Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2014.06.05.

A Fidesz eddigi legmocskosabb húzásáról

Szárnyathy Géza

A reklámadó kétségtelenül a legvisszataszítóbb produktuma a Fidesz-kormánynak – eddig, mert lássuk be, számtalanszor hittük már, hogy ennél rosszabb, pitiánerebb és arrogánsabb lépés már nem lesz.

Az unortodox jelzőt kapó előző bagázs a különadókkal, alkotmány szétbarmolásával már megteremtette az alaphangot, majd fokozta a hangulatot azzal, hogy úgy szerzett meg számára fontos, jövedelmező vagy egyszerűen neki tetsző ágazatokat, piacokat, hogy megfelelő módon átalakította a jogszabályi környezetet. Csináltak törvényt a takarékok lenyúlására, a földek szétrablására, olyat is írtak, amely mellett nem lehetett a szektort működtetni. Szénné szopatták a félkarú rablósokat – akiket amúgy rohadtul nem sajnálok magánemberként –, atommá szigorították a szerencsejáték szabályozását, aztán miután kihalt belőle mindenki, odaadták az egészet egy vénembernek. Aki utána azzal próbál mosakodni, hogy nem ebből van egzisztenciája.

De maradjunk az adóknál. A különadó, a szektoradó, mint olyan, vegytisztán és elméleti szinten elfogadható. Ha az tényleg ideiglenes, ha az nem tesz különbséget az adóalanyok között a szerint hogy ki a tulajdonosa, ha annak mértéke nem ró aránytalan terhet a szektor szereplőire, és ha a bevezetéssel párhuzamosan a költségvetés kiadási oldalán is kemény faragás kezdődik.

Kár, hogy ezekből a kritériumokból nagyjából egyet sem sikerült betartani a bankadó, s csak egyet-egyet a többi adó esetében. A biztosítási adó terhe például elfogadható, kiskeradó és telekomadó már nincs, ugyanakkor az első körös biztosítási adó és kiskeradó felháborítóan diszkriminatív volt – előbbi a CIG-et nem adóztatta, mert az ugye haver, utóbbi pedig a CBA-t. A bankadó irreális mértékű, alapja – a 2009-es mérlegfőösszeg – egyszerűen nevetséges, a tranzakciós illeték dettó. Emellett szó sincs a kiadási oldal csökkentéséről.

A reklámadó ezekkel összevetve is messze a legfelháborítóbb ötlet. Nem elsősorban azért, mert most majd attól kell rettegni, hogy bezárnak a kiadók és megszűnik a Barátok közt – utóbbi az egyetlen pozitív hozadék volna, de ezzel, tudom, törpe kisebbség vagyok. Nem fognak bezárni és nem fog megszűnni, a szereplők ki fogják fizetni az adót.

A javaslat azért felháborító, mert az adó bevezetését nem indokolja semmi. Hazugság, hogy kell a pénz, mert ebből még tízmilliárd forint sem jön össze, ekkora összeg ki sem mutatható két tizedesjegy pontossággal. Az külön demagóg, hogy Lázár Londonba-viszem-a-csajomat-dugni-egymillióért János bejelentette, gyerekek oktatására fogják költeni a pénzt. Faszér nem az oktatási sort emeled meg ennyivel mondjuk az egyéb kormányzati kiadások kárára, ha ez annyira fontos?

Nem a pénz kell. Az kell, hogy meg lehessen mutatni a nagypofájú médiának, hogy itt nem lehet szórakozni. Mert vagy kirúgatunk, vagy megvesszük a segged alól az újságodat, vagy szétszopatjuk a tulajdonosodat. És el lehet dönteni, mit raksz holnap a címlapra vagy mivel indítod a híradót.

A reklámadó egyértelmű és agresszív támadás a sajtó ellen. A kormány megmutatta ezzel a javaslattal, hogy a legnemtelenebb eszközöket is beveti, bármikor visszaél hatalmával, ha neki úgy tetszik, és nem tűr semmiféle ellentmondást, nem ismer sem istent sem törvényt. Ráadásul sunyi módon teszi, hiszen folyamatosan arra hivatkozik, hogy a javaslatot egy egyéni képviselő nyújtotta be. Mint annak idején az Alkotmány húsz módosítását, mint a bankadót vagy a tranzakciós illetéket. A kormány gyáva és arrogáns, mert fel sem meri vállalni, hogy erőszakos és agresszív. Törvényekkel és adókkal fitogtatja a kormány az erejét, aminél semmi sem lehet alávalóbb és rosszabb.

Valószínűleg az új kormány tagjai nem olvasták az egyébként általuk írt alaptörvény bizonyos passzusait, úgyhogy ide másolom:

C cikk

(1).A magyar állam működése a hatalom megosztásának elvén alapszik.

(2) Senkinek a tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy gyakorlására, illetve kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és köteles fellépni.

M cikk

(1) Magyarország gazdasága az értékteremtő munkán és a vállalkozás szabadságán alapszik.

(2) Magyarország biztosítja a tisztességes gazdasági verseny feltételeit. Magyarország fellép az erőfölénnyel való visszaéléssel szemben, és védi a fogyasztók jogait.

IX. cikk

(1) Mindenkinek joga van a véleménynyilvánítás szabadságához.

(2) Magyarország elismeri és védi a sajtó szabadságát és sokszínűségét, biztosítja a demokratikus közvélemény kialakulásához szükséges szabad tájékoztatás feltételeit.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

193 komment

Címkék: hazugság bankadó unortodox Lázár János tranzakciós illeték reklámadó

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr376279210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.05. 23:04:59

Keveslem a reklámadó mértékét.

98% helyesebb lenne.

