Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.06.06.

Ébresztő! Miért nyeli be mindenki a Soros-blöfföt?

Szárnyathy Géza

Az elmúlt napok-hetek sorosozásai nagyon jól megmutatták, hogy a magyar sajtó mind szellemi, mind erkölcsi szempontból elég alacsony szintre jutott - és még nincs is itt a kampány, amikor az igazán komoly elaljasodás meg fog indulni, illetve még egyenesbe sem fordult a fideszes médiabirodalmak összecsapása.

Van itt ez a sorosozás, vagyis az a kormányzati igyekezet, hogy az öreg spekit lehetőség szerint Belzebub legújabb kori manifesztációjaként rögzítsék az emberek csekélyke kis tudatában. Mert ez a vén rohadék, akinek erkölcstelenségét a spekulánsság mellett az is fémjelzi, hogy nálánál jóval fiatalabb asszonykával tölti meg az ágyát, szóval ez az öreg mindenféle úton-módon a kormányt gyengítendő pénzeket juttat ide-oda. Noch dazu a bevándorlókat is támogatja.

Namármost. Egyrészt Soros úgy harminc éve támogat ilyen-olyan szervezeteket, ad ösztöndíjakat, a cél pedig viszonylag jól körülhatárolható az alapítványánál. Szóval ebben nincs semmi újdonság. Ja, hogy ugyanaz a tevékenység 20-30 éve még az éledező demokrácia támasztókarója volt, most meg a kormány kikezdése? Hát kérem, e tekintetben nem Soros sétált arrébb.

De mindegy is. Mert másrészt: kiket is támogat Soros? Ja, a liberális sajtót. Aha. Nézzük csak a legolvasottabb, látogatottabb, nézettebb orgánumokat. Index - CEMP, semmi Soros. Origo - Matolcsy rokonság, semmi Soros. Népszabadság - egy osztrák stróman, aki nem Soros. Magyar Nemzet, HírTv - Simicska, semmi Soros. Hvg - mindenféle figura, de semmi Soros. Most a tévéket hagyjuk, kaszinós vénember, multicég, állam, nincs Soros sehol.

Vagyis ez a sztori egy nagy szar. Az olvasók 95 százalékban nem találkoznak Soros-támogatotta cikkel. Az meg ki a bánatos francot érdekel, ha egy marginális bagázst segít az öreg? Vallásalapító is csinál tévét, meg hájfejű buszos is, ez nem ügy. Lehet ezzel persze foglalkozni, de kábé olyan jelentőségű, mint arról beszélni, hogy lefújta a ruhákat a szárítóról a szél, miközben egy barom nagy meterorit száguld a föld felé.

A sajtó mégis ezen nyammog, mintha ez lenne a legfontosabb dolog. Eleget tesz minden kis tudósító a kívánalomnak, mannaként eszik Viktor baromságait a rádióban, pedig már régen csak baromságnak kellene tekinteni, nem pedig hírforrásnak. Szó szerint lehozzák Lázár János arrogáns köcsögségeit, ahelyett, hogy kikapcsolnák a kamerát, letennék a tollat. Mondván ez nem kormányszóvivői tájékoztató, hanem egy standup comedy. A kormány szarba veszi a sajtót, a sajtó meg tapsikolva le is tudósítja. Pedig nem kényszeríti erre senki. Jó, kivéve a Magyar Időket, de az meg kit érdekel.

Nem Soros lejáratásával kellene foglalkozni vezető hírben - ügyesen összeszedve, hogy az elmúlt hetekben ki mit mondott az öregről -, hanem azzal, hogy a kormány átkúrta a pedagógusokat, és hónapokig tartó tárgyalások után úgy módosítja a köznevelési törvényt, hogy abban semmi sincs a megállapodásból. Nem lesz KLIK, de még centralizáltabb lesz a rendszer. Ez huszadik hír mindenhol. Az se érdekel senkit, hogy miközben rohadnak ránk a kórházak, a kormány nem új finanszírozási modelleken dolgozik, hanem új szuperkórház felépítését jelenti be. Mi a szarnak? Az pedig, hogy lefékezett a gazdaság, alig csurognak beruházások annyira érdektelen, mint a Dunatévé adásszünetében a halak (van még az egyáltalán?).

A sajtónak ma annyi önbecsülése sincs, hogy tisztában legyen saját erejével. Márpedig bőven megtehetnék az újságírók, hogy mínuszos hírben se számoljanak be a sorosozásról, gyökér kis szövegelésekről, ordító bullshitekről. Mert a szolgalelkű m1 híradót úgyse nézi senki, a már említett Magyar Időket nem olvassa senki, az MTI pedig csak egy vicc. Szóval a fent említett, nem Soros György támogatta lapok, portálok simán megtehetnék, hogy ők tematizálják a közbeszédet és nem a kormány. Csak egyszer kellene egy olyan Lázár one man show, amelyikre nem megy el újságíró vagy amelyikről nem ad tudósítást.

De valamiért ezt nem meri megtenni senki.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

127 komment

Címkék: médiapiac Soros György

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr538784260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cönde 2016.06.07. 14:15:30

@jobbdemokrata: a vánszorgásban is le lehet állni, és futásban is le lehet állni. Megint csak ideokádtál egy blődséget, aminek kurvára semmi értelme. De ha neked ettől jobb, hát hajrá.

cönde 2016.06.07. 14:16:24

@1ghost: tökéletes igazság vagyon minden szavadban

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.06.07. 14:19:43

@BircaHang Média szerkesztősége: Szerintem is egy jelkép.

