Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2018.04.09.

Kádár népe megmondta: nekünk Orbán kell

Hakapeszi Miki

Nincs ezen mit szépíteni: a fél ország azt mondja, hogy Orbán kell. Majdnem 50 százalék listán a Fidesznek, ez magáért beszél. Mi gondolhatjuk azt, hogy ez tragédia. Hogy 2018 április 8. a legszomorúbb nap a rendszerváltás óta. Ettől még a tény tény marad: a fél országnak ez kell. Kádár nyomdokain egy magyar Putyin.

Tök felesleges nekünk itt most elemezgetni a hátteret: normális ember látta a csalásokat, a folyamatos hazudozást, gyűlöletkeltést, azt, hogy az emberek legrosszabb tulajdonságaira dolgoztak rá szisztemetikusan, a mi közös pénzünkből. Vitathatatlan: hatásosan. Az aljas korrupt szarjankó kapott 50 százalékot, aki meg feltárta a lopásokat, mutyikat, tisztességesen dolgozott, 30-at. A kőbunkó helyi kiskirályok, hazugok, tolvajok hatalmas fölénnyel nyertek Tállaitól Kósáig, nincs miről beszélni.

Nincs mese, átlagmagyarjózsi éhen halhat, hülyére vehetik, elég elterjeszteni a faluban, hogy jönnek az arabok, meg hogy ha nem Fidesz nyer, elveszik a segélyt és a családi pótlékot, már húzza az ikszet a Fideszre. Végül is nem túl bonyolult ez, semmi más nem számít. Jóéjt, Magyarország.

Nyilván lehetne még rugózni azon, ami nagyon félrement. A közvélemény-kutatások újra buktak, de most azzal is leszámolhattunk, hogy a nagy részvétel a változást akaróknak kedvez. Kiderült, hogy a migránsoktól rettegőket sikerült mozgósítani. Az is mától vicc, hogy a Fideszt felülmérik, egy faszt, köszönjük. Bukott a taktikai szavazás, az emberek szartak rá nagy ívben. Az LMP-ről meg azt hittük, a kormányváltás mehet el rajtuk, hát a kétharmadot lehetett volna simán megakadályozni, de azt se sikerült. Hiába bukott volna a Fidesz legalább szinte egész Budapesten, az LMP ezt is elintézte. 

Lehetne még ragozni, de minek.Sötét korszak jön, egy normálisan gondolkodó demokratának nagyon rossz lesz megélni  A rendszer bebetonozta magát, sokkal később bukik meg, mint tegnapig gondoltuk. Így jártunk, felejtsük el a közéletet, koncentráljunk másra, menjünk a picsába dolgunkra.

 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

136 komment

Címkék: választás 2018

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr5613819954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mérnork 2018.04.09. 12:28:25

"Nincs mese, átlagmagyarjózsi éhen halhat, hülyére vehetik, elég elterjeszteni a faluban, hogy jönnek az arabok, meg hogy ha nem Fidesz nyer, elveszik a segélyt és a családi pótlékot, már húzza az ikszet a Fideszre"
Azért tartotok itt, mert ilyen baromságokat gondoltok a BP. belső kerületein kívüli világról.
Közben meg átlagmagyarjózsi egyre jobban él, jobban, mint a balfasz kúrmányok alatt valaha. Mert pl. annyi az állásajánlat, hogy a munkáltatók szinte harcolnak a kegyeiért és válogathat közöttük, már messze nem minimálbérért, mint anno és nem vágják a képébe, hogy ha nem tetszik a rengeteg fizetetlen túlóra, akkor el lehet menni.

röf 2018.04.09. 12:28:30

Ilyen írást megjelentetni ekkora perec után fél nappal....
Úgy látom, nem tanultok ti semmiből.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 12:28:53

1. "Bukott a taktikai szavazás, az emberek szartak rá nagy ívben." Én nem.
2. Most kezdődik a bűnbakkeresés? Az LMP lesz a hibás? Ki még? Mindenki más?
3 "Sötét korszak jön, egy normálisan gondolkodó demokratának nagyon rossz lesz megélni " Igaz.
4. Nem a nép a hibás. Nem a nép baszta el. Őket baszták át. Micsoda különbség.

Doberdo 2018.04.09. 12:29:00

Majd legközelebb a Momentumra szavazunk.(Akkor majd jő lesz
nekünk, vagy sem !

mortullus 2018.04.09. 12:29:33

"Így jártunk, felejtsük el a közéletet, koncentráljunk másra, menjünk a picsába dolgunkra."

Ámen.

zenitó 2018.04.09. 12:30:02

Mostantól kezdve már leszállhatnátok a magas lóról,mert többek közt ezért is kapjátok az állandó választói pofonokat.
Bicskanyitogató ez a folytonos "átlagmagyarjózsizás" és annak sejtetése mintha nálatok lenne a bölcsek köve. Nem, nincs nálatok és ez tegnap is bebizonyosodott. A gazdag budai kerületektől kezdve ahol kevés a "józsi" a zsákfalvakig. Ahol pedig fogékonyak még az eszméitekre azok kétségtelenül a pesti lakótelepeken élők tömegek. Ez is világosan kirajzolódott az este. Kivételt képez a budai Békásmegyer. Nincs mit tennetek, fel kell fogni végre,hogy ti mentek szemben az autópályán.

hbo 2018.04.09. 12:30:11

"közvélemény-kutatások újra buktak"

miert is ? a nezopont eleg jol megtippelte, csak senki sem akarta elhinni.

Hókirályfi 2018.04.09. 12:30:24

Igazad van, menjünk a picsába a dolgunkra..:(

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.09. 12:37:06

@Mérnork: nem a gazdasági növekedés alapján választott, te is tudod. ahol tarolt a fidesz, alig élnek jobban, mint 4 éve. szóval hagyjuk ezt a smafut, simán bejött a riogatás és gyűlöletkeltés.

@zenitó: nincs itt semmilyen eszme, a magyarok fele leszarja, hogy kilopják a szemét, hazudnak neki, átbasszák a palánkon. pont úgy, mint kádár idején, nyugu van, nem engedik ki az imseretlen migránst, ez elég. ennyi a történet öregem.

@zord íjász: én is ezt mondom, hagyta magát a nép átbaszni, illetve elvan a fostengerben, amíg nyugi van és nincs migráns.

Boar. 2018.04.09. 13:18:27

@Mérnork: Ha a munkáltatók harcolnának az átlagmagyarjózsi kegyeiért akkor nem a közmunkások nyerték volna meg a magyar vidéket a fidesznek...

2018.04.09. 13:18:56

"Nincs mese, átlagmagyarjózsi éhen halhat, hülyére vehetik, elég elterjeszteni a faluban, hogy jönnek az arabok, meg hogy ha nem Fidesz nyer, elveszik a segélyt és a családi pótlékot, már húzza az ikszet a Fideszre."

Na, ebből az "én vagyok a kemény fasz, aki egyedül birtokosa az igazságnak, kussolj, hülye mucsai" attitűdből van nagyon elege a népnek.

Gondolkozz el, milyennek láthat téged - és általában titeket - a választó, ha inkább a Tállait vagy a Kósát választja.
Komolyan. Én nagyon magamba szállnék.

2018.04.09. 13:18:59

Így legalább nincs szégyenérzetem, ha a közösből lopok. Ha az ország arra szavazott, hogy szabad lopni, akkor ki vagyok én, hogy felülbíráljam.
Ezután nyugodtan leszarhatom azokat, akik segítségre szorulnak, bajban vannak, mert erre szavazott az ország. Természetesen csak külföldre megyek nyaralni, elkerülve a magyar lakta vidékeket messzire, nehogy fidesz szavazót, esetleg az új burzsoáziát gazdagítsam.
A gyerekeimet természetesen úgy nevelem már évek óta, hogy külföldre menjenek majd élni és dolgozni.

Boar. 2018.04.09. 13:19:02

De szar bevallani, hogy minden szavaddal egyetértek...

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2018.04.09. 14:14:48

@Mérnork: Persze, állásajánlat van dögivel. De azért, mert egy bizonyos szint felett még átlagjózsi is elmegy inkább akár hangya melót is végezni odakintre, nemhogy szakmunkát.

Az itthon maradt átlagjózsi meg biztosan jól érzi magát, legalábbis addig, amíg nem betegszik meg. Az oktatás pusztulását kevésbé veszi a szívére, legalább a gyereke nem lesz okosabb nála, és nem baszkurálja...

Semper Fidelis 2018.04.09. 14:15:07

Ez a leegyszerűsítő, magas lóról történő szónokolás, _ez_ pontosan az egyik oka az eredménynek. Mert nem úgy szavaznak, ahogy "kell", meg ahogy a "mértékadó" balliberális elit előírta... "Riogatás" meg "gyűlöletkampány" miközben ez a poszt is tele van trágársággal.

Ideje lenne leszállni a magas lóról, mert ez a Fidesz fölény senkinek sem jó. Még szerintem sem, pedig én rájuk szavaztam.

Netuddki. 2018.04.09. 14:15:42

@röf: @zenitó: Mi van felébredtetek hülyegyerekek? Milyen volt az éjjeli bulika?

Lehet, hogy a fidesz nyert, de attól nektek még nem lesz több eszetek.

Luc Mandelor 2018.04.09. 14:16:02

@Balango: Nézd, azzal az ellenzék nem tud mit kezdeni, hogy a mafiafőnök és oligarchái kezében vannak a városi televiziók, a megyei, városi lapok etc. Nézd meg, hogy pl. a mészáros lőrinc tulajdonában lévő lapoknak mi volt a címlapján Április 7-8-n....Ugyanaz a kép orbánról, ugyanaz az üzenet: jönnek a mingránsok, és megeszik a gyerekeiteket. Ekkora pénzügyi és média túlsúllyal nem tud versenyezni senki. A cikkírónak tökéletesen igaza van abban, hogy ezzel nyert a fidesz. Cáfolj meg. Láttad a programjukat? Egészségügy? Oktatás? Társadalmi szolidaritás? Az ország felkészítése az információs/tudásalapú gazdaságra etc..Láttál ilyet? Én nem. Még szórólapon sem. Akkor miről beszélünk?

ekat 2018.04.09. 14:17:04

@roli101: A közösből nem azért nem lop az ember, mert a többiek sem lopnak, hanem azért, mert másnap is tükörbe akar tudni nézni. Hű akar maradni önmagához. Ilyesmi. :)
Amúgy egyetértek. :)

Pepibubó 2018.04.09. 14:17:09

Ingyen átengedem használatra egyszavas összefoglalómat arról a kampányról, amely az átlag magyar számára ennyire nyerőnek bizonyult - a csalásokkal együtt persze.
Nem számított a Marshall segélynyi pénz ellopása, haszontalan dolgokra költése, az oktatás, az egészségügy helyzete, a jövőnk. Csak a hazánk számára huszadrangú veszély szajkózása és egyetlen ügyként tálalása. Egy ügy, ez a nyerő ott, ahol a nép 50 %-a funkcionális analfabéta.
Egy ügy... tetszenek érteni? Hogy mennyire zseniális a magyar nyelv, amelyik föltalálta az együgyű kifejezést a XXI. századi, migráncsos néphülyítés előtt évszázadokkal!
EGYÜGYŰ kampány az együgyűeknek! Az a nyerő! Van, akinek ez most személyes szabadságot, és a lopott milliárdok szabad élvezetét jelenti. A magyaroknak meg az Európán kívüli, ázsiai nyomor távlatát.

ekat 2018.04.09. 14:17:22

Sosem szavaztam a Fideszre, és most is csak ellene, de ez így ebben a formában abszolút nem igaz.
1., Én Pesten élek (nem lakótelepen :D), de én is ismerek azért jópár intelligens, normális embert, aki a Fideszre szavaz. Ki a magyarkodás miatt (bocs, nem tudom, hogy kell ezt hivatalosan hívni..), ki amiatt, hogy jót tett neki anyagilag a Fidesz, meg gondolom, más okok miatt is, igazából nem ez szokott lenni a fő beszédtémánk senkivel sem.
Én is úgy gondolom, hogy a tájékozatlan kisvárosi / falusi többletszavazók miatt nyert most a Fidesz, de ettől még nem jelenthető ki ezekről, hogy egységesen hülyék. Biztos van köztük jópár alacsony IQ-jú is, - mint ahogy itt a fővárosban is akad ilyenekből rendesen -, de aki nem netezik, az úgyis mégis honnan informálódjon a világ dolgairól ezen a mostani Magyarországon? :( Meg hát mi itt azért látunk is nem fehér embert eleget, és mivel nem ártanak nekünk, így nem is hívunk rendőrt egy fejkendő láttán, és nem gondoljuk, hogy mindjárt lemészárol és/vagy megerőszakol minket. A falusiakba viszont ezt sulykolta a Fidesz hónapokon át... És ők eleve félnem mindentől, ami idegen, mert nem ismerik.
A mindenki mást a te módodon arrogánsan lehülyéző emberek / pártok pont ugyanolyan visszataszítóak, bármilyen oldalon legyenek is.
Empátia...

