Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.02.18.

Verjünk nőt, mi bajunk lehet?

Szárnyathy Géza

Balogh Jóska megint jól járt, Magyarországon tényleg semmilyen következménnyel nem jár az, ha valaki salakrészegen péppé veri becses élettársát. Ez a szűk konklúzió a vakkomondoros nőverő polgármester ügye kapcsán. Teljesen felesleges fikázni a bíróságot, a jogszabályok és eljárásrend alapján ma 420 ezer forintért meg lehet úszni, hogy valaki agresszív állat módjára viselkedik. Ennek fényében teljesen mindegy, hogy 420 vagy 240 ezer. A hasonló esetek többségében nem sittelik le a családtagjait terrorizáló rohadékokat.

Az azért figyelemre méltó, hogy milyen enyhítő körülmények merültek fel az eset kapcsán - az ügyészség felfüggesztett börtönt akart, az ügyvéd felmentést, ebből lett a 420 ezres bírság. Azért sem indokolt a sitt a bíróság szerint, mert az eset régen történt. Nos, kár vitatni, lassan három éve esett át az asszony a komondoron. De ki tehet arról, hogy egy ilyen ügy éveket húzódik? Napnál világosabb eset, mi a faszt kellett ezen ennyit húzni? Fél év alatt ítéletet kellett volna hozni - már csak azért is, hogy a sértettet ne lehessen sem fenyegetéssel sem édesgetéssel eltéríteni a vallomástételtől. Ehelyett a honi eljárásrend húzza, mint valami szaros mexikói sorozatot. Persze hogy érdektelen lesz az egész ügy, elvégre a csontok beforrtak, lakni is kell valahol, szent a béke.

Az is furcsa enyhítő körülmény, hogy amúgy a nőagyaló jól végzi a munkáját. És? Ha mondjuk gazos marad az árokpart, akkor nem szabad nőt verni, de ha fel van szedve a tehénszar, akkor igen? Hol az összefüggés? Olyan ez, mint a jó magaviselet egy sikkasztónál. A börtönben nem írta át a könyvelést, vagy mi? Ellopott tízmilliót, de egyébként mindig előre köszönt és a havat is elseperte. Feldarabolta a szomszédját, de iszonyat jól nyírja a bonsait.

Az viszont igencsak aggályos, hogy ha a bíróság előtt bizonyítottá válik: valaki rommá agyalt egy másik embert, az a valaki még maradhat polgármester. Márpedig Balogh beismerte, hogy részegen a korláthoz verdeste a nő fejét, aki így többszörös orr és járomcsonttörést szenvedett.

Hogy a picsába maradhat valaki ezek után hivatalban? A szabályozás szerint csak akkor válik méltatlanná a polgármesteri tisztséghez, ha szabadságvesztésre ítélik. De ez milyen elbaszott szabályozás már? A polgármester seggrészegen - valahol már az sem méltó egy politikushoz, hogy bebasszon, mint a szar egy lakodalomban - szénné ver valakit, és ez nem számít? És ha cserbenhagyással elgázol valakit és valami kamudumával eléri, hogy ne kapjon felfüggesztettet sem, akkor az is rendben van? Mert a közmunkásokat jól igazgatja?

Tényleg ennyit ér egy emberélet? Hagyjuk most a faszért nem hagyta ott a nő ezt az állatot típusú szöveget, mert most nem ez a lényeg. Olyan társadalomban élünk, ahol elfogadott és megszokott, hogy a férfi veri a nőt. Vicceket gyártunk, haha, de vicces, a műfogsor legyártása után ne basszuk pofán az asszonyt, mert félmillió forint van a szájában, nyehhhehhe, mekkora poén. Akkor most az a helyes hozzáállás, ha eleget téve a szokásoknak, a jogszabályi környezet engedi, hogy ezek a minták rögzüljenek? Mert az semmilyen következménnyel nem jár, hogy fizetnie kell 420 ezret. Az semmi, az lófasz.

Vagy a jogszabályoknak tennie kellene a rossz beidegződések ellen? S épp keményen kellene büntetni a hasonló eseteket, igenis el kellene venni a nőverő politikus tisztségét, kiváltságait? Hogy egyértelmű legyen: a társadalomnak el kell ítélnie, ki kell rekesztenie az ilyen alakokat.

Azt gondolom, igen. Itt ugyanis nem arról van szó, hogy egyszer hülye volt - diákkorában elszívott egy füves cigit vagy berohant a pályára az Újpest-Fradin ünnepelni. Valakit módszeresen agyalni, úgy ráadásul, hogy korábban a feleségével is hasonlóan bánt, az más kategória. Ez nem egyszeri, meggondolatlan cselekedet. Egy polgármester, aki kiskirályként működik a maga szemétdombján igenis lássa a saját tetteinek következményeit. Ennek van ugyanis igazán visszatartó ereje, nem a három csapásnak.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

161 komment

Címkék: bíróság vak komondor Balog József

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr318400004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 08:03:30

A családon belüli ügyekben milyen jogon avatkozna be az állam? Én a pénzbüntetést is jogtalannak tartom, itt a bíróság hagyta magát befolyásoltatni a bulvármédiák által.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 08:05:41

A demokrácia lényege: az emberek szava döntsön. Abszurd lenne, ha egy demokratikusan megválasztott személyt a bíróság csak úgy. bármikor megfoszthatna tisztségétől!

mikimackó 2016.02.18. 08:58:38

igen, ez így van........., egy birkát naponta lehet verni a moslékkeverővel....., összehuggyozásig, ez így természetes !

monsieur123 2016.02.18. 09:20:43

@BircaHang Média: Egy feleség rommá verése nem családon belüli ügy, hanem bűncselekmény. Olyankor, amikor egy férj éppen eltöri a felesége csontjait, akkor a történet szereplői nem házastársak, hanem elkövető és sértett. A bűncselekmény szempontjából másodlagos, hogy egykoron egymásnak mondták ki a "boldogító" igent, de persze a bíróság figyelembe veszi. Véleményem szerint egyébként a házasságnak súlyosbító körülménynek kellene lennie, hiszen ezzel a házasság intézményét alázzák meg, de ez már személyes vélemény. További személyes vélemény, hogy Balogh kurvára megérdemelte volna a letöltendőt is, mert egy nőverő féreg.

monsieur123 2016.02.18. 09:22:40

@BircaHang Média: Nem a bíróság fosztja meg a feleségverő féreg polgármestereket a hivataluktól, hanem a törvény. A házi statisztikám kedvéért elárulod, hogy választásokkor melyik pártra szavazol?

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 09:39:14

@monsieur123:

A feleség kiállt férje mellett, ezek után nincs miért többet kutakodni magánéletükben. Gondolom, volt valamilyen konfliktus, de az rendeződött, ez magánügy ezentúl.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 09:41:43

@monsieur123:

Melyik évre vagy kiváncsi?

De leírom az összeset neked:
1990 - SZDSZ
1994 - SZDSZ
1998 - MIÉP, FIDESZ
2002 - MDF
2006 - MDF
2010 - MDF
2014 - LMP

monsieur123 2016.02.18. 09:47:34

@BircaHang Média: Nem az. Ha egy ember agyonver egy másikat, az semmilyen körülmények között, soha nem magánügy. Lehet a kapcsolat férj-feleség, apa-fiú, nagyszülő-unoka, testvér-testvér és még sorolhatnám. A "valamilyen konfliktus", "rendeződött", tehát "magánügy" szintű érvelés pedig egészen komikus, ezek ugyanis klasszikus "érvek", amelyek a Balogh-hoz hasonló nőverő férgek érvelésének eszköztárából valahogy mindig előkerülnek.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 10:11:34

@monsieur123:

Így igaz, viszont itt nem volt semmilyen agyonverés.

monsieur123 2016.02.18. 10:32:23

Értem. Összegezve tehát, Balogh József darabos orrcsonttörést és a járomcsont többszörös törését okozta a feleségének azzal, hogy ököllel ütötte a felesége arcát, majd ezt követően beleverte a a nő véres arcát egy fakorlátba. Ezt követően a látlelet során készült röntgenfelvételek korábbi orrcsonttörésekről árulkodnak. Ezt a történetet azzal kívánod jellemezni, hogy magánügy. Férj és feleség magánügye. Jó értem? Mert, ha igen, akkor tényleg teljesen reménytelen itt vitázni.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 12:24:59

Sajnos ez leginkább a fülöpháziak szégyene, hogy egy ilyen szennyes alakot megtűrnek maguk fölött!