Az ostoba liberálisok jelképe, akik nyakunkra hozták a nácikat!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.06.07. 14:21:54

@NemodaBuda: "nincs hír a másik oldal magáratalálásáról, az MSZP belátóbbá válásáról, az ellenzéki egység új alapokon történő alakulásáról."

Minek írni olyanról, ami nem létezik?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.07. 14:29:29

11 milliárd euróval csökkent idén a valutatartalék.
A 2008-as világválságnál az IMF hitel előtt volt ilyen alacsony szinten.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.06.07. 14:31:31

@BircaHang Média szerkesztősége: "Ballib mítosz. Az EU ELVISZI a pénzt, nem behozza."

Sőt, az EU soha nem hozott be pénzt! Ez csak pénzügyi trükk volt, hogy ők pénzt adnának, de soha egy eurót nem láttak belőle a magyar emberek!

Ha ma körülnézünk Magyarorsagon, akkor láthatjuk, hogy minden nemzeti kincsünk színtiszta magyar forrásból épült: Mészáros Lőrinc, igaz magyar vállakozó épített nekünk fél száznyi stadiont és sok ezer kilóméter utat, vasutat és mangalicát. Garancsi István ad nekünk magyaroknak gázt (rezsicsökkentve!!!), Simicska és Nyerges még mindig, ja nem, ők már nem. De például Tiborc István adott minden magyar városnak magyar közpénzből megvalósult közvilágítást.

És Rogán Antal, Szíjjártó is magyar adóforintokból építette a némi átlag feletti lakásáikat és üdülő komplexumaikat. Ráhel is a magyar adófieztők pénzén tanult Svejcben.

Hol vannak itt azok a híres EU források? Sehol! Ezek mind a magyar adófizetők pénzei és hála a nemzeti kormányunknak, ezek most nagyon jó helyre mennek!

Védjük meg az elért eredményeinket Sorostól!

exterminador 2016.06.07. 14:32:24

@BircaHang Média szerkesztősége: ismét sikerült bizonyítanod a mentális problémáidat. Facepalm.

kettős mérce 2016.06.07. 15:18:45

Amíg ezek a trágyablogok működnek tudom, hogy nem blöff

Namir 2016.06.07. 15:43:57

"Egyrészt Soros úgy harminc éve támogat ilyen-olyan szervezeteket, ad ösztöndíjakat, a cél pedig viszonylag jól körülhatárolható az alapítványánál. Szóval ebben nincs semmi újdonság. Ja, hogy ugyanaz a tevékenység 20-30 éve még az éledező demokrácia támasztókarója volt, most meg a kormány kikezdése? Hát kérem, e tekintetben nem Soros sétált arrébb."

Nem ártana Sorosnak is haladnia a korral (bár szerintem már nem fog), ami akkor a demokrácia támogatása volt, az ma már a liberális véleményterror támogatása.

„Aki ötvenévesen is ugyanolyannak látja a világot, mint húszévesen, az harminc évet elpazarolt az életéből.”
Muhammad Ali

Neo07 2016.06.07. 15:51:03

bm, most átmegyek náciba:

Az állandó nyelésről, benyelésről most már a ge.izés jut most már eszembe!
hiszi el, veszi be, stb, sokkal jobb szavak vannak erre, mint ez az örökös "benyeli". Annyira megváltozott a szóhasználat és érezhetően csökkent a szókincs...

Na jó, ha lehiggadtam, szólok még hozzá érdemben a poszthoz.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.06.07. 16:07:43

@Namir: "ami akkor a demokrácia támogatása volt, az ma már a liberális véleményterror támogatása."

Lószart mama! Ami akkor a liberális véleményterrorista támogatása volt (Viktorka), mára kiderült, hogy nagy hiba volt. Viktorka személyében egy demagóg kígyót melengetett a keblén a vén hülye, aki most megmarta. Nem sajnálom egyiket sem ...

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.07. 16:18:49

@Kálmán Mikorka: meg is bánták már :D Egyébként ti mondogattátok, hogy a hitelminősítők véleménye nem számít, korrupt szervezetek, 2008-ban a bóvli papírokat is magas minősítésen tartották. Lehet hogy most is ez a helyzet? Ja várj! Magyarország még a javított besorolással is bóvli közeli helyzetben van :D

Neo07 2016.06.07. 16:29:37

"Lázár one man show"

Még pár év, és a posztok félig angolul, félig (új)magyarul fognak íródni...

Kedves posztoló: Soros alapítványai azon ügyködnek, hogy minél több idegen (arab, afrikai, ázsiai) jöhessen be Európába: véleményvezérek útján igyekeznek formálni a közvéleményt, útleírásokat, kiskönyvecskéket nyomtatnak, és gyaníthatóan egyéb módon is támogatják a bevándorlókat. (Pl. melyik háború elől menekülő embernek van hangosbeszélője?... 56-ban nem a hangosbeszélőkkel a hónuk alatt menekültek az országból... Hangosbeszélőt nem lehet kapni minden sarki közértben, sőt, még szakáruházakban sem látni ilyet. Szóval, több mint gyanús.)

Miközben minden muzulmán bejöhet a kontinensre, sőt, hívják őket, addig pl. Ukrajnából nem jöhetnek át az emberek, mivel megtagadják a vízumkiadást, arra hivatkozva, hogy esetleg dolgozni akarnak ezek az emberek. Ez is fura: a teljesen európai írni-olvasni tudó (keresztény) ember nem jöhet, a teljesen más kultúrából érkezők meg igen? (Ők nem menekültek, mert csak a szomszédos országig azok.)