Akár egykulcsos megoldással is.

béla a görög (törölt) 2014.06.05. 23:10:39

@Hajdú Peter: nem kell ahhoz se diplomát szerezned se héberül beszélned, hogy használd a távkapcsolód vagy a kicsi kezed. Át/kikapcsol.
(vagy be sem állitod az adókat. én pl. ezt csináltam a közszolgálati csatornákkal amig volt előfizetésem. nem állítottam be. igy aztán nem kellett hallgatnom a 'magyarosh' demagógiát meg nem láttam a falusi paraszt fejét. Már csak a neten kéne az adblock-ba beállítani, hogy gyomlálja ki a főparasztokat - Orbán/Lázár/Simicska/Pintér)

makro67 (törölt) 2014.06.05. 23:11:58

Kedves Szárnyathy Géza!

A blogon nincs hely (+ nekem időm sem), hogy a dolgokat részleteiben kifejtsem.

Az adórendszer semlegessége a jövedelemadókra, mindenekelőtt a társasági adóra vonatkozik (bár kivételek itt is lehetnek – monopóliumok szabályozása, kisvállalkozások segítése stb. - mint arra fentebb utaltam is.

(Az általad említett Tobin adónak ebben a storyban nem osztunk lapot, mert a mogyorót nem hasonlítjuk össze a dinnyével.)

VISZONT

A fentiek nem zárják ki azt. hogy a hozzáadott típusú adók körében (jövedéki adó, ÁFA) ne érvényesüljenek különböző társadalmi preferenciák, mint ahogyan az egyébként a világon mindenütt megfigyelhető. (Amiről te beszélsz, az ez, ide értve a Tobin adót is, de ez nem az amiről én korábban beszéltem.)

Az viszont a piaci versenyt torzító - és gátlástalan politikai manipulációnak okot adó melegágy - hogy ugyanazt a jövedelmet (tehát jövedelemtípusú adókról van szó) eltérő kulccsal adóztassuk.

Átmenve egyszerűbe: az nem járja egy piacgazdaságban, hogy a közgép a nyeresége (!) után fizet 19% TAO-t, a Tcom, a Médiavállalkozások, , stb, pedig fizetnek 80%-ot.

Mert itt most erről szól a történet.

(Egyébként egy elegáns válasz a kormányzati ötletfaszságokra az, hogy a médiaszektor az elért nyeresége után, pontosan fizessen olyan mértékű adót - és hajlandó is, hiszen eddig is fizetett - mint pl. a közgép.)

S végül: a jóléti államok alapja a piacgazdaság. A piacgazdaság pedig tisztességes, és valamennyi szereplő számára egyenlő feltételeket biztosító versenyen nyugszik. Nem korrekt a fogyasztók kegyeiért (pénzéért) versenyezni úgy, hogy egyesek szöges futócipőben, mások pedig bakancsban és ólommellényt viselve állnak rajthoz.

Remélem, akkor így tisztább, hogy merre, meddig, és hányadán is állunk.
Az ostoba és voluntarista narancsbohócok meggyőzése meg egyébként is mission impossible.

üdv

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.05. 23:24:55

@jet set:

Te butus.

A reklámadót a zemberek fizetik meg, ellentétben az 40%-os bolsi típusú SZJA-val, amit nem a zemberek fizetnek meg, hanem az RTL Klub.

s 2014.06.05. 23:25:38

Szárnyathy Géza blogember. Lebasztad a kurvaanyádozós hozzászólásomat, pedig az érvelésem lényegi eleme lett volna. Tudod az, amit a narancsdroid fidesznyikek is felfognak. Sebaj, a lehetőségekhez képest korrekt voltál, legalább engeded a további pofázást számomra. Megpróbálok kegyes jóindulatoddal nem visszaélni, de tudnod kell, hogy ez nem csak rajtam múlik.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.05. 23:27:37

Sajnálatos egyébként, hogy a bolsi háromharmad óta negyedszer is megszűnik a sajtószabadság. Először ugye Antall szüntette meg, aztán az Orbán háromszor. Szerencsére közben jött a gyurcsányi, és visszaállította.

Zoli Weber Kettle 2014.06.05. 23:27:50

Nem értem miért vitatkoztok a narikkal. Én egyetértek, legyen még sok-sok cégeket terhelő adó. Ezzel ugye szépen megölik a növekedést, a beruházásokat, a cégek elkezdenek leépíteni és az ilyen blogger gézák és batyuk hirtelen az utcára kerülnek és majd pislognak a Hősök terén a fityisz székház elött, hogy most mi is történt, nem ezt ígérték. Aztán ha már elég korábbi fityisz szavazó, vagy olyan választásra jogosult, aki most nem ment el szavazni, kerül az utcára, akkor végre felébrednek és elzavarják a p***ba ezt a 24%-os 2/3-ot. :)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.05. 23:28:46

@s:

Hugyagyu majom!

Menj azt csókolgasd a gyurcsányodat meg a libást!

Az való hozzád!! De már soha nem térnek vissza a hatalomba remélhetöleg!!

s 2014.06.05. 23:33:12

@Darth_Vader: ÖÖÖÖ Kurva anyád.

Bocsesz, Gézám. Mondtam, hogy nem csak rajtam múlik.

s 2014.06.05. 23:34:18

@Benjamin Eisenberger: ÖÖÖÖ Kurva anyád.

Bocsesz, Gézám. Rövid időn belül a második. Bocsesz még egyszer.

makro67 (törölt) 2014.06.05. 23:35:52

@Szárnyathy Géza:

Ja, még csak annyit, bár egyáltalán nem lényeges.

Írod a Tcom kapcsán: "Igen, lett helyette másik, de már nem akkora terheléssel."

