Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2014.11.08.

Vitézy Dávid for prezident!

Hakapeszi Miki

Majd' minden kisfiú életében van egy olyan időszak, amikor buszsofőr akar lenni. Vagy épp mozdonyvezető. Vagy troliáramszedőfelhajtó. A többségnél aztán ez elmúlik, s mire szőrösödik a zacsi, a srácok általában túllépnek a bazi nagy járművek varázsán. Persze van akinek ez nem sikerül, s a felnőttkor küszöbén is valamelyik mozdony füttye, vagy villamos ajtócsapódása nyomán áramlik vér barlangos testjei szinuszaiba. Ilyen csávó volt Vitézy Dávid is, aki - hogy csak egy frankóságot mondjak - néhány vekés haverjával kívülről alakította át profin a város éjszakai tömegközlekedési hálózatát. Kifejezetten örültem neki, amikor tök fiatalon a budapesti tömegközlekedés irányítójává lépett elő.

Most egyre gyakrabban hallani, hogy a kiccsávót kipenderíthetik a helyéről, ami ellen e helyről is tiltakoznék. Vitézy azon kevés fideszes egyike, akinél kapásból rá lehet vágni, hogy ért a szakmájához. Persze felvethető, hogy ha nem a porbafingó fővezér távoli rokonának születik, lehet, hogy ő is megrohad egy röcsögei bakterházban. Nyilván kellett a karrierjéhez ez a hátszél, de ne vitassuk el az érdemeit. Akárhogy is nézem, ez a kölök többet elért a pesti tömegközlekedés fejlesztésében 4 év alatt, mint elődei a megelőző két évtizedben.

Gyakorlatilag nulla pénzből jött egy valag új, vagy használt, de korrekt minőségű busz a városba. A lehetőségekhez képest jól megcsinálták a totálisan elkúrt négyes metróhoz kapcsolódó felszíni változtatásokat. Mondjuk sok a párhuzamosság, pazarló, de fogjuk rá, hogy választási év volt, belefért. Elindult a Futár, amiből az utas csak a kijelzőrendszert látja, azt, hogy mikor jön már az a nyamvadt busz, de sokkal több annál, komplett forgalomirányítási rendszer.

Elindult a Bubi közbringarendszer is, az egyik legjobb dolog, ami a városban történt az elmúlt 10 évben. Baromi fontos fejlesztéseket csinálnak az 1-es villamos Dél-Budára áthozásától a fonódóvillamos-projektig. Végre bevezették a külföldön bevált elsőajtós felszállást és telebuszrendszert: a halál faszára, ahol a madár se jár csak akkor megy ki s busz, ha az utasok kérik.

Persze sok mindent lehet fikázni ebből. Lényegében minden projekt nagyot csúszott a Futártól a Bubiig és ezt olyan jó fideszesen kommunikálták: leginkább sehogy, vagy kummantva, másra verve a balhét. Az elsőajtózás se sokat ér, ha a sofőrök basznak rá, hónapok óta tesztelem, hogy mikor szúrja már ki egy sofőr azt, hogy rég lejárt napijegyet mutatok fel, de eddig senkit se érdekelt. 

Azt lenne jó még tudni, hogy Vitézy mennyire engedi a pesti közösségi közlekedés fideszes kifizetőhellyé válását. A kommerek is előszeretettel loptak itt ki pénzt, de a jelenlegi BKK környékén egyedül az köztudott, hogy Széles Gábort finanszírozzák buszos cégén keresztül a mi pénzünkből - ami nyilván nem Vitézy döntése, de attól még übergáz. Hallani sokfélét arról, hogy mennyi közpénz folyik el még, de bizonyítva semmi nincs.

Ha nem ebben a kibekúrt országban és ebben a vérlázítóan működő rezsimben élnénk, az lehetne a végkövetkeztetés, hogy főszereplőnk értékelése ellentmondásosra sikeredett. Viszont látva, hogy más területeken mit művelnek a fiúk, Vitézy messze a legjobbnak számít a narancsvidéken. Ha csorgat, ügyesen csinálja, de legalább a hülye júzerek érdekében is használja a szakértelmét, az uniós forrásokat ügyesen levadászva nyomja az előremutató fejlesztéseket. Ő lenne talán az egyetlen fidesznyik, akinek tényleg fájna a kirúgása.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

134 komment

Címkék: lopás fidesznyik 4-es metró Vitézy Dávid

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr426879417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

György Baranyai 2014.11.09. 09:45:39

Egyet értek a cikkel, még ha a stílusa nem is mindig tetszik, viszont mindegy, hogy fogalmazunk, Vitézy tényleg érti a dolgát!

toportyánzsóti 2014.11.09. 10:40:03

Amibe került a BKK ahhoz képest szánalmas a produkció,abból a pénzből több buszra futná.

toportyánzsóti 2014.11.09. 10:42:03

BKV helyett kellett 1 új kifizetőhely,ha már a BKV-t megbuktatta a narancsmaffia,többet kár belelátni a dologba.

toportyánzsóti 2014.11.09. 10:43:19

@maxval birca hozzászóló: Megint hülyeséget bégettél kérődző aggyal megáldott.

Netuddki. 2014.11.09. 11:15:58

@toportyánzsóti: Ne báncsad a fideszbirkát! Nem tehet róla, hogy kerge.

Netuddki. 2014.11.09. 11:19:37

Ha valóban lenyúlják a pénzt a 100 leggazdagabb magyar egyikével, akkor a széles börtönbe való és nem a birkamenet élére. A dávidka meg mellé a cellába és nem prezidentnek...

toportyánzsóti 2014.11.09. 12:04:59

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Még elhiszi magáról hogy okos mint a csuti focianalfabéta...

Bélabácsi 2014.11.09. 12:14:54

"Hallani sokfélét arról, hogy mennyi közpénz folyik el még, de bizonyítva semmi nincs."

Na ennek a fényében csak annyit lehet megállapítani, hogy mióta ő van, történnek dolgok. Az, hogy hatékonyan-e vagy sem, nem tudni. Azt sem, hogy neki felróható-e a történéssor avagy csak egybeesik a színre lépésével.

Reflective212 2014.11.09. 12:17:09

A sofőrök azért basznak az első ajtós felszállásra, mert semmilyen hatáskörük nincs a hozzád hasonló balfasz bliccelő utasokkal szemben. A hátul felszálló nagyképű, önérzetes balfaszok sem jönnek előre soha, hiába mondja be a futár, vagy szól a sofőr, és a többi gyáva fizető utas sem szól senkinek, hogy menjen előre, meg elől szálljon fel. Egy ilyen országban, ahol a hozzád hasonló agyhalottak, ilyen senkiházi, bűnöző, tolvaj bandát képesek elismerő szavakkal jutalmazni, szerinted mekkora jelentősége van annak, hogy ki hol száll fel, és van-e jegye, vagy bérlete?

Tyreo 2014.11.09. 12:31:49

Végre valaki még lát a szemétől!
Vitézy kifejezetten jól végzi a dolgát. agyon remélem, hogy kitart a hátszele.

