Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2020.12.09.

Orbán ismét lenyomta egész Európát, Magyarország veszített

Hakapeszi Miki

Valami DK-s agyhalott EU-képviselő azt találta mondani pár perce a rádióban, hogy Orbán feladta a vétót, hú de megfutamodott, meg hogy ez most a legnagyobb bukása. Tényleg nem tudom, nem fogja fel, hogy mi történt, vagy tudja, csak akkora sokkot kapott, hogy csak a bekészített demagóg panelt bírja ismételgetni. 

Mert a szomorú helyzet az, hogy lehet Orbán Európa haramiája, megint elérte, amit akart. Angela Merkel becsicskult, pont úgy hígították fel újra a jogállami feltételeket, ahogy Orbán akarta. Óriási győzelem ez Orbánnak, szégyen Merkelnek, de a nagy vesztes mégis Magyarország. Az a nagy többség lett itthon szembe köpve, akik bíznak az unióban és normális, demokratikus országban élnének szívesen.  

Persze maradt még valami a jogállamisági cuccból, de ki nem szarja le, ha két évig jegelve van a történet, meg még szórakoznak egy sort azon, hogy egyáltalán mikor lehet bármit is számon kérni belőle. Évekre marad a mostani helyzet, a Fidesz folytathatja itthon, amit elkezdett. Jöhetnek tovább az uniós pénzek, amit röhögve le lehet nyúlni és a választási szabályokat is kedvére írogathatja még át akárhányszor 2022-ig Orbán. Még az igazságszolgáltatás függetlenségének eltüntetését se lehet büntetni pénzelvonással, ez pedig pont az a terület, ahol eddig még nem végzett teljes munkát Orbán. Az unió tehát tesz rá magasan, ahogy eddig is.

Elvileg még megfúrhatják a dolgot a Tanácsban és a Parlamentben például a hollandusok, meg a finnek, de szerintem nem fogják. Túl akarnak lenni rajta. Szívből rühellik a pohos magyar banditát, de unják is, inkább finanszírozzák tovább. Nem fogták még fel elegen, hogy nem a szerencsétlen magyarok megsegítése itt a kérdés, hanem azt kellett volna kimondani, hogy meg kell állítani a jogállam lebontását máshol, nehogy nálunk bárki is kedvet kapjon hozzá. Most is nyert a rövidlátás, ezzel önmagát is csúnyán tökön szúrta Európa. 

Persze mindig lehet mondani, hogy mi ne Európától várjunk segítséget, oldjuk meg magunk a Fidesz-problémát. A gond az, hogy most eltűnt egy lehetséges fék, annyira fog Orbán felé lejteni a pálya a választáson, amennyire ő maga akarja. Így viszont tele lehet a töke az emberek nagyobb részének vele, nehéz lesz leváltani egy félig szabad választáson.   

FRISSÍTÉS: úgy tűnik, az ellenzékben mások sem fogták fel, egyedül Jávor Benedek, aki azt mondja: az EU elengedte Magyarországot, hogy működőképessé váljon. Igen, engedtek a zsarolásnak. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

136 komment

Címkék: jogállamiság vétó Orbán Viktor Angela Merkel

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr1216326106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nincs1agy 2020.12.09. 22:07:22

Végre kimondatott az igazság.

nemecsekerno_007 2020.12.09. 22:38:39

,,többség lett itthon szembe köpve, akik bíznak az unióban és normális, demokratikus országban élnének szívesen. ,,

Nem. Őket ezekkel az üveggyöngyökkel hülyítik 10 éve, az ellenzék segítségével.
Ezt szar érzés beismerni. Ennyi történt most.

Ehetetlen Odó 2020.12.09. 23:03:32

Lehet siránkozni, de Magyarország jogállam. És nem az ellenzék gyűlölet-kommandóinak feljelentései alapján lehet majd büntetni a kormányt, hogy mielőbb visszajöhessenek a komancsok. Mert persze abban a pillanatban újra csodálatos jogállam lenne, mint 2002 és 2010 között.

Ekrü 2020.12.09. 23:03:43

@nemecsekerno_007: Lehagytad,hogy milyen többség?Attól még,hogy valakik hangosabban kiabálnak még nem lesznek többség.:))))))
Amúgy az egészben az a legfelháborítóbb,hogy az EU Parlament hozott egy olyan törvényt amelynél felmerül a gyanú,hogy összeférhetetlen az EU joggal, majd ez alapján szeretnének szankciókat hozni.Még ők beszélnek jogállamiságról...

jjoey 2020.12.09. 23:04:04

részben igaz, vagy megoldjuk mi vagy senki a törpét, ez a mi gondunk, ha nem tetszik, kellene szavazni, vagy nem és ha csak 1,8mila fidesznyik megy el szavazni, akkor nincs 25% részvétel, a törpe ügyvivő és verhető, max átírja, hogy nincs érvényességi limit és akár 1 szavazattal is 101%-ot kaphat...de az nagyon szub-szaharai tempó.
másik, várd meg jön e zsé, mertugye mi van akkor, ha papíron várunka bíróságra de brüsszel nem utal? bepereljük? hol? ahol 2 évet vársz a döntésre? ami a jogsértés utánra esik? addig 2345ft az euró? infláció, államcsőd, de legalább olcsón csavarozzuk össze a merdzsót meg ajudit? hát pont leszarja a germán meg holland, főleg ha MI nem akartunk közös hitelfelvételt, hát oldjuk meg mi magunk a dolgokat. ment méár csődbe california, csakhát ez itt ugye magyarisztán, banana (re)public....
gondolkodni szabad.

Exploiter 2020.12.09. 23:24:19

“Persze mindig lehet mondani, hogy mi ne Európától várjunk segítséget, oldjuk meg magunk a Fidesz-problémát.“

Pontosan.
El nem hiszed milyen undorító, amikor egy párt külföldi nyomásgyakorlást vár el a saját hazája ellen.
Akárki indíthat holnap egy pártot és lenyomhatja legközelebb a fideszt, mert kurva sokan unják őket.
Csak annyi a titok, hogy ne legyen baloldali, felejtsen el minden szélsőbalos marhaságot és adjon épeszű válaszokat a FONTOS kérdésekre.
Akkor meg lesz oldva a “fidesz probléma”.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2020.12.10. 08:04:37

@Exploiter: "Csak annyi a titok, hogy ne legyen baloldali, felejtsen el minden szélsőbalos marhaságot és adjon épeszű válaszokat a FONTOS kérdésekre."
És azt kifelejtetted hogy a vezetőjének pedig orbán viktornak kell lennie.

white999 2020.12.10. 08:04:42

@Exploiter: Akkor milyen oldali legyen? Centristáknak 5% nál több sose jutott. Jobb oldalon nincs tér mert egy új jelentkezőről rögtön kiderül hogy buzi anya gyilkos soros migráncspárti liberális. A kretének meg elhiszik, ahogy eddig is mindent. csak elég sokszor kell mondani.Igen akkor is ha jobbos. Pont erről szólt a jogállami szarság. Rengeteg lopott pénzzel kereszténység gebinbe szerzésével,ügyészség rendőrség bedarálásával választási törvények területek átszabásával közel lehetetlen leváltani. Sőt ha leváltod akkor visszajön mert olyan irdatlan mennyiségű pénzt loptak már el, hogy abból még 10 év múlva is visszajönnek. Ez a magyar út. Mint Argentína. Egy vékony elit mindenki más meg szívóágon. Már csak az a kérdés, hogy eléri a fejlettségi fokunk azt ami ott van, hogy az elit szögesdrótos villákban éli az életét és bármikor a családból valaki kilép testőrsereg követi. Mert akkor baxhatják a pénzüket.

egyinges 2020.12.10. 08:04:55

@Ehetetlen Odó: Ha Magyarország jogállam, akkor miért volt a komcsik részéről ez a hiszti? Akkor okafogyott a vétó, de a kommunisták mégis a lengyel "barátokkal" zsarolták az EU-t. Minek? Ezek folyamatosan baszogatják azt a klubbot és a szabályrendszerét, aminek a tagjai vagyunk. Bár tudom, a kérdésem csak költői, mindenki tudja a magyarázatot.

Galerida 2020.12.10. 08:05:32

Csak segíteni szeretnék!
Soros úr a saját nevén indítson egy pártot Magyarországon és akkor, ahogy fent olvashattuk, a demokráciára vágyó embertömegek nem Orbánra szavaznak! Mintegy mellékesen, olcsóbb is, mint ezt a sok szerencsétlent Bangónétól Ujhelyiig eltartani!

2020.12.10. 08:05:41

Igazából csak akkor lehetne negfékezni, ha felsorakozna a határon 10 hadosztály.

nincs1agy 2020.12.10. 08:06:01

@jjoey: Ehhez először néha le kellene mászni a netről.:)

felső határ nincs 2020.12.10. 08:07:03

Ujabb ellenzeki atombomba ment a levesbe.

Azaz ketto. EU penz nelkul is nyugodtan ellettunk volna, jobban kellett a gyors megegyezes Brusszelnek, mint nekunk. Ezert lett a megegyezes olyan, mint amilyen.

Hala a kormanynak, olyan az orszag penzugyi helyzete hogy nem kell mindent benyelni az EUtol, IMFtol, mint ahogy az a ballibsik idejen ment. Meg is lett annak is az eredmenye. Az EU meg az IMF az nem azert van hogy neked EU kulson jo legyen, ideje lenne felfogni.

Pont telibeszarjak a jogallamot, meg az alapveto jogokat ha az a birodalomszervezes erdekeben tortenik, igy volt ez boszmeek idejen vagy a katalanok, francia sargamellenyesek agyonveretesekor. Aki a (Brusszelnek) megfelelo celbol baszik a jogallamra, az haborus hos nem am terrorista.

Magyarorszag veszitett a torok hodoltsaggal, a nemet hodoltsaggal, meg a ruszki hodoltsaggal is, vegre van nemi onnallosag, es van nemi haladas rogton. Ha ezt odadobjuk Brusszelnek beszopjuk megint, vagyis nem feltetlen mindenki csak a 99%. Az arulok majd kapnak vmi jol fizeto kamu melot egy nyugati bankban mint Megyo meg Bajcsanyi, meg francia becsuletrendet.

Kiirtani a lippsi bolsi arulo szemetet!

dare 2020.12.10. 08:07:09

A 22-es kampány eldőlni látszik, de az ellenzék örül.
Irigylem az optimizmusukat!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.10. 08:09:44

Ahogy ezt mindenki tudta előre: a harmatgyenge nyugat meg fog hátrálni.

De miért lenne ez veszteség Mo. számára? Mióta vereség a jobb alku?

nyerafidesz 2020.12.10. 08:10:08

A nagypolitikában nincs szopatás. Mindegyik fél hagy menekülő utat a másiknak, nem hozzák egymást lehetetlen helyzetbe.
Ez történt most is. Orbán tudta, hogy győzni fog. Merkel anyó pedig addig lavírozott, amíg a fogyatékos magyar ellenzék is tudja majd azt kommunikálni, hogy ez kormányzati bukta.
Mindenki boldog, semmi gond.
Mellesleg ha ezt a jogállami szarságot belevették volna a buliba 2006-ban, akkor négy évig egy buznyákot sem láttunk volna.
HAJRÁ FIDESZ!

Rodney_2 2020.12.10. 08:10:22

@Hakapeszi Miki: Örülök hogy rájöttél, hogy az ellenzéki képviselők / politikusok "agyhalottak". Amelyik meg nem, az gazember (nem nevesíteném, te is tudod). Ez a probléma, nem a "diktatúra". Nincs itt semmiféle diktatúra. Az a probléma, hogy mivel az ellenzék annyira silány, a fidesz többedszerre túlnyerte magát és teljesen legitim módon fokozatosan kiépített egy "túlhatalmat". Ha diktatúra lenne és nem lenne független bíróság, akkor nem ítéltek volna úgy hogy a SZFE sztrájk törvényes, ezzel még bővítették is a sztrájkjog lehetőségeit, nem volt egyértelmű hogy ez a döntés fog születni. Diktatúrákban ilyesmi nem történik. Még egy szemet sem lőttek ki 10 év alatt. Pedig az divat Gyurcsánytól Macronig. Ahogy Expoliter mondja, ha jönne egy "normális" párt, simám leválthatnák a fideszt (kivéve ha a fenyegetés határása Orbán változtatna a politkáján, márpedig ő a nagy opportunista. Ha stadion helyett bicikliút kellene a csőcseléknek, akkor Magyaroszágon lenne a legtöbb (túlárazott) bicikliút). Sőt, még az a tragédia is érhezti az országot hogy ez a mostani egyesített ellenzék fog nyerni 2022-ben. Akkor majd írhatod a cikkeket 4 évig azoknak a degenerált országromboló baromságairól.