Na ja, nagyobbal, ime:

www.portfolio.hu/vallalatok/meretes_kulonadot_kapott_az_mtel_veszelyben_az_osztalek.176010.html

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.05. 23:35:59

Sajnos továbbra is szalonképtelen a "baloldal".

Jó lenne már egy európai értelemben vett baloldali párt, hogy ne ezeken a szarszagú csöveseken kelljen gondolkodnia annak, akinek nem megfelelőek a nemzeti pártok. Gondolom, ezt is a Fidesznek kell majd megcsinálnia, mert a "szakértői oldal" egyedül a csődhöz és a csőd megmagyarázáshoz ért.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.05. 23:36:00

@s:

Amugy nem tűnik fel hogy azért ájvékol az összes ballibsi médium mert hogy jajj szegényeknek adóziuk kell, én meg azt mondom hogy HELYES!

Adózzanak az éjjelnappalbudapest meg a szaros reklámaik után!!

Igy is tele van szennyel a tévé!!

s 2014.06.05. 23:37:13

@Benjamin Eisenberger: Recskázzál a házi oltárodon feszülő orbán festményre, aztán nyaljad le a gecidet róla, ahogy szoktad. Nálad, öreg harcos ez már egy hagyományokkal bíró vallási szertartás lehet. Gondolom.

s 2014.06.05. 23:38:38

@Benjamin Eisenberger: Hülye vagy, bazdmeg, tudjuk mindannyian. Legalább ne reklámoznád. Végén még azt is megadóztatják, te fasz.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.05. 23:40:58

@s:

Mekkora egy undorittó bunkó ember vagy te hallod!

Menj azt nézzed a retek klubot amig még megtehed!
Mert aztán az is a zoorbán meg a lááázáár kezére kerül ám, aztán megint diktatúrázhattok, meg vonulhattok a retek klubbért, mint ahogy most vonultok az origóért!

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.05. 23:41:06

Érdemes lenne becsukni a szalon ablakát, mert jön be a lárma és a szarszag, húgyszag.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.05. 23:43:05

@s:

Ja meg mondogathatod majd a dob utcában hogy "éljeen a gyurcsány éljen a dékááá" :))

Nyíhahaha

Zoli Weber Kettle 2014.06.05. 23:44:37

@Istóczy Győző: ez nem matematika, ez szimplán a józan ész és a tapasztalat :) mint írtam már korábban is, személyes tapasztalat, ahogy a jobbos ismerőseim felébrednek. Volt, aki eddig sose ment el szavazni, idén csak azért behúzott egy x-t a szocikra, hogy jobban érezze magát, mert tett valamit ez ellen a szenny kormány ellen. Más vérfityisz ismerős, aki 2010-ben szó szerint pezsgőt nyitott a győzelmükre, idén már nem ment el szavazni. Nem érintette jól, hogy a narancsos fiúk kinézték a cégét és szóltak neki, hogy el kell adnia. Ő még nem jutott el oda, hogy behúzzon egy x-t a szocikra, de eljön annak is az ideje. Az egyik beosztottam, aki az utolsó szoci érában még osztotta az eszet, hogy a Viktor és a párt mekkora király, ma már hányinger nélkül nem tud beszélni róluk. Az egyik jó barátom, aki mellesleg fityiszes szinekben önkormányzati képviselő, mondta, hogy idén már nem indul, mert nem erről volt szó, amikor még belépett a pártba és ehhez az ámokfutáshoz ő nem adja a nevét. Mondjuk őt sajnálom, mert kilépni nem mert, hiszen tudja, hogy akkor kicsinálják, szóval próbál valami kibúvót találni. És ha csak nem én tévedek és ebben az országban mindenkinek az az álma, hogy közmunkás legyen, akkor elöbb-utóbb nem lesz más út, csak az, hogy elzavarják ezeket a kóklereket. :)

s 2014.06.05. 23:45:03

@Zoli Weber Kettle: Nem lenne ezzel semmi probléma, amit mondasz. orbán kicsinálja a gazdaságot, ezzel a saját hatalmát, onnantól meg a népek kicsinálják őt, mert amint a magántulajdonhoz nyúl, kilövik, mint lézerjani a fácánt. Ez eddig rendben. Csak az a probléma, hogy közben kicsinálja Magyarországot is, én pedig nem adtam arra engedélyt, hogy széjjelbassza a hazámat. Ez a probléma. Most még csak néhányunk problémája, de gyorsan el lehet intézni, hogy ez legyen orbán egyetlen legnagyobb problémája is egyben. Kurva gyorsan.

s 2014.06.05. 23:48:00

@Benjamin Eisenberger: Hülye vagy te, bazdmeg. Dirk Gerkens nem azért vezeti jó ideje a Bertelsmann csoport itteni érdekeltségét, hogy egy ilyen mitugrálsz vizes nyolcas, mint ez a fasz orbán összebassza az üzletet. Majd rádöbben a csuti ramszesz, hogy mibe kezdett bele.

Zoli Weber Kettle 2014.06.05. 23:48:02

@Istóczy Győző: érdekes, itt kint friss a levegő. Szerintem a szalonban szartak be a fityiszes elvtársak :)

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.05. 23:48:47

@Zoli Weber Kettle:

Blablabla.

A bolsik még az ellenzéki szavazók között sincsenek többségben, és egymillió szavazattal kaptak kevesebbet a kormányváltáshoz szükségesnél. A Nagy Kormányváltók. Azt mondanám rájuk, hogy szánalmasak, ha nem az MSZMP utódai lennének.

s 2014.06.05. 23:50:26

@Istóczy Győző: Persze, aztán nagyon zavar téged abban a műélvezetben, hogy a szalon szőnyegén egymás szájába szartok, és éltetitek a seggbebaszott orbán cigányt.

