Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy jános (1) Fónagy János (2) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.10.11.

Fidesz-biznisz: odaadod vagy szétbarmolom

Szárnyathy Géza

A Népszabadság bedózerolása vagy kemény számítás eredménye - 2018-ig nem lehet belőle olyan engedelmes szócsövet csinálni, mint a Magyar Idők, akkor viszont ellenzéki szócső se legyen -, vagy puszta bosszú. Gondosan kidolgozott undorító bosszú. Hajlok az utóbbira, bár van metszete a két halmaznak. És a lényeg ugyanaz.

A Fideszre igencsak jellemző attitűd, hogy a jól menő dolgokat szereti átvenni és maga működtetni. Ilyen volt már a sajtótörténetben is, lásd a már emlegetett Magyar Időket, amelyet egy csekély olvasótáborral rendelkező gazdasági lapból szabtak át. De számtalan más példa is van, ilyen volt a Nemzeti Vágta, ami addig, amíg Geszti kínrím Péter csinált, addig bazári gagyi volt, amikor viszont átvették a CBA-s Lázár testvérek, máris nemzeti jelképpé avanzsált.

A trükk annyi, hogy jól kell kérni, csak a megfelelő érveléstechnikát kellett elsajátítani. Ami nagyjából a következő: vagy ideadod most száz forintért, vagy elkezdünk szívatni, mint az állat, jövő héten visszajövünk, de akkor már csak ötvenet kapsz. Ha akkor se adod, kapsz még egy hetet, de csak mert iszonyú kedvesek vagyunk, és csak félig verjük szét a pofádat. Ha meg egyáltalán nem adod, akkor szétbarmoljuk az egészet a picsába és gondolkodhatsz a kibaszott romjaidon, hogy megérte-e forradalmárkodni.

Lám Geszti megértette, odaadta - az egészről itt egy összefoglaló. Simicska is megértette, hogy jobban kell az ingyenes napilap Habonynak, meg is szűnt a Metropol - nem mintha bármilyen kimutatható értéket képviselt volna, és nem mintha a hózentrógerest annyira sajnálnám most. 

Aztán ha nem adják, még szép szóval se, akkor jön a gyilok. Akkor szétbarmolják, széttúrják, tönkrebasszák az egészet. Csodálatos példa erre Kishantos. A biogazdálkodásra szakosodott kis bagázs azt hitte, hogy majd kikövetelheti, hogy továbbra is bérelhessen földet. Hát a faszt, az másnak kell. És ahogy kezdett durvulni az ügy, úgy lett egyre kevesebb értékelhető rész Kishantosból. A végén hiába kapathnák vissza a földet, az most parlagon hever, felveri a gaz és a vegyszer, a biogazdálkodásnak, iskolának annyi. Kurva nénikéd, paraszt, ha nekem kell az a föld, akkor megszerzem, akkor is, ha csak disznóparéjt növesztek rajta.

És ebbe a csoportba sorolható a Népszabadság is. Hiszen ha gazdasági céllal akart volna szabadulni a cucctól a kiadó, akkor megpróbálta volna eladni. De ilyenről szó sem volt. Márpedig ki az a barom, aki egy eladható terméket inkább kidob a szemétre? Itt az volt a lényeg, mint Kishantosnál: lehetőség szerint verje fel a gaz és a fagy rohassza ki a tokjából az egész kócerájt.

Az ideális eset persze nem az, hogy itt kell küszködni egyenként a sok kreténnel. Ha gördülékenyen mennek a dolgok, akkor törvényekkel, módosításokkal le lehet tudni ezeket a dolgokat egyszer s mindenkorra. Mint a manyupok kiherélése. A kis rohadékok még mindig működnek, de minden évben jön valami szívatás, amivel közelebb kerül a végéhez ez a történet. Hasonló volt a kiskeradó, a cigigyártók adója is, azzal az apró hibával, hogy ezek a köcsög cégek nem átallottak bíróságra menni, ahol végül elbuktak ezek a szabályozások. De ne legyenek illúzóink, már dolgoznak a következő lépésen.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

80 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr8711782171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 07:52:27

Aki kardot ránt kard által vész el.

