Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2012.12.01.

Szarnak se kellett a Bumeráng

Szárnyathy Géza

A bumeráng lényege az, hogy ha eldobod és nem találsz el vele semmit, akkor visszajön. Na épp ezt csinálta a hajdani rádiósok által alapított Bumeráng magazin is: szart se talált, és visszaszállt a gazdáikhoz, most jelent meg utoljára. Általában ízléstelen dolog örülni annak, hogy egy lap, műsor, csatorna vagy rádió megszűnik, de most képtelenség lenne sajnálkozni, annyira nem érdemelt más ez az egész szutymó.

A magazint október közepén indították el nagy csinnadratta közepette. Most nem szeretnék azzal foglalkozni, hogy mit sikerült belerakni az első számba, egyrészt mert nem érdekelt annyira ez a khm termék, hogy egy fillért is adjak érte, másrészt szerencsére még a vásárlás kósza ötlete előtt írtak róla.

Két mondat volt, amely alapján tudni lehetett, hogy ez a buli nem lesz hosszú életű: az előfizetésből terveztek működni és 150 ezer példányt nyomtak belőle (vagy nem ennyit, de ezt állították). Ez a két információ bőven elég volt ahhoz, hogy kiderüljön: kurvára fogalma sincs senkinek abból a bagázsból, hogy hogy működik a nyomtatott sajtó úgy általában és éppen most. Először is az életben maradáshoz szarra sem elég az előfizetés - ez legfeljebb a prémium havilapoknak megy - a kiadók ezért édesanyjukat is áruba bocsátanák, csak hogy kiegészítő bevételt szerezhessenek. Ennek fényében nem is igazán érthető, hogy a Geomédia hogy ment bele így ebbe az üzletbe, hiszen vannak kiadványaik, ismernie kell a piacot - talán a rádió elveszítése után kellett valami kis idegnyugtató nekik, mint kisgyereknek a plüssmackó.

A hetilappiacon a Story és hasonló, magas kultúrát és hozzáadott értéket közvetítő periodikákat leszámítva alig van százezer feletti példány. A Nők Lapja és a Kiskegyed megmagyarázhatatlan okok miatt 200 ezres eladást mutat, a fogyókúra ezek szerint épp annyira izgalmas, mint a sztárok nemi élete. Viktor jobbkezének mellékállása elég stabil, de még ők is igen messze vannak ettől a maguk kis 16 ezres példányszámukkal, a többiről nem beszélve - a Figyelő amikor a Sanoma elpasszolta, épp karmolta a 12 ezret, azóta meg még lejjebb csorgott. A HVG baltaként zuhan, de legalább van honnan, 55 ezret adnak el belőle.

Szóval honnak akartak ennyi előfizetőt? Azt gondolták, hogy azért mert évekig sikert arattak azzal, hogy belefingottak az éterbe és végig vihorásztak három órát reggelente, akkor ezek a hallgatók majd automatikusan olvasók lesznek? És ugyan mit fognak olvasni? És ki fog oda írni? Nem gondolom, hogy az írott sajtó sokkal kifinomultabb, mint a rádió (amúgy dehogynem gondolom, de ez most teljesen mellékes), de azért mert valaki mainstream volt a rádióban, az még nem tud se újságot írni, se újságot szerkeszteni. Ez persze fordítva is igaz. Komolyan azt hitte BG és BL, hogy ez menni fog nekik? Hogy ők akkora ászok, hogy simán megírnak, vagy előállítanak egy hetilapot csak azért, mert hangosan tudnak röhögni?

Mert ha igen, akkor ekkora nagyképűség és arrogancia mindenképp bukást érdemel. Bochkor Gábor eleve visszataszító jelenséggé alakította magát, miután elment gyertyát gyújtani és tüntetni és sírni a Sláger Rádióért, egy bősz kurvaanyázással zárta az utolsó adásnapot, majd hétfő reggel beült a Neo stúdiójába bohóckodni, mintha mi sem történt volna. A többi szerencsétlen meg, aki talán azóta sem talált munkát, el van felejtve - mert a rádió bezárása az arctalan, névtelen technikusi és egyéb kiszolgáló személyzet számára volt igazán nagy csapás, nem a celebritásoknak. De nem ők sírtak a tévében, hanem a Bocsi.

És miután kidőlt alóla a második rádió is, azt bírta mondani, igazából egy tévéműsort szeretne. De mielőtt még beindulna, indít egy lapot. Egy közéleti lapot. Amilyen nincs a piacon. Hát kispajtás, annyi realitásérzéked van, mint egy beketaminozott hintalónak. Ugyanis nagyjából akkor, mikor megjelent a remek kis lapotok, a Newsweek bejelentette, hogy megszünteti print magazinját és csak a neten lesz elérhető. De nyilván ők csinálják rosszul 1923 óta (meg hülyülnek itt vicces címlapokkal mások), de ti majd megmutatjátok, hogy kell recesszióban, válságban egy értelmetlen szart eladni.

A hivatalos indoklás szerint a Bumeráng magazin azért szűnt meg, mert a kiadás értelmetlenné vált, miután a két okostojás visszavette a laptól a Bumeráng nevet. Azért vették vissza a nevet, hogy az ne erodálódjon. Azt hiszem, ezzel néhány évet késtetek, agyatlan bunkók.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

102 komment

Címkék: hülyeség Bumeráng sajtópiac

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr494940346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyarnaba 2012.12.01. 19:45:37

A núltkor hakapeszi cimbora vasúttal kapcsolatos baromságai miatt vettem észre ezt a blogot.

Ez a poszt hozta ugyanazt a silány színvonalat.

"Bochkor Gábor eleve visszataszító jelenséggé alakította magát, miután elment gyertyát gyújtani és tüntetni és sírni a Sláger Rádióért, egy bősz kurvaanyázással zárta az utolsó adásnapot, majd hétfő reggel beült a Neo stúdiójába bohóckodni, mintha mi sem történt volna."
Hülyeséget beszélsz, ha már nem emlékszel az egészre, akkor legalább kereshetnél a neten, tudod: wikipédia meg korabeli sajtó. Bocskor nem ült be másnap reggel semmilyen stúdióba, másfél hónap múlva egyezett meg a Neoval.

"ert ha igen, akkor ekkora nagyképűség és arrogancia mindenképp bukást érdemel."
A saját farkadba haraptál. Úgy is mondhatnám, hogy blogotok a blogszféra bumerángja.

