Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2017.02.15.

Az igazi mocsok: már a veronai busztragédiát is saját ócska céljaira használja az Orbán-kormány

Hakapeszi Miki

Tizenhat ember, legtöbbjük diák. Ennyien haltak meg a veronai busztragédiában. Még nem tudni, ki, vagy mi volt a felelős, de a magyar kormány elintézte, hogy még egy ideig a tragédián csámcsogjon mindenki az egyéb, neki kellemetlen ügyek helyett. A gátlástalan, érzéketlen pofátlanság szókapcsolat lófasz annak az érzékeltetésére, hogy milyen húzás a busztragédiával, ártatlan fiatalok tragédiájával tematizálni.

Internetes konzultáció lesz ugyanis arról, hogy mehessenek-e éjjel külföldön fiatalokat szállító buszok, aztán arról, hogy mire terjedjen ki a sofőrök alkalmassági vizsgálata, meg arról is, hogy a buszok milyen műszaki paraméterekkel rendelkezzenek. Először komolyan azt hittem baszki, hogy ez hírcsárda.

Valamelyik nap elvitt a jeges ár egy tiszai kompot, rajta az éjjeliőrrel, Jánost helikopterrel mentették ki. Nem kéne konzultáció arról, hogy milyen vastag kötéllel kell kikötni egy ilyen járművet? Meg hogy a komphúzogatónak hány dioptriás szemüvege lehet max? Nemrég megint elütött egy vonat egy részeget. Arról miért nincs konzultáció, hogy hánnyal mehet a vonat Bivalybasznád és Mucsaröcsöge között? Meg hogy milyen gyakran szabad talpfákat letenni, hogy be lehessen bújni közéjük? Esetleg a mozdonyok elejének anyagsűrűségéről nem kéne megkérdezni Marcsi nénit, ha már azt meg tudja mondani, hogy milyen vizsgája legyen egy buszsofőrnek?

Szóval ne vicceljünk már, arról, hogy milyen változtatásokra van szükség a busztragédia után, döntsenek szakemberek. Ha indokolt a műszaki és emberierőforrás-követelmények szigorítása, akkor tegyék, de csak azért, hogy valamit lehessen lobogtatni, azért ne. Ha európai színvonalú a szabályozás, akkor tessék elfogadni, hogy balesetek mindig is lesznek, ez elkerülhetetlen. Műszaki hiba is lehet, sofőrök is el fognak aludni mindig is. Ettől még nem kell azonnal belenyúlni a rendszerbe, az embereket tessék annyira felnőttként kezelni, hogy eldönthessék, vállalják-e azt az egészen minimális kockázatot, hogy éjjeli buszra ülnek, vagy hogy a szülők ezt a gyereküknek engedik. Majd eldöntik az érintettek, az iskolák.

Tehát már Palkovics mester egyénieskedése is felháborító volt az éjjeli tiltás bevezetésének belengetéséről, az viszont, hogy erről az embereket kérdezgetik, a legalja. Az emberek döbbenetére, félelmére, gyászára építve tartani egy témát napirenden csak azért, hogy eltereljék a figyelmüket, egyrészt aljas húzás, másrészt viszont jelzi, hogy a fiúk kezdenek kifogyni a munícióból. Migránsozás, Soros már kevés egy konzultációban a civilekkel szart se érnek, unió basztatása lejárt lemez, olimpiával kapcsolatban meg kussban vannak. Maradt ez a végletekig cinikus húzás, az igazi mocsokság.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

33 komment

Címkék: mocsokság nemzeti konzultáció veronai busztragédia

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr8412263784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dtibor 2017.02.15. 18:35:03

Miki!
Őszintén, vártál ezektől emberséget?
Igen, (ma még) ez a legalja.