Aki szabad piacról gágog, szabad piac által vész el.

s.g.l. 2016.10.11. 08:12:36

Nem azért, de nem látom 3 napja sehol, hogy a Napkeltét is be tudta szántani a fidesz és ami röhej, azt ellenzékből!!!
A világ szégyene ez a debil tesze-tosza seggfej ellenzék. Ha hatalmon is hülyék voltak akkor mit várjunk megcsonkítva ellenzékben?
Pedig 1-2 normális karakteres ember aki kiemelkedne vezetőnek is csodát tehetne, de nem, csak debil harcol tesze-toszával.
Jut eszembe a fidesz a média birodalmát 2002 után ellenzékben, szoci-koala érában építette ki. Akkori hatalom karba tett kézzel nézte, bezzeg a fidesz ahol tudja aki nincs velük azt írtja, mert Ocsmány Vigyor megtanulta aki nincs mellette azt ki kell végezni!

Főgebra 2016.10.11. 09:06:47

Mindez nem jöhetett volna létre, a könnyező szocik, sok éven át tartó, hathatós közreműködése nélkül!

Van egy finom bukéja annak is, hogy eladjuk a veszteséges üzletrészt a piaci ár fölött, majd jót röhögünk a balfék vevőkön!
Mostanra kiderült, hogy volt az a pénz, amennyit megért a Fidibusznak, hogy lenullázza a Népszabót!
Most kell röhögni és kezet dörzsölni!

beduka 2016.10.11. 10:10:00

Ez is ugyanolyan személyes bosszú,mint a Malév kicsinálása ugyanis egyszer Orbánt ott merték hagyni Brüsszelben mert a közel százötven utas több mint egy órát a gépben ült aztán az állomásvezető megunta és a sokadik résidő miatt elküldte a gépet.Mikor kezdett volna kilábalni a veszteségből-januárban több mint hétszázezer foglalása volt-a mostani Wizzair-es /volt Maléves-vezér/ hathatós segítségével az Uniónál följelentették.Minden hasonló esetben-Sabena, Lot, CSA, Unión kívül Swissair-találtak megoldást, de Orbán nem is akart számára fontosabb volt a hatvanhat éves valódi Nemzeti Légitársaság öncélú kinyírása.Kiváncsi vagyok kormányváltás után mit kap csak ezért a bűncselekményéért.

megamedve 2016.10.11. 11:24:04

Az biztos, hogy a fidesz nevű gyülevész horda ebben nagyon tehetséges.

nniicckk 2016.10.11. 14:24:45

@bircaman maxval szerkesztő: ja, ilyenkor miert nem zengenek a piac mindenhatosagarol ?

Censored Trompf 2016.10.11. 15:02:07

Az MSZP adta el, és a MediaWorks szüntette meg.

Most tárgyalnak, és szinte bizonyos vagyok benne, hogy valamelyik ballib oligarcha kiperkálja majd az 5 milliárdos tartozást, amit eddig termelt a Népszabi.

Megy majd tovább a ballib hazudozás mint rég.
Persze majd az új tulaj is megunja előbb-utóbb a fejőstehén szerepét, és majd újra lehet diktatúrázni.

nniicckk 2016.10.11. 15:14:12

Egyebkent a libbantak megis mit varnak ??
Hogy az Orban kozpenzbol mentse meg, a diktaturaban letrehozott piackeptelen ujsagot ??

2016.10.11. 15:18:37

@bircaman maxval szerkesztő: Legalább tudnád te birka, hogy mi az a szabad piac. Észak-Koreában nem az van, hiába hiszed te is, és OV is. Persze hiába is mondom ezt neked, Moszkvából azért fizetnek, hogy agitálj Viktorkád mellett. Jó a rubel árfolyama?

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 15:41:00

@roli101:

Hogy kapcsolódik ide Észak-Korea? Sehogy.

Jól fizet Soros, hogy agitálj a ballibek mellett?

pioneer2016 2016.10.11. 15:41:11

@nniicckk:

Nem baj, Te csak örülj, hogy a közpénzből (adóforintjainkból) hány eladhatatlan újság született. De legalább ezek nem veszteségesek, hiszen fizeted, és mi is a veszteségeiket.
Barom vagy.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.11. 15:46:26

@bircaman maxval szerkesztő: Szabad piac, ne röhögtess.