Morpheus. 2018.04.09. 14:17:28

Hát,kábé tényleg ez a helyzet.Marad minden a régiben. Csak akkor lesz vége, ha Orbi kipurcan vagy visszavonul!

2018.04.09. 14:17:30

@zenitó: pedig az átlagmagyarjózsinak fingja sincs a világról, csak retteg a migránstól
3 nap alatt 3 öregasszony győzködött, hogyha nem a fidesz nyer, megerőszakolják őtet az arabok. Ilyen szintű sötétség mellett nem lepődöm meg. Javaslom, nézz szét vidéken, mennyi baromságot szedhetsz össze a legmeglepőbb emberektől. Profin működött az agymosás, és fogalmuk sincs, mit csinálnak az elvtársak az elefántcsonttoronyban.

Trackers 2018.04.09. 16:33:36

És még most is azt hiszed a nép meg lett vezetve, becsapták őket.

Pedig nem. Nem a migránsozás miatt szavaztak a Fideszre.

Hanem azért mert emlékeznek milyen volt az elkúrás alatt, devizahitelt nyögni. 140 bruttó felett 40% SZJA-t fizetni.
Megszakadni éhbérért miközben ingyen segély járt a gyerekgyártó lógósoknak.

Azért nyert a Fidesz, mert jobb, minden területen, mint a ballib elkúrók voltak.

hotredchili 2018.04.09. 16:33:51

@roli101: Pont arra gondoltam, hogy ezután jöhetnek az adakozzál a kárpátaljai árvízkárosultak, a vidéki mélyszegények, az erdélyi árvák meg a rossebtudjakik javára. Eddig adakoztam, most adakozzon a NER-szavazó puszilom a lelküket.

teéjesenmindegy 2018.04.09. 16:33:53

@okostojas007:
Jajj, az ellenzéki kampány, meg üzenet sokkal mélyebb volt, mi?
"Nincs pénz semmire, mert ellopta a zorbán"
És a programjuk méginkább: Orbán takarodj...

hotredchili 2018.04.09. 16:34:11

@roli101: Ahogy az egyik fiam mondta:ha az istenadta kér harmadszor is repetát a szarkupacból, ki vagyok én, hogy felülbíráljam a véleményét? Ilyenkor fel kell állni, udvariasan jó étvágyat kívánni és menni, amíg a kötelező fogyasztást be nem vezetik.

VT Man 2018.04.09. 16:34:17

Koszonjetek meg az Europai Unionak!

Ha nem nyomatjak folyton ezt a "kotelezo a menekult kvota" dolgot, valoszinuleg kevesebb szavazata lett volna a Fidesznek.

Miert nem lehetett kimondani, hogy Magyarorszagra nem kuldenek menekulteket, ugyse akarnak a menekultek se ide jonni!?

N. Barbie 2018.04.09. 16:34:28

@okostojas007: Hogy mit csinalnak? Konnyesre rohogik magukat a sok agyatlan idiota seggarcon. Hogy ezeknek bazmeg akarmit adunk be, akarmit csinalunk, mindent elhisznek es mindig ujravalasztanak.
Harmadjara nyernek kormanyprogram nelkul.
Elso program "gyurcsany takarodj"
Masodik program "folytatjuk"
Harmadik: "allitsuk meg Brusszlet"

Most komolyan, van masik orszag a foldon, ahol ennyivel nyerni lehet?

Masreszt kedves onerzetes fidesznyikek itt fentebb, akik probaljak megmagyarazni, hogy az ellenzek azert veszitett mert jaj nagykepuek, atlagjozsizas stb.
Nagykepuseg receptjeert a fidesznel tessek erdeklodni, itt errol szo sincs.
Aki csont nelkul beveszi a kormanypropagandat, tomegek nem veszik a faradsagot, hogy csak kicsit utana nezzen, hogy amivel viktorja traktalja, abbol tulajdonkeppen mennyi is igaz (legyen az gazdasagi mutate, az ellenzek aljas lejaratasa vagy barmi mas), na azoknal az atlagjozsi a leggyengebb jelzo, amit lehet adni.
Ez lehet nem tetszik az erintettnek, de attol meg igaz.
Csak nem latja, mert az Istene azt tanitotta meg eloszor, hogy csak neki kell hinni, aki mast mond, mint o az hazudik es csak rosszat akar neki. Pont, mint barmelyik szektaban.
Tenyleg hihetetlen, de viktor lenyegeben egy oriasi szektat epitett fel.
Hihetetlen es vegtelenul elszomoroto.
Majd egyszer felebrednek szegenyek, de addigra keso. Az ertelmesebbeknek akkor mar nem lesz kedve viszont-karorvendeni a fidesznyikeket, mint ahogy most ok teszik.

==T== 2018.04.09. 16:34:36

Ha már elküldtem egyszer, akkor sorry

---

Ezt a választást amúgy a baloldali ellenzék és a baloldalhoz kapcsolható civil szervezetek nyerték meg a fidesznek - no meg persze a lenyúlt, és pártcélokra használt államapparátus. Meg persze Brüsszel. Az inkomptenciájukkal, agresszív diktátumaikal.

Egy kis magyarázat az elsőhöz.

A magyar társadalom hozzáállása a migrációhoz adott. Még a baloldali ellenzék szavazóinak jelentős része is kvóta és befogadás ellenes.

Ehhez képest a baloldali ellenzék 3 éve fullban tolta a kretént, és nem volt képes semmilyen önkritikára/önkorrekcióra a témában.

A Fidesz ebből a szempontból is jóval okosabb, mert amikor látta a társadalmi ellenállást, azonnal visszatáncolt netadó/vasárnapi nyitvatartás és olimpia ügyében is.

A baloldali ellenzék azonban nem ezt tette, még a választások előtt is kétértelműen fogalmazott a témában.

Ez az egy téma pedig olyan erős volt, hogy ezzel a Fidesz feledtetni tudta az összes lopását - beleértve a fiatalok jövőjének ellopását is.

Budapest vs vidék.

A rendszerváltás óta -- főleg a baloldali kormányok - gazdasági indokokkal folyamatosan leépítették a vidék infrastruktúráját. Oktatás, közbiztonság, egészségügy stb.

Emiatt a fiatalok többsége nagyvárosba, fővárosba ill. újabban külföldre vándorolt.

Maradtak a nyugdíjasok és az egyre növekvő létszámú cigányok.

Ők pedig a fidesz fő szavazóbázisai, mert már 2002-ben egyértelművé vált, hogy könnyen megvásárolhatóak és manipulálhatóak.

A vidék-főváros ellentét azért is lehet erős, mert a vidékiek nem felejtették el mit tett a vidékkel a Gyurcsány kormány.

Kivlov 2018.04.09. 16:34:48

Luc Mandelor 2018.04.09. 14:16:02
És ki tiltotta meg az ellenzéknek, hogy neki is legyen TVje vagy újságja vagy akármi?
Ez is csak azóta problémátok, amióta a jobbnak is van médiája! Régen hogy volt? Ott volt a zs rtl, ott volt a kommer kettes, ott volt a szektATV, az MTV1 vörös, BPTV vörös. Fityisznek volt a HírTv, meg egy gyerekcipős Echo, amit kb 500e ember tudott fogni. Akkor nem volt gond a médiatúlsúly??? :D

Programot az ellenzéknek kellett volna felmutatni, mivel a fityisz volt nyeregben, tőlük kb. ugyanazt várhatjuk, mint eddig. Az ellenzék programja mi volt a patásorbánozáson kívül? Egyáltalán van még olyan naiv ember ebben az országban, aki elhinne bármelyik politkusnak is bármilyen ígéretét a nagy elqró óta???

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.04.09. 16:34:55

Egy olyan országban, ahol a fodrásztól esőben kijövő nő beköti a fejét, hogy védje a frizuráját és rendőrt hívnak rá, mi mást lehetett volna várni? Ilyen hihetetlen primitív és buta befolyásolható nép nincs még egy Európában. Igaza van Orbánnak, Ázsiában a helyünk. (tisztelet kivételnek)

stim 2018.04.09. 16:34:59

Szerintem az LMP nagyon is okosan cselekedett, hogy nem állt össze sokak számára elfogadhatatlan pártokkal. Amíg valaki nem kormányoz tartsa magát az elveihez, hogy utána alternatívaként egyáltalán szóba kerülhessen mint kormányerő.

Más. Nézem a térképet és az egész vidék, full Magyarország narancssárga. Akkor hadd kérdezzem már meg,. hogy a fenébe lehetséges az amit a ballib média propagál, hogy állítólag fideszesek nagybirtokai vannak mindenhol?

Lehetséges volna, hogy a gazdák nem tudják kinek melyik a földje? Lehetséges volna, hogy valamit akkor atételben rosszul csinálnak mint azt az index hajtogatja és ennek semmi nyoma a térképen? Hogy van ez?

Nem lehetséges, hogy ezek ugyanúgy koholt vádak mint Kósa 1300milliárdja, hogy mást ne említsek? Amit egy távoli főváros körúton belüli célközönsége elhisz de a vidék meg tudja, hogy kinek melyik a földje?

Csak kérdezem.

tárkonyos csiberaguleves gazdagon zöldborsóágyon (törölt) 2018.04.09. 16:35:09

Szembejött veletek az a valóság, amiről eddig nem voltatok hajlandó tudni, s amiért lenácizás járt és minden más szép és jó. Nos, a valóság az valóság, a képzelet meg képzelet, érdemes mellőzni a magyargyűlöletet, és nem kell csodálkozni, hogy nem kíván az ország egy olyan nyugat-európai szemléletet magára rántani, ami szerint az iszlám az Európa része. Nem, nem része.

Ha kihörögtétek magatokat, akkor lehet felvenni a munkát vagy munkát vállalni máshol, elvégre nincsenek határok. Aztán lehet ekéznetek azt az országot.

