Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.03.06.

7 friss botrány és 7 súlyos üzenet Orbán Viktortól

Hakapeszi Miki

Elég sok posztunk kezdődött, vagy ért már véget úgy, hogy ennél mélyebbre már nehéz süllyedni, de még biztos sikerül. Az elmúlt 10 nap azért volt kiemelkedően érdekes, mert a kormány nem a szokott tempóban húzta lefelé a pincébe az országot, hanem mintha perecelt volna a lépcsőn és egy pillanat alatt zuhant több métert. Ez csak azért érdekes, mert lehet, hogy a kopaszok bevetésével és a gátlástalan lopás törvényesítésével már feszegetik a Bozóki Andrást nem olvasó, a liberális autokrácia kifejezés hallatán bambán bámuló átlagbirkák béketűrését is.

Érthetetlen módon kockáztatnak, hiszen a menekültügy a malmukra hajtja a vizet, de amikor kétharmad szerint rossz irányba mennek a dolgok és a hithű idiótákat leszámítva mindenki tudja, hogy ezek lopnak-csalnak-hazudnak, akkor csak addig a pillanatig érezhetik magukat nyeregben, amíg fel nem tűnik egy szinte bárki a túloldalon.   

Íme az elmúlt napok mocsokságcunamijával mit üzen nekünk Orbán Viktor:

Kopaszbalhé

A hatalom törvénytelen eszközöktől sem riad vissza céljai érdekében. Ha potenciális veszélyként értékelik a vasárnapi zárva tartásos népszavazást, már nem elégszenek meg a figyelemeltereléssel és hazudozással, hanem verőembereket küldenek. Az sem zavarja őket, hogy egy pillanat alatt összeáll az értelmes fejekben a megbízó személye és az ügy háttere. Ha a csúcsgóré kiadja az ukázt, hogy márpedig erről nem lehet népszavazás, a cél érdekében már BÁRMILYEN eszközt igénybe vesznek. Ez azért komoly ugrás az eddigiekhez képest, Putyin és Erdogan küldheti a gratuláló táviratot.

MNB titkosítás

Itt kapásból három fontos üzenet van. Már az gáz, hogy amikor átvették a boltot 2010-ben, agyonszopatták a korábbi állami vezetőket a bérplafonnal, fizetéscsökkentésekkel, most meg a saját bebetonozott embereiknek az égbe emelik a pénzét. Vagyis a sajátoknak bármennyit, másoknak a semmit.

A 260 milliárd forint közpénzzel gurigázó jegybanki alapítványok nyilvános kontrolljának megszüntetése azt jelenti: az állam pénzét, a mi közös pénzünket a sajátjukként kezelik. Azt mondják, senkinek semmi köze rajtuk kívül. És megüzenték, hogy ez csak a kezdet, több állami cégnél is várható hasonló. Jobb helyeken egy ilyen szándék kiszivárgásába belebukik a kormány, ezért eszébe sem jut senkinek, hogy a közpénzek felhasználásának ellenőrizhetőségét korlátozzák.

A harmadik, szintén brutális üzenet: jogerős bírósági ítéletek nyomán kellett kiadniuk az MNB-alapítványok adatait, ezért inkább törvénymódosítással írják felül mindezt. Az igazságszolgáltatást még nem sikerült lenyúlniuk, ezért ha nem tetszik, amit döntenek, visszamenőlegesen akarják megváltoztatni a szabályozást. Jogi nonszensz, valódi jogállamban elképzelhetetlen az ilyesmi.   

Választási bizottság a párt szolgálatában

Kopaszügyben elég egyértelmű, hogy mi történt, de hiba csúszott a gépezetbe azzal, hogy Erdősiné nem személyesen pöcsételt. Nem tudhatjuk, le kellett-e szólni a Fideszhez köthető NVB-tagoknak, vagy maguktól tudták, mit kell tenni, de idealista hülye az, aki azt gondolta, elkaszálják Erdősiné beadványát. A rendszer működik, az üzenet az, hogy akit a megfelelő helyre tettünk, annak tudnia kell, hogy mikor mi a dolga.

Költségvetési szabadrablás

Korlátlanul, ellenőrizetlenül, saját hatáskörben költhet bármennyit a kormány, az illetékes minisztériumnak meg ehhez semmi köze, oldja meg, hogy legyen zsé Viktor bármilyen hóbortjára valahonnan. Magára valamit is adó miniszter abban a percben mond le a picsába, amikor főnöke ilyet kér, de kollaboráns Misitől ez meglepő lett volna. Az üzenet: mi ott páran a csúcson eldöntjük, mire szórjuk az emberek pénzét, mostantól nincs semmi szabály, semmi korlát, azt csinálunk, amit akarunk.

Földrablás Lajostól, milliárdok a spanoknak

Szörnyeteg Lajos földjét azonnal eladják, máshol meg előkészítik a hatalmas kaszát a haveroknak - ezt a mutyit épp a kevés épeszű szoci egyike kiszúrta, beszartak és visszaszívták. Nem új üzenet, de az elmúlt napokban is megerősíttetett: az ellenséget az állami befolyást kimaxolva a földbe kell tiporni, addig nem nyugszanak, amíg levegőt kap és mozog. De a jó elvtársak megkapják a jutalmukat, aki meg egyik se, az magasról le van szarva.

Több üggyel is szintet léptek tehát, a kritikákra kamu-rácsodálkozva brunyálják telibe a jogállami alapokat is. A kérdés egyre kínzóbb: meddig lehet még ezt büntetlenül csinálni? Rémisztő a gondolat, hogy ha két év múlva se lesz ennek a rémálomnak vége. Továbbra is csak remény, hogy ha nagyon esik a népszerűségük, vagy belülről bomlanak, vagy végre jön az a bizonyos bárki kívülről. Vagy feltűnik valaki és ettől indul a bomlás, mindegy. Csak történjen már végre valami.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

141 komment · 3 trackback

Címkék: helyzetkép Orbán Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr898449202

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pártállam régen és ma is 2016.03.07. 17:01:54

A pártállam fő jellemzői ugyanazok 1989-ben és ma is. Nem nyilvános az ügynöklista. A pártvezetés urizál. A kormány tele van MSZMP-sekkel. Az M1 tévécsatornát a Pártból irányítják. Moszkva az Moszkva. Zárva vannak a boltok vasárnap.  

Trackback: Megélhetési bevándorló 2016.03.07. 17:01:31

Amennyiben Magyarországnak nincs szüksége megélhetési bevándorlókra, akkor ez az ember mit is keres itt?

Trackback: Erkölcsöt erkölcstelenektől 2016.03.07. 17:00:34

Vatikán: ... mert ki akarna erkölcsi útmutatást öregemberektől, akik gyerekeket erőszakolnak?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megamedve 2016.03.07. 06:51:40

A következő ciklusban fidesz-jobbik koalíció lesz, ez majdnem biztos.
Úgyhogy foghatjuk a fejünket.

stoppos76 2016.03.07. 08:50:51

@megamedve: Az egy közepes harakiri lenne a jobbiknak, szerintem nem lépnék meg. Persze ha Vona olyan ostoba, mint a Torgyán, akkor lehet.

István Tamasi 2016.03.07. 10:12:48

Fideszes markokban a közpénz átlényegül magánpénzé.

ulpius66 2016.03.07. 10:52:30

Olvasgatva a cikket és a hozzászólásokat egyre biztosabban megérik bennem a gondolat, hogy a 2018-as választásoknak semmi tétje nincs....

Tök mindegy kinek lesz többsége a Parlamentben, ki lesz a miniszterelnök, "hatalma" szinte semmi sem lesz!

Minden gazdasági, pénzügyi(MNB), média, közigazgatási, bírói, ügyészi, államfői, stb, stb hatalom a fideszesek kezében lesz...magával a "politikai hatalommal" meg édes keveset lehet kezdeni bárkinek is lesz a kezében.....

A fideszes oligarchák a következő miniszterelnököt "megeszik reggelire".....a jövendő miniszterelnöknek még annyi hatalma sem lenne, mint 1990-ben Antallnak volt...

megamedve 2016.03.07. 12:15:42

@ulpius66: sajnos igazad van, lassan tényleg elhiszem, hogy a fideszt (és mindazt ami hozzá tartozik) nem lehet békésen leváltani.

