Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2013.07.07.

Újabb kamu Malévval hülyít a pártlap

Hakapeszi Miki

Jó reggelt uraim, a sejk küldött. Azt üzeni, nem kell neki szaros letelepedési államkötvény, viszont elkezdtek versenyezni a haverjával, az nyer, aki gyorsabban tud elbaszni egymilliárd eurót. Tudnának nekünk segíteni? Alapítsunk magyar légitársaságot? Kitűnő ötlet, holnap csináljuk is.

Ha mégse egy agyatlan sejk, akkor vajon ki az degenerált faszkalap, aki képes egy eleve halálra ítélt ötletbe gigantikus összeget tenni? Mert a Szabad Nép megint feldobta a labdát, hogy bizony indul egy új Malév, szép nemzeti színekben. A pártlap szerint lesznek tengerentúli járatok, a Sólyom névre keresztelt új magyar sikersztoritól pedig az olyan luxuslégicégek is összefossák a bokájukat, mint az Emirates. (Főleg, hogy a nem magyar utasok a nevét se bírják kimondani.)

Amikor télen egy másik dilettáns banda próbált hasonlót, s kajálta be a sztorit a fél magyar sajtó, már kénytelen voltam leírni, hogy ordas nagy blöffről van szó. Nem is lett semmi a Hungarian World Airways-ből. Azóta annyi történt, hogy még szarabb helyzetben vannak a nemzeti szállítók, a legjobb állapotban levő európai nagy légitársaság, a Lufthansa is a szopórolleren száguld: rövid távú járatait kényszerből fapadosítja, a hosszú távúakon pedig az arab konkurencia rombolja a profitját. A cseh, a román és a lengyel nemzeti légitársaság is gyakorlatilag a csőd szélére került. Persze a pirosfehérzöldagyúak szerint ezeknél csak hülyék dolgoznak, s a magyar leleményesség majd az ellenünk összeesküvő világnak megmutatja, hogy kell nemzeti légitársaságot csinálni. 

Tényleg csak teljesen fogalmatlanok és komplett idióták hiszik, hogy gazdaságosan tud működni egy Budapest központú, magát magasra pozicionáló légitársaság. Az ötlet annyira nonszensz, hogy semmi értelme újra ragozni. Az állam az uniós szabályozás miatt nem szállhat be, úgy tűnik nem is akar, hiszen hónapok óta a Wizz Air szekerét tolja.

Persze azt mondani, hogy támogatnák a Malév utódját, bármikor lehet. Annyi barom gondolja ebben az országban, hogy a nemzeti öntudat kiteljesedése egyenesen arányos a nemzeti légitársaság flottájának méretével, hogy a kormány népszerűségének jót tehet, ha a Sólyom nevű kamu faszság lelkes támogatójaként pozicionálja magát a választásokig. 

Ennél már csak az lenne rosszabb, ha kiderülne, mégse egy kamu az egész. A pártlap arról ír, hogy közel-keletiek a kisebbségi tulajdonosok, de hogy ki a többségi, arról kussol. Csak remélni tudom, hogy a három megnevezett magyar magánszemély nem stróman, semmi közük a magyar államhoz, vagy a fideszes oligarchákhoz. Mert ha közvetve, vagy bármilyen trükkös módon újra a mi faszunkkal kezdik verni a csollányt, vagyis adófizetői pénzeket kezdenének önteni egy fostaliga magyar légitársaságba, annál már tényleg nincs lejjebb. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

156 komment

Címkék: Malév Sólyom Hungarian World Airways

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr665394134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.07.07. 13:09:41

Maximum úgy tudom elképzelni, hogy ha az Al-Kaida csinál egy légitársaságot, és a magyarok megint rettegésben tartják vele Európát.
Nem hátrafelé nyilazunk, hanem odafelé zuhanunk...

Én onnantól nem vettem komolyan a dolgot, hogy 1 év alatt el akarják érni a volt Malév forgalmát, majd pár éven belül megtriplázni. Mindezt prémium szegmensben. Aha, persze.

G§bor 2013.07.07. 13:24:25

2017től 50 gép...? Honnan? Miből?
"A Sólyom nem a fapadosok versenytársa kíván lenni, hanem a prémium kategóriában versenyez a Turkish Airlinesszal vagy épp az Emiratsszel" na erre kiváncsi lennék
Augusztusi indulás? Hogy? Honnan lesz gép? AOC (Air Operator's Certificate)? A Samair magyar leányvállata is már vagy 2 hónapja várja az AOC-t és kb 1-1,5 hónapja van meg a gép papírokkal mindennel, mégis még mindig a szlovák anyavállalat repüli a pesti járatokat.

My Name is Nick 2013.07.07. 13:42:15

Lehet, hogy onnan fúj a szél, hogy K. Vezetőnknek ciki bérelt gépen utazni, amikor lehetne saját is ...
Csak akarni kell...

Zedder 2013.07.07. 13:55:42

Azért vicces visszaolvasni az előző írás (HWA) kommentjeit, valahogy a nagy "védők" nem mentek vissza meaculpázni... Szánalmas narancs-turbómagyar férgek.

szofter 2013.07.07. 13:56:44

Ha teljes mértékben magánpénzből csinálják, akkor én baromira nem bánom. Mindenki úgy bassza el az eurómilliárdjait, ahogy akarja. Joguk van hozzá. Amire pedig itt azt mondják 2013 júliusban, hogy 2013 augusztusban indul, abból kb. 2016-ig egészen biztosan semmi nem lesz, és még utána is erősen kétséges.

nyomasek 2013.07.07. 14:05:43

Kisebbségi közel-keleti tulajdonosok.

Jerry West 2013.07.07. 14:07:31

Tetszettek volna nem szétlopni a Malévot!

Amadeus62 2013.07.07. 14:10:18

Azért az mindenképp érdekes, hogy miként fogja egy külföldi kiejteni A Sólymot? Szoliom, Szolájom, vagy hogy? Ennél még a TurulAir is jobb lett volna.

rolldog 2013.07.07. 14:14:04

@szofter: Az Emirates a dubai kormány tulajdonában van, a Türkish Airlines-ban 49%-os az állami tulajdon. Ha lesz ilyen társaság, ne legyen semmi kétséged afelöl, hogy a TE adófizetöi pénzeddel fogják foltozgatni. Attól, hogy egy off-shore cég a közel-keleten van bejegyezve, még nem lesz közel-keleti befektetö.

@My Name is Nick: pedig mennyivel egyszerübb lenne venni egy magángépet az államnak pár száz millióért és tölem azzal utazgathatnak, mint majd milliárdokat pumpálni évente egy elvetélt álomba. Mondjuk az legalább 'nemzeti' pénzszórás.

Magyarnaba 2013.07.07. 14:14:22

Magyarországon ha nem akarjuk közölni egy befektető kilétét, akkor a "közel-keleti" kifejezés nem Jordániát, Libanont vagy Szaúd-Arábiát jelenti, hanem Izraelt.

