Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2015.09.20.

Ekkora égés után örökre hazug marad a magyar kormány

Hakapeszi Miki

Amikor két fél pontosan az ellenkezőjét állítja valamiről, akkor az egyik hazudik, ez nem bonyolult. Csak van úgy, hogy rajtuk kívül senki sem tudja, mi hogy történt, így aztán elég nehéz kideríteni az igazságot. Szerencsére néha egy újságíró, vagy egy kamera döntő bizonyítékként szolgál. Így bukott meg ma nagyon durván a Szijjártó - Kovács - Bakondi trió.

Mit mondtak ezek az arcok? Péter például ezt:

A horvát kormány a szemébe hazudott a magyar és a horvát embereknek, az Európai Uniónak és az európai uniós polgároknak, amikor elkezdte regisztráció nélkül Magyarországra szállítani a menekülteket és úgy tett, mintha erről egyeztetett volna a magyar hatóságokkal.

Kimondottan a vonatbalhéról meg ezt:

Horvátország a szuverenitásunkat is megsértette, amikor egy menekültekkel teli vonatot horvát rendőrökkel együtt átküldött Magyarországra.

Az irritáló kopasz szóvivőnek ez folyt ki mocskos szája résein:

Mindenféle egyeztetés nélkül ezer menekült érkezett vonattal Magyarbólyba, 40 horvát rendőr kísérte őket, velük szemben a magyar hatóságok eljártak, a mozdonyvezetőt letartóztatták. Ezzel a lépéssel Horvátország súlyos határsértést  követett el.

De Baki is keményebb volt, mint a fagyott kutyaszar:

Példátlan, hogy mintegy ezer migráns vasúton, felfegyverzett horvát rendőrök kíséretében, bejelentés nélkül érkezzen Magyarországra. A mozdonyvezető őrizetbe vétele mellett lefoglalták a vonatot, a negyven horvát rendőrt pedig lefegyverezték.

A horvátok rögtön cáfoltak mindent, mondván, egyeztettek, itt beállt a két fél tök mást mond típusú patthelyzet. Ehhez képest először az derült ki, hogy a horvát vonat hamar vissza is ment, a rendőröknél volt stukker és kurvára nem volt semmiféle lefoglalás, aztán jött a kegyelemdöfés: egy újságíró a vonaton volt és le is filmezte, hogy volt egyeztetés, a magyarok kérték meg a horvát rendőröket, hogy jöjjenek, segítsenek, a horvát bakter pedig megállt a határon és telefonos egyeztetés után járt be Magyarbólyba.

A három magyar illetékes tehát irgalmatlan nagyot kamuzott és pofátlanul, minden alap nélkül vádaskodott. Ami csak azért durva, mert amikor őket kúrogatják jogtalanul, az igencsak bassza a csőrüket. Sok olyan támadást kapott a magyar kormány menekültügyben, ami teljesen megalapozatlan volt, tény. De az is egyértelmű, hogy azért állnak Orbánék az indokolhatónál is nagyobb mértékben a kereszttűzben, mert az elmúlt években a demokratikus intézményrendszer leépítésével és a folyamatos kuruckodással, a közös európai értékékek telibe fosásával eljátszották a becsületüket. Így aztán mostanság akkor is kapnak, ha épp nem szolgálnának rá, s tény, hogy Európa, az unió iszonyat képmutató tud lenni és kettős mércét is alkalmaz a mi kárunkra.

De épp ezért kellene Szíjjártónak és bandájának figyelnie arra, hogy mit csinál és mond. Persze értem, hogy a külügyminiszternek teljesen alkalmatlan futsalbajnok most kiéli magát, azt csinálja, amit annó szóvivőként szeretett: mindenkit elküld a halál retkes faszára. De Peti, attól, hogy te élvezed, ez nem az a poszt, ezzel csak megerősíted az alkalmatlanságod. Amikor pedig beleszaladsz egy ennyire nyilvánvaló hazugságba, akkor tovább rombolod nem csak a magad, hanem a magyar kormány egészének szavahihetőségét, amúgy tök fölöslegesen. És a tisztességes magyarok pofája ég helyettetek is.

Az első kérdés ugyebár az volt: a vonatbalhén túl egyeztettek-e a horvátok a menekültek ide hordásáról? Valószínűleg alig, de kit érdekel? Érthető, ha a külső szemlélő inkább hisz a menekültáradatot nagy arccal két nap alatt beszopó horvátoknak, mint a vonatos sztorival iszonyat beégő kamumagyaroknak. Nem tűnik nagy ügynek? Azért az, mert önlejáratásnak tökéletes, eztán kurvára nem hivatkozhatnak ok nélküli támadásokra, hiszen egy bizonyítottan hazug ember mit reklamál? Az ország elszigetelésének pedig még nagy ára lehet.

Többször megállapítottuk, hogy a magyar kormány politikai szempontból alapvetőn ügyesen kezeli a menekülthelyzetet. De rettenetesen ciki és káros, ha a fő külügyér a rosszindulatú támadásoknál sír, mint a fürdős kurva, aztán még sokkal durvább hazugsággal próbálja gyalázni azt a szomszédját, akivel a lehető legkorrektebb együttműködésre kellene törekednie. Hiszen ugyanabban a hajóban evezünk vazze, ennek a régiónak közösen, összefogva kellene felébresztenie a Nyugat-Európát, hogy az unió fingfűrészelés helyett most már tényleg gyorsítsa menekültügyben a tárgyalási és döntési folyamatot. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

163 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr677802042

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kormány erkölcstana 2015.09.20. 19:06:34

ErkölcsTan: F.MPSZ-KDMP kormány erkölcstana: Ne csalj! Ne lopj! Ne hazudj! Mert a Kormány nem tűri a konkurenciát. 

Trackback: Orbán Viktor vallása a Hatalom 2015.09.20. 19:05:58

Erkölcsös, hogy Orbán Viktor úgy váltja a világ és politikai nézeteit, mint a profi prostituáltak a partnereiket?

Trackback: Milyen veszélyek fenyegetik a "civil zöld" szervezetek által Magyarországot?! 2015.09.20. 11:21:55

Amikor valaki a természet szeretetéből adódóan a középiskola után elkezd természet- vagy környezetvédelmet, természet- vagy környezetmérnökséget, ökológiát, humánökológiát tanulni egyetemi BSc majd esetleg MSc szinten, lehet, hogy nem azért tanulja meg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hattáb 2015.09.20. 18:44:36

@Tamáspatrik: te tényleg azt hiszed hogy ezekkel az országokkal lehet,és érdemes megegyezni? Egy betűt nem tartanának be az egyezségekből,egyik nap mondanak valamit,aztán másnap csinálják az ellenkezőjét.Az egyetlen szilárdnak mondható pont az egészben Magyarország,ezek itt körülöttünk arra hajlanak amerről a szél fúj - beleértve bezzegausztriát is.

2015.09.20. 18:45:54

@Agysebész migráns: bocsi, de ellentétben gyurcsánnyal aki maga állította magáról, hogy hazudik ( logikai ellentmondás megvan ? ), a fideszesről bebizonyosodott és nem egy takonygerincű nevezte így

Traktoros lány 2015.09.20. 18:48:16

Már keddet sem várjuk meg???

Agysebész migráns 2015.09.20. 18:51:26

@Május 40.:

"Valószínűleg tényleg az történt, hogy a magyar rendőr megkérte a horvátokat, hogy jöjjenek át, azok meg voltak olyan hülyék, hogy átjöttek és a két kormány erről nem tudott semmit. "

Ez nagyon szép.

És mi a magyarázat arra, hogy a vonatvezetők egy migránsokkal telizsúfolt komplett szerelvényt irányítottak rá a határra a tilos jelzés ellenére?

1ghost 2015.09.20. 18:51:27

Mikikém, először is grat, baromi jó a cikk, nincs is mit hozzátennem.

