Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2018.04.06.

Aki teheti, segítse elő Orbán bukását az utolsó napon ezzel!

Hakapeszi Miki

Az Orbánváltásban érdekelt pártok teszik, amit tenniük kell. Hót nyugodt vagyok, szombat 11-ig nagy örömmel olvasom majd a visszalépésekről, koordinálásokról szóló híreket. Most épp DK-LMP, mindkét körzetben kitűnő jelöltre lehet szavazni, nagyon rendben van. Még az MSZP-LMP deal hiányzik és igazán jó lenne, ha az Orbán-rendszer mocsokságainak feltárásáért szintén sokat tett Bod Péter (Együtt) is esélyes jelöltté válhatna, ha már listán csoda kellene, hogy bekerüljenek, jó lenne látni három Együtt-képviselőt a parlamentben.

Molnár Gyula azt mondta tegnap, hogy van a háttérben tárgyalás és hogy a szociknál a labda: Az LMP-nek kell még az a két körzet (és szerintünk is kúl lenne, ha Hadházy egyéniben bejutna), de nem lépnének vissza 20-ban, csak 7-ben. Ha ez a 7 körzet a visszalépéssel nagy eséllyel átfordítható, tehát a kormányváltás szempontjából nagyon fontos a deal. Persze ha 10 másikban kiderül, hogy állva maradt LMP-s nélkül nyert volna az ellenzék, az nagyon nagy gáz lesz a lumpiknak és ezt ők is tudják. Gyakorlatilag végük, ha megint elmegy rajtuk a kormányváltás. Szóval majdnem biztos vagyok benne, hogy lesz megállapodás, remélhetőleg minél több körzetre kiterjedően - oké, ne legyen 20, csak 15, de legyen!

Eddig, amit a pártok tehetnek. És látva a Csárdi Tóni ellen indult hazug lejáratást, főleg nem baj, ha csak az utolsó pillanatban jön, az aljas bagázsnak nem lesz ideje karaktergyilkolni az állva maradó ellenzékit. De van még egy fontos dolog, amit mi, Orbánváltásban bízó emberek tehetünk.

Hívjuk fel az ismerősöket, rokonokat ott a végeken és meséljünk nekik az igazságról.

Remélhetőleg nagyot taknyol a Medián azzal a kétharmaddal, de az nyilvánvaló, hogy rengeteg átbaszott ember él az országban. Ők nem a fideszes agyhalottak, hanem olyanok, akikhez nem jut el más infó, csak amit a kormány adagol. Bármerre járunk távol a fővárostól, a települések teleplakátolva migránsozással, az emberek csak a helyi lapot olvassák a gyászjelentés miatt, abban meg a hazug propaganda fut. A tévében is, amit néznek, a rádióban, is, amit hallgatni tudnak. A helyi véleményvezérek fideszes manipulátorok, az egyszerű emberek meg örülnek, ha megélnek, nem fogyasztanak tudatosan médiát, nem jut el hozzájuk a fair információ.

Szinte mindenkinek van olyan barátja, rokona, aki ilyen közegben él. Érdemes beszélgetni velük, felvilágosítani őket a valóságról. Csak annyit elmondani, hogy egy megtévesztési céllal adagolt alternatív valóság, riogatás, hazugságcunami az, amivel körül vesz őket Orbán Viktor, illetve az ellenzék terveiről folyamatosan kamuzó helyi manipulátorok. Valóban nem kell elmondani a közvéleménykutatónak, meg a jegyzőnek se, sőt a háziorvosnak se, hogy mennyire elegük van a rendszerből, de a szavazófülkében ott a kezükben a döntés, hogy változtassanak a rendszeren, vele a saját sorsukon.

Beszéljen velük, aki tud, az utolsó pillanatban is fontos lenni felnyitni a nem hívők, hanem a simán átbaszottak szemét. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

66 komment · 5 trackback

Címkék: választás 2018

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr4213814306

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fidesz sírvers 2018.04.07. 08:29:23

Mit írnál az FMPSZ, azaz a volt Fidesz sírkövére? (Fidesz--> FMPP--> FMPSZ.) Mert az F. Magyar Polgári Szövetségnek is szüksége lehet erre. Hiszen az SZDSZ, MIÉP, MDF, FKGP és sok más egykor kormányerőt is képviselő párt sírja felett ma már csak ...

Trackback: Jelentenem kell rólad Lajos ... 2018.04.07. 08:25:26

"Jelentenem kell rólad Lajos... " összevág sok más egyéb dologgal is.