Mentségükre szóljon, hogy senki se szórja szívesen féllábú, gyengén látó, gyorshajtó magatehetetlen osztrákok terepjárója elé a létrát!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 12:43:45

"Jól végzi a munkáját".

2014-es választás: "a fülöpháziak többsége inkább el sem ment szavazni, a 762 választásra jogosultból csak 297-en jelentek meg (ami 39 százalékos részvételt jelent), és közülük is 49 ember, minden 6. szavazó szavazata érvénytelen lett."

Milyen "boldog" élet lehet azért ebben a faluban, gondoljatok bele! 500 emberből egy se indul Balogh ellen, mert nyilván olyan "elégedettek" Balogh munkájával, mint az igazmondó juhász! Ha szépen, alázatosan viselkednek, akkor még a nemzeti trafikban is vehetnek cigarettát a Jóska fiától, sőt egy tojástálca-gyárat is avattak pár éve arrafelé ...

Mondjuk mi lenne, ha véletlen Balogh lemondana a polgármesterségről? Még a végén nem adhatnák el a falubeli gazdák akárkinek a földjeiket, ja nem, ez már most így van.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 13:21:19

@BircaHang Média: Demokráciában lehet, hogy így van.

A Kádár-rendszerben tuti, hogy nőverés miatt egy tanácselnököt se tanácsoltak el, de lehet, hogy a történészek még nem tanulmányozták a kérdést. A Kádár-rendszerben aki a párt embere, az egyben jó ember is volt. Sőt, az alkoholisták is maguktól gyógyultak meg, mert szocializmusban nincs szenvedélybeteg meg agresszív állat módjára viselkedő ember.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 13:29:38

@vigyüktúlzásbaadolgokat:

A különbség: akkor felülről nevezték ki a tanácselnököt, most a polgármestert a nép választja meg.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 13:30:32

@monsieur123:

Így igaz. A liberális médiák felfújták az ügyet, s meg lett hurcolva egy köztiszteletben álló ember.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 13:35:09

@monsieur123: Szerintem se a nőverés a legszörnyűbb bűne Baloghnak, hanem az, hogy nem mondott le rögtön.

Egyszer elszakadhat a cérna bárkinél, de utána normális ember szórja a hamut a fejére. Ez meg lebukott, és pofátlanul osztaná az észt továbbra is a falubelieknek (már ha volna neki olyan)! Semmilyen szégyenérzet nincs ebben az emberben, mert más a helyében már rég elbujdosott volna, ez meg örömmel szerepel a médiában!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 13:40:38

@BircaHang Média: Ezért mondom, hogy a fülöpháziaknak a legégőbb, ha egy ilyen szennyesládát választanak a vezetőjüknek!

Nem tett ő olyan sokat a faluért, mint Stadler József Akasztóért, tehát ez a "Balogh egy köztiszteletben álló" valaki, ez csak a fideszes média kitalálmánya. Fölfújja a fideszes sajtó ezt a jó polgármester-szlogent, mert ezt a Baloghot egy-két s.ggnyalón kívül senki se szereti a faluban.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 14:12:49

@mikimackó: Ha Terikének egy csöpp esze lenne, nem Baloghoz megy feleségül, hanem valami színházi rendezőhöz!

Balogh már rég rács mögött ülne, és még azért is meg lett volna hurcolva, ha valaha Fülöpházán megcsókolta volna a kezét egy nyugdíjas néninek a választási kampányban ...

fordulo_bogyo 2016.02.18. 15:05:12

Nem a feleseg, hanem elettars a sertett.
" Terikéként emlegetett Sz.-né, az élettárs "
Nem mintha sokat szamitana...

A palika es a kabitoszeres befolyasoltsag meg enyhito korulmeny.

Jo hir:"Mellesleg az ítélet része az is, hogy Terike visszakapja a véres ruháit, amit ő maga kért – egy drapp színű blézert és egy szoknyát."

lavór 2016.02.18. 15:32:40

Ha egyszer az a nő azt szereti, hogy verik... Nem kell megmenteni azt, aki nem akarja, hogy megmentsék.

erol 2016.02.18. 15:32:45

@BircaHang Média:
"A családon belüli ügyekben milyen jogon avatkozna be az állam?"
Szerinted bárki bármikor összetörheti a felesége csontjait, mer' az magánügy, senkinek semmi köze hozzá. Csak arra kell vigyázni, hogy ne haljon bele a verésbe, vagy még az is belefér?
Vagy tulajdonképpen bárkit megverhetek aki nem szimpatikus a családomon belül? Távoli rokonokat is?

Lady Ann 2016.02.18. 15:35:45

Nem börtön vagy pénzbüntetést érdemelne az ilyen, hanem egy kiadós verést, minimum ugyanolyan sérüléseket szerezze be a végére, mint Terike.
Fülöpházának meg gratulálok.

erol 2016.02.18. 15:40:00

@BircaHang Média:
"köztiszteletben álló ember."-aki seggrészegen péppé veri a felesége fejét... Akkor milyen lehet az az ember a ki közutálatnak örvend?

kispotzak 2016.02.18. 16:03:48

@BircaHang Média: Bántalmazás nem magánügy. Családon belüli bantalmazasnal pedig különösen fennall az, h a bantalmazo nem csak fizikai értelemben, erofolenyben van.
Ha te utod-vered az asszonyt, egyszer kórházba is kerül, majd utána "kibekultok", "megbeszelitek", senki sem fogja tudni h a 4 fal között mi is történt. Megbeszeltetek, térden állva bocsanatot kértél, vagy megzsaroltad, megfenyegetted. Ha még vmi plusz "hatalmad" is van, a másik még nehezebb helyzetben van, még könnyebb megfelemliteni. Ha egy nő ilyen mértékű bántalmazás után nem a birosagra rohan ill nem költözik el azonnal, az nekem nem azt jelzi, h "kibekultek", hanem hogy semmi értelmét és esélyét nem latja annak h kuzdjon. Valószínűleg nem véletlenül.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.18. 16:04:26

Csak a kontraszt kedvéért: Damu Roland pár pofonért 6 évet kapott kapott, négyet ült le belőle.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 16:05:24

@erol:

Ilyet nem állítottam. Viszont ha a sértett nem kíván lépni, nem szabad az államnak belepofáznia, ha ez nem valamilyen komoly eset.

Pan Modry 2016.02.18. 16:06:00

@BircaHang Média:

Tehat ha az anyad/hugod/novered/lanyod/feleseged arccsontjat bevernem reszegen, akkor neked is teljesen rendben lenne hogy fizetek potom 420 ropit oszt ugy lezarva... ..(vazze, ez alig tobb mint ezer ojro)

Pan Modry 2016.02.18. 16:06:43

@BircaHang Média:

a sertett azert nem akar lepni, mert ilyenkor kinezoben van neki egy ujabb veres

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.18. 16:08:31

Azért húzódott ennyi ideig, és azért maradhat hivatalában ez a kutyatulajdonos, mert a rezsim embereinek értékrendjében az asszonyverés keresztény-polgári értékként szerepel.

Veri a nejét rendszeresen a basitól lefele mindegyikük.

Pan Modry 2016.02.18. 16:09:10

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya:

epp ezert nem tekintheto MO jogallamnak...