A fideszpribékek miatt pedig ne húzd fel magad jobban annál, mint amennyire muszáj.
Inkább gondolj arra, hogy fideszesek általában nem hülyék, viszont a hülyék általában fideszesek. No, többnyire ez utóbbiak lepik el a blogodat, meg persze másokét is.
Üdv, Ghost

Agysebész migráns 2015.09.20. 18:56:25

@Hakapeszi Miki:

" attól, hogy nem államközi egyeztetés "

Az adott helyzetben KIZÁRÓLAG a két állam erre felhatalmazott magasabb vezetői szinten lévő képviselője közötti egyeztetés számít egyeztetésnek.

Mezei közrendőröket nem hatalmaznak fel se arra, hogy egyeztessenek, se arra, hogy államközi kérdésekben döntsenek.

Úgyhogy nem volt egyeztetés.

a nagy hohoohooo 2015.09.20. 18:57:53

@Agysebész migráns:

Mér mindig a leghülyébb jobbikuSSt küldik ide?...ez vóna az elit?...akkor milyen alja....brhüü
Tehát, ha a kurmány szar, akkor Gyurcsánnyal takarózunk... a kormány aljas bűnözőkből áll és a holdudvaruk agyhalott fa...fejek....most akkor kenjük a liberalizmusra?!Szép gondolatok.Ha
pl. kezdetnek elmagyarázná a tanulatlan ostoba FideSS híveknek, hogy mi is az a liberalizmus, azzal valóban sokat nyerhetnék. Kevesebb lenne a
tudatlan hülye, akik gondolkodás nélkül ismételgetik amit a vezér a szájukba adott - anélkül, hogy legalább főbb fogalmak jelentését ismernék.
Ha meg esetleg még azt is elmesélnéd nekik - afféle történelemóra gyanánt -
hogy a FideSS ultraliberális pártként látta meg a napvilágot és hogy maga Orbán Viktor volt a legnagyobb liberális Magyarországon .Sőt a
Liberális Internacionálé alelnöke is- egészen 1994-ig, amikor a választási vereségből rájött, hogy populizmussal több szavazatot lehet nyerni, hisz megvezethető hülyéből mindig több lesz.
Itt az alkalom. Mesélje már el nekünk, hogy mi a liberalizmus

A FideSS-NER-Nemzetthy Elhülyítés Renccere is "liberális" - amolyan "nemzeti liberális". A klerikális irányzat pedig amolyan "keresztény liberális". Ma nincs olyan politikai irányzat Magyarországon, amely valamilyen formában ne lenne "liberális". Csakhogy ennek semmi köze a klasszikus liberalizmushoz, azaz a liberális szabadságeszméhez. Amihez köze van, az a "szabadosság", vagyis hogy NEKEM SZABAD, meg az engem támogato "hivek" körének szabad, a politikai ellenfélnek NEM SZABAD.

Ez a szabadosság nem liberalizmus, hanem NEOLIBERALIZMUS, mert nem szabadságeszmét tükrözz, hanem tisztán gazdasági érdeket - mégpedig egy nagyon pontosan körülirható érdekszféranak a gazdasági érdeke.

DarthVader 2015.09.20. 18:57:54

@Agysebész migráns:

nem bizony, mert a fideszfaszokat nem érdekli, hogy nap mint nap szájbafossák őket, nekik az a jó, minél jobban.

Agysebész migráns 2015.09.20. 19:00:03

@Éhes ló:

"hahaha, ezek azok a balfék horvátok"

Nono! Nem olyan balfékek azok.

Most akarnak ingyen felszedetni 50 ezer ottfelejtett taposóaknát a határ mentén az önként jelentkező migráncsokkal.

DarthVader 2015.09.20. 19:00:42

@Agysebész migráns:

Tudjuk, a "nem volt közgyűlés" után, hogy soha nem volt semmi, ami a Fidesznek ártani bír.

És Szíjjártó ezért küldött demarsot Horvátországnak. Jó, hogy hadat nem üzentünk. (Normális diplomáciában ilyenkor a külügy egy lótifuti emberét megbízza, kérdezze már meg a helyieket, mi a fasz történt, még mielőtt kirugjuk a másik lábát. De az nem a magyar kormány lenne.)

DarthVader 2015.09.20. 19:02:11

Egyébként jó az irány, mert kurvára ajvékolnak a fidesz bérbloggerei mind egy szálig. Szerintem túlórapénzt is kapnak.

a nagy hohoohooo 2015.09.20. 19:08:16

@Agysebész migráns: Salalaa...dalold szépen a Republic után szabadon:hülye náci vaok,az is maradok...salalala..
-"Az idegenrendészeti intézkedések és eljárások

21. Az idegenrendészeti intézkedések és eljárások keretében kerülnek végrehajtásra a hatáskörbe utalt idegenrendészeti és menekültügyi feladatok, valamint a személyek államhatáron történő átadás-átvétele és hatósági átszállítása, a fogva tartás végrehajtása az őrzött szálláshelyeken, valamint az idegenrendészeti jogszabályokban meghatározott esetekben történő eljárás. Az idegenrendészeti tevékenység végrehajtása során a szolgálatot ellátó személy a jogszabályban meghatározott esetekben közreműködik a menekültügyi eljárásokban is.

"25. Helyi szinten (határátkelőhelyeken, illetékességi területhez tartozó egyéb szolgálati helyen) az együttműködés során a két szervezet között esetlegesen jelentkező vitás kérdésekben elsősorban a helyi vezetők döntenek, amennyiben ez hatáskörüket meghaladja vagy a vitás ügyben nem tudnak megegyezni, úgy azt döntés végett az illetékes megyei rendőr-főkapitánysághoz terjesztik fel."

kekroka.hu/?p=1580

Salalalalal...

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.09.20. 19:13:24

@1ghost: köszi, mosolyogtam egy jót a dumádon.

@Agysebész migráns: ez csak a szavak kiforgatása

@Voznyák Pista: ha alulinformált, ha nem tud semmit, akkor minimum kussban marad, nem kezd üvölteni baromságokat. baszod, ő hívott össze sajtóértekezletet, hogy ugathasson. ébresztő!

a nagy hohoohooo 2015.09.20. 19:15:38

@Agysebész migráns: Hány éves vagy, mi a legmagasabb befejezett iskolai végzettséged?
Ezt muszáj megkérdeznem, mert nem igazán tudom eldönteni, hogy az ifjonti hév miatt vagy képtelen megkülönböztetni a könyöködet a seggedtől, vagy épp az olvasatlanság okozta szűk keresztmetszet, vagy akár a bigott pártvallás (CÖF-ös nyugdíjas szindróma) vezet téged ennyire félre.
Nehogymán megsértőgygyél, mert agyturkász szakorvosit kérek tőled, bárki bármikor mondhatja, h. "bírónő-úr, nem
emléxem senemire", az majd akkor kell ha beszélni is tucc...Megpróbáltam felhívni a figyelmedet arra, hogy egy írás jelentése több/más is lehet, mint az egymás mögé írt szavak jelentése (most, diszlexia által fenyegetett kultúránkban nem is árt ezt gyakran hangsúlyozni).
Ezen felül hirtelen nem is jutott más az eszembe a beírásodról, mint egy daltöredék: "arrogance and ignorance go hand in hand".Olyan gusztustalan vagy mint egy telefosott búvárnadrág, tanyasi házipornó is erotikusabb mint a "munkásságod"

Agysebész migráns 2015.09.20. 19:21:04

@a nagy hohoohooo:

Én nem vagyok kíváncsi a te végzettségedre, mert látni a kommentjeiden, hogy a te legmagasabb iskolai végzettséged a Marxista-Leninista Esti Egyetem, ahol diplomát kaptál valamikor 1985 körül :)

alfacharlybravo 2015.09.20. 19:41:06

@Agysebész migráns: Vannak szemét ellendrukkerek akik térképeket adnak a hordának az aknák helyéről. Rámennek az aknamezőre és nem robbannak fel ezt a pechet? Micsoda ócska minőség?