Ezért teljesen elfogadható Soros (és alapítványai) ügyeivel foglalkozni. Nyílt társadalom, ugye? Kinyitni a lábunkat az idegenek előtt, mert erről van szó.

Az, hogy valamiről beszélünk, az még nem lejáratás, itt is csúsztatsz. Sorost nem választották meg semminek se, nem ő Mo miniszterelnöke, így, ha lehet, ne akarjon a háttérben irányítani (mint tudjuk, kellően sok pénzzel mindent meg lehet tenni.)

A sajtó nem csak ezen nyammog, foglalkozik az mindennel.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.07. 16:38:09

@BircaHang Média szerkesztősége: Bazmeg, ezeket a hülye véleményeidet úgy irod a buzi kis rövid tőmondataiddal, mintha igazak lennének. Pedig csak a te véleményeid, te pedig köztudottan bolond vagy (ráadásul orbán- és putyinimádattal terhelt).

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.07. 16:45:12

@Narancsos Ödéma: nem az ő véleménye, ez putyin propagandaosztályának véleménye :)

belekotty 2016.06.07. 16:48:57

@BircaHang Média szerkesztősége: Mindenki okád tőled birkaszar. Téged ez nem zavar?

belekotty 2016.06.07. 16:50:14

11 milliárd euróval (3400 milliárd forint) csökkent az MNB devizatartaléka. Ez is biztos a Soros műve.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.07. 16:57:42

@jobbdemokrata: Inkább sorosozz, az trendibb és töb rá a jutalék is.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.07. 17:00:05

@Frady Endre: Nem rossz. Annak érdekében, hogy tényleg korrekt legyen, még ilyeneket kéne beleilleszteni, hogy: "véletlen? aligha.", meg "a vak is láthatja", esetleg "a napnál is világosabb". A profik ilyen panelekkel dolgoznak. :-)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.07. 17:01:25

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mert Matolcsy azzal kufárkodik. Pedig az a miént, a profitot mégis a kdeves kis családja teszi el. De a fideszbirkák szerint ez rendben van, "mer gyurcsány meg soros és persze migráncs".

belekotty 2016.06.07. 17:28:12

@Narancsos Ödéma: Nem. Az már nem közpénz. Addig volt közpénz amíg a rohadt Gyurcsányék olcsón beszerezték, igaz hitelből a devizát.
Most hogy erőből, sokkal magasabb árfolyamon "megmentették" a devizahiteleseket, a haszon már Matolcsy kis családjáé, nem közpénz. :-))

1ghost 2016.06.07. 17:30:43

@Neo07: "A sajtó nem csak ezen nyammog, foglalkozik az mindennel. "

Na ja bazdmeg! Főleg a 80 mrd-ből fenntartott köztévé, meg a Magyar Idők. Grat, te narancsökör!

Akkora geci nagyot sikerült hazudnod, hogy erre még a tolvaj gazdád is csak csettintene.

bloglegelő 2016.06.07. 17:45:01

Ébresztő !

azért "nyelik be a Soros-blöfföt", mert az önelégült lilanácik meglehetősen nagy mentális deficittel küzdenek.

Neo07 2016.06.07. 17:54:30

@1ghost: Te vörösökör, szerinted az Index, meg ez a blog nem a sajtó része?

bringás bosszantó 2016.06.07. 18:18:15

A génselejtes fideSSjobbikkdnp férgeknek olyan szót kell adni, amit meg tud jegyezni, és hiba nélkül vissza tudja böfögni.

A lényeg, hogy értelmes szó legyen, egy "ksijudfghs" karaktersorozat meghaladná az agyi kapacitásait, így a vityizmus egyszerű szavakkal terelgeti az arra alkalmas agyhalottakat. A tartalma, jelentése teljesen mindegy, a mantrázás a fontos.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.06.07. 19:03:04

@Neo07: Ez mind akár hihető is lehetne (nagy vonalakban), ha nem Viktorka mondaná.

De csodálkoznék, ha Orbánnak még azt elhiszik az értelmesebb magyarok, ha azt mondja, hogy Jó napot!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.06.07. 19:20:48

Ti irtok napi kettő blogbejegyzést erről..

1ghost 2016.06.07. 19:41:58

@Neo07:

Te orbán barma! Olyan kétbites agyad van, mint a tolvaj gazdádnak a póráz másik végén!

Mentálisék jól megírták: "Nem Soros lejáratásával kellene foglalkozni vezető hírben , hanem azzal, hogy a kormány átkúrta a pedagógusokat.... Az pedig, hogy lefékezett a gazdaság, alig csurognak beruházások annyira érdektelen, mint a Dunatévé adásszünetében a halak."

Mi a narancsos gazdád faszát nem értesz ezen te kretén?

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2016.06.07. 20:29:11

Sorosek óriási vagyont tették fel a kínai yuan gyengulesere. De szemben az eddigi gyakorlattal Kinában semmilyen médiumot nem birtokolják a haverjaival így a negatív hangulatkeltes és Remhirterjesztes itt egyáltalán nem működik. Évek óta várják és szajkózzak a kínai piac összeomlását de sehogy sem akarodzik megtortenni..gondolom óriási prémiumot kell.kifizetniuk a semmire hehe. Suckers.

wallenberg88051001 2016.06.07. 20:37:25

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1. A Soros az tényleg a nemzetközi zsidó háttérhatalom egyik vezetője, a meggazdagodása is úgy történt, hogy a különféle országok jegybankjaiban és pénzügyminisztériumaiban lapuló zsidó fajtársaitól információkat kapott arról hogy milyen valutaárfolyam mozgások lesznek, és arra tett a piacon.

