Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.08.25.

Itt a vég, jöhet a szabadrablás: saját bíróságokat akar a Fidesz

Hakapeszi Miki

Eljött hát ez is. Tudtuk, hogy bekövetkezik, egyértelmű volt az előzményekből. Csak az volt a kérdés, mikor és milyen módszerrel nyúlja le Viktor az igazságszolgáltatást is.

Most kiderült: sunyin, ahogy szokták. Meg fogják tudni magyarázni az őket hatalomban tartó agyhalottaknak, hogy ez jó, meg hatékony, meg van ilyen máshol is, szó nincs rossz szándékról, ennek ellenkezőjét csak a csecsein nullhuszonnégyben migráncsokat melengető Brüsszel, meg a levitézlett , Soros-pénzen tengődő magyar ellenzék mondja. 

Miközben minden írástudó és írástudatlan a Bayer-ügyön rugózik, talán észre kéne venni gyorsan, hogy ez most sokkal fontosabb, sőt a legfontosabb. A közelmúlt nagy fideszes lopásai és egyéb ganéságai azért derülhettek ki, mert a bíróságokat még nem tudták maguk alá gyűrni. Bassza meg, alig pár hete írtam ezt:

A fő tanulság ebből is az, hogy céljaik eléréséhez minden eszközt igénybe tudnak venni és igénybe is vesznek. Az állami szervek a banktól az adóhatóságon át a vagyonfelügyelőig fideszes füttyszóra működnek, az egyetlen szerencse, hogy a bíróságokat továbbra sem tudták lenyúlni, azok maradtak a jogállam utolsó bástyái. Aki az elmúlt években ellent tudott állni a fideszes lopodának, az szinte kizárólag bírósági úton tudta ezt megtenni, minden mást már a fiúk irányítanak.

Na most ezt is megoldják. Ha összejön, ezentúl azt, ami kínos lehet nekik, a saját kis talpnyalók által működtetett saját kis bíróságok fogják tárgyalni. Ami eddig kiderült, az többé nem fog. Ha ez elgurul, semmi sem akadályozza meg őket a további szabadrablásban és abban, hogy minden terhelőt eltitkoljanak. Ha tud valaki valami frappánsat a helyett, hogy most lövöldözik telibe röhögve az utolsó szögekkel a jogállam koporsóját, akkor írja meg.

Az ország morális állapotát illetően baromi fontos kérdés, hogy erre most megmozdul-e valami. Remélem igen, de félek, nem. Nyilván a nagy televanatököm masszának jobban fájt az internetadó, mint a demokratikus jogrend felszámolásának utolsó lépése, de a picsába már, nem kéne esetleg az utcára menni? Meg valami vállalható alternatívának felállni? Ha ez 2018-ig nem jön össze, később sokkal, de sokkal nehezebb lesz megszabadulni a mai bandától. 

Frissítés: Lézer bejelentette hivatalosan is az új bíróságokat, nemzetközi példák, persze nem lesz csókos, az igazság érdekében, stb. Lesz ötpárti egyeztetés, de ne örüljünk, ez kényszer, mert sajna elkéstetek fiúk, a cucc kérharmados. Na majd meglátjuk, ki szavazza meg velük. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

81 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr7811651292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NYJetsTD 2016.08.25. 13:48:14

Látod, te vagy a hibás. Adsz itt nekik ötleteket :-D

pamut 2016.08.25. 13:48:27

Az egyik legfőbb nemzeti kincsünk, a magyar jogállam kinyírása, és a független igazságszolgáltatás beszántása = támadás a magyarok ellen, nyílt magyarellenesség.

És ezt a magyarellenes támadást a fideszesek lelkes éljenzése, álló ovációja mellett csinálta végig orbán.

NYJetsTD 2016.08.25. 13:55:50

@pamut: Ez igaz, de tegyük hozzá, mind ezt a rendkívül tehetségtelen (vagy szintén korrupt) ellenzék csendes asszisztálása mellett.

a nagy hohoohooo 2016.08.25. 13:58:26

@NYJetsTD:

Nanana nem vagy te inkább olyan látens orbánimádó?

Mert mi tettél te és másik is ,hogy az ellenzék szavának legyen súlya ,márminthogy álljon ki a többszázezer ember egy például a FideSS korrupcióellenes tüntetésen?....a vizitdíjon is elsunnyogtatok.

Találtam a neten.
Egy komment a sok száz közül:
"Csaknyugi. Öt év alatt seggbe lettek toszva a rokkantak, a tanárok, az egyetemisták, a magánnyuggerek, a nyuggerek, a kiskeresetűek, a segélyezettek, a szegények, a rendőrök, a kisvállalkozók, az autósok.
Azaz kb húszmillió a tízből. És mégis: minden választáskor az derül ki, hogy bárki szívesen leszopja vityát. Hát mit várok én egy ilyen ork néptől? Egy mekegő kecskének nagyobb az öntudata..."

Aranyhal is olyan , amire körbe ér az akváriumba elfelejti hol járt ... Magyar nép is hasonló ezek szerint , már nem számít a korrupció , nem lényeg ,hogy eladják a földet , kizsákmányolják a népet , nincs elszámoltatás , nincs rend , nincs egészségügy , nincs normális megélhetés , de van kerítés és van újra tapsoló birka .
Ez a legrosszabb kifogás ,hogy nincs alternativa! alternativa mindig van! erre való hivatkozással hagyni hogy ez a gyökér újra nyerjen?már az is a birkaságra vall,hogy 98-02 után meg kajálták a szövegét aztán program nélkül 2/3-ot kapott majd a "Folytatjuk"ra újraválasztották ,mert nincs alternativa-ra való hivatkozással a nagytöbbség baszott elmenni
szavazni! akkor csókolom tessék viselni a hülyeség árát! a tüntetéseknekmeg semmi értelme ettől aztán semmi nem fog változni! és a nincs alternativa-ra való hivatkozással birkamód végignézni ahogy kilopja a szemeteket és kivezeti az országot az EU-ból! Ezt senki nem fogja megoldani az ország helyett!
Itt már régóta nem balról,vagy jobbról van szó kishazánkban,hanem demokrácia ,vagy diktatúra kérdéséről.
Haa Haza az, amit ezek az árpádsávos, turulszaragyú mélymagyarok kizárólag maguknak vindikálnak, akkor az nem az én hazám... az én Hazám itt Európa közepén mindazoké, akik értelmes módon képesek gondolkodni
Európáról, magyarságról, jövőről, együtt, kirekesztés nélkül... ahol nemcsak magyar vagyok, hanem ember is.