Szúnyog 2014.11.09. 12:43:53

"Elindult a Bubi közbringarendszer is, az egyik legjobb dolog, ami a városban történt az elmúlt 10 évben."

A Bubi minden hazug statisztikával ellentétben nincs kihasználva, elég csak nyitott szemmel járni ennek megállapítására.

Gondolom Dávidka megítélésénél fontos szempont más irányultsága is, ami felülírja a politikai vonzalmat, vagy ellenszenvet.

vajdasagi 2014.11.09. 13:51:53

@Szúnyog: A Bubi még valóban nem működik jól, de:

a) majd javulni fog
b) a Bubi elsősorban a T-csoport baleksága miatt lett ilyen rossz, és nem Vitézy miatt.

Amennyire én látom, a BKK/BKV kombó egyike azon kevés rendszerünknek, amely összemérhető minőségben a nyugatiakkal. Emellett javult ez a 4 év alatt. És végül: tényleg nem tudni korrupcióról a házuk táján, kivéve a Széles-félét. A Széles ügy valószínűleg magasabb szinten lett lezongorázva, és Vitézy csak eltűri, másrészt ennél mindig több kétes ügy volt a BKV háza táján.

Szóval én teljesen egyetértek a bloggal.

Jegkoko 2014.11.09. 13:52:05

Remélem ez a cikk csak ironia volt mert ha nem az nagyon gáz.Először kezdték a bkv atnevezésével majd kiszervezték a buszokat a haveroknak,amiket nem lehetett hagyományos bkv színűre festeni.Most meg jött ez a bubi aminek botrányos volt a kivitelezése ráadásul a kutya sr használja mert drága és nem jó.Persze a kritikakkal sose foglalkoznak,inkább megcsinálják a saját deviáns elgondolásuk szerint.

vajdasagi 2014.11.09. 13:57:00

@toportyánzsóti: Nézd, a Hagyó-féle BKV is sokba került, és sokat loptak onnan (biztosan többet mint manapság), csak éppen vajmi kevés előrelépés volt ott. Tehát azt ajánlom, hogy ne mindenki abból a nézőpontból itélj meg, hogy Fideszes (tehát rossz), vagy Szoci (tehát jó). Ez ugyanis nem igaz.

És amikor fogást akarsz találni a mostaniakon, akkor ne a legjobbat kritizáld. Ezzel elveszíted a szavahihetőségedet (vagy nem nyered azt vissza).

Támadd inkább a külügyminisztert, a Vitézyt meg hagyd szó nélkül. Bárcsak lenne 100 ilyen jól teljesítő emberük. De hát 10 sincs :-(

meggyes alfonz 2014.11.09. 14:06:25

Már bocsánat, de mi köze van Vitézynek ahhoz, hogy végre beértek azok a beruházások, melyeket még 2010 előtt indítottak el? Ez volt a dolga!
A BKK-hoz egy csomó minden más is tartozik, ami viszont nem működik. A Hungária körút katasztrófa. Gyakorlatilag nincsenek felfestések a nagyobb útvonalakon. A zöldhullám, mint olyan elveszett... soroljam még???

A korrupcióról meg csak annyit, hogy vajon miért kellett Mercedes buszokat venni?

Dez S Krull 2014.11.09. 14:08:14

Ha Tarlós azt mondja, hogy Vitézy le lesz váltva akkor le lesz váltva. Tarlós 100 %-osan élvezi Orbán Viktor bizalmát. Aki Vitézyt védi Tarlóssal szemben, az Orbán Viktort támadja és rövid úton ki lesz csinálva. A Vitézy-klánt is ezért nyírta ki egyenként Orbánt mert fellázadtak ellen. Tiszta középkor...

Dr_utcai_arcos 2014.11.09. 14:30:18

Huh, először azt hittem komolyan beszélsz...

Kalmár Lajos (törölt) 2014.11.09. 14:41:31

A szerző és Vitéy Dávid egy pár...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.11.09. 15:38:58

A cikk olyan szintű dilettantizmusról árulkodik, hogy nem is érdemes belekötni.

Bicepsz Elek 2014.11.09. 16:19:11

@Kalmár Lajos: Nem biztos de lehet egy klubba jarnak...
Amugy ki mondta, hogy ez m8nd a Vitezy muve?? Ezek sokszereplos projektek.
Masik: mikor lett kinyirva a Vitezy klan???

Főgebra 2014.11.09. 16:25:08

@meggyes alfonz:
"...vajon miért kellett Mercedes buszokat venni?"

1. Hitelből vették, de nem ők!
2. A bank csak Mercedesre adott hitelt, mert ha nem tudnak törleszteni, akkor a Merciket bárhollehet értékesíteni!

Azért az meglepő, hogy V.D.-ről mint egy csodatévőről beszélünk. Ha az ő költségvetésük is annyira lukas lett volna, mint hajdan a BKV-é, befizetnék, mit csinálna a csodatévő!
Ja és a költségvetés azért volt lukas, mert nem kaptak pénzt. Itt nem elsinkofált egy-kétszáz milliókról, hanem 50-100 milliárdról van szó!!

Manarola (törölt) 2014.11.09. 16:42:17

Jézusom... Vitézy-klánról hallottál már? És azt tudod, hogy Orbán rokona? Anyukája Fideszes EU képviselő.

toportyánzsóti 2014.11.09. 16:47:12

@vajdasagi: -1,szerinted mennyi pénzbe került ez a csodagyereknek kikiáltott a felesleges intézményével?

Szúnyog 2014.11.09. 16:47:26

Önmagában az nonszensz, hogy egy nagyváros közlekedését szervező figurának nincsen jogosítványa és sosem autózik.

toportyánzsóti 2014.11.09. 16:49:25

@agresszív kismalac: Mondasz valamit,nem véletlen a mentális deficit a blog nevében.

Bicepsz Elek 2014.11.09. 17:00:33

Egyszer egy szakmai lap a pesti közlekedéshez szükséges hozzáértéséhez faggatta. Válasza ilyesfajta volt: "Egyszer otthagyott az éjszakai utolsó busz, ezért foglalkoztat a közlekedés..."

vajdasagi 2014.11.09. 17:23:54

@toportyánzsóti: Biztosan sokba került az az intézmény. De azzal, hogy egyes embereket és pénzeket a BKV-ből átcsoportosították a BKK-ba, azzal még nem látom a károkozást. (Pedig eleinte nem néztem ezt az átcsoportosítást jó szemmel.)

Mindamellett a hagyó-féle BKV-nál nincs lejjebb. És a Vitézy-féle BKK/BKV jól végzi a dolgát minden más magyar rendszerhez képest. (Pardon, még a MOL is aránylag jól végzi a dolgát, de pont azért mert nem elsősorban állami vezetésű cég.)

