Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2018.09.13.

Viktor, az én pofám ég, de csak így tovább!

Hakapeszi Miki

Április óta ritkán történik izgalmas dolog az agymosott-lebutított Viktorisztánban, most végre megint van miről írni.

Azon elég gyorsan túlléphetünk, hogy ez az ember megint lehazaárulózta az összes magyart, aki nem az ő velejéig korrupt és egyre paranoiásabb, elmeháborodottabb rendszerének elkötelezett híve. Lassan megszokom, köszi, már le is szarom, nem kell vérnyomást mérnem utána. Az egyszerűen jó hír, hogy Európa tartja magát. Persze hogy jönnek fel mindenhol a szélsőségesek, de messze nem olyan mértékben, amitől tartani lehetett, friss példa a svédeké. És az EP-ben is győztek az európai értékek, ami fontos.

De számunkra, normális magyaroknak még fontosabb az, ahogy a Fidesz reagált a dologra. Most már Kurz is Sorosbérenc, meg a néppártból is mindenki, aki Viktor ellen szavazott. (Igen, Viktor ellen, nem Magyarország ellen - nyilvánvaló, de azért álljon itt biztos ami biztos). Jó látni, hogy pontosan a helyére kerül az ember. Európa vállalhatatlan politikusai támogatták csak, a pusztítóan ostoba lengyel haverok, meg a brexittel saját országát romba döntő, de azóta is az EP-ben nyálát verő idióta. Meg a félnácik. 

És Viktor azt mondja, ez a helyes irány, mindenki más meg Soros és baszódjon meg. Helyes, tessék csak ezt folytatni, küzdeni Európa ellen. Mert én meg biztos vagyok abban, hogy amit itt, vadkeleten el tudott végezni, az nyugaton nem fog menni. Ott nem tud nemzethyeskedni, a csőlátású hívőkre se apellálhat a kamukeresztény dumájával, meg hát egyszerűen más a kulturáltsági együttható, finoman fogalmazva, hogy meg ne sértsem mimózalelkű népemet. 

Megtehette volna, hogy csak kicsit hátrább húzza az agyarait. Féltem, hogy megint átbassza Európát, picit enged, erre a Néppárt megint beáll mögé. De úgy tűnik, annyira a harc a lételeme, meg a fejébe vette, hogy majd ő európai szintű vezér lesz, hogy már nincs megállás. Nagyon-nagyon meglepne, ha erre a bugrisra Európa vevő lenne, semmi jel nem mutat ebbe az irányba. Megerősítheti a széljobb frakciót, az idióták gyűjtóhelyét a jövő évi EP-választáson, de ennyike.

Az persze korántsem biztos, hogy nekünk, normális magyaroknak ettől jobb lesz. Az jó, ha kint küzd és bukik, de annyi ereje biztos marad, hogy itthon folytassa, vagy akár bosszúként felpörgesse a rablást, butítást. Teljesen megjósolhatatlan, hogy meddig megy el, ugyanúgy benne van a pakilban, hogy megvilágosodik és visszatér a kulturáltabb útra, mint az, hogy dacból kilépteti az országot az EU-ból. De ahhoz talán már ennek az agymosott és könnyen behódoló népnek is lenne néhány szava.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

112 komment

Címkék: Orbán Viktor Európai Parlament

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr4114237993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

röf 2018.09.13. 13:41:45

Azt hiszem, kicsit túllihegitek ezt a tegnapi, szavazásnak átminősített eredményhirdetést.

Ma Baker 2018.09.13. 13:41:58

Már megint hülye a Magyarok többsége, már megint hülye mindenki aki a magyar kormánnyal szolidáris.
Így kell újra megágyazni egy kormány következő kétharmadának és egy óriási libsi buktához a májusi EP választáson. Bárvó-brávó! Én csak egy kávét kérek, meg pattogatott kukoricát.
Az persze mellékes, hogy a 12 sargentini pontból
1 a migriké volt, akiket itthon 98% nem engedne be
1 a CEU-é, hogy be akarják tartatni velük ugyanazokat a törvényeket amit más egyetem is betart,
1 az egyetemek szuverenitásáé, amihez az ELTE rektor tiltakozása ellenére használták fel az ott készült jelentést
1 a kisebbségeké és antiszemitizmusé, amikor nyugaton már gépfegyveres őröknek kell védeniük a zsidókat és menekülnek pl Párizsból is tömegével
stb-stb

És akkor ezt a maszlagot még titkosított szavazási machinációkkal kell lenyomni az EP torkán....
Még úgy is, hogy Weberrel megállapodtak a háttérben, hogy EB elnök lesz, ha ezt megszavazza.

Bravó-bravó! Most mindenki vígan csettint, hogy így kell ezt csinálni itt Európában, most aztán Orbán jól megkapta. Ja nem, csak a libsi médiamunkások tapsikolnak.
Aztán május után megint jöhet a sivalkodás.

Nancsibacsi 2018.09.13. 13:42:03

Én kicsit úgy értem olyan szavazás volt ez mint a Brexit. Ott is meghozták az emberek a döntést érzelemből, aztán mikor utólag elmondták nekik, hogy valójában miről is döntöttek, már lehet nem is oda húzták volna az X-et.
"Igen, Viktor ellen, nem Magyarország ellen - nyilvánvaló, de azért álljon itt biztos ami biztos"
Hát igen, papíron elítélik Viktort, de szerinted ő fogja ennek megfizetni az árát? Csodálkoznék. Ezt te meg én fizetjük meg - ha lesznek szankciók. Nem, nem a baloldali politikusok - ők jól eléldegélnek állami pénzből mindentől függetlenül -, majd az egyszerűbb nép szív, az ő döntésük miatt.

Egyébként azt már csak félve merem mondani, hogy egy olyan komoly helyen, mint egy társasházi közgyűlés fehéren-feketén le van írva, hogy hogyan kell kiértékelni a szavazatokat. Van szó a szabályzatban az igen, a nem, a tartózkodik, és nem szavazott darabszámokról is. Ez az EP rohadtul komoly hely lehet - nem pedig egy szanatórium bukott politikusok számára -, ha ezt nem sikerült nekik megoldaniuk.

csakférfi 2018.09.13. 13:42:06

Ez már a "lejtő" kezdete. Eddig a csúcson volt. Kergetett egy csomó titkolt vágyat. Ez igaz.
Ennyire harcolni csak egy fanatikus tud. Hogy aztán önmagát robbantsa fel......a pártjával együtt.
Rárakták a hátizsákos bombát.
Ekkora csalódást ez a beteg elme nehezen visel.
Megmarad egy kis ország kis vezetőjének.
Már nincs visszaút. Megöregedett. Megvénült. Látványos lesz.
Sajnálom. Vége egy korszaknak.

Netuddki. 2018.09.13. 13:42:11

24 óra eltelt és semmi nem történt itt. Na, ez a gáz!

pfff_ 2018.09.13. 13:42:19

"Az persze korántsem biztos, hogy nekünk, normális magyaroknak ettől jobb lesz"
Annyira szép, és annyira jellemző mondat ez. Érted? Vannak a normális magyarok, azok akik velünk egyet értenek és vannak a nem normális magyarok, akik nem értenek velünk egyet. Éljen a demokrácia, az elfogadás, éljen liberalizmus.

Aquincum 2018.09.13. 13:42:22

Mit mondhatnék? A cikk minden szavával egyetértek!

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.13. 13:44:42

Aki hazudik, az lop is. Magyar bölcsesség.

"Sohasem vetemendénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek egyet velünk." Ez Orbán Viktor miniszterelnök felszólalás részlete az Európai Parlament vitáján 2018. szeptember 11-én, amely harsány tömeges röhögést váltott ki. Másnap kétharmadot meghaladó (69,5%) többséggel megszavazták, hogy az Orbán Kormány/Rezsim megsérti az európai jogállamiság normáit.

erkolcstan.blog.hu/2018/09/12/aki_hazudik_az_lop_is_magyar_bolcsesseg

pánpéter 2018.09.13. 13:57:20

A kedvenc részem a SZARgentini jelentésből, amikor azt írja, hogy Magyarországon félkatonai szervezetek masíroznak az utcán... ugye itt egyértelműen a Magyar Gárdára gondol a szerző, amit konkrétan a Fidesz kormány számolt fel 2013-ban. Most 2018-van.
A spanyol 6 méteres határkerítés, vagy az olasz-francia határzár nem ütötte meg SZARgentini asszony ingerküszöbét, csak a magyar határzár. Az természetesen mélyen antidemokratikus.
Ezek is elég mélyen szántó gondolatok, süt belőlük hogy milyen antidemokratikus az ország: "a választások technikai lebonyolítása szakszerű és átlátható volt, az alapvető jogokat és szabadságokat összességében véve tiszteletben tartották, de a választásokra kedvezőtlen légkörben került sor"
Vagy: "Ezek a konzultációk párhuzamot vontak a terrorizmus és a migráció között,"

És ilyenekkel van tele ez a rendkívül objektív, tényszerű jelentés.