Szelid sunmalac 2016.03.07. 12:53:36

@megamedve: Talan nem kellett volna oket megszavazni es szep csendben megvarni mig ilyen helyzetbe hozzak magukat, mikor mindenkinek nyilvanvalo volt mire megy ki a jatek es idoben figyelmeztettek. "jajj...ez csak egy kis lepes, nincs jelentosege. Legalabb nem a szocik vannak"

1ghost 2016.03.07. 13:37:38

@ulpius66:

Ezért kell nekilátni, a narancsos mocsok és mocskok eltakarításának. Minél előbb látunk neki, annál hamarabb végzünk vele.

niklex 2016.03.07. 13:46:05

Erkölcsileg két módon is tönkretette az országot:
1. a mutyi teljesen megszokottá vált
2. a következő kormányzatnak, hogy eltakarítsa a társaságot hozzájuk hasonló undorító "jogszerű" eszközöket kell használni (alkotmánymódosítás, stb.) ami ellen persze ágálni fognak torkuk szakadtából

sajnos igazi kihívó sehol...

zdanee 2016.03.07. 13:55:43

Ezt senki nem fogja megoldani helyettünk. Nem szabad várni az EU-ra vagy az USÁ-ra, hogy megoldják, nem szabad berendezkedni egy baloldali messiásvárásra, mert pont a jobboldali messiásvárás miatt vagyunk itt. Ezt nekünk kell megoldani, olyan eszközzel, amink van: tüntetések, sztrájkok, és igen, tudom, hogy kurva unalmasan hangzik, de összefogással. Nem arra gondolok, hogy emeljük pajzsra a Gyurcsányt vagy a Simicskát, hanem olyan összefogásról, hogy a tanárok ügye érdekelje a rendőröket, az egészségügyiseké a tanárokat és a tűzoltókat, a közalkalmazottakét a Tesco árufeltöltőket, stb. Kezdjünk empátiát növeszteni, észrevenni másokat is magunkon kívül, mint egy normális társadalom. Ameddig viszont ez nincs, addig pontosan azt érdemeljük, amit kaptunk.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.07. 14:03:01

@ulpius66:

Mi az hogy nem lesz esélye az átalakításokra ?
Kinek nem volt eddig ?

Ne csináljunk már úgy, mintha a Köz-TV pártosításától, elbocsátásostul kezdve, az alkotmánybíróság és Költségvetési tanács saját emberekkel feltöltését annak idején nem éppen az MSZP találta volna ki ?

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.07. 14:05:35

@1ghost:

Marhaság.

Nekem sok dolog sokkal jobban tetszik.
Meggyőződésem hogy sokak ugyanígy vannak ezzel.

Pl
- Jobb a közmunka, mint az ingyen segíly,
- Jobb a családi adókedvezmény, mint az alanyi jogon járó gyerekgyártási támogatás
- Jobb az egykulcsos SZJA, mint a 140.000 bruttó feletti igazságos kétkulcsos.
- Jobb az EU egyik legolcsóbb rezsije, mint az MSZP alatti legdrágább
- Jobb ha 82%-ról 75%-ra csökken a GDP arányos államadósság, mintha 54%-ról 82%-ra eladósítják az országot.
- Jobb ha az emberek hitelét forintosítják, és csökken az adósságuk, mintha devizában szarrá adósodnak
- Jobb a 0%-os infláció, mint a 7-8%-os.
- Jobb az alacsonyabb banki kamat is.
- Jobb ha ellenzékieket nem vernek beazonosíthatatlan karhatalmisták, tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel
- Jobb ha ellenzéki képviselőt nem rugdusnak ájulásik rendőrök "Mocskos Fideszes" felkiáltások közben, és nem gúnyolódnak ezokból rajtuk kormánypártiak a parlamentben.
-------

Szóval jó pár doolog, sokkal jobb lett.
Igazából egy dolog se jut eszembe, ami rosszabb lett volna a szocik óta.

Ez van.

Szóval ahoz a takarításhoz, nekem és több millió embernek, lesz pár szavam, ha a Gyurcsanyistákat, vagy a szocikat hoznád vissza kiscsávó !

vénkujon 2016.03.07. 14:17:22

és bazmeg erre lebukott egy kutya miatt:(

marinar 2016.03.07. 14:18:46

@1ghost: Mondjuk kezdjük veled!

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.07. 14:20:01

@vénkujon:

A kutya miatt, konkrétan kiderült, hogy Orbán Győző tulajdonában van egy terület, amin van a kutya, és amely terület nem szerepel Orbán Viktor vagyonnyilatkozatában (mivel nem az övé).

És az is kiderült, hogy konkrétan ez az információ 2 éve megjelent Ferenczy könyvében.

marinar 2016.03.07. 14:25:34

7 friss botrány......kofalárma.
Hakapeszi hiába hergeled a jó-népet, csak a zsigerből gyűlölködő vesztes cocialista, és liberálok vinnyogva értenek veled egyet.

high up! 2016.03.07. 14:26:01

@Ballib cenzúrázók réme 4:

fannika, eltekintve attól, hogy közgazdaságilag és bármely szakpolitkailag tökhülye vagy, elég csak anynit mondani, hogy gyúrtcsánynak ennél 10-szer hosszabb "siker"listája volt, a Számháborúban a sárga föld alá gyalázta Orbaneszkut, oszt mégis a történelem szemétdombján végezte, lealázva.

Most Orbanszkun a sor. Ilyen rövid "siker"lista mellett ez nem lesz nagy kunszt.

FOLYTASSUK!

high up! 2016.03.07. 14:34:58

Egyébként a fideszmaffiában most már csak arra megy ki a játék, hogy a nép nehogy megtudja 2018-ig, hogy a vezér eftárs beszámíthatatlan, mert akkor jön a 2018-as bukta és az egész fideszmaffia vonulhat börtönbe.

Túl kell élniük 2018-at, aztán jöhet az EU-ból VALÓ KILÉPÉS Trianon 100-ik évfordulójára 2020-ban. Addigra maximumra hergelik az Átlaghülyemagyyarját a migránsokkal, a feketékkel, az európaiakkal meg az EU-val. 2020-tól már úgyse lesz EU támogatás, csak az a borzalmas liberális EU alkotmány, meg liberális EU-s törvények meg liberális EU-s szankciók és a liberális Európa. Oszt ennek így már nincsen nettó haszna. Ráadásul az OLAF elöl is menekülnie kell majd az egész fidesznek.

Ha megtörténik a csoda, hogy a nép nem akarja akasztani Orbaneszkuékat és a fideszkomcsik túlélik a 2018-as választást, akkor Orbaneszku már vezeti is be a Putyintól másolt elnöki diktatúrát, oszt maradhat életfogytiglan uralkodónak Birkanisztánban.

FOLYTASSUK!

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.03.07. 14:43:14

@marinar: ébresztő, nincs már itt coci, meg libsi, csak egyre többen, akiknek elegük van ezekből.

ingyenebed 2016.03.07. 14:51:38

@Ballib cenzúrázók réme 4:

-3000 milliárd manyup pénz ellopása
-havi 9% a fizetésedből a saját manyup számlád helyett a közösbe megy, amiből nyugdíjat nem fogsz kapni, mivel addigra bedől. tehát tkp az szja nem 16% hanem 25%.
-a gázár rohdt liberális piaci alapon 10%-al kéne kevesebb legyen, mint amennyi ner alapon
-a 2016-os ktsvetés már 850 milliárd olyan különadót tartalmaz, ami 2011-ben "ideiglenesen" lett bevezetve
-fizetsz 30% biztosítási adót
-fizetsz tranzakciós illetéket
-fizetsz kamatadót, tb-t a kamatra.
-ezer milliárdos nagyságrendben lopják a fideszes haverok a közpénzt, - a te pénzedet - és ha rákérdezel, akkor semmi közöd hozzá.
-évi 85 milliárd megy el köztévére ami folyamatosan hazudik és híreket hamisít a fidesz parancsára.
-a gazdasági növekedés csak az eu pénzek, a kint dolgozó magyarok hazautalásai, meg az itteni gonosz multik beruházásai miatt van, ezek nélkül nulla.
-2010 óta 3500 milliárd forint eu pénzt költött el a fidesz, meg tudod mondani mire?

úgyhogy leszphtsz fideszgci.

baldoc 2016.03.07. 15:04:21

@Ballib cenzúrázók réme 4: Maga NAGYON buta!
Ennyi.
Megérdemli.
De, mi miért szívjunk???

1ghost 2016.03.07. 15:08:18

@Ballib cenzúrázók réme 4:

Nos faszfejkém, röviden elintézlek: Az elmúlt 6 évben a gazdasági növekedés - ami végső soron mindent determinál - évi 1,5%.

Érted te faszfej? Az éves átlag EGY EGÉSZ 5 TIZED SZÁZALÉK!

Miközben Magyarország az EU forrásainak LEGNAGYOBB haszonélvezője.

Szóval ti korrupt tolvajok, - miközben szétloptátok - így taccsra vágtátok a hazát.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.07. 15:13:01

@high up!: Igaz, a migráncsok elleni hergelésre építenek most mindent a fideszben.