Szóval balos megmondóemberek: ne a Vizézyn keressetek fogást. Miért nem lehet megérteni, hogy minden rezsimnem megvannak a legjobb és legjobb vezetői - és akkor Ti éppen a legjobbat kezditek szidni. Ez egy kommunikációs baromság. Nem is lep meg, hogy a baloldal ilyen-amilyen.

zila5 2014.11.09. 17:33:52

@Bicepsz Elek:
Valószínűleg a taxik sem álltak meg neki, ezét úgy döntött, hogy ha nagy lesz, jól megszívatja őket is.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2014.11.09. 17:37:51

Vitézy? Aki érti a dolgát?
Na menjetek a picsába! :DD

Orbán a magyar nép ópiuma! 2014.11.09. 17:39:47

@vajdasagi:

Te valami bácskai homár vagy?
Azért szopkodod ennek a senkinek a farkincáját? (Nyugi, a fiúkat szereti, tehát nincs ezzel ebből a szempontból gond!)
A legjobb? Te jó isten, akkor milyen lehet a legrosszabb??

samot 2014.11.09. 17:46:20

Egy biztos,hogy a Vitézy érti amit csinàl!A többi meg az Ö dolga.

vajdasagi 2014.11.09. 17:49:46

@Orbán a magyar nép ópiuma!: A legrosszabb elég rossz. Sőt még az átlagos is. Meg minél magasabb rangúak, mintha annál rosszabak lennének - ez mind igaz. De a Vitézy a legjobbak egyike, és bizony akkor is igen jó teljesítményt nyújt, ha a fiúkat szereti. Ezzel diszkreditálni valakit a munkája terén: eddig azt hittem ez a jobboldaliak tempója. Nincs itt valami szereptévesztés nálatok?

A vak gyűlölet nem szokott ám sikerhez vezetni. De ez sajnos látszik is.

Hogyan gondoltok szavazatokat szerezni ilyen módszerekkel és stílussal?

scandalstone 2014.11.09. 17:51:00

A seggbekukisoknál népszerű, máshol nem.

baldoc 2014.11.09. 17:54:01

Miért nem kérdezik meg a BKV dolgozóit a sok sikerről??
Persze középvezetőtől lefelé!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.09. 17:58:10

@toportyánzsóti: Nem! Az okos az te vagy! Minden hozzászólásodból süt az éretelem és a finom elegencia! Tényleg! Abba ne hagyd!

Tudományos libsizmus 2014.11.09. 18:02:47

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
A legnagyobb gyökerek egyike a csávó. De valóban kár lenne, ha abbahagyná:)

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.09. 18:05:31

@Orbán a magyar nép ópiuma!:
A buzizó libsik valami zseniálisak:) Szar lehet nektek a buziparádé környékén, amikor a ratyikat kell védenetek hivatalból.

baldoc 2014.11.09. 18:08:38

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Szar lehet nektek a magyar gárda környékén, amikor a nácikat kell védenetek hivatalból.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.09. 18:15:37

@baldoc: Ha a Magyar Gárdában a nácikat látod, akkor lehet, hogy elfelejtetted bevenni a rettegés ellni gyógyszered.
Ne mulaszd el, mert holnap lehet megijedsz az egyenruhás, karszallagos Bkv-ellenőröktől.

Tudományos libsizmus 2014.11.09. 18:20:07

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
A büdöscigányozó libsik a másik fele:) Kíváncsi vagyok, mikor kezdenek el mocskoszsidózni. Be fog következni ez is, a nyakamat ráteszem:)

baldoc 2014.11.09. 18:20:34

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
Tanították magának a barnainges SA menetelgetéseket???
Tudja a náci Németországban is így kezdődött!!

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.11.09. 18:41:21

Te hülyébb vagy makikám, mint a makik a Madagaszkár pingvinjeiben. :(
Nem koptatom a billentyűzetemet azzal, hogy megpróbáljalak meggyőzni, mennyire alkalmatlan az a kis ... a posztjára és mennyi kárunk származott a hülyeségeiből, mert egy fanatikusnak úgyis hiába pofázok...

Egy apróság: a "Futár"-ból azt látja az utas, hogy már öt perce ide kellett volna érnie a busznak, de még mindig nincs nyoma... (ezt konkrétan volt szerencsém a saját szememmel látni - pedig nagyon ritkán járok BKV-val, még ritkábban olyan helyen, ahol van ilyen kijelző)

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.11.09. 18:42:15

@Tudományos libsizmus: nácika, szerintem téged nyugodtan lehet. Egy buta buzi vagy.

Tudományos libsizmus 2014.11.09. 18:44:48

@szigetipotyautas:
Ezt már szeretem. Túl sokat voltam már kommunista az utóbbi időben. Az egyensúly helyreállítása végett kellett már egy nácizás is:)

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.11.09. 18:46:18

@Tudományos libsizmus: nevezhetlek bolsinak is, ugyanaz a söpredék (fidesz fanatikus vadbarmok gyülekezete)

dadddd 2014.11.09. 18:48:37

Itt ugyanazok buziznak, akik tegnap még könnyes szemmel siratták a meleg rongálót?

Tudományos libsizmus 2014.11.09. 18:48:42

@szigetipotyautas:
Színvonalas blogodba beleolvasva tartok tőle, hogy söpredékileg simán elbújhatnék mögötted kedves barátom:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.11.09. 19:11:48

Akár jól végzi a dolgát, akár nem, mit számít a munkavégzése szempontjából az, homokos-e vagy sem?

humorpalanta 2014.11.09. 19:27:47

El sem tudom képzelni, hogy ki írta ezt a cikket, de most legalább tudom, hogy nem szabad adni a véleményére.

Tudományos Iibsizmus 2014.11.09. 19:39:07

Mennyit lehet kapni egy ilyen posztért?

Tudományos Iibsizmus 2014.11.09. 19:40:00

@szigetipotyautas: Az ilyeneket mint te, simán kizártunk a KISZ-ből.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2014.11.09. 20:03:05

@vajdasagi:

De miben jó a Vitézy? Tátogásban?
Hogy a takony a szájába folyjon???

Orbán a magyar nép ópiuma! 2014.11.09. 20:04:58

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: @Tudományos libsizmus:

Majd ha Orbánotok nem ügynököket nevez ki hivatalba, s nem államosít, papjaitok nem pedofilkodnak, akkor majd beszélhetünk bármiről is, te kis buzi!

Amator 2014.11.09. 20:14:09

Az azért kicsit zavarbaejtő hogy 25 évesen, 0 szakmai tapasztalattal hogy lesz valaki rögtön vezérigazgató. Ez az apró tény azért kicsit zavarja az embert. Normális országban általában 10-15 év után is jóval alacsonyabb pozíció következik. Ezért talán hadd kételkedjek egy kicsit azzal az állítással szemben, hogy milyen jó szakember. Miben ?

QAQ 2014.11.09. 20:28:58

Az elsőajtós felszállással nem nagyon értek egyet... nem azért tettek a buszokra 3-4 ajtót hogy sorba álljanak az emberek az első ajtónál.

pl. A reptérre vezető buszon kész káosz van a nagy csomagokkal felszálni elől majd hátra verekednie magát.

Az viszon tény ,hogy sokat javult a bkk szolgáltatás az utobbi időben.

Gazz 2014.11.09. 20:51:40

Egyetértek, Vitézy egy vállalható Fideszes. Ha én főpolgi lennék, megtartanám.

dadddd 2014.11.09. 21:01:05

A mi buzink jó buzi, a fideszes buzi rossz buzi.