storker (törölt) 2016.08.25. 14:02:47

csak az erőből értenek; majd legyen népbíróság, ha ők kerülnek ellenzékbe

NYJetsTD 2016.08.25. 14:06:36

@a nagy hohoohooo: Szerintem eltévedtél a sok mondat között. Nem állítottam soha, hogy nincs alternatíva. De azt állítom, hogy az nem a mai parlamenti ellenzék.
Ők az elmúlt hat évben nem hogy nem tudták megszólítani a választókat, de gyakorlatilag csak biodíszletként üzemeltek. Többször is szorgalmaztam, mivel úgy sincs semmilyen hatásuk szavazásokra, döntésekre, álljanak már végre onnan fel, mert így csak legitimálják ezt az esztelen népbutítást.
Az meg végtelenül szomorú-vicces, hogy az ismerőseim nagy része már a Kétfarkúban lát csak lehetőséget. Ezzel azt hiszem mindent elmondtam a parlamenti "csak a kis pénzünk legyen meg" szekcióról és az emberek kiábrándultságából.

a nagy hohoohooo 2016.08.25. 14:14:22

Sőt, arról is ez az új bíróság döntene, hogy mit lehet eltitkolni az állampolgárok elől. A tervezett szabályok szerint a közérdekű adatokért indított perek is itt dőlnek majd el."
Majd mi eldöntjük, oké?Saját bejáratos igazságügy, kizárólag hithű oligarcháknak és politikusoknak.
Vannak a hatalom számára kiemelten fontos gazdasági, politikai ügyek.
Hogy biztosan „Mészáros Lőrinc” nyerje a közbeszerzéseket.
Hogy Andy Vajna vásárolhasson tévécsatornát.
Hogy a Matolcsy-klánt tömje közpénzzel a Nemzeti Bank.
Hogy Simicska Lajos cégeit bírságolja rommá mindenféle hatóság.
Hogy bizonyos kérdésekben ne lehessen népszavazás.
És hogy amit ezekről el akarnak titkolni, az lehetőleg sose derüljön ki.
Ez egy bíróság lesz, úgyhogy ide nem kell annyi bíró"
Konkrétan csak egy, két pecséttel, amikre az van írva, hogy "Elutasítva" és "Titkosítva". Az első kerül az adatigénylésekre, a második az összes többi aktára.
Erősen túltolják most már, hogy ki kinek is tartozik elszámolási kötelezettséggel. Ezeket a gennyeket nem azért szavazta meg bárki is, hogy aztán visszaköpjön a bennük megbízókban. Persze azt sem értem, aki ezek után még bízik az ilyenekben.
Sosem kellett volna megválasztani őket
Igaz nem is lettek, akkor hogyan uralkodhatnak?
Hát "jogtechnikailag".....az emberek 20%-a szavazott rájuk
Csak nem valami választási manipuláció volt ? ....hehhee...na valami rémlik..
Nehéz eldönteni, hogy mosta Bayer ügyről terelnek ezzel, vagy fordítva.
Lehet akkor erről próbálják elterelni a figyelmet bayerzsolt lovagkeresztjével? kicsit nagyobb szemétségnek tűnik, hm...A hatalom, főleg ha minél illiberálisabb mindig is szerette kitüntetni a talpnyalóit és, ha ez egy "állat", akkor az.
Itt viszont mindenki pénzéről van szó! A saját pénzedről, az összesről, nem egy talpnyalóról a sok közül!
Bő 1,5 év van a választásokig be kell kapcsolni a turbógombot a lopógépezeten. Öveket kérjük becsatolni, a foguk fehérjének a kimutatása következik (vagy ami eddig kilátszott, az is elrejtésre kerül - mondjuk egy cinikus röhögő pofázatban.
"a jogállamiságot és a bírói függetlenséget veszélyeztetőnek írták le"
Jogállam az eddig se volt, a bírói függetlenség meg megmaradhat, csak a jogkört nyirbálják meg.
Azon mondjuk tényleg röhögnöm kell, hogy ezt az egész bohózatot a mihígmélymagyar "íkúvitéz"választópolgárok megszavazták, és megfogják 2018-ban, 2022-ben is.
De hát istenem, olyan szépeket mond ez a Viktor, minden szava simogatja az árva lelkemet, meg mindig egy csomó magyar zászló van mögötte, rossz ember nem lehet.
Javaslat: Népbíróság. Egyfajta ítélet. És majd pár hónapig nézegetjük az oszló hulláikat a lámpaoszlopokra felkötve. És nem csak az övéket. Mindenkiét, aki a parlamentben cinkostársként,vagy szervilis kiszolgáló ,a hatalom árnyékában kiváltságokat,vagyont ,közpénzt élvező alattvalóként segítette ezeket. Tudom, hogy van ott, egy-két jó ember is. Járulékos veszteség. Majd tisztelgünk az emlékük előtt. De ne félj, a következő senkiháziak meggondolnák igencsak, hogy mit mernek megcsinálni, amikor az előzőek hullái még ott lobognak a szélben és a varjak lakmároznak belőlük.

Bambano 2016.08.25. 14:19:18

azért is precíz ez az időzítés, mert már érlelődik (legalábbis remélem) a következő komoly balhé a kábeltv előfizetések körül. A tv2 és az rtlklub díjat fog szedni a két fő csatornájáért, amiért eddig nem fizetett senki. Összesen nagyjából 600 forint + fa az alap listaár. Ez a szociálisan rászoruló rétegnél akár duplájára is emelheti az alapvető tájékozódás költségét. Az első emelt díjú számla elvileg szeptemberben esedékes.