Mindent egy lapra tettek fel, és ebből csak bukás lehet, de nem mindegy mikor.
1. Merkel megoldja a menekültválságot, és akkor kib.ssza Viktort, mint macskát sz.rni.
2. A menekültválság elharapózik, és akkor itt áll Magyarország egy szál magában, és mehet Viktor a TEK-kel a határra könnygázgránátokat dobálni.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.07. 15:18:25

@zdanee: Teljesen egyetértek.

Gandhi kell ide, nem Nagyidai cigányok.

Személyekből azért csak Gandhit nevezem meg, mert ő nem fog kiállni éjszaka az út közepére, hogy megvárja a láb nélkül közlekedő, látását elvesztő osztrák aggastyánt, hogy kidobhassa eléje a létráját és utána szaladjon!

István Tamasi 2016.03.07. 15:18:35

@Ballib cenzúrázók réme 4:
Ugyan miért jobb az neked hogy a devizaárfolyamnövelésével a 'zemberektől elrabolt pénzt kuszaszem átlényegíti a saját magánpénzévé?

cönde 2016.03.07. 15:22:06

@Ballib cenzúrázók réme 4:
"Igazából egy dolog se jut eszembe, ami rosszabb lett volna a szocik óta"

Ez király, te barom. Vagy az emlékezőtehetséged hagy cserben, vagy csak egy istentelen nagy barom vagy. de az is lehet, nem is itthon élsz. A nemzeti bank pénznyelője? nyugdíjpénztárak? Klikk? Visszamenőleges törvénykezés? 40 új adó? Művészeti akadémia? Minden napra van valami, ami ép ésszel nem abszolválható? Ugye csak hergelni jársz ide, te kis galandféreg?

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.07. 15:24:56

@1ghost:

Miért mindig olyanban hazudtok, ami triviálisan ellenőrizhető, ballib marhaság ?

Csakl nem azért, mert a kedvenc MSZP-tek mindenben az EU legszarabbjai közé tartozott ?

És emiatt kerültünk az elkúrás következményeként a szlovákok elötti pozícióból 2010-re az EU utolsó helyére a Görögökkel egy szintre ??

Ahonnan azóta visszaküzdöttük magunkat ?

hu.tradingeconomics.com/hungary/gdp-growth-annual
2016.január: 3,6% GDP növekedés.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.07. 15:25:59

@cönde:

MIndenre emlékszünk, ostoba GYurcsány csicska....

- Jobb a közmunka, mint az ingyen segíly,
- Jobb a családi adókedvezmény, mint az alanyi jogon járó gyerekgyártási támogatás
- Jobb az egykulcsos SZJA, mint a 140.000 bruttó feletti igazságos kétkulcsos.
- Jobb az EU egyik legolcsóbb rezsije, mint az MSZP alatti legdrágább
- Jobb ha 82%-ról 75%-ra csökken a GDP arányos államadósság, mintha 54%-ról 82%-ra eladósítják az országot.
- Jobb ha az emberek hitelét forintosítják, és csökken az adósságuk, mintha devizában szarrá adósodnak
- Jobb a 0%-os infláció, mint a 7-8%-os.
- Jobb az alacsonyabb banki kamat is.
- Jobb ha ellenzékieket nem vernek beazonosíthatatlan karhatalmisták, tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel
- Jobb ha ellenzéki képviselőt nem rugdusnak ájulásik rendőrök "Mocskos Fideszes" felkiáltások közben, és nem gúnyolódnak ezokból rajtuk kormánypártiak a parlamentben.

baldoc 2016.03.07. 15:27:09

@Ballib cenzúrázók réme 4:" 2010-re az EU utolsó helyére a Görögökkel egy szintre ??"
Miért hazudik??
Ja, persze maga fideszes.

cönde 2016.03.07. 15:28:07

@Ballib cenzúrázók réme 4: Te hülye vagy, vagy csak megjátszod? Az elmúlt 6 év átlagáról ír lghost, nem az általad belinkelt időszakról. Ne balfaszoskodj itt, hanem húzz dolgozni, vagy a gyerekekel játszani.

baldoc 2016.03.07. 15:29:03

@Ballib cenzúrázók réme 4: "Jobb a 0%-os infláció, mint a 7-8%-os."
Maga még boltba se jár??
Csak ide kommentelni??

egysmás 2016.03.07. 15:31:59

@cönde: ha nem jut az eszébe, hát nem jut az eszébe...
Mi van abban?
Csak egy fideszes.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.07. 15:33:55

@baldoc:

Mutass egy gazdasági adatot, amiben nem tartoztunk a szocik alatt a legszarabbak közé.
Segítek mindenben a legszrabbak voltak.

Most az EU első felében tartozunk minden mutató szerint.

Grafikonok, országonként összehasonlítható adatok:

https://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp

https://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployment

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.07. 15:34:48

@egysmás:

Gyurcsány csicskák maguk között ??

Mennyit fizet a Feri ostoba ??? :DDD

cönde 2016.03.07. 15:40:23

@Ballib cenzúrázók réme 4: Attól hogy újra beírod az első faszságodat, nem lesz még igaz. A fele csak szimpla demagógia, a fele meg féligazság. Képzeld el te faszfej, nekem meg annyira nem tetszik, hogy a forintosítással sem csökent a törlesztőm lényegében, pláne nen 25 %-kal, mint ahogy beharangozták. A közmunka valójában segély. Mindegy hogy nevezed. rálátok valamelyest. És nem örvendezem, mikor a köztévében szavanként vágnak össze riportot, hogy hazugságokat terjesszenek. Nem tetszik nagyon, hogy már nem fordulhatok közvetlenül az alkotmánybírósághoz. a magánnyugdíjpénzemet is megtartottam volna. A lényeg hogy neked ezek bejöttek, te féleszű.

baldoc 2016.03.07. 15:48:02

@Ballib cenzúrázók réme 4: "Mutass egy gazdasági adatot, amiben nem tartoztunk a szocik alatt a legszarabbak közé.
Segítek mindenben a legszrabbak voltak."
Még jó, hogy ezt a Mercedes és Audi befektetői nem vették észre 2010 előtt.
Kész csoda, hogy nem voltunk 3X bóvli 2010 előtt.

cönde 2016.03.07. 15:48:06

@Ballib cenzúrázók réme 4: Biztos akartál mondani valamit, de a linked: egy mutató sem felel meg a keresésnek oldalválaszt küld.

Ép ma olvastam, fasza kis grafikonok vannak benne, milyen jó mutatóink is vannak a régióhoz képest.
www.origo.hu/gazdasag/20160303-kereset-jovedelem-median-decimalis-atlagkereset-minimalber-ksh-eurostat.html

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.03.07. 15:51:46

HELYZETJELENTÉS

Agresszív komondor vaksi.
Minden titkos, ami paksi.
Vehető pozitív jelnek,
Hogy bizonyos zsebek telnek?

Közpénz sántít, kutya ugat.
Ránk hanyatlik haló nyugat.
Jogrend teret ad a gaznak,
S kopasz fiúk népszavaznak

(Kik közül már többen ültek).
Átfutnak a menekültek,
Mint akiket kerget tatár,
S szögesdrótos már a határ.

Kockás inges tanár klikkel,
„Nem tetszik”-ben van a KLIK-kel,
S folyosón megy napi torna,
S szennyet ont sok pártcsatorna.

Parlamenti vita trágár,
S tévéből dől hazugságár.
Minden sarkon futballpálya,
S bég a tribün kicsiny nyája.

Míg felszínen figyel a TEK,
Mélyben megy a közpénzmatek,
S nincsen üzletkötés tisztán.
Így szeretünk, Abszurdisztán!

