Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2012.12.14.

Az országért mennek utcára az egyetemisták

Zsebenczi Klopédia

Semmi meglepő nincs azon, hogy épp az egyetemisták vonultak először utcára. A Békemenet és a Milla, illetve annak permutációja egészen más tészta, ők politikai célzattal kívánták megmutatni, hogy tényezők, hogy rájuk számítani kell. Ezzel ellentétben az egyetemisták azért vonultak utcára, foglaltak el hidakat és kormányhivatalokat, mert eldurrant az agyuk. A keretszámok kertek alatt kitalált és végrehajtott csökkentése lehúzta náluk a rolót.

Nem hiszem, hogy esetükben ez valamiféle utolsó csepp lett volna valamiféle pohárban. Egy egyetemistát nem érdekel az egykulcsos adó, a 65 év felettiek ingyen utaztatása, a nyugdíj, de túlságosan a magánnyugdíj sem, az IMF talán igen, de azért annyira biztos nem, hogy emiatt hőzöngjenek. Érdektelenségük nem azzal magyarázandó, hogy semmit sem tudnak a világról, vagy önzők, hanem mert egészen más nézőpontból látják a dolgokat. Egy húszéves épp csak megkapta a szavazati jogot, épp csak elkezdte hallatni a hangját, épp csak elkezdett újságot olvasni - azt még nem, de a neten már olvas híreket. És borzasztóan idegesíti, hogy nem hallgatják meg a véleményét, s ha meg is hallgatják, nevetséges és ócska reakciót kap. Ezt 30 fölött már nem veszi zokon annyira az ember, talán a fásultság miatt, talán azért, mert elég gondot jelent a hitel meg a villanyszámla, és különben is a kicsi megint bepisilt az oviban. Egy egyetemista azonban rettenetesen ki tud ezen akadni. És most rettenetesen ki is akadtak.

Nem csak a keretszámok miatt. Amiatt is, hogy a miniszterelnök szerint a 10,4 ezer támogatott helyen nincs semmi meglepő, ez már meg lett mondva korábban is. Amiatt is, hogy a kormány azt gondolta, hogy most is elég lesz, ha átnevez: elég, ha a diákhitelt felsőoktatási tandíjtámogatásnak (vagy minek) hívják. Lehet, hogy az átnevezés megy a szociális hozzájárulási adóval, a pénzügyi tranzakciós illetékkel vagy effélékkel, de most a diákhitellel nem fog menni. Az akkor is a tandíj tulajdonképpeni teljes megjelenését jelenti, ha nemzetiszín szalaggal is kötik át a hitelszerződést és békegalambok szedik fel onnan a nemzet kenyerének morzsáit.

De történt más is. Nem ez volt ugyanis az első eset, hogy a diákok vonultak, gyűltek, tiltakoztak, most mégis nagyot ütött a felháborodásuk. Korábban ez belügy volt. És nem azért, mert a keretszám módosítása nem a felsőoktatás része ugyanúgy, mint a Corvinus feldarabolása vagy egy egyetem megcsúfolása egy el nem vett, majd elvett doktori cím miatt. Korábban ezek a megmozdulások fiatalos hőbörgések voltak, de legjobb esetben is a "végül is igazuk van, amúgy meg ráérnek, még nincs vizsgaidőszak" megjegyzéssel lehetett támogatni ezeket. Most - amellett, hogy amúgy már vizsgaidőszak van - más a helyzet. Mindenki - rendben, nagyon sokan - magukénak érzik a tiltakozást.

Már rég nem arról van ugyanis szó, hogy hány támogatott hely lesz 2013-ban vagy 2014-ben. Akinek semmi köze az egyetemistákhoz, mert maga már rég lediplomázott, a gyerek pedig még csak most tanul szorozni, azt nem igazán érdekli, hogy technikailag hány darab finanszírozott hely legyen. Legyen annyi, amennyi lehet. Az emberek többsége azért támogatja az egyetemistákat, mert van egy jól körülhatárolható csoport, amelyik ki mert állni - a Békemenetet vagy Millát politikai hovatartozástól függően le lehet fújolni. Civilek mentek utcára, akiknek elegük van. Ezért sokan érezhetik úgy, hogy az egyetemisták nemcsak a finanszírozott helyekért, hanem az elégedetlen és egy sor ok miatt felháborodott és dühös országért és az ország nevében vannak az utcán. Értünk is, akik nem merünk csinálni semmit.

Mert a húszéveseken kívül senki sem mer csinálni semmit. A korábban sztárolt akárhány közgazdász konferenciákon kesereg, vagy külföldről írja semmitmondó kommentárjait, de ez is egyre megy, hiszen aki kritikát fogalmazott meg a kormány munkájával kapcsolatban, a következő egyeztetésre már nem kapott meghívót. A vállalati szféra nem mer véleményt nyilvánítani, mert komplett szektorok attól tartanak, hogy az ő ágazatuk is kaphat valamilyen különadót, vagy az ő szervezetüket is nevetségessé teszik, ellehetetlenítik. Gazdasági szakértők, tanácsadók és ügyvédek inkább nem mondanak semmit, mert az még mindig jobb, mint konfrontálódni. A visszavonulásnak, lapításnak élő és tökéletes példája a Magyar Bankszövetség semmittevése, de ebbe a körbe tartozik a Mabisz is, amely ráadásul tagjainak nem is engedélyezte az önálló nyilatkozattételt semmilyen, a biztosító szektort érintő kérdésben.

