Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy jános (1) Fónagy János (2) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2020.12.01.

Szájer József az ereszcsatornán menekül a rendőrök elől

Hakapeszi Miki

Bájos magyarázat házibulinak nevezni egy gang bang party-t, de nem ez az, amivel Szájer József milliók arcára csalt mosolyt. Önmagában azzal, hogy lebukott, de még inkább, ahogy magunk elé képzeltük, ahogy kezét véresre súrolva az ereszcsatornán menekül a rendőrök elől, táskájában a nyilván véletlenül odacsempészett droggal. 

Persze az egyetlen, amiért elnézést kér, az, hogy megsértette a gyülekezésre vonatkozó szabályokat. Lehet mondani, hogy bármilyen szexparty a magánélet része. Mint Szijjártónak a jachtozás a NER-hajón. De: Szájer kőfideszes, a most éppen kilencedszer újragányolt gránitszilárdságú alkotmány atyja. (Tünde asszony tevékenységére és lelkivilágára most tapintatosan nem térek ki).

A melegek ellen uszító párt nős prominense vett részt egy szexpartin, amin túlnyomórészt férfiak voltak. Ez kicsit távol áll attól, hogy isten, haza, család. Bizonyos értelemben a Borkai 2.0 is enyhe kifejezés. Na jó, itt nem látszik az akció, nincs közpénz, meg helyzetbe hozott haverok. 

Figyelemre méltó még Szájer vasárnapi nyilatkozata a lemondásáról. Egy szó nincs benne a péntek esti kalandról. "Döntésem egy hosszabb ideje tartó gondolkodás végére tesz pontot" - mondta. Ha az egy nap hosszú idő, akkor valóban. De inkább tűnik úgy, hogy a lemondásakor kamuzott. Aminek van egy nagyon komoly üzenete, sőt tanulsága: azt hitte, hogy nem fog kiderülni a dolog.

De Brüsszel nem Magyarország. Ott nem tussolja el a rendőrség és az ügyészség. Ha a pesti bulinegyedben történik ez, megúszhatta volna. De így egy életre ráég a dolog. Varga Mihály Demeter után róla is elmondhatja, hogy hibázott, elnézést kért, nincs itt semmi látnivaló, de ettől még Szájerrel együtt a Fidesz képmutató rendszere is kapott egy újabb komoly ütést. 

"Mi, a Fidesz-KDNP európai parlamenti képviselőcsoportjának tagjai a magunk és a teljes politikai közösségünk nevében köszönetet mondunk Szájer Józsefnek, akinek döntő szerepe volt abban, hogy a magyar polgári konzervativizmus és kereszténydemokrácia elfoglalhassa az őt megillető helyet az európai politikai színtéren"

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

228 komment

Címkék: Szájer József

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr3216310832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

birkamenet 2020.12.02. 08:55:16

Ahogy a fidess trolloktól megtudtuk, a keresztényárja fidess szerint szájer természet ellenes lény, nem felel meg a magyar alkotmánynak és a buzi betegségéből való kigyógyítására azonnal átnevelő intézménybe kell küldeni.

232323 2020.12.02. 08:55:30

Azt csinál amit akar.. jól tette, én is lekurnk néhány prémium csajt kábszizva ha megtehetném, de nem tehetem.

Igazából cska irigy vagyok.

Skolem 2020.12.02. 08:55:50

Bárki bármit mond, bármi az igazság, ez egy védhetetlen kínos ügy a Fidesz számára. Jól mutatja azt, hogy úgy en bloc milyen a politikusi társadalom.

nincs1agy 2020.12.02. 09:35:28

@Skolem: Sztem az a védhetetlen, hogy Kispestet továbbra a is a Gajda-Kránitz-Lackner tró irányítja.

nincs1agy 2020.12.02. 09:35:36

@Etniez: Miért kellett volna lemondaniuk?

nincs1agy 2020.12.02. 09:36:02

@11110000: Wittinghoff az ellenzék közös jelöltjeként nyert legutóbb. Lackner képviselő maradt a súlyos korrupciós botrány ellenére is. Ha verje Kránitz Krinyó (az éhes) a kispesti vagyonkezelő vezetője.(Friss ügy, hogy a barátnőjének utalt ki egy önkormányzati lakást havi 25 ezerért, miközben szegény sorsú családok várnak lakásra.)
És ugye Gajda a polgármester a mai napig, aki szintén szerepel Lackner hangfelvételein, konkrétan, mint egy 3 milliós csuszapénz kedvezményezettje.

Etniez 2020.12.02. 09:36:06

@232323: beteg vágyaid vannak.

Serény Vélemény 2020.12.02. 09:36:38

@birkamenet: Tulajdonképpen ez egy csapás az lmbtq-maffiának.
1) kiderül, hogy igazából az igazi homokosok dehogy házasodni akarnak, hanem csak orgiákon részt venni.
2) kiderül, hogy a fidesz állítólagos nácizmusa és homoszexuális-ellenessége annyira nem igaz, hogy az egyik alapító tag is homokos, és emiatt nem is érte hátrány a politikai pályafutása során.
3) Magas frekvencián visítva buzizni csak a baloldalon lehet.

body_andras 2020.12.02. 09:36:58

Ez kb olyan mint a Borkai ügy, lehet rajza röhögni.
Pár éve volt egy ominózus Fidelitas verekedés, ami úgy kezdődött hogy "itt a pénz, ennyiért leszopsz?"

Ezeknél felháborítóbb a pedofil Kaleta hazaszöktetése. Ott bukott meg az ereszténydemokrácia, nem a Szájer kismadárnál.

Alick 2020.12.02. 09:37:01

- Mi az ön kedvenc perverziója?
- Az hogy keresztény értékrendű vagyok.
:)

Patreides · patreides.blog.hu 2020.12.02. 11:19:20

@nincs1agy: "Sztem az a védhetetlen, hogy Kispestet továbbra a is a Gajda-Kránitz-Lackner tró irányítja."

Ez remek.
De halkan azért megkérdezném: És ki védi?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.02. 11:19:44

A gond az hogy a keresztény szóban el van rejtve az eresz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.02. 11:20:31

@morph on deer:

"Amúgy az “akár egy” élményről annyit, hogy akinek 0, azaz nulla, úgy is mint zéró hajlama van, annak egyetlen ilyen élménye nincs. Tényleg.:)"

Már megint rosszul játszod az álnaivat. A szexuális orientáció egy folytonos skála: a többség persze a két végpont közelében van, ám a vérheteró és a vérhomokos között a biszexen át még sokféle arány létezik. Sőt állítólag a börtönben a legkeményebb heteró pasi is előbb-utóbb ráfanyalodik egy népművészeti agyagedényre - igaz, mindig csak top szerepben.

Szájerrel szerintem nem az a baj, hogy biszex, ezért manapság értelmes ember már senkit nem vet meg. Az sem baj, hogy titkolta, hiszen ez magánügy, rajta és a feleségén kívül senkire nem tartozik. Mellesleg úgy olvastam, hogy anno párszor kiállt a nemi kisebbségek diszkriminációja ellen.

Konzervatív keresztény párt tagjaként is simán lehet homokos vagy biszex, hol van előírva, hogy homoszexuális ember nem lehet konzervatív vagy hívő keresztény? A keresztény egyházakban is kezd ha nem is elfogadottá, ne hallgatólagosan megtűrtté válni a homoszexualitás. Minden keresztény embernek vannak bűnei, miért ne lehetne ezek közül az egyik a kereszténység által bűnnek tartott homoszexuális éeltmód?

Ami igazíán baj Szájer esetében, az a lemondásával kapcsolatos ócska hazudozása. Ha már egyszer volt olyan hülye, hogy az esze helyett a farka után ment, lehetett volna benne annyi gerinc, hogy megmondja az igazságot - ha másért nem, hát azért, mert nem gondolhatta komolyan, hogy nem fog kiderülni.

lobaszopiatej 2020.12.02. 11:20:48

Akiket sokáig tartanak hatalomban, elhiszik magukról hogy ez egy adottság, amivel visszaélnek.
Ezért kellene néha váltogatni, nem pedig beleszeretni egy tekintélyes vezetőbe.
De sajnos, a magyar nép ázsiai része mítoszokat keres, amikről néha időnként fellibben a lepel, de a magyar akkor is csak álmokat kerget.

citrix 2020.12.02. 11:21:09

Nemzeti. Keresztény. Konzervatív. Isten, haza, család.
A fidesz tettekkel bizonyítja mennyire megfelel a fenti állításainak (hazugságainak). Mondhatnánk ez magánügy de nagyon nem az. Gyülekezési törvény ilyen durva módon megsértése egy közönséges, nem közszereplő részéről is durva, ám Szájer nagyon nem akárki. A fidesz egyik atyja és kigondolója, alkotmányának megszövegezője, Handó Tünde férje. Itthon ez a szexparti ki se derülhetett volna mert kétség sem fér hozzá, Pintér rendőrsége és Polt ügyészsége simán elsimította volna az akciót a meg se történt esemény szintjére. De ugye Brüsszel nem Magyarország, ott nem Orbán a Führer aki minden törvény és hatalom ura. Utálja is zsigerből az egész EU-t úgy ahogy van.