Zoli Weber Kettle 2014.06.05. 23:51:19

@Benjamin Eisenberger: nem tudom feltűnt-e, de ilyen seggnyaló vonulást a fityisz szokott tartani. Ja, nem is, bocs, a teljesen független és civil CÖF. Úgy hívják béke menet. Csak erről a névről valszeg a Nagy Vezérnek felejtettek el szólni, mert fegyeverbe hívta őket :) vagy fityisz nyelven ez lehet a béke. Bár tudjuk, hogy úgy sem arra kell figyelni, amit mond, hanem arra, amit csinál :)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.05. 23:51:43

@s:

Én Fideszes maradok akkor is! De gyurcsótány meg libaynau többé vissza nem jön!!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.05. 23:52:50

@Zoli Weber Kettle:

Valamiért kábé 100-szor annyian voltunk a legutóbbin is mint a kis dob utcai libsi gyerekek most az origóééér :)))

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.05. 23:54:52

@Zoli Weber Kettle:

Cöfözzetek csak még négy évig.

Bánt, hogy az ő vonulásukon százezrek vannak, ti meg ötszázan szoktatok tüntetni, és azokat is arcról ismeri mindenki? Negyvenértelmiségiek, Lovas Zoltán, a krétakörös buzi meg a többi, mindig ugyanazok. Meg a Pityinger és a Váradi.

s 2014.06.05. 23:55:41

@polyvinyl: Rajtad ez már nem sokat ront, ha meg nem haragszol az őszinteségemért.

Zoli Weber Kettle 2014.06.05. 23:55:48

@Istóczy Győző: csak egyet felejtesz el, a bal oldalnak még van tartaléka és szavazóbázis, akit megszólíthat, míg a fityisz csak folyamatosan veszít a szavazóiból :)))) jön még kutyára úthenger. Láttunk már ilyet. Mi is lett az (akkor még valóban 2/3-os) mszp-szdsz koalícióval? Hol van az szdsz? Hogy néz ki az mszp? Na pontosan ugyanez fog történni a sràcokkal is :)

Akkor majd sírva nyeríthetsz Beni barátoddal az üres szalonotokban :)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.05. 23:57:38

@Zoli Weber Kettle:

Jaja, milyen jol hozta áprilisban is az állítólagos "tartalékait" a baloldal hahaha :DD

s 2014.06.05. 23:57:44

@Benjamin Eisenberger: Ez pontosan visszatükrözi az intelligencia népességbeli eloszlását. Te ahhoz a többséghez tartozol, akinek ebből nem sok jutott, de legalább nem vagy magányos.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.05. 23:59:26

@Zoli Weber Kettle:

Kapcsoljatok rá a bizonytalanokra, ők a ti rejtett erőforrásaitok minden választáson.

Ha megállapodtok egy jó összefogásban, szerintem máris van három milla szavazótok csak közülük.

Kár, hogy a polgármestert is orbáni módon választjuk, ahol ha az első 30%-ot kap, a második meg 25-öt, akkor nem 2-2 évig uralkodnak, ahogy az igazságos lenne, hanem 4 éves mandátumot kap a győztes, a második meg csak vállveregetést.

Zoli Weber Kettle 2014.06.05. 23:59:32

@Benjamin Eisenberger: mit 100x? 10milliószor. Ja nem, 100 milliószor :) csak az a nagy különbség a kettő vonulás között, hogy a tietek erődemonstráció egy ember mellett, akire szükségetek van, mert magatokban egy darab szart sem értek, a másik pedig egy szimpátia tüntetés volt egy érték és egy elv mellett. Ezt nem fogod megérteni, mert a te gazdáid gyakrabban váltanak elveket, mint a választási ciklusok :)))

Zoli Weber Kettle 2014.06.06. 00:02:45

@Istóczy Győző: nos igen, nem mondom, szép húzás volt a választási törveny ilyen módon történő átírása és a győztes mindent visz rendszer kialakítása. Csak a srácok nem tekintenek előre fél évet sem, nem hogy 4-t és elfelejtik, hogy ezzel a rendszerrel ők pont ugyan akkorát esnek majd pofára, mint most az ellenzék :)))

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.06. 00:02:48

@Zoli Weber Kettle:

Tévedsz. Brüsszel antidemokratikus és magyarellenes kirohanásai ellen vonulunk, és az ellene hogy a sok szar multijukkal felvásárolják Mo-t! Meg az ellen hogy állandóan belepofáznak a belügyeinkbe meg a politikánkba!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.06. 00:04:12

@s:

Na jóéccakát hülye fasz!

Álmodj szépeket a Fidesz leváltásárol meg elzavarásárol (valóság ez úgysem lesz) :))

Zoli Weber Kettle 2014.06.06. 00:04:53

@Benjamin Eisenberger: a lányom 3.osztályos és most tanulják a szövegértést, így feltételeznem kell, hogy te idáig már nem jutottál el, mert nem tudod értelmezni amit írok :))) írtam olyat, hogy most áprilisban?

s 2014.06.06. 00:05:05

@Istóczy Győző: Nagyon bízol a következő választásban. Lehet el sem jutunk addig. Ha az üvegszemű varázsló nem jól nézi ki a jövőt a kávézaccból az mnb-ben, akkora futásotok lesz itt, hogy Usain Bolt sírva megy vissza Jamaicába cipőt pucolni.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 00:06:03

@Zoli Weber Kettle:

Na igen, Orbán biztos nem tud hosszú távon tervezni, amit az is bizonyít, hogy 8 év után lett először kormányfő, 20 év után kétharmadot kapott, és 24 év után megint.

