Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.10.09.

A Népszabadság halála: íme a fő bűnösök

Hakapeszi Miki

A Népszabadság sunyi-lapos bezárásáról süt, hogy politikai okokkal magyarázható, de senki se higgye, hogy csak és kizárólag a mostani hatalom a hunyó. Nincs mit rugózni azon, hogy a háttérben a Fidesz médialenyúlási törekvésezi állnak, a duma a nagy bukórón csak részben igaz, hiszen javult a gazdasági teljesítmény. De azért nem árt tiszta aggyal felidézni, hogy mi is vezetett idáig, amiből azért lejön, hogy más bűnösök is vannak.

A tulajdonosi sztori nagyjából ismert, a média nagyjából felgöngyölítette. Kiindulópont: Viktor totális sajtóuralomra tör, de már van, amit taktikusan nem nyílt rablással szerez meg, hanem baráti kezek által, hogy ne legyen annyira feltűnő. Ugyanezért, meghagy egy kis balos vonalat is, de általa kontrollált tulajdonosokkal (168 óra, Klubrádió). Így verheti a szőrös mellét, hogy mekkora baszott nagy itt a sajtószabadság.

A Népszabadság ügyében két verzió van, még nem derült ki, hogy pontosan melyik a helytálló, az se kizárt, hogy mindkettő. Lehet egyszerűen nagy skalp, büdös balos ellenségek, be kell zúzni a faszba, függetlenül attól, hogy mekkora. Tudjuk, hajlamos ennyi alapján dönteni a hatalom. De lehet, hogy kizárólag a megyei lapok kellenek a népbutításhoz, hiszen már csak vidéken tudnak választást nyerni. Viszont a Népszabi ugyanannál a tulajnál van, mint a vidéki lapok, de azon túl, hogy a pofája nagy, csak a veszteséget termeli. Ezért logikus, ha azt mondják a fiúk a kiadó tulajának, hogy viszik ők az összes lapot, csak előbb a mostani tulaj hajítsa ki a Népszabit. Az ár akkor annyi, ha a veszteséges rész ki van dobva a picsába úgy, hogy a Fidesz mondhatja, ehhez semmi köze.

A tulaj pedig, Pecina úr, szarban van. Ő egy tipikus stróman, aki jó pénzért bármit elvállal, most viszont kezdett rábaszni, mert eredetileg úgy volt, hogy Simicskának kell csak tovább pattintania a lapportfóliót, de jött a jól ismert gecigate és sokáig senki se tudta, hogy lesz tovább. Menekülne már, ezért ha Viktor, vagy Árpád azt mondja neki, hogy okés, megvesszük az időközben még nagyobbra duzzasztott megyei lapos kupacot, csak előtte csukd be a veszteséges Népszabit, akkor ő megteszi szívfájdalom nélkül. A választott megoldás pedig undorító, de nem lehetett máshogy csinálni - ha megtudja a szerkesztőség, hogy mire készülnek, nem csinálnak lapot, lett volna sztrájk, hőzöngés, jogosan. Ezt ki kellett kerülnie a tulajnak, az ő szemszögéből nem volt más választás.

Ez tehát ennyi, de azért emlékezzünk meg még néhány főkolomposról. Itt van mindjárt az MSZP, mely most rögtön rárepült a témára és ugatott nagyokat. Pedig nyilván nem a helikopteres cikkek vannak a háttérben, ezt az akciót régóta tervezik és időzítették a költözés hétvégéjére. Az MSZP pedig az a párt, amely eladta a lapot, leszarta nagy ívben. De addig meg próbálta pártszócsőként használni. Szóval ők pont jobb, ha kussban maradnak.

De jó lenne ha magába nézne a lap és a kiadó több korábbi vezetője is. A színvonal folyamatosan csökkent és az elmúlt hetek leleplezései sem mentik, hogy kurva sok emberrel működve, a hatékonyságot messze kerülve sem tudtak reagálni a világ változásaira, az online verzió pedig egy vállalhatatlan fos volt. A szerkesztőségből csak nagyon lassan tűntek el a régivágású kommerek, sőt már pár hete is láttam publit az egyik ilyen vállalhatatlan arctól. A szocik eltakarodása után lehetett volna megújulni és egy modern, balról inkább középére húzó, minden irányba kritikus lapot csinálni, de nem ment. A politika súlya is csak nőtt, elviselhetetlen, olvasóriasztó szintre.

Az már csak a hab volt a tortán, nyilván nincs köze a véghez, cdak mutatja az ottani viszonyokat, hogy amikor a nagy leleplező, a tisztaságot zászlajára tűnő, a kamuzókat agyonfikázó lap kiadója a saját bicikligázoló főszerkesztőjét mosdatta és próbálta kisebbíteni a cserbenhagyásos ügyet, csak akkor mondott le az ember, amikor kiderült, hogy az elütött bringás hetekkel korábban meghalt és ő utána se érdeklődött. Ezután pedig a bukott főszerkesztő tesója lett a főnök, később pedig az is kiderült, hogy a felfüggesztett börtönt kapott gázolót rögtön lemondása után tanácsadóként kezdte alkalmazni a kiadó, zsíros fizuért. Hogy kér egy főszerkesztő leleplező cikket, amikor a saját tesója és a cég, ahol dolgozik a legnagyobb mutyis? 

Ez tehát egy nagyon szomorú történet és nagyon szomorú vég. Nagyon sokan felelősek azért, hogy ez lett a vége, abban bízhatunk csak, hogy a legjobb újságírók máshol, a kevés szabad satjóorgánum valamelyikénél folytatják fontos tevékenységüket és a hatalom mocskai ezután is nyilvánosságra kerülnek. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

163 komment

Címkék: Népszabadság

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr2411782215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monddazigazatmar 2016.10.09. 16:37:49

@baldoc: Én nem tudom, hogy Horn mire adott pénzt, meg mire nem. Mindenesetre 20 évvel ezelőtt azért egészen más világ volt, mondjuk egészen más volt a nyomtatott sajtónak a szerepe mint most.

De a kérdésem továbbra is ott van, hogy miért támogatnál valakit, ha az csak fikáz téged, és ha te fikázol valakit folyamatosan, akkor attól van e pofád elfogadni támogatást.

Chayenne 2016.10.09. 16:44:35

Érdekes egyébként, hogy a poszt is csak a legnyilvánvalóbb lehetőséget veszi számításba, persze picit odabasz azért az MSZP-nek is...de csak úgy módjával.

Az még senkinek nem tűnt fel, hogy a béka segge alatt szarosan vergődő baloldalnak ez most mekkora labda?!

Kunhalmi Ágika megkoszorúzta a Népszabadság sírját meg hasonlók, miközben ismét teli szájjal fröcsögnek a zsidók és nem zsidók, hogy fasizmus és diktatúra van miközben igazából még ők se döntötték el, hogy pontosan melyik !

Ezért mindkét szót a köztudatban tartják - majd jó lesz valamire alapon - miközben ők is tudják, hogy a fasizmushoz semmi köze a történteknek!

Nem lennék meglepődve, ha több szálon keresztül Fleto vagy valami balos háttérember mozgatná a szálakat, hogy valami népharagot próbáljon csiholni - és persze néhány szavazót a Parlamenti küszöb átlépéséhez.

Ez a történet - kezdve a sajtószabadság megszűnése felkiáltástól egészen a nemzetközi ballib megmozdulásáig - akik európai politikusnak vannak álcázva - csak és kizárólag a baloldalnak jó! És akkor lehet merengeni tovább!

baldoc 2016.10.09. 17:06:50

@monddazigazatmar:" Mindenesetre 20 évvel ezelőtt azért egészen más világ volt"
Akkor az erkölcs,a korrektség "időfüggő" magánál.
Pont, mint a fideszesek,Soros 20 éve is ugyanezt mondta, mint ma, csak hát Orbán is "időfüggő" és ma már leköpi Sorost. Ez a Fidesz-jobboldali erkölcs.
Szóval maga valóban egy félázsiai származék fajta.

midnight coder 2016.10.09. 17:11:56

A posztnak sok szempontból igaza van, csak egy momentumot felejtett ki:

A gengszterváltás után az akkor még külön futó bal és lib társaságnak alapvetően két nagy beruházása volt - ki tudja milyen pénzből - az egyik a megyei lapok, a másik a népszabó.
Aztán persze lett még sok más ballib újság akkoriban, a Magyar Nemzet kivételével akkortájt az egész médiát a ballib tartotta kézben, plusz nála volt akkortájt a teljes elektronikus média is, ami ugye a közszolgálati rádió és TV volt akkortájt. Mert hogy Antallék idején a MTV és a Magyar Rádió legtöbb újságírója is a ballib szekerét húzta. És valahogy akkortájt senki sem sivalkodott, hogy oda a sajtószabadság. Pedig akkortájt az átlagpolgár még csak nem is hallott az internetről, a fészbúk pedig még elképzelés szintjén sem létezett.

gurigapapa 2016.10.09. 17:25:04

OFF:

Kedves Index! Némi csalódottsággal veszem tudomásul, hogy most csak két 'Kettős mérce' poszt van a címlapon, igaz, legalább mindkettő kiemelt helyen. Szerintem lehetne három, négy, vagy akár öt is, sőt, lehetne az egész Index egy nagy 'Kettős mérce'. Vagy megvett benneteket is a Habonyárpi?

ON

HaCS 2016.10.09. 17:30:46

@karandash:

Nem igazán akartam ebbe a sárdobálásba beleszólni, de a Nyugat köpködése kissé nálam is kiveri a biztosítékot.

"A Nyugat fénykorában kb 8000 példányban megjelenő réteglap volt, az akkori nyugatos (ma LMBTQ/brüsszelita/ballib-nek megfelelő), nem mindig kormánybarát szerzőkkel"

Na kezdjük a legelején. A Nyugat valóban relatíve alacsony példányszámú újság volt párezer példánnyal. Csak két dolgot felejtesz el megemlíteni. Az egyik, hogy ez nem egy politikai, vagy bulvár, hanem egy irodalmi folyóirat volt. Majd gondold végig! A másik, és ez a lényeg: 1920-ban Magyarországon összesen 600000 embernek volt meg a 8 elemi iskolája. Az írástudók számához képest rögtön nem is olyan alacsony ez a lapszám nemdebár? Hasonlítsd össze nyugodtan bármely mostanival ebben a kontextusban!