Innen nézve, OV-nak miből is kéne visszavenni?
Az meg hogy "dacból kilépteti az országot az EU-ból" olyan szintű ostobaság, amit csak a mélyen OV gyűlölő elmebetegek gondolhatnak.

Ellenzéki Tüntető 2018.09.13. 15:59:22

Nevetséges ez a sipákolás.

1. a jelentésnek nem lesz komolyabb következménye
2. belpolitikailag erősödik Orbán, a ballib meg gyengül
3. az egész a v4-ek letöréséről szól.

Ja ezeket nem én mondom, hanem Schiffer.

azonnali.hu/cikk/20180802_-a-7-es-cikkes-jelentes-ajandek-a-kormanyzati-propagandanak

exterminador 2018.09.13. 15:59:28

@pánpéter: barátom, aki mások nevén gúnyolódik, az maga árazza be magát nagyjából az óvoda középső csoportjába.

Kegy 2018.09.13. 15:59:32

A poszter nem tudjhatja Viktor célját....

ZX 2018.09.13. 15:59:37

@pfff_: Annyira jellemző ez a félreértés a részetekről. Attól, hogy valaki liberális az nem azt jelenti, hogy ne gondolhatná a másikat hülyének. Arról szó, hogy elmondhatod a véleményed, hogy szerinted én vagyok a hülye te meg nem. De attól, hogy valaki liberális nem kell egyetértsen veled. Pont ez a lényege. Az meg megint más kérdés, hogy valakit nem azért néznek hülyének mert liberális vagy konzervatív, hanem azért mert a másik nem használja az eszét, semmi köze a konzervatív-liberális ellentéthez.

BiG74 Bodri 2018.09.13. 15:59:40

Tényleg ennyit kell rugózni ezen az ügyön?
Mindenki gyorsan térfelet és pozíciót keresett, és nyáltól fröcsögve üvölt a másik oldalra, miközben valójában semmi nem történt. Velünk.
Vektornak megmondták ugyan, hogy maradjon a saját szemétdombján, ne kavargassa az eu hatalmi posványát.
De, nálunk jelenleg ez semmit sem jelent.
Engem speciel a hazai hivatalos és nem hivatalos megmondóemberek agyrengéseinél sokkal jobban érdekel, hogy mi fod történni a következő egy-két hétben pl. a néppártban, amit tudhatunk is majd.
Addig nagyon nem jó lenne lenyugodni!

Stenonis 2018.09.13. 15:59:45

Azért vicces, hogy a narancsosok a korrupcióról szóló részt sehol sem kritizálják...

2018.09.13. 15:59:53

@Ma Baker:

A múlt héten - természetesen másik nick alatt - még azt pampogtad, hogy ne megy át a jelentés, mert a Néppárt, és az Osztrák kancellár, sőt még Merkel sem fogja megszavazni.

Most meg azért ajvékolsz, hogy mi lesz májusban?
Honnan tudod fityiszmajma?
Megsúgták a pártközpontból?
Ugyan már vakegér...

morph on deer 2018.09.13. 15:59:59

@pánpéter:
“És ilyenekkel van tele ez a rendkívül objektív, tényszerű jelentés.”

Szerinted mi tartotta vissza orbánt, hogy üres lózungok és hőbörgés meg Sorosozás helyett legalább egy állításról tételesen bizonyítsa, hogy téves, rámutatva arra, hogy még számos hasonló is van, - hogy esetleg a képviselők elgondolkozzanak a dolgon..?

Mert a vádaskodások meg a fenyegetőzések még eddig soha senkinek nem segítettek!
Azért mondom, mert láthatóan orbánnsk erről fogalma sincs. Ő csak támadni tud, és azt várja, hogy mindenki megijedjen tőle. Hát ez most nem így történt.

Szóval nem értem, hogy miért nem dörgölte Sargentini orra alá a tévedéseit, vagy legalább egyet, de azt konkrétan, miért utólag próbálja magyarázni a bizonyítványt?

gyurmicsek 2018.09.13. 16:00:04

@röf: "Azt hiszem, kicsit túllihegitek ezt a tegnapi, szavazásnak átminősített eredményhirdetést. "

Ez az eredményhirdetés már nálunk működik több éve a parlamentben, mi a baj vele? Most éppen fáj, eddig meg működött a demokrácia?

sas70 2018.09.13. 16:00:09

@Ma Baker:
Nem a magyarok többsége a hülye, csak a vakhitű fideszesek.
A fidesz szavazói között is van sok olyan, aki egyáltalán nem örül pl. a civilek, vagy a CEU zaklatásának és annak sem, ahogy a hatalomgyakorlás folyik, csak még megfelel neki ami most van.
A szerencse és a politikai népszerűség pedig forgandó, nagyon gyorsan megváltozhatnak a körülmények és akkor nem csak a kétharmad kerülhet veszélybe.
A jelentést pedig azok a konzervatív eu. politikusok is megszavazták, akiknek kurvára nem tetszik, hogy a hátsó kertjükben bűzlik a trágya, mert ez náluk már nem szokás.

morph on deer 2018.09.13. 16:00:14

@Netuddki.:
“24 óra eltelt és semmi nem történt itt. Na, ez a gáz!”

Hát dehogynem, te nem tudsz semmit!
Azóta már “kiderült”, hogy tegnam NEM is FOGADTÁK EL a Sargentini jelentést!
:D)
(Ebből már megint Döbling lesz, eléggé úgy néz ki..)
Szóval:

index.hu/belfold/2018/09/13/kormanyinfo_gulyas_gergely_kovacs_zoltan/

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.09.13. 16:01:55

A csúti kancigány még nem igazán fogta fel agyilag, hogy a durván 200 fős Néppártból 20 fő az ő samesza, aki eleve nem szavaz ellene, és miután kétharmadnál több még a "saját cimborái közül is a kotródj cigány verziót választotta, szinte nincs ember aki egyetértene vele. Hetek, hónapok kérdése és még a csökött agyával is rájön, hogy neki reszeltek.
Mondjuk ez rossz lesz Magyarországnak mert a büdös tahója itt fog bosszút állni a kinti taknyoncsúszásért, de az ország sorsa eddig sem érdekelte, ezután is szarik rá.
Aztán jön a fal töve, ahogy azt nagy példaképe, Csau is megtapasztalhatta.

freelander1 2018.09.13. 16:01:58

@pánpéter: Nem a jelentés néhány szaván kell lovagolni petike. (Szíjjártó netán?) Ma Magyarországon tombol a korrupció, az eszelős szintű rablás, lassan nincs ellenzéki média, az ellenzéki művészek ki vannak tiltva számos városból (na EZ kommunista tempó!), a bíróságok függetlensége lassan a múlté, az ügyészség nem vizsgálja a politikusi bűncselekményeket, korlátozzák az MTA-t, eltorzították a válsztási rendszert és szétcsalták-hazudták a kampányt, hazugság, uszítás ömlik a kormánymédiából (amit aztán hónapokkal késöbb apróbetűben "helyesbítenek" -EZEK TÉNYEK!!!), stb., stb., stb. MINDEZEKKEL kapcsolatban szavaztak most és kb. tök mindegy, hogy a jelentésben betű szerint mi van, ez csak egy jó indok volt, a szavazás a fenti ezernyi disznőság kritikája! De nem várom hogy megértsd, mikor kb. csak a bélbolyhokat látod viktorka seggébe bújva.

fda 2018.09.13. 16:02:08

Ostoba cikkíró, nehéz lehetett ezt így leírni.
Arra igen kíváncsi lennék, hogy elolvastad-e azt a jelentést, amit az a csaj némi segédlettel Magyarországról megírt. Gondolom, igen, gondolom, egyet is értesz a csaj megállapításaival és ezért tapsikolsz ilyen boldogan.