Trackback: SOROS TERV az maga Orbán Viktor 2018.04.07. 08:24:22

Világnézetet, vallást, pártot, küzdő társakat, barátokat, politikai irányt váltani neki nem probléma. Persze sokan másoknak sem. Vona Gábornak - egykori tanítványának - például még nevet sem. (szül. Zázrivecz Gábor) Orbán Viktor szerintünk nemsokára ...

Trackback: Fedőneve Fidesz 2018.04.07. 08:23:59

Az ügynöklisták nyilvánosságra hozását természetesen volt és jelenlegi ügynökök és besúgók gátolják.

Trackback: Handó Tünde férje és az elhagyott sunyi pártiratok 2018.04.07. 08:23:31

Nem városi legenda: - Szájer József elhagyta, az ellenzék olvasta és választási beszédtaktikát váltott. Hangyaf.szny.val bukott a zorbán és összetörte az irodáját mérgében majd évekig nem az Országházba, hanem kezelésre járt :-) Minek kellene a zorbá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lehetnék én is 2018.04.06. 18:27:32

Van Mo-on néhány száz politikus/üzletember féle, akinek megtetszett a hatalom. Kiszámolták, hogy saját arcukat, meggyőződésüket vállalva, saját tudásból nem tudják megszerezni.
Saját Programot nem tudtak összerakni, ami mellé tömegeket lehet állítani, csak programdarabkákat, ezért kitalálták, hogy van egy überprogram, úgy nevezték orbántakaroggy.
Mivel saját maguk közül még vezetőt sem tudtak választani, a részletes programalkotás, vagy támogatók megszerzése sem jött össze, kitalálták, hogy olyan szavazatokat fognak összeházasítani, amely szavazatokat a szavazók véletlenül sem kapcsoltak volna össze. Elnevezték koordinált szavazásnak.
Az ilyen visszalépésekkel átkényszerített szavazóknál kisebb identitásprobléma alakul ki, nehéz lesz kezelni.

Vatador 2018.04.06. 18:26:44

Lennének hozzászólások, ha közölnék azokat. Mintha valami szűrő működne. De hát kitől kértek engedélyt, hogy szűrhessenek? Piha!
0

Vatador 2018.04.06. 18:26:58

De hát miért kellene bukni Orbánnak?

nemecsekerno_007 2018.04.06. 18:28:22

Egyetlen releváns kérdés van:

- Ha nyer a Fidesz akkor nekifognak-e a nyugdíjrendszer és az egészségügy reformjához, hogy tovább lehessen csökkenteni az adókat és a járulékokat.

Reform alatt magánbiztosítókat és az egyéni felelősség erősítését értem.

Ja és még mielőtt jönne a szokásos "dehát a manyup" duma.
Nem. Nem olyan álmegoldást mint a manyup hanem valódit, ami viszont fájdalmas.

Meg azért a magyar polgároktól is megkérdezném, hogy meddig hazudunk még magunknak?

nagyjából ennyi, a többi bullshit...

Lehetnék én is 2018.04.06. 18:28:04

Van egy nagyobb, állítólag demokratikusabb ország Merkelisztán, ahol egye pártok még akkor is elzárkóznak az elvtelen, sőt gyomorforgató együttműködéstől, amikor már nem harcolni kell a mézesbödön láthatóságáért, hanem közvetlenül a kanalat nyújtja a Mutti a zabáláshoz. (ld. koalíciós tárgyalások). Nálunk meg az MSZP paktumut köt az őt lepusztító Gyurcsánnyal? Mindehez Karácsonyt tűzi ki a zászlóra? Nooormmmmálllisss? Az Együtt, Momentum visszalép a nagyok javára, nehogy kialakuljon valami identitása? Ugyanezek haragszanak az LMP-re, mert nem akarnak velük közösen ilyen módon szavazókat félrevezetni? Sőt még a jobbikot is elitélik, mert nem szövetkeznek, holot megalakulásuk óta szidják, feljelentik, köpködik? És ez a szavazszerző taktika uralja a ballib értelmiséget és médiát a programok helyett? Ezekre szavazni?

ogli dzsí 2018.04.06. 18:30:01

"Remélhetőleg nagyot taknyol a Medián azzal a kétharmaddal, de az nyilvánvaló, hogy rengeteg átbaszott ember él az országban. Ők nem a fideszes agyhalottak, hanem olyanok, akikhez nem jut el más infó, csak amit a kormány adagol. Bármerre járunk távol a fővárostól, a települések teleplakátolva migránsozással, az emberek csak a helyi lapot olvassák a gyászjelentés miatt, abban meg a hazug propaganda fut. "