Másodszor. Nem mindig volt kormánybarát. Bravó. Aztán melyik kormánynak nem volt barátja ez a folyóirat a modern magyar történelem legsötétebb 33 évében (2 világháborúval, trianonnal együtt)? Nem mindegyiknek? Emiatt köpködöd?

Harmadszor: Értelmezd már nekem a XX. sz. eleji kontextusban a brüsszelita(?), vagy a ballib(?) elveket! Emiatt a mindössze kb. 20 éves "ballib" kifejezés miatt azt is megkérdőjelezem, hogy egyáltalán a baloldali, ill. a liberális értékrendekkel tisztában vagy-e legalább alapszinten. Vagy csak magadévá tetted a definíciót, hogy ti. "ballib" mindenki, aki nekünk ellenszenves.

Negyedszer:
Az az igazság, hogy csak a mai magyar közélet berögzült reflexeiben, az árokásásban, a másik ember kirekesztésében élő csőlátó emberek vannak meggyőződve, hogy egy közösségben nem férhetnek meg különböző nézetű, véleményű emberek. Azt meg, hogy ilyen köröket egyenesen a vita lehetősége miatt hoztak létre végképp nem sikerülhet feldolgozni, hiszen nem összeférhető, a ma ömlő ellenségképekre alapozott, az érdemi vitákat negligáló nagyképű, kivagyi szennyel.

Ha hiszed, ha nem ebben a társaságban megfért egymás mellett a nagyváradi értelmiségi zsidó jogász (Osvát Ernő), a hatvani gyártulajdonos báró (Hatvany Lajos), a lecsúszott kisnemesi családból származó forradalmár (Ady Endre), a valódi parasztcsaládból, a nyomorból származó Móricz Zsigmond, a kábítószerfüggő orvos (Csáth Géza), súlyos depresszióban szenvedő Juhász Gyula, vagy a kommunista Tóth Árpád.
Akkoriban a világ még nem volt ilyen egysíkú, egyszerű, fekete-fehér.

2016.10.09. 17:32:50

@midnight coder: azért volt ott hajtépés, médiaháború a balos médiatúlsúly miatt, de nem lehetett mit tenni

Hankiss tolta a BBC liberális standardjeit, Antallnak meg nem tetszett, és akkor még Csurkáról nem is szóltunk

@Chayenne: "fasizmus és diktatúra van miközben igazából még ők se döntötték el, hogy pontosan melyik"
A fasizmus az maga a diktatúra és hogy őszinték legyünk Orbán rendszerét nehéz másnak látni, mint egy fasisztoid, hatalomcentralizáló, miden teret kitöltő, az élet minden területére benyomuló rendszernek. Én őszintén lesz@rom (ahogy a lakosság nagybb része is lesz@rná), hogy fasiszta vagy sem, az egy baj vele, hogy nagyon nem szolgálja a lakosság jólétét és mint lenyúlnak a haverok. A legdilettánsabb illiberális demokrácia.

Abban igazad van, hogy az MSZP most jobb lenne, ha hallgatna, hisz ők adták el a lapot. A dolgok mögé gyurcsányista összeesküvést látni kicsit meredek, ők egyszerűen rámozdulnak a kínálkozó témára.

Chayenne 2016.10.09. 17:38:36

@karandash: Én csak abból indulok ki, hogy ez egyvalakinek nem jó: Fidesz. És egyvalakinek viszont biztos, hogy jó: MSZP.

Senki sem az aminek látszik!

Zoltán Mende 2016.10.09. 17:43:06

Csak egy felvetes, de nem hiszem hogy en vagyok az elso akinek ez megfordult a fejeben: mi van ha ez az egesz egy kurva ugyes media hekk?
Adott egy lap, amire gyakorlatilag a kutya sem volt mar kivancsi. Az indexen olvastam hogy kb 30 ezer peldanyban fogyott, plusz az online verziot valamivel tobben olvastak. Vegyuk ezt a "valamivel tobbent" mondjuk 50 ezernek, de a ket csoport kozott nyilvan van atfedes, tehat realisan kb max 70 ezer emberrol beszelunk. Aminek a nagyresze "tradiciobol" olvasta es olyan ko balos, hogy a fidesz szamara teljesen erdektelen hogy ok mit olvasnak mert a jelenleginel jobban ugysem tudjak utalni Orbant. Ennel fogatlanabb mar nem is lehetne egy oroszlan.
Ezzel szemben most errol a gittegylette sorvadt laprol ir a fel europai sajto. Lehet szeretni vagy utalni a fideszt, de letezik hogy ennyire hulyek lennenek?

A masik verzio ami szerintem teljesen ertheto lenne: a tulajdonos megunta hogy a lap egy feneketlen kut, ugyanakkor teny, a lap neve komoly brand, ha valami komoly cirkusz tortenik vele, az emberek felkapjak a fejuket, es ha az egeszet a fidesznacik nyakaba lehet varrni, akkor majd szolidaritasbol, tiltakozaskepp elkezdik venni a lapot azok, akik utaljak a kormanyt, de mar evek ota le se szartak a nepszabit.
Tudom hogy nem ugyanaz a kategoria de emlekezzunk vissza mi tortent a Charlie Hebdo peldanyszamaval. Es miert van olyan erzesem, hogy az ujsag egy par napon/heten belul ujra elerheto lesz minimum megtizszerezodo peldanyszammal?

Ja es ha az egesz ugyet fel lehet hasznalni egy kis kiabalasra a diktaturarol, az meg ket legy egy csapasra.

Oszinten, en vagyok az egyetlen akinek ez megfordult a fejeben?

BiG74 Bodri 2016.10.09. 17:47:32

@Chayenne:
Szegény fityisz már megint jól kicsesztek vele. Kérlek nyisd fel az emberek szemét, micsoda aljas összeesküvés ez az egész. Gratula.

BiG74 Bodri 2016.10.09. 17:50:00

@Zoltán Mende:
Ez már sokkal jobb, mint bafana kollega kontedoja. Idővel meglátjuk.

Egéridomár 2016.10.09. 17:51:39

@monddazigazatmar: Olvasva a kommentjeit, elég sok logikaibbukfenc van bennük. Nem igazán èrdekelt, gondolom így jár az agya. De ez nagyon tetszett:

"és ha te fikázol valakit folyamatosan, akkor attól van e pofád elfogadni támogatást."

Orbán, EU, fikázás, támogatás. Milyen kicsi a világ... :)

2016.10.09. 17:51:46

@HaCS: a Nyugat egy része azt az álláspontot képviselte, hogy a magyaraz szar, a nyugat meg überfasza

Pont mint ma.

A Nyugatról akkor, amikor megjelent, egy szűk réteg hallott, majd az irodalomtörténet felnagyította a hatását. Akkoriban a költő, író, színész volt celeb, akkor nem képernyőn mutogatott korhatáros csöcstartalomért meg politikusok "gecizéséért" citáltak bíróság elé embereket, hanem versekért meg cikkekért.

Ha leereszkednél a magas lóról, akkor látnád, hogy az eltartott kisujjal, szalvétával megfogott f@szhoz hasonlít az a szemlélet, ahogy a nyugatos generációkat nézed.

Ha megértetted volna a hozzászólásomat, akkor látnád, hogy azt írtam, hogy ugyan a Nyugat hatása az adott korban gyakorlatilag nulla volt a széles társadalomra (egy kis példányszámú irodalmi lap volt), mégis meg kell őrizni a múltnak. Túlértékelni nem kellene. Ahogy a Népszabadságot is jó lenne archiválni, akármilyen kommer, majd ballibsi vonalon mozgott is. A Nyugatot se akarnám ma újra kiadni, a Népszabadságért se fáj a szívem, ha soha nem jelenik meg új száma.

BiG74 Bodri 2016.10.09. 17:52:20

@BiG74 Bodri:
Bocsánat egyrészt konteo, másrészt Chayenne kolléga.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.09. 18:01:12

Szegény fideszes csőcselék, egyre gyorsabban száguldanak a végső győzelem felé. Ilyen tempóban a felcsúti diktátor a nemzeti bünöző bandájával már 2018-ra eljut oda, amihez az internacionalista kommunizmusnak 70 év kellett: a totális egyszemélyi diktatúra után a totális gazdasági és politikai összeomláshoz.

Azért azon évekig fog majd az ember röhögni, amikor ezek a falusi tehéntrágyából naccságos (ál)úrnak kikaparózott orbánok, helikoptertónik, gázszerelők ott fognak ülni a vádlottak padján és majd azzal fognak védekezni, hogy ők parasztgyerekek, nem tudhatták mi számít bünözésnek. Meg hát a Viktor mondta hogy ezt kell csinálni, hát akkor azt kell csinálni. Különben visszajönnek a kommunisták.

2016.10.09. 18:05:41

@Zoltán Mende: "Lehet szeretni vagy utalni a fideszt, de letezik hogy ennyire hulyek lennenek?"

Igen, a Fidesz ennyire otromba és leszarja. A Népszabadságot most teszik hűvösre (amit önmagában nem annuira bánok), mert erősnek érzik magukat a fideszes fiúk (joggal, a 98%-os nemmel végződő népszavazás után).

A Népszabi olvasottsági adatai és a ballib oldal népszavazási lebőgése alapján a Fidesz nagyon jól tudta, hogy egy párvezer fős tüntetés lesz, semmi több. A tüntetésen is egy ember infarktust kapott nagy kormánydöntő hevületében, úgyhogy ezek nem fogják megrohanni a parlamentet. Pár nap alatt szétoszlanak. Abban az országban, amelyik mélytorokra benyelte a manyup pénzek ellopását, egy lap lenyomása nem fog forradalmat kirobbantani.
A külföldi lapok meg tökmindegy mit írnak, eddig is Orbán volt sátán földi helytartója a nyugat szemében, Vitya leszarja.