Ha saját zsetont tesznek bele, akkor azt csinálnak, amit akarnak. A nemzeti légitársaság kifejezés használata és a MN-es megjelenés azonban azt az érzést kelti, hogy Sólyomék tudják kihez hogyan kell törleszkedni.

Óz, a nagy varázsló 2013.07.07. 14:26:03

Végül is Európában tudnának repülni pár hónapon belül, de csak a fapadosok által használt repterekre, amelyek messze esnek a nagyvárosoktól, a nagy nemzetközi repülőtereken ugyanis ma már évtizedekig kell sorban állni egy közepes (nem éjjel 2-re eső) time slotért is (azaz amikor a gépet fogadja vagy indítja a repülőtér).

A Malévnak voltak ilyen time slotjai (és nagyon jó időponokban, mivel amikor a Malév beszállt az üzletbe, még kevés légijárat volt Európában), ha értelmes ember lett volna a cég csődbiztosa, legalább ezeket eladja (illetve mivel el nem lehet adni, viszont el lehet cserélni, elcseréli n émi pénz fejében olyanokkal, mint mondjuk a British Airways vagy a Lufthansa), ez több milliárd dollárt hozhatott volna az országnak. Így viszont ezek a time slotok felszabadultak, és vitte ingyen, aki épp az első volt a sorban a várólistán.
Ezt elbaszták, nem kicsit, nagyon.
Ha jól tudom, senkit nem vontak érte felelősségre, pedig egy pár év börtön simán kijárna érte, nagyértékű állami vagyon gondatlan kezelése címen.

Európán kívül viszont nem liberalizált még a piac, úgyhogy oda eleve a repülési engedélyre éveket kell várni. A Közel-Keletet is beleértve, bár ott ha elég vastagon kennek meg embereket, biztos lerövídíthető ez az idő, az arab világban ennek évezredes hagyománya van.

Szóval ez a Sólyom lófasz egy hozzá nem értő dilettáns baromtól származó iszonyatosan nagy kamu.

A repülésben nem úgy van, mint a busztársaságoknál, hogy veszek 100 buszt, aztán oda megyek velük, ahová akarok.

Óz, a nagy varázsló 2013.07.07. 14:30:58

@rolldog:
Hát azért ez a magángépes dolog sem úgy megy ám, hogy veszek egy gépet, oszt áll a garázsban, amikor meg kell, beülök, aztán irány Bana.

Először is meg kell szerezni hozzá egy csomó hatósági engedélyt, üzemeltetőitől repülésiig, stb.

Fenn kell tartani hozzá kezelőszemélyzetet, raktárkészletet a nélkülözhetetlen alkatrészekből, hajózó személyzetet stb. És bizonyos karbantartásokat adott időnként akkor is el kell végezni, ha a gép meg sem mozdult az állóhelyéről.

Szóval nem annyira egyszerű ám.

szofter 2013.07.07. 14:34:37

@rolldog: Törökország és az Emirátusok nem EU-tagállamok, Magyarország meg igen. A Malév-csőd közvetlen oka az volt, hogy az EU kötelezte a Malévot, hogy a csatlakozás óta kapott állami támogatást perkálják szépen vissza, mert ez az Unióban nem így működik. Úgyhogy meg lehetne próbálni adófizetői pénzből tömni, de az EU hamar észrevenné, és akkor valószínűleg ugyanaz lenne a sorsa, mint a Malévnek.

Zedder 2013.07.07. 14:34:42

Egyébként elég átlátszó ez a történet: valami gumicsontot be kell dobni a birkanyájnak, rég volt már menetelés. Pártlapban a hír megjelenik, "sólyom", mindenki elájul a gyönyörtől, kritika nélkül benyelik a kamut, majd amikor nem lesz belőle semmi (mert miért lenne), akkor mehet a bégetés, hogy "azok a tuggyukkik megakadályozták, báncsák a magyart".

regress 2013.07.07. 14:34:44

miért nem turul a neve? jurta lenne a váróterem.a csomagokat lóháton szállítanák.

2013.07.07. 14:37:19

@Óz, a nagy varázsló: úgy van. Hogy a kijevi, tel avivi stb. Malév-útvonalengedélyekről ne is beszéljünk. Azokat vitte a Wizzair.

vezér01 2013.07.07. 14:42:44

@regress: Sólyom,solom, - salom !

nzo 2013.07.07. 14:53:51

Nem kamu. Pár gép már ott van Ferihegyen egy ideje, csak a startra várnak.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.07.07. 15:02:32

A magyar nemzet kommentelői már minőségi borokról, meg házipálinkáról delirálnak, mint fedélzeti szolgálatás, no meg remélik "hogy nem olyan spórolós szendvicsek lesznek, mint a lufthansánál." :D

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.07. 15:13:16

@Óz, a nagy varázsló:

Kérdés, a csődbiztos egyáltalán tisztában volt-e ezekkel a dolgokkal.

Netuddki. 2013.07.07. 15:16:32

@nzo: "Nem kamu. Pár gép már ott van Ferihegyen egy ideje, csak a startra várnak."

Jó drága az állásidő is. Sőt ez a legdrágább...

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2013.07.07. 15:27:23

@regress: Az utasokat meg négyökrös szekéren:)

dr Smittpálelnökúr 2013.07.07. 15:29:30

@nzo: No, ez érdekes, ugyanis minden perc, amit a földön tölt a gép, veszteséget termel. Naqyot.

Der echte Weihnachtsmann 2013.07.07. 15:29:30

@vezér01: +1 :D. Es máris tiszta hogy kik állnak a dolog mögött.

ob.szerver 2013.07.07. 15:32:14

A helyzet teljesen egyértelmű. A közel keleti befektetők zsidókat jelentenek. A cél az, hogy az új légitársaság szállítsa a zsidó betelepülőket Magyarországra, akiknek már elegük van az izraeli életszínvonalból, és abból, hogy februártól novemberig minden délután a bícsen fetrengjenek. Idefele hozzák az új telepeseket, visszafele pedig kilopják a magyar édesvizet, hogy ebből öntözzék a negev-sivatagi kibucok veteményeseit.

Ördögi terv.

Óz, a nagy varázsló 2013.07.07. 15:35:38

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Gondolom, szája volt, hogy kérdezzen.
A Malév vezetőségében tuti, hogy mindenki tisztában volt ezekkel.

ppppalika 2013.07.07. 15:44:59

A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Sólyom Hungarian Airwaysnek nincs külföldi érintettsége, tulajdonosa egy Budapesten bejegyzett cég, az idén áprilisban alapított Sólyom Befektetési és Vagyonkezelési Holding. Ennek a holdingnak három magyar nevű magánszemély a tagja, Vágó József mellett Hurtyák Róbert András és Lucsik János szerepel a tulajdonosok között. A cég tőkéje mindössze 500 000 forint.