Agysebész migráns 2015.09.20. 19:42:23

@DarthVader:

"És Szíjjártó ezért küldött demarsot Horvátországnak. Jó, hogy hadat nem üzentünk."

Úriember nem dob kesztyűt olyan arcába, aki nem vele egyenrangú partner.

A horvátokon a fél világ röhög.

A rendőreik a puszta gumibotjukkal bökdösték a migránsokat a réten, mint amikor a kölykök a kutyát hergelik a kerítésen keresztül.

Szerencsétlen migránsok meg csak nézték a balfasz horvát rendőröket, hogy ez meg így hogy lesz. Nyilván csak illendőségből nem röhögték ki őket :DDD

Szerinted milyen lehet ezeknek a hadseregük? :DDD

Agysebész migráns 2015.09.20. 19:53:36

@alfacharlybravo:

Azokat az aknákat majdnem 25 éve rakták le. Nem hiszem, hogy abban a kapkodásban bajlódtak volna azzal, hogy precízen dokumentálják a telepítést.

De az biztos, hogy ha egy szabadjára eresztett migráns csoportnak az aknazár miatt baja esik arrafelé, akkor hónapokig olyan videókat fogunk nézni, amiken ISIS harcosok sárga pizsamás horvát minisztereket fejeznek le.

agyamputáltak 2015.09.20. 19:59:12

@Agysebész migráns: te csak idd bögréből a fost, úgy előkelőbb tényleg :-D nyilván a vonatvezető elindult kockáztatva egy vonatszerencsétlenséget (és véletlenül sem állt meg a határon és nem telefonált, hogy mehet-e) :-D eszméletlen sötét barom lehetsz, vagy a jobbik eset, ha direkt játszod a hülyét :-D

dual824 2015.09.20. 20:02:42

@Agysebész migráns: "Szerinted milyen lehet ezeknek a hadseregük? :DDD"

Erről kérdezd talán meg a szerbeket. Tudnának mesélni.

alfacharlybravo 2015.09.20. 20:14:36

@Agysebész migráns: Ezek a mázlisták átjöttek az aknamezőn, pedig nem régi hír két horvát tűzszerész halt meg aknaszedés közben. Ezek még aknakeresőnek sem jók?

Agysebész migráns 2015.09.20. 20:34:34

@agyamputáltak:

"nyilván a vonatvezető elindult kockáztatva egy vonatszerencsétlenséget "

Milyen szerencsétlenséget, te szerencsétlen? :D

Nézz már rá a térképre!

Egy lófasz kis vonalról van szó, Eszék és Villány között, az első magyar állomás a határtól több, mint 10 kilométerre, naponta átmegy rajta két szerelvény. A vonatvezető nyilván TUDTA, hogy a tilos jelzés ellenére is mehet, mert nem fog szembejönni semmi.

gmihaly 2015.09.20. 20:48:57

@Agysebész migráns: pedig most ettől hangos a hazai média. Most már csak azt kérdezheted meg, hogy igaz-e, vagy hazudik a közmédia és a kopasz kormányszóvivő. Amúgy napokon belül úgyis kiderül.

fda 2015.09.20. 20:52:53

Na ekkora buta posztot rég olvastam!

a nagy hohoohooo 2015.09.20. 20:53:09

@Agysebész migráns: Maradjunk a címnél az égésnél ,szarrá égetted a pofikád buta mihígmélymagyar...
"A 16:25-ös pélmonostori indulás után a menekülteket szállító vonat a határon megállt, a horvát mozdonyvezető pedig azt mondta, hogy ő nem mehet tovább Magyarországra, és nem is akar. A magyar oldalon a vonatot hat magyar rendőr várta, parancsnokuk, egy zászlós pedig fel is szállt a szerelvényre, és megkérte a horvát kollégákat, hogy maradjanak fent a vonaton, és kísérjék Magyarbólyig, mert a hat magyar rendőr nem tud mit kezdeni a nyakukba szakadó körülbelül ezer menekülttel. Némi telefonálgatás után a horvátok úgy döntöttek, segítenek, a vonat pedig – amelyet a rajta szereplő szereplő kiírás szerint a Zágráb–Varasd vonalról irányítottak át – ezután szabad jelzést kapott, és tíz kilométer per órás sebességgel elment Magyarbólyig, ahol a magyar rendőrök már felkészülve várhatták a menekülteket.

A fegyverrel rendelkező horvát rendőrök – állítja munkatársunk – végtelenül készségesek voltak a magyar rendőrökkel, és annak ellenére, hogy nem akartak bejönni az országba, végül közösen koordinálták a menekültek átültetését a horvátról a magyar vonatra. Ezt a közös akciót követően jelentette be Kovács Zoltán kormányszóvivő, hogy „mindenféle egyeztetés nélkül” ezer menekült érkezett vonattal Magyarbólyba, negyven horvát rendőr kísérte őket, velük szemben pedig a magyar hatóságok eljártak, a mozdonyvezetőt pedig őrizetbe vették.

Bakondi György miniszterelnöki főtanácsadó az incidensről pénteken úgy nyilatkozott, a horvát rendőröket a magyar hatóságok lefegyverezték, utána pedig busszal vitték vissza őket Horvátországba, egy szombati kormányszóvivői sajtótájékoztatón pedig úgy nyilatkozott, hogy a horvátok a MÁV tilos jelzése ellenére „átcsorogtak” Magyarországra. Videónkon ezzel szemben látszik, ahogyan a vonat áthalad egy autóúton, később pedig az, hogy Magyarbóly felé már volt magyar rendőr rajta, ráadásul a magyarbólyi közös akció során a horvát rendőröknél láthatóan ott volt a szolgálati fegyverük. "
Agysebész migráns ,antizseni-köznyelven säggfej-érdeklődve nézegeti a Windsori kastélyban a királyi WC fajanszot miután az idegenvezető ismerteti annak szuper működését,mégpedig,hogy ez a herkentyű kétszer többet tud mint bármely másik,kipróbálhatom kérdi?
Természetesen,...lecsüccs,nagydolog,s láss csodát a herkenytű kitörli a sejhaját.
Gatya fel,antizseni-köznyelven säggfej-hitetlenkedve behajol mire a szerkezet pofántörli,gúnyosan felkiált mégsem olyan szuper nem végeztem dolgom,ám mégis törölt.
Erre az idegenvezető uram ez jól működik a sägget legyen bármilyen a formája mindig felismeri...

a nagy hohoohooo 2015.09.20. 20:58:09

@fda: Ba+ verd a segged a földhöz ..végre megtaláltad a tükröd....,de vigyázz a szemedre.a szem a lélek tükre ,s azt is seggedre helyezte az evolúció...

ulpius66 2015.09.20. 21:00:47

Szerintem az EU-ban mindenki nagyon-nagyon jól kezeli a migránskérdést - különösen a horvátok!

Aki pedig csak káoszt és gyűlöletet bír kelteni, az az Orbán!

Orbánnak fogalma sincs hogyan kéne kezelni a migránsokat! Példát vehetne pl. a horvátoktól....

ulpius66 2015.09.20. 21:05:27

Horvátországnak és Szlovéniának be kell tartania a menekültügyet közösségi szinten szabályozó dublini előírásokat - jelentette ki a német belügyminiszter vasárnap Berlinben. Thomas de Maiziere a ZDF országos köztelevízióban arra a felvetésre, hogy a nyugat-balkáni uniós tagországokban kialakult állapotok is humanitárius válsághelyzetet jelentenek, amelyre hivatkozva a német kormány szeptember elején beengedte a Magyarországról elindult menedékkérőket, azt mondta: "Horvátország más, mint Magyarország", és Horvátországnak és Szlovéniának "ismét" alkalmaznia kell a dublini szabályokat.

Németország nem tudja átvállalni a terheket, Horvátország, Szlovénia és Ausztria pedig "nem teheti meg, hogy egyszerűen áthelyezi a problémát Németországba"

ulpius66 2015.09.20. 21:07:35

@ulpius66:

Ja, hogy a horvátok hogyan kezelik a migránskérdést?