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2012.12.01. 20:20:45

@Magyarnaba: a hétfő jelkép, kedvesem, de roppant mód örülök, hogy visszatértél
nyomj egy lájkot

2012.12.01. 23:17:37

bumeráng - blog. Szar meg a fos. De melyik - melyik?

villamos alóli kacaj 2012.12.01. 23:31:44

Az a szerencsétlen Boros korábban azt nyilatkozta: neki már elég, elmegy nyugdíjba. Amikor megszűnt a rádió akkor meg azon jajgatott, mi lesz most vele, hogy a Bocskor nem törli többet belé a lábát?
Minden esetre, úgy gondolom lehet visszaállítani normál pozícióba azoknak az ajtóknak a szemöldökfáit ahol a Bocskor közlekedett.

Kapitány_1 2012.12.01. 23:36:44

Már a rádióban is unalmasok voltak, de a reggeli csúcsban elment az idiótaság, evvel is múlt az idő. Kicsit nagy volt a mellényük, sokra tartották magukat pedig sosem felejtem a Kunkli-Sapp meccsen a Borost a teljes nézőtér kifütyülte, el is ment asszem. Remélhetőleg eltűnnek mostr már a süllyesztőben, mert ha a TV-ben bukkannak elő, hát... Ez volt tehát az "Istenek bukása"...)

comment they said 2012.12.02. 00:07:20

@Szárnyathy Géza: aztán ezt a posztot hogyan minősítenéd, Gézukám? Vicces? Szatirikus? Ironikus? Tényfeltáró? Egyik sem, béna gágogás.

Nincs stílusod azabaj, bloggernél megbocsáthatatlan.

shadowboxer 2012.12.02. 00:07:57

Stílus ide vagy oda, a lényeget tekintve egyet kell értsek a posztolóval. Azt meg külön köszönjük, hogy a stábot méltatja - legalább ő.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.12.02. 00:14:21

A hetilapos részével egyetértek a posztnak, tényleg nem tudom ki a picsa képzelte, hogy nyomtatott sajtóval manapság még lehet bármit is kezdeni...

A Bochkor fikázás felesleges viszont, legalábbis az ennyire szélsőséges fújolás. Lehet őket nem szeretni, de a műsorukat kopizza az összes kereskedelmi rádió, gyakorlatilag zéró sikerrel.
A "reggeli röhögcsélést" meg meg kell hallgatni Balázséknál, ahol gyakorlatilag másfél perces röhögések mennek, és KÖZBEN mondja tovább a szöveget alatta. Kurvára semmit nem érteni a másodlagos poénokból és a háttérszövegből, mert egyszerűen nem profi az egész.
Én autóban elhallgattam ide-oda kapcsolgatva mindkettőt, de egy idő után sok(k) volt bármelyikből is. Ennek ellenére a Bumerángot kevésbé tartottam irritálónak, mondhatjuk, hogy szerettem a MŰSORT. A műsorvezetők személye más dolog.

karikaV43 2012.12.02. 00:47:41

A blog rossz az írás gyenge erre még az a kevés hely is pazarlás amit a neten foglal,kissé fogalmatlan a posztoló,de ez van.Lehet nem szeretni őket,de mondjuk egy párszor kihangsúlyozták,hogy a stábot magukkal vitték a Slágerből,erről ennyit és nem csak a Bumerángos emberek mentek mert a végén szinte mindenki.Szerintem ezt kevesen tették volna,ezért kedves írónak látszani akaró blogger inkább ne írj többet mert ez a kamu sztori szánalmas.

Sákif za morro? 2012.12.02. 01:08:15

Ez az írás nagyon gyengére sikerült. Remélem, a szerző kiírta magából minden keserűségét, megnyugodva hajtotta álomra a buksiját! Remélem, holnapra elfelejti, hogy neki írni kell! Remélem, többet nem kell találkoznom az írásával!

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2012.12.02. 01:19:56

@LET FREEDOM RING WITH A SHOTGUN BLAAAAAAAAAAAAAAST: annyi komoly érvet soroltál fel, amellyel nem tudok vitatkozni, mondhatnám, elvesztem érveid dzsungelében. Nos, a nem találkozás rajtad is múlik, szép álmokat!

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2012.12.02. 01:21:18

@karikaV43: kamu sztori? egy hetilapról írtam, amely megszűnt baromi nagy arcoskodás után. mit akarsz?

Bélabáttya (törölt) 2012.12.02. 02:03:59

@Szárnyathy Géza: Igazán nem a hetilapról írtál, hanem arról, hogy mennyire örvendesz a nagyképű, arrogáns Bochkor buktájának, akit nem igazán kedvelsz. Sokan vannak ezzel még így, de egyszerűen nem foglalkoznak vele. Te igen, mert őszinte, tiszta, szívből jövő kárörvendéssel hülyézheted le utálatod tárgyát, hisz valóban bebukta az újságját, tehát igazad van, igazolt az élet is.
Ettől még baromi sokan hallgatták őket reggelente, néha morogv, néha röhögve, csak épp nagyrészt nem a hetilapok célcsoportjából.

Tényleg fura ötlet volt az újságosdi, mahaság a példányszám, szerény a reklámja (egyben nem is volt az olyan nagy arcoskodás, de mindegy), azaz valóban teljesen más világ a rádió és a hetilap, ahogy más a közönsége is.

Közben kissé „sajnálod” a rádiós technikai személyzetet, de a hetilaphoz toborzott emberkéket, akik bebukták az erre alapozott megélhetésüket nem említed. Pedig tehetnéd.

Igazán mást sem elítesz az általd nem kedvelt Bochkoron kívül, őszintén bevallva, hogy biz bele se szagoltál az újságukba, foglmad sincs arról, hogy milyen tartalmilag, küllemileg, pozícióilag, csak lelkesen tapsolsz utálatod tárgyának bukásához.

Ő, ők szórakoztatni akartak a rádióban. Így vagy úgy de ez sikerült is nekik, akár tetszik neked, akár nem. Neked viszont sikerült elérni pár idetévedő olvasónál azt a szintet, amire Bochokérkat tartod: az ostoba, arrogáns arcoskodásét.

hadri 2012.12.02. 02:16:03

@Szárnyathy Géza: Most tévedtem ide először, de azt hiszem utoljára. Nekem az irigység jött le belőle.
Tény, hogy az újság nem jött be nekik, de Bochkorék hallgatottsága megegyezett a Voice nézettségével. 1,5 millió. Ezt azért megemlíthetted volna kedves posztoló. Téged olvastak már 1500-nál többen?
Na látod! Irigy vagy oszt ennyi, de ezt leírhattad volna 3 mondatban is, kevesebb csúsztatással.

