Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2015.02.22.

Orbán Viktor hét fő bűne

Mentális kollektíva

Ne ragadjunk le az elmúlt hetek vérlázító húzásainál egyenként, Orbán Viktor működése egy jól kitalált és bevált formulát követ, a naponta kiderülő mocsokságok és a háttérben zajló folyamatok egy egészen visszataszító rendszerré állnak össze. Íme Viktor hét fő bűne, Veszprém és környéke már kapiskál ebből valamit, maradék rajongók, ébresztő!

A magyarok legrosszabb tulajdonságaira épít

Alapvető elvárás lenne minden kormánnyal szemben, hogy példát mutasson népének. Az ország vezetőinek tudniuk kell, hogy mi a helyes irány, mert hosszabb távon egyszerűen az a kifizetődő az országnak, ha a rendszer inkább etikusan működik. A legfőbb keretrendszert illetően ez Magyarország esetében kurvára nem bonyolult, mert Európához tartozunk, illetve jó lenne, ha közelednénk a nyugat felé. Még ha az emberek kényelemből, tudatlanságból, vagy bármi egyéb okból kifolyólag mást is gondolnak, egy alapvető minimumot senkinek sem szabadna felrúgnia. Orbán ezt megtette azzal, hogy a magyarok legrosszabb tulajdonságaira játszik rá, ezeket használja ki. Az intoleranciát, az irigységet, mások lenézését, a kirekesztést, a kivagyiságot, a kemény tökű vezető iránti lelkesedést, illetve azt, hogy a többség az egyéni boldogulást sokkal fontosabbnak tartja, mint a jogállamot és a demokratikus értékeket.

Folyamatos ellenség- és bűnbakkeresés

Elég visszataszító politika az, hogy mindig kinevez aktuális bűnbakokat, akiket utálnia illik a népnek. Saját rendszere galádságairól is ezzel tereli a figyelmet. Szított már a bankok ellen, könnyű volt rájuk húzni a devizahitelezés minden mocskát. Az unió gyalázása már csak azért is pofátlanság, mert a közösség pénze nélkül lófasz sem fejlődne Magyarországon, még mindig majdnem recesszióban lennénk. Az elmúlt hetekben minden határt átlépett a rezsim a hajléktalanok, illetve a menekültek kriminalizálásával. Kevés nagyobb aljasságot tudunk elképzelni, mint ahogy a pénteki vitanapon köpködtek Viktor csicskái a bevándorlókra. Persze a pirézeket is gyűlölő átlaghülyemagyar pont ez akarja hallani. 

Párbeszéd felszámolása

Nem a trécselésről van szó a piacon. Az értelmes és tartalmas eszmecsere elengedhetetlen egy jól működő államban. Az érintettek bevonása nem csak amolyan civil kötözködés, mert itt úgyse lesz szemétégető, hanem egy fenntartható rendszer kialakítása. Az autópálya-kezelő jobban ért az autópályához, mint a mentális kihívásokkal küzdő öregember a minisztériumban, az oktatáshoz jobban értenek a tanárok, mint a szegregáló lelkész és még lehet sorolni. A párbeszéd kizárásával persze ki lehet iktatni a kritikát, a beégést, hogy hopsz, nagyon benéztük ezt a vasárnapi zárva tartást, így a kormány lehet a nagyokos. Csak éppen az iskolákban nem lesz fénymásolópapír, toll vagy csereizzó, mert két hét mire megrendelik a vízfejtől. A párbeszéd felszámolásának következménye a gondolkodás akadályozása: ha nem lehet egy kérdést megvitatni, akkor nem is gondolkodunk rajta, végül egyáltalán nem gondolkodunk. Nem mérjük fel, miért elmebeteg Kerényi Imre Magyar Krónikája, aztán azt sem, hogy a vasárnapi zárva tartás jó vagy sem. Végül teljesen természetesnek vesszük, hogy a nyomorult menekültek lényegében fertőzést terjesztő terroristák, Putyin egy igazi faszagyerek lesz és szerintünk is ízléstelen a stadion szó használata.

Hűbéruralmi rendszer

Az elv mindenhol megvan, kis falvakban és Viktor környezetében egyaránt. Azzal, hogy az önkormányzatok kapták meg a szociális segélyezés feladatát, lényegében minden attól függ, ki milyen viszonyban van a polgármesterrel. Persze lehet itt hazudozni, hogy a képviselőtestület dönt és nem a polgi, de aki járt már kétezer fős faluban, az tudja, hogy a testület tagjai között gyakran megtalálható a polgi lánya, veje, neje, szomszédja. Szóval ez nem fővárosi közgyűlés egymás kölcsönös szívatásával. Egy kör dönt a segélyről, ugyanezé a köré a dohánybolt, ők a paradicsom- vagy csirkefelvásárlók. Ugyanez nagyban: a Simicska-háború jól megmutatta, hogy a híveknek azonnal színt kellett vallaniuk és széles sorban állva Viktor alfele elé kellett járulni. Így lehet pozíciót fogni, közbeszerzési tendert nyerni, így nem kapsz valami gyennyes különadót. 

Félőrültek pajzsra emelése 

Az udvartartásba nem csak gátlástalan pénzéhes gyíkarcok, lekötelezett senkik és megtévesztett agyalágyultak tartoznak, de magas poziba kerülhetnek rendszerhű félőrültek is. Matolcsy a legjobb példa, e helyen nem magyaráznánk, írtunk már róla eleget. Barcza főszerkesztő-adósságkezelő is közelíti a szintet, de őszintén szólva hiába került szopóágra, kerítésdaraboló Lajosról is régóta tudva levő, hogy nem százas, a gecizős performansza alapján főszerepet kaphatott volna a 7 pszichopata című filmben. S el ne felejtkezzünk a már említett Kerényi Imréről se. 

Magántulajdon, közösség érdek nem tisztelése

Minden le van szarva, csak a mi ügyünk menjen. Ez eléggé jellemző egyébként a magyar társadalomra, gondoljunk csak arra, hogy hányan kúrják ki a szemetüket, sittet, törött vécécsészét a tájvédelmi körzet szélére. Erre csak ráerősít a kormány azzal, hogy rendszeresen megkívánja felebarátja nőjét és javait, talán felebarátját is - csak ezt titkolja. Bármiről is legyen szó, ha megtetszik, akkor megszerzik, mindegy, hogy ehhez kiskerláncot kell fingatni vagy a földtörvényt kell átírni. Az pedig a legkevésbé sem érdekel senkit, hogy ennek mi lesz a következménye a társadalomra, adott közösségre nézve. 

Bármit és az ellenkezőjét lehazudják

Az ügyes csúsztatás, összemosás régóta és mindenhol része a politikai kommunkációnak, a Fidesz azonban jócskán túllépett ezen: a pofátlan és gátlástalan hazudozás szintjére. A pirosra simán rámondják, hogy kék, ha úgy alakul, röhögve harsogják az ellenkezőjét, mint amit az előző nap bizonygattak. Naponta lehetne példákat hozni erre, elég a hamis pénzzel lebukott hülyegyerek Fidesz-tagságára gondolni, vagy arra, ahogy a héten azt is letagadták, hogy a hajdani nagy span Kaczynski beletörölte a csukáját a mi nagy putyinbérenc vezérünkbe. Persze ezt is csak azért tudja csinálni, mert a félbites rajongótábor bármit benyel, egy másik csoport pedig érzi a kamut, de nagyfiúnak képzeli magát, ha felnézhet egy ekkora tekintélyű vezérre.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

159 komment

Címkék: hazugság Orbán Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr387193375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hamahama 2015.02.22. 19:43:16

nem kár hogy vége lett.
Viszont az a kár, hogy belekezdtél.

rolldog 2015.02.22. 19:53:44

Tisztelt kollektiva: majd jonnek a jobbillibsik, oszt megmondjak, hogy na mi van, savanyu a szolo? Tudjak, hogy nekik is szar, de mennyivel jobb erzes, hogy neked sokkal szarabb.

toportyánzsóti 2015.02.23. 07:23:56

Első törvény: A kormány minden intézkedése megmagyarázható a lopás, az öncélú szemétkedés és a dilettantizmus megfelelő kombinációjával. Nincs kivétel. Ha elsőre nem nyilvánvaló egy kormányintézkedés indítéka, akkor lopni akarnak.

Második törvény: A Fidesz mindent disznóságát előre bejelenti, csak tudni kell olvasni a jelekből. Ha szeretnéd tudni, mi fog történni, gondolj a lehető legnagyobb szemétségre, amit ki tudsz nézni belőlük, szorozd meg kettővel, és még így is csodálkozni fogsz.

Harmadik törvény: A Fidesz nyelvén az „emberek", a „polgárok" és a „magyarok" gyűjtőfogalmak mindig Orbán Viktort jelentik. A patetikus politikai szólamok csak a reorbanizálás után nyerik el a valódi értelmüket.

Negyedik törvény: Nem ez a legalja. Mindig van lejjebb.

Ötödik törvény (a hallgatás törvénye): A kormányzás három pillére a bolsevik hatalomgyakorlás, a maffiaszerű üzletvitel és a dilettáns államirányítás. Ha bekerültél a bandába, soha többet nem szállhatsz ki. Ha megpróbálod, kinyírnak. Még akkor sem úszod meg, ha hülyének tetteted magad.

Hatodik törvény: Ha azt mondják, hogy valamit meg akarnak védeni, az azt jelenti, hogy védelmi pénzt fognak érte kérni. Ha nem értesz a szóból, akkor szétverik, amit meg akarnak védeni.

toportyánzsóti 2015.02.23. 07:25:03

Mi, a Vincent-blog szerzői és törzskommentelői – a kormánnyal, az ellenzékkel, a politológusokkal, az úgynevezett „elemzőkkel", és legfőképpen a bankárokkal ellentétben – sokat okosodtunk a kormányzati ciklus eddig eltelt két és fél évében. Eljött az idő az összegzésre. Összegyűjtöttük a blog kollektív bölcsessége által megfogalmazott törvényszerűségeket, amelyek eligazíthatnak bennünket az Orbán-kormány mindennapi ámokfutásainak lehetséges forgatókönyvei között. Forgassátok haszonnal, tegyetek hozzá, pontosítsátok igény szerint, legyen több eszetek, mint azoknak a hülyéknek, akiken csak az ország sorsa múlik.