Nekem mar az is felbaszta az agyam amikor a pecsi polgarmester lanyat allitolag megeroszakoltak, es akkor sokkal tobb rendort, eroforrast vetettek be, mint amennyit atlagosan bevetnek egy eroszakolasi ugynel...

Rachel iphone-ja detto

erol 2016.02.18. 16:12:39

@BircaHang Média:
Miért lenne baj, ha az állam "belepofázna"?

pollutio 2016.02.18. 16:13:02

@fordulo_bogyo: Az alkoholos és a kábítószeres befolyásoltság éppen nem enyhítő körülmény, hanem súlyosbító.

Advanced Flight 2016.02.18. 16:17:18

Jó kis poszt.
A magánügy-kérdéshez meg annyit (indulat nélkül): nem véletlenül jogszabályi eleme a bűncselekménynek az ún. társadalmi veszélyesség. És bár sok jogtudós nem szereti ezt a meghatározást, még mindig nincs helyette jobb, így az új Btk-ba is bekerült. A lényege pedig az, hogy az elkövetett cselekmény nemcsak az áldozat (legyen az ember vagy tárgy) irányában, hanem a tágabb közösség irányában is következményekkel jár. A társadalom biztonságérzete, erkölcsi szintje erodálódna végletesen, ha egy erőszakos cselekményt nem büntetünk megfelelően, az áldozat akaratától függetlenül. Mert tudatosítani kell az emberek fejében, hogy NEM LEHET VERNI SENKIT. Se gyereket, se nőt, se férfit. Sőt, tárgyakat sem, ha az nem az enyém; sőt, a saját tárgyaimat is inkább négy fal között rongáljam, mert ha az utcán, fényes nappal szétverem a saját kocsimat, az simán garázdaság lehet.
Meg lehet nézni azokat az országokat, ahol bizonyos erőszakos cselekményeket elnézően kezel a hatalom; szeretnénk ilyen országokban élni, ahol a becsületgyilkosságokat, lesavazásokat stb. sokszor csak a média és a nemzetközi közvélemény nyomására büntetik?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 16:36:54

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya: Inkább ezért.

"Orbán Viktor rá (Ángyánra) utalva, nyilvánosan azt mondta: „aki tisztességesen viselkedik, és megsebesül a csatatéren, azt kihozzuk, de aki nem, arra mi is lőni fogunk.”

A tisztesség itt= a Bukásig hű lesz a Vezéréhez.

Pan Modry 2016.02.18. 16:38:57

@vigyüktúlzásbaadolgokat:

ha nem vagy fideszes, akkor ok nem tekintenek a nemzet reszenek, tehat rad mas szabalyok vonatkoznak..
..ebben nagyon kovetkezetes a fidesz rezsim

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 16:40:56

@kispotzak:

Itt a helyzet tiszta volt, volt egy apró viszály, mely rendeződött. Nincs miért beleavatkoznia az államnak.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 16:41:52

@erol:

Mert kontraproduktív. Szerinted mi a bűnöldözés célja? A bosszú vagy a normalizálás?

Netuddki. 2016.02.18. 16:47:06

@BircaHang Média: "A családon belüli ügyekben milyen jogon avatkozna be az állam? Én a pénzbüntetést is jogtalannak tartom, itt a bíróság hagyta magát befolyásoltatni a bulvármédiák által."

Bazmeg birka, idáig is tudtam kretén fideszes vagy, de ennyire??????

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 16:47:15

@Pan Modry:

Igen, meg mert a gyíkemberek agyhullámokkal kényszerítették.

sas70 2016.02.18. 16:47:46

@BircaHang Média: Szóval ha az asszony levágja a pöcsödet és megfenyeget, hogy a torkod is elvágja, ha valakinek szólni mersz, akkor az teljesen rendben van!?

Netuddki. 2016.02.18. 16:49:43

@BircaHang Média: " A demokrácia lényege: az emberek szava döntsön. Abszurd lenne, ha egy demokratikusan megválasztott személyt a bíróság csak úgy. bármikor megfoszthatna tisztségétől!"

Ostoba barom! Közügyektől eltiltás, megvan?
Mellesleg nem a bíróságnak kellett volna megsfosztania, hanem a közgyűlésnek. Te ostoba, istembarma, te!

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.18. 16:55:48

@________________:

Ballib nyelven? Azon igen, mert mindenki per definitionem fideszes, aki nem ballib. Sőt FASISZTA vagyok, bár ez a fideszes szinonímája ballibául.

hahópihehh 2016.02.18. 16:58:32

ez a birka troll kell, h legyen. ilyet senki nem gondolhat komolyan.

VadMacs 2016.02.18. 17:10:14

@kokuszpok:
Csak egy Lendvay utcából fizetett hivatásos...
Ez a balfasz azt is simán megmagyarázza neked, ha van neki egy 10 éves kislánya, és azt is megerőszakolja, az is családi ügy, másnak semmi köze hozzá.

hahópihehh 2016.02.18. 17:14:57

@VadMacs: "Itt a helyzet tiszta volt, volt egy apró viszály, mely rendeződött." -- ha olvasta a felsorolást a sérülésekről, h mennyire volt apró ez a viszály, ezt nem mondhatja komolyan, csak azért, h felkavarja a kedélyeket.

vackor1 2016.02.18. 17:15:42

Ti most komolyan ezzel a birkával beszélgettek?
Jelent bármit is a véleménye ( amúgy nem csak ebben a témában, gyakorlatilag bármiben ) , van bármi értelme is hozzászólni? Ha senki nem reagálna rá, csak abbahagyná előbb-utóbb , hogy minden blogban ő az első hozzászóló és , hogy ekkora idiótaságokat irkáljon , de amíg reagáltok rá, addig ki tudja élni ezen hajlamait ( és mivel ennyire buta senki nem lehet, valószínűsítem, hogy nevet a magányában, hogy ismét sikerült kiprovokálnia , hogy vki hozzászóljon ) ..

VadMacs 2016.02.18. 17:21:05

@kokuszpok:
Eltévesztetted a címzettet... :)

hahópihehh 2016.02.18. 17:21:52

@VadMacs: dehogy magázom azt a faszt, neked irtam :D

Male39 2016.02.18. 17:44:02

@BircaHang Média:

"A családon belüli ügyekben milyen jogon avatkozna be az állam? Én a pénzbüntetést is jogtalannak tartom, itt a bíróság hagyta magát befolyásoltatni a bulvármédiák által"

Olvasgatlak már egy ideje, a véleményed többsége kétségbeejtő, személyiséged megmutatkozó arca pedig visszataszító.

Ennek ellenére emberbaráti szeretetből befogadnálak a családomba .. ugye tudod, hogy miért? Csak egy apró bensőséges viszály erejéig.
Nagyjából 3 percig tartana és rendeződne a helyzeted, hidd el.
Feljelentésre semmi okod nem lenne, az államnak meg semmi köze hozzá amúgy sem.

Van kedved elindítani az hivatalos eljárást?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 17:57:50

@Pan Modry: Itt az a kérdés, hogy mi van, ha fideszes vagy?

Ha nem fikázod Orbánt, akkor elméletileg lehetsz anyagyilkos is, megúszod egy ejnye-bejnyével. Ennek semmi köze a nemzethez, csupán egy jól körülhatárolható csoportról beszélünk.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 18:24:08

@vackor1: Nem mindegy neked, mire válaszolunk?

