Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2015.03.10.

Szeretnéd az összes brókert bedönteni, Viktor?

Hakapeszi Miki

Nem igazán volt kérdés, hogy a kis nagy ember miként reagál a brókerbalhékra, pedig túlságosan nem bonyolult összefüggés az, hogy a jelenlegi helyzetben felmérhetetlen károkat okoz az, aki nem bír leállni a szokásos ocsmány demagógiával. Viktor Viktor maradt, amikor múlt pénteken megüzente, hogy keményen fingatni kell ezeket az alávaló pénzsóvár szarcsimbókokat, hiszen veszélyt jelentenek a kisemberek pénzére. Nos, nem. Veszélyt a felelőtlen politikusok jelentenek, akik nem fogják fel, hogy egy fontos szektort be tudnak dönteni most, ha higgadtság helyett csak szítják a feszültséget.

Nem Rogánról van szó. Az ő szocibrókerbotrányozós mocskos dumája arcpirító, de számoljon el ezzel és a többi ótvar hazugságával majd magának. A szocik is szarhatnak sünt, hónapok óta csak röhejes demagóg faszkodásokkal bírnak a figyelem középpontjába kerülni. A brókerbalhénak még mindig semmi köze a politikához, mindenki köpjön egy istenest a tükörre, aki a csődök ellenoldalra mószerolásával próbál népszerűsködni. Az egyértelmű, hogy a hót fölösleges parlamenti bizottságos bohóckodásban a Fidesz sárosabb, a szokott módon vad ellentámadással menekülnek a kínos kérdések elől, de közben a szakemberek értelmes javaslattal rukkolnak elő az ügyfélszámlák Kelerhez tételéről. Nem lehetne kibírni politikusi néphülyítés nélkül, ha közben a hozzáértők a háttérben valóban dolgoznak azon, hogy ne ismétlődhessen meg hasonló lopás?

Továbbra is nagyon valószínű, hogy a Buda-Cashnél régi tőzsdei veszteségekből indult a balhé, azt próbálták bűnös úton elfedni, kozmetikázni nagyon sokáig. Mellékszál, hogy miért lehettek bankok a takszövökből, a fő kérdés, hogy miért nem bukott ki hamar az ügy, mi a lófaszt csináltak 15 évig a felügyeleti hatóságok, függetlenül attól, hogy épp melyik szánalmas párt kormányozta a dzsuva felé az országot. A Hungária a frankbalhé legnagyobb vesztese volt és irreálisan magas hozammal bocsátott ki kötvényeket, ami önmagában elég lenne a dőléshez egy ilyen bizalomvesztős helyzetben, majd kiderül, hogy elfedési céllal sikkasztottak, vagy attól függetlenül.

A legfrissebb csőd, a Quaestoré hasonló: mindenki tudta, hogy irreális hozammal adták el kötvényeiket, ők ráadásul sok éven keresztül, nagyon sok kisbefektetőnek. Ami durva, hogy itt egyelőre simán a befektetés, a kötvény bukott be, amiért nincs kártalanítás a bukottaknak. Ezért ajvékolnak azonnal állami segítségért. (Frissítés: az MNB szerint ők is csaltak, több kötvényt bocsátottak ki az engedélyezettnél. Ha ez igaz, akkor egyrészt azonnal bilincs a tettesekre, másrészt ez megint hogy nem tűnt fel az MNB-nek?)

A mostani, teljes szektorral szembeni bizalomvesztés miatt akarták elhozni tőlük a gempát a kötvényesek, amit speciel meg is értek, én a Buda-Cash másnapján rohantam volna hozzájuk, ha vagyok olyan kapzsi és vak, hogy rájuk bízzam a pénzem - de ez egy tudatos befektetési döntés lett volna. A lényeg, hogy eljutottunk odáig, hogy a közismerten gyenge lábakon álló cégeket elérte a végzetük. Nem tudhatjuk, hogy a még álló nagyobbaknál van-e stikli a háttérben, talán nincs, de azt igen, hogy kétségbeesetten küzdenek a befektetők megtartásáért.

A gazdasági médiában nagy para látszik: a legnagyobb bank alapkezelőjének kommunikátora pánikszerűen magyarázza a portfolión, hogy miért más az alapkezelés, mint a brókerek portfóliókezelése. Nyilván attól tart, hogy még az alapkezelőktől is elindulhatnak kifelé a pénzek. A múlt heti Figyelőben a három nagy brókercég vezetője közös nyilatkozatban nyugtat és áloptimistáskodik. Viktor, baszod, nagyon úgy fest, hajszálnyira vagyunk attól, hogy jól működő és tisztességes cégektől is beinduljon a pánikszerű ügyfélelvándorlás.

Nem tudhatjuk, hogy sima felelőtlenségből szítja a feszkót a pohos csodacsatár, vagy pontosan tudja, de leszarja, hogy ő nem kis részben ő maga vérezteti ki a befektetési szolgáltatói szektort. Minősített eset, ha még örül is, hogy újabb pénzeket szipkázhat át állampapírba. Talán még nem késő leállni, most, a gyengék kidőlésével és az erősek veszélybe kerülésével itt van az utolsó pillanat, hogy a megszokott populista fikabeszéd helyett normális, higgadt nyilatkozatok érkezzenek a terebélyesedő brókerbotránnyal kapcsolatban.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

170 komment

Címkék: Buda-Cash

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr227255873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanta boy 2015.03.10. 08:25:42

Hakapici Miki!

Egyébként már vártam egy ilyen cikket, szegény brókerek és bankárok!!! az a csúnya patás Orbán csak őket báncsa, így nem lehet dógozni....

Itt a megoldás.

A kis nagy ember vegyen magyar állampapírt!
(a brókerek, meg a bankárok menjenek el dolgozni valamelyik közértbe eladónak.....persze csak az amelyik nem a börtönbe megy...)

különvélemény2 2015.03.10. 08:56:18

Nem hiszem, hogy túl sok köze van a politikai sárdobálásnak a bizalomvesztéshez.

Annak sokkal inkább, hogy a Hungáriát is be kellett zárni.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.03.10. 09:20:53

@különvélemény2: azért nem mindegy, hogy hangulatot keltenek a brókerek ellen, vagy pl. azt mondják, hogy a legtöbb cég tisztességes, másnál már nincs veszélyes kötvényfinanszírozás, maradjanak a megbízhatónak tartott szolgáltatóknál.

Toportyán Zsóti 2015.03.10. 09:22:18

Banksterek és a zsebükben lévő politikusok mindennek a legalja,ez a képviseleti demokrácia.

különvélemény2 2015.03.10. 09:29:12

@Hakapeszi Miki:
Nyilván, a kommunikáció is bejátszott, de az emberek már megszokták, hogy a politikusok össze vissza hazudoznak.
A Postabanknál nyugtatták az embereket, mégis bedőlt.

Az átlagember viszont úgy agyal, hogy 1 bedőlt, ok, gazemberek. De amikor már a második is bedől, akkor elgondolkodik, hogy mennyire lehet megbízni a szektorban.
És mivel ilyenkor zárolnak, inkább nem kockáztat senki.

Teljesen érthető logika.

program készítő 2015.03.10. 09:33:08

Még időben szólok,vissza kell állítani a cégeknél az online kasszás fizetést,Nincs szükség 2015-ben banki fizetésátutalásra,vagy csak a törvény engedi a fizetést a munkáltatónál?,a cég továbbra is csak bankon át fizet.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.10. 10:34:24

@hanta boy: Hol mondta a blogger, hogy "szegény brókerek és bankárok"?

Ezt már csak te képzeled hozzá a nagy viktorsuvickolási lelkesedésedben.

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2015.03.10. 10:49:42

A bankárok, brókerek olyanok mint a proktológus meg az urológus. Időnként gusztustalan dolgokat művelnek velünk, mégis eljárunk hozzájuk.......de nem szeretjük őket. :)

Mellesleg...egyetértek a szerzővel....hisztériakeltés zajlik......most még butaságból, aztán meg haszonlesésből.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 10:50:45

@hanta boy:

"Egyébként már vártam egy ilyen cikket, szegény brókerek és bankárok!!! az a csúnya patás Orbán csak őket báncsa, így nem lehet dógozni...."

Orbán egy mocskos antiszemita. Bántja azokat a kedves zsidó brókerbankárokat, akik csak segítenek a dolgozó népnek, hogy ne kelljen a pénze elköltésével foglalkoznia :)

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 10:53:59

@Fuxos (ex bömis):

"Mellesleg...egyetértek a szerzővel....hisztériakeltés zajlik.."

Ja. Amikor kedves barátaid, élükön a Szíriából idehelyezett zsidóval lekorruptozták a fél kormányt, az nem volt hisztériakeltés.

Bezzeg, amikor a zsi... pénzembereket számon kérik, hogy hová lett a kisemberek pénze! Az mindjárt mocskos hisztériakeltés. Ugye, kedves zsi... baloldali demokrata?

citrix 2015.03.10. 11:01:21

A Kedves Vezető Viktor dobhatna bilincset Kósa cimbi kacsóira is, akinek sikerült bedöntenie a forintot az ominózus kijelentéseivel. Demagóg pocakos focihuszár aki gőzerővel építi a szocialista pártállamot.

M_R 2015.03.10. 11:11:12

A sok zsidózó fideszdroid inkább azt a kérdést tegye fel magának: hol volt mindeközben a PSZÁF?

Szúnyog 2015.03.10. 11:13:33

Rég jártam erre. Semmi nem változott. Ez a blog éppen olyan színvonaltalan, fikázó szar, mint volt. A szerzők meg éppolyan egyszerűek.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 11:20:41

@M_R:

Te meg inkább azt a kérdést tedd fel magadnak, hogy miért jellemző egy bizonyos körre a pénzvilágban, meg a közepes, vagy nagyobb cégek világában, hogy úgy lopják ki a szemedet, hogy ha tiltakozol, rögtön holóznak meg antiszemitáznak, és a végén te leszel a szar alak, hogy nem tapsikolsz széles vigyorral a saját kirablásodhoz?

Pan Modry 2015.03.10. 11:27:54

@beszélő majom:

Az a helyzet hogy az MNB minden lofaszt csinal az alapitvanyoktol kezdve az ingatlanbefektesekig, es ekozben baszik ellatni a sajat feladatait mint penzugyi felugyelet.