„A vadul terjesztett rémhíreit teljesen objektív információknak beállító Frady Endre költőről kiderült, hogy a felmenői mindig a történelem legsötétebb erőinek voltak fanatikus hívei: sátánisták, káinisták, özönvízpártiak, szodomisták, farizeusok, homouzionisták, homoiuzionisták, ateisták, eretnekek, inkvizítorok, boszorkányisták, labancok, kriptokommunisták, fasiszták, kulákok, nyilasok, marxisták, leninisták, bankárok, karvalytőkések, kozmopoliták, kisdobosok és úttörővasutasok voltak. Frady Endre elsőrendű vádlottja volt a csak a szégyenletes kapcsolatai miatt megúszott Dreyfus-, Dimitrov-, Rajk- és Zuschlag-pereknek. Az 1954-es berni döntőben az egyik idegenbe szakadt nagybátyja fogadási csalása miatt nem adták meg a felcsúti Puskás Öcsi teljesen szabályos egyenlítő gólját. Frady Endre és kockás inges baráti köre alaposan gyanúsítható a Budapest Sportcsarnok felgyújtásával, a berhidai földrengéssel, a 2010-es országos árvízzel és a vörös iszap katasztrófával. Szerepe a Kennedy gyilkosságban máig tisztázatlan. Hamarosan újabb információkkal jövünk!” /m1 – Híradó/

„Mit hazudoztok itt, sápadtarcúak?! Hamarosan az övemre fűzöm fel a tar skalpotokat, fonnyadtfejűek!” /Vörös Iszap, apacs törzsfőnök és geológus/

„Naon mélyenszántó, naon politikus.
Ahol kritikus a tömeg, ott titkos az akta.
Éles a látásod, csak szelektív, no de
Kinek az A8-as, kinek a piros hetes.”
/F. Péter, a költő humán végzettségű mérnökkollégája/

„Abszurdisztánban nincsenek hétköznapok. Itt folyton ünnep van, mivel minden nap ajándék... Ma is futotta a fizetésemből magyar parizerre! Igaz, hogy töpörödött, igaz, hogy zöldes, de a miénk! Na, megyek és megfuttatom a gyerekeket a folyosón! Ámen!” /Izom Imre, a Széll Kálmán Térátnevező Szakközépiskola testnevelés-hittan tanára/

„Mennyit keres Putyin
Paksi atommutyin?”
/körúti falfirka/

„Látogasd meg a Szovjetuniót, mielőtt a Szovjetunió látogat meg téged!” /finn falfirka/

„Ne aggódjon, költő polgártárs, mi maga mögött állunk! Úgyhogy ne is forduljon hátra, hanem emelje fel mindkét kezét és lassan feküdjön hasra! Tarakanov tizedes, bilincselje meg!” /Csávás Kálmán tengernagy, a Terrorstopland Yard Unikális Kommandó (TYUK) hadműveleti főparancsnoka/

„Nocsak, nocsak! Magamnak higgyek, vagy a szememnek?! Frady Endrét végre egyszer a szög is fején találta! Ha nem lenne olyan tehetségtelen, mint Stevie Wonder a lesipuskázáshoz, akkor ebből a témából egy közepesen gyenge verset is írhatott volna. Anyám szerint, ha nem bújtatjuk el, akkor Frady Endrét hamarosan elviszi a TEK, de megnyugtattam, hogy mivel én névtelen levélben feljelentettem Frady Endre szomszédját, úgyhogy azóta tévedésből már őt magát püfölik, hogy árulja el saját magát, hogy hol bujkál! Ha jogállam lennénk, akkor ügyvédet is kaphatna, de így csak pofonokat, mégpedig számolatlanul. Hehehe!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„Szívesen megmenteném a magyarokat, de mivel tudom, hogy két magyar három párt, nem tudom, hogy tizenötmillió magyar érdekében melyik tizenötezer politikusnak kellene lerúgnom a fejét...” /Chuck Norris/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2016/03/helyzetjelentes.html

csak egy néző 2016.03.07. 15:54:41

@ingyenebed:
Van még bőven.

manyup x-ezer millió?
Letelepedési engedélyek offshor cégeken keresztül x-milliárd?
Quaestor x-milliárd, persze csak a "keményen dolgozó kisemberektől"?
MNB értéken felül vásárolt luxus paloták, kastélyok, képek, most pedig alapítványok, közpénzből x-milliárd?
TAO közpénzek támogatása a felcsuti falábúaknak x-milliárd?
Stadionokra elköltött x-milliárd?
Beígért és még el sem kezdett uszodák, elkerülő utak, autópályák a polákokig, tanulmányaira x-milliárd?
Lopások kivizsgálására kapott Eu-s pénzek ellopása x-milliárd?
Félbehagyott M4 torzó x-milliárd?
Felcsuti kisvasút a semmiből a semmibe 25 km-es sebbességel x-milliárd?
Tiborc vej féle világítások korszerűsítésével megszopatott városok x-milliárd.
Vizes VB-re tervezett 8 milliárd, mára már 50 milliárd?
A német összeszerelő cégeknek nyújtott x-milliárd adókedvezmény?
Képviselők hihetelen meggazdagodása, fittneszedző feleséget és családtagok x-milliós földvásárlásai?
Határon túli nímand focicsapatok és pártocskák x-százmillás támogatása.
Felköltözés a várba x-milliárd.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.07. 16:00:01

@cönde: Közmunka segély, de csak annak, aki a kapát még föl bírja emelni!

Aki azt sem bírja, de az elmúlt 5 évben nem volt harminc nap munkaviszonya, az ma pénzügyi segítség NÉLKÜL marad Magyarországon. Teljes mértékben a barátai, rokonai jóindulatára, teljesítőképességére van bízva, mehet az ingyenkonyhára vagy megfagyhat a lakásában (ha van neki), ha fiatal akkor még a drog és prostimaffia "fölkarolja". Hány embert érinthet ez, több ezret, vagy több tízezret?

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.03.07. 16:22:51

@Ballib cenzúrázók réme 4: Te leírhatatlanul ostoba vagy, hogy magamat meghazudtolva egészen finoman fogalmazzak. Egyszer egy nap próbálj meg a tényekből kiindulni, teljes képet nézni, nem pedig mocskos libsik alapállásból szelektíven mazsolázni az imádott pártodnak kedvező kevés jó adatból.

fércnél maradandóbb 2016.03.07. 16:28:11

@zdanee:
"olyan összefogásról, hogy a tanárok ügye érdekelje a rendőröket, az egészségügyiseké a tanárokat és a tűzoltókat, a közalkalmazottakét a Tesco árufeltöltőket, stb. Kezdjünk empátiát növeszteni,"

Na persze, a nép azért akar vasárnapi nyitvatartást, mert olyan nagy az empátia benne a Tesco árufeltöltők iránt ... hogy is mondta Gyurcsány? Egy lófaszt mama!

Mindenki a saját érdekét nézi, és ez tulajdonképpen így van rendjén egy bizonyos határig. Ergo mindenki tudja, ha visszajön a hatalom ami 2002-2010-ig a tönk szélére vitte az országot, akkor megint ugyanazt fogja csinálni, már csak mexokásból is

baldoc 2016.03.07. 16:39:25

@fércnél maradandóbb: " tönk szélére vitte az országot"
Miért hazudik??

1ghost 2016.03.07. 16:45:46

@Ballib cenzúrázók réme 4:

A kurva anyádnak hazudjál a képébe te bérfideszes. Fentebb korrekten leírtam, hogy az 6 ÉV TEKINTETÉBEN AZ ÉVES NÖVEKEDÉS 1,5%.

Ennyire futotta tőletek.

Erre te kiragadod az utolsó évet, hogy rohadnál meg a hazug gazdáddal együtt.

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2016.03.07. 16:52:12

Mindig eszembe jut a sok tüntető a transzparenseikkel: Hová tűnt Sukoró 1 milliárdja? Sukoró a miénk!

Most Viki új várbeli rezidenciájára vesznek 1 milliárdért műkincseket!!!

Most mekkora összegek tűnnek el, NAPONTA! , és milyen összegek titkosítása zajlik..
Mondjuk ki emberek Kétszázötvenezer millió forint közpénz MNB alapítványba történő "már nem közpénz" kezelését titkosítják. Én csak azt tudom, hogyha ennek amit ezek művelnek csak az ezred részét megcsinálták volna a szocik, ezek szétverték volna a parlament épületét is.

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2016.03.07. 17:00:32

@csak egy néző: És természetesen a lovarda a várba...mert az is kell

Kerek négyszög 2016.03.07. 17:07:18

" a hithű idiótákat leszámítva mindenki tudja, hogy ezek lopnak-csalnak-hazudnak"

Őnáluk senki nem tudja jobban. Mivel kapnak a koncból, nagyon is jól tudják. Csak hát mások pénzét megkapni munka nélkül, csupán a narancsfaszok szopogatásával, az jó érzés. Annak idején a zsidó vagyonokat "gyűjtögették", most a közvagyont. (Aminek a jellege még nem alakult át).
Ugyan az a banda, csak eltelt pár évtized. A reflexeik semmit nem változtak.

Tizenötmillió Magyarok 2016.03.07. 17:25:34

"A 260 milliárd forint közpénzzel gurigázó jegybanki alapítványok nyilvános kontrolljának "

Nem olyan reg, meg arrol szolt a visitas, hogy a kormany ne avatkozzon bele, az alapitvanyok, es egyebb civilszervezetek eletebe, mukodesebe, mert az diktatura.
Azota mi megis mi valtozott ?
Persze pontosan tudom, hogy a libbantaknak csak, az problemajuk, hogy a Nemzeti Bank, mar nem telavivba kuldi a szaz milliardokat, hanem a NYERESEGET az orszag epitesere, gazdagitasara hasznalja fel.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.07. 17:36:55

@Tizenötmillió Magyarok: "a NYERESEGET az orszag epitesere, gazdagitasara hasznalja fel."

Melyik ország? Pápai állam?