De nagyot tud lökni az úr az ajtón 2020.12.10. 08:10:40

nekem ebben az egész ügyben az tetszik a lejobban, h az összes ellenzéki média leírta (elszólta magát?), h még meg sincs vizsgálva, h ez az egész jogállamiskodás egyáltalán összhangban van-e az EU-s joggal :DDD

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2020.12.10. 08:10:43

Itt egy előzetes szarkavarás folyik egy kivénhedt szipirtyó vezényletével. Félti a vén trotyli a magyar német érdekeltségeket. Befosott. Ahogy szövetségese, a Hitler másolat csuti is. Azért ehhez a szarkavaráshoz az EU-nak lesz még egy pár szava. A csuti geci és a vén szipirtyó ugyanis nem az EU. Nincs még eldöntve semmi.

Exploiter 2020.12.10. 08:27:16

@Török törp hörcsögöt bökő bögöly:

Hidd el, miután Orbán belepofázott idén az életem minden területébe, amihez semmi köze, ha rajtam múlna, soha többé nem kormányozna.

A baj az, hogy a teljes ellenzék azt támogatta volna, hogy még napközben se léphessek ki az utcára, úgyhogy megint párt nélkül maradtam.

chrisred 2020.12.10. 08:27:25

@nemecsekerno_007: Igazából már 2006-ban, Fletó idején is ez volt, akkor is azt mondták, hogy ilyet az Unióban nem lehet csinálni, blablabla.

Exploiter 2020.12.10. 08:28:03

@white999:

“ Akkor milyen oldali legyen? ”

Semmilyen.
Azért mondtam, h ne baloldali, mert azok képtelenek ideológia mentesen, logikusan gondolkozni.
Engem nem érdekelnek az ideológiák, se a melegek, se a migránsok, se a cigányok, se a zsidók, semmi.
Engem az érdekel, hogy én hogy tudok jobban élni és ezt ki tudja elérni nekem.
A többi le van szarva.

Buchhalter 2020.12.10. 09:20:14

@felső határ nincs: ennyi hülyeséget hogy sikerült kibányászni magadból? Téged közgazdaságból a tanárom egyenesen a bányába deportált volna! EU nélkül hogy lennénk meg?! Ha az összes multi elmenne kábé az lenne mint a rendszerváltás hajnalán : rothadó.üresen kongó gyárak,üzemek és haldokló bevásárló központok! Majd az oroszok adnának? Persze ... mire és miért? Törökök? Csak nagy a szájuk és ha egyszer Dollár bácsi elzárja a csapot Erdogan találkozni fog a saját katonai juntájával egy fal előtt.Kínának meg nem vagyunk valami nagy piac. Különben annyira "van" pénz,hogy Orbánék orrba-szájba nyomják a szádba, hogy vegyél állampapírt a megtakarításaidból. Csak ezt sem tudod igazán értelmezni.

enrikokaruszo 2020.12.10. 09:20:47

...gondolj egy merészet, esetleg ez a vita VALÓBAN nem a jogállamiságról szól

HaD 2020.12.10. 09:21:05

@Török törp hörcsögöt bökő bögöly: De sajna igen...a németek az osztrákoknak megüzenik a hollandokkal meg megbeszélik hogy ebben a szr helyzetben qrvára kell nekik a lengyel 38/40 millió lengyel mega 9/10 milla magyar piac és a hozzájáró olcsó melós....ezt szállítja nekik a jelenlegi kormány..bár a lengyeleknél rezeg a léc...mi meg birkucik vagyunk hagyományosan(persze ha azorbán aszondja a tv-be hogy mi vagyunk a fasza gyerekek akkor benyaljuk:)). A hollandokkal megértetik hogy ha a német gazdaság recesszióba kerülakkor nekik se lesz az jó...az osztrákok meg tudják. A skandináv országok szintén komoly beszállítói a németeknek. Az autóipar összomlása nem járványfüggö és ezt leginkább a német gazdaság sínyli meg...úgy kb 100 milla ember azért érdekes lenne ha nem ihatná meg a reggeli kapucsinóját egy kis sütivel:)...ehhez vannak hozzászocializálva. Az amcsik elég jól betettek az élösködö németeknek akik egyrésztegész kelet európát és balkánt meg a déli államokat lehúzzák(mint a ruszkik csak a módszerek itt maffiásabbak nem annyira katonásdis:))az EUR-t alulértekeleten tartják ennek révén ami extra elöny VOLT számukra...na ezért is rágtak be az amcsik...és ehhez adjuk hozzá az amúgy is alulértékelt kelet európai devizákat az olcsó munkaeröt a merkantilista rendszerü mg/élelmiszeripari felállást a nyugati bankok rabló kondocióit.A robinhood orbán ezt is letolja a hülye magyar torkán a banki adíval közben meg 1000szeresen hagyja beszedni a cilágbajnok kamatokat meg dijakat a bugris magyarokon...és adja vissza kamattámogatásban nekik...dettó építöipar gépipar stb...a kerekedelem húz a maygarokon lengyeleken a legnagyobbat...nem Volt véletlen hogy az elmult napokban a fidesz szócsövek üzengettek a németeknek is ezügyben...szígyártó meg az autós cégeknek mesélte el hogy ha nem kapják meg azentúl a lopni valót akkor annyira nem lesz jó az ajudimerdzsóbmw-nek Sem a magyar kondició....tudomásul kell venni hogy ez asunyi hazaáruló banda(a rendszerváltónak nevezett "elit") kvázi hübéri alapon uralkodik és amíg szállítja az elvártakat addig maradnak is az eju/németek kegyelméböl...nincs itt semmi látnivaló. Ennek a zsidócigány bandának édesmindegy hogy a magyarok hogy döglenek meg...a szaporulatot hozni akarják de a selejttöl minnél elöbb szabadulnak...az ubokáinknak meglesz erröl a tücsök életröl a véleménye!!!!Hajrá magyarok:):)

Kampfer 2020.12.10. 10:13:27

"Valami DK-s agyhalott EU-képviselő azt találta mondani pár perce a rádióban, hogy Orbán feladta a vétót, hú de megfutamodott..."

Az a 'barkóczi' nevű fröcsögött most valami hasonló ostobaságot a 'zátévében'. Egy élmény hallgatni ezeket. Csak kérdem tőled, poszter: nem lehetséges, hogy a Fidesz hatalma nem diktatúra, hanem a 'zellenzék' ilyen szintjének köszönhető...?

"Mert a szomorú helyzet az, hogy lehet Orbán Európa haramiája, megint elérte, amit akart."

Látva a 'zunijó' állapotát, céljait és módszereit, illetve a hazai ellenzéket, ez inkább üdvös, mintsem szomorú.

"Óriási győzelem ez Orbánnak, szégyen Merkelnek..."

Hm... Nem mi mondtuk! :-)

"...de a nagy vesztes mégis Magyarország."

Dehogyis! A nagy vesztes az a söpredék ellenzék, amelynek az általad is agyhalottnak titulált nyomorult is a része és amelyik hungarofóbiából jelesre vizsgázott ezer alkalommal az elmúlt években! A kettő nem ugyanaz.

"Az a nagy többség lett itthon szembe köpve, akik bíznak az unióban és normális, demokratikus országban élnének szívesen."

Akkor nyugodt lehetsz! '22-ben az a qrvanagy többség elmegy, 'x'-et nyom a nagy 'demokratákra' (értsd: söpredék ballib ellenzékre) és Orbánék mennek. Persze, ha ez a többség úgy többség, ahogy '18 elején is az volt, akkor ismét jön a betoncsók. Ez ilyen.

"Elvileg még megfúrhatják a dolgot a Tanácsban és a Parlamentben például a hollandusok, meg a finnek, de szerintem nem fogják. Túl akarnak lenni rajta."

Ahh... Az ajrópéer és qrvára demokrata hollandoknál épp lengyel boltokat robbantanak föl. De az jogállami... Értem. Ja, nem... De nem baj. Ezen mindenki túl akar lenni, akinek van esze!

"Szívből rühellik a pohos magyar banditát, de unják is, inkább finanszírozzák tovább."

Nem kell aggódni, mi is szívből rühelljük őket! A gyűlölet nem a ballibák kiváltsága!

"Persze mindig lehet mondani, hogy mi ne Európától várjunk segítséget, oldjuk meg magunk a Fidesz-problémát."

Ezzel mondtad ki az igazságot! Amíg a titeket képviselő 'agyhalott' söpredék ezt nem tudja megérteni, addig szopni fog. Szerencsére!

"A gond az, hogy most eltűnt egy lehetséges fék..."

Ami a szocdemeknek, liboldóknak és 'ajrópéereknek' gond, az a nemzetiek számára jó hír. Ha a 'túloldal' sír, tudhatjuk, hogy jó dolgok történtek.

"Így viszont tele lehet a töke az emberek nagyobb részének vele, nehéz lesz leváltani egy félig szabad választáson."

Teljesen szabad a választás! Senki mögött nem áll ott Luca Brazi egy revolverrel és egy bejelölt hellyel az 'x'-nek!

"FRISSÍTÉS: úgy tűnik, az ellenzékben mások sem fogták fel..."

Bízom benne, hogy azért ez sem lepett meg nagyon!!! :-) Mi szóltunk...!

@Rodney_2: Tűpontos meglátás! +1

@Honóriusz: Nem mindegy, melyik határon és milyen 10 hadosztály. Mellesleg, milyen indokkal, milyen 'demokratikus' alapon...? :-/
Kamp.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2020.12.10. 10:16:04

Azért idetéved a kommentszekcióba ma még más is, vagy mindenkit annyira sokkol a cucc, hogy csak az elvakult Orbánhívők jönnek? Akik úgy tűnik, csak a cím első felét olvassák.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2020.12.10. 10:19:59

@Kampfer: attól, hogy Európa szabadon engedi Viktort, ez nem változtat azon, hogy folyamatosan hazudozó emberünk egy korrupt antidemokratikus rendszer épít. Aki ennek örül, az önmagát minősíti szerintem.

BiG74 Bodri 2020.12.10. 10:20:13

@Rodney_2:
"Még egy szemet sem lőttek ki 10 év alatt. "
Feltűnt, hogy csak a jobboldal hajlandó felgyújtani Budapestet, ha nem tetszik valami?
Nehéz szemet kilövetni, ha nem borogatnak autókat, zúznak be kirakatokat, és rohamoznak meg tv székházakat.

Homo fideszbirkusz 2020.12.10. 10:20:42

Az égadta világon semmit nem úszott meg a Felcsúti Birkavezér, csak kapott egy 1-2 éves haladékot a lopásra és a diktatúrájának a teljes kiépítésére. Majd csak utána fog az illiberált (= antidemokratikus, antijogállami, anti-EU) Orbán diktatúra EU-s pénz nélkül maradni.

Ezt se a Homo fideszbirkusz nem érti, ezért gyözelemként ünnepli, hogy még két évig tudja Orbán gazdája korlátlanul szétlopni az államkasszát, közte az ö adóforintjait. Ez a Homo fideszbirkusznak kétségtelen gyözelmi érzés!

A Zellenzék se érti, hogy még két évig él és virul a Mutyi alapú társadalom és majd csak a választás után jön a gazdaság összeomlása, amire talán még ez a kétmillió agysebész fidióta is felébred. Mint mindig a magyar történelemben: jóval a katssztrófa bekövetkezte után, amikor már semmi sem menthetö.

Billy Hill 2020.12.10. 10:51:56

"Ne azt kérdezd, hogy az EU mit tehet érted, hanem hogy te mit tehetsz az EU-ért"...

FCUK 2020.12.10. 12:21:37

hogy Dobrev elvtársnő ír egy facebook-posztot arról, mekkora az ellenzéki siker, az egy dolog.

a gond ott kezdődik. amikor xx Marinéni a 75 évével azt kommentálja alá, hogy Klárika, biztos, hogy igaz ez, mert ő Viktor sikerét olvassa ki a hírekből.

Már a saját galerit sem tudják meggyőzni, annyira kilóg a lóláb.

hála Istennek.

blaubner 2020.12.10. 12:21:44

„Először az ellenzéket kell leváltani, azután lehet kormányt váltani” -- Puzsér Róbert, 2019 február

Etniez 2020.12.10. 12:22:20

@Kampfer: mert ahol terrorizmus vagy bűnözés van, az már nem jogállam?

