Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.06.24.

A brexit 7 legfontosabb üzenete Orbán Viktornak

Hakapeszi Miki

1. Az emberi hülyeség határtalan. De a jó politikus úgy van hatalmon, hogy országa hosszú távú érdekeit tartja szem előtt, a hülyékre csak a gonoszok, a debilek és a hatalommániások lőnek.

2. Mindenhol birka a nép egy része, de néhány egyszerű varázsmondat ismételgetéséve a többség is bárhol birkává süllyeszthető. Angliában is, és egyre inkább úgy tűnik, Amerikában is, ennek nincs sok köze a demokrácia életkorához és fejlettségéhez.

3. Az értelmeseket, iskolázottakat nem lehet behülyíteni, az alsóbb rétegekre és a jövőt leszaró, érzelemvezérelt nyuggerekre kell lőni.

4. A csúsztasásokkal teli migránsozás a legundorítóbb, de politikailag leghasznosabb stratégia. Ne zavarjon, hogy a briteknek többek között a magyarok a migránsok.

5. Brüsszel bűnbakká tétele is hasznos politikailag. Az EU-val szembeni kritikák nem kis része jogos, csak fel kell nagyítani a végletekig, jól kitaláltad Viktor! Főleg, ha párhuzamosan még a pénzüket is lenyúlod.

6. A felelőtlen hatalommániások receptje nem bonyolult. De vigyázz, bárki ellened fordíthatja, akit nem tudsz lekaraktergyilkolni, aki nem lop és tud mondani három értelmes mondatot.

7. Mocskosan, de ügyesen csináltad eddig. Ha nem változtatsz, rövid távon te maradsz a király. De gondolj arra is, hogy a történelembe már mint az egyik legkártékonyabb magyar politikus evör fogsz bekerülni.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

165 komment · 1 trackback

Címkék: Orbán Viktor brexit

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr868837830

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Félrelőtt szabadságharc 2016.06.26. 12:06:46

Ha egy szabadságharc győzedelmeskedik, a brit unió is szétesik tőle. Adott egy angol – ezért stílusában talán kevésbé irritáló, a diplomáciai asztalra ritkábban szellentő – Orbanolini, aki úgy akarja megszilárdítani a miniszterelnöki pozícióját, hogy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wallenberg880702 2016.06.24. 21:10:07

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Angliában is van sok birka, mert 48% bégetve az EU-ban maradásra szavazott, ahogy a kormány és a média mondta nekik, de a józan többség a kilépésre.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

wallenberg880702 2016.06.24. 21:11:36

"ha párhuzamosan még a pénzüket is lenyúlod"

Az EU nyúlja le a magyarok pénzét, összességében több pénz megy Magyarországról az EU-ba, mint az EU-bül Magyarországra.

nincs1itt 2016.06.25. 07:06:04

@wallenberg880702: jó reggelt. ezen a faxságon sokat gondolkodtál???

gondolom ez úgy van az okos kis fejedben, hogy a magyarok tarcsák el a 27 tagállamot. de fellélegezhetsz, már a zangolokat nem kell tovább pénzelni! de, amikor majd jönnek a magyar támogatásokért vissza, akkor szépen majd beintesz a sok ostoba, csóró britnek...

2016.06.25. 07:19:37

Az EU határokat le kellene azonnal zárni. Az EU országoknak össze kellene fogni. Európa szerintem az Angolok nélkül is bivaly erős.
Ennyikeh.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.06.25. 07:29:18

@wallenberg880702: Nem is tudom melyik kommentedre válaszoljak, mert mindegyik egyforma baromság. Olvasd az Indexet, már ott is megjelent, hogy egy nemmel szavazó sirikál a nem szavazata miatt. Ha megnézed, ott is a kevéssétanult vidékiek, és a nyuggerek szvaztak elsősorban a kilépésre, és nem a városi értelmiség.
Azt meg felejtsd már el, hogy az EU nyúlja le a magyarok pénzét. Értsd már meg te fasz, hogy Magyarország egyelőre jóval több pénzt kap az EU-tól, mint amennyit befizet a közösbe.
Abban a pillanatban, ha az EU bármiért leállítja a kifizetéseket, Magyarországon leáll a gazdaság.

@toportyánzsóti: teljesen egyetértek veled és a poszt szerzőjével. A felcsútinak fel kellene hagynia az EU ellenes politikával, mert Magyarország nagyon rábaszhat erre.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 11:33:16

@wallenberg880702: ez a 48 százalék valahogy a magasabb végzettségű, városi fiatalokból kerül ki. a brexitesek meg a tanulatlan vidéki parasztokból. a statisztikák, és a térkép is mutatja.

www.facebook.com/photo.php?fbid=10206728761916015&set=a.1356028779117.2043633.1183397999&type=3&theater

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 11:35:45

@wallenberg880702: ez de facto hazugság.

m.portfolio.hu/unios_forrasok/gazdasagfejlesztes/orban_szerint_nem_a_nemetek_penzen_elunk_pedig_de.213781.html

index.hu/gazdasag/2014/02/12/tiz_eve_dol_a_le/

és ha a külkereskedelmi mérleget nézed, ott is nettő pozitív a mérleg, azaz többet exportálunk, és több pénz jön nekünk az EU-ból, mint fordítva.

azért vagy EU-ellenes, mert szimplán sötét vagy, mint a bányató. pont ahogy a blogpost mondja. rólad szól, bazdmeg!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 11:37:12

@Diorella Queen: a schengeni határok e vannak zárva ott, ahol le lehetőket zárni. a tengerre nem lehet kerítést építeni, és a sok ezer kilométeres határokra sem. hülye vagy. ennyike.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 11:47:41

postíró: jó pontok, csak bonyolultan fogalmazol. de tényleg. ki tudom hámozni, de az agyhalottak nem fogják.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.06.25. 12:18:26

@wallenberg880702:

"Angliában is van sok birka, mert 48% bégetve az EU-ban maradásra szavazott, ahogy a kormány és a média mondta nekik, de a józan többség a kilépésre."

Te undorító, rácsok között élő szardarab, ne is zavarjon, hogy UK-ban már a szavazás másnapján rengeteg ember szembesült vele, őket bizony megvezették, átverték.

Késő bánat persze, de akkor is.

Grisa 2016.06.25. 12:18:31

Drága barátaim ne etessétek a trollt. Van aki pénzért bármekkora hülye tud lenni.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.06.25. 12:20:27

A poszt amúgy nagyon jó. Rövid, tömör, világos.

2016.06.25. 12:25:06

@wallenberg880702: "Az EU nyúlja le a magyarok pénzét, összességében több pénz megy Magyarországról az EU-ba, mint az EU-bül Magyarországra. "

Erre mutass kézzelfogható bizonyítékot. Mérlegek, kimutatások, most azonnal. Gondolom, ha ebben biztos vagy, akkor megvannak az adatok is. Mutasd és ne a levegőbe dumálj. Amúgy csak egy csicska papagáj leszel aki visszaböfögi a kötelező frázisokat.

Visceroid 2016.06.25. 12:26:10

1: Szerintem Viktor mindhárom csoportba beletartozik.
5: Úgy néz ki, hogy ez nem csak Vitya stratégiája, a párhuzamos pénzlenyúlást pedig már olyan tökélyre vitték, hogy a zemberek már észre sem veszik.
6: Vikortnak Magyarországon nincs ellenfele.
7: "a történelembe már mint az egyik legkártékonyabb magyar politikus evör fogsz bekerülni."
Na, ahogy Gyurcsányt, őt sem érdekli.

2016.06.25. 12:26:41

"a briteknek többek között a magyarok a migránsok"

???
Mármint: az EU polgár magyarok az EU-ban az EU tag UK-ban? Jó vicc volt....

A magyarok csak az EU adta szabad lakhely választást gyakorolják. Ahogy az itt élő angolok is!
Lévén az EU e szempontból már EGYETLEN ország.
Azaz migráció nem értelmezhető az EU tagok körében.