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.07. 17:42:51

@Ballib cenzúrázók réme 4: Ha most olyan jók vagyunk a gazdaságban, eggyel több érv, hogy a kormány költsön többet az oktatásra meg az egészségügyre!

Orbán maga siránkozott a parlamentben, hogy emelné ő a tanárok fizetését (nem is kérték), de nem tudja. Pedig elég lenne, ha "csak" rendesen fizetné a suliban a gázszámlát, ha olyan jól állunk.

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.07. 17:51:00

@vigyüktúlzásbaadolgokat: esetleg oroszország. Az tuti, hogy nem Magyarország.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.07. 18:06:55

@fidesz maszop dk egykutya: Közvetve az USA-t is.

Múltkor olvastam egy kommentben, hogy Vajnáné ura mitől gyógyult meg hirtelen az Oscar-díj átadóra (ti. eddig mindig fájt a lába, ha USA-ba kellett volna utazni). Egyszeri, vissza nem fizetendő gyógykezeléssel orvosolták a vérADÓ problémáit, amitől helyreállt a lábában a keringés.

csak egy néző 2016.03.07. 18:11:51

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Az is megérne egy kérdést, hogy a parókakészítő kisiparos vajon a magán vagy diplomata útlevéllel tudott e belépni az USA-ba?

Nagyorrú Barbi 2016.03.07. 18:31:23

Nyugodjatok meg metélt libsi-bibsi szimpatizánsok és szavazók. Nem fog gyurcsótány elvtársatok visszaszivárogni a hatalomba.Szép lassan az enyészeté lesz ez a degenerált éppúgy, mint ti büdös bolsik. Nyugodjatok békétlenségben!

$pi$ 2016.03.07. 18:46:45

@ulpius66: "Tök mindegy kinek lesz többsége a Parlamentben, ki lesz a miniszterelnök, "hatalma" szinte semmi sem lesz!"

Öcsém, öt éve legalább tele egész európa arról, hogy orbán mekkora nagy diktátor mert minden hatalmat magához ragadott és megszüntette a fékek meg ellesúlyok rendszerét, erre te most arra panaszkodsz, hogy orbán teljesen leépítette a kormány, a miniszterek, a miniszrelnök meg a politika hatalmát?

Nem vagytok normálisak komolyan mondom!

miért 2016.03.07. 18:52:43

@Tizenötmillió Magyarok: Ügyesen kevered a fogalmakat kisöreg. Mikről te beszélsz magán alapítványok és ahogy te is mondod, civil szervezetek. Mit pedig gyáván próbálsz összemosni, azok allami pénzek, a mi adónk, miből te is élősködsz
..

$pi$ 2016.03.07. 18:53:17

@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Aki azt sem bírja, de az elmúlt 5 évben nem volt harminc nap munkaviszonya, az ma pénzügyi segítség NÉLKÜL marad Magyarországon."

Miért hazudsz?!

1ghost 2016.03.07. 19:06:45

@csak egy néző:

Válaszolok.

NagyorrúBarbi Orbán seggébe dugja vissza az orrát. De lehet Lázáréba. Vagy mindkettőbe. Az a tuti.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.07. 19:07:39

@$pi$: Nem érzem az ellentmondást.

"orbán mekkora nagy diktátor ... = orbán teljesen leépítette a kormány, a miniszterek, a miniszrelnök meg a politikahatalmát?" Ez így teljesen rendben van (nyelvtanilag), a kettő nem üti egymást.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.07. 19:09:40

@miért: Takony Árpi ezt a brosúrát adta ki mára a Lendvay utcában.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.07. 19:17:03

@Ballib cenzúrázók réme 4: "Jobb ha ellenzéki képviselőt nem rugdusnak ájulásik rendőrök"

Állampolgárt rugdoshatnak? Csak úgy kíváncsiságból kérdezem.

csak egy néző 2016.03.07. 19:18:58

@1ghost: Lehet. Ezeknek mindegy, csak segg legyen.

Trackers 2016.03.07. 19:34:48

A migráns cunami kapcsán az a tény, hogy Orbánnak volt igaza.

Ha nem zárja le idejekorán a határokat, akkor mostanra nálunk torlódtak volna fel a menekültek, ugyanúgy ahogyan ezt meg is tették, amíg nem volt kerítés, csak jóval többen.

Ahogyan Ausztria, Horvátország, Szlovénia, és Szlovákia lassan de biztosan felébredtek csipkerózsika Merkel álmukból, úgy bizonyosan felébrednek akkor is ha rajtunk keresztül mentek volna.

És akkor most itt rohadna a több millió migráns a mi nyakunkon.

Hálát adok a sorsnak, hogy nem a bloggerhez hasonló ballib seggfejek, és általuk választani kívánt összefogásos MSZP-GYurcsány koalíció kormányoz ma Magyarországon.

Ha ma ők lennének hatalmon, akkor ma Magyrország már menekülttáborrá változott volna !

És ez mindent megér, hogy ezt megúsztuk.

egysmás 2016.03.07. 19:56:16

@Trackers: A büdös isten redvás faszát volt igaza Orbánnak.

Oké, hogy kényszerpályára állította a migránsügyet, de nem volt igaza, csak oda tudott szarni, hát odaszart.

Willkommenskultur 2016.03.07. 19:58:49

'csak addig a pillanatig érezhetik magukat nyeregben, amíg fel nem tűnik egy szinte bárki a túloldalon.'

Ilyen azonban a baloldalon nem terem.

$pi$ 2016.03.07. 20:08:33

@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Ez így teljesen rendben van (nyelvtanilag), a kettő nem üti egymást. "

Hát nyelvtanilag nem is, csak a kettő pont egymásnak ellentétes dolgot állít. Az egyik szerint orbán begyűjtötte a hatalmat, közpotosított, a másik szerint már semmi hatalma nincs a miniszterelnöknek. Azért azt érzed, hogy ha mindkettőt egyszerre bizonygatod, akkor... hmmm... a saját pozíciódat gyengíted. :D

"Te miért hazudsz?! "

Azt állítottad, hogy akik nem dolgoztak az elmúlt X évben, azoknak semmiféle anyagi segítséget nem nyújt az állam. Pedig igen, nyújt. Sokfélét. Igaz, hogy most "önkormányzati és járási" lesz a legtöbb segély, de a pénz az pénz.

Megpróbáltad volna úgy beállítani, mintha a teljes szociális rendszert megszüntették volna, közben meg nem, közben folyamatosan több jut a szegények megsegítésére mint az előző kormány alatt.

egysmás 2016.03.07. 20:13:28

@$pi$: A köztévés hírhamisításos vágástechnikát gyakorlod éppen?

Egész jól megy!
Genetikai, vagy tanulható?

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.03.07. 20:15:38

Soha többet ballib dúlást!

Orbánékat leválthatjuk, mi magyarok akármikor, akárkire - most legközelebb Vonára - ti meg mózeshitüek moroghattok a pálya szélén, addig jaó.

$pi$ 2016.03.07. 20:20:29

@egysmás: "A köztévés hírhamisításos vágástechnikát gyakorlod éppen?
Egész jól megy!
Genetikai, vagy tanulható? "

Csak simán vádaskodsz vagy vannak érveid is? Valami mondanivaló esetleg?

Amúgy nem nézek tévét már legalább húsz éve. Komoly ember nem néz tévét.

ulpius66 2016.03.07. 20:25:44

Hakapeci!

"7 friss botrány és 7 súlyos üzenet Orbán Viktortól"

Ez egy hét "terméke"....

Számold mán össze, ha van rá energiád, 2010. május 30-tól hány botránya volt eddig az Orbánnak?
(elég csak azokat számbavenni amikről te is írtál....)

egysmás 2016.03.07. 20:28:25

@$pi$: Mintha az idézetedből kimaradt volna az a rész, hogy a fideszesek ráültek a hatalom minden ágára, ezért lesz bárki más a választások nyertese, nem tud érdemben csinálni semmit, mert szabotálni fogják.
Mint tette azt régebben a gennyláda-szarcsimbók Sólyom, meg az alkotmánybírák, csak most van hozzá ügyészségük és jegybankjuk is.

$pi$ 2016.03.07. 20:42:59

@egysmás: "Mint tette azt régebben a gennyláda-szarcsimbók Sólyom, meg az alkotmánybírák, csak most van hozzá ügyészségük és jegybankjuk is."

Azt hiszem nem értetted amit mondtam. Évek óta attól hangos európa, hogy az orbán kormány elvett mindan hatalmat a jegybanktól meg az alkotmánybíróságtól. Most viszont azzal jössz, hogy arra készülnek, hogy a jegybank meg az alkotmánybíróság által fogják ellehetetleníteni a kormányt.