Tolvajok minden szektorban vannak, de az MNB vezetosege mindennel el volt foglalva, kiveve azzal hogy a befektetok biztonsagat kepviselje.
Tipikusan kijott az a helyzet hogy az MNB-be is olyan emberek ulnek pozicioba akik alkalmatlanok, viszont hajlandoak fenyesre nyalni Gyuri bacsi betyarkortes valagat!

saci02 2015.03.10. 11:34:02

1. A Quaestort tavaly vizsgaltak at alsogatyaig. Nem talaltak semmit...
2. Paniknak meg olyan a termeszete, hogyha sok kis nagyember azt gondolja, hogy ki a veszem a penzem akar az allampapirokbol is, akkor nemhogy egy befektetesi ceg, de bank vagy akar egy allam is bedolhet...

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 11:34:22

@Pan Modry:

Másrészt az is elgondolkodtató, hogy a sok kispénzű hülye mi a szarnak vitte a pénzecskéjét NONAME takarékokba, a viszonylag biztonságosnak mondható nagybankok helyett?

Csak nem azért, mert a NONAME helyeken két tojás árával kevesebbe került a havi költség, és a sok kispénzű hülyének két tojás ára már elég "nyereség" volt ahhoz, hogy olyan cégekre bízza a pénzét, aminek az első számú tulajdonosa valami karibi adóparadicsomban él állandóra bejelentve?

Szóval ha nem lennének az ostobaságig jóhiszemű emberek, akkor csalók se lennének.

hanta boy 2015.03.10. 11:36:40

@M_R:

Látom nagyon-nagyon véded szegény bankárokat és brókereket...

Tudom, tudom az egészről Orbán, Matolcsy és Varga tehet....ezek a szemetek csak azokat a szegény bankárokat zsigerlik ki állandójan!!!

Emer!

Kérdés.

Hol voltak pl. a Buda-Cash Igazgatótanácsi tagjai, Felügyelő Bizottság tagjai, netán a könyvvizsgálók, amikor a meghamisított adatokat elküldték a PSZÁF-nak, most az MNB-nek????
(persze ezeknek a tagoknak a legális fizetése is több, mint egymilla havonta, emellé már csak loptak....)

Ja, tudom, tudom az MNB a hibás, mert a meghamisított adatokból nem jött rá, hogy azok hamis adatok!!!

Pan Modry 2015.03.10. 11:38:39

@beszélő majom:

Az emberek azert fizetnek adot es azert tartjuk az olyan intezmenyeket mintaz MNB hogy ilyen ne forduljon elo.
A maganember felelossege az hogyha szarul spekulal mondjuk egy chf/huf arfolyamra, de az hogy egy MNB/PSZAF engedellyel rendelkezo penzugyi szolgaltato bedol, az nem a kisember hibaja.
Matolcsy szorja a milliardokat mindenfele hulye MNB-hez kozenincs dolgokra, de arra nem kepes hogy osszegrundoljon egy olyan csapatot ami el tudja vegezni az MNB piacfelugyeleti kotelezettseget.

Peterpapo 2015.03.10. 11:43:28

@beszélő majom:

Tök igazad van! Szerintem inkább Jobbikosokat kellene megbízni a pénz kezelésével! Tudod melyikekkel? Akik az ukrán maffiával torna cipőket lopnak, meg akik transzvesztitának öltöznek, meg akik drogoznak, meg akik a fütyijükre pumpát szerelnek.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 11:46:37

@Pan Modry:

"Az emberek azert fizetnek adot es azert tartjuk az olyan intezmenyeket mintaz MNB hogy ilyen ne forduljon elo."

Ez igaz.

Csak kb ugyanaz az érvelés, mint amikor a picsányi szoknyácskában éjjel az utcán riszáló kislányt behúzzák egy körre a kapualjba, és senki nem azon kezd hörögni, hogy mit keresett a kislány éjjel az utcán egy picsányi szoknyácskában, hanem azon, hogy hol volt akkor a rendőrség, meg miért nincs minden oszlopon térfigyelő kamera, 24/7 folyamatos őrszolgálattal.

♔bаtyu♔ 2015.03.10. 11:47:36

Pontosan így van. Orbánnak nem dumálnia kell, hanem bilincsbe veretni az összeset aki ebben részt vett, persze párhuzamosan a vagyont is lefoglalni. Aztán ha nincs elég, az életfogytiglanjával gondolkodhat azon a cigánykörletben, hogy talán érdemes lenne mégis megadni a svájci bankszámla kódját.

hanta boy 2015.03.10. 11:54:13

Bodry!

Látom te nagyon jól ismered az MNB-ről szóló törvényt!

Idézd már ide, melyik szakasz alapján kellett volna az MNB-nek ellenőrizni a Buda-Cash-t.

Előre is köszike!

Az nem ér, hogy úgy általában kell ellenőrizni!!!!

A törvény alapján az MNB öt évente ellenőrzi a bróker-cégeket, pl. ennél az utolsó 2010 májusában volt.

A brókercégek napi ellenőrzése, a Felügyelő Bizottság és a könyvvizsgáló feladata!!!
(ha hibát észlel, akkor jelenti az MNB-nek.....az MNB meg a hozzá beérkező adatokból dolgozik...)

KUHULIN 2015.03.10. 11:57:57

@Peterpapo: Szóval nálad csak a zsidók és a jobbikosok az opció?

hanta boy 2015.03.10. 11:58:41

Bodry!

Szerinted a Felügyelő Bizottsági tagok miért kapják azt a havi 1-2 millát, és a könyvvizsgáló cég azt az évi párszáz millás megbízást??

KUHULIN 2015.03.10. 11:59:35

@hanta boy: " brókercégek napi ellenőrzése, a Felügyelő Bizottság és a könyvvizsgáló feladata!!!"
Nana! Szerintem Orbánnak kellene mindennap vizsgálnia a bankokat és a brókercégeket. Várj, az megint nem jó, mert az már holokauszt! :D

Pan Modry 2015.03.10. 11:59:48

@beszélő majom:
Hat szerintem ha egy not berantanak egy kapualjba es megeroszakoljak, az nem a no hibaja.

hanta boy 2015.03.10. 12:00:33

Én tényleg kíváncsi vagyok melyik cég mennyiért vizsgálta a Buda-Cash könyveit, és miért nem talált benne hibát immáron 15 éve???????????????????

hanta boy 2015.03.10. 12:03:31

Amire persze a leginkább kíváncsi vagyok:
MENNYI A BUDA-CASH VEZETŐINEK (ÉS CSALÁDJÁNAK) TÉNYLEGES VAGYONA??

♔bаtyu♔ 2015.03.10. 12:05:32

@hanta boy: Továbbá azok vagyona, akik javára sikkasztottak?

♔bаtyu♔ 2015.03.10. 12:06:53

@Pan Modry: Azért én a helyedben megnézném az Áldozat c. magyar filmet. Mellette még jól is szórakozol, mert e mellett még jó film is.

KUHULIN 2015.03.10. 12:11:57

@♔bаtyu♔: Ne legyél már ilyen naiv! 1/2 év felfüggesztettet meg 6 hónap házi őrizetet másnak is megérne az (jó) pár-száz millió! Ennél nagyobb bünti nem lesz!

2015.03.10. 12:16:13

@beszélő majom: Egy pszicho elemzést megérne, hogy a hozzád hasonlók miért acsarkodnak a picsányi szoknyácskákra és hárítják a felelősséget a viselőikre. Tipikusan a luzerek, életképtelenek felfogása.

_most_ 2015.03.10. 12:19:57

ügye ezek magyar cégek voltak, és akkor növelni akarja az idióta Orbán a bankszektorban a magyar részesedést :D

kvadrillio 2015.03.10. 12:20:28

" A Quaestor és Tarsoly Csaba kitűnő kapcsoatokat ápolt a Fidesszel, amit jól mutat, hogy az új külkereskedelmi csodastratégia egyik kulcsintézményét, az isztambuli kereskedőházat és a nem kevésbé fontos moszkvai vízumközpontot is a Quaestor üzemeltette, szerződésben Külgazdasági és Külügyminisztériummal. Reggel a minisztérium szűkszavú közleményt adott ki: azonnali hatállyal felbontotta a két szerződést."

HMMM...HMMMMMM....MOST AKKOR MEGY AZ EGÉSZ ORBÁN-KURMÁNY A HAVEROKKAL, ROKONYOKKAL EGYÜTT ???????
TERMÉSZETESEN AZ ÖSSZEHARÁCSOLT VAGYONOK ELKOBZÁSÁVAL ????????

...most én is olyan bizonytalan vaok ! :)

kvadrillio 2015.03.10. 12:22:49

@kvadrillio: ..ugranak a villák, ingatlanok, földek, offshore.....svájci számlák is ????????

♔bаtyu♔ 2015.03.10. 12:23:47

@dr kotász: Én pedig azt nem értem, hogy a hozzád hasonlók azt nem értik, hogy a nők többsége egyáltalán nem véletlenül vesz fel picsányi szoknyát és indul el este. Persze van akinél rosszul sül el, ez benne van a zsákban.

Mit gondolsz, miért csak egy meghatározott környéken látsz ilyet.

kvadrillio 2015.03.10. 12:24:44

@♔bаtyu♔: ..avagy "mondhatjuk azt is, hogy az adófizetők pénzén mindenki kárpótolva lesz, a csődöt jelentők pedig megnyugodva nézegetik a Kajmán - szigeteken elhelyezett pénzüket." ???????

♔bаtyu♔ 2015.03.10. 12:25:42

@kvadrillio: Üzleti vállalkozás, mégis mit csináljanak, ha egyszer a haverjaik megbuknak?

kvadrillio 2015.03.10. 12:26:29

@kvadrillio: ..ollan.....rohadt-narancs szag terjeng ebben az országban..........EZ ELLEN MÁR A GÁZÁLARC SEM SEGÍT ! :).

♔bаtyu♔ 2015.03.10. 12:26:34

@kvadrillio: Most ez honnan jött, hogy mondhatjuk?

Szerintem ugyanaz történik mint a Postabank esetében, semmi.

hanta boy 2015.03.10. 12:28:12

@kvadrillio:

Te aztán kevered a szezont a fasommal!

Mi köze a bedőlt Quaestornak a szétlopott Buda-Cash-hez??

Természetesen semmi!!!

A Buda-Cash-t a szocik szétlopták, míg ennek folyományaként a Quaestor bedőlt....

Mint ahogy bedől számtalan svájci, vagy ámerikai pénzintézet is, de nem attól, hogy loptak, hanem attól, hogy rossz lóra tettek....

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.03.10. 12:29:04

Ez kockázati befektetés.

A krokodilkönnyeknek meg ne higgyünk.