12 órán belül kibasznak minden migránst az országból!

Ennyi.

Béláim! Rátoltuk! 2015.09.20. 21:11:25

@Hakapeszi Miki: Egy nagy marha vagy, kedves komám, amiért leállsz vitázni e trollkodó(barmo)kkal. A troll mindegy, milyen színű/szívű, mégis troll marad. Útjába állhatsz a pusztító lavinának? Nem. Egy troll maga ugyanilyen agresszív, mindent elsöprő természeti csapás (akar lenni). Akkor cselekszel helyesen, ha félreállsz az útjából.

Fontos, régi bon mot/szólás/igazság: a stílus maga az ember. Légy és maradj stílusos, összefogott, s gondolataidban is, magad is mindig az leszel.

Fölháborodásod az enyém is. Mondanivalód lényegével egyet értek. Cikked (posztod) stílusával, pláne a folytatott kommentelésben, már nem.

Betévedtek a papnevelde szép kertjébe a ludak, és egy papnövendék mérgesen kergeti őket kifele:

- Hess a picsába! Hess a picsába!

Látja ezt egy öreg pap, csóválja fejét és odaszól a növendéknek:
- Édes fiam, elég, ha csak azt mondod a ludaknak hogy hess! És úgy is elmennek a picsába...

Agysebész migráns 2015.09.20. 21:19:33

@ulpius66:

"Orbánnak fogalma sincs hogyan kéne kezelni a migránsokat! Példát vehetne pl. a horvátoktól...."

:DDD

A nagyon kreatív horvátoknak eddig öt tervük van:

Az "A" terv: minden migránsnak segítenek, ellátják, regisztrálják

A "B" terv: minden migránsnak segítenek eljutni a magyar határra

A "C" terv: a migránsoknak nem segítenek, mindenki menjen önerőből arra, amerre akar

A "D" terv: minden migráns maradhat, a horvátoknak segítenek eljutni a magyar határra

Az "E" terv: a migránsok maradhatnak, a horvátoknak nem segítenek, fusson, ki merre lát

ulpius66 2015.09.20. 21:23:44

@Agysebész migráns:

Szerintem a "D" terv a legjobb!!

"Minden migráns maradhat, a horvátoknak segítenek eljutni a magyar határra..."

Hát ez tényleg kurva jóóóóóóó!

ulpius66 2015.09.20. 21:35:00

"Zágráb ezerötszáz migránst tud fogadni naponta, amennyiben ez a szám növekszik, újabb erőforrásokat vesz majd igénybe - jelentette ki Ranko Ostojic belügyminiszter szerdán Zágrábban.
Ranko Ostojic utalt arra, hogy folyamatosan kapcsolatban áll a szlovén és a szerb belügyminiszterrel. „Úgy tűnik, hogy a menekültek megpróbálják tranzitországnak használni Horvátországot” - mondta, majd hozzátette: szigorúan betartanak minden európai uniós rendeletet és törvényt.

A kormány aktiválja erőforrásait, és a migránsok rendelkezésére bocsát további, állami tulajdonban lévő létesítményeket, sátrakat is állít, ha szükséges - hangsúlyozta. Az emberek egészségügyi és egyéb ellátásáról is gondoskodnak a vöröskereszttel, a Caritas segélyszervezettel és a Horvát Iszlám Közösséggel közösen - tette hozzá. „Biztos vagyok abban, hogy a menekültválságot sokkal jobban kezeljük majd, mint azt más országok tették” - szögezte le a miniszter.

Azt hiszem ez volt a "nulladik napon"......

Punxsutawney Mormota 2015.09.20. 21:57:04

@Bernard 01: Ennyi agysejttel az is csoda, hogy a motorikus reflexeid működnek? Vagy talán Szíjjártó nyomogatja a lélegeztetőballont?

Exploiter 2015.09.20. 22:07:30

A horvátoknak hinni mondjuk nehéz az utóbbi hét után, most éppen arra készülnek, hogy szervezetten, központilag, térítsék szét az embereket a határon, hogy ne tudja a magyar határőr összeszedni őket.
Egy magyarországnál nagyobb hatalom most kezdene szerintem hadgyakorlatokat kezdeni a határnál, ez ugyanis, már az a szint, akármilyen viccesnek, tűnik ez a, blogokon.

putris72 2015.09.20. 22:30:14

Én ezt az állítólagos videót,már két különböző verzióban láttam!!Az egyik este volt,a másik meg nappal!Na már most mik videót kell most elfogadni!!Amit az állomás egyik magaslati pontjáról vettek föl,és tényleg nem látni rendőröket és este gördült be a pályaudvara,vagy a másikat amit a vonatról vettek fől,és miután begördült a pályaudvara,és fegyveres horvát rendőrök is voltak rajt!Valamit akkor minek vegyem a horvát elnök szavait aki szerint nem volt egyeztetés,és szándékosan rá tolták a menekulteket regisztráció nélkül Magyarországra!!További jó videogyártás abban jók vagytok!!Csak kár,hogy a legtöbb hamis!!

i8223k 2015.09.20. 22:33:55

Azért milyen jófejek a horvátok, hogy hozzánk dobálják vissza őket. Miért nem küldik Szlovéniába akkor...

Legalább lesz rendes kerítés a horvát szakaszon is.
Mondjuk tehetnének már Ukrajnához is kerítést akkor.

putris72 2015.09.20. 22:41:08

Ráadásul elég valószínűtlen,hogy a magyar rendőrök átsétáltak Horvátországba fegyveresen az ott álló vonathoz!!Ugy ami határincidens lett volna!!

a nagy hohoohooo 2015.09.20. 23:04:08

@putris72: Hehehe....remélem saját kútfőből...párját ritkító.....heheheeeee..

annamanna 2015.09.20. 23:43:13

"Az ország elszigetelésének pedig még nagy ára lehet.(...) De rettenetesen ciki és káros, ha a fő külügyér a rosszindulatú támadásoknál sír, mint a fürdős kurva, aztán még sokkal durvább hazugsággal próbálja gyalázni azt a szomszédját, akivel a lehető legkorrektebb együttműködésre kellene törekednie."

"Kormos városomban rám nem várnak csodák
Hajszolt kutyák futnak az út menti porban"

Reszelő Aladár 2015.09.21. 02:08:03

Most akkor nem úgy volt, hogy a horvát miniszterelnök bevallotta, hogy ők kamuztak?
3 nappal korábban a Magyar Kormány megsértette Szerbiát, amikor átfröccsent a víz, ezt nemzetközi szinten talán mindenki elítélte.
Amikor Magyarország területére átfröccsen egy vonatnyi migráns csak úgy, az semmi.

Egy Update a poszt végén, meg egy sorry még nem tesz Orbánmániássá. Sőt talán a hitelességnek is jót tenne...

Ján Slota az MSZPhez jár magyar gyülöletet tanulni 2015.09.21. 03:47:28

Szegeny Horvatok! Naluk most epp, a Horvat Gyurcsany Ferenc van hatalmon, ezert hazudik reggeltol estig.(valoszinu ejszaka is )

Hazudik a sajat orszaganak,
hazudik az Europai unionak,
hazudik Magyarorszagnak, es
hazudik a bevandorloknak.

Aztan persze volt egy igazsag beszede is, mikor bevalotta hogy telefonon felrevezette a magyar hatosagokat, es utanna raeroszakolta a bevandorlokat a magyarokra, es a kesobbiekben is ezt fogja tenni.
Pont olyan gatlastalanul hazudozik, mint a Gyurcsany, lehet hogy Gyurcsany Ferenc ad neki tanacsot bevandorlasi ugyben ?

nu pagagyí 2015.09.21. 06:58:09

Örülnünk kéne, hogy a horvátok a sunyi húzásainkkal odakúrt menekülteket visszapasszolták nekünk. Újabb esélyt kaptunk, hogy bemutassuk eddig eltitkolt emberi arcunkat. De hiába nem viperával és könnygázgránáttal fogadtuk őket, a kormányszintű hazudozással sikerült tovább rontani az imázsunkon. Reménytelen ez a kormány, mindenből ki tudja hozni az ország szempontjából a legszarabbat.