Szerintem egy normális világban ezért ugyanúgy utcára mennének az emberek, mint a netadó miatt. tehát két esetet látok:
- vagy tényleg lesz belőle orbitális balhé, és akkor az fogja tematizálni a beszédet, nem a bíróságok felszámolása
- vagy nem lesz belőle semmi, és akkor viktorék szétröhögik az agyukat, hogy ezzel az országgal bármit meg lehet tenni büntetlenül.

a nagy hohoohooo 2016.08.25. 14:20:14

@NYJetsTD: Aha és hány ellenzéki tüntetésen voltál ott te magad?....sorolhatnám a náci szobortól végig talán a legutóbbi tanárok-diákok-szülőkig ahol ha sokat mondok úgy ötszáz ember jött össze,pedig az oktatás lesüllyesztésével már a gyerekeink,netán az unokáink alattvalóvá formálása ,a jövő ,az emberek,az ország jövője ellehetetlenítése folyik...

NYJetsTD 2016.08.25. 14:30:39

@a nagy hohoohooo: Én értem és megértem a hevességed, de sajnos azt kell mondanom, hogy így csak összemosol mindent. A tanár tüntetés egy nagyszerű civil kezdeményezés volt, az ellenzéki pártok a töredékét sem tudták megmozgatni így az embereknek.

NYJetsTD 2016.08.25. 14:36:14

@a nagy hohoohooo: Azt kellene sokaknak megérteni, hogy egy ideig még volt valamennyi anyagi lehetősége és média tere a parlamenti ellenzéknek arra, hogy valami igazán ütőset alkosson, Ezt szép lassan teljesen eljátszották. Hiába minden idők legkorruptabb, legkétszínűbb vezetése, ők csak halkan nyammogtak. Örök hiba volt. Az hogy nem állnak fel, jelezvén az Európai Uniónak és az európai népeknek, hogy itt valami elképesztő szabad rablás folyik, csak tovább erodálja őket.

Sako 2016.08.25. 14:43:26

@a nagy hohoohooo: Majdnem mindenben egyetértünk, de a tüntetésnek van értelme. Pont a netadó elleni tüntetés bizonyítja, Vityáék azonnal meghátráltak amint egy nagyobb tömeggel találták szembe magukat. Az a baj ebben az országban, hogy a normális, becsületes emberek hallgatna és az a büntetésük hogy szemét aljas csürhe uralkodik rajtuk/unk. Egyébként én ott voltam egy jó pár tüntetésen, ahol sajnos azt is éreztem hogy képtelenek vagyunk összefogni. De ez már nálunk magyaroknál történelmi hagyomány.

ijontichy 2016.08.25. 15:00:06

@NYJetsTD: Az, hogy az orbán vezette mszmp utódpárt semmilyen szinten nem vállalható, már látszott az ezredforduló környékén is. Ehhez képest nagyon szépen sikerült össztársadalmi szinten elültetni, a "fidesz a kisebbik rossz, meg az első Orbán-kormány a kormányzás netovábbja volt stb." mantrát. És nem a sokszínű tolvaj - ám mégis nyugatiasabb - ballib miatt elsősorban. A társadalom zöme csak beállt csaholni a fideszes retorika mögé. Meg is lett a kétharmad, nem is egyszer, kétszer! Tudod mi ez nyüszögés? A jó öreg "fogjuk meg és vigyétek!" Mert egyszerűbb azt mondani, hogy "mert ez az ellenzék..." Ne már, ez a ballib ellenzék már 98-2002 között is pont ilyen balfék ellenzék volt. Talán nem kellett volna a T. magyar társadalomnak, 2010-ben vörösködös tekintettel 2/3-al beszavazni vityáékat a hatalomba. Se még évekig együtt szidni a hiperaktív Ferit a fityeszesekkel (aki egyébként egy rossz politikus, de még a saját pártja is képes volt az eltávolítására - na ez nem fog menni vityával), vagy a politikusnak tényleg nem való Bajnain röhögcsélni. Ugye tudod, miért nem kell - a vicc szerint - a pokolban a magyarok üstje mellé őr?

Aki tehette azóta lelépett onnan, mert benőtt már a fejünk lágya és tudjuk, hogy csak egy életünk van, azt pedig nem mindegy, hogyan éljük le (a gyerekeinkről nem is beszélve). 2014 pedig megmutatta, hogy amíg vitya föl nem dobja a bocskort, ettől a rezsimtől nem igazán fog Mo. megszabadulni. Basszus 2010-ben még megmosolyogtam Bartus hisztis hangú írásait, pedig - a stílus követelte újságírói túlzásokat leszámítva - igaza lett. A vidék jó részén szó szerint a napi betevője függ embereknek a lokális narancskomcsy jóindulatától. Mit lehet nekik ígérni és egyáltalán milyen úton jut el oda az ígéret? Hogy lehet ígérni, ha egy esetleges fidesz választási vereséget követően a kulcspozíciókból törvényes úton nem lehet kirugdalni vitya embereit? Hogy zilálod szét azt a gazdasági hatalmat, amit ezek - kevés és lojális kezekbe - összelapátoltak?
Ennyit erről a "töketlen ellenzék" c. mantráról. A konc elfogyott, lehet inni a levét. :-/ A negyven év komenizmust meg lehet toldani negyven év orbánizmussal (jó hír, hogy ennek kábé a fele letelt), csak épp ez utóbbit nem ruszki géppisztolyok felügyelte választásokon kapta nyakába a nagyérdemű.

saci02 2016.08.25. 15:11:30

Ezek utan Magyarorszag doglott hallszagu lesz...

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2016.08.25. 15:19:22

Nem vagyok otthon a témában, de ez nem 2/3-os törvény? Az meg ugye nincs meg most, ha jól tudom. Akkor?-hol a gond? Ha így is átmegy, akkor nincs kire mutogatni.

NYJetsTD 2016.08.25. 15:19:50

@ijontichy: Ugyanazokat a köröket futjuk. Te is azt írod: "2014 pedig megmutatta, hogy amíg vitya föl nem dobja a bocskort, ettől a rezsimtől nem igazán fog Mo. megszabadulni." Tehát akkor mit is ért el az ellenzék?
Hat éve várja sok ember, hogy hátha lesz valami tényleges érdemi lépés, de mostanra gyakorlatilag esélytelen. Az ellenzék csak követi a sok jogtiprást és parlamenti részvételével legitimál.
Ráadásul addig vártak, hogy elértük azt a pontot, mikor az EU inkább pénzeli viktort, minthogy putyin ölébe engedje, már rég leszarják ők is a demokratikus elveket.
Az meg sajnos egészen biztos, hogy magát jobboldalinak nevező kommunistáink nem fognak már észhez térni. Őket már annyira csak a hit vezérli, hogy ha holnaptól újra munkásőr ruhában kéne flangálni, nem azt kérdeznék miért, hanem azt, miért nem mától?