J.W. Booth 2012.12.02. 02:16:08

Savanyú az a szőlő, posztírókám.

Szereti-nem szereti valaki a Bochkor-Boros párost, azt el kell ismernie, a rádióműsoruk sikeres volt. Az összes. Profi módon működött a stáb és igen, ők voltak a húzónevek, munkát adtak egy csomó "szerencsétlennek".

Az újságot lehet szapulni (fogalmam sincs milyen volt, és egy percig sem érdekelt), remek és bátor alkalom rugdosni a Bochkorékat.
Ettől a Bumeráng Bumeráng marad, ami sok embernek hiányozni fog.

Le kéne tenni valamit az asztalra, pajtás, hogy az egész írás ne egy erőltetett károgásnak tűnjön.

netnepper 2012.12.02. 03:24:49

A Borost is és a Bochkort is egy qurva nagy szívlapáttal pofán kellene vágni, meg azt a sok vadbarmot is, akiknek ők jelentették a mindennapi kikapcsolódást és a napi betevő mélykultúrát.
Röhej, hogy a világon egyáltalán bárkit is érdekelhetett ez a két kretén.
Mindjárt hányok...

esefe 2012.12.02. 04:10:33

Én soha nem bírtam a stílusukat. Odáig soha nem süllyedtem, hogy tartósan (öt percnél tovább), hallgassam őket. Az újságjuk is épp olyan tolakodóan nyomult a standon, mint ők maguk, de azt sem jutott eszembe megvenni.

Hogy valaki azzal érveljen, hogy valamit sokan hallgatnak, néznek, az meg egyenesen szánalmas. És? Attól az már egy színvonal kétségtelenül? Van olyan primitív arc elég, aki azt is megnézné, ha szarral dobálnák egymást. Sőt, fogadok az lenne a legnépszerűbb.

lujo22 2012.12.02. 06:06:15

A posztíró egy frusztrált F-kalap, akinek megvolt a mindennapi gyűlölködése. Semmivel sem különb azoknál, mint akikről írta a posztot, mondhatnám, bagoly mondja verébnek...
(Amúgy nem hallgattam a B-B duót, és nekem nem hiányoznak...)

newcy67 2012.12.02. 06:24:46

Nem értem,miért kell szidni a rádiózás Isteneit!? Tették a dolgukat és azok a zenék!!! Nem hiányzik reggelente a Cserháti-Horváth Károly duó SZPSZ-e, meg a Newton Family Nyál van száma, vagy hogy is hívják? A Neo FM első időszakában pedig szólt New Order meg hasonló élvezhetetlen gagyi, aztán újra ment minden a régiben...

cool 2012.12.02. 06:32:48

A két kretén először a Danubius rádión variált, akkor álltam át én a Slágerre. Aztán ezek is egyszercsak átjöttek a Slágerre, hazavágva azt is. Akkor hagytam abba a rádióhallgatást ...
(Ha meg rosszul emlékeznék, akkor bocsi!)
De hogy ezeknek mikrofont adni a kezükbe?
Súlyos tévedés. A celebek világa nem a átlagnép világa, csak a suttyó proliknak és a nyócelemis senkiknek valók ők, azt a néhány hülye hallgatójukat kivéve országosan utálta őket mindenki, miközben az arcuk is túlontúl nagy volt, a végére már azt képzelték magukról, ha ők nincsenek, akor megáll a Föld.
Hát nem állt meg.
Ezeknek a továbbiakban mikrofon helyett csákányt a kezükbe, hogy valami hasznosat is csináljanak végre, a köznép bunkósítása ezek által immárom teljesen a legvégéhez érkezett!

cool 2012.12.02. 06:40:29

@esefe: "valaki azzal érveljen, hogy valamit sokan hallgatnak, néznek"

Hát igen. Az mszp -nél is mindig az a nagy duma járta, hogy a Népszabóság lenne a legnagyobb példányszámú és legolvasottabb országos napilap. Pedig dehogy!
Egy csomó helyre ingyen vittek ki mutatványos példányokat, az összes szállodában és munkahelyen csak az az egyféle volt.
Viszont hogy a papirmentes köz WC-ken mennyi fogyott belőle, arról sohasem írt a népnek fazonírozott műstatisztika.

És mert van és volt egy olyan mondás, dícsérő mítosz, melynek címe
- Olvasói levél a főszerkesztőhöz:
kedves Uram!
Az ön újságja jelenleg még előttem van, de hamarosan mögöttem lesz ....
hehehe

din viesel (törölt) 2012.12.02. 06:44:25

no,idetevedtek a szokasos ballib megmondonyikkek,mert "bancsak a zisteneket,jujjj!!!"...
masfel millios hallgatottsafrol irni feletteb megmosolyogtato,meg a legszebb idokben sem ertek el ezt a mennyiseget...
az elmult jopar evben pedig-koszonhetoen a "nekem mindent lehet,mert en vagyok a bocskor es tegezhetem az alkesz honvedelmi miniszter elvtarsat" hozzaallasnak-meg az sem hallgatta a slagert,akiknek az ott hallhato zene bejott...
ez van...
nem kellett volna belerugni mindenkibe,maradt volna hallgato es akkor rentabilis a radio,barmelyik csatornara is megy...
ez van...
de a stilus maga az ember,ugye...
:)
az ujsag edig egy nagy adag folosleges fakivagas volt,semmi tobb...
erdektelen,mint a boros elvtars elettortenete...

Cifu78 2012.12.02. 07:43:19

Azért a poszt minőségétől függetlenül aki egy kicsit is rálátott a dolgokra, egyértelműen láthatta, hogy kegyetlenül nem volt(ak) a főszerkesztő(k) képben. Úgy kezdtek neki, hogy úgy 60.000 forintból összehozzák az első számot. Aztán mikor rájöttek, hogy egy rendes fotós vagy újságíró mégsem fog 3-4.000 forintért dolgozni nekik, belátták, hogy itt ha valamit akarnak, akkor fizetni kell. Persze ha valóban sikerült volna 150.000 eladásokat (pláne előfizetést!) produkálni, akkor belefért volna. De nem, az eladások messze nem értek ennek a számnak még csak a nagyságrendi közelébe sem. Úgyhogy (az amúgy sem magas) színvonalat elkezdték alább adni, külön megbízásokat, megrendeléseket már nem adtak a fotósoknak, újságíróknak, inkább elkezdtek összeollózni mindenhonnan minden szemetet, hogy megtöltsék valahogy a lapot. Na, aki addig olvasta is a Bumerángot, és legalább minimális igényességgel bírt, itt abba is hagyta.