A Népszabi gondolom Rogán ingyen helikopterezésével rátapintott valamire, biztos nem a két szép gülüszeméért fürdetik luxusban a Rogán családot egyes cégek. Most elfojtják a Népszabadságot, Rogánnak meg megmondja Vitya, hogy most egy darabig ne feltűnősködjön és regulázza meg a celebkedő nőjét, mert roppant irritáló.

Jossarian 2016.10.09. 18:05:50

Mar reg porig kellett volna rombolni azt a patkanyfeszket. A patkanyokkal egyutt.

BiG74 Bodri 2016.10.09. 18:06:21

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:
Ne álmodozz, bár komoly lehetőség lenne 18 után a tolvaj banda leültetésére. Már az is szép lenne, ha látnánk, hogy miután elbukták a választásokat és bejelentik a totális elszámoltatást, ezek a nagymagyarok hogy spriccelnek kifelé az országból. De ez nem realitás.

Zoltán Mende 2016.10.09. 18:09:17

@BiG74 Bodri: Sot rateszek meg egy lapattal: a legujabb hirek ugye mar a lap eladasarol szolnak. A jelenlegi tulaj belatta hogy a jelenlegi viszonyok kozott piaci alapon nem lehet nyeresegesen mukodtetni a lapot, a legjobb eladni. Igen am, de hogy tegyuk vonzova ezt a mar reg kiegett, osszeaszott menyasszonyt?
Oszinten, a vevo szamara letezik jobb reklamkampany ennel a cirkusznal? Akkor se lennek meglepodve ha a hatterben mar reg meglenne az uj tulajdonos is. Egyre gyanusabb nekem, egy kibaszott jo uzleti huzas az egesz.

Zoltán Mende 2016.10.09. 18:25:36

@karandash: Nem akarok elkezdeni politizalni, mert szerintem ez a sztori elsosorban nem errol szol. Ezert aztan itt irrevelans hogy szerinted vagy szerintem gatlastalan-e a fidesz vag sem. Akar hiszed akar nem, a politika nem minden, ott fent sem. Vagy ha ugy tetszik a penz a minden ott fent, es a politika az egyik eszkoz a penzszerzesre. De a uzletnek, penznek mas aspektusai is vannak a politikan kivul es egyre inkabb ugy erzem itt errol van szo. A Nepszabi politikailag sulytalan volt, par tizeszer ember, tobssege ko szoci, sose fog a Fideszre szavazni igy se ugy se.
(Az hogy ezzel az egesszel az ujsag a politikai sulyat is visszanyeri szerintem mellekhatas, nem tartom az mszpt eleg intelligensnek egy ilyen akcio leszervezesehez)
A "tul sokat tudtak" vonal sem all meg szerintem, az ujsag szunt meg nem az ujsagirok tuntek el, ha mas nem majd most jo penzert eladjak a sztorikat kulfoldi tulajdonu joval nagyobb olvasottsagu bulvarlapoknak, ha tenyleg olyan botranyos ugyek vannak a tarsolyukban. Vagy akar a kozossegi mediaban kiposztoljak, ha a dicsoseg jobban erdekli oket mint a penz. Itt is sokkal nagyobb lesz a felhajtas, ez se epp erdeke a fidesznek.
Ha a Te verziod az igaz, akkor belathato idon belul (mondjuk 3 honap) nem fog magyar nyomtatott vagy elektronikus sajtoban semmilyen Nepszabadsag vagy arra erosen hajazo nevu, a folytonossagot hirdeto termek megjelenni. Szerintem meg fog. Ha akarod, szivesen fogadok. Egy uveg Jack Daniel's? :)

HaCS 2016.10.09. 18:28:19

@karandash:

Na akkor mégegyszer. A Nyugat egy művészeti folyóirat volt, ehhez tartozó közönséggel, hatásokkal, ill. szerzőkkel. Természetesen ehhez mérten egy szűk réteg (akik tudtak olvasni, azokon belül is akik tudták értékelni az irodalmat) alkotta az olvasótáborát. Hatása a széles társadalomra maximum az értelmiségi rétegen keresztül közvetve lehetett. Ennek megfelelően ennek mértéke meglehetősen csekély, de egy művészeti folyóiratot nem is lehet ebben az összefüggésben értékelni. A lap irodalomtörténeti jelentőségét nem lehet túlértékelni.

Másrészről az előző kommentben már kifejtettem miért nem fogadom el a ma oly divatos általánosítást. Sokféle ember írt a Nyugat hasábjaira. És ahogyan írod, természetesen voltak, akik szerint a művészi életben "a magyaraz szar, a nyugat meg überfasza". (Hogy ennek mennyi alapja volt, arról persze lehet vitázni, ők is ezt tették.)
A "pont, mint ma" kitételt sajnos nem tudom így elfogadni. Bár lenne ma csak hasonló Magyarországon.

koala kóla 2016.10.09. 18:29:41

A ballib oldal kifingásának minden apró lépcsőfoka

nagy élvezet

Dániel Galsai 2016.10.09. 18:31:48

@cleanwater: A választékos stílusod valamelyik elit belvárosi kávézóból való? Ott így szoktatok vitatkozni? Ja, akkor már sok mindent értek...
Széles A SAJÁT PÉNZÉBŐL (amit akár el is kártyázhatott volna...) finanszírozza a Magyar Hírlapot, és NEM ADJA EL!!!
Bencsiknek már 91 óta van saját kiadója, több szoclib kurzus alatt is működtette, pedig gondolhatod, hogy semmit nem kapott tőlük - ÉS MÉGSE ADTA EL!!!
A szocik (háttérben a liberálisokkal, akiket nagyjából ugyanúgy támogatott a Népszabi...) pedig ELADTÁK! Méghozzá - ez teljesen látható - azért, mert így is, ingyen, "önszorgalomból" is akartak maguknak egy lapot...viszont a bukásból nem akartak fizetni!Csak éppen ezt a bulit egy osztrák tulajdonossal nem lehet sokáig csinálni!
talán a személyeskedés és a közhelyes gyűlölködés helyett megpróbálhatnál gondolkozni, összerakni a tényeket, és szembenézni magatokkal!

Chayenne 2016.10.09. 18:35:14

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Konkrétan egy büdös kommunista geci vagy! Amennyiben mindenkit aki elment szavazni, a fidesz csőcselékének mersz nevezni!
Egy büdös rohadt kommunista geci vagy, de nem baj, készítik a lapátokat már......

konrada 2016.10.09. 18:41:47

Újabb megerősítése annak, mennyire töketlen a mai magyar baloldal. Pedig Fletó annak idején megmondta, akinek média kell, csináljon magának.

Nekik meg volt is, de ahelyett, hogy azt működtették volna, inkább a szokásos reflexükkel eladták.

Most meg rínak.

.. Ennyi ésszel inkább hintalónak mehetnének...

midnight coder 2016.10.09. 18:48:55

@karandash: "Hankiss tolta a BBC liberális standardjeit"
A BBC is eléggé vonalas sok szempontból, de a Hankiss-féle TV és a Magyar Rádió finoman szólva eléggé balra húzott.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.10.09. 18:52:19

Látom teljes létszámban van jelen a fideszes trollhadsereg, értelmes hozzászólásnak nem hagynak helyet. Pedig nagyon hülyének kell lenni ahhoz, hogy bárki bevegye ezt a gazdasági racionalitás miatt szűnik meg dolgot.

Quadanium 2016.10.09. 18:56:18

@cleanwater: Most az a baj, hogy Fideszt fikázó újságot nem támogat a Fidesz?!

BiG74 Bodri 2016.10.09. 18:58:58

@Dániel Galsai:
Alapjában működhetett is volna, hiszen a visszaszoruló ellenzéki média egy ikonikus része a népszabadság. Lehetett volna egy az ellenzék által kedvelt, ezáltal jól eladható, nyereséges lap.

Jossarian 2016.10.09. 19:13:59

@Hakapeszi Miki: Nem gazdasagi racionalitas remelem. Hanem csak kisoprik a szennyet vegre valahara. Kar, hogy terjed ki rad is a soprogetes.

Ambiorix 2016.10.09. 19:16:10

@karandash:
Ez az archiválás nálad valami monománia?
Akkor legjobb lesz, ha elfáradsz az Országos Széchenyi Könyvtárba, ott megtalálhatod az összes eddig megjelent lapszámot évfolyam szerint kötve-fűzve, akaszd a füledre, aztán jónapot.

Dániel Galsai 2016.10.09. 19:24:28

@BiG74 Bodri: A "lehetett vona" és a "soha" az bizonyos kontextusban rokon értelmű szavak! Voltak nyíltan balliberális nyugati tulajdonosok...támogatta őket az MSZP és körei..mellettük kampányolt az egész nagyon hangos balliberális értelmiség..!
A nyugati tulajok beleuntak a folyamatosan romló adatokba és a néhány száz belvárosi haszon nélküli önimádatába...végül az MSZP is kiszállt..se pénzük, se kedvük nem volt tovább ezt a bukott bulit támogatni...és végül is a lap ingyen is az ő szócsövük maradt!
Eddig...
Ezek a látható tények. A Népszabi mára egy 10-15%-nyi baloldali lapja - már aki közülük megveszi...éppúgy, mint a pártjaik népszerűsége...a tendencia teljesen párhuzamos!
A többi csak kényszeres, elvakult Orbán-gyűlölet...

monddazigazatmar 2016.10.09. 19:27:00

@baldoc: Miért, nem volt más világ? Kétszáz éve pedig kidoboltatták a főtéren a híreket. Akkor most ahhoz kéne tartania magát a kormányoknak?
Mondom, azon nyafogsz, hogy a kormány nem húzza ki a szarból azt, aki folyamatosan őt fikázza.
A magázódás meg ultragáz modoros marhaság.

monddazigazatmar 2016.10.09. 19:29:39

@Hakapeszi Miki: Persze. Hát hogy a francba szűnne meg gazdasági alapon ez az ujság. Végül is csak ötmilliárd veszteségük van, ezt még a végtelenségig lehetett volna növelni.