Szúrófény 2015.02.23. 10:35:03

@rolldog: Széchenyi aranyköpése: „Az önkény, mint a tapasztalás bizonyítja, rendszerint karöltve jár az ostobasággal!”
Megölték érte, igazsága meg Ferenc Jóskát, Sztálint, proletár diktátorokat! A jelen, jövő diktátorait is megfogja
" Nincs nekem a zsidókkal semmi bajom... csak a szemtelen és tisztességtelen emberekkel van bajom, akik között feltűnően sok a zsidó! Márai Sándor
"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali." (Márai Sándor)

babo81 2015.02.23. 10:43:42

Ez nem kormány,ez egy jól megszervezett bűnszövetkezet! Velük van az ügyészség,bíróság...stb.Tehát azt csinálnak amit csak akarnak.Mi nekünk meg már a szemünk se rebben!:((((((

sage5 2015.02.23. 11:58:01

Orban pont olyan diktaturat epitene maganak ami ellen fiatal korabban harcolni akart. Amugy ez is tipikus jelenseg, a legtobb diktator fiatal korban lelkes idealista volt, aztan pont olyan lett mint amilyenne a politikai vetelytarsai tettek az ev(tizedek) alatt.

Erdekes hogy a mediaban viszont soha nem tema, hogy a mindenkori kormanynal sokkal nagyobb problema az atlagemberek mentalitasa. Adot csalni, okosba, ugyeskedni, mutyizni stb. Ez egy ordogi kor, a mult oroksege, akarhogy is frocsogtok ezert nem Orban a hibas, es nem igazan tudom milyen vezeteot vagy politikat kepzeltek el a helyere ami egy ilyen tarsadalomban mukodokepes lenne. Ja de azt nem is kell. Maga a frocsoges tenye teljesen kielegito.

István Tamasi 2015.02.23. 12:18:21

Jó a blog. Ez Szotyialista Mutyisztán hét szentsége.

J.W. Booth 2015.02.23. 12:30:51

Miután elbukta a 2002-es választásokat, csalást sejttetve kivitte az embereket az utcára, ezzel kettéosztotta a társadalmat. Emlékszem, ha akkoriban valaki HVG-t vagy Népszabadságot olvasott a metrón, nem egyszer beszóltak, belekötöttek Viktor hívei.

Azóta, aki nincs velük, az ellenük van (copyright by R. Mátyás), és liberálbolsevik áruló. Családok, baráti társaságok, kapcsolatok bomlottak fel saját kis sérelmei miatt.

Én ezt tartom a legfőbb bűnének.
Amellett, hogy súlyos gazdasági és morális károkat okozott-okoz az országnak, a társadalmi megosztás bűne olyan magasságokba emeli a Viktort, ahol rajta kívül, csak Horthy, Rákosi és Szálasi kaliberű egyének vannak.

Magyarként a magyarok ellen.

lobster thermidor 2015.02.23. 12:46:41

@sage5:

Ez magad sem gondolhatod komolyan, annyira vicces volt, ha pedig komolyan veszem, akkor szánalmas amit írsz. Talán még az is ezt gondolná erről, akit mentegetni akarsz a kifogásaiddal.
Mindenki hibás, csak Orbán nem? Ő maga ígérte ezerszer, hogy itt egy európai, polgári, és keresztényi értékeken alapuló országot fognak teremteni. Nem kell itt a sajtból kimagyarázni a lyukat!
Orbán pontosan tudja, és ennek bizony semmi köze nincs a korábbi politikai elit viselt dolgaihoz, hogy mit akar. Senki nem tett rajta erőszakot, hogy egy élhetetlen hellyé züllessze az országot, és ő maga egy silány lókupecnél is hiteltelenebb figurává változzon, aki kegyet, vagyont oszt a vazallusainak, természetesen a közösből.
Mindeközben vajon a nép egyszerű gyermekétől hogyan lehetne etikus magatartást elvárni akkor, amikor a vezető réteg kilopja a szemét, és mindent megtesz azért, hogy a gyengébbeket még kiszolgáltatottabb helyzetbe hozza.

fda 2015.02.23. 13:00:46

@belepo: Azért, mert a baloldal olyan szinten verte már tönkre az országot, hogy a mostani kormány a saját hibáit tízszeresre növelve, 100 év alatt se tudná ebben utolérni őket.

Ezért a lejáratott baloldal úgy próbál itt-ott teret, pozíciót nyerni, hogy azt hazudja, nem is baloldali, hanem "független".

Az hogy kilóg a lóláb, értelmes ember leveszi 5 perc alatt a csalást, nem számít, a nagy cél, a kormány megbuktatása, minden eszközt szentesít...

Shirkan 2015.02.23. 13:01:26

Nagyon rendben van ez a bejegyzés.
Tömör, pontos és sajnos igaz.

cönde 2015.02.23. 13:07:16

@fda: kijelentve, hogy nem célom a baloldal mosdatása, deolyan túlzó az írásod, hogy én azért félénken megkérdezném, mik azok a dolgok, melyeket a fidesz 100 szorposan sem tudna űberelni. Csak mert így kijelenteni és semmivel alá nem támasztani, az egy ordas nagy g..ség.
Szóval légyszi, szerinted mi az amit úgy elbasztak, hogy alig lehet kijavítani (szembe a mostaniak valóban kijavíthatatlan pusztításával, mint az alaptörvény, orosz függőség, földek elrablása, oligarchák évtizedekre történő bebetonozása, az összes baráti ország elhidegítése, a gazdaság évtizedekre beállított lejtmenete, ésatöbbi, éstaöbbi)

csak egy néző 2015.02.23. 13:19:03

Vajon, mit kellene elkövetnie a felcsuti focistának, hogy ez a sok nedves bulájú fidióta nyugger tábor és a sok fiatalabb agymosottja kiszeressen belőle?

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=44odHjJNWqU

kayaibrahim 2015.02.23. 13:23:24

Pont Matolcsy a példa a hülyékre? Igen kicsit bandzsa, de a tolerancia korában nem ez alapján kéne ítélni. Akkor az biztos véletlen, hogy az alapkamat alacsony szintre került, ami jót tesz a vállalkozásoknak és a forintban hitelt felvevőknek, csak a betéteseknek nem annyira pofátlanul kedvező.
Bezzeg a szocik 30%-ot dobtak az adósságra, az rendben volt, ott mindenki okos volt.
Abban egyetértek, hogy Orbán azt mondja amit hallani akarnak tőle, de azt hittem ezt így játsszák, mindenki arra szavaz ami neki szimpatikus, van választék bőven.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 13:27:20

Basszus, mi lenne ma itt, ha ballibsi kormány lenne.

cönde 2015.02.23. 13:28:44

@kayaibrahim:" Bezzeg a szocik 30%-ot dobtak az adósságra,
meg nagyjából ennyit a devizatartalékba is.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 13:30:53

@cönde: Persze, az IMF hitel tulajdonképpen jutalom volt.:)))))))))))))

cönde 2015.02.23. 13:32:11

@♔bаtyu♔: sohasem értettem a hozzád hasonlókat. Az már kiderült rólad, hogy jobbikos fószer vagy, tehát neked tökmindegy kéne legyen, hogy ha a kormányt ekézik, sőt, még jó is, hogy a jobbik erősödjön. Akkor miért nyalod lépten nyomon a popsijukat minden blogon? Ezt a képzavart magyarázd már meg nekem. Vagy te amolyan jobbik-fidesz kevertvérű hibrid vagy? Vagy igazából az egy és ugyanaz? Nem baszogatásként, mert tényleg érdekel...

2015.02.23. 13:32:12

A cikk teljesen korrekt és jól látja a problémát ,én úgy gondoltam ez a kormány akár 20 évig is hatalmon lehet de már más a véleményem:-)Hatalmas hibákat vét és ezt a kommunikációra fogja és nem arra,hogy a választók nem teljesen hülyék és ezt a pökhendi arroganciát nem tolerálják .És az a vezető aki azt hiszi ha körbeveszi magát talpnyaló középszerű káderekkel akkor minden simán menni fog az téved:-)A közigazgatásban már csak a diplomások leggyengébb része dolgozik így nehéz nagy dolgokat véghezvinni :-)fidesz,mszp,dk takarodjon a közéletből :-)

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 13:34:21

@kayaibrahim: Érdekes, vajon a ballibsik érvei miért nem gazdaságiak?

Ilyen érvek, hogy "Félőrültek pajzsra emelése", Szilvássy kormányjósdája után.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 13:35:41

@cönde: Foglalkozzál a témával b+, én sem azzal foglalkozom mekkora gyurcsánycsicska vagy. Ha pedig nincs mondanivalód, ne fárassz.

Jó hogy nem megkérdezed mit keresek itt.

Kalmár 2015.02.23. 13:37:41

Még akkor is ha némelyik pontban van igazság!
(A legtöbb egyszerűen nem igaz, vagy csúsztatás)
Még akkor is fényévekkel jobban kormányoznak, mint a cigányokat segélyező, gyerekbizniszt erősítő, adósságot duplázó, munkanélküliséget duplázó, több kulcsos adózó szocik!

Remélem nem hozzák vissza őket a választók!

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 13:41:39

@Kalmár: Érdekes, hogy a komolyabb érveket nem vesznek elő. Arrogáns vagy magát jól megszedett fideszesek az érv, miközben ez mindegyik politikai formációra sajnos jellemző. miközben a ballibsi média nagyon kussol pld. az EU-USA egyezményről.

Amit Orbánéknak nagyon nem szabadna elfogadniuk és ami "kicsit" jobban befolyásolná az ország gazdaságát mint Szijjártó úszómedencéje. (Ahogy 2010 sem azért következett be, mert Gyurcsány szépen jóváírta wellness központjának adóját).

martineden 2015.02.23. 13:43:35

@♔bаtyu♔: Na mi van tangas fiu?Mit szolsz Veszpremhez,amit ket hete megjosoltam neked,akkor igen nagy volt a pofad es az onbizalmad,muhaha.

Sir Galahad 2015.02.23. 13:44:51

Amit a szerző leírt, az nagyjából stimmel a kormányra. Mármint mindegyikre. Illett az Orbán előttiekre is, meg - tartok tőle - az utána jövőkre is fog, legfeljebb árnyalatnyi súlyponti különbségekkel (mondjuk az egyiket kicsit kevesebb hülye jellemzi, viszont többet hazudik stb.). Szerintem a szerző abban bízik, hogy mivel ez már a Fidesznek a második ciklusa, sokan elfelejtették, a korábbiak milyenek voltak és ezért bizonyos megmagyarázhatatlan nosztalgiával gondolnak vissza rájuk. Meglehet, így is van, bár elég szomorú volna.

martineden 2015.02.23. 13:45:25

@♔bаtyu♔:,, Persze, az IMF hitel tulajdonképpen jutalom volt.'..es a ketszer annyiba kerulo piaci hitel az micsoda?Az az igazi jutalom?