Anna Kiraly 2018.04.09. 16:35:16

@ekat: "de én is ismerek azért jópár intelligens, normális embert, aki a Fideszre szavaz. " sokmindennek lehet nevezni ezeket csak intelligensnek nem. akik intelligensek, azok látják, hogy mi megy itt. azok látják, hogy már mindent, de mindent elloptak. amit meg nem, arra most kaptak felhatalmazást. az én szememben nem intelligens aki minden felett szemet huny, mert neki épp az a fos kellemes amiben ül. ahol lehet lopni, hazudni, mert mások is azt teszik. ha te intelligensnek tartod ezeket, akkor nézz magadba egy kicsit.

neszóljszámnemfájfejem 2018.04.09. 16:35:24

@Mérnork: Ebben tévedsz agyhalottkám, még csak most baszogatják a dolgozókat ezerrel, munkaidőkeret mond valamit baromarcú?

Anna Kiraly 2018.04.09. 16:35:33

@Mérnork: persze hogy van állás, mert már minden normális elhúzott a rákba. majd orvosnak is beállsz, ha már az se lesz, mert sokhelyen már most sincs. tényleg ennyire nem látod?

Nancsibacsi 2018.04.09. 16:35:42

"Sötét korszak jön, egy normálisan gondolkodó demokratának nagyon rossz lesz megélni"
Nem vagy demokrata, sose leszel, mert egy demokrata az elfogadja a másként gondolkodást. Az ellenzéki "gondolkodóknak" az a legnagyobb hibájuk, hogy hülyének nézik a fideszeseket. Pedig nem hülyék azok - csak mögé néznek a kampánynak - pont lesz.rják a migráns meg a soros témát -, és észre veszik azt, hogy pl. az ellenzéki pártok programjaiban olyan dolgok szerepelnek, amik nagyon rosszul esnének nekik. Pl:
- adómentes minimálbér
- cserébe új, felső adókulcs
Ez a kettő együtt az, hogy aki nem akar adózni, annak az adóját a jövőben nekem kellene fizetni, mert be vagyok jelentve.
- családi adózás jövedelem függővé tétele
Értsd: még ezt is elvennék tőlem.
És igen: a társadalom szemetét is jól tartanák - hajléktalanok, cigók, migrik - az én adómból.

Köszi, nekem ez nem kell. Ettől a fidesz is jobb.

sinus67 2018.04.09. 16:35:47

@Mérnork:
A fidesz győzelmétől függetlenül, vagy annál inkább az EU benyújtja majd a számlát azokban az ügyekben, amelyekben szabálytalanul vették igénybe az EU-s pénzeket a rokonok és haverok cégei. Az EU-t ezekben az esetekben nem fogja érdekelni elnaPolt Peti elutasító határozata a nyomotásokról. Egyszerűen vissza a lóvet akár van nyomozás, akár van migráns.
És tudod miből lesz visszaadva. Az átlagmagyarjózsi adójából, meg az tiédből és az enyémből.
Aki meg felvette jogtalanul, az vadászgat tovább, éli saját lábon az életét, lófrál a kastélyában, valamint pályázik majd a további állami beruházásokra. Legfeljebb nem az EU-sokra, ha eltiltják.
A munkáltatók meg keresgélik majd tovább a szakembereket Taktaharkány-alsón és Magyargödrös-felsőn!
És a diagnosztikai várólistára felvett nép térkőre emeli Viktorunkat, hogy láthajátok Ő az, aki megmentett a migránsoktól.

nemecsekerno_007 2018.04.09. 16:36:00

@Balango: Ez telitalálat amit írtál :)

Kivlov 2018.04.09. 16:36:02

Egy valamit áruljatok el:
Az rendben van hogy valakinek Orbánék és az működésük, intézkedéseik nem okésak. Mások a preferenciái, más az értékítélete stb.
De ki az, aki az adott kínálatból jobb lehetett volna és miért? És ki az aki képes lehet egy ország vezetésére? Olyan név nem volt a kínálatban, aki e két válaszainak metszetében lett volna. Többek között ezért is maradt a fityisz...

Parajpuding 2018.04.09. 16:36:06

Számomra eddig sem volt kérdés, hogy Európa egyik leghitványabb nemzete a magyar.

BaitHrunner 2018.04.09. 16:36:14

@Boar.:
Közmunkások baszki...
Minden második ember a FIDESZ-re szavazott. Az összes nyugati nagyvárost is, ahol a munkabélküliség mint olyan nem is létezik, simán behúzták Orbánék.

Jelentéktelen Hangya 2018.04.09. 16:36:23

Hakapeszi Miki megmondta a tutit megint.

Mint a múltkor is: "Viktor már csak politikai hulla"

mentalisdeficit.blog.hu/2014/12/04/viktor_mar_csak_politikai_hulla

Én ennyi év után már lehet, hogy elgondolkodnék azon, mi lehet az oka, hogy a valóság következetesen az ellenkezőjét mutatja annak, amit a blogomra írogatok.

Sir Galahad 2018.04.09. 16:36:28

Többször leírtam már: a baloldalnak tudomásul kellene venni, hogy a többség nem akar migránsokat. Le lehet ezért bunkózni az embereket magas lóról, de attól még továbbra sem akarnak, sőt mérgükben narancsszínűre festik az egész országot. Ott kezdődne az épkézláb ellenzék felépítése, hogy észosztás helyett megkérdeznék, mit szeretnének a választóik és elgondolkoznának rajta. Mert ne legyen kétséges, a Fidesz ezt a választást a migráció témájával nyerte meg, és jóval több embert tudott vele urnához vinni, mint a törzstábora.

barli 2018.04.09. 16:36:40

A migráncskampány azért jött be, mert az elején elcseszte a baloldal a kommunikációt, utána meg már nek tudtak (nem is akartak) kijönni belőle (hogy kapjanak pénzt nyugatról).
Nem kell mindent ellenezni, amit a Fidesz kitalál. Főleg akkor nem, ha a nép azt helyesli. Ja meg ki kellett volna végre rúgni a gyúrcsánt és nem kicsinálni Botkát. Ennyi.
2022-re is ez lenne a tippem nekik.

Luc Mandelor 2018.04.09. 16:36:46

@ekat: A cikkíró nem hülyézett le senkit. Idézek: "Nincs mese, átlagmagyarjózsi éhen halhat, hülyére vehetik, elég elterjeszteni a faluban, hogy jönnek az arabok, meg hogy ha nem Fidesz nyer, elveszik a segélyt és a családi pótlékot, már húzza az ikszet a Fideszre. Végül is nem túl bonyolult ez, semmi más nem számít. "
Éppen a fidesz nézi hülyének ezeket az embereket, fenyegeti és megrémiszti őket, és aláz meg mindenki azzal, hogy zsarol. Mert valljuk be: ez ment mindenhol. Pista, ha nem Fidesz Marcsira szavazol, holnaptól nem söpörheted az utcát havi 47k nettóért. Vagy segély se lesz. Éppen az a rémísztő, hogy a magyar falvak nagy részében ilyen állapotok uralkodnak még mindig....Félreértettétek a mondanivalót.

sinus67 2018.04.09. 16:36:52

@Balango:
Nem a Tállait és nem a Kósát választotta a nép, hanem a fidesz jelöltjét. Az pedig óriási különbség.
Azt pedig nyugodtan kilehet jelenteni, hogy a migránsoktól (helyenként a közmunka elvesztésétől) való félelem oda vezet, hogy egy tuskó, féleszű tolvaj is bejut a parlamentbe csak azért, mert STOP! És nem azért mert eddig is sok jót és értékeset tett le az asztalra a válaszóiért!
Mert a fidesz kampánya nem arról szólt, hogy itt minden f@sza. Ilyen plakát nem volt kiragasztva!
Ez nem azt a szavazót minősíti, aki ezt szóvá teszi és nem a féleszűre, és/vagy a tolvajra szavaz.

efi 2018.04.09. 16:36:56

2 típus szavazott a fideszre:
1. aki belőlük él
2. aki ostoba.
Ki-ki eldöntheti melyik típusba tartozik. Normális ember nem szavaz ugyanis olyanra, aki gátlástalanul lop, hazudik, de legfőképpen engem, mint választót hülyének néz. Mindezt röhögve. A legtöbb helyen azt se tudták ki a jelöltjük, ha a fidesz egy hokedlit indít azzal is nyer. Tele van az ország Emőkékkel és Gáborokkal. Vagyis selejtekkel.

2018.04.09. 16:37:01

@okostojas007:
Le kellett csorgatni a muzulmánoktól, és a muzulmán jogtól a saríatól való zsigeri félelmét az egyszerű nép szívébe, mert a saría a lopást kézlevágással bünteti!
Nem lehet még páleszt iszogatni sem, a borocskának is annyi, mert tilos az alkohol.
És még az öregasszonyoknak is jobban állna a csador, mert ápol és eltakar. ;)

high up! 2018.04.09. 16:37:14

Há emberek, esztet mondtam már 1000 év óta: Polgári Párt meg hasonló értelmiségi tenniakarások ide vagy oda, a lényeg a végéjn mindig ugyanaz: ki lesz az Átlaghülyemagyar tagozat vezére?

Mer hát az Átlaghülyemagyar megint nagyot alkotott: ami a szeme előtt folyik, azt nem látja (az Orbáni családi bünszövetkezet felépülése, az ország potenciáljainak a leépülése pár röpke év alatt). Amit meg nem lát, attól meg 120 fokra felhevítve retteg (migránsSorostervBrüsszeliták)

Újra bebizonyosodott, hogy erre a 90%-nyi féleszü Átlaghülyemagyarjára külön kezelési terápia kell:el kell menni hozzájuk, a falusi kocsmában beszélni kell velük, rendszeresen. Nem pedig csak ülni 4 évig csendesen a Demencfalva, Mocsár utca 1-ben, oszt várni 4 évenként az áprilisi napot, hogy na kérem én vagyok itt a zellenzék, tessék rám szavazni.
Há ez nemmegy!

Ha nem tévedek, akkor a Momentum generáció fele 4 éven belül elhúz Birkanisztánból oszt akkor ez az ország akkora szellemi, társdadalmi fekete lyuk marad mint Bulgária. Oszt aki nem tudja, hogy ez milyen kilátást hoz a jövőre, az nézze meg a bulgár nyomortelepet magának.

FOLYTASSUK!

#szájbergyerek# 2018.04.09. 16:37:26

A baloldalnak talán ott kellene kezdeni a "megújulást", hogy végre balátná: a nagykörúton túl is van élet.

Aztán tudomásul kell venni, hogy még mindig többen laknak Budapesten kívül, mint belül. Majdnem négyszer annyian.

Mindig lesznek emberek, akik másképp gondolkodnak.
Azért mert valamivel nem értenek egyet veletek, más dolgokat tartanak fontosnak, még nem hülyék.

Végül valahogy eljutni odáig, hogy nem csak akkor van demokrácia, ha úgy alakul a választás, ahogy a balosok körzővel, vonalzóval megtervezték.

Akkor lesz a régi/új kormánynak normális ellenzéke.

Kezdetnek elég lenne ennyi.

2018.04.09. 16:37:30

Aki ennyire hülyének nézi a szavazókat az megérdemli, hogy a szavazók hülyének nézzék őt. Kedves Hakapeszi Miki, hülye vagy.

