Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2014.06.12.

Nyugi, Viktor megöli az RTL Klubot is

Hakapeszi Miki

Helyből berosálok, micsoda jófejség már az RTL-től, hogy elkezdte szénné szopatni a gulyásgergőféle felfuvalkodott narancsos senkiket, meg amúgy normális híradóval rukkol elő. Olyannal, amelyet mindig is kellett volna neki: bulvárfos helyett kőkemény valóság és rendszerkritika. De nehogy már valaki azonnal lemondja a Telekom előfizetését az Origo-ügy miatt és elkezdje ajnározni az eddig megvetett nagy kereskedelmi csatornát. Mindkettő pont ugyanúgy szarja telibe a sajtószabadságot, meg a nézők-olvasók hadát, itt kizárólag üzleti érdekről van szó, s eltérő helyzetükből fakadóan különböző módszerekkel próbálják a legtöbbet kihozni abból, ami a Magyarország nevű parlamentáris diktatúrában lehetséges.

Az Origo-ügy az első pillanattól teljesen egyértelmű: a Telekom kirúgatta a főszerkesztőt a túl sok fideszfika miatt, mert féltek, hogy a küszöbön álló frekvanciatenderen betesz nekik a kormány. Közben az is kiderült, hogy pár hónap múlva amúgy is ment volna a lecsóba az Origo, narancsos kiscsávók már régóta szaglásztak ott és készítették elő a nagy változást, a multi könnyedén lemondott a régóta veszteséges lapról a profit kedvéért. Amúgy fájó, de érthető.

Az RTL más tészta. Nekik a csatorna maga a core biznisz, nem csak valami kis bogáncs az állat testén, mely épp enni kér a kormány szőrős mancsából. Nem beáldoznak valami lényegtelen szart, hanem totális hadüzenetet kaptak, hogy valakik a teljes bizniszt akarják lenyúlni. Ahhoz, hogy az RTL reagálásának mozgatórugóit pontosan megértsük, keveset tudunk, de sejthető, hogy több betámadási kísérlet után volt valamiféle deal a kormánnyal arról, hogy hagyják őket keresni, cserébe nem, vagy csak alig politizálnak. Nagyon úgy fest, hogy valamin összeakasztották a bajszaikat, vagy csak Lajosnak kellett most már egyértelműen a biznisz, mindegy: Viktorék felrúgták a megállapodást.

Ilyen helyzetben a bankok csak pucsítottak, aztán jól körbenyalták a gazdit, az RTL-nél azonban van adu, ezért kitört a harc. A tévécsatorna egyszerűen ahhoz az eszközhöz nyúlt, amije van: őt nézik a legtöbben, a választásokat eldöntő félbites többség úgy látja a világot, ahogy ő mutatja neki, márpedig még jön pár hónap múlva egy fontos szavazás, nem mindegy, hogy mekkora adagban kapja az arcába a lopós fideszesekről a híreket a sok birka. 

Nyilván jó érzés látni a belemenős riportokat, de ez semmi egyéb, mint az RTL hadművelete azzal a céllal, hogy javítsa tárgyalási pozícióit. Nem tudom, miben bíznak, de félek, a max. amit elérhetnek az, hogy viszonylag előnyös feltételekkel húzhatnak majd el a picsába. Viktor most nyilván elég pipás, Árpád meg felbaszott aggyal talán leütött újabb két nyuggert, de nem tehetik meg, hogy nyilvánosan engedjenek az RTL-nek. Viktor nem mutatkozhat gyengének, sokáig tartott elhitetnie, hogy kis ember is járhat nagy bottal, nem hátrálhat egy tyúklépést se. Mindkét félnek az az érdeke, hogy a háttérben gyorsan elsimítsák az ügyet, minden azon múlik, hogy a törpe csodacsatár mekkora veszélyként értékeli az RTL keménykedését.

Ha komolyként, akkor a háttrében hátrál és megegyeznek gyorsan, de ha úgy gondolja, hogy pár hétig nyugodtan üvölthetnek, akkor megoldhatja sokféleképp a problémát: hatósági vizsgálatok, újabb törvénymódosítások, váratlan hosszú adáskimaradások, melyről senki se tehet, napi 20 órás elsötétítések vizuális pedofíliáért, kurvára mindegy. Miből tart a megszokott módon, jól kidolgozott indokkal, a mocsoktól eddig is agyon szennyezett nép érdekében elvenni a sugárzási engedélyt? Mire az uniós jogorvoslattal eljut az RTL valameddig, már Lajos és barátai forgatják a Barátok köztöt, melyben a teljes Berényi klán Nemzetet olvas, viták helyett az uniót ekézi, de amúgy templomba jár és csakis CBA-ban vásárol.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

204 komment · 1 trackback

Címkék: Orbán Viktor RTL Klub

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr746297808

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.06.13. 12:13:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanta boy 2014.06.12. 22:12:07

Az RTL "keménykedése" a legtöbbet az ATV-nek árt!

Ki fog átkapcsolni a Gyüli-tévére azért, hogy újra meghallgassa ugyanazt a Fideszt fikázó híreket?

Senki!

Az RTL Klubbon lement az aznapi "agymosó" hírek a Horthy-fasizmusról, és egyéb baromságokról, minek ezt mégegyszer végighallgatni a gyülin....

2014.06.12. 23:58:01

RTL még mindig nem tud híradót csinálni, egyszerűen bedurcizott és csapkod maga körül.
Én már évek óta nem nézem őket, valóban bulvárfost készíttettek, meg már eluntam, hogy mindennap születik egy cuki állatkölyök valamelyik állatkertben.

lavór 2014.06.13. 14:22:20

Jaj, alig várom, hogy elsötétüljön az ertéel, utána meg szépen sorjában a többi magyar adó...

Sexual Harassment Panda 2014.06.13. 14:32:21

Nem biztos .
Lehet Brüssel bekemènyìt, befagyasztanak pàr100 milliàrdis forràst,
aztán rögtön nem lesz reklàmadò.

Sexual Harassment Panda 2014.06.13. 14:49:15

@Lrdx: Ebben neked teljesen igazad van.
Az eunak meg vannak az eszközei hogy megfingassa viktort, de eddìg mèg nem èrte el az ingerkūszöböt, vagyis amikor igen, akkor vàltoztatott a vitatott törvènyeken.

CJKrisz 2014.06.13. 15:40:52

Az elsötétítés ellen is van kiváló módszer, mint ahogy tette azt már pár csatorna, akiknek elege lett az ORTT nevezetű gittegyletből. Egyszerűen külföldről lövik fel az adást, aztán lehet vergődni, meg osztani a büntiket. Tartassa be, ahogy tudja. :)
Egyébként az elsötétítéssel csupán az a baj, hogy a nézőt büntetik vele. A csatornát akkor büntetnék, ha kiosztanának nekik valamilyen jó vastag pénzbírságot. Ezzel szemben büntetik azt, aki nem is tehet arról, amit elkövettek. Nem mellesleg azt a szervezetet, aki bünteti, senki nem kérte, hogy védje a gyerekemet. Majd én megmondom a kölöknek, hogy mit nézhet meg és mit nem, ebbe más ne nagyon szóljon bele.

s 2014.06.13. 15:54:01

"Nem tudom, miben bíznak, de félek, a max. amit elérhetnek az, hogy viszonylag előnyös feltételekkel húzhatnak majd el a picsába."

Mikikém, hülye vagy, mint egy fasz, már megbocsáss nekem az őszinteségemért. Jelenleg az RTL Klub az egyetlen magyar csatorna, aki kertelés nélkül küldi el a kormányt a kurva anyja retkes picsájába. Én elfogadom, hogy nem a nép iránti hűségétől vezéreltetve, de ez mindegy is. Azt mondjad meg nekem, mi ez, ha nem egy piaci előny. Nincsen konkurencia, érted? Csak ők szolgálják ki ezt az igényt, és én ezt nem becsülném le üzleti szempontból.

A cél nyilván a barátinak kevéssé nevezhető RTL Klub pofájának a befogása lett volna. Elmondom, hogy kb. mi fog történni. A Bertelsmann csoport ezt az összeget nagyobb megrázkódtatás nélkül felköhögi, a kolosi kölök pedig - tegnap ott vigyorgott az atv műsorban olgával - hanyatt bassza magát egy bőrkanapén, kér egy cappuccinot, és megnézi, hogy azt RTL nézettsége hogyan lukasztja át az égboltot. Ennél könnyebb sétagalopp nem létezik ugyanis a számukra, egyedül kritizálnak egy balfasz kormányt, amivel a nézők többségét megnyerik maguknak. Mielőtt azzal jön valaki, hogy 2/3. Többen néznek tv-t, mint ahányan szavazni mentek. 40%-nem szavazott senkire, ebből kár azt következtetni, hogy azok is a fideszre szavaztak volna - mert ez egyébként elhangzott az mszp és a fidesz részéről is teljesen alaptalanul. LÓFASZT, MAMA. Ezeknek tele van a töke mindkettővel. Majd amikor a baráti tv2 nézettsége a béka segge alatt sem lesz, akkor leesik a gumitantusz orbánnak is. Tán csak nemhogy elbasztam volna? De bizony, csuti ramszesz, ezt (is) benézted, nem kicsit.

Az RTL most lett igazán helyzetbe hozva. A kormány egyedüli kritikusaiként a nézők jelentős részét magukhoz tudják csábítani. Azt mondhatnám egy kis cinizmussal,hogy az RTL programigazgatója nem is kolosi, hanem orbán, és nem csinálja rosszul. Annyi nézőjük lesz, hogy álmukban sem gondolták volna, kolosi meg elmehet Föld körüli útra kikapcsolódni.

s 2014.06.13. 15:59:58

"Miből tart a megszokott módon, jól kidolgozott indokkal, a mocsoktól eddig is agyon szennyezett nép érdekében elvenni a sugárzási engedélyt?"

A kormány eltette a koncessziós díjat. Ha az engedélyt elveszi, akkor vissza kellene adnia a pénzt is. Vagy a magyar üzletpolitika három hegyomlás vastagságú gránit pillére még mindig az, hogy:

1. Sok pénzt hozzál . . .
2. Egyedül gyere . . .
3. Ne üss vissza . . .

ob.szerver 2014.06.13. 16:20:38

@Sexual Harassment Panda:

"Az eunak meg vannak az eszközei hogy megfingassa viktort"

Pont ez az, hogy nincsenek. Amikor kitalálták az EU-t, majd később amikor beengedték a keleti sóhereket és - nyilván nem csak színtiszta önzetlenségből - elkezdték őket pénzzel tömni, nem gondolták volna, hogy lesz valaki, aki a markát tartja, de közben az ebédlőasztalukra szarik. Az euroszkepticizmus erősödése azonban változtatásra fogja őket ösztönözni. A kellemes összekapcsolása lesz a hasznossal, amikor elzárják a pénzcsapokat amivel pénzt takarítanak meg, és egyúttal kifogják a szelet az euroszkeptikusok vitorlájából. Ha ezt nem lesznek képesek ebben a ciklusban megtenni, akkor tényleg bukásra vannak ítélve.

Publius Decius Mus 2014.06.13. 16:32:16

@CJKrisz: Külföldi csatornát is simán lehet bűntetni, van is ilyen.

A románok már megvágták a magyar RTL-t jópárszor pornográf és egyéb dolgokért.

Na Ez Az 2014.06.13. 16:40:21

Piszok egyszerű amegoldás: valami indokkal kikerül az ingyenes csatornák közül, mert pl. "közkívánatra" beteszik helyette az m3-at, és máris bahhatja a nézettségét!

s 2014.06.13. 16:51:22

@Na Ez Az: "valami indokkal kikerül" Kik teszik ki, nagy fehér sámán? Akik abból élnek, hogy olyasmit tesznek nézhetővé, amiért pénzt kapnak? A fidesz 2/3 hamis ópiumától megszédülve el tetszik felejteni teljesen azt, hogy van üzleti környezet. Összefoglalva tömören ennek lényege, hogy fizetünk azért, ami érdekel, ezzel szemben leszarjuk azt, ami meg nem.

J.László 2014.06.13. 16:53:51

"...a választásokat eldöntő félbites többség úgy látja a világot, ahogy ő mutatja neki, ..."

Ha ez valóban így lenne, most háromharmada lenne a liberálbolisknak.

Ettől függetlenül az RTL-t már réges-régen törvénnyel kellett volna betiltani.

Na Ez Az 2014.06.13. 17:03:32

@s: Az ingyenesen nézhető csatornákat a szolgáltató a csatornáktól kapott díjért biztosítja ingyenesen, semmi köze a nézettséghez. (Ha nézettségfüggő lenne, akkor a közszolgálati nem lenne benne a csomagban!) Nekik üzleti szempontból mindegy, hogy eddig az RTL fizetett, ezután az állam fog. (A csatornák a földfelszíni kiépítettség alapján kerültek az ingyenes listába, de ez a digitális átállás után már csak "megszokás")

s 2014.06.13. 17:12:56

@J.László: "Ha ez valóban így lenne, most háromharmada lenne a liberálbolisknak."

Ha valóban nem lenne így, akkor orbáncigány ezt simán meghúzta volna a választások előtt. De nem húzta meg. Tán csak nem azért, mert félt attól, hogy mi van, ha mégis így van? A gyáva kisköcsög. Most legalább tudja, mitől is tartott.