A többit beírták pár kommentbe már, de szerintem neked felesleges érvelni.

meow? 2018.09.13. 16:02:11

@pánpéter: Mert a migransokkal valo riogatas, akikbol kb. 1000 akart ebben a szerfeszeknek kinezo orszagban maradni - ideiglenesen -, az bolsoj okes dolog, ugye? Hagyjuk mar ezt. nem az a par kilometeres kerites 'allitja meg' a migransokat, egyszeruen nincs annyi beloluk, amennyit neked is hazudtak. Az, hogy beszoptad ,teged is minosit.

freelander1 2018.09.13. 16:02:17

@Netuddki.: Így igaz. Egy "hagyományosabb" országban, ha a vezető ekkora szégyent hoz az emberek fejére, akkor pillanatokon belül elzavarják, vehemensebb esetben felkoncolják.
Egy normális országban ekkora szégyent megélve a miniszterelnök azonnal lemond. Ha lenne benne erkölcsi tartás (akkor eleve nem jutott volna ide, de tegyük fel, hogy véletlenül mégis), szóval ha lenne benne gerinc, akkor fiókból stukker elő, golyó a szájba. Természetesen egy többgyerekes családapától nem várok ilyet - öregedjen meg egészségben -, azt viszont a minimum, hogy lemond a francba és nem egy strómant ültet a maga helyére, akit a háttérből irányít, hanem akár "vádalkuval", hogy amit eddig lopott az övé maradhat és senk nem firtatja, átadja a helyét a normálisan gondolkodó belső ellenzéknek - már ha maradt még olyan.

Byk001 2018.09.13. 16:02:25

@Nancsibacsi: "Hát igen, papíron elítélik Viktort, de szerinted ő fogja ennek megfizetni az árát? Csodálkoznék. Ezt te meg én fizetjük meg - ha lesznek szankciók."
És akkor mi van? Hagyjuk, hogy csinálja tovább?
Ha kirabollak, és te feljelentesz, akkor te leszel a hibás, mert engem elfognak a rendőrök és utána a családomnak nem lesz mit ennie, mert a börtönben ülök?
Nem az EU-t kell szidni azért, mert büntet, hanem azt, aki miatt büntet. Az EU nem tudja megbuktatni Viktort, arra csak mi vagyunk képesek ... ha felfogjuk, hogy nekünk azért rossz, mert nem a megfelelő ember vezeti az országot.

Etniez 2018.09.13. 16:02:43

@pfff_: liberalizmus van, tehát van jogod hülyének lenni.
Nekünk még kimondani azt.

Etniez 2018.09.13. 16:02:47

@pánpéter: vannak hülyeségek a jelentésben, kár egyet-kettőt kiragadni belőle, mert a többi viszont igaz. Magyarul: a jelentés úgy nagyjából pontos Magyarországról. Korlátozott sajtószabadság, civilek vegzálása verte ki a biztosítékot a Néppártban, ezek miatt szopik Vita.

Etniez 2018.09.13. 16:02:50

Ma nagyon pörög a trollhadsereg, nagyon megrángatta a töküket az EP :D

Söme 2018.09.13. 16:02:57

Ugye a 'migransokat' Magyarorszagon azert nem szabad szeretni, mert mas a kulturajuk meg mas szabalyok szerint jatszanak... (Nyilvan ilyenek is vannak koztuk)

Akkor most tegyuk fel hogy most az EU jatssza Magyarorszagot, Magyarorszag meg a 'migranst'. Ugye milyen jo, hogy ok mashogy gondolkodnak?

orient 2018.09.13. 16:03:02

@Ma Baker: "1 a CEU-é, hogy be akarják tartatni velük ugyanazokat a törvényeket amit más egyetem is betart,"

Tedd a szivedre a kezed es valaszolj: ha a CEU betart minden torvenyt amit a kormany rendelt akkor te temogatnad a maradasat? Ha betart minden torvenyt akkor a kormany alairja a maradashoz szukseges megallapodast? Legy oszinte egyszer az eletbe es ismerd be, hogy az egesz egy szinjatek. A CEU-t nem akarjatok itt es kesz. Semmi koze ennek torvenyekhez. Akkor ki is hazudik itt most?

axel2552 2018.09.13. 16:03:23

Egy kérdés csak az eu kitudott volna találni valamit ami csak a kormányt bünteti ha ennyire zseniális bürokraták vannak ott?Persze. OV minden xarával és a fidesz minden mutyijával együtt nem lehet az hogy arról szólt a dolog hogy ne merjünk (és mások se merjenek )ellentmondani a hatalmas EUnak? Nem lehet az hogy mégis csak a magyarokat akarják büntetni ha már volt pofájuk egy szabad választáson megválasztani a Fideszt? Még 1 amikor 2006 ban a maszop Fletó parancsára (tévében vallotta be) a tömegbe lövetett mindegy kit találok célzattal akkor rendben volt a demokrácia?Akkor mikor bőven baloldali túlsúly volt a médiában nem volt gond a szólás szabadsággal?Akkor mikor leépítették az összes szociális juttatást (amit lehetett) aminek pont a romák itták meg legjobban a levét nem volt gond a kisebbségek jogaival?Amikor telefonos dobozban vitték a pénzt meg nesze neked 4 es metró akkor nem volt korrupció? Akkor nagyon hallgattak egy szó se volt a demokráciáról.Ezért bűzlik nekem ez az egész.

K3pisti 2018.09.13. 16:03:28

@Nancsibacsi: Ugyanúgy számolták a szavazatokat mint eddig miden szavazáskor. Nem vikire találtak ki új szabályt, hogy meg legyen a két harmad. Vikiék már a szavazás előtt tiltakoztak, mert tudták, hogy ez a számítási mód nem kedvez nekik. Nem úgy mint a hazai, amit úgy alakítanak, ahogy nekik tetszik. Most stabil szabályok mentén folyt a szavazás, ezt ők nagyon nem bírják, ha nem nekik lejt a pálya.

67ekitep 2018.09.13. 16:03:31

@Ma Baker: Csak a 98%-ra reagálnék, ha már a szavazás módját köpködted.
Az általad 98%-nak hazudott arány valószínűleg a 2015-ös "Nemzeti" "Konzultáció"-ra vonatkozhat, amin a kb. 8,24 millió szavazásra jogosult (2014-es OGY választások, NVI adat) visszaküldött 1 000 254 kérdőívet --> 12.1%. A kormány által sugallt, kormánynak kedvező válaszok a 12 kérdésre 70; 39; 61; 72; 72; 77; 90; 88; 86; 83; 61; 94 %-os megoszlást mutattak. Ha a legmagasabb, 94%-os kedvező válaszarányt tekintjük, akkor a választásra jogosultak 11.4%-a értett egyet a kormánnyal.

Na ez a te 98%-od.

UI: Aranyos, ahogy becézed a bevándorlókat, de kicsit sem leszel emberibb tőle.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.13. 16:03:38

@Nancsibacsi:

"Van szó a szabályzatban az igen, a nem, a tartózkodik, és nem szavazott darabszámokról is. Ez az EP rohadtul komoly hely lehet - nem pedig egy szanatórium bukott politikusok számára -, ha ezt nem sikerült nekik megoldaniuk."

Az EP lejáratta magát, és végrehajtotta azt élő egyenes adásban azt, amivel a Magyarokat vádolja.
Nevezetesen kénye kedve szerint írják át a saját szabályzatukat, szavazási rendjüket, kényük-kedvük szerint szegik meg őket, hogy a minősített többség ha kell 2/3-ot érjen el.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.09.13. 16:03:42

Kígyó Brüsszel, álnok kobra!
Sebaj, megyünk szélsőjobbra!
;-)

törppicur 2018.09.13. 16:03:45

@TanNé: ugye, nem gondolod, hogy aki tartózkodott az támogatta az indítványt.
Viszont egy nem túl elegáns megmozdulással sikerült a nem támogatók egynegyedét taccsvonalon kívülre tenni és levegőnek nézni.
Mindezt a demokrácia jegyében a lefektetett szavazatértékelési szabályok ellenére.

Bobby Newmark 2018.09.13. 16:04:10

@pfff_: Óránként bizonyítjátok a kommentjeitekkel, hogy a Fidesz seggnyalói vagy tényleg elmebetegek, vagy az elmebetegségig gerinctelenek és eladták az országukat aprópénzért.