2018.04.09. 16:37:40

@Morpheus.: SOHA nem fog visszavonulni!
Daróczi Ágnes /cigány újságíró, szerkesztő, előadó művész, romológus/ mondja a cigányokról: "Amit a földművelő népeknél a termékenység, és a termékenység istenéhez való kapcsolat jelentett, azt a cigány közösségekben két, egymással ellentétes fogalom tölti be. Az egyik a baxt, vagyis a szerencse, a másik és ennek ellentmondó fogalom a marhime, vagy marhipe. A cigányok MINDENT képesek megtenni, hogy szerencséjük legyen."
Nem fogja "elengedni" a szerencséjét, és visszavonulni.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.04.09. 16:37:43

"A közvélemény-kutatások újra buktak"
A Medián megjósolta a kétharmadot, erre mindenki lehurrogta a ballib oldalon...

"az LMP ezt is elintézte"
Az MSZP-DK páros az összefogás helyett azon dolgozott, hogy az LMP-t gyengítsék. Aki nem győzni akar, hanem az ellenzék vezére maradni, az ne pofázzon a vereség után...

megvagyhadnagy 2018.04.09. 16:37:53

"Nincs mese, átlagmagyarjózsi éhen halhat, hülyére vehetik, elég elterjeszteni a faluban, hogy jönnek az arabok, meg hogy ha nem Fidesz nyer, elveszik a segélyt és a családi pótlékot, már húzza az ikszet a Fideszre."
Tudod, az átlagmagyarjózsi nagyrészt nem falun él, de ha ott is él, akkor is valemelyik városban, vagy környékén dolgozik. Tudod, az átlagmagyarjózsi-nak van családja, két gyereke, alkalmazotti státsuzban dolgozik. Tudod, ezeket az átlagmagyarjózsikat támogartja a mostani a kormány. Azokat akik dolgoznak és becsülettel szeretnékl a gyerekeiket felnevelni. Nem pedig az átlaggazsit, aki megélhetési mennyiégben szüli a gyerekeket. Akik aztén se tenulni, se dolgozni nem akarnak.
És le kellene szállni a magas lóról. Vagyis inkább nem visszaszállni, ah már most lelöktek benneteket róla.

Schulteisz az ikrek 2018.04.09. 16:37:59

@Balango: Elege van a népnek? A népnek nem lehet elég, nem áll módjában elegének lenni. A vidéki Magyarországon, ahol az önkormányzat volt a legnagyobb foglalkoztató? Jött a közmunkaprogram, és mindenkit kirúgtak, majd másnap felvették feleannyiért, munkavállalói jogok nélkül közmunkásnak. Ezt követően tudatták velük, hogy a migráns áradatot csak közmunkásként tudják megállítani, mert akkor lesz náluk úgyis kapa, und kasza. Ja és nem árt ha tudják, hogy ha az ellenzék nyer, akkor április 9-től nem lesz közmunka, és még azt a kis pénzt se kapják meg, mint eddig. Felülbírálom magam, amit fenn írtam. Ezek után tényleg lehet elege a népnek.

kekex 2018.04.09. 17:15:05

@zenitó:
Nem tűnt fel, hogy a gazdag budai kerületekben - ahol azért internetet politikaolvasásra is használók élnek - bukott a fidesz? Míg ellenben a szabolcsi végeken 80 %-ot szerzett a legszegényebbektől? A tények makacs dolgok, és sajnos megalapozzák a posztban írtakat.Ha elkerülte volna a figyelmedet:
"Nincs mese, átlagmagyarjózsi éhen halhat, hülyére vehetik, elég elterjeszteni a faluban, hogy jönnek az arabok, meg hogy ha nem Fidesz nyer, elveszik a segélyt és a családi pótlékot, már húzza az ikszet a Fideszre."

N. Barbie 2018.04.09. 17:15:18

@Sir Galahad: Eleg mar az elmondottak kiforgatasabol, lattunk belole eleget a fidesz kanalais mediajaban az utobbi evekben es a kampanyban meg fullba.
Senki nem mondta, hogy azert bunko a fidesz-szavazo, mert nem akar migriket.
Hanem azert, mert semmi mast nem nez, birka arccal vette be mind a hiszteriazas szintjere jaratott migransriogatast. Es ellenvetes nelkul beveszi a partja hazudozasait.
Mint peldaul, hogy maradjunk akkor a migrikerdesnel, hogy az egesz ellenzek lebontana a keritest. Ami kozrohej kamu. Raadasul meg a Jobbik-ot is belemosta a hazugsaggyar, holott toluk lopta a fidesz az egesz otletet.
Vagy hogy ellenvetes nelkul bevette a fidesz bargyu, faek egyszerusegu hazugsagat, hogy akik nem ok, az kerem mind soros ugynok.
Vagy hogy a csak napvilagott latott korrupcios ugyeket meg helyi szinten sem buntettek, nemhogy orszagosan, ezzel kvazi felhatalmazva oket a meg tobb lopasra.
Hogy az allitolagos utolerhetetlenul nagyszeru orban kormanyzas alatt akkor miert huzott el mellettunk az osszes kornyezo orszag?
Hogy megvalaszt olyanokat, akik 8 ev kormanyzasi ido utan semmilyen sajat eredmennyel nem tudtak kampanyolni, csak EU altal finanszirozott beruhazasok sajat sikernek eladasaval?
Hogy az eg vilagon semmi kiemelkedo eredmenyt elerni nem kepes kormanyt harmadjara is megvalasztja.
Hogy kap 10e bozsi utalvanyt valasztas elott es ragyogo arccal megy szavazni a "jotevojere"
Hogy minel tobbet lop a partja, de azok csak tekernek megegyet a migririadozas hangerejen, es az eleg is neki, nincs tobb kerdes.
Hogy ha mar a migrik ellen van, arra nem veszi a faradsagot, hogy akkor nez olyan partot, ami szinten ellene van, de a kezuk tiszta.

Es a sor estig folytathato.
Na ezert idiota birka mind, nem kell a migranstemara felhuzni, az csak egy.

Jorgos Vadefakisz 2018.04.09. 17:15:39

A poszt klafa, de azt miből vetted, hogy nem működött a taktikai szavazás? Budapesten pl. elég jól bejött, bár ott sem volt tökéletes. Vidéken meg szinte nem létezett. Kösz, Schiffer, te barom!

Ma Baker 2018.04.09. 17:16:17

Most tényleg megint ezt kell olvasni napokig, hogy a bukott ballib oldal a választókat hibáztatja a katasztrofális eredmény miatt?!
Elárulom nektek kedves ballibkéim, hogy az a baj veletek, hogy ti vagytok a másfél bites bunkók.
Az egybitestől csak annyival vagytok felkapaszkodottabbak, hogy naponta szántok 10 percet a reggeli kómázás közben és ebéd után a "tájékozódásra".
Ami abban merül ki, hogy az index/444 főoldalon vagy a fészbúkon gördítetek 1-et, kiválasztjátok a napi legszaftosabb sztorit, elolvassátok az első 5 sort, aztis csak azért hogy napközben legyen min csámcsogni a kolegákkal/haverokkal. És ezzel a kifejezetten alacsony tájékozottsági teljesítménnyel meg is van a közös nevező az egész napi röfögéshez.
Arra már SOSEM veszitek a fáradtságot, hogy bárhol utánanézzetek a sztori azon részének amit nem ír le a ballib média.
Így váltok ti a féligazságok, a fake news-ok és aljas hazugságok LEGHANGOSABB és LEGÖNELÉGÜLTEBB harsogóivá.

Nálatok már azok az egybites gondolkodásúak is jobbak, akik nem foglalkoznak a hírekkel, mert legalább ők nem terjesztenek mérgező propagandát.
Persze ha a másik oldal teszi ugyanezt, akkor jogféltő, hivatásos rettegő és érzékenyítő szervezetek hamis sirámaira támaszkodva KIREKESZTETEK mindenkit a beszédtérből, aki nem ért veletek egyet.
Így zárjátok be magatokat egyfajta szivárványszínű gyűlöletszarkofágba, amit ti a tolerancia és a nyitottság netovábbjának interpretáltok kifelé.

Csináljátok csak, a történelem ismétli önmagát, így a nemzeti oldalnak csak könnyebb!

élveteg 2018.04.09. 17:16:39

Na ha én megfelelek átlagmagyarnak ( piaci munkahelyen melózom mint mnkás ) nekem most emelte a cég a fizetésemet 15 százalékkal meg ebben az évben még lesz egy 5-7 százalékos emelés Namost ha fidesz végre fogja magát és leviszi az szja 9 re meg jövőre meg a jövő évben levő fizetésemelést számítva akkor az én fizetés 2019 ben ilyenkor több lesz mint 1000 euró ( Ez heti 5 munkanap hétfőtől péntekig napi nyol óra ) erre a fizetésre jön a 360 ezer forint cafatéria 13 .havi fizetés meg az éves teljesítménybónus namost én ezt hasonlítom össze azzal amikor melósként 10-12 éve szarér húgyér dolgoztatták itt az embert a csodálatos balloldali kormány alatt

Visceroid 2018.04.09. 17:16:51

@Mérnork: "Mert pl. annyi az állásajánlat, hogy a munkáltatók szinte harcolnak a kegyeiért és válogathat közöttük, már messze nem minimálbérért, mint anno és nem vágják a képébe, hogy ha nem tetszik a rengeteg fizetetlen túlóra, akkor el lehet menni. "

Remélem ezt szabad ég alatt írtad, mert különben életveszély amit csinálsz (a plafon meg a szakadás, tudod)! Több ilyen kommented is van?

Boar. 2018.04.09. 17:16:59

@Trackers: Mert most jobba devizahitelt nyögni, igaz? Épp a dupláját fizetik mint szerződéskötéskor de kurvára meg vannak mentve. Aki felvette a hitelt 2006-ban és azóta fizeti, annak ma nagyjából ugyanannyi a tartozása mint a hitelfelvételkor. A devizahiteleseknek amúgy is jól jött a forint bedöntése a 2010-es kormányváltás után...a fiúkák egy kis shortolásért magyarok százezreivel basztak ki...

efi 2018.04.09. 18:51:22

@élveteg:
Azt megvan ugye, hogy NEM az állam határozza meg a béreket? És az, hogy az SZJA-n annál többet nyert valaki, minél gazdagabb volt? És hogy az így keletkezett lyukat te pótoltad a magánnyugdíjad államosításával. Hogy úgy b.sztak át, hogy ezt te közben nem is vetted észre, sőt tapsoltál neki? Miközben a síkhülye maffiózó barátaid szarrá keresik magukat a Parlamentbe, meg az ilyen-olyan törvénytelen üzleteikkel. És hogy a magadfajtátokon röhög a Timcsike, meg a Hóbagoly a tenyerébe? Na és 1000 euros fizu? 2019-ben csak ráadásul? Hát azzal kitörölheted.
Ti wazze tényleg ennyire csőlátásúak vagytok?

Sir Gombóc 2018.04.09. 18:51:33

@Kivlov: "Egyáltalán van még olyan naiv ember ebben az országban, aki elhinne bármelyik politkusnak is bármilyen ígéretét a nagy elqró óta??? "

olyan 2 és fél millió bizonyítottan van.

Kunhalmi Ágnest megkurnám de nem szavaznék rá 2018.04.09. 18:51:39

"Kiderült, hogy a migránsoktól rettegőket sikerült mozgósítani."

Hat a tobbseg nem akar iszlam orszagban elni. Az ellenzek kitalalta maganak, hogy magyarorszagot iszlamizalni kell, de erre nem voltak vevok a magyarok.
Az evi 1 millio arab idekoltoztetese sem jott be, akikkel nyerni akartak.

mh1973 2018.04.09. 18:51:43

@élveteg: uazért 200 km-rel nyugatra 3x pénz jár, az szja-t meg csak álmodtad nem fogják levinni, mert akkor évi 400 mrd kiesik a kasszából, amit inkább ellopnak.