2. Az Orbán viszont hazudik, amikor azt a látszatot próbálja kelteni, mintha nem lenne ő is a Soros embere.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

niklex 2016.06.07. 21:18:51

Valószínűleg nem túl sokan hiszik el ami a kormánypropaganda, de hát a kormánypropaganda azért van, hogy minél többen higgyék el az idő múlásával. Amit elég sokszor ismételnek és erősítenek, azt egyre többen hiszik el, ha máshonnan nem szereznek be másfajta információkat. Nem véletlen, hogy a "kormányszócsövek" néhány kiválasztott- és "megfogható", mint a Soros, vagy üzenünk Brüsszelnek- témát járnak folyamatosan körbe, és ismételgetik ugyanazokat a kijelentéseket újabb és újabb mondatszerkezetekben.
Sajnálatos, hogy ez megy a nem kevés adópénzünkből, mert a világban az ezen médiákban (ráadásul egyoldalúan) bemutatott dolgoknál sokkal fontosabb dolgok is történnek , amiről nem informálják a kedves közönséget, mert nem az informálás a cél , hanem a "nevelés". Sajnos a közönség jelentős része meg annyiban partner ebben, hogy se igénye, se képessége (nyelvtudás) se pénze (külföldi újságok és hírcsatornák) más forrásokból információhoz jutni. Tessék egyszer például ugyanannak az eseménynek a kommentálást elolvasni például egy arab, egy török, egy orosz, egy kínai és egy amerikai hírportálon, és máris lehet látni, hogy ugyanazt az eseményt hányféleképpen lehet súlyozni és (félre)értelmezni. Aki egy forrásból tájékozódik, annak esélye sincs, hogy valaha megértse a világban történő dolgokat.

bloglegelő 2016.06.07. 21:51:02

@niklex: ahhoz nem kell "semmilyen hírportál", hogy a migránsbiznisz és a brüsszeli vízfejek behódolása nyilvánvaló legyen.

vagy ha közelít az erdőtűz a házad felé, előbb megvárod a híradót ?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.07. 22:58:49

Valóban nem érdemes ennyit foglalkozni a kissé szenilis tőzsdecápával. Az általa finanszírozott fisz-fasz alapítványok, és bérblogok eléggé kontraproduktívan működnek, hatásuk csekély.
Kutya ugat, karaván halad..

5perc 2016.06.07. 23:03:32

Kit érdekel Soros, amikor Putyinnak hazaárulnak?

Punxsutawney Mormota 2016.06.07. 23:44:14

@Unalmas ez a blog: Az meg sem fordult a csökött narancs-csinyovnyik agyadban, Te szellemi közmunkás, hogy a kilenchozzászólásos regisztrációddal inkább az anyádat köszöntöd fel nevenapján?
Ő örült volna, és talán látta volna, hogy maradt benned valami emberi, amiért nem vetetett el 6 hetesen.

Punxsutawney Mormota 2016.06.07. 23:45:41

@A megvalósult amerikai ólom..: Ha nem lenne, akkor ma sem születhetett volna meg a bérkommented és kevesebbet kerestél volna. Tehát neked jól jön, a kissé szenilis tőzsdecápa, aki valószínűleg minden téren felmosná veled a padlót.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.07. 23:58:21

@Punxsutawney Mormota: Ne magadból indulj ki kicsi mormotám.. Nem félsz, hogy Soros bácsi lecserél, a munkatársaiddal együtt? Elég szarul dolgoztok ugyanis, mert a baloldal továbbra is a béka segge alatt van, és már nagyon régen..
Gyuri bácsi ! Ha egy kupi nem jól működik akkor nem a berendezést kell lecserélni, hanem a kurvákat.. ! :)))

Punxsutawney Mormota 2016.06.08. 00:29:31

@A megvalósult amerikai ólom..: Fizetik az éjszaki múszakot? Megkapod a 100%-ot, vagy csak olyan CBA stílusban, kommunista szombatban nyomod?
Gondolkodj azon, hogy új karrierbe kezdesz, mert 2018 után már nem fog senk sem fizetni a kommentjeidért.

belekotty 2016.06.08. 05:34:50

@A megvalósult amerikai ólom..: Inkább arra válaszolj, te hazudozó barom, miért emelte a gáz árát 2011-ben a fidesz.

bringás bosszantó 2016.06.08. 05:52:14

@bloglegelő:

A génselejtes fideSSjobbikkdnp selejtjeinek megoldása mennyivel jobb egy erdőtűzre? Ha folyamatosan locsolod a kaput, az valóban nem ég el, de a kerítés többi része és a házad is lefüstöl.

dreamhotep 2016.06.08. 08:59:51

jó írás volt. majd megy az utalás. Gyuri

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.06.08. 09:17:15

@Narancsos Ödéma: Lehet, hogy nem akarok panelprofi lenni? Maradok inkább panelproli... :)))

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.08. 09:47:12

@belekotty: Kedves "Kurt úrfi" nevű féreg! Többször leírtam már neked,hogyha egy kormány átvesz egy gazdaságot, annak kényszereit nem tudja egyik pillanatról a másikra megváltoztatni.
Tudod te gané, attól, hogy valaki áprilisban megnyer egy választást, az nem azt jelenti, hogy rögtön ő kormányoz. Ha tisztában lennél a dolgok kronológiájával, tudnád hogy nagyjából ősszel kezdheti meg az érdemi munkát.
Amint kicsit rendbe lett rakva gazdaság, már csökkentettek is, és még fognak is , csakhogy be legyen biztosítva következő választási szopásotok te szarházi..;)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.08. 09:49:57

@Punxsutawney Mormota: Ezen inkább neked kellene elgondolkodnod. Le fog cserélni az öreg a kollégáiddal együtt, mert szart sem értek.
Ezzel a nullinger teljesítménnyel nem lesz kormányváltás kicsi patkány.