Na erre mondtam, hogy vicces. :D

Egyébként tudod mi történt? Tíz évvel ezelőtt az ország többsége támogatta a baloldali és a liberális pártokat ezért aztán baloldali meg liberális politikusok ültek mindenfelé. Most, hogy a támogatottságuk a béke alfele alatt van kiszorultak a hatalomból.

Szép is lenne, ha az alkotmánybíróságba meg a jegybankban, meg akárhol olyan pártok delegálnák a többséget, akiket az ország lakosságának elenyésző része támogat. Milyen demokrácia lenne az már? Mégis szerinted hány alkotmánybírót kellene delegálnia mondjuk az "együtt" vagy a "dk" nevű pártoknak? Mennyi a 15 fő 3%-a? 0,45?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.07. 20:44:45

@Ballib cenzúrázók réme 4: És az kiderülhetne, hogy Mészáros mennyit fizet az Orbán papának? És hogy miért kell ez a trükközés, ha nem az elstómanolt pénz Orbán családhoz való visszajátszására.

Olyan szánalmas, ahogy véded ezeket b+.

$pi$ 2016.03.07. 20:44:54

@ulpius66: "Számold mán össze, ha van rá energiád, 2010. május 30-tól hány botránya volt eddig az Orbánnak?"

Azt mondenképpen számold bele, amikor végigment az országon az "éhségmenet" ahol legelöl ment egy Simon nevű csávó, akinek meg nem nevezett forrásból volt vagy 260 millió forint a számláján. Botrányos, hogy éheznek az emberek, mi? :)

egysmás 2016.03.07. 20:48:46

@$pi$: Ha megszerezte a jegybank feletti kontrollt, akkor egyszerre lehet igaz az az állítás, hogy elvette a hatalmat a jegybanktól, és az az állítás, hogy későbbiekben szabotálni tudja a jegybankon keresztül azt a kormányt, amelyiknek nem ő a vezetője.
Ettől a Jegybank nem lesz független.

Egyébként tudod, mi történt?

Orbán megváltoztatta a játékszabályokat, hogy a ciklusok megnyújtásával szabotálni tudjon.

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.03.07. 20:51:24

@egysmás: 'Mintha az idézetedből kimaradt volna az a rész, hogy a fideszesek ráültek a hatalom minden ágára'

Elég geciség Brüsszeltől, Klintonnétól, Sorostól de még Putykintól is hogy hagyja a diktátort a magyarok nyakán, ha már ők nem akarják se leváltani, se felakasztani.

egysmás 2016.03.07. 20:52:52

@Tiszteltetem Brüsszelet: És, ha felakasztódik, akkor minden rendben, hiszen így akarta a nép?

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.03.07. 20:53:15

@egysmás: 'Orbán megváltoztatta a játékszabályokat, hogy a ciklusok megnyújtásával szabotálni tudjon.'

Elég geciség hogy nem azt mondja ki a játékszabály, hogy az immár csak a harmadik erőnek számító ballib koala nem kormányozhat itten.

Há nem? Há de.

$pi$ 2016.03.07. 20:54:54

@egysmás: "hogy elvette a hatalmat a jegybanktól, és az az állítás, hogy későbbiekben szabotálni tudja a jegybankon keresztül azt a kormányt, amelyiknek nem ő a vezetője."

Ha elvette a jegybanktól a hatalmat, akkor hogy van a jegybanknak annyi hatalma, hogy szabotálja a kormányt?

Tényleg nem akarok álnaívnak látszani, de nem érzed, hogy ha tényleg arra játszik valaki, hogy a jegybank hatalmát használja, akkor nem veszi el a jegybanktól a hatalmat?

De most komolyan... nehogy már mindkettővel vádoljátok, válasszatok ki egyet, sokkal hatásosabb, nem?

egysmás 2016.03.07. 20:58:53

@$pi$: Ha nem álnaív vagy, akkor simán ostoba, ha nem tudod megkülönböztetni az orbanista jegybankot a független jegybanktól.

$pi$ 2016.03.07. 20:59:15

@Tiszteltetem Brüsszelet: "az immár csak a harmadik erőnek számító ballib koala nem kormányozhat itten"

Olyan mocskosul ellenük alakították a választási szabályokat, hogy az mszp egyedül négy másik pártot vitt be a parlamentbe.

Az "együtt" pl. arról ír blogokat, hogy mit fognak csinálni amikor a következő választáson kormányra kerülnek, miközben a támogatottságuk 1% körül van[1]. Nnnnagggyonnn demokratikus! :D

[1] www.publicus.hu/images/uploads/2015_08_ppref.png

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.03.07. 21:00:10

@egysmás: Mi a fasztól kellene függetlennek lenni a Jegybanknak? A magyar kormánytól?

Te magadnál vagy?

$pi$ 2016.03.07. 21:02:00

@egysmás: "ha nem tudod megkülönböztetni az orbanista jegybankot a független jegybanktól"

B+, utoljára megpróbálom:

(1) Magyarországon *egy* jegybank van.
(2) A szemét orbán minden hatalmat elvett tőlük.
(3) A szemét orbán a jegybank hatalmával akarja szabotálni a kormány munkáját.

Tőlem nyomjátok b+, erőlködjetek, de négy általános felett mindenki látni fogja, hogy butaságot beszéltek!

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.03.07. 21:08:14

@$pi$: kelet-közép európában konszolidáció van

Ezt jelzi Fico 3. mandátuma is(nem biztos a kormányalakítás sikere). Ez a legvalószínübb forgtókönyv Magyarországon is, 2018ban. Orbán valszeg újabb kormányt alakít, de az eddiginél kényelmetlenebb lesz a helyzete, akár a párton belül is.

A siker oka mind2 országban a 'nemzetiszocialista' politika és a viszonylagos német stabilitás.

Nekem tökmind1 ki és milyen színben képviseli, de a nemzetiszocializmus szimpatkus.

+ Orbán még új Hunyadidzsoni is lehet, attól függően merre mozdul Brüsszel és ki lesz a német kancellár

egysmás 2016.03.07. 21:08:20

@$pi$: persze, hiszen a tagok gyűlése sem taggyűlés.
A hatalom kisajátítása sem a hatalom elvétele.

$pi$ 2016.03.07. 21:13:50

@Tiszteltetem Brüsszelet: Nos igen. Van egy álláspontod, el tudod mondani, érvelni tudsz mellette.

Nem feltétlenül értek tökéletesen egyet veled mindenben, de hogy a fenébe van az, hogy ezeken az indexes blogokon a 95% baloldali de egy nem képes ezekre?

Amúgy igen, az országnak ismét vannak lehetőségei. Gazdasági, világpolitikai, történelmi lehetőségei. Odafigyelnek arra, amit mondunk, figyelembe kell venniük az érdekeinket, jogunk és lehetőségünk van rá, hogy az érdekeinket képviseljük. Ezt jelenti az, hogy van *kormányunk*.

És ez nem volt meg a nyolc év alatt amíg az mszp volt hatalmon. :(

$pi$ 2016.03.07. 21:16:40

@egysmás: "A hatalom kisajátítása sem a hatalom elvétele."

De igen, a kisajátítás azt jelenti, hogy valakitől elveszel valamit. Szó szerint.

Sajátítás, sajáttá tétel. Amit a sajátommá tettem az már nem a tied, elvettem.

De persze amikor egyszerű szavak jelentését fogalmazgatod át, akkor tényleg mindig úgy fog látszani mintha neked lenne igazad. :D

egysmás 2016.03.07. 21:19:29

@$pi$: Oké, ha kisajátította Orbán a Jegybank hatalmát, akkor _szerinted_ elvette azt, és a _sajátjává_ tette.

Nah, pont ezt állítják róla akkor, amikor azt mondják, hogy Orbán elvette a Jegybank függetlenségét és és egy későbbi helyzetben a Jegybankot a kormány ellen használná.

$pi$ 2016.03.07. 21:22:53

@egysmás: "Nah, pont ezt állítják róla akkor, amikor azt mondják, hogy Orbán elvette a Jegybank függetlenségét és és egy későbbi helyzetben a Jegybankot a kormány ellen használná. "

Nem, nem azt mondták, hogy orbán magának sajátította ki a jegybank hatalmát, hanem azt, hogy a jegybank hatalmát a kormányhoz rendelte. Nem azzal vádolják, hogy beleírta a törvénybe, hogy a jegybank helyett a zorbán dönt, hanem azzal, hogy a jegybank helyett a kormány dönt. Központosította a hatalmat, ez a vád, megnyirbálta a jegybank függetlenségét, már nem független a kormánytól.

1ghost 2016.03.07. 21:34:12

@Tiszteltetem Brüsszelet:

" Mi a fasztól kellene függetlennek lenni a Jegybanknak? A magyar kormánytól? Te magadnál vagy? "

Látod, te kretén fideszbirka! Arra felétek már csak a leghülyébbek maradtak.

