Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2022.03.31.

Az ukránok önmagukat lövik, a baloldal felgyújtotta a rá adott szavazatokat

Hakapeszi Miki

Tegyük a szívünkre a kezünket. Ezt azért kevesen hittük volna. 

Amikor már teljesen mindegy, mit gondol, vagy mit mond az ellenfél, kitalálunk egy orbitális hazugságot és a szájába adjuk. Amikor már a valósággal köszönő viszonyba se hozható dolgokat, sima történelemhamisítást lehet úgy beleböfögni a nagyvilágba, hogy a célcsoport nem hogy nem küld el a picsába, hanem lelkesen tapsol. 

A baloldal gyújtotta fel a tévészékházat. 

Mi jöhet még? Szájer mindig is Gyurcsány cimborája volt? Borkai videóját Soros műtermében dublőrökkel forgatták? Két-három millióan ezt is elhiszik.

Három nappal a választás előtt csak annyit látunk, hogy a küzdelem kiélezett és a propagandából a legrosszabbat hozza ki. Pedig az se biztos, hogy az nyer, aki kormányt alakíthat. Géza már levezette, hogy az ellenzék nagyon ráfázik, ha kis többséget szerez. A legideálisabb kimenet az ország szempontjából valóban egy minimális Fidesz-győzelem lenne. 

12 évig kormányozhattak és lophattak hátszélben, világgazdasági boomban, úgy lenne illő, hogy végre rájuk dőljön az a szar, amit a gazdaságban okoztak. A szavazók nagy része magasról tett lopásra, hazugságokra, egy aljas rendszer felépítésére, de ha a buksza apad, az már kinyitja a szemüket. Azt már nehéz Gyurcsányra és az ukránokra kenni. Márpedig a brutál inflációban, visszaeső növekedés mellett esni fog az életszínvonal.

Ha kicsit buknak, a másik oldalra szakad a válság akkor is, ha ők számolhatnak uniós pénzekkel. Hamar visszajönne tehát a Fidesz, ahhoz nagyot kell bukniuk, hogy a rendszerüknek is vége legyen. Erre most nincs esély, inkább lássuk, mit kezdenek egy olyan időszakban kétharmad nélkül, amikor válságban kell evickélniük a nélkül, hogy az uniós pénzekkel számolhatnának. Európa árulóinak ugyanis pénzt többet nem osztanak, ezt már nem tudja kipávatáncolni a köpcös. 

   

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

58 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr2817794301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ursus artos 2022.04.01. 11:15:10

Mert az teljesen tiszta és világos volt már az elején, hogy naná a Fidesz gyűjti össze az ellene leadott szavazatokat és béna módon úgy gyújtja fel, hogy le is bukhasson. Hát persze...
Kizárt dolog, hogy provokáció legyen... Persze, persze...

Andy73 2022.04.01. 11:15:23

"az ellenzék nagyon ráfázik, ha kis többséget szerez. A legideálisabb kimenet az ország szempontjából valóban egy minimális Fidesz-győzelem lenne."

Azért az érdekes, ha már egy ellenzéki blogger is ezt írja. Bárki is nyer, a háborús helyzet következményivel meg kell birkóznia. A jelek szerint még a baloldali bloggerek sem bíznak abban, hogy a baloldal erre képes lenne.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.04.01. 11:15:31

Nem tudom eldönteni, hogy Orbán elmebeteg vagy csak egy cinikus bűnöző. A fidesz és támogatóik egyértelműen bűnözők, plusz egy halom agymosott, buta humanoid.
Ez a székházas hazugság viszont... És van aki olyan ostoba, hogy elhiszi.