A brexit-tel persze változhat a helyzet.
Akkor már (újra) értelmezhető lesz a migráció az UK/HUN viszonylatban is. mivel

Lyle Scott 2016.06.25. 12:27:25

Atya ég, mennyi hülyeséget írnak itt egyesek... :) Jelenleg több pénzt kapunk az EU-tól, de mégis több pénz megy vissza!!! Hogy is van ez? Hát azért, mert nincs valami sok magyar cég az EU-ban, míg fordítva meg igen. Ezt csak egyféleképpen lehetne megfordítani, ha több, jól működő magyar cég lenne az EU-ban. Mennyi az esély rá? Így viszont wallenberg880702-nek van igaza!

cabeza 2016.06.25. 12:32:00

@wallenberg880702: Ajanlom ezt a hivatalos honlapot es diagramokat furkeszd.

ec.europa.eu/budget/figures/interactive/index_en.cfm

2014 de lathato hogy HU kapott tobb mint 6600 millio eurot(total expediture) arra az evre, mikozben HU adott 890 millio eurot(total national contribution)

Meg elkepzelni is nehez ebbol mennyi ment el fu alatt ismerosoknek tularazott projekteben. Az biztos hogy eleg volt hogy rahelka elit svajci iskolaban tanuljon evekig.

stoppos76 2016.06.25. 12:34:07

@Lyle Scott: Meg azt is meséljük már el, hogy ez kinek is a hibája.

torró 2016.06.25. 12:34:44

Hogy lehet a Magyar munkavállalót a képzetlen dolgozni nem akaró migránsokkal összehozni? Ég és föld! Biztos hogy nem lesz egyszerű az angoloknak, de kinek nincs elege a Merkel, meg a Junkers féle figurákból. Már a bosszún törik a fejüket, nem a tisztességes elválás lebonyolításán. Az ilyen hozzáállást a vállalatok meg a dolgozóik sínylik meg.

bloghuss 2016.06.25. 12:40:20

" a briteknek többek között a magyarok a migránsok"

de geci buta vagy, evör...

korupisti 2016.06.25. 12:50:09

"Az értelmeseket, iskolázottakat nem lehet behülyíteni, az alsóbb rétegekre és a jövőt leszaró, érzelemvezérelt nyuggerekre kell lőni".
Hm. Mondják, hogy a stílus maga az ember. Jövőt leszaró érzelemvezérelt...!
A firkász fordítva ül a lovon. Több évtized munkája van abban, hogy legalább itt tartunk. A "jövőt leszarók" becsületes több-
ségét igenis foglalkoztatja szeretteik és akár a saját, még hátralévő "jövőjük". Az ember igyekszik lépést tartani, de elgondolkoztat a tény, hogy a legújabb x,y,z,q stb nemzedék vajh mire lesz képes úgy, hogy többségük szellemi színvonalát többszörsen meghaladja a mobiltelefonjuk kapacitása. Digitálsoviniszta plasztik figurák. Természetesen tisztelet a viszonylag kis számú kivételnek.Hakapesz Miki nem igazán tartozik közéjük. Vele ellentétben 64 évesen egy 1970-ben szerzett érettségivel még mindig nem vagyok birka, behülyített nyugger. Vannak dogok amihez nem elég a tudás, életkor is kell ahhoz. Remélem a cikk firkásza is megéli majd, ha igen akkor biztosan kissebb lesz a mellénye.

bloghuss 2016.06.25. 12:56:14

"Mert a britek 1975-ben már szavaztak arról, hogy tagjai maradjanak-e az akkori európai közösségnek. Akkor a bennmaradásra szavazók kétharmados győzelmet arattak, 67 százalék volt az igenek aránya. És 1975-ben az akkori fiatalok döntő többsége szavazott igennel. Az akkori húsz-harminc éves fiatalok negyven év elteltével és negyven év tapasztalatával a hátuk mögött most a kilépésre adták voksukat. Ezt a negyven évet és ezt a negyvenéves tapasztalatot kellene most megértenünk. Azt a negyven évet, amely során a nyugati jóléti társadalmak eljutottak oda, ahol ma tartanak."

magyarhirlap.hu/cikk/59290/Europa_tukre

2016.06.25. 13:03:02

Egy újabb fos blog a index háza tájáról.

2016.06.25. 13:05:00

@korupisti:
"Digitálsoviniszta plasztik figurák."
Pedig ez a stílus sem tűnik kiforrottnak...
Amúgy, ne vedd sértésnek, de a kommented alapján úgy tűnik, a világ már régen elhúzott melletted; és gondolj bele, még ma sincsen megfelelő média oktatás, kivéve néhány egyetemi szakot. Amennyiben lenne, középsulis szinten, a populizmus sem működne oly sikeresen. A kemtrél pilóták sem repkednének túl sűrűn. A gyíkemberek sem tűnnének fel túl gyakran.

savanyu_bableves 2016.06.25. 13:09:48

@bloghuss: miért buta? szerinted egy 50-60 eves brit tahó szivesen nezi, hogy a sok gazdasagi bevandorlo (köztük a magyarok is) elveszi a britek munkáját?

hivatásos naplopó 2016.06.25. 13:09:58

@Gaspen: Egy újabb fos kommentelő narancsvidékről...

2016.06.25. 13:18:45

@hivatásos naplopó: Páratlan logikád van. Mint egy fakockának kábé.

Mérnork 2016.06.25. 13:22:10

@je suis chauve:
"még ma sincsen megfelelő média oktatás, kivéve néhány egyetemi szakot. Amennyiben lenne, középsulis szinten, a populizmus sem működne oly sikeresen."
Ja, mer a középiskolások 90%-a nem pont lexarja, hogy miket próbálnak bőven kapacitás felett az agyába lapátolni. Megtanulják, dolgozaton nagyjából visszaböfögik, utána meg törlődik, mer kell a hely a következő doga anyagának.
Ezért nem számít, hogy igazából mekkora baromságokat tanítanak nekik, úgy se jegyzik meg hosszútávon.

2016.06.25. 13:29:23

@Mérnork: Hozzátenném, nem lenne szerencsés az 50 éve elavult keretek között átadni az ismeretanyagot:)

ukmukkfuck 2016.06.25. 13:41:58

Elég beteg cikk, amit olyasvalaki írt, aki nem tanulta meg kezelni a saját érzéseit. Össze vissza vannak keverve a dolgok.
Ok-okozati összefüggést látsz olyan dolgok között, ami nincs és fordítva.
Fogadj a lakásodba pakisztáni migránsokat ha akarsz, de előtte olvasd el az iszlám Koránon túli szent iratait, melyből kiderül
mennyit érsz Te hitetlenként a szemükben. Ha összeomlik Jurop az a butaság miatt lesz, az igaz, de annak jelenleg Te is részese vagy. Azért bízom a fejlődésben.

answ 2016.06.25. 13:42:00

Egy biztos: ez igen jó tárgyalási pozíciót nyújt nekünk a migrációs kvóta kérdésében. A nyugati országok szerintem bármit megtennének, hogy ne veszítsék el el a keleti felvásároló piacot és összeszerelő műhelyüket.

Tisztességes Természettudomány 2016.06.25. 13:48:35

"3. Az értelmeseket, iskolázottakat nem lehet behülyíteni, az alsóbb rétegekre és a jövőt leszaró, érzelemvezérelt nyuggerekre kell lőni."

Ön nem gondolkodik, vagy szándékosan ferdít. Az érzelemvezérelt nyuggerek az UK-ban pont azok, akik anno az EU csatlakozást megszavazták.

Viktor nyuggereire kivetíteni őket csúsztatás.

Alick 2016.06.25. 13:48:43

"néhány egyszerű varázsmondat ismételgetéséve a többség is bárhol birkává süllyeszthető"

Kéremszépen így ment ez akkor is, amikor az álmokat kergető nép megszavazta nálunk a csatlakozást...
:)

Hattáb 2016.06.25. 13:56:29

Szánalmas erőlködés az iromány hogy meglegyen a napi orbánozás, hiszen ezt fizetik szakmányban a gazdái..Nagyon gyenge.

Tom66 2016.06.25. 14:10:50

Kedves Miki! Miért gondolod úgy, hogy nálad van a bölcsek köve? Lenne meglepetés és nyüszítés, ha Európában máshol is szavazhatnának.

pánpéter 2016.06.25. 14:12:30

Jó sok baromságot hordtál össze posztíró!
A leírtaknak pont az ellenkezője történt! A britek kimondták, amit az átlag európai polgárok gondolnak: ezt igy ebben a formában nem! Az európai "elit" élükön Junkerrel elvesztette a realitás érzékét, az európai emberek ellen fordultak, a kihívásokra képtelenek megfelelő válaszokat adni, aminek egyenes következménye, hogy ez az Európai Unió ebben a formában pusztulásra van ítélve! Nincs erős Európa erős nemzetállamok nélkül! Aki ezt képtelen felfogni, és tovább nyomja a "Több Európa, kevesebb nemzetállam" mantrát, az ugyan úgy Cameron sorsára fog jutni! A politika szemétdombjára! Európa polgárai ébrednek! Nem az európai emberekkel van baj, csak a vezetőikkel! Ez az üzenete a brit népszavazásnak!
Azt meg persze nem is kommentálom, hogy vagy annyira ostoba, hogy még a brexitet is egy jó kis Orbánozásra használod.
Ebből igy nem lesz kormányváltás 2018-ban. Karcsú lesz nagyon, ha ennyi a szellemi termek...

pánpéter 2016.06.25. 14:15:02

@bloghuss:
ráadásul akikről ez a barom beszél, az nem migráns, hanem illegális gazdasági bevándorló féket Afrikából...
Ostoba barom blogger.