Röviden: bármennyire is akarja valaki védeni Bocsiékat, a Bumeráng hetilapot úgy indították el és működése folyamán olyan módon vezették, amiből sütött az, hogy fogalmuk sincs mi és hogyan működik az papír-médiában. A tudatlanság nem bűn, csak akkor kell annyi kurázsinak lenni azért, hogy megkérsz valakit, aki ért hozzá, hogy ugyan már (nyilván nem ingyen) segíts beindítani nekünk ezt a lapot. De ennyi sem volt ott senkiben...

BKV - Önnek megyünk 2012.12.02. 07:54:00

rossz volt a celkozondeg ugyanis aki a bumerangot szerette es hallgatta a radioban az nemtud olvasni. Eleg lett volna kepeket berakni az ujsagba egybol porgott volna

puffatag 2012.12.02. 07:57:59

@cool: hogy jön ide az mszp? te beteg állat... egyébként a mai napig a népszabó vezet minden statisztikát, úgyhogy hazudtál

buddha 2012.12.02. 08:05:10

toltak elég pénzt ki a tv2-ből meg az rtl-ből,plusz amit szekeres imi oldalán még a honvédelmi minisztériumból kiloptak,sajnálni nincs okom őket

dezsizola 2012.12.02. 08:12:58

Két bajom van az írással. Egy részt kissé túl indulatos, és érthetetlenül trágár. Végig az volt az érzésem, hogy Boros, vagy Bochkor egyszer nem dedikált neked, és ezért haragszol rájuk (vagy egyszer jelentkeztél hozzájuk, és tehetségtelennek neveztek).

A másik pedig az, hogy nincs megírva ez a cikk. Jól beszólsz, anyázol, szarozol, és ennyi. (Oszt jó napot!)Úgy vélem, hogy kissé több kellene. Ha már ikonokat gyalázol, akkor tiszteld meg őket azzal, hogy nem azt teszed ki a blogra, amit első blikkre leírtál. Legalább egy jól megcsinált kritikát tuti megérdemelnek...

zajos1 2012.12.02. 08:14:42

@Magyarnaba: Hallottál magyarórán arról, hogy költői túlzás?
@puffatag: A Néphazugság mindig jól ment, ez csak az országunkat minősíti...

Balt 2012.12.02. 08:31:11

@Kőmíves Kelemen: Azzal tökéletesen egyetértek, hogy a Bochkor epigonok is módfelett irritálóak, bár talán kevésebbszer szaladtak bele a biciklseket elgázosító garázsba. Sajnos sokan "vevők" erre a stílusra - legalábbis míg ingyen van, miként az ábra mutatja...

Jodei 2012.12.02. 08:35:11

Egyet kell ertenem a posztoloval. A radiomusor viszonylagos sikere mogott egyreszt ott volt a konkurencia hianya (Balazsek megjelenese utan ez az elony gyakorlatilag el is tunt), masreszt radiot hallgatni ingyen is lehet, es meg olvasni sem kell hozza, ami egy atlagos Bumerang hallgatonak ha nem is lehetetlen, de valoszinuleg nehezere esne.
Azt gondolni, hogy ezt a sikert at lehet vinni egy nyomtatott organumba, amiert fizetni kell, amit el is kell olvasni, es mindezt a 2012-ben, a gazdasagi valsag duborgese kozepette, nos, ehhez vagy rettento onteltseg, vagy rettento ostobasag kell.
Vagy mindketto...

Balt 2012.12.02. 08:39:01

@karikaV43: A királyokat megölni nem kell félnetek (...) :)

Felüdülés volt az a néhány hét, amíg konzerv zene és hírek szóltak, amíg nem talált a Neo újabb önjelölt balfácánokat. (Akik talán a "szűz kéz" miatt, de a maguk műfajában messze jobbak voltak bármely önmagától elszállt stábnál.)

dezsizola 2012.12.02. 08:40:31

@Jodei: egy dologban vitatkozom: ha valami 15 évig megy (mert ugye a Sláger előtti idők Capuccinoja is Boros-Bochkor volt), az több a viszonylagos sikernél. Mégpedig jóval több. Konkurencia meg azért nem volt, mert Magyarországon ezt ők találták ki. Mindenki más meg leutánozta a másik nagy kereskedelmi rádiótól, a jászberényi körzeti stúdióig. Ha tetszik, ha nem: stílust teremtettek, amit azóta is mindenki csak utánoz...

Shopping 2012.12.02. 08:44:51

Bocskor nagyképűsége, tahóságs ott mutatkozott meg igazán, amikor csúnyán kiosztotta Horvát Mariann-t amiért könnyek között közvetítette az első londoni aranyat.
Na akkor írta le magát nálam végleg.

Remélem elmegy" dolgozni", és nem csak mások fikázásából akar megélni.

Üljön be egy íróasztal mögé, 9- től 5 -ig, majd kisebb lesz az arca!

scsaba1 2012.12.02. 08:45:12

Jó írás. Visítva röhögtem, amikor olvastam a lapindítási terveikről. Késssz, b+.. ez a két mókus megragadt a '90-es évek végén, amikor még a szélessávú net az egyetemek privilégiuma volt, a megszállottak meg otthonról nyomták betárcsázós modemről. Komolyan: magukat isteneknek meg médiafenegyereknek aposztrofáló két kretén valóban ennyit tud a média működésről 2012-ben, Magyarországon?

Másrészt mi a rákot vártak? A rádiós célközönségük nagyobbik része nem IQ harcosokból áll, ill. a funkcionális analfabetizmus enyhébb vagy súlyosabb formáival küzdenek: azaz nem olvasnak, nem vásárolnak újságot, könyvet, maximum Blikket a cicis nénikért. Egy másfél flekkes cikk már-már leküzdhetetlen akadály nekik.