1ghost 2016.06.08. 10:03:27

@A megvalósult amerikai ólom..:

Mi a narancsos tolvaj kurva anyádat óbégatsz te ócska, korrupt, ezernickű bérnarancscseléd? He? Te fasz, a köztévére járjál hazudozni te kretén, a hozzád hasonló gerinctelen szennyalakoknak ott van a gyűjtőhelye!

Azt hiszed, ha nyóc nicken irogatsz ide többen vagytok, mi? Utál titeket mindenki, a sitten fogsz megrohadni a többi fideszes bűnözővel együtt, az kurvaélet!

Felfogni, nertárs? Javaslom fogjad, bazdmeg, addig amíg teheted, ne várd meg amíg a nép veri csákánnyal a fejedbe!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.08. 10:43:13

@A megvalósult amerikai ólom..: Akkor meg menjél és keress valami tisztességes munkát a fidesz agitprop szajkózása helyett.

Voznyák Pista2 2016.06.08. 11:35:39

Jaj, istenkém. Nem feltétlen kell Sorosnak név szerint beszállni egy sajtóorgánum támogatásába. Bőven elég ha valamelyik sameszán, vagy sameszának sameszán keresztül teszi.
Soros egy szimbólum lett, a pénzügyi multihatalom szimbóluma, amely már nem csak piaci nyomással próbál befolyásolni, hanem az egyébként kisebb költségekkel járó sajtókampányokkal is.
Meg kis civilszervezetecskékkel, amelyek néhány fős kis performanszokkal hívják fel magukra a figyelmet, amiről aztán a szintén fizetett újságíró lelkendezve írogathat.
Persze messze nem kell ezek mögé neki személyesen beállnia. A mai világban a lehetőségek száma szinte kimeríthetetlen, ha valaki dollármilliárdok felett rendelkezik.

Voznyák Pista2 2016.06.08. 11:43:09

Mindenesetre gyanús, hogy az az ember aki évtizedekig szívfájdalom nélkül sortolgatott, jegybankokat támadott, és ezzel közvetetten emberek százezreinek millióinak tett be,
most hirtelen mentőangyalként nyúl a migránsok után ?
Hát én nem tudom.
Ha igazán megváltozott volna és olyan nagylelkű lenne, akkor a saját vagyonát kéne tán a migránsok javára fordítva, és nem csak néhány 100000-ből létrehozott alapítványokon keresztül tüzelni őket, hogy jöjjenek európába.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.08. 12:33:49

@A megvalósult amerikai ólom..: "Tudod te gané, attól, hogy valaki áprilisban megnyer egy választást, az nem azt jelenti, hogy rögtön ő kormányoz"

Dehogynem. Ha akarja. De ugye onnan folytatták az elkúrás, ahol fletó abbahagyta :)
Vagy azt akarod mondani, hogy az ezredfordulóig tartó viszonylag jó teljesítmény a bokros csomagnak köszönhető (hiszen mint mondtad idő kell az igazi kormányváltáshoz)? :D
Egyébként nem lett rendbe rakva a gazdaság, hiszen most derült ki (0,8%), hogy EU pénzből növekszik a magyar gazdaság, pont ahogy gyurcsányék idejében amikor még nem lehetett ennyit igényelni, hitelből. Szóval pont ugyan úgy teljesít a gazdaság mint akkor :)

gh14 2016.06.08. 12:40:36

A kérdés inkább az, hogy
1. Mi magyarok miért szopjuk be átlagon felül, a mindenféle háttérhatalom, gyíkember, chemtrail összeesküvés elméleteket,
2. Miért hisszük azt, hogy mindenki a magyar földet, vizet, a magyarok pénzét stb. akarja megszerezni, a magyarokat akarja rabszolgasorba taszítani, esetleg elpusztítani.

Persze azt nem vesszük észre, hogy megoldjuk ezt magunknak nem kell ehhez se háttérhatalom, se gyíkember, se senki... ☹

Velszi bárdolatlan 2016.06.08. 13:24:04

A 444.hu valahogy kimaradt a sorból, a 3. legolvasottabb magyar portál, 100% Soros-támogatással.

Nem kéne csúsztatni.

Akkor sem, ha a kormány is hazudik.

Velszi bárdolatlan 2016.06.08. 13:25:41

@BircaHang Média szerkesztősége:
Valóban, Soros bűnös.
Nagyon nagy mértékben.
Bűnös abban, hogy Orbán és egy csomó fideszes barom képzését pénzelte, és ezeket az országra szabadította.

Velszi bárdolatlan 2016.06.08. 13:51:15

@BircaHang Média szerkesztősége:
Nem.
Soros bűnös, mert ha ő nincs, Orbán ott lenne, ahová való: vályogot vetne a felcsúti faluvégen.

Ő szabadította az országra.