J.László 2014.06.13. 17:14:28

@s:
Imádom, amikor cigányoznak a liberálfasiszták.

s 2014.06.13. 17:24:48

@Na Ez Az: "a szolgáltató a csatornáktól kapott díjért biztosítja ingyenesen"

Igen. A csatorna honnan veszi a pénzt? Kiszarja? Sokkal valószínűbb, hogy a reklámokért a hirdetőktől kapott pénzt adja a terjesztőknek. A reklám után viszont csak akkor kap pénzt, ha nézője is volt. Tehát a nagy nézettségű csatornák a csomagban vannak, amelyik után az állam kifizeti a terjesztés díját az adófizetők pénzéből (ún. közszolgálati csatornák, bár ezt manapság inkább csak gúnyosan lehetne mondani), azok is. A "valami indok" jól hangzik, csak ebbe páran anyagilag belerokkannak a terjesztők közül. Lehet persze ezt is az adófizetők pénzén kiköszörülni. Bár előbb-utóbb az adófizetők venni fognak egy 20 kg-os aszfalt bontó kalapácsot, és széjjelbasznak vele mindent. A Parlamentet, Sándor-palotát, meg a kurva anyja mocskos nagy faszát is. És nem fogom tudni azt mondani, hogy nincsen igazuk.

Na Ez Az 2014.06.13. 17:25:22

@J.László: Hogy fidiótaként (ha már olyan bőszen liberálfasiztázol) értsd is a kérést, az erre vonatkozott:

"Ettől függetlenül az RTL-t már réges-régen törvénnyel kellett volna betiltani."

Tehát: Megindokolnád?

Na Ez Az 2014.06.13. 17:29:43

@s: Mielőtt nagyon belelendülsz:
1. Az avatarom egy "ordító narancscsalád". Gondolod, hogy fidióta vagyok?
2. Gusztustalan amit a reklámadóval csinál Orbán (semmi sem történik náluk a tudta nélkül), de a realitást nézve írtam meg a "megoldást", nem pedig azért, mert tetszik!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.13. 17:31:45

kíváncsi lennék azokra a híradósokra akik eddig magasról tettek a saját szakmájuk elveire, de most hirtelen tényleges újságírói/riporteri feladatokhoz küldik ki őket vajh tudják e/emlékeznek e még, hogy mit is kell csinálni?!

Na Ez Az 2014.06.13. 17:34:33

@s: "Bár előbb-utóbb az adófizetők venni fognak egy 20 kg-os aszfalt bontó kalapácsot, és széjjelbasznak vele mindent."

Ne légy naív! Ha az RTL helyett holnaptól az m3 lenne, simán lenyelné mindenki!

(Ahogy azt is elfogadnák, ha a Tákolmány helyett holnaptól a Komunist kiáltvány lenne az alaptörvény. A fidióták még tapsolnának is neki!)

Na Ez Az 2014.06.13. 17:37:23

@s: Az ordenáréságod "baráti tűz"-nek tekintem!

s 2014.06.13. 17:43:21

@Na Ez Az: Rendben, főnök. Csak pár félreértést akartam eloszlatni. Nem lehet hatalmi szóval a csatorna kínálatot szabályozni, mert akkor az egész hálózat összeomlik. Arra meg páran felugranának a fotelból, tehát szerintem ez még a fidesz legrosszabb rémálmain is messze túl van.

s 2014.06.13. 17:44:50

@doggfather: Úgy láttam hogy igen. Ez olyan, mint a biciklizés. Egyszer megtanultad, sosem felejted el.

s 2014.06.13. 17:45:37

@Na Ez Az: Másként gondolom.

s 2014.06.13. 17:46:34

@Na Ez Az: :-)

Rád nem lőttem, akire meg igen, az meg is érdemelte. Egyébként tekintsd annak, aminek akarod.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2014.06.13. 17:50:38

@s: na figyu, nem véletlen, hogy mindenhonnan kitiltottak. mi elég lazán kezeljük a dolgot, de a másik kurvaanyázása itt sem játszik. baromi jófej vagyok, csak az ordenáré anyázós hozzászólásodat dobom egyelőre, de még egy ilyen és teljesen kibaszunk mi is. szállj magadba, látjuk, hogy vannak jó kommentjeid is.

s 2014.06.13. 17:53:17

@Hakapeszi Miki: Kösz, pajtás. Ez több, mint amit remélhettem.

Na Ez Az 2014.06.13. 17:55:57

@s: "Nem lehet hatalmi szóval a csatorna kínálatot szabályozni,"

Az ingyenes csatornákat nem a szolgáltatók biztosítják önként, hanem az állam diktál. Igaz, hogy fizet is érte, de dönthet úgy, hogy változtat a listán. Ha az RTL a fizetős csomagba kerül - márpedig most már a kiépített földfelszíni sugárzás leállítása után ennek semmi akadálya - akkor az jócskán odacsap a nézettségének, akármilyen csodás műsorokat is ad.

Még egyszerűbben: ezután csak a közszolgálati lesz csak ingyenes, és annyi.

Megismétlem: gusztustalan, de kinézem belőlük!

shwarcz bácsi 2014.06.13. 18:38:01

az rtl klub egy dolog, dehogy lázár kinyírja a fővárost .... pestiek ezt meddig hagyjuk?

shwarcz bácsi 2014.06.13. 18:43:02

@J.László: tudod ez olyan, mint amikor a volt kommunista párttagok,kiszesek, besúgók és ügynökök, ma polgári demokrata keresztény konzervatív nemzetvédő hazafinak hívatják magukat ...

J.László 2014.06.13. 18:46:22

@shwarcz bácsi:
Figyelj Schwarcz. Ti semmiből sem tanultok? Ez is egy fajtajelleg nálatok? Csak idén már kétszer buktatok ezzel a mantrával akkorát, mint Rottenbiller.

nevetőharmadik 2014.06.13. 18:48:37

@doggfather: Hát megnézve Szellő István szerdai felkonfját Mészáros Lőrincről szerintem kifejezetten élvezik. Egyszerűen érezni lehetett, hogy felszabadultan, izgalommal a hangjában mondta a mondókáját, afféle "erre basszatok gombot, köcsög" kulturált verziójában.

viragimado 2014.06.13. 19:06:26

Álljon meg a menet!!!! Mitől sérül a sajtószabadság, ha nem lesznek idióta reklámok? Van normális ember, akinek hiányoznának? Milliárdos bevételekről beszélünk, miért baj, ha adónak utána, ha mi a pár tízezres jövedelmet is leadózzuk?
Sem a tévében, sem a nyomtatott sajtóban, de főleg az Internetes honlapokon nem bírom a reklámokat, főleg ami villog, jön-megy!
Ha érdekel valami megkeresem, de nem akarok állandóan kéretlen reklámokat látni!!! Én nem adóztatnám, én betiltanám.

viragimado 2014.06.13. 19:10:29

@Na Ez Az: hol ad az RTL "csodás" műsorokat?!!! Két nézhető dologt talán találok a műsor kínálatában, de többet biztos nem! Ugye nem a "valóság" showira, vagy a saját készítésű napi sorozataira gondolsz? Nézhetetlenek! Nem jobbak a fiók csatornáik sem, és ez pont igaz a TV2-re is.
Egyre több csatornát indítottak, hogy minnél több reklámot tudjanak leadni, amiből a milliárdos bevételük van, de nézhető műsor egyiken sincs.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.13. 19:10:50

@J.László:

"Csak idén már kétszer buktatok..."

Csak most már nem tudjátok folytatni a totális hazudozást, mocsokfidesz-görény módra. Tudod, annak idején a

- kommunisták
- fasiszták

pontosan hozzátok hasonló sikereket értek el a síkhülye, széthazudott agyú seggfejeikkel, most viszont egy kicsit fordult a kocka. Mostantól csak magatokat okádhatjátok szájba, tudom hogy élvezitek, de a nagyja nép kevésbé imádja a narancsfost.

Lázár, Orbán, Rogán, Mészáros: Tolvajok Klubja.

FIDESZ.

viragimado 2014.06.13. 19:18:23

@s: az RTL klub, mint a kormány kritikusa?!!! Vicc!! Ők is a piacból élnek, tesznek rá magasról mi történik, a lényeg a nézettség, meg a reklám bevétel. Ez nem jótétemény csatorna, hanem kereskedelmi!!! :))

Larry Silverstein 2014.06.13. 19:20:42

Az RTL helyre lesz téve, ahogy kell.

viragimado 2014.06.13. 19:21:53

Anyám borogass!!! Ebben az országban alig van pár ember, aki észre veszi, hogy semmi féle VALÓDI politikai ellentét, nincs odafent?!! Üzletfelek a "nagyjaink", azonos érdekekkel, ami a tömött bankszámlát jelenti. Tök mindegy milyen "színben" vannak jelen. Az ország megosztása az érdekük, és nem az, hogy az emberek összefogjanak az ÖSSZES politikus ellen!! És mi ennek tökéletesen eleget is teszünk. Egymást marjuk, ahelyett, hogy mindent elzavarnánk!

♔batyu♔ 2014.06.13. 19:22:20

Nagyon helyes. Orbán az állam, aki az adófieztők érdekét nézi, mihamarabb integrálnia kell ezermillió cigányt, jobbítani kell a nép körülményein, különben nem választják meg.

Az RTL pedig csak egy külföldi cég, aki elárasztja azzal a médiát, hogy a "szabadságáért" harcol.

Fizesse az adókat, ahogy mindenki más is, vagy tűnjön a picsába. Igen, az extra adókat is.

viragimado 2014.06.13. 19:27:51

@♔batyu♔: az RTL csak a pénzéért "harcol" semmi más nem érdekli. Bár szerintem nyugodtan ki is vonulhat, kár nem érne minket, az tuti.

viragimado 2014.06.13. 19:32:46

De most komolyan, tényleg nem értem! Van valaki, aki nem utálja a postaládánkba betömködött reklám halmokat?! Vagy azt, hogy vsz egy lapot (nem bulvárt, valami rendesebbet), és abban is minden oldalon őt marhára nem érdeklő reklámokat lát? Mennyi papírt pazarlunk el használhatatlan baromságokra? Rendszeresen harcolunk azért, hogy ne kelljen válogatni a leveleinket a postaládából kiszedett halomból, mint egy modern Hamupipőkének. Igen kevés eredménnyel!! Azt nem bánthatjuk, aki betszi, mert ő csak a munkáját végzi, a munkaadójának meg szerződése van, hogy POSTALÁDÁKBA tegyék a reklámokat. Szívem szerint bűntetném a reklámozókat!

Larry Silverstein 2014.06.13. 19:33:12

@viragimado: A népek nagy kapitánya remélem okosabb ennél.

Mindenkit annyira kell megvágni, hogy jusson is maraggyon is. Szóval ahogy a bankokat, közmüveket.

kolossi-t meg picsán lehet rúgatni az RTL tulajokkal mint sálingot, egy kennelben nevelődtek ki. A tulajok nyilván értenek az úriemberek nyelvén.

Larry Silverstein 2014.06.13. 19:36:32

@♔batyu♔: a vezénylő tábornok úr mindig is tudott előre gondolkodni.

A hajlékony oldal orosz tankok híján kit tudna most behívni felszabadítani minket? Pénzmosodásokat meg agymosodásokat.

Jól megadóztatva ezeket a szektorokat, nem jönnek majd még többen, még Gyurcsány feri 2 szép szeméért se.

Na Ez Az 2014.06.13. 20:01:39

@viragimado: "Szívem szerint bűntetném a reklámozókat!"

Te érted is, hogy mit írsz, vagy gondolkodás nélkül, indulatból vered a billentyűt?

A kereskedelmi TV-k a reklámbevételekből élnek. (Az előfizetési díjak nagy része a KTV társaságoknál marad, ők abból működnek.) Ha nagy a nézettség, drága a reklámidő, sok a reklám, nagy a bevétel, nagyobb a nyereség. A NYERESÉG után MOST IS adót fizetnek.

Ha a BEVÉTELT adózzák meg, akkor kevesebb marad a műsorokra, szarabb műsorok lesznek, csökkenni fog a nézettség, ezért csökkenni fog a nyereség után fizetett adó, majd később maga a reklámbevétel is, így az utána fizetett adó is.

Ha azt hiszed, hogy a kormány ezt nem tudja, akkor qrvára tévedsz. NEM az adóbevétel növelése a cél!

Szerinted akkor mi?

(Egyébként a reklám ellen már régen használható a csatornaváltó! Van miből választani. Valamiért ez a piszok RTL a legnézetteb!))

Larry Silverstein 2014.06.13. 20:12:20

@Na Ez Az: 'Ha a BEVÉTELT adózzák meg, akkor kevesebb marad a műsorokra, szarabb műsorok lesznek'

- érdekes még a 100adannyi reklámértékü M2-n is jobb müsorok vannak. Mi az hogy szarabb? Minnél? ÉNBP-nél?

'csökkenni fog a nézettség, ezért csökkenni fog a nyereség után fizetett adó'

- no olyat nem fizettek, mer nem volt nyereség

+ a bankokat + közmüveket is pont annyira adóztatták meg hogy mind bátran ittmaradt - így is kell

'NEM az adóbevétel növelése a cél!

Szerinted akkor mi?'

Nemtom. Ha mellékhatásként a magyarok már nem európa legtöbbet TVző nemzete lesznek, ahhoz külön gratula a vezénylő Tábornok Úrnak!

Publius Decius Mus 2014.06.13. 20:23:12

Érdekes, hogy a progresszív adót szeretnék a hétköznapi embereknek, mert igazságos lenne szerintük, de maguknak nem, mert az a szólásszabadság halála.

Igen? Szerintem meg így pont jó lesz.

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 20:24:37

@viragimado: te ugye alkalmazott vagy? Nem bántásból kérdezem, komolyan!

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 20:29:11

@J.László: "fajtajelleg" :))) ez jó! :))) imádom az ilyen irigy kis sutyerákokat, akik tényleg szívből hiszik, hogy az ő felmenőik között nincs zsidó. Elkeserítelek, ebben a kis kárpát-medencei olvasztó tégelyben neked is jutott, szóval ne zsidóz te kis buta :))))

sanyix 2014.06.13. 20:35:56

@Na Ez Az: "Egyébként a reklám ellen már régen használható a csatornaváltó!" nem igazán, ugyanis a tv adók szeretik összeszinkronizálni a reklámblokkokat. Bárhova kapcsolsz, úgy is reklám lesz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.06.13. 20:36:21

@lavór:

"Jaj, alig várom, hogy elsötétüljön az ertéel, utána meg szépen sorjában a többi magyar adó..."