2012.12.02. 08:45:56

Szerintem a reggeli rádiós műsorok sikere abban rejlik, hogy csomó ember nincs mit csináljon helyette. Vagy üldögél az autójában a dugóban - egyedül persze, vagy ugyancsak egyedül eldolgozgat, és akkor már valami szóljon, hogy jobban teljen az idő.
Nem a minőségi műsorok miatt hallgatják.
Engem a Balázsék műsora ébreszt, utána rögtön ki is kapcsolom. Hogy miért - erre állt be az ébresztő rádióm vagy 5 éve amikor rájöttem, hogy a pittyegésekre hirtelen ébredek fel nem fokozatosan és az rossz érzés. :)

Balt 2012.12.02. 08:46:53

@newcy67: Ez van. Ám remélem, többet nem lesz. :) A tömegigény (és kiszolgálói) győznek. Bár most vesztettek. Sajnos anyagilag alig, hisz elmonták: fix áron szerződtek a nagy tapasztalatukkal, névvel és arcukkal... :)

Shopping 2012.12.02. 08:47:58

@dezsizola: Elég keveset láttál a világból ha szerinted " stílust teremtettek".

Ez a fajta műsor kb 30 éve létezik tőlünk nyugatra.

Ők is csak lemásolták mások sikerét...

nyisziati 2012.12.02. 08:48:44

Mindenben egyetértek a posztolóval.
Annyit még, hogy szerintem régebben kellett volna már bukniuk a "tahóhumorral".

Balt 2012.12.02. 08:51:40

@puffatag: Úgy, hogy a Geomédia házi kiadójuk.

Balt 2012.12.02. 08:54:05

@dezsizola: Ikonokat? Lol. Svejk meg a légyszaros Ferenc József portré jut eszembe. :)

Balt 2012.12.02. 08:56:29

@Jodei: Pont így gondolom én is, lásd fentebb.

Balt 2012.12.02. 08:58:40

@dezsizola: Maradjunk annyiban, legfeljebb is "licenceltek"...

Balt 2012.12.02. 09:00:27

@Shopping: "Remélem elmegy" dolgozni", és nem csak mások fikázásából akar megélni."

Jaj, ne légy mér ilyen naiv!

icce 2012.12.02. 09:02:05

Múlt idő. Minden szempontból.
Abban az üzletben, vendéglátó egységben ahol a Bumeráng szólt, én nem vásároltam s többet vissza nem mentem. Uff.

Balt 2012.12.02. 09:03:53

@icce: Jogos, végül is egy "érték"mérő. :)

mikethebiker 2012.12.02. 09:13:41

istenek??!! röhej ! egy KISZ-komcsi polbíténekes agiprop és egy bibsi akik megragadtak a 90 es években ...ideje volt, hogy végre a helyükre kerüljenek

kolgét 2012.12.02. 09:14:37

Két hányingert keltő nagyképű köcsög (B+B)!

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2012.12.02. 09:22:31

Próbáltam visszakeresni, hol említettem, hogy a Bumeráng rossz rádióműsor volt, illetve a két ipse nem tudott rádiózni. A poszt nem arról szólt, hogy milyen műsort csináltak, hanem arról, hogy ezen a sikeren lovagolva egy olyan területen megjelentek sodró lendülettel, amelyhez nem értenek, amelyet tudnak csinálni. Így ez a terv minden körülményt egybevetve (hozzáértés hiánya, koncepciótlanság, a piaci viszonyok teljes figyelmen kívül hagyása) kudarcra volt ítélve.

Ikonok? ne legyünk már nevetségesek, könyörgöm! Csináltak egy nagyon sikeres rádióműsort jó időben, jó helyen. És megspórolva a következő klaviatúrakoptatást: nem vagyok féltékeny arra a havi több millára, amit zsebre tettek ezért. De attól, hogy a szabó kurva jó nadrágot tud csinálni, még nem lesz belőle jó ács. Csak ezt a szabók mind tudják.

nyisziati 2012.12.02. 09:24:38

@Magyarnaba: @beszoptuk: @comment they said: @Kőmíves Kelemen: @karikaV43: @LET FREEDOM RING WITH A SHOTGUN BLAAAAAAAAAAAAAAST: @Bélabáttya: @hadri: @J.W. Booth: @Kellemes Zérókomponista: @dezsizola:

Na most én valamit nem értek. Ha ők ennyire stílusteremtő, másfél milliós hallgatottságú MagyarMágnesek, sőt, MAGYARMÁGNESEK, akkor hogy történhetett meg ez a csúfság, hogy még egy vérszegény kereskedelmi rádióba sem hívták őket, nemhogy tévébe?!

okostojgli (törölt) 2012.12.02. 09:28:35

"egy bősz kurvaanyázással zárta az utolsó adásnapot, majd hétfő reggel beült a Neo stúdiójába bohóckodni, mintha mi sem történt volna."

Tanulság: tudni kell ízlés és/vagy lehetőség szerint melyik faszt kell szopni / segget nyalni és tényleg hétfő reggel be lehet ülni az új stúdióba, tévéműsor is akad.

Gonosz vagyok, szerencse kérdése az egész, ha Balázs vagy, pláne Sebestyén akkor tiéd a világ.

scsaba1 2012.12.02. 09:29:01

@dezsizola: Kőkemény BMW-s logika... Biztos irigykedsz, mert nem telik rá... Lol.

allahakbar 2012.12.02. 09:33:02

a borost-bocskort a leghalványabb módon védeni=szegénységi bizonyítvány(mentális)

Edwest 2012.12.02. 09:33:13

Csak néhány észrevétel: a posztod fröcsög a gyűlölettől. Emiatt nem lehet szórakoztatóbb, mint egy hosszúra sikeredett bejegyzés pl. egy éttermi panaszkönyvben. Ha tartottál volna némi távolságot a témától, ironizáltál volna, meg ilyesmik, akkor élvezhetőbb lett volna. Már akinek. Ha nem az én zsebemből vette ki valaki a pénzt, akkor engem speciel nem zavar, ha van neki.
Egyébként meg abban tudtommal tévedsz, hogy az az "arctalan, névtelen technikusi és egyéb kiszolgáló személyzet" egy az egyben ment a levesbe a Sláger Rádió után. A Bumeráng teljes, vagy majdnem teljes stábját és technikai személyzetét vitték a Neo-hoz. Emlékszem, azon fanyalogtak akkor sokan, hogy a két szemét miatt máris elbocsájtottak egy csomó háttérdolgozót, hogy helye legyen az ő stábjuknak. Tulajdonképpen jót nem tehettek, mert mindenképp voltak vesztesek, és mindkét esetben beléjük lehet kötni. Nem hallgattam a műsorukat évek óta, és úgy különösebben nem is kedvelem egyik fickót sem, de az igazságérzetemet sértette ez a csúsztatás.