Skankhunt42 2017.02.16. 06:40:16

ebben nem látok semmi gusztustalant. teljesen természetes, h egy tragédia után átnézik a szabályokat és megpróbálnak rajta javítani. így legalább szakemberek (figyelem, nem a mindenhez is értő félművelt ballibsikre gondolok) elmondhatják a véleményüket.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.02.16. 09:19:35

@Skankhunt42: Az a baj, hogy a kormány annak ellenére akar "konzultálni" az iskolákkal, hogy tisztában lenne a dolgokkal. Persze, most lehet konzultálni a buszos gyerek kiándulásokkal kapcsolatban, de most akar a kormány megint átesni a ló másik oldalára.
Magyarország még az EU tagja, ha a ma reggeli ismereteim még helyesek. Az utaztatáshoz használt buszoknak az EU közlekedésbiztonsági előírásait kell teljesítsék. Pl. évenkénti műszaki vizsga, stb. Ebbe minek kell kormányzati szintem beleugatni, ha már egy európai szintű szervezet tagjai vagyunk?
Ez ugyanolyan faszság, mint az a magyar szabályozás, hogy a Magyarországon forgalomba helyezett európai vagy japán gyártású új autókat műszaki vizsgára kötelezik. Nem elég, hogy ezek az autók nagyon szigorú műszaki előírásoknak kell, hogy megfeleljenek végig a gyártás során, ahol a gyártósor végén aprólékos műszaki ellenőrzésen kell átmenjenek. Ha Magyarországon helyezik ezeket forgalomba, akkor magyar "műszaki vizsgán" is menjenek át. Ismerve a magyar autószervizek és vizsgaállomások műszerezettségét, valahol nagyon vicces az egész. Én tudom, hogy csomó embernek kell ha feleslegesen is de munkát biztosítani, de ez baromság.
Mint az a konzultáció is amit a kormány akar a buszos utazásokkal kapcsolatban. Mennyiben segíti a buszos diákutaztatást az ha este 11 és hajnali 4 között nem utazhatnak a diákokat szállító buszok? Este 11 előtt 10 perccel nem történhet baleset? Vagy esetleg 4 óra 15 perckor már mindenki immunis a balesetre? Mivan, ha egy busz elindul hajnali 4 órakor nyakifóg érő ködben és 10 perccel később ugyan így balesetet szenved? Akkor minden oké, mert 11-és 4 óra között aludtak?
Úgyhogy ez az egész konzultáció csak terelés, ezzel most najd hetekre le lehet foglalni az iskolák tanerőit, és nem lesz kedvük és erejük a tanítást és a tananyagot érintő lényegesebb kérdésekkel foglalkozni.

ani58 2017.02.16. 11:53:48

@Skankhunt42: mi köze ehhez a baloldalnak, te hülye.

LHedvig 2017.02.16. 11:53:51

@The Ghost Wolf: Nem beszélve a szülők lelkiállapotáról, akiket amúgysem hagy nyugodni az értelmetlen halál és a gyász.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2017.02.16. 12:55:19

Imádnivaló ez a pongyola megfogalmazás...

Először is "diákokat szállító busz"?! Mi az, hogy "diák"?! Az egyetemisták még annak számítanak?! Azok is, akik levelezőn végzik harmincon vagy még többön túl, munka mellett, családfenntartóként?! És az óvodások, azok nem olyan fontosak?

Meg aztán bármelyik menetrendszerinti járat vihet kis- és fiatalkorú utasokat. Sőt, olyanról is hallottam már, akik volános járattal szerveztek osztálykirándulást. Most az micsoda?! Vagy még triviálisabb dolog, az, amivel iskolába járnak a tanuulók minden reggel. Ugyanolyan busz, mint a többi, akár a BKV-n belül is. Ha az nekimegy valaminek, felborul, vagy beleütköznek, akkor is lehet elég halott és sebesült. (Én legfeljebb csak gyerekbiztos buszokról hallottam, amikbe beapplikáltak gyerekülést, meg mindenhol volt biztonsági öv.)

Az is jó kérdés, hogy ez kire vonatkozik?! A Botosani-Lisszabon menetrendszerinti román buszra is, amelyik átcsattog Magyarországon? Vagy más különjáratú külföldi buszokra. És mi van, ha ezt ezzel megfogja egy rendőr? Leállítják az éjszakai járatot, ha 18 éven alatti, vagy hallgatói jogviszonnyal rendelkező utas van rajta?!

Vagy még jobb hecc: ki ellenőrzi azt, hogy mit csinálnak odakint a buszok?! Mindenhol megy egy ellenőr, mint a légimarsall az usák repülőn?! Vagy bekérik utólag a tahógráfot?! Netán kiadják az EU összes állami rendfenntartó szervének, hogy ezt nézzék?! Sok szőrszálhasogató baromságot leszabályoztak már uniós szinten, de ez már azon a határon is túlmegy. Különben is, mi van, ha nem tagállamba mennek, és ott üt be a baj...