/Gondolkodó emoji

Etniez 2020.12.10. 12:22:42

@Hakapeszi Miki: Persze, hogy örülnek. Mivel Magyarország már nem jogállam, ezért féltek ettől.
2 évig még szabadon lophatnak, addig lemegy a választás és nyernek megint.
Szóval jó eséllyel 26-ig Fidesz, az még 6 év.

Sajnos az Unióból soha nem lesz semmi, amíg ilyenek a vezetői.

Üzenet a határon túl magyaroknak: azt csinálnák veletek a románok, amit akarnak. Unió nem tesz egy mozdulatot sem értetek.

Szomorú nap a mai.

Az apokalipszis lovasa 2020.12.10. 12:23:12

@Buchhalter: "EU nélkül hogy lennénk meg?! Ha az összes multi elmenne kábé az lenne mint a rendszerváltás hajnalán"

2004 != rendszerváltás hajnala
multik != EU
.
.
EU kritika != úristenlépjünkkideazonnal

Az apokalipszis lovasa 2020.12.10. 12:23:34

@egyinges: "Ezek folyamatosan baszogatják azt a klubbot és a szabályrendszerét, aminek a tagjai vagyunk"

a klub szabályrendszerének része a vétó lehetősége

Hauptrichter2 2020.12.10. 12:24:03

@Hakapeszi Miki:
Mint Exploiter 2020.12.09. 23:24:19 írta: "...Akárki indíthat holnap egy pártot és lenyomhatja legközelebb a fideszt, mert kurva sokan unják őket...".
Ez a MEGFELELŐ személyekkel és logikával gond nélkül működhetne. Csak nem jut el az infó a megfelelő személyekhez. Ebben az összes ilyen blogíró benne van, aki sír-rí, hogy "juj a csúnya Zorbán már megint", de a picsogáson túl nem hajlandó semmire (konkrétan: megismerni a koncepciót ÉS ha az jó továbbadni a MEGFELELŐ személyek irányába).
De ne érezd magad rosszul, nem vagy egyedül, jó társaságban vagy: Klubrádió, index / telex, 24.hu, Transparency International, ... mind-mind jól átverik a Zorbán miatt kétségbeesett szavazókat, picsognak össze vissza, de a tettek mezejére lépjen más :-), oldja meg az EU, a szomszéd, ... mások helyettünk.

BiG74 Bodri 2020.12.10. 12:24:46

Amúgy nagyon nem értem az ellenzéki elkeseredést.
Az européerek csoprtjába nem úgy kerül az ember, hogy van egy szabályrendszer ami ebbe kényszeríti, hanem mert a csoport gondolkodásába beleillik. A csoport már így is eléggé megerőszakolta magát ezzel a jogállamiság kitétellel.
Miért kellene beleavatkoznia a magyar politika belügyeibe?
Jelenleg a választók jelentős része a fideszre szavaz. Ez van, akkor is, ha ezen választók jelentős része, nem szimplán eukonform, de nem is tudja, hogy az mi, vagy hogy az eu az mi.
Van rengeteg ellenzéki szavazó aki ugyan nem fideszes, de konkrétan pont ugyanúgy gondolkodik, mint az éppen fideszes szavazó. Az ellenzék konkrétan hat éve tudja, hogy szétforgácsolva soha a büdös életben nem fogja megállítani a fideszt szájer, demeter stb. ide, vagy oda. Hat éve nem képesek egyesíteni erőiket arra az egyszerű dologra, hogy a fideszt kiüssék, a többpárti demokráciát visszahozzák, aztán érvényes népképviseletként képviseljék választóikat, ne biodiszlet legyenek.
Csodálkoztok, hogy-e balkáni néppel csak annyit kíván foglalkozni az eu amennyi feltétlenül fontos?
Felróni nekik, hogy szabad folyást engednek a fidesszel a saját országaik hasonló csoportjainak, annyit jelent, mint nemérteni mi az amit jelenleg tőlünk nyugatra a politikai kultúra képvisel. Felróni nekik, pont olyan balkáni, üzbég hozzáállás, mint az eus pénzeket zsebrevágni, az országot leépíteni.

Ráadásul 2022-re elvileg olyan mélyen leszünk a szarban, hogy a fityesz örül, ha leváltják és csak a biznisszel foglalkozhat. A kurmányváltó meg önhibán kívül elássa magát tíz-húszévre megint.

steery 2020.12.10. 12:25:31

Örülök neki, hogy Orbán győzött és izomból lenyomta az EU-t. Egyék csak meg a migránslevesüket, amit főztek! Jó látni, hogy végre van egy olyan vezetője ennek a nem túl szerencsés országnak, aki képes kiállni értünk és nem folyton az idegen érdekeket képviseli ellenünk. Persze neki is megvannak a hibái, szép számmal, de hát senki se tökéletes.

Most már csak az kell, hogy nagy győzelmeket arasson a keleti fronton is. Még meg kell vernünk a románokat a székelyek szadizása és elnyomása miatt, meg meg kell fingatnunk az ukránokat a kárpátaljai magyarok szadizása és elnyomása miatt. Végül még kicsit befenyíthetnénk a szerbeket is a vajdasági helyzet miatt, meg a szlovákokat, csak a biztonság kedvéért.

Szépen alakulnak a dolgok. Csak így tovább!

ZX 2020.12.10. 12:25:40

@felső határ nincs: Hű b+ te melyik bolygón élsz? Vagy szedsz valami komolyabb cuccot?

Kampfer 2020.12.10. 12:26:13

@Hakapeszi Miki: "attól, hogy Európa szabadon engedi Viktort, ez nem változtat azon, hogy folyamatosan hazudozó emberünk egy korrupt antidemokratikus rendszer épít."

Kérlek, engedd meg nekem és másoknak is, hogy ha körökkel vállalhatatlanabbnak érezzük a 'zellenzék' random összetevőjét és egyesített hadait is, mint Viktorék politikáját a korrupciójával együtt. És engedd meg, hogy ne kérjünk abból, amit azok és a 'zunijó' őket támogató ballib elitje is akar (migrik, genderlobbisták, multikulti, nyílt társadalom). És kérlek, engedd meg, hogy eldöntsük, számunkra melyik elviselhetőbb! Előre is köszi! Számomra a Fidesz egy 'veszteségminimalizálás'. Mert inkább ezek, mint a liberalizmus, a szociáldemokrácia vagy a nyílt társadalom. Ha lesz alkalmam egy nem korrupt, tisztességes, ám véletlenül sem ballib és véletlenül sem 'ajrópéer', ezeket elvető politikai erőt támogatni, szó nélkül váltom a támogatásom az érdekükben! Jelenleg erre semmi esély.

"Aki ennek örül, az önmagát minősíti szerintem."

Aki ezt így látja, az önmagát minősíti szerintem.

"Azért idetéved a kommentszekcióba ma még más is, vagy mindenkit annyira sokkol a cucc, hogy csak az elvakult Orbánhívők jönnek?"

Érzek némi csalódottságot a soraidban. Nem hazudok neked, de nem sajnálom. Isten hozott a való világban!

"Akik úgy tűnik, csak a cím első felét olvassák."

A másik felét nem hiszik el és/vagy nem értenek egyet vele. :-) Nem bonyolult ez.
Üdv:
Kamp.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2020.12.10. 12:31:05

@Kampfer: csak két dolog. 1. a 2022-es ellenzéknek semmi köze az elkúrós 15 évvel korábbihoz, elég kicsi lesz az átfedés, megjött egy új generáció, akiknek meg kéne adni a lehetőséget. 2. a migránsduma egy ócska fideszes blöff, amit benyeltek. senki se akar az ellenzékből se migránsokat idetelepíteni. aki egy kicsit is a tények, meg a valóság alapján ítél, nem hit szerint, az jóval árnyaltabban látja a dolgokat, mint te.

Ekrü 2020.12.10. 12:31:37

@Hakapeszi Miki:
"ez nem változtat azon, hogy folyamatosan hazudozó emberünk egy korrupt antidemokratikus rendszer épít. "-Hát elnézve az ellenzéki vezetők/megmondóemberek reakcióit jelenleg épp az látszik ,hogy az ellenzéki nézik teljesen hülyének a választóikat és hazudnak folyamatosan.Örvendetes viszont ,hogy elnézve a FB bejegyzésük alatti hozzászólásokat ezt egyre kevesebb sikerrel teszik...

cavalry 2020.12.10. 12:31:43

Nem sok szerencsétek van a gondolkodással. Aki a mostani helyzetnek örül, és fidesz párti, az egyszerűen agyhalott. Az ellenzék is idióta ez tény. A felséges nép meg nem ért semmiből semmit, és tenni sem tud semmit sem, tehát olyan mint a fűrészpor, van de nem számít. Végtére is a kutyát sem érdekli az egész, akik okosabbak azok már nem itthon töltik a drága idejüket, legfeljebb hazajárnak nyaralni. Az Eu pénzeket nem lehet ellopni jelentős mértékben mert szinte mindent kintről hozunk még a kekszet is. Ha tankokat veszel azt is onnan veszed. Ha lesz 100 db azt kb. két óra alatt kilövi a gaz ellen lásd Örmény konfliktus. A magyar történelemben még nem volt ilyen eset hogy egy kis huncut csapat ilyen mértékben kiszívja az ország erőforrásait és rosszul használja fel, a királyok simán normálisabbak voltak. A dolognak egy baja van, semmi értelme az egésznek, ez a csapat nem tud a pénzből pénzt csinálni csak elbassza hülyeségekre. Igazi telepi hozzáállás, vihetsz oda pénzt teherautóval, félév múlva ugyanott vannak. Ha ez valakinek tetszik akkor szuper. Legalább neki örömet okoz. Lelkesedj idióta, kapsz orosz vakcinát,és tanulhat a kölyköd debil tanároktól, és mehetsz egy kis kórházi fertőzésért is ha hiányzik. Megérdemled.

nemecsekerno_007 2020.12.10. 12:44:54

@Hauptrichter2: Az ellenzéknek ez a zsákutcás gondolkodása a Kádár rendszerből ered, amikor változtatni nem lehetett, csak agyalni, meg elemezgetni.
56-ban próbáltunk, nem sikerült. A következő 30 év meg arról szólt, hogy ez a nihil, alapvető viselkedési formává vált.
A rendszerváltás után jöt az új dogma, amit szolgálhatott ez a mentalitás, ezért nem lehetett kétségbe vonni a demokráiát, liberalizmust meg a többi varázsszót. Ez az egyre szűkülő csapat az ellenzék.

De nagyot tud lökni az úr az ajtón 2020.12.10. 12:44:57

milyen elegánsan elsiklik afölött mindenki, h ez a jogállamisági cécó amit ránk akarnak erőszakolni még nem is biztos, h kompatibilis az EU-s jogokkal.. erről eddig miért nem lehetett olvasni/hallani?

HaD 2020.12.10. 13:27:56

@Kampfer: Öregem neked találták ki a gyurcsány effektust:):)...a szofisztika qrva eccerű technikája mikor arra alapítanak érvet hogy ami van az szr de lehetne rosszabb is....ha megszívtad nyeld is le:):)

Ekrü 2020.12.10. 13:27:58

@csulla:
"ebben az országban volt legtovább a jobbágyság intézménye,amit nem éppen a baloldal tartott fent!"-Hol volt jobb és baloldal a középkorban? :))))))
"Egykét megszállót pedig a nagy úraink támogattak hűbérben,"-Mint pld. a szovjet megszállást?Kétlem...
Tanulj történelmet...

HaD 2020.12.10. 13:28:10

@BiG74 Bodri: az un ellenzék azt teszi amire szerződtek ezekkel az orbánfélékkel...(az ország szisztematikus kifosztására,mint a cociba... a posztkomcsi áljólét aminek a levét majd valamikor az utódok szívják...persze mi is csak becsomagolják az agitpropos szakik...hathatós izraeli tanácsadói segédlettel)...azzal hogy sír az un ellenzék azt erősítik hogy ez orbánc győzött:)...ennyike....

Homo fideszbirkusz 2020.12.10. 13:28:39

@De nagyot tud lökni az úr az ajtón: "milyen elegánsan elsiklik afölött mindenki, h ez a jogállamisági cécó amit ránk akarnak erőszakolni még nem is biztos, h kompatibilis az EU-s jogokkal.."

Ma már te vagy 138-ik Homo fidessbirkusz aki felmnondja ezt a szöveget. Jól dolgozik a trollközpontotok, észre se lehet venni, hogy központilag irányítanak titeket.