Mindig a húszévesek csinálnak forradalmat, mert ők képesek annyira hinni abban, hogy van értelme szót emelni, hogy pusztán ezért is bármire képesek. Persze benne van a történetben az is, hogy egy húszévesnek nincs veszíteni valója, hiszen neki nem kell eltartania senkit, nem felelős semmiért és senkiért saját magán kívül. Valójában azonban nem erről van szó, hanem a hitről, hogy hegyeket mozgat meg az akaratuk. Akkor mozgasson.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

254 komment · 5 trackback

Címkék: kormány tüntetés egyetemista

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr444954556

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az elhallgatott ökopárt tiszteletlen Adventtel?! 2012.12.15. 11:42:00

Állatorvosi ló boncolás következik, a neve: Ungarische Média. Történt ugyanis, hogy van egy legalább 2006 óta rendesen elhallgatott ökopárt e honban. Senki sem tud vele mit kezdeni, mert rendesen öko ez, a balnak túl jobb, a jobbnak túl bal, a maffiózó...

Trackback: Ez a Fidesz-kommunikáció mélypontja, vagy van még ennél lejjebb? 2012.12.15. 01:38:58

Elérte a teljes káoszt a felsőoktatással kapcsolatos kormányzati kommunikáció. Mert miket is hallottunk eddig? Selmeczi Gabriella még kedden elmondta, hogy "a legfontosabbnak azt tartják, hogy a kormány képviselői a szakemberekkel és a diákok képvisel...

Trackback: Kinevetünk, Bayer Zsolti! 2012.12.14. 22:45:29

Bayer tényleg azt hitte, hogy nem kerül ki azonnal a netre a mocskolódó SMS, a köz derültségére, ami a telefonjáról az MSZP szóvivőjének a telefonjára érkezett? * “A Fidesz 5-ös számú tagkönyvének tulajdonosa küldte tegnap 22:40-kor ezt a mocskol...

Trackback: Jó ez a felsőoktatási reform! 2012.12.14. 22:45:15

A Fidesz által elképzelt fizetős felsőoktatás igenis minden magyar állampolgárnak érdeke! Érdeke az alacsony jövedelmű társadalmi csoportoknak éppúgy, mint maguknak az érintett diákoknak. Aki a saját taníttatásának a költségét sem képes kitermelni...

Trackback: 24 milliós tandíjtartozást vihet magával a sírba Orbán Viktor 2012.12.14. 22:28:43

Alsó hangon 10,7 millióval tartozik majd a magyaroknak nyugdíjba vonulásakor a sose használt, ingyen szerzett diplomájáért Orbán, ami 85 éves korára közel 24 millió forintra duzzad. Ez persze csak afféle “erkölcsi” tartozás, egy gondolatkís...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.12.15. 08:27:40

@belekotty: Az orvosok már külföldön, a tűzoltókat meg megszüntették, katasztrófavédelem van már csak. Pusszantom a tájékozottságod. Most épp a mentőket verik szét, erről terelik épp el a figyelmet az egyetemisták.

Azt vágod, hogy ha a jobbik foglalná el a hidat, hogy tűrhetetlen a fidesz politikája, akkor simán közéjük lőttek volna?

fvipera 2012.12.15. 08:28:10

tökéletes írás. annyiban szorul kiegészítésre, hogy nem említi a 20 évesek további versenyelőnyét, ti. képesek visszatartani a vizeletüket. ez a képesség rendkívül hasznos termek, hidak vagy egyéb objektumok lezárásánál. nem lenne szerencsés, ha a forradalmárok kénytelenek a fenti okból 1-2 órán belül visszavonulni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.12.15. 08:29:44

Ja, és persze, lehet isteníteni a 20 éveseket, hogy jajdeistenek, de egy 30-as talán emléxik miért nem kéne bajnaiék seggét sem nyalni.

regress 2012.12.15. 08:31:14

@egyhazafi: te mennyit fizettél köcsög?vagy nem jártál iskolába?

bukszindeksz 2012.12.15. 08:32:32

Hihetetlenek vagytok. Minden diáktüntetéssel foglalkozó bloghoz hozzászóltok és mindenki ugyanazt. Aki kifelejt egyet, büntit kap?

fvipera 2012.12.15. 08:33:46

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): jogos a felvetésed. de inkább úgy lenne pontos, hogy hol voltak a többiek, amikor a fidesz az éppen aktuális kisebbséget (tűzoltók, rokkantnyugdíjasok, romák, hajléktalanok, melegek) rugdosta a releváns szempontból többség nevében. senki nem figyelt a másikra. az egyetemisták jelentik az első kivételt. mert ők már bent vannak, ergo le is szarhatnák a később jövőket, de ennek ellenére vizsgaidőszakban tüntetnek (ez annak ellenére dicséretes, hogy a magam részéről tandíj párti vagyok és inkább zavar az alapfokú oktatás ellehetetlenítése, főleg vidéken).

kiakasztó egyébként, ahogy a butafejű bajszos kövár hőbörög, hogy milyen alapon tüntetnek az egyetemisták, amikor őket nem is érinti már a tandíj. a hazaszeretet ugyanis a mai Magyarországon a szolidaritást jelenti, aki ezt nem érti, az nem szereti a hazáját. ld. pl. kövér lászló

bukszindeksz 2012.12.15. 08:47:07

Valaki segítsen némi infóval. Az Index írja: "...Nagy Dávid győri, 1984-ben született, közgazdász és közszolgálat szakos..."
28 éves és még mindig nem diplomázott? Költségtérítéses módon ücsörög ott, vagy az állam (mi) fizeti?
Hány éves koráig kell valakinek ingyen felsőoktatást biztosítani?
Ha (nagyon) jól tanul és ezért van ingyen, nincs bajom vele, akkor tehetséges, támogatni kell. Közgazdász még nincs elég, de mit csinál a napi életben egy diplomás közszolga?
Hány ilyen végzettségű emberre van szüksége az államapparátusnak? A közhivatalok száma véges, tehát azért ezt be lehet lőni pontosan.
Kell-e olyan diploma megszerzését államilag támogatni, amelyre józan belátással is soha nem lesz az országnak szüksége?
Semmi baj műszaki, orvosi tudományokkal, de könyörgöm: gyöngyösi főiskola, kommunikáció szak????
Olyanok tanulását finanszírozzuk, akik ilyen-olyan ügyeskedéssel bejutnak valami himi-humi szakra és ott elvannak 8-9 évig is?