Ezzel vigasztaljak magukat a balliipsik a FB messenger koraban

megalol

eloi 2018.04.06. 18:30:40

Az igazságról? Már mint a te igazságodról?!
Kár, hogy az MD is eldobta a mértéket és beállt a ballib agitpropba.
Aki mást mond, mint ti az egyből Fideszes manipulátor. Persze ti nem manipuláltok... Agyhalottazással, meg itt a világvége ha nem... dumákkal. Aha.

odysszeusz 2018.04.06. 21:12:03

Várom a hétfőt, hogy ennek legyen már vége...

Dan da Man 2018.04.06. 21:12:17

@Lehetnék én is: Nem így volt, de azt hiszem felesleges magyarázni, mert abból indulsz ki, ahogy a Fidesznél gondolkoznak. Hogy hatalom meg pénz.

Az, hogy valakinek más motivációja lehet, az totál elképzelhetetlen számodra, és példamutatóid számára.

De szíved joga, hogy butaságokat írogass. Csak ne hidd el őket!

Dan da Man 2018.04.06. 21:12:40

@ogli dzsí: Iiiigen, mert az én 80 éves vidéki rokonom is gyakran használja a messengert. Meg az internetet is.

Okos fiú vagy te, csak nem gondolkozol. Vagy hülye vagy, akkor meg ne tapicskolj a billentyűzeten.

Fritz Gerlich 2018.04.06. 21:12:47

A részvételi arányon fog múlni végül! 70-75% kell!

élhetetlen 2018.04.06. 21:13:04

@nemecsekerno_007: Neked beragadt az agyad. „Nem olyan álmegoldást mint a manyup hanem valódit, ami viszont fájdalmas.”. A Manyup nem álmegoldás volt, hanem egy átmenet lehetősége. Egyéni számlára ment a befizetésed, és ahogy a bentmaradt ismerőseimet nézem, jövedelmez is, tehát előbb-utóbb már külön is érdemes belefizetni, mert látod, hogy mi van. És, aki húsz évig fizetett az államiba, és húsz évig a magánba, az kapott volna innen is, onnan, is, és húsz év alatt kikpopott volna az állami. A szuper elképzelésed, hogy, aki negyven évig fizetett az államiba, annak csökkentsük drasztikusan a nyugdíját, az igaz, hogy fájdalmas, de erkölcstelen is. Visszamenőlegesen megvonni az ígéretet, hát… Tudod, a hétköznapokra lefordítva, negyven éves koráig támogatsz egy rokont, segíted lakáshoz jutni, stb., mert azt mondja, hogy majd öreg korodban segíteni fog, aztán öreg korodban közli, hogy menj a … Semmi erkölcsi érzéked nincs. Nézzünk egy ötven éves embert, aki harminc évig fizetett azért, hogy kapjon valamit, egy társadalmi egyezség alapján. Most gyűjtsön tíz év alatt annyit, hogy megéljen, egy magánbiztosítónál, mert az jobb, mint a Manyup volt? Mennyivel jobb egy magánbiztosító, mint a Manyup volt? Újra megkérdezem. Hány éves vagy ennyi ésszel?

midnightcoder2 2018.04.06. 21:13:48

Orbán bukása úgy kezdődi, hogy _ne_ szavazz baloldali pártra. Aki bármelyik baloldali pártra szavaz, az Orbánt erősíti meg a miniszterelnöki székben. Se DK, se MSZP, se Együtt, de még LMP sem. Mert a baloldal nem tud együtt működni a Jobbikkal, a Jobbik nélkül meg lószart sem tudnak csinálni nem kormányváltást. Ráadásul az MSZP jó eséllyel lefekszik Orbánéknak egy jó kis tocsikolásért, sok vesztenivalójuk nekik már nemigen van, a DK pedig bármilyen koalícióban garancia arra, hogy ne a kormányzással foglalkozzanak hanem az intrikákkal.

BAZINGA2 2018.04.06. 21:14:34

Mit kell itt moderálni? Csak kérdezem. Azt hittem szólásszabadság van. Jelenteni is kell? Na, akkor viszlát!