Zalancelot 2022.04.01. 11:15:59

Akár fel is gyújthatták, lévén, hogy érvénytelenek voltak, azonosító címke nélkül!

a nagy hohohorgász 2022.04.01. 11:16:27

"Mi jöhet még? " az öszödi beszéd igazságbeszéd :))))

mojoking77 2022.04.01. 11:16:37

Logikus érvelés, egyet is értek vele, amire számítasz -azaz hogy kinyílik a szemük - viszont sajnos nem fog bekövetkezni. Mit gondolsz miért epitett Viktorunk annyi stadiont országszerte? Mert pontosan tudja, hogy a legegyszerűbb igy egyben tartania a bázisát. A PÁRT, pont olyan mint egy focicsapat. Ha az ember egyszer kiválasztott egyet, a mellett áll. Hiába szar, hiába béna és mindenhol kikap, ŐK akkor is a mi csapatunk, nem fogjuk elárulni soha!!!!!! Ezt is elbaszta a baloldal, mint annyi minden mást az elmúlt 16 évben. Nem is akartak igazi közösséget épiteni a szavazókkal. Akik rájuk szavaznak, azok egyszerűen nem lettek megfertőzve még ettől a "mi egy csapat - család vagyunk, és aki nincs velünk az egy mocskos hazaáruló" eszmével.

blaubner 2022.04.01. 11:16:45

a fidesz igen sok genyaságra képes, simán kinézem belőlük, hogy eltüntetnek pár ellenzékre leadott levélszavazatot, de ennek a kidobott és félig felgyújtott szavazólapoknak egyszerűen nincs így értelme. aki ilyen csalásra készül, az nem az út mellett hajítja el, mint ráhel a pelenkát, hanem úgy égeti el a pincében, hogy azóta sem tudnánk róla.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.04.01. 18:09:54

@blaubner: Azt feltételezni, hogy egy fideszhű ember meggyújtja ezeket a papírokat, de csak egy kicsit, majd az egészet kirakja az utcára, csak azért, hogy aztán amikor a baloldal megtalálja és balhézni kezd, akkor rájuk lehessen fogni ezt a töketlenséget, nekem már túl komplikált konspiráció. Ennél egy fokkal még mindig hihetőbb az, hogy a baloldal provokál, bár ez is elég szövevényes ötlet. De az biztos, hogy ha én el akarok égetni papírokat, akkor abból csak pernye marad. Az csak a filmekben van, hogy valaki a kompromittáló papírt széttépi, bedobja a vécébe, lehúzza a vizet, majd anélkül elmegy, hogy megnézné, levitte-e egyáltalán a víz a fecniket. Ehhez kreténnek kell lenni. Valaki itt kretén volt.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.04.01. 18:10:09

@Le a spammerekkel: "Nem tudom eldönteni, hogy Orbán elmebeteg vagy csak egy cinikus bűnöző."

Azon lehet vitázni, hogy Orbán mennyire jó vagy rossz ember. De bűnözőnek nevezni azt, akit tizenkét éve egyetlen egyszer sem jelentettek fel jogilag valamennyire is megalapozottan, nem helyes. Ha bűnöző lenne, akkor megnevezhető lenne a bűncselekmény is. Bűnös lehet anélkül is, mint amikor valaki, például, haláltáborba szállított zsidók szelektálásában segédkezik - ezt Soros György saját maga mesélte el magáról a BBC-nek, kijelentve, hogy nem bánta meg -, de nem akarnék úgy csinálni, mintha ez lenne minden bűnök csúcsa. De ha Soros bűnöző lenne, akkor az ellenségei már megpróbálták volna börtönbe juttatni, ámde ő nem bűnöző, hanem "üzletember". Orbán sem bűnöző, hanem "politikus".

ember100 2022.04.01. 18:10:19

@blaubner:
Helló !

Pedig igen , ennyi a szintjük :)
Még szerencse hogy ilyen bűnözőink vannak mint ezek meg az a fószer aki beült egy kisbuszba hogy ellopja CSAK éppen a kisbusz tele volt TEK esekkel :):) Megtörtént eset !

CSOKKI MÁLNA 2022.04.01. 18:10:32

"A baloldal gyújtotta fel a tévészékházat. "

"Cui prodest scelus, is fecit.."

white999 2022.04.01. 18:10:56

@blaubner: Mint Völner Pál aki a minisztérium előtt veszi át a kenőpénzt? Azt a kreténséget sem gondolná senki 8 általános felett, nem hogy egy jogot végzett államtitkártól.

white999 2022.04.01. 18:11:02

@Andy73: Nem, csak minimális többséggel béna kacsa lesz az ellenzék és nap 24 órájában lehetne hallgatni a jobboldal pofázását, amit tulajdonképpen ők szúrtak el.Erre célzott a blogger.