Amúgy meg a jogállamiság az EU alapszabálya, a tagfelvétel egyik feltétele, olyan mint egy Alkotmány, hát marha jó lenne, ha az EU alapszabálya nem lenne kompatibilis az EU-val!

Fikalnyik Eugén 2020.12.10. 13:29:06

A nyugat-európai pénzmaffia megállapodni készül a balkáni cigánymaffiával arról, hogy hogyan kéne lehúzni közösen a közép-európaiakat. Szimplán felosztják a piacot, hogy minél kevesebb vérveszteséggel minél többet nyerjenek. Mint itthon a 70-30.
És ti időt pazaroltok ezekre a gecikre, egyik-másik oldalára álltok, drukkoltok meg véleményeztek.
Miután ez a pénz nagyrészt az Orbán és családja pénztárcájába fut, túlárazott térkövezés és egyéb szarságok formájában, legegyszerűbb lenne kilépni ebből a fosból, ugrana a nyugati majmok filléres rabszolgabiznisze és a geci is emelhetne egy újabbat a xanax adagon.

Homo fideszbirkusz 2020.12.10. 13:29:33

@steery: "Örülök neki, hogy Orbán győzött és izomból lenyomta az EU-t. Egyék csak meg a migránslevesüket, amit főztek!"

Amikor az ember az olvassa, hogy "migáncs", onnantól tudja hogy itt egy sárgaföldig lebutított Homo fideszbirkusszal van dolga. Ezekhez meg elmeorvos kell, nem blog.

Mert hiába mondja nektek az ember, hogy a gyerekeitek, unokáitok már rég a migráncsbefogadó JÓLÉTI országokban vannnak és a büdös életben nem jönnek vissza a ti fajtiszta félázsiai Orbanisztánotokba, ti ezt fel nem fogjátok. Meg hogy Pénztáros Lölö meg az összes NER lopás az nem migráncs kérdés, meg hogy valójában nyomorúságos szar életed van, mert sehol se mersz pofázni nehogy a hatalom megbüntessen - na se migráncs kérdés.

Meg az se, hogy a féleszü Homo fideszbirkusz hitel moratóriumból tudja csak megvalósítani azt a minimális gulyáskommunista életszínvonalát, de neki ennél a migráncs ezerszer fontosabb.

A Homo fideszbirkusz szar az ő elcseszett közép-balkáni életére, neki az az öröm, ha a tolvaj diktátor gazdája még többet tud lopni, ami amiatt a Homo fideszbirkusz még jobban lemarad a világtól, de láthatóan a Homo fideszbirkusz imád Európa szopószerepében lenni.

chrisred 2020.12.10. 13:29:44

@De nagyot tud lökni az úr az ajtón: Nem csak ránk, mindenkire rá akarják erőltetni. Talán azért nem írta, mondta ezt eddig senki, mert nem igaz.

arthurthedent 2020.12.10. 13:30:11

@Hakapeszi Miki: "1. a 2022-es ellenzéknek semmi köze az elkúrós 15 évvel korábbihoz"

Mondjuk az ellenzéken a legtöbb szavazatot Gyurcsány Ferenc saját kis pártocskája mondhatja magáénak... :D

"egy új generáció, akiknek meg kéne adni a lehetőséget"

Az ország irányítása ne legyen már egy szabad préda, amihez mindenkinek meg kell adni a lehetőséget. Nem jár, ki kell érdemelni.

"senki se akar az ellenzékből se migránsokat idetelepíteni."

Most éppen nem, majd beledöglenek, hogy nehogy kiderüljön mire készülnek, hogy az utolsó pillanatban előkerüljön itt egy papír, hogy mit terveznek. :)

Mégis mit gondolsz, majd a magyar liberálisok nemet mondanak a nyugati liberálisoknak és szövetségbe állnak a jobboldallal? Mégis hogyan?

"egy kicsit is a tények, meg a valóság alapján ítél"
Mi, az a tény, hogy senki sem akar idetelepíteni? Ez már miért lenne tény?

HaD 2020.12.10. 13:30:18

@De nagyot tud lökni az úr az ajtón: amit egy eju parlament elfogad az mi a szrral nem kompatibilis???a jogalkotást azért kicsit nehézkes felfogni úgy látom:)...ha eju alkotmány ellenes akkor meg hol van a mi kis alkotmányjogászunk??...ja hogy melegszik???...nem hallottam hogy megtámadták az ejus alkotmányra hivatkozva a hun vezérek:):)

Galerida 2020.12.10. 13:30:29

A Momentum politizál okosan! Most, hogy az EU-ban és Merkelben csalódott a ballib oldal, egyedül az ő román barátaiban lehet reménykedni! És nekik már amerikai fegyvereik is vannak! Fegyőr Szolnokon kormányt alapíthat....

konrada 2020.12.10. 13:30:36

@Hakapeszi Miki: "csak két dolog. 1. a 2022-es ellenzéknek semmi köze az elkúrós 15 évvel korábbihoz"

Á dehogy!
Hiszen az ellenzéki összefogásban az MSZP-nek és az abból kinőtt DK-nak összesen csak 55% támogatása van, szóval az meg semmiség!;)

Etniez 2020.12.10. 13:30:52

@steery: Látom nem vetted észre, mi történt.

Az EU leszarta az összes magyar jogtiprást, csak menjen a pénz.

Szerinted nem látták a románok? Leszűrték, továbbra is azt csinálnak odahaza, amit akarnak. Ez siker a Fidesznek, vereség a magyaroknak határon innen és túl.

Te meg próbálj picit gondolkodni.

pátyi 2020.12.10. 14:20:37

@Hakapeszi Miki: Valaki írta korábban, hogy az ellenzék veszített, nem Magyarország. Szerintem az pontosabb megfogalmazás. De belátom, ez attól függ, ki milyen hívő.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2020.12.10. 14:23:26

@pátyi: ha így kérdezed, akkor én demokrácia és jogállamhívő vagyok. ezért vesztettem. akik ezeket leszarják, akik élvezik, hogy lehet tovább lopni a közpénzt, bedarálni a független igazságszolgáltatást, stb., azok örülhetnek.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2020.12.10. 14:23:35

@cavalry: Az elmúlt 10 évben 75%-os volt a hazai tőkeállomány növekedés. Ennek oka, hogy míg a baloldal a külföldi tőkének kedvezve hagyta kiáramlani a pénzeket, addig a Fidesz itthon tartotta.

Kampfer 2020.12.10. 14:24:28

@Hakapeszi Miki: "a 2022-es ellenzéknek semmi köze az elkúrós 15 évvel korábbihoz"

Ez nettó valótlanság! Hogyne volna köze hozzá! Egy olyan személy és 'neje' köré, egy olyan bagázs köré épült föl az egész, amelyeknek a puszta léte is a kontinuitást jelenti a hungarofóbia és az elkúrás nyomán. Ennek a 'zellenzéknek' a magja maga az elkúrás!

"...elég kicsi lesz az átfedés, megjött egy új generáció, akiknek meg kéne adni a lehetőséget."

Nem, nem kellene nekik adni semmit sem! Lehetőséget főleg nem! Az az új generáció egyrészt maga is kijelentette, hogy 'nem kell a kerítés' (így tüncikéztek előtte '16-ban), illetve nem győzik reklámozni, hogy ugyanazt a genderpolitikát, ugyanazt a nyílt társadalmat hirdetik, amitől a 'zellenzéket' elutasítók joggal irtóznak! Ami engem illet, én semmilyen lehetőséget, bizalmat és mandátumot nem óhajtok adni nekik. A 'zellenzék' maradéka pedig a maszop a parazitájával, a lehetnemás és a ballik. Mindegyik brigád egy hangos, hungarofób és ostoba csapat. Az egyszemélyes bőszanettől most tekintsünk el!

"a migránsduma egy ócska fideszes blöff, amit benyeltek."

Nettó valótlanság! A 'déká' és a többi csatolt része is egyértelműen a 'zunijós' álláspontot támogatja. Akik épp a napokban nyilatkoztak a 34 milliónyi meghívott agysebészről. Nem velem vitatkozol, hanem a tényekkel...

"...senki se akar az ellenzékből se migránsokat idetelepíteni."

Szerintem állj neki uniós dokumentumokat olvasgatni! Dehogynem akar! Bizottsági indítványról beszélünk!

"aki egy kicsit is a tények, meg a valóság alapján ítél, nem hit szerint, az jóval árnyaltabban látja a dolgokat, mint te."

Fentiek fényében csak egy enyhe mosollyal tudom díjazni ezt a mondatodat.

@HaD: "Öregem neked találták ki a gyurcsány effektust:):)...a szofisztika qrva eccerű technikája mikor arra alapítanak érvet hogy ami van az szr de lehetne rosszabb is....ha megszívtad nyeld is le"

Nekem biztosan nem találtak ki semmit, amit a dobrevnéről neveztek el. Ami van, számomra nem szar. Ha nem is értek egyet mindennel, ami történik, de nem szar. '10 előtt qrvaszar volt, azt nem sírom vissza. Nem bonyolult az egyenlet, hogy ha egy átlagos és egy már ismerten szar között kell választani, akkor értelemszerűen az előbbit választom. Akkor is, ha ettől a 'zunijó' idegbajt kap. Kapjon! Nekem nem fáj...

@Etniez: "mert ahol terrorizmus vagy bűnözés van, az már nem jogállam?"

Nem állítottam, hogy nem az. Azt állítottam, hogy nem értem... Értő olvasás ajánlott!
Államokban, ahol boltokat robbantanak föl, ahol simán lefejeznek asszonyokat, miközben templomokban imádkoznak, ahol tanárt fejeznek le, ahol simán legázolnak civileket, ahol lelövöldöznek az utcán embereket, ahol a hajuknál fogva rángatnak ki civileket a szavazóhelyiségekből, ahol egy jogtalanul ott tartózkodó migri oda és úgy megy el, ahová és ahogy akar, az ok. Esetükben kérdésként sem merül föl a jogállamiság. A lengyelek és a magyarok nem akarnak genderlobbit, nem akarnak migriket és nem óhajtanak nyílt társadalmat. Itt minden nap problémáznak a jogállamisággal. Nos, ezt én minimum vitatom, de inkább megvetem! Az ezen politikát támogatókat is... És örülök, ha épp hülyét sikerül csinálni belőlük. Ez ilyen.

Kamp.

De nagyot tud lökni az úr az ajtón 2020.12.10. 14:24:40

@Homo fideszbirkusz: akkor miért kell vizsgálnia az uniós bíróságnak??

másold be kérlek az előttem lévő hsz-eket erről.

@chrisred: ha nem igaz akkor miért írják viszont most?

@HaD: sajnálom, nem értem mit beszélsz.

HaD 2020.12.10. 14:25:11

@Etniez: igen ...ez a bot másik vége...amikor az eju hagyja a homárok ekézését ugyanezzel a lendülettel bármilyen társadalmi réteg ekézésre is rábólint...és ehhez még egyesek tapsikolnak is....holnap majd a barna szeműek lesznek a mai homárok...a románoknál meg a magyarok...ennyike ...a németek levegő után kapkodnak...és mint láthattuk ekkor mindenki megdögölhet...szó szerint mint a nagyapáink az orosz fronton:(

Rodney_2 2020.12.10. 17:23:47

@HaD: @Homo fideszbirkusz:
Ne idétlenkedjetek! Ha az alapszerződésben az van, hogy az EUs támogatások alanyi/tagsági jogon járnak azért hogy az EU-n belüli fejlettségi különbségeket kiegyenlítsék, vagy az alapján jár hogy a tagállam befizeti amit kell, akkor minden további feltétel előhozása ütközik az alapszerződéssel. Bonyolult?? Nincsen jogász vénátok, az látszik :)

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2020.12.10. 17:24:19

"Az a nagy többség lett itthon szembe köpve, akik bíznak az unióban és normális, demokratikus országban élnének szívesen."

Csak azt tudnám, hogy honnan veszi ezt a poszter. 2018-ban az ellenzéki pártok összesen 48,9% szavazatot kaptak listán, a Fidesz 49,2-t. Mindezt egy olyan választáson ahol 70% elment szavazni (rendszerváltás óta a második legnagyobb részvétel). A közvélemény kutatások alapján érdemi változás azóta nem történt, pontosan ugyanott vagyunk. Mégis hol a fenében van az a nagy fideszellenes, Eu-ban bízó többség? Ha létezne ilyen Orbánéknak már két éve bukniuk kellett volna.