Sascha Braun 2020.12.02. 13:19:25

Van amúgy a történetben egy apró részlet, ami még érdekes lehet. Tudniillik, hogy a belga rendőrség mennyire komolyan veszi a gyülekezési szabályokat ;) Az index cikk írja, hogy a házigazda szerint "A rendőrség kopogtatás nélkül törte ránk az ajtót". Feltételezem, hogy azért kulcsra zárták, ha már orgiáztak, szóval ezek szerint a rendőrök szó nélkül bekúrták az ajtót tokkal együtt a lakásba. A gyülekezési szabályok megsértése miatt...
Ezzel nem Szájert akarom védeni, megszívta, lebukott, ez van. Valakinek viszont annyira fontos volt az ő lebukása, hogy egy piti szabálysértés miatt úgy tört rá a rendőrség egy maroknyi pucér buzira, mintha minimum dzsihadista harcosok lennének. Ez azért szerintem érdekes mellékszál.

konrada 2020.12.02. 13:19:59

Azért nem árt, ha tudjuk: a fidesz egy szövetség, amelyben sok féle irányzat megfér a vaskalapos pápistáktól a nemzeti liberálisokon keresztül zöldeken át a parasztpártig, nemzetiségi pártok.
Ez a szövetség egy olyan választási párt, amely közös érdekek mellett (jó, legyen az a zsírosbödön lenyúlása is!;) politizál, de van benne valamiféle önálló pluralizmus is.
Ebbe meg belefér a nácizmus határát súroló (de át nem lépő!) sovinizmus, de a világfiság is, amelyet az alapvető önszabályzás mellett bizonyos szólás és elvszabadsággal (szabadossággal) jár.

Azaz hogy a témához kapcsolódjunk: belefér az, hogy lmbtq-s értékrendűek - ha találnak közös pontot - a pártcsaládhoz azon közös pontokon keresztül, de ha ezek közé olyan társadalmi pontokat akarnak bevonni, mint a melegházasság, örökbefogadás, az már nem.
...s egymás között: ez nem is hiszem, hogy a másságokkal élők többségének fontos volna.

...persze mindezek miatt - ha találkozunk is olyan kirekesztő véleménnyel, mely a párszövetség valamely tagjától jön, az egyéni vélemények, hiszen bár itt sokan arról írnak, hogy a fidess nyilatkozta, de nem talál olyan valóban súlyosan, egzisztenciájában sértő nyilatkozatot, mely hivatalos politikai iránynak tekinthető náluk.

...s ezt érdemes megjegyezni, mert már alakul a következő pártszövetség, mely ugyanazon okból áll össze, mint a fidesz néppárt annak idején: lesznek benne kőkemény fasiszták, ortodox vallásosok, újkommunisták, és egyéb kisebb csoportok.

...aztán lehet úgy tiltakozni, mint ahogyan Etiez teszi, hogy mi köze neki a DK-sokhoz, az antiszemita Bírókhoz, ők csak arra szavaznak, akik képesek a zorbánt leváltani, ennyi a közösködésük, nem több.

...csak hát...: ennek leírása aközben, amikor meg általánosít, meg bírkázza a másikat, elég beszűkült tudatállapotra vall.
Mert azt hiszi, hogy csak ő az, aki két rossz közül a neki jobbnak tűnőt választja, miközben ugyanígy nagyon sokan vannak a másik oldalon, akik tudják, hogy az is rossz, de a gyurcsányos-szocialistás önfeladásos, kiárusításos, leszakadást biztosító irányzatnál még ez is jobb.

(S tudom, a ká anyám, és hogy a vélemény addig szabad csak, amíg megegyezik a főcsahosokkal. De ezt most le kellett írnom.)

Gábor Révész 2020.12.02. 13:20:14

Olvasgatva az itt "szerecsenmosdató" szerepkörben tobzódó fideszhívőket, azért diszkréten megkérdezném: ha ugyanez a történet, teszem fel, egy DK-s európai parlamenti képviselővel zajlott volna, akkor is ilyen megengedők lennétek? Mert szerintem már 10000 beírásban követelnétek, hogy az elkövetőt négyeljék fel, törjék kerékbe, és Gyurcsányt kössék vele össze. Mert elvégre a fidesz-hívők mindig egyenlő mércével mérnek, hiszen aki illiberális, mélyen hívő fideszes, az csak ilyen lehet, ugye?????

Patreides · patreides.blog.hu 2020.12.02. 13:20:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ami igazíán baj Szájer esetében, az a lemondásával kapcsolatos ócska hazudozása. Ha már egyszer volt olyan hülye, hogy az esze helyett a farka után ment, lehetett volna benne annyi gerinc, hogy megmondja az igazságot - ha másért nem, hát azért, mert nem gondolhatta komolyan, hogy nem fog kiderülni."

Ezzel egyáltalán nem értek egyet.
Szájerrel a baj a mérhetetlen, cinikus álszentség.
Hogy simán végignézte, ahogy a pártja ellenséget kreál még a genderkérdést oktatókból is, nem csak a hozzá hasonló, eltérő szexuális orientációjú emberekből, vagy akár mesekönyvekből, az über erkölcsös keresztény magyar haza nevében.
Végignézte, szótlanul (lásd még: ...cinkos, aki néma), a sok zséért, az EP képviselői helyért.
Ahogy Tóta W. szépen végigvezeti a témát:

hvg.hu/360/20201202_Jozsef_es_a_szines_szelesvasznu_bungabunga

És a konklúziónál nem udvariaskodik:
"Elég, ha megmarad a szenteskedés a szenteknek. Azokból kevés van. Cinikus szemétládából sok.
De most már eggyel kevesebb."

teéjesenmindegy 2020.12.02. 14:01:48

@Gábor Révész: Igen, hiszen a faszlengető gréczyt is felnégyelték és Kovács Lászlót is kivégezték. Szegény Lacknerről ne is beszéljünk.

vackor1 2020.12.02. 14:02:47

@nincs1agy:

" nincs1agy2020.12.01. 22:57:31
Gusztustalannak tartom, hogy a képviselő úr magánéletében vájkáltok. Sokat tett az országért évtizedeken át...."
Igen, igen..főleg az ORSZÁGÉRT szorgoskodott...

"... Lehet, hogy a buzi vonal csak hozzá lett költve..."
Segítek, nehogy véletlenül megzavarjon , hogy csak férfiak voltak jelen , amúgy meg egy ismert buzibárban volt a "házibuli".. :)

"
..Friss ügy, hogy a barátnőjének utalt ki egy önkormányzati lakást havi 25 ezerért, miközben szegény sorsú családok várnak lakásra..."
A VÁRBAN még ennyit se nagyon kellett ilyenért fizetni, plusz sorolnád a fideszes vezetésű kerületekben/településeken mennyien kaphatnának lakást az önkormányzattól ? Függetlenül attól, hogy amennyiben így van, akkor ez IS gusztustalan, de egyik vajon menti-e a másikat ?

Amúgy stimmel(sz). Nem, nem a kommentjeid, hanem ..
Kitalálod, hogy mire gondoltam ( nincs1agy ) ? :)

@11110000: Igen, minden szavad helyes, kb. így kell válaszolni, már ha egyáltalán az ember reagál a mélysötétségre..

Patreides · patreides.blog.hu 2020.12.02. 14:03:06

@Sascha Braun: "egy piti szabálysértés miatt úgy tört rá a rendőrség egy maroknyi pucér buzira, mintha minimum dzsihadista harcosok lennének"

Belgiumban ez most egyáltalán nem piti szabálysértés.
A járványban már tavasszal elérték a napi 300 feletti halálesetet (a járványkezelésben akkor ott volt egy flamad-vallon politikai ütközet), és idáig már háromszor annyian haltak meg ott összesen a járványba, mint nálunk.
Még jó, hogy komolyan veszik. Főleg azért, mert az emberek egy része nem ezt teszi náluk. Gondolom, a szabadság nevében.

teéjesenmindegy 2020.12.02. 14:03:19

@morph on deer: "És őket tényleg helyes, azaz (jelenleg) politikailag korrekt dolog kirekeszteni?
Tényleg?"
Mesélj, miből is vannak kirekesztve a melegek.
Miben van egy melegnek kevesebb joga, mint neked? Ha te meleg vagy, akkor egy heterónak?

teéjesenmindegy 2020.12.02. 14:03:50

@Patreides:
" simán végignézte, ahogy a pártja ellenséget kreál még a genderkérdést oktatókból is, nem csak a hozzá hasonló, eltérő szexuális orientációjú emberekből, vagy akár mesekönyvekből, az über erkölcsös keresztény magyar haza nevében."

Te, kisokos. Attól mert adott esetben mondjuk hétvégi összejövetel alkalmából megiszok egy piát, ne adj isten bebaszok - még nem jogos, hogy propagáljam az alkoholfogyasztást gyerekeknek, ugye?

teéjesenmindegy 2020.12.02. 14:03:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"a valóságban sok egészséges szexualitású férfinak lenne gyomra ahhoz, hogy betegye egy nőnek, akibe közvetlenül előtte már jópár más férfi is bele..."

Még fizetnek is érte. Ha érdekel keresgélj utána Budapesten is csinálják.