Bezzeg a jóléti rendszerváltó, az nagy spíler, akárcsak a Békesi, aki még ma is szakértőként elemez az ATV-ben Bánónál. Gyurcsányi is összehozott 6 egész mandátumot a pártjának 10 év aktív politizálás után.

s 2014.06.06. 00:06:17

@Benjamin Eisenberger: Azok a híres utolsó mondatok. Nehogy így vonulj be a történelembe, anyád restellené.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 00:07:10

@s:

Ezt mondtad négy éve is, szarcsimbók. A jóslataitokkal teli a padlás. Kicsit sajnállak is titeket, mert sok pénzzel fogadtatok Magyarország bukására, és még többet áldoztatok tippetek sikerére, és mindez ment a levesbe.

Zoli Weber Kettle 2014.06.06. 00:08:13

@Benjamin Eisenberger: szépen megtanultad a párt proskektusban írtakat, ügyes fiú vagy. Bár példát egyet sem tudnál mondani :))))

Amúgy érdekes a névválasztásod. Szerintem te valójában nem utálod a zsidókat, hanem irigykedsz, hogy te nem annak születtél és ezt a frusztrációdat éled így ki. De nyugi, senki sem lehet tökéletes :) neked marad a vonulás, a nyerítés és a minimálbér :)))))

s 2014.06.06. 00:08:39

@Istóczy Győző: Igen de őket nem lőtték le eddig, és most már nem is fogják, mert mi a fasznak. De mi a helyzet orbán császárral? Na ugye.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 00:10:51

A reklámadóból európai sláger lesz, slágergyanús. Eddig is nagyszerüen kormányozott a Tábornok Úr, most már tényleg ideális esszenciája a taktikának, bátorságnak és megfontoltságnak.

Megérlelte őt a barikádharc a külső és belső ellenséggel folytatott vérengzésben.

Zoli Weber Kettle 2014.06.06. 00:12:27

@Istóczy Győző: na, akkor minden rendben van, az orszagban jól mennek a dolgok, a 2/3-d trükközés nélkül is megvan, nem mennek el a fiatalok az országból, nem nő az államadósság és a fityisz szavazótábora nem csökkent több százezer fővel, meg is nyugodhatsz, simán nyeritek a következő választásokat. :D

s 2014.06.06. 00:15:01

@Istóczy Győző: Tisztázzuk az alapokat. Szarcsimbók a te buzi kurva tripperes anyád, és az öröklés elve alapján akkor tehát te is.

Sosem fogadtam Magyarország bukására, ezt a hazaszeretetem eleve nem is engedné. Az más kérdés, hogy meggyőződésem szerint az ország sorsa nincsen jó kezekben. A fasz téveszméiddel szemben azt sem állítottam soha, hogy a gyurcsótány alatt jó kezekben volt, sőt. Az is egy kibaszott kártékony szardarab, ha ezt így négyszemközt megoszthatom veled. Viszont orbán is az. Ez a kurva nagy helyzet, öregfiú. Látni kell, nem csak nézni.

Zoli Weber Kettle 2014.06.06. 00:15:39

@Istóczy Győző: nem tudom miért hiszed, hogy bárki is M.o.ellen fogadna. Nekem túl sok beruházásom van, amit nem tudom elvinni, szóval nem az ország ellen játszom, hanem pont azért küzdök, hogy megmaradjon és ne tegyék tönkre ezek a nyomorultak.

s 2014.06.06. 00:17:53

@Zoli Weber Kettle: Egy körömvágó ollóval megpróbálta a hülyéje körülmetélni magát, de levágta azt az amúgy sem nagy faszát, aztán most így vezeti le a kisebbségi komplexusát. De nem biztos. Lehet, hogy simán csak egy fasz.

s 2014.06.06. 00:20:59

@Tiszteltetem Brüsszelet: Te pont ugyanígy tapsikoltál volna rákosinak is. Vannak ilyen értelmetlen seggarcok. 50 év múlva simán le fogod tagadni, mint biszku béla, ha élsz még akkor egyáltalán.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 00:23:57

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Jó eséllyel.

Kíváncsi vagyok, mit szólnak majd a ballibsik, amikor például Hollande bevezeti a Vezénylő Tábornok Úr ötletét Franciaországban. Kár, hogy az Újságíróklub értelmiségijeinek az elemzését már nem fogjuk hallani a diktatúra "végett".

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 00:24:21

@s: Én ugyan nem ugyanis kuláklistás vagyok!

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 00:25:27

@Zoli Weber Kettle:

A kétharmadot számmal úgy írjuk, hogy "2/3". Ezután már semmit nem kell írni, mint ahogy az MSZP is simán csak MSZP, és nem például MSZP-é. Nem jártál iskolába? Vagy felmentésed volt matematikából és nyelvtanból is?

s 2014.06.06. 00:25:31

@Istóczy Győző: Sebaj. Ameddig te ott bent vagy a szalonban és zabálod a saját szarodat és az orbán szarát, a kutya sem akar bemenni.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 00:26:24

De nem az az igazi baj a bolsikkal, hogy bugrisok, hanem hogy gonoszok vagy közveszélyesen ostobák.

s 2014.06.06. 00:27:12

@Tiszteltetem Brüsszelet: Te? Földet legfeljebb akkor látsz, baszkikám, ha beletesznek. Ahhoz érteni kell. Előled még egy almafa is elszaladna, ha tehetné.

s 2014.06.06. 00:28:52

@Istóczy Győző: Hozzád képest idegsebész-részecskefizikus még az átlag is.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 00:29:23

@s: Sőt még a ballib is kuláklistázott a 2000res években!