A te picsogásodat ugyanolyan fárasztó átgörgetni, mint mikor ballibek saját magukkal beszélgetnek, és egymással mindenben egyetértenek.

nincs1itt 2016.02.18. 18:48:48

@BircaHang Média: háááát, baz+! nem vagy egyszerű figura!

a kis "nézeteltérés", az bizony 8 napon túl...
na mostan, ha egy csendes kocsmai csetepaté közepette, valakinek hetedhét orszáon innen, 8 napon túl gyógyuló sérüléseket okozol, akkor biza gondolkodás és mérlegelés mellet, kinéz 1-2-3 év LETÖLTENDŐ.

ez a gané egy nőt ütött meg! ezért minimum 3x-os szorzóval mérném a kényszermunka éveket számára. ha pedig még polg.mester is akkor 30x-os büntetés, nehéz vasban 5-6-7-8 életfogytiglan.

ha szerencséje van! mert ha rossz napom van, ott helyben verném agyon!

nincs1itt 2016.02.18. 18:56:44

@BircaHang Média: te érted magad? mert utoljára lmp szavazó voltál, emlékeim szerint nem széljobbos csapat.
vagy most hazudsz, vagy folyamatosan!

Obszerváló 2016.02.18. 19:02:10

Sok igazság van a posztban, de ha nem egyes esetekből indulunk ki, hanem a jelenséget vizsgáljuk, akkor Magyarországon (és világszerte) ennek pont az ellenkezője az igaz.

Olyan társadalomban élünk, ahol elfogadott és megszokott, hogy a nő veri a férfit. Vicceket gyártanak, hogy haha, de vicces.

A női média (vagyis a média kb. 95%-a) is ezzel van tele, ezt propagálja. A nő tökön rúgja, leüti, pofon vágja stb. a férfit, és ez milyen vicces és vagány. Erről mikor fog írni a poszter? Vagy ez nem zavarja?
Egy jellemző videó a témakörben:
www.youtube.com/watch?v=u3PgH86OyEM

Malter Valter 2016.02.18. 19:40:43

1. Pénz olvasva, asszony verve jó.
2. Mindig nem verte Terikét, csak ha indokoltnak tartotta a testi fenyítést.
3. A közösségért végzett pazar munka mindent überel.
4. Ne toljuk már túl a talicskát!

2016.02.18. 19:55:00

@Obszerváló: Egy barátom mesélte, hogy egyszer vitatkozott a feleségével és addig fajult a vita, hogy szájon vágta az asszony. Nem csak úgy legyintett, hanem erőből. Srác megfogta, bevitte a zuhanyzóba, és addig eresztette rá a hidegvizet, amíg abba nem hagyta a hisztit. Ezt követően közölte vele, ha legközelebb megüti, ő is visszaüt, de rendesen. Azóta nincs ilyen.

Kíváncsi lennék, ha ilyesmi bíróságra kerülne, akkor mi történne?
(szinte biztos vagyok benne, hogy a férfi sittet kapna, a nő meg megúszná)

wolves84lb 2016.02.18. 19:56:04

@BircaHang Média:
"Így igaz. A liberális médiák felfújták az ügyet, s meg lett hurcolva egy köztiszteletben álló ember."

Ez újabb bizonyíték, hogy te valami nagyon szar helyen nőhettél fel, ahol az a természetes, ha apád hullarészegen a korlátba veri anyád fejét. Nagyon úgy tűnik, a tiéddel is így tett, és ennek a következményeit olvashatjuk itt nap mint nap...te istenbarma, te...

wolves84lb 2016.02.18. 20:01:50

@Obszerváló: most őszintén, melyik fordul elő többször, hogy a pasi veri a nőt, vagy fordítva? És a férfiak igen ritkán verik az asszonyt önvédelemből.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 20:36:25

@wolves84lb: A családon belül erőszakoskodó nők inkább lelki erőszakot alkalmaznak, ha jól tudom.

Sértegetés, provokálás, állandó gyötrés sipítozó fejhangon stb.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 20:57:49

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: A hideg zuhanyt régen az elmebetegeknél alkalmazták, hogy lenyugodjanak.

Szerintem elég lett volna, ha lefogja a nőt, és nyugodtan beszél hozzá. Ez nem megalázó és nem megfélemlítő, és így saját magát csillapítja le a veszekedő.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 21:08:23

@Obszerváló: A női önvédelmet én az iskolában tanítanám, karateedzés kéne a lányoknak, nem mindennapos tesióra!

Magyarországon sok pofátlan férfi van, főleg a hatalmi helyzetben lévők közt. Nagyon helyes, hogy a KÜLFÖLDI filmekben a nők nem csak a szempillájukat rezegtetik, hanem megvédik magukat.

Ha a női média alatt a Nők lapját kell érteni, én abban még nem sok pofozkodó nőt láttam.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 21:20:37

@Obszerváló: A videón konkrétan nem rúgás vagy ütés látszik, hanem a nő megrázza a férfit meg lökdösi, ami mondjuk a téma szempontjából mindegy.

Magyarországon szerintem nem az lett volna a nézők reakciója, hogy kiröhögik a pasit, hanem mindenki a nőt ítélte volna el, hogy milyen egy hisztis p.csa. Az angolok a srácot (színészt?) gondolom azért mosolyogják meg, mert nem képes határozottan kiállni magáért. A papucsférjeket szerintem se szabadna kinevetni, de pátyolgatni, mentegetni sem kéne őket.

Az tényleg tanulságos, hogy mikor a srác ellöki a nőt, akkor egy emberként rohannak oda a járókelők.

Sir Galahad 2016.02.18. 21:22:27

"Hagyjuk most a faszért nem hagyta ott a nő ezt az állatot típusú szöveget, mert most nem ez a lényeg. Olyan társadalomban élünk, ahol elfogadott és megszokott, hogy a férfi veri a nőt." Nem, ne hagyjuk, nagyon ne hagyjuk. A második mondat igazságtartalma ugyanis nyílegyenesen az elsőből következik.

Mindenkinek megvan a maga felelőssége a saját életéért. A nőnek is, ami például meg kell nyilvánuljon abban, hogy nem tűri, ha megütik. Ettől persze még a férfi a büdös bunkó, ha kezet emel rá, de pont ennek a női kiállásnak a hiányában nincs felháborodás, pont ezért elfogadott a dolog. Balogh felesége is mit tett? Ahelyett, amit kellett volna?

Azt már hozzá se teszem, hogy nem csak férfi ver nőt, van több egyéb variáció is, de ez már mellékvágány.

smartdrive 2016.02.18. 21:27:28

az megvan, hogy a nő időközben hozzáment?

értitek? HOZ-ZÁ-MENT FE-LE-SÉ-GÜL

szóval mégis mi a faszról beszélünk?

anyadmajma 2016.02.18. 21:38:20

@BircaHang Média: mi van te bolsevik hazaáruló geci, mit véded az elvtársadat? prémiumért, vagy csak szolidaritásból?
Gondolom büszke vagy apádra, hogy minden héten elveri anyádat, bár ha egy ilyen fattyat hozott a világra, mint te, nem is érdemel mást.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 21:44:44

@Sir Galahad: "Balogh felesége is mit tett?"

Beszaladt a faluba, és orvosi segítséget kért? Nem kezdte el otthon borogatni az arccsonttörését, és nem kent alapozót a monoklijára.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.18. 21:49:53

@smartdrive: "szóval mégis mi a faszról beszélünk?"

Pl. arról, hogy te szavaznál-e egy ilyen erkölcsi toprongyra, mint Balogh? Ha már magától nem volt annyi esze, hogy lemondjon a polgármesterségről.

A 700 fülöpkeiből 250-en szavaztak rá, és nem volt más induló mellette ...

Sir Galahad 2016.02.18. 21:50:09

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Ahogy olvastam, megbocsájtott az urának. WTF???

2016.02.18. 22:43:45

@vigyüktúlzásbaadolgokat: szerintem meg teljesen humanitárius volt és én is ezt tettem volna. 10-ből kilenc viszont visszaütött volna, hogy csak úgy nyekken. És őszintén szólva el sem ítélném őket...

2016.02.18. 23:04:26

Egyébként aki üti a másikat, az elmebeteg (függetlenül a nemtől), szóval ismét csak jogos és korrekt megoldás a hidegzuhany.