Patreides · patreides.blog.hu 2020.12.02. 14:03:54

Mellesleg, az Alaptörvény kilencedik módosításának Általános Indoklásában gyakorlatilag kimondják, hogy a kérdés eldőlt, most már biztos, hogy van Isten. :)

"Magyarország Alaptörvénye élő keret, amely kifejezi a nemzet akaratát, azt a formát, amelyben élni szeretnénk. A minden hagyományos értéket, így a két nem (egy nő és egy férfi) teremtettségét is viszonylagossá tevő „modern” gondolatkészlet azonban növekvő aggodalomra ad okot. Az emberi közösségek formáira és tartalmára vonatkozó természeti törvényszerűségek, az azzal harmonizáló és a közösségek fennmaradását biztosító, a Teremtés rendjéből fakadó fogalmak folyamatos fenyegetettsége, adott esetben azoknak az eredetivel ellentétes tartalmú megfogalmazására történő törekvés kétségeket támaszt azzal kapcsolatban, hogy az Alaptörvény értékrendje mentén megvédhetők-e az eljövendő generációk érdekei, jogai és jóléte. Az alkotmányozónak ezért világosan rögzítenie kell a gyermekeket és az eljövendő generációk jogait védeni hivatott alapvető garanciákat, mint az anya nőként, az apa férfiként való teremtettsége; a gyermek születési nemének megfelelő önazonossághoz való, valamint azon joga, hogy Magyarország alkotmányos önazonosságán és keresztény kultúráján alapuló értékrend szerinti nevelésben részesüljön. Ezek a gyermekek és az eljövendő
generációk legfontosabb érdekeit szolgáló alapvetések stabil alapot biztosítanak arra, hogy hazánk az eljövendőkben is biztonságot nyújtó, erős közösségként maradjon fenn"

(A módosítások között pedig bevezetik a hadiállapot esetére az - nagykorúakra érvényes, egyébként az életkortól független - általános hadkötelezettséget és a kötelező munkaszolgálatot.)

A kérdés már csak az számomra, hogy ha például egy rendes, szeretteteli családi légkört biztosító leszbikus pár ezentúl nem fogadhat örökbe gyereket, a Szájer-Handó "házaspár" pedig ezt simán megtehetné, valójában hol lenne az a gyerek jobb helyen?
(Költői volt a kérdés, nyilván.)

Szájernek a belgák felé a járványügyi szabályok megsértése miatt van felelőssége, Magyarország felé meg a cinkos némasága miatt.
Az intelligenciája, és a műveltsége miatt is, mint értelmiségi, hogy volt képes végignézni a Fidesz ellenségképgyártó, primitív propagandahadjáratait a filozófusok, a menekült "migránsok", a kiplakátolt Soros, a cigány kárpótoltak, az un. "Brüsszel" (akit ugye meg kell állítani, mert kardját lóbálva rohan felénk rohamozva), és a mesekönyvírók ellen?
A válasz nyilván az, hogy "to get by" (hogy boldoguljak), a'la Leonard Cohen:
"I smile when I'm angry
I cheat and I lie
I do what I have to do
To get by
But I know what is wrong
And I know what is right
And I'd die for the truth
In my secret life
In my secret life"

Gábor Révész 2020.12.02. 15:00:42

@teéjesenmindegy: amúgy terelsz, még véletlenül sem a feltett kérdésre válaszolsz. Meglepődtem! Ja, nem....

teéjesenmindegy 2020.12.02. 15:01:03

@shitgun:
"a gangbang nemfüggetlen, annyit tesz, hogy sokan és mindenki mindenkivel."
Nem. Keress rá, nem mindenki mindenkivel, hanem sokan egy ellen.
"Ez speciel egy meleg gangbang buli volt, mondom az árulkodó jeleket: csak faszik voltak,"
Azt írták, hogy többségében férfiak voltak. Többségében.

"a helyszín pedig egy melegbár volt "
Ezt szerintem sehol nem írták.

Nem értem, hogy miért kell hozzákölteni mindenfélét...

teéjesenmindegy 2020.12.02. 15:01:23

@vackor1: "Segítek, nehogy véletlenül megzavarjon , hogy csak férfiak voltak jelen , amúgy meg egy ismert buzibárban volt a "házibuli".. :)"
Buzibárokat nem ismerem, de a cikk ezt írta?

"Belga sajtóhírek szerint a társaság FŐLEG férfiakból állt, a kijárási korlátozások megszegése miatt bírságolták meg őket. Az ügyészségi közlemény nem egy bárt, hanem egy LAKÁST említett helyszínként, az utcanév viszont azonos."

Tehát lakáson, nők is voltak és nem buzibárban.

Gábor Révész 2020.12.02. 15:01:30

@teéjesenmindegy: Én értem, hogy nektek muszáj relativizálni a menthetetlent, de ennyire gyengén....

teéjesenmindegy 2020.12.02. 15:03:09

@Patreides:
"A kérdés már csak az számomra, hogy ha például egy rendes, szeretteteli családi légkört biztosító leszbikus pár ezentúl nem fogadhat örökbe gyereket, a Szájer-Handó "házaspár" pedig ezt simán megtehetné, valójában hol lenne az a gyerek jobb helyen?"

Válaszolok a költői kérdésedre. Attól mert Szájer este kilenckor elmegy és kefél akárkit akárhol, attól otthon a gyerek még normális értékrendet kaphat és normális dolgokat lát.
Egyébként megvizsgálják, hogy ki fogadhat örökbe, nem automatikusan kapsz egy gyereket mert heteró vagy.
Elbaszott egy alapfeltételezés, hogy a leszbikus pár az valamilyen álomkapcsolatban él, de bezzeg a heterók meg isznak meg kurváznak meg veszekszenek.

Etniez 2020.12.02. 15:03:28

@teéjesenmindegy: buzibárban buktak. Facebook oldaluk is van.

Etniez 2020.12.02. 15:03:30

@konrada: semmi baj nincs a véleményeddel.

A különbség köztem és a fidesztálibok között, hogy ők megmagyarázzák.

Mindig.

Mindent.

Nekik, ha Orbán odaszar a tányérjukra, az nem szar hanem új desszert.

Ez a különbség, én nem vagyok szélsőséges.

Én még Sz. Józsefet sem ítélem el. Csak röhögök az egészen.

Én azokon röhögök, akik ebbe is beleállnak. Meraznemisúgy... Megagyurcsány..

Na, ezek a dolgok szánalmasak.

Patreides · patreides.blog.hu 2020.12.02. 15:03:43

És Szájer a "Titkos Életében" (ami esetében nem a fejében élt, hanem nagyon is valóságos volt) ezek szerint nem az Igazságért halna meg az ereszcsatornába kapaszkodva, hanem az extasys cuccért.

@teéjesenmindegy: "Attól mert adott esetben mondjuk hétvégi összejövetel alkalmából megiszok egy piát, ne adj isten bebaszok - még nem jogos, hogy propagáljam az alkoholfogyasztást gyerekeknek, ugye?"

Úgy-a. Bezomány.
Csak éppen annak a mesekönyvnek nem a másságok propagálása volt a célja (vagyis, hogy mindenki kötelezően legyen "más"), hanem az, hogy vegyék természetesnek azt, hogy vannak ilyen-olyan szempontból másmilyen emberek, mint ők maguk, és vegyék ezt természetesnek, ne rekesszék ki azokat (más bőrszín, szegénység, más szexuális beállítottság stb.) maguk közül.
(A gyerekeknél egyébként ez a természetes állapot, kirekesztővé a nevelés (otthon, az iskolában, stb.) teheti őket.)

J.W. Booth 2020.12.02. 15:03:45

@konrada:
Szerintem a fideszben nincs több különbözö irányzat, nem lehet különbözö irányzat.
Csak az az irányzat létezhet, amit a vezér mond. Látad a mai kormányülésre vonulokat a Telex videojában? A legtöbb páni félelemben ment be az épületbe, nehogy meg kelljen szolalnia.

Ezek az emberek "irányitják" az országot, legalább is névleg.

Öszintén sajnálom, ha te ezt a társaságot még mindig a szoci-Gyurcsány kontextusban vizsgálod és ez alapján öket preferálod "még mindig ök a legjobbak" cimkével.

Egy furcsa keverék, egy részben töketlen ellenzék válthatja a jelen ismeretek szerint a jelenlegi rezsimet. Mert ök vannak most itt. Nem a legjobb megoldás, de most más nincs.

Az, hogy az állampártot el kell távolitani a hatalombol, az Magyarország mindenek felett állo érdeke - függetlenül attol, hogy te, vagy a fideszesek ezzel egyetértenek.

konrada 2020.12.02. 15:24:24

@J.W. Booth:
Erről van szó. Kinek a pap, kinek a papné.

...s sajnálhatod, hogy én miben vizsgálom, de én meg azt sajnálom, hogy nem veszed észre, mi van egy akármilyen közvéleménykutatásban a pártpreferenciák mögött.
...mert ha látnád, akkor azt is, hogy a lóláb ami kilóg, az Gyurcsány.

...és nekem nem hiányzik vissza az a kormányzó erő, és politika, ami őt felemelte, és hatalomban tartotta.