IDKFA 2015.02.23. 13:48:56

Biztos könnyű lehet a párbeszéd olyanokkal akik miután 8 év alatt a csőd szélére vitték az országot, a bukott választás másnapján kikiáltották magukat demokratikus ellenzéknek és bőszen rezsimezni kezdtek.

Fhmen 2015.02.23. 13:49:41

@♔bаtyu♔: mi a faszt keresel itt? nem vágod bazmeg? lógni fogsz köcsög. minden kommenteddel reklámozod hol vagy. megtalálunk!

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 13:50:00

@martineden: Ez jó. Gyurcsányék eljutnak odáig, hogy nem marad már más pálya, csak az IMF hitel, erre van egy ostoba, aki dicséri őket, hogy nem a kétszeres hitelt vették fel.

A kétszeres hitel azt jelentette, hogy SZARBAN VANNAK és ezért kellett felvenni az IMF hitelt. Annak egyébként nem a kamata magas, hanem a feltételei. Kedvenceid szépen bele is buktak.

Nekem pedig te nem jósoltál semmit.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 13:51:14

@IDKFA: Ráadásul ma már nem is demokratikus ellenzék, az már kínos, hanem civilek.

Fhmen 2015.02.23. 13:53:51

@♔bаtyu♔: a lámpavason nehezen gecizel majd köcsög.

IDKFA 2015.02.23. 13:57:05

Érdekes, hogy azok papolnak orosz függősség kialakításról akiknek a pártja 1995-ben 20 évre (illetve még többre a fel nem használt kvóta miatt) szóló földgázszerződést kötött az oroszokkal, miközben saját zsebre lebontotta az orosz államadósságot...

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 13:57:08

@Fhmen: Micsoda gyökér vagy te b+.

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 14:00:06

@IDKFA: Bár nem próbálnám ki, de megnézném pld. Gyurcsány hogy döntene, maradna az orosz gáznál, vagy vállalná, hogy az USA-ból importál. Az is érdekes lenne, ahogy kedvencei fogadnák a gázáremelést.

cönde 2015.02.23. 14:01:47

@♔bаtyu♔: érzékenyedre tapintottam, úgy látom te kis ganéjturó. Egyébként a magam finom módján pontosan arra akartam kilyukadni, hogy mi a faszt is keresel te itt igazán, ezt jól megértetted.

Tehát nincs magyarázat a tudathasadásos személyiségedre. Nem gond, beszélhetünk a témáról is. A véleményem: minden szó betűről betűre igaz ebben a posztban. Amit nem értek, hogy az átlag végzetségű, átlag magyar, mint te is lehetsz szerintem (éretséginél többet nem képzelek neked), hogy a búbánatos ménykűbe nem látja ezeket, pártállástól függetlenül. Szerintem a mélypont majd márciustól jön, a vasárnapi kóválygók nyomdokán, meg a kirugott bolti dolgozóktól. Remélem egy részük hithű fideszes, mert úgy könyebb lesz nekik átvészelni.

Az ellenállás már figyel, úgyhogy jól fontold meg mit írsz:))

IDKFA 2015.02.23. 14:03:54

Egyébként Orbánék valóban követnek el orbitális baromságokat, de ebben nem különböznek elődeiktől... abban viszont igen, hogy intézkedésikkel a dolgozó, viszonylag jól kereső gyermeket nevelő réteget támogatják... szemben a szocikkal akik ezeket csak mint potenciális adófizetőket vették figyelembe...

cönde 2015.02.23. 14:05:10

@IDKFA: "Érdekes, hogy azok papolnak orosz függősség kialakításról akiknek a pártja 1995-ben 20 évre (illetve még többre a fel nem használt kvóta miatt) szóló földgázszerződést kötött az oroszokkal, "

Hát nem bazdmeg, ezt sem látod jól. A hőzöngők jó része 95 ben nem hogy pártállástól független volt, de még a kukija is éppen csak szőrösödött. Tudod az nem igazolja a mostani szemétségeket, hogy régebben más is ezt csinálta, csak a hozzád hasonló szervilis iszapférgek egy részénél lehet ez indok.

randomuser1 2015.02.23. 14:06:36

26 év történelméből az látszik, hogy nem volt még egy olyan tróger kormányunk, akinek az utódja nem tudta volna elértékteleníteni az elődje bűneit, szóval én nem ekézném most annyira lelkesen a fideszt, a jobbik sokkal viccesebb lesz ám!

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 14:07:27

@cönde: Ganéjtúró te vagy gyurcsánycsicska. Jó hogy nem b+, meg vagy sértődve, amiért tükörbe nézel.

Ha nem bírsz normálisan érvelni húzz a gecibe, ilyenre az anyázáson kívül szerinted mit lehet írni b+, amiket te írsz.

Nem azt mondom, megy nekem az is, de nem ilyen faszfejekkel tölteném az időm, ha nem muszáj. Remélem érted.

IDKFA 2015.02.23. 14:07:37

@cönde: Ahogy nézem anyád, többek között, a kulturált vitastílust sem tanította meg neked.

cönde 2015.02.23. 14:09:30

@IDKFA: " szemben a szocikkal akik ezeket csak mint potenciális adófizetőket vették figyelembe..."

Hogy nem szakad le az ég, lassan mennem kell, mert tönkretesznek idegileg az ilyen idióták. A mostaniak kit tekintenek potenciális adófizetőknek bazdmeg, ha nem a dolgozó, gyereket nevelő réteget? A nyugdíjasokat? Én is ebbe a rétegbe tartozom, és én is potenciálisan csengetem az írtó nagy adókat. mint middig, tehát ebben különbség igazán nincs.

2015.02.23. 14:10:01

Borzadva olvasom, amit már régóta lehet érezni ebben az országban. Hogy a faszba termel ennyi lelkiismeretlen vezetőt egy európai nemzet. Én nem akarom szégyellni, hogy ide születtem...

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 14:10:40

@IDKFA: Ja, nem kicsit gyökér a gyerek. Amin viszont csodálkozom, hogy ugyanakkor vitatkozni akar.

IDKFA 2015.02.23. 14:12:11

@♔bаtyu♔:

Nem akar. Csak kinyilatkoztat és trágárkodik. Tipikus troll.

rasztaszív 2015.02.23. 14:13:53

a fütyi orbán fő bűne,hogy fasiszta államot épít.
a sok is-is ember meg nem meri nevén nevezni.

Pipas 2015.02.23. 14:14:47

"Elég visszataszító politika az, hogy mindig kinevez aktuális bűnbakokat, akiket utálnia illik a népnek."

Mondja ezt a blogger, aki kikiálltotta Orbánt ellenségnek és azt magyarázza pontokba szedve, hogy miért kell a népnek útálnia.

Vicces.

nu pagagyí 2015.02.23. 14:17:35

@♔bаtyu♔: Maradjunk annyiban, hogy a poszt nem a te érveidet sorolja. A tolvajok és/vagy szociopaták egyre kevésbé hatnak a társadalomra, így az általad is képviselt érvrendszeren alapuló szánalmas, kleptokrata, gyűlöletgeneráló rémálom vonzereje lendületesen tart a nulla felé.

A Fidesz már csak a pártpropagandát szajkózó közmédiában és a jól fizetett közvélemény-hamisító intézetek brossúráiban tartja a lépést a demokráciát, szabadságot és kiszámítható, méltányos politizálást óhajtó emberekkel szemben.

Új centrális erőtér születése indulhat el, a nyugati értelemben vett liberális demokraták fogják uralni a politikai teret. Ez az a platform, amelyben a becsületes bal- és jobboldali polgárok is érvényesíthetik akaratukat egy politikai váltógazdaság keretében és amelyben kölcsönösen tiszteletben tartják az egyén elkötelezettségét.

A Fidesz széteshet egy demokrata és egy vezérelvű képződményre. Utóbbit felfalhatja a Jobbik, amely jelentős gyűlölködő zárványként, de a hatalom megragadására esélytelenül, még sokáig mérgezheti a közéletet.

lac666 2015.02.23. 14:18:16

@♔bаtyu♔: Ha orbán akaratod ellenére a Hősök terén kúrna seggbe, utána meg a fejedre szarna és szétkenné, azt is lelkendezve köszönnéd meg mi? Tényleg őszintén érdekelne! Érdekelne, hogy mi az ami végleg kiverné a biztosítékot és nem szopnád tovább annak a gyáva tolvaj felcsúti bohócnak a faszát!

martineden 2015.02.23. 14:18:19

@♔bаtyu♔: Ejnye ,ejnye,szelektiv a memoriad,vagy csak hazudsz ,mint minden fideszes/jobbikos?

csak egy néző 2015.02.23. 14:18:56

Egy gázt árusító orosz üzletebe bemegy a cseh, a szlovák, a lengyel, a német, a finn, az osztrák és még kitudja milyen nációjú vevő a pénzével, hogy gázt akar venni, mindenki megköti normálisan alku után az üzletét az orosz eladóval, aki tudja, hogy túlkínálat van gázból, vajon miért csak a magyar vevő térdel le a pult mögé az eladó elé egy kis szaxira?

cönde 2015.02.23. 14:21:44

@IDKFA: Szóval troll, meg kinyilatkoztat.

