fog.
De kommojjan, még mindig itt tartotok?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.07. 23:04:18

Olyan aranyosak vagytok kicsi ballibák, ahogy újabb és újabb légvárakat építetek, mindig bizakodva.
Megint pofáraesés lesz a vége, én szóltam..;)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.07. 23:05:32

@BéLóg: Ne viccelj ! Jövő kedden tuti buknak, biztos forrából tudom..:)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.07. 23:07:50

A recesszióban meg ne bízzatok annyira, az a Jobbikot fogja megerősíteni, nem titeket. Az a szép az egészben, hogy mindenképpen szopóágon vagytok..:))

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.07. 23:12:00

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: Te helyből vagy ennyire hülye, vagy gyakorolsz is hozzá?

Hát nem azt ugatjátok ezerrel, hogy milliárdos lopások köthetők a főfieszesekhez, te kretén? Ha ez igaz, akkor komolyan gondolod, hogy 10 misi tétel nekik? Önellentmondásban vagy ember !

susu64 2016.01.07. 23:18:35

@István Tamasi: Nem az 1-4 komolytalan, hanem ez az egész zagyvaság, veletek együtt. Szánalmas vergődés, kimúlás előtti hörgés, amit csináltok.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2016.01.07. 23:28:23

@vNHM:

orbán gazdidnak egyre kevesebb napja van már hátra a hatalomban. Lassan már pár ujjon meg lehet számolni a még szabadlábon levő éveit.
Ettől a ténytől a sutyerákja láthatóan egyre jobban begolyózik. Mi meg ezt élvezzük a legjobban. Meg azt hogy a birkamenete veled együtt nemsokára éhenhal.

susu64 2016.01.07. 23:37:02

@Hakapeszi Miki: olyan nincs, hogy mi lenne vagy mi lett volna ha. Vannak a tények. De ezek nem nagyon szoktak zavarni titeket. Az EU - tól meg nem jön kevesebb, miért jönne, megkötött, aláírt szerződésen alapulnak a felzárkóztatási támogatások. Amelyek nem lottón nyert pénzek, hanem ennek az országnak - kormánytól, párttól, személyektől független megérdemelt jussa azért a 45 évért, amit a szerencsésebb (és Marshall segéllyel kipárnázott) nyugati országok szabadon és építkezve tölthettek el. Megérdemelt pénz.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2016.01.07. 23:38:37

@A megvalósult amerikai ólom..:

Mi van NER hülye, még most se ébredtél fel,hogy a fidesz gazdijaid lopásai sose állnak le? Amikor maffia apuka lassan nyugdíjba vonul vagy éppen a bukása és bebörtönzése előtt áll, akkor jönnek a kölykeik akik átveszik a kasszalopás mesterségét. Te NER hülye meg nemcsak hogy fullba betolod a kasszába amit a gazdijaid kilopnak, de még élteted is őket.

Amíg van belőled 2 millió genetikai másolat, addig a felcsúti maffiózó biztos marad a hatalmon.
Én meg nagyot röhögök azon, hogy újabb ciklussal hosszabbodott meg a szopásotok.

susu64 2016.01.07. 23:39:00

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: ezzel mindannyian így vagyunk, még te is. Egyre kevesebb napunk van hátra (vagy előre?). Nem mondtál semmi újat.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2016.01.07. 23:55:13

@susu64:

Azt a 45 évet a faterodék generációja meg esteleg te is önként és dalolva csináltad végig. Kinyaltad a SZOT titkár seggét a balatoni beutalóért, május 1-én meg tömegben vonultál a párttitkárod tribüne előtt, hogy éltesd az akkori vezéreidet és szidjad az imprilizmust.

Nem jár nektek semmiféle kártérítés ezért a végig lapított és végig élvezett 45 évért, örülj hogy még 5 évig nyomja a segélyt a nyugat, majd 2020-ban megállapítod, hogy egy darab büdös munkahely nem maradt a 15 ezer milliárd forintból amit 2004 óta markolt fel a mindnkori kormányzat. Majd akkor lesel ki a birkafejedből, hogy ezek is átbasztak és kiraboltak téged mint Kádár apád.