Untermensch4 2014.11.09. 21:15:45

@QAQ: az elsőajtózás sztem sem öszzeférhető a pesti rohanó tempóval. ahol nyugisabb vidéki helyeken csinálják, ott is vannak zökkenők. nagy csomag, babakocsi... már kész is az extra stressz.

csárli hárper 2014.11.09. 22:04:36

ne blogolj ha bebasztál...

lionking 2014.11.09. 22:15:03

ha az a jó hogy Budapest összes bevezető útján kilométeres kocsioszlopok araszolnak akkor vitéz vitézi megtette a dolgát
De hogy ez kinek jó, azt nem tudom, és ráadásul senki kedvét nem veszi el akinek feltétlenül autóval kell bejutni, ráadásul a környezetet is jobban szennyezi mint ha szép tempósan (jó fogyasztással és tökéletesebb égéssel a motorban) autózna el
A másik a felújítások építések
sok sok nagyon forgalmas helyen egyszerre hónapok óta és még folytatják is pár hónapig van amit 2015 decemberig.
ahelyett hogy 1-et megcsináltatnának kb negyed annyi idő alatt, és utána a következő, szét b..szák a várost mindenfelé napközben 1-2 ember támasztja a lapátját, és az autósok meg szívnak és nem csak a füstöt. de azt is na meg a környéken lakók meg mindenki amerre a szél viszi.
Vitézi meg egykor mint Veke szószóló pont az ellenkezőjét állította mint amit most tesz
gerinces mint a rokonsága

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2014.11.09. 22:24:07

Nem vagyok benne biztos, hogy mindez Vitézy érdemes. Nekem úgy tűnik, hogy sokszor Tarlós nyúlt át a feje felett, hogy megoldja az ügyeket és sok beruházást még a semmit be sem fejező Demszky kezdett el a BKV korábbi vezetőivel.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2014.11.09. 22:47:38

@Étteremkritikus: nem, ezekhez Tarlósnak pont nem sok köze van.

@Tudományos Iibsizmus: 50 ezer/poszt, plusz 10 forint/klikk, látod a számlálót, nem panaszkodunk. Holnap megy a számla a Fidesznek, 8 napra simán utalnak.

kvadrillio 2014.11.09. 23:02:03

...NA...NEHOGYMÁ DÁVIDKA TALÁLJA KI, HOGY BUSZOKAT KELL CSERÉLNI MAGYARORSZÁGON !

MERT ELŐTTE SENKINEK NEM JUTOTT ESZÉBE MI ?????
A BKV-NAK SE...MI ???? :o)))))

MER CSAKA DÁVIDKA TALÁLTA FÖL A SPANYOLVIASZT BUSZBA ÖNTVE MI ??? :o)

kvadrillio 2014.11.09. 23:04:51

@kvadrillio: mert ő már a világra jövetelekor polyába téve VEZÉRIGAZGATÓ VOLT !!!!!

NEM IS KÖLLÖTT NEKIJEHHH BELETANULNI !!! :o)))))))))

csak a körösztbeszervezett buszútjaival leállt egyből a forgalom ! annyira értett a dolgokhoz.....röhej...:)

kvadrillio 2014.11.09. 23:08:39

@kvadrillio: közlekedés - BKV-Figyelő
bkvfigyelo.blog.hu/tags/közlekedés/page/5
Szerinte a forgalmat nem a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető úton ... Mint az a szövegből kiderül, május 27-én műszaki hiba miatt leállt a ... és a VEKE Facebook oldala az új Budaörsi úti buszsáv miatti anyázásokkal volt tele. ... 0 komment Címkék: budapest közlekedés tarlós fejlesztés villamos vitézy ...

5perc 2014.11.09. 23:08:55

Én annyira nem ragaszkodom az első ajtós felszálláshoz. Főleg azért, mert a buszok belő tere erre általában alkalmatlan. Meg azért mert értelmetlen. Ezért én azon sok ország tapasztalataira adok, ahol a minden ajtós felszállás bizonyított.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2014.11.09. 23:45:41

A kiscsóka tényleg jól tolja a kontentot, kár az izmozásért amit Tarló lenyomott ellene. De ha visszalépünk 4 évet és két lépést akkor azt látjuk hogy egy öreg iszapszemű rája és egy ifjú titán egymással vetekedve küzd egy jobb fővárosért, ami a Demszky pusztulathoz képest minden szempontból elérelépés és felüdülés.

lifelike 2014.11.09. 23:47:22

vitézy nem sok jót csinált eddig, rogán viszont annál többet ártott
a bkk egy nagy pénzmosoda plusz korrupt mint az állat
jó lesz ha kirugják és borul az egész

Bicepsz Elek 2014.11.10. 00:39:53

@lifelike: Az volt van lesz a Mavval es a Malevval egyutt!!

MACISAJT 2014.11.10. 07:25:41

Na most akkor az van hogy felsorolja a szerző a tagadhatatlan eredméynekt amiket elértek:"ez a kölök többet elért a pesti tömegközlekedés fejlesztésében 4 év alatt, mint elődei a megelőző két évtizedben."

Ami tény.
Ezek után belengeti hogy emellett de még mennyit lopnak (ami valószínűsíthető, nem bizonyítható).

Most akkor tessék elképzelni, az előtte való két évtized mszp-szdsz fénykorszakában mennyit loptak a fővárosban(is) , mikor még ennyi eredményt sem tudtak összehozni...

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 08:22:02

@szigetipotyautas:
A futár európai szinten is egy remek cucc lett minden hibájával együtt. A mobilos alkalmazása kifejezetten tetszetős, és hasznos. Nyilván nem egy Lyon szint a tömegközlekedésünk, de a magyarok kedvenc gyűjtőhelyénél Londonnál mondjuk kategóriákkal jobban állunk...
Amit a késésekről írtál az igaz, valóban nem ártana, ha valaki esetleg elemezné is a futár adatait, és esetleg változtatna a menetrendeken, ha láthatóan nem működnek.

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 08:23:22

@5perc:
Mondjuk én roppantul örülök, hogy reggelente nem kell a behugyozott hajléktalan mocskában utaznom, de hát ízlések és pofonok. Ha valaki szereti...

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.10. 09:00:42

Vitézy egy büdös tahó (és még buzi is), aki tönkrebaszta Budapest tömegközlekedését és autós közlekedését is. Az éjszakai közlekedés nagy részét is, járatok szűntek meg, és kétszer annyi ideig tart a szar szervezés miatti sok várakozás következtében végigutazni 1-1 útvonalat, mint korábban (igaz, másik része javult).
Mióta ő van, azóta járhatatlan a város, minden vonalon feújítások vannak, és amikor befejeződnek, kezdődnek elölről ugyanazok, olyan szar minőségű a munka (az 1-es villamos vonalát sokadjára újítják fel 4 év alatt, a 4-6-os vonalát szintén).
Minden vonalon hónapokig, ha nem évekig tart a munka, felbontva 2-3 kilométeres szakasz, és dolgozik ott 4-5 ember (jó esetben, de sokszor csak 1-2), pedig ezt meg lehetne csinálni úőgy, hogy dolgozik ott 1000 ember, és 2 hét alatt készen van.