1ghost 2016.06.08. 15:48:16

@BircaHang Média szerkesztősége:

Ügyvéd? Lófaszt!

Már rég lecsukták volna színesfém lopásért!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2016.06.08. 16:20:44

mindenki megköti a maga alkuját. a sajtó is.

én olvasom a Magyar Időket. rendkívül mulatságos.

belekotty 2016.06.08. 17:43:19

@A megvalósult amerikai ólom..: Még mindig nem válaszoltad meg miért emelték a gázárat 2011-ben. Ezt Kurt úrfi nevében is kérdezem újra. :-))

belekotty 2016.06.08. 17:44:23

@BircaHang Média szerkesztősége: birca hülye, mert elavult propagandát nyom.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.08. 22:15:44

Te tényleg mentális deficit vagy.

1) Én a magyar sajtóban az utóbbi héten legalább 8 cikket olvastam arról, hogy a GDP növekedés beszakadt. Sorosról alig.

2) Asajtónak akkor is feladata lehozni a kormány hülyeségeit, ha pszichés betegek. Nagyon fontos, hogy az emberek ezt tudják.

a) Maguktól is rájöhetnek.
b) De a nem kormánypropaganda sajtó elég sok kritikát is lehoz.

Ebből egy értelmes embereknek egyre nyilvánvalóbb, hogy ez a kormány totálisan debil.

Na most az persze lehet, hogy Magyarországon az értelmes emberek kisebbségben vannak, de erről nem a sajtó tehet.

Szóval nem tudom, mi a bajod, szerintem csak hisztiztél egyet, szokás szerint, hogy bekerülj a magyar sajtóba.

Balt 2016.06.09. 07:20:04

Ki hozta szóba a feleségét? Ha már: a testvérénél lehetne azért keresgélni, a néhai kikötőmágnásnál.

"cél pedig viszonylag jól körülhatárolható az alapítványánál."

Ajvé, az nincs Mo.-on 2007 óta, nyilván, mett addigra kiteljsedett a demokrácia.

Sajtó: Mancs, 444, atlatszo.hu megvan?

Balt 2016.06.09. 07:27:30

@NemodaBuda: "Sajna, nincs hír a másik oldal magáratalálásáról, az MSZP belátóbbá válásáról, az ellenzéki egység új alapokon történő alakulásáról. Sajnos !"

Nyihihi, szerencsére van Dújváros kapcsán: sebaj, Tóbiás meg a DK is végighaknizta a tévéket M1-gyel és HírTV-vel bezárólag.

Balt 2016.06.09. 07:31:40

@Doberdo: "Ez érdekes, mert ugyan abban az időben Nyugat- európában egy felcsúti illetőségű kormányfőtől rettegnek."

Ja. Az Európát (vesztébe) vezető politikusok és az irányított sajtójuk.

Balt 2016.06.09. 07:40:27

@1ghost: Friss Tölgyessy egy elég maliciózus cikkben:

"A rendszernek a végső célja az volna, hogy végre célba érjen a magyar felzárkózás. Ez nagyon nem sikerült a 2000 utáni években. A legegyszerűbb összehasonlító számok a hasonló sorsú országokkal tehetők meg. A hasonló sorsú országok 2004 és 2008 között - mármint a térség unióba belépő új tagállamai - 26%-kal növekedtek összesen. Magyarország 9,9%-kal. Legjobban Szlovákia nőtt, 36%-kal, és a nagyon fejlett Szlovénia is 22-vel nőtt. Tehát a térségben súlyos lemaradásunk volt.

Most az utolsó öt évre is összegyűjtöttem egy adatsort. A magyar növekedés 2010 és 2015 között 8,8 %-os volt, Lengyelországé 15%-os, Szlovákiáé 12,5, és Romániáé is 12,5. Ez az Orbán-rendszer mostanáig tartó ideje. Ha összehasonlítjuk a korábbiakkal, akkor a korábbiak rettenetes lemaradást hoztak. Ez most csekély lemaradást mutat.

Az első három év nagyon rossz volt, visszaesés vagy stagnálás körüli helyzet, de a második két-három év már jobb. Sőt, akadtak olyan negyedévek, hogy Magyarország első lett."

Utóbbi összevetésből Szlovénia valamiért kimaradt...

Balt 2016.06.09. 07:49:51

@Neo07: Nekem a "benyel" nem szexuális tartalmú, inkább "mint hal a csalit", pedig nem vagyok horgász. Egyébként igazad van, csak nem feltétlenül ezen s nyeglétől az ordenàréig terjedő stílusú blogban tenném szóvà.

1ghost 2016.06.09. 08:03:58

@Balt:

"A hasonló sorsú országok 2004 és 2008 között - mármint a térség unióba belépő új tagállamai - 26%-kal növekedtek összesen. "

Ez tényszerűen nem igaz. A többivel is jó néhány gond van, hiába na, Tölgyessí nem közgazdász.