Magentax 2016.08.25. 15:40:52

@HK417: Jajj, hát majd ennek a nemzetre gyakorolt pozitív hatásáról is megdumálják a Vonát.

Bambano 2016.08.25. 15:43:31

@ijontichy: "Hogy lehet ígérni, ha egy esetleges fidesz választási vereséget követően a kulcspozíciókból törvényes úton nem lehet kirugdalni vitya embereit?": ez annyira sima ügy és egyszerű, hogy talán pont ezért nem jutott eszébe Viktoréknak sem.

a gazdasági hatalmat is le lehet bontani, csak ahhoz ugyanolyan módszerek kellenek, mint amivel felépítették, és ez legitimációs problémákat okozhat.

problémát látok még abban, hogy annak az mszp-nek, akinek volna apparátusa, annyira nincs esze, hogy hillereket favorizál. vagy lepaktált a fidesszel, és asztalról lepergő morzsákért kussol.

CyberPunK 2016.08.25. 16:32:20

Itt még komolyan elhiszi bárki, hogy egymásnak keresztbe tenne a politikai elit valaha? Hol az mszp-s elszámoltatás? Ezen gondolkodjatok kicsit el.

Merlot 2016.08.25. 16:46:01

@ijontichy: Nagyon sok mindennel egyetértek, amit írtál, az jó keresztmetszet is a magyar valóságról, múltról, jelenről, várható jövőről. (Vitya kihalásig...)

De ezzel a mondatoddal vitatkoznék:

"Hogy lehet ígérni, ha egy esetleges fidesz választási vereséget követően a kulcspozíciókból törvényes úton nem lehet kirugdalni vitya embereit? "

Úgy lehet, ahogy a fidesz-komcsik a sztálininak mondott alkotmányt felrúgták, mint a tyúkszart, mindenféle társadalmi egyeztetést nélkül.
Pontosan úgy. Azaz minden közhatalomba beágyazott fő és algecit egy nagy rúgással - parlamenti vagy azon kívüli döntéssel - eltávolítani. (Hiába lettek 7 meg 9 évre kinevezve)
Miért tartaná már tiszteletben a következő hatalom a fideszmaffia 2/3-addal áterőltetett döntéseit a bebetonozásokról???

Kormány és rendszerváltás kell!

CyberPunK 2016.08.25. 17:05:05

@Merlot: Ezzel nincs is baj, de kit raknál a helyükre? Már ott megbukik az ország, hogy nem tud mondani senki 200 megbízható képviselőt a parlamentbe, és kb 50-100 megfelelő minisztert, meg pár feddhetetlen ügyészt. Ja, gondolom az is meg van, hogy az alkotmánybíróságnak és a kúriának is repülnie kell. Ezért nem fosik a fidesz a néptől, nincs alternatíva, és még ha el is zavarjuk őket, sose fogja senki őket elővenni.

Szelid sunmalac 2016.08.25. 17:17:04

@NYJetsTD: akkor csak hogy tisztazzuk: Ki van kormanyon? Ki akarja ezt? Ki csinalja meg?

A tobbi faszsaggal elmehetsz a picsaba. Szerintem egyebkent a dalai lama a fobunos a Breivikert, mert nem tett ellene. Hulye vagy bazdmeg?

Scagnetti 2016.08.25. 17:27:36

" Na majd meglátjuk, ki szavazza meg velük. "

Majd jön egy segítőkész jobbikos vagy egy "véletlenül" félreszavazó dékás és meg is van oldva.

NYJetsTD 2016.08.25. 17:41:36

@Szelid sunmalac: Ezzel nem tudok mit kezdeni, ezt a szintet a bayer hívek is bármikor hozzák.

Szelid sunmalac 2016.08.25. 17:48:05

@NYJetsTD: Jellemzo. Epp hivatalossa teszik a diktaturat, te rafogod az ellenzekre, ami 6 eve ELLENZEKBEN van, majd egy erre ramutato kommetel kaücsolatben erdemben nem valaszolsz, csa stilusrol hablatyolsz. Ritka szar vagy.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.08.25. 17:59:29

@Szelid sunmalac: ne minősíts ilyen stílusban, szerintem normális kérdésre kapni fogsz választ, teljesen rendben voltak az eddigi hozzászólásai.

a nagy hohoohooo 2016.08.25. 18:05:40

@NYJetsTD: " Az hogy nem állnak fel, jelezvén az Európai Uniónak és az európai népeknek, hogy itt valami elképesztő szabad rablás folyik, csak tovább erodálja őket. "
Megcáfollak,itt van például Ujhelyi,vagy volt Bokros.

www.facebook.com/dr.ujhelyi.istvan/?fref=ts

www.facebook.com/Bokros-Lajos-433419726745928/?fref=ts

2016.08.25. 18:19:47

@a nagy hohoohooo: "Ez a legrosszabb kifogás ,hogy nincs alternativa! alternativa mindig van! "

Na sorold légy szíves és isten bizony arra szavazok.

teleorman 2016.08.25. 18:33:48

A helyzet sajnos rosszabb. 1990 és 2010 között voltak rosszul, de legalább nem a mindeható vezéri akaratnak alávetetten működő, azaz független intézmények. Volt nem csak gettókba visszaszorított, tehát milliónyi potenciális ellenzéki szavazót is nagyjából tárgyilagosan informáló szabad média. Parlamenti váltógazdaság, hatalmi alternatívát kínáló ellenzékkel. Jogállam, amelyet mindenki teli torokkal szapult: bírósági ítélkezés tempója és minősége...

És mire mentünk vele? A rendszerváltó K-Európa egyik legnagyobb vesztese, balekja, lúzere voltunk. Most tehát játszik a gyerek:

"Jöjj el, önkényuralom! Te szülj nekem rendet,

... játszani is engedd

szép(?), komoly(?) fiadat!"

Hát ez van, nemde? Persze ennek is nagyon rossz vége lesz, de azért addig eltelik még pár év.