Etniez 2022.04.01. 18:11:36

Az a lényeg, hogy ne legyen 2/3, az már siker lenne.

white999 2022.04.01. 18:11:49

@ursus artos: Valószínűleg nem érted a problémát, ami ott van, hogy a kérdés egyáltalán felmerülhet. Érdekes módon az urnába leadott szavazatnál sem halott nem tud részt venni sem felgyújtani nem lehet sem szándékosan sem a másikat gyanúba keverve.

Andy73 2022.04.01. 18:12:01

@mojoking77: az ellenzék mint egy csapat vagy család? Érdekes felvetés. Hát, nem tudom, de elég vegyes társaság ahhoz.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.04.01. 18:13:03

@blaubner: hm. Szervezetten, ilyen amatőr módon eltüntetni szavazatokat, azt én sem hiszem. De azt simán, hogy valamelyik lelkes szimpatizánsuk ekkora segg. Ahogy nálunk a liftbe kirakott nem-fideszes plakátokat folyton összefirkálja valamelyik retardált állat. (a plakáton lévő átlátszó műanyagot, hogy pontos legyek)

midnight coder 2022.04.01. 18:13:24

@blaubner: Na ja. Mindezt úgy, hogy az összes külföldi szavazat ér kb. két mandátumot. Ennél MZP egy-egy jobb beszólása többet hoz a FIDESZ-nek.

efi 2022.04.01. 18:13:46

@ursus artos:
Mivel a fidesz a baloldal által felgyújtott TV-székházzal állították párhuzamba, ők maguk mondják ki, hogy az sem igaz, hogy ez provokáció lenne.
Nem mellesleg, az gondolom már fel sem merül benned, hogy ha AKÁRMELYIK oldal is ilyen könnyen meg tudja/tudná hamisítani a külföldi szavazatokat - márpedig meg lehet, ezt már sokan levezették, sőt konkrét esetek is vannak már - akkor valami tényleg nincs rendben. De még ha eddig el is jutsz, a miértet már nem teszed fel kérdésként, nehogy szembesülj a valódi válasszal.

birkamenet 2022.04.01. 18:14:10

Orbán-Putyin diktatúra imádónak lenni nem politikai kérdés hanem elmeorvosi. A VALÓSÁG TAGADÓ fidernyákokhoz igy kell hozzáállni.

Van viszont egy nyitott kérdés, amire még senki nem ugrott rá, pedig egyértelmű a cselekmények együtt állása. Ez pedig az, hogy orbán 2022 februárjában azért volt putyin gazdájánál, mert putyin tájékoztatta őt, hogy a hónap végén megtámadja Ukrajnát és cserébe milyen EU meg Nato bomlasztást kell csinálnia. Cserébe a plusz gázért, amivel meg kell nyernie a választást, amivel Magyarországon továbbra is egy putyin bérenc kormányoz. Talán még azt is megbeszélték, hogy ha áprilisban nem sikerül a putyini, lukasenkoi módszerekkel összecsalni a választási győzelmet, akkor orbán behivja az oroszokat. Mind a kettő arról álmodott, hogy addigra úgyis szomszédok lesznek.

Ekrü 2022.04.01. 18:14:23

Mennyire kétségbeesve lehetnek az ellenzéki pártok,ha képesek ennyire átlátszó provokációhoz nyúlni.Ráadásul olyan pitiáner módon,hogy a nagy "leleplező" cikken rajtahagyják a február 1-i dátumot....

Sir Gombóc 2022.04.01. 18:14:32

@blaubner: kivéve, ha az volt a cél, hogy kiderüljön és lehessen mutogatni az ellenfélre, hogy provokál.

hoplita 2022.04.01. 18:14:41

Ahol a doktorminiszterelnökúrnak kis cetlire van felírva, hogy előre, nem hátra....ott vajon mennyi esze van egy lótifuti talpasnak, amelyik a piszkos munkát végzi?
Minden évben tucatjával buknak meg az illegális szemétlerakók, mert nincs annyi eszük, hogy ne dobják a zsákba a 3 éves számla darabokat.:)

konrada 2022.04.01. 18:15:02

@blaubner:
Másként meg van.
" Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. ... félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó."
;))

Sir Gombóc 2022.04.01. 18:15:31

@ursus artos: nem zárható ki a provokáció. Tulajdonképpen mindkét fél vélt érdekében állhatott ez. Akár egyik, akár másik oldalról nézem.