Aki most jajjgattak, akkor semmit sem szóltak, amikor hatalmas nyereséget zsebeltek meg.

kvadrillio 2015.03.10. 12:29:47

@♔bаtyu♔: JAHHH... ŐK AZOK , AKIKNEK MINDIG TUTI TIPPJEIK VANNAK ARRA, HOGY HOL KELL "BEFEKTETNI PIRAMISOKBA" ????? :)

különvélemény2 2015.03.10. 12:30:06

A Quaestornál a saját kötvények dőltek be, arra meg nem vonatkozik az OBA, tehát az tisztán ügyfél bukta, feltéve, hogy nincs meg a pénz.

♔bаtyu♔ 2015.03.10. 12:30:09

A jegybank szerint nem teljesen igaz, hogy a Quaestort a Buda-Cash-botrány hatásai érték el, a cég csak előremenekült tegnapi közleményével. Valójában azután jelentettek csődöt, hogy az MNB hétfőn vizsgálatot kezdett náluk, és gyanús dolgokra bukkant. 150 milliárdnyi fiktív kötvényt bocsáthattak ki.

A jegybank alelnöke szerint a Buda-Cashnél és a Quaestornál az informatikai rendszereket hamisíthatták meg, míg a Hungária Értékpapírnál ennél is egyszerűbb módszerekkel mehetett a csalás a hvg.hu beszámolója szerint.

♔bаtyu♔ 2015.03.10. 12:31:28

@kvadrillio: Ne kínlódjál már. Fiktív államkötvényeket adtak el, lehet, hogy te is vásároltál tőlük. Akkor most te is sáros vagy?

kvadrillio 2015.03.10. 12:31:44

..AHHHA....FIKTÍV KÖTVÉNYEK.....EZ LEHET AZ ÉRTÉK ALAPÚ TÁRSADALOM.. ALAPJAHHH.UGYE ?????....,

♔bаtyu♔ 2015.03.10. 12:32:10

@maxval bircaman szerkesztő: Pontosan így van. Lehet őket kártérítésért perelni, ennyi.

kvadrillio 2015.03.10. 12:34:07

@♔bаtyu♔: ...AMIKOR MEG BEZSÁKOLTÁK A LEBUKTATÓ DOKUMENTUMOKAT, AZ LEHETETT NEKIK A MUNNNKA ALAPÚ TÁRSADALOM, ---MI MUNKA ?????? ...mer nagyon nehéz vóttt a zsák---ot kihúzni.....:O)

kvadrillio 2015.03.10. 12:37:25

@♔bаtyu♔: jahhh.....EMLÉXEM !!!!!! 1993.....ONONVEST.........ÉS EZEK "UGYAN....AZOK" !!!!!:)
MINDET SÖTÉTC ELLÁBA !!! TELJES VAGONELKOBZÁSSAL !!!!! :)

kvadrillio 2015.03.10. 12:39:09

@kvadrillio: ON...INVEST........, AMI KÉSŐBB A MANI ÉS A DRÁGAKÖVEK,ARANYAK ÁTMENTÉSÉVEL ROTHSCHILD-KRISTON TANÁCSADÓ KFT LETT ...UGYEHHHH !!!!!
BASSZAMEG !+

kvadrillio 2015.03.10. 12:41:12

csóró 7 millió ..NÉP-NEK PEDIG NINCS SEGÉLY, HANEM KUSS VAN ???????? MEG RABSZOLGA KÖZMUNKA ????????

ESZEM-FASOM MEGÁLL !!!

kvadrillio 2015.03.10. 12:42:39

gazdaság
A minisztérium menekül a Quaestortól
MTI2015. 03. 10. 08:59
40komment
Címkék:

Quaestor

A Külgazdasági és Külügyminisztérium azonnali hatállyal felbontja a szerződéseket a Quaestor Csoport elnök-vezérigazgatójának érdekeltségi körébe tartozó cégekkel – közölte a tárca.

A Quaestor Csoport kedd esti bejelentése nyomán a minisztérium azonnali hatállyal felbontja az isztambuli kereskedőház, valamint a moszkvai vízumközpont üzemeltetésére vonatkozó szerződéseket a Quaestor Csoport elnök-vezérigazgatójának érdekeltségi körébe tartozó cégekkel.

Ügyfelek a Quaestor Báthory utcai ügyfélszolgálati irodája előtt ma reggel
Forrás: MTI/Szigetváry Zsolt

Hétfőn a Quaestor Financial Hrurira Kft. öncsődöt jelentett. Indoklása szerint a Buda-Cash botrány olyan pánikot okozott az értékpapírpiacon, amely lehetetlenné tette a piac normális működését, a kialakult pánik során ügyfeleik olyan mennyiségű kötvényt kívántak értékesíteni, amely meghaladja a Quaestor Csoport likvid pénzügyi eszközeit, ezért az állam segítségét kérték.

Palladrin 2015.03.10. 12:44:24

Az megvan, hogy az axa fióktelep, ami 2009. január 1-én indult Magyarországon, 2010-ben nem szerepelt az Unió Hivatalos Lapjában? Holott a pozszonyi és prágai fióktelep meg igen ...

eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/HTML/?uri=CELEX:52010XC1028(01)&qid=1425987743057&from=HU

kvadrillio 2015.03.10. 12:44:39

A jegybank elmondta, mi történt a Questornál
Origo2015. 03. 10. 11:32
10komment
Címkék:

gazdasági bizottság
Windisch László
MNB

A Questor valószínűleg több kötvényt adott el, mint lehetett volna, 150 milliárd forintnyival. A Buda-Cashnél fiktív számlákon kereskedtek az ügyfelek értékpapírjaival, az ügyfelek tudta és megbízása nélkül. 100 milliárd forinttal nem tudnak elszámolni. A Hungária Értékpapírnál szintén hozzányúltak az ügyfelek befektetéseihez.

Tájékoztatta a parlament gazdasági bizottságát Windisch László, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) alelnöke arról, hogyan csaltak a Questornál, a Buda-Cashnél és a Hungária Értékpapírnál, tudósít a Hvg.hu.
Több kötvényt adtak el

A Questornál a Buda-Cash-ügy miatt kezdett vizsgálódni a jegybank, a cég nem sokkal később öncsődöt jelentett. Windisch László szerint lehet összefüggés a vizsgálat és az öncsőd közt. A Questornál a probléma az MNB szerint a kötvényprogrammal volt. A cégnek idén 5-6 milliárd forintos állományt kellett volna megújítani, a gyanú szerint az engedélyezett kötvényprogramban több kötvényt értékesítettek, mint lehetett volna. Az állomány akár a 210 millliárd forintot is elérheti.

Windisch László azt mondta, 150 milliárd forintnyi fiktív kötvényt bocsátott ki illegálisan, a felügyelet tudta nélkül a Questor.
Fiktív számlákon kereskedtek

A Buda-Cashnél már hosszú idő óta meghamisították a felügyeletnek és az ügyfeleknek küldött adatokat, mondta el az alelnök. A brókercégnél fiktív számlákat hoztak létre, ezeken aztán az ügyfelek engedélye nélkül értékpapírügyleteket folytattak az ügyfelek papírjaival. De az is rendszeresen előfordult, hogy megbízást vettek fel egy ügyféltől valamilyen értékpapír megvételére, az ügyfélnek visszaigazolták a tranzakciót, de valójában nem hajtották végre.

A Buda-Cash 90-100 milliárd forinttal nem tud elszámolni, tájékoztatott Windisch László. A brókercég 102 milliárd forintnyi vagyont kezelt, 15 600 ügyfelük volt.

Megbízás nélkül, fiktív számlákon kereskedtek
Forrás: MTI/Sallmayer Gábor
A banknál kezdődött

A Buda-Cash-ügy a DRB Bankcsoportnál pattant ki, mondta el a jegybank alelnöke. A bankoknál egy vizsgálat során szokatlan értékpapírügyleteket találtak, ezért indítottak vizsgálatot a Buda-Cashnél. Először lementették a brókercég szervereit, aztán meghallgatták a cég vezetőit. Végül az MNB büntetőfeljelentést tett, és felügyeleti biztost rendelt ki a céghez.
A Buda-Cash okozta

Az MNB gyanúja szerint a bankoknál is hasonló csalás volt, mint a Buda-Cashnél, bár nem a bankoknál történt a visszaélés. A bajt a Buda-Cash okozta, a brókerház a sajátjaként bánt a bankok értékpapírjaival, és 62 milliiárd forintnyi állománnyal nem tud elszámolni feléjük. Most a bankokban így nem sok pénz van, ezért kellett megindítani a felszámolást és a kártalanítást.

A Hungáriánál is hozzányúltak az ügyfelek befektetéseihez
Fotó: Polyák Attila - Origo
Megbízás nélkül

A Hungária Értékpapírt a Buda-Cash-ügy nyomán indult ellenőrzés-hullám keretében vették elő, ott is a Buda-Cash-nél tapasztalt csalásokhoz hasonlókat találtak. A Hungária vezetői és munkatársai itt is az ügyfelek megbízása nélkül nyúltak a pénzükhöz, mondta el Windisch László.

_most_ 2015.03.10. 12:55:29

@♔bаtyu♔: lol, államkötvényt, ezt szerintem gondold át még egyszer :D

2015.03.10. 13:01:21

@♔bаtyu♔: Nyáron szinte bárhol látok rövidebb szoknyát viselő nőket, és gondolom a magas hőmérséklet elég nyomós ok rá. Civilizáció, kultúrkörnyezet kérdése ennek a megítélése.

nevetőharmadik 2015.03.10. 13:01:31

"A faszé' nem államkötvényekbe raktátok a pénzeteket? Legközelebb majd okosak lesztek!"

Na, hát pont ez az értelme kormányoldalról a pánikkeltésnek, nincs itt nagy titok. A manyupok is csak eltőzsdézték a pénzt, bezzeg a kormány!

cönde 2015.03.10. 13:02:42

@_most_: nem bántásból, de batyu kommentelő elvtárs-bajtárs esetében inkább a politikai véleményére figyelünk, nem a gazdaságira. Abban ugyanis még gyengébb az ürge:)

Bafana 2015.03.10. 13:10:09

Kis haszon = kockázatmentes befektetés.
Nagy haszon = kockázatos befektetés.
A szocionliberós honfitársaink folyamatosan hangoztatták, hogy az állam vonuljon ki az üzleti, gazdasági életből. Ne avatkozzon a piaci dolgokba. Akkor most kit és miért kell a zállamnak megmenteni az adófizetők pénzéből?????

cönde 2015.03.10. 13:34:40

@Bafana: aha, király a logikád, de akkor ha mégsem akar kivonulni, akkor teljesítsen mindenhol, ha meg nem akar, akkor sehol se akarjon, Érted?

kvadrillio 2015.03.10. 13:36:48

dolceFradi • 4 perce

ha ezeket a pénzeket is az adófizetőknek kell visszafizetni, akkor elvárom, hogy cserébe fejbe lőjjék tarsolyékat utána meg magukat
1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
wallenberg8820 • 5 perce

A cionista CIA segítségével puccsal megdöntött, meggyilkolt, ám előzőleg a nép által megválasztott baloldali chilei elnök Salvador Allende cionisták általi meggyilkolása előtt arra a megállapításra jutott, hogy létezik zsidó bűnözés (vö: cigány bűnözés).

mult-kor.hu/cikk.php?id...
2005. május 30. 11:00
"A zsidókra jellemzőek bizonyos típusú bűncselekmények, ilyen a csalás, üzérkedés, rágalomterjesztés, és mindenekfelett az uzsora. Ezek a tények megengedik azt a feltételezést, hogy a faji hovatartozás szerepet játszik a bűnözésben" - írta az értekezésben Allende.