Dániel Galsai 2016.10.09. 19:32:26

@Hakapeszi Miki: Mikikém!Aki nem a te teljesen egyoldalú, kontroll nélküli átkozódásodat fújja, az mind fidesz troll????
Ezzel el is van rendezve minden, ez a liberális vita??? És hol van a "te is más vagy, te sem vagy más" meg a tolerancia...meg a vélemény és gondolatszabadság...meg a ...többi liberális lózung???
Ej-ej Miki, vigyázz, mert szólok a Mérges Úrnak, ...tudod, aki végül mindig leleplezi a sunnyogásaidat!!!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.09. 19:35:15

@karandash: "de ha mondjuk 15 év múlva valaki megnézné, hogy mit írt erről-arról Aczél vagy egy másik ballib ikonember, az megtehesse."

Ebben igazad van. De sajnos más újságokkal, folyóiratokkal sem sűrűn lehet ezt megtenni, mert védi őket a szerzői jog, meg minden szarság, az archívumok meg pénzt kérnek érte. Pedig legalább a már eleve digitálisan megjelent tartalom lehetne ingyenesen és ésszerűtlen korlátok nélkül megkereshető. Nem feltétlenü a Népszabadság tulajdonosának kellene fenntartania az archívumot, de ha egy YouTube képes valahogy rentábilisan tárolni azt a végtelen sok fölösleges házivideót meg HD-ben tárolt harmadosztályú filmeket, akkor az újságokra és könyvekre is juthat hely valahol.

@a nagy hohoohooo: "Ha Orbán franciának, németnek vagy amerikainak született volna, soha nem került volna ilyen pozícióba. Az alsó lépcsőfokok valamelyikén kiselejtezték volna."

XD Mert az NDK-ban felnőtt, fizikus végzettségű Merkel egy akkora hatalmas formátumú szabadnyugati politikus, amilyen csak néhanapján terem, mi?

"És ez pénteken este jutott eszükbe, oszt mindjárt össze is pakoltatták, el is vitették a szerkesztők cuccait, jegyzeteiket, elkészült munkájukat, a laptopjaikat, a privát holmijukat, megszervezték az újságírók kizárását, leállíttatták a szervereket. Mindezt egyetlen éjszaka alatt, hirtelen felindulásból, mert most lett hirtelen sok a veszteség."

Ki beszélt itt hirtelen felindulásról? A tulajdonos már hónapok óta készülődhetett a tőke kimentésére, a szanálásra, a poitikai visszahangok előkészítésére, mindenre. Az, hogy az egészet egyetlen éjszaka csináltatta meg? Talán mert nem akarta, hogy a szerkesztőségben sértett, lapátra tett hangoskodó publicisták és más melősok kajabáljanak, kárt okozzanak, ellopjanak vagy megsemmisítsenek szövegeket, szoftvereket, leveleket, iratokat, tárgyakat. Meg nem akarta, hogy végül rendőrökkel kelljen az utcára dobálni az eleve hőzöngésre idomított melósokat. Szépnek nem mondhatom az eljárást, de ma már nagyon gyorsan lehet nagy kárt okozni egy cégben, és azt megértem, ha a tulajdonos és a könnyen szarba tunkolható főnökök ezt szeretnék kihagyni. Bőven lenne ott kiteregethető levelezés.

A szerver leállítása egyetlen éjszaka alatt? Kapcs, aztán ennyi.

@nyalógép: "Egyébként attó, hogy lekapcsolták a szervereket, attól még nem veszett el semmi, minten ott van a háttértárolókon."

Így van. Csak azt nem tudjuk, hogy a háttértárolók hol vannak már.

@Zoltán Mende: "Csak egy felvetes, de nem hiszem hogy en vagyok az elso akinek ez megfordult a fejeben: mi van ha ez az egesz egy kurva ugyes media hekk?"

Tadám! Nem te vagy az egyetlen. Lehet, hogy már régóta beüzemelésre készen áll az új lap, "megtisztulva" a szoci emlékektől, ez új lesz, erős, dinamikus, fiatalos, és az igazságot és csakis a tiszta igazságot fogja jól megmondani mindenkinek, akinek az agyát még nem zsugorította össze az Orbán-média szünet nélküli propagandája. Nekem is beugrott a Charlie Hebdo, az a mocskos szennylap, aminek a tulajdonosa a következő számmal betegre kereste magát, mégsem hallottam az áldozatok családjának felajánlott segélyről és egyebekről. (Csak arról, hogy később vízbe fulladt migráns gyerekről meg az olasz földrengés áldozatairól mondott újra nagyon jó vicceket, csak hogy hozza a régi formáját.)

Ha nagy felhajtást akarnak csinálni egy új lapnak, amelyet a diktatúrának ellenálló sajtóhősök a saját vérükkel keltenek életre, akkor annak ez tankönyvi példája, már nagyon régóta. Kár, hogy ennek ellenére is már csak a megszokott szoci tábor fogja olvasni pár héttel később. De addig is meg lehet keresni egy kis pénzt, ráadásul sikerült újra besározni Orbánt a sajtószabadságra nevetséges mértékig kényes nyugati liberánsoknál, akik hálistennek már nem sokáig lesznek ekkora erőfölényben. (Merkel ma kijelentett valami brutális baromságot, amit egyből úgy vezettek fel, hogy az egész EU-ban kívánja bevezetni. Ő. Az egyik tagállam vezetője.)

Scott Tenorman Must Die 2016.10.09. 19:49:39

@Hakapeszi Miki: igazad van, én is jobban elhiszem a gyíkemberes verziót

midnight coder 2016.10.09. 19:50:36

"ráadásul sikerült újra besározni Orbánt a sajtószabadságra nevetséges mértékig kényes nyugati liberánsoknál"

Azért ők sem mindig annyira kényesek erre. Lásd holocausttagadás és vidéke.

HaCS 2016.10.09. 20:00:55

@Androsz:

Erre az összeesküvéselméletre, még Szaniszló Ferenc is elégedetten csettintene.

Pierre André Herbie 2016.10.09. 20:16:28

Kihaltak az előfizetők, megszűnt a pártlap. Az élet megy tovább.

William Kidd 2016.10.09. 20:20:03

@Chayenne: cui prodest ez a balhe, jo kerdes. :)

maroz 2016.10.09. 20:35:33

@Hakapeszi Miki: Te értesz az ilyesmihez?

Nézegettem ezt:

e-beszamolo.im.gov.hu/oldal/kereses_megjelenites?b=Iry3QdmbXrv5iE0Yc5hyPw%3d%3d&so=1&o=h5ErbI474mbWdSheHhfUUQ%3d%3d

Ha nincs a 46. sorban az a "rendkívüli eredmény" akkor 2015-ben is 400 millió mínusszal zár. Nézd meg az árbevételt, egyik évről a másikra leesett 2,7 milliárdról 0,6 milliárdra. Ha értesz hozzá, akkor mit takar mindez? Mi az a "rendkívüli eredmény"? Én sajnos nem értek hozzá, de a számok alapján úgy tűnik, hogy ezzel a céggel komoly bajok vannak. Mit látok/értelmezek rosszul?

1ghost 2016.10.09. 21:34:50

Jó cikk, kicsit ezt a reklámpiacos cuccot azért megpiszkáltam volna.

1. Mennyi állami reklámból folyó lóvé jön be az orbántól független sajtónak?

2. Hogyan lehetséges, hogy miközben a népszabó példányszáma sokszorosan több mint a Magya Idők + Magyar Hírlap együtt ez utóbbiak mégis rajtunk röhögve megélnek, mondjuk havi egy millából mint bayer. (Evidens, hogy a tolvaj orbánék kamionnal öntik beléjük a pénzt.)

3. Magáncégek nem mernek hirdetni ellenzéki sajtóban, mert a fidesz rémuralom retorzíója azonnal lesújt. (lásd orbán személyes parancsa a civil alapok vegzálására)

No, szóval a helyzet az, hogy a mai világban arról írni, hogy ezek a gengszterek a kurváikat is adófizetők verejtékén tartják el, továbbá immár helikoptereznek ezek a mi hátunkon felkapaszkodott senkiházi fidesz gengszterek, nos mindez itt nálunk felér egy harakirivel.

Ide juttatták a fideszes gazemberek Magyarországot 2016-ban. A fidesz egy mocskos, antidemokrata társaság, és persze azok is, akik őket védik.

kovacs55 2016.10.09. 21:48:37

@Sexual Harassment Panda:

Es hogy bövuljön a lista elfelejtette emliteni az okos cikkiro figura hogy a magyarok munkaja Angliaban szinten a Patas miatt fog megszunni (es nem azert mert kileptek az EU-böl)...

kovacs55 2016.10.09. 21:52:13

@1ghost:
Ember, tele vagy összeesskuves elmelettel, meg kene mutatni magad egy orvosnak amig nem kesö...

koala kóla 2016.10.09. 21:55:01

az mszp-nél ugyanígy le fogják kapcsolni a villanyt amikor a tulaj megunja a veszteség finanszírozását

monddazigazatmar 2016.10.09. 21:56:09

@1ghost:
1. Miért hirdetne az állam olyan helyeken, ahol pont ellene vannak? Mi értelme van egy migráncsos hirdetést betenni a lapba, amikor előtte húsz oldalon keresztül magyarázzák az ellenkezőjét?
Hány focis hirdetés van a kiskegyedben, és hány tamponreklám a barkács magazinban?

2. Az is lehet, hogy jobban csinálják ugye?

3. Persze. Ahogy megjelenik egy Coca-Cola vagy egy BMW reklám az ujságban rögtön lesújt a zorbán. Nem lehet, hogy inkább azért nincs hirdetés, mert a népszabi olvasói a vén kommerek, akiknek senki nem akar reklámozni semmit?

Scott Tenorman Must Die 2016.10.09. 21:56:47

@kovacs55: már késő. am rém egyszerű a múködése (ugyanis ez csak egy script), mindig mindenért ovi a hibás

kovacs55 2016.10.09. 21:59:26

Ha minden libsi meg balos elöfizetett volna akkor most talan nem lennenek ilyen szarban...persze annyit mar nem ert volna meg nekik, most csak a duma nagy meg az elmeletgyartas hogy miert az ellenzek a hibas...Fleto is megmondta hogy a legjobb vedekezes az ellenzek tamadasa, bemocskolasa....