John Nethem 2015.09.21. 07:17:55

@a nagy hohoohooo:

Azért van ez a fejetlenség, mert már a magyar szavak konkrét jelentésén is mást ért mindenki.

Hogy helyileg ki egyezkedik kivel, és arról nem tájékoztatja a feletteseket, nem a felettesek hibája, hanem a helyiek trehánysága, minden jóindulatuk ellenére.

Ami a fegyvereket illeti:

Szerintetek mi fityeg a huncut horvát rendőrnő oldalán ? Uzsonnás zacsi ?

kep.cdn.index.hu/1/0/993/9939/99391/9939143_638638b19c2dd82e4c21f5666fb5c6e1_x.jpg

Aztán itt megint ki mit ért lefegyverzésen ( vagy mit is kellene érteni rajta és ehhez képest mi történt) , azon is el lehet gondolkodni.

denissz 2015.09.21. 07:45:35

@nu pagagyí:
Hát akkor örüljél a bajnak és menj azokhoz, akiknek "emberi arca" megfelelő számodra.
Olvastam a cikket és a hozzászólásaitokat, véleményem szerint ezzel a stílussal csak a szélsőséges gyűlölködőket nyeritek meg, de ez a ti dolgotok. Nem voltam kormánypárti eddig sem, de hozzátok sem fogok tartozni. Pá.

nu pagagyí 2015.09.21. 07:50:40

@denissz: A szélsőséges gyűlölködőket nem kell megnyerni, ők autonóm módon csinálják, folyik belőlük a könyörület.

Andras J Fazekas 2015.09.21. 08:20:25

Ilyen színvonaltalan, ótvar retorikával, lánccsörgetéssel, rácsrázással, faldöngetéssel nem lehet megborítani ez a kormányt.

Már egészen elmebetegnek néz ki a balfékoldal.

Bolondokra viszont a magyar választópolgár nem szavaz.

Elbúcsúzhattok 2018-tól is, ezt megköszönhetitek az ilyen "Hakapeszi" féle balfácánoknak.

Politikai teljesítményt nem lehet lánccsörgetéssel behelyettesíteni.

By by!

denissz 2015.09.21. 08:25:59

@nu pagagyí:
A témához kapcsolódóan. Most azon gondolkodom, hogy a szlovén-horvát viszonyt, továbbá azt, hogy a horvát politikusok pl. a görögökre is mutogatnak, valamint a szlovének magatartását hogyan lehetne a gaz magyarokra kenni?

www.origo.hu/nagyvilag/20150919-szlovenia-nem-tartja-korrektnek-horvatorszag-eljarasat.html

www.blikk.hu/blikk_aktualis/menekultek-zartak-le-a-horvat-szloven-hatart-2401191

ulpius66 2015.09.21. 08:40:31

Miki!

Mit kapod ezen ennyire fel a vizet???

"Így bukott meg ma nagyon durván a Szijjártó - Kovács - Bakondi trió." Mind hazudtak.....na és???

MINDEN POLITIKUS HAZUDIK!

Hazudik a hazai, sőt a nyugat-európai politikus is, még sőtebb, az EU politikai vezetői össze-vissza hazudoznak!

Miki!

Ezen kár kiakadnod!

Viszont az kibaszott megnyugtató lehet számodra, hogy a ballibsi politikusok, firkászok, blogírók, sőt a ballibsi kommentelők sohasem hazudnak!

Őket onnan lehet felismerni, hogy ők igazat mondanak, írnak!!!!!!!

Danubius 2015.09.21. 08:48:00

Nekem az tetszett hogy az olasz fejes Rómából a menekültválság miatt egyeztetett az északi tartományok illetékeseivel. Megütötte a fülemet a hír, ugyanis itt nem hallunk ilyet. Mindent Pestről irányítanak, lent nincsenek kompetensek ugye mert vidéken mindenki hülye. A tévében mindíg ugyanazokat az arcokat látjuk. Tiszta kommunizmus. centralizált állam.

mikerbiker 2015.09.21. 09:08:49

Itt ez a nagy hosszú jó sikerült fing, ezt fogjuk most egész nap fűrészelni!
Nagyjából ennyi,és ezért került címoldalra.
Mert így a sok gyökér egysejtű,meg bértollnok,majd Orbánt ekézi,ahelyett hogy azon gondolkodna,miért nem állították meg a horvátok a saját határaikon KÍVÜL ezt a sok-sok kezelhetetlen embert. Mint mi,vagy mint a szlovének,csak ezt már ugye a "független" sajtó nem reklámozza sehol,mert amúgy csak az emberevő kutyafejű magyarok ilyen "brutálisak" az EU-ban...
Lesz nagy badabumm,nemsokára...azt akkor majd lobogtathatod a bölcsészdiplomádat..."ne báncatok cúnya bácik,én tikteket védtelek egészen végig...bühühüüü...."

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2015.09.21. 10:02:26

@a nagy hohoohooo: +1

a köpedék zsidó liberális véleményekbe mint amilyen a cikk is azt rühellem hogy uszít, hazudik, és nem nyújt javaslatot, mert liberális patkány csak jobban elkúrná a helyzetet. Mint ez a cikkíró féreg is, akit koncentrációs átnevelő táborba zárnék a kormány helyében hogy ne fröcsöghessen tovább az életben.

viszont ez komment konkrét és ésszerű javaslatot nyújt, példát vehetnének a tetves zsidók erről a hangnemről

Ma Baker 2015.09.21. 10:57:07

@Nomante 2.0: "Szerző: Vettél ma már torokra némi bevándorlót? "

Lájk

ulpius66 2015.09.21. 11:22:33

"Ekkora égés után lehet még hinni a magyar kormánynak?"

MIKI!!!!

Kapaszkodj meg!!!

Lehet!!

"Erősödött a Fidesz - Ipsos

A Fideszt nevezi a nyár egyértelmű nyertesének legfrissebb elemzésében az Ipsos, amely azt mérte: a kormánypárt szeptemberben az idei év eddigi legjobb eredményét érte el.

Fidesz-KDNP --- 24%
Jobbik --- 15%
Mszp, DK, Együtt, PM, liberálisok és egyéb aberráltak, így összesen 15%
LMP -- 3%

Ennyi.

2015.09.21. 11:35:42

Nekem az jobban tetszik, hogy a horvátokat állami embercsempészettel vádolják és orbánék megvétózzák a schengenhez csatlakozásukat, mert regisztráció nélkül szállítják a menekülteket a következő határig, miközben nálunk is ugyanez megy.

És még mindig van olyan az országban, aki hisz orbánéknak. 2006-ban ugyanazok romboltak, gyújtogattak egy hazug kormányfő miatt, akik most foggal-körömmel védenek egy másik hazug kormányfőt.
És focihulligánok akarnak aknazárat, nehogy a migránsok rombolhassanak; persze, nem kell a konkurencia.

Ha igaz lenne Descartes mondása, kiürülne az ország.

denissz 2015.09.21. 12:38:10

@Ylim:
Íme, a szappanopera következő része, itt látható, hogy a horvát politikusoknál épp hogy változik a széljárás...
index.hu/kulfold/2015/09/21/szalem_alejkum_ranko_horvat_belugyminiszter_vagyok_elviszunk_titeket_europaba/

Tom66 2015.09.21. 12:43:25

Mondj egy példát Európában, hogy ki jár el korrekten a szomszédjával. Miután valaki nyomás alá kerül, rögtön a szomszédját hibáztatja és azonnal lazít a regisztráció menetén is. Mindenki a saját érdekét nézi, ami persze nem meglepő. Most már egyre több európai politikus kezd ráébredni, hogy nem a kvóta rendszer lesz a helyes megoldás.