Egyszerűbb, ha eladod vagy csak nem kapcsolod be a tévédet. Nekem már kb. 10 éve nincs tv-m és nem hiányzik.

@Na Ez Az:

"kevesebb marad a műsorokra, szarabb műsorok lesznek"

Én ugyan nem nézem az RTL-t (sem), de ahogy hallom a véleményeket, ennél rosszabb már nehezen lehet a műsor.

Na Ez Az 2014.06.13. 20:37:38

@Larry Silverstein:
"- érdekes még a 100adannyi reklámértékü M2-n is jobb müsorok vannak."

Érdekes: az m2 nézettsége majdnem tizede az RTL nézettségének!

"- no olyat nem fizettek, mer nem volt nyereség"

Tavaly az RTL klub kb 10 milliárd nyereségadót fizetett, annyit, amennyit MOST a kormány a reklámbevételekből tervez!

"+ a bankokat + közmüveket is pont annyira adóztatták meg hogy mind bátran ittmaradt - így is kell"

Ezt máshol megvitathatjuk, de nagyon nagy tévedésben vagy, ha azt hiszed, hogy ez megérte!

Szerinted mi lehet a cél akkor, ha a magyar reklámpiac mindössze tizenöt százaléka jut az RTL-nek, ám a reklámadó ötven százalékát nekik kéne befizetnünk, ami nem egyenlő az arányos közteherviseléssel!

Ha azt mondod, hogy a "kulturált filmnézés érdekében a reklámok csökkentése", akkor körülröhöglek, mint amikor a trafiktörvénynél is a dohányzás visszaszorítása volt a cél!

"külön gratula a vezénylő Tábornok Úrnak!"

Tudod mit! Felejtsd is el, amiket írtam, úgysem érted, mert szolga vagy! Nem a munkádban, hanem lélekben!

Larry Silverstein 2014.06.13. 20:43:53

@Zoli Weber Kettle: Vannak ám itt nemesi származásúak 1 páran.

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 20:44:58

Azt az egyet nem értem: akinek nem tetszik, az mé' nem kapcsol el? Én is néha odatévedek a hírtv-re, általában nem tetszik, amit látok, ezért elkapcsolom. Nem akarom ezért megszüntetni, bezárni, sóbal behinteni a helyét, mert gondolok arra, hogy másnak meg az tetszik.

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 20:45:53

@Larry Silverstein: ja, persze, Horty lovának a leszármazottai, mi? :))

Na Ez Az 2014.06.13. 20:47:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Én ugyan nem nézem az RTL-t (sem), de ahogy hallom a véleményeket, ennél rosszabb már nehezen lehet a műsor."

Én csak elvétve néztem az RTL-t egy-egy film kedvéért. Az agyament műsorokról (azt sem tudom, melyik hol van,) csak hallottam, (Barátok közt, Való világ, Ének iskolája, Mónika, Balázs, stb.) csak hallottam, egyet sem nézek, és itt jön a lényeg:

ELKAPCSOLOK!

Ugyanakkor tudomásul veszem, hogy pl. az RTL nézettsége - az általam minősíthetetlen műsorainak ellenére - a legnagyobb. És? Nem zavar.

Ami zavar jelen esetben ez az eljárás: egy cég BEVÉTELÉT adóztatják meg a NYERESÉG utáni adózásán túl, mindenféle mondvacsinált indokkal, mert "2/3-unk van, le vagytok sz@rva!"!

Larry Silverstein 2014.06.13. 20:50:31

@Na Ez Az: 'Tavaly az RTL klub kb 10 milliárd nyereségadót fizetett, annyit, amennyit MOST a kormány a reklámbevételekből tervez!'

hogyne

'Ezt máshol megvitathatjuk, de nagyon nagy tévedésben vagy, ha azt hiszed, hogy ez megérte!'

láttam a fizetési csekkem meg a rezsiszlákat

'mi lehet a cél akkor, ha a magyar reklámpiac mindössze tizenöt százaléka jut az RTL-nek, ám a reklámadó ötven százalékát nekik kéne befizetnünk, ami nem egyenlő az arányos közteherviseléssel!'

- kezdjük azzal hogy ezek az RTL számai, aki hazudik. Az arányos közteherviselésről meg mindenkinek saját véleménye lehet. Szerintem az az arányos ha a külföldi tulajdonú összes TV 10x-es adót fizet. Ez igen méltányos.

'Ha azt mondod, hogy a "kulturált filmnézés érdekében a reklámok csökkentése", akkor körülröhöglek, mint amikor a trafiktörvénynél is a dohányzás visszaszorítása volt a cél!'

- a dohányzás is visszaszorult (WHO elismerés,kitüntetés az eredménynek), mega szerencsejáték is. A Tábornok Úr tudja, meri, teszi. Persze nem ez a direkt cél, de ez a jótékony mellékhatás.

Na Ez Az 2014.06.13. 20:50:58

@sanyix: "Bárhova kapcsolsz, úgy is reklám lesz."

Az egy csoporthoz tartozó adóknál. Ott még ráadásul sinkronban is fut. Válassz olyant, amelyik egy másik céghez tartozik.

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 20:50:59

@Na Ez Az: Na pont erről beszéltem két kommenttel feljebb! Köszönöm! Örülök, hogy nem velem van a baj és más is így gondolja :)

viragimado 2014.06.13. 20:55:27

@Na Ez Az: nos, könyvelő vagyok, pontosan tudom, hogy lehet veszteségesre könyvelni egy céget, ami valójában nyereséges :))) Egyik kertévé sem a filmekre fordítja a teljes bevételeit, ilyen műsorok, amiket látni lehet, fillérekbe kerülnek, egy részüket csatoltan, ingyen kapják. Ennél szarabb műsorok már nem nagyon lehetnének. RTL-re csak véletlenül tévedek, mivel már jó ideje nézhetetlen. Én tuti nem vagyok a nézettségi mutatójukban :))
Most őszintén, mi a fenének kell kapcsolgatni? Te ennyire imádod a reklámokat, hogy így véded őket?

viragimado 2014.06.13. 20:55:56

@Zoli Weber Kettle: fogalmam sincs ez miért fontos egy véleménynél?

viragimado 2014.06.13. 20:58:40

@Zoli Weber Kettle: nem a tévéket gondoltam megszűntetni, csak a reklámokat. Az is csak a butítás része. Nincs rá szükség. Már prsze van, a reklámoztatónak, de nekünk nincs rá szükségünk. Felesleges.

Na Ez Az 2014.06.13. 21:01:07

@Larry Silverstein: "láttam a fizetési csekkem meg a rezsiszlákat"

Szerinted akkor ezt ki fizeti?
444.hu/2014/06/09/bejott-az-allamositas-es-a-rezsicsokkentes-milliardos-veszteseget-csinaltak-egy-ev-alatt-a-vizmucegek/

www.delmagyar.hu/szeged_hirek/adoforintokkal_tamogatja_az_allam_a_rezsicsokkentest/2365464/

miezacirkusz.blog.hu/2014/02/11/miert_lapulnak_az_igazsag_jobboldali_bajnokai

hvg.hu/gazdasag/20130918_Megint_kompenzalni_kell_a_tavhoszolgaltat

Bizony, ezt is mindet Te fizeted, mert a kormánynak nincs pénze, csak az amit adóban beszed! Lehet, hogy gázzal fűtesz, a 2010-es ár 56%-al megemelt árából kaptt 15%-os rezsicsökkentéssel, meg még a távfűtő művek kompenzálását is, pedig nincs is központi fűtésed.

De te fidióta vagy, aki hálásan béget és "boldogan dagonyázik a diktatúra pocsolyájában, röfög és zabálja a moslékot, és nem akar tudni róla, hogy le fogják szúrni."

viragimado 2014.06.13. 21:02:32

@Na Ez Az: "
Ami zavar jelen esetben ez az eljárás: egy cég BEVÉTELÉT adóztatják meg a NYERESÉG utáni adózásán túl"
a nyereség már egy manipulált adat, koránt sem a valóságot tükrözi, hidd el igen jó könyvelőik vannak, tudják a dolgukat. A bevétel megfogható, valós adat.
Angliában a szerencsejátékok teljes BEVÉTELÉT adóztatják meg, és az az adó műemlékvédelemre megy. Ott sem a nyereséget adóztatják.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.13. 21:03:01

@Larry Silverstein:

"a dohányzás is visszaszorult (WHO elismerés, kitüntetés"

A WHO elismerésért 20 millió lobbipénzt fizettek a te és az én adómból, szóval helyén kezelendő.

Ugyanolyam mocsokfidesz hazugság, mint a többi, mint az Orbán-féle okádék hazugság az arányos közteherviselésről, és egyéb orbánfos maszlagok, amikkel egybites síkhülye fideszbirkák etethetők.

Közben Mészáros Lőrinc és a Fideszgörények mindent lerabolnak és lerombolnak.

Tolvajok Klubja.

Fidesz.

Lázár János, Rogán Antal, Orbán Győző, Mészáros Lőrinc, Habony Árpád, Fickelsteint, Bierbaum, és az összes többi homokos izraeli gyűlölködő tanácsadó-fasz-kloákanyílás.

Larry Silverstein 2014.06.13. 21:04:13

@Na Ez Az: Persze hogy ezeket is én fizetem. Csak így is jobban járok.

Ezért is szartam az Összefosásra.

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 21:05:23

@viragimado: Nem fontos, csak mivel alkalmazott vagy, érthető, hogy nem érted a reklám célját és fontosságát egy cég szempontjából. És ez még csak nem is a kapitalizmus sajátja, ha éltél az átkosban, emlékezhetsz, hogy ott is voltak reklámok. Igaz csak 3 termék volt elérhető, de annak is kell a reklám. :) Ha saját céged volna, akkor a méretétől függetlenül reklámoznád, mert különben nem élnél meg. Hogy miért? Mert az emberek nem tudnának róla, hogy mivel foglalkozol, miért jó az neki és hol ér el téged. Amúgy ha csak nem vagy köztisztviselő, akkor a te céged is reklámozza magát és a nap végén te is ebből élsz (bár mostanában annyi minisztériumi közérdekű közlemény ment a tv-ben és az újságokban, hogy már ez sem igaz ebben a formában).

Larry Silverstein 2014.06.13. 21:05:35

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?: Érdekes a választók meg a fidesznek hisznek, nem az Összefosásnak.

viragimado 2014.06.13. 21:06:36

@Na Ez Az: hidd el, ha nem lenne nyereséges az energia szolgáltatás, senki nem csinálná. Ugye te sem gondolod komolyan, hogy el kell hinni ezen cégek sirámait? Van egy gázszolgáltató cég, és tavaly az adózási változások miatt ki akart vonulni az országból (nem magyar a tulajdonos), aztán jé.. mégis itt maradt, fizetve a magas adót. Még így is megérte neki maradni. Mi el sem tudjuk képzelni az ő valós bevételeiket!! A nyereség meg már, mint írtam könyvelési manipuláció.

level 1 2014.06.13. 21:07:26

@Larry Silverstein:

Azt röhögöm bennetek, hogy egész munkás életetekben Kádár prolijai voltatok, május 1-én az elsö sorban vonulva nyaltátok a seggét.

Ma lúzer nyuggerként meg a suttyó dzsentrire váltottatok. A seggnyalás nem maradt abba (mert ez a lényetek), csak a kommunista segg tulajdonosa változott.

Egyébként rólatok közröhej fidiótákról (te, batyu, J. László és a többi elmebeteg) mindig úgy képzelem el, hogy amikor nekiültök a klaviatúrának, akkor Bocskai dresszt húztok magatokra, kitesziktek magatok elé a Nagy-Magyaroszág térképet, majd az mp3-ban rákapcsoljátok a magyar Himnuszt. Aztán ebben a transzban röhögtettek meg minket a 25 IQ-s hozzászólásaitokkal.

Gyorgy Nagy 2014.06.13. 21:09:55

Egy diktátor a diktaturában mindent megtehet! Vagy mégsem? Hajrá RTL. Végre egy tiszteséges hiradó.
A SZAR lözszolgálati (78milliádba kerül az adófizettöknek )csak termelési sikereket és hatalmas seggnyalától áll.

Na Ez Az 2014.06.13. 21:12:36

@viragimado: "nos, könyvelő vagyo"

Az általad leírtak alapján ezt erősen kétlem!

"Egyik kertévé sem a filmekre fordítja a teljes bevételeit,"

Persze hogy nem! Ha könyvelő lennél, ilyent le sem írnál! Abból fizeti az infrastruktúráját, a dolgozóit, a működési költséget, és ha még nyereséges is, akkor a nyereséi adóját is!

"nem a tévéket gondoltam megszűntetni, csak a reklámokat."

Még egyszer leírom: A kereskedelmi TV-k bevétele a reklámokból származik! Ha nem lenne reklám, akkor előfzetési díjat kellene fizetned. Ahogy pl. a HBO-nak, akinek a KTV szolgáltatási díjon FELÜL fizethetsz, ha nézni akarod!

"Te ennyire imádod a reklámokat, hogy így véded őket?"

Imádja a jófene! Külön bosszant a reklámok megnövelt hangereje! Ugyanakkor tudomásul veszem, hogy "valamit-valamiért".