bajnai zordon 2012.12.02. 09:38:58

Még ha kissé erősen is fogalmazott a blogger, azért igaza van. Ez a két alak semmi értéket nem teremtett működésük alatt. Akkora kamu emberek, mint Vágó István, aki szintén csak egy hűde okosnak beállított, közben pedig egy abszolút átlagos képességű médiaszemét. A debil Boros, meg a csirketestű Bochkor sem a tehetségének köszönheti a "sikereit" , hanem az ügyesen elhelyezett nyelvüknek és seggüknek ( esetleg az asszonyénak ). Az pedig tényleg röhej, hogy egyesek a "hatalmas" hallgatottságukról vizionálnak. Akik hallgatták, azok egyik része az igazi hülye panelproli (micsoda találó kifejezés, hihihi ), akik manapság is telehányják ostoba kommentjeikkel az összes balos blogot, a másik része pedig azok, akik nem tudtak igazán mást hallgatni, mert nem voltak kíváncsiak a lehangoló zenei kínálatra, amit a többi rádió nyújtott. A legszerencsésebbek ( vagy legokosabbak ) pedig mindkettőből kimaradtak .

Csabapa 2012.12.02. 09:47:53

@Szárnyathy Géza: "Azt gondolták, hogy azért mert évekig sikert arattak azzal, hogy belefingottak az éterbe és végig vihorásztak három órát reggelente, akkor ezek a hallgatók majd automatikusan olvasók lesznek?"
Hol is írtad, hogy rossz rádióműsor volt?!
Dicsérjen meg téged a szarnyathi!!!

Csabapa 2012.12.02. 09:51:19

Amióta eltűntek a rádióból megpróbáltam Music FM reggeli műsorát, tetszene is, de amit a beszélgetések között adnak zene néven, az nekem csak zaj, zörej, monoton tucc-tucc.
Balázsékról meg annyit sem érdemes szólni, amennyit most tettem!
Petőfi? Na, hagyjuk!

Egyszóval: lehet fikázni, NEKEM HIÁNYOZNAK!!!

MACISAJT 2012.12.02. 09:54:48

Hát, ez lett mára az MSZP médiabirodalmából:

fn.hir24.hu/ceghirek/2010/09/09/mediabirodalmat_epit_mszp

aminek a borosbocskor fehérjehalmazok is részesei (voltak?)

Csabapa 2012.12.02. 09:55:12

Az újságról nincs véleményem, nem is kerestem, munka közben nem tudom olvasni, csak a rádiót hallgattam eddig, mostanában már azt sem hallgatok.
Néha egy-egy ilyen szart, mint ez a poszt is elolvasok, -nem munkaidőben- azt is csak azért, hogy emelkedjen a vérnyomásom...

vaffanculo 2012.12.02. 09:57:12

Én szerettem a Bumit, de amikor 2006. elején megtaláltam a Szélsőközép c. műsort (Puzsér, ha vki nem tunná:)), rögtön átnyergeltem rá. Amikor a SZK és utód műsorai (Demokrácia Rt., Apokalipszis Rt.) is eltűntek, maradtam ugyanazon a rádión a Fiala műsornál:) (Lehet fikkantgatni:)).
És akkor senki nem szólt a Vogáról, aki jó arc és a Voga-Turnovszkyban elég sokat pakolt le az asztalra..

mrs.starkey 2012.12.02. 09:58:49

tök igaza van a posztnak, teljesen egyetértek vele, még a bocskor-fikázó résszel is, sőt, azzal pláne. magamtól sose hallgattam a műsorukból egy percet se, ami eljutott hozzám az a buszsofőröknek volt köszönhető, akik direkt hangosra tekerték a rádiót, h az egész buszt "szórakoztassák". gyűlöltem. nem is értem ezt a sereget aki itt felbukkant és védelmükbe veszik ezeket a tenyérbemászó faszkalapokat...

na de nekem mégsem ez a legnagyobb elégtétel, h bebukott az újságjuk, hanem h nagyjából ugyanakkor veszítettem el az állásomat mint a borosbocskor, aztán nekem mégis előbb lett munkám. :)

Anti Anyag (törölt) 2012.12.02. 10:03:21

Ja, pechjük volt. A rádió ingyen van, az újság pénzért.

Megtévesztő, mert ezek azt hitték ők jó, pedig csak arról van szó, hogy fodrászüzletben mégsem lehet a Bartókra hangolni.

A vendég azt hiszi, a fodrászok ennyire igénytelenek, a fodrászok pedig azt, hogy a vendégeik, bezárul a kör.

Na ez újságnál már nem működik.

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2012.12.02. 10:11:35

@Edwest: Valóban lehettek korrektek a közvetlen stábbal, viszont bennem az a kép él, hogy ott sírt (vagy nagyon szomorú volt) a székház előtt a tüntetésen, miközben már tárgyalt a Neóval - ugye nem gondolja senki, hogy egy nap alatt állapodtak meg, az újraindulás előtt. Azok az emberek azért mentek oda tüntetni, mert megszűnt a munkahelyük - és csak néhányuk tudott átmenni a Neóhoz - ehhez képest B-nek ez sosem volt egzisztenciális kérdés.

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2012.12.02. 10:13:09

@melchi zadok: ezt most fejezd be, vagy kidoblak innen, köszönettel

phaszfej 2012.12.02. 10:20:37

Kiderült, hogy annyira még nem buzi a világ.

komissarlajos 2012.12.02. 10:34:02

szarnythy géza!
...egyrészt mert nem érdekelt annyira ez a khm termék, hogy egy fillért is adjak érte, másrészt szerencsére még a vásárlás kósza ötlete előtt írtak róla.
A második bekezdésedből ragadtam ki.
Ezek után enyhén szólva nevetséges, hogy véleményt formálsz olyan dologról mit el sem olvastál.
U.i.: BL. BG. ismert ember, ezt ők érték el a munkájukkal.
De te ki a fasz vagy?

pangea 2012.12.02. 10:36:51

Végre eltünik a süllyesztöben ez a két idegesítö ripacs. Jó a poszt!:)

BHJ-962 2012.12.02. 10:48:49

@Csabapa: A Petőfi az nagyon is jól ment Horváth Gergővel!
Aztán valamelyik agyatlan kitalálta a budamarcit,na azóta bele lehet sz@rni az egészbe !

regress 2012.12.02. 10:53:56

a sok fábryn nevelkedett agyhalott hirtelen megvilágosodott.na ez a hányingert keltő.ha valami nemtetszik nem hallgatom.ennyire egyszerű