Sir Gombóc 2022.04.01. 18:15:36

@Andy73: nem arról van szó, hogy nem lenne képes rá. Hanem arról, hogy az egyenlet megoldása mindenképp valamilyen mértékű érdeksérelemmel jár. Ha a jelenlegi ellenzék kerülne kormányra, akkor menne a mutogatás a Fidesz részéről és menne a "mi megmondtuk", ahelyett, hogy fontos kérdésekben végre nemzeti konszenzus szülessen.

Etniez 2022.04.01. 18:15:47

@Zalancelot: Ja, csak hála a Hírtv-nek meg van örökítve, ahogy a fradi B-közép csinálja a balhét.

De belőled kinézem, hogy elhiszed a fidesz hazugságait, nagyoj butának nézel ki.

Etniez 2022.04.01. 18:15:51

@Andy73: Nem.
10 évnyi pénzbőség után jött a covid és a háború.
Ezt a Fidesz sem tudta kezelni, kurvára eladósította az országot.
Választások után mindenképpen megszorítások jönnek, az emberek szarul fognak élni. Szarabbul, min az elmúlt 10 évben.

Nem lenne jó, ha ebbe a helyzetbe az ellenzék vezetné be Magyarországot, vigye csak el a balhét a Fidesz.
4 év múlva kormányváltás lesz, akárki nyer most.

Stratégiailag jobb Orbán nyakába önteni a szarosvödröt, mint az ellenzéknek alállnia.

Ennyi az egész történet.

birkamenet 2022.04.01. 19:36:11

@Androsz:

A fidesz a kétmilliò Győzike pártja. Ezek után szintiszta időpocséklás azon lamentálni, hogy ezek tényleg ekkora hülyék, hogy mind a Vajdaságban, mind Erdélyben ilyen hatalmasat buknak a választási csalásaikkal?

Azt azért el ne hidd már az eddigi lebukások után (pl. ukrán szavazók importja, krumplival megvásárolt szavazók, 5 órás szerver leállás), hogy orbán diktátor van olyan hülye, hogy majd MOST IS a véletlenre bizza az egész választási etedményt. Miközben tudja, hogy ha bukik, akik azonnal futnia kell Putyinhoz, ha nem akar életfogytiglan fegyházban rohadni.

Teljesen egyértelmű, hogy a fidesz határontúlon alapitott, abszolút lúzer pártjai pont megfelelnek arra a feladatra, hogy szétmanipulálják a határontúli szavazatokat. Plusz a többi megvásárolt funkci, akikről szintén lehet tudni, hogy nemcsak a fizetésük az egyetlen bevételük.

És különösen most lesz tök izgi, hogy hány 100 ezer határontúli szavazatot lesz pofájuk fidernyákéknak összegyártani, miközben a határontúli kisebbségi magyar naponta 50-szer látja, hallja, ahogy orbán a sorsukra hagyta az ukrajnai magyarokat, kiszolgáltatta őket Putyinnak. Merugyebár ez nem az ő háborúja, ilyenkor semmi köze a határontúli magyarokhoz, majd a lószart fogja őket megvédeni! Orbán csak a békében "védi meg " őket. Háborúban már hülye lenne.

Ezek után ki hiszi el, hogy egy épeszű határontúli azzal vesztegetné az idejét, hogy egy vadidegen országbeli NEMZETÁRULÓ-ra szavazzon?? Ráadásul több 100 ezres létszámban?????????????

alöksz róz 2022.04.01. 21:28:47

"A baloldal gyújtotta fel a tévészékházat." - nem érted a logikáját.
a jobbik már baloldalnak van mondva.
és kik is voltak ott a tévészékháznál?

birkamenet 2022.04.01. 21:30:46

@Etniez:

Ha orbán most nem bukik, akkor soha!

Az EU támogatásoknak úgyis vége, nix jogállam, nix EU tagság, nix szabad média, nix money az ellenzéki önkormányzatoknak. Csak a bosszú és az ellenzéki erők végleges megsemmisitése lesz. Lukasenkoi, putyini módon - mi ebből nem látható vagy új??? Karigerivel mit csinálnak már 2019 óta??