És még egyszer: el lehet kapcsolni!

viragimado 2014.06.13. 21:13:05

@Zoli Weber Kettle: Nem vagyok ám sült idióta, pontosan tudom mire kell a reklám, mivel igen sok azonos termék van, és mindenki a sajátjára szeretné felhívni a figyelmet, és ugye a reklám (bizonyos szinten) "fogyasztásra", vásárlásra ösztönöz, ami a cégnek bevételt eredményez.
A gondom az, hogy akkor is van reklám, ha nem akarjuk, erőszakosan nyomulnak, nagy részük siralmasan rossz ráadásul, azt már említettem hogy unom, hogy telerakják a postaládánkat.

Erre való ma már az Internet. Soha nem vásárolok reklám alapján, főleg mivel sok termék, amit használok, nem is reklámozott. Ha szeretnék venni valamit, megkeresem. Ha valami információ kell, írok a cégnek. Érdekes, eddig mindent megtaláltam, amire szükségem volt.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.13. 21:14:38

@Larry Silverstein:

"Érdekes a választók meg a fidesznek hisznek"

Akik a Fidesz hazugságának hisznek, azokkal nincs semmi dolgom.

Akik viszont nem segghülyék, azokkal érdemes és lehet számolni, és nekik szól az IGAZSÁG, amit most az RTL Klub felvállalt.

(A többi fideszbirka bégessen csak nyugodtan Orbán seggnyaló csicskáinak a narabcsfosos hazugság-dágványában, élvezzék a büdös meleget és a szart, ami folyik a fideszgörények pofájából.)

viragimado 2014.06.13. 21:18:32

@Na Ez Az: nem szokásom hazudozni, könyvelő vagyok. Azért írtam, amit írtam, mert valaki írta, hogy ha kevesebb bevétele marad a kertévének, kevesebb jut műsorokra. Mintha ezen múlna! A tévé (média) butító eszköz is, ami mindig jó hatalmi eszköz (régebben a vallás volt ez, ma a kettő együtt)

Na Ez Az 2014.06.13. 21:18:42

@viragimado: "hidd el, ha nem lenne nyereséges az energia szolgáltatás, ... mégis itt maradt, fizetve a magas adót."

Mert felemelték a nem lakossági ügyfeleknek a szolgáltatási díjat!

"Még így is megérte neki maradni."

Nekik megérte, mert pl a pék megemelt rezsikötségét is Te fizeted!

Mint itt is:
miezacirkusz.blog.hu/2014/02/11/miert_lapulnak_az_igazsag_jobboldali_bajnokai

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 21:19:53

@viragimado: Értem. Szóval te megtalálsz mindent a neten, tehát az, aki nem tud ráguglizni arra, ami kell neki, vagy nem az interneten tölti az életét (mint pl.a nejem), az dögöljön meg, mert TE mindent meg tudsz találni a neten. Király. Éljen az egyenlőség!

viragimado 2014.06.13. 21:21:32

@Na Ez Az: "Ugyanakkor tudomásul veszem, hogy "valamit-valamiért".
Túl sok mindent tudomásul veszünk, ezért tartunk itt, ahol tartunk. Én szeretek szólni, ha nem tetszik valami, és nem "tudomásul venni".

Na Ez Az 2014.06.13. 21:26:57

@viragimado: "A tévé (média) butító eszköz is, ami mindig jó hatalmi eszköz (régebben a vallás volt ez, ma a kettő együtt)"

NA LÁTOD! Tudja ezt Orbán is, EZÉRT kell neki a legnézettebb adó, amelyik még ráadásul képes kritikusan is szólni a kormányról!

Orbáné az összes közszolgálati TV adó, beállította asorba a TV2-t, már csak az RTL lóg ki belőle.

A KDNP (a szarabbikkal együtt) meg tapsol hozzá!

viragimado 2014.06.13. 21:28:07

@Zoli Weber Kettle: szerintem aki tévés reklámot lát, az Internethez is hozzáfér. Az okostelefonokról nem is beszélve. Csak nézz körül,szinte minden embernél látod.
Én sem töltöm a neten az életem (kb. ha 7-8 hónapja szóltam hozzá valamihez itt a neten), de az elektronikus adóbevallások miatt is van netem, meg az egyik lányom más országban él, és velük is így tartjuk a kapcsolatot leggyakrabban.
Ha keresek valamit, akkor nagyon jó. És bocs, de tuti nem a reklám fogja megmondani nekem mit vásároljak.
Vásárlásban eléggé maradi vagyok, szeretem megnézni, megfogni, megillatolni, elolvasni mi van benne, kiválasztani, amit hazahoznék. Ha 10 féle van az orrom előtt, akkor ott eldöntöm. Ehhez sem kell reklám.

viragimado 2014.06.13. 21:32:09

És a legjobb reklám, ha jó egy termék, egy szolgáltató, mert akkor igen jól terjed ismerettségek útján is a híre, hogy érdemes megvenni, használni, szolgáltatást kérni tőle.
A reklámok jó része egyébként hazugság. Tisztelet a kivételeknek.

komplikato 2014.06.13. 21:34:23

@SmittyB: "RTL még mindig nem tud híradót csinálni, ..."
Én jó ideje NEM nézek tévét, de amit addig láttam és amiket most hallani és olvasni, azok alapján ki a fene tud? Vagy a jó pénzért legyártott kormányzati agitprop megfelelő színvonalú legyártása annak számít? Vagy ellen oldalion az ATV? Nekem pont olyannak tűnik az összes csatorna mint pl. a magyar "filmgyártás", egy kehes döglődő állatorvosi ló. Nem mint ha írott sajtó jobb lenne, a hazai híroldalakról meg vagy jót vagy semmit.

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 21:38:59

@viragimado: értem, tehát továbbra is: neked nem tetszenek a reklámok, tehát nem kellenek, ugye? Nem mondtam, hogy nem fér hozzá, azt mondtam nem szereti. Persze ő ezért nem akarja betiltani a netet... Amúgy pedig azt írod, nem nézed az rtl-t, csak ritkán. Akkor viszont végkép nem értem, hogy mit érdekel a reklám és miért zavar?!?!

Na Ez Az 2014.06.13. 21:39:28

@viragimado: "Túl sok mindent tudomásul veszünk, ezért tartunk itt, ahol tartunk. Én szeretek szólni, ha nem tetszik valami, és nem "tudomásul venni"."

Látom, csak nem érted! A kereskedelmi TV-k BEVÉTELE a reklám! Ha szar a műsor, akkor alacsony a nézettsége, ezért kevés a reklámbevétele. Ha olyan műsorokat csinál, amelyeknek nagy a nézettsége, akkor drágább a reklámidő, ezért nő a reklámbevétele.

Ezen a vonalon egyensúlyoznak a kereskedelmi TV-k, ezt sikerült a RTL-nek eltalálnia, (ezért nagy a nézettsége,) a TV2-nek pedig nem. És ez független attól hogy NEKED mi a véleményed a műsorok színvonaláról, a reklámokról. Az a lényeg, hogy az a sok birka, aki az RTL nézettségét adja, elégedett legyen.

Ez az, amit tudomásul kell venned, akár tetszik, akár nem! Szólhatsz érte, de SENKIT sem érdekel! (Sok lúd disznót győz!)

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.13. 21:44:07

@Gyorgy Nagy:

Ez is mekkora poén volt a Felcsúti Polgármester Budapesti Szarmunkájáról szóló tudósításban (ez a KÖCSÖG is miafaszt keres itt Pesten, menjen a kurvannyába a parasztramszesz Orbánseggnyaló):

- "Halló, Csatornázási Művek?"

- "Nem, ez a Fidesz Frakció"

Bazmeg, aztaleborult, tetves édesanyjukat, a mocskos hazug TOLVAJ FIDESZGÖRÉNYEKNEK, mekkora pofájuk van már, hogy nem rohad le a bőr a retkes arcukról...:))

viragimado 2014.06.13. 21:46:39

@Zoli Weber Kettle: reklám nem csak náluk van, nem csak az RTL-ről beszélünk, hanem a REKLÁMRÓL. Bárhol vagy eléd tolakszik. Közlekedés közben, otthon, olvasás közben, rádiózás közben, szóban, írásban, látványban. Mindig, mindenhol. Te lehet ebből élsz, de hidd el, az embereket nagyon idegesíti, zavarja. Egy "szint" az, amelyik reklámokat néz, meg olvas! Ráadásul nemis a vásárló képes réteg.

komplikato 2014.06.13. 21:47:07

@viragimado: "Álljon meg a menet!!!! Mitől sérül a sajtószabadság, ha nem lesznek idióta reklámok?"

Ne játsszuk már el, hogy ki tud nagyobb hülyét megjátszani. :D
Nyilván a reklámok mindenkit idegesítenek, az is idegesítő ahogy nálunk egyre nagyobb a reklámok aránya. Ez alapján ki ítélné el nézőként ezt az adót? Nyilván senki aki normális. Ráadásul a kereskedelmi tévék színvonala folyamatosan zuhan (az RTL/TV2 imho meg eleve gáz volt mindig is), ezért egyre többen inkább internetről szerzik a néznivaló anyagot, aki még nyelveket is tud, az dúskálhat itthon sose volt műsorokban is.
De.
Annyira meg senki, SENKI nem lehet hülye, hogy megegye az egész "de igenis a szemét multi csatorna fizessen sok adót a sok reklámszemét után" baromságot, amikor tök egyértelműen a kormánypárti (beleértve a frissen eistandold TV2-t is!) nem fog annyira nagyon fizetni, csak az RTL. Véletlenül pont az a csatorna, aminek ugyan tök gát a híradója, de ellentétben a többi szerencsétlennel nem a kormányzati kamu sikereket hangoztatta, hanem pl. riportokat a szegényekről, hajléktalanokról, vagy kiürülő városrészekről ahonnan már külföldre ment aki tehette ...

viragimado 2014.06.13. 21:48:21

@viragimado: a nem is külön, csak egybe sikerült :))

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.13. 21:51:58

@viragimado:

"Mitől sérül a sajtószabadság, ha nem lesznek idióta reklámok?"

Akkor az én adómból adjanak az RTL Klubnak is 80milliárdot, mint a Fideszgörény-seggnyaló M1-nek, és akkor nem fog sérülni a sajtószabadság.

Miafaszom alapon költenek majdnem százmilliárdot görénypropagandára, ki engedte meg ezeknek a hazug mocskoknak, Obersovszkynak és a többi seggnek??? Milyen alapon kapnak pénzt az ÉN PÉNZEMBŐL???

viragimado 2014.06.13. 21:52:44

@komplikato: az egyértelmű miért került a veszteséges leírható rész a törvénybe, ezt senki nem vitatja.
De a sajtószabadság akkor sem a reklámot jelenti. És nem hinném, hogy az RTL ilyen riportjait sokan néznék. Ha azt akarná, akkor főműsoridőben adná azokat, de nem ezt teszi. :)) És az is csak politika, parasztvakítás. Tök mindegy, hogy kormánypárt, vagy ellenzéki párt csinálja (bár, mint írtam ellenzék igazából nincs, mert üzleti összefonódások vannak).

viragimado 2014.06.13. 21:54:31

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?: egyáltalán bármi ilyesmire BÁRKI, bármelyik párt, bármikor milyen jogon adott bárkinek a MI pénzünkből? Én inkább így kérdezném, mert egyik párthoz sem köt semmi.

komplikato 2014.06.13. 21:55:31

@viragimado: Mostanában a YouTube-on pofámba tolt hirdetéseken mérgelődtem, pedig ha jól tévedek (még) van mód a letiltásukra. Viszont ezek a most már magyar reklámok juttatták eszembe, hogy itthon a reklámokkal nem csak a számuk a baj, hanem a minőségük is sz*r. Simán a legalja színvonal jut csak el ide, nem értem miért. utána az ember megnéz egy jobb reklámokból vagy viccesekből való gyűjteményt és rácsodálkozik, hogy van szórakoztató és okos reklám is. Messze, messze egy másik galaxisban. Az a pár betéved reklám se ússza meg, mivel itthon ugye a kis nézettség, ár, stb. arányok miatt olyan csonkára és értelmetlenre vágják a 30-120 másodperces reklámokat, amitől még az átlag pocsék mosópor reklámnál is rosszabbak lesznek.
Elnézést az OFF miatt és szigorúan egy hozzá nem értő panelproli magánvéleménye csak.

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 21:56:29

@viragimado: "Egy "szint" az, amelyik reklámokat néz, meg olvas! Ráadásul nemis a vásárló képes réteg." Írod ezt, miután mondtam, hogy a feleségem reklámokat néz és nem szereti a netet. :)))

Most kicsit prosztó leszek, de talán csak ezen a nyelven értesz: Egy szaros kis könyvelő, akinek még annyi esze és tehetsége sem volt, hogy saját irodát nyisson, azt mondja a nejemre, hogy ő csak egy "szint" és ráadásul NEM IS (FYI: külön írják) a vásárlóképes réteg. Kicsi szívem, hidd el, hogy ő többet költ egy hónapban, mint a te fizetésed, szóval gondolom ezt a szintet magad fölé helyezed :)))) Amúgy pedig nem hiszem el, hogy az embereket idegesíti, mert ha annyira idegesítené őket, akkor nem néznék a tv-t, mint ahogy te sem (legalábbis ezt állítod, bár nem tudom, hogy akkor honnan tudod, hogy annyi reklám megy). Szóval a kérdés továbbra sem az, hogy TE szereted a reklámokat, vagy sem, mert ezt konkrétan rajtad kívül mindenki leszarja. :))))

viragimado 2014.06.13. 21:59:00

@komplikato: nagyon is jó vélemény, egy-egy jó reklámot én is láttam már, bár egyik sem magyar volt. Én nagyon rossz alany vagyok a reklámok szempontjából, mert ha látok is egyet, és esetleg teszik, a törénetét megjegyzem, de utána fogalmam sincs mi volt a termék :)))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.06.13. 22:00:25

@viragimado:

"De a sajtószabadság akkor sem a reklámot jelenti."

Persze, de ha a sajtót megfosztják az egyetlen bevételi forrása jelentős részétől, akkor az már a sajtószabadság korlátozása.