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.09. 22:27:04

@HaCS: :-) Az összeesküvés-elméletekkel sajnos az az egyetlen baj, hogy egy-egy részük néha igaznak bizonyul. És mivel előre nem lehet tudni, hogy melyik rész, a futóbolondok minden képtelenséget előadnak. Az én verzióm szerintem egy összességében nem egészen valószerűtlen elmélet. Ha pár hét múlva felbukkan a megújult igazság valamilyen sajtótermékben reinkarnálódva, netán néhány népszabadságos ember véletlenül pont náluk kapott munkát, nem a Kelet-Somogyi Hírharsona vasárnapi mellékleténél, akkor sandán mosolyoghatunk.

@midnight coder: "Azért ők sem mindig annyira kényesek erre. Lásd holocausttagadás és vidéke."

Jó példa. Én egyébként a sajtószabadság ELLEN vagyok, legalábbis amit ma sajtószabadságnak hív néhány elszabadult médiapatkány. "Az olvasónak joga van tudni", és effélék. Eleve büntetném azt a főszerkesztőt, aki nem bünteti azt, ha az újság híréről két nap múlva már tudjuk, hogy a fele sem igaz. A találgatás, első lendületből sértegetés, lélektaposás, mocskolódás nem joga a sajtónak. A sajtó szerintem ne gyors legyen, hanem pontos. És a hazugságot azzal sem álcázhatja, hogy odaírja: "egyesek szerint".

Épp most került szóba a Charlie Hebdo. Döbbenetes bunkóságokat láttunk tőlük. Amikor kinyírták a társaság egy részét, mindenki a sajtószabadság nagy híve lett. Merthogy Mohamedet gúnyrajzokon seggbedugatni társadalombírálat. Akkor eszembe jutott, hogy ha egy rajzon egy gázkamrában egy meztelen, pajeszos ember azt mondja a mellette fuldoklóknak, hogy "nem rossz anyag, de tegnap a zsinagóga mögött az a staub ütősebb volt", vagy valami más efféle állatságot, akkor vajon az a sajtószabadság mennyire lett volna oszlopos európai érték.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.10.09. 23:31:34

@Hakapeszi Miki:
Ragozhatod, ahogy akarod, de ott volt a Simicska példája! 8 évig a háttérben gründolták a a sajtót a Kisvasutasnak! A gerinctelen balos oligarchák jól megszedvén magukat, vagy átálltak a fideszhez (ingyen lenyúlt TV és buszgyár Örökmozgó Gabi), vagy kiszolgálták annak vezetőjét, lásd a SZOT üdülőket ingyen megkapott madarat, aki aztán foci csapat tulajdonos lett, hogy jó pontot szerezzen, de most lenyúlták a szállodáit, stb...
Ülnek a szajrén és vinnyognak!
Gondolom várják Demszkit a stencilgéppel!

laci_52 2016.10.09. 23:57:06

A Népszabi újságíróinak Soroshoz kellene fordulniuk, ő majd biztosan ad néhány milliárdot és működhet tovább az újság.

Egyszerű ez, mint a faék!

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.10. 00:09:10

@kovacs55:

nagyokos, Angliában pont hogy az orbán fajta Putyin bérencek intenzív EU bomlasztási propagandája járt sikerrel. Ezt csinálja orbánya gazdid is, csak a számláló lerohadt 50% alatt.

A britekhez hasonlóan orbánya gazdid is megtalálta magának a társadalom legostobább rétegét a nyugger réteget. Csakúgy mint a brit EU bomlasztók,orbánya diktátor is erre a szellemileg nullára leépült, bármikor a falnak vezethetö nyugger milliókra alpozza a hatalomban maradását.

Azért annak külön örülök, hogy a sok fidesz kretén migránst nemsokára hazavágják Angliából, így majd a magyar trágyadomb közepéből éltethetik tovább orbánya diktátorukat és a főnökét Putyint.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.10. 00:13:34

@laci_52: "A Népszabi újságíróinak Soroshoz kellene fordulniuk, ő majd biztosan ad néhány milliárdot és működhet tovább az újság.
Egyszerű ez, mint a faék!"

Faék, Soros már az összes nélkülözhetö pénzét kiadta a 80-as, 90-es években orbán elvtársadra meg a fél fidesz rablóbandára. Annyiba került neki ennek a bandának a hatalomba juttatása, hogy mára már nem maradt semmi eltékozolható pénze.

Persze ha a fidesz tolvajok visszafizetnék Sorosnak a kiképzési pénzeket, akkor abból még a New York Timesot is fel lehetne vásárolni.

Zsoltbacsi 2016.10.10. 00:55:48

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Mindjart megsajnalom sorost, hogy lassan mar kenyeren es vizen el. Ja megsem, a migrancsoknak osztogatott "szorolapra" azert futotta neki, tudod, amiben megirtak, hogy hol lehet kikerulni a hatarokat, meg melyik orszagban mit kell hazudni a hatarornek....

2016.10.10. 03:16:32

@Ambiorix: köszi, remek ötlet, a világ másik feléről (nem Magyarországon élek) biztos be fogok sétálni az OSZK-ba csak ezért. Az internet korában, a 21. században.
De ha mondjuk az origot, az indexet vagy a blog.hu-t szüntették volna meg, úgy, hogy letörlik mindenhonnan az internetről, akkor mi van?

Ez a múltat végképp eltörölni akarás egy komcsi dolog.

Szúrófény 2016.10.10. 03:52:07

@baldoc: "Az igazság a legfájdalmasabb!" Metternich kancellár! írták, olvasták, máig reklámozzák!
„írók, politikusok, mindenfajta újságok riporterei, röviden irodalmi ügynökök úgy a szocialista mozgalomban, a fenekük pedig a német sajtón ül. Minden újságon rajta tartják a kezüket, és elképzelheted, hogy milyen émelyítő az, az irodalom, amit ez eredményez.” Ez az egész zsidó világ, Michael Bakunyin

Liszt véleménye zsidókról

„Birtokba vették a szépirodalom és az újságírás terét. Mint sáskasereg rohanták meg a sajtót, hatalmukba kerítették az időszaki iratokat, magukhoz ragadták a gondolatok vezérlését s megfészkelni látszották magukat a közvélemény-árulásban. (…) A zsidók a művészetet is ápolták, hogy azt legtávolabb teréig hatalmukba kerítsék… Ők sohasem tudták azt, miképp termett a művészet inspirációk által…. Az izraeliták új dallamokat nem tudtak feltalálni, mert ők sohasem a maguk érzelmeit dalolták…

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.10. 05:53:59

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

"az összes állami hirdetés szigorúan egy oldalra megy"

Amikor ugyanez ment 15 éve, a ballib válasz az volt: ilyen a piac.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.10. 05:54:49

@ebella:

A Magyar Idők veszteségét valaki finanszírozza, így nincs gond.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.10. 05:57:38

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Nincs cenzúra, bármilyen médiát kiadghatsz, terjeszthetsz, alapíthatsz.

Könnyedén alapítható média, bármilyen.

Szabad piac persze nincs, de nyugaton sincs.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.10. 06:02:11

@a nagy hohoohooo:

Koherensnek kell lenni: most a valóság szembesítette a ballibeket saját szövegükkel, s gágognak. Nem látsz ebben furcsát?

daito 2016.10.10. 06:41:24

@bircaman maxval szerkesztő: ez nem volt igaz 15 éve. Hanem hirtelen elmaradtak a Magyar Nemzettől az állami cégek (is), részben a 2002-es fosharcosátpolitizáltság miatt. De pl Gyurcsány idején már bőven reklámoztak benne az állami cégek.

daito 2016.10.10. 06:42:47

@bircaman maxval szerkesztő: lehetne nevesíteni a valakit? Jahogy az 6 millió magyar adófizető?
Nem szeretnéd inkább te finanszírozni? Ha már ennyire megfelel neked meg főnidnek ez a helyzet?

maroz 2016.10.10. 07:14:47

@koala kóla: Inkább úgy szokott az ilyesmi történni, hogy Zrínyi-vége lesz a dolognak: az utolsó védők megtömik a zsebeiket arannyal és kirohannak.

torró 2016.10.10. 07:55:35

Na végre! Ez az első blog bejegyezés ami tisztán leírja őrjöngés nélkül a helyzetet!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.10.10. 08:10:28

Engem Orbán személyesen kényszerített, hogy ne vegyem az újságot!
...
...de már elmúlt... (vagyis bizonyítékom nincs rá)

tisztviselőként dolgozó arcszörzet szakállamtitkár 2016.10.10. 08:20:19

A szemet Orban tiltotta be a nepszabadsagot. Nalunk is jart, azt mondta, vagy lemondjuk a Nepszabadsag elofizetest, vagy felgyujtja a hazunkat. Hat mit tehettunk volna lemondtuk ?

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.10. 08:32:05

Egyébként meg ami konkrétan a Népszabadságot mint terméket illeti, nem kár érte. Saját magát züllesztette le lassan.

Sokáig az egyetlen olvasható, ne hazudozó napilap volt - persze akkor se volt független, mindig liberális volt, de ez nem baj, semmi gond, ha valakinek van egy irányvonala. Viszont ez az irányvonalat legalább értelmesen nyomta, vitákat, komoly ellenvéleményeket is engedve.

A züllés vége az összes blogger kirúgása volt, majd helyükre három primitív, fizetett álblogger szerződtetés (a PuPu nevű fasz, Gusztustalan Pista ősokádó, s FSP, aki mindenre képes pár forintért).

Szóval megérdemlik sorsukat. Remélem, soha nem lesz lapja ennek a bandának.

jotekony koc 2016.10.10. 08:33:32

Poszter, mondj nekem egy kevés szabad sajtóorgánumot, ahova a népszabisok mehetnek, mert én azt megnézném magamnak.
Sajna egyet se ismerek, pedig szivesen olvasnék valamit, ami napilap és nem fideszhíreket közöl.