DR. Smit Pal 2015.09.21. 13:01:34

@Agysebész migráns: ":DDD

A nagyon kreatív horvátoknak eddig öt tervük van:

Az "A" terv: minden migránsnak segítenek, ellátják, regisztrálják

A "B" terv: minden migránsnak segítenek eljutni a magyar határra

A "C" terv: a migránsoknak nem segítenek, mindenki menjen önerőből arra, amerre akar

A "D" terv: minden migráns maradhat, a horvátoknak segítenek eljutni a magyar határra

Az "E" terv: a migránsok maradhatnak, a horvátoknak nem segítenek, fusson, ki merre lát "

:))))))))))))))
jot rohogtem .

Kar hogy lassan mi Europaiak leszunk a menekultek, akik a menekultek elol menekulnek.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 13:15:39

Nem árt tisztázni valamit..

Ha egy horváth rendőr, mondjuk Borovszky tizedes szépen megkéri a magyar honvédséget, hogy vonuljanak már be hozzájuk, akkor megtehetik ?

Szerintem nem.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.09.21. 13:29:42

@Tom66: ez igaz, épp ezért káros a nagy körbebaszogatásban nyilvánvaló hazugságba beleszaladni.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.09.21. 13:31:47

@ulpius66: imádom, mikor az agyatlanok összekapcsolnak dolgokat, amiknek semmi közük egymáshoz. olvass vissza, elég hamar megírtam, hogy nőni fog a népszerűségük itthon, de ettől ugyanúgy igaz, hogy amikor mindenki kamuzni próbál, annak csorbul a hitele, akit nyilvánvaló hazugságon kapnak. csak ennyiről szólt a poszt.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.09.21. 13:33:43

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ (Je suis Irénke néni): te is ki lettél dobva, a kommented marad elrettentő példaként, hogy miért

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 13:47:39

@Hakapeszi Miki:

Fihyu már Miki !

Ha lehiggadták tisztázhatnánk...

Tehát egy magyar közrendőr adott engedélyt a Horváth zsarukkal és migránsokkal tömött vonat áthaladására, amiről senki más nem tudott.
Más forrásod neked sincs, ugyi ?

Pedig csak szét kellet volna nézned az indexen:

mandiner.hu/cikk/20150919_horvat_miniszterelnok_rakenyszeritettuk_a_magyarokat_a_menekultek_fogadasara
Nem volt megállapodás a magyarokkal. Rákényszerítettük őket, hogy fogadják a menekülteket, úgy, hogy odaküldtük az embereket, és továbbra is ezt fogjuk tenni – jelentette ki Zoran Milanović horvát miniszterelnök szombaton Pélmonostoron (Beli Manastir) az Index.hr horvát hírportál tudósítása szerint.

A miniszterelnök szombat reggel látogatott el a magyar határ melletti Pélmonostorra, ahol felmérte a helyzetet, és beszélt a Vöröskereszt dolgozóival, valamint azzal a mozdonyvezetővel, akit péntek este vettek őrizetbe Magyarországon. Ő vezette azt a vonatot, amelyen mintegy ezer migráns felfegyverzett horvát rendőrök kíséretében érkezett Magyarországra.

Milanović a helyszínen tartózkodó újságíróknak azt mondta: megítélése szerint működik a „B-terv”. (A kormányfő pénteken rendkívüli sajtótájékoztatón jelentette be, hogy az ország lehetőségei korlátozottak, ezért átérnek a „B-tervre”, és a magyar határhoz irányítják az menekülteket.)

dr kíváncsivagyok 2015.09.21. 14:16:52

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):
" Van azért egy kis szépséghiba: ilyen kérdésekben nem két rendőr egyeztet a vonaton, mert az nem számít a két állam közötti egyeztetésnek."
Ez valószímuleg igaz....
De nem kellene semmibe venni a helyben torténo , spontán , jogos ,legális egyeztetéseket...

dr kíváncsivagyok 2015.09.21. 14:17:59

@Ballib Cenzúra: Szopjál csótányt..., bagy orvbánt...

dukeekud 2015.09.21. 14:22:13

Arra volnek kivancsi, hogy a Magyar Horvath hatart, ott ahol a Drava valasztja el a ket orszagot azt hogy fogjak lezarni ?
A folyo kozepere csak nem epithetnek keritest, mar pedig egy 50 meter szeles folyo, nem hiszem, hogy utjukat allna, azon siman atusznak, es ha lesz is kerites a folyo partjan, akkor meg ott fognak fuldokolni, haldokolni a parton, mar boven magyar oldalon.
Es akkor majd joggal mondjak, hogy miert nem segitunk amikor mar magyar teruleten vannak.

Zár Balta 2015.09.21. 14:30:46

1. O.V egy geci
2. A külügyminiszterünk egy darab fos
3. Bakondi egy szarcsombók
4. A horvát miniszterelnök egy (másik) geci
5. Aki letartóztatta a MOZDONYVEZETŐT(!) azt a Dunába kell lőni!
6. EU is egy rakás fos.
7. Ti is mind szarházi gecik vagytok :)

McZozo 2015.09.21. 15:13:21

@Voznyák Pista: Az lehet bar pont a Viktor eraban nem nagyon igaz hogy valaki csakugy engedely nelkul elkezdjen sajat szakallara donteseket hozni. Emlekezzunk csak vissza az ominozus Marcius 15.-i hofogsagra ahol mindenki lapitott mignem a nagyvezir haza nem ert szabadsagarol es ra nem bolintott az intezkedesi tervezetekre.
Valamint a masik hogyha igazad lenne es ez csupan csak azert volt mert nem tudtak rola, akkor meg egyesek is mint pl ez aBakondi alkalmatlanok a szerepukre, mert komoly politikus nem all ki segget csinalnia szajabol ugy hogy lovese sincs mi tortent a valosagban, mert tudja hogy normalis demokraciaban egy ilyen malorbe par perc alatt beletorik a karrierje. Csakhat Agyarorszag egy kovetkezmenyek nelkuli orszag a rendszervaltas ota politikai iranyultsagtol fuggelenul.

McZozo 2015.09.21. 15:17:28

@dukeekud: Majd beusztatnak egy szogesdrottal felszerelt uszajt :)

Agysebész migráns 2015.09.21. 15:20:27

@dukeekud:

"es ha lesz is kerites a folyo partjan, akkor meg ott fognak fuldokolni, haldokolni a parton, mar boven magyar oldalon"

Jogában áll ott fuldokolni, ahol akar.

Belépni viszont csak a kijelölt tranzitpontoknál van joga.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 15:22:41

@McZozo:

Nem tudtok olvasni, vagy nem hisztek a Horváth miniszterelnöknek ?

mandiner.hu/cikk/20150919_horvat_miniszterelnok_rakenyszeritettuk_a_magyarokat_a_menekultek_fogadasara
Zoran Milanović horvát miniszterelnök szombat délelőtti pélmonostori látogatásán azt közölte: nem volt megállapodás a magyarokkal, csak rákényszerítették Magyarországot a menekültek fogadására azzal, hogy odaküldték az embereket, és a jövőben is ezt fogják tenni.

McZozo 2015.09.21. 15:25:37

@Reszelő Aladár: Az a kulonbseg hogy a Horvathok legalabb bevalottak, nalubnk meg jo Magyar szokas szerint csak kenegetjuk a szart hetekig, es ha meg le is bukunk akkor is a masik a hibas mert ugy nekunk ketharmadunk van :)

McZozo 2015.09.21. 15:32:38

@Ballib Cenzúra: En ezzel hol vitatkoztam ? en csak azt mondtam hogy a Bakondi is ossze vissza beszelt. Es ha igaz hogy nem tudta mi a kotta akkor ha erteklmes politikus lenne hulyesegeket nem beszelne ossze vissza, mint ez a fegyveresen betoro Horvath rendorok es tarsai dumak. Ettol en meg nem kicsinylettem a Horvath oldali sunyisagot es szemetkedest. Bar ha nem is fogadom el amit csinalnak de ettol meg valamilyen szinten ertheto, mi barmilyen konzultacio nelkul rajuk toltuk a menekulteket egyoldaluan. Most ok ugyanebben a stilusban toljak vissza. Az osszes Balkani (ide most Magyarorszagot is beleszamitom) ugyanazt teszi, megprobalhja a szart minel elobb ratolna valaki masra. Namost Demokraciaban fejletteb orszagok mit ausztria is nyelnek egy nagyot es lenyelik a keseru pirulat, max majd kesobb megkoszonik mashogy, addig a hozzank hasonlo mentalitasu balkani nepek hasonloan cselekednek mint mi tojva az etikara es ugy vannak vele amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten :)

Netuddki. 2015.09.21. 15:41:06

"Ekkora égés után örökre hazug marad a magyar kormány"

Mér' van még aki hisz nekik?