1ghost 2016.01.07. 23:55:27

@susu64:

Susu Grat! Te vagy ma itt a legnagyobb NarancsÖkör, arany medál a nyakadba.

Nyertél! Viszed a pálmád, s légy büszke, mert kibaszott erős volt ám a mezőny.

Üdv,
Ghost

susu64 2016.01.08. 00:01:36

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: kisöreg, nagyon gyönge ez. Igazi tudatlan birka vagy.

susu64 2016.01.08. 00:06:37

@1ghost: köszi a gratulációt, te ezt a medált már rég megkaptad, ne osztogasd. (mellesleg a narancshoz annyi közöm, mint neked a kókuszpálmához. Nem kell narancsosnak lenni ahhoz, hogy rühelljem a hozzád hasonlók lármázását.)

zdanee 2016.01.08. 00:19:46

Én átálltam a sötét oldalra. A fidesznek drukkolok. Azt szeretném, hogy még többet lopjanak, még pofátlanabbul és még több helyről. Nagyon úgy tűnik ugyanis, hogy el kell mennünk a szakadék aljáig, mielőtt visszakapaszkodhatnánk. Minél előbb leérünk, annál hamarabb kezdhetünk el felfelé mászni. Szar lesz? Szar. De inkább legyen hat évig szar, mint hatvanig. Persze ez azt is jelenti, hogy nem lesz békés vége. Most már ne is legyen. Az elején még írtam, hogy mi mindent kell majd egyszer visszacsinálni (hogy ha egyszer leváltják a fiúkat, de a szarságaikat meghagyja a következő garnitúra, mert nekik is kényelmes, kéznél legyen), de ez már túl sok. Előröl kell kezdeni. Újra kell indítani. Leresetelni az egész országot. És kit akarok helyettük? Senkit. Anarchista vagyok. Kormány nélkül, csak az adott ágazat (oktatás, gyógyászat, rendőrség) sokkal jobban meg tudná szervezni a saját működését. És sokkal jobban be tudjuk osztani a pénzt is, mintha összeharácsoljuk az egészet egy helyre és onnan szétosztjuk (és közben le-le csípünk itt-ott magunknak). Konkrétan arra gondolok, hogy kapsz egy csekket az orvosnál, a rendőrnél, a tűzoltónál, az iskolából meg a többi ingyenesnek megszokott "szolgáltatótól" és befizeted. Közvetlenül. Továbbra is meg lehet tartani, hogy a háromgyerekes 30nm-en lakó kevesebbet fizessen, meg a 65 éves, meg a többi. Viszont a pénzed oda megy, ahova szánod. És sokkal kevesebb lehetőség arra, hogy valaki ellopja. Szóval nem a fosztogatós meg gyújtogatós anarchizmusra gondolok, az 2006-ban volt és utána ideszarták nekünk a fideszt. Hanem arra, amikor mondjuk Belgium másfél évig kormány nélkül működött.

Afrika steht an der Elbe 2016.01.08. 00:33:36

Gyurcsány is megmondta, hogy idén előrehozott választások lesznek.

tralalala 2016.01.08. 00:46:57

@gyöngyök: "Kedves Uram! Egy lenyegeset kihagyott: a noket. Az utobbi hetekben szinte hetente jelenik meg valami otler/ beszolas: nyiltan tamadast inditottak az allampolgarok fele ellen. "

Most a kölni események fényében azért azt kell, hogy mondjam, a magyar nők elég jól jártak a germán nőkhöz képest, akikre a toleráns PC kultúra nevében rászabadítottak párszázezer arab vadembert.

siriq111 2016.01.08. 01:04:09

Az atrendezodes a fidesz utanra mar elkezdodott. Ezzel tisztaban van maga a fidesz vezetes is. Igy semmi ujdonsagot nem irok le ezzel kapcsolatban. A tobbit viszont nem fogom :D