:)

regress 2013.07.07. 15:55:05

@nomad: igaz,az kevesebbet eszik

M_R 2013.07.07. 15:55:18

@nzo: Igaz, ott állnak a tranzitban a vitrinekben kiállítva. :) Hüjje :)

Van neked fogalmad hogy mennyibe kerül egy állóhely LHBP-n naponta? Szerintem neked kevesebb az éves fizetésed...

M_R 2013.07.07. 15:57:36

@ppppalika: És tegyük hozzá hogy tevékenységi körükben szerepel a "dohányáru kiskereskedelem"

Szoliom Tlafik ?

Blogger Géza 2013.07.07. 15:58:32

@ppppalika: Nyilván akkor szállnak be csak nagyobb tőkével a befektetők, ha már megvannak működési feltételek, először meg kell alapítania céget. De annyira vicces ez az ország, annyi a hír, hogy valakik akarnak alapítani egy légitársaságot, és a sok agyatlan birka máris orbánviktorozik. :)

M_R 2013.07.07. 15:59:05

@Zedder:
"Azért vicces visszaolvasni az előző írás (HWA) kommentjeit"

A HWA ellen NAV-os végrehajtás van folyamatban mert elfelejtettek adót és járulékokat fizetni...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.07. 15:59:52

Sőt, jövőre már a Sólyom szponzorálja az Arsenal-t, átnevezik a stadiont is.

M_R 2013.07.07. 16:02:07

@Blogger Géza: "Nyilván akkor szállnak be csak nagyobb tőkével a befektetők, ha már megvannak működési feltételek, először meg kell alapítania céget."

Akkor meg már minek szálljanak be? Pont ez kerül qrva sokba. Engedélyeket beszerezni - azt te sem gondolod komolyan hogy a hatóság úgy ad ki az EU területére nemzetközi járat üzemeltetésére engedélyt hogy nincs repülőgép...

M_R 2013.07.07. 16:04:38

HWA:

A végrehajtás elrendelésének időpontja: 2013. május 16.
A végrehajtás ügyszáma: 7128413729
A végrehajtást elrendelő megnevezése: APEH Pest Megyei Adóigazgatósága Hátralékkezelési Osztály 5.
Az értesítés (indítás) kiállításának időpontja: 2013. május 16

Milyen érdekes, éppen utána valakinek megint eszébe jut "nemzeti" légitársaságot gründolni... Gondolom majd itt is elindul pár hét múlva az emelt díjas SMS-es pénzgyűjtés...

Gerilgfx 2013.07.07. 16:04:59

A 9.5 millió birka belépett az unióba.

Aztán egyszercsak unió nem engedte fenntartani a veszteséges malévet. Mert az unió csinálhat ilyeneket. Persze erről a birkák nem tudtak, mert nem olvasták el az apróbetűt. De biztos nem basztak ám át minket, mert európa, meg nyugat, geci. Ezt akartátok 89ben is!

Az időközben 8.5 milliónyira zsugorodott birkatömeg új malévot kapott, csak más néven, amihez újra repülőgépeket és felszereléseket kellett vásárolni. Nyugatról, és európából.

Az országból európába vándorolt pénz mértéke emiatt: 90-150 milliárd forint.

Minden magyar embernek került a dolog 10-15 ezer forintba.

éjlen az unió,
éljen orbán,
megment minket a teszkó!

M_R 2013.07.07. 16:09:18

A HWA és a Sólyom Airlines abban is hasonlít hogy mindkettő egy-egy közepesen lepukkant családi házba van bejelentve, ahol rajta kívül még 2-3 "sikeres" cég is van...

Blogger Géza 2013.07.07. 16:12:29

@M_R: Nyilván egy ilyen blogban mindenki sokkal jobban tudja, hogy kell 0-ról felállítani egy légitársaságot, mint mondjuk Vágó József, aki korábban a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) Légiközlekedési Igazgatóságának igazgatója volt. Magyarországon mindenki zseni, és mindent jobban tud, és egy nap alatt alapítaná meg a céget, venné meg az összes gépet (ill. kezdené lízingelni őket), indítaná be a marketinget (kezdve újságcikkekkel) és szerezné be az összes engedélyt.

Ez nem is kérdés. Csak az, hogy hogyan lehetett ebből pár másodperc alatt eljutni Orbán Viktorhoz meg a békemenethez :) A sok Móricka, akinek mindenről ugyanaz jut eszébe. :)

karpackie 2013.07.07. 16:12:44

@M_R: Sztem meg nyilván akkor szállnak be nagyobb pénzzel, amikor meg kell alapítani a céget.Amúgy a hír valszeg kacsa.(-fos)

dr Smittpálelnökúr 2013.07.07. 16:14:13

@Blogger Géza: Te, csak óvatosan, ugyanis az mno oldalán még nem döntötték el teljesen, hogy örüljenek-e, mert azon tipródnak, a közel-keleti befektetők nem zsidók-e!
Ha most örülsz, később nincs ám sírás-rívás, hogy átvertek a zsidók!

M_R 2013.07.07. 16:14:50

@Blogger Géza:
" Csak az, hogy hogyan lehetett ebből pár másodperc alatt eljutni Orbán Viktorhoz meg a békemenethez :)"

Úgy Gézám, hogy a Kedves Vezetőnek meg a birkamenetőknek szokása hogy valami hülyeséget olyan hangosan szajkóznak, hogy végül már maguk is elhiszik :)

jet set 2013.07.07. 16:15:13

@Blogger Géza: Igen, itt mindenki hülye, mert furcsa, hogy 1 hónap múlva induló társaság járataira még jegyet sem lehet venni.

M_R 2013.07.07. 16:15:48

@karpackie:

"Amúgy a hír valszeg kacsa."

Ez a Sólyom hápog :)

dr Smittpálelnökúr 2013.07.07. 16:17:03

@Blogger Géza: Mondom vigyázz, nem követed a híreket, a Vágó egy kommunista, exvadászpilóta, ügynök, aki izraeli gépeket engedett az országba! Szóval nem ner kompatibilis személy.
Mi van, nincs közvetlen kapcsolat a lendvay utcával?

M_R 2013.07.07. 16:17:42

@jet set:

"mert furcsa, hogy 1 hónap múlva induló társaság járataira még jegyet sem lehet venni."

Mivel még egy feltöltőkártyás mobilra sem futotta eddig. Se telefonszám, se weblap, se egy gmail-es emilcím. A HWA-nak legalább volt egy gmail-es címe már a kezdet kezdetén :O

M_R 2013.07.07. 16:18:53

@jet set:
Itt mindenki hülye, csak Blogger Géza helikopter :)

kutya vacsorája 2013.07.07. 16:19:58

én örülnék ha lenne más is, mint ez a kotvány wizz. de tartok tőle, hogy ez tényleg kamu.