Ekrü 2020.12.10. 17:24:56

@HaD:
".amikor az eju hagyja a homárok ekézését ugyanezzel a lendülettel bármilyen társadalmi réteg ekézésre is rábólint"-Az EU eddig sem védte meg az erdélyi/vajdasági/felvidéki magyarokat.Az ő ekézésükre simán rábólintott az ellenzéki pártok ujjongása közepette.Megvédeni őket csak mi tudjuk pld. a kettős állampolgárság megadásával,amit ugye az ellenzék megpróbált foggal-körömmel megakadályozni.

HaD 2020.12.10. 17:26:06

@Kampfer: ja vagy úgy???...már kezdem érteni a szájer féléket....élvezik ami nem fáj:)

HaD 2020.12.10. 17:26:17

@De nagyot tud lökni az úr az ajtón: a törvényalkotásról öreg...pont ez a baj hogy nem érted amiről írogatsz;)...persze ha tejünk is van időnk is van...akkor miért ne szop(t)assunk:):)????

ZX 2020.12.10. 17:27:08

@Kampfer: Te mit hazudozol?

" Egy olyan személy és 'neje' köré, egy olyan bagázs köré épült föl az egész"
Attól, hogy a kurcsány még kepeszt, hogy valaki legyen attól még egy senki, ti gondoltok róla többet a valóságnál.

"Az az új generáció egyrészt maga is kijelentette, hogy 'nem kell a kerítés' (így tüncikéztek előtte '16-ban),"

Mutass egyetlen hitelt érdemlő nyilatkozatot akár a jobbiktól, a kétfarkútól vagy a momentumtól, hogy nem kell kerítés.

"ugyanazt a genderpolitikát, ugyanazt a nyílt társadalmat hirdetik,"

Melyiket? Amit a Spider Józsi is? :D:D:D:D

"Mindegyik brigád egy hangos, hungarofób és ostoba csapat." Ez remekül ráillik a jelenlegi fideszre.

"Akik épp a napokban nyilatkoztak a 34 milliónyi meghívott agysebészről."

Ezt eddig csak a fidesz szócsövén keresztül hallottam. Lehet, hogy van 1-2 barom az EU-n belül aki felvetette, de a nagy többség ezt így biztos nem támogatja.

A továbbiak is csak nettó hazugság és xenofób ostobaság részedről.

rinoceros 2020.12.10. 17:27:43

Bármilyen fura, hosszú távon nagy valószínűségel az EU nyert. Nem tudom, milyenek lesznek a jogállamiság feltételei, de ha mostantól mondjuk az OLAF jelentés nyomán feljelentés történik, és az ügyészség lesöpri, mint az Elios-ügyet, akkor lehet az Unióhoz fordulni, aminek a végén Brüsszel elzárhatja a pénzcsapot.
Ha bármilyen hasonló üggyel kapcsolatban felmerül a gyanú, hogy a bíróság nem független, és a felmentő vagy enyhe ítélet erre vezethető vissza, ugyanez a pálya.
Ha még szorosabb lesz a gyeplő, akkor még az is elképzelhető, hogy a közmédia pártatlan működését ugyanígy számon lehet majd kérni.
A legszebb az egészben, hogy ez nem csak Orbánra vonatkozik, hanem bármely politikai pártra, amelyik az orbánizmust akarja folytatni.
Szóval, ha ez a feltételrendszer átmegy, akkor Orbán előbb utóbb börtönbe kerül. Persze csak azután, hogy kiebrudalják a hatalomból.
De pont úgy fog járni, mint Sarkozy. Ezt pedig nehéz győzelemnek tekinteni.

laci_52 2020.12.10. 17:28:03

Magyarország nem vesztett, hanem nyert: jön a lóvé az EU-ból továbbra is és ez a lényeg. Az mellékes, mit ajvékolnak a ballibesek demokráciáról és jogállamról.

Orbán csak egy csatát nyert meg, a háborút még nem: el kell érnie, hogy legalább másfél évig jegeljék a jogállamisággal kapcsolatos támadásokat; nagyobb baj nélkül le kell küzdenie a járványt és talpra kell állítani a döcögő gazdaságot; végül meg kell nyernie a '22-es választást.

Ha mindez sikerül Orbánnak, akkor mondhatja, hogy megnyerte a háborút.

Etniez 2020.12.10. 17:28:11

@megamovieboy: Ja, csak nem mindegy, hogy ez a tőke az állampolgároknál van, vagy a NER-nél.

Etniez 2020.12.10. 17:28:47

@Kampfer: Akkor ajánlom, hogy olvasd el magad:

"Ahh... Az ajrópéer és qrvára demokrata hollandoknál épp lengyel boltokat robbantanak föl. De az jogállami... Értem. Ja, nem... De nem baj. Ezen mindenki túl akar lenni, akinek van esze!"

Szóval ha te sem tudod, mit írsz, akkor tőlem mit vársz?

cavalry 2020.12.10. 17:29:29

@megamovieboy: Ez egy tetszetős mondás a részedről, még a vidéki suttyók is ilyeneket szoktak mondni, hogy nem baj az ha Mészi lop, de legalább az itthon marad. Sajnos arra nincs idő meg hely hogy tételesen cáfoljam a dolgot, de gondolkozz egy picit. Hol van a főbankárunk pénze? Singapúrban. Soroljam még vagy ennyi elég? Amikor itthon sikerül profitot termelni egy stadionon, azt kiviszik külföldi cégekbe, és / vagy a tőzsdére és percek alatt megválnak tőle, és a kedvezményezett egy offshore cég. Pár óra alatt ezer milliárdok tudnak innen kimenni. Utána dől a dominó. Ha nem így lenne, akkor csalódnod kellene. Mit gondolsz a Quaestor pénze hol van? Visszaszerezhető? Soha.Az ésszerű lépés a részükről az hogy céghálón keresztül befektetik stabil vállalati részvényekbe, mint pld Mastercard stb. A hazai vállalat ha már tőzsdén van azt csinál a benne lévő tulajdonnal amit akar. Emlékszel a Fotexre?

Kivlov 2020.12.10. 17:29:40

Muhahahahahaha, még szép, hogy becsicskult angela mama. Ott se kéne már lennie rég.

Ekrü 2020.12.10. 17:30:05

@Homo fideszbirkusz:
"Amúgy meg a jogállamiság az EU alapszabálya, a tagfelvétel egyik feltétele, olyan mint egy Alkotmány, hát marha jó lenne, ha az EU alapszabálya nem lenne kompatibilis az EU-val! "-Csakhogy az EU Bíróság nem az EU alkotmányt és jogállamiságot hanem az EU Parlament által sebtiben összefabrikált "jogállamisági törvényt "fogja vizsgálni.Vagyis azt,hogy ez a "jogállamisági " fércmű mennyire van összhangban az EU alapszabályával.Az pedig,hogy Németország szerint is vizsgálni kell -hisz láthatóan nagyon gyorsan belementek ,hogy kerüljön az EU bíróság elé-az mindent elmond erről a sebtiben összehozott törvényről
@HaD:
"amit egy eju parlament elfogad az mi a szrral nem kompatibilis??"-Talán az EU alkotmánnyal.Vagy te úgy gondolod,ha az EU Parlament legközelebb azt fogadja el,hogy minden 160 cm alatti embert meg kell ölni,akkor az is rendben lesz,hisz az EU Parlamentnek csak igaza lehet? (A többit lásd itt feljebb...)

Ekrü 2020.12.10. 17:30:15

@chrisred:
"Talán azért nem írta, mondta ezt eddig senki, mert nem igaz. "-Akkor miért is kell megvizsgálni az EU Bíróságnak,hogy a szóban forgó törvény összefér-e az EU joggal?Miért ment bele Németország,hogy a vizsgálatig függesszék fel a örvényt,ha azzal a törvénnyel minden rendben van?

torró 2020.12.10. 17:30:32

Emberek! A politika ilyen játszma. De tényleg! Miért nincs jogállam? Valaha a történelem folyamán, minden állam jogállam? Most is? Sajtó szabadság. Ki nem írhat le bármit? Főleg nálunk! Mit mondtak a szocik annak idején Orbánnak amikor a Tv miatt lázongott? Vegyél magadnak! Basszus! Megcsinálta, most meg az ellenzék kiabál! Vegyél magadnak basszus!
Tudom hogy ezeket a blog bejegyzéseket, csak páran olvasgatjuk, meg hülyítsük egymást. De nem gusztusos az egymás szavazóit egytől egyig lebarmolni. Mert minden táborban vannak normális gondolkodású emberek, és vannak elkötelezettek meggyőződéses, csak mondjuk kevésbé informált emberek. Tessék ezt tiszteletben tartani. egyáltalán nem kulturált a másik embert lehülyézni rögtön, ha nem osztja a mi elképzelésünket.

Etniez 2020.12.10. 17:30:35

@HaD: Így van. Igazából mindenki győztesnek mondhatja magát, de Orbán jobban járt, mert megőrizheti a hatalmát még sokáig a lopott pénzből.

Viszont ez a rossz precedens. Tegyük fel, hogy az új, szélsőjobbos kormány holnaptól betiltja a magyar nyelvet Romániában, akkor mi lesz?

Kakadú majd puffog facebookon meg behívat mindenkit, de aztán? Semmi.
Ahol van magyar kisebbség (pl Szlovákia) beállnak a románok mellé (mint a kis- Antant), blokkolják a hetes cikkelyt, Románia meg majd a következő költségvetést és ennyi. Az ottani magyarok meg megszopják.

Szóval lehet tapsikolni meg örülni, csak amikor már elfogyott a pezsgő, akkor kicsit hátra kell lépni és átgondolni, mi is történt valójában.

Az EU nem tudta érvényesíteni a legalapabb elvárásait sem az egyik tagállammal kapcsolatban.

midnight coder 2020.12.10. 18:03:14

@rinoceros: Ezzel pedig az EU szépen beéri a KGST-t. A nagyobbik baj az, hogy nem csak ezzel: pont azon a pályán vagyunk ahol a 80-as években, csak most egy másik társulat tagjaként.

midnight coder 2020.12.10. 18:03:25

@torró: És amúgy mi mikor voltunk jogállam ? Mert 89 óta soha egy percig sem. Elõtte meg pláne. Ez alapján felvenni sem lett volna szabad minket.

blaubner 2020.12.10. 18:03:38

@Etniez: ezzel egyetértek, de más megközelítésben. az eu-t egyáltalán nem érdeklik a kisebbségi jogok (lásd pl. katalán függetlenség), így a románok tényleg bármit csinálhatnának, az eu, mint intézmény elegánsan távol maradna tőle.
viszont pont a románok, ukránok stb. ellen csak úgy lehetne erős diplomáciával fellépni, ha ezért komoly lobbizást, kapcsolatépítést folytatnánk az erős tagállamokkal, akik ország és nem eu szinten tudnának mellénk állni bármilyen konfliktus esetén. de pont ezt így tényleg eljátssza orbán, amire sajnos van már precedens, az ukrán nyelvtörvény ellen se tud senkit sem mozgósítani...

seol 2020.12.10. 18:43:54

@cavalry:

A magyar jobbágy mindig is büszke volt rá, hogy a földesura mennyit dőzsöl; legalább nem jut a buziknak/cigányoknak/zsidóknak se. Ja, ő is beledöglik? Á, ennyit megér.

seol 2020.12.10. 18:44:02

@torró:

Milyen jó, hogy minden fél- és funkcionális analfabéta szerencsétlen elszavalhatja a maga hülyeségeit.

seol 2020.12.10. 18:44:18

@steery:

Ejnye, kedves retardált, nem szép dolog, hogy kívülről beavatkoznál a román/ukrán/szerb nemzetállamok működésébe.

Kampfer 2020.12.10. 18:45:47

@HaD: "már kezdem érteni a szájer féléket....élvezik ami nem fáj..."

Dehogy érted! Szájert vizionálni minden sor mögé elég erős személyiségi problémákra utal (már, ha számodra ez probléma). Nem érted, hidd el! Ha értené bármit is, nem lepődtél volna szénné minden egyes aszfaltpuszin 2010 óta!

@ZX: "Mutass egyetlen hitelt érdemlő nyilatkozatot akár a jobbiktól, a kétfarkútól vagy a momentumtól, hogy nem kell kerítés."

Momentumék ott tüncikéztek Ásotthalom térségében, a betanított külhoni aktivistáik tört magyarsággal hőbörögtek. A 'dékás' brigád nem egyszer kinyilvánította, hogy nyitnák a határt, illetve a dobrevné azt is kijelentette, hogy szerinte szükség volna a migrikre. Ha 4-5-6 éve történt is egy dolog, emlékszünk rá!
Ahogy arra is, hogy mindenben a 'zunijót' támogatták, amikor a téma napirenden volt.