Poroszka ló 2018.04.09. 18:53:14

Á, szóval a budapöstiek az értelmiség, a vidékiek meg mind ostoba parasztok! Köszönöm minden vidéki sorstársam nevében, hogy feltártad előttünk milyen ostobák is vagyunk mi. Hiszen mi birkák vagyunk, akiknek nincs önálló gondolatuk, csak legyen mit rágcsálni és már boldog az életünk és ha levágnak bennünket ahhoz is boldogan bégetünk. Mily egyszerű élet a miénk, de nekünk való, hisz mi vidékiek oly együgyűek vagyunk - ellentétben veletek, pösti lángelmékkel.

De hogy bégessek ide valami meglepőt: képzeld el pösti értelmiségi Atyaúristen barátom, én egy kis faluban nőttem fel, majd egy eldugott kis tanyán az Alföldön. Képzeld el, elvégeztem egy műszaki egyetemet egy vidéki nagyvárosban (tudom, nem pösti és ezért alig ér valamit) és az elmúlt években minden nap látok 3-4 új állásajánlatot a pályámon. Ha végigpörgetem az álláshirdető oldalakat, tele van lehetőségekkel és olyan széles a kínálat, hogy mindenki találhat a számára megfelelőt. Képzeld el, azt látom, hogy a környező települések boltjainak ajtaján ki vannak ragasztva a munkát kínáló hirdetések. És képzeld el, ma is találkoztam több jó fizikumú, munkaképes emberrel, akik az utcán kéregettek pár száz Forintot. Képzeld el, most is tele vannak a kocsmák, most is valaki épp fizet egy dohányboltban, most is van egy halom ember, aki a kölkének a ruháját nem mossa ki, de okostelefonnal a kezében megy be valamelyik mobilszolgáltatóhoz. Képzeld el, a nagymamám 85 éves létére 28 ezer Forint nyugdíjat kap a mai napig, úgy hogy egész életét végigdolgozta, csakhogy otthon a földeken - mégis megvan mindene, két folyószámlája van a bankban. Próbáld megérteni, hogy szegények mindig lesznek, mert mindig lesz olyan aki meg sem próbál tenni a boldogulásáért, hiába van rá meg minden lehetősége. Ezért hibáztatni bármelyik kormányt szimpla baromság.
Képzeld el, mindig lesz olyan kormány, amelyik lop, csal, hazudik. Tán elfelejtetted a múltat és az MSZP-t? Attól még, hogy más pártnév alatt indulnak, nem változott semmi: ugyanúgy loptak ők is, ugyanúgy csaltak, ugyanúgy hazudtak az emberek képébe. A különbség csak annyi, hogy a Fidesz legalább valamit csinál is mellette.
Képzeld el, itt vidéken, egy kis tanyán is élnek olyan paraszt emberek, akik nagyon unják a Sorosozást, a migránsokat, stb. Képzeld el, sokkal jobban szerettem volna hallani érdemi programokról, vitákról, bármi másról. De ez van, most erre volt kihegyezve a kampány. Meg is érdemelt volna érte egy kisebb pofont a Fidesz, de mindettől függetlenül áruld el nekem, miért lett volna jobb egy olyan kormány, amely 6-7 pártból áll, legalább a fele gyűlöli egymást, semmiben sem tudnak megegyezni azon kívül, hogy utálják a Fideszt és a képviselőik fele nagyobb csaló, asszonyverő, bűnöző mint a kormánypártok legrosszabbjai? Akármilyen semmirevaló is volt a Fidesz kampánya, akármennyire unalmas és semmitmondó ez a migrációs kampány, attól még a Fidesz-KDNP volt az a kormány, amelyik alatt újra lehet válogatni a munkák közül, újra lehet annyit keresni, hogy pár éven belül legalább egy lakás ára összejöjjön (nem fent Pöstön, 50-60 milliókért) és újra gondolkodjon egy pár 2-3 gyerekben. Márpedig ha ezekre van lehetőség, akkor olyan nagy baj nincs ma Magyarországon.

u.i.: Nem is értem, miért nem az az ellenzék kormányoz, amely már hajnalban elkezdte egymást szétcincálni...

Egy ostoba vidéki birka.

mh1973 2018.04.09. 18:53:25

@megvagyhadnagy: ezt ne próbáld meg nekem bemesélni, mert itt vagyok 2 gyerekkel és rajtra készen mert ilyen moráláis közegben nem vagyok őket hajlandó felnevelni, itt csak egy dolgot tanulhatnak meg, tehetség és szorgalom kevésbé számít, itt csili-vili életet csak hazug, csaló, tolvaj politikusok élhetnek, egy tehetséges versenyszférában dolgozó ember apránként lépdelhet, de sosem lesz palotája.
A kisebbik baj, hogy hazudsz, mert 2002-2010 között sem voltak a rendszer kegyeltje mégis boldogultam, az alkalmazotti meló mellett vállalkoztam is és minden rendben ment. Aztán jöttek az ámokfutó tolvajok, minden piacot letartoltak a csókosok és emberek százezrei buktak sokat. Most van munkánk, de az árak elszálltak a közélet meg két bites lett, soros-soros-soros és ezalatt évi ezer milliárdot lopnak el.

Sir Gombóc 2018.04.09. 18:53:34

@zenitó: a gazdag budai kerületekben épphogy szavazókat bukott el a fidesz, nem tarolt.

mh1973 2018.04.09. 18:53:42

@Trackers: hazudsz, még 200e bruttónál is járt az adójóváírás, a rendszerben még mindig emberek százezrei vannak akik ezen összeg körül keresnek most is és akkor is alatt voltak és havi 5e nettót buknak immáron 7 éve, plusz soroljam még a különadókat és áthárított adókat???

2018.04.09. 18:53:47

@élveteg: az, hogy most épp fut a szekér, annak SEMMI köze a fideszhez, na látod ezért vagy te átlagjózska. Majd ha a német autógyárak úgy döntenek, hogy nem kell több kocsi, akkor meg jön a sírásrívás. Vicces gyerek vagy, képzeld, mindenki többet keres, mint 20 éve, majd a következő válságnál látszik meg, mit produkál a vezéred, jelenleg csak annyit, hogy lassan románia is lehagy minket. Apropó, a szlovákok már 600.000-nél sztrájkolnak több bérért, szóval lehet ezt jól is csinálni, nem csak úgy, ahogy vezéred.

Mankel 2018.04.09. 18:53:57

@élveteg:
Pont ezen dolgok elvesztése miatt fogod utálni őket a következő gazdasági világválság alatt. Én a helyedben tartalékolnék, mert előbb-utóbb jön a hét szűk esztendő is (amúgy gratula a zsetonhoz). Igazából a fizetésedért hálás lehetsz Gyurcsánynak is, mert ő nem kis szeletet űzött el abból a rétegből aki most a konkurenciád lenne a munkaerő piacon és akik miatt perpill könyörögni kell, a szalagmunkásnak is. Nem Viktornak köszönheted a nagy zsét, hanem annak kb 4-6 000 ezer embernek akik kivándoroltak külföldre.

2018.04.09. 18:54:05

@funivia: ugyan, minden fideszes büszke arra, hogy lop a gazdi.. ha rajtuk múlna, még ki is plakátolnák, hogy "büszkén lopunk, ha nem lopsz, annyit is érsz". Erre szokta mondani a sok fideszes, hogy ügyesek. No comment.

teéjesenmindegy 2018.04.09. 18:54:07

@kekex: És Győr? Ahol annyi a mérnök, mint égen a csillag, hogyhogy 65% fidesz?

2018.04.09. 18:54:13

@teéjesenmindegy: ne röhögtess.. a fideszen kívül az összes pártnak volt programja. csak a fidesz rájött, hogy ahhoz is hülye a magyar, hogy 10 mondatot elolvasson, elég neki egy szó is. Nem véletlen a demens idősek és a 8 általánost végzett vidékiek voltak a célközönség.

teéjesenmindegy 2018.04.09. 18:54:16

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
Igazad van! Szar a nép, váltsátok le a népet először

Mankel 2018.04.09. 18:54:22

Az hogy Orbán Viktor nyer az senkit nem lephetett meg, és bár marhára nem örülök 2/3-nak, de reményeim szerint átrendezi végre az ellenzéket. Miért nem zavar annyira a 2/3-mad?
- Elsősorban amit akartak már többé-kevésbé behúztak és megváltoztattak/átvették a hatalmat. A média a fölény az övék, a gazdasági fölény az övék, és alkotmányban is megváltoztatták a fontosabb dolgokat, és semmire se mennek vele, amikor az MSZP-SZDSZ volt hasonló helyzetben az sem mentette meg őket. A következő gazdasági válság úgy is elmossa a Fideszt. Márpedig lesz válság.
- Az EU-ból nem lépnek ki, mert azonnal nem érünk semmit Putyinnak ha kilépünk.
- A választást nem szüntetik meg, mert kidobnak az EU-ból (lásd eggyel feljebb).
Miért jó a az ellenzék ilyen arányú elveretése?
- Reményeim szerint az MSZP belepusztul ebbe a zakóba, (azt sajnálom, hogy a DK megerősödött) mert amíg az a döntés, hogy GYurcsány+exkomcsi Mszp, ezt az összevetést Orbán Viktor mindig ki fogja állni. Plusz olyan szinten inkompetesek, mintha a Megye 1-s csapattal akarnának NB1-ben játszani.
- A momentum párt maradt, így ha találnak pár ügyet (mint a NOLIMPIA) maguknak a következő választáson márt be fognak jutni a Parlamentbe. Nem árt a vérfrissítés.
- A kutyák is működhetnek, ők súlytalanok csak simán kedvelem őket. Szerintem viccesek.
- A jobbik kapott egy megerősítést, hogy hajrá néppártosodás, ha ügyesek benavigálják magukat jobb középre a Fidesz régi helyére és értelmezhető alternatívát nyújthatnak.
-Az LMP is erősödött ők liberálisból, helyezkednek balközépre a MSZP korábbi helyére. Még egy értelmezhető alternatíva.

2018.04.09. 18:54:47

@high up!: Az ex komcsi orszagok kozul nalunk a legalacsonyabb a kivandirlas aranya, csak szolok. Szoval nem kell attol tartani, hogy kiurul az orszag...

2018.04.09. 18:54:55

Hát ha csak annyit kell mondani a népnek, hogy jönnek a migráncsok, akkor a baloldal miért állt bele az ellenkezőjébe?!

Azért mert 8-10 éve az a programjum, hogy amit Orbán mond, annak ők a homlokegyenest ellenkezőjét állítják, akkor is, ha azt mondja, hogy az ég kék. Hát ez a stratégia nem működik, az Orbáné - bár nem túl tudományos - de az meg igen. Ennyi.

N. Barbie 2018.04.09. 18:55:01

@Ma Baker: Aranyos, mikor ezt az mondja, aki partjanak kampanya kizarolag az ellenzek lejaratasarol, a legkeptelenebb hazudozasokrol szolt. Akiknel gozerovel ment a propaganda, hogy aki nem a fidesszel van az soros ugynok.
Aki nem ert egyet a fidesszel, az mind MO vesztet akarja es migransokkal elarasztani az orszagot.
Sorolhatnam meg az 1 bites fideszes kommunikaciot.