Blogger Géza 2013.07.07. 16:20:37

@dr Kangörény: Sebaj, az a lényeg, hogy ti már intelligens módon most elkezdtétek a hőbörgést. :)

Zedder 2013.07.07. 16:20:50

@Blogger Géza: már vártalak cicafiú, ha a védhetetlent kell védeni, téged küldenek.:) Ugye nem felejtkezel majd el erről a bejegyzésről, és jössz majd meaculpázni, miután meg sem érkezik a halva született sólyom?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.07. 16:22:37

@Blogger Géza:

Ha ketten alapítunk egy céget, és te csak akkor akarsz beszállni majd nagyobb tőkével, mikor a szalag ontja a készárut, és évekkel előre el van adva a teljes gyártókapacitásunk 98%-a, hát engedd meg, hogy akkor majd, mint most, körberöhögjelek.

kutya vacsorája 2013.07.07. 16:23:25

@Blogger Géza: szerinted a magyar nemzet bármiről hírt ad - úgy értem ami nem az időjárás-rovat, keresztrejtvény, háromfejű borjú-kisszínes -, ami nincs egyeztetve az agiproppal? hol élsz, ember.

Blogger Géza 2013.07.07. 16:25:43

@Zedder: Miért kezdenék én meaculpázni? Én csak a mentális állapototokról állítottam fel látleletet, ami attól függetlenül igaz, mikor kezdenek el repülni ezek a gépek. A Ryanair vezetőjének nyilatkozatait sem kell készpénznek venni, de a Ryanaar attól még létezik. Képzelem, mi lett volna, ha Magyarországon alapítja meg, már előre elmondta volna itt a sok okos, hogy az egész lehetetlen és OV különben mondjon le. :) Kb ezt tudtátok bégetni birkanyájként, akármiről is van szó. :)

Blogger Géza 2013.07.07. 16:28:04

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "
Ha ketten alapítunk egy céget"

Ez kizárt, én csak értelmes emberekkel üzletelek. :) Akik ebből a hírből is csak OV-fikázást tudnak kipréselni magukból, azokat max. a szalag mellé állítom be. :)

M_R 2013.07.07. 16:28:42

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

:)

Tényleg érdekes visszaolvasni a sok hurráoptimista jobber kommentet a HWA-s posztnál... Ott is valami meg nem nevezett keleti befektetőről szólt a hablaty...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.07. 16:29:15

@Blogger Géza:

Jellemző, hogy ki az az egyetlen idióta, aki képes még ezt is beszopni...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.07. 16:29:24

@Blogger Géza:

Gézuka! Szoktam a miniszterelnököt fikázni, de ezen poszt alatt hol is tettem ilyet?

M_R 2013.07.07. 16:30:44

@Blogger Géza:

Hát Gézám, téged sem az eszedért fognak elrabolni...

M_R 2013.07.07. 16:33:14

A Sólyom Airlines főhadiszállása Cegléden:

cbks0.google.com/cbk?output=thumbnail&cb_client=maps_sv&thumb=2&thumbfov=103&ll=47.166655,19.803601&yaw=240.7&thumbpegman=1&w=300&h=118

Engedtessék meg hogy "a hátamon pörögve röhögjek" (c) Badár

M_R 2013.07.07. 16:35:45

@Blogger Géza:

"Én csak a mentális állapototokról állítottam fel látleletet, ami attól függetlenül igaz, mikor kezdenek el repülni ezek a gépek. "

Hát Gézám, addig ne pisilj-kakilj, amíg ezek a gépek felszállnak :)

ppppalika 2013.07.07. 16:35:59

@Blogger Géza:
Meg fogsz lepődni: ehhez a poszthoz kommentként Te írtad le először a miniszterelnök nevét.

Ebből egy lépésben következik, hogy kire vonatkozik a megjegyzésed: "a sok agyatlan birka máris orbánviktorozik"

M_R 2013.07.07. 16:38:37

@ppppalika:

Gézuka ezt is benézte...azért valahol szánalmas szegény. Mindig valahogy a f@sz rossz oldalára kerül :)

Blogger Géza 2013.07.07. 16:39:39

@ppppalika: Meg fogsz lepődni: Orbán Viktorra ezerféleképpen lehet utalni,
úgy is, hogy "Vezető". Na erre nem gondoltál zsenikém, ugye? Menjél el még egy bégetési továbbképzésre, ahol megtanítanak az értő olvasásra.

Blogger Géza 2013.07.07. 16:41:35

@M_R: Pont te voltál az egyik, Aki "Vezető"-zött, te szerencsétlen: Te meg kérjél a pártközpontból egy Cavintont, istenem...

M_R 2013.07.07. 16:42:38

@Blogger Géza:

Gézám, nálad is felmerül a kérdés, mint amikor a viccbeli vadásztól megkérdezi a medve: "Tulajdonképpen miért jársz te az erdőbe...?"

Te miért jársz ide írogatni? Ennyire mazochista vagy hogy szereted ha porig aláznak?

Egy tuti: neked már nem kell járni bégetési továbbképzésre - fekete öves birkamenetlő vagy:)

Amadeus62 2013.07.07. 16:42:53

@Blogger Géza:

Annyi eszed van mint egy sült csirkének!

xvxvxv 2013.07.07. 16:46:22

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: ez, mint fent írta vki, a naiv zombiknak szól. megint vmi magyar-dolog, amit akar a nemzeti kormány. a zombik kérődznek rajta pár hetet, beleég az agyukba a Jóságos Vezető, aki tenni akar a magyar légitársaságért. aztán jön a hír Z MNO-n, mégsem jöhet létre a nemzeti légitársaság, "vkiknek nem áll érdekük brüsszelben, hogy a magyar állam is beszálljon", bla, bla.

a Fideszbolsevik ZRt. porcukros orrú, szétkokszolt spindoctorai zseniálisan hintáztatják a zombi hadat 19 éve.

M_R 2013.07.07. 16:48:29

@Blogger Géza:

Gézukám, neked kéne az a Cavinton...

Tudod az a szar az internetben, hogy minden visszakerehető, de ettől a szellemi kihívástól most megkíméllek:

"Blogger Géza · bloggergeza.blog.hu 2013.07.07. 16:12:29
@M_R: Nyilván egy ilyen blogban mindenki sokkal jobban tudja, hogy kell 0-ról felállítani egy légitársaságot, mint mondjuk Vágó József, aki korábban a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) Légiközlekedési Igazgatóságának igazgatója volt. Magyarországon mindenki zseni, és mindent jobban tud, és egy nap alatt alapítaná meg a céget, venné meg az összes gépet (ill. kezdené lízingelni őket), indítaná be a marketinget (kezdve újságcikkekkel) és szerezné be az összes engedélyt.