BéLóg 2016.01.08. 01:22:37

@zdanee: Hogy ez mekkora állatság, azt persze talán te is tudod.
Ha ez akárhol is megvalósulhatna, akkor EGYMILLIÓ dologra lófasz pénz se menne (ki fizetné a közlekedést? ki fizetné a kultúrát? ki fizetné a ???????). Pontosabban valaki muszájból megtenné, de mennyiért? Én 30 éve nem ültem magyar vonaton, évente ha 24-szer békávézok, volánbuszon meg 40 éve. Tőlem és más százezrektől ezekre semmi nem menne, akkor meg?
Ki fizetné a súlyos betegek milliós ellátásának költségét ha nem lenne szolidaritás alapján működő elosztórendszer? Mennyibe kerülne az igazi kultúra, nem pedig a pornó, vagy az oktatás, bármilyen szolgáltatás, a termelés, gyártás finanszírozása, az energia, a honvédelem, a katasztrófaelhárítás, satöbbi, satöbbi, satöbbi satöbbi, satöbbi, satöbbi satöbbi.
Nem anarhista vagy hanem komplett hülye. Bocs.

Primátor 2016.01.08. 01:57:04

Szarszagú libsi erőlködés.
És mindez január 7-én David C. látogatása napján.
Hát, hogy ti milyen ökörállatok vagytok.

2016.01.08. 04:30:26

Szerintem orbán lesz az első olyan miniszter, aki miniszterelnökként megy nyugdíjba majd.

TVH 2016.01.08. 05:05:16

@Nevoeiro66: Nem érted? Boldogok a lelki szegények.

Sterbinszky Tivald 2016.01.08. 05:37:53

@rasztaszív: bezzeg a komcsik ezt is okosban csinálják, ők még úgy sem tudnak bukni.

ulpius66 2016.01.08. 08:38:17

@zdanee:

Z. Dániel fiatalkorú!

Fiam!

Neked éjfél után már rég aludnod kéne!

persze, lehet, hogy most is aludtál mán, álmodtál egy szépet, aztán felébredtél, hogy a bilibe lóg a kezed....

Az álmaidat meg iderittyentetted!!!

Ahogy tanult kollégám mán ide írta: "Dani, te nem anarchista vagy, hanem komplett hülye."

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.08. 11:56:32

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: Mindössze bizonyítanod kellene vádjaidat, addig csak üres vádaskodás, semmi több..
Egyébként hogy fértél hozzá a főorvos úr gépéhez a diliházban?? Vigyázz, ha rájönnek, csúnya beöntés lesz a vége..;))

konrada 2016.01.08. 12:51:24

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:
Hát tudod, inkább legyen bovliban az adósságbesorolás, ami miatt csak 2% felett lehet forintban államkötvényt venni az adósságszolgálat cseréjére,
mint amikor befektetésre ajánlják, mert 5%-ot fizet valutában, mert hogy forintban meg se veszik....

(a 265 Ft-os €-t meg hagyjuk. Ha neked nem gyanús az, hogy se előtte, se utána nem volt annyi, és a gazdasági folyamatokban se volt benne az az árfolyam (infláció, növekedés)...
...akkor nem fog az se érdekelni, hogy a kurzusváltáskor hirtelen baromi sok pénz áramlott ki a gazdaságból "valamiért", s azoknak baromira nem volt mindegy, milyen árfolyamon váltják át forintjaikat...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.08. 14:15:50

@élhetetlen: Igazad van, hogy reálisan kell nézni a dolgokat, és épp arra próbáltam rámutatni, hogy te most inkább csak a negatívumokat emelted ki!

A negatívumok mellé nem tetted oda a példaértékű, pozitív dolgokat, mert azok sokkal kisebbnek látszanak most. Igazad van sajnos, a meggyilkolt zsidókat se lehet már visszahozni, de abba is bele kell gondolni, hogy Hitlerék sokkal több embert akartak kiirtani. Ha megvalósult volna az új világrendjük, abba az oroszok sem fértek volna bele, és a lengyelek is csak rabszolgaként.