nu pagagyí 2012.12.15. 08:56:27

@bukszindeksz: Látom, erre az alkalomra regisztráltál. Kijött az okosság a pártközpontból?

bukszindeksz 2012.12.15. 09:00:02

@nu pagagyí: 2010 augusztusa (akkor regeltem) már rég volt. Ez a narancsos banda 2 év alatt több kárt okozott nekem, mint az összes többi 1990 óta. Hidd el, ha a pártközpontba bejutnék, annak nem örülnének ott sem. De ez nem jelenti azt, hogy ne látnám, miféle diplomások esnek ki mostanában ezekről a remekbe szabott szakokról. Dolgozik is néhány a kezem alatt (egy anglisztikás pl.), és a megírt email-jeiket elküldés előtt ki kell javítanom, mert nem tudnak helyesen írni.
Na az ilyen diplomára tényleg nem kéne költenünk.

Steve123 2012.12.15. 09:03:36

Félve értek egyet a tandíjjal és az alábbi bejegyzéssel.

kerdezzbatran.blog.hu/2012/12/09/ingyenes_felsooktatast_ingyenes_sort

Viszont igaz az, hogy jó lenne ingyenes autópálya, ingyenes étkezés minden gyereknek. De pénz az nincs rá.

lucernaböde 2012.12.15. 09:05:55

@bukszindeksz: Segítek. Olgánál azt mondta a srác (az egyenes beszédben), hogy mivel halasztania kellett jó sokat, vmi európai diákszervezetnél végzett melója miatt, ezért a képzés egy részét már ő fizette. Most phd hallgató, tehát nem fizet (ösztöndíjas).
Egyébként nem értem, hogy miért sikkad el az az info, hogy ha vki nem végzett el egy képzést meghatározott idő alatt, akkor az időn túli féléveket eddig is saját magának kellett fizetnie.

nu pagagyí 2012.12.15. 09:09:25

@bukszindeksz: És ki mondta azt, hogy rossz felsőoktatás kell? Ha nincs tandíj, akkor is lehet buktatni, ha van akkor is lehet a hülyét átengedni. A vita most nem arról szól, hogyan lehet minőségibb oktatást szervezni, hanem arról, hogy az adófizetők pénzét felsőoktatásra, vagy inkább rezsicsökkentésre pazarolja-e kormányunk. Pontosabban nincs vita, kuss van, majd ők megmondják.

astraea 2012.12.15. 09:21:38

@lucernaböde: Azért sikkad el, mert a nemdiplomásokat lehet a legegyszerűbben a diplomások, egyetemisták ellen fordítani, mert ők nincsenek tisztában a felsőoktatással. Lényegtelen, hogy hallgatóként vagy felsőoktatásba jelentkező gyerek szülőjeként, tanáraként, de akinek valami köze valaha volt a felsőoktatáshoz, az tisztában van vele, hogy a régi rendszerben évismétlés volt, a kreditrendszerben meg limitált az államilag finanszírozott féléves illetve kreditek száma is.
Csak ezen info ismeretében nehezebb a "ne az én pénzemen melegedjen 10 évig a lusta diák az egyetemen"-nel egymás ellen uszítani, mert nem az ő pénzén melegszik, hanem a sajátján.

Don Quixote de la Ferko 2012.12.15. 09:24:08

@bukszindeksz:

Ez van sajnos. Aki nem szembesül azzal, hogy a friss diplomás a szakközépiskolai elsős tananyagban már szereplő tanultakat nem tudja, és a legdurvább mérési hibával ellátott készüléket ad ki a keze alól, az nem hiszi el, hogy sokan miért háborodnak fel a buliszakos diplomások hőbörgésén.

kpityu2 2012.12.15. 09:27:15

"Semmi meglepő nincs azon, hogy épp az egyetemisták vonultak először utcára."

Persze. Egyrészt sok szabadidejük van, másrészt jó buli. Pofázáshoz különben is jó értenek, a többségük ezt tanulja.

astraea 2012.12.15. 09:32:10

@Don Quixote de la Ferko: De az ilyen hallgatókat miért nem buktatják meg? Ez nem azon múlik, hogy van-e tandíj vagy nincs. És nem a hallgató hibája, ha a nulla tudásra diplomát ad neki az intézmény.

nigara 2012.12.15. 09:33:16

ennyi ostoba gyökeret, aki itt kommentel.... hihetetlen.

kzoltana 2012.12.15. 09:33:27

Kósa Lajos altat, terel - semmit nem mondott az egyetemistáknak, de jól megünnepelte a média. VIDEÓ
www.vagy.hu/tartalom/cikk/3517_kosa_lajos_altat_terel

Pussy Riot (törölt) 2012.12.15. 09:35:59

Nagy a baj.
Ezentúl tanulni kell.

Jack Solis 2012.12.15. 09:39:04

Kedves blog szerkesztő!

nem az országért mentek, mindössze egy unalmas hétköznapon volt mit csinálni.
hogy az ott lévő cimborám szavaival éljek: "azt se tudtuk miről beszélnek, de aztán bebasztunk egy késdobálóban"

na akkor ennyit, csókolom

astraea 2012.12.15. 09:41:38

@Jack Solis: Lehet, hogy a te ismerőseid ezért mennek oda. De ez nem azt jelenti, hogy mindenki azért megy oda...