Ez nem is kérdés. Csak az, hogy hogyan lehetett ebből pár másodperc alatt eljutni Orbán Viktorhoz meg a békemenethez :) A sok Móricka, akinek mindenről ugyanaz jut eszébe. :)"

"M_R 2013.07.07. 16:14:50
@Blogger Géza:
" Csak az, hogy hogyan lehetett ebből pár másodperc alatt eljutni Orbán Viktorhoz meg a békemenethez :)"

Úgy Gézám, hogy a Kedves Vezetőnek meg a birkamenetőknek szokása hogy valami hülyeséget olyan hangosan szajkóznak, hogy végül már maguk is elhiszik :)"

Blogger Géza · bloggergeza.blog.hu 2013.07.07. 16:12:29

"M_R 2013.07.07. 16:14:50

Azért abban gondolom nincs vita hogy az időtengely a 16:12:29-től tart a 16:14:50 felé...

Zedder 2013.07.07. 16:49:26

@Blogger Géza: a mentális állapotod valóban egyértelmű, erről nem kell leletet kiállítanod, megteszed nap-mint-nap a bérkommenteléseddel.:)

Csak a fidesz-nari-droidok tudnak beszopni egy ilyen hírt, mint ahogy beszopták a HWA-t is. Sőt, beszoptátok a Széles féle ingyenenergiát is, de elárulom, abból sem lesz semmi.

Nem azért mert magyarellenes vagyok, hanem azért, mert tudok gondolkozni. Nekem van 1. agyam 2. tudom használni 3. képes vagyok logikus gondolkodásra és kétkedésre (szkepticizmusra)

Ez utóbbi nálatok teljesen hiányzik, ezért szoptok be mindent, ami nemzeti-narancsos kendővel van átkötve.

Blogger Géza 2013.07.07. 16:50:10

@M_R: Terápiás célból. Megpróbálom oszlatni a fejetekben lévő homályt. Látom, nálad még nem sok sikert értem el, mert még azt sem értetted meg, hogy épp ti lettetek porig alázva :)

M_R 2013.07.07. 16:54:40

@Zedder:

"Sőt, beszoptátok a Széles féle ingyenenergiát is, de elárulom, abból sem lesz semmi."

OFF

Valamikor a a 70-es években (vazzeg, de öreg vagyok:) volt a TV-ben egy feltaláló, aki megalkotta az örökmozgót. Egy emeltyűkből, billentyűkből és pörgettyűkből álló igen bonyolult szerkezet volt. A feltaláló elindította, de 2-3 perc alatt már szemlátomást lassult. A riporter is feltette a kínos kérdést, hogy miként lesz ez örökmozgó? Mire a feltaláló: néha meg kell egy kicsit lökni :)

ON

M_R 2013.07.07. 16:56:40

@Blogger Géza:

Gézám, továbbra se hagyd hogy a tények megzavarjanak.

Érdekes színfoltja vagy blogoknak, amin nincs az a Vanish vagy Ariel ami segítene :)

xvxvxv 2013.07.07. 16:57:53

@Zedder: B. "Szopok-Nyalok" Géza nem hülye, sőt, nem is szop be semmit, tisztán lát a gyerek mindent, csak szerepjátékot játszik a többi itteni, valóban narancsidiótával szemben. ő csak egy pénzéhes, karrierista, gerinctelen köcsög, aki jól, nagyon jól szeret élni - ehhez közvetve-közvetlenül esetében az út, hogy a fideszbolsik maradjanak hatalmon.

M_R 2013.07.07. 17:01:59

Lencséspista hol marad? Talán beteg?

czjanos 2013.07.07. 17:02:35

Felháborító, hogy turul helyett a mezei sólyommal akarnak magyarkodni! Hol itt a nemzeti érzület?

M_R 2013.07.07. 17:05:10

@Amadeus62:

Lehet hogy hétvégén csak Géza van szolgálatban :)

M_R 2013.07.07. 17:08:31

@czjanos:

"turul helyett a mezei sólyommal akarnak magyarkodni! Hol itt a nemzeti érzület?"

Elvitte magával a baltás Azerbajdzsánba...

ppppalika 2013.07.07. 17:15:15

@Blogger Géza: Végre egy konkrétum. Az pontosan egyszer fordult elő, 13:32-kor.

Vannak még más szavak is?

Kérem a többi kifejezést is! :)

Amidazophen 2013.07.07. 17:17:05

@BloggerGéza:

Én tégedet úgy képzellek el, hogy görnyedten ülsz a konyhában a kis sámlin, kopasz vagy, fogaid hiányosak, szemüveged csálén lecsúszott az orrodra, amelyből patakzik sűrűn patakzik valami, előtted a laptop, aztán irogatod a hülyeségeket.

Időnként nagyokat böffensz és fingasz is.

nandras01 2013.07.07. 17:22:28

kellett nektek baszogatni szegény gézát.
most elment és itt maradtunk bohóc nélkül...
gézu! gyere vissza, minden meg van bocsátva!

Blogger Géza 2013.07.07. 17:23:59

@M_R:

@ppppalika: És? Akkor kinek jutott eszébe először? Nekem vagy nektek?

nandras01 2013.07.07. 17:26:44

@Blogger Géza: gézu ne terelj!
a sólyomról mesélj nekünk :)

M_R 2013.07.07. 17:31:52

@Blogger Géza:

Gézám, úgy tűnik zavar került az Erőbe..

Te hoztad fel először, itt:

Blogger Géza · bloggergeza.blog.hu 2013.07.07. 16:12:29

"Ez nem is kérdés. Csak az, hogy hogyan lehetett ebből pár másodperc alatt eljutni Orbán Viktorhoz meg a békemenethez :)"

Előtted, se békemenetet, se Orbánt, se Vezetőt nem emlegetett senki....

Belőled egy pszichiáter simán nagydoktorit írna.

M_R 2013.07.07. 17:35:21

@Blogger Géza:

Tényleg Géza cica, oszd meg velünk a tudást: hol lehet jegyet venni a Sólyom Airlines járataira?
Augusztus végén utaznék Kuala Lumpurba, és ha lehet akkor Sólyommal repülnék :)

M_R 2013.07.07. 17:38:08

Ha már nzo eltűnt a /dev/null-ba és nem osztotta meg velünk a titkot hogy hol állnak Ferihegyen startra készen, járó hajtóművel a Sólyom Airlines gépei :)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.07. 18:39:19

@M_R:

"Augusztus végén utaznék Kuala Lumpurba, és ha lehet akkor Sólyommal repülnék :)"

- Vegyél két jegyet, és kérd meg, kísérjen el.