"Melyiket? Amit a Spider Józsi is?"

Akár azt. Abból nem kérek, köszi!

"Ez remekül ráillik a jelenlegi fideszre."

A te alternatív valóságodban ez is elképzelhető. De ismerve téged, mázli, hogy ez csak egy beteg és sérült valóságérzékelés eredménye. Ne aggódj, nem bűn, csak betegség! ;-)

"Ezt eddig csak a fidesz szócsövén keresztül hallottam. Lehet, hogy van 1-2 barom az EU-n belül aki felvetette, de a nagy többség ezt így biztos nem támogatja."

Bizottsági javaslat. Várjuk a híreket arról, hogy akár az EP, akár a szakbizottságok elutasítják. És az, hogy szerinted 'biztos nem támogatják', ez édeskevés. Ne haragudj, de had ne legyen paraméter az, hogy szerinted mi a helyzet... Írják le, legyen hivatalos! Ahogy a javaslat is az.

"A továbbiak is csak nettó hazugság és xenofób ostobaság részedről."

Ez a t részedről csak egy szokásos, konkrétumok nélküli ostoba fecsegés. Csak a szokásos... Ergo lényegtelen.

@Etniez: "Akkor ajánlom, hogy olvasd el magad:"

Pontosan tudom, mit írtam le. De látom, számodra továbbra is probléma az értő olvasás. Ok. Akkor segítek, ha már az iskolád nem adott kellő útravalót. Ne mondd, hogy a fasiszták sosem segítenek!

Ezt írtam:

"...demokrata hollandoknál épp lengyel boltokat robbantanak föl. De az jogállami... Értem. Ja, nem..."

Vagyis: az biztos jogállam. Értem. Ja, nem. Vagyis: nem értem! :) Nem kérdőjeleztem meg, de nem értem. Így már érted...? Hol állítottam, hogy az nem jogállam, szerényképességű polgártársam??? Hátha így már segítettem. A többi általam felsorolt esetet is beilleszthetőnek érzed egy jogállami környezetbe. Gondolok itt a spanyol, francia és osztrák eseményekre. A német, svéd és belga történetet kezeljük nagyvonalúan! ;-)
Kamp.

seol 2020.12.10. 18:45:54

@Ekrü:

A kettős állampolgárság megadása, illetve a konkrét módszer egy dologban "segített" a határontúliaknak, a nem EU-s tagországban élők könnyebben le tudnak lépni nyugatra. Azoknak, akik szeretnének a szülőföldjükön maradni, a mellveregetős papírmutogatáson kívül semmiben. Cserébe' ártott, Romániában pl. garantálta, hogy Székelyfölddel kapcsolatban soha nem fognak belemenni semmilyen autonómiatervezetbe.

seol 2020.12.10. 18:46:02

@Rodney_2:

Érdekes. akkor sikerült megtalálni az alapszerződés kb. egyetlen pontját, amelyet be kell tartani(uk másoknak)?

a nagy hohohorgász 2020.12.10. 21:10:13

hogy lesz így kormányváltás????? ez a qva ország nem akarja megérteni hogy az ELLENZÉK CSAK JÓT AKAR????? lehet hogy konteó de szerintem az eus pénzekből orbán az eus képviselőket veszi meg. Nem nagy öröm de a magamfajta fidesz szavazóknál csak az ellenzék szavazók szoptak nagyobbat.... Fogjátok már fel HOGY EGY TÁLBÓL ESZNEK!!!!!!!!!!!!! A csúti, az elquró, a demokrata meg a soros... Nem egymást szopatják hanem minket!!!!!!!!!! Váltsuk le a momentumra... Ó hogyne, gondolkozz már ember!!!! Mondjál magyar embert!!! aki magyar érdeket képvisel!!!

Alick 2020.12.10. 21:10:37

Mindenesetre a fejlesményekből egyértelmű, hogy a hazai "rendszerváltás" és az EU létrejötte egyaránt a klasszikus gengszterszindikátusi "családi" mintát követte és ennek szellemében politizál. :)

birkamenet 2020.12.10. 21:12:40

Az egész világ röhög a hibbant illiberált Moszkva bérenc újabb szopásán:

VALÓSÁGTAGADÓ VIKTÁTOR: Nem engedjük, hogy Brüsszel a jogállamhoz kösse az EU támogatások kifizetését!

BRÜSSZEL: Márpedig az lesz!

VALÓSÁGTAGADÓ VIKTÁTOR: Akkor GYÖZTÜNK!

Fedák Sári poén:
VALÓSÁGTAGADÓ VIKTÁTOR: Durchmarschsal megyek Brüsszelbe, kezemben van mind a 6 hetes és még 4 nyolcas, ebből három ráadásul piros!

Ad Dio 2020.12.10. 21:12:54

Pirruszi győzelem ez. Orbán elment a falig. Fel kell adnia a módszereit mert elfogyott körülötte a levegő. Hogy képes-e erre, az kérdéses. Én úgy ítélem meg, hogy a mostani eredmény maximum döntetlen, de hosszú távon mindenképpen vereség. Annyi ellenséget szerzett, hogy szinte lehetetlen lesz a politikában léteznie.

Egyetlen sansza az lenne, ha most ÖNKÉNT nekilátna ellapátolni azt sok... izét... amit összehordott. Hát, nem tudom... de kétlem...

cavalry 2020.12.10. 21:12:56

@seol: A dolog reménytelen, felesleges ezzel időt tölteni, nem volt szerencséje az országnak és ennyi. Aki tud meneküljön innen a francba. Ezek a lopott pénzt sem tudják felhasználni jól. Nincs polgárság, a proletárok meg nem komolyan vehetők, 5 perc alatt állnak át a másik oldalra ha ott kapnak valamit. Kilóra megvehető az egész ország. De minek?

kárárámaispj 2020.12.10. 22:34:00

@Hakapeszi Miki: "Valami DK-s agyhalott EU-képviselő azt találta mondani"
Mondd már el, hogy miért akarod ezekre az agyhalottakra leváltani a Zorbánt?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.10. 22:34:29

@Ad Dio:

"Egyetlen sansza az lenne, ha most ÖNKÉNT nekilátna ellapátolni azt sok... izét... amit összehordott. Hát, nem tudom... de kétlem..."

Ha rákényszerül, megteszi.

@seol:

Románia soha és semmilyen körülmények között, semmilyen kedvezményért nem menne bel e bármiféle magyar területi autonómiába.

@blaubner:

"z eu-t egyáltalán nem érdeklik a kisebbségi jogok (lásd pl. katalán függetlenség), így a románok tényleg bármit csinálhatnának, az eu, mint intézmény elegánsan távol maradna tőle."

Pontosan.

"viszont pont a románok, ukránok stb. ellen csak úgy lehetne erős diplomáciával fellépni, ha ezért komoly lobbizást, kapcsolatépítést folytatnánk az erős tagállamokkal..."

Románia és Ukrajna geopolitikai helyzetük miatt sokkal fontosabbak az EU-nak (is), mint Magyarország. Ukrajna emellett óriási piac is, és EU-tagként főleg az lenne. Nincs az az alternatív valóság, amelyben az EU fellépne a magyar kisebbség érdekében akár Ukrajnában, akár Romániában, akár bárhol máshol.

Bambano 2020.12.10. 22:35:51

az tisztán látszott, hogy akik ezt a stratégiát kitalálták orbán ellen, azok amatőrebbek, mint egy pár rendőrcsizma.

én azt javasolnám brüsszelnek meg az ottani politikusoknak, hogy fejezzék be orbán fényezését, ne csináljanak belőle királyt.

egyébként is fel kellene tenni azt a kérdést, hogyha az eu fontosnak gondolta a támogatási csomagot, akkor miért változtatott a szavazáson.

birkamenet 2020.12.10. 23:28:46

@Bambano:

Ha az ember teljesen semlegesen és kívülállóként értékel, akkor meg kell állapítania, hogy Merkel (az EU) a helyzetet a lehetséges legjobban oldotta meg: két -valójában idegentest Európában - ország nem tudta megakadályozni az EU támogatások kifizetését, cserébe laufot kaptak, hogy 1-2 év alatt eldönthetik, hogy az EU-ban maradnak-e.

Az EU ezzel elkerülte, hogy operatíve beavatkozzon bármelyik tagország belpolitikai szarába, de kifejezte, hogy stratégiai távon kiteszi a szűrét az európai kultúrkörbe nem tartozó népségeknek.

Ennél többre a jelenlegi integráció foka mellett az EU nem is felhatalmazott.

ebella 2020.12.11. 08:42:55

Orbán szintén veszített, a jogállamiság kritériuma elfogadásra került (azt semmiképpen nem akarta még egy napja sem), és olyanokra kapott írásbeli ígéretet, hogy nem kell leviselnie, amit eddig se akart senki rákényszeríteni.

A zsebe viszont nyert egy kis időt.

Wildhunt 2020.12.11. 08:43:01

@blaubner: hát ez nem igaz. A románok pld. a legengedelmesebb tagállam, több román él Ukrajnában mint magyar, mégis ugyanúgy elvették a kisebbségi jogaikat.

Ekrü 2020.12.11. 08:43:20

@seol: Válaszolnék,de látom már egy páran megtették helyettem.A lényeg,a saját határin túli magyarjainkat bizony nekünk kell megvédenünk,mert az EU-ra ugyan hiába is várunk.Nekik egy nemzeti kisebbség védelme ( akár a magyar akár a katalán) kizárólag csak addig fontos amíg hasznuk van belőle.Románia meg soha nem fog beleegyezni egy Székelyföldi autonómiába.

Bambano 2020.12.11. 08:43:49

@Hakapeszi Miki: "1. a 2022-es ellenzéknek semmi köze az elkúrós 15 évvel korábbihoz, elég kicsi lesz az átfedés, megjött egy új generáció, akiknek meg kéne adni a lehetőséget.": nem akarok megbántani senkit, de:
1. te tudtad, hogy a DK az igazából dobrev klára monogramja? :) ezenkívül a dk jelenleg a legnagyobb ellenzéki párt, a túlmozgásos elkúróval az élen. sajnos egyet kell értsek a fideszesekkel, viktorra jobb szavazni, mint dobrev klárára. tehát az átfedés elég nagy.
2. jaja, megjött az új nemzedék. azt hiszem, ha az a szempont, hogy ki az, aki új, meg fiatal, meg nem volt még a politikában, akkor Donáth Annára nyugodtan tekinthetünk úgy, mint az új nemzedék eklatáns képviselője, mint "új". Ő volt az, aki teleharsogta az indexet, hogy győztünk meg lesz jogállami kritérium meg minden, miután egy olyan bizottságban kialakítottak egy véleményt, amelyik nem volt illetékes és miközben neki tudnia kellett, hogy a költségvetést egyhangú szavazással KELL elfogadni egy MÁSIK plénumon. A papírforma be is jött, orbán felmosta vele (is) a flasztert.

Ezekre kellene szavazni? Mivel jobb az, ha valaki hazudik egy interjúban, mintha azt mondja, hogy hazudtunk éjjel-nappal?

Ekrü 2020.12.11. 08:44:11

@Etniez:
"Viszont ez a rossz precedens. Tegyük fel, hogy az új, szélsőjobbos kormány holnaptól betiltja a magyar nyelvet Romániában, akkor mi lesz?"-Pont az mint az ukrán nyelvtörvény esetében.A fene nagy "demokrácia védő" EU nagy ívben tesz rá,mert így kívánja az érdeke.Ezen pedig nem változtatna az sem,ha éppen olyan baloldali kormányunk lenne amelyik hetente megy Brüsszelbe hajbókolni...

Etniez 2020.12.11. 08:44:16

@Kampfer: Nem sok értelmetlenebb mosakodást láttam már életemben.

Bambano 2020.12.11. 08:44:22

@Kampfer: "Kérlek, engedd meg nekem és másoknak is,": nem értem. miért is akarsz te dönteni arról, hogy mit higgy?
hiszen a királyod rabszolgája konkrétan megmondta, hogy mit kell lehozni a hírekben, és aki nem akarja úgy megírni, az mehet. és ezt a bandát te éltetted.
és a fideszesek szerint rendben van, hogy egy ilyen esetnél senki nem indít nyomozást, nem történik felelősségre vonás.
Ha ti ezt benyeltétek, akkor nincs jogotok szabadon véleményt nyilvánítani.