"abban viszont igen, hogy intézkedésikkel a dolgozó, viszonylag jól kereső gyermeket nevelő réteget támogatják... szemben a szocikkal akik ezeket csak mint potenciális adófizetőket vették figyelembe..." ez nem kinyilatkoztatás mi, de barom?
Igyekeznél én finomabban is de nem mindenkivel lehet. A trollok nem reagálnak a hozzászólásokra, és írják meg a saját véleményüket, vagy ne adj isten szembesítik a másikat az övével. De lehetek troll is, egye fene. Egy dolog vezérel: ne tapasztalják meg a lányaim, milyen egy elszigetelődött, országcsőd közeli, kiskirályok és milliárdosok uralta országban boldogulni, ahol seghülyének néznek a nálad jóval hülyébbek is. Ahol felnőve egyre kevesebb esély lesz egyetemre járniuk, és a szüleik habár igen szegények voltak, mégis tudtak diplomát szerezni, de ő már anyagilag jobban állva is képtelen lesz előteremteni mondjuk egy jogász diploma tandíját.
Van még ami kikivánkozna belőlem, és igen az indulatok vezérelnek, amikor ilyen szélsőjobbos "vitaparterekkel" kell komunikálni, akiket a való életben legszivesebben leköpnék.
Üdv: a Ti trollotok (balfaszok)

Alick 2015.02.23. 14:25:02

"hosszabb távon egyszerűen az a kifizetődő az országnak, ha a rendszer inkább etikusan működik"

Jogos, de a rendszer lényege, hogy négy év alatt meg tudja-e magát szedni a politikus, utána az özönvíz...

martineden 2015.02.23. 14:25:04

@♔bаtyu♔:.. Ez jó. Gyurcsányék eljutnak odáig, hogy nem marad már más pálya, csak az IMF hitel,"..uhum tangas fiu,es abbol vette gazdad a MOL reszvenyeket ,amin 200 milliardot bukott azota.Az IMF hitel tobbszoroset vette fel azota a piacrol,ugy hogy a magannyugdij alapot lenyulta es a seggere vert ,ugy h nincs latszatja,par stadionon kivul,
3000 ezer millard FT es meg 2000 millard az azota be nem fizetett resz.Na szerinted ha a gyurcsany felhasznalja ezt a penzt,nem ellopja mint a gazdad,akkor lett volna valamilyen hitelre szuksege?

NikkiRose 2015.02.23. 14:29:37

@IDKFA: Hét év. Bajnai Gordon kormánya egy év alatt többet tett az országért, mint a többi kormány együtt. Kár, hogy amit Bajnai Gordon felépített, Narancsország fél perc alatt lerombolta.

Pipas 2015.02.23. 14:30:18

@martineden: "lenyulta es a seggere vert ,ugy h nincs latszatja,par stadionon kivul"

Mikor volt a fidesz alatt 9,5% az éves hiány, te észlény.

"3000 ezer millard FT"

Ennyi hiányt csináltak a kis kedvenceid csak 2006-ban, azt miért nem emlegetted éveked keresztül? Bele vagy zavarodva az orbángyűlöletbe meg a kommunistáid modatásába, hogy már a nyilvánvaló tényeket se látod.

IDKFA 2015.02.23. 14:37:25

@cönde: A helyesírásod alapján te az érettségiig sem igen juthattál. A mélységes gyűlöleted is azt támasztja alá, hogy valami szerencsétlen lúzer lehetsz, aki önerőből nem tudott boldogulni.

IDKFA 2015.02.23. 14:38:18

@NikkiRose: Szép balliberális political legend, csak kár, hogy nem igaz.

martineden 2015.02.23. 14:38:31

@Pipas: ,,"3000 ezer millard FT"

Ennyi hiányt csináltak a kis kedvenceid csak 2006-ban, azt miért nem emlegetted éveked keresztül? "...na nagyon hulye fideszes,nem ezt irtam,hogy ha a gyurcsany lenyulta volna ,nem lett volna szuksege hitelre?A geci nem szivbajoskodott es lenyulta,raadasul tobb az adosag azota, pedig meg gazdasagi valsag sem volt,mint gyurcsany idejeben.Hallgattal volna bolcs maradtal volna,hulye fidesztroll.

Parajpuding 2015.02.23. 14:38:58

"félbites rajongótábor"
Na ez a lényeg. A félbitesek sokkal többen vannak, mint a valódi haszonélvezők. Utóbbiakat még értem, mindig akad, aki az anyját is eladná némi baksisért. De a többi fidesznyik - és ők a többség -, szimplán félbites. Olyanok, mint a bélparaziták, életképtelenek a gazdatest nélkül.

NikkiRose 2015.02.23. 14:40:31

@♔bаtyu♔: Mert a kétszer akkora kamatra kibocsátott kötvények mennyivel jobb megoldás. Nagyon vicces lesz, ha majd lejáratkor vissza kell fizetni. Amúgy ha az IMF-hitel rossz lépés volt, nyilván a kormányt is elítéled, amiért a korábban fel nem használt részletekből vették meg a MOL-részvényeket. Vagy az rendben van?

martineden 2015.02.23. 14:41:55

@IDKFA: ...,,hogy valami szerencsétlen lúzer lehetsz, aki önerőből nem tudott boldogulni."...mondja ezt egy fidesztroll,aki ugy boldogul mint orban rachel,hisz o is a sajat erejebol all a sajat laban,muhaha.

rasztaszív 2015.02.23. 14:42:17

bájos,amikor fidesznyikek a gyűlölködést emlegetik...

lac666 2015.02.23. 14:42:34

@Parajpuding: batyu, pipas, birca sosem fogynak el! Ha a köcsög orbán lehugyozná őket, még azért is hálásak lennének!

2015.02.23. 14:44:00

@♔bаtyu♔:
Batyu, miért csúsztatsz? Ja, mert észérvekkel nem lehet védeni a fideszt.
Hát, képzeld el, te gyengeelméjű, hogy volt egy világválság... ez nem magyar kormány függő. Ha ma lenne, ugyanúgy bezuhanna a magyar gazdaság. Tudod, elárulom neked, mert pártgyűlésen biztos mást mondanak, Magyarország teljesítményét a német gyártók határozzák meg. Tudod, hogy hol adják el a termékeket? Nem, nem Oroszországban.

Tehát egy európai gazdasági megtorpanás minket is negatívba vágna...
Orosz kapcsolat: a gáz akkor is megvásárolható az orosztól, ha nem nyalod a seggét. Tudom, úgy vagy nevelve, hogy ha valamit akarsz ,nyalni kell.

Lásd: Lengyelország. Csehország. Szlovákia....

Egyik sem amerikai gázt vásárol, de valahogy nekik nem kell térdepelni Putyin előtt...
Persze neked jólesik...
Tehát ne hazudj, a magyar gazdaságot az EU-s pénzek lehívása és a hazaküldött "menekültekpénze"
emelte a nulla fölé.
Ha Görögország beborul, Európa megtorpan, csak figyelj, hogyan fog emelkedni a kamat...
Egyébként , ha egy kicsit is tájékozott volnál gazdasági/pénzügyi kérdésekben, tudnád, hogy az alacsony alapkamat többet árt, mint használ...
De te batyu, púp vagy a háton.

martineden 2015.02.23. 14:45:05

@NikkiRose:..,, Amúgy ha az IMF-hitel rossz lépés volt, nyilván a kormányt is elítéled, amiért a korábban fel nem használt részletekből vették meg a MOL-részvényeket. Vagy az rendben van?"...hagyd a fenebe,mar megirtam a tangas fiunak,de nem akar erteni,annyira meleyn van a geci seggeben.

Ma Baker 2015.02.23. 14:45:29

@martineden: "raadasul tobb az adosag azota, pedig meg gazdasagi valsag sem volt,mint gyurcsany idejeben"
Azt, hogy 8 év alatt 15%-nyi GDP arányos hiányt termel egy kormány, nem említeném egy lapon azzal, hogy gyengén csökkenő pályára állítja ugyanazt. Ha hallgattál volna, nem derült volna ki rólad, hogy nem tudod mi a különbség a nominális és a GDP arányos adósság között és hogy gazdasági szempontból melyik a fontosabb.

NikkiRose 2015.02.23. 14:48:43

@Parajpuding: Nem mind. A családom narancsrajongó része okos, tanult ember, mégsem képes kilátni a narancsködből. Sosem gondoltam volna, hogy egy amúgy intelligens ember vakon hívő fideszes lehet, de közelről láttam, mennyire valóságos mindez.

SARGE999 2015.02.23. 14:51:08

Ez a szöveg egy nagy rakás szar.
Gyakorlatilag nem több, mint egy Hitler szónoklat.
Nem derül ki, hogy most melyik rétegnek akar szólni.
Miben változtatsz bármit azzal, ha ugyanazt a fos sablonszöveget írod le, ami nem csak teljesen nyilvánvaló, de már ezerszer lehetett hallani.
A gyerekedet nem neveled semmire (feltéve, ha van), csak hagyod, hogy az alapból elbaszott közösségek neveljék, amiből leginkább céltalanságot és agressziót tanulhat.
Az első lépés az ország jobbátétele felé, ha legalább az utódaidat megtanítod a normális gondolkodásra, és nem hagyod, hogy a közösségek és a média programozza az elméjüket, és alázatos csicskákat neveljen belőlük.

2015.02.23. 14:51:51

@Ma Baker: Ne csúsztass. A magyar GDP egy része technikai . Arra nem alapozhatsz fejlődési ciklust, hogy az EU támogatásokat felhasználva nőtt az építőipar. Egyszeri tétel...
Ráadásul arra vered, hogy egy adott időpillanatban felvett leltár alapján épp ennyi a vagyon.
Csak épp nem igaz a tétel...
Csak abba gondolj bele, hogy a felvett hiteleket visszafizetni devizában kell, a kamatokat is, miközben az állam bevétele forintban jelentkezik, jellemzően.
Ezen csak kozmetikai szépségtapasz, hogy a hiteleket hitellel fedezik.

martineden 2015.02.23. 14:53:29

@Ma Baker:,, Azt, hogy 8 év alatt 15%-nyi GDP arányos hiányt termel egy kormány, nem említeném egy lapon azzal, hogy gyengén csökkenő pályára állítja ugyanazt. " tudod ,ha nem lett volna gazdasagi vilagvalsag es gyurcsany is ellop 3000 milliard plusz 2000 milliard nyugdijpenzt,akkor mit mutatna szerinted az abra?.NEM BESZELVE ARROL ,HOGY A LENYEGROL VAN ELTERELVE A SZO MINDIG, A GDP-vel,a lenyeg ,hogy evente 1500 milliarddal no az allamadosag,amit vissza kell fizetni,es ez azert van ,hogy a fideszcsurhe 1000 milliardokat lophasson.

Ma Baker 2015.02.23. 14:53:55

"A magyarok legrosszabb tulajdonságaira épít"
Én pont azt látom, hogy a november óta tartó ellenkampány épít pont erre

"Folyamatos ellenség- és bűnbakkeresés"
Ha pl az MSZP Brüsszelben tollbamondja a hülyeségeit pl Tavaresnek, akinek a hazugsággyűjteményét meg elfogadja a többi fogalmatlan, akkor talán szerenti kéne az aknamunkásokat? Vagy Charles Gati-t és Soros Györgyöt kéne szeretni, akik milliárdokat égetnek el a demokratikusan megválasztott kormányunk ellen akár antidemokratikusan is?