Szzzz 2016.06.25. 14:16:01

@bloghuss: Lehet, hogy te nagyon büszkén vered a melled, hogy mekkora kultúrnép vagyunk, meg az amerikába üldözött zsidóink feltalálták az atombombát, meg hasonlók, de ettől még a brit prolik szemében a Magyarok egy ugyanolyan alsóbrendű balkáni káeurópai bevándorló alja népség, mint a lengyel, vagy az ukrán.
Egészen konrétan a Brit proli szemében az indiai és paki bevándorlók alá vagyunk sorolva, mert ők legalább a brit birodalomból származnak. Csak hogy tudd.
Ugyanúgy, ahogy itt sem valós probléma a "migránsválság", mert hát ha ide is telepítenének pár ezer sivatagi fekát, másnap már adhatunk nekik EUs állampolgárságot, és harmadnapon már valamelyik potensebb nyugati országban van az összes, mert ők sem hülyék, hogy még egy a háború előtti szirához képest is gazdaságilagb elmaradottabb országban szerencsétlenkedjenek. De hát itt is ott is beszopta a sok buta proli a rémisztgetést...

kaleidos cope 2016.06.25. 14:19:03

@Grisa: magától is hülye, nem kell még pénz se hozzá

E.Katolnai 2016.06.25. 14:24:28

sir, vinnyog a sok liberális hulladék, a néger imádók, a mohamedán seggnyalók, a magyargyűlölők, de elvagytok kesereddve, jaj de fáj ...
a magyar válogatott sikeres szereplése után megint kaptatok egy nyakast!
csak meg kell nézni schulc szemita pofája közepén csúfolkodó lógó orrát vagy a részeges juncner elkeseredett pofázmányát, a rezgő takony hollande ábrázatát.
szenvednek a liberális vezér férgek és ez örömmel tölt el minden tisztességes hazafit!
miért nem kezdetek el nácizni, meg rasszistázni? hátha az segitene romlott lelketeken...

Tisztességes Természettudomány 2016.06.25. 14:29:00

@Alick: "Kéremszépen így ment ez akkor is, amikor az álmokat kergető nép megszavazta nálunk a csatlakozást...
:)"

Nyithatok-e kávézót Bécsben?
Igen. Főleg, ha a tulaj engem bízott meg reggel a nyitással.

elemes 2016.06.25. 14:31:13

A hatalommániások örök kérdése: "és utána...?" - lásd néró.

William Kidd 2016.06.25. 14:37:05

A "migransok" ilyenten osszemosasa rendkivuli torzitasnak es primitiv manipulacionak tunik.

1. Magyar (es mas europai migrans): feher, kereszteny, fiatal, szakkepzett, dolgozni es a tarsadalomba beilleszkedni akaro, aannak hasnzos tagjava valo.

2. Nem europai (fekete, arab stb.): mas kulturaju, mas etnikumu, a szocialis rendszeren eloskodni akaro, munkakerulo, hoborgo, a primitiv muszlim vallas kovetoje, amely embereket fejez le (akar Londonban is!), noket eroszakol meg stb..

Persze ez igy nagy altalanositas, mondhatjatok sztereotipia, de jo 70-80%-ban megallja a helyet es ez a gond. A kivetel erositi a szabalyt. Ebbol a 2. szamu migransozonbol nem ker az ertelmes europai ember. Remelem meg a ballibes, pollkorekt birkaknak is ertheto.

William Kidd 2016.06.25. 14:43:43

@William Kidd: robbantgato, gyilkolaszo, folyamatos terrorveszelyt jelento stb.

2016.06.25. 14:44:15

@Tisztességes Természettudomány: Pubi, akár a csatlakozás előtt is nyithattál kávézót Bécsben, és akár most is lehetsz tulaj.

andy1977 2016.06.25. 14:46:36

az iskolázottarat ugyanolyan könyen lehet manipulálni csak az eszközök mások. sőt szerintem még könyewbben is lehet őket mozgatni mivel azt hiszik hogy okosak.

2016.06.25. 14:49:07

@pánpéter:

"Ebből igy nem lesz kormányváltás 2018-ban. Karcsú lesz nagyon, ha ennyi a szellemi termek..."

Az Istennek sem tudok rájönni e két mondatból, hogy:

1. Te kinek szurkolsz?
2. Mit szerettél volna velünk közölni?

Ennyi.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.06.25. 14:50:26

Az angolok azt tették ami helyes.
A kilépéssel visszaállították a normális állapotot.
Senki nem akar Európai Egyesült Államokat a baloldali liberális köcsögökön kívül. Ha erről kéne szavazni akkor megbuknátok mert Európában ma egyetlen nemzet sem akar egy EU szuper államban élni. Az EU a szabad kereskedelemről és a szabad mozgásról szólt semmi többről. Ha annyi lenne akkor nem szólnék ellene egy szót sem, de nekem nem kell közös kül és belpolitika, nekem nem kell közös adó rendszer, és nem kell közös igazságszolgáltatás és rendvédelem sem, ahogy közös menekült politika sem. Brüsszel takarodjon a kurva anyjába Junckerrel, Merkellel és a faszkalap és ostoba Shultczal együtt. Független nemzet államok kereskedelmi kapcsolata rendben van, liberális buzi EU nincs rendben:)

2016.06.25. 14:59:25

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: és most mindenki, különösen Merkel és Juncker összecsinálta magát, mert egy önbizalomhiányos nyikhaj írt egy kommentet kompenzálandó az önértékeléshiányát :)

Ken Adams79 2016.06.25. 15:00:59

Mennyi demokratikusan gondolkozó ember... aki nem úgy gondolkozik mint én, az birka, hülye, primitív és egyéb szépségek.
Minden véleményt el kell fogadni, ami hasonlít az enyémre... a többi hazugság :)

Mercel 2016.06.25. 15:06:07

@E.Katolnai:

Hogy jön a Magyar válogatott sikeres szereplése a szélsőjobbos vinnyogáshoz?

Én személy szerint orbánt, vónát, gyurcsányt is kb. A marsra kívánom - szkafander nélkül - liberális nézeteket vallok, minden hibája ellenére is EU párti vagyok és bzmeg pont olyan büszke vagyok a Magyar válogatott sikerére mint egy gyökér turbómagyar..

Gáz vagy haver, vagy ami még rosszabb fizetnek is érte..

Mercel 2016.06.25. 15:15:49

@andy1977:

Mindenkit lehet manipulálni.

Csak a hülyéket könnyen és sokan vannak (kb.80%)

És rohadtul nem mindegy, hogy 100 ostobából nem túl nagy ráfordítással mondjuk 70-et be lehet hülyíteni míg 100 okos(ab)ból meg mondjuk 20-at..

Eredmény látható most éppen Angliában, kicsit régebben nálunk, a rúszkiknál szintén jó rég óta..
Van még pár példa.

Aztán idővel persze az ostobák nagy része is rájön, hogy pár hatalomra gyúró és a megszerzett hatalaommal visszaélő szarházi rendszerének a fogja - csak akkor már túl késő, az okozott kár már túl nagy.

midnight coder 2016.06.25. 15:21:02

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Európai Egyesült Államokat nagyon sokan akarnánk. De ez nem az. Ez egy a 60-as évek illúzióira épült dinoszaurusz. Az európai "progresszív" politikusok valahol úgy a 60-as évek végén élnek, még mindig abban a tudatban, hogy Európa a világ egyik vezető hatalma, a Nagy Fehér Ember, akinek a feladata megteremteni a világbékét, megszüntetni az éhínségeket, járványokat, megvédeni a menekülteket a világ minden táján. Közben egy fenét. Európának Európa érdekeit kell képviselni. Ázsia érdekeit megvédik az ázsiaiak, Afrika az afrikaiaké, és a Közel-keleti emberek problémáit sem nekünk kell megoldani, hanem nekik maguknak.
De a "progresszív" európai liberális értelmiség még azzal a ténnyel sem tud szembenézni, hogy Európa már rég nem hatalmi tényező. Gazdaságilag is rohamosan veszíti el a súlyát, és ez a következő évtizedekben csak romlani fog, köszönhetően azoknak a nagyon remekül képzett európai fiataloknak, akik közül az angolok lelkesen támogatták a bennmaradást.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:22:09

@nonolet: akkor miért építettünk a horvát határra kerítést, te hülye?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:23:04

@nonolet: "az EU polgár magyarok az EU-ban az EU tag UK-ban? "

az már leesett, hoy a UK tegnap eldőlt, hogy már nem lesz EU tag?! és akkor a magyarok bizony migránsok ott?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:25:01

@Lyle Scott: azt tudod, hogy a külkereskedelmi mérleg pozitív?! és az EU-val is. tehát nem, úgy sincs igazatok. arról nem beszélve, hogy az nem az EU döntése, hogy hány magáncég hova megy, hova exportál és mit.

thát ezt eleve hülyeség az EU számlájára írni.

midnight coder 2016.06.25. 15:25:53

Amúgy az egész BRExit-es történet jól tükrözi a magát demokratikusnak hazudó balliberális "értelmiség" aljasságát. Az, aki a kilépésre szavaz, nyilván csak tahó lehet, ráadásul öreg tahó akinek nyilván inkább a sírban lenne a helye, mint a szavazófülkében. A baloldal semmit nem változott Rákosi és Sztálin óta. Amúgy egyébként pont ez a problémája is: 2016-ra picit megváltoztak a dolgok a világban, és ami működött a 40-es, 50-es években, az ma már nem igazán hatékony, még ha pár butácska naiv tinédzsert be is lehet még etetni a világ csavargói egyesüljetek dumával.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:26:59

@torró: "Hogy lehet a Magyar munkavállalót a képzetlen dolgozni nem akaró migránsokkal összehozni?"