...én még úgy tanultam, ha nem vagy hajlandó tanulni a múlt hibáiból, akkor az megismétlődhet.
...s Fletó köreit a fővárosban újra hatalomba emelve látom, ők sem felejtettek.

vackor1 2020.12.02. 15:24:38

@Etniez: "
Én azokon röhögök, akik ebbe is beleállnak. Meraznemisúgy... Megagyurcsány..

Na, ezek a dolgok szánalmasak."

Így van , és ezek az ismert nickek vagy nem veszik észre/tényleg ezt gondolják ( ami hihetetlen ) vagy tudják , de jól felfogott érdekből csinálnak magukból iióát. Egyik katasztrofálisabb a másiknál.

Patreides · patreides.blog.hu 2020.12.02. 15:24:49

@teéjesenmindegy: "Elbaszott egy alapfeltételezés, hogy a leszbikus pár az valamilyen álomkapcsolatban él, de bezzeg a heterók meg isznak meg kurváznak meg veszekszenek."

Miért, nem lehetnek ilyen leszbikus párok?
Heterókról meg nem is írtam, én a Szájer-Handó házaspárt említettem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.02. 15:25:20

@Patreides:

" idáig már háromszor annyian haltak meg ott összesen a járványba, mint nálunk."

Ezt jó tudni, mert sok balos megmondóember, pl.

mentalisdeficit.blog.hu/2020/11/28/ennek_a_karacsonynak_mar_reszeltek_es_ez_a_orban_sara

szerint Orbán nagyon elb...ta. Ezek szerint a nem autokrata, nem antidemokratikus, nem illiberális, nem n á c i Belgium még inkább elb...ta.

vackor1 2020.12.02. 15:25:55

@teéjesenmindegy:

Ismert buzibárban voltak, ezen IS felesleges vitázni.

" Igen, hiszen a faszlengető gréczyt is felnégyelték.."

A szájer felesége - handó és amúgy orbán - által ellenőrzött bíróság szerint :

www.nyugat.hu/cikk/jogeros_itelet_szuletett_greczy_zsolt_ugyeben_nem_zaklatott ,

és helyreigazításra kötelezett pár szennylapot, aminek a seggnyalói találták ki ezt Gréczyről...
Igen ? Még valami ?

konrada 2020.12.02. 15:26:04

@teéjesenmindegy:
Na jó, többségében!
Mert az egy genderszabad ország, így akárminek látszik is úgy gatya nélkül, attól még lehet akármilyen nemű!;))

Patreides · patreides.blog.hu 2020.12.02. 15:26:46

@J.W. Booth: "Egy furcsa keverék, egy részben töketlen ellenzék válthatja a jelen ismeretek szerint a jelenlegi rezsimet. Mert ök vannak most itt. Nem a legjobb megoldás, de most más nincs.
Az, hogy az állampártot el kell távolitani a hatalombol, az Magyarország mindenek felett állo érdeke - függetlenül attol, hogy te, vagy a fideszesek ezzel egyetértenek."

Hogy Orbánt és a Fideszt végre le kellene váltani, az nyilvánvaló, ilyen hosszú idő a hatalomban a szenteket is megrontja előbb-utóbb.
De.
Ezzel két baj van.

A jelenlegi ellenzék nem kormányképes erő. Az egyetértés addig se tartana, hogy kiisszák az utolsó pohár pezsgőt a győzelmükre.

A másik gond pedig az, hogy ha le is váltanák Orbánt a hatalomból, mondjuk 52%-al, az ellenszavazó 48%-ot Orbánék ugyanúgy az utcára vinnék, mint 2006-ban.
Kő kövön nem maradna, valószínűleg.
De ha mégsem, Orbán valójában akkor is megtartana egy olyan mennyiségű hatalmat a szilárdan bebetonozott, pozíciókba rakott, onnan törvényesen kirobbanthatatlan emberei révén, amivel simán blokkolhatná az új kormány működését.
Plusz ott vannak az alapítványokba kiszervezett intézmények, meg a KESMA, meg a százmilliárdokkal felhízlalt, Orbánt szolgáló "oligarchák".

Itt kétharmad nélkül tehetetlen lesz az új kormány, de azzal együtt se lenne könnyű dolga, ha jogállami keretek között maradva kívánna rendet tenni.

Falshang 2020.12.02. 16:17:53

@Etniez: sacha baron cohen elégedetten csettint most, irigykedve olvassa a történéseket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.02. 16:18:07

@Patreides:

"Szájerrel a baj a mérhetetlen, cinikus álszentség.
Hogy simán végignézte, ahogy a pártja ellenséget kreál még a genderkérdést oktatókból is, nem csak a hozzá hasonló, eltérő szexuális orientációjú emberekből, vagy akár mesekönyvekből, az über erkölcsös keresztény magyar haza nevében."

Erre inkább olvasd el @konrada: hozzászólását, amellyel teljesen egyetértek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.02. 16:18:30

@Sascha Braun:

Főleg ha arra is gondolunk, Nyugat-Európában milyen "alaposan" tartják megfigyelés alatt a terrorgyanús személyeket - mikor az adott ország rendőrségét még az sem érdekli, hogy egy ismert terrorgyanús személyről a szlovák titkosszolgálat jelzi, hogy lőszert próbált vásárolni.

Biztosra persze nem lehet mondani, de eléggé valószínű, hogy ez egy jól előkészített titkosszolgálati akció volt. Ez esetben viszont nem zárható ki, hogy tényleg belecsempészték a kábítószert a táskájába, bár nem tartom túl valószínűnek.

Mindez persze nem menti Szájert, pontosabban a lemondása okáról írt hazugságait - másért nemigen lehet elítélni erkölcsileg sem. Persze az ereszcsatornán való menekülés tényleg szánalmas volt. Ahogy az elcsépelt, de találó szólás mondja, ez nem bűn volt, hanem sokkal rosszabb: hiba.

J.W. Booth 2020.12.02. 16:19:08

@Patreides:

52% (SZ.J.A.E = Szájer Jozsef Akcioja Elött) az, reményeim szerint felduzzadhat még egy kicsit, és mint tudjuk 52%-bol is lehet kétharmad.

Egy dolgot tudok csak elképzelni, ha kétharmaddal megverik a fideszt, hogy egy sor dolgot, konszenzusos alapon megváltoztatnak. A teljesség igénye nélkül:

- választási rendszer arányositása
- bebetonozott fidesz-káderek eltakaritása (MNB, Ügyészség, Kuria, Alkotmánybiroság stb)
- alkotmány átirása
- Paks II felmondása
- kétharmados törvények, titkositások szabályozása
- végre a teljes ügynök-akták megnyitása

Igen, ez tul ideálisnak tünik, de ezek nélkül béna marad az ország, szükség van egy systemreset-re.

Utána fogja a parlament és feloszlatja magát, mert ugysem tudna ez a sok különbözö társaság hosszutávon együttmüködni.

Uj választás, uj esély mindenkinek és soha többet fidesz kétharmad.

vackor1 2020.12.02. 16:19:20

@J.W. Booth: Ebben tökéletesen igazad van

"Az, hogy az állampártot el kell távolitani a hatalombol, az Magyarország mindenek felett állo érdeke"..

, a baj azon túl, hogy nem tudni ki -és hogyan vezetné az országot ( amiért igazad van, az az, hogy elképzelni sem tudom, hogy a jelenleginél kártékonyabb , pökhendibb , gusztustalanabb bagázs létezne, amelyik hatalomra is kerülhet ) , de mindenképpen béna kacsa lenne a rengeteg bebetonozott pártparaszt miatt és nagyon valószínű, hogy ekkora mozgásterük se lenne , mint ezeknek van,a fijjjjjug ráadásul eszméletlen pénzeket loptak össze, azzal meg sajnos szinte bármit alá tudnak ásni/ki tudnak bekkelni. Pluszbónusz, hogy láttuk már mit műveltek ellenzékben, na most ezt az előzőekben soroltakkal megtámogatva, el lehet képzelni mit művelnének..
És ki tudja, hogy meddig tart a pénzeső, meddig lesz még konjunktúra, amint megszűnik azonnal össze is omlik a naaagy "csoda" és megszorítani kell majd itt-ott , na azt az óbégatást amit akkor adnának elő... Ezek most is előszeretettel hasonlítgatják a - nem létező - "szárnyalást" a 2008-as világválság alatti gazdasági eseményekkel...

J.W. Booth 2020.12.02. 16:19:25

@konrada: Gyurcsány sok embernek szurja a szemét, igazság szerint nem szabadna már a politikai szintéren lennie.

De: Gyurcsány azért került oda, mert ö volt az egyetlen, a legtökösebb, aki legyözhette a Viktort (ld. fidesz lottoötöse). Megtetette, meg is alázta, bár utolag jobb lett volna, ha a fidesz nyeri a 2006-os választásokat.

És miért van még ott? mert egyelöre senki nem csinálja jobban nála az ellenzéki oldalon.
Ez nagyon nagy probléma, már rég nem szabadna hogy rola szoljon a dolog. Bár a Viktor még mindig görcsbe rándul töle, a fidesznek - és neked is - még mindig fö kommunikácios eleme a gyurcsányozás. Soros, Brüsszel és a miráncsok utcahosszal vannak lemaradva töle.