4 éve képtelen bevezetni az időalapú BKV-jegyet, csak ígérget a parasztja, és talán 20417-re, 7 év alatt megoldja. Mi a kurva anyjára kell neki ennyi idő? Elég lenne kiadni egy rendeletet, hogy holnaptól a BKV-jegy 1,5 óráig érvényes, és kész.
Ja, hogy az új buszok egy részére még mindig lyukasztót szerelnek fel a bélyegző helyett, sőt, a régiek egy részéről leszerelik a bélyegzőt, és lyukasztót szerelnek fel?

Süllyesztőbe ezzel a buzi tahó Vitézyvel.
De minél hamarabb!

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 09:04:57

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Hát nem lehet annyi tökéletesen kivitelezett fejlesztés, mint Hagyó alatt, azért az irreális elvárás lenne.
Oh, wait...

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.10. 09:06:52

"Gyakorlatilag nulla pénzből jött egy valag új, vagy használt, de korrekt minőségű busz a városba."

Ja, meg gyakorlatilag kiszervezte a fél BKV-t Széles Gábornak, így nagyjából kétszer annyiba kerül a jűáratok üzemeltetése, mintha a cég maga oldaná meg.

A négyes metróhoz kapcsolódó felszíni változtatások totál el lettek baszva, a Blaháig járó gyors 7-essel és társaival.

A Bubi, ja, az kurva jó, biciklinként 1 millió forintért (1000 bicikli = 1 milliárd forint), szar minőségű, tekerhetetlen biciklikkel.

"a külföldön bevált elsőajtós felszállást"
Hát ott baszta volna meg a büdös kurva anyját (aki egyébként a CPg által megénekelt Erdős Péter, a kurva anyád lánya) (ja, mivel buzi, az édesapját), amikor ezt kitalálta. Így sokszor 5-6 perc telik el csak azzal, hogy felszálljanak 1-1 megállóban az emberek. A menetidő háromszorosára nőtt ezeken a járatokon.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.10. 09:08:51

@Muad\\\'Dib:
Faszfejkém, attól hogy az egyik szar volt, a másikat, amelyik fos, ne magasztaljuk már.

Egyébként Hagyó kispályás volt Vibuzy Dávidkához képest, csak ő Széles Gáboron cégén keresztül tolja ki az állami milliárdokat a BKV-ból, nem szaros tízmilliókat lop, mint Hagyó.

Akasztófán lenne a helye mind a kettőnek.

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 09:10:55

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
"..Így sokszor 5-6 perc telik el csak azzal, hogy felszálljanak 1-1 megállóban az emberek. A menetidő háromszorosára nőtt ezeken a járatokon."
Mert ez az első ajtós felszállás miatt van, mi? Ezt beadhatod a sok gyökér magyar prolinak, aki nem jár külföldre, de nekem nem. Megmondom miért van ez így. A fass*opó zombi hulladék balkáni magyar tuskók miatt, akik arra a qrva bonyolult dologra is képtelenek, hogy 3 méterrel arrébb menjenek miután feltolták a valagukat a buszra.

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 09:12:49

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Igen, most is s*ar, de kategóriákkal jobb, mint előtte. Legalább kiszenvedtek egy futárt magukból, amit használni is lehet. Meg legalább eszükbe jutott, hogy venni kéne buszt...

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 09:17:37

Amiatt viszont amúgy elmehetnek az anyjukba, hogy sikerül minden felújítást úgy elintézni, hogy komplett kerületeket vágnak el a külvilágtól. Annak a gyökérnek mondjuk kéne a fas*korbács, aki engedélyezi azt, hogy gyakorlatilag az összes párhuzamos út egyszerre legyen lezárva.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.10. 09:24:35

hogy tud éjszakai menetrendet csinálni az nem egyenlő azzal, hogy el tud vezetni egy bkk nagyságú céget.
És neki ez utóbbi lenne a szakmája, így ne essünk hasra attól, hogy frankó menetrendet csinált.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.10. 09:29:22

@Muad\\\'Dib:
Miért, mi a fasz miatt lenne, te idióta?
Ott áll a sor az első ajtó előtt, a másik 2 ajtónál meg nem lehet felszállni.
Sőt, egyes buszokon a faszfej sofőr túszul ejti a leszállni kívánó utasokat is, azaz leszállni sem enged addig, amíg a többi ajtó környékén kívül áll valaki.
Ez a rendszer úgy szar, ahogy van.

"Igen, most is s*ar, de kategóriákkal jobb, mint előtte."
Jobb a faszomat.
Sorold már, hogy mivel jobb!
Azzal, hogy most tízmilliók helyett milliárdokat lopnak?

Már Demszkyék is vettek buszokat, használt nyugatiakat is, ez se Vibuzyka találmánya, meg villamosokat is (hannoveri villamosok, 50-es és 3-as vonal), meg a Combinót.

A feljúításokról annyit, hogy mostanában elég sokat járok az Üllőin, hónapokig csinálták az egy kurva kereszteződést az Ecseri útnál, aztán ahogy kész lett, elkezdték felbontani a kereszteződés utáni részt majdnem 2 hónapra, majd ahogy kész lett, megint 1 hónapra a kereszteződést. Ez a munka, ami tisztességes helyen 2 hét alatt lenne meg, itt március óta tart, és még nincs vége, most épp a Határ út előtti rész van felbontva, a szélső sáv helyén üreg, dolgozó ember meg hetek óta a környéken se.

Szóval ezt, amit Vibuzyka elért, normális gondolkodású ember (ha ennyi anyagi forrást kap, mint ő) sokkal jobban meg tudta volna csinálni. Merthogy a gondolkodásnak nyomát sem látni a munkájában.
(Lásd pl. a 2 nap után Tarlós beavatkozásával megszüntetett Budaörsi úi buszsáv, a szaros villamosok két végállomás közti 1 perces útrövidítése miatt tönkrebaszott zöldhullámok szerte a városban, a legújabb a Dörentei téren felszerelt lámpa és bevezetett új közlekedési rend, ami miatt a Gellért térig áll a sor ott, ahol addig soha nem volt 50 méternél hosszabb sor, és sorolhatnám hosszan. Vibuzyka simán csak tönkrebaszta a város közlekedését. Tömeget, autóst is. Időalapú jegy meg sehol, elektronikus beléptetőrendszer sehol, pedig volt rá 4 éve.)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.10. 09:31:24

@doggfather:
Ráadásul éjszakai menetrendet SEM tud csinálni, mert ami most van, a sok várakozással, az úgy szar, ahogy van.
Az egymás seggében kilométereken át ugyanarra menő járatokról nem is beszélve.

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 09:32:58

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Qrva gyorsan fel lehet szállni, AKÁRCSAK külföldön, csak 1-2 dolog kell hozzá:
1) Gyökérkének ne a buszon jusson eszébe, hogy mutatni kéne valamit a fas*án, vagy csöcsén kívül.
2) Ne álljon meg a droid az ajtóban felszállás után.