Ez ma a brókerbotrányok idején aktualitással bírhat.
1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
fromdtod • 6 perce

Most már biztos vagyok, hogy a lotto a legjobb befektetés.
1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Lótár Mateusz fromdtod • 5 perce

A rulett! Ja, hogy ezek a cégek is ott fektettek be és egy feketénél elúszott az összes lóvé? :D
1

Válasz

Megosztás ›
Valaki éppen gépel...

Avatár
Bali János • 9 perce

Szarkaország! Nemcsak Antilop.
1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Lótár Mateusz Bali János • 8 perce

Fejétől büdösödik...

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Lótár Mateusz • 9 perce

El tudom képzelni a helyzetet, amikor e kedves ügyfél bement egy 100 milliós kötvénycsomaggal a hóna alatt, hogy lejártak, jó lenne kifizetni. Aszonnya a portás, 10 perc türelmet kérek, most nyomtassák az új kötvényeket, amik már 10%-kal többet érnek, erre tudjuk becserélni, mer' píz az nuku! :D

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Lótár Mateusz • 13 perce

Lassan jöhet az a nemzeti brókercég. A piac letisztítva. Újra jöhetnek majd a fiktív kötvények, de ezúttal már jó helyre megy a lé (orbán zsebe).
1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Lótár Mateusz • 15 perce

"A győri futballstadionon és a csatolt irodaépületek hasznosításán kívül nem nagyon látszottak olyan vagyonelemek, amelyeket nyereséget hoztak volna a cégnek."

Percekig röhögtem ezen. Az az 1000 néző tartotta el a pilótás céget? :D
2

Válasz

Megosztás ›

1 új válasz megjelenítése

Avatár
Paulie • 25 perce

alakulnak a dolgok...
1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
1984 Paulie • 20 perce

Eközben:"A miniszterelnökkel tervezett találkozón dől el, milyen futballstadionja lesz a Vasasnak, Orbán Viktor lelátókkal körbezárt stadionban gondolkodik, a minta az MTK-aréna lehet, 5 ezres befogadóképességgel, a beruházás jövő nyáron indulhat."
sportgeza.hu/futball/20...

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Francis Underwood • 30 perce

Ez is a fidesz hibája !!négy

Válasz

Megosztás ›

Avatár
futomaki • 30 perce

Túl sokat nézték a Tőzsdecápát meg a Wall Street farkasát... erősen meg fog rendülni a befektetői bizalom.
1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
sopánka • 31 perce

Valahogy az az érzésem, hogy ezeknek a csődöknek a pénzügyi világválság kitörése táján kellett volna bekövetkezniük. A bankcsődöket megúsztuk a külföldi tulajdonosok segítségével, de ezeknek már akkor be kellett volna dőlniük. Ez valami késleltetett bomba. Ki ezért a felelős? Nem (csak) a vezetőket, hanem a felügyeletek embereit is szeretném börtönben látni. Amúgy ez már akkora pénz, ami a gazdaságban óriási bizonytalanságokat fog okozni. Lófasz lesz itt idén, nem növekedés.
2

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Guest • 31 perce

valószínűleg a teljes quaestor csoport kuka, szóval az éppen futó reklámkampányukat sem fogják tudni kifizetni:

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Gabest • 32 perce

Mindeközben ma újabb 2%-ot húznak ki a zsebünkből, minden dollárért importált cikkért.
2

Válasz

Megosztás ›

Avatár
Vállalkozás Hátráltatási Iroda • 34 perce

De jó lenne látni az egy-tízmilliomod részét annak a lóvénak amit a kormányok költöttek a közösből bankmentésre, betétbiztosításra, devizahitelre és hasonlókra....
1

Válasz

Megosztás ›



Avatár
szajmonszol • 34 perce

Most vigyem a picsába a NYESZ-pénzemet a kűfődimegélhetésibevándorlóskarvalytőkés idegenmultigyíkemberkemtréles bankból, és fektessek biztos állampapírba, jó hazaffhyként a Ótépéba, vagy mi a kurva kibaszott anyjuk a cél?

kvadrillio 2015.03.10. 13:41:15

jahhh....ezek a "brókerek" egyik brókerházbúl...a másikba keringenek átal........és újra aktivizájják magukat.......a VEZETŐK...SZINTÉN KERINGENEK EGYIK BANKB ÚL A MÁSIK BRÓKER CÉGHEZ.........
KULCSÁR ATTILLÁCSKA IS HOSSZÚ ÉVEK ÓTA KERING...A BÍRÓSÁGOK ÚTVESZTŐIBEN......MIKÖZBEN MEGSOXOROZTA CSALÁSSAL SZERZETT MILLIÁRDJAIT........

BISSAU-GUINEA EZ AZ ORSZÁG........

kvadrillio 2015.03.10. 13:50:04

Sándor Bakó • 6 perce

430 a font. gratulalok.


Válasz

Megosztás ›

Avatár
Lótár Mateusz • 12 perce

Szarul volt megszervezve. Példát vehettek volna orbán cégeiről, ahol az ellenőrzéseket is önmaguk hajtják végre. Így kell bebiztosítani az akadálytalan működést!


Válasz

Megosztás ›

Avatár
dice • 15 perce

isten nevében loptak!!!!
a főhős a besúgó jobbján!

Előnézet


Válasz

Megosztás ›

Avatár
retrofuture • 26 perce

ez a hatalom bosszúja mivel a mostani ellenzéki tüntetéseket kizárólag zsidók szervezik és vezetik

1

Válasz

Megosztás ›

Avatár
wallenberg8820 retrofuture • 14 perce

De a hatalomban is ott vannak zsidók (Lázár, Rogán, Deutsch, stb).
1

Válasz

Megosztás ›
Avatár
repeta wallenberg8820 • 7 perce

Én most találtam a hűtőben egyet. Mit csináljak vele?

Válasz

Megosztás ›
Avatár
wallenberg8820 repeta • 4 perce

Akkor az biztos nem meleg.

Válasz

Megosztás ›

KÖNNYESRE RÖHÖGÖM MAGAM EZEKEN A HSZ-EKEN !!! :o))))))))))))))))))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.10. 13:50:37

@Hakapeszi Miki:

"vagy pl. azt mondják, hogy a legtöbb cég tisztességes"

Ehhez először bizonyítani kell, hogy a legtöbb cég tisztességes. Erre szolgálnak az MNB-ellenőrzések. Az már nem Orbán, a politikusok vagy az MNB hibája, ha több cégnél csalásokra derül fény.

Már bocsánat, de nagyon demagóg lett a poszt.

Bobby Newmark 2015.03.10. 13:58:32

@beszélő majom: Nem, az tényközlés volt, és semmiféle hisztériát nem tudott kelteni, mert tökéletesen tisztában volt vele mindenki, hogy MINDEN politikus korrupt.
Csak a Fideszesek néhány szinttel pofátlanabbul, mint a többi.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.03.10. 14:01:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: lófaszt. az államnak olyan feltétel és ellenőrzési rendszert kell teremtenie, melynek kapcsán a felhasználó kiindulhat a tisztességes működés vélelméből, a csalókat pedig ki kell tudni szűrni a rendszerből. Ha nem tűnik fel a hatóságoknak, hogy 100 milliárdnyi kötvényt adtak el illegálisan, akkor a rendszer szar függetlenül attól, hogy a szerelmed van-e kormányon.

Alick 2015.03.10. 14:10:43

Abban igaza volt Sorosnak, hogy a nehezen összekuporgatott megtakarításaiból senki ne tőzsdézzen.
Az IronFx helyzetéért pedig nyilván nem Viktor felelős...

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 14:14:01

@Hakapeszi Miki:

"az államnak olyan feltétel és ellenőrzési rendszert kell teremtenie"

Régebben 3 évenként volt a brókercégeknél vizsgálat.

Bajnai kormánya alatt, 2009-ben ez módosították ÖT évre.

Majd gyorsan végigellenőriztek minden havert, hogy a következő öt éven belül lehetőleg NE DERÜLJÖN KI a mocsokság, ha kormányváltás következne.

A kötvényeket meg nem "illegálisan" adták el, hanem olyan NEM LÉTEZŐ értékpapírokkal kereskedtek, amiket ki se bocsátott az MNB.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 14:17:48

@Alick:

"Abban igaza volt Sorosnak, hogy a nehezen összekuporgatott megtakarításaiból senki ne tőzsdézzen."

Szerintem átlag Mari néninek fogalma sincs arról, hogy a "takarékba" berakott, lekötött pénzét valahol valakik használják. És ha agyonvernéd Mari nénit, akkor se tudná megmondani neked, hogy a lekötött pénzecskéjét milyen portfolióba fektette :)

Átlag Mari néni azt hiszi, hogy a pénzecske ott van bent, biztos helyen a bank széfjében.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 14:20:56

@beszélő majom:
@Hakapeszi Miki:

"Majd gyorsan végigellenőriztek minden havert, hogy a következő öt éven belül lehetőleg NE DERÜLJÖN KI a mocsokság, ha kormányváltás következne."

Az meg persze a legvadabb rémálmukban se jött elő, hogy a Fidesz nem négy évig lesz kormányon, amit a csalók ki tudnak bekkelni az öt éves cikluson belül, hanem ott marad a következő négy évre is.

Bobby Newmark 2015.03.10. 14:27:31

@beszélő majom: Gratulálok azért, nem sokan merik ezt így bevállalni, hogy a nemi erőszak az alanyi jog. Elég legalja egy prosztó dolog, de legalább vállalod, ezt el kell ismernem.