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2012.12.02. 10:59:11

@komissarlajos: nem műkritikát írtam, hanem egy jelenséget, amelyről lehet véleményt formálni, édes öcsém.
huszadszor leírtam már, de neked leírom még egyszer: az hogy valaki sikeres RÁDIÓS, nem jelenti azt, hogy automatikusan sikeres ÚJSÁGÍRÓ lesz. Érted már?

neked meg ezt küldöm:
www.youtube.com/watch?v=_w4Xulsjo5I

skymiller 2012.12.02. 11:00:04

BG-t és BL-t lehet szeretni vagy nem. Akik szeretik, azok fújolnak itt a blog szerzőjére, pedig nem írt légből kapott dolgokat. Ő biztosan nem szereti őket. Akik nem szeretik a fent említett két úr tevékenységét, mint magam is, azok tapsolnak. Én azért kissé visszafogottabb lennék. Azt ugyanis el kell ismerni, hogy a Bumeráng a magyar rádiós médiában kivételes helyet foglal el a profizmusáért és egyediségéért. Az viszont tagadhatatlan, hogy már nem annyira népszerű, mint a kezdetekkor. Ennek teljesen természetes okai vannak, én is meguntam őket, bizonyára nem vagyok ezzel egyedül. Talán hamarabb kellett volna váltaniuk, de gondolom, nem volt megfelelő ötlet, és valljuk be, nehezen mond le az ember az "édesgyerekéről". Ezt meg lehet érteni. Az viszont csúnya aránytévesztés valóban, hogy azt képzelték, ha nem ment a szórt műsorok között, akkor majd nyomulnak az írott médiában. Óva inteném őket a képernyőtől is, mert hasonló csúnya égés lehet belőle. Hacsak fel nem találnak valamit, ami itt eddig nem volt. Mint a Bumerángot anno.
Nekem speciel nem hiányoznak, a Neo-t pedig kifejezetten utáltam a zenei szerkesztéséért. De az tény, hogy Balázsék nem javultak annyit, hogy el lehessen felejteni a Bumerángot, amely még így tizenévesen is jó volt néha. Más meg nincs, legalábbis itt vidéken.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.12.02. 11:08:19

@Szárnyathy Géza: szerintem nem kell magyarázkodnod, teljesen helytálló amit írtál.
Az emberi, fikázós része is. Nem is értem, miért védi bárki is az a két megélhetési senkiházit.

Én a Bumeráng első példányába beleolvastam, élvezhetetlen volt. Az egésznek egy gazdaságos költségvetésű Playboy-os fazonírt adtak. A képek, a szerkesztés, a riportok, stb. És természetesen nem szólt másról, mint a két faszfejről. Nem csodálom, hogy a kutya se vette.
Pedig még a Tesco pénztárakhoz is kirakták, közvetlenül a rágógumis, üdítős, a fizetés előtti utolsó csábítás bevető polcra.

spike179 2012.12.02. 11:18:13

Na, és arra ki emlékszik, hogy erről a két idiótáról nevezték el a 4-es metró két fúrópajzsát?

Milyen szellemes volt: A két alagutat, Évát és Zsuzsát Boros és Bochkor fúrta meg.

index.hu/belfold/budapest/0517m4brsbc/

rokakutya 2012.12.02. 11:48:28

Nos Géza... Jobb szeretem, ha közgazdasági témát feszegetsz. Ez a poszt nekem is csupán irigységből eredő kárörvnek tűnik.

Túrós (törölt) 2012.12.02. 11:50:40

pff azért volt sikeres a szar műsoruk mert sajnos olyan kretének az emberek is mint ők

Csabi. 2012.12.02. 11:54:50

az összes kis közértben éjjelnappaliban és céges teherautóban ez a műsor szólt, nekik nincs idejük olvasni..

Én is itt vagyok 2012.12.02. 12:03:47

Nem értem a bloggert. Miért vezeti ez a düh?
Nem kapta meg a bögréjét?

Még az igazi Bumeráng eltünése sem hozott ki a sodromból, a többi meg ki a f@szt érdekel?

emem 2012.12.02. 12:04:06

"Lehet őket nem szeretni, de a műsorukat kopizza az összes kereskedelmi rádió, gyakorlatilag zéró sikerrel."
Hát ez igaz, ezért aztán normális ember egyiket sem hallgatja. (Ha a zene után hallom, hogy valamelyik barom levegőt vesz hogy megszólaljon, azonnal nyomok egy másik csatornát. Illetve alapból olyat választok, ahol nem szólalnak meg.)
Más megközelítésben viszont semmivel nem rosszabbak, mint amit a hallgatók érdemelnek. Úgy értem, azok az emberek, akik ezeket a barmokat hallgatják.

saky 2012.12.02. 12:05:48

4 eve kimotottem a radioantennat meg a kocsiban is, hogy meg veletlenul se hallgassam. magyarorszagon a radiozas mint stilus kibaszottul evtizedes lemaradasban van. a komoly zenei adokat kiveve az osszes ado es musor gagyi ostoba szar. 32 evesen, maximalis zenei nyitottsaggal megaldva legszivesebben az egesz radios szakmat a dunaba loknem......

dreamhotep 2012.12.02. 12:23:03

Az istenek az arcukra estek c. Magyar film

Yoss 2012.12.02. 12:30:16

@cool: Ha nem tudsz valamit, akkor ne állíts hülyeségeket. Volt szerencsém néhány évig újságos standokat üzemeltetni. A Népszabadság toronymagasan a legnagyobb mennyiségben fogyott. Naponta majdnem annyi, mint az összes többi napilap összesen.
Pénteken meg még több. És kp-ért. Senki nem lett megerőszakolva hogy vegye, ez már bőven a rendszerváltás után volt.

Edwest 2012.12.02. 12:31:29

@Szárnyathy Géza: Félre ne érts, én tényleg nem őket akarom védeni, csak az általam elkezdett gondolatmenetet! :) Igazából nem tudom, melyik fél kereste előbb a másikat. Ha B-ék kezdeményezték a tárgyalást, azzal tényleg magukat köpték le. De ha ők kaptak ajánlatot, akkor... Tudom, nekik ettől nem kellett félniük, de ha az embernek felajánlják, hogy jó pénzért folytassa azt, amit szeret csinálni, akkor nem lehet elítélni, ha rábólint. Más kérdés persze, hogy előtte valóban a későbbi munkaadójukat savazták, amihez utóbb legalábbis mindenképp gyomor kellett. Na, de ilyen a showbiznisz. :D
Ami az újságot illeti, szerintem halva született ötlet volt, mivel a törzsközönségük legalább fele férfi volt, akik nemigazán olvasnak pletykalapot. Én a feleségemébe néha beleolvasok unalmamban, de magamtól sose vennék. :P Ők nem voltak komolyan vehetőek ebben a műfajban, ami azért vicces, mert sem a Bumeráng, sem pedig a bulvárlapok nem tartoznak a "komoly" kategóriába. Egy tök laikus ember vagyok ilyen téren, de sok pénzt tettem volna fel rá, hogy ez az újság hamar befuccsol.