2012.12.15. 09:47:25

azért mentek ki, mert valaki megszervezte, utána meg azért mert pár százan nem örülnek annak hogy mostantól nem fognak ingyen kapni valamit

kpityu2 2012.12.15. 09:50:12

A szószólókból lesznek a jövő politikusai, továbbra is biztosítva a Pannon Puma híres ugróképességét.
Minden leendő politikusnak vizsgáznia kell majd a Ctrl+C és Ctrl+V készségszintű használatából, azonkívül követelmény lesz a New Age alapos ismerete, hogy szaktudásuk segítse az ország működését.

rurodatu 2012.12.15. 09:58:26

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Egy csudát. Azért mennek az utcára hogy bulizzanak egy jót hogy addig se kelljen tanulni.
A pofátlanságnak meg az MSZP a szinonímája, azok után hogy az MSZP tandíjat vezetett be, az MSZP-nek tandíj ügyben k..vára kuss van!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Jack Solis 2012.12.15. 10:00:07

@astraea: hidd el nekem h aki már hallgató kicsit sem érdekli. akinek tanulnia kell, nem fog elmenni tüntetni, szemben azzal aki ráér. romkocsma helyett sima kocsma, előtte egy kis tüntetéssel.
nem kell ezt túl reagálni, meg beleképzelni.
ez kb olyan mint amikor egy költő versébe akarják belemagyarázni a hülyeséget.
el kell fogadni. ráértek, kimentek, utána meg buliztak.
ha valakit tényleg érdekel, és tüntetni akar, akkor csak budapesten több ezer, több tízezer egyetemista tudott volna utcára menni. + a középiskolások.(akiket egyedül érint a téma) ehelyett voltak kb 2-300. hagyjuk már...

ephart 2012.12.15. 10:06:11

nagyon úgy néz ki,hogy amit a nemzetáruló balliberál söpredék nem tudott elérni azt az orbáni töketlenkedés megteszi.2014 bukó lesz a fidesznek

bukszindeksz 2012.12.15. 10:10:04

@astraea: Senki nem mondja, hogy a hallgató hibája, ha nem kapja meg azt a tudást 3-4-5 vagy több év alatt, amit meg kéne kapnia. Az a probléma, hogy igazából pénzeljük a szar képzést is. Van már annyi kommunikáció szakos diplomásunk, hogy Dunát lehet rekeszteni vele (tudom, a többsége fizetett érte), de minek?

Anti Anyag (törölt) 2012.12.15. 10:17:26

@ephart: Szerintem nem lesz. Legalábbis e miatt biztosan nem. Azért annyit mindenki felfog, hogy az ő adójából megy a dolog és azt is, hogy a pénz ma jóval kevesebb és persze is, hogy az állam megfontoltabban támogasson.

Ez nem függ össze azzal az egyetértéssel, hogy a diáknak viszont joga van kimenni az utcára, hiszen az ő bőréről van szó.

Zsebenczi Klopédia 2012.12.15. 10:20:28

Aki azt gondolja, hogy a diplomás az mind naplopó, neki nem kell dolgoznia és csak s kőműves ér valamit, az el is gondolkodott ezen? Lehet nem örülni neki, de a diplomás a véleményformáló elit. Sokak szerint pedig rájuk nincs szükség. Gratulálok.

2012.12.15. 10:22:15

1.) ha fizetős a felső oktatás akkor növekedni fog idővel a felső oktatás színvonala, mert az intézmény és a diákok is sokkal jobban oda teszik majd magukat, a pénz miatt nagyobb lesz az elvárás

2.) ha fizetős a félős oktatás akkor kevesebb adót kell beszedni, emiatt több embert lehet alkalmazni vagyis több lesz a munkahely, gazdagabb lesz az ország

3.) többen fognak tudni abban a szakmában elhelyezkedni amiben tanultak, mert most az van, hogy pl. van valamelyik szakmából 1000 szabad hely, és van rá 10 ezer végzet diplomás, plusz évente kitermelnek rá mondjuk ezret

Zka77 2012.12.15. 10:22:16

@wmiki: egy hülye fasz vagy, el se tudod képzelni, hogy olyan is tüntethet a tandíj ellen, aki egyébként ahhoz a réteghez tartozik, ami az egész ország ellátását fizeti. Mert hidd el, nem a sok minimálbéres csóró tartja fenn ezt a szarhalmaz országot. Szóval anyád, hülye kommunista.

épészmérnök 2012.12.15. 10:22:23

@egyhazafi: "Nem kell ennyi főiskolás. Menjenek cipésznek, karbantartónak. "

Komám, ha ők cipésznek, vagy karbantartónak mennének, akkor te, meg a hozzád hasonlók elveszítenék az állásukat. Ezt akarod?

épészmérnök 2012.12.15. 10:23:53

@Barát Csaba: a fizetős felsőoktatásról természetesen lehet és kell vitatkozni. Viszont a diákok követelései között továbbra sem szerepel, hogy ne legyen tandíj.

bukszindeksz 2012.12.15. 10:25:30

@ephart: "nemzetáruló balliberális söpredék"
Ezeket hogyan lehet felismerni? A söpredéket értem, láttam őket kukákat gyújtogatni nemrég, de mi az, hogy nemzetáruló? Aki elmegy Londonba dolgozni, az is az? Vagy aki 1989 előtt kivándorolt és felvette más ország állampolgárságát? Vagy a pénzét külföldi bankokban tartja? Ha tapsolok a jelenlegi kormánynak, akkor nem vagyok az? Beleférne ma ebbe a körbe Deák Ferenc? Hiszen lepaktált az osztrákokkal! Viszont fejlődésnek indult az ország. Nem kéne várni 20-30 évet a kategóriák kijelölésével?