M_R 2013.07.07. 18:46:00

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

:)

Lehet hogy már a lisztferihegyi tranzitban tarkón csapnám szívlapáttal :)

Esetleg veszek három "csak oda" jegyet Gézának, Lencséspistinek meg Ballibgeczinek :)

dr Smittpálelnökúr 2013.07.07. 19:13:24

Szegény Géza még a jóindulatú figyelmzetetést sem veszi komolyan. Annyira sajnálom szegényt. Tényleg szopni jár ide.

Mr. Waszabi 2013.07.07. 19:28:12

A nemzeti légi társaságra vonatkozóan történtek bizonyos törvénymódosítások. Talán az egyik legfontosabb, hogy az állam átruházhatja a nemzeti légitársaság kizárólagos privilégiumait magán kézben levő társaságra. Ami azt jelenti, hogy például kaphat állami garanciákat, vagy olyan szolgáltatásokat végezhet, amelyet mások nem. Ez versenyelőnyt biztosíthat számára más cégekkel szemben.
Egyértelmű, hogy a MALÉV-ot is azért vitték csődbe, hogy funkciója magánkézbe átjátszható legyen. Ugyan párhónapig fújtak némi ködöt a csőd és a tv módosítás közé, de az összkép ezt a szándékot rajzolja ki utólag, miután eloszlott a ködfelhő.

bulista 2013.07.07. 19:28:31

@M_R: Ilyen helyekre nem fog járni a Kerecsensólyom Airways, csak az őshazába - Etelköz, Levédia, stb.

És persze azért lesz a kerecsensólyomról, és nem a sima sólyomról elnevezve, mert "A kerecsensólyom az egyetlen olyan ragadozómadarunk, amely fontos szerepet játszik a magyarság hitvilágában (Emese álma). Az eurázsiai sztyeppzóna karakterfaja, amelynek Kárpát-medencei populációja az elterjedési terület szélén helyezkedik el, ezért fokozottan sérülékeny."

Szóval uraim csak kíméletesen, mert sérülékeny az új büszkeségünk! :D

az övezet gázai 2013.07.07. 19:43:24

Ma este Pro4, 21 óra, kódolt üzenet...

M_R 2013.07.07. 19:57:31

@az övezet gázai:

"A Sólyom végveszélyben"

:)

niklex 2013.07.07. 19:59:44

Most mi a baj a Sólyom Airways-el???
Végül is Olimpiát is szerveztünk már évekig, meg előkészítő és támogató bizottságok is voltak éveken át.
Akkor is elhitte néhány elkötelezett elvtárs, hogy csak akarat kérdése az egész.

M_R 2013.07.07. 20:03:15

@niklex: Meg világkiállítást.

M_R 2013.07.07. 20:09:04

@niklex: Tanulságos beleolvasni a mno-n meg a kurucinfo-n a témában megjelenő hozzászólásokba.

Na azt a szellemi sötétséget...

navan 2013.07.07. 20:40:12

@M_R: Tenyleg mulatsagos... Azon rugoznak ott paran, hogy miert Solyom, miert nem Turul vagy Tuzok. PR-ral kezbol etetett szerencsetlenek. Mernek nagyok lenni. Hat meg ha tudnak, hogy mind az otezer Solyom Air gepen lesz focistadion is meg a NAV-hoz bekotott turorudi-automata. A jegy soralatet lesz, es a ballibek meg aljasok mind.
Megerdemlitek a sorsotokat.

Blogger Géza 2013.07.07. 20:59:38

@M_R: 13.42 te szerencsétlen analfabéta.

Kemény Miklós 2013.07.07. 21:37:16

Sólyom László Légitársaság Zrt.

M_R 2013.07.07. 21:46:03

@Blogger Géza:

Megint házhoz jársz a lófaszért, Géza cica?

Azt áruld már el hogy hol is lehet jegyet venni - vagy legalább helyfoglalást csinálni a debil Sólyomotokra?

A hozzád hasonló szellemi rövidnadrágosok kajálták be a Hungarian World Airways-t is január elején :)

M_R 2013.07.07. 21:54:14

@navan: És mindegyiken lesz Nemzetty Tlafik is :)

nemecsek ernő áruló 2013.07.07. 22:13:06

@szofter: Magyarországon szocializmus van, ezért inkább elképzelhető, hogy teljes egészében állami pénzből csinálják. És megcsinálják, ha szükséges lesz még néhány havert kitömni. A gazdaságosság az állam párt szempontjából lényegtelen.

vasgyuszi 2013.07.07. 22:16:42

@Blogger Géza: wmiki, meg a többiek! Segítsetek már, hisz egyedül tartja a frontot!

azbesztos 2013.07.07. 22:25:35

Sólyom Lászlónak honnan van pénze légitársaságot alakítani? Csak nem lopott ő is?

M_R 2013.07.07. 22:35:28

@nemecsek ernő áruló:

"ezért inkább elképzelhető, hogy teljes egészében állami pénzből csinálják."

Az érdekes lenne, mert kb. annyit kellene az első évben beletolni, mint amit a manyup pénzekből nyúltak le..

Ha lenne egy hülye befektető aki az első pár milliárdot beletolná, akkor persze lehet hogy kapnának pénzt valami Széchenyi-programhoz hasonló faxságból..

Mivel az egész Sólyom Birodalomnak összesen nincs négymillió forintja sem, így marad az ami a HWA-nál volt: pár bepalizott kisbefektető, meg SMS-ben adománygyűjtés (a Gézuka-féle agyhalottakra mindig számíthatnak). Aztán a pénzt szétdobják a három tulaj közt, a céget meg felszámolják.

nemecsek ernő áruló 2013.07.07. 22:36:26

@M_R: Milyen befektető? Te neked még mindig nem esett le, hogy szocializmus van? A Befektető rossz, értem?

M_R 2013.07.07. 22:41:00

@nemecsek ernő áruló:

Hacsak úgy nem.. Esetleg a Kedves Vezető bejelenti hogy szeptemberben a pedagógusok mégsem béremelést kapnak, hanem egy szép fényképet egy Sólyom színeire festett gépről... Megszüntetnek pár improduktív állami vállalatot, pl. kórházak, egyetemek...A zemberekre meg kivetnek egy plusz 30%-os SZJA-t a légitársaság támogatására.

nemecsek ernő áruló 2013.07.07. 22:42:20

@M_R: Én már semmin sem lennék meglepődve. De hogy ha ez megtörténik, akkor is meglesz csont nélkül a következő kétharmad, az 1000000%!

M_R 2013.07.07. 22:45:37

@nemecsek ernő áruló: Feltéve hogy marad egyetlen szavazó is az országban. Mert ha csak ők szavaznak saját magukra, akkor a 4/3 is meglesz :)

azbesztos 2013.07.07. 23:10:59

Nem is Sólyom lesz, hanem kerecsensólyom, azaz turul. Na most ájvékoljatok !

M_R 2013.07.07. 23:14:33

@azbesztos:

Kerekszenszoliom?