Alick 2016.02.18. 23:24:46

Érdemes lenne bevezetni a Simek Kitty-napot (augusztus 30.), amikor is a rendszeresen és súlyosan bántalmazott családtagok álmában agyonverhetik -lőhetik, stb. a bántalmazó családtagot.

aetius70 2016.02.18. 23:30:28

@Male39:

Mélységesen egyetértek veled...
Sajnos,a bircahangmedia teljesen beteges világ, és társadalom képpel rendelkezik...
Az ő mételye ellen egyetlen orvosság létezik, a teljes kiközösítés,az hogy senki sem reagál egyetlen kommentjére sem...
A reakciók hiánya, a mellőzés talán elgondolkodtatná...

vackor1 2016.02.18. 23:32:09

Annyira biztos voltam benne .. :) ( jó, mondjuk azt nem gondoltam volna, hogy még ebbe is belefér egy "ballib"ezés.. )
Esküszöm, hogy veszek egy lottót. :))

Punxsutawney Mormota 2016.02.19. 00:26:36

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya:

Damu nemi erőszakért kapott 6 évet + verésért. Most persze hagyjuk figyelmen kívül, hogy feketén-fehéren bebizonyították, hogy úgy, ahogy PT elmondta Damu akkor tudta volna beverni, ha legalább 30 centis bréje van.
De PT került már korábban rommá verve a balesetire, aztán mégis csak "elcsúsztam a fürdőkádban, négyszer egymás után" lett belőle.
Ezen túlmenően nagyon sok van Damu rovásán - mindenki tudja milyen esetekről van szó, máskor, máshogy simán megérdemelte volna, amit kapott.

Indexes seggfejek 2016.02.19. 00:46:07

@BircaHang Média:
Viszont volt súlyos testi sértés, ami családon belül is annyira bűnügy, hogy a rendőség a törvény szerint köteles nyomozást indítani, akkor is, ha a sértett nem tesz feljelentést.

Te régen is elmebeteg voltál, de láthatóan egyre súlyosbodik.

Indexes seggfejek 2016.02.19. 00:59:58

@Malter Valter:
Valójában nem a talicskát tolják túl, hanem a kocsmát.
Nézd meg a Legényanya című filmet, hogy honnan ered a mondás.

Indexes seggfejek 2016.02.19. 01:05:27

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Akkor neked még nem volt dolgod igazán hisztirohamos nővel.
Annak beszélhetsz.

Te egyébként vagy nő vagy, vagy papucs. Talán inkább az utóbbi, ennyire még egy (feminista fapina) nő sem hülye.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.19. 06:09:10

@Indexes seggfejek:

Viszont az ügy megoldódott, s maga a testi sértés nem bizonyítható. Ilyenkor nem szokott lenni komoly nyomozás. Most is csak a liberális bulvármédiák előtt hajolt meg az ügyészség.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.19. 06:11:14

@Sir Galahad:

Igen, a rohadt kurva nem fogadta meg a ballib agytröszt parancsát!

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.19. 06:14:12

@smartdrive:

Érvénytelen a házasság, mert nem áldotta azt meg egyetlen balliba megmondóember se.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.19. 06:16:56

@wolves84lb:

A családon belüli leggyakoribb formája: a nő veri gyerekekt.

A legritkább formája: a férfi veri a nőt. Ennél még a férfi verése a nő által is gyakoribb.

Az egész egy feminista-liberális összeesküvés a családok ellen, ez az igazság.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.19. 06:18:44

@kokuszpok:

Ballib nyelven troll = aki nem liberális.

Afrika steht an der Elbe 2016.02.19. 09:43:58

Én azt nem értem, hogy lehet az, hogy pár éve még minden tizedik nőt vertek otthon, tavaly már minden ötödiket, és a legújabb "statisztikák" szerint minden harmadikat. Szerintem az lesz a vége, hogy tíz nőből húszat minden nap megerőszakolnak és agyonvernek.

erol 2016.02.19. 10:12:42

@Afrika steht an der Elbe: Téged nem különösebben izgat ha megvernek valakit ugye? És ha a lányodat veri meg a férje? Akkor már izgalmasabb, vagy akkor se?

2016.02.19. 10:49:34

Érdekes, hogy rám soha nem emelt egyetlen pacák sem, de tény, hogy semmi pénzért nem állnék össze ilyen tróger részeges hulladékokkal. Nyilván ez lehet az oka, hogy én mindig megúsztam eddig.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.19. 10:51:00

@Afrika steht an der Elbe:

Ez van, amíg mindenki nem köt végre egynemű házasságot, s nem ér véget a fasiszta diktatúra. Amint mindenki felvilágosult, liberális, toleráns, pedofil-homokos lesz, mindez véget fog érni és akkor már 10 nőből átlag 11 nem lesz megverve.

2016.02.19. 10:51:43

@Afrika steht an der Elbe: Majd ha azt olvasod a statisztikákban hogy minden harmadik férjet verik otthon és csicskáztatják, na az lesz majd a szép új világ.:)

hahópihehh 2016.02.19. 10:53:38

@BircaHang Média: erősen el vagy tévedve, bongyor, ha még mindig képes vagy gyurcsányozni. ha erre áll fel neked, akkor megértem, de nevezett személy lassan tíz éve nincs már az ország élén. mondjuk az is világos, h nektek csak a már jól szájbarágott és begyakorolt jelzők mennek, szal nem is várok el többet tőled.

2016.02.19. 10:56:00

@BircaHang Média: Vagy csak mázlista.
Én olyat rúgnék a pöcsébe annak aki rám kezet merne emelni, hogy soha többet nem szarna és nem is hugyozna.
Kb ennyi lenne a történet.

2016.02.19. 10:58:49

A nők nagy részét meg lehet venni a lóvéval, általában hülye kurvák . Ez tényleg így van. Azt elvisel mindent a szar geci pénz miatt, ahelyett hogy inkább elmenne három állásba dolgozni, azt nem szorulna rá egyetlen részeges szuszogós zsírmalac zsarnok verekedős majomra sem.
De a nők az esetek nagy részében ostobák, lusták mint a picsa és hasonlók.
De ez most nagyon le van egyszerűsítve.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.19. 11:00:59

@kokuszpok:

"nevezett személy lassan tíz éve nincs már az ország élén"

De szeretne ismét ott lenni és országrombolni.

2016.02.19. 11:03:14

Egyszerű a megoldás amúgy.Soha nem szabad hagyni, hogy a pénzével függővé tegyen egyetlen pasi is. Mert akkor jön az elkényelmesedés, a hamis biztonságérzet és társfüggőség és a pasi meg elszemtelenedik. Aztán X idővel általában vagy megnyomorítja a nőt, vagy esetleg kinyírja. Az utóbbi két lehetőséggel a nők valami oknál fogva soha nem számolnak.

hahópihehh 2016.02.19. 11:05:53

@BircaHang Média: én meg szeretnék énekesnő lenni. ésakkormivan. ti tartjátok életben a szellemét a folyamatos gyurcsányozással. gratuláljatok magatoknak. ahogy ahhoz is, h szerinted a családon belüli erőszak magánügy. hozzád megyek feleségül, és minden nap forró piszkavasat dugok a seggedbe. remélem, nem lesz ellene kifogásod.

Sir Galahad 2016.02.19. 11:30:29

@BircaHang Média: Bocs, de ennek van valami értelme? Ha valakit megvernek (mindegy, hogy nő vagy férfi, hogy családon belül vagy másként), az forduljon a hatóságokhoz és tegyen meg mindent az elkövető megbüntetéséért. Ha nem teszi, azzal azt sugallja, hogy mégsem az és úgy történt, ahogyan sejtetni szeretné. Nem?

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.19. 11:40:52

@Sir Galahad:

Legyen ez mindenki magánügye, semmi szükség liberális rendőrállamra.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 12:34:39

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Ne magadból indulj ki!