Mert ugye eléggé kilóg a lóláb, amikor a lineáris adózás bajnoka képében tetszelgő kormányunk olyan durván progresszívan adóztatja meg a a reklámbevételeket, hogy csak a hülye nem látje: az egészet egyetlen cégre szabták.

Engem ugyan nem érdekel a televízió, egyiket sem nézem. De az már nem tetszik, ha a kormány kipécéz egy céget és azt szívatja. Ahogy persze az sem, ha a haveri céget támogatja, pl. Közgép.

komplikato 2014.06.13. 22:00:42

@viragimado: Az oké, de milyen szintű elsikálási rendszernél kell vagy kéne sipítozni, hogy gáz van a sajtószabadsággal? Egy orosz szintnél, a mostani szerb szintnél? Iráni színvonalnál? Anno a harmincas évek Németországában mikor jöhetett el az a pont, amikor nem volt visszaút, de az átlag polgár még nem vette észre?
Mondjuk most olvastam egy jópofa cikket egy német újságról, ami leendő olvasóktól kalapozta össze alapításának összegét VALÓDI hírek, hírértékű hírek, riportok és oknyomozás írására. Persze akkor lehet erre derűs szívvel bólintani ha 1-2-5 év múlva is így tesznek, és egyre nő majd az olvasótábor. De KI tart vissza itt bárkit ilyesmitől?

Éhes_ló 2014.06.13. 22:01:33

Ez csak egy laza tockos volt a ratyiklubnak, hátha tanul belőle, akinek üzentek ezzel.
A java a feketelevesnek majd ősztől jön, az önkormányzati választások után.
No azon fogom magam kockásra röhögni, ahogy buktor bemattolja a népet jobbszéltől balszélig és a gyilkospofa lézerjani a médiapatkányokba nyomatja a mikrofonjukat hátulról, alulról, hogy a vigyor két vére a pofájára fagy mindenkinek és amikor majd két év elteltével a 18-as választások előtt leveszik a spanyolcsizmát a népról, a médiapatkányok kipufogójából meg kicsusszan a mikrofonjuk, mindenki boldogabb lesz, mint addig bármikor...
A mű készen lészen, a vezír pedig megpihenhet ismét Grácban.

viragimado 2014.06.13. 22:04:12

@Zoli Weber Kettle: nem mondtam, hogy alkalmazott vagyok, csak te kérdezted ezt, saját irodám van, és nem reklámozom, és nem kis cégeket könyvelnek az embereim. :)) Azt nem írtad, hogy a nejed reklámokat néz, csak azt hogy a "neten él". Tehát abszolút nem jogos, amit írsz, ráadásul én nem használtam ilyen hangnemet. Azt általában az használja, akinek nincs igaza. :))

Rögtön a következő hozzászólásban írtam, hogy véletlenül egybe írtam a "nemis"t, és nem vagyok a "kicsi szíved", gondolom ezt rossz néven venné a nejed. Erre a szintre nem mennék le inkább.

Na Ez Az 2014.06.13. 22:06:53

@viragimado: Csak nem megy ez Neked!

"De a sajtószabadság akkor sem a reklámot jelenti."

Nem CSAK a reklámot jelenti, de azt is! A játékszabályokat meg lehet szabni, (valótlan tartalom, sértő, stb.) de azon túlmenően nem szabad korlátozni! Pízd rá a szolgáltatóra és a felhasználóra. Sokadszor írom le Neked, próbáld már megérteni!

"Ha szar a műsor, akkor alacsony a nézettsége, ezért kevés a reklámbevétele. Ha olyan műsorokat csinál, amelyeknek nagy a nézettsége, akkor drágább a reklámidő, ezért nő a reklámbevétele."

"És nem hinném, hogy az RTL ilyen riportjait sokan
néznék."

Hogy Te mit hiszel, az nem számít! A ténylegesen MÉRT nézettség számít, még ha adott esetben a nézettség oltárán vérzik el akárhány minőségi műsor!

(Emlékeim szerint volt már a jelenlegi színvonalnál sokka rosszabb, és sokkal jobb műsora is az RTL-nek, ami érdektelenségbe fulladt, ezért levették a műsorról.)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.13. 22:07:51

@s: @nevetőharmadik: akkor ott a kérdés, hogy eddig hogy nem köpték szembe magukat minden este?!

viragimado 2014.06.13. 22:08:00

@komplikato: szép utópia, de az lenne a sajtó szabadság, hogy az igazat irhassák meg, mutathassák meg. Nem azt, ami egyik, vagy másik pártnak, politikusnak (pártfüggetlenül) érdeke, nem olyan beállításban, hanem a valódi igazságot.
De ez nehéz, mert az igazság soha nem fekete-fehér. Az jó, amikor egy témát több lapban, oldalon több szempontból lehet olvasni, akkor talán ki lehet hámozni belőle valamit, ami közelít az igazsághoz.

komplikato 2014.06.13. 22:08:08

@viragimado: OFF: Az a baj, hogy itthon olyan kisstílű minden, de tényleg, szakmailag. Tök mindegy, hogy hírek, újságírás vagy egy nagyobb gyár. Gondolom oka lehet a mentalitás, amikor minden pozícióba ismerős, haver, haver haverja, iskolatárs kerül, aztán vagy sikerül alájuk "fehér négernek" pár valódi szakmához értőket szerezni vagy nem.
Én dolgoztam egy újságnál (IT), persze nem mint újságíró és az az újság volt egy időben A szakmai lap itthon. Nekem persze gyanús volt, mert vettem külföldi lapokat, de elhitették velem, hogy azért van mert kis ország, kis példányszám, kevés hirdető ... Én meg elhittem, mer' hát amazok a "gazdag nyugatról" jött lapok voltak.
Aztán egyszer kezembe akadt pár román, cseh, stb. lap. És rájöttem, hogy hozzájuk képest is übersz*r a lapunk. :D
Olyan volt mellettük, mint egy régebbi széthasznált gagyi fénymásolón készült pocsék iskolai lap egy színes, vaskos gyönyörű havilap mellett. Vagy egy normálisan megtervezett igazi weblap egy sablonszemét mellett. / OFF

komplikato 2014.06.13. 22:14:30

@viragimado: Ühüm, hát nézd, van az az anekdota, hogy a németek fostak lesz nagy lázadás ha bevonulnak Budapestre és ezért megkérdezték a "magyar szakértőjüket", de az lehűtötte őket miszerint ennek a népnek a Rákóczi szabadságharc óta béka segge alatt van az önérdek érvényesítő képessége. Nem hiszem, hogy igaz a sztori, de túl sok igazság van benne.

Itt a lakosság nagyobbik fele várja a sült galambot, vagy azt, hogy a kormányzó, miniszter elnök, király, akárki megoldja helyette a problémáit.

Dolgoztam a népszámlálásnál, ahol pl. töménytelen mennyiségben voltak a közfoglalkoztatottak között (kiket csak félműveltek meg az elvileg illetéke miniszter kever össze a közmunkásokkal!) rengeteg értelmiségi arc, írók, újságírók meg ilyenek voltak. Meló nélkül 2-3 diplomával ... Én ott érdeklődtem, hogy annyira nincs értelmes sajtó, valami igény csak lenne rá, miért nem csinálnak valami online igazi újságot normális hírekkel, videókkal, stb. Persze én voltam a hülye, aki olyasmivel foglalkozik, amihez nem ért. No, de ha senki meg se próbálja? :D

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 22:17:06

@viragimado: Persze, az embereid :) Ha saját céged lenne, akkor nem írnál ekkora marhaságokat a reklámról, szóval bocsi, de ezt most nem veszem be. Nem szégyen, hogy alkalmazott vagy, nekem is sok van és szeretem őket, szóval nem kell nagyzolni :)

Pont azt írtam, hogy NEM szeret ráguglizni és NEM a neten él, szóval ő ezért szereti a reklámokat. Ha szövegértési problémáid vannak, azon nem tudok neked segíteni, ne haragudj. :)))

nevetőharmadik 2014.06.13. 22:17:30

@doggfather: lehet, hogy megtették, de mégsem akartak átmenni az ATV-hez :D

Na Ez Az 2014.06.13. 22:17:34

@viragimado: "szép utópia, de az lenne a sajtó szabadság, hogy az igazat irhassák meg, mutathassák meg."

Na EZT nem akarja Orbán, ezért KELL a sorból kilógó RTL-t bedarálni!

Tehát NEM a reklámmal és annak minőségével van probléma, az csak parasztvakítás, amin jól elvitatkozgatunk, holott az csak egy ESZKÖZ az egy hangon hozsannázó média megteremtéséhez.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.06.13. 22:17:40

@Na Ez Az:

"sokkal jobb műsora is az RTL-nek, ami érdektelenségbe fulladt, ezért levették a műsorról."

Csak halkan jegyzem meg: Az igazi sajtószabadság az, amikor a médium azt is megengedheti magának, hogy a kevéssé népszerű, de színvonalas műsorait is folytathassa.

Amíg egy médium a színvonalat feláldozza a nézettségért, addig nem nevezhető szabadnak. Még akkor sem, ha a részvényesi elvárások miatt ejti a színvonalas, de pénzt nem hozó műsorait.

viragimado 2014.06.13. 22:18:20

@komplikato: édekes kérdés! Ha nagyon jól sikerülne egy ilyen magán újság, azt is gyorsan elintézné a mindenkor "hatalom". Lehet volt már pár rossz tapasztalatuk, így már nem ugráltak. Meg munka nélkül, jövedelem nélkül nem könnyű egy ilyet finanszírozni. Annak is vannak költésgei.

Krisz11 2014.06.13. 22:21:16

Az indexnél ez az RTL Klub sajnáltatás megint a szánalmas/a legalja kategória :-)

Most komolyan, a fizetett rettegőket leszámítva van aki attól retteg hogy nem lesz győzike só, maunika só, meg valóvilág? Max röhögni lehet ezen :D.
2014-ben Magyarországon ez a probléma?!

viragimado 2014.06.13. 22:22:48

@Zoli Weber Kettle: kicsi és tök érdektelen is vagy te ahhoz, hogy hazudjak neked, meg tapló is, ezen sem lehet segíteni, ráadásul teljesen mindegy mit gondolsz :))

komplikato 2014.06.13. 22:25:34

@Krisz11: Ha jól értem attól fosnak, hogy a jelenleg elérhető EGYETLEN olyan országos médium, ahol nem csak kormánypropaganda mehet "hírek" gyanánt, megszűnik. Aztán, hogy kinek fáj a fenti ... khm ... "műsorok" esetleges hiánya, az egy másik sztori.
Ugyebár rádióból sikerült a fenti "problémát" rendeznie kormányunk és pártunknak 2013-ban.

Na Ez Az 2014.06.13. 22:26:36

@Krisz11: Nem értelek! Ha EZ téged nem érdekel, miért olvasod, miért szólsz hozzá?

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 22:28:39

@viragimado: persze, persze, vigasztald magad ezzel :)

Pop40 2014.06.13. 22:42:04

Jó nagy lúzer lenne az RTL, ha hagyná, hogy a csuti ramszesz " megölje". :)

A tolvaj Orbán abból ért, ha belenyomják a tetves képét a szarba. Az RTL most pontosan ezt teszi, nagyon ügyesen. Remélem ráfekszenek majd a Lézerdzsoni által lenyúlt bp-i támogatások ügyére is. Tarlós nem hiába kapálózik, tudja, hogy neki meszeltek, ha ez a hír rendes publicitást kap. És most már talán az RTL is rájött, hogy többre megy ezzel a hangvétellel a narancsbolsi maffia ellen, mint az eddigi pucsítással. (Mellesleg ha hamarabb kezdenek igazi híradót készíteni, ma nincs kétharmada ennek a hazaáruló maffiának.)

Az mindenesetre biztos, hogy mostantól rendszeres nézője leszek az RTL Híradónak, még akkor is, ha lesz benne 1-2 reklám. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.06.13. 22:48:18

@Pop40:

Ne örvendj annyira. Esélyes, hogy némi harciaskodás után megegyeznek, s onnantól az RTL is tovább nyalja a Fidesz seggét. Eddig is ezt tette, ne hidd, hogy most hirtelen feltámadt benne a független és pártatlan sajtó iránti olthatatlan vágy.

viragimado 2014.06.13. 22:48:54

@Pop40: majd várd ki a végét, a német tulaj majd megegyezik velük, neki csak a bevétel számít nem a tartalom

Pop40 2014.06.13. 23:03:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @viragimado:

Természetesen nem hiszem én sem, hogy az RTL-ben éppen most buzgott fel a közszolgálati öntudat... :)
De csinálja, amit csinál, s ez a lényeg, "az ellenségem ellensége a barátom" - alapon. Pénzért? Persze. Krisztus koporsóját sem ingyen őrizék.
Lényeg, hogy végre jó dolgot csinál.
Azon hadd ne sértődjek már meg, ha egy MAGÁNCÉG profitért csinálja, amit csinál, s nem azért, hogy a fideszes maffiának legyen mit lenyúlni.

Mellesleg ez így azért nem igaz: "s onnantól az RTL is tovább nyalja a Fidesz seggét."

Az RTL soha nem nyalta a fidesz seggét, az Ótvarsovszky meg a többi "közszolgálati" szarhalom reszortja. (Az RTL-től eltérően közpénzből.)

Az RTL mindössze annyit csinált eddig, h ignorálta a politikát, és nem számolt be a legpofátlanabb fideszes lopásokról és elkúrásokról sem.
De valamiről nem beszélni, vagy segget nyalni az azért nem teljesen ugyanaz.

Most rájöttek, hogy a narancsmaffiával csak erőből lehet beszélni, remélhetőleg tanultak az esetből.