Így meglehetősen hamar le lehet zavarni a dolgot.
Mellesleg nekem a plusz fél perc megéri, hogy a családom ne húgyban, meg s*arban üldögéljen, mint amikor a csövik melegedőnek használták a külvárosi járatokat.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2014.11.10. 09:44:41

@Mr. Közbiztonság Szilárd: kicsit finomabb stílusban, ha lehet kérni. az időalapú jegy csúszik, de hamarosan jön, ez köztudott.

@doggfather: nyilván durva, hogy ennyire fiatalon és vállalatirányítási tapasztalat nélkül került oda, de ez még mindig ezerszer jobb, mintha valami nímand politikai hullát ejtőernyőztettek volna oda, mint ahogy majdnem mindenhova.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.10. 09:56:43

@Hakapeszi Miki: mivel jobb, egy tapasztalatlan semmihez értő vagy egy ex káder?

Mert én nem látok lényegi különbséget a cég/város/ország érdeke szempontjából.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.10. 10:20:14

@Muad\\\'Dib:
Akkor egyszer nézz körül egy ilyen járaton. Meg nézd meg a fel-leszállást.
Mert jelenleg baromságokat beszélsz.

@Hakapeszi Miki:
Hamarosan? Mihez képest, baszd meg?
4 éve ez a seggfej Vibuzyka van hatalmon. Ehhez meg elég lett volna egy 2 soros rendelet, hogy 2010. dec. 1-től minden jegy 1,5 óráig érvényes, pont.
Mi a fasz tud ezen 7 (HÉT) évig tartani?

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 10:24:06

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Kösz, elég sokat járok ilyen járattal. És sokkal jobban érzem magam, mint abban a 20 évben amíg a hugyos köcsögöket kellett kerülgetnem minden télen, és vizsgálgatnom kellett melyik székre lehet leülni fertőzésveszély nélkül.

krj 2014.11.10. 10:33:38

ez speciális hirdetési megjelenés vagy micsoda? a mentális deficit elérte a bloggert is, úgy látszik.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.10. 10:38:46

@Muad\\\'Dib:
És arra gondoltál már, hogy ugyanaz a busz jár nem elsőajtós járaton is, és nem takarítják mindennap?
Vagy az összehugyozott ülés csak akkor zavar, ha még vizes?
Fertőzést meg jeggyel utazó influenzástól is kaphatsz. Úgy, hogy megfogod a kapaszkodót utána.

További hasonló agyatlan baromságokat is fel tudsz még hozni?

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2014.11.10. 11:07:23

@doggfather: vitézy ért hozzá, vezetői-szervezői tapasztalata nem volt, nem lehetett. ez volt a mondás.

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 11:08:04

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Tökéletesen igazad van. Ha nem lehet letiltani minden járaton a behugyozott csávókat, ott se tiltsuk ki, ahol lehetőség van rá. Sőt mivel influenzát is el lehet kapni, nem is gond, ha odas*arnak az ülésre.
Niiiceee, le sem tagadhatnád, hogy ebbe a balkáni csordába tartozol, ahová súlyos pechemre én is...

Muad\\\'Dib 2014.11.10. 11:08:54

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Tökéletesen igazad van. Ha nem lehet letiltani minden járaton a behugyozott csávókat, ott se tiltsuk ki, ahol lehetőség van rá. Sőt mivel influenzát is el lehet kapni, nem is gond, ha odas*arnak az ülésre.
Niiiceee, le sem tagadhatnád, hogy ebbe a balkáni csordába tartozol, ahová súlyos pechemre én is...

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.10. 11:12:12

@krj: Igazad van!
Cím1: "Orbán a hibás, épül a diktatúra" - következtetés: szakértő, független, ajánlott blog
Cím2: "Vitézy jól csinálja" - következtetés: bérblog, színvonaltalan, hazugság, igaz, hogy régen szarabb volt, de ez most fideszes szar és az rosszabb.
Egyszerűen vagytok, na.

krj 2014.11.10. 11:37:11

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

túlzásnak érzem a hozsannázást egy olyan vezetővel kapcsolatban, aki pénzt, paripát, mindent megkap a saját, klientúrával teleaggatott szervezetében, míg a fennhatósága alá tartozó, a tényleges műszaki üzemeltetést végző cég le van rohasztva. az új buszok béreltek (oplízing), a futárt az eu fizeti, stb. nem mondom, hogy négy év alatt a húsz év elmaradt fejlesztések összességét be kellett volna hozni, de érdekes, hogy a közlekedési szakma (pl. a VEKE is) elég sarkosan ellentétes véleményt fogalmaz meg sok mindenben a VEKE-alapító által vezetett BKK-hoz képest. Ennyire vagyunk egyszerűek.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.10. 11:41:06

@Hakapeszi Miki: mert mondták még nem igaz. ;)

Még egyszer az nem értés, hogy szeret buszozni, és csinált egy éjszakai menetrendet.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2014.11.10. 11:47:12

@doggfather: nem szoktál ennyire szűklátókörű lenni. picit többet csinált ennél a kiscsávó, a jót nem kell elvitatni.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.10. 11:56:07

@krj: Nézd, fingból nehéz ostort fonni. Szerintem jó az irány és felfelé indult inkább a cég, mint lefelé. Lehet ezzel a hozzászólással kellett volna kezdeni, nem a szokásossal.

Laconicus 2014.11.10. 12:04:01

Nem véletlen Mentális deficit a blog címe.
A bejegyzés tökéletesen rászolgált erre a címre.

Metrós Bélabá 2014.11.10. 12:09:10

Ezért a súlyos benyalásért fizetnek neked vagy szintén zenész? Ez a "kiscsávó" úgy látszik az életét tette fel a BKV kinyírására, abszolút közutálatnak sőt közgyűlöletnek örvend a cégnél ő is meg a kis barátai is.

ex-dr. vuk 2014.11.10. 12:18:53

@Szúnyog: senki sem szamitott ra, hogy az elso par honapban ki lesz. Kell neki kifutas, mire felfedezik.
Londonban sem egycsapasra ment, de mostmar teljes gozzel megy.

krj 2014.11.10. 12:35:21

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: nézd, a poszt hangvétele sokkal szembetűnőbb, mint a tartalma (még olvasás után is), és ahogy a kommenteket olvasom, ezzel nem vagyok egyedül.

Szervátültetés 2014.11.10. 12:43:54

Elég nagy bajban lehet a Dávidka ha már ilyen blogokon kell népszerűsítenie magát. Átutalással vagy természetben fizetett?

5perc 2014.11.10. 13:11:37

@Muad\\\'Dib:
"Qrva gyorsan fel lehet szállni, AKÁRCSAK külföldön, csak 1-2 dolog kell hozzá:
1) Gyökérkének ne a buszon jusson eszébe, hogy mutatni kéne valamit a fas*án, vagy csöcsén kívül.
2) Ne álljon meg a droid az ajtóban felszállás után."