Most áprilisban meg jön nekem a libatolvaj az újabb kuláklistázós ötletével, hát nem tapsikoltam nagyon, elhiheted!

s 2014.06.06. 00:32:15

@Tiszteltetem Brüsszelet: Kárpótlási jegyeden mit vettél? Színestévét, mi? Az a fasza, úgy kell csinálni. Abban látsz földet is. A Natgeon mutatják az egész golyót neked.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 00:34:24

@s:

Te is csak egy bugris vagy, akit még a bolsi blogok szerkesztői is csak fintorogva viselnek el.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 00:36:02

@s: Végülis minden jól alakult, a Tábornok Úr magához ragadta a hatalmat és belistázta a kommunistákat.

Hát itt tartunk, robogunk a szebb jövő felé!

s 2014.06.06. 00:38:58

@Istóczy Győző: Mindenki bevezet ezt-azt. Nem az a lényeg, hanem az, hogy ezt a sok szart egyszerre sehol nem vezették be, úgy mint itt. Kár azzal jönni, hogy egykulcsos adó van pl. itt, szektort érintő adó pl. ott, a faszom sem tudja mi meg pl. amott. Ez igaz. De ez a kibaszott állatorvosi ló, amit itt összeraktak a sok szarból, az hol a kurva anyjukban van még a világon úgy, hogy működik is. Erre felelj nekem nagy marxista-leninista ideológus politikai tiszt. He?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 00:41:04

@s:

Nálunk működik. Nem tetszik? Változtatni sem tudsz rajta? Akkor adieu! Most ugyanis el lehet menni, ellentétben azokkal az időkkel, amikor még ezt sem lehetett - vagyis a ti időtökben.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 00:42:44

@Zoli Weber Kettle: Ugye nem hamiskártyázásból, pálinka pancsolásból vagy a rákiparból éltél? Mert azt azért nem nézném ki belőled hogy reklámguru vagy.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 00:42:56

Mennyit aggódtatok, hogy 44%-kal kétharmados többséget lehet szerezni!

A polgármester meg akár 10%-kal is teljhatalomhoz juthat.

Borzasztó! Diktatúra!

s 2014.06.06. 00:45:32

@Istóczy Győző: Leszarom, bazdmeg. Nem a csiszolt stílusom révén fogok megdicsőülni, az eléggé valószínű. Bár.
Ha tudnád te azt, hogy a délvidéki öszvérhajcsárok könnyek között jegyzetelik le azt, amit a káromkodás művészete előadássorozatom részeként megosztok velük, miközben elátkozzák a saját apjukat, hogy erre őket miért nem tanította meg, nos akkor jogosan érzek egyfajta elégtételt.
Lényeg a lényeg, nem ez számít. Az számít, hogy mit látsz a világból. Te nem sokat, mert egy szektás barom vagy, de ha neked jó úgy élni, mint egy ecetmuslincának, akkor hajrá.

s 2014.06.06. 00:46:42

@Tiszteltetem Brüsszelet: Egyszerű vagy, mint a fakocka. Mondjuk tőled nem is vártunk sokkal többet.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 00:50:39

Orbánnak fújnak a szelek, meg ő is fúj azért szelet.

Nem sok idő múlva Obamaki távozik és egy kevésbé szélsőliberális mondja majd meg, merre van az előre. Ezzel az EU is komoly nyomás alól szabadul, elnapolódik a USE ördögi terve. Európa elkezdhet törleszteni nekünk, magyaroknak.

Regionális jóbarátainkkal, a lengyelekkel a tót atyafiakat fogjuk harapófogóba, Donaldék elkergetése után, ami szintén több mint sanszos 2 éven belül.

s 2014.06.06. 00:52:57

@Istóczy Győző: "Nálunk működik." Nem működik. Úgy látszik, mintha működne, de nem. Pár év múlva mindenki - még te is látni fogja, de addigra feléltük az összes tartalékunkat. A 3000 milliárd forint nyugdíjvagyon mondjuk egész gyorsan elment. Magam sem gondoltam volna, bár azt sejtettem, hogy nem lesz egy hosszú élete. Megvédték.

"Most ugyanis el lehet menni"
Igen, de akkor ki fogja fizetni anyád nyugdíját. Mert nyilván nem te, aki egy tüzéptelepen eteted éjjeliőrként a kutyákat, és amit keresel az magadnak sem elég.

s 2014.06.06. 00:56:36

@Tiszteltetem Brüsszelet: "Európa elkezdhet törleszteni nekünk, magyaroknak."

Orvos látott már? Gondolom visszaadta az ideggyógyász végzettségéről szóló papírt rögvest, és elment hentesnek. Az már majdnem sebész. Ott az a kurva jó húsbárd, más meg nem is kell nagyon.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 01:00:56

@s:

A 3 ropiból egyrészt az általatok felvett hitelt törlesztettük, másrészt bevásároltunk belőle stratégiai vállalatokba.

De ha már 3 ropi, ti éppen ilyen értékben csináltatok PPP-adósságot soha meg nem térülő vagy egyenesen káros beruházásokra (wellnessbörtönök, M6) - a köztudomású adósságaitokon felül.

"Huszonhétszer többet visz az M6-os autópálya, mint amennyit hoz - számolta ki a Napi Gazdaság. A tavaly átadott, több száz milliárd forintból épített autópályát átlagosan naponta nyolcezer autó használta az elmúlt évben."

hvg.hu/gazdasag/20110624_koltsegek_m6_os_autopalya

Ennyit a "szakértői" kúrmányaitokról.

Ennél azért értelmesebben költötte el a polgári kormány a 3 billiót. Nem kicsit, sokkal.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 01:03:26

Fico Róberten is látszanak már az ideggyengeség jelei, mert ezt ő is érzi, népszerüsége gyorsan olvad. Egyetlen védnökét, a cseh államot szétzilálta a liberalizmus mételye, a keleti végeiken Ukrajna miatt vannak lidércálmai.