2018.04.06. 21:14:49

Ott volt a megoldás mindenki orra előtt.
Nem szükséges megegyezni Vona Gáborral. Láthatón azt sem tudja, mit akar.
Viszont! Vidéken nincs esélye a bal oldalnak.
Szépen vissza kellett volna lépni a bronzérmes helyekről és a jobbik képviselőjét támogatni egyoldalúan.
Az azért elég sok szavazat, ugye? És Vonára is elég komoly nyomást helyezett volna, hogy tegyen végre valami értelmeset.
De hát az MSZP vagy GYurcsány sosem tudta átlépni a saját árnyékát....

2018.04.06. 21:15:02

@nemecsekerno_007:

Minek erőlteted, ha valamihez nem értesz?

BAZINGA2 2018.04.06. 21:15:34

Remélem lesz szabad ágy a kórteremben, habár Jani szerint nagyon lepusztult a sógorék városa. Készítsenek már egy ágyat elő, nehogy a folyosóra fektessék a vezírt!

_Ske_ 2018.04.06. 21:17:02

@Vatador: Mondjuk azért, mert ha marad, akkor kilopja még a szemedet is és ahelyett, hogy MO-t felvirágoztatná, csak a saját sleppjét gazdagítja irtózatos sebességgel. És hozzáteszem, hogy amit művel, az bűncselekmény. A legkorruptabb kormány ever.

CSB1196 2018.04.06. 21:17:21

Nézzük az opciókat:
1. Nem akarsz szavazni arra aki szeret lopni
2. Nem akarsz szavazni arra aki hatalomra kerülés esetén elveszi/megnyirbálja a családi adókedvezményt, elveszi az 1 kulcsos adót
3. Nem akarsz szavazni cicabőrbe bújt, kamu néppártosodott szélsőjobbosokra
4. Nem akarsz szavazni olyanokra akik a demokráciára inkompatibilis a más hitet és kultúrát elutasító illegális bevándórlókat akar betelepíttetni az országba
5. Nem akarsz szavazni olyan pártra ami támogatja az azonos neműek házasodását és a könnyűdrogok legalizálását
6. Nem akarsz olyan pártra szavazni akinek gondja van még az identitásának meghatározásával is

Konklúzió: nincs kire szavazni!

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.04.06. 21:17:26

Vasárnap este a fideszesek olyan pánikban lesznek mint Kádár volt 89-re.

A határokat még aznap este le kell zárni nehogy Orbánék, Rogánék kihelikopterezzenek az országból Moszkva felé a milliárdokkal megrakott böröndjeikkel, mint egykoron Janukovics.

tompus 2018.04.06. 21:40:37

Ha Orbán bukásának az az ára, hogy visszajön gyurcsány, akkor maradjon Orbán még 50 évig.

lobaszopiatej 2018.04.06. 23:23:28

@CSB1196: "Konklúzió: nincs kire szavazni!"

Dehogynem, ott a kutyapárt.
Egyszer bejuthatnának, jól megszopatni a parlamentben melegedő krónikus hazudozókat.

a Kutyák és Lovak olvasói 2018.04.06. 23:23:41

"Beszéljen velük, aki tud, az utolsó pillanatban is fontos lenni felnyitni a nem hívők, hanem a simán átbaszottak szemét."

felnyitni a szemüket. aha, jó lenne. gyakorlatilag lehetetlen.

Pista Sagemono 2018.04.06. 23:24:25

Sok választási lehetőség tényleg nincs.Valamelyik???? de melyik protest alternatíva.
Mert ez a mostani már túl belterjes, nekem meg nem jut belőle. Jó nem is kérek tőlük semmit. Tisztességet kértem volna, da az nincs nekik. Gucci táskát meg nem szeretem. Propaganda az van bőven. Sárdobálástól a szardobálásig. No kb ebből van elegem leginkább.

Semjén lelövi orbánt, rogán elviszi helikopteren,a lázár vadászlakban felszervírozzák, kósa megél az örökség jutalékából,szilárd kimagyarázza a nemzetbiztosági ülésen,tompi és habony beszívnak a halotti toron, szijártó elmagyarázza, hogy ez az orosz magyar barátság melléktarméke, de azt majd a matolcsi kamatoztatja,Mészáros úgyis beszállt a temetkezési iparba, így ez csak referencia munka lesz. farkasflóri meg elsikálja az egészet.
Azt hiszem döntöttem.

Jakab.gipsz 2018.04.06. 23:24:47

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:

Kádár nem volt pánikban, az utolsó leheletéig védte az országot a Soros-féle fene vadaktól.

Lelkiismeret furdalása, igen az volt, a sok értelmetlen gyilkosság miatt amit jóváhagyott, és a történelem nem igazolt.