_most_ 2015.03.10. 14:35:07

@beszélő majom: érdekes, a fidesz minden törványt átírt, de ezt pont meghagyta, ráadásul ügye a Questor színtiszta fideszes mutyi :D

Sir Galahad 2015.03.10. 14:38:05

"Viktor, baszod, nagyon úgy fest, hajszálnyira vagyunk attól, hogy jól működő és tisztességes cégektől is beinduljon a pánikszerű ügyfélelvándorlás." Ja, gondolom, Viktor személyesen fogott pisztolyt az illető brókerek homlokához, hogy lopjanak... és micsoda egy pofátlanság, hogy a lopás nyilvánosságra került! El kéne az ilyesmit titkolni, mint a csernobili atomrobbanást anno, hogy a zemberek ne idegeskedjenek! Na az meg aztán mindennek a teteje, ha valaki azt mondja, hogy a tolvajoknak börtönben volna a helye. Felháborító!

_most_ 2015.03.10. 14:40:13

@Sir Galahad: azért felháborító, hogy olyanok vádolják lopással a brókereket, akik szétlopják az országot :)

Tudományos libsizmus 2015.03.10. 14:44:04

Még jó, hogy Simicska megőrült. Az égig érő libsi csalások helyett lehet mással foglalkozni.

Sir Galahad 2015.03.10. 14:45:26

@_most_: Az egy másik kérdés. Viszont arról senki sem ír műfelháborodott posztot, ha politikusokat vádolnak lopással :)

Tudományos libsizmus 2015.03.10. 14:47:37

Mibe, hogy ennél a cégnél is 2010. májusában ellenőrzött a PSZÁF.

Bobby Newmark 2015.03.10. 14:48:30

@Tudományos libsizmus: Igen, én is emlékszem arra a rengeteg felelősségre vonásra, ami be lett ígérve 2010 előtt.

Ja, nem, abban az ügyben is csak segget csináltatok a pofátokból, pont, mint az ügynök témában.

Épp csak emiatt a két ígéret miatt lett meg a kétharmad, végülis nem nagy baj, hogy pont e két ügyben hazudtatok ordasat...

Mármint nekem nem baj. Nektek az lesz, és valami kurvanagy.

_most_ 2015.03.10. 14:48:57

@Tudományos libsizmus: Questor fideszes cég, frissítsd a brosúrát :)

KUHULIN 2015.03.10. 14:50:15

@Bobby Newmark: "Nektek az lesz, és valami kurvanagy."
Na! Felelősségre vonás lesz? :D
Ki fog kit felelősségre vonni? Pl. a született libsi Juhász Péter? Ne röhögtess már!

Tudományos libsizmus 2015.03.10. 14:57:19

@_most_:
Tőzsdespekuláns csak libsi lehet. Frissítsd a brosúrát haver.

Móg 2015.03.10. 14:57:42

Mióta a magyaroknak magyar bankot projekt beindult minden magyar tulajdonú pénzintézet csődbe ment az első ellenőrzés hírére
A folyamat csak addig folytatódig míg lesz magyar tulajdonú pénzintézet.

cönde 2015.03.10. 15:02:00

@Tudományos libsizmus: "Tőzsdespekuláns csak libsi lehet. Frissítsd a brosúrát haver."
"Az égig érő libsi csalások helyett lehet mással "

Téged gyerekként asszem megpiszkálhatott valami liberálisnak gondolt figura, azért vagy picit flusztrált irányukban, jól gondolom e?

Tudományos libsizmus 2015.03.10. 15:05:59

@cönde:
Most, hogy mondod, a libsik valóban szeretnek gyerekeket piszkálni, ezt jól mondod, de az te voltál kishaver. Már nem is emlékszel?

kvadrillio 2015.03.10. 15:06:50

Amerikai szenátor: az USA fontolóra kell vegye Európa megszállását

Bob Menendez amerikai szenátor szerint az Egyesült Államok több tízezer katonát kellene küldjön Európába, hogy "ellensúlyozza az orosz fenyegetést". Menendez a Stratégiai és Nemzetközi Tanulmányok Központjának konferenciáján tette ezt a kijelentést, hozzátéve, hogy alapvetőn rossz arányokban gondolkoznak az amerikai csapatok beküldésén. "Nem öt-hatszáz fős zászlóaljakban kellene gondolkoznunk, hanem öt-hatezer főt számláló dandárokban". Menendez szerint az Egyesült Államok fontolóra kell vegye, hogy "erős katonai jelenétet" tartson fenn Európa-szerte, különösen a balti államokban, és Kelet-Európában, ezen felül "le kell állítson minden csapatkivonást".

Az amerikai politikusok azt az elképzelést hangoztatják, hogy az Egyesült Államoknak valamiféle döntésjoga van Európa biztonságpolitikája terén, és Washington felelősséggel tartozik Európa védelme tekintetében. Ez a "felelősség" azonban Európa alárendelt viszonyát jelenti, amit az amerikai politikusok a mai napig nyíltan kifejezésre juttatnak. Washington geopolitikája még mindig a kétpólusú világrend összeomlása utáni időknél tart, és igyekszik biztosítani a fennhatóságot azokban a régiókban, melyek önálló cselekvőként az amerikai hegemóniára veszélyesek lehetnek. Egy ilyen régió a felemelkedőben lévő Eurázsiai Unió, amit még a kelet-európai és közép-ázsiai országok csatlakozása előtt megpróbálnak gazdasági és katonai nyomás alá helyezni.

HMMM.....MIT AKAR EZ AZ AIPAC IRÁNYÍTOTTA TAPSIKOLÓS BÓHÓCTÁRSASÁG ?????! A VÉGÉÉÉÉÉÉN.......MÉG... ÚJRA LESZ SOROZÁS EURÓPÁBAN ?????

kvadrillio 2015.03.10. 15:08:29

@kvadrillio: ...AZUTÁN LEROMBOLJÁK A HÁZAKAT, HOGY ÚJJÁÉPÍTHESSÉK BEVÉTEL NÖVELÉSE CÉLJÁBÚL ?????
EZEK AZ AMCSI KÉPVISELLŐK MEGŐRÜLTEK !!!!! HAHAHAHAAAA.....

cönde 2015.03.10. 15:11:14

@Tudományos libsizmus: nem, valóban nem. Bennem nem hagyhatott mély nyomot, mert nincs bennem flusztráció, de a tied miből ered, ha nem ebből?

hanta boy 2015.03.10. 15:11:23

@Hakapeszi Miki:

A rendszer tényleg úgy szar ahogy van!!!!

Ezek a szemét bankárok meg brőkerek és egyéb szélhámosok meg szétlopják a szemünket!!!

Miki!

Kérdés.

Akkor te mért állsz a bankárok, brókerek oldalán???

Egyébként most látszik, hogy ORBÁN LEGIS-LEGJOBB DÖNTÉSE VOLT A MAGÁNNYUGDÍJAK ÁLLAMOSÍTÁSA, MERT AZ ÖSSZES PÉNZT AZ ILYEN BUDA-CASH MEG QUAESTOR MEG HUNGÁRIA ÉS EGYEBEK KEZELTÉK....

HA NEM LÉP ORBÁN AKKOR A MAGÁNNYUGDÍJPÉNZTÁRAK VESZTESÉGE MOST 3.000 MILLIÁRD FORINT VOLNA!!!!!!

cönde 2015.03.10. 15:14:24

@hanta boy: "ORBÁN LEGIS-LEGJOBB DÖNTÉSE VOLT A MAGÁNNYUGDÍJAK ÁLLAMOSÍTÁSA, MERT AZ ÖSSZES PÉNZT AZ ILYEN BUDA-CASH MEG QUAESTOR MEG HUNGÁRIA ÉS EGYEBEK KEZELTÉK."

mit mondhatni erre: sík hülye vagy ehhez is.

hanta boy 2015.03.10. 15:15:23

Hakapici Miki!

Már a blogod címe is irritáló!!!

"Szeretnéd az összes brókert bedönteni, Viktor?"

Ez mit jelent? Te kiknek az oldalán állsz?

hanta boy 2015.03.10. 15:17:50

@cönde:

Te manyupos voltál?

átléptél az államiba?

Jó dontésed volt!!!

Bár 106.000 emberke maradt a magánnyugdíj kasszánál....

Ha nem léptél volna át, futhatnál a nyugdíjad után!!

Persze akkor neked lenne legnagyobb a pofád, hogy "hová lett a nyugdíjam"

Ja, hát a Buda-Cash meg a Hungária és egyéb brókercégek ellopták....

Bobby Newmark 2015.03.10. 15:18:29

@KUHULIN: Nekem teljesen mindegy, ki csinálja majd a felelősségre vonást, de ti reménykedhettek azért, hogy a Juhász Péter lesz az, nem pedig mondjuk Kovács János, pék. Mert Jani nem szarakodik holmi nyomozással meg jogszabályokkal, neki elég egy kötél meg egy lámpavas.

Bobby Newmark 2015.03.10. 15:23:51

@hanta boy: Ja, neked meg majd az lesz a kellemetlen, mikor tartanád a markod az állami nyugdíjért, ami járni jár, csak nem jut.

Ja, bocs, Tákolmány óta már csak nem is jár, az állam perpill csak jóindulatból osztogatja, nem azért, mert az törvényi kötelessége. Ugyanis már nem az.

cönde 2015.03.10. 15:24:52

@hanta boy: Akkor te azt mondod, hogy a Questor magánnyugdíjpénztártagok pénzével bukott meg?
Az államiba átlépés nem igazán az én döntésem volt. tájékoztattak róla, ha nem teszem, menden jogomat elveszthetem az bállami nyugdíjra. Csak egyszerűen elvették. Ja és ha te azt mondod, hogy ezzel a lépéssel garantálják a nyugdíjamat majd egyszer, hát akkor megnyugszok, te még is csak jól tudhatod. Ha meg tévedtél, akkor meg így jártunk...

kvadrillio 2015.03.10. 15:25:30

@kvadrillio:
NATO-vezénylési központok lesznek Bukarestben
Románia tavaly vállalta a kötelezettséget

MH/MTI – 2015.03.10. 12:43

Bukarestben hozzák létre azokat a NATO-vezénylési központokat, amelyek befogadására Románia az Észak-atlanti Szövetség tavalyi walesi csúcsértekezletén, illetve az Észak-atlanti Tanács februári értekezletén vállalkozott - jelentette be Mircea Dusa román védelmi miniszter kedden, a tárca évértékelő értekezletén.