Szomorú dolog persze, ha olyanok halnak meg, akiknek nem kéne, de ha emiatt elkezdünk a saját fejünk után kapkodni és hülyeségeket beszélni meg csinálni, az pláne nem jó. Az már valóban csak döglégy a szarkupacon, hogy ilyen politikai nekrofíliát nyomnak pártunk és kormányunk nagyjai, mind a szerencsétlenség méretét és súlyát felfújva... és az egész országra ráerőltetve.

Magyarnaba 2017.02.16. 12:56:13

A kormányzatot régóta idegesíti a külföldi buszosok biznisze. Nem csak ezt, az előzőeket is. A magyar szabályok csakugyan szigorúak. Külföldön könnyebb áthágni a szigorú magyar előírásokat, a munkaidőt, a műszaki követelményeket, stb. A megrendelésért versengő vállalkozók közül pedig az nyer, amelyik ügyesebben játssza ki a szabályokat. (Gondolom érthető, hogy a fix autópályadíj, a fix üzemanyagár és az ugyanolyan autópályák világában elég nehéz úgy versenyezni, hogy legfeljebb a napidíjunkat tudjuk lejjebb szorítani. Marad a szabályok kijátszása, ellenőrzéstől úgysem nagyon kell tartani.)

Aztán persze amikor ilyenek történnek, akkor mindenki ráeszmél, hogy a követelmények és a szabályok nem semmiért vannak, az olcsóbb ajánlat pedig nagyrészt azért olcsóbb, mert valami susmus volt. Mondjuk beszereltek egy megállást kiiktató póttartályt, ami tilos.
Vagy mert egy ki nem pihent sofőr ült fel egy szarrá hajtott buszra, amit úgy vettek nyugatról, hogy az előző tulaj még előtte letekert félmillió kilométert az órából.
Szóval ilyeneket beszélnek.

Mondjuk ezért konzultálni baromság, de már régen volt konzultáció, úgyhogy lassan el kell cseszni a pénzt valamire...

Tamás Paitz 2017.02.16. 15:57:57

@Skankhunt42: Igazad van. A politikai nézet, felülírja a szakértelmet. Remélem ha orvoshoz kell fordulnod egy igazi mély magyar egyetemet 10 év alatt végzett fog veled foglalkozni. A bibliát majd fejből idézi mikor a vakbeledet valahol a torkodnál keresi és vág. A lényeg ne legyen liberális és baloldali. Sok szerencsét. Még egy apróság konzultáljanak a jó édes anyukájukkal több milliárdért.

DFK 2017.02.16. 15:58:07

Ha meg nem konzultálnának, akkor érdektelenséggel vádolnák a kormányt.

2017.02.16. 17:08:28

@DFK: milyen konzultációra gondolsz?
Volt konzultáció az autópálya építéseknél?Az autópálya díjaknál?
A sebességhatároknál?
A malévnél? soroljam még?
A szabályozásokat nem konzultációval oldják meg.

ProsTata 2017.02.16. 17:08:52

Pont ez jutott nekem is eszembe, hogy:
elvtársak, ez nem az a téma ami konzultációt igényel!
Ha meg annyira döntésképtelenek, hogy kell a konzultációs komédia, akkor miafaxot' keresnek az ország élén!
Bezzeg az olimpia kérdésében határozottak...

Együtt 2014 különítmény 2017.02.16. 17:09:24

Az igazi dicsőség: már a veronai busztragédiát is saját magasztos céljaira használja a gonosz Orbán-kormány ellen szent küzdelmet folytató Hakapeszmiki

2017.02.16. 17:10:09

@Skankhunt42: bizony bizony. Demennyire! Azok a mocsok ballibsik találták ki a buszt meg a diákkirándulást is!
Most végre igazi szakemberek (nemzeti konzultáció keretében) keresztényi és horthysta boldog békeidőkbeli szabályozás mentén átvizsgálják.
A megoldás, ha minden templomnál megállnak egy órát imádkozni. A buszokat pedig meg kell áldani!Az áldás a világháborúban is segített!

felső határ nincs 2017.02.16. 17:10:47

nyilvánvalóan politikai célokra használja a kormány az iskolásokat

akik télleg meghaltak, ellentétben a 23 millió románnal, akik nem érkeztek meg hogy megegyék a nyugdíjasok kenyerét