honnan a faszból tudod te, hogy a magyar és más nemzetiségűek Nagy Britanniában mennyire képzettek, és mennyire akarnak dolgozni?! ezt Vona Gábor faszából szopod?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:28:47

@korupisti: csak úgy mellékesen, a nemzedékek átlag IQ-ja nő. az lehet, hogy a mobiltelefonoké is, de azt nem látom, hogy hátrány, ha gondolod, vegyél tárcsás telefont!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:31:03

@hiab: tehát te is azt mondod, hogy rohadt, magyar migránsok, ez a népség mindennek a legalja?!:)

midnight coder 2016.06.25. 15:32:27

@Brendel Mátyás: A migránsokat és a hasonló kultúrkörből érkező munkavállalókat az angolok is megkülönböztetik. Őszintén szólva nem jut eszembe a kifejezés, de külön szó van arra, ha mondjuk a németektől megy át egy mérnök az angolokhoz, vagy onnan egy orvos az USA-ba, a migráns kifejezést az Európába özönlő vademberekre tartják fenn.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:32:42

@ukmukkfuck: "előtte olvasd el az iszlám Koránon túli szent iratait, melyből kiderül mennyit érsz Te hitetlenként a szemükben. "

kb annyit, mint egy ateista a keresztény szemében. oszt mégis itt vagyunk.

midnight coder 2016.06.25. 15:33:16

@Brendel Mátyás: "honnan a faszból tudod te, hogy a magyar és más nemzetiségűek Nagy Britanniában mennyire képzettek, és mennyire akarnak dolgozni?"

Vannak idevonatkozó brit elemzések.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:34:13

@Tisztességes Természettudomány: "Az érzelemvezérelt nyuggerek az UK-ban pont azok, akik anno az EU csatlakozást megszavazták. "

Most viszont a brexitet. ha nem tudod, akkor tájékozatlan vagy, ne reklámozd!

midnight coder 2016.06.25. 15:34:47

@Brendel Mátyás: "kb annyit, mint egy ateista a keresztény szemében. oszt mégis itt vagyunk."
Csak a keresztény mostanság nemigen öli meg a hitét elhagyó, vagy a nem kereszténnyel házasodó rokonait. Az iszlámban pedig bevett szokás a becsületgyilkosság.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:35:50

@pánpéter: most meg fogják kapni az "erős" kisbritanniájukat, miután a skótok, észak-írek, esetleg walesiak kilépnek. totál hülye vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:37:34

@E.Katolnai: fognak még vinnyogni a magyarok, amikor el kell jönniük, és az angolok, amikor a skótok, írek és walesiek elmennek. az nevet, aki a végén nevet, kisbutus!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:39:36

@William Kidd: ez egy minden alapot nélkülöző hazugság, amit Vona Gábor faszából szoptál. semmi nem támasztja alá. ráadásul az angolok nem az indiaiak miatt szavaztak a kilépésre, mert azok szempontjából mindegy, te agyatlan vadbarom! bizony akik a migránsok miatt szavaztak a brexitre, azok a magyarok (és más kelet-európaiak miatt szavaztak így)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:40:19

@William Kidd: a héten egy német rohangászott egy német moziban fegyverekkel, és lelőtték.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:41:56

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: hat Nagy Britannián belül a London, a skótok, és az észak-írek. ha ezek kilépnek Nagy Britanniából, akkor a vidéki, angol parasztok igencsak szívnak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:42:50

@Ken Adams79: az, hogy a másik nézet hülyeség teljesen demokratikus nézet, te agyalágyult! nem ezen múlik a demokrácia.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:44:40

@midnight coder: "Közel-keleti emberek problémáit sem nekünk kell megoldani, hanem nekik maguknak."

ez már a 40-es években elavult, te faszfej!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:49:01

@midnight coder: tehát nem tudod, mert nem linkeltél semmit csak a szád nagy

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:49:45

@midnight coder: a brexitre szavazóknek nem az EU-n kívüliekkel lehetett a bajuk, mert abból a szempontból mindegy. hülye vagy.

Tisztességes Természettudomány 2016.06.25. 15:50:15

@Brendel Mátyás:
Gondolkozz! Attól, hogy nem írtam le, hogy ugyanazok a nyuggerek szavaztak a kilépésről, mint akik anno a belépésről, attól még egyértelmű. Kontextus...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:52:40

@midnight coder: " keresztény mostanság nemigen öli meg a hitét elhagyó, vagy a nem kereszténnyel házasodó rokonait."

a keresztények fajtalankodnak a gyerekekkel.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 15:53:33

@Tisztességes Természettudomány:

graphics.wsj.com/brexit-whos-voting-what/?mod=e2fb

felesleges spekulálnod, ha a valóság cáfol. akkor csak azt reklámozod, hogy hülye vagy.

pánpéter 2016.06.25. 15:55:16

@Brendel Mátyás: nyugodj meg matyika. Menj, simgass meg néhány migráns buksit, attól majd biztos jobb kedved lesz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.06.25. 16:16:34

@pánpéter: nyugodj meg Petike. Menj, szopjál le néhány náci faszt, attól majd biztos jobb kedved lesz!

Mondjuk én magyarul is jobban tudok, mint te, nagy magyar rasszista!

taga20 2016.06.25. 16:19:32

@pánpéter: ekkora barmot má rég olvastam, mint te, pedig birca alacsonyra tette a lécet.

pánpéter 2016.06.25. 16:19:50

@Brendel Mátyás: na, kezdődik. Tudjuk, aki nem azt gondolja amit te/ti, az fasiszta, náci, antiszemita.
És csodálkoztok, hogy a táborotok csak fogy, csak fogy, és még mindig csak fogy. :)))
Megnyugtatlak, nem csak magyarul tudsz jobban. Te mindent jobban tudsz, igazi polihisztor vagy. Mindenhez értesz, mindenhez is. :)))

lombozódó 2016.06.25. 16:23:03

@wallenberg880702: Kezdődik a bunkó irtás, ott legyél :-))69 ))

desw 2016.06.25. 16:25:36

@Brendel Mátyás:

"a keresztények fajtalankodnak a gyerekekkel. "

És ebből az következik, hogy amíg pedofil papok vannak, addig jöhetnek a terroristák is.

Gratulálok! Sokan rendelkeznek a ti almotokban ilyen "fantasztikus" képességekkel?

bonsalty 2016.06.25. 16:33:14

Egy másik üzenete is van a brexitnek. Ez a mentális deficit táborának is szólhat: több tízmillió ember hülyének titulálása nem segít sem az angolokon, sem a baloldali internacionalizmus megszilárdításában. Mert a problėmàkról nagy kuss van. Létezik egy súlytalan eu parlament amelynek választott kėpviselőinek mėg törvėnymódosításra sincs joguk, helyette van egy Martin Schulz-Juncker fėle csapat, akik önkènyesen terjesztenek elő találnak ki bármit (pl TTIP) vagy kerülik meg a parlamentet ha ezeket nem szavazzák meg. Lehet azt mondani h ez Orbán szlogenje de az igazság az,h a Eu intézménye tényleg borzalmas ės reformra szorul. De beszéljünk Angliáról: A munkásosztályuk munka nélkül van mert elárasztják a román-magyar és lengyel képzettebb szerencselovagok. London ma egy àzsiai gyarmathoz jobban hasonlít mint egy angol városhoz, biztosan nagyon örülhetnek neki a helyi lakosok. Most esik a tőzsde de meddig,kb 2 hónapig? Tisztàn kivehető h a brókerfiúk most jajveszékelnek mert a rėszvények nem az icsi-moku felhő szerint alakulnak. De kinézem h az angolok 300 ėv birodalmi múlttal még rendelkeznek logisztikai képessėggel ės diplomáciai érzékkel,h feltalálják magukat. Sok helyen biztosan jól jártak az eu-val pl pénzügyi spekulációs szektor,NGO-k, kulturàlis intézmėnyek, közben tönkrement a halászatuk, import-export szektor és versenyellenesen limitálták több ipari termėkük gyártási mennyiségėt a kvóták alapján. Ezek azért tények.

rfbzs 2016.06.25. 16:41:07

Remek jellemzés OV-ról és pártjáról. Igen, tudom, hogy a szövegben nincs megnevezve, de tökéletesen találó írás.

rfbzs 2016.06.25. 16:42:46

@rfbzs: Ez nem ehhez a cikkhez szól, bocs.

BéLóg 2016.06.25. 17:12:50

@Brendel Mátyás:
Remélem valaki veled is megteszi, az ateista táborban.
Ha nem más, hát egy ANGOLTANÁR:
www.theguardian.com/uk-news/2016/jun/06/richard-huckle-given-23-life-sentences-for-abusing-malaysian-children

Devicces, ez valahogy még MÍNUSZOS hír sem volt a magyar balliberális sajtóban. Jaaa, nem papok csak tanárok? Az nem téma.
Mocsok.

William Kidd 2016.06.25. 17:32:15

@Brendel Mátyás: Haz a valosag kiskocsog, ezert leptek ki a britek es ezert akar mindenki mas is. Eroltetik rank a szar idegen hordan, kotelezo kvota meg a faszom. Semmi szuksegunk rajuk, ez a mi hazank. El kinlodunk mi az 1 millio ciganyunkkal, az is epp eleg problema, nem kell meg tobb millio muszlim debil.