HaD 2016.10.10. 08:33:38

A rendszerváltás(átbaszás más módon:))után a sajtó és a média birtoklása alapvető cél maradt az MSZMP irányelvei szerint(ezt tanulták a politikai iskolában...vagy soros pénzén angliában-pl. orbán). A sajtót például elosztották maguk közt. Lett "ellenzéki" meg lett nem ellenzéki. A médiában beindult a végtelen lesűlyesztése az ingerküszöbnek(ma már ahogy egymást tolvajozzák és a milliárdokkal dobálódznak az fel sem tűnik senkinek...mármint hogy valódi végigvitt büntetőeljárást keresne mondjuk a Népszabadság).A lényeg hogy egy fillért nem fiezett senki azért hogy mondjuk az MSZP egy újsággal gazdagodott...odafújta nekik a sél és kész...de ugyanez igaz a "jobbos"-nak titulált rész tekintetében.
A Népszabadság csődbe jutása pedig egyszerűen csődbüntett, de mivel olyan alacsony már a szinvonal hogy ez "csak természetes"((azt itt írogatók azzal vannak elfoglalva hogy győzikés szinten mocskolják egymást a rendszerváltók legnagyobb örömére). Ekkora vagyonvesztést eleve a cégbíróságnak hivatalból már rég meg kellett volna akadályozni. Az külön érdekes hogy a hitelezők mire gondoltak mit mondtak nekik hogy nem számoltatták fel a Népszabadságot eddig. A tulaj és a cégvezetők mire gondoltak és mit mondtak neki(és kik) hogy ha bedől a cég akkor "természetesen" nekik nem lesz bajuk.A veszteség finanszírozhatóságának kérdése büntetőjogi kategória a cégjogin kívűl,de ez annyira "természetesen" nem gond senkinek, hogy az már "természetes":(.
A sajtóban manapság reklámozó cégek épp úgy adnak pénzt mint a stadion építésre. A különbség annyi hogy az utóbbit még azadójukból is elengedik, míg a reklámköltséget elvileg ki kell gazdálkodniuk. Más kérdés hogy az állami megrendelések az adott cégnek avagy a támogatás(az sem kerül ezeknek semmiben mert nagyrésze eus a maradék meg költségvetési)csak akkor cseng a számlán ha jó fiúk és tejelnek oda és annyit amennyit megmondak nekik...

Magyarnaba 2016.10.10. 08:34:23

"De lehet, hogy kizárólag a megyei lapok kellenek a népbutításhoz, hiszen már csak vidéken tudnak választást nyerni"

Khmmm... KHMMMMM...!!!
A realitásérzék megőrzése a későbbi siker kulcsa.

A helyzet jelenleg inkább az, hogy a Fidesz vidéken kifejezetten nehezen veszít. A fővárosban pedig inkább nyer.

jotekony koc 2016.10.10. 08:35:21

@bircaman maxval szerkesztő: FSP-nek arca és neve is van.
Te meg csak egy kormányzati bérnick vagy.

jotekony koc 2016.10.10. 08:39:00

@Magyarnaba: Mindenhol nyer. 98 %-al, ahogy Csauseszku.

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2016.10.10. 08:47:46

@bircaman maxval szerkesztő: Látom tovaris birca, korán kelt. Nagyon helyes. A kellő számú ballibezés megvolt, de még egy Putyin istenítés sem volt. Figyeljen oda tovaris!

Censored Trompf 2016.10.10. 09:01:46

A Magyar Nemzet, Magyar Hírlap, túlélte Gyurcsányt, és a ballib szűk esztendőket.
Mikor cska a balos seggnyaló újságokat támogatták, a Népszavától, a Népszabadságon keresztül a többi szarkupacig.

A Népszabadság 6 évet se bírt ki.
Fizesse az akinek két anyja van, de ne az én adóforintjaimból állítsák talpra.
Vagy fizesse az aki olvasni akarja.
Ja hogy ilyen nincs, és emiatt ment csődbe.

Voznyák Pista2 2016.10.10. 09:08:59

A népszabit sosem olvastam, a rendszerváltás előtt sem, azóta sem.
Nem sírok érte.

jotekony koc 2016.10.10. 09:09:18

@Censored Trompf: Jaja. Te fizessed a stadionok meg a helikopterezők számláit, én meg majd veszek egy újságot, ha találok egyet az újságosnál.

HaD 2016.10.10. 09:10:28

Csak egy öt percet szánjanak már az itt szólok az un. MISZOT kialakulásának megismerésére!!!! Aztán tessenek ballibezni meg fasisztázni....
Ja és ajánlom mindenki figyelmébe az Általános Értékforgalmi Bank Zrt. magyarországi ténykedésének körüljárását(és a kapcsolódó személyek beazonosítását)csak hogy tudják ki fujja ma(is) magyarországon a passzátszelet!!!!
További szép napot!

Alfoldi Robert 2016.10.10. 09:36:09

@tisztviselőként dolgozó arcszörzet szakállamtitkár: Nálunk is így történt, jött az Orbán megfenyegetett, aztán még gyikká is változtatott. A gyikság elmult közben, de azért rettentő kellemetlen volt.

Mérnork 2016.10.10. 09:52:01

Kaptalizmus van elvtársak, a tulajdonos dönti el, hogy működteti-e tovább a cégét, vagy inkább bezárja, a dolgozók meg mehetnek a pitsába. Most a népszaga firkászai is megtapasztalhatták azt a copást, ami a gengszterváltás után százezreknek kijutott, mikor eladták a fejük felől a céget. Rohadtul nem tudom sajnálni őket. ;-)))

Wrex 2016.10.10. 10:06:02

Vááá, most olvasom hogy El Qró és Vadaimalac végleg* kivonul a parlamentből! Már csak ezért is megérte :DDD

* Persze nem is lenne El Qró ha nem hazudna ebben is: néha-néha azért be fogják dugni a szőrös talpukat, különben megszűnne a mandátumuk, és akkor nem vehetnék fel a képviselői fizut a nagy semmire...

Mérnork 2016.10.10. 10:22:35

@Wrex:
'18-ban remélhetőleg végképp kisavazzák őket a palamentből. ;-)))

jotekony koc 2016.10.10. 10:29:25

@Mérnork: Legjobb az lenne, ha mind most azonnal lemondanának, mert minden képviselőtök fideszes lehetne.

szepipiktor 2016.10.10. 10:53:17

Eszméletlen mi megy ebben a témában!
Izgága, indulattal teli trollok vitáznak a szolidaritás mögé bújó megélhetési bloggerek és "újságírók" hadával.
Mi a gond?
- A népszabi már sok éve nem balos lap! Sok éve eladták a Ringiernek (a világ legaljasabb bulvárkiadójának), ők vitték a mai kiadóba. A Ringier egy kamu Blikk2-t csinált belóle, Mihók Attila irányításával. A munatársaknak maradt egy kisebbségi tulajdonrésze.
- A balos napilap már régóta a Népszava...
- A bulvár NS(O) pedig balos jellegű, de betegesen PC kiadvány lett, rengeteg megkövesedett munkatárssal. Nézzük meg, a csütörtöki infón 90%-ban a Csahaj Ildikó teszi fel a kérdéseket, összemosolyogva Lázárral... De akkor hagytam abba a online olvasását, amikor a kácsorzsolt-féle népi "írók" hazudoztak posztokban vagy volt egy hivatalos zsidóügyi munkatársuk, akik napi rendszerességgel hangolta a közt. (Kácsor volt a cigányügyi... Ömlött a PC hazugság a portálról)
- Később, amikor zuhanni kezdtek, áttették a magyar sajtó legfeketébb, legkorruptabb figuráját főnöknek a Blikktől, a kerékpárosgázoló murányimarcit... A lap tovább zuhant.
- Ma köztudott volt, hogy egy fideszközeli csapat szerezte meg a kiadót, így miért meglepetés, a megszüntetés? Egy számukra idegen és veszteséges kiadványt miért üzemeltessenek?
.
Az életemben számtalan lapot szüntettünk meg, volt köztük full nyereséges, de zavarta a vezető lap bevételeit... Volt időarányosan sikeres új havilap, de a bevezetési idő egyharmadánál a külföldi központ azonnal szüntette meg az össze országban a szakterületre készített kiadványokat.
.
A Népszabi max. egy politikai csoport számára volt valami mítosz, nimbusz. Mint lap, gyengécske volt.
A módszer? Mi is csináltunk ilyen egy kirúgandó kollégával...
Az eszközök, a tartalom, az archívum meg a kiadóé, tehát ha beszántja, felgyújtja, ahhoz is joga van.
Ha kifizeti a pénzeket, a fizetéseket, akkor meg mi a probléma? Ha a sarki boltos dobja ki az alkalmazottat, hol a bloggerek tömeges hőbörgése?
.
Az a baj, hogy a sajtó ma is kényelmes és jól fizető szakma. Csak ma már nem kell hozzá szakértelem! Ma bloggerek publikálnak idegből, alapvető felkészültség és ismeretek nélkül. A hivatalos médiában meg rengeteg ittragadt újságíró tömi a zsebébe a fasírtot, pakolja az ajándékokat a sajtóeseményeken. Meleg irodába, számítógép elől osztják az észt, jellemzően politikai irányítással.
OK, ez megy ma itthon, de legalább a PC filozófiát dobják már el!
Mert addig nem lesz hiteles újságírás, hiszen a valóság helyett csak politikailag korrekt fogalmazványok jelennek meg.
.
Ja! Ha kell a "népnek" ez a lap, akkor sok tucat másikhoz hasonlóan lehet közösen másikat csinálni! Adományokból, olcsón a neten! És ott mérhető is lesz a minőség.
Szóval egy full-bulvár PC kiadványért ne essünk már letargiába.
A fidesz így is - úgy is lesöpri a piacról azt, ami neki nem tetszik! Ha meg ez nem tetszik a népnek, akkor ne blogokban keseregjünk már. Ez annyira occsó és ciki!