A tökéletes ritmusérzékkel megvásárolt magyar állami gáztárolóktól függ, hogy ukrán hiszti esetén a tót barátaink fagyoskodnak e a hosszú tátrai télben, miközben szigorú szemmel tekint rájuk a tekintélyt parancsoló magyar és lengyel állam.

s 2014.06.06. 01:10:24

@Istóczy Győző: "egyrészt az általatok felvett hitelt törlesztettük"

Semmit nem törlesztettetek. Egyébként is, ha lett volna törlesztés, azt nem ti fizetitek, hanem a magyar lakosság. Itt mindenki. De nem volt, csak éppen most nem az IMF-nek tartozik az ország pontosan ugyanannyival, mint 2008-ban, hanem a Templetonnak, meg még néhány magánbefektetőnek. Ezért megy ez a keserves igyekezet, hogy a magyar lakosságnak akarják kiszórni az állampapírt, hogy ne a külföldi befektetőktől függjön az ország. Aztán ha majd sok hazai befektető teszi bele a pénzt, akkor azt majd okosan nem fogják kifizetni nekik. Szép nagy átbaszás lesz, de én azt mondom, meg is érdemli az, aki ennek a kormánynak bármit elhisz és pénzeli ezt a faszszopást.

s 2014.06.06. 01:12:30

@Tiszteltetem Brüsszelet: Vedd be a gyógyszert. Mielőtt még kárt teszel magadban, bár őszintén szólva titokban ebben reménykedünk itt páran, köztük jómagam is.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 01:16:19

@s:

Persze. Mint ahogy a hitelt is mi vettük fel, és nem a Böszme.

Ha nem szatyorban élnél, tudnád, hogy az államkincstárban lévő pénz az annyira a tiéd, mint amit a Tescóban hagytál reggel a kannásborért.

Az igaz, hogy több befolyásod van arra, hogy miképpen lesz elköltve - ezért is szoktál a bolsikra szavazni, ellentétben a polgársággal, ami olyan erőket támogat, amik magyar érdekeket és egyetemes értékeket képviselnek, nem pedig idegen érdekeket hajlott hátú prolik stílusában.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 01:21:34

Micsoda balsi visítás volt nemrég az online kasszák miatt is.

Visítottak az adócsalók.

Most kijöttek az adatok, több mint 6%-kal nőtt a lakossági fogyasztás.

De már magyarázzák a bolsik, miért nem jó, és hogyan kellene érteni. Komoly arccal "elemzik", hogy csak azért nőtt, mert beütik a kasszába a vásárlást, vagyis gyakorlatilag nem is nőtt, és így hát tulajdonképpen nem is történt semmi jó ezen a téren sem. Sőt.

J.László 2014.06.06. 07:41:18

@Dez S Krull:
Jómagam ezt máshogy értelmezem: úgy tűnik, mégsem igaz teljesen a "baloldal" mantrája a fideszes lakájmédiáról.

A reklám a földkerekség egyik legnagyobb néphülyítése. Jól teszik, ha megadóztatják.

Hajdú Peter 2014.06.06. 10:47:18

Az rtl-eseket es a tv2-soket, dunaba kene loni, egytol egyig, ehhez kepest ha csak megadoztatjak oket, akkor mondjanak koszononetet a kormanynak.

Karcolt lendület 2014.06.06. 13:36:41

@FILTOL:
Aztán meg panaszkodsz, hogy nem lesz film, amit megszakítanának reklámokkal.

Karcolt lendület 2014.06.06. 13:41:02

@Istóczy Győző:
Hazudozol.

Nem az online kasszák miatt volt a visítás, hanem ahogy bevezették, ahogy az állami szervez baszakodtak azzal, hogy melyik kasszákat lehet elfogadni, már megvett kasszákat nem engedélyeztek, stb. Mindezt azért, mert Pintér lányának cége elfelejtett időben beszállni a rá kitalált lenyúlásba, nevezetesen a pénztárgép-bizniszbe.

nathacsa 2014.06.06. 15:53:37

Ennyi baromságot is rég olvastam, mint ebben a debil iratban. Ehhez csak gratulálni tudok. Amúgy, ha nem tetszik, el lehet húzni a p...-ba

Untermensch4 2014.06.06. 16:30:50

@Szárnyathy Géza: fogyasztásból van áfa meg jövedéki adó bevétel, inkább pörgetni akarnák, nem visszavenni. - ez import termékeknél nem feltétlenül jó ötlet de ilyen közgazd összefüggések nem hiszem hogy beleférnek manapság az unortodoxiába :)
nem hiszem hogy a túlfogyasztás a reklámadó oka, ez véletlen egybeesés lehet inkább. már ha még divat lenne ésszerűen indokolni egy új adót (ami ugye paradoxon merthogy program szerint már évek óta csak kevesebb adó lenne ha jól emlékszem...)
ha az rtl az utolsó nagy konszern akkor a kiegyensúlyozott verseny szintén lehetne cél (lásd előző mondat - ésszerűség) de még a sima tökérelépésnél is kevésbé valószínű hogy magyarosch egyenlő versenyfeltételekre gyúrnak - vagyis mindenkinek egyenlően legyen sz@r.
a kidobott anyázások között esetleg volt olyan amiben bérfideszizé voltam? már úgy beleéltem magam :)

István Tamasi 2014.06.07. 16:11:09

@wallenberg8809:
Mondom, hogy ostoba fafejű vagy! Nem vagy képes felfogni amit olvasol a 6 elemiddel - 1x az első, 2x a második 3x a harmadik. Mivel egy szélsőséges és szélsőségesen buta neonáci vagy, ezért a további okításodat ráhagyom a sunyi zazriveczre aki úgy tett esküt ország-világ előtt, hogy egyúttal rögtön meg is sértette.