William Kidd 2016.06.25. 17:33:20

@Brendel Mátyás: 1 eset a 100-bol faszkalap, ez nem indok.

ikri 2016.06.25. 17:43:38

Egy újabb, névnélküli, frankómegmondó iromány az index címoldalán... Grutulálok!

Ps.: Hamár teliszájjal hülyéztek, nyuggereztek le mindenkit, legalább a Blikk értelmi szintjét próbáljátok már meg elérni legközelebb...

wotan 2016.06.25. 17:54:06

Csak a 3. ponthoz: a nyugger = értelmetlen, iskolázatlan?
Anyád, apád is?
A logika biztosan nem az erös oldalad...

taga20 2016.06.25. 17:56:09

@William Kidd: apám, ez kurva jó volt:)

remélem ez irónia volt, mert annak állat jó.

2016.06.25. 18:02:03

@Brendel Mátyás:

Hát nem az EU polgárok ellen ...te naggggyonhülye.

2016.06.25. 18:05:56

@Brendel Mátyás:

Migránsok lesznek >> ha MAJD valóban kilép az UK !
Magam is ezt írtam, csak nem figyeltél ugye?!

Az meg úgy tűnik bizony NEM dőlt el, hogy kilépnek-e valóban...

Már kezdik bánni az eredményt és éppen egy új szavazáson ügyködnek, észrevetted?

wallenberg880702 2016.06.25. 18:32:51

A zsidók által ellenőrzött média által agymosott belvárosi kábítószerező homoszexuális liberális fiatalok szavaztak a maradásra, a higgadt, felelősségteljes, dolgozó, normális szexuális beállítottságú rendes emberek pedig a kilépésre.
Így szokott lenni.

wallenberg880702 2016.06.25. 18:33:52

@je suis chauve:

Itt van:

privatbankar.hu/kkv/itt-vannak-a-szamok-ennyit-visznek-el-az-orszagbol-a-multik-271045
2014. július 24., 14:54
Magyarországról tavaly a külföldi cégek 105 milliárd koronának (1155 milliárd forint) megfelelő összeget vittek ki, ami a magyar GDP 5,3 százaléka

wallenberg880702 2016.06.25. 18:36:56

@cabeza:

Ne csak az EU-s költségvetési befizetést add hozzá a kimenő értékhez, hanem az EU-s multik által kivitt pénzt is, az is kimenő.

wallenberg880702 2016.06.25. 18:38:11

@The Ghost Wolf:

"Olvasd az Indexet"

Olvassam az indexet? A zsidó liberális homoszexuális Indexet? Az nem hazudik?

2016.06.25. 18:44:55

@wallenberg880702: Baszki, egy blogbejegyzésre hivatkozol:D
Másrészt, a multik által termelt összeg profit, bevétel. Érted?:D Nem közpénz. Az EU-nak nem sok köze van hozzá.
A multik hazai kontrolljáról a leghitelesebb kép a kitiltási botrány volt, hogyan próbálkozik a gazdasági és politikai elitmaffia megfejni őket és nem az ország javára...:))

wallenberg880702 2016.06.25. 18:50:33

@je suis chauve:

Nem blogbejegyzés, hanem gazdasági szakcikk.
A multik által kivitt pénz is kimenő pénz. Én azt állítottam hogy összesen több pénz megy ki mint amennyi bejön, ezt az állításomat fenntartom.

2016.06.25. 18:59:03

@wallenberg880702: A te állításod szerint, ezt a logikát követve importálni sem szabadna pubi. Mert az is kimenő pénz. A soraidat sem tudnád leírni mert nem lenne mivel. A multi amit megtermel, terméket azt eladja ellenértékért. Érted bazmeg? Az EU tőkeinjekciót ad csereakció nélkül. Bocs de te hülyének is ostoba vagy...

wallenberg880702 2016.06.25. 19:39:17

@je suis chauve:

Ha az angliai zsidó Tesco (Tes-Cohen) ide jön Magyarországra, itt megvesz egy dinnyét 100 forintért Kovácstól, azt eladja 120 forintért Szabónak, akkor kap 20 forintot, amit Kovács és Szabó össz pénzéből tehát a magyar nemzetgazdaságból szerez meg, anélkül hogy adott volna értéket a magyar nemzetgazdaságnak, tehát parazita.
Most próbáld megmagyarázni nekem, hogy az tulajdonképpen jó nekünk ha paraziták kiviszik a pénzünket.

2016.06.25. 20:02:57

@wallenberg880702: Pubi pattanj le rólam, full hülye vagy a témához. Alap dolgokkal nem vagy tisztában. Próbálkozol még a nyakatekert faszságaiddal, hogy ne tűnj akkora hülyének amekkora vagy, nem jön össze.

Neo07 2016.06.25. 20:36:24

Hihetetlen, milyen mocskos szájuk van az itt tobzódó szélsőbalos, szélsőliberális kommentelőknek... Nem érvelnek, hanem szórják a gusztustalanabbnál gusztustalanabb beszólásaikat, és hazugságait.
Úgyhogy én mentem is innen, trollokkal nem állok le vitatkozni.

Amúgy a posztíró teljesen rosszul látja a helyzetet.

wallenberg880702 2016.06.25. 20:39:12

@je suis chauve:

Teljesen egyértelműen írtam le a modellt, ahogy kifosztják az országot a paraziták, még adós vagy a magyarázattal hogy az miért jó nekünk.

L von Richthoven 2016.06.25. 20:42:01

@wallenberg880702:
A fennmaradó 20 forintból ad neked ötöt amiért dolgozol nála, ennyit érhetsz kb. Masik ötbe kerül az alkalmazásod minden sallanggal, a maradék tizesből talán futja amortizációra, fenntartásra...

De még ha az egész tízest el is viszik, (ez az amikor a profitot talicskázza a multi) az szerinted jogtalan? Ki fektetett be, ki vállalja a rizikót, ki biztosít munkahelyeket, még ha szarul fizetettet is?

Megszenvedtél ma a fizetésedért, de ajánlanám neked, hogy ne vállalj ilyen munkát, nem nekd való mert buta vagy hozzá, mint a föld...

wallenberg880702 2016.06.25. 20:54:36

@L von Richthoven:

Az a 20 forint a mi lakosságunk pénztárcájából van, tehát ha a saját pénzünkből valamennyit nálunk hagy, az még nem teszi jóvá azt hogy a többit meg elviszi.

2016.06.25. 21:05:13

@L von Richthoven: Nem volt már energiám ezt leírni, feleslegesnek tűnik.
Én 5 Ft-ot sem adtam volna neki, ez a képesség-bér arány nagyon egyenlőtlen lenne...:)

answ 2016.06.25. 21:23:53

@L von Richthoven: nem az a probléma, hogy elviszi a Tesco a nyereséget. Nyugodtan vigye ki az országból, DE úgy hogy adózik utána! Azonban a Tesco nem adózik és ezzel versenyhátrányba hozza a magyar üzleteket.

Meg lehet nézni az éves jelentéseit a 0 Ft-os és negatív társasági adójával. A képlet egyszerű:
1. Luxemburgban lévő tulajdonosi körnek (Delamare) jogdíjat fizet, azért hogy Tesco névvel, arculattal működhet
2. Tulajdonosi körtől (Delamare Holdings BV, illetve a tulajdonosokhoz köthető Cheshunt LLP) kapott kölcsönt törleszt folyamatosan

Luxemburgban pedig 3%-os adóval kiveszi az itthon megtermelt javat.

Nem véletlenül akarják megtiltani a napi fogyasztási cikkek árusítását azoknak a nagyobb üzleteknek, amelyek nem képesek nyereséget termelni két egymást követő évben.

wallenberg880702 2016.06.25. 21:24:19

A külföldi parazita nem kockáztatott semmit, mert a magyar lakosság, annak igényei, tehát a kereslet adott, ő csak lefizette a tolvaj demokrata kormányokat, hogy azok beengedjék ide az ország piacára pénzt keresni és kivinni azt.

wallenberg880702 2016.06.25. 21:27:20

@answ:

Nem! Ha adózik belőle, az olyan mintha én elvennék tőled 1000 forintot, majd abból adóznék tehát visszaadnék neked 100 forintot, a többit elvinném. Akkor te örülni fogsz hogy visszaadtam neked 100 forintot, vagy bosszankodni fogsz hogy közben tőled elvittem 900 forintot?
Ha adózik az nem más mint hogy a mi egyik zsebünkből valamennyi pénzt áttesz a mi másik zsebünkbe, de az össz pénzünk mennyiségét nem gyarapítja, viszont amennyit kivisz annyival csökkenti a mi össz pénzünk mennyiségét.

answ 2016.06.25. 21:42:35

@wallenberg880702: ez a piacgazdaság. Kicsiben ezt csinálják a kint dolgozó magyarok is, amikor az ott megszerzett javat a családnak küldik haza Magyarországra.

A magyar kereskedő is ezzel az erővel tőled veszi el a pénzt. Ha arra gondolsz, hogy itthon költi el, akkor nagyot tévedsz. Már nincs ilyen, hogy "itthon" költöm el. A termékek nagy része külföldi gyártású: autót, TV-t, de már sokszor szolgáltatást is külföldi cégektől veszünk.