Csak egyet ne felejts el: aki nem szereti a fideszt, az nem feltétlenül Gyurcsány-párti, söt. Nincs meg az általad szidott "kormányzo erö", itt egy uj összefogás lesz az.

Még egyszer leirom, Magyarország alapvetö érdeke a fidesz leváltása. És már nem a gyerekeink, hanem az unokáink jövöje a tét.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2020.12.02. 17:39:22

@J.W. Booth: @Patreides: lehet, hogy most a kutatások szerint 52-48 az ellenzéknek, de ezt szart se ér, ha a 20 billegő körzetet le tudja uralni, manipulálni orbán, ott fog eldőlni a választás. az ellenzéki kétharmad kizártnak tűnik, de én abban sem hiszek, hogy ha orbán választáson bukik, egyben tudja tartani ezt a mocskos korrupt bandát. az ellenzékről jobb véleményem van, gyurcsány nagy kockázat, de ez már egy más garnitúra, mint 20 évvel ezelőtt.

nincs1agy 2020.12.02. 17:39:42

@vackor1: "A VÁRBAN még ennyit se nagyon kellett ilyenért fizetni"

Ez is egy ordas nagy féligazság. Bayer azért fizetett havi szinten keveset, mert tízmilliókért megvásárolta a hosszú távú bérleti jogot. Ugyanis a Budai várban nem adhatók el a lakások.
Ez azért finoman fogalmazva nem ugyanaz, amikor egy kispesti önkormányzati szociális bérlakást Krinyó(az éhes) a vagyonkezelő igazgatójaként kiutalja az egyik kurvájának havi 25-ért, miközben szegény sorsú családoknak sokkal nagyobb szüksége lenne rá.

nincs1agy 2020.12.02. 17:39:48

@vackor1: Igen, Moszkvában Mercédeszeket osztogatnak... És ha kiderül, hogy nem teljesen úgy volt, hát kit érdekel már?

nincs1agy 2020.12.02. 17:39:52

@Patreides: Ugyanúgy le kellett volna mondatni őket, ahogy a Fidesz lemondatta Borkait.

BiG74 Bodri 2020.12.02. 17:39:56

@J.W. Booth:
Csatlakozom, Magyarország alapvető érdeke a fidesz leváltása és politikai csápjainak lecsapkodása.

Gábor Révész 2020.12.02. 17:40:03

@J.W. Booth: 95 %-ig egyetértek. Egyedül Paks II-vel nem. Arra mindenképp szükség van. Nem így, hogy ebből is Lölő húzza a hasznot, de energetikailag nem elhagyható.

vackor1 2020.12.02. 19:13:50

@nincs1agy: Nem. Bayer "elcserélt" egy lakást a bérleti jogért, persze roppant érdekes módon pár nap múlva vissza is "vásárolta", ugyanazt, amit a bérleti jogért adott. ( nem mellesleg nem csak ő csinálta így)

Úgy néz ki, hogy valóban nem egy bárban volt az unga-bunga, de ettől mi változik?
EZ miatt mondott le vagy fideszes szokás szerint hazudott egy ordas nagyot, mert azt hitte nem fog kiderülni.. Még ehhez is hülye volt..

@teéjesenmindegy:

"Ismert buzibárban voltak, ezen IS felesleges vitázni."
Úgy néz ki, ebben nem volt igazam, bocs, de ez a lényegen nem változtat.

nincs1agy 2020.12.02. 20:04:08

@vackor1: Ez e hazugság. A várban azért alakították ki az általam leírt konstrukciót, mert műemlékvédelmi okokból nem adhatók el az ingatlanok. Így hosszú távú bérleti jogot vesznek. Minél többért ,annál kisebb a havi lakbér, de lakbérnek lennie kell.
Az persze lehet, hogy ingatlancsere és pénz is volt az ügyletben. Azt kell megvizsgálni, hogy milyen értékben történt. Nyugodj meg nem úgy, mint a Tátrai-Császi páros esetén: tóparti telkekért szőlőst adtak. No comment..

cardiobascuralis 2020.12.02. 21:24:57

@Patreides:
Akkor annyian el kell menni szavazni, hogy az ellenzéknek meglegyen a 2/3, ami, ha minden helyen csak 1 ember indul a Fityisz ellen, simán meg is lehet, hiszen az adja a parlament felét, a másik felét a pártlista, abban eddig is verve volt a Fityisz.
Egyébként meg tök mindegy, mennyivel, de le kell őket váltani, és kitalálni olyan megoldásokat, amivel meg lehet kerülni a Fityisz által bebetonozott faszokat (mondjuk maradhatnak, de elvenni a pénzüket (a fizetést is - ha így is maradni akar, marad, ha akar, lemondhat) és a hatalmukat, csak a címük maradna, a feladatukat meg átadni egy másik, frissen létrehozott titulusú hivatalnoknak).

Ha meg az utcára viszi a Fityisz a söpredéket, mint 2006-ban, akkor lőni rájuk élessel, amíg csak egy is mozog. Legalább elhullik a férgese (Fradi-bűnözők stb.), és marad egy normális ország.

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Szerintem valamelyik nyugati titkosszolgálat tette buzivá a múlt héten ezt az igaz ERESZtény embert, és csempészte egy buzibuliba. Igazából úgy vitték oda, hogy EU-s fogadás lesz a vétó tiszteletére.

@J.W. Booth:
Szép lenne. Szurkolok neki.
Meg hogy vajon mit mondanának a most itt Szájert védő fidesztrollok, amikor majd kiderül, hogy az O1Gecigány III/3-as spicli volt. Mert az volt.

(Bár lehet, hogy mostantól nem védik, mint a nácik '45. február 13-án Budát, mert most nyilatkozta az O1Gecigány, hogy védhetetlen. Változott a szél, szar ügy ez az ilyen fidesztroll szélkakásoknak.)

A soha többé 2/3 védhető lenne egy olyan törvénnyel, hogy a jelenleg 2/3-os törvényeket nem a képviselők, hanem a pártok 2/3-ának (de legyen akár 4/5) kell elfogadnia. És akkor lehet bárkinek 2/3-a utána.
De kellene egy olyan is, hogy egy díszfasz csak 2 cikluson át lehessen miniszterelnök, államfő, legfőbb ügyész stb. Utána meg soha többé.

@vackor1:
Egyszerű a megoldás:
A "fijjugat" börtönbe, a lopott pénzt meg az utolsó fillérig elkobozni harmadízű rokonsági kapcsolatig mindenkitől, volt házastársakat, élettársakat, barátnőket és egyéb faszomokat, valamint azok kölykeit is beleértve, hogy visszanyerje közpénzjellegét.
Más megoldás nincs, radikális lépések kellenek.

És bevezetni az eurót, amilyen hamar lehet, hogy ne játszhassanak az árfolyammal 10 éven át saját zsebre meg a lakosság zsebével szemben a rohadékok, mint most.

@Hakapeszi Miki:
Abban se sokan hittek, hogy Márki-Zay szarrá veri a fityiszes faszt Beaverfieldfairgroundon, oszt mégis.
Az embereknek kezd tele lenni a faszuk a Fidesszel, és ha olyan összefogás lesz (vagy még nagyobb), mint a nagyobb városokban tavaly a helyhatósági választásokon, akkor simán meglehet a 2/3 az ellenzéknek. Ehhez egy csomó egyéni körzetet kell megnyerni, meg jól mozgósítani, valamint MINDENHOVA KÜLDENI MEGBÍZHATÓ ELLENZÉKI ELLENŐRT, ami 2018-ban a helyek 2/3-án nem volt, ott úgy csaltak, ahogy akartak. És kurvára akartak.

@nincs1agy:
"tízmilliókért megvásárolta a hosszú távú bérleti jogot"
Azaz törvényt szegett, mert az önkormányzati lakások bérleti joga nem adható-vehető.

"Ugyanúgy le kellett volna mondatni őket"
Már miért kellett volna?
Melyik csinált olyat, amelyik szöges ellentétben van a pártja által hangoztatott - a Fidesz esetében ezerszer kiderült, hogy hazug - szólamokkal?
Ja, hogy csak a fityiszfaszok esetében volt ilyen?
Szopni jársz te ide, vadász, ahogy látom. De ennyire ki vagy rá éhezve?

@Gábor Révész:
Paks II-re lehet, hogy szükség van, de nem a mostani feltételekkel, és nem biztos, hogy orosz technikával.

cardiobascuralis 2020.12.02. 21:25:07

@nincs1agy:
Nemcsak a várban van így, baromka.
Az önkormányzati lakások bérleti jogát TILOS eladni (ennélfogva megvenni is).
Szóval Bayer köztörvényes bűncselekményt követett el. Remélem, börtönben végzi.

vackor1 2020.12.02. 21:25:09

@nincs1agy: Szóval nem tudod, de hazugság.
Rendben. És meg is nyugodtam, hiszen te mondtad. Köszönöm.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2020.12.02. 21:29:43

@cardiobascuralis: kicsit vegyél vissza, mert jókat írsz, de a cigányozás, emberekre lövetés sok. tök szubjektív persze, hogy mi fér bele, te többször is határeset vagy moderálásnál. szóval értem a dühöt, de így ne.

teéjesenmindegy 2020.12.02. 22:04:23

@J.W. Booth: Igen. Szájer orgiázott? Akkor felmondjuk Paksot.
Teljesen logikus.

teéjesenmindegy 2020.12.02. 22:04:44

@vackor1:
""Ismert buzibárban voltak, ezen IS felesleges vitázni."
Úgy néz ki, ebben nem volt igazam, bocs, de ez a lényegen nem változtat."