Es ezek utan ezen part egyik kovetoje irjon olyat, hogy "Így zárjátok be magatokat egyfajta szivárványszínű gyűlöletszarkofágba", hat nincs annal viccesebb. Csak most nincs kedvem nevetni.

kekex 2018.04.09. 18:55:16

@Ma Baker:
Én egyébként elvből megnézem a hír mindkét oldalát - az már más kérdés, hogy a jobbos tálalástól sokszor émelygek. Egyszerűen nem az én értelmi szintemre lövik be. Pont ezért van lesújtó véleményem azokról, akik ezeket böfögik vissza, mint "magánvéleményt"
Ennél már csak a szemmel láthatólag írni-olvasni tudó, a nyertessége magasságából a veszteseket lenéző pojácáktól fordul fel a gyomrom. Pl tőled.
Mert azonnal beugrik a Luuujza, meg az "azt írta az újság".
Ezzel együtt az nagy találmány volt, hogy a balos és némileg értelmes városi népességhez gondosan hozzápakoltak jó néhány falut MINDENÜTT az országban - kivéve persze Budapestet, ahol a nagyság miatt ez nem sikerült. Nem is nyertwk ítt a legtöbb helyen!

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.04.09. 18:55:24

@efi: szerintem van egy harmadik típus is. Amelyik nem ostoba, csak rendkívül tájékozatlan. Pl.: Azért szavazok a Fideszre, mert azok nem kommunisták! (He-he-he)

kekex 2018.04.09. 18:55:27

@Ma Baker:
Már elnézést, de kikérem magamnak, hogy Ti lennétek a nemzeti oldal! Akik nem is törődnek a legszegényebb 3 millióval, akik kizárnátok a cigányságot az országból (és/vagy az életből is)
Akik szarnak rá, hogy milyen a nemzetközi megítélésünk (már persze a náculó radikálisokon kívül) Akik az ország pénzéből veszitek a szavazatokat a külhoniaktól - megint velük lett a kétharmad.
Egy frászt. A nemzet mi vagyunk, akik képesek a qurmányos agymosáson túl is elolvasni és értelmezni tényeket és folyamatokat. Akik jelenleg röstellik, hogy egy megvezethető GYÁVA, rettegő néppel kell osztozni azt országon. Márpedig "gyáva népnek nincs hazája!"

kekex 2018.04.09. 18:55:31

@megvagyhadnagy:
Senki sem tagadja, hogy van a fidesznek 1 millió nyertese. Nem is őket hívjuk átlagjózsinak, hanem azt a 1,5 milliót (családdal minimum 3 milliót) amelyik nyomorog, aki vesztese a jobbos kormányzásnak - és mégis rájuk szavaz.
Mert az ingyenesen elérhető kormánymédiákból ugyanaz az agymosás ömlik rá.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 18:55:34

Így van, Magyarország 50%-a iszonyatosan hülye, mert elhitte, hogy az a nagy veszély, hogy jönnek a migránsok, és megerőszakolják asszonyainkat.

Na most ahhoz, hogy ezek a sík hülyék felocsúdjanak, sajnos Magyarországnak előbb kurva nagyot kell szívni. EZ van. Magyarországnak a náci Németország szintjén kell tanulnia a saját hibájából, amit most elkövetett. Drága lesz.

bzsoa 2018.04.09. 18:55:40

@N. Barbie: FIDESZ-re nem csak a félrevezetett átlagjózsik szavaztak:
1. Vannak az országban nem is kevesen akik zsíros jól fizető ugyanakkor kevés valódi felelősséggel is járó állami pozícióban dolgoznak és pontosan tudták hogyha veszít a FIDESZ akkor őket rövid időn belül lapátra teszik. Ezért aztán mozgósították egész családjukat a migráns duma nem igazán érdekelte őket akkor is FIDESZ-re szavaznak ha egy muzulmán sem akarna Európába jönni.
2. Vannak olyanok is akiknek valóban magyar fejlődő vállalkozásokban dolgoznak és jól keresnek és nem akarták azt a kockázatot felvállalni hogy mi lesz ha nyer az ellenzék.(Anarchia, jönnek megint a külföldi multik stb.)
3. Átfedéssel az előző két pontban felsoroltakkal együtt vannak olyanok is szép számmal akik az adóváltozásoknak köszönhetően(is) sokkal többet visznek haza a borítékban és mivel több ellenzéki párt is jelezte hogy visszaállítják a magasabb adókulcsokat a jobban keresőknek ez kellő motiváció volt arra hogy maradjon a FIDESZ
4. Igen valóban vannak a hívők akik tehet bármit OV rá fognak szavazni akár van migráns akár nincs
5. Utoljára hagytam az átlagjózsikat ők nem tipikus FIDESZ szavazók őrájuk valóban hatott a migránskampány ezek valóban egyszerűbben gondolkodó emberek akiknek jelentős részét nem is érdekli a politika de a naponta tolt migráns hírekkel (melyik migráns kit hogyan hányszor erőszakolt meg, gyilkolt meg, stb.) sikerült mozgósítani őket. Ez egyébként az ellenzék hibája is mert valóban nem volt egyértelmű és világos hogy mi lett volna a politikájuk migránskérdésben ha esetleg nyernek, ők csak és kizárólag azzal akartak mozgósítani hogy OV tolvaj, meg "Pénztáros" Lőrinc az ő strómanja, korrupció ez most kevés volt. Nyilván a média túlsúly is számított de sikerült már azért ebben az országban is média túlsúly ellenében győzni szóval nem lett volna ez lehetetlen egy hiteles és szavahihető egységes ellenzék megverhette volna OV-t még így is, de így hogy egymást is "nyírták" esélyük sem volt.

N. Barbie 2018.04.09. 18:55:46

Egyebkent nem kell tulragozni ezt az ujabb nyerest.
Ennyit jelent az ha 8 eve az osszelopott penzbol felvasarolt mediadbol csak a te uszitasod, az ellenfeleid lejaratasa es roluk valo aljas hazudozas, a sajat alaptalan sikerpropagandad jut el a valasztokhoz.
Hogy is tudnanak igy megfontolt, felelos dontest hozni?
Kulonosen videken, ahogy az eredmeny is mutatja. Mari neni benyomja az M1et, ahogy szokta es azt hallja 8 eve, amit a fidesz akar. Nem csoda, hogy ennyi ido utan el is hisz mindent.

El kell ismerni, jol merte fel a fidesz anno, hogy a lopott penzbol eloszor a mediat kell felvasarolni, az garancia a tomegek manipulalasara, ott aztan lehet nyomatni a hazudozast, ha majdnem minden media a tied, kicsi az eselye, hogy Mari neni mas allaspontot is halljon.

Igazi jo kommunista tempot nyomat a fidesz mar sokadik eve, sztalin vagy kadar is kezet csokolna neki.

cabeza 2018.04.09. 19:06:18

Az a vicc a Sorosozassal is, hogy ha Soros tenyleg bele akart volna nyulni orban levesebe, lazan megtehette volna a dollarmilliardjaival, kapcsolataival, hatalmaval ugy, hogy orban masnap az utcan fog keregetni kenyerre.

Ehelyett csak par civil szervezetnek ad penz, hogy picit novelje az eletminoseget a hatranyosabb magyar emberek szamara.

De annyira irdatlanul nem gondolkoznak joparan es ugy beszopjak, hogy azt az osszes volt es jelenlegi diktator megtapsolna.

Boar. 2018.04.09. 19:06:29

@BaitHrunner: Az "összes nyugati nagyvárost" meg a választókerületben található falvakat, tele cigánnyal meg ingyenélő lumpenekkel.

Boar. 2018.04.09. 19:06:31

@N. Barbie: Lopott pénzből médiát vásárolni aztán az adófizetők pénzéből kampányolni a "köz" médiában, ugyancsak az adófizetők pénzéből alamizsnát osztogatni azoknak, akik többek között a fidesz tevékenysége miatt vannak olyan szar helyzetben, hogy a párezer forint is számít...

simonpali 2018.04.09. 19:36:41

Ezek szerint úgy gondolod, hogy Újpest, Angyalföld, Pesterzsébet stb lakótelepein csupa " átlagmagyaralberteinstein" lakik? Egyébként a riogatást, rettegtetést nem a Fidesz találta ki.Nézzük csak: a ballib társaság kezdte a 90es évek elején. Rettegtek Antall horthysta restaurációjától,majd annak halála után Csurka vasárnapi rádiós jegyzetei voltak a rettegés tárgyai. Utána féltek egy kicsit Szabó Alberttol,Bácsfy Dianától.Majd következett Torgyán Józsi bácsi féregirtós beszéde,amitől aztán tényleg cudarul meg lehetett ijedni.98 után rettegésük tárgyaként megjelent maga a megtestesült Patásördög, aki azóta is az első helyet foglalja el a rettegtetők között. A 2000es évek eleje már a 23 millió romántól illetve később a határon túli magyaroktól történő páni félelemmel telt.Bocs, de itt most meguntam a felsorolást.Ugye fáj, hogy visszanyalt a fagyi? Gyere, mesélj! ;)

2018.04.09. 19:36:48

@Mankel: "Elsősorban amit akartak már többé-kevésbé behúztak és megváltoztattak/átvették a hatalmat. "
ezt csak hiszed :) figyelj majd, mi jön most. Olyan messze fogunk kerülni a demokráciától, mint törökország.

A biztos utas 2018.04.09. 19:36:55

@Netuddki.: Talan az ellenzek ha mondott volna valamit arrol, mihez akar kezdeni a migransokkal. Ha mar ez volt az egyetlen tema, amire ki volt hegyezve minden. De kerultek a temat, ez meg mar onmagaban is ijeszto volt, szerintem mindenkinek, aki latott mar mostanaban nyugat-europai nagyvarost, fejkendos asszonyok tomegeivel.

Pöff 2018.04.09. 20:04:56

@Mérnork:

nem mondom, hogy nincs javulás e téren, sőt...
De hogy ez a fidesz pozitív hatására lenne az nagyon erős túlzás..
Ellenben eszméletlenül sokan mentek külföldre dolgozni...ez alatt azt is érteni kel, hogy nem csak London meg nyugat EU-ba gyak. végleg kitelepült.(A tegnapi eredmény után fel sem fog merülni még a kételkedőkben se hogy visszajöjjön, sőt most már az egész családot viszi..nem utal haza semmit.)
Hanem olyan osztrák határhoz közeliek..akik papíron itt laknak...itt adóznak esetleg vásárolnak...de közük nincs már az országhoz.
Legalább 100-200e emberről van szó, és nem gondolom, hogy a kint tapasztalt életszínvonal ne csábítaná el őket egyszer végleg.
Lehet hogy a munkahelyek száma növekedett...de sokkal több emberrel leürült a rendszer.
Lófaszra nincs ember.
Persze lehet így is értékelni, hogy a legalja alkalmatlan cigányt is felveszik. Vagy olyan kókány munkát végző szakbarbárok öntik el a piacot, hogy arra nincsenek szavak.
És ne áltasd magad abban hogy " és nem vágják a képébe, hogy ha nem tetszik a rengeteg fizetetlen túlóra, akkor el lehet menni."
óóó dehogy nem..amíg a magyar jogszabályok engedik..

efi 2018.04.09. 20:06:12

@Kunhalmi Ágnest megkurnám de nem szavaznék rá:
Mintapéldánya vagy az agymosott fidesz birkának.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.09. 20:16:45

@Luc Mandelor: köszönöm, pontosan.

egészen elképesztő, mennyi ostobaságot kommentelnek már megint a fideszes agyhalottak. de nem kell magatokra vegyétek az írást, nem rólatok szól. ti az információk birtokában vagytok agyhalottak, de belőletek kevés van. a választást azok döntötték el, akik nem tájékozódnak, csak benyelték, amit az aljas hazug propaganda adagolt. amit a tévében láttak, rádióban hallottak, helyi lapban olvastak. azt a riogatást, mocskot. róluk szól.

akik - noha ezerszer elmondta minden párt, hogy nem akar kerítést, senki nem akar ellenőrizetlenül migránsokat -, mégis azt szajkózzák, hogy az ellenzék akarja őket, azok a tudatos agyhalottak, hithű barmok.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.09. 20:24:11

@Brendel Mátyás: talán most először egyetértünk, kár, hogy ilyen helyzet kellett hozzá.