A probléma nem a nyereség helyével van. Neked mitől lesz jobb attól, hogy Csányinak 100 helyett 200 milliárd Ft-ja lesz? A probléma azzal van, ha a magyarnak több adót kell fizetnie, mint egy multinak. Ugyanis ez a versenyelőny hosszabb távon tönkreteszi a magyar kereskedelmet. A multi meg sem telepedne az országban, ha ez az egyenlőtlenség nem létezne.

wallenberg880702 2016.06.25. 21:46:27

@answ:

Magyarázd meg nekem, hogy miért jó az nekünk, ha az idegen parazita a tőlünk megszerzett 1000 forintból 100 forintot visszaad nekünk adóban, a maradék 900 forintot meg elviszi. Én továbbra sem látom be hogy nekünk az jó, ha idegenek elviszik a pénzünket. De ha neked az jó, akkor megadom a bankszámla számom és légyszíves utald már át a pénzed nekem, köszi.

answ 2016.06.25. 22:08:24

@wallenberg880702: de nem te kapod meg! Nem az a kérdés, hogy elutalod-e a 900 Ft-ot, hanem hogy kinek utalod. A magyar kereskedő sem irgalmas szamaritánus. Ezért írtam, hogy nem mindegy neked, hogy Csányi Sándor lesz gazdagabb vagy Alan Stewart?

wallenberg880702 2016.06.25. 22:18:58

@answ:

Ha a magyar nemzetgazdaság kondérjából nagy merőkanállal mernek ki pénzt idegenek és viszik el a kimert pénzt, akkor a magyar nemzetgazdaság kondérjában egyre kevesebb pénz lesz.
Még mindig nem értem hogy az nekünk miért jó.

grafoguru 2016.06.26. 01:51:33

@bloghuss:
"Azt a negyven évet, amely során a nyugati jóléti társadalmak eljutottak oda, ahol ma tartanak."

Aha. Ahol ma tartanak.
Szegények. Ezeknek annyi.
A nyugatnak vége. El fognak rohadni.
Mikor jártál utoljára arrafelé?

Meg hát... öööö... izé... akkor miért is tanult Ráhelka Svájcban?
És miért merek bármiben fogadni, hogy a vezír a pénzét nem rubelban, hanem dollárban, euróban és svájci frankban tartja?
Gondolom ha döntened kellene, hogy az 1 millió forintodat milyen valutára váltsd, te sem a rubelt választanád.
És sorolhatnám...

grafoguru 2016.06.26. 01:55:59

@wallenberg880702:

"Ha a magyar nemzetgazdaság kondérjából nagy merőkanállal mernek ki pénzt idegenek és viszik el a kimert pénzt, akkor a magyar nemzetgazdaság kondérjában egyre kevesebb pénz lesz.
Még mindig nem értem hogy az nekünk miért jó."

Szerintem ha tudsz valamit, jelentsd fel az "idegeneket".
Ha nem, akkor nézz utána a letelepedési kötvényeknek, a gázkereskedelemnek és sorolhatnám. Lehet, hogy az idegenek már a spájzban vannak?
De semmiképpen se állíts ilyen meggyőződéssel ekkora marhaságot. Mindannyian jobban járunk.

grafoguru 2016.06.26. 02:09:57

@wallenberg880702:

"Magyarázd meg nekem, hogy miért jó az nekünk, ha az idegen parazita a tőlünk megszerzett 1000 forintból 100 forintot visszaad nekünk adóban, a maradék 900 forintot meg elviszi."

Egyszerű vagy, mint egy faék.
A "parazita" szolgáltatást nyújt. Befektet jó sok pénzt, hogy még jobb legyen a szolgáltatás. És annyi haszonra tesz szert, amennyit a törvények engegnek neki. És annyi adót fizet, amennyire a törvények kötelezik.
És oda viszi a pénzt, ahova a törvények engedik.
De persze le lehet váltani, az állam kezébe lehet adni a dolgokat. Meg lehet szabni kötelezően az árakat, el lehet venni a hasznot. Szakemberek helyett hűséges embereket lehet kinevezni a nagy szolgáltató cégek élére.
Ám ilyen már volt. Úgy hívták: szocializmus.
Nem működött, és a Vezír (szokás szerint persze csak szavakban) élharcosa volt annak, hogy legyen helyette piacgazdaság.
Amikor lett, akkor a "paraziták" jöttek (mert elhitték a csuti törpe Napóleonnak amit mondott), és a romokban heverő, működésképtelen szolgáltatásokat felturbózták. Sok pénzt költöttek rá, annyit, amennyit mi, adófizetők (vagyis az állam) évtizedekig sem tudtunk volna összelapátolni.
Most, hogy működnek a dolgok, az újbolsik rekvirálják újra.
Megint lezüllesztik, aztán kezdődik a körforgás.
Te meg ennek órülsz.
Súlyos.

L von Richthoven 2016.06.26. 06:05:21

Végigolvasva a késő esti termést a kép még elszomorítóbbá vált
Végsősoron igaza van @je suis chauve-nak @wallenberggel kapcsolatban... ezt a csávót nem hinném, hogy be merném állítani akár dinnnyét árulni egy fabódéba az útszélen....
Még mindig meglepő, hogy kihasználva a billentyűzet nyujtott szabadságot, az legalapvetőbb ismeretek nélkű képes valaki hozzászólni, nem törödve azzal, milyenzavart képes okozni a fejekben...
Nem akarom őt kifaggatni arról, hogy mit tud az egységes európai gazdasági övezetről, különböző adónemekről, adóoptimalizálásról, a tárgyalt adóról, a bejegyzett székhelyről, vagy a multiknak nyújtott, hosszabb-rövidebb állami letelepedési támogatásáról ami gyakran adómentességben nyilvánul meg.... Nem kell őt tovább égetni, ha hisz az igazában rendben van, de ne terjessze a baromságait... Tegnapelőtt az Egyesült Királyságot ilyen emberek intézték el hosszú időre...
Ha lehet, szerényen javasolnám, hogy kerüljük el az ilyen embereket! A pestis, a sáskajárással és Trianonnal együttvéve egy kis náthának lenne nevezhető ahhoz a kárhoz képest amit az ilyen tájékozatlan és buta emberek fognak okozni az országnak, ha meghallgatjuk Őket!

luis5 2016.06.26. 07:19:30

Barátom te itt csak megerősítés azokat az érveket miért is lépnek le a britek. Az EU vezetők detto

belekotty 2016.06.26. 08:12:55

@wallenberg880702: "Az EU nyúlja le a magyarok pénzét, összességében több pénz megy Magyarországról az EU-ba, mint az EU-bül Magyarországra. "
Ez hazugság. Több pénzt kapunk mint amennyit befizetünk, ráadásul az export egyenlegünk is pozitív.

belekotty 2016.06.26. 08:15:34

@nonolet: ""a briteknek többek között a magyarok a migránsok"
Azaz migráció nem értelmezhető az EU tagok körében."

Látom az értő olvasást nem sajátítottad el az áltisiben.

belekotty 2016.06.26. 08:19:31

@Tisztességes Természettudomány: "Az érzelemvezérelt nyuggerek az UK-ban pont azok, akik anno az EU csatlakozást megszavazták. "

Ez így van. Csak másképpen szavaz az aki előtt ott a prosperáló jövő, a szabadság, meg másképp akinek a nyugdíja csökken a migrásokra fordított pénz miatt és csökken a biztonság érzete.
Meg eleve más a 70-es évek száguldó fejlődése, meg a mostani stagnálás.

belekotty 2016.06.26. 08:21:52

@E.Katolnai: Lebuktál. Troll vagy. Ennyire hülye még fizetve, meg láncfűréses lobotómián átesve sem lehecc.

belekotty 2016.06.26. 08:22:44

@William Kidd: "A "migransok" ilyenten osszemosasa rendkivuli torzitasnak es primitiv manipulacionak tunik."

Csakhogy sok angol nyuggernek ez van a fejében.

belekotty 2016.06.26. 08:25:36

@midnight coder: "aki a kilépésre szavaz, nyilván csak tahó lehet, ráadásul öreg tahó akinek nyilván inkább a sírban lenne a helye, mint a szavazófülkében. "

Mint ha ezt hallgattuk volna a külhoni magyarokról szóló népszavazásban és a szocik győzelmeinél, nem?

belekotty 2016.06.26. 08:27:55

@taga20: Na,na! Birca alacsony léce alatt nem tud más átbújni!

belekotty 2016.06.26. 08:31:21

@ikri: "Hamár teliszájjal hülyéztek, nyuggereztek le mindenkit"

A másik oldal is ezt tette amikor nem tetszett neki a nyuggerek szavazása.

mno.hu/migr_1834/a-nyugdijasok-judaspenze-762293

Nem rémlik?