Zka77 2012.12.15. 10:29:02

@egyhazafi: te is egy bunkó Kádárista vagy, ha normális országot akarunk építeni, akkor nem cipészből meg karbantartóból kell sok. Abból csak 80as éveket lehet építeni. Persze az tök jó volt a sok haszontalan, tanulatlan tuskónak, mindenkinek adtak alibi munkahelyet.

astraea 2012.12.15. 10:29:27

@Jack Solis: Igen, ráértek, kimentek, és egy borzalmasan rossz ötlet ellen tiltakoztak. Ez engem nem zavar.

@bukszindeksz: Ez már nagyon rég óta így megy. Nagyjából, mióta bevezették a kreditrendszert és a fejkvóta alapú állami támogatást. A gond az, hogy a mostani tervezet nem arról szól, hogy a felesleges képzések finanszírozását megszüntessék, hanem teljesen másról. Első lépésként a jelenlegi nyirbálás és pusztítás ellen kell fellépni, aztán tárgyalni a valós megoldásokról.

Vajon miért redukálták nullára a közgazdász- meg jogászképzés keretszámait? Azért, hogy kevesebb büfészakos legyen? Mitől lenne ingyen az, amire hitelt kell felvenni? Olyan ordas butaságokkal jönnek, hogy csoda, hogy van bőr a képükön ezeket kimondani.

Nem a tandíjjal van gond, hanem azzal, ahogyan a jelen kormány szétveri az amúgy is vegetáló felsőoktatást. Azzal van a gond, hogy olyan helyekről vonják el az anyagi támogatást, ami fontos kellene hogy legyen (oktatás, egészségügy) és ezt a pénzt olyan helyre teszik, ami normális értékrenddel rendelkező ember számára nem létkérdés (pl foci). Arról nem is beszélve, hogy magánzsebekbe mennyi pénz fog vándorolni.
És mindezt milyen módon akarják lenyomni az emberek torkán...

Melchi Zadok 2012.12.15. 10:43:21

@FILTOL: nem is ostromoltak tv székházat, nem gyújtottak fel autókat, nem emeltek barrikádot építkezési törmelékekből, nem támadtak rendőrökre ésatöbbi ésatöbbi.

kell még zongorázni a különbséget?

Melchi Zadok 2012.12.15. 10:44:38

@wmiki: ez még a te szellemi szintedhez mérten is szánalmasan gyenge...

BKV reszelő 2012.12.15. 10:57:34

@belekotty: Csalódni...nézzük csak a 2010-es menüt: Volt ugye az a brancs, aki szarrá hiteleztette az országot nyolc év alatt, volt a fidesz és volt a jobbik...a többi az annyira elenyésző volt, hogy szavazatpazarlás lett volna voksolni rájuk. Namost és a komcsikat utálom, ennek történelmi okai vannak, a jobbikot utálom, ennek a józan észből fakadó és történelmi okai vannak. 2010-ben tehát a vélelmezhető legkisebb rosszra szavaztam.

bukszindeksz 2012.12.15. 10:58:39

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Ezt már bedobtad egy másik blogba is, de kinek van türelme végigolvasni? Nem foglalnád össze egy mondatban?

én is és 2012.12.15. 11:00:01

Drága kommentelő a békemenetet(már a név is hazugság) és a milla eseményeit egy kalap alá venni szintén hazugság.az egyik egy kormányzati dolog másik viszont civil kezdeményezés.egyiket civilek támogatják másik az elsősorban masírozó oligarcha tőkéjéből valósul meg.Írás helyett inkább olvassál sokat és utána írj véleményt.

kúrórudi 2012.12.15. 11:00:30

@uarempty:

hülyeséget beszélsz...

kihagyod az mnypt a számításból....

a szocik alatt keletkezett 2000 mrd mnyp vagyon... a fidesznél úgy csökkent h 3000 mrd vagyon felhasználtak...

a szocik által okozott adósságból le kell vonni bő 2000 mrdot, a fideszéhez hozzá kell adni 3000et...

és ugyanez a devizatartalékoknál.. a szocik után maradt az imf hitelből... orbánék abból vettek molt.... a szociknál ami megvolt tartalékban azt le kell vonni, a fidesznél hozzáadni amit elköltöttek ebből...

így jön ki:
szocik 8 év 9000 mrd elbaszás
fidesz 2 év 6000 mrd elbaszás

avionics 2012.12.15. 11:04:44

Az is felháborító hogy a kormány nem nyilatkozik semmit a világvégéről!

bukszindeksz 2012.12.15. 11:05:11

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Köszönöm. Egyébként nem hazudik, hanem mindig éppen azt mondja, ami aznap érdeke. De hát így van ez minden párt esetében. Taktikáznak, aminek az eredménye, hogy egy-egy ilyen blogban jól elkülditek egymást a picsába. Pedig mindannyian egy oldalon állunk: szeretnénk megélni, ha lehet, ebben az országban.