Továbbá, a konvergenciának más makrogazdasági törvényszerűsége is vannak, amire figyelni kell összehasonlítás közben. De ehhez sem neked, sem Tölgyessynek nincs elegendő tudása.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.09. 14:51:36

@Balt: "Ez most csekély lemaradást mutat."
Ja rekord EU támogatással, és adókkal...

heptakontanonaéder 2016.06.10. 00:39:30

@BircaHang Média szerkesztősége: A "nyugati kisember" odáig volt zsugás vilitől szemöldök elvtársig az összes Генеральный секретарь ЦК КПСС - ért.
A "nyugati kisember" hülyébb még nálad is, pedig az aztán világrekord!

heptakontanonaéder 2016.06.10. 00:40:43

@István Tamasi: Hagyd szegényt, ez ingyen ilyen hülye.

heptakontanonaéder 2016.06.10. 00:44:24

@jobbdemokrata: Te szegény fidióta! Amikor a kecskeméti Mercedes gyárban 5 napra leállt az egyik szalag, annak a csodás magyar gazdaságnak a negyedéves teljesítménye 40%-kal esett vissza!
Ez év január 1-jétől felére csökkent az EU apanázs és rögtön itt a recesszió!

heptakontanonaéder 2016.06.10. 00:59:00

@A megvalósult amerikai ólom..: Ehhez képest a 2010-es választás után két héttel már bedöntötték a forintot (Soros a fasorban se) és cca 1000 milliárd (1000x1000 MILLIÓ!) forintot nyerve a sortoláson.

heptakontanonaéder 2016.06.10. 01:02:59

@Voznyák Pista2: "Nem a kakas szavára kezd virradni, De a kakas kiált, mert hogy virrad."
(csaxólok, Soros komplett vagyona picsafüst mérszaros & mégszarosabb hivatalosan elismert vagyonához képest)

nincs1itt 2016.06.10. 21:24:05

@BircaHang Média szerkesztősége: csak ahhoz kellene szakvizsga, meg ügyvéd-bojtárkodás...

nincs1itt 2016.06.10. 22:02:15

@BircaHang Média szerkesztősége: egyik se nincsen... tehát ügyvéd nem lehetne...

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.11. 07:37:43

@nincs_itt:

Minek tette volna le a szakvizsgát, ha eleve azonnal politikus lett?

nincs1itt 2016.06.11. 07:48:15

@BircaHang Média szerkesztősége: csak azért, gondolom én, amiért sokan letették, oszt' mégis politikusok lettek.

ebből az következik, hogy eszébe sem jutott a polgári élet, munka ilyesmi...

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.11. 07:54:24

@nincs_itt:

Csakhát Orbán azonnal vezető politikus lett. S ha valamikor abbahagyta volna, bármikor letehette volna később is. De mivel sosem bukott meg politikusként, ez szóba se került.

nincs1itt 2016.06.11. 07:57:41

@BircaHang Média szerkesztősége: az én megítélésem szerint, ez nem magyarázat! megtehette volna bármikor... aha...
politikusként pedig nem egyszer bukott.
de ha nektek ez a "majdnem" valaki kell, akkor kellemes szórakozást hozzá.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.11. 08:05:04

@nincs_itt:

Minek letenni egy vizsgát, amire semmi szükséged nincs? Eleve ott kezdődik, hogy a vizsga feltétele 3 év gyakorlat, amit Orbán nem is tudott volna megszerezni profi politikusként.

Bukott? Mindig képviselő volt és mindig pártelnök.

nincs1itt 2016.06.11. 08:23:52

@BircaHang Média szerkesztősége: tényleg! minek is?! elvégre csak be-bejárt egy pár évig...
látod? ez a baj veletek ogv hívőkkel! ha valaki "politikus", akkor már agysebészkedhet is okj-s 2 éves gyorstalpaló után...

bukott bizony! 1990, 1994, 2002, 2006. ezek csak a pártelnökként elszenvedett bukásai...

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.11. 08:32:53

@nincs_itt:

Hová járt be? Nem járt be sehová, nincs meg a kötekező 3 év gyakorlata. Persze mindenki tudja, ez elintézhető kamupapírokkal, de ha megtette volna, most épp emiatt támadnák.

Eleve minek a szakvizsgát letenni, ha valaki nem akar ügyvéd, bíró, ügyész lenni? Egyszerű jogász meg lehet szakvizsga nélkül is.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.11. 08:35:41

@nincs_itt:

Orbán 1988 óta Fidesz vezetője, ki ellen bukott meg és mikor? Ha arra gondolsz, hogy nem nyert meg minden parlamenti választást, csak 1998-ban és 2010 óta, az igaz, de abszurdum bukásnak nevezni, ha valaki nem nyer választást.

Bukásnak esetleg a 2002-es választást lehetne nevezni, hiszen akkor Orbán elvesztette ME-i posztját. Dehát az ő személyes pozíciója a párton belül megmaradt, vezető politikus maradt ezután is.

nincs1itt 2016.06.11. 08:40:33

@BircaHang Média szerkesztősége: látom ez már meghaladja a képességeidet. akkor figyelj erősen!
beiratkozom egy egyetemre, végig is járom sikeresen, tehát valamiféle szándékom van a tanulással.
majd a végén, lexarom az egészet, elmegyek "politikusnak".
kérdés: mikor hazudott?
válasz: gyakorlatilag egész életében és teljes életével hazudott. mivel senki, még ő sem, láthatta, hogy mi lesz belőle!

példa: nem lesz belőle "politikus", akkor szépen elmegy és befejezi a munkához szükséges szakvizsgát, gyakorlatot stb? vagy erőlködik, mint gyengécske fodbalista, hogy "politikus" lehessen?
én a második eshetőségre szavazok! tehát, nem azért járt a jogi karra, mert érdekelte, célja volt vele az élete során!

nincs1itt 2016.06.11. 08:44:57

@BircaHang Média szerkesztősége: teccik tudni, a politikus egyik mércéje, hogy képes-e a pártja választást nyerni. 4 alkalommal SIKERTELEN volt => bukott, ebből egy alkalommal pedig akkorát bukott, hogy kormányzati pozícióból a padlóig, arczal tompítva a zuhanást...

szerintem ogv -t nem lehet vezető politikusnak nevezni, mivel mo. igen rossz állapotához komolyan hozzájárult! én csak mint bűnözőt tudom értelmezni.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.11. 08:49:15

@nincs_itt:

Látom, halvány fogalmad sincs a magyarországi jogászképzésről... Akkor röviden elmagyaráznám neked.