1, Tényleg nem változtat. Csak nem buzik voltak és nem buzibárban. Szóval házibuli, vagy háziorgia ahogy tetszik.

Sőt, a végén ki fog derülni, hogy a drog sem igaz, mert tényleg nehéz elképzelni azt az idiótát, aki elmenekül a táskájában a droggal.

teéjesenmindegy 2020.12.02. 22:17:28

@Patreides: Értem, tehát lehet ilyen leszbi pár, és ezt az álombeli leszbi párt hasonlítgatjuk egy valóshoz.
Nos, elmondom, hogy amíg a leszbikus pár is emberekből áll, ott is van veszekedés, harag, megcsalás, bulizás, meg minden.
Mindenkinek megvannak a hibái.

teéjesenmindegy 2020.12.02. 22:17:29

@Gábor Révész: "Nem így, hogy ebből is Lölő húzza a hasznot, de energetikailag nem elhagyható."
Akkor? Mész betonozni? Vagy csinálja a strabag?

J.W. Booth 2020.12.03. 06:24:59

@teéjesenmindegy: Ez most egy komoly komment vagy csak azért írtad, hogy meglegyen a darabszám?

Sir Gombóc 2020.12.03. 06:25:14

@alöksz róz: emlékszünk még a Cha-cha-cha című film egyik jelenetére?
"A földön Virág fekszik. A fél tánciskola már túl van rajta, de erőszakról szó sincs. "
hu.wikipedia.org/wiki/Cha-Cha-Cha

ebella2 2020.12.03. 06:25:23

@teéjesenmindegy: Éppen az derült ki, hogy eljárást indítottak ellene a belgák kábítószer ügyben. De valószínű csak azért mert rohadt libernyák minden belga zsaru! Ugye?

ebella2 2020.12.03. 06:25:38

@nincs1agy: És, ha kicsinált? (Szerintem nem, de ez itt mindegy.) Akkor erkölcsösebb buziorgiákon nyomuló buziként és kábítósként a buzik és a kábítósok ellen ágálni nagy nyilvánosság előtt? Sőt még többet is tenni ellenük, hogy minél rosszabbul érezhessék magukat?

Patreides · patreides.blog.hu 2020.12.03. 06:26:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: " Ezek szerint a nem autokrata, nem antidemokratikus, nem illiberális, nem n á c i Belgium még inkább elb...ta."

Igen, tavasszal a belgák nagyon elcseszték (mint már írtam, nagyrészt a flamand-vallon politikai purparlé miatt), mi meg a akkor a telejes zárással szépen megúsztuk.
Nyár vége óta viszont kb. egy szinten vagyunk, mert mi (vagyis Orbánék) most későn reagáltunk, a belgáknál meg az emberek egy része kevésbé tartja be az előírásokat.
De mivel ők tavasszal már majd' tízezer halottal előttünk jártak, a járvány végére is valószínűleg megmarad ez a különbség.

cardiobascuralis 2020.12.03. 06:27:17

@Hakapeszi Miki:
Kössünk alkut.
Te megtanulsz helyesen írni, és utána én azonnal leszokom ezekről.
Benne vagy? :-)

cardiobascuralis 2020.12.03. 06:29:25

@teéjesenmindegy:
De, buzik voltak. Csak buzik.

"A házigazda azt állítja, hogy az ő bulijain nincs zene és tánc, ez ellentmond a korábbi híreknek, hogy emiatt hívták rájuk a rendőrséget. Manzheley elmondása szerint a bulijai csakis szabad szexről szólnak. “Ide csakis a szexért járnak. Az óvszer nélküli szexért, férfiakkal. Nők nincsenek jelen. Az egyetlen szabály, hogy a résztvevők nem lehetnek HIV- vagy koronavírus-pozitívak.” - magyarázta. Szintén alapszabály, hogy a vendégeknek meztelenre kell vetkőzniük."

Szólj, ha valamelyik részét nem érted, vagy ha tolmácsot kérsz.

"tényleg nehéz elképzelni azt az idiótát, aki elmenekül a táskájában a droggal"
Nem kell elképzelni, van róla fénykép.
Mellesleg már attól idióta, ha azt hiszi, hogy a nem túl sportos alkatával meg tud lógni a zsaruk elől. De tényleg ennyire idióta. Mondjuk annyira, nem mint te, agyatlan fidesztroll, de azért eléggé.

Neked nem szóltak a pártközpontból, hogy most már más a parancs, mint délután volt, estétől már védhetetlennek minősül Szájer Jozefina és tette?
Ma megint nem kapsz pénzt a trollkdásért, fidesztroll.

Ahogy látom, te is csak szopni jársz ide, vadász.

vackor1 2020.12.03. 06:29:51

@teéjesenmindegy: "Csak nem buzik voltak..."

Igaz. Homoszexuális férfiak voltak .

telex.hu/kulfold/2020/12/02/szajer-jozsef-szexparti

Idézek belőle, hogy kelljen az egészet átolvasni, az nyilván megerőltető lenne.

"David - a házigazda/szervező - arról is beszélt, hogy a lakásban, ahol a bulit tartotta, egy barátjával él. Az orgiát pedig a Whatsappon keresztül beszélték le. Tízen mondták, hogy átmennek hozzá, mindenki vihetett egy-egy embert magával, így került Szájer is a buliba, ami David szerint este hat körül kezdődött, és ha minden jól ment volna, fél tízre már vége is lett volna.

A házigazda szerint az ő bulijaiban nincs zene, nincs tánc, csak szex. “Mindenki azért jön, hogy szexeljen. Szex csakis férfiakkal és óvszer nélkül. Nincsenek nők. Az egyetlen feltétel, hogy a résztvevők nem lehetnek HIV-pozitívak és koronavírusosak. Egy másik szabály: mindenki meztelen" – szemléltette a sajátos szabályokat David..."

Roppantul érdekelne, hogy te ezt minek nevezed. Babazsúr? Teadélután? Cserkésztalálkozó ? Tudod mit ? Hagyd is..

nincs1agy 2020.12.04. 13:39:36

@cardiobascuralis: Hát akkor valszeg ezért oldották meg ingatlancserével..

magyarnemzet.hu/belfold/bayer-zsolt-megmutatta-varbeli-lakasat-6608789/

"Bayer a tisztánlátás érdekében arról tájékoztatta az érdeklődő kollégákat, hogy élethossziglan tartó, örökölhető bérleti jogot szerzett, ami kizárólag ingatlancserével történhet; ő is így járt el korábban, felkínálta a saját tulajdonú házát. Az így bérelt ingatlan tulajdonjoga az önkormányzatnál marad, ám a bérlővel élete végéig tartó szerződést kötnek. A konstrukció érdekessége, hogy a bérlőnek költség­elvű lakbért kell fizetnie, ami tulajdonképpen a közös költségnek feleltethető meg, amely négyzetméterenként 600 forint. Ez Bayer lakása esetében havonta mintegy 32 ezer forintot jelent."

"Bayer Zsolt a sajtótájékoztatón felsorolt néhány, az ellenzéki pártokhoz köthető személyt, akik szintén a Várban laknak. Baráth Etele egykori szocialista miniszternek és E. Vámos Ágnesnek – aki Gyurcsány Ferenc kormányzása idején az oktatási tárcánál volt főosztályvezető – is van lakása a patinás negyedben."

Toportyán Zsóti 2020.12.04. 13:40:07

Amortizálódik a pávatáncművész imágója manapság,nevetnek rajta a brüsszelíták,be fog csavarodni hamarost,oszt kikukázzák.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.04. 13:40:27

@Hakapeszi Miki:

"Ha meg az utcára viszi a Fityisz a söpredéket, mint 2006-ban, akkor lőni rájuk élessel, amíg csak egy is mozog. Legalább elhullik a férgese"

Általába jónak tartom a posztjaidat még akkor is, ha sok mindenben nem értek egyet veled, de igencsak sajnálatos, hogy neked - még ha szűken is, de - belefér az, hogy valaki éles lőszerrel tömegbe lövetésre uszít.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2020.12.04. 13:41:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem, nem fér bele. azért engedtem át ezt a kommentet, hogy válaszolhassak rá, hogy nem fér bele. láthatod, hogy figyelmeztettem az elkövetőt.

cardiobascuralis 2020.12.04. 13:42:27

Csak most ugrott be.

Volt már egy hasonló film, a címe Meztelen diplomata.
A végén abban is a csatornán át menekül a címszereplő, igaz, nem eresz-, hanem föld alatti csatornán, és nem meztelenül, hanem pizsamában.
Ráadásul az is vesztegzár idején játszódik, a könyv címe, amely alapján készült: Vesztegzár a Grand Holtelben.
Rejtő Jenő műve (könyvben ezerszer jobb, mint filmen, pedig elég komoly sztárparádé a szereposztás.)