Dusa rámutatott, hogy a keleti szárny új biztonsági kockázatai közepette Románia egy, a NATO-erők integrációját szolgáló nemzetközi struktúrát és egy hadosztály szintű nemzetközi vezénylési központot bocsát a védelmi szövetség rendelkezésére: előbbi 2016-ra, utóbbi pedig 2018-ra éri el teljes operatív kapacitását, de a gyorsreagálású erők bukaresti vezénylési központja már idén júniusban használható lesz.
A román felajánlást a védelmi miniszterek februári értekezletén pontosították, azt azonban, hogy mindkét romániai vezénylési központ Bukarestbe kerül, most hozták nyilvánosságra.
Traian Basescu akkori államfő a szeptemberi NATO-csúcs után elmondta: a romániai vezénylési központban békeidőben 100-200 tiszt dolgozik majd, akik az országban egymást váltó külföldi katonák hadgyakorlatait hangolják össze. Ugyanakkor jelentős mennyiségű tartalékokat és katonai felszerelést halmoznak fel készenléti raktárakban, hogy amennyiben valóban szükség lenne a NATO most létrehozandó gyorsreagálású erőinek beavatkozására, azok a helyszínen találják a szükséges eszközöket.
A tavaly szeptemberi walesi csúcstalálkozón az ukrán válságra adott válaszként a NATO emelte készenléti szintjét, és megerősítette az Oroszországtól tartó keleti tagállamainak védelmét.
A NATO védelmi miniszterei februárban megvitatták a készültségi akcióterv részleteit: ennek keretében rövid időn belül a szövetségen belül bárhol bevethető, mintegy 5000 fős dandárt állítanak fel. A haderő bevetésének megkönnyítésére több keleti tagállamban (köztük Romániában) koordinációs parancsnoki egységeket hoznak létre.
A romániai hadosztály szintű vezénylési központot arra az esetre készítik elő, ha a NATO - a gyorsreagálású dandáron kívül - jelentősebb erőket csoportosítana át a délkeleti szárnyra. Ebben az esetben itt működne a védelmi szövetség egyik hadosztály-parancsnoksága.

hmmm......"valami bűzlik Dániában"......HÁBORÚÚÚ VAGY MEGFÉLEMLÍTÉS.....VAGY MINDKETTŐ.....VAGY EGYESÜLÉS ?????.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.10. 15:28:18

@Hakapeszi Miki:

"Ha nem tűnik fel a hatóságoknak, hogy 100 milliárdnyi kötvényt adtak el illegálisan, akkor a rendszer szar függetlenül attól, hogy a szerelmed van-e kormányon."

Feltűnt, és most ezért panaszkodsz?

Ahhoz, hogy nekem ki a szerelmem, nincs semmi közöd. De ha kb. 15 éve ment a család pl. a budakessnél, akkor ennek kb. a fele szoclib kormányok alatt történt. Na most akkor neked miért nem az a bajod, hogy egyik kormány sem csinált semmit? Miért amiatt sírsz, hogy a mostani kormány végre véget vet a csalásoknak?

Tipikusan a "ha van sapkája, ha nincs" esete nálad: Ha a kormány felszámolja a disznóólat, akkor az a bajod, ha hagyja folytatódni a csalásokat, akkor meg az.

hanta boy 2015.03.10. 15:28:42

@cönde:

mit mondhatni erre: sík hülye vagy ehhez is.

Ja, bocsika ez én vagyok....

Egyébként amióta az eszemet tudom, de tényleg állandóan ezzel riogatnak, hogy úgysem lesz állami nyugdíj!!!

Ja, a hülyék meg beszopják!!

Akkor ugass, ha az első eseted említeni tudod, amikor az állam nem fizetett nyugdíjat!

ADDIG POFÁD BEFOGOD!!!

hanta boy 2015.03.10. 15:30:45

@cönde:

AKKOR UGASS, HA EMLÍTENI TUDOD AZ ELSŐ ESETET, HOGY AZ ÁLLAM NEM FIZETETT NYUGDÍJAT!

ADDIG POFÁD BEFOGOD!!

cönde 2015.03.10. 15:33:40

@hanta boy: nincs ezzel baj barátom, de még mindig nem értem a hablatyolásodat a magánnyugdíjakról, meg a Questorról. Világítsd már meg te tavipocok, mire is gondoltál.

2015.03.10. 15:33:49

@beszélő majom: Majom, temajom vagy. Nem lát, nem beszél, nem hall.

2015.03.10. 15:35:21

@hanta boy: Már bocsi, de épp a fidesz egyik fő érve volt, hogy a szocik hitelt vesznek fel anyugdíjak kifizetésére. Tudod, száz napos program.
Most ez már érdem?

hanta boy 2015.03.10. 15:35:30

@cönde:

Addig is olvasgassál arról, hogy Szlovákiában hogyan is müxik a magánnyugdíjpénztár...

Addig ott is minden rendben volt, amíg a tagoknak be kellett fizetni a lét, amikor meg a nyugdíjpénztárnak kellett volna fizetni a nyugdíjat, akkor széttárták a kezüket, hogy ja, pénz az NINCS!!!!

2015.03.10. 15:36:24

@hanta boy: Az állam csökkentette a nyugdíjat, és nem fizet. Például rokkant, rendőr, stb....rövid az eszed.

hanta boy 2015.03.10. 15:38:53

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ja, hát úgy könnyű volt hitelt felvenni a nyugdíjak kifizetésére, hogy közben a szocik az államot is szétlopták és azzal a lendülettel csődbe is vitték!!
(még szerencse, hogy volt az IMF/EU és adtak 15 milliárd euró gyorssegélyt...)

Ja, hát ez esetben tényleg nem lenne nyugdíj....

Hála a Magasságos Jó Istennek, ezért a szocik még egyszer nem juthatnak a hatalom közelébe sem...

hanta boy 2015.03.10. 15:41:01

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nagyon-nagyon helyes, hogy csökkentette, többek között ezért is szavaztam rájuk!!

Tele van a hócipőm a teljesen egészséges 30 éves rokikkal, meg a negyven éves nyugdíjas (minimum havi 200.000 FT.) katonatisztekkel!!!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2015.03.10. 16:09:34

@Szúnyog: "Rég jártam erre."

vártunk vissza, mint a Haley-üstököst. mármint 76 év múlva.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2015.03.10. 16:16:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: " Miért amiatt sírsz, hogy a mostani kormány végre véget vet a csalásoknak?"

a rendrakási szándékon kívül azért a kormányt más is motiválja. erre utalnak azok a - finoman szólva - nem teljesen felelősségteljes nyilatkozatok, amelyeket az MNB vezetői tettek az elmúlt napokban, hetekben.
egy ilyen szituációban nem feltétlenül fontos és szerencsés száz-, meg százötvenmilliárdokról beszélni, amikor még nem tudjuk, mekkora a kár. és ha "csak" 50, meg 80? Windisch ki fog állni hónapok múlva, hogy bocs, hogy a nagyzolási mániámmal egy kicsit rásegítettem a pánikra? aligha.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.10. 16:17:05

@idelle:

"vártunk vissza, mint a Haley-üstököst. mármint 76 év múlva."

Azt aztán várhatod ítéletnapig, soha nem fog jönni.

Amire vélhetően gondolsz, az a Halley-üstökös, de az nem 76, hanem már 45 év múlva itt lesz.

saci02 2015.03.10. 16:20:06

Es a legfontosabb kerdes: ki a kovetkezo? Az OTP es a Concorde mar nyilatkozik...

fay rodisz 2015.03.10. 16:35:41

A retkes csúti cigány nem nyugszik, amíg mindenkit haza nem vág az országban. Csak nehogy pórul járjon, egyre több olyan embert csap pofán akiknél nem igazán probléma a hazavágás megfordítása és baszhatja a TEK-jét, csak egy 7,62 mm-es szabad csatorna kell a levegőben, ami felé mutat, oszt jónapot...

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 16:50:14

@fay rodisz:

"A retkes csúti cigány nem nyugszik, amíg mindenkit haza nem vág az országban. "

Tényleg felháborító, hogy nagypályás pénzügyi gengsztereket vonnak felelősségre ebben az országban!

Ha én liberális lennék, már kocsikat borogatnék az utcán, hogy mentsem a fehérgalléros maffiózókat!

Facehugger 2015.03.10. 16:53:21

@beszélő majom:
Figyelj, most őszintén, és meg ne sértődj, mert nincs ebben semmi bántó szándék, csak feltűnt a kommentjeid alapján, ezért kérdezem: mondd, te tényleg ekkora fasz vagy?

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 16:54:57

@_most_:

"azért felháborító, hogy olyanok vádolják lopással a brókereket, akik szétlopják az országot :)"

Simon Gábor elszámolt már a vagyonával?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.10. 17:06:47

@hanta boy: Egyalényeg: nem a fidesz a felelős, hanem a gyurcsáááááány. Akkor is, ha a fidesz van öt éve hatalmon és minden szir-szar törvényhez hozzá bírt nyúlni a lopkovica hatékonyságának fokozása érdekében.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.10. 17:07:58

@beszélő majom: Igen, emlékszem én is valami autóburogatásra, meg gyújtogatásra, de valamiért nem a liberálisok ugranak be erről.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 17:12:27

@Vállalhatatlan fordulat:

Hanem kik?

Tekintettel arra, hogy a Gyurcsányitok rendelte meg a műsort, a provokátorokkal együtt, hogy mentse a seggét, eljátszhassa a keményfaszút és ne kelljen eltakarodnia.

_most_ 2015.03.10. 17:32:05

@beszélő majom: nem úgy volt, hogy Orbán bérelte fel a fradistákat, persze csak miután jelentett róluk :)

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 17:43:42

@_most_:

Nem, nem úgy volt, a főnökeid megint a szemedbe hazudtak :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.10. 17:44:55

@beszélő majom: Persze, persze. Nyilván. Aludjál egy picit szerintem te fideszes te (köp).

ui: nekem nincs gyurcsányim egy sem, jelentsen ez bármit.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.03.10. 17:45:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: bocs, nem szóltam, hülye voltam, hogy az előbb válaszoltam. majd egyszer, ha szövegértésből eljutsz az elégséges szintre, lesz értelme beszélnünk.

KUHULIN 2015.03.10. 17:48:58

@Bobby Newmark: "Nekem teljesen mindegy, ki csinálja majd a felelősségre vonást, de ti reménykedhettek azért, hogy a Juhász Péter lesz az, nem pedig mondjuk Kovács János, pék. Mert Jani nem szarakodik holmi nyomozással meg jogszabályokkal, neki elég egy kötél meg egy lámpavas."
Ti? Ki az a "Ti"? A zsidók vagy a cigányok? Vagy?
Amúgy egy ilyen felelősségre vonást, amit az amúgy "náci" magyar nép csinálna egy Juhász Péter és fajtája nem élné túl... ;)

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.03.10. 17:49:20

Mélyen elszomorít, hogy mennyi idióta troll kommentel itt. Asszem a következő poszttól a szemetelők és a sima agybetegek is ki lesznek baszva szó nélkül, fizikai fájdalom, hogy a 80 százalék faszság. Én szóltam.