Lehet, hogy nekünk már mindegy, de a gyerekeinknek még nem! Igazad van, hogy a trafikügy már elveszett, de van még más, ahol ébred az erő :). Még a Kishantos-ügy sem halt el, jelenleg itt van a Hosszú Katinka-ügy. Remélem, a Gyárfás belebukik ebbe, nagyon megérdemelné már, hogy letörölje valaki az öntelt vigyort a képéről, amivel a Viktornak szokott gazsulálni a tévében!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.08. 14:22:09

@zdanee: Volt már történelmi nullaóra Magyarország történetében, pl. 1945-ben.

Nem vagyok anarchista, de szerintem is ez kéne. 1945-ben leblokkolták az ezeréves Magyarország-projektet, ami amúgyis egy nagy hazugság volt, és elindult az ország egy polgári, demokratikus irányba. De nem győzték le a reakciósokat, és talán történelmi szükségszerűség volt, hogy a komcsik bevezették a proletárdiktatúrát.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.08. 14:34:52

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: Ha új nicknevet csináltatnék, akkor ez is jó ötlet lenne: Börtönbe most már a Kádárt gyalázó gyűlöletbeszélőkkel!

Az olyanok hozták ránk a fideszt, akik a Kádár kitartott ribancai voltak, és az első adandó alkalommal átigazoltak a szadeszba, persze már csak akkor, mikor annak nulla kockázata volt! Példák vannak erre a filmes szakmában, meg a sztárszínész lotyók (férfiak is) között, a reformkomcsi közgazdászoknál meg az élsportolók közt. És nem hányják le a tükröt minden reggel, mikor belenéznek! Inkább odaülnek a köztársasági elnök vacsorájához (ha egyáltalán meghívják őket)! Azt üzenem nekik, hogy gondoljanak arra, hogy a saját hányadékukat eszik!

A korukat tisztelem, mert már mind nyolcvan meg a halál között van, már amelyik még él ...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.08. 14:44:17

@Hakapeszi Miki: Gondolom, senki nem számított rá a Közel-Kelet szakértőkön kívül.

Abban igazad van, hogy sok a rasszista Magyarországon, akiket most Orbán megfogott ezzel a témával. Szerintem minden a nagyhatalmi játszmákon múlik: a rasszista Magyarország vajon a győztes oldalra állt-e ezzel?

A történelmi tapasztalatokat nézve: ha ezer év alatt tízből tízszer a rossz oldalra álltunk, akkor most mennyi az esélye, hogy a győztes oldalán kötöttünk ki... ? Szerintem nullához közelít ....

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.08. 16:13:27

@élhetetlen: Sikeres rendező 90. szülinapja alkalmából interjú a liberális lapban: "Kádár és Fellini vitte el előle az Oscart"!

Eszem-f@szom megáll! Ma a zemberek a legalapvetőbb kulturális lehetőségekhez se jutnak hozzá, ráadásul éheznek és nincs pénz tüzelőre, de a vén primadonna azon kesereg, hogy az elkészített (!) filmjét nem nevezték Oscarra! Milyen rohadék ez az Aczél, csak Cannes-ban engedte ki a faszit, mikor le is lövethette volna ...

Amit meg a rendszerváltásról mond a bácsi, azt még nem sikerült megfejtenem, de felajánlok egy gratulációt, ha valakinek sikerül!
"M.K.: ... A cseheknél például szerencsésebb volt az átmenet, mert náluk azelőtt már volt harmincévnyi demokrácia. Az ő Kádár-rezsimjük ugyan keményebb és szegényebb, de emiatt talán felelősebb gondolkodású is volt." ??????