"És itt bújt ki a szög a zsákból: e megoldással felfedték – ami eddig is sejthető volt –, hogy a nyugdíjasonkénti 19 ezer forint nem az Orbán-kormány által elvett összeg visszajuttatása, hanem a választási kampányban sikerrel alkalmazott fejpénz (júdáspénz?) kifizetése a rászedett nyugdíjasoknak – szavazatuk fejében. "

belekotty 2016.06.26. 08:34:07

@wallenberg880702: "Magyarországról tavaly a külföldi cégek 105 milliárd koronának (1155 milliárd forint) megfelelő összeget vittek ki, ami a magyar GDP 5,3 százaléka "

Ugyan miből gondolod, hogy ha nem lennénk EU tagok akkor a Mercedes nem vinné ki a hasznát? Nem vinné ki a Tesco? Te olyan hülye vagy, hogy az elképesztő.

belekotty 2016.06.26. 08:35:02

@wallenberg880702: " zsidó liberális homoszexuális Indexet? "
Mi van látenske? Nem tudod feldolgozni, hogy anyád nem kapott hitelbe kotont a zsidó boltostól?

belekotty 2016.06.26. 08:37:02

@wallenberg880702: "Ha az angliai zsidó Tesco (Tes-Cohen) ide jön Magyarországra, itt megvesz egy dinnyét 100 forintért Kovácstól, azt eladja 120 forintért Szabónak, akkor kap 20 forintot, amit Kovács és Szabó össz pénzéből tehát a magyar nemzetgazdaságból szerez meg, anélkül hogy adott volna értéket a magyar nemzetgazdaságnak, tehát parazita."

Mit csináljunk ha ilyen hülyék a magyarok? Sajna a CBA lemarad a versenyben, ha csak 80-at ad Kovácsnak és 150-ért akarja eladni Szabónak a dinnyét.

belekotty 2016.06.26. 08:38:00

@Neo07: Menj csak, nem kell hogy hazudozz az EU-s pénzekről mint a másik nickeden a @wallenberg880702: -on.

belekotty 2016.06.26. 08:39:00

@answ: "hogy nem mindegy neked, hogy Csányi Sándor lesz gazdagabb vagy Alan Stewart? "
Azért az nem mindegy!

Kalap úrfi 2016.06.26. 09:52:53

@Brendel Mátyás: buzibrendel féltékeny, mert azt hiszi csak a keresztények fajtalankodhatnak gyerekekkel, ezért ő nem meri csinálni.. buzibrendel egy látens pedofil, hazátlan bohóc,akit senki nem szeret, ezért kell pár évente új országba költöznie (persze a világ a hülye)

Kelly és a szexi dög 2016.06.26. 10:10:28

@William Kidd: ez bizony így van: nem a Suzukiban dolgozó szlovák vendégmunkással van problémánk!

midnight coder 2016.06.26. 10:50:40

@Brendel Mátyás: "ez már a 40-es években elavult, te faszfej!"
Mondjuk úgy, hogy a 60-es években volt egy olyan téveszme, hogy majd a Nagy Fehér Ember elrendezi a világ bajait. Persze ez a téveszme azért már nem volt annyira nagyon új - végül is a gyarmatosítás is kb. ugyanerről szólt. A gond csak az, hogy a 60-es évek óta a világ bajai - nem kis részben a Nagy Fehér Ember beavatkozásai nyomán - a sokszorosára nőttek. Lásd népességrobbanás. A másik oldalon pedig, az EU már rég nincs abban a helyzetben, hogy megoldjon bármit is. Még a görög válságot sem tudjuk megoldani. Az, hogy a németek nyakán nincs 10 millió iszlamista annak köszönhető, hogy derék török szövetségeseink lelövik őket a határon helyettünk. Azok a derék török szövetségesek, akik amúgy a mai napig is aktív népirtást folytatnak a kurdok ellen, az IS-sel vállvetve. Amúgy azok a kurdok viszont, akiket aztán tényleg üldöznek minden vonalon, nem menekülnek hanem harcolnak a hazájukért.

midnight coder 2016.06.26. 10:52:42

@Brendel Mátyás: "tényleg az öreg tahók szavaztak a Brexitre"
Valahogy nem vagyok benne biztos, hogy a mai brit oktatási rendszer végtermékei annyival okosabbak lennének mint a nagyapáik voltak.

midnight coder 2016.06.26. 10:56:32

@Brendel Mátyás: "a keresztények fajtalankodnak a gyerekekkel."
Ja. Mert ebben a kultúrkörben ez elítélendőnek számít. Ma. Pár száz éve teljesen rendben volt, ahogy egy bizonyos kisebbségnél ma sem annyira probléma ha a 12 éves kislánynak 18 éves barátja van. A Közel-Keleten pedig a 6 éves menyasszony sem az ördögtől való dolog.

na4 2016.06.26. 12:11:25

Az EU. kívül is van élet. Az angoloknak Anglia kell, nem pedig az EUs alamizsna és belepofázás. A konzekvenciákat Brüsszelnek kell levonnia. Az EU-nak amúgy vége. A bomlás megállíthatatlan, eldölt az elsö domino.

Ez a név már foglalt! 2016.06.26. 13:02:42

@wallenberg880702: "Ha az angliai zsidó Tesco (Tes-Cohen) ide jön Magyarországra, itt megvesz egy dinnyét 100 forintért Kovácstól, azt eladja 120 forintért Szabónak, akkor kap 20 forintot, amit Kovács és Szabó össz pénzéből tehát a magyar nemzetgazdaságból szerez meg, anélkül hogy adott volna értéket a magyar nemzetgazdaságnak, tehát parazita.
Most próbáld megmagyarázni nekem, hogy az tulajdonképpen jó nekünk ha paraziták kiviszik a pénzünket. "

Haver... ha Szabó dinnyét akar venni, akkor mit kell tegyen? Lemegy a sarki légkondicionált tescoba és megveszi a friss dinnyét 120 Ftért. Ha nem lenne a tesco, akkor el kellene menjen az alföldi dinnyeföldre Kovácshoz, hogy megvegye tőle 100 forintért. Biztos jobban megéri... Tudod mi az a hozzáadott érték? Hát egy kereskedelmi láncnál a kereskedelem, az az ő terméke, nem pedig a dinnye.

Emberek gazdasági és értelmi képessége a béka segge alatt van sajnos, ahogy az a posztban is le van írva. Az ilyen emberekre alapozva lehet választásokat nyerni. Az egyre silányabb oktatás is csak ennek a modellnek kedvez.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.06.26. 13:32:06

@wallenberg880702: Miért is dobálják minden szezonban a hazai termelők a dinnyét a multi parkolóba?

Mert azok olcsón behozzák a görög dinnyét, a hazait meg nem tudja megfizetni a vásárló. Gőgös is megmondta, hogy a kétszáz forint alatti tej, az már áfacsalás. Orbán ne a multikon hisztizzen, hanem tegye a dolgát, pl. védje a magyar termelőket (nem az oligarchákat)!

monddazigazatmar 2016.06.26. 13:56:33

@je suis chauve: "és most mindenki, különösen Merkel és Juncker összecsinálta magát, mert egy önbizalomhiányos nyikhaj írt egy kommentet kompenzálandó az önértékeléshiányát :)"
Tudod, most mindenki kapkod mint Bernát a ménkűhöz, mert néhány millió önbizalomhiányos nyikhaj éppen úgy döntött, hogy kilépnek szigetestől a francba.

2016.06.26. 14:01:50

Amúgy Új-Zélandra évente 3000 bevándorlót engednek be. Én már gondolkodok a dolgon. Kicsi a népsűrűség, kisebb az esély, hogy turbóősmagyarokba fusson bele az ember.

élhetetlen 2016.06.26. 14:04:39

@wallenberg880702: Próbáljuk meg másik oldalról. Nem jó nekünk, hogy kiviszik a pénzt. A megoldás, hogy a magyar gyáros által gyártott magyar autóddal, magyar benzinnel elmész a dinnyeföldre, ha kell egy dinnye, a krumpliföldre, ha kell két kiló krumpli. Ebben az esetben itthon marad a pénz, kivéve, ha a dinnye termesztő télen nem a Bahamákon költi el, mert akkor ez sem jó, tehát jöhet a kiutazási tilalom, és kiutalni se lehessen az országból pénz. Így gondolod? Mert azt már többen megírták neked, hogy, ha a Tescót megveszi akármelyik magyar nagytőkés, az nem fogja a hasznát elkölteni tejre, kenyérre itthon, hanem vesz Cannes-ban egy nyaralót, és egy hajót, és máris nincs itthon a pénz, de ezt valahogy nem fogadod el, mint tényt. Vagy úgy gondolod, hogy, ha egy magyar költi el Cannes-ban a pénzt, az többet segít a magyar gazdaságon, mintha egy angol költi el ott? Több marad a nemzetgazdaságban?

2016.06.26. 14:05:17

@monddazigazatmar: Igen, főleg az önbizalomhiányos nyikhajok kapkodnak, mert nekik van a legkevesebb esélyük a korrigálásra. Alacsony képzettségi szint, nyelvtudás hiánya stb... pont azok a vesztesek akiket beugrattak a hülyeségbe.
Ismerek néhány turbómagyart kint, akik köpködtek az EU-ra. Most összeszorult az ánuszuk erősen...