"Párbeszéd felszámolása"
Nem is tudom, melyik oldal kiáltotta ki magáról, hogy ŐK a Demokraták és onnantól mindenkinek kuss a neve, az ország második elgerősebb pártjával meg szóba sem állnak.

"Hűbéruralmi rendszer"
Ilyen eddig minden kormány alatt működött, ezt én is csírájában elfojtanám

"Félőrültek pajzsra emelése"
Gyurcsánnyal és Kész Zoltánnal az élen én nem ugrálnék emiatt

"Magántulajdon, közösség érdek nem tisztelése"
Jaigen, még akkor is sírni kell, ha pl a svájci frankkal szemben 1000milliárdnyi veszteségtől védi meg a lakosságot a kormány. Bezzeg ha az istenített Piac és multik milliárdjai tettek volna itt rendet, akkor lett volna jó

"Bármit és az ellenkezőjét lehazudják"
Harmat gyenge példákat hozol, bár ez a tulajdonság szerintem is a politikusok sajátja

Mészáros Laci 2015.02.23. 14:55:45

"A magyarok legrosszabb tulajdonságaira épít"

ugyan. minden népnek olyan kormánya van, amilyent megérdemel.

Ma Baker 2015.02.23. 14:58:19

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Csak abba gondolj bele, hogy a felvett hiteleket visszafizetni devizában kell, a kamatokat is, miközben az állam bevétele forintban jelentkezik, jellemzően."
A deviza részarány csak 40% körül van. Ebbe nem gondoltál bele.

rasztaszív 2015.02.23. 14:58:40

a szörnyűséges "emúttnyócév" adósságemelkedéséhez volt némi köze az erőltetett infrastruktúra fejlesztéseknek is - amire viszont azért volt szükség,mert a fidesznyikek négy évig csak ezüsthajókáztak,a fejlesztéseket elszabotálták,a következő kormányokra tolták.ezt akarták behozni a szocik,és erre jött a válság...
mindamellett ezek a fejlesztések alapozták meg a mai ipari fejlődést,ami most a felszínen tart minket.

NikkiRose 2015.02.23. 15:00:03

@IDKFA: Ezek szerint Orbán Viktor tévedett, amikor azt mondta, Bajnai Gordon jó munkát végzett és nélküle csődbe megy az ország? Tehát vagy azt kell elismerned, hogy Bajnai Gordon jó szakember, vagy azt, hogy Viktor tévedett. Melyiket választod?

nu pagagyí 2015.02.23. 15:01:15

@Pipas: A 9,5%-os költségvetési hiány úgy alakult ki, hogy a Fidesz bemószerolta az EU-nál a kormányt, hogy az autópálya építés/üzemeltetés ráfordításait nem a költségvetésben számolta el, hanem a korábban feltőkésített MFB-bén keresztül finanszírozta. Azért volt eredményes a mószerolás, mert az autópályákból befolyó díjak nem érték el a ráfordítási költségek 50%-át, így nem lehetett volna költségvetésen kívüli összegekből finanszírozni (ahogy az első Orbán-kormány tette, amikor még nem voltunk EU-tagok). A pénz tehát megvolt, a technikai átkönyvelés nem növelte a tényleges államadósságot, ha a költségvetési hiányt azzal kevernéd össze.

2015.02.23. 15:02:51

@Ma Baker: @♔bаtyu♔:
Akkor nézzük a tényeket:
2007: 67 %
2008: 73 %
2009: 79,8 %
2010: 82,2
2011: 82,1 %
2012: 79,8 %
2013: 79,2 %
Húbazze, ez még mindig több, mint Gyurcsány idejében!!!!

cönde 2015.02.23. 15:04:18

@IDKFA: Mindegy is mit gondolsz rólam, ha csak az alapján ítélsz amennyi hibát vétek írás során, és nem amit írok, nem is fontos. (látom a hibákat, de nincs módom javítgatni több okból sem) Éretségi után még 8 év suli. Add össze az milyen végzetséget jelent. Ha nem jött át amit írtam, akkor mindegy is. De ami érdekes, hogy amikor sorolom azokat a dolgokat, melyek személy szerint felháborítanak, cáolat, vagy esetleg a probléma kibontása már nem megy, csak marad az örök helyesírás problematikája,meg a személyes sértés. Ja és mindent magamtól értem el, mert valóban tök szegények voltunk mindig, de a gyerekeimnek ne ez jusson már osztályrészül. (a részül szóban az é-t á-nak ütöttem, de a kedvedért javítottam seggfej)

nu pagagyí 2015.02.23. 15:08:22

@SARGE999: Az én gyerekeimet hagyd békén. A tieddel viszont valószínűleg gond lehet, ha nem tudod megoldani, hogy normálisak legyenek. Képességi problémáidon sajnos az általad kívánatosnak tartott rendőrállam sem segítene.

2015.02.23. 15:09:30

@Ma Baker: Tehát csak a 40%-át kell devizában visszafizetni, miközben bevétele forintban van...

Mészáros Laci 2015.02.23. 15:09:42

@IDKFA:

ismered a viccet az optmistáról meg a pesszimistáról...?

Ma Baker 2015.02.23. 15:10:01

@martineden: "ha nem lett volna gazdasagi vilagvalsag es gyurcsany is ellop 3000 milliard plusz 2000 milliard nyugdijpenzt,akkor mit mutatna szerinted az abra?"
Ha nem lett volna Gyurcsány, 2008-ban nem pucér seggel álltunk volna a 8%-os GDP csökkenés előtt. A plusz 2000 milliárdot egy nullával elgépelted. A 3000 milliárdot pedig évi 400-zal számolva 7,5 évnyi nyugdíjkifizetésnek felel meg, amit puszira vállalt volna át a kormány a manyuptól, de ez egy hosszú téma.
Egyébként 2012-ben is pl a W alakú válságnak a második hullámvölgyét szívta egész Európa, de ez ne zavarjon.

2015.02.23. 15:12:33

@IDKFA: Mi, milyen formában, és miért? Szerintem te nem gondoltál bele.

IDKFA 2015.02.23. 15:13:34

@cönde:

Tévedés. Elsősorban a primitív, személyeskedő és gyűlölködő stílusod alapján ítéllek meg, amire én semmilyen alapot nem adtam neked. Röhej, hogy te jössz a személyes sértéssel.

"Éretségi után még 8 év suli. Add össze az milyen végzetséget jelent."
helyesen: Érettségi/végzettség

Esetedben egy el nem végzett - végtelenségig halasztott - huszadrangú főiskolát tippelek.
Maximum egy semmire sem jó - ez is lejön a hozzászólásaidból - diplomát.

cönde 2015.02.23. 15:14:25

@Ma Baker: "Ha nem lett volna Gyurcsány, 2008-ban nem pucér seggel álltunk volna a 8%-os GDP csökkenés előtt"

Ha már így analizálgatunk, félve kérdezem, ha Orbán lett volna Gyurcsány helyett, akkor mivel álltunk volna a csökkenés előtt, ismerve mondjuk a fidesz gazdaságpolitikájának alapjait, és Matolcsi tevékenységét? Ha?

high up! 2015.02.23. 15:15:32

Az átkúrásos manipulációval megnyert választások alaptörvénye, hogy az Átlaghülyemagyart csak egy cikluson át lehet etetni, hogy
"Na de azért vagyunk 4 évig szánalmasak, mert hát Elmúttnyócév!",

de a második ciklus első pár hónapja után az Átlaghülyemagyar gyanút fog, hogy az
"Előző ciklus nem is az Elmúttnyócév vótt, oszt akkor mért szar még mindig minden???"

Orbaneszku diktátor pontosan olyan gyorsasággal bukta el a hazudozással és választási manipulációkkal megnyert második ciklusát, mint gyúrtcsány.

S hogy mi lesz ezután?

1. Az országban elemi erővel seper végig a felismerés, hogy a fideszeseket el lehet zavarni a picsába

2. Az ellenzékiek meg fogják érteni, hogy csak a független új arcok képesek legyőzn a fideszt, nem pedig az ótvar arcokkal telíetett parlamenti pártok.

3. Az a 3 millió, Kósa Lajcsit idézve írástudatlan választó, akikért rendre megy az osztogatásra épített néphülyítési verseny a fidesz meg a maszop közt, végleg immunis lett a rezsicsökentési manipulációkra és végleg kitáncolt a fidesz mögül. A fidióta maffia lefogy az 1 millió törzsszavazójára, a maszopnak megmarad a 800 ezer törzsszvazója, a Fosabbiknak a 600 ezer törzsszavazója, 3 millió választó pedig új orientációt vesz a mai naptól. Optimális esetben újonnan alapított pártok irányában.

FOLYTASSUK!

2015.02.23. 15:15:57

@Ma Baker: Drága nagyi!
Miből gondolod, hogy a válság minket nem érintett? Miért relativizáltok? Azt értem én, hogy Gyurcsányt szidni kell, van is miért, de Orbánt miért hozzá hasonlítjátok? Hát nem arról van szó, hogy Orbán sokkal különb?
Ti meg azzal érveltek, hogy nem rosszabb...
Vagy ha egy kicsivel is, de jobb. Miközben nem, csak kreatívan könyvel...

IDKFA 2015.02.23. 15:16:18

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ha már tények, a ballib 53-ról vitte fel 80-ra.
Ez valahogy kimaradt...

Ma Baker 2015.02.23. 15:17:11

Akkor nézzük a tényeket:
2007: 67 % kezdő időpontod
2008: 73 % +6%
2009: 79,8 % +6,8%
2010: 82,2 +2,4%
2011: 82,1 % -0,1
2012: 79,8 % -2,3%
2013: 79,2 % -0,7%

Akkor most azt rovod fel Orbánnak, hogy 2010 májustól decemberig csak 4,4%-kal tudta pár hónap alatt lefaragni az államadósság növekedésének ütemét, vagy azt, hogy a kb 80-81%-nyi örökölt államadósságot csak 79-re vitte le úgy, hogy 2012-ben is volt recesszió?
Szerinted 2010 április hónapjában azonnal meg kellett volna fordítania a trendet az ellenkezőjére?
Hát szerintem ekkora csodára még ő sem képes...

nick066 2015.02.23. 15:17:16

erre szavaztatok birkák ! Nem tetszik talán ?

IDKFA 2015.02.23. 15:19:58

@NikkiRose:

Jól válságkezelt, értsd megszorított. Ez igaz. De ennél többet nem tett.