Zsebenczi Klopédia 2012.12.15. 11:05:19

@én is és: annyiban egy kalap, hogy színtiszta politikai kérdés
az más kérdés, hogy én melyiken voltam kinn és melyik az, amelyiket szánalmasnak tartom

kúrórudi 2012.12.15. 11:06:41

@Barát Csaba:

te 2008ban voltál szavazni a tandíj ellen?

kúrórudi 2012.12.15. 11:09:33

@Barát Csaba:

95ben és 2008ban is ugyanezt mondtad?? vagy csak 2010 óta vagy ilyen okos előtte ment a bokrosozás gyurcsányozás/bajnaizás népnyúzózás...

willdataa 2012.12.15. 11:15:14

@rurodatu:

Csatlakozom. Az MSZP befoghatja amiért bevezette a tandíjat, ne akarjon most a diákok mellé oda osonni. Az egyetlen párt amelyik soha nem vezetett be tandíjat és egy egyetemi ifjúsági szervezetből alakult párttá, tehát az egyetemisták ügyében egyedül kompetens és tiszta párt az a Jobbik.

kúrórudi 2012.12.15. 11:17:14

@willdataa:

a sztori nem a tandíjról hanem a választói átbaszásról szól...

tandíj kell, egyet is értek vele...

csak ne akarjon hazug gyurcsányozni a méghazugabb orbán meg az agymosott tapsikoló hívek se...

kúrórudi 2012.12.15. 11:18:28

@willdataa:

na persze az izraeli zászlóégető meg a parlamentben is zsidózó jobbiké a jövő... uramatyám milyen ország lettünk...

willdataa 2012.12.15. 11:25:57

@kúrórudi:

A Jobbik hazuggyurcsányozhat is és hazugorbánozhat is.

Frizuravarjú 2012.12.15. 11:26:31

@kúrórudi: Nem zsidóztak, hanem kettős állampolgároztak, te tudatlan.
A náci izrael zászlójának elégetésével pedig mi a bajod? Csak nem náci vagy magad is?!

Bobby Newmark 2012.12.15. 11:26:32

Poszthoz: "épp csak elkezdett újságot olvasni - azt még nem, de a neten már olvas híreket"

Ezt így hogy? "Még" nem? El nem tudom képzelni, hogy aki egyszer rászokott a netre, a hírek, blogbejegyzések kommentelésére, a posztolónak beszólogatásra, az valaha az életben még a kezébe vesz papíralapú médiumot politikai témában...

willdataa 2012.12.15. 11:26:54

@kúrórudi:

A zászlóégetés az véleménynyilvánítás, pláne egy agresszor apartheid rezsim zászlójának elégetése az kifejezetten demokratikus minimum.

kúrórudi 2012.12.15. 11:27:56

@Frizuravarjú:

zsidóztak. ez tény. a többi utólagos magyarázkodás h beszopják a hülyék mont te...

willdataa 2012.12.15. 11:31:07

@kúrórudi:

Norvégozni mégsem norvégozhattak ha egyszer nem norvégokról volt szó.

kúrórudi 2012.12.15. 11:31:09

@willdataa:

egy magánember részéről a zászlóégetés véleménynyilvánítás (primitív véleménynyilvánítás)... egy ogy képviselő az országot képviseli... egy ogy képviselő részéről megengedhetetlen véleménynyilvánítás ez....

ehhez persze intelligencia kell h megértsd... tudom h nem fog neked menni..

Frizuravarjú 2012.12.15. 11:39:21

@kúrórudi: Miért, a knesszetben ülhet nem zsidó? Maradj már magadnak az idióta propagandáddal.
Talán olvastad volna el Vona Gábor hazánk izraeli nagykövetéhez írt levelét, akkor nem beszélnél baromságokat: barikad.hu/vona_gabor_nyilt_levele_ilan_mor_nagykovetnek-20121207

Vagy baromságokat beszélnél, mert mást nem tudsz?

2012.12.15. 11:39:47

@kúrórudi: én mindig annak voltam a híve hogy az alap oktatáson és az alap egészség ügyön kívül semminek sem szabad ingyenesnek lennie, mert ezeken kívül minden ingyenes dolog tönkre vágja az országot

dr. pretender 2012.12.15. 11:43:28

@Eltévelyedés: azért ne hülyézzük már le egy az egyben az összes embert, aki itthon maradt ("az értelmesebbje elhúzott"). én teljesen megértem azt, aki elment, de azért nem gondolom őket felsőbbrendűnek, magamat meg valami untermenschnek azért, mert (egyelőre) itthon maradtam. köszi!

willdataa 2012.12.15. 11:45:07

@kúrórudi:

Egy országgyűlési képviselő a választóit képviseli. Én mint Jobbik-szavazó elvárom hogy az általam az országgyűlésbe juttatott tehát engem képviselő képviselő elégesse a rasszista apartheid rezsim zászlóját.

Zsebenczi Klopédia 2012.12.15. 11:46:02

@Frizuravarjú: ebből legyen elég, vagy kiteszlek, köszönöm

Zsebenczi Klopédia 2012.12.15. 11:47:38

jobbikozást, zsidózást és ragadványait legyetek szívesek mellőzni

kúrórudi 2012.12.15. 11:47:47

@Frizuravarjú:

engem nem érdekel mi van a kneszetben... én magyar vagyok és itt élek.. és a magyar parlamentben ne legyen rasszista megnyilvánulás.. ennyi.

kúrórudi 2012.12.15. 11:48:25

@Frizuravarjú:

egyébként azt tudtad h a más is lopott nem érv a te lopásodra?

Gunboat-Diplomat 2012.12.15. 11:49:38

@csavari:

"Ezek a gyerekek ugyanolyan megvezetettek mint annak idején a taxisok, csak most nem a "patkány" irodájából vezénylik őket!!"

x2

A diákok azt sem tudják, mi ellen is 'lázadnak', az öt pontjuk egy vicc. Lázadnak, mert húsz évesen lázadni vagány. Közben meg kezét-lábát törve tolong körülöttük minden leszerepelt ballib, és azt ordibálja, hogy "csináljatok forradalmat!"