Orbánt felkészületlenül érte, hogy az ellenzéki összefogás müködött és összeadódtak a szavazatok. Ha győz, az első dolga az lesz, hogy válogatatlan eszközökkel minél hamarabb megsemmisitse meg az ellenoldalt (mit csinált pl. az ÁSZ az ellenzéki pártokkal?).
Azt ugyanis nem fogja megvárni orbán, hogy a csak paraszthajszállal legyőzött ellenoldal tovább növekedjen és kihasználva a 90% fele rohanó államadósságot és az elkerülhetetlen megszoritás hegyeket, bármelyik pillanatban megcsinálják a Magyar Majdant.

birkamenet 2022.04.01. 21:32:57

@Ekrü:

Márpedig pont te vagy a legjobb példa arra, hogy a fidernyákok szellemi szinvonala van olyan mély, hogy a hülyéje egy elhagyott épitkezésen semmisitette meg az összelopott szavazatokat. Még talán a táblát is kitette az ottani fidernyák, hogy Szigorúan titkos műveleti terület, belépni tilos, nincs itt semmi látnivaló!

Ezzel hozta a te szinvonaladat, amikor két napja azzal magyaráztad, hogy az orbáni 10%- os termékinfláció azért egy nagyon jó eredmény, mert neked a szlovák fidernyák párttársad éppen most mesélte, hogy Szlovákiában 1200%-os infláció van! Nem tévedés, ezért még egyszer: 1200 %- os infláció!
Mert a szlovák aszonta neked. Te meg hitted, mert egy fidernyák mondta.

Kétmillió Győzike pártja.

pragmatika2 2022.04.02. 14:56:52

@birkamenet:

Hát, több gond is van azzal amit írtál.

"Miközben tudja, hogy ha bukik, akik azonnal futnia kell Putyinhoz, ha nem akar életfogytiglan fegyházban rohadni.
"

Ahogy az elvtársaid megúszták anno dutyi nélkül, hidd el neki se lesz gondja, még akár egy 2/3-os összefosásos győzelem esetén se.

"Merugyebár ez nem az ő háborúja, ilyenkor semmi köze a határontúli magyarokhoz, majd a lószart fogja őket megvédeni! Orbán csak a békében "védi meg " őket. Háborúban már hülye lenne."

Nos, itt két dolog lenne, ami veszélyeztethetné az ottani magyarokat.
1. A közvetlen katonai fenyegetettség, ami nincs, mert a harcok nem ott folynak.
2. A hadkötelezettség, amely elől ugyebár át lehet ide szökni, és ha mégsem, akkor mi sem tehetünk semmit az ellen hogy őket besorozzák, hacsak nem annektáljuk katonai úton Kárpátalját.

"Ezek után ki hiszi el, hogy egy épeszű határontúli azzal vesztegetné az idejét, hogy egy vadidegen országbeli NEMZETÁRULÓ-ra szavazzon?? Ráadásul több 100 ezres létszámban????????????? "

Hát kire szavazna te szerencsétlen ? A fletoékra akik kampányt folytattak a kettős állampolgárság ellen anno ?

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.04.02. 14:57:04

@alöksz róz:
Ad1 - a jobbik sosem volt/van/lesz baloldali. Egy kimosdatott náci csürhe
Ad2 - a gyújtogatásban, rombolásban leginkább az orbánék által felheccelt és/vagy -bérelt náci söpredék volt, ezek nagyja most a migatyánk és a fideSS csürhéjében van.

Azt egyébként szégyennek tartom, hogy van párt, ami hajlandó szóbaállni a jobbikos tervekkel.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.04.02. 14:57:05

Na ezért rühellem a blog.hu-féle cenzúrát: nem tudom korrigálni amit az autokorrektor elbaszott: nem "tervekkel", hanem"tetvekkel".

pragmatika2 2022.04.02. 14:57:24

@mojoking77:

"Ezt is elbaszta a baloldal, mint annyi minden mást az elmúlt 16 évben. Nem is akartak igazi közösséget épiteni a szavazókkal. Akik rájuk szavaznak, azok egyszerűen nem lettek megfertőzve még ettől a "mi egy csapat - család vagyunk, és aki nincs velünk az egy mocskos hazaáruló" eszmével. "