Szerintem 10-ből kilenc lefogta volna a nő karját. Tök hülye, aki egy pofon után visszaüt. A kocsmában lehet, hogy működik, de itt most házastársakról beszélünk.

erol 2016.02.19. 12:35:32

"Legyen ez mindenki magánügye, semmi szükség liberális rendőrállamra."
Így is van, nehogy má' ne verhessem szarrá a saját feleségem, miután hazatámolyogtam a kocsmábó'. Ez amolyan alapjog nálunk konzervatívoknál, köztiszteletben álló becsületes emberekél.
Komolyan szürreális horror.
Kedves birka, és hol a határ? A gyerek megerőszakolása is "magánügy"?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 12:44:51

@Indexes seggfejek: Értelmezd már a szöveget, előbb lefogod a kezeit, aztán beszélsz hozzá!

De azért örülök, hogy leírtad, hogy neked mi a véleményed a kulturált megoldásokról! Akik nem Balogh-módra élnek együtt, azok vagy fapinák vagy papucsok szerinted ...

Amit meg a hisztis nőkről írsz, az szimpla ócska előítélet. Te még talán Baloghnak is gratulálnál, milyen jól helyretette a "hisztis pi.át"!?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 12:52:28

@kokuszpok: Kár, hogy minden nap szerepel Gyurcsány a tévében valami baromsággal.

Komolyan, ez már valami médiafüggés? Vagy valami megmentési kényszere van az ország felé? Mindenki jobban járna, ha Gyurcsány végre hazamenne, és belenyugodna, hogy az új Magyarországnak ő már csak egy kolonc.

Arra jó maximum ez a pasi, hogy tapétát játsszon a parlamentben.

hahópihehh 2016.02.19. 12:57:53

@vigyüktúlzásbaadolgokat: akár percenként is szerepelhet, már súlytalan tényező. nézd meg a pártjának a támogatottságát. semmivel nem tartom veszélyesebbnek, mint a jelenleg poszton lévőket, az ilyen birkaféléket, meg a szélsőségeseket. van elég gondunk nélküle is, mi a fasznak kell őt is porondon tartani? h lehessen mutogatni, h dehát ő is itt van? ignoráljuk, és próbáljuk megoldani a jelenleg fennálló problémákat, minek baszogatunk olyat, ami kb nem is számít? az emútnyócévezés inkább vmi perverz ragaszkodás a gumicsonthoz, semmint valid indok.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 13:01:33

@BircaHang Média: "De szeretne ismét ott lenni és országrombolni."

"Lófaszt mama!" Ez már csak arra képes, hogy Orbán lábakapcájaként ellenzékieskedjen! Orbán ezzel a rongyemberrel "bizonyítja" országnak-világnak, hogy nálunk demokrácia van.

Ha a párttámogatásokról van szó, Gyurcsány rögtön becsicskul Orbánnak. Gyurcsány Orbán kottájából játszik! Ezek egymást tartják életben.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 13:07:11

@kokuszpok: "mi a fasznak kell őt is porondon tartani?"

Ez egy jó kérdés. Ki tartja őt porondon? Előrántják a Gyurcsány-kártyát, mint a bűvész, mikor el akarja terelni a figyelmet?

Gyurcsány ezt tudja, és élvezi. Egy magyarázat lehet: szerepet adtak neki a NER-ben ...

hahópihehh 2016.02.19. 13:12:51

@vigyüktúlzásbaadolgokat: egyszerűen egy seggbuta, egydimenziós birka hozzáállás. megtanultak egyszerre bégetni vmit, és azóta is ezt teszik. olymindegy, h az ember közel egy évtizede nem irányítja az országot. az meg hullára lényegtelen, h a politikai palettán szerepel. erről a kibaszott jelszavakról kellene végre leszokni, amit kiabálni lehet, akár az eső esik, akár paks II épül.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 13:33:06

@Punxsutawney Mormota: Ha Damu 6 évet kapott azért, akkor egy arccsonttörésért mennyi jár?

6 hónap felfüggesztett+közügyektől eltiltás nem tűnne aránytalan büntetésnek. Pénzbírság+ enyhe médiameghurcolás csak azt mutatja, hogy anyagyilkost is kivéd Orbán, ha az bepucsít neki ...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 13:35:26

@kokuszpok: Mondd ezt Gyurcsánynak!

Bármi jó megmozdulás történik az országban, Gyurcsány rögtön ott van a tévében, és kiabálja a jelszavait, hogy kormányváltás! Ez vagy ennyire hülye, vagy megfizetik.

2016.02.19. 13:53:55

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Szerintem meg:

- először is 10-ből 9 esetben a férfi üt először
- a maradék 1-ből 10 ből 9 esetben a férfi visszaüt
- és a maradék egy eset tesz valami hasonlót, amit fentebb írtam

2016.02.19. 13:54:46

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Ha pedig magamból indulok ki, akkor soha nem ütne meg senki senkit, ugyanis én még életemben nem ütöttem meg se nőt, se férfit.

Indexes seggfejek 2016.02.19. 14:04:41

@Diorella Queen:
"semmi pénzért nem állnék össze ilyen tróger részeges hulladékokkal"
Előtte az is mind azt mondja, aki aztán összeáll ilyenekkel.

"Én olyat rúgnék a pöcsébe annak aki rám kezet merne emelni, hogy soha többet nem szarna és nem is hugyozna."
Meg ezt is.
Aztán a második pofon után, amit a fal adott, már nem így gondolja.

hahópihehh 2016.02.19. 14:05:27

@vigyüktúlzásbaadolgokat: ééééééééés az meg kit érdekel? van még rajta kívül egy csomó ballaszt az országban, akik meg csak a pénzt veszik fel, hasznuk semmi. a jelenleg regáló hatalom nagyobb kárt tesz, mint gyurcsány azzal, h öt perceket kap a tévében, csak ezeket senki nem képes úgy karaktergyilkolászni, mint az előzőeket, mert ezek úgy összezárnak, mint két kicsi legó, basszameg.

Indexes seggfejek 2016.02.19. 14:06:31

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Baromságokat írsz, és ez nem értelmezés dolga.
Hisztis nőt nem tudsz lefogni, az ugyanis üt, rúg, harap.

Indexes seggfejek 2016.02.19. 14:08:14

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Ez az ellenzék dolga, baromka.

Kár, hogy ezt egyedül Gyurcsány csinálja, mivel minden ellenzéki pártnak ezt kellene tennie.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 14:31:51

@Indexes seggfejek: Próbáltad már, vagy csak jártatod a szádat a világba?

Ha valaki a zuhanyzóba bele tudja nyomni a nőt, akkor ahhoz is van ereje, hogy lefogja. Nem úgy kell fogni a kezét, mintha sétálnátok!

2016.02.19. 14:35:07

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Közelítsük meg a dolgot abból az irányból, hogy miféle joga van megütni a nőnek a férfit?

Semmilyen. Ahogy fordítva sem.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 14:36:18

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Föntebb megállapítottuk, hogy nem az az erőszak egyetlen formája, amit Balogh alkalmazott.

Nem normális megoldás szerintem se a visszaütés (családról beszélünk), se a hidegzuhany.

Az egyetlen, ami működik, hogy az erőszakoskodónak tudtára adják, hogy nincs joga másokat terrorizálni!

2016.02.19. 14:40:07

@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Az egyetlen, ami működik, hogy az erőszakoskodónak tudtára adják, hogy nincs joga másokat terrorizálni! "

No és ha nem veszi tudomásul?
Meg gondolom az is életszerű, hogy téged ütnek, te meg holt nyugodt maradsz és higgadt fejjel eldöntöd, hogy mihez van jogod. Álomvilágban élsz.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 14:41:27

@kokuszpok: Gyurcsánynak haszna nincs, ráadásul rendkívüli károkat okoz az országnak.