Fáj, ha leírják a tényeket, mi? Bár Fideszgeciknél nem nagyon szokás velük foglalkozni, az igaz.

törppicur 2018.09.13. 16:04:17

Szeretnék a haverod lenni. Imádom az ilyen visszafogott, kiegyensúlyozott kultúrpalikat, mint te.

Példának okáért:

1. De számunkra, normális magyaroknak még fontosabb - erről van papírod is, hogy ti vagytok a normálisak?

2. Európa vállalhatatlan politikusai támogatták csak, a pusztítóan ostoba lengyel haverok, meg a brexittel saját országát romba döntő, de azóta is az EP-ben nyálát verő idióta. Meg a félnácik - azt hiszem ezt ollóztad valahonnan, te nem lehetsz ennyire kirekesztő mindenkivel szemben, aki nem a te hited rabja.

3. Ott nem tud nemzethyeskedni, a csőlátású hívőkre se apellálhat a kamukeresztény dumájával, meg hát egyszerűen más a kulturáltsági együttható, finoman fogalmazva, hogy meg ne sértsem mimózalelkű népemet - tulajdonképpen ez sem lehetsz te, nem gondolhatod ezt ismeretlen honfitársaidról.

4. Megerősítheti a széljobb frakciót, az idióták gyűjtóhelyét - ezt meg talán benézted, vagy csak simán színvak vagy és a zöldeket barnának látod. Azért a zöldektől szanaszéthúzóbb, haszontalan részben identitászavaros egylet nem nagyon van. Még Újhelyivel megerősített szocik is jobbak.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.13. 18:19:23

@Bobby Newmark:

Erről már állásfoglalást adott ki a Magyar Erkölcsös Emberek Országos Köre:

"Tartózkodó szavazatok be nem számítása törvénytelen?

Azaz a fagyi visszanyalt:-) Akkor mennyire törvénytelen az, hogy Magyarországon az országgyűlési választásokon nincs sem tartózkodom, sem egyik pártra sem érvényes szavazási lehetőség. Akkor lenne jogalapja és főként erkölcsi és etikai alapja az Orbán kormánynak/rezsimnek a 2018.szeptember 12-i 69,5% igen aránnyal elfogadott Sargentini jelentést megtámadnia, ha előtte bevezetné hazánkban az érvényes tartózkodom és egyik pártra sem szavazási lehetőséget. Abban az esetben támogatnánk is, mert alapvetően igazuk van, csak éppen kettős mércével mérést nem szeretjük."

forrás:

erkolcstan.blog.hu/2018/09/12/tartozkodo_szavazatok_be_nem_szamitasa_torvenytelen

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.13. 18:19:33

@freelander1:
Egyet kell értsek veled. Még akkor is, ha jobb lenne ha a jelentés és a magyarországi helyzetekben is a korrektség uralkodna. Na de ez már rég nem korrektségről szól.
Háború - politika egyik sem erről híres.
Alkuk, manipulációk vannak és áldozatok.

gyedmaróz 2018.09.13. 18:20:11

Egy ilyen nagyformátumú mesterpolitikusra olyat mondani, hogy bugris, az azért durva finomkodás! Simicska sokkal élesebben
látta át a helyzetet.

morph on deer 2018.09.13. 18:20:19

@Frady Endre:
Nem baj Endre, majd KIGYÓgyulssszzz..!
:))

Etniez 2018.09.13. 18:20:28

@morph on deer: most mennek arra a bíróságra, aminek a jogerős ítéletét egy éve nem hajtják végre (kvótaper).
Sok sikert kívánok :D

morph on deer 2018.09.13. 18:20:40

@törppicur:
“ugye, nem gondolod, hogy aki tartózkodott az támogatta az indítványt.”

Ugye, te sem gondolod, hogy aki tartózkodott az nem támogatta az indítványt?

Ugyanis a támogatók számára rendelkezésre állt az IGEN válasz, aki pedig nem támogatta az indítványt és orbán mellé állt, az a NEM gombot nyomhatta meg, ugyanis CSAK ez a két lehetőség állt fenn, ahogy ezt előre tisztázták a képviselőkkel!

Tehát ezt mindenki tudta előre, orbán is!!

Akkor miért nem tiltakoztak a szavazás előtt? Csak nem azért, mert abban bíztak, hogy majd mindenki elalél orbán sármjától, és azonnal a pártjára áll?

Miért csak utólag, már az eredmény ismeretében tiltakoznak?
Ha jogellenes volt az eljárás, akkor doctor jurist orbán miért nem emelt szót ez ellen, legkésőbb még a beszédében?

Erre van velaszod?

morph on deer 2018.09.13. 18:21:52

@axel2552:
“amikor 2006 ban a maszop Fletó parancsára (tévében vallotta be) a tömegbe lövetett mindegy kit találok célzattal akkor rendben volt a demokrácia?”

Ezt valószínűleg kihagytam, úgyhogy légyszives segíts ki itt: melyik tévében, mikor és. kinek mondott mit?

Előre is köszönöm!

Rákász Béla 2018.09.13. 18:22:15

Makikám! Én is "Szeretnék a haverod lenni. Imádom az ilyen visszafogott, kiegyensúlyozott kultúrpalikat, mint te."

Kérlek beszélgessünk és engedd, hogy más véleméye is megjelenhessen! Nem vagy te EU-s Zöld párti képviselő! :-)

Na?

káposzta 2018.09.13. 18:22:21

Jó látni a fidesztrollok vergődését.

Rákász Béla 2018.09.13. 18:22:27

@csakférfi: így harcolni az tud, akinek igaza van!

Gonda István 2018.09.13. 18:22:56

@morph on deer: "Szóval nem értem, hogy miért nem dörgölte Sargentini orra alá a tévedéseit... "
Még csak az kellett volna. Szerintem Orbán elemi érdeke volt, hogy elfogadják a jelentést. Így még sokáig róla fog szólni a dolog, nő az ismertsége, ikon lesz bizonyos európai körökben, negatív viszonyítási pont mások szemében, de mindenképpen megkerülhetetlen tényező. Magyar politikus még nem vitte ilyen sokra a világpolitikában.

Rákász Béla 2018.09.13. 18:23:06

@Ma Baker: Bírom a BoneyM.-et! :-)
Jó a válaszod, viszem is tovább...
Üdv, Béla

Rákász Béla 2018.09.13. 18:23:56

Kedves Maki!
Miért hiszed, hogy azok az angolok, akik kiléptek egy idült alkoholista, a Junker vezette EU-ból lennének az ostobák és nem azok, akik eltűrik azt a részeges idétlenül szenilis barmot (kinek a bábja lehet) maguk között?
A mai EU egy diktatórikusan működő szervezet, nem tükrözi a nép akaratot, mert tele van a Soros beépített embereivel, akik ezt a jelentést úgy állították össze, hogy csak az ő Magyarországi „civil” szervezeteik véleményét vették jegyzőkönyvbe és a szintén Soros elkötelezettségű EU-s szervezetekét.
Független szakértői véleményeket, főleg jobboldalit egyáltalán nem.
Magyarország és az EU népét meg végképp nem kérdezték meg!!!

Ez tehát a már többszörösen megbukott liberális baloldal és a keresztény jobboldal egy következő, immár nyílt harca az EU-n belül is.
Orbán csak leleplezte őket!
Kiderült, mindenki számára világosan, hogy bármekkora csalásra képesek, hogy az Európai nép akarata ellenére megbüntessék azokat, akik tényleg betartják a schengeni egyezményünket!
Ezzel meg s buktak. A boldogan vigyorgókkal az élen.
(Arra kérem a Jó Istent, hogy bocsásson meg nékik, mert ők aztán tényleg nem tudják, hogy mit csinálnak.)

Itthon ezt a csatát fölényesen megnyertük 2010-ben, Gyurcsány 2006-os kommunista szokás szerinti véres tömegoszlatásainak köszönhetően.
2010-óta meg a jó FIDESZ-KDNP kormány munkájának köszönhetően.