Majd rájönnek, hogy átkúrják őket, és 30 évesen nekik is elmegy a kedvük attól, hogy tolvajbandák statisztái legyenek.

vilagoskek 2012.12.15. 11:49:38

@BKV reszelő: Józan ész egy lófaszt..Pusztán csak tájékozatlanság és befolyásolhatóság.

vilagoskek 2012.12.15. 11:51:52

@kúrórudi: Jobbik: Magyarország újjáépítése.

kúrórudi 2012.12.15. 11:52:44

@Barát Csaba:

egyetértek. ez így korrekt. (csak azt hittem h a fidesz tapsikolókhoz hasonlóan csak múlt hét óta vagy a tandíj mellett). de így ok. és teljesen egyet is értek...

a fizetős felsőoktatás... fizető eü... nem ördögtől való.. márcsak azért sem mert most is pénzbe kerül csak így sokkal pazarlóbb és kevésbé hatékyony a rendszer...

Gunboat-Diplomat 2012.12.15. 11:54:54

@én is és:

"Drága kommentelő a békemenetet(már a név is hazugság) és a milla eseményeit egy kalap alá venni szintén hazugság.az egyik egy kormányzati dolog másik viszont civil kezdeményezés"

Ne röhögtesse már ki magát, a Milla sosem volt más, mint a libsik árnyékszervezete a 'pártokból kiábrándultak' civil köntösben való visszaszipkázására. Pont annyira volt "civil kezdeményezés", mint Bajnai "pártonkívüli szakértő". Semennyire.

kúrórudi 2012.12.15. 11:56:25

@Gunboat-Diplomat:

és a 2006ban tévészékház felgyújtók azok szegény elkeseredett emberek voltak akik véletlenül egyszerre mentek ki pont ugyanoda és egyszerr jutott eszükbe szintén véletlenül h elkeseredettségükben szétverjék az épületet.... és véletlenül már előre olyan ruhába öltöztek mind h lehetőség szerint ne lehessen felismerni őket... gondolom mert szegények szégyelték az elkeseredettségüket... ugye?

ugye így volt kedves orbán seggnyaló fideszpöcsfej?

reszeg tengeresz 2012.12.15. 11:57:29

@kúrórudi: vegulis semmi nem tortent elotte nem? Volt egy kivalo miniszterelnokunk, kolbaszbol volt a kerites, minden rendben volt. Pedig meg valsag sem volt az anyad picsajat!

reszeg tengeresz 2012.12.15. 12:02:48

www.youtube.com/watch?v=LBIiSe_Qu-c
Az ilyeneket mar elfelejtettek mi? Viktorek elott ez volt, tessek donteni melyik rossz a rosszabb?
Inkabb 1000 ev matolcsysta sotetseg, inkabb legyen Orban orokre az uralkodo csaszar es soporje le padlast mint meg egyszer szdsz!

Gunboat-Diplomat 2012.12.15. 12:03:11

@kúrórudi:

Kitűnő párhuzam, a tévészékházat megrohamozó focihuligánok se tudták, mi ellen lázadnak, csak a balhé kedvéért balhéztak. A különbség csak annyi, hogy az egyetemisták jellemzően nem olyan mérhetetlenül primitívek, mint a nyilas focihuligánok, ezért nem tévészékházat gyújtanak, csak fáklyákat. A 'lázadásuknak' viszont ettől több értelme még nem lesz.

"ugye így volt kedves orbán seggnyaló fideszpöcsfej?"

Ebben a tempóban meg otthon, anyáddal, te lumpenproli!

Gunboat-Diplomat 2012.12.15. 12:06:21

@reszeg tengeresz:

"inkabb legyen Orban orokre az uralkodo csaszar es soporje le padlast mint meg egyszer szdsz!"

+1000

Nagyon sok mindent (és valóban nagyon sokat) hajlandó vagyok elnézni a kormánynak, ha az emeszpéeszdéesz soha többé nem kerülhet a hatalom közelébe.

kirsten 2012.12.15. 12:12:38

Végre valakikben van kurázsi. Igenis értünk is és az egész ország megfélemlítéséért vonulnak az utcára. Mi úgylátszik tehetetlen birkák vagyunk. Csak tűrünk. Hajrá fiatalok ! Köszönjük hogy meg van a hitetek és az egész ország jövőjéért vonultok az utcára.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2012.12.15. 12:14:59

Közhely. Ezeket már tegnapelőtt megírták más blogok. Az index uncsi.

kirsten 2012.12.15. 12:16:06

@reszeg tengeresz: Neked meg mocskolódó társaidnak a kurucinfón vagy az mno kommentelői között van a helyed. Ott dívik ez az alpári bunkó duma. Még jutalmat is kaptok érte. Értelmes emberek közé ne menjetek mert a tahóságotok miatt nagyon kilógtok a sorból.

kirsten 2012.12.15. 12:18:07

@willdataa: És hazugvonázhat is. Hisz a jobbik a orvbán szerelem gyereke.

BKV reszelő 2012.12.15. 12:19:27

@vilagoskek: Józan ész. A józan ész és a zagyvagyörgygyula féle emberek nem férnek el egy lapon, de még egy könyvben sem...sőt, külön könyvtárban kell a két stringet tartani. ...és engedd meg, hogy én ne a te hátrafelé nyilazós 45 IQ-val rendelkező, magukat reggeltől-estig részegen és tengve-lengve rendesnek tartó balfaszaidtól nyerjek infót, mert akkor kimerül a tudás abban, hogy:

- "Vesszentrijanon!"
- "Mocskoszsidók!"
- "hejlhitler"
- "Éjjenszálkássy!"