Agysebész migráns 2015.09.21. 16:01:50

@McZozo:

"Bar ha nem is fogadom el amit csinalnak de ettol meg valamilyen szinten ertheto, mi barmilyen konzultacio nelkul rajuk toltuk a menekulteket egyoldaluan. "

Hogy MIT csináltunk?

Mit toltunk mi rá a horvátokra?

Eszednél vagy?

Magyarország NEM AKARJA beengedni a migráns csürhét. Épített a szerb határra drótakadályt, épített kerítést, kivezényelte a rendőröket, ki fogja vezényelni a hadsereget, és még jogszabályokat is módosított, hogy a magyar zöld határ NE LEGYEN a migránsok számára könnyen átjárható, vonzó átutazói célpont.

Tegyék a horvátok is azt.

Ehhez joguk van.

Ahhoz meg nincs joguk, hogy NEM VÉDIK a saját határaikat, nem állják útját a migránsoknak, hanem BEERESZTIK őket, majd rátolják a magyarokra.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.09.21. 16:19:11

Aaannnyira tudtam,hogy birka lesz az első!!!:))

putris72 2015.09.21. 16:23:18

@Hakapeszi Miki: Egyelőre aki ezt benézte te vagy!!Mert azon egyszerű kérdésemre nem tudsz majd választ adni,ha a vonat nem jött át Magyarországra akkor,miért is az van a videón,hogy a magyar rendőrök ott álldogálnak a vonat mellett(Horvátországban)!Majd miután elindulnak a rendőrök rendületlenül őrzik a határt(Horvátországban)!Mivelhogy azt állítod,hogy a vonat Horvátországban állt meg,és nem jött át!Ha a baloldali média azt bizonygatja,hogy nem volt náluk fegyver,miért látsz,hogy van náluk!!

McZozo 2015.09.21. 16:34:46

@Agysebész migráns: Most ilyenkor johet a jogszabalyokkal valo takarozas, meg mint emlitettem en se ertek egyet azzal amit csinalnak de ettol meg akarmennyire fel vagy is haborodva, de a mi hatarzarunk szabaditotta rajuk a menekulteket.
Na most harom valasztasuk van:
1. Lekezelik a menekulteket a szabalyoknak megfeleloen, ha mar akkora pofajuk volt, de ezzel ugyancsak azt erik el ami nalunk is volt, hogy naluk reked meg tobb tizezer ember, aminek kovetkezteben a Magyar menekultkezeles is bedolt, mert nem a kormanyunknak volt koszonheto hogy nem let katasztrofa mikor egy hetig udultettek a menekulteket keletinel.
2. Ratoljak a Szlovenekre a menekulteket. Ugy nez ki, ez valami miatt nem igazan mukodokepes, domborzati viszonyos esetlegesen a Szloven hatar jol felkeszultebb mint a tobbi europai ... nem tudom nem vagyok szakerto a temakorben.
3. Visszatoljak a Magyarokra, mert jelenleg ez egyszerubb.
Gondolom ottani politikusok is a legkisebb ellenalas iranyaban probalnak rovidtavon mozdulni mert nekik sincs kulonosebb elkepzelesuk hogy erdemben mi a turot is csinaljanak annyi emberrel.
Tetszik nem tetszik most partallastol fuggetlenul a Torokoktol indulva az osszes tranzitorszag probalja ilyen olyan eszkozokkel de lerazni magarol a problemat es minel hamarabb ratolnia szart masra. Ez politikai kulturatol fuggoen lehet ilyen vagy olyan. Gorog Macedon, Szerb, Magyar, Horvath a balkanibb kezelest valasztja es probalja tovabbtolnia problemat mikozbe olyan korulmenyeket probal teremteni hogy veletlenul se legyen kedve senkinek ott maradni. Ebbolmi annyiban logtunk ki hogy mindenki mashoz merten is erelyesebben leptunk fel. (mielott belemkotnel bar en nem szeretem Orbant de ettol fuggetlenul tamogatom azt hogy tudni kell ki jon be es hogy zoldhataron szazezrek csak ugy ne graszaljanak) A Magyar oldal rakfeneje csak abban van hogy szokas szerint szeretik tultolni a bicajt es a szuksegesnel is gecibbek. Mint mikor olyan szabalyokat vezetnek be, hogy ha nem folyamodtal menekultkerelemert Szerbiaban korabban, akkor azert vagy kitiltva, ha meg folyamodtal mar ott akkor meg azert. (Mint regen a Hofi vicc ha van rajta sapka akkor azert ha nincs akkor meg azert ... )
Es vannak olyan allamok mint Ausztria aki lenyegeben ugyanazt csinalja mint mi, tovabbtolja a szart nemetorszagra, csak mindenzt csendben nem hangoskodva es hatekonyan szervezetten teszi.
Ettol meg megoldas kene gyorsan mert eggyik se jo, se az hogy nemetorszag szivja fel egyedul az osszes menekultet de az sem hogy akkor intezzek el a peremorszagok a piszkos munkat egyedul.
En azt mondom az igazsag nem odaat hanem valahol koepen kene legyen. Le kell zarni a zoldhatart, viszont fel kene allitani menekultaborokat ahova ideiglenesen el kene helyezni a menekulteket. Ezt be kell zarni mert ugy semi ertelme az egesznek hogy mig vizsgalat folyik mindenki felszivodik. Menekult tabor nem csak hatarorszagban lehetne pont azert hogy ne csak rajuk zuhanjon minden teher. MAjd mig taborban vannak fel kellene valamilyen informacios rendszert allitani ahol amit lehet le kene nyomozni. Ki az honnan jon ... Ebbe akar bele lehetne vonni az amerikaiakat is hamar mindenkiinek meg a feneket is lehalgatjak akkor csak van tobb infojuk az arabokrol mint europanak. Persze igyis lesz egy csomo ember akit nem lehet beazonositani. De akkor ezeknel lehet mondani hogy hat irany horany. Viszont aki tenyleg menekult azt be kene engedni es segiteni neki hogy beintegralodhasson az unioban.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2015.09.21. 16:35:38

végül is teljesen mindegy, mi történt.

a közmédia leadja, hogy lefegyvereztük a horvátokat, mindenki marha büszke lehet rá, milyen tökös rendőrségünk van, megint nyertünk egy napot, lehet inni egy páleszt, meg egy fröccsöt, és arról gondolkodni, hogy mekkora nagy történelmi nép a magyar.

a következmények meg általában évek múlva jelentkeznek, amikor már senki nem tudja kötni őket az eredeti cselekményekhez, és az akkor aktuális kommunikációval megint lehet mondani, hogy ismét "báncsák a Magyart(ot)".

ennyike.

Agysebész migráns 2015.09.21. 16:35:52

@putris72:

"ha a vonat nem jött át Magyarországra akkor,miért is az van a videón,hogy a magyar rendőrök ott álldogálnak a vonat mellett(Horvátországban)!"

Ha több, egymástól független tévéstáb felvételein is a MAGYARBÓLY nevű magyar település vasútállomása látható, akkor ugye csak a leghülyébbek kezdik bizonygatni, hogy az az állomás nem Magyarországon, hanem Horvátországban van :D

Agysebész migráns 2015.09.21. 16:39:45

@McZozo:

" de a mi hatarzarunk szabaditotta rajuk a menekulteket."