Szelid sunmalac 2016.08.25. 18:51:20

@Hakapeszi Miki: Mar ne is haragudj, tobbek kozott pont azert tart ott Mo. ahol, mert bizonyos emberek relativizaljak az elkovetett dolgokat, illetve azokat kapasbol masokra kenik. Nekem ezzel a faszom tele van. Tele volt mar akkor is, mikor "emuttnyoceveztek". Ugyebar azt mar nem lehet, de a modszer maradt. Persze ha teged ez nem zavar....

agarik 2016.08.25. 19:15:46

Utcára? Minek? Akkor mi lesz? Semmi se lesz.

Btw, nem kéne szót ejteni róla hogy 6 éve minden második magyar ELVESZTETTE AZ ÁLLAMPOLGÁRÁSÁGÁT, mivel nem keresztény?

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.08.25. 19:28:29

@Szelid sunmalac: de zavar, értem az indulatodat is, én is fel vagyok baszódva agyilag, de a hangnemmel és a másik gyalázásával van a problémám. Végre egy poszt, ami alatt értékes kommentek vannak, ne kúrjuk el személyeskedéssel.

Szelid sunmalac 2016.08.25. 19:58:12

@Hakapeszi Miki: Most hogy lehultem es ettem valamit, termeszetesen igazat adok.
NYJetsTD nemzetveszto, barmit konnyuszivvel es arcatlanul arrogans modon masrakeno baratomtol pedig szives elnezeset kerem a szemelyeskedesert! Remelem egyszer egy szemelyesen is megvitathatjuk egy pohar hideg feherbor es nemi sorkorcsolya mellett, hogy miert is hord ossze arcpirito suletlensegeket.

Szelid sunmalac 2016.08.25. 19:58:57

@Hakapeszi Miki: Most hogy lehultem es ettem valamit, termeszetesen igazat adok.
NYJetsTD nemzetveszto, barmit konnyuszivvel es arcatlanul arrogans modon masrakeno baratomtol pedig szives elnezeset kerem a szemelyeskedesert! Remelem egyszer egy szemelyesen is megvitathatjuk egy pohar hideg feherbor es nemi sorkorcsolya mellett, hogy miert is hord ossze arcpirito suletlensegeket.

RealGlowface 2016.08.25. 20:01:43

Miközben nyilván egy ilyen felsőbíróság veszélyes dolog, főleg ha nem független, azért ha jól értem a híreket, ez nem egy mindenható ítélőszék lesz.
Kifejezetten közigazgatási ügyekkel foglalkozik majd, ami azért egy fokkal korlátozottabb. Nem lesznek itt büntetőügyek, polgári peres ügyek, családjogi ügyek, miegymás. Csak közigazgatási hatóságok által hozott határozatok megtámadása - pontosabban, gondolom, az ilyen ügyekben hozott elsőfokú bírósági ítélet felülvizsgálata.
Persze, ezek is lehetnek politikailag érzékenyek. Rengeteg közigazgatási döntés izgalmas lehet, de az ilyen ügyek nagy többsége nem az.
Eddig pl adóügyekben hozott a NAV egy határozatot, majd a NAV azt másodfokon felülvizsgálta, és ha akartad, lehetett bíróságon (egy fokú eljárásban) azt a döntést felülvizsgálni. Másodfok bíróságon nem volt, rendkívüli jogorvoslatként lehetett a Kúriához fordulni, ha jogszabálysértő volt a bírósági ítélet - de ezt a Kúria sokszor lerázta magáról, nem az alapügy újratárgyalása volt ez.
Szóval, én sokkal inkább a hivatalok mindennapi elkényelmesedésétől félek. Eddig a "döntő szót" a közig. bíróságok mondták ki, akiknek a függetlensége és szakértelme lehet kérdéses, de azért a kirívó NAV döntéseket hajlamosak voltak korrigálni.
Ha most a legfelsőbb közig. döntés az új bíróság kezében lesz, amibe, ha jól értem, államigazgatási emberek (mondjuk ex-NAVosok?) is beleszólnak, akkor az nem fogja javítani a döntések függetlenségét. Félek tőle, hogy sokkal hajlamosabb lesz a NAV döntésekre inkább rábólintani, még ha az szakmailag vagy jogilag nem is teljesen megalapozott, a hatékonyság és a feltételezett adócsalás elleni küzdelem jegyében... (= ha a NAV megbírságolta, akkor biztos csinált valami csúnyát).

anonymand 2016.08.25. 22:32:55

Rágjátok habzó szájjal a z elétek vetett gumicsontot.
Semmi rendkívüli.
Háborús időket élünk (2010 óta folyvást).
Háborús időkben szokásos a rögtönítélő bíróság, ami ortodox megoldás, ugyi?
Na már most unortodox módon létrehozzák a Nemzeti Rögtön-felmentő Bíróságot.
Ennyi.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.08.25. 22:34:28

Ott tartunk mint az 50-es években.
- Mindent államosítanak
- az erőszak szervezeteket felduzzasztják
- egy párt rendszer van
- lehallgatják a telefonokat
- a Kormány:
Munkás- Paraszt helyett csak paraszt, mert:
- azok
- a munkások már migráltak.

Aranyi Gábor 2016.08.25. 22:42:22

@agarik: A gyógyszered, az veszett el, meg talán a gondozód dobta ki a szobaszámodat, mikor bezárták az OPNI-t.

$pi$ 2016.08.25. 22:57:00

"Csak az volt a kérdés, mikor és milyen módszerrel nyúlja le Viktor az igazságszolgáltatást is."

Hát én azt hittem, hogy már lenyúlta évekkel ezelőtt. Akkor most nem? Ne zavarjatok össze, akkor eddig jogállam volt mostantól nem lesz? :D

1ghost 2016.08.25. 23:11:34

Fasza kis cikk, szinte mindennel, egyetértek.

Ezzel különösen: "mint a demokratikus jogrend felszámolásának utolsó lépése, de a picsába már, nem kéne esetleg az utcára menni?"

Ami ezt illeti: "Meg valami vállalható alternatívának felállni? " - nos, maradnék Sólyom László mellett. "Van alternatíva, csak jól körül kell nézni."

Zárásként, kicsit fura, hogy az oldalon csak a szokásos narancstroll - @$pi$ - van jelen.