Mert nem is kellett őket megfertőzni. Nem is ismerek olyan embert, aki baloldalról állt volna át jobboldali szavazónak.
Elég masszív mind a két tábor.
Mozgás legfeljebb a táboron belül van. (SZDSZ-esből Szoci, majd DK-s). Olyan viszont van, hogy egy adott tábor szavazója egyszerűen nem megy el szavazni. Ez okozhat némi fluktuációt a szavazati arányokban.

sóhegy049 2022.04.02. 14:57:53

Már itt a világ túloldalán is ezt a forgatókönyvet vetítik elő, pedig itt nem az ottani hülyegyerekek osszák a lapot. :-)
-
12 évig ezt kérte egy kisebbség a többségre és ezt a többség elfogadta. Én nem, elég volt, le is léptem... Nem akartam az adósságot én is fizetni.
-
Szar ügy ez...

Ekrü 2022.04.02. 14:58:06

@birkamenet:
"mert neked a szlovák fidernyák párttársad éppen most mesélte, hogy Szlovákiában 1200%-os infláció van! "- Nem kéne ám hazudni. Egy szóval sem mondtam,hogy Szlovákiában 1200% infláció van.Azt mondtam,hogy a szlovákoknál a gáz (fűtés) ára ment fel 1200%-al,továbbá a kenyér és a liszt és a villany ára 300 %-al.Ha nem hiszed menj ki és kérdezz körbe.
Ami pedig a kemény 13 db megsemmisített állítólagosan ellenzékre leadott szavazatokat illeti,áruld már el nekem,miért volt a TELEX cikke február 1-re dátumozva? Jah,tudjuk... "véletlen" épp technikai hiba történt...:)))
Ha jól tudom ennyire béna csalási kísérlettel eddig jelenleg az ellenzék bukott le...Teller levél,bajai videó...

Ekrü 2022.04.02. 14:58:22

@Etniez:
"Ja, csak hála a Hírtv-nek meg van örökítve, ahogy a fradi B-közép csinálja a balhét. "- Én sokkal inkább a Toroczkaira és a hozzá tartozó Jobbikosokra emlékszem. No meg ott volt egy Sváby nevezetű úriember is ,aki ha jól emlékszem az RTL Klubban a baloldal szekerét tolta...

arthurthedent 2022.04.02. 14:58:34

@birkamenet: "mert putyin tájékoztatta őt, hogy a hónap végén megtámadja Ukrajnát"

Hááá, háááá, hááá, Putyin amint előre jelent Orbánnak. :D Jó az anyag, mi? :D

shakespeare 2022.04.02. 14:58:53

@birkamenet: baj van a logikaddal

Ukrajna NATO tagsága vetozva volt, hogy adják meg végre nekik az anyanyelvi oktatás lehetőségét, vagyis ne vegyék el

az hogy Kárpátaljan keresztül nem mennek fegyverek oroszok ellen az pont azt garantálja hogy ottani területek nem kapnak támadást

minek lőni oda ahol nincs fegyver vagy fegyverszállítások?

eßemfaßom meg áll 2022.04.02. 14:59:26

@Sir Gombóc: "Tulajdonképpen mindkét fél vélt érdekében állhatott ez" A fidesznek a legkevésbé áll az érdekében, hogy a levélszavazatok (meg az egész választás kapcsán) kapcsán a csalás bármilyen esélye felmerüljön, ez kizárólag az ellenzéknek hasznos.

TSandor Toth 2022.04.02. 14:59:42

Azért sikerült: nem Görögország szintjére süllyedni, vissza vagy megszerezni a Seuso kincseket, felépíteni egy csomó mindent (stadionok, hidak, felújítani felépíteni muzeumokat, művészeti értékeket, lecserélni a Budapest és más városok tömegközlekedési eszközeit, visszavásárolni a nagy közmű vállalatokat (MOL, vízművek villamos-gáz szolgáltatók, stb) növelni Magyarország aranytartalékát, haderő fejlesztésbe kezdeni, magánszemélyeknek a rezsit kb. 2010-es szinten tartani, kormány elleni tiltakozóknak nem kilőni a szemét, nem nem csinálni semmit, nem küldeni magyar katonákat másért meghalni, nem felemelni az üzemanyag árát stb. stb . Amit nem sikerült: megfelelő nagyságú parkolókat építeni IKEA-nak nagybevásárló központoknak, hogy az a sokmillió mélyszegénységben élő magyar tudja hol elkölteni a ségélyt.