GépBalta 2018.04.07. 13:30:51

"Gyakorlatilag végük, ha megint elmegy rajtuk a kormányváltás." Ment már el kormányváltás az LMP-n? Nem rémlik, hogy 2014-ben az a pár LMP-s szavazat hiányzott volna hozzá, de ha most sem lesz kormányváltás, az sem az LMP-n fog elmenni, hanem a baloldal megújulásra képtelen pártjain, akiknek egyetlen üzenete, hogy váltsuk le a kormányt, de azért aki emlékszik még a kurmányaikra az tudja, hogy az sem lenne egy örömünnep. Lehet, hogy még mindig ők a kisebbik rossz, de többet érdemelne már ez az ország annál, hogy mindig a kisebbik rosszra szavazzunk, ezért akkor sem szavaznék a helyi balos jelöltre, ha az LMP-s visszalépne.

József Körmendy 2018.04.07. 13:31:00

Beszélek velük, Orbánra fognak szavazni, és együtt örülünk holnap a győzelemnek.

CSB1196 2018.04.07. 13:31:09

Az a szomorú és szégyenteljes, hogy nincs kire leváltani Orbánt, egyik jelölt hiteltelenebb mint a másik!!!

2018.04.07. 13:32:36

@élhetetlen: Ez nem erkölcsi érzék kérdése, hanem lóvé kérdése. A jelenlegi rendszer fenntarthatatlan és bizony csökkenteni kellene a nyugdíjakat, ha nem akarsz évente 4000 milliárd forintot erre költeni vagy hitelből fedezni.

Ez van. nem lehet kifizetni. És persze magam ellen is beszélek, mert 25 év múlva én sem kapnék (vagy nem annyit).

Boar. 2018.04.07. 13:32:51

Csúcsra jár a kullancsinvázió...
Ennyire be vagytok fosva, nertársak?

2018.04.07. 13:33:19

@Dan da Man: Anyám például 71 és használja.
Meg a kortársainak nagy része is.

ostvan1 2018.04.07. 13:33:39

@tompus: Gyurcsány semmivel sem jobb-semmivel sem rosszabb, mint egy átlag miniszterelnök. Csak orbán fél tőle. Te meg beállsz orbán mögé. Gyávák gyülekezete.

ostvan1 2018.04.07. 13:33:50

@CSB1196: Mivel a 4-es pontodnak megfelelő erő NINCS, van kire szavazni.

kublerek · www.vasalobolt.hu 2018.04.07. 13:33:56

@CSB1196: Ez jó szöveg csak ettől nem lesz kormányváltás

ostvan1 2018.04.07. 13:34:07

@élhetetlen: A MANYUP-nak kellett volna még egy lába, aminek a megvalósításához az összes miniszterelnök gyáva volt. A MANYUP úgy került volna egyensúlyba az állami rendszerrel, ha az államiban 8%-kal csökkentik a kifizetést. Valószínűleg elég lett volna az emelések ütemét mérsékelni kb 10 évig. Na, ezt nem merték kimondani-megtenni a kormányok a MANYUP fennállása alatt. Ha újra nekifutnak, akkor sem kerülhető el ez a lépés. Mivel orbán 2/3 birtokában sem lépte meg, valószínűtlen, hogy ezután hozzáfogna.

Európai téridő 2018.04.07. 13:34:35

"Kapkod, mint Bernát a ménkű után."

vergyula 2018.04.07. 13:34:45

@Lehetnék én is: Tudod egyesek szoktak olyanokat mondani, hogy "a Fidesz a legkisebb rossz, ezért szavazok rájuk". Na most el kell árulnom, hogy mások szerint meg a Fidesz a legnagyobb rossz, és a leváltásukért bevállalható az összefogás akár ősi ellenségek között is. Talán elvtelen viselkedésnek tűnik, de semmiképp sem elítélendőbb választási taktika, mint a Fidesz bűvészkedése a körzetekkel, levélben szavazással stb.

api99 2018.04.07. 13:34:58

@MikeBoy:
"Láthatón azt sem tudja, mit akar."
Te eddig mit néztél? TV2,M1,Duna.... -mert akkor értem
Az egyetlen ellenzéki jelölt Vona, aki pontosan tudja mit akar csinálni, sőt még le is írta neked és ha hallgattad volna egyszer is, akkor azt is belátod, hogy konzekvensen ragaszkodik is hozzá és a programjuk pontjait fejtegeti folyton.

api99 2018.04.07. 13:35:13

"jó lenne látni három Együtt-képviselőt a parlamentben"
Egy frászt
Az lenne a jó, ha az együtt belátná, hogy kizárólag kormányváltó szavazatokat szed el esélyes pártoktól és kompletten visszalépne az indulástól.
Minden szavazat az együttre, elveszett szavazat.