KUHULIN 2015.03.10. 17:58:14

@Hakapeszi Miki: Most miért kell zsidózni??? :(

Bobby Newmark 2015.03.10. 18:12:31

@KUHULIN: Meg azok sem, akik most a Fidesz seggében vannak vállig. Röviden "ti".

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.10. 18:12:58

@Hakapeszi Miki:

De a blogod neve találó, legalább némi önkritikád még van. :)

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 18:15:11

@KUHULIN:

Juhász Péter Terminátor.

Mit nem lehet ezen tudni elképzelni? :D

KUHULIN 2015.03.10. 18:15:57

@Bobby Newmark: Haha! Én a Fidesz seggében? Azért mert nem bégetek együtt a libsi nyájjal, akik azt hiszik, hogy 1. mindennap megbukik azorbán', 2. ha nem a Fidesz lesz hatalmon, akkor majd meggyógyulnak és már nem is kell szedniük az antidepresszánsaikat? :)

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 18:17:43

@Hakapeszi Miki:

Teljesen igazad van!

Aki nem ért egyet a judeo-liberális fasságaiddal, az húzzon innen a vérbe! :D

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.03.10. 18:42:59

@Bobby Newmark: a "ti" nem stimmel. A fidesz még nem náci.

@beszélő majom: mondd nyilaska, neked mindenki zsidó, aki nem elég náci? Csak ne takonyszál lenne a gerincetek helyén!

nu pagagyí 2015.03.10. 18:49:39

Túl sok embernek van még magánvagyona az országban. Az ilyenek hajlamosak az önállóskodásra, nem elég alázatosak.

Magánbefektetés csak állampapírban lehet, amely módot ad a személyek ellenőrzésére. A magánbefektetési cégek nem tudnak már versenyezni az állampapírok irreális kamataival. Úgy meg pláne nem, ha befektetőcégnél elhelyezett megtakarításokat piranhaként csipegeti ki az állam tervezhetetlen ad-hoc különadókkal, illetékkel, díjjal, beszerzendő újabb engedélyekkel.

A cél, hogy a NER-ben megszűnjön a valódi magántulajdon. Aki jól viselkedik, az ideiglenes használatra kaphat néhány milliárdot, de rögtön vissza kell adnia, ha rossz fát tett a tűzre, plusz még a börtön, ha szemtelen is volt.

Van azért még elvétve olyan, aki az államtól távolságot tartva önerőből boldogulna. Ne vigye túlzásba! A bűnös tevékenységet könnyen kiszúrhatja a hatóság, főleg, ha profitot is hoz a vállalkozás. Aki nincs rajta a védelmi listán, az szarba kerülhet: különadó, hatósági zaklatás, végső esetben a tevékenység trafikosítása a kegyencek részére.

zobod 2015.03.10. 18:52:56

A vagyonkezelési, befektetési szolgáltatások piacát nem a politika tette tönkre, hanem a szereplői. Ezt nem lehet sem a szocik, sem a fidesz nyakába varrni.

nu pagagyí 2015.03.10. 19:01:04

@beszélő majom: Simon Gábornak nem hitték el, hogy rokoni és baráti kölcsönből van 100 milliója. Nyilván nem tartotta be azt az aranyszabályt, hogy a közpénzt nem egyből kell zsebre tenni, hanem előbb átpasszolni valakinek, majd soha vissza nem adásra kölcsön kérni tőle.

torró 2015.03.10. 19:02:28

Mindenki fel volt háborodva Gyurcsány öszödi beszédében, a "kurva ország" jelzőn. És nem volt igaza? Nem is érdemes már agyalogni rajta. Egy biztos: Kínában már lógnának az biztos. Tőlem még a boltból kilépve is kérhetik a bizonylatot, ezek a szarházi brókerek meg milliárdokat lophatnak el az emberektől. És fogadni mernék, hogy egyiknek sem lesz semmi különös problémája.A Kulcsár ügy 12 éve nincs helyre téve, pedig csak 8 milliárdról volt szó. Princ esetében 150. És akkor ebből mikor lesz valami?

nu pagagyí 2015.03.10. 19:03:51

@zobod: Azért, ezek a cégek 15-20 éve működnek. Ha eleve csalók lettek volna már rég nem lennének. Nem olyan régóta kerülhettek örvénybe.

nu pagagyí 2015.03.10. 19:10:44

Sajnos a Győri ETO ki fog esni az első osztályból, hacsak Rezsi Szilárd szemet nem vet a megrokkant tulajdonos koronaékszerére.

beszéllő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 19:17:22

@Hakapeszi Miki:

"egyik se vagyok, szevasz"

Jaj, dehogynem, bogaram :)

beszéllő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 19:19:29

@pythonozok:

" mondd nyilaska, neked mindenki zsidó, aki nem elég náci? "

Rosszul tudod a tételt!

Helyesen: aki nem liberális, az mind náci! Szerintetek.

beszéllő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.10. 19:23:17

@Vállalhatatlan fordulat:

"Persze, persze. Nyilván. "

Úgy érted, Orbán szervezte meg 2006-ban, hogy magyarul egy kukkot se tudó, izraeli kommandósnak tűnő "rendőrök" verjék véresre az eléjük terelt magyarokat?

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.03.10. 19:24:07

@nu pagagyí: most már biztos, hogy a buda-cash az orosz válságban, 1998-ban került örvénybe, azóta görgették, növelték és titkolták a buktát

halaloszto 2015.03.10. 19:34:45

@maxval bircaman szerkesztő: megis milyen nyereseget zsebeltek akik vettek egy kis questor kotvenyt?

Spiritmonger 2015.03.10. 19:43:46

Jajj mán, nekem ez úgy tűnik, hogy egyes emberek túl sokat hittek magukról, és szemtelenül ellopták más emberek pénzét éveken át. Eddig ez nem politika, szimplán gazdasági csalás, mindenféle minősítő körülménnyel. A poszt írója teljesen dilettáns, Orbán ugyanis nem a brókereket akarja bedönteni, hanem valamiféle politikához is köthető elszámoltatást akar, aminek a segítségével politikai tőkét kovácsolhat, ez esetben véletlenül jogosan, igazságosan. A PSZÁF felelőssége is nyilvánvaló, akárcsak a Bajnai-kormányé, akik 5 évre emelték az ellenőrzések gyakoriságát. A Buda-Cash pénze hova lett? Kikhez került, ez lenne a fő csapásirány jobb helyeken, és ez viszonylag egyszerűen kideríthető, a komplett vezetőséget, osztályvezetőkig bezárólag megkínálni egy tényleges életfogyttal, bűnszervezetben elkövetett, üzletszerű, életvitelszerű, több rendbeli, különösen, kiemelten nagy kárt okozó csalás és sikkasztás vádjával, bedugni őket a rács mögé, azzal, hogy aki a legteljesebben dalol, az kijöhet...
És akit megneveznek, azzal is hasonlóan eljárni...
Aztán, ahogy megvan a végpontja a sztorinak, lehet a Quaestorral is ugyanezt csinálni, előbb-utóbb kitisztul itt minden...
Már valaki említette, hogy milyen jó döntés volt a manyup-pénzek államosítása. Igen, az volt valóban, ott ment az ennél is nagyobb mértékű lopás, aminek Orbán véget vetett. Szlovákiában is lenyúlták a lét, mert hagyták.
Nade bízzunk a legjobbakban, én arról álmodom, hogy egyszer csak varázsütésre megnyílnak az ügynökakták, elszámoltatják azokat, akik megérdemlik, és jó lesz utána...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.03.10. 19:54:15

Azért azt nem hittem, hogy a legvérmesebb szájú rendszeres indexcímlapos Gyurcsány seggnyaló ilyen nyíltan kiáll a tolvaj bankok mellett.

Ezidáig cirka 500 milliárd ellopásáról van hír.

Nudli mi ?

zobod 2015.03.10. 20:18:48

@nu pagagyí: az nem jelent semmit, Bernie Madoff is sokáig űzte az ipart. Remélem, hogy "csak" inkompetens harácsoló balfaszokról van szó, akik iszonyúan elkúrták, mert ha nem, ha valóban szisztematikus, szervezett, éveken át folyó csalássorozatról van szó, akkor ennek a szektornak itt Magyarországon nagyjából vége is van. És akkor az lesz, hogy kiöntjük a fürdővízzel a gyereket is, mert a professzionális vagyonkezelés, az ésszerű kockázatok felvállalása fontos lenne. Még ha nem is nagy az a réteg aminek erre igénye és kereslete van, de ezek a vagyonok, pénzek fontosak hogy itthon legyenek a magyar tőkepiacon, márpedig egy lassan milliárd euroba karcoló csalássorozat után aligha fogja merni hazai szolgáltatóra bízni a pénzét, akinek van. Az viszont egy igen jelentős tőkekivonás lesz, ha elhúz innen 3-4 milliárd euro, a magyar felső-közép rétegek megtakarításai. Úgyhogy, ha ezek az emberek valóban azt tették amivel most vádolják őket a felügyeleti szervnél, akkor a keresztre feszítésük a minimum.

torró 2015.03.10. 20:22:06

@Spiritmonger:
Abszolúte egyetértek, "kivéve a Gyebi bírót." :DD Szóval a végével.Az ügynökakták. Ezekről mostanában sokat hallani erről. Most megy az ATV-n az egyenes beszéd, éppen Kunce állítja, hogy 90-n még nagyon sok iratot kivittek az oroszok. Tegnap egy szakértő arról beszélt, hogy több tonna iratot semmisítettek meg a rendszerváltás előtt, sőt újakat gyártottak az akkori ellenzékről. Kunce éppen most mondja, hogy Orbánt biztos nem szervezték be, róla nincs irat ez biztos. Márpedig róla nem lehet állítani, hogy Orbán rajongó. Állítja, hogy Simicska kamuzik. Orbán passzolni szeretné Simicskát, mert túl a fejére nőtt. Azt mondja Kunce, hogy nincs adu Simicska kezében. Élő adást olvastatok :))) Hu!

HaCS 2015.03.10. 20:28:53

'A lényeg, hogy eljutottunk odáig, hogy a közismerten gyenge lábakon álló cégeket elérte a végzetük.'

Azért itt köztörvényes bűncselekmények alapos gyanúja merült fel!

Ennyivel talán csak nem kéne elintézni.