Képzeld balfaszkám, a jegybanknak mindenekelőtt a kormánytól kell függetlennek lennie. Ez a legfontosabb.

És tudod mé' te ökör? Hogy elsődleges mandátumának - az árstabilitásnak - eleget tudjon tenni.

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.03.07. 21:40:27

@1ghost: 'Képzeld balfaszkám, a jegybanknak mindenekelőtt a kormánytól kell függetlennek lennie. Ez a legfontosabb.'

Van egy kis gond az elmélettel....

A Patás előtt nem volt árstabalitás.

Úgyhogy szerintem meg az a legfontosabb, hogy a kormánytól függjön a jegybank. Merthogy a kormányt a pórnép leválthatja, míg pl. amerikában a FED vezetőséget a pórnép nem bánthatja, még közvetve sem.

Nos, szerintem ez a pórnépnek nem jaó, de várom az ellenérveket!

Afrika steht an der Elbe 2016.03.07. 22:02:52

@megamedve:
Hogyhogy nem te vagy a világ leggazdagabb embere?

1ghost 2016.03.07. 22:07:08

@Tiszteltetem Brüsszelet:

"Úgyhogy szerintem meg az a legfontosabb, hogy a kormánytól függjön a jegybank."

Persze, persze, persze....

Az internetnek a sok előnye mellett a hátránya, hogy a hozzád hasonló hülyék világgá kürtölhetik, hogy ők mekkora hülyék.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.03.07. 22:08:38

@Tizenötmillió Magyarok: Te ugye érzed, hogy van egy apró különbség a magyar adófizetők százmilliárdjait a saját vezetőinek luxusára költő jegybank alapítványai és a nem magyar közpénzt költő civilek között?

$pi$ 2016.03.07. 23:19:33

@1ghost: "És tudod mé' te ökör? Hogy elsődleges mandátumának - az árstabilitásnak - eleget tudjon tenni. "

A jegybanknak nem feladata az árstabilitás biztosítása.

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.03.07. 23:30:53

@1ghost: Ez már az érvelés volt?

Tehát miért jó nekem az, ha a Jegybank a kormánytól független?

A kormány összetételébe van beleszólásom, ezért jó ha a Jegybank a kormánytól függ. Szerintem.

$pi$ 2016.03.07. 23:39:55

@Tiszteltetem Brüsszelet: A jegybank függetlensége olyan mint amit a tanárok akarnak: nehogymár bárki beleszóljon abba, hogy mit megy, küldje az állam a pénzt és ezen kívül semmi köze ahhoz, hogy mit csinálnak.

Legszívesebben és kikérném magamnak a függetlenséget és beszüntetném az adófizetést, mert mi az már, hogy beleszólnak mit csinálok a pénzemmel. :)

Willkommenskultur 2016.03.07. 23:58:25

@$pi$: Én azért kétlem, hogy a magyar kormánytól való függetlenség azt jelenti hogy senkitől sem függ az adott intézmény...és ez az ami zavar.

Ott van a sajtó pl. A magyar sajtó több mint a fele külföldi tulajdonú, nem tartom ezt szerencsésnek. Pedig független a magyaroktól, ugye.

A magyar tulajdonú magyar sajtó sem független persze, sőt nagy részben ostoba kritikátlan kormánypropagandát tol (a kurucinfót meg pár kisebb jobbikos médiacsírát leszámítva).

Butaság persze elvárni, hogy a sajtó független legyen, hiszen az én újságom miért írná a te igazságodat, ugye?

Az viszont nem zavarna ha nagyobbrészt ilyenolyan magyar illetőségü vállalkozók állnának a médiumok mögött. Nem ragaszkodom a magyaroktól független hazai sajtóhoz...

Punxsutawney Mormota 2016.03.08. 00:18:03

@Ballib cenzúrázók réme 4: Szólj már a Századvéges-habonyos think-tanknek, hogy találjanak ki valami újat! Ez a harmadik blog, ahol ezzel haknizol. Ha lenne valami minimális intelligenciád, akkor legalább a sorrendet megkeverhetnéd.

Willkommenskultur 2016.03.08. 00:33:58

@Punxsutawney Mormota: Az EU nem független, hanem a magyar kormánytól független jegybankban érdekelt.

Én meg az ellenkezőjében.

Az EU az arabok idetranszportálásában, én az ellenkezőjében vk. érdekelt. Mi közöm nekem ahhoz mit akar Brüsszel?

Punxsutawney Mormota 2016.03.08. 01:33:20

@Willkommenskultur: A jegybanki függetlenség elve régebbi, mint az EU. De jogod van a véleményedhez úgy az EU-ról, mint az arabokról, vagy bármi másról, amiben hiszel.
Ha nem tetszik, hogy az EU-ban élünk felveheted az albán állampolgárságot.

midnight coder 2016.03.08. 06:50:31

@Online Távmunkás: Van. A nem magyar pénzt költő civil szervezetek azoknak a nem magyar szervezeteknek az érdekeit képviselik az országgal szemben, akik pénzt adnak nekik erre.

midnight coder 2016.03.08. 06:56:02

@$pi$: "A jegybanknak nem feladata az árstabilitás biztosítása."

De. A jegybank legfontosabb feladata pont a fizetőeszköz értékének megőrzése. Elsősorban erre lettek kitalálva.

midnight coder 2016.03.08. 06:58:00

@Punxsutawney Mormota: Nyugi, ez az EU-ban élünk dolog hamar el fog múlni. És nem azért mert kiépünk, hanem mert ugyanúgy összeomlik mint a Szovjetunió. A vicc az, hogy kb. ugyanazért is. És itt nem arra gondolok, hogy ha Magyaroszág egy szövetséghez csatlakozik, az előbb-utóbb elbukik...

Trackers 2016.03.08. 06:59:38

@egysmás:

Annyit azért segítek, hogy a jegybank saját emberekkel felduzzasztását az MSZP alatt GYurcsányék találták fel.

Milyen szép is lett volna, ha ezt a ballib mesterséges hegemóniát, a jegybanknál semmi nem töri meg évtizedekig ugyi ?

$pi$ 2016.03.08. 07:30:56

@midnight coder: "De. A jegybank legfontosabb feladata pont a fizetőeszköz értékének megőrzése. Elsősorban erre lettek kitalálva. "

Nem, nem az. Az azt jelentené, hogy a jegybanknak mindig 0 infációra kellene törekednie, pedig nem is teszi.

midnight coder 2016.03.08. 07:51:16

A jegybank, más néven központi bank (vagy az ún. monetáris hatóság a többi kapcsolódó állami pénzügyi szervezettel együtt) egy adott ország vagy országcsoport monetáris politikájáért felelős intézmény. Legfontosabb feladata általában a fizetőeszköz értékének megőrzése; ez a mai modern jegybankok esetében leggyakrabban az infláció alacsony szinten tartását, az árak stabilitásának biztosítását jelenti.

$pi$ 2016.03.08. 08:35:00

@midnight coder: "az infláció alacsony szinten tartását, az árak stabilitásának biztosítását jelenti"

Az árak stabilitása az nem az infláció alacsony szinten tartását jelenti. Az árak akkor stabilak, ha az infláció nulla. Világos?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.03.08. 08:48:56

@midnight coder: Örülnék, ha a magyar közszféra is ennyire hatékonyan az őket fizető magyar népet szolgálná és nem egy szűk politikusi réteget...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2016.03.08. 09:19:35

Aztafasz!fideszgecik,hogy előkerültek.
birca sehol,de ez a cenzúrázók réme rendesen megdolgozik a pénzünkért!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.08. 10:39:06

@Trackers: A wallis-csoport is csak addig volt Orbánnak a patás ördög, amíg Bajnai annak a környékén zizegett.

Orbán bármikor puszipajtás tud lenni az arabokkal is, és nem csak a hazájukban. A kínai vendégmunkásokat kifejezetten szeretettel fogadja Magyarországon.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.08. 10:42:33

@$pi$: "Az egyik szerint orbán begyűjtötte a hatalmat, közpotosított, a másik szerint már semmi hatalma nincs a miniszterelnöknek."

Orbán nem csak egy miniszterelnök. :) Csalhatatlan vátesz, csillag, fáklya, mint Sztalin elvtárs.

2016.03.08. 10:47:00

@$pi$: Jobb lenne, ha nem égetnéd magad ezzel a banki dologgal. Ha az infláció nulla, az nem jelenti az árak stabilitását. A nulla infláció ugyanis káros. Tehát te félreérted a stabilitás gazdasági fogalmát.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.08. 10:48:28

@egysmás: Ezt nem miattad írom le, mert te nyilván tisztában vagy ezzel: hivatalosan úgy mondják, hogy nincs elválasztva egymástól a végrehajtó, a törvényhozó és a bírói hatalom.