a nagy hohoohooo 2016.10.10. 11:03:05

@bircaman maxval szerkesztő: Höhöö birkuci derága "íkúvitéz"takonynácim Igaz,a szociknak nincs annyi strómanja akik-többek között -közpénzből finanszírozzanak lapokat,tévé csatornákat,még akár adómentesen is..
És valóban,hogy a fenébe lehetnek olyan idióták a szocik ,hogy nem húznak elő a kalapból egy Mészáros strómant ,vagy inkább egy Simicskát aki az MDF-FideSz székház eladásával megalapozták a Fidesz médiabirodalmat ,amit aztán csak fejleszteni kellett a különböző FideSS közeli oligarcháknak juttatott közpénzek visszacsatolásával.
Akkor 888.hu-t is becsukhatnák. De oda nyomatják a közpénzeket,annyival különb a hecclapoknál, hogy azok legalább nem közpénzből élnek.
Illene és kellene tudni, hogy 1994. után az ellenzék szócsöve, a korabeli Magyar Nemzet csak és kizárólag Horn Gyulának köszönhette a létét, mert folyamatosan kapott állami hirdetéseket, reklámot.
Amit a jobboldali Magyar Nemzet akkor megkapott, azt az ellenzéki Népszabadság ennek a szemét FideSS-rezsimnek köszönhetően, nem .Ami egyértelműen mutatja, hogy ez a diktatúrába hajló, autoriter rendszer a sajtó- és információszabadság teljes megszüntetését akarja elérni.
A Pesti Hirlap 4 évig volt. Olvasottsága meglehetősen kicsi, a kormánnyal együtt bukott.És talpra állt a FideSS támogatásával, fennmaradását a megjelent lapszámok, az olvasottság segiti,ritka az olyan lap, ami csak az előfizetésből él meg,itt sem anyagi okok miatt függesztették fel a kiadását egyik óráról a másikra. Egyszerűen a kormány felvásároltatta és megszüntette.
A FideSS kitömte Pesti Srácokat is ,kapise még az az 500 millió?
Nem kell rizsa,egyszerűen betiltották a lapot, mert megírta az igazságot a Rogán-rongyrázásról. A sajtószabadságnak végleg vége, eddig is megpróbálták kinyírni a lapokat gazdasági és egyéb kényszerrel, most pedig kézivezérlés lesz. Ha még vannak tökös újságírók, akik még tudják, miért mentek erre a pályára, nekiállnak szamizdatot készíteni. Lapokat be lehet tiltani, de az igazság kiderül, egy idő után túl sok lesz a hazugság, és nem lehet mindenkit kinyírni, aki tudja.

a nagy hohoohooo 2016.10.10. 11:07:19

@Mérnork: Hát ebben te nagyon tévedsz...derága "íkúvitéz"baro...
Ilyen alapon már meg kellett volna szűnjön a Magyar Idők, a 888 és a többi szennymédium. De beleértem a teljes közszolgálatinak nevezett wirtschaftot is. Megkockáztatom létre sem kellett volna jönniük. Különösen nem az én pénzemből. És az csak az egyik baj, hogy szemérmetlen kormányszócsövek, de még az újságírói munka alja is, amit művelnek. A Népszabadságnál a legjobb erők vannak, akiknek még van fogalmuk arról, hogy mit jelent az újságírás...
Az él meg, amelyik részesedik az állami hirdetésekből. Vagy az, ahol kereskedelmi cégek MERNEK hirdetni. Amelyiknek a háttérben van valami tőkés szponzora vagy amelyik más termékekkel kereszt-finanszírozza a veszteségeit. Egy olyan kis országban, mint mi, akár még állami pénzen is életben kell tartani azokat a lapokat, médiumokat, amelyek az ország egyik felének érdekeit közvetítik. Mert csak ott van demokrácia és szabadság, ahol mindenkinek módja és joga van a véleményét elmondani és mindenkinek joga van minden információhoz hozzájutni. Nem szabadok ott a választások, ahol az emberek nem minden információ birtokában kénytelenek dönteni, mert az információk minden kellemetlen részét elhallgatják előlük. Ezt kellene neked mérlegelni mielőtt ennyi ostobaságot leírsz.
Az egész print-sajtó válsága söpör végig és ebből nem következik, hogy a Népszabi "csődje" a félszeműségéből adódna. Hogy a politikai alapállása milyen, az lehet tetszés-nem tetszés tárgya - egyéni ügy. De hogy a mai magyar napilap-piacon a legjobban megcsinált újság /volt/, az szakmai tény. És miközben szerinted "szar se olvasta a lapotokat", azért még így is a legnagyobb példányszámú volt. Egy olyan lappiacon, ahol ma nem igazán kockázat nélküli ilyennel megjelenni az utcán, nem igazán teszik a standok elejére éppen EZT a lapot, nem okvetlen rendelik meg a valóságos igény szerint példányszámban a lapárusok, az intézményekről már nem is beszélve.

Hazudnak mert amúgy ":A Mediaworks tulajdonosváltása hónapok óta téma, a piaci pletykák szerint Fidesz-közeli hátterű cég szerezheti meg. A legfrissebb hírek szerint a napokban megtörténhetett a tulajdonosváltás.

A Mediaworks utoljára augusztus 30-án szólalt meg a kiadó nagyon régóta lebegtetett tulajdonosváltásával kapcsolatban. Akkor azt írták, a cég tulajdonosi szerkezete 2014 szeptembere óta változatlan, továbbra is egy osztrák cégcsoport érdekeltségébe tartozik. Hozzátették: a Mediaworks éppen egy jelentős felvásárlást végez, és jelenleg erre koncentrál a menedzsment.

Előtte néhány nappal röppent fel a hír, hogy a kiadó a Mészáros Lőrinchez igen közelálló Duna Aszfalt kezébe kerülhet.

Szombat reggel aztán Katona Viktor, a Mediaworks megbízott főigazgatója (aki a cég szerint saját kérésére távozó Rónai Balázs eddigi vezérigazgató helyére lépett) levelet juttatott el a cég többi lapjának munkatársahoz is, amelyben beszámolt nekik is arról, hogy szeptember 30-ával a Pannon Lapok Társasága a Mediaworks csoport részévé vált, illetve emlékeztetett rá: ezekben a napokban zajlik a csoport lapjainak átköltöztetése a Bécsi úti „Népszabadság-székházba”.

Ennek kifejtése után „megragadta az alkalmat” a tájékoztatásra, hogy „a menedzsment erőfeszítései ellenére a Népszabadság vonatkozásában ez idáig sajnos nem sikerült megteremteni a pénzügyi stabilitást”. A levél szerint a lap jelentős veszteséget termel, így üzleti modelljét teljesen új alapokra kell helyezni. Ezért a „Mediaworks menedzsmentje megvizsgálja - az iparági trendeknek megfelelően - a lap működési alternatíváit”, azért pedig, hogy erre a munkára lehessen koncentrálni, a „Népszabadság kiadása a mai nappal valamennyi formában (beleértve a nyomtatott és az on-line formátumot is) felfüggesztésre kerül. A Népszabadság munkavállalóit felfüggeszte".......

És a friss:" Arra hivatkoznak a népszabadság megszüntetésénél, hogy veszteséges volt. Teszik ezt egy olyan év után, amikor ( táblázat) a mérleg szerinti eredmény 134 millió forint pluszt mutatott (2015), üzemi tevékenység eredménye 164 millió forint plusz.

Lehet, hogy veszteséges üzletről beszél,hazudik a FideSS, de ezt a tavalyi számok nem támasztják alá!

www.facebook.com/IFLGroup1/photos/a.863967710342347.1073741825.242224615849996/1189207361151712/?type=3&theater

Úgy hogy inkább a Te szemeddel van gond, azzal a szemmel, amellyel ezt az ügyet szemléled....vagyis nem a szemeddel,a mőgötte lévő űr sötétjével..heeee..

a nagy hohoohooo 2016.10.10. 11:15:51

@bircaman maxval szerkesztő: Ejnye Bencsik-"íkújú"jobbikuSS takonynác birka NERtárs, már megint csúsztatni, hazudni tetszik!
A Népszabadság a lapszáma csökkenése ellenére tegnapig a legolvasottabb napilap volt. Az olyen szennylapokból mint a hatalmat teljes egészében kritikátlanul elfogadó Magyar Hírlapból vagy Magyar Időkből összesen nem fogyott annyi mint a Népszabadságból. Az pedig, hogy gazdasági okok miatt szűnt volna meg, a legnagyobb hazugság (2015-ben már rentábilis volt). Egyértelműen a szókimondása, a tények meghamisítás nélküli és a hírek objektív közlése, azaz politikai okok miatt szüntették meg a mai hatalom támogatásával, együttműködésével és egyetértésével.
Illene és kellene Bencsik-"íkújú" jobbikuSS birka NERtársnak tudni, hogy 1994. után az ellenzék szócsöve, a korabeli Magyar Nemzet csak és kizárólag Horn Gyulának köszönhette a létét, mert folyamatosan kapott állami hirdetéseket, reklámot.
Amit a jobboldali Magyar Nemzet akkor megkapott, azt az ellenzéki Népszabadság ennek a szemét Fidesz-rezsimnek köszönhetően, nem Ami egyértelműen mutatja, hogy ez a diktatúrába hajló, autoriter rendszer a sajtó- és információszabadság teljes megszüntetését akarja elérni.
Én azért kicsit utána olvastam, az 5 milliárd veszteséget a cégcsoport csinálta, és ez 2007-től halmozott összeg. A cégcsoporton belül a Népszabadság nem volt veszteséges. Az MSZP alapítványt ilyen csúsztatott adatokra hivatkozva fejte a tulaj. Az osztrák tulaj ellen hazájában büntető eljárás folyik sikkasztás miatt, mely eljárásban a bíróságot a magyar befektetett vagyon is érdekelte. Az osztrák tulaj most eladta (még nem hivatalosan) a cégcsoportot, de vállalta, hogy a Népszabadságot a már látott módon eltapossa. Így a vevő nem keveredett hivatalosan ebbe az ügybe .... de mindenki tudja, hogy a vevő miért kérte ezt a "szívességet".
egy aprócska kérdés: a piacgazdaság figyelembe vételével melyik fideszcsürhe holdudvarába tartozó média nem lenne veszteséges, lásd m1-2-4-5. tv2, magyaridők, lokál, melyekbe több 10 milliárdot toltak az adófizetők pénzéből?
Orbánnék nem rendőröket küldtek a Népszabadság szerkesztőségébe, mint Erdogan török elnök, vagy Putyin orosz elnök az ellenzéki médiára. Hanem felvásároltatták a Népszabadság kiadóját a strómanjaikkal, akik se perc alatt megszüntették a lapot, kirúgták az újságírókat, és még a nol.hu-t is kiciánozták a netről. Ettől kezdve ez így fog lezajlani minden (még megmaradt) ellenzéki sajtónál. Ezzel a mocskos trükkel pedig egyszerű üzleti döntésnek lehet álcázni a sajtószabadság felszámolását Magyarországon.
Kezd már világos lenni azoknak is, akik eddig sötétségben éltek?
Ugyanmár ők most is sötétben vannak.....heheee..