így 2018ban a választásom Orbán Viktor

legális 2017.02.16. 17:11:08

Bocs, Hakapeszi, de te aljasan visszaelsz a baleset karosultjainak, rokonainak helyzetevel, a kormanyellenes gyuloleted eloterjesztesehez,
Ez a konzultacio nem el vissza a helyzettel, azt teteszed,
Ertem en nem szereted Viktort, az oktataspolitikat, dfe ez a poszt eltevedt

Efhetven 2017.02.16. 17:11:46

@DFK: Az érdektelenség vádja kipipálva a nemzeti gyásznappal. Ennél többet (és a családok támogatásán túl) a kormánynak nem kell semmit tennie. Pláne nem eszetlen és haszontalan, kegyeletsértő, "konzultáció"-nak titulált habonyizmust generálni.

Broáf az egész világ 2017.02.16. 17:56:01

@felső határ nincs:
Megértem az esetleges leendő választásod.
Buta vagy. Nem "télleg", hanem tényleg.

élhetetlen 2017.02.16. 17:56:54

Egy előző cikkhez írtam, most megismétlem.(www.origo.hu/itthon/20170215-internetes-konzultaciot-indit-a-kabinet-a-veronai-buszbaleset-kapcsan.html) Olyan lenne, mint, ahogy volt egy lavinaomlás Olaszországban, ami betemetett egy szállodát, akkor az olasz kormány hozna egy rendeletet, hogy minden hegyoldalban levő szállodát be kell zárni télre. Vagy, ha egy árvíz lebontott valahol tíz házat, akkor rendeletileg elköltöztetnék az összes folyó menti falut, mert hátha ott is árvíz lesz egyszer. Ráadásul még ezeknél a blődségeknél is haszontalanabb, mert baleset még így is lehet nappal is. Ennyi a megerősítés részemről. Megpróbálom elképzelni a jól feltett konzultációs kérdést a témában. (van gyakorlatuk). „Akarja-e, hogy még több gyerek meghaljon az utakon? igen-nem”. Erre mindenki azt mondja, hogy nem, és akkor jöhet az éjszakai utazás tiltása, mert mindenki velük ért egyet. Kb. így fog kinézni.

fda 2017.02.16. 17:57:37

Mocsok posztíró az áldozatok ügyét használja arra, hogy mocskolja a kormányt.

élhetetlen 2017.02.16. 18:01:29

@Magyarnaba: Az egy dolog, amiről beszélsz, de az utolsó infó az az, hogy nem volt stikában beszerelt tartály, a sofőrök meg öt napig dagonyáztak kint, míg a gyerekek síeltek. (Itthonról még indulhat hulla fáradtan, azt nem tudják ellenőrizni). Még, ha igazad is van, ezen most mit segít a tervezett szabályozás? Az eddig egy nap egy éjszaka kifele, ennyi vissza, marad öt nap a hétből, ha ez két nap egy éjszaka kifele, ennyi vissza, marad három nap, és drágább is lesz. És ki az a hülye, aki négy napot utazik három nap szórakozásért? És ki garantálja, hogy napközben nem történhet baleset? Tehát hülyeség a rendelet tervezet.

véleményM 2017.02.16. 18:02:13

Minden napra van valami F@szság. Éjjeli vezetés. A pilótáknak kell külön szakszolgálati vizsga éjjeli és rossz látási viszonyokhoz, de buszsofőrnek? B@szki azért van jogsija mert tud vezetni. Éjjel meg ott van a reflektor. Nem dísznek tervezték rá. És a legnagyobb. A komplett turistacsoport fizetheti a +1 éjszakát a kényszerpihenő miatt. Ha már megszavazzák, fizesse ki a kormány a plusz díjat. Ne csak a pofájukat jártassák!Konzultáció? Nekik kellene konzultálni elmeorvossal!