3. Arra alkalmas belterű közlekedési eszköz. Ezek meg nem azok. A folyosó általánosságban szűk ezeken a buszokon ahhoz, hogy biztosítsa a gyors tömegáramlást.
Miskolcon a 90-es évek közepén vezették be, kb 20 éve, általánosan (csaknem) minden járatra. Az emberek "megszokták". Az első ajtónál sorakoznak, azonnal bérletet mutatnak, egyből beljebb mennek, oszt' mégis lassú, mégis kényelmetlen, mégis sok az állás, mégis megnőtt a menetidő. Mégis megritkították a járatokat.
És tudod mennyivel változott a fizető utasok száma?

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.11.10. 18:40:25

@Laconicus: néha elgondolkodom rajta, hogy a gazdája nem-e csak egy ostoba fidesz droid paródiáját mutatja be ezen a blogon. De egyre többször rácáfol: ez nem paródia. :(

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.11.10. 18:43:52

@Mr. Közbiztonság Szilárd: és úgy mégis, nagyokos uram, hogy a picsába mondod meg egy lyukasztott jegyről, hogy mikor kezelték?
Merthogy még két hónappal ezelőtt is utaztam olyan villamoson, amin lyukasztó volt, nem elektronikus jegykezelő.
És ezek a gépek nem is olcsók.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.11.10. 18:44:53

@Muad\\\'Dib: ja, mint a négyes metró. Csak utóbbinak valamivel több haszna van. Ha nem is sokkal. :(
Cserébe valakik egész jól megéltek a kiépítéséből egy darabig.

Untermensch4 2014.11.10. 19:58:51

@Muad\\\'Dib: az elsőajtózás olyan vidéki helyeken sem működik évtizedes hozzászoktatás után ahol a bp-inél lényegesen nyugisabb tempóban tömegközleked(né)nek a zemberek. ez vmi olyan kulturális eredetű gát mint a körforgalom meg a kerékpárút. a magyaroknak ezek, így nem mennek... inkább buszonként/mindenmásodik buszon állandó kaller kéne aki hátul mászkál és van egy sokkolója meg kamerák az utastérben. a csöves-problémát egy meg nem nevezett vidéki városban úgy oldotta meg egy buszvezető egyszer hogy csáknoriszosan lábbal visszateleportálta a részeg főemlőst a buszmegállóba (mondjuk kicsit távolabb is esett de már úgyis gyalog akart menni...) és a nem büdös/szaros utasoknak tetszett."3. Arra alkalmas belterű közlekedési eszköz" viszont sztem is kellene, főleg hogy a magyaroknak ehhez a produkcióhoz több hely kell, talán úgy sikerülhet a tömegeknek is

vajdasagi 2014.11.10. 21:22:34

@Orbán a magyar nép ópiuma!: Sajnálom, hogy Te is abban a beregségben szenvedsz, hogy mindenkit, aki a "másikk oldalon áll" (mármint politikailag), azt automatikusan ellenségnek tekinted. Csakis jgy lehet értelmezni a megnyilvánulásodat.

Ennek ellenére elmondom: Vitézy abban jó, hogy:

a) az irányítása alatt befejeződnek egyes fejlesztések és a BKV/BKK javul (4-es metró, Futár, stb.)
b) látszólag komoly korrupciók nélkül vezeti a BKK-t,
c) tudtommal egy akkora ballépést sem követett el, mint mondjuk a baltás gyilkos elengedése

Mint ilyen, valóban kiemelkedik a hasonszőrűek közül. Kicsit zavart, ahogyan és amiért megkapta a posztját, de ezután bizonyított.

Egy jótanács: a vak gyűlölet beszűkíti az elmét.

vajdasagi 2014.11.10. 21:24:22

@Szervátültetés: Nekem nem fizetett sehogy, és én mégis egyetértek a bloggal. Mert láttam sok hülyébb felsővezetőt.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.11.10. 21:27:13

@vajdasagi: hogy van nála hülyébb is, még nem jelenti azt, hogy alkalmas a posztjára.

vajdasagi 2014.11.10. 23:33:47

@szigetipotyautas: Ne a legjobbat támadd. És ne a legjobban helytálló vezetőt akard lecserélni. Ez ősi kínai katonai bölcsesség. Én tényleg nem értem, hogy lehet a baloldal ennyire vak, hogy ezt nem érti meg.

Komolyan mondom, ebből is csak az látszik, hogy semmiképpen nem kerülhetnek újra a hatalomba - pedig ezt nehezemre esik kimondani.

Pistikécske 2014.11.11. 06:02:20

fonódó villamos: pont ott lakom, de semmi szükségét nem érzem. És nem a kocsik elől foglalja a helyet az amúgy is zsúfolt dunaparti szakaszon?

toportyánzsóti 2014.11.11. 07:29:31

@vajdasagi: Sokba kerül,több buszt lehetett volna venni ha nem grundolják feleslegesen a BKK-t mint amennyit vettek,ideje felkészülten beszállnod a homokozóba,így csak szénné égsz a tudatlanságoddal.

toportyánzsóti 2014.11.11. 07:34:50

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Friss nick mögé bújás csak tégedet minősít fizetett trollocska.

toportyánzsóti 2014.11.11. 07:40:07

@vajdasagi: Jobber oldal szellemi és erkölcsi szintjén teljesítmény csak amit összehozott ez a kádercsemete,elhúz Magyarország mellett már lassan Albánia is,hiába a sok győzelmi óda még mindig csak bóvli kategória az unortodox magyar tündérmese.

vajdasagi 2014.11.11. 12:48:43

@toportyánzsóti: Kár a gőzzel: pontosan látszik rajtad, hogy az érvek nem érdekelnek, hanem ezerrel kell szidnod a Fideszt és védened a baloldalt. Ez nagyon ellenszenves, és valójában elvesz a baloldaltól választókat, nem pedig megnyer. Tehát kárt okozol nekik.

Albánia felé elég jól elindultunk még a Meggyesi idején, és a Gyurcsány is hozzátett. Persze most sem jobb a helyzet, sőt lehet hogy még rosszabb.
Továbbra sem jó az irány.

De ez nem változtat azon a tényen, hogy a Vitézy jobban teszi a dolgát, mint a Hagyó, meg a Hagyó-félék tették.

És akinek a Demszki ténykedése tetszett, annak nincs morális joga arról lamentálni, hogy a buszok drágák voltak-e. Merthogy akkor úgy folyott el a pénz, hogy nem is kaptunk érte semmit (max. egy drága 4-es metrót, de még azt sem ők tudták befejezni, hanem a Tarlós meg a Vitézy). Szóval elbújhatsz az érveiddel.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2014.11.11. 17:20:29

@Pistikécske: valóban nem a Margit-híd környékén lakók fogják élvezni az előnyeit, de mindenki, aki átszállás nélkül akar menni Óbudáról Dél-Budára, vagy a Moszkva környékére.