Sosem gondolta volna, hogy egyszer. úgy 85 évvel később (a megírásához képest) az élet leutánozza. Igaz, ő a buzibulit kihagyta a könyvből, de a többi stimmel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.04. 13:42:56

Ha eddig még bárkinek is voltak kétségei afelől, hogy titkosszolgálati akció volt, az most nyugodtan félreteheti azokat. Milyen véletlen egybeesés, hogy éppen a két vétózó állam képviselői a leggyakoribb vendégek ezeken a "házibulikon".

"David Manzheley egyébként az ügy kirobbanása óta egyik interjút adja a másik után. A lengyel Onetnek úgy nyilatkozott, hogy a hasonszőrű orgiákon ukrán, francia, német, holland, luxemburgi, svájci és spanyol politikusok is megfordulnak, leggyakrabban azonban lengyelek és magyarok keresik fel ezeket az eseményeket."

index.hu/kulfold/2020/12/03/szajer_jozsef_orgia_szervezo_konkurencia_covid/

vigyüktúlzásbaadolgokat 2020.12.04. 13:44:37

Nem olvastam végig a kommenteket, de szerintem itt legtöbben reálisan látják a dolgokat. Az a szörnyű, hogy a szektás, az idős, a segélyes stb fidesz szavazó ezután is megtalálja majd a mentségeket a párt számára. Pl. aki Orbán-hívő, az azt hiszi, hogy Orbánnak milyen példás családi élete van, mert a házassága kívülről megfelel a társadalmi elvárásoknak. De még az is lehet, hogy Szájer is jól jön ki a dologból! A nemzeti oldal új üdvöskéje (alias Viszkis rabló) pl. azt bírta nyilatkozni, hogy Szájer ügyesen lemászott az ereszcsatornán.

Ami a konkrét eseményt illeti, nyilván a ballib oldal is tisztában van a dologgal X évtized óta, de ugye a politika az alkukról és zsarolásokról szól... Nem arról, hogy tájékoztatjuk a szavazót. Másik, hogy annak idején a náci párt fegyveres osztagában (SA) a homoszexualitás valamiféle bevett szokás volt. Az átlag náci szavazó persze a propagandában éjjel-nappal a házasságról meg a férfi-nő kapcsolatról hallott. A liberális pártoknak viszont már akkor is volt egy tévképzete, hogy buzi=liberális, aki ránk szavaz majd. Hát a mostani eset mutatja, 100 év alatt keveset változott a politikusok gondolkodása.

nincs1agy 2020.12.04. 20:46:37

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Figyelj, tényleg vállalhatatlan, amit Szájer tett. Ez védhetetlen, de ettől még nem fogok a balliberált országrontókra szavazni. Baloldalnak sajnos tíz év nem volt elég, hogy megszabaduljon ezektől a figuráktól, és létrehozzon egy tisztességes balközép szocdem tömegpártot. Sajnos Botka nem tudott úrrá lenni az Mszp-n belüli Gyurcsányistákon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.04. 21:43:02

@nincs1agy:

Ne légy olyan szigorú a baloldallal, senki nem lehet tökéletes. Igaz, hogy nem tudott, nem is akart megszabadulni sem a komcsi őskövületektől, sem az újabb keletű liberráltaktól, viszont példát mutatott toleranciából és be- ill. elfogadásból, hiszen befogadta sorai közé a korábban lenácizott Jobbikot, tolerálta a zsidók listázását követelő Nunkovics Tibort, a Hitler politikáját dicsérő László Imrét és a nyíltan antiszemita Bíró Lászlót is.

nincs1agy 2020.12.05. 10:40:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Jelenleg nincs önálló pártpolitika a baloldalon. Nyugatról kézivezérlik, irányítják a folyamatokat, akár napi politikai szinten is.

J.W. Booth 2020.12.05. 10:41:19

Vicces még mindig a sok Gyurcsány-fóbiás kommentelőt olvasni...
Még mindig ez a legbiztosabb reakció az ilyen botrányok esetén.

A (politikailag baloldali) fideszt el kell távolítani a hatalomból, ez nyilvánvaló. Össze kell fogni minden pártnak ellenük, sajnos, ez nem elkerülhető.

Egyre mélyül a szar és süllyed bele az ország hajója, de amíg az árboc kilóg...

cardiobascuralis 2020.12.05. 10:42:53

@nincs1agy:
Bocs, de ez csak egy álszerződés, mindenki tudja.
Azaz a törvény kijátszása, azaz BŰNCSELEKMÉNY útján szerzett ingatlan.

És persze, büntessék meg a többi párt vazallusát is. Engem baromira nem zavar, ha közös cellát kapnak. Ti vagytok azok a faszok, akik a sajátjaitokat mentegetitek, arra hivatkozva, hogy "de mások is". Leszarom a másokat, bármelyik párt támogató is, ugyanúgy börtönben a helyük. Csak ti agyatlan fidesztroll barmok próbáljátok mosdatni meg mentegetni a saját seggfejeiteket, senki más. Nem tűnt még fel az 1 agysejtednek?

@Toportyán Zsóti:
Csak szólnék: imágó =/= imázs (vagy újabban imidzs). Kurvára mást jelent.

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Lehet, hogy azért, mert a többi a saját országban is buzulhat kedve szerint, anélkül, hogy megbélyegeznék, és azért járnak ki Brüsszelbe buzulni?
(Éltem Finnországban, a finn buzik szerint egyébként Budapest Európa buzifővárosa, ide járnak homárpartikra (és nem, nem tenger gyümölcsei mértéktelen fogyasztására gondolok a homárparti alatt), mondjuk ez még 2010 és pláne a koronavírus előtt volt, azóta nem tudom.)

Ugyebár egy momentumos, DK-s (stb.,. talán a Jobbikot kivéve) politikus ha lebukik ilyennel (buzulás, narkó), az max. egy halkat pukkan, nem kurva nagyot durran, pont azért, mert ők nem ellenzik fennhangon a buzulást, ilyen törvényeket hozva, sőt, járnak a pártok vezetői és egy csomó tagja a Pride-felvonulásokra, és nem a vonulókat dobálni, hanem velük együtt vonulni (más kérdés, hogy a Pride-ot én is túlzásnak tartom és ellenzem, de nem is megyek oda fújolni).
Nagyot az szól, a a buziutálók és ellenbuzi-propagandisták közül kapnak valakit buzuláson.
Lengyelek, PiSa párt dettó.

Most is ha valamelyik ellenzéki képviselőt kapják el a buzibulin, valószínűleg pont akkora hír lett volna belőle, mint a francia meg az észt képviselő ügyéből: a nevét sem tudjuk egyiknek sem, mert nem próbáltak a botránytól félve a csatornán át meztelenül, a hátizsákjukban narkóval megpattani a zsernyákok elől, mert az ő főnökük nem kúrná seggbe őket nyilvánosan (és képletesen) a helyi Kossuth téren (gondolom, a franciáknál a Concorde tér, Tallinnban nem vagyok járatos) déli 12-kor, a biztonság kedvéért reflektorvilágítás mellett a helyi királyi tévé közvetítésével, ha kiderülne az ügy (ahogy a narkóért sem), max. szólna, hogy hát, Pistám, baszd meg, azért a kijárási tilalmat nem kellett volna megszegni, ejnye-bejnye.
Meg persze nem hangoztatják folyton a kERESZtény értékrendet.

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Orbán már évek óta nem él együtt a (papíron még) feleségével, Lévai Anikóval.
Ennyit a példás családi életről.

(Azt azért erősen kétlem, hogy Ambrus Attila, alias Viszkis nagy Fidesz-párti lenne. Kik is csukatták le 17 évre, hogy vele statuáljanak példát? Annyit segítek, hogy 1998-2002 közt történt. És nem hülye ám a pali, még ha sokan annak gondolják is.)

cardiobascuralis 2020.12.05. 10:43:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Azért azt is felsorolhatnád, hogy a komcsi állampártból hányan vannak a Fityiszben, ha nem akarsz egyoldalú demagógnak tűnni. :-)
Azok közül a komcsik közül, akiknek a bűneit folyton hangoztatják, bár akik nélkül O1G még mindig vályogvető vagy teknővájó cigány lenne a csúti faluszélen, a legszélső háztól jó pár száz méterre engedélyezett putriban, mert azt, hogy koszos cigánygyerek létére tanulhasson, a komcsik tették lehetővé, Horthy rendszere, amiért annyira rajong az O1G, ha marad, nem tette volna, sőt, még mélyebbre nyomta volna a mocsokba, mint amilyenben a családja addig élt.

Az meg, hogy egy párt (Jobbik) irányt vált, nem annyira szokatlan, én tudnák mondani olyat, amelyik Csuhások, térdre! felszólítással és sok éven át liberálisként indított, ma meg azt hazudja, hogy ők a legkereszténykonzervábbak.
Annyit segítek csak, hogy a nevük F-fel kezdődik, -sz a vége, és -a- nincs benne.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2020.12.05. 10:44:20

@nincs1agy: Én éppen azt mondtam, hogy a ballib oldal taktikája ebben az ügyben: elhallgatás volt évtizedekig. Ez miben különbözik a jobbos tömegpárt taktikájától?