2015.02.23. 15:20:06

@♔bаtyu♔: Tényleg, most olvasom, hogy billeg a szék Szíjjártó alatt, mert ez a keleti nyitás, meg Putyin szopás nem gyümölcsöző. Már Viktor előtt is világossá vált... Várom majd, hogyan lapátolod vissza a lóba a szart....Tudom, sikerülni fog, csak kíváncsi vagyok... meg a haverodra is. A birkára.

cönde 2015.02.23. 15:21:05

@IDKFA: Legyen neked, többet azért mégsem adnék ki magamból, ahogy én te rólad, úgy te rólam sem tudsz semmit, de ez jól van így. Amit képviselsz az nekem vállalhatatlan, esetlegesen felháborító. Ezt láthatod a hozzászólásaimban. A történelem hamarosan eldönti, melyikünk látta jól (Ja és én akkor diplomáztam, amikor még gyakorlatilag minden diplomának volt értéke, nem 3+2 évből állt az egyetem, meg bolognai rendszer, meg ilyen hülyeségek, akárki nevéhez fűződik is.)

IDKFA 2015.02.23. 15:21:56

@Ma Baker:

Arról nem szólva, hogy a jócskán megemelt államadósságnak az évente fizetendő kamatterhe is jóval nagyobb, erről valahogy mindig elfelejtkeznek a ballibek...

martineden 2015.02.23. 15:22:30

@Ma Baker: ..,,Egyébként 2012-ben is pl a W alakú válságnak a második hullámvölgyét szívta egész Európa, de ez ne zavarjon."...hat lehet ,hogy Europa ezt szivta,de a mutyi focista vezered a putyinet szivta,megmondtak lengyel barataink is,muhaha.Azert tart itt az orszag es azert kerultok a sullyesztobe a jobbikkal egyutt.

rasztaszív 2015.02.23. 15:22:31

@IDKFA: az 53 abból jött ki,hogy a fidesznyikek elszabotálták a fejlesztéseket,a 80 abból,hogy a szocik bepótolták.te meg ezt hagyod ki...

2015.02.23. 15:26:59

@Ma Baker: Nem, már megint terelsz. Ebből az jön le, hogy Sikerült négy év alatt lecsökkenteni aGDP arányos hiányt oda, ahol átvette Viktor.
A válság után... Igaz, közben visszafizette az IMF hitelt, de hitelből. Eltűnt a kasszából 3000 milliárd, illetve annak egy része MOL , de annak sem olyan jó az értéke...
Illetve a hitelt a fel nem használt keretből fizette, részben...

martineden 2015.02.23. 15:28:30

@Ma Baker:... ,, A plusz 2000 milliárdot egy nullával elgépelted. A 3000 milliárdot pedig évi 400-zal számolva 7,5 évnyi nyugdíjkifizetésnek felel meg,"..Nem csoda ,hogy nem tudsz szamolni,hisz fideszes vagy,szerted otszor 400 milliard nem 2000 ezer milliard hulyegyerek?Ennyi plusz penzt hasznalt fel a segghulye geci es a mar meglevo 3000 ezer milliardot,ugy hogy az adosag evi 1500 millarddal no.S e baj ,majd a kolykeid visszafizetik es buszken nezik az ures stadionokat.

IDKFA 2015.02.23. 15:29:16

@rasztaszív:

Ilyen paff érvre mit lehetne írni? :)

Netuddki. 2015.02.23. 15:29:44

Lassan írom, BŰ-NÖ-ZŐK!
Addig nem fog változni a véleményem amíg mindegyik el nem számol a vagyonosodásával az orbántól kezdve a kósán, szíjjártón, rogánon és társaikon át a lázárig.

Öröm volt nézni amikor ma délben a balfasz fideszbuzik a sebeiket nyalogatták a veszprémi vereség miatt. Látványosan kerülték az okok közül a fidesz legújabb botrányait. Erről ennyit, börtönben lenne a helyük és nem a parlamentben!

rasztaszív 2015.02.23. 15:30:04

@IDKFA: talán próbálj érvelni...:)

high up! 2015.02.23. 15:30:19

@Ma Baker: "Azt, hogy 8 év alatt 15%-nyi GDP arányos hiányt termel egy kormány, nem említeném egy lapon azzal, hogy gyengén csökkenő pályára állítja ugyanazt."

Mikor tanuljátok már meg ti fidióták, hoy ne égessétek már magatokat ezzel az ótvar Századvéges hazudozással:

1. A fidesz az összes törvényt megszvazta 2002-től, amiből adósságválság lett: 100 napos kasszarablás, 13. havi nyugdíj

2. Ezt a 30%pontnyi adósságemelkedést te is fullban élvezted, mert ment 80-ban a zsebedbe, teccik tudni. Majd szóljál, ha tiltakoztál az ellen, hogy nehogy má ne kelljen egy vas minimálbér adót sem fizetned, vagy nem akarsz 50%-os közszféra béremelést a csdaládban, vagy nem akarsz az anyósnak 13. havi nyugdíjt, vagy nem akarsz államilag támogatott lakáshitel kamatot

3. Orbaneszkuék a GDP 20%-át vették ki eddig a zsebedből (10% manyup, 10% megszorítások) államadósság elleni harc címszó alatt, de ebből egy darab százeléknyi adósságot Sem törlesztettek.
Hanem átutalták a saját zsebükbe egykulcsos szja, végtörlesztés, haveri offshore gázcégek, maffiatagi közbeszerzések stb címszó alatt.

A gatyádat is leszedte rólatok Orbaneszku diktátor. A szavazók nagy része most már felébredt és lecsapta a fideszt mint a taxamétert.

Az Átlaghülyemagyar fideszbirka meg még mindig kitart és még mindig megmagyarázza.

Orbaneszku diktátor pedig kőkeményen rajta van a gyúrtcsányi lejtőn. Innen már nincs kiszállás, itt már csak a becsapódás van a bukásba.

FOLYTASSUK!

Netuddki. 2015.02.23. 15:30:28

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: A Kossuthon az ütközőben természetesen.

konrada 2015.02.23. 15:31:26

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Jé tényleg több!
...igaz, hogy Gyurcsánék 2 év alatt 13%-ponttal növelték, de mégis milyen már, hogy ezeknél meg ugyanannyi 6 év múlva is! Hiszen egy szakértő kormányt onnan lehet megismerni, hogy az adósság minden évben nő.

martineden 2015.02.23. 15:33:01

@IDKFA: ,,Arról nem szólva, hogy a jócskán megemelt államadósságnak az évente fizetendő kamatterhe is jóval nagyobb, erről valahogy mindig elfelejtkeznek a ballibek"...Muhaha,megnezted hogy mennyi az allamadosag most es mennyi volt 210-ben?ES MENNYI KAMATOT FIZETTUNK AKKOR ES MENNYIT MOST?Nezd meg es orvendezz,hogy mekkora balfasz a vezered.

konrada 2015.02.23. 15:35:47

@high up!:
Aham. Szóval kamatfizetési kötelezettség nem is volt azóta....

NikkiRose 2015.02.23. 15:36:25

@IDKFA: Miután az MSZP az eltelt hét évben kirabolta az országot, első lépésként mást nem is tehetett. Egyébként sok másra ideje sem lett volna az egy év alatt, amíg ő volt a miniszterelnök. Ha Viktor csak annyit tesz, hogy követi a Gordon által megkezdett utat, sokkal előrébb lennénk. De ezt az országot porig kell rombolni, hogy a fanatikus rajongók lássák, az eddigi módszerek sehova sem vezetnek (illetve csak a pusztulásba), hogy újra tudjunk építkezni. Csak az a baj, hogy mire újra felépítenénk az országot, megint jön egy idióta hatalommániás, akit a nép egy része megint csak istenként követ. Vicces lesz, ha a narancsfanatikusokon kívül senki sem marad az országban. Csak az a kérdés, ha mindenki pénzét lenyúlták és mindenkit elüldöztek, mit fognak még lenyúlni. Lehet, hogy az addig lenyúlt pénzzel lelépnek a Karib-szigetekre, a narancsfanatikusok pedig oldják meg a továbbiakat, ahogy akarják. Néha tényleg azt gondolom, hogy megérdemelnék. Csak az országért kár.

martineden 2015.02.23. 15:36:50

@konrada: ,,igaz, hogy Gyurcsánék 2 év alatt 13%-ponttal növelték, de mégis milyen már, hogy ezeknél meg ugyanannyi 6 év múlva is! Hiszen egy szakértő kormányt onnan lehet megismerni, hogy az adósság minden évben nő." ..igenhulye fidesztroll,gazdasagi valsag mond valamit?Amugy osszegszeruen draga vezered evente 1500 millarddal noveli az adosagot,plusz ketszeres kamat,ugy hogy valsagnak hire -hamva.Ne csak a GDP szazalekat nezd fidesztroll.

Spiritmonger 2015.02.23. 15:38:34

Orbánnak nem ez a 7 a fő bűne, hanem az alábbiak:

1, Nem számolta fel a Kádár-rendszer maradványait. Nem hozta nyilvánosságra az ügynöklistákat, nem takarította ki a magyar közéletet, nem fejezte be a rendszerváltást, noha ez már a 10. éve, hogy hatalomban van miniszterelnökként.

2, Nem kukázta ki a KDNP-t, úgy, ahogy van, ők a rákos daganat a FIDESZ testében, gyakorlatilag az összes hülye kormányötlet tőlük jön.

3, ELtűri maga körül Lázárt, Habonyt, Rogánt, Semjént és az ő udvartartásukat.

4, Nem tesz semmit a magyarországi cigányproblémának/cigánykérdésnek a megoldásáért, hagyja nekik a megélhetési gyerekszülést, és nem kezdett bele ösztönző segélypolitikába, sőt, nem szüntette meg a cigányok szociális segélyezését.

5, Folyamatosan szűkíti az egyéni szabadságjogokat, és nem fogja fel, hogy egy állam csak annyire erős, mint a polgárainak az egyéni szabadságjogai.

6, Olyan, az egész országot érintő intézkedéseket hozott, ami vagy a totális hozzánemértés bizonyítékai, vagy az előre megtervezett nemzet- és gazdaságsorvasztásé. (Trafikmutyi, földmutyi, internetadó,vasárnapi zárvatartás, Paks2,szájkosártörvény fenntartása, parkolási díj el nem törlése, stb.)