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.04.07. 13:35:30

Lehetne akár értelmes együttműködés is a süket, a vak és a gyengeelműjű között, de nem úgy hogy a vak akar festőművész lenni, a süket hangversenyt vezényelni, a gyengeelméjű meg azt észt osztja. Most nagyjából ez megy az ellenzéki pályán

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.04.07. 13:36:00

Amit itt látsz: dolomit
Agyonverte a Vikit
Nem képezte vita tárgyát
Mellé temettük a pártját
Kifaragtuk rá a képét:
Ő, ki meglopta a népét.

Kelly és a szexi dög 2018.04.07. 13:36:17

Nem valami ellen kellene szavazni, inkább valamire - na, ez utóbbira eddig megalapozott iránymutatást senki nem adott...

Lt.Dorsi 2018.04.07. 13:36:30

@Lehetnék én is: A harc azokért megy, akik feltétel nélkül elfogadják az olyan egyszerű kampány üzeneteket is mint a Brüsszel, Soros, ENSZ, migráns. Szerinted milyen mélyreszántó kormányváltó programokat tud befogadni ez a tömeg?

2018.04.07. 13:36:41

Vasárnap este kiderül, hogy ki az átbaszott:
- aki szeretné azt folytatni, ami van
- vagy aki elhiszi, hogy kormányváltó hangulat van

Quadanium 2018.04.07. 13:37:18

@élhetetlen: A manyup egy nagyon szép példa a pénz kitalicskázására az országból. Örülök, hogy kibaszták innen a biztosítókat. Az enyém ráadásul NULLA százalék reálhozamot adott, nem kevés pénzre, tehát még loptak is, nem kicsit.

mh1973 2018.04.07. 13:37:37

@Lehetnék én is: több programot tud felmutatni bármelyik ellenzéki párt mint a narancsaid az elmúlt 10 évben együttvéve. Nem mellesleg az emberek 60-70%-a hányni tudna az orbánci közhangulattól ezért képes lesz átszavazni, csak bukjon ez hazug, tolvaj kormány! Így volt ez hmvh-n is, ahol az egyik legnagyobb harácsolónak intettek be és így lesz ez még vagy 50 körzetben!

2018.04.07. 13:37:44

kár görcsölni, a vidéki agyhalottak eldöntik ezt a választást is !

felucca02 2018.04.07. 13:38:06

@Lehetnék én is:
Tekintve, hogy a fidesz egyszemélyes párt, egy vezetésre alkalmatlan (hatalmát értelmesen használni nem tudó, mondhatni beteg) vezetővel, ezért az orbántakaroggy eléggé értékelhető program, a probléma gyökerét kezeli. Mi a probléma vele?

felucca02 2018.04.07. 13:38:17

@CSB1196:
"...Nem akarsz szavazni olyanokra akik a demokráciára inkompatibilis a más hitet és kultúrát elutasító illegális bevándórlókat akar betelepíttetni az országba..."

Akkor ok, a fideszre máris ne szavazz, eddig ő telepített be egyedül, a többi párt elmondta, hogy marad a kerítés.

Egyéb kérdés?

Nincs közöttünk csicska 2018.04.07. 13:38:27

@Jakab.gipsz: kádár lepaktált 81ben az IMFfel, és már kommunistaként nyugatra adósodtunk el, ezt jórészt Soros gyurka intézte, már akkor

Úgyhogy Kádár-Soros jóban voltak, illene tudnod ezt.

AussieBloke 2018.04.07. 13:38:41

Gyurcsány csak egy marketingpojáca, Orbán viszont a magyar társadalom elbutulását okozza (plusz a rendszerszintű lopás persze). Ez a f...szfej képes saját sérelmei miatt kivezetni az országot az EU-ból.

felucca02 2018.04.07. 13:38:56

@ogli dzsí: FB Messenger, hol?

Ja, a városi értelmiségnél, ott igen. Mondjuk, ők tájékozottabak is, meg is lehet majd nézni az eredményeket.

Az ország nagyobbik részét kitevő vidéken pedig azt sem tudják, hogy van Photoshop, csak nézik kikerekedett szemmel, hogy Vona az erővágóval.