élhetetlen 2016.06.26. 14:16:52

@belekotty: Legfeljebb Csányinak nem mindegy. Nem nagyon olvastam olyanokat, hogy a magánvagyonából ingyenes uszodát építene és tartana fenn x faluban, vagy iskolákat újítana fel jótékonyságból, vagy hasonló. Tehát a „gyalog szempontjából mindegy, kinél landol a pénz. Vagy a nemzeti büszkeséged nő, ha Csányi gazdagodik?

Void Bunkoid 2016.06.26. 14:57:56

@pánpéter: nem akarok nagyon akadékoskodni, de a legtöbb nemzetállamban gondolkodó politikus (nemcsak Magyarországon, bárhol a világon) általában ezredéves hagyományokra, nemzeti öntudatra, satöbbikre szokott hivatkozni, holott a (centralizált) nemzetállam koncepciója egy meglehetősen újkori, 19. századi találmány. Előtte nem voltak konkrét nemzetállamok, hanem ugye bármennyire is viccesen hangzik, de még a 18. század végén, 19. század elején is iszonyúan hűbéri viszonyok határozták meg az "országhatárokat". Az a terület tartozott pl. Magyarországhoz, amelyik terület ura, tulajdonosa elismerte a mindenkori magyar királyt uralkodónak, lett légyen az illető földbirtokos magyar, vagy akár horvát, szász, székely, vagy tót.

A 19. században, főleg a napóleoni idők után kezdtek öntudatukra ébredni a nemzetek, és lehetőleg nemzetiségek alapján egységesedni, így lett Ausztria (ami ráadásul perszonálunióban működött Magyarországgal "Osztrák-Magyar Monarchia" néven, ugye emlékszel...), a piemonti köztársaságból kinövő egységes Olaszország, a császári Németország, satöbbi.

Most, a 21. században, amikor az emberiség minden előző kornál mobilisabb, megint kezdenek eltűnni ezek a nemzeti/nemzetiségi alapon húzkodott határok. Ezen lehet keseregni, meg visszasírni a dicső huszármentés múltat, de attól még ez a világ rendje, max aki ellenkezik, az sokkal később fogja belátni, hogy ennek így kell történnie, és leszakad-lemarad. Ennyi.

pánpéter 2016.06.26. 15:45:16

@Void Bunkoid: ebben sok igazság van, ettől még a kulturális és vallási önazonosság, a hagyományok tisztelete és életben tartása, a nemzeti identitás fontos, és nem írhatja felül sem a multikulti, sem a más kultúrájú és vallású gazdasági bevándorlók erőszakos betelepítése.
Amiről Te beszélsz, az nyilván összeurópai konteksztusban rendben van, viszont Európa-közel kelet, Európa-fekete Afrika konteksztusban már egyáltalán nem tud működni. Soha nem is működött, és soha nem is fog.
Egy magyar és egy nemet állampolgár vallási, kulturális értelemben lehet azonos, ugyan ez viszont nem mondható el mondjuk egy német szomáliai összefüggésben. Európa ilyen értelemben lehet egységes, de semmi képen nem lesz egységes sem a közel kelettel, sem fekete Afrikával.

monddazigazatmar 2016.06.26. 19:49:50

@je suis chauve: "Alacsony képzettségi szint, nyelvtudás hiánya "
no igen, egy átlagangolnak nagyon fontos a nyelvtudás.
Szerintem menj Új zélandra, vissza se nézz, de főleg ne írj.

monddazigazatmar 2016.06.26. 20:14:14

@Void Bunkoid: Ennek így kell történnie... Lószart mama! Ha így kéne történnie akkor éppen nem szétesőben lenne a tákolmány.
Akkor kellene így lennie, ha a népeknek a természetes igénye lenne, nem egy erőltetett marhaság.

2016.06.28. 05:20:00

@Brendel Mátyás: Elmehetnél már a jó kurva tetves anyádba Brendel! Egyre hülyébb vagy baszki!Abba kéne hagynod a drogot te marha, mert az agyad helye is elfolyósodott már teljesen.Kereszténygyűlölő majom!

2016.06.28. 05:25:07

@élhetetlen: Az egyetlen dolog amit a gazdagok a szegényeknek adnak, az a segély. Semmi, de semmi más!
És azt sem mindenhol, csak a jóléti államokban!
Ezt vésd a fejedbe örökre!

2016.06.28. 05:29:16

@élhetetlen: Segély! Segélyke! Segélykék!
Aprópénz! Fillérek! NUDLI, hogy ne dögölj éhen!
Nem munkát ad a gazdag hanem SEGÉLYT,amiért elvárja a napi 12 óra gályát! Segélyt kapsz és nem fizetést a munkádért.Amit te kapsz munkabér gyanánt az nem bér,hanem annyi SEGÉLY, hogy éppen ne dögölj éhen!
Humánusabb lenne ha hagynák éhen halni az embereket inkább, mert napi 12-26 óra gályával úgy is tuti biztos a halál!

Void Bunkoid 2016.06.28. 19:27:20

@monddazigazatmar: alapvetően a népvándorlás bizonyos körülmények között igenis természetes igénye bármilyen népnek, ugyanez a népvándorlásféleség megtörtént a 16-18. század között az USA felé, ráadásul ott is voltak már - igaz kevesen - őslakók, akiket az odajövő civilizált nyugati telepesek módszeresen kiirtottak vagy erőszakosan saját maguk közé integráltak, ugyanígy megtörtént a 10. század folyamán PONT velünk, amikor is a jó kis vacogós Ural-vidéki őshazánkat otthagytuk a Kárpát-medencéért (mondjuk mi pont jól csináltuk, az épp kipusztulóban levő avarok utolsó hírmondói voltak csak itt, lényegében mi egy "üres telket" foglaltunk el, és pont ugyanilyen népvándorlás zúzta le a Római Birodalmat a 4-5. században. Mondjuk megjegyzem, érdekes módon az ideérkező barbárok (frankok, egyéb germánok, gótok) nagy része érdekes módon igen hamar magáénak érezte a keresztény tanításokat, tulajdonképpen egy az egyben átvéve az akkor már római államvallásnak minősülő intézményt, talán egyedül a hunok maradtak pogányok.

Ja, és a betelepítési kvóták: a 13. században az egyik, ha nem a legnagyobb Árpád-házi uralkodónk, IV. Béla betelepített az ország közepére egy rakás, a mongolok elől menekülő kunt meg jászt. Éppen most is le lehetne rakni mittomén háromezer arabot a Hortobágy vagy Bács-Kiskun közepére, hogy nesze, éljetek, gazdálkodjatok...csak ugye kedves menekültjeiknek ez derogálna, ők legnagyobb valószínűséggel nem a mezőgazdaságban, hanem a vendéglátásban vagy szórakoztatóiparban akarnának elhelyezkedni (legalábbis bárki bármit mond, eddig az összes angolul nyilatkozó menekült nyugaton azt nyilatkozta, hogy vagy valamiféle celebként/sportolóként, rendezvényszervezőként (a "rendezvényszervező" amúgy szerintem a világ egyik legnagyobb pofájúnak hangzó, de valójában a világon semmi szakképzettséget nem igénylő munkaköre, bárki tud telefonálni meg árajánlatokat kéregetni emailben...) vagy kebabos büfésként akar elhelyezkedni, futószalag meg kétkezi munka nótenksz).

Void Bunkoid 2016.06.28. 19:42:40

@pánpéter: rövid úton igen. De hosszú távon, meg elegendő keveredéssel (már ha az európaiak is keverednek Afrikával) kialakulhat egy valamilyen eddig nem látott-tapasztalt dolog, ami már lehet egységes.

Pl. a kereszténység sem olyan volt a népvándorlás előtt, mint utána némivel később - az ősi, kiforratlan kereszténység még egy nagyon sötét, dogmatikus, már-már babonaszerű axiómákkal és rituálékkal teli, nagyon sokban leginkább az ortodox zsidó(!) vallásra hasonlító dolog volt, aztán később jöttek ezek a barbárok, szépen idővel belemixeltek egy rakás pogány rituálét meg legendát, és modernizálódott a dolog, elfogadhatóvá vált az őslakosnak meg az idejöttnek is, máris volt közös identitás. Ma meg már annyira bonyolult, sokrétű, akkora háttéranyaggal rendelkező valami, hogy ha leülsz egy teológussal beszélgetni (nem jehovistával, azok még mindig pont olyan dogmatikusak és véresszájúak, mint a 2-3. századi őskeresztények...), és nem vagy teljesen megingathatatlan materialista/marxista/ateista, akkor a végén még előfordulhat, hogy igazat adsz a teológusnak és az "megtérít".

2018.07.10. 14:17:15

@monddazigazatmar: nem egészen. Az angolokat megvezették. Csak egy kérdést tennék fel: aki a kilépésre szavazott, melyik brexitet választaná?
A brexit fő gondolatai között volt a mezőgazdaság és a halászat. A gdp 7.5%-át adják. Már most gondok vannak, a halászok sírnak, hogy nincs piac a termékeknek, de az is érdekes példa, hogy egy farmer Kínában vett földet, hogy ott termelje a híres blueberry-t, mert Angliában nincs, aki leszedje....öngól.
süti beállítások módosítása