@vajdasagi: azt hittem, nem tudok már kommenteken meglepődni, de mégis dobtam most egy hátast, hogy mennyien gyűlölik zsigerből ezt a kölköt, ennyi érv nélküli fika a fidesztrolloktól sem szokott jönni.

toportyánzsóti 2014.11.11. 18:01:05

@vajdasagi: Fussál neki ujra,szar lehet ha neked hagyó a mérce,az is nevetséges hogy a fajtádnak mindenki veres aki nincs a csuti focianalfabéta hátsója mögé besorakozva.Demszky hogy a répába került ide,mikor emlegettem?Valódi papagájkommandós lehetsz.

humorpalanta 2014.11.11. 20:25:12

Amúgy jól lenézik a posztban a munkásembereket.
"A többségnél aztán ez elmúlik, s mire szőrösödik a zacsi, a srácok általában túllépnek a bazi nagy járművek varázsán. Persze van akinek ez nem sikerül, s a felnőttkor küszöbén is valamelyik mozdony füttye, vagy villamos ajtócsapódása nyomán áramlik vér barlangos testjei szinuszaiba."

Tisztázzunk valamit az elején. Nem érdekel, hogy ki hány éves, mennyi tapasztalata van, mert nem sok köze van ahhoz, hogy milyen ember, milyen vezető, milyen szakember. Az sem érdekel, hogy került oda.
"Gyakorlatilag nulla pénzből jött egy valag új, vagy használt, de korrekt minőségű busz a városba." Ez akkora hülyeség, hogy a Dumb és Dumber íróstábja az ilyenekhez jár látogatóba. Van-e autód? Ha van, hogy van? Vetted, vagy lízingeled egy cégtől 10 éven keresztül? Na melyikből jössz ki olcsóbban?
"A lehetőségekhez képest jól megcsinálták a totálisan elkúrt négyes metróhoz kapcsolódó felszíni változtatásokat." Ez megint támadható. Bármilyen szakmai szervezetet, szakmához értő személyt ha megkérdezel, rájössz, hogy borzalmasra sikerült, s ugyanígy senki nem csinálná, akkora hülyeség volt. A 4-es metró pedig egyáltalán nem elkúrt, de erre rájönnél, ha néha lemennél, s használnád. Ugyanis ha totálisan elkúrt lenne, nem használnák az emberek. Képzeld, használják! Csak sajnos a FIDESZ Magyar Polgári Párt (Istenem, hol van az már?) politikai ügyet kreált egy szakmai ügyből, aminek köszönhetően hülyeségekkel öntötték tele az emberek agyát.
"Elindult a Futár" - Képzeld el, nem a Vitézyke fejéből pattant ki, hanem már előtte kitalálták. Tervben volt, elő volt készítve. Csak át kellett vennie, lehazudni róla az előzőeket, mert nekik már nem számít (mint ahogy pár nyomozós sorozatból ismerjük, hiszen nekik már úgyis mindegy). Más tollával ékeskedik. Egyébként pedig pont a kivitelezését sikerült elszúrni a projektnek azzal, hogy értelmetlen helyekre tették, rettentő kicsi képernyővel, rossz szoftver megoldásokkal.
"Elindult a Bubi" - Ezt nem vitatok, tényleg. Ő találta ki, ő is csinálta meg. Rettentő drága, nehéz, használhatatlan, sz@r helyekre tették.
"1-es villamos Dél-Budára áthozásától a fonódóvillamos-projektig." - Az 1-es meghosszabbítását is megörökölte előkészítve, nem sok érdemi munkát kellett hozzátennie. A fonódó-projekt nem is az ő projektjük. Még az előző vezetés kezdte el, csak a FIDESZ-es polgármester akadályozta a programot mindenhol, ahol lehetett. Már legalább 6 éves csúszásban van miatta. A Duna-parton lévő ága pedig eléggé kérdőjeles a szükségességét illetően. A várost átszelő átszállásmentes járatok pedig jó nagy hülyeség, főleg egy olyan városban, ahol állandóak a pótlások a műszaki hibák és az emberi hülyeség miatt is. (Lásd -> baleset.)
"Végre bevezették a külföldön bevált elsőajtós felszállást" Kérdezz meg bárkit. Szakmai szervezet, utas, járművezető. Negatív a vélemény. Miért? Mert nem a városi közlekedésbe való. Egyszer tiltakozásképpen a 7-esen a szakszervezet egymás után vett 5 jegyet tiltakozásképpen, hogy felhívják a figyelmet, figyeld meg az emberek reakcióit. Priceless.
A telebuszrendszer az ő érdeme, nem vitatok el. Támogatandó.
"buszos cégén keresztül a mi pénzünkből - ami nyilván nem Vitézy döntése, de attól még übergáz." - De. Kérlek alássan. Vitézy döntése. Ugyanis Tarlós foggal körömmel tiltakozott ez ellen, csak a FIDESZ-es közgyűlési tagok Orbán papa rokonát támogatják ezerrel. Vitézy pedig rettentő drágán kiszervezte a buszágazatot, s most épp azon van, hogy tönkretegye és kisemmizze a BKV-t. Aminek az árát te és én fogjuk megfizetni, többször is. Tarlós nem véletlen akarta kitenni Vitézykének a szűrét, csak nem hagyták. Most talán végre sikerül.
Ezen felül pedig érdemes megnézni a BKK által elkészített közlekedési jövőképet, amiben egy metrómegálló szerepel, mint megépítendő, azonkívül semmi. A város nagy része lefedetlen normális közlekedéssel, s semmit nem terveznek ez ellen tenni. Inkább villamost építenek a jelenlegi kapacitásra, ahelyett, hogy a jövőre készítenék fel a tömegközlekedést. (Nem mellesleg a dugódíj miatt várható forgalomnövekedés is, amivel nem igazán számolnak.)
Érveket szerettél volna, itt vannak érvek, tessék. Vitézy munkálkodása évekkel vágja haza nem csak a közlekedési vállalatot, de Budapestet is. Mind finansziálisan, mind közlekedéspolitikailag.

5perc 2014.11.12. 14:25:18

@Hakapeszi Miki:
"a külföldön bevált elsőajtós felszállást "
Valójában külföldön sem "vált be".
Így elsőre Párizs, Toronto, San Francisco, Boston, Everett, Berlin, Auckland, Athén, ahol vagy ugyanazokat a problémákat okozza, mint nálunk, vagy egyszerűen gazdasági számítások után arra jutnak, hogy a kevesebb várakozási idővel gazdaságosabbá válik az üzemeltetés (kevesebb busz kell ugyanakkora utaskapacitáshoz állásidő nélkül) és mindenajtós felszállásra állnak át.

@Untermensch4:
"főleg hogy a magyaroknak ehhez a produkcióhoz több hely kell". Nyugi, Bostonban is noszogatja a járművezető a népeket a belső áramlásra.

Itt egy beltér Perth-ből, ami szerintem is alkalmas az elsőajtózáshoz:
perthbus.info/image.php?image=13269DA532B

humorpalanta 2014.11.13. 21:34:08

@5perc: Úgy látszik, hogy az érvek megfeküdték a hasát.

Szúrófény 2014.12.21. 10:43:06

@samot: A titok nyítja a "megfelelő pozicóban lévő" unokatestvér!
süti beállítások módosítása