@Poroszka ló: Á, szóval a budapöstiek az értelmiség, a vidékiek meg mind ostoba parasztok! Köszönöm minden vidéki sorstársam nevében, hogy feltártad előttünk milyen ostobák is vagyunk mi. Hiszen mi birkák vagyunk, akiknek nincs önálló gondolatuk, csak legyen mit rágcsálni és már boldog az életünk és ha levágnak bennünket ahhoz is boldogan bégetünk. Mily egyszerű élet a miénk, de nekünk való, hisz mi vidékiek oly együgyűek vagyunk - ellentétben veletek, pösti lángelmékkel.

Semmi ilyet nem írtam, de te magad vagy a bizonyíték, hogy vidéken is vannak agyhalottak. Kár magadra venni, én csak a tényt konstatáltam, hogy a hazug gyűlöletkeltő propaganda mennyire hatásos vidéket. ezt mutatják az adatok, ez nem vélemény.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.09. 20:27:32

@Kunhalmi Ágnest megkurnám de nem szavaznék rá: íme a propagandát benyelő és azt büszkén visszaböfögő agyhalott troll, gratulálok.

@Jorgos Vadefakisz: ez jogos, valami keveset segített, de a vártnál sokkal kevesebben szavaztak át. különben kurvára nem kaptak volna 5-8 százalékot az LMP-sek, és pont ezzel lett meg a kétharmad.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.09. 20:32:37

@valaki nagyon más: a posztban nem néztem hülyének senkit, tény, hogy rengetegen benyelték a hazug propagandát.

@Nancsibacsi: na még egy, aki benyelte a propagandát, jobban tudja, hogy mit akar az ellenzék, mint ők maguk, de azért kikéri magának, ha ezért bárki hülyének nézi. vicces.

TGabi 2018.04.09. 20:34:16

Kedves Poszt - toló! :)

Már a poszt címe közönséges csúsztatás. Ugyanis az európai iszlámveszélytől jogosan tartó embereknek soha nem az arab emberekkel volt a problémája.

Hanem a politikai iszlámmal. Amely Adolf Hitler-jellegűen életveszélyes elegy. Függetlenül attól, hogy afgán, svéd, magyar, francia, dán vagy szír gyakorolja.

Korrupció pedig mindig volt. Gondoljunk pl. a szockó Szalainé Szilágyi Eleonórára. Aki ex-BKV vezérként kapott közel 400 miller végkielégítést, Miközben 30 éves kiffiának is kijárta a szociális ingyenlakást. Pedig szoci volt.

A másik: elég volt az ultraliberálisok mindenkit lenéző, gőgös attitűdjéből. Úgy látszik, sosem tanulnak. A tegnapiből se...

ekat 2018.04.09. 20:34:26

@Anna Kiraly: Nem nézek. Nem fogod elhinni, de az ember életének nem a politika a legfontosabb része, sőt. 10 évet éltem Németországban, üdítő, hogy egy német átlagember mennyire nem foglalkozik politikával. Miért is? Minden normális, minden normálisan működik.
Aki birkázza meg hülyézi a teljes másik oldalt, annak gőze nincsen semmiről, csak egy szemellenzős fanatikus.

ekat 2018.04.09. 20:35:00

@Nancsibacsi: Igen, igazad van, így van, ezeket én is látom. Meg a Rózsadombon / Szabadsághegyen élő rokonaim is. Ennek ellenére egyikünk sem szavazott a Fideszre, mert fobtosabb, hgy normális országban éljünk!
Oké, aláírom, anyagi problémákkal küzdő embernek ez csak amolyan úri huncutság.

haXXor 2018.04.09. 20:35:34

@A biztos utas: Nem döntött nálam ez semmiben, de elmesélek egy sztorit: van egy családi jóbarátunk, aki 94 óta Svédországban él. Ő évente hazajön két-három hétre az anyukájához Győrbe. Sok-sok éve irigykedve hallgattam ahogy arról a jólétről beszél ami kinn van. Egy raktárban dolgozik, valami kulimunkát de olyan bérlakásban lakik ami nálunk 200-300 között van havi szinten. Van két gyermeke, akik mindent megkaphatnak, legyen az konzol, tévé, szórakozás... tényleg bármit. Amikor itt Gyurcsány épp a szemeket lövette, náluk békesség volt és nem is tudta felfogni, hogy mi történik itthon. Tavaly nyáron volt itthon és nem hazudok, de azt mesélte, hogy a gyerekeknek már tiltva vannak területek a városban (Göteborg), a munkahelyére tévedő újhullámos bevándorlókkal folyamat nem jön ki (büdösek, nem beszélnek kb semmilyen nyelven, nem akarnak dolgozni, ilyen-olyan juttatások miatt vannak csak a raktárban, agresszívak..stb). A Svéd kormány töketlen és tényleg simogatja ezeket az embereket, a rendfenntartók meg nem mernek hozzájuk nyúlni mert pont a közeg miatt fosnak, hogy vagy Franciaország lesz a Svédekből, vagy a média szedi szét őket. Az, hogy itthon nincsenek menekültek az igazából végeredménye a Fidesz kormánynak (véleményem szerint) még ha egy része esetleg nem is akar itt maradni. Szép dolog amúgy hinni, hogy a választást ezzel az egybites üzenettel nyerte meg a Fidesz de azért érdemes egy kicsit a mélyére nézni ennek: a gazdaság, főleg 2010-hez képest brutálisan rendben van (ennek a legjobb és legelső indikátora itthon a BUX), a fiatalok lakáshoz juthatnak ha pl. vállalnak két-három gyermeket (nekem két barátom is így vett lakást), alapvetően támogatják a hazai vállalkozásokat (ezt két vállalkozással a hátam mögött írom) és most már a gazdaságpolitika is kiszámítható (pl szerintem Matolcsy egy zseni - legalábbis az MNB élén)

2018.04.09. 20:35:44

@Brendel Mátyás: akkor miért nem állt bele ebbe a baloldal? Ha egyszer ez a nyerő stratégia?

ekat 2018.04.09. 20:35:50

@barli: A Kádár népe az szerinted bók? A cím megadta, hogy hogyan kell értelmezni az irományt.

efi 2018.04.09. 20:36:08

@A biztos utas:
Miért , a fidesz mit mondott arról, hogy mit akar kezdeni az országgal? Jobban érdekelt volna, mint a hamisított/10 éves videók a qrva nagy migráncsveszélyről.
Amúgy meg 1 nap alatt egész Európában elmúlt a veszély, legalábbis a Nulla.hu (ejtsd:Origo.hu) címlapján ma már 1 ilyen cikk sincs. Jó érzés hülyének lenni?

2018.04.09. 20:36:26

@simonpali: a 23 millió román helyett már alakul az ukrán.. ha nem csak párttévét néznél, nem 1 helyen panaszkodnak, hogy magyarok helyett ukránokkal töltik fel a gyárakat.

Pöff 2018.04.09. 20:36:41

@Mérnork:

nem mondom, hogy nincs javulás e téren, sőt...
De hogy ez a fidesz pozitív hatására lenne az nagyon erős túlzás..
Ellenben eszméletlenül sokan mentek külföldre dolgozni...ez alatt azt is érteni kel, hogy nem csak London meg nyugat EU-ba gyak. végleg kitelepült.(A tegnapi eredmény után fel sem fog merülni még a kételkedőkben se hogy visszajöjjön, sőt most már az egész családot viszi..nem utal haza semmit.)
Hanem olyan osztrák határhoz közeliek..akik papíron itt laknak...itt adóznak esetleg vásárolnak...de közük nincs már az országhoz.
Legalább 100-200e emberről van szó, és nem gondolom, hogy a kint tapasztalt életszínvonal ne csábítaná el őket egyszer végleg.
Lehet hogy a munkahelyek száma növekedett...de sokkal több emberrel leürült a rendszer.
Lófaszra nincs ember.
Persze lehet így is értékelni, hogy a legalja alkalmatlan cigányt is felveszik. Vagy olyan kókány munkát végző szakbarbárok öntik el a piacot, hogy arra nincsenek szavak.
És ne áltasd magad abban hogy " és nem vágják a képébe, hogy ha nem tetszik a rengeteg fizetetlen túlóra, akkor el lehet menni."
óóó dehogy nem..amíg a magyar jogszabályok engedik..

Pöff 2018.04.09. 20:36:48

Gondoltuk, hogy nyer a fidesz...de simán benne volt hogy az emberek felébrednek és észreveszik, hogy a korrupció, a cinikus politika...esetleg a magas arány elég lesz ahhoz hogy változtassanak...
hogy legalább megszorongatja a fideszt kijön egy 49% alatti eredmény...
Ha nem is mindent ,de pár dolgot lehet változtatni
De ha nem több, legalább a 2/3 nem elsz meg

Hát nem geci..simán kopra mint 2014
Több fidesz média már délelőtt vihorászott, mekkora vesztés néz ki...
Tudták az eredményt.
Pont úgy csaltak mint 2014-ben.
Minden előre le volt játszva, hogy az IT rendszerben vagy a szavazó lapokkal csalnak valahogy, nem tudom..
De kurvára működik nekik.
Nincs ennyi fideszes az országban. Nincs!

Egyébként meg magyar matek: 48%=66%
18%-os különbség, ezt nekem ne dumálja be senki hogy ez normális.

megamedve 2018.04.09. 20:37:06

@Pepibubó: így van. Ahol sokkal több a hülye, mint a nem hülye, ott a hülyéknek kell politikát csinálni.
A hülye nem foglalkozik összetettebb dolgokkal, mert hülye.
Egyszerű dolgokat ért csak meg: jön a migráns és megeszik téged.
Ingyen TV, ingyen rádió, plakátok ezt nyomják napi 24-ben, és a hülyék a lábaid elé vetik magukat.
Egyszerű, de nagyszerű.

2018.04.09. 21:14:43

@Pöff: itt akkor lesz változás majd, mikor belázad ugyanaz az egyszerű nép, amelyiket most hülyére vették. Ha meg nem ébrednek fel, akkor vagy olyanok leszünk, mint bulgária, ahol a lakosság jó része lelépett, a maradékot meg pártvezérek terelgetik és sanyargatják.
Vagy B lehetőségként ott van a venezuelai út, ahol a totál dilettáns kormányzás mellett majd kirepülve az EU-ból megindul a hiperinfláció. Érdemes devizában félretenni. Minimum 50%-os forintleértékelés egyből garantált.

Hanyasvagy_teDiszno 2018.04.09. 21:32:53

@zord íjász: de, a nép a hibás. pontosabban igen jelentős része vagy mérhetetlenül ostoba, vagy elkötelezett.

BaitHrunner 2018.04.09. 21:33:06

@Boar.:
Olyan szinten fogalmatlan vagy, hogy az már fáj...
Dugd ki egyszer a fejedet a körúton kívülre!