élhetetlen 2016.01.09. 11:33:19

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Biztosan bennem van a hiba, de nem látom az ébredő erőt. Kishantosnál az a mag amit elvetettek, és mások utána kiszántottak, már nem fog kikelni. Hosszú Katinkát már gyilkolják. Kiss László mellett már kiállt vagy 90 edző. Kiállni azokért szoktak, akit kirúgtak, vagy lemondásra kényszerítettek, nem azért, aki lemondott, tehát máris úgy van beállítva, hogy HK tehet róla, hogy lemondott. És már jön a kommentek tömege is, hogy HK hazaáruló, és tönkretette a leendő olimpiát, vagy mit.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.09. 15:26:16

@élhetetlen: A sikeres filmrendező is azt mondja, hogy nekünk ölünkbe hullott a rendszerváltás, de ettől az még nem igaz.

Neki lehet, hogy minden az ölébe hullott, de kérdezzen meg egy ózdi gyári munkást vagy egy egyszerű tsz-dolgozót, hogy nekik mi hullott az ölükbe?? Maximum egy fekete lyuk, amibe hullottak sokan. Szerintem jó, hogy volt rendszerváltás, de ezért k. nagy árat fizetett az ország, és nem kéne ezt elbagatellizálni.

A Hosszú-ügyben csak az egyik oldal az, amit Gyárfás meg a csicskásai állítanak, de attól még az nem lesz az igazság. Ha Katinka mindig csak a pillanatnyi veszteséget látná a szeme előtt, soha nem lett volna világklasszis sportoló. Mit is veszít ő azzal, hogy egy maroknyi hiteltelen ember most piszkolja őt?

Kishantos dettó. A fidesz sok ezer szavazót veszített, nulla haszonért cserébe.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.09. 16:45:18

@élhetetlen: Az erő mindig ott van körülötted, de neked kell felébredned! :)

Ahogy én látom a kommenteket, csak annyi hogy beindult az Orbán-trollgyár. Ehhez már hozzászokhattál volna, bár nem könnyű. Gyárfás most arra játszik, hogy a demokratikus közvélemény megvédi a picsáját csak azért, mert ő valaki volt az előző érában ...

Hát ennek vége! Az szdsz vezette be a gyűlöletbeszédet a demokratikus oldalon, azaz Kádárt és a kádári kisembert makacsul és kérlelhetetlenül gyűlölték. Egy párt van, amelyiket nem a fidesz szalámizott le, nem tartották sakkban a pártpénztárnokával, és nem karaktergyilkolták: szdsz.

A liberális elit ezzel együtt mindig rossz lóra tett: az árulásaikkal elvesztették a szavazóikat plusz kinyitották az ajtót a fidesznek, amelyik most a tőlük ellesett módszerekkel járatja le a liberalizmust.

Elindult egy lejtőn a liberális elit régóta, és ennek most látjuk a végső, utálatos, jól megérdemelt vergődéseit, mielőtt végleg belecsúsznak a történelem pöcegödrébe ... Egyetlen könnycseppet nem fognak értük ejteni a zemberek, mert a vezető liberális politikusok se sajnáltak soha senkit! A szabadság szdsz-es olvasatban ennyit jelentett: szabadon éhenhalhatsz és megfagyhatsz, anélkül, hogy a legcsekélyebb lelkifurdalást kéne éreznünk, hiszen ez a kapitalizmus!

Szdsz-es ribancok: ez az emberi evolúció, aki alkalmatlannak bizonyul az emberi életre, az kihal, és átadja a helyét! Vigyétek búcsúzóul azt a mondatot, hogy ennek nem kellett volna így történnie, csak ti eltékozoltatok minden, de minden lehetőséget és segítséget, ami az öletekbe hullott! Egy volt szdsz-szavazó.

wega 2016.01.10. 21:46:40

@tralalala:

Ez a véleményem volt, túlzás ezt világnézetnek nevezni, az egy kicsit több ennél.

A helyzet szempontjából teljesen lényegtelen, hogy okos vagyok-e vagy sem.