midnight coder 2022.04.02. 15:00:21

@alöksz róz: A TV székháznál egy pár hülye volt, az nem kérdés. A kérdés az, hogy ki vezette őket. Azt tudjuk, hogy kik akarták a petíciót átadni, de azt nem, hogy később a szétverést kik koordinálták. Nem nagyon volt ezzel a dologgal kapcsolatban látványos felelősségrevonás.

És ez az egész igazából egy valakinek volt csak az érdeke: Gyurcsánynak. Ahogy a mostani akció is. Mert hogy 32 megsemmisített ellenzéki szavazat érdemben nemigen befolyásolja a végeredményt. Másrészt, ha valaki szavazatot akar megsemmisíteni az nem félig égeti el és hagyja ott mint eb a szaharát.

_Alex__ 2022.04.02. 15:00:39

Tényleg tök vicces, hogy a Fidesz - akinek semmi érdeke nem fűződik hozzá, hogy hozzányúljon a kinti szavazatokhoz, mert köztudott, hogy a kisebbségi magyarok 90+ %-a jobboldalra szavaz, és még élénken emlékeznek a 2005-ös népszavazásra - kidob 2 (vagy hány volt, ennyit láttam fotón) szavazati lapot. Amint az is érdekes, hogy-hogy nem, MZP meg Gyurcsány ez alapján követeli az összes külföldis zavazat megsemmisítését. Na vajon :)

midnight coder 2022.04.02. 15:01:09

@birkamenet: "Márpedig pont te vagy a legjobb példa arra, hogy a fidernyákok szellemi szinvonala van olyan mély, hogy a hülyéje egy elhagyott épitkezésen semmisitette meg az összelopott szavazatokat."

Nem. Igazából a balfékek szellemi színvonalát mutatja, hogy ennek bedőlnek. Persze, nincs senkinek iratmegsemmisítője, nincs egy kályha valahol, és persze huszas-harmincas tételben érdemes olyan a szavazatokat megsemmisíteni amiből az összes leadott ér egy-két mandátumot. És persze lehetőleg egy amúgy őrzött építkezési területen, egy forgalmas csomópont mellett kell az ilyesmit csinálni... Ennél már csak az lett volna feltűnőbb, ha Kolozsvár főterén szórják szét, hátha megtalálja a tízparancsolatot megszegő aljnövényzet.

Etniez 2022.04.02. 15:01:17

@CSOKKI MÁLNA: Kijev elesette-e már?

Te noob.

Etniez 2022.04.02. 15:01:24

@birkamenet: tartok tőle, hogy nekünk tényleg Majdan kell és a pestieknek kell elzavarnia ezt a maffiát és megszüntetni a maffiaállamot.

morph on deer 2022.04.02. 15:01:53

@Androsz:
“… mint amikor valaki, például, haláltáborba szállított zsidók szelektálásában segédkezik - ezt Soros György saját maga mesélte el magáról ”

Kár, hogy NEM ezt mesélte.
A személy, akire az apja rábízta, hivatalnokként az elhurcolt zsidók hátramaradt vagyontárgyainak leltárba vételével volt megbízva, és alkalmanként magával vitte az akkor 14 év körüli Soros is, hogy szem előtt legyen, ne keveredjen semmibe.
Na ebben a leltározási tevékenységben segített Soros, NEM a zsidókat, hanem a már elhurcolt személyek hátrahagyott értékeit segített “szelektálni”!
Nem pont ugyanaz…

Boldeone2 2022.04.02. 15:02:08

Döbbenet , amit Orbán csinál a választás előtt nem egèszen kèt nappal! A facebook- ra ezt írta ki :
" A baloldal lepaktált az ukránokkal. " tehát , Orbán szerint baj az , ha egy oroszok által lerohant, háború pusztította szomszèdos országgal szóba áll az ellenzèk miniszterelnök- jelöltje ?
Egy ilyen kijelentèssel, ami durván Putyin szagú, csak a vesztèbe rohanhatna egy miniszterelnök, bárhol a nyugati világban.
Vajon, mi lesz itt vasárnap ? Győz a pártállami propaganda által megkonstruált alternatív valóság, a kollektív elmebaj ?
Attól tartok , az egèsz magyar nèp lesz megbüntetve az erkölcstelen , nihilista "nemzetvezető" tettei miatt..