Na és most mi van? Semmi! Magyarország, mint a legjelentősebb néppárti frakció KIZÁRHATATLAN AZ EU-ból, de még a Néppártból is!
Meg fogsz lepődni, hogy ezek után mennyien állnak be most Orbán mögé.
És csak azért, mert kifejezetten komoly politikusok is Orbánt támogatják te már úgy érzed, simán lehülyézheted, leostobázhatod őket?
És te vagy a demokrata, mi Fideszesek meg a diktátorok?
(Ha azok lennénk, ezt a cikket soha nem tudnád megjelentetni sehol! Itt a blogok oldalán szinte csak Orbán szidó, anyázó írások vannak, akkor meg miről beszélsz te kis majom?
Tehát Orbán át fogja venni a Néppárt vezetését jövő májusban.

folyt. köv. ha ki nem cenzúrázod, te kis "diktátor"! :-)

Rákász Béla 2018.09.13. 18:24:15

Hakapeszi Miki, azt írod: (Orbánt)"Európa vállalhatatlan politikusai támogatták csak, a pusztítóan ostoba lengyel haverok, meg a brexittel saját országát romba döntő, de azóta is az EP-ben nyálát verő idióta. Meg a félnácik."
Lenne pár kérdésem hozzád! Első a lengyelekről:
Miért szidod a lengyel testvéreinket? Mert ők is megvédik a hazájukat a jogtalanul rájuk támadó illegálisan, erőszakkal Európába érkező MIGRÁNSOKTÓL, ahogy mi is? Még akkor is jogtalan az illegálisan érkező migránsok befogadása, ha maga Merkel KANCELLÁR(!?) parancsba adta nekik…is. (Az a Merkel, aki állítólag Hitler unokája…egy másik, hasonló színvonalú blog szerint..és akkor az ugye csak komoly lehet?)
Aki amúgy egy hazug némber, semmi más, mert nem rég még ő maga a Hitler utáni mai német kancellár, a Merkel is nyilvánosan megköszönte Orbánnak …hogy megvédtük az EU-t, benne Németországot…aztán most meg elítéltet minket egy jelentésben?
Mi is az a „JELENTÉS” (fel?) tulajdonképpen és mire is jó? Semmire…csak politikai cirkusz az egész a májusi választást biztosan elvesztők részéről. Vagyis a közelgő vereségük biztos tudatában még egy utolsót bele kellett rúgniuk a győztesbe! Pont úgy, ahogy a mi Fletónk tette 2006 október 23.-án, a békésen ünneplő Fideszes tömeggel. 

NINCS KÖZTÜK KÜLÖNBSÉG!

Akkor meg milyen EURÓPAI ÉRTÉKEKRŐL IS BEZSÉLNEK NEKÜNK EZEK A DIKTÁTOROK?
A KANCELLÁR ÉS A HAZAI BALOLDAL VEZETŐJE? A KÉT KOMMUNSITA?

folyt.köv.

Heremóka 2018.09.13. 18:24:28

Az eu-tól annyira nem nagyon kell esrehasni. Korrupt országon az eu egyáltalán nem segít, sőt. Már a rendszerváltozás is ott bukott meg, hogy a lámpavasat elkerülendő a komcsik eladták az országot a kapitalistáknak, többek közt az eu-nak. Szegény románok is az eu-tól várják a csodát. Mint például te is ov. ellen. Fingom sincs, hogy te most vetítesz itt a publikumnak, vagy vérkomolyan vagy ennyire hülye.

meow? 2018.09.13. 18:24:39

Fideszes seggnyalokent szamon kerni masokon a 'visszafogott, kiegyensúlyozott kultúrpalikat', ehhez mar kell arc!

dare 2018.09.13. 18:25:07

Kurz megítélése az igazi politikus kategória.
Ha jövőre nem úgy alakulnak az események ahogy azt sokan várják, akkor kényelmesen be tud majd tagozódni a nyugati mainstreambe, mivel ő megszavazta a rebellisek ellen a jelentést.
Viszont ha változik a széljárás, akkor majd ő lesz az első, aki baráti kezet nyújt majd Orbánnak.

Az én pofám meg attól ég úgy, hogy lassan csak az ilyen Orbán félék képviselik az én álláspontomat, az egyre csak erősödő neoliberális hangadókkal szemben.
Már annyi frontot nyitottak csak az elmúlt 4 évben a világnézetet illetően, ami azért kezd a számomra egy kicsit sok lenni.
Eljutottunk oda, hogy lassan nem fogjuk tudni a kialakult helyzetet megoldani, amelyik oldal egy picit is enged, a másik rögtön elfoglalja azokat az állásokat.
Jó lenne ha tudna mindkét fél engedni, de erre semmi esély nincs manapság.
Az a baj, hogy addig hergelik majd az Európai Néppártot is, amíg az végül szakadni fog, mert egy részük még keresi a kompromisszumot ugyan, de egy másik részük már örömmel felvenné végre a kesztyűt a harchoz.
Na ezen a részen található Orbán is.

Tehát az Orbán rendszer lebontásához kicsit kevesebb ideológiai frontot kellene nyitni, és csak a Sargentini jelentés első 5 pontjáról lenne szükség mihamarabb értekeznünk, szóval a nekünk ténylegesen húsba vágó kérdéskörökről.
A többi is nagyon fontos, de őszintén szólva amíg ilyen kiélezett a helyzet, addig nem tudjuk megvitatni ezeket, mert ha az egyik fél (rendszerint a baloldal) folyamatosan farkast kiállt, arra kihagyhatatlanul jönnek a néha nívón aluli reakciók.
És amit nem bír megérteni ez a nyomorult baloldal, hogy ezen a terepen Orbánt nem fogják legyőzni.
Maradjanak a tényeknél, és ne kezdjenek el ideológiai csatározásokat minden héten, mert a "hülye megvezetett birka nép" nem fog rájuk szavazni soha többet.

Örüljenek annak (itt elsősorban a Dk-ra és az Mszp-re gondolok), hogy még nekik is sikerül nem kevés embert megvezetniük egy ilyen közegben.
Ami persze nekünk hátrány, mert soha nem fogjuk tudni így legyőzni Orbánt.
Igazi 22-es, az egyikkel gazdasági, a másikkal ideológiai alapon nem értek egyet.
Melyik ujjamat harapjam?
Az összest? :D

Rákász Béla 2018.09.13. 18:54:27

Köszönöm, hogy a kérdéseim megjelenhettek nálad.
Már csak egy van:
Én, mint egy 1988-óta Orbán mellett álló és politizáló „FÉLNÁCI” műsorvezető hagy kérdezzem már meg tőled, hogy mi az a félnáci? Ugye az nem igazai náci, csak olyan mű…vagy milyen?

És akkor ezt ne is vegyem magamra, ugye?
Mert ez csak olyan vicceskedés?
Olyan mintha én csak félig nevezném k@rvának valaki édesannyát.
Azt nálad lehet? Mert nálam nem.

Mert én, mint hazaszerető keresztény ember soha nem tennék ilyet.
Még félig sem kurváznám le soha senki a kedves magyar anyádat!

Huckleberry Finn 2018.09.13. 18:54:47

@axel2552: Az a pénz még belefért egy telefon dobozába, bár a kezük éppen leszáradhatna érte. Orbánéknál inkább a hajókonténer a mérték.

Halibuli 2018.09.13. 18:55:16

Megmérték a felcsútit és kevésnek találták, mint fideszes szavazóban az értelmet. Felmosták vele a padlót. Az orvosnál kéretik előre engedni!

seol 2018.09.13. 19:22:31

@Nancsibacsi:

Megoldották, és pontosan le van írva, mikor hogyan kell kiértékelni a szavazatokat. ;-) Az, hogy a kedvesvezető és végtagjai épp nagyokat toppantanak, hogy "de nem is", nem változtat ezen.

seol 2018.09.13. 19:22:37

@Rákász Béla:

Ó, amikor az ezredik félanalfabéta versenyző is felmondja a bemagolt baromságokat -- és látszik rajta, mennyire büszke, hogy sikerült az összes összefüggéstelen hazugságot odahánynia.
:-D

seol 2018.09.13. 19:22:46

@axel2552:

Atyaég, mi az anyanyelved?