Aki elvégzi Mo-on a jogász szakot, az oklevelet kap doktori címmel. Orbán ezt megtette 1987-ben. Azaz Orbán jogász 1987 óta.

Na most, ha valaki jogász lett és jogi pályán akar dolgozni, több dolgot tehet, a 2 fő irány:
- elmegy jogtanácsosnak, s ezt űzheti élete végéig,
- elmegy gyakornoknak ügyészségre, bíróságra, ügyvédi irodába, majd 3 év gyakorlat után leteszi az ügyészi/bírói/ügyvédi szakvizsgát.

Érted már? Ez a szakvizsga egy KÜLÖN valami, nem azonos a jogászi oklevéllel. Eleve gyakornoknak csakis a jogi diploma megszerzése UTÁN lehet jelentkezni.

Orbán 1987-ben jogtanácsosnak ment pár hónapra, azaz eleve nem lett gyakornok. Majd 1988-tól már a politika lett a fő munkája, 1988-1990 között a Soros Alapítványtól kapott fizetést.

Most szerinted el kellett volna mennie Orbánnak egy ügyvédi irodába gyakornoknak 3 évre és letennie az ügyvédi szakvizsgát? Minek tette volna ezt?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.11. 08:51:03

@nincs_itt:

Eleve a Fidesz kezdetben kis párt volt, akkor már maga a bejutás a parlamentbe siker volt.

Igazi bukás csak 2002-ben volt. De ez se Orbán személyes bukása, vedd észre, sikeresen ő maradt pártja vezetője, majd ő lett az egész ellenzék vezére is.

nincs1itt 2016.06.11. 09:01:50

@BircaHang Média szerkesztősége: látom nem sok fogalmad van a felsőoktatásról... ugyan nem vagyok sem jogász, sem ügyvéd.
de! a jogi szakvizsga (ez nincs meg ogv-nek) nélkül nem végezhetett jogászi munkát, sőt doktori fokozatot sem kaphat!

1991 előtt kétféle szakvizsga közül lehetett választani:
1. bírói(ügyészi)
2. ügyvédi(jogtanácsosi)
csak adott szakterületre vonatkozott. 3 év időtartam.
tehát csak az a jelölt tehetett (és tehet ma is) szakvizsgát, aki megszerezte a kötelező gyakorlatot.

nem szeretném agyonbaxni az álomképedet, de ogv még csak nem is jogász végzettségű, csak azon a karon volt hallgató.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.11. 09:32:24

@nincs_itt:

Ismét kevered az oklevelet a szakvizsgával. Nézz utána, mert butaságokat beszélsz.

nincs1itt 2016.06.11. 09:54:19

@BircaHang Média szerkesztősége: a végzettséget igazoló oklevél, csak arról szól jogi karon végzettek esetén, hogy teljesítette a feltételeket, amelyek alapján elkezdheti a szakvizsgára való felkészülést. azaz 3 év gyakorlat után leteheti a szakvizsgáját, ezt követően jogosult a doktori cím viselésére, és önálló jogászi(ügyvédi, bírói, ügyészi, jogtanácsosi) tevékenység végzésére.
ennek hiányában, nem nevezhető jogásznak. különösen abban az esetben, ha az oklevele megszerzése után, szociológiai intézetben kezd dolgozni... 29 évvel a tanulmányainak befejezését követően, nulla/zérus gyakorlattal, semmiképpen sem jogász. csak egy jogot végzett valaki...

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.11. 10:32:25

@nincs_itt:

Tévedsz. Akinek megvan a diplomája, az jogász. Viszont ha ügyvéd, bíró, ügyész akar lenne, akkor kell még a szakvizsga is.

nincs1itt 2016.06.11. 10:53:04

@BircaHang Média szerkesztősége: tehát igazam van! nem kell már tovább erőlködnöd. a jogi végzettség, igen hasonlít az orvosihoz! jogot/orvoslást végzett emberről beszélünk, akinek még éveket kell gyakornokként/rezidensként dolgoznia, majd komoly vizsgát tennie, hogy jogásznak/orvosnak nevezzék és akként működhessen.

nem kell a mellé duma! orbán jogot végzett valaki, mindezt 29 éve tette, önálló jogászi tevékenységre jogosító szakvizsgája nincs, tehát legfeljebb segéd-jogásznak lehet nevezni.

nincs1itt 2016.06.11. 11:02:33

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes: persze! ogv egy diplomával rendelkező, de a végzettségben szereplő képesítésnek megfelelő munkakörben soha nem dolgozott. a gyakornoki idejét sem kezdte meg, szakvizsgája nincs, a jogi ismeretei, gyakorlat híján, 29 évvel ezelőtti állapotot tükrözhetnek. vagyis, NEM nevezhető jogásznak! megismétlem, jogot tanult diplomásnak lehet nevezni, amennyiben pontosan meg akarjuk határozni a végzettségét.
a 3 év jogászi, vagy rezidensek 24 illetve 34 hónapja ökörség?
mesélj még!
süti beállítások módosítása