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.10. 11:17:53

@a nagy hohoohooo:

"A cégcsoporton belül a Népszabadság nem volt veszteséges."

Akkor miért adta el az MSZMP?

prognosys 2016.10.10. 11:50:44

Én azt mondom, hogy nem a szabad sajtó az, ami az igazi hiánycikk, hanem az értelmes, értékes, gondolkodásra serkentő és főleg az ELFOGLSÁGTÓL mentes sajtó.

Ettől viszont olyan messze vagyunk (és voltunk mindig is), hogy még obszervatórumból sem látszik

prognosys 2016.10.10. 11:51:48

@prognosys: "ELFOGLSÁGTÓL" -> ELFOGULTSÁGTÓL

bocs az elgépelésért

a nagy hohoohooo 2016.10.10. 14:25:59

@bircaman maxval szerkesztő: "Akkor miért adta el az MSZMP? "

Előszöris dobtam egy hátast "íkúvitéz"Orbán legelőjén legelésző jobbikuSS takonynáci birka...MSZP..és nem MSZMP,ha az lenne a teféle takonynácik már a megérdemelt helyükön a börtön gyogyórészlegében muszájkabátban vigyorognátok.

Másodszor:
"A züllés vége az összes blogger kirúgása volt, majd helyükre három primitív, fizetett álblogger szerződtetés (a PuPu nevű fasz, Gusztustalan Pista ősokádó, s FSP, aki mindenre képes pár forintért). "

Naszóval ezért vagy te kiakadva fsp-re mert kimondta ,hogy a valót ,a meteorológiai jelentéssel szólva hülyébb vagy mint a sokévi átlag......konklúzió :seggbuta..hehehe...

Emlékezetből a Nolblogról :
bircaman maxval szerkesztő:

Valami olyasmit ,hogy a szocik eladták az országot...

Föld S. Péter
" Az apád fasza ennyike :-D

Olyan mérhetetlenül agyhalott vagy, hogy szinte hullagyalázás téged a helyedre tenni :-)))

Az MDF-KDNP-FkGP többségű országgyűlés 1990 augusztusában szavazta meg a "Tulajdon és privatizáció" című törvényt. A passzust fogalmazó privatizációért felelős kormánybizottság elnöke Matolcsy György volt, vagyis neki (IS) köszönhető, hogy a privatizáció úgy zajlott, ahogy.

1992-1994 között 431 állami vállalat seggére vertek. 55% volt a külföldi kézbe eladott állami cégek száma, ami az értékesítési érték 68% volt.

Tényleg cuki mikor olyanról próbálsz észt osztani, amiről fogalmad sincs. Beszólok a központba és cserét kérek:)"

Egyébként ez elmond mindent:

index.hu/belfold/2016/10/08/miert_kellett_kinyirni_a_nepszabadsagot/?token=c6036ef456f56f7335b616040cc6bd02

Csaxólok azért van a link mert abban van az információ mint a tojásban az élet,s nem mint a takonynáci fejedben lévő űr sötétsége....
Lassan agyvérzést kapsz az aranyér mellé az erőlködéstől....heheee..

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.10. 14:33:43

@a nagy hohoohooo:

FSP-t többszörösen lelepleztem már, többet nem kívonok foglalkozni vele: szimpla bértollnok.

Hozzászólásod többi részében nem sikerült értelmes mondatot találnom, bocs.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.11. 01:05:05

Korrekt a poszt, benne van a lényeg.

Továbbá. Ha a (már most is fideszes) megyei lapokat teszik meg a Népszabó utódjának, akkor nincs baj addig, amíg ilyen hírek megjelenhetnek, hogy "Bolye Ferenc Kishantosért élt és halt meg". :(

Ha a vidéki napilapok túl kormányhűek lesznek, akkor sokan lemondják majd az előfizetést, amire manapság is leginkább a nyugdíjasoknak telik/szánnak rá pénzt.

A fiatalok az internetes hírportálokat olvassák, azt meg csak a jó Isten tudja, hogy kinek a kezében vannak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.13. 16:13:24

@prognosys: "főleg az ELFOGLSÁGTÓL mentes sajtó."

Tudsz példákat mondani a népszabadság elfogultságáról? Nem sokat olvastam, de elfogultságot nem nagyon találtam benne egyik oldal irányában sem.

a nagy hohoohooo 2016.10.16. 07:56:28

Az amikor a kedves önmagárt újságírónak tituláló izé,tévesen értelmez, fordít, olvas,és ad tovább egy mások által készített cikket, az
oké... Betudhatjuk magas értelmi képességének, tanultságának, vagy vele született szellemi rendellenességeinek....
De amikor már nem tud értelmezni, lehet vissza kén menni meddőhányónak.
Illene és kellene tudni hogy 1994. után az ellenzék szócsöve, a korabeli Magyar Nemzet csak és kizárólag Horn Gyulának köszönhette a létét, mert folyamatosan kapott állami hirdetéseket, reklámot.
Amit a jobboldali Magyar Nemzet akkor megkapott, azt az ellenzéki Népszabadság ennek a szemét Fidesz-rezsimnek köszönhetően, nem .Ami egyértelműen mutatja, hogy ez a diktatúrába hajló, autoriter rendszer a sajtó- és információszabadság teljes megszüntetését akarja elérni.
A másik ,Pesti Hirlap 4 évig volt. Olvasottsága meglehetősen kicsi.
De vehetnénk a FideSS kitömte Pesti Srácokat is ,kapise még az az 500 millió?
A Pesti Hírlap a kormánnyal együtt bukott. Szép teljesitmény, hogy talpra állt / a Fidesz támogatásával, / de tegye a szivére a kezét bárki és mondja meg őszintén, fennmaradását a megjelent lapszámok, az olvasottság segiti? A Népszabadságnak, több mint fél évszázados múltja van, és bár az előfizetők száma csökkent,egy "íkúvitéz"birka is tudja, ritka az olyan lap, ami csak az előfizetésből él meg/Ebben az esetben sem anyagi okok miatt függesztették fel a kiadását egyik óráról a másikra. Egyszerüen a kormány felvásároltatta és megszüntette.Össze sem lehet hasonlitani a két történetet.
Demokráciáról csak akkor beszélhetünk , ha a demokratikus intézményeket , mint a sajtószabadság , kívül helyezik a piaci szemléleten , másként előállhat az a helyzet , hogyha a fizetőképes réteg csupán adott ideológiát és érdeket képvisel , totalitárius rendszert generál maga köré ... mint most is épp !
Egy kis oknyomozás…
A Media Works AG, amelynek tulajdonosa a bécsi magán bankár Heinrich Pecina
vettem meg anno az MSZP 28% valamint a 70,6%, tulajdoni résszel rendelkező Springer kiadó, majd a 14% dolgozói részvényt. Az MSZP-nek nem volt pénze megvenni a Springer kiadó 70,6%-kát..
A német kiadónak el kellett adni a lapot kartelezés miatt..
Először is, érdemes tudni, hogy a tulajdonos MediaWorks leányvállalata Vienna Capital Partners VCP, belföldi Bécs, Prága és Varsó befektetési társaság által kezelt osztrák Heinrich Pecina.
Véletlenül övé a BorsodChem is.
Ki is ez a Pecina?
Az európai üzleti világban mindenki ismeri. Mindenki tudja, hogy Pecinek szoros kapcsolatai voltak/vannak a közel keleten, a balkánon és az osztrák jobboldallal…. Haiderrel kimondottan jó kapcsolata volt.
Egy "Elit"-nek nevezett bandának adták el a Népszabadságot!
Pecina befektetők pénzét játszották el, gondolok a Hypo-Alpe-Adrie-Skandal-ra!
Pecina privát bankár. Bankja kezese az OSZTRÁK ÁLLAM és egy német privát bank, Hypo Real Estate! Elgondolkodtató
Aminek a BayernLB is részese. És ott van a pénzmosás ügye Pecianak, mi érdekes módon le lett zárva! Ártatlannak érzi, vallja magát. Ott vannak ezen felül a kapcsolatai a jobboldal politikusaival.
Ez az „üzletember” egy kétes személy, akiről ezt tudja is évek óta az európai üzleti világ.
Az sem meglepő, hogy Pecina neve is szerepel a Panama offshord botrányban.
Pénzügyi tranzakciók az orosz, kazah és ukrán oligarchákkal.
Ez a „tisztességes” üzletember többször találkozott orbánnal és az sem meglepő, hogy egy korrupt, jobboldali vezető emberének adta el a Népszabadságot!
Ugye értitek?
"Hatalmas kárt okozott a Mediaworks Hungary Zrt. kiadónak, hogy egyik napról a másikra, a hónap végét nem megvárva függesztette fel a Népszabadság és a Nol működését – írja a Figyelő."
Valamiért megérte nekik, hármat lehet találni, hogy miért.... a FideSS nyilván meghálálja ... vagy egyszerűen csak megzsarolták őket.
Úgy látom csak pár agymosott "íkúvitéz "polgár gondolja, hogy gazdasági okai voltak a bezárásnak.�
Ha te újságíró, és nem seggszolgálatos semmirekellő orbánseggdugasz pojáca lennél nagyon is jól értenéd a történetet.
süti beállítások módosítása