Tehát egyik oldal se jön ki jól az ügyből a normális szavazók szemében. A szektás honfitársaink viszont ezután is ragaszkodni fognak a saját pártjukhoz. Mint a japán katona, aki harminc évvel a 2. vháború után is küzd az ellenséggel egy Csendes-óceáni szigeten.

nincs1agy 2020.12.05. 16:05:11

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Viszont az egyik oldal képes menedzselni az országot, fellépni annak érdekében, a másik meg nem. A másik egyetlen törvényt ismer: az erősebb külső hatalommal kollaborálni, annak érdekeit szolgálni.

cardiobascuralis 2020.12.05. 16:05:45

@cardiobascuralis:
tudnÉk - egymás mellett van az é meg az á, a 10 ujjas vakon gépelés hátránya, hogy az ember néha melléüt (az a meg az e még csak egymás mellett sincs, mégis cserélem őket néha).

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
off
Sőt, csendes-óceánin. (Ha nem tulajdonnév a földrajzi név jelzői tagja, akkor melléknévképzéskor kisbetű lesz, ezért fekete-tengeri, de Barents-tengeri. A fekete tengeri meg a sötét színű kukorica. Ezért nagyon szép és rendkívül izgalmas ez a magyar nyelv. :-)
on

vigyüktúlzásbaadolgokat 2020.12.05. 16:05:54

@cardiobascuralis: Egyszer olvastam, hogy a bokszoló Papp Laci félig cigány származású volt. Az apja budapesti taxisofőr volt a Horthy-rendszerben, az édesanyjának csemegeüzlete volt.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2020.12.05. 16:06:19

@cardiobascuralis: Nem értek egyet annyiban, ha régi ellenféllel, a tömegpárt MSZP-vel hasonlítod össze.

Ott bizony a Kovács László sokáig takargatta a magánéletét, és végülis kipattant a botrány. Azóta el is tűnt a közéletből. Ez csak a kis, modern pártokra jellemző, hogy nem durran náluk nagyot a lufi. Hiszen eleve a Pride-ról esett be sok képviselőjük.:)

Az MSZP szavazótábora kiöregedett, egyedül a fidesz tud még maga mögött tömeget fölmutatni. Kétlem, hogy rájuk nagy hatással lenne az ügy. Ezzel együtt azt mondom, felbecsülhetetlen jelentősége van, hogy ez kiderült!

nincs1agy 2020.12.05. 16:41:52

@cardiobascuralis: Rohadtul nem mindegy, hogy milyen szinten voltak anno az állampártban.
Az Mszp-ben egykori miniszterek, titkos tisztek, agitprop felelősök, szakszervezeti vezérek, KISZ KB tagok kerültek komoly pozícióba még egy évtizeddel a rendszerváltás után is.

nincs1agy 2020.12.05. 16:42:05

@cardiobascuralis:

A lakásügy kapcsán küldtem egy linket egy legális hirdetéssel, amely bérleti jog átadásról szól 25 m ft értékben a Budai várban. De nem ment át.:(

cardiobascuralis 2020.12.05. 19:22:53

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Igen, Papp Laci cigány volt. De nem kisfalusi vályogvető családból, mint az Orbán-família.
Valószínűleg a Horthy-rendszerben nem is vitte volna semmire, mert nem tanulhatott és nem sportolhatott volna, épp a cigány származása miatt.
Ha kis szerencséje van, talán nem vitték volna el koncentrálni tanulni a táborba.

cardiobascuralis 2020.12.05. 19:23:25

@nincs1agy:
A hirdetés legális, mert akár heroint is hirdethetsz.
Amit hirdet, az nem legális.
Már ha képes vagy felfogni a mákszem agyaddal.

"Rohadtul nem mindegy, hogy milyen szinten voltak anno az állampártban."
Valóban.
Martonyi ott is miniszter volt, Mikola a Hazafias Népfront alelnöke (a másik alelnök neve Pozsgay Imre volt - hol is kötött ki ő is a végén?), és lehetne hosszan sorolni. Szóval nem egyszerű sehonnai párttagok. Még csak KISZ-titkárok se, mint O1G.

A Google a barátod, ha már te hülye vagy.

nincs1agy 2020.12.06. 00:42:14

@cardiobascuralis: Ez egy legális ingatlanhirdetési portál volt. Nem hinném, hogy engednének jogilag nyilvánvalóan problémás hirdetéseket megjelenni.
Már ha képes vagy felfogni a mákszem agyaddal.
Martonyi milyen miniszter volt '90 előtt??A Hazafias Népfront egy valós hatalom nélküli gittegylet volt. Pozsgay soha nem volt a Fidesz vagy az Orbán-kormány tagja. Orbán gimis osztálytitkár volt, míg Gyurcsány már felnőtt fejjel függetlenített KISZ-titkár majd KISZ KB titkár.
Medgyessy miniszter és SZT tiszt, Lendvai MSZMP agit prop. osztályvezető Nagy Sándor, Kósáné szakszervezeti führerek. Szekeres Veszprém megyei magas rangú pártfunkci. És sorolhatnám. Akikből megalakult a módszerváltás után az MSZP vezetése, azok minimum közép-felső szinten voltak az állampárti hierarchiában. Átmenthették a hatalmukat, mivel nálunk nem volt lusztrációs törvény, mint a cseheknél.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2020.12.06. 17:53:01

@nincs1agy: Valamikor talán képesek voltak menedzselni az országot a "fiatal demokraták", de hol van az már?

Normális értelmiségiek úgy menekülnek tőlük egy évtizede már, hogy lasszóval nem tudnád ott tartani őket, pl. Ángyán. Olyanokra gondolok, akik letettek már valamit az asztalra. Az olyan futóbolondok persze végig ki fognak tartani, mint a néhai Makovecz Imre volt. Hát, ha ő képviseli a fideszes szakértelmet, akkor inkább kösz, nem.

Az mszp-seknél pont fordítva, technikailag megvolt a képesség, mint a szakácsnőnél, aki gazdag konyhán szorgoskodik. Ott viszont fájóan hiányzott bármilyen eszme, elv, erkölcsi értékrend, ami utat mutatott volna, hogy merre vezessék az országot. Az valóban nem program, hogy arra megyünk, ahol többet fizetnek. Bár ez egyszer a kalandozó magyaroknak már bevált:) (persze csak egy ideig) ...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2020.12.06. 17:53:26

@nincs1agy: Az sajnos egyre inkább biztosnak látszik, hogy a hulladék réteg átmentette magát, amelyik az ötvenes évek óta számtalan rendszert kiszolgált. Rákositól Antallig terjed némelyik "szép" ívű karrier.

Viszont ti jobbosok őszintén lőttök mindenre, ami mozog, és valaki rábélyegezte, hogy "komenista". Mást nem is láttok az emberből, csak hogy élt és mozgott-e a Kádár-rendszer idején? Ha nem valami bunkerban élt, mint a fent említett csendes-óceáni katona:), akkor már gyanús.
De főleg nálatok az a gyanús, aki a rendszerváltozás után se tagadta meg a múltját! Azt aki ruhát cserélt, boldogan fogadjátok, és az általad felsorolt Lendvai-félékkel karöltve piszkoljátok. Olyanokkal kerülsz így egy platformra, mint Gyurcsány meg Lendvai meg az a Pesti srácos vén trotty, ezzel az ész nélküli komenistázással.
Tudod, madarat tolláról, embert barátjáról ...

Ja, még egy példa. Kiszely nevű tudós úr sztár volt a kilencvenes években, a régi újságok szerint, amit itt lapozgatok (Petőfi-kutatás). Ha kinyitod a netet, megtudhatod, hogy 2008-ban olyan ügynökmúlttal bukott le, hogy pl. Várszegi Asztrik is majdnem elsírta magát tőle. Merthogy a bencésekről sokat jelentett a tudós úr. Na most akkor melyik a komcsi, melyik a hiteles? (költői kérdés)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.06. 17:53:41

@nincs1agy:

"Nem hinném, hogy engednének jogilag nyilvánvalóan problémás hirdetéseket megjelenni."

Határesetes hirdetéseket viszont vsz. igen, na meg biztos van az ÁSZF-jükben valami olyasmi, hogy a hirdetés tartalmáért a hirdető felel.

A kommented többi részével egyetértek. Pozsgayról még annyit, hogy amikor 1982-ben, vagyis jóval az ún. rendszerváltás előtt a Valóságban megjelent Száraz György esszéje (Egy furcsa könyvről) Ion Lăncrănjan botrányos magyargyalázó könyvére adott válaszként, nyílt titok volt, hogy ez igen jelentős részben Pozsgay támogatásának volt köszönhető.

Személyes véleményem az, hogy a volt kommunista pártelit tagjai közül messze Pozsgay volt a legtisztességesebb. (Mondjuk ő a vége felé már eléggé félre volt állítva, a Hazafias Népfront főtitkáraként gyakorlatilag kiesett a hatalomból, bár személyes kapcsolatai megmaradtak és élvezte a pártelit kikacsingató tagjai rokonszenvét is.)
süti beállítások módosítása