Kitől kapja az öt perceket a tévében, ha az összes tévé lassan Orbán kottájából játszik?
Emezeket meg nem kell karaktergyilkolászni, mert 1. normális ember ilyet nem csinál, 2. magukat járatják le. Most is milyen szépen fölsültek azzal, hogy leszólták a tanárokat, hogy miért nem járnak méregdrága öltönyben, beparfümözve! :)

hahópihehh 2016.02.19. 14:46:21

@vigyüktúlzásbaadolgokat: milyen károkat tud okozni azon felül, amit ez az elbaszott banda csinál? az egyetlen kár az ép elmémben esik, mert még mindig az elmúltnyolcévet kántálja a nyáj. lol. 2016-ban.

a legfelháborítóbb, h ennek ellenére is még mindig a helyükön ülnek. hiába akarnám én is őket a tetvesben látni, nincs alternatíva, csak az anarchia. az meg kell a faszomnak.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 14:47:04

@Indexes seggfejek: Ha szerinted Gyurcsány jó ellenzék, akkor te dk-s vagy, esetleg maga Gyurcsány! :)

Nem azt kell csinálni az ellenzéknek, hogy rikoltozni a pódiumon a kormányváltásról, mint valami saját hangjába beleszeretett, szédült kakadu! A jó ellenzék saját magát nem kímélve megy mindennap a mutyik után, és minden lehetséges csatornán szirénázik, hogy meghallja az ország. Az ilyenek nem is kapnak mindennap öt percet az állami televízióban, sőt inkább az életüket kell félteni.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 14:56:39

@kokuszpok: Hadd kántálja, hol érdekel engem, hogy milyen hülyeséget süt be a fideszes fanatikusok fejébe a marketingkommandó?

A te ép eszedet akkor tudod megőrizni, ha átlátsz azon, hogy Takony Árpiék hogyan manipulálják a köznépet. Kit érdekel, hogy Takonyék hol tartották a lagzijukat? Az egészből az lenne az érdekes, hogy nem fizetett érte, akár a Szépművészetiben tartja, akár az alsóbögyörősi Kutyakaparó Csárdában.

Az alternatíva hiánya meg egyszerűen nem igaz. Pont az van, hogy amíg csak Gyurcsány az alternatíva meg a Szarabbik, addig normális ember nem megy a politika közelébe. Majd ha ezek eltűntek a Gazdájukkal együtt, akkor lehet újra pártokról beszélni meg közéletről!

hahópihehh 2016.02.19. 14:59:49

@vigyüktúlzásbaadolgokat: őket nem nevezem alternatívának. az egyiket szétkaraktergyilkolták, a másikat meg nem érzem magaménak. kb ennyi, ez nekem nem alternatíva. egy szakértő kormány előbb lenne, vagy legalább maximálni kellene nálunk is a poziban tölthető időt, mint az usában, h ne élősködjön egy szélbal párt tovább, mint muszáj. bár lehet, h akkor még ennél is többet lopnának?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 15:01:20

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: "téged ütnek, te meg holt nyugodt maradsz és higgadt fejjel eldöntöd, hogy mihez van jogod."

Bocs, de én nem ezt mondtam. Én azt mondom, hogy ha a gyengébb üti az erősebbet, akkor a férfi, családapa rá tudja vezetni kulturáltan a nőt vagy gyereket, hogy ez így nem oké!

Amikor Balogh szanaszét verte Terikét, az más eset. Ott nyilvánvaló, hogy a nőnek kellett volna segítséget kérnie külsősöktől.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 15:08:34

@kokuszpok: Alternatíva most is van, csak azt nem pártoknak hívják!

Gyurcsány ma már nem az Apróságok miatt népszerűtlen, hanem a saját, mostani idióta viselkedése miatt. Nem utálnánk, ha folyamatosan azt látnánk, hogy gumicsizmában kinn botorkál az elmutyizott földeken a kisemmizett gazdákkal, vagy testi épségét nem kímélve iratokat csempész ki a parlamentből a drága inge alá rejtve.

A pódiumon tetszeleg önmaga hangjában, Orbán kottájából játszik, és csodálkozik, hogy nem kell az embereknek?

2016.02.19. 15:18:28

@vigyüktúlzásbaadolgokat: OK..., próbáld majd meg egyszer.

2016.02.19. 15:47:04

@Indexes seggfejek: Nem szeretnék véletlen sem okoskodni, de gondolod hogy egy tökön rúgás után, még volna ereje bárkinek is a második pofonra?
Kétlem.
Ha az pontosan ki van centizve, akkor a hétrét görnyedés napokig fog tartani:)

Sir Galahad 2016.02.19. 16:32:55

@BircaHang Média: Igen, magánügy. De az az adott egyén személyes felelőssége, hogy mit tesz, ha ilyen helyzetbe kerül. A liberális média épp abból kovácsol magának tőkét, hogy az otthon sunnyogó, magát sajnáltató pipogya emberek védőszentjeként tünteti fel magát. Liberális rendőrállam pont abból lesz, ha ezt megengedjük.

Nem. Mindenki felelős a saját életéért, sorsáért, nincs szükség fogadatlan prókátorokra meg rendőrállamra. Ha valakit megütnek, lépjen: hagyja ott a férjét, forduljon a hatóságokhoz. Gondolom, ha téged megverne valaki, te is inkább bosszút állnál és börtönbe juttatnád az illetőt, mint hogy azt várnád, valaki majd megteszi helyetted?

Ha meg valaki ennyire sem képes, magára vessen.

Indexes seggfejek 2016.02.19. 17:57:46

@Diorella Queen:
Nem, csak elég hozzá egy kicsit elfordulni, és máris célt tévesztesz, utána meg akkorát kapsz, hogy lyukat ütsz a betonfalon.
Nem véletlenül szokták tanácsolni a valóban komoly cihológusok, hogy ha megtámadnak, ne próbálkozz a kétszer negyedórás önvédelmi tanfolyamokon összeszedett tudásoddal, mert csak azt éred el vele, hogy felhergeled a támadót, és sokkal jobban mever, mint eredetileg tervezte, ő ugyanis valószínűleg rutinos verekedő, aki részt vett már 1-2 komolyabb adok-kapokban is, nemcsak elméletben karatézik.

Indexes seggfejek 2016.02.19. 18:03:00

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Hát baszd meg, Gyurcsány pont azt csinálja, amit az ellenzéknek szerinted tennie kellene.
Te tényleg ennyire elvakult hülye vagy?

(Megnéztem a személyimet, aszerint nem én vagyok Gyurcsány, és nem örülnék, ha nyerne, de az egyetlen ember az országban, aki azt teszi, ami az ellenzék dolga, bár még ő is elég gyengén teljesít az elenzéki Fideszhez képest. Minden más ellenzéki párt lapul, mint szar a fűben.)

Indexes seggfejek 2016.02.19. 18:05:04

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Haggyad mán eztet a kottát.
Asse tudod, hogy kell belőle jáccani.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 19:29:08

@Indexes seggfejek: Láttál már pszichológust, amelyik azt tanácsolta neked, hogy tartsd a hidegzuhany alá a hisztis feleségedet vagy gyerekedet?

Ha igen, akkor az valóban komolytalan.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 19:30:56

@Indexes seggfejek: "Gyurcsány pont azt csinálja, amit az ellenzéknek szerinted tennie kellene."

Bizonyíték? Vagy csak hányod bele a nagyvilágba a hülyeségeidet továbbra is?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 19:38:13

@Sir Galahad: "Ha valakit megütnek, lépjen: hagyja ott a férjét, forduljon a hatóságokhoz."

Sokáig az volt a jelszó a rendőrségnél, hogy nem avatkoznak be addig, míg vér nem folyik! Ma is előfordul, hogy mikor alkoholisták otthon verekednek, akkor a kiérkező rendőr számon kéri a bejelentőt, miért nem hagyta hogy szétverjék egymást?