élhetetlen 2017.02.16. 18:25:32

@legális: Bocs, te meg visszaélsz a beszűkült agyad felfogóképességének terjeszthetőségével. Már leírtam, pl. nemzeti konzultásiós kérdés. „Akarja-e, hogy még több gyerek meghaljon az utakon? igen-nem”. Erre mindenki azt mondja, hogy nem, és akkor jöhet az éjszakai utazás tiltása, mert mindenki velük ért egyet. Kb. így fog kinézni. Aztán megváltják a világot, senki nem megy sehová, mindenki biztonságban. Az eddig egy nap egy éjszaka kifele, ennyi vissza, marad öt nap a hétből. Ha ez két nap egy éjszaka kifele, ennyi vissza, marad három nap, és drágább is lesz. És ki az a hülye, aki négy napot utazik három nap szórakozásért? És ki garantálja, hogy napközben nem történhet baleset? Tehát hülyeség a rendelet tervezet.

Broáf az egész világ 2017.02.16. 19:33:56

@fda:
Van akit, amit nem kell mocskolni. Eleve szánalmas.
Paks2-ről, a sok stadionról, a maguknak megszavazott többmillkós fizuról az emberek (civilek) adójából, arról miért nincs konzultáció?

BaliBa 2017.02.16. 20:46:22

Az igazi mocsok: a veronai busztragédiát beteges nárcizmusa kiélésre használja a posztoló.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.16. 21:01:31

@Skankhunt42: Értjük mi. Olimpiáról nem kell, buszbiztonságról kell. Világos.

biggianni 2017.02.16. 23:25:16

A fidess nevű élősködő impotens degenerált bűnbanda újabb hányadék húzása! Eljátsszák hogy érdeklik őket a honfitársaik
akár gyermek v. felnőtt! A nagyüzemi lopáson,hazudozáson kÍvűl
semmihez nem értenek! Arrol miért nem konzultálnak ezek a hányadék szarok,hogy a felcsúti szardarab,mocsok bűnöző veje
olyan "világÍtást" épÍtetett nem egy városba hogy este nem lehet
látni és emiatt embereket gázoltak el akik meghaltak, de a lényeg hogy milliárdokat loptak el Így a normális dolgozó adófizetőktöl a nyomás alatt tartott kényszerhitelt felvevő
önkormányzatokon keresztűl! Közeleg az Ítéletük az biztos!!!

DocBulywood 2017.02.16. 23:26:13

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ha ezt lehetne lájkolni, elkopna a bal gombom!

Miért nincs konzultésön az M1-es tatabányai szakaszának felújításáról? Már szinte a régi egyesen gyorsabban és biztonságosabban lehet haladni, mint az ország nyugati aortáján!

Egyébként értem, miért nem újítják fel: NE menj el, fiatal!

Viszont ott van még Ferihegy, de szvsz ezek után nem sokáig: felszedik a betont, h repülővel se menj el, fiatal!

Duplaxiii 2017.02.16. 23:26:17

Én sem értem, hogy miért kell ezt? A nép majd eldönti a szakemberek helyett? Pár ezer ner-kompatibilis agyhalott felülírja a nemzetközi rendeleteket?
És csak a klikkes gyerekek élete számít? Más turistáké, nyugdíjasoké nem?
És a sajtó és a blogok csak a botrány látják.
Érdekes film kezdett forogni, ez biztos nem lesz majd a tévékben, a bulvárlapokban:
youtu.be/Hp0awm3ulmg
És arra is ad magyarázatot, hogy az ütközéstől soha nem robbanó gázolaj miért kezdett el égni.

Gasztrozi 2017.02.16. 23:26:46

Kedves kommentelők! Az egyik túlélő gyerek anyukája vagyok, hadd szóljak én is. Azokkal értek egyet, akik ostobának tartják a dolog nemzeti konzultáció általi megoldásának tervét. Finoman szólva szakmaiatlan. Mint ahogy az is, hogy a Külügy a Pedagógiai Szakszolgálatot jelölte ki az érintettek pszichológiai támogatására. Egy olyan szervezetet, ahol van gyógytestnevelő, logopédus, nevelési tanácsadó pszichológus, viszont egyetlen traumás esetek kezelésére vagy gyászfeldolgozásra szakosodott szakember sem. Ez a kormány impotens.

ijontichy 2017.02.17. 14:56:47

@Skankhunt42: Hát... egy félművelt félázsiai jó húsz éve röfög bele mindenbe, amihez nem ért. Meg is látszik az országon :-/ Na az olyan hülye, hogy még az áram folyásának irányáról az áramkörben is rendezne nemzeti konzultációt, hogy aztán alkot... izé alaptörvény szintjén szabályozza :-D
süti beállítások módosítása