Mellesleg ebből az esetből nem csak ők tanulnak, hanem az összes olyan szervezet, akit a fideszbolsi kúrmány meglopott, vagy a jövőben meg fog. Eddig mindenki ellenállás nélkül pucsított, talán a jó példa hatására erről a jövőben leszoknak. :))

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.13. 23:13:03

@Pop40:

Már a Magyar Nemzetnél is sírva mesélik, hogy NULLA a szakmaiság, csak Selmeczi és a többi szargyáros seggfej renoméja számít, vagyis újságszerkesztés MEGSZŰNT.

MocsOrbán rettegésben tartja a szerencsétleneket, mint annak idején Sztálin, Hitler, vagy Rákosi, és erre épül a ganajtúró Fideszgörény Lázár és a többi rohadék hatalma. Amikor ez a médiafos hazugság megroppan, akkor mindig van egy fal. Ceaucescu-t meg lehet kérdezni a dologról, javasolható Orbán Viktornak is, hogy tartson konzultációt a tanítómesterével, úgyis mint hasonló kaliberű Stadion-tulajdonos.

Untermensch4 2014.06.13. 23:17:06

@Zoli Weber Kettle: az igen/nem neten élés félreértése/félreolvasása nem kirívó. a bürokrácia meg már jutott olyan szintre hogy jó (de nem szükségképpen kimagasló) képességű könyvelő(cég)nek valóban nem kell reklám
@viragimado: bár mások már írták, saját tapasztalatom is ez: lehet élni úgy hogy nincs a lakásban tv-készülék és a netről is csak egyénileg összeválogatott dolgokat nézel (+adblock, ami oldal meg emiatt nem olvasható annak nem nő velem a kattintottsága). próbáld ki. sajnos nincs köztes megoldás, vagy nincs tv vagy van reklám. de ne hidd hogy ha nézel reklámot az nem hat rád, mindenki ezt hiszi, mégis megéri egy rakás pénzt fizetni a reklámidőért.
@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Amíg egy médium a színvonalat feláldozza a nézettségért, addig nem nevezhető szabadnak. Még akkor sem, ha a részvényesi elvárások miatt ejti a színvonalas, de pénzt nem hozó műsorait." egyetértek
"sajtótörvénynek pedig elég lenne két szó: hazudni tilos" (és ha praktikusan 1-25 év letöltendő lenne a prémiumkeret, tisztulnának a hírek meg a reklámok is) :)

Larry Silverstein 2014.06.13. 23:21:26

Úton a 9% SZJA!

gazdasagiradio.hu/cimlap/8-eves-csucs-35-szazalekkal-nott-a-magyar-gdp-1260

Sírjunk a Radio Television Luxembourg profitjáért együtt a demokratákkal!

hehe

Pop40 2014.06.13. 23:34:44

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?:

"Már a Magyar Nemzetnél is sírva mesélik, hogy NULLA a szakmaiság, csak Selmeczi és a többi szargyáros seggfej renoméja számít, vagyis újságszerkesztés MEGSZŰNT."

:)
Ne viccelj már... :D

A Magyar Nemzetnél mikor volt a szakmaiság nem nulla? :D
Újságszerkesztés meg nincs, mert soha nem is volt. Kiadják azt, amit a pártközpont előír a számukra.
Ez kb annyira "szerkesztés", mint amennyire a titkárnő szerkeszti a levelet, amikor egy az egyben lejegyzeteli, amit diktál a főnök.

Hulladék szemét pártlap, pont a hulladék szemét narancskomcsi szavazóknak való. :DDD

@alex4: Reméljük, már nem sokáig! ;-)

Pop40 2014.06.13. 23:37:02

@Larry Silverstein:

És ki hozta össze azt a "hatalmas GDP növekményt", bolsi? (Persze ez csak a fideszes elkúrt gazdasághoz képest hatalmas.)

Csak nem az utált multik?

Vajon a csúnya RTL-től, vagy a nagyszerű Közgéptől emelkedik jobban a GDP?

Larry Silverstein 2014.06.13. 23:38:37

@Pop40: No, nem a magyar nemzet nyomta le kérdés nélkül a hamis vidiót, amit egy megbízható DK-s cigány nyomott a kezükbe...

Persze a független média már draskó idején is vidiót hamisított index.hu/belfold/2009/07/25/hamis_felvetelekkel_riogat_draskovics/

szóval alacsony a léc, asszem.

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 23:39:27

@Larry Silverstein: Ennyit arról, hogy ki a lefizethető...téged megvettek kilóra, szotyi árban :))))

Hozzád képest az RTL egy gerincoszlop :)

level 1 2014.06.13. 23:40:48

@Krisz11: "Most komolyan, a fizetett rettegőket leszámítva van aki attól retteg hogy nem lesz győzike só, maunika só, meg valóvilág?"

Attól retteg te idióta, hogy a 60-as évek rákosi Agyarországa lesz itt. A 80-as évek lepusztult pangásába és panelproli elszegényedésébe már megérkezett az ország. Orbán most a 60-as éveket céklozza meg a teljes padlás lesöpréssel, ráadásul viharos gyorsasággal.

Larry Silverstein 2014.06.13. 23:41:51

@Pop40: 'Persze ez csak a fideszes elkúrt gazdasághoz képest hatalmas.)'

-télleg? gazdasagiradio.hu/cimlap/8-eves-csucs-35-szazalekkal-nott-a-magyar-gdp-1260

akkor számoljunk

'- Csak nem az utált multik?' Nem, a baráti multik. Ti utáljátok a multikat? A Deutsche Telekomot mosmá biztos...:)

Larry Silverstein 2014.06.13. 23:44:39

@Zoli Weber Kettle: Ez elég könnyen eladható a választóknak. Remélem ősszel megpróbáljátok.

Minek neked kis SZJA, paraszt, amikor lehetne adómentes RTL klub? Ne fizessen BEVÉTEL után szegíny RTL, csak a választónak jó, ha ő bevétel után fizet.

Hajrá Összefogás!

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 23:46:36

@Larry Silverstein: Te hogy van ez? Reggel megmondják a gazdáid, hogy aznap melyik multit szeretheted és melyiket nem? Mint az oroszok esetén, akiket 3 éve még szidni kellett és riogatni, hogy nem demokrata, aki Putyinnal üzletel, majd hipp-hop, az egyik reggel már legjobb öribarinak kellett kikiáltani? Amúgy te is voltál még libsi fideszes? Azt a váltást is át kellett élned? :))))

Larry Silverstein 2014.06.13. 23:49:53

@Zoli Weber Kettle: Persze. Amelyik lefekszik a magyaroknak azt szeressük.

Ez evidencia mifelénk.

Pop40 2014.06.13. 23:50:14

@Larry Silverstein:

Hát ki nyomta le?
Tán csak nem tévedésből a HVG, ahol mellesleg az eset után lemondott a főszerkesztő?

Ha a Magyar Nemzetnél minden hazugság után felállt volna valaki, már kiürült volna a szerkesztőség.
Csak amit Bajnairól összehazudoztak, abban az ügyben rogyadozott a tárhelyük a helyreigazításoktól.

Persze ezt nem lehet az újságon számon kérni, ugye van egy minőségbeli különbség a HVG meg az MN között. Utóbbi tökagyú olvasóit nem zavarja, ha hazudnak nekik, sőt.
Innentől kezdve érthető, ha a szarkesztőség se zavartatja magát. :D

Ezt nyilván épeszű újságnál, mint a HVG, nem lehet eladni.

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 23:51:35

@Larry Silverstein: Te kevered a szezont a fazonnal :) Amúgy én most már hasznos dolognak tartom a reklám adót! Pár milliárdért minden nap 8x fogja tömni az RTL a Zemberek fejét azzal, hogy mennyit lop, csal, hazudik a Nemzeti Kormányunk :))) 4 év alatt, ha csak a nézők negyedének átmegy az üzenet (akik mint tudjuk nem fityiszesek, hiszen jó fityiszes nem néz ilyen adókat), akkor kb. Viktátor örülhet, ha bejut a parlamentbe (hála az általa összecsalt választási rendszernek). :))))

De ettől még a tény tény marad: te 30 ezüstpénzért eladod magad és leszarod, ha diktatúrában kell élned. Ehhez csak gratulálni tudok :)

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.13. 23:51:57

Beszarás, most jön a MocsOrbánTévé ezzel a "MInisztrelnök Édesapjával".. bazmeg, ha egyszer valaki egy Mocskos Fideszes Korrupt Tolvaj, akkor nehogymár a családi jellemzői lehgyenek a fősuzempontok, például Cuslágnak is voltak gyerekei, mégis BÖRTÖNBE záratta a SZOCI KORMÁNY, mert megérdemelte.

Ugyanígy, majd LÁZÁR JÁNOS is beszélőn SIMOGAATHATJA a gyerekeit, és ORBÁN GYŐZŐ is számoljon el azzal, amit korrumpált és ellopott!!!

Larry Silverstein 2014.06.13. 23:52:16

@Pop40: A hírhamisítás csúnya dolog, nem is fordult elő csak a libsibolsi sajtóban.

Én hoztam 2 szép példát, hol vannak a jobbos hírhamisítások?

Zoli Weber Kettle 2014.06.13. 23:52:51

@Larry Silverstein: Vallj színt! Voltál libsi fideszes? Vagy neofityiszes vagy? :))))

Larry Silverstein 2014.06.13. 23:54:12

@Zoli Weber Kettle: 'Pár milliárdért minden nap 8x fogja tömni az RTL a Zemberek fejét azzal, hogy mennyit lop, csal, hazudik a Nemzeti Kormányunk :)))'

Nagyon helyes, eddig is nagy sikerrel müvelték, fizessenek érte!

dikk dikk dikk

Larry Silverstein 2014.06.13. 23:56:15

@Zoli Weber Kettle: Igen, hazudtak. Nem hamisítottak bizuonyítékokat, az libsibolsi tempó.

bizonyjtékhamisítás BTK
sajtóhelyreigazítás PTK

bár nem hiszem hogy érted

Zoli Weber Kettle 2014.06.14. 00:02:29

@Larry Silverstein: "Én hoztam 2 szép példát, hol vannak a jobbos hírhamisítások?" Én erre válaszoltam. Nem kell kommentálni. Nem kell mérgelődni. Csöndben igazat kell adni. :)))))) Hazug szar az MNO is és kész. :))))

Amúgy a másik kommentre még visszatérve: látszik, hogy nem nézel RTL-t, eddig szó sem volt a fityiszről a hiradóban, max annyi, mint az ellenzékről. A ti fejetekben még az 1998-2002 közötti HetiHetes időszak él, de az már rég elmúlt sajnos.

Ellenben most!!! :)))

Külön kis anyagok készülnek a híradó számára és a bari közt, meg az ÉNB szüneteiben is 10x megismétlik az aznapi fityiszes hírt. :))))

Hidd el, ez nem ugyanaz, ez már agymosás. De ha ez kell, hát ez kell :))))

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.14. 00:03:30

@Larry Silverstein:

Most nézem csak: neked a Fideszgörény Hazudozás Bocsánatos Bűn??? :))

Tudod mirte vállalkoztál ezzel??? Ááá..., honnan tudnád, büdösgörény..:)))

Pop40 2014.06.14. 00:03:47

@Larry Silverstein:

Ja, számoljunk. Pl ezt:
www.portfolio.hu/gazdasag/a_kozmunkasok_okoztak_a_gdp-robbanast.4.199849.html

És akkor még a kormányzati "beruházásokról" nem is beszéltünk, amik lófaszt nem lendítettek a gazdaságon, de legalább emelkedett tőle a GDP.

Vitya, mint minden vonalas kommunista, szart se ér a gazdasághoz, de adatokat hamisítani mesterien tud. :D

" Csak nem az utált multik?' Nem, a baráti multik. Ti utáljátok a multikat?"

Sok a duma, bolsi.
Egyszerű eldöntendő kérdés volt. Melyik járul hozzá jobban a GDP-hez, a csúnya RTL, vagy a szuper közgép?

Egy "A" vagy "B" választ dobj ide, a rizsád nem érdekel, azt majd előadod birkameneten.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.14. 00:06:26

Egyébként meg Orbán Győző menjen Börtönbe, ha vaj van a füle mögött, mint minden BŰNÖZŐ, aki meglopja az ország népét.

Például Lázár János is hogy lehet még szabadlábon??? Ezt magyarázza meg Orbán Viktor, ha olyan okos, basszameg!!!

Pop40 2014.06.14. 00:11:18

@Larry Silverstein:

fn.hir24.hu/itthon/2009/07/16/bajnai_magyar_nemzet_7_0

mno.hu/belfold/helyreigazitas-225902

mno.hu/migr_1834/helyreigazitas-422201

mno.hu/migr_1834/helyreigazitas-281497

Ez csak Bajnai (persze ebből is van még egy kazal), a többit majd te előkeresed.
És akkor a kiretusált főbírótól kezdve addig, amikor a magát riporternek nevező valami "nem talált oda" a Millás tüntetésre, van ilyen egy rakás.

Persze nem baj, nektek pont ilyen sajtó való. :DDD

"A hírhamisítás csúnya dolog, nem is fordult elő csak a libsibolsi sajtóban."

Menj ki a szabad ég alá inkább, mielőtt ilyeneket behazudsz, rád ne szakadjon a plafon. :DDD

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:11:49

@Pop40: A közmunkások és az állam beruházásai pontosan ugyanannyit lendítenek a gazdaságon, mint a magánberuházások.

'Egyszerű eldöntendő kérdés volt. Melyik járul hozzá jobban a GDP-hez, a csúnya RTL, vagy a szuper közgép?'

A forgalmuk összehasonlítása alapján természetesen a KözGép.

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:13:50

@Pop40: sajtóhelyreigazítás - PTK személyiségi jog

bizonyítékhamisítás BTK - az igazságszolgáltatás rendje elleni BCSek

Az a difi, hogy sajtóhelyreigazítás számtalan volt mind2 oldalon, BCS viszont csakis a bolsiknál fordult elő.