7, Nem megfelelő kommunikáció az őt, családját, kapcsolatait érintő kérdésekben, ok nélküli hergeli az egyszeri embereket és az istenadta népet.

+1, A mértéktelen és indokolhatatlan fociimádat, fölösleges stadionépítések a semminek és semmiért, miközben más sportágak, komoly eredményekkel és tömegbázissal épp csak vegetálnak. Maga az alapkoncepció a sportoló nemzetről rendben lenne, de ezt a magyar foci kizárásával kellene megcsinálni, teljesítmény alapon, azaz utánpótlás, felnőtt és veterán EB, VB, Olimpia, Világjátékok eseményeken elért eredmények alapján.

+2, Nem építette le az állami bürokráciát, ami nagyobb, mint valaha, törvényileg nem rövidítette le az ügyintézési határidőt 30 napról 8 napra, ami az embereknek a legjobban fáj a hivatali ügymenet során.

Amit a posztoló írt, azok az apróságok csak ezek után jöhetnek, bár kétségkívül van valóságalapjuk.

martineden 2015.02.23. 15:40:04

@NikkiRose:,, Lehet, hogy az addig lenyúlt pénzzel lelépnek a Karib-szigetekre,"..remelem igy lesz,varom oket de nem koszonik meg.

wega 2015.02.23. 15:41:10

Ohh, jeee.
Tisztességes összefoglalás, lehetne cizellálni, de nem érdemes, a lényeg benne van, és ez a lényeg.
(Külön dicséret a "félbites" jelzőért, még akkor is, ha a címzettek ezen nem bírnak (képtelenek) röhögni.)

A Román 2015.02.23. 15:41:26

Magyarország kétségtelenül felzárkózóban van, ha nem is a hanyatló Nyugathoz, de a nyolcvanas évek Romániájához feltétlenül. Lehet, hogy Ceausescu (ejtsd: Cséáusészku) nemzeti szocializmusa a követendő példakép?

extramuros.blog.hu/2015/01/22/vitaindito_az_orban-_es_az_ceausescu_-rezsim_osszehasonlitasa

IDKFA 2015.02.23. 15:42:19

@martineden:

Van egy rossz hírem számodra, még az eu is a GDP arányos államadósságot nézi, annak függvényében lehet ugyanis megítélni a tényleges eladósodottságot.

martineden 2015.02.23. 15:45:52

@IDKFA: ,,Van egy rossz hírem számodra, még az eu is a GDP arányos államadósságot nézi, annak függvényében lehet ugyanis megítélni a tényleges eladósodottságot."...es nem ezt irtam,hogy evvel terelik el a figyelmet.Mi utan fizeted a kamatott ,nem a tenyleges osszeg utan,ami evi 1500 milliarddal no evente ,a fideszcsurhe lopasainak koszonhetoen?

Bambano 2015.02.23. 15:49:43

szerintem a legnagyobb disznóság, amit elkövettek, hogy szembe fordították egymással az ország két felét. azért régebben nem volt ekkora utálat a jobbosok meg a balosok között.

N48 2015.02.23. 15:53:33

"többség az egyéni boldogulást sokkal fontosabbnak tartja, mint a jogállamot és a demokratikus értékeket"
Az egyéni boldogulást a liberálisok és a szocialisták tartják a fő értéküknek. A liberálisok azt mondják, hogy az államnak hagyni kell az egyéneket boldogulni, ami tetszik azoknak akik képesek az önálló boldogulásra, a szocialisták pedig azt, hogy a boldogulást az államnak kell biztosítania, ami azoknak tetszik akik erre önállóan nem képesek.
Magyarországon az emberek nagy része 2006 után rájött, hogy a boldogulást az állam nem képes biztosítani. Aki a saját boldogulását tartja a legfontosabbnak, az kivándorol vagy valami egyéb módon próbálkozik, de semmiképp sem a politikától várja a megoldást (ennyit a liberális demokráciáról).
Szavazni csak az megy el, aki a saját jövője mellett a nemzet jövőjét is fontosnak tartja. Sajnálatos, hogy Magyarországon ezt a csak a Jobbik és a Fidesz tudja hitelesen képviselni (hogy a nacionalizmusunk miért nyugatellenes, arról lehetne írni egy "polgári radikálisok és rendszerváltás utáni méltó utódjaik 7 főbűne" című posztban). Amíg a többi párt csak a liberalizmus-nyugat-demokrácia-jogállam-tolerancia egymásnak is ellentmondó "értékrendjét" tudja felmutatni, addig viszont nem lesz változás.

konrada 2015.02.23. 15:56:53

@martineden:
Nézd, én megértem, hogy qrvára zavar téged az életben, hogy mindenki lehülyéz, azért jössz ide ezt kiírni magadból.

...de apró kis gondolatmorzsák, hátha egyszer kinövöd majd azt, hogy okuk legyen erre:
A gazdasági válság európa szinten 3,9% volt, az új belépők esetén meg -2% se.
Ahhoz igen alapos elqrás kellett, hogy -7%-ot összehozzanak..

...másik adalék: Az előző kormányzatnál egy olyan év nem volt, amikor ennél kevesebbel nőtt volna de főleg nem úgy, hogy közben GDP arányaiban ennyivel emelkedett. Ezért szállt el az adósság.

...de abban igazad van, hogy vehettünk fel volna úgy kölcsönt, alacsonyabb kamattal, mint a görögök: pánlikázva.
Az biztosan jobban tetszene neked.
...csak hát a hatékonyságát le lehet mérni...

IDKFA 2015.02.23. 16:00:37

@Bambano:

Valóban, hiszen csak a baloldal cigányozta már 1998-ban is Orbánt.

Bambano 2015.02.23. 16:03:03

@IDKFA: merugye a pufajkás kifejezést is azóta találták fel... a vezéreket mindig utálták, ez a dolguk, hogy utálják őket.

de nem erről beszéltem, hanem arról, hogy a mezei átlag honpolgárok nem utálták egymást. ezt az árkot orbánék ásták az emberek közé.

konrada 2015.02.23. 16:04:13

@martineden:
Nézd, szegény ember vizzel főz.
Ha most aközül lehet választani, hogy az egyik csürhe 1500 mrd-t lop el évente úgy, hogy a teher nagyjából azonos, vagy pedig ott a másik csürhe, amelynél a - te szavaiddal élve - lopás arányaiban sokkal nagyobb volt, hiszen bő harmadával nőtt a terhelés...

...de a remény hal meg utoljára. Hátha kerül egyszer olyan hatalomra, amely kevesebbet lop el. (Csak félek, naívság ez, mert politikusaink kishalak a "befektető-hitelezők" mellett, és csak a kis koncot viszik ők haza, így olyan nem is kerülhetnehatalomra, aki nem akar lopni, vagy nem hagy lopni.)

Pipas 2015.02.23. 16:18:48

@nu pagagyí: "A 9,5%-os költségvetési hiány úgy alakult ki, hogy a Fidesz bemószerolta az EU-nál a kormányt"

Ne égesd már magad!

IDKFA 2015.02.23. 16:49:03

@Bambano:

Ja, a ballibek meg ottsevótak...

Balt 2015.02.23. 17:05:03

@J.W. Booth: Ugyammá', csak 1 sokkal korábbit idézzünk fel, és nem is kell a "mélymagyarokig" visszamenni. "... amit szerintem valójában érzünk, hogy ti. mi még sokkal jobban: gyűlölünk titeket mint ti minket." - Kornis Mihály, Beszélő, 1996

rasztaszív 2015.02.23. 17:16:23

@Balt: baszod,ezt majd húsz éve mondta egyvalaki,ti meg mind ebbe kapaszkodva teszitek azóta ugyanezt...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.23. 18:10:10

rendszerhű félőrültek is. Matolcsy a legjobb példa, e helyen nem magyaráznánk, írtunk már róla eleget. Barcza főszerkesztő-adósságkezelő is közelíti a szintet,"
végül is Veres fémgyűjtő maffiózó az döfi, meg a majdnem államcsőd ha nem jön az IMF kúrmány, az a pöpec

gizmo26666 2015.02.23. 18:30:49

A magyaroknak nincs rossz tulajdonságot, kivéve a kommunistákat, amert azok irigyek a miniszterelnök sikereire

gizmo26666 2015.02.23. 18:32:39

A bevándorlókkal kapcsolatban is igaza van. Idejönnek az arabok, és eléveszik a keményen dolgzó cigányoktól a munkát.

martineden 2015.02.23. 19:25:03

@konrada:,, Ha most aközül lehet választani, hogy az egyik csürhe 1500 mrd-t lop el évente úgy, hogy a teher nagyjából azonos, vagy pedig ott a másik csürhe, amelynél a - te szavaiddal élve - lopás arányaiban sokkal nagyobb volt, hiszen bő harmadával nőtt a terhelés"...szerintem szovegertelmezesi problemaid vannak.hol irtam en ilyet ,hogy bo harmadaval tobb volt a lopas?Lopasban csalasban a fideszt nem lehet uberelni,masreszrol,milyen Teher azonos?Hazi paleszt ittal vagy mi?33 ADO HELYETT 84,27SZAZALEK AFA,UTADO,TELEFONADO,MEGEMELT ILLETEKEK STB STB,EGY ORAN KERESZTUL LEHETNE SOROLNI.

Vudi Elen 2015.02.23. 19:37:48

Minden mondata ül !
Sajnos .
Lehet itt gereblyézni a vizet , meg elkötelezett hívőként mantrázni a paneleket , de ettől még nevén kell nevezni a dolgokat , mert ami diktatúra , az nem demokrácia és a személyi kultusz sem tévesztendő össze a jóságos miniszterelnöki álarccal !

♔bаtyu♔ 2015.02.23. 20:13:01

@Vudi Elen: Meddig mantrázzátok még ezt a diktatúrát? Van Orbánéknak tényleg pár dolga, de a diktatúrától fényévekre messzebb áll mint anno Gyurcsányék.

Vajon a fideszes HírTV-ben hogy a francba fejtheti ki minden áldott nap Gyurcsány és más ballibsik a véleményüket egy diktatúrában?

Továbbá megvertek bárkit, szemeket lőttek ki?

martineden 2015.02.23. 20:59:38

@♔bаtyu♔: ,,Továbbá megvertek bárkit, szemeket lőttek ki?"...az izsaki ember agyonverese remlik?Es a halaleset a rendorkocsiban ?Ezek azert durvabbak egy kicsit ,nem?Pedig Ok nem gyujtottak fel a fel varost,mint a jobbikos csurhe.