Bambano 2020.12.11. 08:44:23

@birkamenet: ha meg józanul értékel, akkor meg kell állapítani, hogy a Merkel vezette eu brutális szarvashibákat követett el, tehát Merkel nem megoldotta a helyzetet, hanem az eu jelenlegi felelős vezetőjeként ő okozta.

Az eu ezzel a megoldással (meg egy csomó mással) piedesztálra emelte viktort, vagyis nagyon sokat tett azért, hogy 22-ben megint 2/3+-a legyen. vagyis beavatkozott a belügyekbe.

"Ennél többre a jelenlegi integráció foka mellett az EU nem is felhatalmazott.": engem csak az érdekelne, hogy józan észre nincsenek felhatalmazva?

Az a gárda, most mindegy, hogy eu-nak, európai néppártnak vagy minek hívják, ami ennyi ideje nem tudta eldönteni, hogy lenyelje vagy kiköpje a fideszt, nyilván a velejáró előnyöket nem bírják elengedni az elveik tisztelete mellett, az olyan szinten lejáratta magát, hogy egy rossz szót se mondhat orbánra úgy, hogy az ne szállna vissza rá azonnal.

ZX 2020.12.11. 14:10:57

@Kampfer: Már megint hazudozol, de tőled ez megszokott. A Momentum Ásotthalomnál egy szivárványos zászlót tűzött ki a PM hivatalra egy fotó erejéig. Semmiféle "tüncikézés" nem volt a migránsokkal kapcsolatban. Az persze nem zavar, hogy a kormányod suttyomban mégis beendedte az az 1249 menekültet akik ellen folyamatosan hergeltek.A DK-s brigád qrvára nem érdekel, de nem is emlékszem, hogy ilyet mondtak volna.

Nem tudom a buzik neked személy szerint mit ártottak, arról meg nem tehetek, hogy egy ostoba homofób vagy. Egyébként is a kedvenc pártodban van a legtöbb belőlük.

"A te alternatív valóságodban ez is elképzelhető."

Van egy rossz hírem, ez a valóság.

"Írják le, legyen hivatalos! Ahogy a javaslat is az."
Még a javaslatot sem láttam, hogy ez igaz lenne. De ha mégis így van akkor bízom a józan észben, hogy elutasítják.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.11. 14:11:12

@Ekrü:

"Ezen pedig nem változtatna az sem,ha éppen olyan baloldali kormányunk lenne amelyik hetente megy Brüsszelbe hajbókolni..."

Annyit változtatna, hogy a baloldali kormányfő újra elmenne Fukarestbe együtt ünnepelni a románokkal Trianont, plusz elutazna Ukrajnába is megünnepelni a nyelvtörvényt.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2020.12.11. 14:13:39

@Etniez: ajjaj, soros meg azt mondja, amit én.

index.hu/kulfold/2020/12/11/soros_gyorgy_orban_viktor_angela_merkel_europai_unio_megallapodas_jogallamisag/

fikázza merkelt. ezt vajon hogy értelmezi majd a fideszmédia? hiszen angi nem azt csinálta, amit soros megparancsolt neki.

vackor1 2020.12.11. 14:21:09

@Hakapeszi Miki: Meg tudod mondani nekem, hogy mennyi szót de akár csak vesszőt változtattak meg az eredeti szövegben, amit nem akart orbán meg a lengyel elfogadni ? Én úgy tudom, hogy semmit, minden maradt a régiben, annyi változott, hogy elmehetnek bíróságra ha nem tetszik valami, de ehhez eddig is joguk volt..

" a két zsaroló jelezte, hogy élni fognak a jogukkal, hogy az Európai Bíróság elé vigyék az új mechanizmus kérdését. Ugyanakkor Vera Jourová, az Európai Bizottság alelnöke ezzel kapcsolatban közölte: gyors eljárásra számít...
Megértem, hogy egyes tagállamok teljes jogi bizonyosságot akarnak szerezni az Európai Bíróságtól ilyen fontos ügyben. Ehhez joguk van” – fogalmazott a Bizottság igazságügyért felelő alelnöke a Politicónak küldött közleményében. Ugyanakkor hozzátette azt is: arra számít, hogy az eljárás gyorsan lezajlik. Véleménye szerint itt sokkal inkább hónapokról, mintsem évekről lehet szó.

Jourová mindenesetre elégedett azzal, hogy a JOGÁLLAMISÁGI FELTÉTELEK JOGI SZÖVEGE ÉRINTETLEN MARAD, és hogy minősített többséggel dönthetnek majd erről a Tanácsban.."

Most akkor valóban mi is a győzelem ? Az lenne, hogy ismét kiderült orbánról, hogy egy lókupec? Ezt már régóta tudja mindenki, akivel dolga volt..Az történt, amit mindenki tudott: lesz megállapodás, a mikéntje volt a kérdés. Én azt saccoltam, hogy kapnak majd plusz pénzt a titkos számlájukra és megoldják, hogy győzelemnek adhassa el itthon, ahogy eddig is szokta. Nos a második rész teljesen úgy is lett, az elsőt meg ugye egyelőre nem lehet tudni ( egyszer majd ezek is ki fognak derülni, ahogy minden, mondjuk akkor már teljesen mindegy lesz).

" elállt a vétótól, amivel nem érte el a célját: jogállamisági mechanizmus ugyanis LESZ . Amit győzelemnek adnak el a hívők, az igazából látszatkonfliktusok összessége. Nem érte el , hogy a jogállamisági mechanizmus ne terjedjen ki migrációra és családpolitikára, mert erre valójában soha nem terjedt ki. Nem érte el, hogy szűküljön a jogállamisági mechanizmus alkalmazási köre, hiszen a jogszabály szövegét tekintve változatlanul, a fidesz által kritizált formában lép életbe. Nem érte el, hogy meg tudja támadni bíróságon a jogszabályt, ez a jog ugyanis a 2004-es EU csatlakozás óta megilleti a magyar kormányfőt minden uniós jogszabály tekintetében."

Ok, megígértek valamit nekik, ami nem törvény és most ez a nagy győzelem ?Azt mondják évek, amíg kiderül, hogy milyen ügyekben lehet szankcionálni, de mi van, ha úgy lesz, ahogy a fentebbi alelnök véleményezi ? Az ok, hogy jön a pénz, valójában ezt akarta ez a két gusztustalan alak is, azért mégsem mindegy, hogy mennyiből lehet ellopni x %-ot, bár ha máshogy nem megy, akkor hirtelen kibocsátunk államkötvényt. Nem érdekes, hogy mennyivel többe kerül az ORSZÁGNAK a visszafizetése - nem beszélve arról, hogy óriási összeget nem is kell az EU-s pénzből visszafizetni - , ezért lett elküldve az IMF is és ugye igazából ez a hacacáré is ugyanaz miatt volt : ne ellenőrizhesse senki, hogy mire és hogyan használjuk ( a.k.a. lopjuk ) ezeket a pénzeket, mert úgy nehezebben lehet elveszíttetni a közpénz jellegét . Na, ha ez nem gusztustalan ( hazaárulás ? ), akkor mi az ?

MEDVE1978 2020.12.11. 14:21:41

A tévedések véleményem szerint a cikkben:

1. "Óriási győzelem ez Orbánnak, szégyen Merkelnek" Nem gondolom, hogy így lenne, egyrészt marad a mechanizmus, csak napolták, másrészt Merkel és szavazótábora magasról szarik erre.
Merkel szeretne nyugdíjba vonulni egy sikeres német elnökség után. Itt ismét mondhatja, hogy kompromisszumot hozott tető alá.
A CDU/CSU érdeke igazából a status quo fenntartása, ami azt jelenti, hogy Magyarország mint gazdasági partner neki rendben van. Egyébként a CDU/CSU jól teljesít, mert 35-37%-on van, míg a 2017-es választáson 32%-ot hoztak. Persze a német baloldali és zöld ellenzék ezt Merkel egyik szégyeneként fogja emlegetni, de a politika ilyen.
2. "választási szabályokat is kedvére írogathatja még át akárhányszor 2022-ig Orbán." Ez megint egy nagyon relatív dolog, rengeteg "fejlett demokráciában csinálják". Sok dolog ilyen, amit Orbán csinál, gyakorlatilag olyan lépést lép meg, ami más, plurális demokráciában is elképzelhető és történt is már, ugyanakkor ezzel az autokrácia felé viszi az országot. Az EU ezt nem tudja megemészteni igazából már évek óta, ahogy Orbán "szalámizza" a rendszert, nem tudnak fogást találni rajta.

Én például rettenetesen fel voltam háborodva, amikor a határon túli magyarok szavazati jogot kaptak. A kettős állampolgársággal nem volt problémám, mert a nemzet testéhez tartoznak, ugyanakkor a szavazati jog más tészta (gyakorlatilag olyan kormányt választanak, amely egy más országban élő emberek életéről hoz döntést). Mindegy, ez egy vélemény.
És most kell látni, hogy bár az alaphelyzet más, a politikai motiváció ugyanaz a nagy "reménység" Joe Bidennél:

www.portfolio.hu/global/20201125/itt-van-joe-biden-vilagraszolo-bejelentese-allampolgarsagot-kap-11-millio-illegalis-bevandorlo-amerikaban-458892

Mindkét esetben borítékolható, hogy a politikai döntés és durva belenyúlás a választási szabályokba egyértelműen a kormányon levőknek lesz profitábilis. Ahogy a határon túli szavazó magyarokról tudni lehetett, hogy 95%-uk FIDESZ szavazó, úgy az illegális bevándorlókról az USA-ban is tudni lehet, hogy túlnyomó részük demokrata szavazó lesz.

"Még az igazságszolgáltatás függetlenségének eltüntetését se lehet büntetni pénzelvonással, ez pedig pont az a terület, ahol eddig még nem végzett teljes munkát Orbán. "

És szerintem nem is fog, sőt részben megakadályozták ezt a bírók (Handó Tünde megbuktatásával). Egyébként Orbán érdeke, hogy maradjon egy viszonylag független bírói ág, hogy mutogatni tudjon rá. Ez azért fontos, mert a másik ugyanolyan fontos előkészítő szerepű intézményt, az ügyészséget már kézi vezérli.

Ennek az a hatása, hogy bírósági szakaszba el sem jut a döntő része az igazán fájó korrupciós ügyeknek, mert az ügyészség nem fog nyomozni ezekben. Itt viszont megint az a helyzet, mint a választási törvény módosításnál, formailag Németországban sem független az ügyészség, Viktor bármikor mutogathat erre.

"A gond az, hogy most eltűnt egy lehetséges fék, annyira fog Orbán felé lejteni a pálya a választáson, amennyire ő maga akarja. "
Kis részben. Amilyen lassan az uniós intézmények malmai őrölnek, itt kevéssé lehetséges, hogy a 2022-es választásokig érdemi dolgok törénhettek volna. Ráadásul bármi ilyesmit Orbán eladna a Brüsszel elleni szabadságharcnak és Soros győzelmének, ami a rajongótábort egyben tartja.

MEDVE1978 2020.12.11. 14:22:10

Hát a jogállammi cucc maradt, úgy, hogy elnapolták az egészet. Nem is tudom, hogy hol olvastam, de kb. az a helyzet, hogy van:
1. Egy viszonylag tág értelmezésű jogállamisági rendelet;
2. Ehhez az Európai Parlament hozzáfűzött egy pár szigorítást, ami alapján gyakorlatilag bármiért büntethető bárki, aki az aktuális nyugati jogállamfelfogásnak nem felel meg.
3. Most a Tanács elfogadott egy kiegészítő dokumentumot, ami ezt újra visszahozza arra a szintre, hogy a költségvetési pénzek veszélyeztetéséhez szorosan kapcsolódóan lehet csak büntetni. Plusz beletett még egy pár hangzatos dolgot, hogy ne legyen homoszexuális házasság, illetve a migrációs kérdésekben ez ne legyen használható (szerintem egyébként a magyar ellenzék illúziója, hogy ezt migrációs kérdésekben nem használták volna). Beletették az EB felülvizsgálatot is, ami nagyon kétélű fegyver lehet.
4. Végül a Bizottság az EP dokumentumot és a Tanácsi dokumentumot kell majd szintetizálja, ami nem más mint a kör négyszögesítése, hiszen két egymással szemben álló értelmezésről van szó.