11110000 2022.04.02. 16:04:59

Nem köpcös. Hájas.
Nem mindegy, lásd: értelmező szótár.

alöksz róz 2022.04.02. 16:05:21

@midnight coder: "Azt tudjuk, hogy kik akarták a petíciót átadni, de azt nem, hogy később a szétverést kik koordinálták." - tökmindegy ha később valakik még koordináltak is valamit (amit nem hiszek, láttam pár rendőr-ultra balhét a kétezres években), az előbbiek gyújtogattak

alöksz róz 2022.04.02. 16:05:52

@Le a spammerekkel: "Ad1 - a jobbik sosem volt/van/lesz baloldali. Egy kimosdatott náci csürhe
Ad2 - a gyújtogatásban, rombolásban leginkább az orbánék által felheccelt és/vagy -bérelt náci söpredék volt, ezek nagyja most a migatyánk és a fideSS csürhéjében van." -
nem is az volt az állítás, hogy a jobbik baloldali.
(ilyen gyenge szövegértéssel minek kezdesz kommentezni, nem is értem.)

az meg hogy 15 évvel később melyik párt szimpatizánsa, ebben a logikai keretben teljesen mindegy.

heccelni (pláne felbérelni) pedig nem kellett már senkit, arra elég volt az őszödi beszéd.
(na ezt viszont nagyon is jól értem, hogy minek kell ilyen hazugságot sulykolnod)

birkamenet 2022.04.02. 21:54:28

@Boldeone2: "Vajon, mi lesz itt vasárnap ? "

Teljesen egyértelmü, hogy a kétmillió Gyözikének fogalma sincs, hogy ök vasárnap nem orbánra szavaztak, hanem Putyinra!

birkamenet 2022.04.02. 21:55:14

@shakespeare:

köszike, hogy te is az ékes bizonyíték vagy arra, hogy igen is, a fidernyák Gyözike úgy semmisitette meg a szavazólapoklat, ahogy az le lett leplezve.

Mondd már meg te kormányhazudozás felmondó, tényleg vannak még olyan idióták, akik elhiszik, hogy Putyin úgy akarja Ukrajnát bekebelezni, hogy csak azokat a területeket fogja szétlöni, legyarmatositani, ahova külföldiek nem szállitottak fegyvereket? Ezért ha orbán pincsi nem szállit fegyvert Ukrajnának, akkor putyin gazdának már nem is kell Ukrajna bizonyos része?

Te jó ég, azért még egy birkának is több esze van ennél! Szuper egy orbáni önleleülezö propaganda: megegyezett Putyin gazdájával, hogy ha ö személyesn blokkolja Ukrajnát, hogy valamennyire megerösödjön a védelmi képessége, akkor cserébe Kárpátalja élhet és virágozhat, nem kell Putyin diktátornak??? Jaj te jó ég, Gyözike megtalálta a helyét a fideszben.

eßemfaßom meg áll 2022.04.02. 21:55:34

@midnight coder: A legszebb, hogy 2008-ban már ugyanott bepróbálkoztak ugyanezzel a szavazatégetési majd útszélénkidobási projecttel, akkor a székelyföldi autonómia népszavazást akarták vele hitelteleníteni.

CSOKKI MÁLNA 2022.04.02. 21:56:11

@Etniez: Sajnos minimális taktikai stratégiai érzéked sincs. Kijev nem tudja megmenteni a keleti ukrán hadsereget a körülzárástól. Akkor lenne értelme Kijev megtartásának, ha onnan egy felmentő támadást tudnának indítani Donyeckbe. Viszont a raktáraik szétlőve, 1700 feletti páncélosjárművet és számtalan légvédelmi eszközt vesztettek, amit a nyugat nem pótol. Dehát minek fárasztom magamat, tyúknak az ABC-t..
süti beállítások módosítása