Pop40 2014.06.14. 00:16:28

@Larry Silverstein:

"A közmunkások és az állam beruházásai pontosan ugyanannyit lendítenek a gazdaságon, mint a magánberuházások."

Na ja. És gazdasági szempontból is pont ugyanolyan hatékonyak. :D
Mert semmi különbség nincs közte, ha egy multi bejelentett alkalmazottakkal pörgeti a gazdaságot, vagy h közmunkásoknak álcázott munkanélküliek állami pénzből fölösleges előadáson ülnek választás előtt, h alacsony legyen a munkanélküliségi adat. :D

"A forgalmuk összehasonlítása alapján természetesen a KözGép."

Oké, nincs is több kérdésem. Simicska ellop havi X milliárdot felfújt árú közbeszerzéseken, és a narancsbolsiknak ez pörgeti a GDP-t.

Tudod mit? Ebbe a bizniszbe akkor beszállnék én is. :DDDD

Pop40 2014.06.14. 00:19:42

@Larry Silverstein:

"sajtóhelyreigazítás számtalan volt mind2 oldalon"

Tényleg? Na akkor dobj egy pár linket, ahol a HVG ilyen témában hazudott, és helyreigazítást kellett közölnie.

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:20:20

@Pop40: 'Na ja. És gazdasági szempontból is pont ugyanolyan hatékonyak. :D
Mert semmi különbség nincs közte, ha egy multi bejelentett alkalmazottakkal pörgeti a gazdaságot, vagy h közmunkásoknak álcázott munkanélküliek állami pénzből fölösleges előadáson ülnek választás előtt, h alacsony legyen a munkanélküliségi adat. :D'

Rövid az eszed bátya. Hitler idején Németország az 1933as vert nagyhatalmi pozícióból 5 év alatt lett európa legerősebb gazdasága, az állami megrendelések + közmunka kombóval.

Az 'állam rossz gazda' egy libsibolsi mantra, persze tökéletesen igaz arra, amikor ők kormányoznak..:)

'Oké, nincs is több kérdésem. Simicska ellop havi X milliárdot felfújt árú közbeszerzéseken, és a narancsbolsiknak ez pörgeti a GDP-t.'

vidiódokumentácijót rolla

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.14. 00:21:28

@Larry Silverstein:

Orbán Viktor Faterja meg EGYMILLIÁRDOT kaszált valami homályos módon, miközben válság van.

Hogyafaszba kereshetett ennyi pénzt, EGYMILLIÁRDOT az öreg ORBÁN GYŐZŐ? Ügyes üzletember vajon? Vagy valami korrupció lehet és KÖZPÉNZ ELLOPÁSA lehet a dolog hátterében?

Ez nem KözGép, ami KözLopóGép, hanem OrbánGyőző, ami KözMiniszterelnökiApuka, vagyis KözsSzereplőLopógép.

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:23:06

@Pop40: hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20140430_Helyreigazitas

hvg.hu/itthon/20140521_Helyreigazitas

hvg.hu/egyeb/20110523_mtva

Itt a gugli meguntam

https://www.google.sk/search?q=hvg+helyreigazítások&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&channel=s

Pop40 2014.06.14. 00:24:05

@Zoli Weber Kettle:

"Külön kis anyagok készülnek a híradó számára és a bari közt, meg az ÉNB szüneteiben is 10x megismétlik az aznapi fityiszes hírt."

Ez a lényeg. Az RTL erőssége, hogy politika szempontjából "szűz piacot" ér el, hiszen a nézői döntő része eddig leszarta a politikát, azt se tudta, mi az, nem is szavazott.

Pár hónap gondosan összerakott híradónézés után majd fog.

Aranybánya az ellenzéknek, előhúz nekik a semmiből egy rakás szavazót az RTL. Akik eddig nem hallottak a fideszes hazugságokról, mert nem mentek utána, de most garantáltan hallani fognak majd, megfelelő magyarázattal ellátva. :D

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:25:01

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?:

Nemtom hogy kapcsolódik a komentemhez.

Nemtod hogy kereshetett? Én se. Csak engem nem is izgat. Ha téged igen, küldjétek rá Sájlingot a zügyre.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.14. 00:32:45

@Larry Silverstein:

" Csak engem nem is izgat"

Pedig izgasson, mert tolvajoknak nyalod a seggét, és ez hosszabb távon nem kifizetődő :)

A demokratáktól persze ne félj, de a megrögzött bumburnyákoktól viszont igen. Akik egyszercsak azt gondolják, hogy takarodjatok Fideszgörénytolvajok a gecibe, bazmeg, és köpjétek ki a saját magatok által kivert fogaitokat, bazmeg köcsögök:)

Pop40 2014.06.14. 00:33:39

@Larry Silverstein:

Ennyi?:D
Ez komoly:D

Na akkor nézzük részletekben:

Ott az MN, ami tendenciózusan hazudik Bajnairól legalább 10-20 esetben, amit még a Szájerné vezette bíróságok is kénytelenek elismerni.

Ehhez képest ott a HVG, ami
1, elkúrt valami Damu-ügyes baromságot
2, "hátrányos helyzetbe" hozta a közmédiarendszert - muhahaha :DDDDDDDDDD Azt a szarhalmot mivel lehet hátrányos helyzetbe hozni? Ez sajna nem derül ki, meséld már el, mi volt az az állítás, amit a HVG állított, de a közmédiára nem igaz :)
3, Ja, a nácik agymenéseit rosszul közvetítették egyszer.

A különbség mindössze annyi, hogy az MN tendenciózusan hazudik politikai ügyekben (ami nem csoda, hisz a fidesz-központban szerkesztik) a HVG meg különféle témájú ügyekben néha hibázik, mellesleg, miután lemegy a helyreigazítás, az adott ügy többet nem ismétlődik meg.

Ja. Tényleg ugyanaz a kettő. :DDD

Pop40 2014.06.14. 00:37:03

@Larry Silverstein:

"Én se. Csak engem nem is izgat."

Téged miért nem izgat?
Pár nagyságrenddel nagyobb pénzek pedig, mint a Simon-ügy volt. Ugyanúgy közpénz.
Annál ugye csorgott a nyálad, meg fröcsögtél ezerrel?:DD

A haverok lopása meg már nem izgat?

Na látod pajtás, ez az egyik fő ismérve a pártseggnyaloncoknak, akiknek nem a lopás ténye fáj, hanem az, ha nem a sajátjai lopnak.

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:38:34

@Pop40: Persze, a fidesz legalább tendenciózusan hazudott. Meg is van a zeredménye.

Az MSZP-től már csak annyi tellett, mert eladósodott rendesen, hogy a blog.hu-s blogszférában mondta hogy Orbán cigány + náci + kommunista, mikor melyiket.

Na most hogy már a kommentekért is felelősséget kell majd vállalni a müködtetőnek is, nem tom hol folytatják a hazudozást a demokraták.

Lehetne talán a parkokban kezdeni az emeszpé újjáépítését, oldszkúlos módra.

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:40:36

@Pop40: A Simon ügy ügy.

Ez nem ügy. Ez nulla, most mondta 1 troll, ez aztán az ügy!

Persze mit várhatunk attól aki szerint a sajtóhazudozás=bizonyíték kreálás?

Pop40 2014.06.14. 00:42:41

@Larry Silverstein:

Az tuti, hogy jó komcsi módra, a fidesznél senki nem tud jobban tendenciózusan hazudozni, elfojtani az ellenvéleményt, és megvezetni 1 millió majmot.

Csak ezek után nem semmi tudathasadás lehet neked "konzervatívnak" képzelni magad. :DDD
Bár ilyen apró disszonancia egy hithű birkamenetesnek nyilván nem okoz gondot, nem gondolkodni tart benneteket a csuti tolvaj. ;-)

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:45:37

@Pop40: Nem igazán érdekel milyen eszközökkel nyert a fidesz.

Én biztosan nem az MNO hatására szavaztam rájuk (akkor már inkább a 2smérde/egyenlítő/piroslapok/köznapló/kard/hacsaknem/mentalis stb. számtalan bolsi blog hülyeségcunamija miatt)

Leginkább a más gazdaságfilozófia miatt és az eltérő nemzetpolitika miatt döntöttem így.

Pop40 2014.06.14. 00:47:42

@Larry Silverstein:

Ja, értem. A Simon-ügy az ügy, mert nem a sajátjaid lopnak.

Simicska-Nyerges-Mészáros-Győzike az nem ügy, mert ott a sajátjaid lopnak. (Azt, hogy sokszorosát, mint Simon, ki nem szarja le, nem?;)

Igen, így gondolkozik a pártbirka.
Haver lop: nem ügy.
"Ellenség" lop: ügy.

Kösz, hogy elismerted. :D

"Ez nulla, most mondta 1 troll, ez aztán az ügy!"

index.hu/belfold/2014/03/06/foggal-korommel_vedi_a_birosag_orban_falujanak_polgarmesteret/

Ja, egy troll mondta most, más soha nem is említette eddig. :DDD

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:48:28

@Pop40: Nem erről az ügyről volt szó hanem Orbán apjáról.

Pop40 2014.06.14. 00:52:08

@Larry Silverstein:

"Nem igazán érdekel milyen eszközökkel nyert a fidesz."

Efelől semmi kétségem nem volt, hisz te ugye "polgári" meg "konzervatív" szavazó vagy. ;)))))))

"Leginkább a más gazdaságfilozófia miatt és az eltérő nemzetpolitika miatt döntöttem így."

Na abban zseniálisak, az tuti. :))

A "más gazdaságfilozófia" abban áll, h lopjuk el attól, akinek van, aztán reménykedjünk, hogy mindig lesz valaki, akitől lophatunk, mert mi segghülyék vagyunk létrehozni.

Az "eltérő nemzetpolitika" meg kimerül abban, hogy próbáljunk minél több határon túli voksot beszedni. Hogy közben egymás ellen fordítjuk a határon túli magyar pártokat, az ki a faszt érdekel?:D

Evidens, hogy ez az irányzat szimpatikus neked. :D

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:53:23

@Pop40: 'Evidens, hogy ez az irányzat szimpatikus neked. :D'

Abszolúte, a másik ugyanis csődöt mondott.

Pop40 2014.06.14. 00:55:39

@Larry Silverstein:

De, erről az ügyről is szó volt. Ott emlegette a kommentjében a közgépet.

De tegyük fel, nem emlegette.
Rendben, a győzike ügyet nagyvonalúan tegyük félre.

Akkor mi a véleményed a Simicska-Nyerges- Mészáros stb féle lopásokról, amik sokkal nagyobb kárt okoznak, mint Simon?

Ugye szerinted is undorító, ahogy a fideszes oligarchák szétlopják a népet?

Pop40 2014.06.14. 00:57:15

@Larry Silverstein:

"Abszolúte, a másik ugyanis csődöt mondott."

Akkor ha én pl betörök hozzád, hülyére verlek, és ellopom mindened, amit találok, utána szimpatikus leszek neked, mert elértem a célom, és nem mondtam csődöt? :DD

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:57:20

@Pop40: 'Akkor mi a véleményed a Simicska-Nyerges- Mészáros stb féle lopásokról, amik sokkal nagyobb kárt okoznak, mint Simon?'

Egyetlen ilyen ügy sincs.

Simon Gábort vádolják adócsalással és közokirat hamisítással, aki az MSZP alelnöke volt.

Larry Silverstein 2014.06.14. 00:59:15

@Pop40: 'Akkor mi a véleményed a Simicska-Nyerges- Mészáros stb féle lopásokról, amik sokkal nagyobb kárt okoznak, mint Simon?'

Jó hátnem mindenki kamurokkant meg minimálbéres.

De azért együttérzek, sosem mondtam hogy a jobboldali kormányzás mindenkinek egyformán jó.

Pop40 2014.06.14. 01:01:02

@Larry Silverstein:

"Egyetlen ilyen ügy sincs."

Hol nincs? Az MN-ben? Vagy a birkameneten? :D

Ha nincs ilyen ügy, akkor ez mi?
index.hu/belfold/2014/03/06/foggal-korommel_vedi_a_birosag_orban_falujanak_polgarmesteret/

Hogyan is lett egy vidéki gázszerelő lyukas seggű senkiből 4 év alatt Mo egyik leggazdagabb embere, meséld már el, ha ügy, az nincs?

Larry Silverstein 2014.06.14. 01:02:42

@Larry Silverstein: + mind3 vállalkozó (nem a legnagyobb ellenzéki párt alelnöke) az elmúlt rezsimben is milliárdosként tengette napjait.

Az hogy a baráti rezsimben még jobban megy nekik, tisztelet a teljesítményük nagysága előtt.

Pop40 2014.06.14. 01:04:15

@Larry Silverstein:

"Jó hátnem mindenki kamurokkant meg minimálbéres."

Na az tuti.
Akkor most matekozunk kicsit, és kiszámoljuk, a Mészáros által lenyúlt milliárdokból hány kamurokkantat meg minimálbérest lehetne kifizetni?

"De azért együttérzek, sosem mondtam hogy a jobboldali kormányzás mindenkinek egyformán jó"

Na, örülök, hogy azért ilyen mondatokat is hallok.

Egyébként egy jobboldali kormányzás valószínűleg nagyon jót tenne az országnak, csak itt túl sok ahhoz a kádárista nosztalgiában fetrengő birka, akik megszavazzák a kommunista fideszt.

Larry Silverstein 2014.06.14. 01:04:48

@Pop40: 'Hogyan is lett egy vidéki gázszerelő lyukas seggű senkiből 4 év alatt Mo egyik leggazdagabb embere, meséld már el, ha ügy, az nincs?'