Figyeljetek, mindjárt előkapja a többi nickjét, s rögtön szétbassza a blog hozzászólásainak normális medrét.

Krumpli Bogart 2016.08.26. 00:07:33

Eddig is elkülönült a közigazgatási ügyszak a bíróságon belül és speciális eljárási szabályai voltak. Pusztán attól, hogy mostantól külön bíróságként fog működni, nem dől össze a jogállam.
Volt külön katonai bíróság, aztán beolvadt és csak katonai tanács lett. A munkaügyi ügyszakkal volt tili-toli.
A jogállam már "össze van dőlve", hogy kimagyar fejezzem magamat, mert fos a kodifikáció, szakmailag harmatgyenge a jogalkalmazás, a regulációs őrület miatt indokolatlanul sok az ügy és még kézivezérelt is a közigazgatás és az ítélkezés. Az ügyészség meg Dezsőke.

Krumpli Bogart 2016.08.26. 00:13:16

@RealGlowface: Az Unió Bíróságán a geci NAV zsinórban bukja a pereket. :)

nu pagagyí 2016.08.26. 06:59:33

Azt hiszem, ez már nem oszt, nem szoroz. A Fidesz már az első négy évben állampárttá alakult, az állam minden szintjét megszállta. A bíróság sem intakt, Szájerné kézi vezérlése érvényesül, csak ő még nem kapott parancsot a keményebb fellépésre, egyelőre elég a meghurcolás is, nem kell még börtönbe dugni a "gülenistákat", de már megvannak azok a bírók, akik aggály nélkül elítélik a célszemélyt tetszőleges koncepciós vádak alapján.

A következő rendszerváltás nem követheti el azt a hibát, hogy a diktatúra kiszolgálót és főkolomposait ne számoltassa el. Alkotmányos garancia kell az államigazgatás, az ügyészség és a bíróság depolitizálására. Valódi autonómiát kell kapniuk, vezetőt csak szakmai előélet alapján, saját köreikből nevezhessenek ki, a politika nem pofázhat bele szakmai és személyi dolgokba. A politikai előélet: párttagság, képviselőség, politikai szerepvállalás kizáró ok ezeken a területeken, akárcsak a politikai szimpátia kinyilvánítása.

Az állam mindenkié, minden polgárt azonos jogúnak kell tekintenie, részrehajlás nem merülhet fel a munkájában. Minden állami tisztviselő esküt tesz az alkotmányra és ennek szellemében kell dolgoznia, amit a főnök utasítása sem írhat felül.

Persze a jelenlegi alkotmány sem felel meg a jogállami normáknak. Nem ér többet, mint az Ipad, amin megírták. Nem védi semmi a polgárt az államtól, nem tartalmaz valódi garanciákat a szabadságjogok jogok érvényesítéséhez. Simán lehetővé teszi, hogy az állam beszálljon a hatalmat birtokló párt kampányába a köz pénzéből, pártszócsővé alakítsa a közmédiát, rokonokkal lehessen teletömni a hitbizományba adott állami cégeket és intézményeket, a társadalmi ellenőrzés minden szinten kizárható, nem ismeri a közérdekű adatokat, kitiltható a sajtó bárhonnan, nem érvényesíthető sem a sztrájkjog, sem a gyülekezés szabadsága, nincs védve a magántulajdon, bármikor felülírható a társadalombiztosítás, nyíltan és büntetlenül fosztogatható a közvagyon, állami segédlettel tönkretehető és megalázható bárki ebben az országban. Ez az alkotmány nem a nép alkotmánya, csak a hatalom szervezeti és működési szabályzata.

Nzoltan 2016.08.26. 07:17:12

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: Mindent? Attól messze vagyunk. Mivel középeurópában a legnagyobb arányban a mi politikusaink herdálatak el mindent, be lefér egy kis visszarendeződés.

nu pagagyí 2016.08.26. 07:17:29

Az indok ugyanaz, mint az EU-s pályázati rendszer átszervezésekor. Hatékonyság! Ahogy a pályázati rendszert sikerült korrupttá tenni a haverok érdekében, ez is sikerülni fog.

A sok központosításnak és átszervezésnek eddig nem sok eredménye volt, szabadeséssel tartunk a béka segge alá. Hiányzik a gazdaságból a kilopott fejlesztési forrás. Hiányzik a haveri monopóliumokból a a versenyképesség. Hiányzik az állami kultúrából az ötlet, a közmédiából a valóság. Hiányzik az oktatásból a képesség. Az igazságszolgáltatásból pedig most fogják kiszervezni az igazságot.

midnight coder 2016.08.26. 07:53:28

@pamut: "Az egyik legfőbb nemzeti kincsünk, a magyar jogállam kinyírása, és a független igazságszolgáltatás beszántása = támadás a magyarok ellen, nyílt magyarellenesség."

Te pamut, te hol éltél az elmúlt 30 évben ? Eleddig szerinted hány ezer milliárdot loptak szét különféle színekben játszó politikusok ? És ezért hány politikus ült, hány évet ?

Magyar jogállam ? Független igazságszolgáltatás ? 86 óta lopják szét az országot a magyar jogállam és a független igazságszolgáltatás lelkes asszisztálása közepette. És szerinted, ez a nemzeti kincsünk ? Hát akkor régen rossz.

midnight coder 2016.08.26. 07:54:53

A posthoz: Itt a vég ? Jöhet a szabadrablás ? Az indexen lévő balos posztok alapján 2010 óta ez zajlik. Amúgy pedig 1986 óta.

2016.08.26. 07:56:09

@nu pagagyí: "Alkotmányos garancia kell az államigazgatás, az ügyészség és a bíróság depolitizálására."
Ehhez először egy olyan választási rendszer kell, ahol a szavazólapon szerepel az "Egyiket se" lehetőség, amely szintén beleszámít a parlamenti helyek elosztásába (mondjuk hülyén nézne ki egy töküres parlamnet, de legalább felnyitná a politikusok szemét) és a parlamenti szavazásokon tartózkodónak van jelölve.
Így soha többé nem lesz egyetlen politikai erőnek kétharmada és minden döntésben muszáj lesz kompromisszumot hozni a pártoknak. Pár évszázad alatt kitisztul majd a politikai "elit" és utána lesz élhető az ország.