Traktoros lány 2015.02.23. 21:23:51

@martineden: 4 kuka meg két autó az a fél város? Gyere sűrűbben Budapestre, csodálkozni fogsz, hogy mekkora...! :D

martineden 2015.02.23. 21:29:56

@konrada: Nézd, én megértem, hogy qrvára zavar téged az életben, hogy mindenki lehülyéz, azért jössz ide ezt kiírni magadból.

...de apró kis gondolatmorzsák, hátha egyszer kinövöd majd azt, hogy ne legyen okuk erre;eloszor ,nezd meg ,hogy a GDP hany szazaleka volt az adosag,2006 es 2010 kozott,aztan nezd meg azota,ha ismered a szamokat sirni fogsz,mert minden evben magasabb,mint akkor.Ugy hogy tobb mint ketszer annyi adot vetettek ki azota es nyomorgatjak az orszagot,nem beszelve az ellopott 3000 milliard nyugdijalap es az 5 ev allatt be nem fizetett 2000milliard nyugdijalap lenyulasarol,valamint a 33 fajta ado helyett 84ado,tenyleg vilagbajnok teljesitmeny,muhaha.

martineden 2015.02.23. 21:34:21

@Traktoros lány:,, 4 kuka meg két autó az a fél város? Gyere sűrűbben Budapestre, csodálkozni fogsz, hogy mekkora".....tudtommal te vagy a paraszt ,raadasul jo nagy,a TV szekhaz valahogy kifelejtodott,de mindegy ,mert megsem vertek agyon senkit es nem szurta magat senki hatba a rendorkocsiban,mint a geci mutyi focista uralma alatt.Amugy eddig boszen tagadtatok,jo hogy a kukakat meg az autokat elismeritek,mar azert megerdemelte a csurhe amit kapott.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.02.23. 22:54:16

Minden Tiszteletem (és persze a 2018as szavazatom) a Tábornok Úré.

polgári kór 2015.02.23. 22:58:51

Qrva jó, a sok ballib annyira megörüüt Veszprémnek, hogy szinte meg is feledkezett arról, hogy a Dzsobbikkal a fidesznek a parlamentben 4/5-e van még mindig, azaz óriási mázli, hogy nem volt alkotmánymódosítás a ballibek azonnali elgázosításáról.

Tapsi75 2015.02.23. 23:29:07

A legnagyobb baj az, hogy soha senki nem akar szembenézni a saját hibáival. Magyarországon valahogy mindig máshonnan várjuk a megoldást, es ha valami nem úgy sül el, akkor meg nyilván külső tényező az oka. Viktor ezt a kommunikációt használja nagyon jol, minden társadalmi csoportnak van egy csontja. Az a baj, hogy a sok szemetseg egyszer mar a szája fölé fog érni, es nem lesz többet hang....

Tudományos libsizmus 2015.02.23. 23:34:08

Szegény libsik 9 esztendő után is ott tartanak, hogy felgyújtották a fél várost. Mókás egy népség, az biztos.

csak egy néző 2015.02.24. 07:49:46

@Tudományos libsizmus:
Szegény fidióta csicska, 9 év után is ott tartanak, hogy Gyurcsány a szemkilövető.
Mókás egy férgek az biztos.

2015.02.24. 10:13:30

@konrada: Olvasd el a ténytár elemzését.

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2015.03.01. 22:56:31

@Traktoros lány: Vessünk véget a spermatolvajlásnak! #geci #nőbűnözés #nőerőszak klou.tt/2cg82zjsf28e

Szúrófény 2015.03.18. 10:18:35

@lac666: Nem messzi tájak fölfedezője

Pógári mennyországban járt, ki se küldött munkatársunk:
Határtalan önbizalmú ország! Itt minden nagyon jó, nagyon szép! Az újságban, Rádióban, Tv-ben! Külön dervisek, szervilisek mantrázzák a nagy vezető csodálatos képességeit, a régijóba (mostmá Európa régijó!) jól bevált szocializmus hagyományai szerint! Háttérből a jól képzett nagy öregek, önmagukat is felülmúlva koptatják a fényező smirglit!
Dícsértessék Orrbán Viktor! Pártunk és kormányunk! Kizsákmányolásunk „jobban teljesít!” A FIDESZ jobban teljesít! Háromszor annyi menekült nyugatra, mint a kommunisták miatt!
Az életszínvonal naponta emelkedik, a hazugság gátjának átszakadása folytán! Az elöntött lakosság, Vagy futva menekül a parttalanság okán, más, határon túli vidékekre, vagy éhségtől fuldoklik, mint levegőtlenségnél megszokott! Kap néha némi élelmiszer segélyt, a romló halálozási statisztika feljavítása okából, de ez nem csökkenthet a költségvetési csalók, lopók jövedelmét! Se a hivatalban ülők hivatalos kvótáját a plusz jövedelemhez jutást illetőn!
Államforma az új feudalizmus! Mint tudjuk a „hű béreseket” búsásan jutalmazzák! Nagybirtok, nagy ház, (palota) nagybeosztás, nagy lehetőség! „minden szinten, szinte minden” virul akár a korrupció, napról-napra nő a „porció”! Egyre vörösebb, véresebb, csak arcuk nem pirul belé! Ők genetikailag szégyentelenek!
A szaga ugyan kellemetlen, mint az erőszakos duggatással szaporított (mostpántlikájé) régi neve muskátli, de, az parasztos! Nem menő a paraszt most! Színe is gyengécske halovány kék! Erősebbnek kék lenni! A vöröset áhítók szavazataikkal bekavarnak így a kék, nem tud kékülni, ahogy kék!
Valutája a vízgőznél illékonyabb Forint, százmilliárdos tételbe képes köddé válni, és svájci bakszámlákon „kicsapódni” a „becsapottak” kárára! Az ügyletnek „ügyintézője” felelőse, szintén fellelhetetlen, vagy tisztes őszapó képében jelenik meg, aki segítséget nyújt, fiának házvásárlásakor!
A pórnép, a porban fetreng, és a múlt ködén mereng! Régen is loptak! De a lovak hullajtásán éldegélő veréb népesség is kapott zabot, hogy zabos ne legyen! De az új lovak, az istálló padlásán lakva, nem látják a szürke a verebeket tartanak beöltözött vérebeket, akiket arra treníroznak, hogy uraik „rendje, rend a lelke mindennek” „Miképp a mennybe (kelepcéjükbe) menj be, azonképp a földön is!

falsiloquus 2015.03.28. 08:05:51

@high up!: "Az a 3 millió, Kósa Lajcsit idézve írástudatlan választó, akikért rendre megy az osztogatásra épített néphülyítési verseny a fidesz meg a maszop közt, végleg immunis lett a rezsicsökentési manipulációkra és végleg kitáncolt a fidesz mögül. A fidióta maffia lefogy az 1 millió törzsszavazójára, a maszopnak megmarad a 800 ezer törzsszvazója, a Fosabbiknak a 600 ezer törzsszavazója, 3 millió választó pedig új orientációt vesz a mai naptól. Optimális esetben újonnan alapított pártok irányában."

Pontosan erről van szó, így látom én is. Az mszp-nek semmi keresnivalója sincs a politikában, fel kéne fogniuk, hogy az idejük lejárt. A fidesznek amióta diktatúra-újjáépítővé silányult, és a fehér terror elemeit kísérletezgeti újra a társadalmon, még kevesebb. A Jobbik pedig jobban tenné, ha nem taszítaná az országot egy harmadik világháborúba "ha kormányra kerül", mint nagy szellemi elődei tették. Ebből kösz, elég volt.

Azonban a politika körmönfont tudomány. Nem ennyire egyszerűek a dolgok. Az új pártok esélytelenek, hiszen a társadalom 99 százaléka nem gondolkodik, csupán elemi reakciókkal válaszol olyan szimpla, őt érintő kérdésekre, hogy most éppen magasabb-e a villanyszámla. (Miközben nem veszi észre, hogy a másik szobában a gatyáját is ellopják meg a cserepeket a háza fölül.) Teljesen kilátástalannak látom a jelenlegi politikai beágyazottságban a megoldást, ami egyébként a civilek erősödése lehetne. De egy alapból ignoráns, szellemileg retardált, funkcionálisan analfabéta társadalomban, akit a rezsicsökkentéssel kétharmados szavazásra lehet bírni, ez totálisan kilátástalan.

Persze, egy második 2008-as világgazdasági válság kva gyorsan megoldaná a helyzetet, csak attól tartok, akkor a Jobbik kormányra kerülése prognosztizálható, amit még a jelen állapotnál is elkeserítőbb kilátásnak tartok.

falsiloquus 2015.03.28. 08:20:46

@NikkiRose: Igen. Az a baj, hogy ez a nép mindig földi isteneket akar követni rendületlenül. És ebben az országban mindenki arról álmodik, h megnyeri a lottó 5-öst.

Kik vagyunk mi valójában???

Hányinger.

falsiloquus 2015.03.28. 08:28:20

@Szúrófény: :)))

Fején találtad a szöget!

falsiloquus 2015.03.28. 08:32:52

@A Román: "Magyarország kétségtelenül felzárkózóban van, ha nem is a hanyatló Nyugathoz, de a nyolcvanas évek Romániájához feltétlenül. Lehet, hogy Ceausescu (ejtsd: Cséáusészku) nemzeti szocializmusa a követendő példakép? "

Nekem is nagyon úgy tűnik, bár eredetileg azt gondoltam, kádárt másolja. Ha jobban belegondolok azonban, tényleg inkább csáusészkura hajaz. Végül is, ő volt a Kárpátok géniusza, utódjának is kell lenni valakinek. Még a végén géniusz nélkül maradnak a Kárpátok. Ezt pedig nem engedhetjük meg!

Kibernetika 2018.09.13. 10:49:37

@SARGE999: Most kezdek kellemeset csalódni benned, úgy tűnik, több dologban is egy állásponton vagyunk, hisz én is utálom a FIDESZ-t és rohadt dühös voltam, mikor Orbán idén is megnyerte a szavazást, aznap éjjel nem bírtam aludni. Na lényeg, hogy most jobban megismertelek és látom, hogy több dologban is egyetértünk, az ostoba látványfilmektől eltekintve, amin már túlléptem egyébként és úgy döntöttem, hogy elfogadom azokkal kapcsolatos izlésedet. Kezdek egyre inkább megbékélni veled! Hisz mégsem vagyunk 100%-os ellentétek.
süti beállítások módosítása