Nem.

A migránsokat (és nem menekülteket!) az szabadította rájuk, hogy NEM VÉDTÉK a saját határaikat.

Ha mondjuk egy betörő végigmegy az utcátokban és a szomszédodhoz nem tud bemenni, mert biztonsági ajtó, riasztó meg kutya van, és hozzád megy be, mert neked se riasztó, se kutya, az ajtód meg nyitva, akkor mi van?

A szomszédod szabadította rád a betörőt? Vagy hogy?

McZozo 2015.09.21. 16:41:43

@Agysebész migráns: Nem erted a szarkazmust, gondolom azert volt zarojalben az a resz. :)

McZozo 2015.09.21. 16:50:52

@Agysebész migráns: Ertsd mar meg igazad van abban amit mondasz, de ettol meg az sem megoldas mert ha ok is lezarjak a hatart akkor a szerbeknel reked meg felmillio menekult. Ha a szerbek is akkor a macedonoknal , ha a macedonok is akkor a gorogoknel. S speciel a gorogok fizikailag keptelenek lezarni a hatart abbol adodoan tenger veszi oket korul. Arrol nem beszelve hogy ha meg a Gorogok meg is tudnak oldani a zarat akkor ott vagyunk hogy a torokok. na most a torokoknel mar kb 2.5 million menekult van mostis. Evek ota nem par honapja hete miont nalunk hanem 3-4 eve. Ok se tudjak egyedul vegletekig lekezelni egyedul az ugyet. Arrol nem is beszelve hogy nagyreszt azert indult meg ez a tomeg Europa fele mert Europa, amerika kezdtek lecsokkenteni a tamogatasukat a Torokoknek amit azert kaptak hogy ok taboroztassak a szireket .... MAjd mikor kezdte Europa is kihuzni magat ebbol a torokok formalisan informalisan elkezdtek beoltani a menekulteket hogy akkor irany Europa. Nem veletlen hogy most megiscsak gyorsan kezdtek ujra targyalnia torokokkel a tamogatasok noveleserol annak fejeben hogy ne engedje a nepeket europaba szeledni. Az egesz szitu nem olyan fekete feher ahogy azt ti latjatok. Hogy aki jon azt le kell loni. Es pontosan nem is olyan mint ahogy sok liberalis bal part latja hogy mindenkit be kell engedni. Erre irtam hogyvalahol kozepen kene megoldast talalni es nem mindig csak vegletekbe gondolkozni.

Anti Liberal 2015.09.21. 19:26:12

Valaki mondja már meg a Parlamentnél majomkodó 70+os Gyurcsány fanoknak hogy a kérdés nem az Ő 1-2 éves jövőjéről szól..Takarodjanak a picsába..

fidesz maszop dk egykutya 2015.09.21. 19:36:10

@Anti Liberal: jó, de ugyan ezt a békemeneten, meg a fidesz gyűléseken majomkodó hasonló korösszetételű, mszmp, és munkásőri múlttal rendelkező csürhének is el kéne mondani.

csak egy néző 2015.09.21. 19:46:02

A szerbek vonattal, busszal hordták hozzánk regisztrálás nélkül a zöldhatárhoz a bevándorlókat, majd még a hadsereg határra telepítésével is fenyegettek minket.

Erre mit mond az éppen időszerű pihenéséből visszatérő belügyérünk Pintér elvtárs?

"Bajban mutatkozik meg az igazi barát, itt bajban voltunk, és barátilag oldottuk meg ezt a helyzetet, és ez a két ország együttműködését továbbra is erősíteni fogja"

Szerencsétlen szőrös fejű, migránsnak kinéző "még egyszer mondom" Zoltán kormány szóvivő azt bírja hazudni, hogy mi teljesítjük a Schengeni előírásokat és mindenkit regisztrálunk, miközben egyből az osztrák határra buszoztatjuk őket és ráengedjük őket az osztrákokra, regisztráció nélkül, a horvát vonatról történő hazudozásról már szó se essék.

A felcsuti azt mondja, hogy a migránsok száma a kerítés megépítése óta 1/6-ra esett vissza.Ennek, mintha ellent mondanának az adatok.

Anti Liberal 2015.09.21. 20:01:17

@fidesz maszop dk egykutya: Azért annyira vak nem lehetsz hogy nem látod a különbséget..

fidesz maszop dk egykutya 2015.09.21. 22:18:34

@Anti Liberal: éppen, hogy nem vagyok vak, ezért látom, hogy ugyan az a réteg támogatja mind2 pártot. Tudom, fáj az igazság, de az ilyen. Miért lenne meglepő hogy így van? A fidesz végül is a kádár rendszer 2.0-t építi.

Anti Liberal 2015.09.21. 22:45:00

@fidesz maszop dk egykutya: baromság amit írsz.. már csak a nyugdíjasok és a dolgozók száma miatt is..szóval csalsz hazudsz és csúsztatsz ahogy bírsz :) Balos tempó Se én se az ismeretségi köröm nem 70+-os :)

Punxsutawney Mormota 2015.09.21. 22:51:48

@Agysebész migráns: Még szerencse, hogy a Főnök gerince adamantiumból öntetett, ennek ellenére többször forgott körbe, mint a London Eye.

Exploiter 2015.09.21. 23:16:39

@csak egy néző:

Ez igaz. Kicsi hosszabb kerítés kell, meg több ember. Mondjuk ez igy tényleg sokáig fog tartani, meg drága is lesz.

telkoe 2015.09.21. 23:32:34

@McZozo: S speciel a gorogok fizikailag keptelenek lezarni a hatart abbol adodoan tenger veszi oket korul. Arrol nem beszelve hogy ha meg a Gorogok meg is tudnak oldani a zarat

Teljesen nem tudnak megoldani a zarast,de egy kis akarattal le lehetne allitani a forgalom 90%-t. Tipikusan nyakig pakolt lassu gumicsonakokkal jonnek, amivel csak nagyon idoben, a legrovidebb szakaszokon lehet kozlekedni (arrafele nyaron is eleg szeles es hullamzo tud lenni). Egy gyenge kozepes haditengereszetnek el kell tudni fogni a hajokat, elvenni a motort es szepen visszavontatni oket Torokorszagba. Valoszinuleg a torokoket meglehet gyozni nemi pennzel arrol hogy a "hajototteket" atvegyek a parton es elvigyek a menekulttaborba. Valamelyik angol vagy nemet lap irta, hogy a menekultek meseltek, hogy Kos szigeten a parton kisteherautoval gyujtottek be a torokok a hajomotorokat (a gumicsonakot kidobtak) es mentek hozni a kovetkezo kort. Ha ezt a gumicsonakos olcso szallitast meg tudnak torni akkor mar nagy siker lenne (valszeg az elso lepes az ujsagirok / fotosok / mediapicsogok kello tavolsagra rugdosasa lenne, hogy ne legyen tele a vilag a gyerkeit rutinbol vizbe baszo szereto apak szenvedesevel)

Komolyann hajova / speedboattal elmeletileg mehetne meg a csempeszet, de az mar mar arkategoria es kapacitas lenne.

fidesz maszop dk egykutya 2015.09.22. 10:10:55

@Anti Liberal: a gyurcsányt sem kizárólag nyuggerek támogatják, de többség az. Ahogy a fideszednél is. Igen mind2 oldalt támogatják fiatalabb agyhalott/hazaáruló barmok is mint te, csak kevésbé. A fiatalok azért többnyire tudnak tájékozódni. A hülyeség és a hazaárulás nem korhoz kötött.

De a gyűlésekre meg a csápolásokra a főleg az egyfogú alkesz arcú ex munkásőr, mszmps nyuggerek mennek ki a gyurcsánynál is, és a viktornál is.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2015.09.22. 14:56:40

@Agysebész migráns: Mi bajod a Marxizmus-Leninizmus Esti Egyetemmel?

Tudod, miről írsz, vagy csak hallottad Kövérékről, hogy valami hasonló nevű helyen tanultak?
süti beállítások módosítása