Kössz, de én előre akarok nézni és nem a szaros múltra büszke lenni.

belekotty 2012.12.15. 13:01:35

@BKV reszelő: Megnyugtatlak, én csak azért szavaztam az emeszpére hogy ezeknek ne legyen kétharmaduk. Ha ennek nem állt volna fenn a veszélye nem is szavaztam volna.
Aztán tessék, az ország államformája kétharmad lett, most meg a sok birka tátott szájjal nézi a NER új kapuját ahová kétharmaddal behajtják.

belekotty 2012.12.15. 13:02:33

@reszeg tengeresz: Az SZDSZ mit tett rosszabbul mint a Fidesz? Vagy csak simán zsidózol?

belekotty 2012.12.15. 13:04:40

@Frizuravarjú: Á! A kedvenc antiszemitám elemében van, látom!

belekotty 2012.12.15. 13:05:53

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): "Az orvosok már külföldön, a tűzoltókat meg megszüntették" - Tényleg? És ha a 112-t hívod, akkor a Fidesz demokrácia központ veszi fel?

BKV reszelő 2012.12.15. 13:10:42

@belekotty: Kb. az. Ha a 112-őt hívod, akkor jó eséllyel:

- meghal akihez mentőt akarsz hívni
- leég a ház, amihez tűzoltót akarsz hívni
- megöl a betörő, mert van ideje rádtörni a falat is

A 112 egy rakás szar. Pintér Úr rendbe tette az íróasztalát két hét alatt és most hátradőlve ül a fotelkájában és azt hiszi, négy évre kidolgozta magát.

És igen, a tűzoltókat leépítették és a működésük nehezebbé vált, kaotikusabb lett. Persze te ehhez kurvára értesz, mert már maszturbálni is egyedül szoktál.

...és nem nyugodtam meg, hogy az mszmp-re szavaztál. Nem azért, mert te oda szavaztál, hanem azért, mert ez a börtön párt még szabadlábon vigéckedik.

Frizuravarjú 2012.12.15. 13:36:46

@belekotty: Szevasz kedvenc szemitám! :)

@kúrórudi: Te hivatkoztál arra a másik népre, melynek nem szabad kimondani a nevét (kivéve sírva és reszketve).
Akkor most miről beszélünk, te degenerált?

kúrórudi 2012.12.15. 14:54:40

@Frizuravarjú:

érdekes ha én akármilyen társaságban kimondom azt a szót h zsidó, senki nem gondolja h antiszemita vagyok... pedig nem vagyok zsidó. csak a zsidókról (mint bármi másról is) lehet beszélni értelmesen is meg gyűlöletkeltve...

nem a szó tilos... csak használd értelmesen.

kúrórudi 2012.12.15. 14:58:04

@reszeg tengeresz:

"vegulis semmi nem tortent elotte nem? Volt egy kivalo miniszterelnokunk, kolbaszbol volt a kerites, minden rendben volt. Pedig meg valsag sem volt az anyad picsajat!"

1. hol írtam h gyurcsány fasza volt? sehol.
2. hol írtam h nem volt válság? sehol.

tanulj meg olvasni..
ja és az anyázást meg magadnak mondogasd te agyhalott

kúrórudi 2012.12.15. 15:02:48

@Gunboat-Diplomat:

"Nagyon sok mindent (és valóban nagyon sokat) hajlandó vagyok elnézni a kormánynak, ha az emeszpéeszdéesz soha többé nem kerülhet a hatalom közelébe."

na hát ezt hívják elfogultságnak és elvakultságnak... az egyiktől tapsikolva megeszed a szart is és még örülsz is neki sőt békemenetben kéred h adjanak mégtöbb szart neked... a másik tehet bármit (akár ugyanazt amiért most tapsikolsz) az zsidóbérenc hazaáruló komcsi geci lesz és ezért még autókat is gyújtogatsz....

kiválóan leírtad a rettenetesen ostoba viselkedésedet..

iratkozz fel agyátültetésre...gyorsan..hogy ha majd 2020ban már el tudja végezni az orvostudomány, elől legyél a donorért várók sorában.... különben sose lesz agyad.

laci0011 2012.12.15. 15:19:59

@wmiki: Menő vagy bolsi propaganda fogásokban,tudtad?Szégyen amit művelsz!

vilagoskek 2012.12.15. 23:06:40

@BKV reszelő: Túlságosan szélsőségesnek és "vaknak" tűnsz.Elmondom neked,de csak kettőnk közt,hogy ami szaros,az a jelen :)

Frizuravarjú 2012.12.15. 23:42:25

@kúrórudi: Kicsi virág. Egyet mondok még zárszó gyanánt: a gyűlöletet nem az antiszemiták keltik, ők csak felháborodnak valamin, ami nem tetszik nekik. Az ellenszenvet azok keltik általában, akik ellen irányul. Nem bonyolult ez.

BKV reszelő 2012.12.16. 00:08:53

@vilagoskek: Ne mondd el nekem. Nem szeretem a fogadatlan prókátorokat. Mind olyan, mint orbán viktor.

uarempty 2012.12.16. 01:41:46

@fefe79: senki sem csápol senkinek, tanulj meg olvasni.Tényeket írtam, ennyi.Egyik oldalon az adatok, a másik oldalon a tény, h magyarokból -hozzávetőlegesen- 1000 év alatt nem fejlődött ki, olyan csoport, akinek saját és előremutató elképzelései vannak az országról, korrupció,sikkasztás nélkül.Miért?Mert a magyar emberek 90%-ka nettó olyan, mint az a majd 400 mókus a parlamentben.

vilagoskek 2012.12.24. 22:01:45

@BKV reszelő: Rendben:)Van akinek sosem nyílik ki a szeme.Te dolgod.. :)
süti beállítások módosítása