Ahhoz viszont hadd gratuláljak, hogy sikerült 5 sorban 6-7 röhejes, ezerszer megcáfolt hazugságot ideböfizned. :)

Trednar 2018.09.13. 19:23:14

Én nem értek egyet igazán a jövőképpel. Szerintem a populizmus és nacionalizmus még messze a csúcsponttól. Akkor lesznek igazán gondok, ha mindenhol ez lesz a meghatározó trend. EU szétesik és előkerülnek a régi ellentétek.
Emlékezik itt még valaki, hogy mennyire örült a fideszcsorda az osztrák választásoknak. Majd pár héttel később teljes káosz volt a médiában arról, hogy miként kéne kezelni azt, hogy nyírbálni akarják az Ausztriában élő magyarok jogait, juttatásait. Szerintem az remekül mutatta, hogy mi várható ha mindenhol a nacionalizmus nyer.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.09.13. 19:42:26

@törppicur:
1. erről nem kell papír, ez tényszerű. nehogy már azoknak kelljen bámit bizonygatniuk, akik demokraták, europeerek.
2. baromság, nekem nincs hitem, normális európai országban szeretnék élni, ahol nem egy szűk elit lop el mindent és csinál ki mindenkit, aki nem az ő nótájukat fújja.
3. az átlagra vonatkozik, amit írtam, itt is elég sok értékes ember van nyilván
4. frakciófüggetlen a dolog

@Rákász Béla: kérlek szépen: félnáci? beszűkült, idegengyűlölő, valójában antiszemtita, de titkolja, nagyjából ez. kurvaanyázás meg itt nincs. a hozzád hasonló pályafutásúaknak őszintén nem értem az agyműködését (pl hogy a picsába lehetnek a magukat kereszténynek gondolók migránsgyűlölők, meg korrupció és lopásimádók?), de már nem is érdekel.

Nahát???? 2018.09.13. 19:48:28

@Ma Baker: “Habár fölűl a gálya, S alúl a víznek árja, Azért a víz az úr!”

Ezért javasolnám bölcs vitapartnereimnek; a youtubeon írják be a keresőbe; viktor orban!
Aztán olvashatják angolul, németül, olaszul, franciául, hogy mi a véleménye a külhoni polgároknak a minapi kutyakomediáról! Mert a plebsz hálás Orbánnak és Magyarországnak és kitartásra buzdít!

És bár a brüsszeli politikusok többségének ez kevéssé tetszik, de azért a víz az úr!

Bobby Newmark 2018.09.13. 19:48:30

@Rákász Béla: És hogyan bírod ki, hogy ne köpd le minden nap a tükröt?

de let e ... 2018.09.13. 21:13:12

@Ma Baker: Azért ne felejtsd el hogy a Bayer Zsóti írta le , hogy csak cirka 2,7 millió jómagyar ember él az országban , a többit személyesen rugdalná ki az országból ...

prakp 2018.09.13. 21:13:48

@Rákász Béla: Béci, hol vagy műsorvezető? Echo? Mert a mai világban az a piros hullámos vonal azért jelez ám valamit... A lényegi mondandóról pedig annyit, okos ember bármikor revideálja az álláspontját.

morph on deer 2018.09.13. 21:14:40

@Huckleberry Finn:
“Az a pénz még belefért egy telefon dobozába”

Ami nem létezett, mint tudjuk: “A bíróság is kimondta: nincs nokiás doboz.“

De, hogy te is tudd:

b1.blog.hu/2017/09/29/jogeros_enyhitettek_hagyoek_iteletet_szegeden

Kukubenko 2018.09.13. 21:15:07

@Frady Endre:

Libsi tetű tekereg,
erőlködve nyekereg.

prakp 2018.09.13. 21:15:37

@Nahát????: Elárulok egy üzemi titkot, a túb a felhasználói szokásokat veszi figyelembe. Nekem ezekre a keresőszavakra egy nyáladzó faszkalapot dob ki. A víz az úr. Jaja. Jelentkezz ki, vagy inkognitó és úgy próbáld. Köszi, hogy segíthettem.

T.M.R 2018.09.13. 21:16:03

@seol: facebook oldalát nézve nem meglepő a mondandója.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.09.13. 21:16:21

@Ma Baker:
Így kell újra megágyazni egy kormány következő kétharmadának és egy óriási libsi buktához a májusi EP választáson.
A libsi pártoknak már rég nincs se pénze, se médiatámogatása a Fidesz ellen, így akkor se tudnának nyerni, ha nem agyhalottak vezetnék őket...

1 a migriké volt, akiket itthon 98% nem engedne be"
Nem volt róla szó, hogy be kell engedni mindenkit a határon...

1 a CEU-é, hogy be akarják tartatni velük ugyanazokat a törvényeket amit más egyetem is betart,
Orbán indoklás nélkül nem engedélyezi a működésüket azzal, hogy nem írja alá a kötelező szerződést...

1 az egyetemek szuverenitásáé, amihez az ELTE rektor tiltakozása ellenére használták fel az ott készült jelentést
Ez tipikus csúsztatás, hiszen ugyanaz a pont, mint az előző és nem az ELTE rektora, hanem csak egyik dékánja tiltakozott, ráadásul pár hónapja az ELTE egyik oktatója szedte szét a kormány válaszát...

1 a kisebbségeké és antiszemitizmusé, amikor nyugaton már gépfegyveres őröknek kell védeniük a zsidókat és menekülnek pl Párizsból is tömegével
stb-stb
Hol védik gépfegyverrel a zsidókat? A gyémántkereskedőkre és gyémántcsiszolókra gondolsz Belgiumban és Hollandiában vagy a magyar zsinagógák mellett 24 órás szolgálatot teljesítő rendőrökre? Magyarországon kiirtották a zsidókat Horthyék lelkes segítségével, a vallását csak pár száz család tartotta meg... A cigányok társadalmi beilleszkedése pedig közismert sikertörténet és nem voszi el mindenki a gyerekét az iskolából, ha van két cigány egy osztályban...

És akkor ezt a maszlagot még titkosított szavazási machinációkkal kell lenyomni az EP torkán....
Nem volt semmi titkos, csak a Fidesz hozta a szokásos cirkuszt és jogértelmezést kértek egy világosan leírt szabályra.

@csakférfi: EU-s vezető szerepe még lehet egy szélsőjobbot és kommunistákat összefogó frakcióval, akik az EU ellen dolgoznak belülről az oroszok kedvéért...

@pfff_: Orbán is normális magyarokban és ellenzéki hazaárulókban gondolkodik, a poszt írója ugyanez pepitában.

@ZX: A liberális kánon része a PC beszéd, ami miatt senkire se mondhatod, hogy hülye...

@Stenonis: A narancsosok mindig elfelejtik, hogy a főnök családja és haverjai folyamatosan vásárolnak fel az államkasszából származó pénzből kastélyokat, belvárosi palotákat, hoteleket, szántóföldeket, cégeket...

morph on deer 2018.09.13. 21:16:53

@Nahát????:
“Mert a plebsz hálás Orbánnak és Magyarországnak és kitartásra buzdít!”

Miért hálás szivi, meg tudnád mondani?
Kinek-, miért- és mennyivel kett jobb az élete, mert orbán óbégat és kötözködik minden lehető alkalommal?

Tedd már meg, hogy elmondod, légyszives, mert ennek az okát így magamtól nem sikerült kitalálnom!
Hálás az ember általában olyasmiért tud lenni, ami neki ad valamit, vagy valamiféle előnyt biztosít bizonyos helyzetben, és/vagy valami hasonló miatt.

Szóval ebben az esetben orbánnak miért?
Te nyilván tudod, azért mondod, de én nem, azért kérdem.
Tehát?

megamedve 2018.09.13. 21:17:02

Most jön az új nemzeti(fos) konzultáció(fos-2):
Egyesek szerint az EU nem akar több pénzt adni, mert ellopjuk.
Ön szerint aki egyetért ezzel az:
a, Soros
b, hazaáruló
c, Soros és hazaáruló

axel2552 2018.09.13. 22:22:09

@Hakapeszi Miki: Te tényleg antiszemitának neveztél valakit?
Azért ez kemény.Moderálás van?
Azt aki lecigányozta a az Orbánt (laza kiböfögött rasszizmus) azt sem kellene?
Mik vannak itt.

Simon Ágnes 2018.09.13. 22:22:19

@pánpéter: Valakinek a nevével gúnyolódni-egyáltalán nem szellemesen-meglehetősen primitív dolog.

axel2552 2018.09.13. 22:22:42

@Huckleberry Finn: Tévedésben vagy ha azt hiszed nekem tetszik a Fidesz mutyi.AZ szdsz mszp mutyi sem tetszett.