Vagy csak egy öreg buta tyúk?

azbesztos 2013.07.07. 23:15:49

Aki jövőre rosszul szavaz, az utazhat továbbra is nyaralni a büdös fapadosokon, ahol manapság már a stewardessek üdítő ital osztogatása helyett üveggyöngyöket árulnak a bennszülötteknek.

M_R 2013.07.07. 23:22:36

@azbesztos: Hát én a büdös fapados Lufthansával... Te meg mehetsz a nemzeti Wizzair-rel.

Lajosforras 2013.07.07. 23:23:18

@M_R: gmail-es cím van. az e-cégjegyzéken megtalálod.:)

M_R 2013.07.07. 23:24:52

@azbesztos: Szerintem vedd be a gyógyszered, megártott a mai nagy meleg :)

M_R 2013.07.07. 23:28:23

@Lajosforras:

Akkor rendben. Tehát a gmail-es címre megírom hogy hova akarok utazni, ők a válaszban visszaírnak összeget meg egy bankszámlaszámot ahová utalhatok. Aztán már csak ki kell menni Lisztferihegyre és figyelni hogy mikor írják ki a nagy kijelzőn hogy a Sólyom járatra melyik pultnál kell bejelentkezni :)

LOL :)

M_R 2013.07.07. 23:30:10

...mondjuk így ment a Hungarian World Airways-nél is :)

navan 2013.07.07. 23:42:45

Uraim. Ez egyaltalan nem vicces. Van alapos ok feltetelezni, hogy egy ujabb talicskanyi feleszu kontraszelektalt - am ma eselyt lato - pavian all a projekt mogott. Es meg fogjak csinalni.

A magyar barataim egy amugy persze mocskos es aljas es magyarellenes EU-s orszagban nem tudnak lakast berelni, mert amint megtudjak roluk, hogy magyarok, kinos mosollyal azt valaszoljak nekik, hogy "sajnos..."

Ez a narancs garda mindenre kepes. Repulni is.

Ti meg, akik mindezt tatott szajjal nezitek - no hat ti megerdemlitek a sorsotokat.

M_R 2013.07.07. 23:52:46

@navan:
"gy ujabb talicskanyi feleszu kontraszelektalt - am ma eselyt lato - pavian all a projekt mogott. Es meg fogjak csinalni. "

Pénzük ellenben nincs... Márpedig repülőgépet nem lehet pénz nélkül bérelni, üzemeltetni.Csak a keró amit be kell tankolni még egy alig egy órás Bp - Prága útvonalra: az is milliós tétel...

M_R 2013.07.07. 23:53:29

@navan:
"Ez a narancs garda mindenre kepes. Repulni is. "

Ha így folytatják, jövőre fognak is :)

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.07.07. 23:56:54

De miért sólyom? Az vadász, nem? Vadászatra van vagy 4 Gripenünk lízingben?! Inkább gólya. Azt a népesedéspolitikai kérdésekben is lehetne villogtatni.
copywrite.blog.hu/2013/07/07/stork_airways_hungary

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.08. 00:13:23

@M_R:

"Márpedig repülőgépet nem lehet pénz nélkül bérelni, üzemeltetni."

- Nem a f...t nem! Egyéni indítvány, azt államosítanak egy gépet. Elvégre kétharmad.

M_R 2013.07.08. 00:22:16

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Hát ja, mondjuk lefoglalják az egyik Lufthansa B737-est.. :)

Mert gondolom a haveri Wizz gépeit csak nem államosítják :)

M_R 2013.07.08. 00:28:00

Bár végül is ott van lekonzerválva az egykori MALÉV 767-200, igaz hajtóművek és fedélzeti műszerek nélkül, de egy nemzeti parittyával levegőbe lehet juttatni...

Sőt ott van az itt ragadt CRJ-is, igaz az talán még leharcoltabb állapotban, mert nem lett tisztességesen lekonzerválva sem, sokáig úgy állt ott hogy vészkijáratok beesve, fékszárnyak nyitva.

Bár szerintem nem akad épeszű pilóta aki ezekkel akár csak egy földi gurulást kockáztatna.

Bár kinevezhetik a Kedves Vezető fiacskáját a Sólyom Airlines vezérigazgatójává, és életfogytiglanra ítélteket gyorstalpalón kiképeznek pilótáknak, igaz csak a felszállásra...

Sir David, The nuclear guy 2013.07.08. 00:38:34

@M_R:

Szegény HA-LBH-t elkezdték bontani? Mikor, miért? Nem is hallottam róla. :-(

M_R 2013.07.08. 00:49:20

@Sir David, The nuclear guy:
Hát lassan nem is tudom hány éve vesztegel ott.. Talán lassan már közel 10.

M_R 2013.07.08. 00:50:01

Amennyire tudom még a tulajdonviszonya sem tiszta..

Sir David, The nuclear guy 2013.07.08. 01:12:35

@M_R:

Ahogy tudom, 2008, v. 2009-ben szűntek meg a MALÉV hosszú távú járatai, szóval tuti nem 10 éve rohad ott, de ez nem is lényeges. Én erre kaptam fel a fejem: " igaz hajtóművek és fedélzeti műszerek nélkül,", mert nem tudok róla, hogy elkezdték volna bontani, főleg ugye a tulajdonviszonyok miatt sem. De akkor ezek szerint nem bontják.

M_R 2013.07.08. 01:18:20

@Sir David, The nuclear guy:
De repülni már soha nem fog...
Két éve valami tili-toli közben kicsit neki is mentek.

Sir David, The nuclear guy 2013.07.08. 07:38:14

@M_R:

Sajnos nem, ez egyértelmű. Nagyon kár azért a madárért. :-(

M_R 2013.07.08. 07:46:18

@Sir David, The nuclear guy:

Meg az Arizonában szétbontottakért :(

Látszik hogy nagyon gazdag ország Magyarország, megengedheti magának hogy szétzavarjon több ezer szakembert: pilótát, mérnököt.
Van aki Kínában, van aki Ázsiában vagy valahol a Közel-Keleten dolgozik.

És lehet itt Sólyom, Turul vagy HWA a reménybeli soha meg nem valósuló "nemzeti" légitársaságnak látszó pénzmosoda - ők már nem jönnek vissza. Maximum nyugdíjasként.

Zedder 2013.07.08. 07:56:36

@M_R: nebassz, a CRJ-t is így hagyták szétrohadni? Azon még repültem is párszor, igaz rég volt, lehet megszépülnek az emlékek, de azt leszámítva, hogy roppant kicsi volt, rendben lévőnek tűnt.:)

M_R 2013.07.08. 08:12:24

@Zedder: Ezt az egyet nem sikerült eladni. Mostanában nem jártam arra, de nem hiszem hogy túl sokat javult volna az állapota :(

Én is sokat repültem CRJ-vel (is)...