Brix 2015.03.10. 20:32:37

Azoknak a befektetőknek , akik most bebukják a pénzüket, perközösséget kellene alapítani és beperelni az MNB-t a magyar állammal együtt. Egyértelmű a felügyeleti szervek felelőssége, hogy hagyták idáig, a köztudottam törvényes kereteken kívül működő brókercégeket működni.
Felvetődik egy olyan szándék is , hogy a pénzpiac újraosztása is benne volt a mostani időzítésben...
Ez a botrány olyan mértékű, hogy az egész magyar pénzügyi rendszert alapjaiban fogja megrázni. Akár 1000 milliárdos terhet is róhat majd az államra, amit csak megszorítások bevezetésével lehet majd előteremteni

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.03.10. 20:34:13

@HaCS: ez jogos, úgy értettem, hogy a stiklis hírű cégeknél kibukott a dolog. most még egy lehet, aki necces, nagyon meg lennék lepve, ha a maradék néhánynál hasonlók történtek volna.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.03.10. 20:36:19

@Brix: egyetértek, kivéve az utolsó mondatot. az OBÁ-t a bankok fizetik, a BEVÁ-t a megmaradó néhány brókercég, az államnak nem sok kötelezettsége van, persze más a szitu, ha menteni akarna kvesztoros rábaszottakat. én nem tenném.

kvadrillio 2015.03.10. 20:36:20

Hírek
Arabok lefejezésével fenyeget az izraeli külügyminiszter

10/03 18:00 CET

Debalceve: a város, ahol nem bíznak a tűzszünetben
10/03 19:24

Újabb lépéssel távolodik Oroszország a Nyugattól
10/03 19:11

A francia sport és média is gyászol
10/03 17:41

Irak: sikeresen nyomultak előre a pesmergák
10/03 17:19

Olimpiai bajnok úszó a túlélőshow halálos áldozatai között
10/03 16:41

Fukusima – a megtestesült rémálom már négy éve
10/03 15:40

Athén bízik a megegyezésben
10/03 14:09

Fagypontra jutott az USA és Venezuela viszonya
10/03 13:50

Sikeres nemzetközi hadművelet a Boko Haram ellen
10/03 12:12

Összecsapások Mianmarban
10/03 11:43

20 év börtön Elefántcsontpart korábbi első asszonyának
10/03 10:28

Porosenko: jelentős mennyiségű nehézfegyvert vontak ki a szakadárok
10/03 09:37

Obama: ellenőrizni kell a kelet-ukrajnai tűzszünetet
10/03 07:54

A drogbáró botránya miatt mondott le két holland politikus
10/03 05:21

Sikeresen teljesítette a napelemes repülő a 400 km-es távot
10/03 04:30

Ismert sportolók is meghaltak az argentínai helikoptertragédiában
10/03 03:37

Hatékony reformtervezetet vár Athéntól az eurózóna
10/03 01:15

Autósüldözés közben dobálták el a drogot
10/03 00:28

Meghalt a Simpson család egyik kitalálója
09/03 23:42

Komolyan ellenőrizhetik amatőrök a görög adózási rendet?
09/03 23:17

PreviousNextclose carousel
smaller_text larger_text

"Aki velünk van, az kapjon meg mindent. Aki viszont ellenünk, annak le kell vágni a fejét. Csak így élhetünk túl."

Izraelben a közelgő választások előtt hajmeresztő kijelentésre ragadtatta magát Avigdor Lieberman külügyminiszter hétfőn, Herclija városában.

Az Otthonunk Izrael (Jiszráel Bejtenu) elnevezésű, keményvonalas ultranacionalista párt vezére a kampány hevében halállal fenyegette meg azokat az izraeli arabokat, akik nem lojális polgárai a zsidó államnak.

– Aki velünk van, az kapjon meg mindent. Aki viszont ellenünk, annak le kell vágni a fejét. Csak így élhetünk túl – mondta a durva megjegyzéseiről elhíresült politikus a hallgatóság lelkes tapsa közepette.

A március 17-én, jövő kedden esedékes választás esélyese a hivatalban lévő miniszterelnök, Benjamin Netanjahu pártja, a jobboldali Likud.

Ám figyelemre méltó, hogy az ország történetében először közös listát állít négy arab párt. Ezzel pedig, a demográfiai viszonyokat tekintve, akár a harmadik helyre is befuthat az Egyesült Arab Lista, így beleszólása lehet a kormányalakításba.

Izrael 8 millió lakosa közül minden ötödik arab. A törvények szerint a zsidókéival azonos jogaik vannak, sokuk mégis arra panaszkodik, hogy másodosztályú polgárokként bánik velük az állam.

Copyright © 2015 euronews

NU, EZ NEM BŐGATYÁS POLITIKAI KULTÚRHA !!! :o)))

csak egy néző 2015.03.10. 21:21:04

Csípem ezt a sok köcsög fidióta trollt, akik mindig is tudták, hogy az összes bank mocskos tolvaj, hogy az összes bróker csaló, hogy a manyup, ha nem menti meg az Istenük, akkor nyista nyugdíjuk, hogy csak a kuszaszemű baromnak köszönheti meg a magyar nép, ha nem dől össze az egész pénzügyi rendszerünk, ezeknél a fidesz soha semmiben nem vétkes, mindent olyan kurva jól csinál, ezek a gecik soha semmin nem buknak, ezek mindenkinél, főleg a libsibolsiknál, zsidóknál, de mindenki másnál okosabbak, mindig tudják, hogy hova fektessék be a lóvéjukat, ezek akkora arccal tudják osztani az okosságaikat, hogy elképzelni sem tudom, hogy hova járnak borotválkozni, hol van akkor tükör, hogy belefér a pofájuk?

Brix 2015.03.10. 22:08:37

@Hakapeszi Miki: " persze más a szitu, ha menteni akarna kvesztoros rábaszottakat. én nem tenném. "
Miért? A többség abban a hiszemben bízta a megtakarításait a Quaestorra, mert úgy gondolta hogy a cég működése megfelel a törvényi előírásoknak, és az MNB ellenőrzi működésüket
Más kérdés, a kötvényesek köre, ott viselni kell a befektetés kockázatát, a kötvény megvásárlójának. Viszont, embertelen lenne ha az állam hagyná a több ezer nyugdíjast, kis pénzű embert, hogy elvesszék életük megtakarítást. Ezek az emberek nem spekulálni akartak, csak kiutat találni abból a folyamatból, amely az elmúlt években itt lejátszódott. A forint óriási leértékelődése , a fix hozamok nulla közeli szintje és a megtakarításokra kivetett adók miatt kényszerültek az emberek arra , hogy odaadják a magasabb hozamot ígérő cégeknek a pénzüket.
Az emberek jóhiszeműen jártak el, az állam viszont nem tett eleget törvényes feladatainak , ezért kártérítési kötelezettsége van. A BEVA itt nem lesz elég semmire, és az OBA sem...Csak az állam tudja kártalanítani a pórul járt befektetőket

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2015.03.10. 23:09:20

@belepo: haha, múltkor sem voltam érintett és most se. igazi lúzerség azt hinni, hogy csak poziból írkálhat bármit az ember.

@Brix: a vállalati kötvény kockázatos játék, megtanulhatták a nyuggerek is, a nagyokat (OTP, Mol) leszámítva minden második bebukott belőlük az elmúlt években. tanulja meg aki giga kamatfelár mellett ilyet vásárol, hogy kockázat is van. egy fillért nem adnék nekik kártalanításként. a jóhiszeműség nem pénzügyi kategória.

csak egy néző 2015.03.11. 00:16:20

@Hakapeszi Miki:
" a jóhiszeműség nem pénzügyi kategória"
Lásd: svájci frankhitel.

poor 2015.03.11. 00:27:59

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ilyen mocskos orbán seggnyalók miatt tartunk itt hogy minden tönkremegy!! Takarodj vissza orbán seggébe !!!!!!

poor 2015.03.11. 00:49:04

@csak egy néző: Közben most olvasom mentő újból 2 óra alatt ért ki a vérző fejű beteghez! A FIDESZ GYILKOLJA A MAGYAROKAT!!¡!!

Nzoltan 2015.03.11. 05:41:09

@torró: princz gàbort nem találta a libsi rendörség, miközben a magyar balos sajtónak interjút adott Bécsben egy kávézó teraszán. :-)

Nzoltan 2015.03.11. 05:46:54

@Brix: A nem àllami, hanem magán biztosítók ilyenkor mindig szétreazik a kezüket.
Ez olyan mint nagyban a CDS felár. Mikor Görögország bedōlt, a biztosítási alapból kifizetett összeg a károk két szåzalékát fedezte. A többi 130+ milliárdot meg Németország.

Nzoltan 2015.03.11. 05:50:31

@csak egy néző: De hát ez most nem az állam sara, hanem a pénzintézeteké. Ezen kár vitatkozni.

Nzoltan 2015.03.11. 05:53:33

Mindenesetre a bajtnaz okozza, hogy a világon egyre szélesebb réteg akar valós munka nélkül csupán pénzügyekkel foglalkozva megélni. Ennyi élōsködōt feszültség nélkül egyetlen társadalom sem fog büntetlenül a végtalanséfig a hátán cipelni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.11. 09:52:47

@beszéllő majom: Izraeli kommandósok? Miért nem mindjár szíriuszi gyíkemberek te hülyegyerek! :-) Mért nem lépsz fel a Showder klubban? Tuti sikered lenne. Muhaha.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2015.03.11. 16:09:51

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Ezidáig cirka 500 milliárd ellopásáról van hír."

óóó, hát hír lehetne 3600 milliárdról is. ja nem, arról nem lehetne, mert azt titkosítanák.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2015.03.12. 15:34:54

@Hakapeszi Miki: ezek idióták, csak eteted a trollt. nagybátyám épp ilyen hülye mint ezek itt. ő abban hisz (65 évesen is!), hogy a pénzt el kell venni a gazdagoktól mert nekik úgyis sok van, és odaadni az olyan szegényeknek – mint ő – mert neki meg nincs. aztán mikor megkérdeztem, hogy és ha ezután, hogy megkaptad a gazdagok pénzét és Te leszel gazdag, akkor Tőled is el kell majd venni, mert ugye gazdag vagy és mert Neked sok lesz? erre azt mondta, hogy nem, mert ő rendes gazdag lesz, nem olyan mint akitől ő elvenné... most erre mit lehet mondani? agyhalott.

hidd el, ilyen emberekkel nem tudsz vitatkozni, mert a saját kis zárt világukban lévő ellentmondásokat se értik meg – talán kevesebb a barázda az agyukon, de csak fröcsögni tudnak.

nitro1 2015.03.17. 14:56:53

@Vállalhatatlan fordulat: Azért, mert nem mindegy, hogy valaki vicces, vagy röhejes. :-) Vagy azt is mondhatnám, hogy azért, mert a Showder klub az kabaré, és nem cirkusz. :-)
süti beállítások módosítása