Boar. 2018.04.09. 21:33:21

@haXXor: Figyelj, vége a kampányidőszaknak, már nem kell hazudnod...
A nagy gazdasági sikereidnek fele sem igaz, amúgy sem érdemes a világválság hazánkban később jelentkező hatása alatti 2010-es évet az azóta eu-s pénzekből felpumpált jelenlegivel összehasonlítani...
Támogatják a vállalkozásokat...ja...áfa emelés, eva emelése, a kft-k törzstőkéjének emelése mind-mind segítség volt a kényszervállalkozásba hajszolt embereknek...

2018.04.09. 22:04:29

@Pöff:
Azon vekegnek, hogyan lehetett a választás eredménye 2/3-ad, össze-vissza elemzik, hogy ki miért szavazhatott a "győztes" pártra.
Képzelem, milyen jól szórakoznak ezen az elemzéseken a bajnokok.
Pedig nincs meglepetés, előre tudni lehetett, hogy a választási hacacáré csak a legitimációhoz kell, a demokrácia látszatához.
Valóban ugyanúgy elcsalták a választásokat, mint 2014-ben, azt nem hittem volna, hogy lesz merszük a 2/3-ot tolni, de tévedtem, mert soha nem voltak szégyenlősek.
Mindenben csalnak, mindent kiforgatnak, mindent letolnak a torkokon, mindent a saját hasznukra manipulálnak, na majd pont egy ilyen fontos dologban nem teszik...
Ahelyett, hogy elemezgetnének, meg lemondatgatnának, talán inkább alapos vizsgálatnak kellene alávetni az egész választást.

Hanyasvagy_teDiszno 2018.04.09. 22:05:37

@Luc Mandelor: bizonyos intelligencia szint felett az embrer megtalálja azokat a csatornákat/médiumokat, ahol a tényekhez közelebb álló hírekről informálódhat. bizonyos intelligencia szint felett az ember a bevándorlás problémáját prioritás szerinti helyére tudja illeszteni magyarország top10 megoldandó kérdéseinek listáján. jelenleg 2,5millió szavazó intelligenciája sajnos ezt a szintet nem haladja meg, oder valamilyen oknál fogva elkötelezett a nerrel szemben. konklúzió: lehet itt bármennyire ütőképes ellenzék, amíg ez a 2,5m ember szavazni fog, addig ezek a top10-es problémák bizony a nyakunkon maradnak.

efi 2018.04.09. 22:50:44

Nem volt csalás, ááá:
www.valasztas.hu/dyn/pv18/szavossz/hu/M03/T004/szkjkv_009.html
Mennyit kapott fent a 4-es, lent meg a 9-es? Életszerű?

simonpali 2018.04.09. 22:50:47

@okostojas007: Ukránokon gondolom kárpátaljai magyarokat értesz te szegény, meg nem értett, kirekesztett liberális.Aztán az ukrán határvidéknél jártál e, az ottani emberekkel beszéltél e?Vagy csak a nagyon független, extra objektiv simicska tvből tájékozódtál?

Ttom2 2018.04.09. 22:50:58

@élveteg: Hadd gratuláljak a tökéletes életedhez és a "jól" fizető állásodhoz! Elárulom, hogy Tbrcz "fckn" Stvn-nek a Microsoft botrányban kb. 3 telefonjába került, hogy többet húzzon be mint Te egész életed során fogsz. Az ám a nettó órabér... De ne zavarjon, véletlenül se nézz távolabb a gépsor végénél! Habzsi dőzsi van: visszaadtak 12 ezret a gázszámlából (igaz, hogy közben 70 ezerrel többet fizettél mint kellett volna), szüleid/nagyszüleid kaptak 12 ezer erzsébet utalványt, a migráncsok meg csak csurgatják a nyálukat a kerítésen kívül...

sinus67 2018.04.09. 23:32:30

@Kunhalmi Ágnest megkurnám de nem szavaznék rá:
Az a baj, ha valaki ilyeneket ír nem tudom eldönteni, hogy valóban egy egybites fideszes, vagy csak hülyül!
Így csak halkan kérdem meg: Iszol Te rendesen?

2018.04.10. 07:52:12

@Ttom2: Az átlag szavazó azt nézi, hogy mennyi kerül a fizetési "borítékba" (számlára).

2010-ben havi bruttó 300.000 -ből kb. 169e került átutalásra, 2018-ban meg 199.000 + ha gyerekek vannak, akkor még 20-30-40.

Ez 40-60-80.000-rel több. Igen, volt közben infláció, meg satöbbi, de átlagjózsi akkor is ezt nézi, és ezt Orbán felismerte, az a kurva okos ellenzék meg vissza akarta vezetni a sávos adózást, ahol havi 200 felett kőgazdagnak számítottál és 38%-kal adóztál.

Nem csak a migráncs-témához történő hozzáállás (Orbán véleményének tökéletes ellentéte, nem számít, hogy az hülyeség) volt butaság az ellenzék részéről, hanem a "fizessenek a gazdagok" is, és persze nem csak ez a kettő volt.

2018.04.10. 12:50:59

@funivia: www.startlap.hu/kiemelt-hirek/az-ebesz-szerint-nem-tortent-csalas-de-nem-voltak-egyenloek-a-feltetelek-a-valasztasokon/

A cím mondatának első fele a lényeg, a második fele meg a szokásos sírás amiatt, hogy nem az ellenzék szája íze szerint alakultak a dolgok.

efi 2018.04.10. 12:51:45

@abcdefghijklmm:
Nyilván tök sok kerül a borítékba, azért mennek annyian külföldre dolgozni, sőt élni. Az átlagjózsik keresete el sem érte azt a határt, ahonnan indult a magasabb kulcs, úgyhogy nem érintette őket, bagy csak egészen minimális mértékben. Cserébe kaptak 27%-os ÁFÁ-t, ellopott magánnyugdíjat.
Másrészről meg ezzel pont azt támasztod alá, hogy a legtöbb fidesz birka sötét, mint az éjszaka, az orránál nem lát tovább és kilóra megvehető.

Ttom2 2018.04.10. 12:51:47

@abcdefghijklmm: 1 millió feletti részre lett volna 24%, alatta csökkent volna 15%-ról 12-re a kulcs.

Európai téridő 2018.04.10. 12:51:53

Értem én: Mindenki más hülye, csak te vagy egyedül okos, mert neked a hátsódon is van egy "felyed" (Vö.Weöres Sándor: Kisfiúk témáira)

juletræ 2018.04.10. 12:52:02

@efi:

nem lehet h. van egy harmadik kategória is: p.l. aki multiknál dolgozik, nyugati pénzért, és az adója kevesebb lett?
Vagy ez ostoba? [ Bizonyos értelemben igen: h. visszament NyEu-ból M.o-ra. Persze, lehet hogy megkérte a kockázati prémiumot és a cége megadta neki ;)]
Vagy a fideszböl él? Az is belölük él, aki a saját ( nem fideszcégnél, hanem versenyhelyzetben keresett) bruttójából többet tart meg? Vagy ez ennyire jelentéktelen kategória? ës ha igen, akkor azt is akarjátok, hogy ez így maradjon? ( T.i. magyar szociális szolgáltatásokért és nyugati progresszív adóért baromira nem éri meg Mo-n maradnia annak, aki ebbe a kategóriába esik.)

Érdekes, hogy ezen a kommentelök és az ellenzék miért nem gondolkodik el. A kommentelöket értem ( botcsinálta politikusok, elkeseredett választók), az ellenzék viszont rosszul szegmentálja a fogyasztóit/választóit. Nem kellene marketingtanfolyamra menniük?

juletræ 2018.04.10. 12:52:11

@Anna Kiraly:
"mert neki épp az a fos kellemes amiben ül. ahol lehet lopni, hazudni, mert mások is azt teszik"

úgy láttam, hogy ez a magyarok nagy részének jellemzöje. Szavazzon ide vagy oda. Nos, pont ezért mentem el a freaking fuckba jópár évvel ezelött M.o-ról.

Mégegyszer: az hogy valaki a fideszre szavazott, még nem jelenti azt, hogy agyhalott, tolvaj, hülye, stb.
Lehet hogy csak sokkal-sokkal többet vesztett volna a baloldalal ( "alapjövedelem" , "fizessenek a gazdagok" , "szolidaritás" ), mint amennyire utálja a fideszt, a demagógiát, és a szellemi igénytelenségüket. A közhiedelemmel ellentétben ma Mo-n nem csak a fideszes tolvajoknak érhetö el az a havi bruttó jövedelem, ahol éves szinten súlyos milliókba fáj a progresszív SzJA-ba manifesztálódott "szolidaritás".

És ugye mindenkinek a preferenciarendszere más -- p.l. a befizetetlen csekkek és a megoldatlan nyugdíjtakarékosság [ hehe- fidesz ;)] sokkal jobban nyomaszt néhány embert, mint a demagóg ostobaság, és a fideszes lopások. Ezek az emberek emlékeznek, hogy az mszp is éppúgy lopott, de akkor 2-3 milióval több adót kellett fizetni.

juletræ 2018.04.10. 12:52:15

@Anna Kiraly:
"akik intelligensek, azok látják, hogy mi megy itt."

Anna, az intelligencia meg az önérdekkövetés, azok nem diszjunkt fogalmak.

Mondjuk én nem savazok már M.o-n hosszú-hosszú ideje. Ha savaznék, akkor a fideszre savaznék. Ugyanis kb. annyit keresnék hogy a fidesz adórendszere ( a 2010-eshez képest) 2 millió ft plusz nettót jelent. A demagógiától visszarettenek, de 2 mió az 2 mió. És nem vagyok róla meggyözödve, hogy a baloldal az országot jobban vezetné ( p.l. sikerült 03-08 as konjunktúrában is elkúrni a gazdaságot).

Nem is beszélve az ingatlanadóról - a legutóbbi ( 2009-2010 es ) baloldali tervek szerint ez nekem kb. évente 3-5 sz'zezer HUF-ba fájna. Köszike, nem.

Nem értem, hogy az ellenzék miért nem hagyja békibe a középosztályt a szaros "szolidaritással", meg a "fizessenek a gazdagok" demagógiájával. Be kellene látniuk, hogy azok, akik a szolidaritásból hasznot húznának, azok a vidékiek/szegények -- fidesz savazók.
Akik viszont pontosan látják hogy mi is van, azok anyagilag olyan rosszul járnának az ellenzékkel, hogy sokan azt mondják, hogy köszï, de ezt nem.

( A két dolog [ szegény - tudatlan ] jelentös mértékben korrelál egymással, ma, Magyarországon. Aki ezt nem látja be, az tényleg nem ismeri azt az országot, amit vezetni akar. Tehát nem alkalmas a vezetésre. )

efi 2018.04.10. 19:11:32

@juletræ:
A fideszes gyorsan felejt.
piroslapok.blog.hu/2011/02/21/egymillioan_buknak_az_egykulcsos_ado_miatt
Látod ugye, hogy kik jártak jól anno. És kik nem. Dehát utóbbi csoport segghülye, ezek akkor is megszavazzák (és megszavazták)a fideszt, ha fizetést sem kapnának.

pleaseinsertacoin 2018.07.10. 14:13:57

Az egyik legveszélyesebb dolog, amit ma gondolkodó ember kimondható és leírhatatlan az, hogy nem érdemes közügyekkel foglalkozni. Most kell leginkább – mindenkinek, aki megteheti.

2018.07.10. 20:56:40

@Hakapeszi Miki: nem tudom, az előbb törölve lett-e egy kommentem, vagy mi lett, de írtam nektek privátban, ha érdekel, keressetek meg és legyen vége a pesszimizmusnak!
süti beállítások módosítása