Szó sem volt arról, hogy mindenkinek úgy kelljen gondolkodnia, ahogy én teszem, ezt érteni az elmondottakból helyből nettó ostobaság.

És mindezek fényében továbbra is úgy gondolom, hogy akinek megfelel ez a korrupt-haszonelvű-urambátyám-gerinctelen rendszer az nagyjából valamelyik felsorolt típusba tartozik.

És hogy világos legyen, nekem nem felel meg, sugárban hányok az egésztől.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.10. 22:55:42

@wega: Gyárfás Geci Tamást megint kifelejtetted, csak szólok!

Ha lemásznál végre az elefántcsonttornyodból, akkor látnád, hogy akiket felsoroltál, azok csak kishalak. Kisnyilasok, tyúktolvajok, kocsmai spiclik.

Sokan szemet hunynak afölött hozzád hasonlóan, hogy a liberális elit tagjai sugárban hányás nélkül képesek kaviárt zabálni a miniduce asztalánál, világbajnokságot rendeztetni vele, Oscar-díjat hozni neki stb!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.10. 22:58:33

@wega: Kövér László a minap előadott valamit a szadeszról, amiről azóta is nagy kuss van!

Szerintem megint rosszul sikerült a gyógyszert beállítani, mert Kövér elkotyogott valamit, de persze összekeverve a dolgokat, meg az ő dumáját úgyse veszi komolyan senki az elmeállapotára való tekintettel. Szóval a konteó: az szdsz nyírta ki a maszopot, csak Kövér nem tette hozzá, hogy nem közvetlenül, hanem a fidesszel végeztették a piszkos munkát ...

Néhány liberális fejesnek semmi sem drága azért, hogy megvalósuljon a legvadabb kapitalizmus az országban, és Orbán elintézte ezt, ami nekik soha nem sikerült.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 12:57:37

Hapakeszi, már rég javasolni akartam, hogy a nyilvánvalóan fizetett (NER)provokátorokat (zB.: Maxwall és reinkarnációi) egész egyszerüen baszkodd ki a blogodról, ezzel legalább a Mentális Defó is hozzájárul a Viktor elhalgattatásához.

Hogy ez "cenzúra"? Cenzúra az a magánvéleményre vonatkozik, amit a provokátorok firkálnak, az napi-frissült NER-vélemény, ami ellen kvázi Te magad is küzdesz. No, akkor hajrÁ!

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 13:04:28

@gebacsi:

NET-adó tünti? Muhahaha!!!

Gondolom az nem tüünt fel neked (sem), hogy milyen jól szervezett volt a tünti (facebook, stb), a tüntirööl készült beállított fotók, a tüntirööl szóló MTI hírek...

A Habony-Finkelstein duó jól átkúrt már megint egy egész országot.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.14. 15:18:22

@Baszki, nincs már mit ellopni...: Persze, aztán azt is törölje Miki, amit írtunk ellenállásként a propagandára??

Hát nem! Inkább álljon itt az utókornak, hogyan működött az Orbán-trollgyár, és mit tettek az országgal, a liberális elit meg ezt végignézte, mint egy színielőadást. Legalábbis álljon itt addig, amíg le nem kapcsolnak minket is a terrorveszélyre hivatkozva ...

Bambano 2016.01.18. 03:14:31

én egyetlen dolgot látok, amit ha nagyon erőltet a rezsim, komoly balhé lehet belőle, az a sorkatonaság.

ezt leszámítva olyanok, mint a gallok (Asterix: és ne feledjétek gallok, az egyetlen félnivalónk, hogy a fejünkre rogy az ég). tehát ha a fidesz észbekap, és gyorsan mélyen eltemetik ezt a hülyeséget a katonasággal, esetleg még arra is lesz erejük, hogy úgy általában befogják, akkor szép kényelmesen elgurulnak a 18-as választásokig.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.01.18. 20:56:06

@Bambano: Nem gondolod komolyan, hogy a fidesz komolyan gondolja, hogy fegyvert ad a "pórnép" kezébe?
süti beállítások módosítása