Itt van a Bach-rendszer a nyakunkon, ahol rendeleti kormányzás folyt a rebellis magyarok ellen. Még ahhoz is útlevél kellett anno, hogy a szomszéd városba átkocsikázzon a földesúr.

2016.03.08. 10:48:44

@$pi$: "Az egyik szerint orbán begyűjtötte a hatalmat, közpotosított, a másik szerint már semmi hatalma nincs a miniszterelnöknek."

Nem látom az ellentmondást. Múlt idő, jelen idő....

2016.03.08. 10:52:52

@Ballib cenzúrázók réme 4: Az a szerencséje Orbánnak, hogy vannak szavazók, akik olyan szellemi szinten állnak mint te.
A 2015 végi gazdasági növekedés az előző év azonos időszakához képest mutatja a fejlődést.
Mondok egy példát:
Volt 100 forintod. Csökkent , mert költöttél belőle, 10%-ot.
Most van 90 forintod.
De hurrá, kerestél 10%-ot, tehát a csökkenést kompenzáltad. Vagy mégse? Nem, mert a 10%-os növekedésed 99 forintot jelent....

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.08. 10:54:05

@$pi$: "Azt állítottad, hogy akik nem dolgoztak az elmúlt X évben, azoknak semmiféle anyagi segítséget nem nyújt az állam."

Nem mindegy, hogy sír mellett sz.rni, vagy sz.r mellett sírni, tudod!

Azt állítottam, hogy akik nem dolgoztak az elmúlt 5 évben és ROKKANTAK (munkaképtelenek), azoknak semmiféle anyagi segítséget nem nyújt a magyar állam. Ha nem hiszed, próbáld ki!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.08. 11:19:11

@egysmás: Szeretne ő odaszarni, csakhogy nem éri föl az asztalt! :)

Orbánnak ez az óhaja Magyarországra már úgy jut el, hogy ő milyen karakánul megmondta az EU-ban, hogy mit csináljanak a fűnyírójukkal (ti. b.sszák meg, ahogy Nyuszika mondta a viccben). Az MTI, leánykori nevén Kommunisták Tájékoztató Irodája nem csak gyűjti a híreket, hanem gyártja is.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.08. 11:49:12

@Tiszteltetem Brüsszelet: "Orbánékat leválthatjuk, mi magyarok akármikor, akárkire - most legközelebb Vonára"

Mint már máshol mondtam, Vona akkor kerül közel a kormányhoz Orbánisztánban, ha lefejeli ...

Én nem vitatom, hogy te magyar vagy, de hogy Orbán-hívő is vagy, az tuti.

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.08. 12:11:08

@Tiszteltetem Brüsszelet: a mózeshitűek miért morognának? Jó kis állami támogatásokat kapnak, és még jön a kárpi is, csak te akkora barom vagy, hogy ezt se veszed észre. Meg azt sem amikor a vezéred kipával a fején csókolózik a kiválasztottakkal :)

GQ 2016.03.08. 14:44:18

@$pi$: te se nagyon fogod fel, amit írtak, ugye?

Öcsém, öt éve legalább tele egész európa arról, hogy orbán mekkora nagy diktátor mert minden hatalmat magához ragadott és megszüntette a fékek meg ellesúlyok rendszerét, erre te most arra panaszkodsz, hogy orbán teljesen leépítette a kormány, a miniszterek, a miniszrelnök meg a politika hatalmát?

az embereit juttatta pozíciókba. a következő kormány, ha nem az övé lesz, beszopta, mert orbán emberei még ott lesznek. nyilván ez egy kurva bonyolult összefüggés, amit az 1 bites agyaddal nem tudsz feldolgozni...

GQ 2016.03.08. 15:23:54

@$pi$: szerintem pl az alkotmánybíróságban, a jegybankban független SZAKEMBEREKnek kellene ülniük, nem pedig pártkatonáknak. nyilván a te világodba ez nem fér bele...

GQ 2016.03.08. 15:56:25

@vigyüktúlzásbaadolgokat: pro-aktívak, máshol ez elvárás, mi ezzel a baj? :D csak vicceltem term.

$pi$ 2016.03.08. 17:45:16

@GQ: "az embereit juttatta pozíciókba."

Csakhogy nem ezzel vádolták. Nyilván böfögött is, meg csúnyán is nézett és ezeket sem kellett volna, de én most arról beszéltem, hogy mivel vádolták és mivel vádolta most valaki.

Azzal vádolták, hogy minden hatalmat központosít a kormány kezébe. Most azzal vádolják, hogy amikor őt letaszítják a hatalomról, akkor nem lesz semmi hatalma a kormánynak.

Ez a kettő egymásnak ellentmond.

Akkor is, ha pártkatonákat tett a jegybankba és akkor is, ha böfögött. Ha olyan törvényeket hozott, ami túl sok hatalmat tett a kormány kezébe (túlhatalom, emlékszel?), akkor most miért kellene félni, hogy a választások után semmi hatalma nem lesz a kormánynak?

Másképpen fogalmazva: ha egyszer minden hatalmat elvett a jegybanktól, akkor nem tök mindegy, hogy kik ülnek a jegybankba?

Nem olyan bonyolult ez, most már értsétek meg segítség nélkül!

$pi$ 2016.03.08. 17:49:53

@GQ: "szerintem pl az alkotmánybíróságban, a jegybankban független SZAKEMBEREKnek kellene ülniük, nem pedig pártkatonáknak. nyilván a te világodba ez nem fér bele..."

Felhívtam a figyelmet egy egyszerű logikai ellentmondásra. Erre te kitalálod, hogy mi fér bele az én világomba meg mi nem fél bele, meg nekiállsz megvédeni a szabadságot ellenem. Butaság.

Amúgy nem létezik olyan, hogy "független szakember". Olyan van, hogy "az orbántól független szakember" meg olyan, hogy az "xy párttól független szakember", de nincs olyan, aki mindenkitől független lenne és országos politikai döntéseket hoz.

Szerinted az MSZP alatt olyan embereket ültettek a jegybankba, akik függetlenek voltak az ország vezetőitől, a pártoktól, az elittől? Bement valaki az utcáról, hogy "jegybankokban szoktam dolgozni, itt az önéletrajzom" vagy mégis hogyan képzeled?

$pi$ 2016.03.08. 17:55:21

@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Azt állítottam, hogy akik nem dolgoztak az elmúlt 5 évben és ROKKANTAK (munkaképtelenek), azoknak semmiféle anyagi segítséget nem nyújt a magyar állam. Ha nem hiszed, próbáld ki!"

Itt egy cikk[1], elolvashatod benne, hogy a rokkantsági járadék 2016-ban emelkedett, megváltoztak az elnevezések, átszervezték a igénylést, de rokkantsági ellátás van, nagy duma, hogy a rokkantak nem kapnak semmit. Kapnak.

officina.hu/belfoeld/124-rokkantsagi-ellatas?jjj=1457455915101

$pi$ 2016.03.08. 17:56:44

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Jobb lenne, ha nem égetnéd magad ezzel a banki dologgal. Ha az infláció nulla, az nem jelenti az árak stabilitását."

Okés, akkor hagyj békén. :(

2016.03.08. 19:08:54

Nem a zsebdiktátornak kéne üzengetni nekünk, hanem pont fordítva.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.09. 18:37:29

@$pi$: A rokkantak, akiknek volt munkája a rokkantságot megelőző 5 évben, kapnak valamit.

Azok a rokkantak, akiknek NEM volt munkája a megelőző 5 évben, SEMMIT nem kapnak. Ugyanis rokkantnyugdíjra nem jogosultak, szociális segély meg csak annak jár, aki legalább egy hónapot dolgozik közmunkában (ez is g.ciség).

Tehát vagy a családja tartja el vagy jótét lelkek.

káposzta 2016.03.10. 16:39:45

@Ballib cenzúrázók réme 4:
Te agyatlan fogyatékos geci, szopjad csak a kormányod faszát. Akkor se hugyoználak le, ha lángolnál, te féreg.

2016.03.16. 08:56:14

Nem, ket ev mulva se lesz valtozas. Akinek tele a toke, az elmegy az orszagbol. Ezekre kopkod picit a jobboldal, hogy gyavak, hazaarulok, de ez sok vizet nem zavar. Amikor majd csak a klientura, a kozalkalmazottak meg a nyuggerek maradnak az orszagban, akkor magukhoz ternek. Amig omlik az unios penz, addig lesz mit lopni, lesz mit enni, lehet szabadsagharcolni, kozben meg szetlopni mindent. Vatozasra ne szamitsunk. Arra meg vegkepp ne, hogy majd jon valaki a masik oldalon. Orban meg evtizedekig meghatarozo tenyezo lesz.
süti beállítások módosítása