Az, hogy ma a megvert nők a hatósághoz mernek fordulni, már óriási haladás a Kádár-rendszerhez képest! Akkoriban legfeljebb a Nők lapja szerkesztőségébe ülhetett be az a nő, akit szanaszét vert a férje, de segíteni azok se tudtak. Manapság vannak anyaotthonok, ahova menekülhetnek az ilyen családanyák, de még ott is rettegnek.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.19. 21:38:22

@vackor1: Igazad van, ezt kellett volna írnom:

"A te picsogásodat ugyanolyan fárasztó átgörgetni, mint mikor ballibek VAGY JOBBOSOK saját magukkal beszélgetnek, és egymással mindenben egyetértenek."

Indexes seggfejek 2016.02.20. 02:03:02

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Te idióta, te tanácsolod ezeket.
Legalább saját magaddal lennél konzisztens, baromka.

Gyurcsány ügyébeni is te hánytorgatod fel, hogy mit csinál, aztán felsorold, hogy az ellenzéknek azt kellene tennie.

Te tényleg ennyire nagyon hülye vagy?

Punxsutawney Mormota 2016.02.20. 08:26:43

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Engem nem kell győzködnöd... De ma reggeli hír, hogy leszedték az első UBERes rendszámot. A várható bírság 600,000 + 200,000 ft és a cikk nem említit a tortúrát és költségeket, amellyel egy rendszám visszaszerzése jár.

Tehát, ha a mi emberünk vagy, akkor szétverheted bárki pofáját, semmi gond, kihozunk a tűzvonalból - ahogy Viktor mondta.
De ha bárkinek rálépsz a lábára, aki a mi kutyánk kölyke, akkor jajj neked!

Itt van a NER lényege.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.21. 23:28:32

@Punxsutawney Mormota: Balogh lábára nem lépett rá senki, amúgy egyetértek.

Ott van a hangsúly, hogy Orbán csapatot épít magának, mint egy (Duce, Führer) Áts Feri. Aki nincs benne, az választhat, hogy Geréb lesz vagy Nemecsek Ernő. Nem kérdés, hogy sajnos azok vannak kevesebben, akik inkább elpusztulnak, elhalnak, de nem lépnek be a nagy "hős" csapatába.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.21. 23:48:33

@Indexes seggfejek: Gyurcsány gumicsizmában a Hortobágyon, Gyurcsány az Öveges-laborban, kockás ingben stb.!

Fényképpel, linkkel bizonyíthatod, nagyon egyszerű. Olyat, hogy a színpadon gitározik fehér ingben nyakkendővel, zsákszámra tudunk hozni. Egyszer volt, hogy migráncsokat fogadott be, de nála még ez is rosszra fordult, mert magyar éhező családot is befogadhatott volna ...

Még egyszer a te kedvedért:
1. Ha gyengébb üti az erősebbet, akkor az adjon neki vizesruhát (nedves zsebkendőt), hogy lenyugodjon.

Indexes seggfejek 2016.02.22. 02:00:19

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Ha gyengébb üti az erősebbet, akkor az adjon neki vizesruhát (nedves zsebkendőt), hogy lenyugodjon."

Továbbra is egy ostoba segg vagy, akinek fingja sincs a való életről, ezért baromságokon kívül mást nem tudsz beszélni.
És akkor sem lesz kisebb baromság, ha még ezerszer beírod.

erol 2016.02.22. 11:14:02

@Sir Galahad: " Gondolom, ha téged megverne valaki, te is inkább bosszút állnál és börtönbe juttatnád az illetőt, mint hogy azt várnád, valaki majd megteszi helyetted?"
Ilyen alapon minek rendőrség, bíróság? Mindenki oldja meg maga ahogy tudja. Ha megvernek állj bosszút, ha kirabolnak keresd meg a tettest és verd meg, ha erre sem vagy képes akkor így jártál. Vissza az őskorba.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.22. 12:31:33

@Indexes seggfejek: Hú, de jól megaszontad!

A családi erőszak ügyéhez csak úgy ontod a pontos, ellenőrizhető tényeket, ráadásul személyeskedés nélkül, csak a poszt témájára reagálsz. Ez igen, még néhány ilyen érdek nélküli kommentelő kellene, és a haza fényre derül, mint városi önkormányzat Tiborcz lámpáitól!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.22. 12:44:17

@erol: Bocs, de szerintem ezt írta.

Azt írta, hogy azzal állj bosszút, hogy a hatósághoz fordulsz! Ezzel Szőr titokban tiszteleg a liberális demokrácia előtt, amelynek az undorító sajtója a közbeszéd tárgyává tette a családon belüli erőszakot, ahelyett, hogy szőnyeg alá söpörnénk a problémát.

A látszat ellenére csodálja a NANE és egyéb feminista civilek hathatós tevékenységét, akik arra buzdítják az áldozatokat, hogy forduljanak a hatóságokhoz! Ezek az ostoba Soros-bérencek ugyanis nem a férj kiherélésére biztatnak, hanem hogy legyél unalmas kispolgár, amelyik a hivataltól kér segítséget, nem a kigyúrt verőemberektől.

Indexes seggfejek 2016.02.22. 14:02:37

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Ki beszélt a "családi" (valójában családon belüli, de még ahhoz is túl hülye vagy, hogy ezt megjegyezd) erőszakról, te ostoba picsa?

Arról volt szó, mit lehet tenni egy verekedő nővel, te meg hajtogatod a faszságaidat, illetve összevissza beszélsz, már magad sem tudod, hogy miről.

Az oké, hogy ennyire hülye segg vagy, de minek reklámozod?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.22. 14:21:41

@Punxsutawney Mormota: Mai hír: Nemecsek Ernő megalapította a Kockásingesek szövetségét, amelyik sikeresen veszi fel a harcot a grundot kisajátító Jogász banda ellen.

A Hortobágyi utca felől támad a miskolci különítmény, a telek(i) központjában előkészül a tartalékkal Boka János. A kockákat gyártja az uniós támogatás hiányában megszüntetett foltvarró szakkör, a gyújtóbombákat előállítja a piarista gimnázium Öveges-laborjában Hadházy Ákos.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.22. 14:24:18

@Indexes seggfejek: Ideges vagy, bunkócska?

Bújjál ki Gyurcsány s.ggéből, az talán segít!

Indexes seggfejek 2016.02.22. 14:47:34

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Hogy jön ide Gyurcsány, te ostoba, sötét picsa?

Mint már írtam, az oké, hogy ennyire hülye segg vagy, de minek reklámozod lépten-nyomon?

Sir Galahad 2016.02.22. 15:30:17

@erol: Nem megy az olvasás? Segítek...

A börtönbe juttatás szerinted mióta egyenlő az önbíráskodással? És szerinted börtönbe lehet-e juttatni valakit hatósági (rendőrségi, bírósági) közreműködés nélkül?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.22. 15:38:01

@Indexes seggfejek: Van valami mondanivalód a poszt témájához?

Ha nincs vagy ha képtelen vagy normálisan kommunikálni, akkor lekophatsz.

Indexes seggfejek 2016.02.22. 16:19:00

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Kiváló példa vagy a blog címére: a mentális deficit szobrát meg lehetne mintázni rólad.

MAXELL birkaman buzizó \\http.birkafing.org 2016.02.23. 17:25:05

Végre eltűntek jobbliberális-neokonzervatív elemek az igazságszolgáltatásból, így az ítéletek végre 25 évnyi anarchia után az igazságosságot tükrözhetik!

2016.03.19. 10:34:16

@vigyüktúlzásbaadolgokat: .
Csak a buta ember akar uralkodni a másikon!
A butaságot agresszivitás is kíséri!
Fejtő Ferenc: (József Attilával, Szép szó, szerkesztője)

„”A Kelet-Közép-Európai államok politikai sorsa, és a lakosság civilizációs színvonala szorosan összefügg! A Népi. Demokráciák. története 1954!
Értsd saját bunkóságunk, (választásunk) következményeit szenvedjük, tűrjük el, kollaboráns uraikkal, uraiktól!
süti beállítások módosítása