Salaxxx 2013.07.08. 12:02:32

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Már vártam a poént... de elsült ;-)
Gondoljatok bele - milyen hangja lenne annak a gépnek?!
Őöö-ŐŐööö-Ö-Ö-Őőőő

Salaxxx 2013.07.08. 13:25:05

@M_R:
A Sólyom Airlines gépei nem a Liszt Ferenc reptérről fognak indulni, hanem a most épülő Besenyei Péter Operaház elől.

M_R 2013.07.08. 13:34:39

@Salaxxx: Vagy egy titkos földalatti reptérről. A 4-es metró alagútján át...

Salaxxx 2013.07.08. 16:32:19

@M_R:
A check-in pedig a köztársaság téri mszp székház alatti titkos kazamatákban lesz, ahol Horn Gyula szelleme vörös pufajkában savazza az ürgebőrbe vart mutyitrafik-pályázatokat megsemmisítő neokommunista Lázár Jánost.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.08. 18:27:43

BREAKING!!!

Budapest-New York Akció a Sólyommal!

Heti harmincötszöri eljutási lehetőség New Yorkba, a Makó-Jeruzsálem tengely érintésével, nyolcszori átszállással hétfőnként.
A reptéri illetéken felül mindössze egy vesztes dohánymutyi pályázatot kell a check in alkalmával a személyzet szeme láttára ledarálni.
Retour nincs!

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2013.07.08. 19:45:35

Nekem erről a a KamuAir-ről az jut az eszembe, hogy valami nagy gáz lehet a NER működésének hátterében, ha a zembereket ilyen faszságokkal kell szédíteni. Kapcsolom ezt a takarékpénztári rendszer átstrukturáláshoz, pontosabban annak államosításhoz. Mennek a magánmegtakarítások a levesbe, majd Tudjukkik kezelik.

Rohadt érdekes, hogy ugyan a gazdaság padlót fogott, minden szar állami megvásárlásra van pénz. Itt rövidesen súlyos fizetésképtelenség következhet be, lehet hogy a narancsos elvtársak ezt próbálják maszkírozni ilyen fasz hírekkel.

M_R 2013.07.09. 08:46:00

@biturbo s - félázsiai bunkó állat:

Ugynezt már december/január környékén előadták a HWA-val.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.09. 23:32:16

iho.hu/hir/uj-magyar-legitarsasag-es-a-kormany-130709

"sikerült egy olyan üzleti modellt összerakniuk, amely nyereséges működést tesz lehetővé. "
- Piac már nem is kell?

"Az új cég leendő elnök-vezérigazgatója megerősítette ..., hogy száz százalékban magyar magánszemélyek tulajdonában lesz a Sólyom, ez azonban nem jelenti azt, hogy itthonról is finanszírozzák."
- Ezek szerint magyarok off-shore pénzeiből finanszírozzák?

"Vágó ... elmondása szerint a fő finanszírozók emirátusi és ománi üzletemberek."
- Akkor hogy lesz magyar tulajdonban, ha nem magyarok finanszírozzák? Mi van?

Érdemes végigolvasni.

nandras01 2013.07.10. 07:40:14

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: komolytalan az egész "projekt", de ha valóban nem arról szól a történet, hogy állami pénzeket nyúljanak le, akkor nem érdekel, hogy néhány lufikat kergető fantaszta miket vizionál össze.

egy időben volt szerencsém összefutni egy hadiipari cég privatizációja során néhány -hasonlóan nagyívű terveket felvázoló- "üzletemberrel".
a csúcs az volt, amikor kiderült, hogy az általuk képviselt rt központjaként megadott amerikai telefonszám egy indián rezervátumban található nyilvános telefonfülke száma.
és méginkább csúcs volt, amikor eme információ kiderülése után is akadtak igen magasrangú minisztériumi illetékesek, akik továbbra is teljes mellszélességgel kiálltak mellettük...

M_R 2013.07.10. 08:22:44

Egyre több "újság" is foglalkozik a Sólyom Kamulines légitársasággal: szépséghiba hogy a hír forrásaként mindig a nemzeti hírharsonát jelölik meg.

" Piac már nem is kell?"

Azt is hozzák magukkal az emirátusi és ománi üzletemberek tevebőrbe varrva.

M_R 2013.07.10. 08:26:40

@nandras01:
"a csúcs az volt, amikor kiderült, hogy az általuk képviselt rt központjaként megadott amerikai telefonszám egy indián rezervátumban található nyilvános telefonfülke száma."

De annak legalább volt telefonszáma.

Sólyoméknak még eddig erre sem futotta...

M_R 2013.07.10. 08:31:57

Amúgy létezik prémium társaság atehetős üzletembereknek:

www.netjets.com/

Szük egy hónap múlva indulni akarnak "prémnium" kategóriában, de még egy honlap sincs, semmi más csak nagy általánosságok, semmi kézelfogható.

Az már csak apróság, hogy az EU-ban légitársasgáként "repkedés" nem annyiból áll hogy szerzünk egy repülőt és beszúrjuk a gázt és huss...

Ennyi idő alatt egy lajstromba vétel sem jön össze, nem szólva a hatósági engedélyekről.

Meg ki az a "prémium" utas, aki egy sebtiben össszehozott, "noname" légitársasággal akar utazni :)

nandras01 2013.07.10. 08:47:03

@M_R:
"Meg ki az a "prémium" utas, aki egy sebtiben össszehozott, "noname" légitársasággal akar utazni :)"

ne tessék itt nevetgélni ilyen komoly dolgokon!
majd eljön a kőgazdag prémium utas a fapadossal ferihegyre, oszt itt jól átszáll a sólyomra, és enjoy.
naugye!

M_R 2013.07.10. 09:00:44

@nandras01: És aki nem akar átszállni a Sólyomra, annak lelövik a kutyáját ...

M_R 2013.07.10. 09:15:23

hvg.hu/tudomany/20130708_ma_delutan_lecsaptak_a_solyom_airways_dom

"az 50 darabos leendő flotta is eltúlzott, már egy 3-4 gépes indulás is több százmillió euróba kerülne"

nu pagagyí 2013.07.29. 08:52:25

@nandras01: Sikerült megszereznem a prémium szolgáltatások leírását. Valóban hiányt pótol.

Az első osztályon saját jurtában szeparálódhatnak el a tehetős utasok a külvilágtól, vak komondoraik kényelméről is gondoskodnak, saját kutyaólban rágcsálhatják a cubákot.

A business osztályon szattyánbőr ülésben szürcsölheti a kumiszt a kedves utas, a hangszóróból Bangó Margit szól.

A pilóták székelykalapban teljesítenek szolgálatot, az utaskísérő hölgyek rokolyában sürögnek-forognak.

Az utasok számtalan rovásírással rótt szórakoztató irodalom közül választhatnak.

Az ebédet és vacsorát hálaadó mise vezeti be a személyzethez tartozó légipap celebrálásában.
süti beállítások módosítása