A vidéki lyukas seggü gázszerelő 2010ben már milliárdos volt, igaz, ez valamiért kimaradt a 444.hu cikkéből. biztos sok ilyen gázszerelő van az országban...aki bármilyen rezsim alatt milliárdos

Larry Silverstein 2014.06.14. 01:05:29

@Pop40: Mi az hogy lenyúlt? Mit nyúlt le?

Segíts már.

Pop40 2014.06.14. 01:07:51

@Larry Silverstein:

" mind3 vállalkozó (nem a legnagyobb ellenzéki párt alelnöke) az elmúlt rezsimben is milliárdosként tengette napjait."

Sajnos nem igaz.
Mészáros elvtárs egy csóró vidéki gázszerelő volt pár éve, mielőtt polgi lett, és elkezdte spontán nyerni a "támogatásokat".

Simicska elvtárs meg tényleg nem most gazdagodott meg, hanem még az első Vitya-kormány alatt, amikor ugyanúgy lenyúlt minden közbeszerzést, mint most.

"Az hogy a baráti rezsimben még jobban megy nekik, tisztelet a teljesítményük nagysága előtt."

1, Milyen teljesítmény előtt? A seggnyalási teljesítményükre célzol?:DD
2, Ez Simonra is igaz. Akkor az ő teljesítménye előtt is tisztelegsz?

Pop40 2014.06.14. 01:12:17

@Larry Silverstein:

Na ja, biztos rengeted ilyen gázszerelő van Mo-n:

atlatszo.hu/2014/06/03/a-joisten-a-szerencse-es-orban-viktor-szemelye-igy-vagyonosodott-meszaros-lorinc/

Csak úgy nyüzsögnek az ilyen gázosok az országban, hozzánk is mindig egy ilyen jár ki gázt szerelni. :DDDDDDDDD

Pop40 2014.06.14. 01:14:06

@Larry Silverstein:

Én nem tudom, ebben neked jobban képben kell lenni.

Gondolom azt a közpénzt, ami egy csóró senkiből Mo egyik leggazdagabb emberévé tette.

Persze ha lottón nyerte a pénzt, akkor megkövetem. ;-)

Larry Silverstein 2014.06.14. 01:18:00

'Sajnos nem igaz.
Mészáros elvtárs egy csóró vidéki gázszerelő volt pár éve, mielőtt polgi lett, és elkezdte spontán nyerni a "támogatásokat".'

Akkor számoljunk:

www.origo.hu/itthon/20131106-meszaros-lorinc-meggazdagodasanak-tortenete.html

'Bár a Mészáros és Mészáros Kft. 2001 óta létezik, először 2011-ben indultak közbeszerzésen. Azóta azonban rákapcsoltak, az elmúlt három évben 11 közbeszerzési eljárásban is részt vettek, nyolcon nyertek is.'

tehát szocik alatt nem közbeszereztek

'Orbán Viktor bizalmasának cége a kormányváltás óta minden évben megduplázta a bevételét, és elkezdett nyerni a közbeszerzéseken. Mészárosból előbb polgármester, aztán nagybirtokos, végül pedig Magyarország egyik leggazdagabb embere lett.

Hirtelen felbukkant a leggazdagabb magyarok között Mészáros Lőrinc, Felcsút polgármestere, Orbán Viktor egyik bizalmasa. A Népszabadság Top 150 csúcsvagyon című kiadványa szerint Mészáros a leggazdagabb magyarok listáján a 88. helyre ugrott, 6,9 milliárdot hozott össze a feleségével 2013-ra.'

Semmi infó a cégei bevételéről, de induljunk ki a vagyonból + minden évben meg2xezte....

6900 mil. 2013 3450 mil. 2012 1725 mil. 2011 éééés

862 millió forint 2010ben, amikor még nem indult közbeszerzésen. Ennyit a lyukas seggéről meg hogy vidéki gázszerelő.

Természetesen a vezénylő Tábornok Úr állami megrendelésekkel is segíti a vállalkozóként már bizonyított hazafiakat.

De mi köze az állami építkezések bajnokának a Simon Gábor kategóriás álnéven Afrikában bújkáló maffiózókhoz?

Larry Silverstein 2014.06.14. 01:19:28

@Pop40: te sosem leszel olyan csóró senki, hogy annyid legyen.

Pop40 2014.06.14. 01:33:02

@Larry Silverstein:

Igen, az ilyen momentumokban tényleg semmi gyanús nincs:
"Orbán Viktor bizalmasának cége a kormányváltás óta minden évben megduplázta a bevételét, és elkezdett nyerni a közbeszerzéseken. "

Ezt a 862 milliót nem tudom, honnan szeded. Én csak ezeket találtam:
"2007-ben azonban majdnem csődbe ment".

"A felcsúti Mészáros család szekere a 2010-es kormányváltás után indult be. Mészáros Lőrinc cégeinek bevétele azóta évenként megduplázódik, elkezdett nyerni a közbeszerzéseken és a földpályázatokon, és még a trafikbizniszbe is belevágott, méghozzá rendkívül előnyös koncessziókkal. "

"A feleségével közösen alapított Mészáros és Mészáros Kft., valamint a Búzakalász 66 mezőgazdasági kft. 2010 óta szárnyal. A 2011-ben alapított Búzakalász 66-nak abban az évben már 276 millió forint volt a nettó árbevétele, 2012-ben viszont már több mint egymilliárd forint. A zászlóshajónak számító Mészáros és Mészáros Kft. is durva növekedésbe kezdett: a cég 2010-ről 2011-re 853 millióról több mint kétmilliárd forintra javította az árbevételét, 2012-ben pedig már négy és fél milliárd forintot keresett."

stb stb stb.

Bizony, ez az alak egy 2007-ben majdnem csődbe ment senkiből lett milliárdos, lopott, haveri alapon kiosztott közpénzekkel.
Mindenesetre kösz, hogy hoztál rá forrást, nekem már nem lett volna kedvem keresgélni. :DDDD

Simonhoz nem sok köze van, csak annyi, hogy sokkal ügyesebben lop, mint ő. :)

Pop40 2014.06.14. 01:34:25

@Larry Silverstein:

" te sosem leszel olyan csóró senki, hogy annyid legyen."

Ebben én is biztos vagyok.

Sajnos túl rövid hozzá a nyelvem, meg nem rajongok túlzottan a seggnyalásért, ami ugye a sikeres fideszes "vállalkozók" ismérve. :DD

Larry Silverstein 2014.06.14. 01:36:44

@Pop40: 'Ezt a 862 milliót nem tudom, honnan szeded.'

A belinkelt cikkből.

Persze ha van jobb forrás várom.

Ez a majdnem csődbe ment senki ugyanolyan újságírói bullshit mint a csóró vidéki gázszerelő.

2010ben, a közbeszerzések előtt, az Orbán rezsim előtt is nagyvállalkozó volt, az Origo cikk matekja alapján.

Larry Silverstein 2014.06.14. 01:42:22

@Pop40: Ez a másik Origo cikk sem nagyon igazolja a 'kormányváltás után lyukas seggüből milliárdossá vált' ballib sajtómítoszt:

'Közben Mészáros cégügyei is rendbe jöttek: a korábbi gázszerelő vállalkozást építőipari kivitelezővé fejlesztette, 2008-ban százmilliós bevétele volt, ami félmilliárdra, majd kormányváltás után milliárdos nagyságrendűre kúszott fel.'

www.origo.hu/itthon/20130529-portre-meszaros-lorinc-felcsuti-polgarmesterrol-a-puskas-akademia-elnokerol.html

Pop40 2014.06.14. 02:19:35

@Larry Silverstein:

Abban hol van?
Én csak a 2007-ben csődbe ment-et látom.

" az Orbán rezsim előtt is nagyvállalkozó volt"

Az,ja. Olvasd már el azt a kurva cikket :D
Egy senki volt, míg el nem kezdett dörgölőzni a felcsúti csapaton keresztül Vityához, aki utána kitömte. (Mivel 2006-ban az önkormányzatok döntő részét vitte a fidesz, volt mivel.)

Ebből meglett az első 100 millája, amiből a hihetetlen nagy seggnyaló tehetsége 3 év alatt sok milliárdot csinált, mikor kormányra került a haverja.

Mellesleg, most arról győzködsz, hogy ha valakinek már van 100 millája, és nem lóg ki a segge a gatyából, akkor teljesen rendben van, ha az illető ellop utána sok milliárd közpénzt?:DDDD

Pop40 2014.06.14. 02:22:06

@Larry Silverstein:

Ja, mondom, oké. :D
Így már teljesen érthető, hogy lett 100 millából sok milliárd. :DDDD

100 millája sok embernek van az országban, ők ezek szerint mind mo leggazdagabb emberei közé kerülnek egyszer?:DD

Felteszem, erre csak akkor van esélyük, ha minimum olyan szorgalmasan masszírozzák majd Vitya valagát, mint ez a "rendkívül tehetséges" gázszerelő :DDD

Pop40 2014.06.14. 02:26:37

@Larry Silverstein:

Ja, és még valami: A cikkekben hasábokon taglalják, mivel foglalkozott eddig a gázos.

Egy a közös ezekben a tevékenységekben: Mindnek valamilyen úton-módon köze van Vityához, és még véletlenül sincs semmi köze bármiféle normális piaci viszonyok közt végzett tevékenységhez.

Azokhoz, amelyek közt egy olyan vállalkozónak kell boldogulnia, aki tényleg a piacból él, és nem a csuti tolvaj prosztatamasszázsából.

Zoli Weber Kettle 2014.06.14. 06:27:13

@Larry Silverstein: az a baj, hogy veled nem lehet vitatkozni, mert neked nincsenek elveid, csak pártod van :((( kéred, hogy mutassunk egy hírhamisítást az mno által, megmutatjuk, majd elkezdesz magyarázni btk-ról, meg ptk-ról, hogy mosdasd őket. Elkezdünk beszélgetni tovajolról, te megint megmagyarázod, hogy a fityiszes tolvajjal miért nincs gond, mert az vállalkozó, a Simon pedig az mszp alelnöke volt (amúgy ezt max a CÖF plakátról tudhatod, mert valójában elnök helyettes volt, de mindegy, nem oszt, nem szoroz). Ha most felvetném, hogy a Rogán Tóni is érdekes meggazdagodáson ment át, akkor őt is megvédenéd. Miért? Mert nincsenek elveid. Az én szememben a tolvaj az tolvaj, akármilyen színű legyen (igen, a Simon is). A te szemedben az a tolvaj, akinek a lopásához a párt nem járult hozzá. Ez csak azért szomorú, mert lennének jó meglátásaid, de elvek nélkül akkor sem működik a vita. :(((

Krisz11 2014.06.14. 08:16:29

@level 1:

"Orbán most a 60-as éveket céklozza meg a teljes padlás lesöpréssel,"

Egyrészt én az RTL Klub-ot nem éppen a sajtószabadság védőbástyájának látom. Interneten -eddig legalábbis- azt írhatsz le amit akarsz, lásd: Kurucinfo. Ha valami miatt aggódni kell, akkor már inkább amiatt, hogy a net szabadságát meg ne szüntessék.

Másrészt meg LOL :): "padlás lesöprés". Ezzel az adóra utalsz? Mert nehogy már az rtl szegény tulajdonosai éhezzenek... Ha már adót kell emelni, akkor 100-szor inkább ez, mint egy SZJA,vagy ÁFA emelés, ami a zembereket súlytja.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.06.14. 09:52:45

@Krisz11:

"Interneten -eddig legalábbis- azt írhatsz le amit akarsz, lásd: Kurucinfo."

Na ne már! Ha kormányunkon múlna, akkor nem írhatnád le, amit akarsz, lásd lézerjani pere a kommentelő ellen. A kurucinfó sem jó példa, ha Magyarországon működne, már rég bezárták volna.

Krisz11 2014.06.14. 11:18:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Na ne már! Ha kormányunkon múlna, akkor nem írhatnád le"

Ez igaz, de pont azt mondom, hogy ezért kellene kűzdeni, és nem az RTL Klubbért.
A RTL Klub dolog szerintem csak arról szól, hogy nem akarnak adót fizetni. Attól még olyan műsort készítenek amilyet akarnak.
Az internet viszont tényleg asajtószabadságról szól azt kell megvédeni.

J.László 2014.06.14. 11:25:09

@Zoli Weber Kettle:
Ki zsidózik, hülyegyerek? Te zsidózol bazdmeg.

Zoli Weber Kettle 2014.06.14. 12:27:57

@J.László: Ok, akkor elárulnád, hogy mit értesz "fajtajelleg" alatt?

program készítő 2014.06.14. 13:38:31

Nemsokára jön egy új show műsor is,ha tudsz valamit a képviselőkről,természetesen fizetésért elmondhatod(nettó 20.000 ft),meghívják majd a képviselőket is,de azok nem fognak elmenni.
Tervezett időpont az esti híradó után.

Mensikov 2014.06.14. 21:42:55

Nem kell beszarni: lesz Barátok közt, Heti tetves stb... és még az adót is szépen befizetik. Amúgy az RTL Klub az esti filmjeivel egy kalap szar. Százezer éves filmek sok reklámmal...

Alkibiadesz 2014.06.16. 07:37:50

Orbán tudhatná, hogy az rtl az ő legnagyobb szövetségese. Mentális értelemben "együtt tették tönkre az országot". Egy ilyen szövetséges nélkül Orbán sohase juthatott volna ilyen magasra, hiszen az ő képességei csak a romokon való uralkodásra érdemesítik. Úgy tűnik tehát, hogy Orbán beleesett a saját csapdájába, vagyis most már ő maga is elhiszi azt amivel eddig a híveit etette: ez egy remek emberekből álló, remek ország, amit csak egy mindenható zseni irányíthat.
Itt van tehát egy meggárgyult opportunista, aki ráront a legfőbb szövetségesére. Érdeklődve várom e végkifejletet! :)
süti beállítások módosítása