Na, hát ez a ti bázisotok, a buta, tájékozatlan, a múltban leragadt ember. Remélem, sikeres lesz velük a jövőépítés!

gyokkkettto 2018.04.07. 13:39:46

@_Ske_: "akkor kilopja még a szemedet is és ahelyett, hogy MO-t felvirágoztatná, csak a saját sleppjét gazdagítja irtózatos sebességgel."

Magyarorszag, mar most is felvan viragoztatva, es megse lopott el senki semmit se. Szoval nekem eleg, ha pont ugyanezt folytatjak, mint az elmult 8 evben.

Alick 2018.04.07. 17:47:30

@Quadanium: A MANYUP tipikus példája volt a posztkommunista megoldásoknak, amelyben állami forrású pén6eket talicskáztak ki a csókos biztosítóknak. Nemcsak azt kellett volna seggberúgni, aki kitalálta, hanem azt is, aki anno nem tiltakozott ellene (fidesz).
A privát biztosítás azt jelenti, hogy a nekem kifizetett, teljesen saját diszponálású (nem átirányított nyugdjjárulék) pénzemből olyan feltételekkel kötök kiegészítő nyugdíjbiztosítást, amilyen akarok (és ezért adókedvezményt is kapok)!

api99 2018.04.07. 17:47:57

@gyokkkettto: az iq-dat tetted meg nicknevednek? megint jobb, ha újabbat gyártasz narancskullancs.
Magyarország az elmúlt években lemaradt a környező országoktól. Románia hamarosan utolér bennünket, Szlovákia meg állva hagyott minket.
Egy kicsit nézz körül.
Az NEM dicsőség, hogy jobban kormányoztok, mint az mszmpszökevény pártok előttetek. Ha egy kecskét választasz meg, az is jobban csinálta volna azoknál.
De lemaradunk baszki.. vegyétek már észre.

élhetetlen 2018.04.07. 17:48:08

@ostvan1: Ez is egy meglátás, de az én véleményem az, hogy nem az a jövő megoldása, ha valakitől elveszem, amire egyszer már azt mondtam, hogy jár neki, és eddig kapta is. Miért fizessen (veszítsen) valaki utólag azért, hogy a köv. generációnak már legyen egy örökölhető felhalmozott összege? Az államival úgy került volna egyensúlyba, hogy majd csökken idővel az állami kötelezettség. Az átmeneti időszak, 10-20 év? Teljesen normálisnak tartja mindenki, hogy, ha épít egy házat, akkor felvesz akár húsz évre kölcsönt, annyi csak a különbség, hogy abba két év múlva beköltözhet. Ha a jövőt akarjuk megoldani, annak az eredménye nem két év múlva realizálódik, de ugyanúgy megérhette volna felépíteni. De már teljesen mindegy, a veszett fejsze hasznosságáról beszélünk.

élhetetlen 2018.04.07. 17:48:10

@gyokkkettto: Teljesen igazad van. Senki nem lopott el semmit. Csak egy törvény kellett, és törvényesen vették el a trafikosok megélhetését, (mármint, akik a törvény, és az újraosztás előtt abból éltek), a boltok, kocsmák dohányárusítási jogát. Teljesen törvényesen adták adott föld bérleti jogát akár egy műkörmösnek, az 500 birkát tartó juhász helyett. Törvényesen hajtották bele a szerencsejáték kezelőket több százezres befektetésbe, és csak utána vették el a működési jogukat, hogy odaadják valakinek, akinek a koncessziós díjat is elengedték, és akinek nem kell pénztárgép sem, mert olyan becsületes, hogy önbevallás alapján adózhat. Teljesen törvényesen tették tönkre Kishantost, ja, nem ott buktak, de Kishantos értékeit már nem lehetett utólag megmenteni. Ezek olyan szép, lélekemelő dolgok, igazad van, csak így tovább!

élhetetlen 2018.04.07. 17:48:18

@Quadanium: Értem. Sajnálom. Az az én ismerősöm jobb hozamot kapott, pluszban alakul a helyzet, a jobban működőek szippantják be a gyengébbeket, tehát lehetett volna egyre jobb. Két kérdésem van. A most preferált magánbiztosítók mennyivel jobbak? A másik, hogy most mid van a nevesített nem kevés (bár akkor nem jövedelmező) pénzed helyett? Egy esetleges ígéret az ablakban? Vagy már az sem, csak a kötelező szülőtartás? És még örülsz is? Bravó!