ételizésítő 2018.09.13. 22:23:26

@Hakapeszi Miki:
Ami a migránsokat illeti, abban azért lassan kiderül, hogy Orbánnak volt igaza, ma már a németek meg a svédek sem igazán kérnek belőlük.

Utálom Orbánt, mint a szart, de amit jól csinált, azt ismerjük el. A másik szimpatikus intézkedése a dohányzás betiltása a szórakozóhelyeken, a harmadik az adózás (ott azért már vannak necces dolgok, és pont a legszegényebbeket szopatja, meg a 27% áfa sem szimpi). Több hirtelen nem jut eszembe 12 év uralkodása alatt. De ezek azért jó rendelkezések voltak.
(A mostani szükségállapot fenntartása pl. röhej, napi vagy néha heti 5-10 migráns miatt.)

törppicur 2018.09.13. 22:23:41

@Hakapeszi Miki:
TE eléggé leegyszerűsíted a dolgokat, gondolom, hogy mi egyszerűek is megértsük, de baxi . nem sikerült.
1. Én felhívtalak arra, hogy bizonygasd annak a nézetnek a megalapozottságát, hogy ti ballibbantak vagytok a normálisak. Mert ugye szerinted a többiek nem. Erre ideírod, hogy csak, mert úgy gondoljátok, hogy ez az ájropéerséggel jár. Hát nem jár és én (mi) is normálisak vagyunk - esetleg ti nem is.
2. Te milyen magasságokban röpködsz, hogy simán leminősíts olyan brit, lengyel és más jobboldali politikusokat, akik nem szavazták meg ezt a katyvaszt.
3. Ne átlagolj, ne maszatolj. Leköpted a nemzeti érzelmű honfitársaidat. Inkább bújj le, vagy kérj elnézést tőlük.
4. Már megint maszatolsz. A szerinted széljobbakat szóltad le, nem frakciófüggetlenül. Na mármost az igazi hülyék gyűjtőhelye a zöldek (az eu-ban). Meséld már el hogy az ilyen képesítés és diploma nélküli tyúkokat, mint szűzsargentini, melyik másik politikai erő enged ki a fényre, sőt védi is.
Már máshol írtam, de ez a képviselő se nálunk, se a cseheknél, észteknél, bolgároknál 1 nyamvadt 1000 eurós kisvállalkozói fejlesztést nem bírálhatna el, nem a magyar nép "helyzetét". Úgy hogy nem szélbalt kell köpködni, hanem a zöldeknek gratulálni, hogy még léteznek. Amúgy te úgy is okosabb vagy (úgy éetem nem kell hozzá papír), meséld már el, hol a határ az európai zöldpártok és viccpártok között.
Köszi

ételizésítő 2018.09.13. 22:24:05

@Hakapeszi Miki:
"normális európai országban szeretnék élni, ahol nem egy szűk elit lop el mindent és csinál ki mindenkit, aki nem az ő nótájukat fújja"

Őszintén szólva nekem az sem tetszene, ha ezt egy tág/bő elit/nem elit csinálná.

Jobban szeretnék egy olyan országot, ahol egyáltalán nem lopnak, és nem lehetetlenítenek el/csinálnak ki senkit.

Weißkopf 2018.09.13. 22:24:40

@Rákász Béla: hogy mi az a félnáci? Megmondom. Vagyis egy régi (1945-ös?) Ludas Matyi-féle idézettel:
A félfasiszta ugyanolyan, mint a fasiszta. Csak fél. (Ti. attól, hogy ez kiderül róla.)

Bobby Newmark 2018.09.13. 22:25:57

@Online Távmunkás: " akkor se tudnának nyerni, ha nem agyhalottak vezetnék őket..."

Ezzel ugye tudod, hogy azt állítottad most, hogy Magyarországon nincs demokrácia?

ételizésítő 2018.09.13. 22:26:06

@seol:
Ne bassz, a csávó a 80-as évek híres DJ-je. :-)
A kis tapsikolós baseball-sapkával a fején.
(Legalábbis a nickje ugyanaz, mint a DJ neve.)
Mondjuk akkor sem az eszéért szerették, már ha szerették. Én kifejezettem utáltam a diszkót, úgyhogy én már akkor sem.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.09.13. 23:29:07

@törppicur: sajnos leírtad a szót, amitől sírva menekülök. ballibant? tovább nem olvastam, van egy szint. aki képtelen felfogni, hogy Orbán gusztustalan rendszerének elutasítása nem azt jelenti, hogy valaki liberális, vagy hogy valamelyik balos pártba húz, az nem vitaképes.

Sir Bates dö Hól 2018.09.13. 23:29:21

@ételizésítő: nem az a baj, hogy lopnak, hanem az, hogy az ügyészség nem működik...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.14. 10:02:20

Azért van amit erősen támogatok.
www.napi.hu/magyar_gazdasag/pinter-borton-munka-rab-elitelt.669747.html

"Az új börtönöket a rabok fogják megépíteni Magyarországon - derül ki a kormányportálra feltett Belügyminisztériumi rendeletmódosítási tervezetből, amit Pintér Sándor belügyminiszter jegyez."

vpbarna74 2018.09.14. 10:02:39

@Ma Baker: Bocs, javítanék...Ha a szerint az ideológia szerint nézzük a szavazást, ahogy ezt a Fidesz kommunikálja a jelentésről, miszerint a tartózkodókat is be kel számolni a végeredménybe, akkor a Fidesz, itthon nem lenne kormányon. Mert ugye a többség nem ment el szavazni :)
Tehát nem a Magyarok többségének a véleményét, akaratát tükrözi a mai politikai hatalom. Sajnálom ha úgy gondolod, cirka 4 millió magyar, az nem is Magyar :)
Amúgy a többi a Te véleményed, elfogadom, mert demokráciában élünk, és mindenkinek van lehetősége máshogy gondolkodni, értelmezni a helyzetet, még ha ez esetleg hülyeség is. Mert ugye nem akarunk mindenkit meggyőzni a " mi " igazunkról, ha kell bármi áron! Igaz?!

LebensraumamOsten 2018.09.14. 10:02:53

@Ellenzéki Tüntető: Most ti sipákoltok. Vesztettetek is. A legjobb az egészben, hogy el vagytok telve magatokkal és halvány fingotok sincs, mennyien gyűlölnek már benneteket Magyarországon is. Persze ha kihúznátok a kezetek a biliből és önmagatokba néznétek, talán sikerülne, csak ehhez túl ostobák vagytok.

prakp 2018.09.14. 10:03:03

@törppicur: Te kis nemzeti érzelmű, hogy jössz ahhoz, hogy kategorizálj?? Elgondolkodtál már azon, mi az hogy "ti"? Az a szellemi okádék, amit volt pofád idemagyarkodni, minősít. A probléma ott van, hogy ezt észre sem veszed.

ételizésítő 2018.09.14. 10:03:09

@Sir Bates dö Hól:
Is.
Attól, hogy becsukják a lopásért, a lopott pénz még nem lesz meg. Lásd Zalatnay.

Bobby Newmark 2018.09.14. 10:03:39

@axel2552: Az nem zavar, hogy körülbelül százszorosára pörgött fel a mennyisége 2010 óta?

Bobby Newmark 2018.09.14. 10:03:43

@ételizésítő: Éljen. Két dolog pozitív. A többiért meg még mindig lámpavas jár neki.

bgp 2018.09.14. 14:05:56

@Nancsibacsi: Az EUs pénzekből úgyse látsz semmit hacsak nem vagy valamelyik narancskomcsi haverja.

Sir Bates dö Hól 2018.09.14. 14:06:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: így van... száraz kenyéren és vízen éljenek, kurtavasban dolgozzanak, meg csattogjon a korbács a hátukon, ugye?...