István Tamasi 2014.06.07. 16:22:20

@Istóczy Győző
Lehet, hogy a neved Istóczy, de valójában egy bolnodistók vagy: A legutóbbi - 2014 I.negyedév végi - statisztika szerint az államadósság összegszerűen mindenkori csúcson van és %-osan is hajszálnyira van a mindenkori csúcstól és abba - a statisztika szabályai szerint nem - logikailag bele kell számítani az elrabolt 3000milliárd magánpénzt is hisz azért a későbbiekben nyugdíjat kell fizetni. Egyösszegben felvett/elrabolt/einstandolt/ pénz későbbi részletekben visszafizetése nem más mint hitel illetve adósság. Ezzel már 95%-on áll az államadósság és ott van még a putyinhitel újabb 3000milliárdja amivel vastagon 100% fölött lesz az államadósság.
A másik: hogyan lesz adósságcsökkentés amikor a GDP növekedés számottevően kisebb, mint a kamat???
Ebből önmagában csak adósságnöverkedés és/vagy további súlyos megszorítások lesznek.

Untermensch4 2014.06.07. 22:47:45

@István Tamasi: a putyinhitel áldozatul eshet egy újabb "szabadságharcnak". nem lenne igazi eredmény csak európával rugdostatni magunkat hátsón ha lehet az oroszokkal is, szimultán (sakk póker nélkül). a hintapolitika csúcspontja a lánc elszakadásának pillanata, a teljes függetlenség illúziójának töredék másodpercnyi ideje a nagy seggreesés előtt

nincs1itt 2014.06.08. 10:02:43

@Istóczy Győző: győzike, győzike!
a 40%-os adókulcs bolsevik tempó? hujj te szegény, sötét gyalog!
ugye azt tudod, hogy a vérbolsevik, komenista Németo.-ban a 30% környéki kulcs a legjobb, 50% környékén a legrosszabb.
értelek, nincs gazdaság, nincs fizetés, tehát az adó is legyen nincs!

nincs1itt 2014.06.08. 10:07:15

@Tiszteltetem Brüsszelet: ugye azt tudod, hogy a tározók üresek voltak, csak a "párnagáz" maradt bennük...
akkora üzlet vót, hogy a fal adja a másikat.
de neked jó ilyen hülyének lenni!

Sonyó · http://sonyo.blog.hu 2014.06.08. 20:34:46

A média hatalom!
Ha a médiumok brutálisan nagy százaléka külföldiek, vagy strómanok kezében van, akkor a külföld brutálisan nagy mértékben gyakorolja a hatalmat.
Ennyire egyszerű!

sonyo.blog.hu/2014/06/07/es_ujra_a_reklamado

István Tamasi 2014.06.09. 06:53:48

@Untermensch4:
Nem hinném, hogy Putyin kiengedne bennünket ebből a csapdából és elállna a számukra oly kiváló hitelszerződéstől.

István Tamasi 2014.06.09. 07:01:29

@Istóczy Győző:
Ne igyál több teszkókazdaságos kannásbort, mert nagyon nagy hülyeségeket írkálsz: ha neked polgári meg egyetemleges érték az, hogy a mutyivezér falujában megépült a világ legdrágább stadionja /egy férőhelyre számított fajlagos költségen/ + reptér és vasút, meg magyar érdek az hogy a mutyiviki apukája és testvére tőzegbányát üzemeltet magyar természetvédelmi területen, eladja az országot Putyinnak, akkor nálad már beállt az agyhalál.

Untermensch4 2014.06.09. 19:46:42

@István Tamasi: ha újra átolvasod, nem azt írtam hogy ez sikersztori lesz. erre egészen minimális esélyt látok. mert csak akkor lenne siker ha másféle (nekünk is rentábilis) kompenzációval "win-win" elegánsan sikerülne putyint átb@szni. úgy hogy mások (legalább az eu) ne legyenek ettől elégedetlenebbek mint e nélkül

cukkuszan 2014.06.11. 21:40:10

@István Tamasi:

De azért az nem mindegy, hogy a kötelezettségek között csak olyan pénz tartozás áll, ami mögött az eszköz oldalon nem tudunk felmutatni semmit - magyarán valahová készpénzként kivándorolt, például segélyként, vagy pedig olyan pénzbeli kötelezettségünk van, amellyel szemben az eszköz oldalon is állnak dolgok. Az egyszerűség kedvéért mondjuk egy erőmű vagy energia szektorbeli eszközök. Ami azért mégis csak a mi vagyonunk.

cukkuszan 2014.06.11. 21:56:06

@s: A MNYPtár nekem például szinte semmit nem hozott, az önkéntesem tíz százalék körül, szvl nagyon jól. Ugyanannál a banknál. Ez volt az mszp magánkasszája - ezt mindenki tudja. Meg kellett szüntetni.

István Tamasi 2014.06.12. 15:43:01

@cukkuszan:
De azért az nem mindegy, hogy - az egyszerűség kedvéért - mondjuk egy /atom/erőmű mennyiből épül fel / mi adófizetők mennyit fizetünk érte/ és hogy belátható időn belül, pláne beruházásoknál elvárt időn belül, megtérül-e.

Szúrófény 2014.06.15. 11:36:15

@Istóczy Győző: A hentest megbüntetik 5%ért ha mást ad hús helyett! Barom újság 20-50 % reklám, Rádió Tv 3-10% műsoridő reklám! Az mért nem büntetendő?
süti beállítások módosítása