É2I 2016.08.26. 08:01:39

Azért tartunk itt, mert a dudva csak le lett kaszálva - az is csak ímmel-ámmal -, nem pedig gyökeresen kitépve, elégetve.
Ezeknek a gyökereknek a hajtása többek közt pictorunk. De úgy általánosságban a politikus férgek 95%-a.

DocBulywood 2016.08.26. 08:11:23

_________________________Tudta?

A külföldre migrált honfitársai:
- megélnek a fizetésükből,
- beutazzák a világot,
- nem foglalkoznak a napi politikával,
- boldogok

Ön az év végéig családostul Ny-Európába készül véglegesen?

..........Igen. O ___________________ Igen. O

NemodaBuda 2016.08.26. 09:12:18

@NYJetsTD: Talán elég is ! Ha a baloldal kerül hatalomra, és a felét teszi annak, amit ti a baloldallal, akkor meg lesztek sértve. Tenni ugyan nem tudtok majd semmit, de néhány felháborodott blogbejegyzésre futja majd ! És akkor megtanuljátok, hogy az állammal, az erőszak monopolistájával szemben nem tudsz tenni jogszerűen ! De éppen ezért nem lehet egy orbánfajtát uralomra segíteni és ott tartani ! Nem eléggé érettek ehhez, a jobboldal, talán úgy, ahogyan ma van, nem játszhat történelmi szerepet többé ! Már eljátszotta a variációkat ! Még saját magától, a tényekbl sem képes tanulni.

pamut 2016.08.26. 09:25:53

@midnight coder:
ezt az extrém szélsőséges fideszes képmutatást, looool :DDD hozzád képest a gyerekek védelméről prédikáló papok a becsület szobrai! :D áramfejlesztőt kéne kötni a forgó szemeidre bazdmeg, akkor nem kéne új erőmű :D

leszarod a te magyar jogállamot meg az egész országot vastagon, relativizálsz ezerrel csak kimosd a drága kedvenc orbánodat. persze ha nem a fidesz csinálná ezt akkor hörögnél reggetől estig de most hogy a tieid basszék szét Magyarországot most hirtelen nincs vele semmi bajod b+... halálpontosan tudod hogy ezt a fideszbűnözés elkenésére csinálják, hogy még könnyebben lophassák meg a magyart, amit te támogatsz.
istenem de undorító a képmutatásod, bayer-keresztet neked de azonnal....

Csumpitáz Béla 2016.08.26. 09:38:41

Két fontos dolgot hagynék az utókorra, ha esetleg egyszer valahogy visszajutnánk a demokratikus rendszerbe:
- politika: listás egyfordulós parlamenti választásokat, akkor még egyszer egyetlen párt sem kerülhet abszolút többségbe
- gazdaság: készpénzt megszüntetni, korrupció megszűnik.

Csumpitáz Béla 2016.08.26. 09:39:55

Ja, és egy aktuális hagyaték:
- EL KELL MENNI A KVÓTÁS SZAVAZÁSRA ÉS ÉRVÉNYTELEN SZAVAZATOT KELL LEADNI!

Köszönöm.

Muad\\\'Dib 2016.08.26. 10:30:23

Az alapvetően lényegtelen, hogy külön van a közigazgatási bíróság, vagy marad a mostani összeont állapotban. Lévén így is lényegében külön világ, a munkaügyi bírók nem tárgyalnak köziges ügyeket, és vice versa a köziges bírók sem tárgyalnak munkaügyet (legalábbis Budapesten biztos így van).
A probléma az, hogy nem bírókkal és titkárokkal is tele akarják pakolni az új szervezetet, ami valóban aggasztó, ráadásul a bírókkal szemben is hogyismondjam "megalázó", hogy olyan agyhalott barmokat akarnak velük egy szintre pakolni - tisztelet a kivételnek - akik most a jogilag tiszta debil határozatokat hozzák hegyekben a közigazgatási szerveknél.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.08.26. 10:31:49

@pamut: Pedig a csávó most még csak nem is a narancsosokat védte, hanem csak azt mondta, hogy a fideszen kívül más kormányok alatt is ment a lopás. Ez nyilván igaz. Persze a korábbiak csak ministránsfiúk voltak lopásban a mostani fideszhez képest, de igaz.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.08.26. 10:32:58

@Muad\\\'Dib: A bírók közül is ki lehet válogatni a "megfelőeket", ne aggódj.

Muad\\\'Dib 2016.08.26. 10:37:46

@Kampánymigráncs:
Jelenleg van egy csomó közig bíró. Őket nem lehet csak úgy kirúgni. Ráadásul bírókból kategóriákkal nehezebb összeszedni olyan alakokat, mint akik rontják a levegőt a közig szerveknél.

NYJetsTD 2016.08.26. 10:54:35

@Szelid sunmalac: Azt hiszem, nem vesznénk mi össze, pontosan ugyanazon az állásponton vagyunk. Pláne, hogy nem sokan utálják annyira a fideszt, mint én. De a langymeleg mocsárt is utálom, amiben az ország most fürdik. Nem az én, nem a te feladatod az első sorban állni. Azért vannak a megválasztott képviselők az ellenzéki oldalon. Nem kell rájuk kennem semmit, mert tény, hogy semmi kreativitás, semmi ötlet, semmi erő. De akkor meg minek vannak ott?
Még a vak is látja, hogy rohanunk vissza a hetvenes-nyolcvanas évek undorába. Egypárt, csak névleges intézményi függetlenség, feljelentős-fenyegetős szervek, külső belső ellenség keresés, nem is akarom tovább sorolni. De mi itt ekézhetjük ezt, nulla hatása van. Ők viszont kaptak egy lehetőséget arra, hogy megmutassák országnak-világnak, mi történik itt. Nem tették.

Ma egy átlag vlogger vagy facebook marketinges is elér több százezer embert egy jó ötlettel, náluk meg hat év alatt annyi jött össze, hogy kétszer leláncolták magukat, meg elbújtak a mamának szólni, hogy sok itt a kopasz....
Azt hiszem ennél mi még egy sörkorcsolya mellett is többet találnánk ki, anélkül hogy apparátus, pénz és lehetőség állna mögöttünk. Na ezért ekézem én őket.