Tévhitek és illúziók mindkét oldalon keringenek az egészről:
Ezzel Brüsszel feladata azt, hogy Orbánt szankcionálja, ez a végtelenbe húzódik - nem adta fel, az EU-ban gyakoriak a késleltetetten bevezetett jogszabályok, nem csak ezen a területen, hanem például a környezetvédelemben vagy az új államok belépése utáni munkaerőpiacmegnyitásban stb. Ez sem más lényegében. Itt mindenki évekig szóló jogi hercehurcáról beszél, holott az Európai Bíróságtól kérhető gyorsított eljárás is, az pedig jó esetben hónapokon belül, rossz esetben kb. 1-1,5 év alatt megvan. Tehát a mechanizmust az EB viszonylag hamar érvénybe helyezheti, az igazi kérdés az, hogy a fentieknek megfelelően az EB milyen gyorsan készíti el az alkalmazási útmutatót (ami ugye szinte lehetetlen az ellentmondások miatt). A másik, egyébként lehetséges eredmény az, hogy az EB alapelvekbe ütközőnek vagy formai hibásnak minősíti az egész rendeletet és így nem helyezik hatályba.

Így gyakorlatilag minden előfordulhat:
1. Az is, hogy 2021. végén az EU hivatalosan, csinnadrattával zárja el a pénzcsapot Magyarország felé.
2. Ahogy az is, hogy 2022-2023-ig nem történik semmi.

Etniez 2020.12.11. 14:25:45

@Ekrü: Ukrajna nem EU-tag....

Billy Hill 2020.12.11. 14:50:42

@Etniez: "Az EU nem tudta érvényesíteni a legalapabb elvárásait sem az egyik tagállammal kapcsolatban."

Azért ne feledd a lengyeleket se, két tagország volt az... És lehet, hogy megint csak az elefánttal dübörgés esete állt fenn részünkről (ld. 10 millió vs 40 millió lakos). Nekik meg elnézték egyelőre az LMBTQ-mentes zónákat meg a szinte teljes abortusztilalmat meg a házasság = 1 férfi + 1 nő képletet. Szintén azért, hogy haladjon a szekér tovább, legyen suska már végre a déli államok számára gyorsan...

Kampfer 2020.12.11. 16:32:18

@Etniez: "Nem sok értelmetlenebb mosakodást láttam már életemben."

Ez a legjobb bizonyítéka annak, hogy számodra kihívást jelent a magyar nyelv. Alternatív lehetőség, hogy kínos volna beismerni a hülyeséged. Nekem bármelyik megoldás megfelel.

@ZX: "Már megint hazudozol, de tőled ez megszokott."

Nem vagyok baloldali és a rokonod sem.

De valóban igazad van, én tévedtem. Nem a fegyőr bandája volt, hanem a gulyás és egy rakat hozzá hasonló, megerősítve némi külhoni szabadcsapattal. 2017 húsvétján és tényleg nem Ásotthalmon, hanem Röszkénél.
Az ásotthalmi kis szivárványos akciójuk egyébként nem ütötte át az ingerküszöbömet.

"Semmiféle "tüncikézés" nem volt a migránsokkal kapcsolatban."

Momentumos színekben valóban nem. Ellenben támogatják a befogadást, ellenezték a tranzitzónákat és a nyílt társadalmat hirdetik. Ez köztudott. Nekem ez épp elég ahhoz, hogy semmiféle bizalmat és szavazatot ne adjak nekik!

"Az persze nem zavar, hogy a kormányod suttyomban mégis beendedte az az 1249 menekültet..."

Akiknek egy jelentős része gyakorlatilag meg sem jelent Magyarországon, mert akkor már a fritzeknél és a hollandoknál voltak. Itt lefolytatták velük szemben az eljárást és a kérelmüket el is utasították. Ez a menetrend egész más volt, mint az, amit a 'zunijó' szépen kitalált. Mivel ezek már itt sem voltak, így a kitoloncolásuk sem a magyar hatóságokat terhelte.

"A DK-s brigád qrvára nem érdekel, de nem is emlékszem, hogy ilyet mondtak volna."

Nem is egyszer. De ez közismert. Ahogy az is, hogy ők is szélsőségesen támogatják a nyílt társadalmat.

"Nem tudom a buzik neked személy szerint mit ártottak, arról meg nem tehetek, hogy egy ostoba homofób vagy."

Nem ártottak személyesen, ezt sosem állítottam. Ellenben azt viszont igen, hogy a homoszexualitás nem erény és nem adhat előjogokat! Nem propagálandó és nem közügy. Semmi okom kedvelni őket, de ha nem zavarják a köreimet, akkor nincs gondom velük. Ha ez szerintetek homofóbia, akkor legyen, nem igazán érdekel a fájdalmad.

"Egyébként is a kedvenc pártodban van a legtöbb belőlük."

Nincs kedvenc pártom. Ha a kormánypártra gondolsz, akkor lehet hogy így van, lehet, hogy nem. Ez az ő gondjuk, nem kívánok vele foglalkozni. A politikájuk viszont számomra még mindig a legvállalhatóbb, a 'zellenzék' ellenében még mindig inkább őket támogatom. És nem frusztrál, ha ez neked fáj.

"Van egy rossz hírem, ez a valóság."

Hm... Ahogy az elmúlt órákban (hetekben, hónapokban, években) láttuk, ez inkább neked rossz hír, nem nekem! :-)

"Még a javaslatot sem láttam, hogy ez igaz lenne. De ha mégis így van akkor bízom a józan észben, hogy elutasítják."

Ámen!

@Bambano: "nem értem. miért is akarsz te dönteni arról, hogy mit higgy?"

Az, hogy ezt nem érted, nem az én problémám. Felnőtt korom óta magam döntöm el, hogy kinek és mit hiszek el. Ez ezután is így lesz.

"hiszen a királyod rabszolgája konkrétan megmondta, hogy mit kell lehozni a hírekben, és aki nem akarja úgy megírni, az mehet."

Nekem van királyom? Ma sikerült újat írnod! Ja, nem... Csak a szokásos ostobaságod. Pont ugyanannyit ér, ahogy az elmúlt években a többi hülyeséged.

"Ha ti ezt benyeltétek, akkor nincs jogotok szabadon véleményt nyilvánítani."

Eddig is volt jogunk hozzá, most is megvan hozzá a jogunk és ezután is meglesz hozzá a jogunk! Persze, hogy ez nem tetszik neked és a fajtátoknak, de ez nem a mi problémánk. Simán úgy és arról alkotunk véleményt, ahogy és amiről szeretnénk. Ez nem a 'zellenzékiek' előjoga! Hátha segítettem...

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Annyit változtatna, hogy a baloldali kormányfő újra elmenne Fukarestbe együtt ünnepelni a románokkal Trianont, plusz elutazna Ukrajnába is megünnepelni a nyelvtörvényt."

Tűpontos! Jól látod. A baloldalon hagyomány a hazafiatlanság, a gyengeség és a magyar érdekek lábtörlőként történő alkalmazása a külpolitikában. A legjobb példa erre az a 'gönckinga' és az a 'balázspéter' nevű (állítólag) külügyér és az időszakuk, amíg pusztítottak.
Kamp.

Etniez 2020.12.11. 17:40:31

@Kampfer: "Ez a legjobb bizonyítéka annak, hogy számodra kihívást jelent a magyar nyelv. Alternatív lehetőség, hogy kínos volna beismerni a hülyeséged. Nekem bármelyik megoldás megfelel."

:DDD

Ok barátom.

Bambano 2020.12.11. 17:40:47

@Kampfer: nekem mindegy, hogy te mit gondolsz, engem nem zavar. viszont jó, ha tudod, hogy önellentmondásos vagy, amikor azt gondolod, hogy te bármit is eldöntöttél, hogy mit hiszel el, mert erről a jogodról TE, SAJÁT MAGAD lemondtál, amikor ennek a bandának hiszel. Nem én vettem el tőled, te mondtál le róla.

ZX 2020.12.13. 13:12:55

@Kampfer: Na amikor már azt sem tudod ki mit csinál és mond és ezeket összemosod, akkor kezdődnek a gondok.

A buzik nem kiváltságokat követelnek, hanem egyenlő jogokat. Ha ezt nem érted az a te bajod.

Ha számodra vállalható a lopás és diktatúra fokozatos kiépítése akkor egy fikarcnyival sem vagy jobb ezeknél a retkeknél.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.23. 09:38:22

@ZX:

A homoszexuálisoknak eddig is egyenlő jogaik voltak. Egy homoszexuális férfi ugyanúgy feleségül vehet egy nőt, egy leszbikus nő ugyanúgy férjhez mehet egy férfihoz, mint egy heteró. Munkavállalóként sem érheti őket hátrányos megkülönböztetés.

Ám ahogy két heteró férfi vagy két heteró nő sem fogadhat örökbe gyereket, úgy két homoszexuális férfi vagy nő sem teheti ezt. Szóval hátrányos megkülönböztetés itt sincs, bármennyire ezt sulykoljátok. Sőt ahogy két heteró férfi vagy két heteró nő sem köthet egymással házasságot, úgy két homoszexuális férfi vagy nő sem teheti ezt.

Pontosan egyenlő jogaik vannak, sehol nincs hátrányos megkülönböztetés.

Rodney_2 2020.12.23. 09:39:34

@seol: Te hova lettél a vincentről? Kitiltottak, nevet váltottál vagy behánytál tőlük?? :)

Rodney_2 2020.12.23. 09:41:06

@Billy Hill: Az hagyján, de a románok (és bulgárok) még a lengyeleknél is homofóbabbak. Ők valamiért nincsenek műsoron, pedig az EU pénzeket is ellopják

seol 2020.12.23. 15:05:48

@Rodney_2:

Off
Nem, nem, a behányás meg túlzás, csak túl sok lett a 'jelszó' és a 'sorvezető' a kis ízlésemnek, a pár változatlanul normális hozzászóló/-ás szinte alig látszik.
Azért jótündér írásait olvasom még, azokat változatlanul szeretem.

seol 2020.12.23. 15:05:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ez nagyon jó ""logika"", a "vallásszabadság van, hiszen mindenki szabadon járhat katolikus templomba" közeli rokona. Javaslom még a "szólásszabadság van, hiszen mindenki szabadon dicsérheti kedves vezetőnket"-et is.
:-D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.12.23. 17:51:33

@seol:

Most ugye a szabadság balliberális értelmezéséről beszéltél? Nálatok van az, hogy szabadon írhatok bármit, amíg az megegyezik a balliberálisok véleményével. Ha mást írok, akkor fasiszta, náci, rasszista stb. vagyok. És természetesen kitiltanak, ahogy szinte az összes ballib blogról ki vagyok tiltva.

Csak ugye én ezt leszarom, ellentétben a brendelszarral, aki naponta kreál 10 új nicket.

Rodney_2 2021.01.16. 18:41:34

@seol: Na ez valahogy lemaradt nekem. Vagy nem kaptam értesítést, vagy áldozatul esett Brendelszar valamelyik floodolásának :) Az egy mekkora elmebeteg, te jó isten. PhD-vel is el lehet jutni a kukákig...
Örülök, hogy megvagy, a mai covidos időkben sose lehet tudni :) Boldog Karácsonyt! (dec 23-án írtál :) )
Én már nem olvasom, mert olyan szinten elfogult, hogy tényleg. Lehet hogy irodalmilag értékes (nekem nem), de nem éri meg, hogy felhúzzam magam miatta. Ehhez képest egy náci visszhangkamra maga az űdítő sokszínűség :( És persze ki lettem tiltva az összes nickemen (csak néhány van), mert felhívtam JT figyelmét (linkkel), hogy az aktuális zsidóskodását már meghaladta a történettudomány. Ő is pont addig pro-science amíg az a nünükéinek megfelel :( Új nevet meg nem csinálok azért, hogy degeneráltakkal vitatkozzam. (engem sem így ismersz, de most emiatt nem váltok :) )

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Úgy úgy :) Én nem mindíg értek veled egyet, de ez most 100% :) Még szerintem a brendelszart is én találtam ki, ezzel gondoltam megragadni hihetetlenül bonyolult személyiségének leglényegét :)))

Én azt szoktam mondani, hogy a "legfejlettebb" balliberális országokban (UK-tól Németekig) pont akkora sajtószabadság van, mint az Erdogan féle Törökországban. Ha azt mondod ami megfelel az uralkodó ideológiának, akkor mondhatod, ha nem, akkor esetleg bilincsben visznek el, de mindenképpen vége a karrierednek. Többek között ezért sem élek már ilyen országban, volt szerencsém néhányat kipróbálni.

0dzsud0 2021.01.17. 01:07:15

@Rodney_2: Hello! Mik (voltak) a korábbi nickeid? Nagyon szeretem a kommentjeid, szívesen elolvasnám mindet. Köszi!
süti beállítások módosítása