Weißkopf 2018.09.14. 14:06:17

@Ylim: Jól látod. Ez fog történni. A lengyel elvtársak kihúzzák Orbánt a sz@rból, ő meg folytatja, amíg lángba nem borítja Európát. Itt túl régen volt (a balkáni intermezzót leszámítva) komoly fegyveres konfliktus, az emberek elfelejtették, mivel is jár egy háború. Most majd újra megtanulhatják.

samot1 2018.09.14. 14:06:35

A sajtotàjékoztato meg szinhàz volt!Tényleg nem akad egy ujsàgiro sem,aki megkérdezte volna,hogy a többi "vàdpontrol" mi a véleménye?A Viktorka mindig csak egy témàt hajtogat a migrànsok,meg a soros.A korrupciorol,meg a sogor,rokon,koma meggazdagolàsàrol egy ujsàgiro sem tett fel kérdést!Ahogy a sajtoszabadsàgrol sem!
Mégis milyen ujsàgirok voltak ott?

axolotl77 2018.09.14. 14:06:53

Érdekes lenne, ha az egykori lángszavú Orbán Viktort (Nagy Imre újratemetése) szembesítenék a mostanival.
Vagy épp a halálos ágyához O.V.-t odakérető Antall József szembesülne az eredménnyel, hogyan is hitte ő a jobboldali eszmék reménybeli letéteményesének az ifjú titánt.
Vajon boldogok lennének?
(Amúgy nem vagyok migránssimogató, kár is ezzel kapcsolatba hozni. Ja, meg a Sorost is utálom, de más miatt.)

Négyes_ 2018.09.14. 14:07:05

Az egészen nincs igazi jelentősége, két okból:

1.) Magyarország ellen az összes komolyabb EU szankciót meg fogja vétózni Lengyelország. Így például soha nem leszünk kizárva, maximum a lengyelekkel együtt.
2.) A Fidesz híveknek nem számít a dolog, ugyanúgy megszavazzák Orbánt 4 évente, mintha semmi nem történt volna.

Szelid sunmalac 2018.09.14. 14:07:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Gratulalok. Tehat mondjuk egy fuves cigit elszivo tinedzser (foleg ha meg tovabb is adta, mert az mar terjesztes), vagy egy kft.-ben szamlaval mondjuk egymillat elcsalo vallalkozo (meg sose hallottunk ekkore osszegekrol) bekerul valahova, akkor mehet teglat es cementet hordani kenyszermunkara.

Te a sokeves atlagnal is hulyebb vagy. Latod nem azert nezik le a fidesszimpatizansokat, mert nemzeti erzelmuek, vagy mert a fieszre szavaznak, hanem mert jellemzoen ilyen baromsagokkal szimpatizalnak es annyira ostobak, mint te.

"Némileg meglepő módon még ipari alpinista rabokra is szükség lesz, hiszen az építményfelújítási munkákhoz ilyen szaktudás is kell" - meg komuvesre, uvegesre stb. Aztan innen mar igazan ne alljunk meg, hanem ha hianyzik, miert ne sprolnank, csukjunk le egy uvegest, ipari alpinistakat stb. Mer az fel se merul a fejecskedban, ohgy a rabok tobbsege nem profi mesterember, es ugyebar az osszeteteluk optimalisan tartalmaz megfelelo szamban mernoktol elkezdve vizvezetekszerelot meg mindent. Neeem.
Mondd csak, neked mi is a foglalkozasod? Hatha volna rad is szukseg.

Reepa 2018.09.14. 14:07:41

“Április óta ritkán történik izgalmas dolog az agymosott-lebutított Viktorisztánban, most végre megint van miről írni.”
Én meg pont eddig olvastam...tudod van egy szint...Szóval itt jöttem rá hogy a blogger nem vitaképes…

Szelid sunmalac 2018.09.14. 14:08:15

Na szoval: Magyar polgarkent az a velemyem, hogy senki nem normalis, aki barmilyen modon egyetert azzal, hogy lehazaruloznak, vagy megkulonboztetnek barmilyen magyar allapolgart, gondolkodasa, politikai allasa, velemenye, vallasa, szexualis preferencaiaj vagy borszine alapjan. Aki ezt maskent latja, az szerintem egesz egyszeruen nem normalis, mert a nemzet egy es oszthatatlan, mert a magyar kozos let es kepviselet a fontos, eljen az a magyar akar a szolufoldjen, akar tartozkodjon kulfoldon.

Na, ki nem ert velem egyet?

Andy73 2018.09.14. 15:05:15

"De számunkra, normális magyaroknak"
"nekünk, normális magyaroknak"

No comment.
Vagy mégis: tehát nyilván a blogger és a hasonlóan gondolkodók a normális magyarok, a többiek meg mind nem normálisak.
Szépen felosztja az országot, úgy általában az embereket, és a jelek szerint még ő gondolja magát demokratának, politikailag korrektnek.

T.M.R 2018.09.14. 15:05:22

@Szelid sunmalac: teljesen jó gondolatmenet, csak véleményem szerint az a bökkenő, hogy a magyar, nemzeti, polgár szavakat már kisajátította a fidesz szavazótábor. Ők Magyarok, nemzetiek és polgárok, ők a nemzet (ez jól kivehető Orbán terorikájából is). A többiek akik nem értenek velük egyet nem magyar, nemzetellenes, ballibsi, kommunista, soros-bérencek...akik a nemzetet támadják; és minél jobban támadnak valakit ezek az utóbb felsorolt egyének, annál nagyobb nemzeti "hős" az illető. Itt tartunk véleménynem szerint és ez nagyon szomorú.

Boar. 2018.09.14. 15:06:15

@Szelid sunmalac: Ez önmagában hülyeség...
A "hazaárulózást" is ki lehet érdemelni gondolkodással, véleménnyel pláne ha hangot is ad neki avagy tettek is kapcsolódnak hozzá.
De a "megkülönböztetés" az már nagyon síkos pálya...már csak azért is, mert a "megkülönböztetettek" sokszor azért olyanok, amilyenek, hogy "megkülönböztessék" őket...Te meg a túltolt pc hozzáállásoddal beolvasztanád őket a nagy közös halmazba.

bgp 2018.09.14. 15:06:26

@axel2552: jó, akkor legyen az hogy Orbán roma. Most jobb? Nem tom mi ebben a rasszizmus, én meg zsidó vagyok, na és?

Thunder_th 2018.09.14. 15:06:30

Ami történt annak belpolitikai jelentősge nincs. Mivel az orbánisták elfoglalták az országos médiumokat, így az agymosott fidesz szavazókhoz ez a tény el sem jut, hogy szégyenpadra ültették orbánt és vele együtt az országot. Másik verzió, feldolgozni sem tudják az infót, vagy győzelemként interpretálják nekik. Szóval ezeknek tök mindegy. A lényeg inkább európai jelentőségű. Viktorkának nem volt elég a magyar kis posvány, elhitte magáról, hogy európai vezér. Aztán most visszarakták a kis szaros pocsolyába, hogy ott játsza a Janit. Ha nem vesz vissza és nem lesz jó fiú, akkor legfeljebb még kitessékelik a néppártból, aztán mehet a szélre. A probléma, hogy ott sem lesz vezér, csak egy kis senki, mert egy Le Pen és Salvini mellett ott is csak bohócnak tűnik. Szóval ez a szavazás a jelentésről csak azt mutatta meg, hogy ennek a bohócnak csak a saját kis állóvize marad. Európában nem rúg labdába többé.

Más: Felmerült, hogy ki a "normális magyar". A személyes tapasztalatom azt mutatja, hogy vannak azok az emberek, akik meg akarják mondani, hogy ki az igazi magyar és ki a hazaáruló. Na ők az idióta magyar kategória. A többi a normális.

kerszi 2018.09.14. 17:49:25

@Ylim: "Összedob egy fasiszta blokkot, ahol ő lehet a führer"

Hidd el erre van számos önjelölt, akik a hatalomért szívesen
elharapnák egymás torkát, merthogy nácik, azért nem biztos, hogy szeretik is egymást.

Periodista. 2018.09.14. 17:49:42

@Equalizer.: Az EU többségének véleménye nem számít a magyarok nagy része számára. Még csak el sem gondolkodnak az egészen. Fejjel a falnak! Szembe akár a világgal is jó magyar szokás szerint!

Érdekes 2019.05.23. 22:36:48

@Stenonis: Stenonis 2018.09.13. 15:59:45
Azért vicces, hogy a narancsosok a korrupcióról szóló részt sehol sem kritizálják..."

Miért kritizálnánk? ha mindenkit korrupció mértékétől függetlenül lecsuknánk itthon, akkor nagyjából a felnőtt emberek 99%-át börtönbe kellene csukni.
Érdekes, h sárkozihez köthető holdaudvar 400 millió eurós korrupciója senkit sem zavar....pedig én úgy tudtam, hogy magyarország határától már 1 centire megszűnik a korrupció, és sehol a világon nincsennek máshol korrupt,irigy,hülye emberek. Csak magyarországon ugye.....*facepalm*
süti beállítások módosítása