Sárga Király 2012.12.02. 12:54:04

A Bumeráng egyetlen erénye volt, hogy a sárgabuszos, kizsákmányolt melósok legalább egy-két órára elfelejtették a bajaikat, és Lali királyt hallgatva könnyebben indult a nap. Ettől még a műsor egy fostalicska, a két csávó pedig teljesen hiteltelen, nagyképű görénynek tűnik.

A Wikipédia szerint Boros Lajos "1977-1984 a KISZ Központi Művészegyüttes folkpódiumának művészeti vezetője volt. 1985-1990 között a Hungaroton popzenei főszerkesztője". Tegyük hozzá, sanzon bizottsági tag is volt, Lendvai Ildikóval együtt.

kohn-orsós-munteanu-francois 2012.12.02. 13:15:41

mindenki aki itt sikeresen leirta hogy milyen sikeres volt az a rádiómüsor....mérhetetlen cinizmus....

sikeres volt igen és ez elég szomorú dolog

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.02. 13:18:04

komolyan van aki meglepődött ezen a buktán?!

billy reed 2012.12.02. 13:34:14

@dezsizola: "Ha már ikonokat gyalázol, "

Na, jó, azért ne vessük el a sulykot!
Két közepesen tehetséges, alpári bohóc évekig ökörködött, ezzel "szolgálva" a magyar kultúrát.
A magyar közélet szégyene, hogy ezzel vígan meg tudtak élni, miközben orvosok, tanárok, kutatók, kétkezi munkások küzdenek a napi megélhetésért...

Bár végül is igazad van: a semmi ikonjai.
Most pedig eltűnnek a süllyesztőben.
Megérdemlik.

Össze kell fogni 2012.12.02. 13:39:10

@netnepper: Én csak médiaszemeteknek hívom őket...

JohnnyLillibrogida 2012.12.02. 14:16:19

Azer bocskor egyre cikibb. Komolyan elhitte hogy rajuk tenyleg kivancsi valaki??!!
Ahol bumerang szolt boltban onnan kifordultam es nem vasaroltam.olyan alacsony szellemi es emberi szint volt amit a gyermekeim erdekeben sem toleralhattam.

McKinney 2012.12.02. 15:03:35

"istenek"...waaaooohhhh ez mekkora! remélem ezt írják a sírjukra is: itt nyugszik Balfasz Laló és Genyó, istenek, szánalom, höhöhö

pjm 2012.12.02. 15:10:55

@JohnnyLillibrogida: hát alulmúlni már nem nagyon lehetett őket, az biztos...De a magyar átlagműveltségnek tökéletesen megfelelt, még a parlamentben sem tűnt volna fel.

gyedmaróz 2012.12.02. 15:33:27

@Kőmíves Kelemen: Szívemből szóltál, végre egy lényegmegragadó hozzászólás!

B.B/alias B.B · http://libero.blog.hu/ 2012.12.02. 15:39:24

Tudom, hogy patakvér áztatta kicsiny hazánk lakosságának 90 százaléka agyhalott, de azt nem hittem volna, hogy bárki védelmébe veszi még ebben az országban azt a foshalmazt, ami a Bumeráng projekt keretein belül jön létre. És mégis.
Ikonok. Azok hát.
Bochkor Gábor Ikon.
Kovács Ákos Ikon.
Édesistenembazmeg.

elfelejtette 2012.12.02. 17:38:16

Az elején érdekes volt a műsoruk (tán a Danubiuson kezdték?), aztán egy idő után egysíkúvá, unalmassá vált. Aztán mikor elnevezték magukat Isteneknek, végképp leszoktam a műsoruk hallgatásáról. Azzal is egyetértek, hogy Balázsékkal konkurenciát kaptak, így a helyzeti előnyük is elveszett.

Ami pedig a nyomtatott Bumerángot illeti, teljes céltévesztés. Nem csak amiatt, amilyen helyzetben ma van a nyomtatott sajtó, de a célközönség között sincs elég nagy átfedés. A Bumerángot rengeteg autóval közlekedő hallgatta, akik még ha akarnának, sem tudnának olvasni vezetés közben. Meg persze az is igaz, amiről a poszt szól, azaz a rádiózás és az újságírás - újságkészítés műfaja közti alapvető különbségekre.

Szűcslaci 2012.12.02. 17:40:05

Az a két vállalhatatlan ripacs remélem, végleg eltűnik a retekbe.

dübörgő gazdaság 2012.12.02. 17:56:40

Biztosan próbálkoznak majd rádióknál, ha eddig nem tették volna. Vannak nálunk rosszabbak is, lehetne őket váltani. Röhej hogy nálunk egy francia akcentussal beszélő ember is lehet rádiós műsorvezető! És sikeres is állítólag...

andalgó kandalló 2012.12.02. 18:02:44

Az hogy a Bumeráng lap nem jött össze nem lehet hogy elsősorban a Geomédia felelőssége? Nem ismerem a részleteket, de mégiscsak nekik kellett volna felmérniük jobban a piacot?! Nyilván ők is a bulvár műfajban szerettek volna megkapaszkodni, ha a többi kiadónak megyeget, akkor talán nekik is. Talán több tőkével, a szakemberek átcsábításával el lehetett volna indulni, bár nem értem ehhez miért kellett a Bumeráng két arca, ill. a név?

by · http://aforizma.blog.hu 2012.12.02. 19:31:52

Sajnos a helyzet még a posztban leírtaknál is rosszabb, mert csak a "márkanevet" adták el.

"A lapot nem Boros és Bochkor írja, sőt szerkesztőként sem vesznek részt a szerkesztőség munkájában, csak saját szavaik szerint egyfajta őrangyalként tevékenykednek majd." (index.hu)

index.hu/kultur/media/2012/10/09/ujsagot_ad_ki_boros_es_bochkor/
süti beállítások módosítása