Az új bíróságról meg csak annyit, ha ez összejön nekik (össze fog), akkor gyakorlatilag is megvalósul, hogy Magyarországból Fidesz Rt. lesz. Igazi Közép Ázsiai "álom."

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.08.26. 10:54:41

@Muad\\\'Dib: Kirúgták annó a nyugdíjasokat is "csakúgy".

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.08.26. 11:00:11

@Nzoltan:
"... egy kis visszarendeződés. "
De meddig?
Mondjuk,az amikor kopaszra vágattuk a hajunkat és végig vonultunk a Váci utcán a Yard meg bevitt és szárazon borotválták le a szakállunkat, az még rendben.
Ám az, hogy diplomásként megint 2.700.-/hó legyen a fizetésem, a melósoké meg kétszer annyi azt nem csípném.

vénkujon 2016.08.26. 11:04:32

@$pi$: hatalmas vicet lőtél. polt bubu tevékenysége elmegy-e a falig vagy sem? szájernéé? olyan zavaros az egész nem?

Szalay Miklós 2016.08.26. 11:11:41

Egy komoly kis összefoglaló az államról, legitimitásról, a hatalommal való visszaélésről, és hogy mit lehet ellene tenni:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid075

(A legfelső sor a kép tetején, "Állam". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.08.26. 11:19:35

@$pi$: Ez mindig cuki panel a fideszesektől "jé, még nem bukott meg Orbán? Jé ez még nem volt diktatúra?". Anyátokat.
Valóban, van még hova süllyedni. Pédául Viktor még puccsot sem csinált maga ellen, hogy aztán másnapra hirtelen meg is legyen az abban részt vevő 20 ezer érintett listája, akiknek gumibotot kell erőltetni a seggébe. Itt még nem tartunk, de a smúzolás alapján ez is eljöhet egyszer. Szerinted van minek örülni és gúnyoskodni? Ez egy jó jövő lesz mondjuk a gyerekednek?

$pi$ 2016.08.26. 11:32:29

@Kampánymigráncs: "Anyátokat. "

szintén demokrata? :)

látjátok feleim szümtükkel 2016.08.26. 11:36:16

Gyanús ez a terv, mert most is van külön közigazgatási és munkaügyi bíráskodás, ahol bírósgái gyakorlattal rendelkező szakviszgázott jogászokat neveznek ki bírónak. Ha valaki nem tudná, olyan volt még a nyolcvanas évek elején is, hogy ezen a bíróságon nem jogász is bíró lehetett. Másként is állt a bíráskodáshoz, és a téma jogi megítáléséhez, mint a jogász. Ráadásul a jogorvoslat is korlátozott volt.
Aki ezt a tervet előrelépésnek gondolja, az vak, illetve azt vakítják.

látjátok feleim szümtükkel 2016.08.26. 11:38:07

@Kampánymigráncs:

Hehe, a tv-ben már magasabb cél érdekében lehallgatták a főnököt. A fideszest. Szóval ne tessék itten terelni! Nem juhász maga, csak kampánymigráncs.

$pi$ 2016.08.26. 11:56:23

@Kampánymigráncs: "Kinek-kinek érdemei szerint. "

Ne hízelegj magadnak, egyszerűen anyáztál egyet. Bizonyos társadalmi körökben ez elfogadott. :D

látjátok feleim szümtükkel 2016.08.26. 12:01:42

@Kampánymigráncs:

No látod, ezért nem elég csak a királyi médiákat nézni/olvasni, mert félrelátású lesz a szemed, és ferdén fejlődik az agyad.

látjátok feleim szümtükkel 2016.08.26. 12:04:49

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: ""... egy kis visszarendeződés. "
De meddig?"

Gondolom az egypátrendszerig, meg a politikai és pártbizottságig ( csak most politikai és szakmai főtanácsadóknak nevezik őket ;D ). Hangulatjelentés megvan?

HgGina 2016.08.26. 12:20:03

A bíróságokra, mint jogállami intézményekre hivatkozni húsz éve a totális dilettantizmus és vakság jele.
A magyar bíróságok évtizedek óta a korrupció, hozzá nem értés melegágyai.
A bírók 90 %-át el kellett volna régen tiltani minden jogi tevékenységtől, a papírjaikat visszavonni, és elzavarni őket Szibériába havat lapátolni.

látjátok feleim szümtükkel 2016.08.26. 12:23:32

"A publicista az interjúban arról is beszélt, hogy 1988-ban nem ilyen Magyarországot képzelt, ő és generációja kudarcot vallott a polgári Magyarország felépítésében. Leszámítva a határon túli magyarok témáját "semmit nem tudok mondani, ami 1988-ban, amikor a Fideszt alapítottuk, a szemünk előtt lebegett és most megvan. Semmit" – mondta."

Gondolom a semmit akarják kiváltani SAJÁT bírósággal.:D:D:D

Aki nem talűlja ki, hogy ezt ki mondta, az megérdemel egy lovgkeresztet. Olyan jó nagyot, keményfából.

Muad\\\'Dib 2016.08.26. 12:50:09

@HgGina:
Ebből a hozzászólásból látszik, mennyire nem értesz az egészhez. A bírók nagy része becsülettel végzi a munkáját. Arról, hogy inkonzisztens, s*ar törvényeket hoznak nem ők tehetnek. Arról szintén nem, hogy felsőbb szinteken ül néhány báb...

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.08.26. 13:11:04

@látjátok feleim szümtükkel:
"Hangulatjelentés megvan? "
Meg. Összegezve: a hangulat szar.
De, már látni az alagút végén a fényt!
.......
Basszus!!
Ez egy (felcsúti)vonat volt!

látjátok feleim szümtükkel 2016.08.26. 15:33:14

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte:

Mi az, hogy vonat? Bayer azt mondta, hogy semmi.
Pedig lehet, hogy ez a valami ami akartak, csak takartak? Oszt a végén ez jött ki?

Warcraft4 · http://warcraft4beta.blogspot.com/ 2016.08.31. 21:48:19

Internetes pénzkeresés - Weboldal építés / Cikk írás / YouTube, Instagram Marketing/Fordítás [Nem MLM, és klikkelős] valodipenzkeresesaneten.blogspot.com/
süti beállítások módosítása