élhetetlen 2018.04.07. 17:48:26

@abcdefghijklmm: De ez, erkölcsi kérdés. Ha van a számládon, vagy a zsebedben egy összeg, és azt valaki vagy egy törvénnyel, vagy fegyverrel elveszi (majdnem mindegy), az rablás, és nem erkölcsi mentség, hogy de hát kellett neki valamire. A rablás nem erkölcsös. A zsarolás sem erkölcsös, márpedig az zsarolás volt, mikor belengették, hogy aki nem lép vissza, az akkor sem kap államit, ha húsz évig oda fizetett. És az sem erkölcsös, ha a rabló megígéri, hogy majd húsz év múlva visszafizeti, csak most nagyon kell neki, és húsz év múlva közli, hogy csak a felét, vagy a harmadát fizeti vissza, vagy semmit, mert tudja, hogy nem tudsz tenni semmit. A pénz. „A jelenlegi rendszer fenntarthatatlan és bizony csökkenteni kellene a nyugdíjakat, ha nem akarsz évente 4000 milliárd forintot erre költeni vagy hitelből fedezni. Ez van. nem lehet kifizetni.”. Itt kéne azt az egyszerű dolgot megérteni, (Nemecseknek már régóta magyarázom), hogy húsz éve él(hetne) a manyup. Aki most megy nyugdíjba, annak a nyugdíjának még kb. a felét az állam fizetné, a többi a számlán lenne. Aki húsz év múlva menne nyugdíjba, afelé az államnak már nem lenne fizetési kötelezettsége, nem lenne kérdés, hogy miből. Mi olyan bonyolult ebben?
És akkor nézzük a katasztrófa helyzetet, csődbe megy a manyup kassza. De ez előfordulhat magánbiztosítóval is, bankkal is. Mitől volt rossz a manyup? Az állam ugyanúgy vállalhat garanciát, mint a bankoknál, viszont az államra már senki nem vállal garanciát. De jó nekünk, ha az állam mondja, hogy nem tud teljesíteni, akkor vállat vonunk, hogy ez van. Ugye?

várom a levelet 2018.04.07. 17:48:42

@Vatador: tényleg miért?van még ellopni való.

élhetetlen 2018.04.08. 10:47:08

@Alick: „állami forrású pén6eket talicskáztak ki a csókos biztosítóknak”. Apró pontosítás, a fizetésedből levont összeget irányították át az állami kassza helyett a saját, névre szóló számládra. „A privát biztosítás azt jelenti, hogy a nekem kifizetett, teljesen saját diszponálású (nem átirányított nyugdjjárulék) pénzemből olyan feltételekkel kötök kiegészítő nyugdíjbiztosítást, amilyen akarok”. Az egyik dolog. Az, hogy a ki nem fizetett pénzedet teszik be a nevedre egy kiválasztott pénztárba, vagy a kifizetett pénzedet teszed be egy kiválasztott biztosítóhoz, csak akkor különbség, ha pontosan tudod, hogy 10-20 év múlva is az általad kiválasztott biztosító lesz a tuti nyerő (és természetesen, a biztosítók jótékonysági intézmények, szemben a manyup pénztárakkal). Lehet, hogy értenem kéne. Az adójóváírás nem játszik, azt adhatták volna a manyupra is, ez csak döntés kérdése. A másik dolog, hogy kieg. biztosítást akkor is köthettél volna, ha közben ketyeg a manyup. Akinek manyup nincs, az fizet a közösbe, és vagy kap valamit majd, vagy nem, és köthet kieg. biztosítást, fizethet annyit, hogy, ha az államtól nem kap, akkor is megéljen majd, nevelheti a gyerekeit, eltarthatja magát, és jött a kötelező szülőtartás. Igen, ez így minden embernek belefér. Vagy nem. De biztosan jó, mert mit aptyuk tész, mindig jó az.

Bolshevik 2018.04.09. 09:44:41

@mh1973: "Nem mellesleg az emberek 60-70%-a hányni tudna az orbánci közhangulattól ezért képes lesz átszavazni, csak bukjon ez hazug, tolvaj kormány! "

Mondjuk a mostani választáson ez pont nem látszott, mert majdnem rekord, 70% fölötti részvétellel lett kétharmada a Fidesznek.

De amúgy tuti igazad van.

Bolshevik 2018.04.09. 09:45:16

@Fritz Gerlich: "A részvételi arányon fog múlni végül! 70-75% kell! "

Annyi lett! Mondjuk így is Orbán kétharmad lett, de teljesült a magas részvételi arány :D

2018.04.09. 09:45:24

Az ország úgy döntött, hogy nincs igazad. Ez van. Persze még mindig lehet magyarázkodni.
süti beállítások módosítása