A Népszabit szerintem nem a lelkes olvasók tartották életben a sok előfizetéssel, mert akkor most országos méretű lenne a felháborodás. A Népszava is pár éve hogy verte a tamtamot, hogy mentsék meg az olvasók, aztán azóta is él és virul.

A legtöbb, amit tehetnek az asztalt verő publicisták, hogy szépen veszik a kalapjukat, és felfogják, hogy ennyi volt. A szorgalmas, egyszerű újságírókat sajnálom, de ők kisebb, jelentéktelenebb lapoknál is folytathatják a munkát, ha igazán a szakma érdekli őket.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.11. 15:54:02

@pioneer2016: Én múltkor olvastam egy sunyi, de sok adatot tartalmazó cikket a Magy. Időkben.

Nyilván az nem igaz, hogy csak értéktelen szennyet fog lehozni a sok jobbos újság, és a papírt legalább lehet valamire használni, nem úgy mint az m1 híradót. Normális esetben nem lenne rájuk igény, de nincs szükségünk a sunyin ellenzékieskedő, közepes színvonalú kollaboráns lapokra sem.

gázóra ellenőr 2016.10.11. 15:54:48

@bircaman maxval szerkesztő: Miért nem mész már el a qrva anyádba, te Putyin seggnyaló?

pioneer2016 2016.10.11. 16:06:38

@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"de nincs szükségünk a sunyin ellenzékieskedő"

Nekem valahogy szükségem volt arra "Magyar állampolgárként", hogy Rogán miből helikopterezett és luxusautózott. Illetve, hogy
Matolcsy milyen közpénzekből tartja el a kurváját, és mire költötte el a közpénzjellegét elvesztett (volna) 260 milliárdot.
Hogy csak a legfrissebb dolgokról essék szó.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 16:09:24

@gázóra ellenőr:

Nyugodj le, Gyurcsányod nem lesz soha többl kormányfő, törődj bele!

willcox 2016.10.11. 16:10:06

@nniicckk: Most, hogy alakul az új diktatúra jól jöhet.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.11. 16:40:05

@bircaman maxval szerkesztő: Olvasom a kommnetjeidet, te tényleg egy igazi elmebeteg vagy. Össze-vissza puffogtatod ugyanazt a néhány panelt napi 100-szor...

micsoda? 2016.10.11. 17:09:25

A Szerencsejáték zrt-t is átvette a Fidesz. Azóta megszűnt a térségek szerinti sorsolás, a számhúzó jelöltekre, minden szelvény egy kalapba került. Mindenkinek csökkent az esélye. Ki tudja mi a mozgató rugója.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.10.11. 17:32:29

@vigyüktúlzásbaadolgokat:

mindent elmond magyarországról, hogy nem rogán meg matolcsy került a szemétdombra, hanem a népszabadság.

@bircaman maxval szerkesztő:

te tényleg elmebeteg vagy egyébként.

kkn 2016.10.11. 17:54:05

Nem értem, a nyelvére oly büszke magyarság miért felejt el magyarul beszélni. Büszkék vagyunk rá, hogy színes, gazdag, kifejező, de nem használjuk az eszközeit. A -ba, -be, -ban, -ben is már magas sokak számára, de hogy az egyértelmű idd és oda sem megy, az ide teljesn el lett feledve, egyfolytában azt hallom, hogy add oda nekem. Mina francnak van az ide, ha nem tudják használni? Nekem valamit ide, másnak oda. Ez annyira pofonegyszerű szabály, ezt hogy nem képesek érteni? Nem a másik szempontjából kell fogalmazni, hanem a sajátból. Hiszen ez az itt, ott vektoriális megfelelője. Nálam valami nem ott, hanem itt van. Felém valami ide jön, mert én itt vagyok. Máshoz meg oda, mert ő a nézőpontomból ott van. Ehh, lassan Tarzan szinten lesz beszélve a magyar, senki sem tanulja meg használni.

pamut 2016.10.11. 18:03:57

"Fidesz-biznisz: odaadod vagy szétbarmolom"

Ez pontosan így van. És egész Magyarországra is lehet vonatkoztatni.

5perc 2016.10.11. 18:30:02

A Kocsonyafesztivállal is ezt csinálták.

bolondok közt viktor a király 2016.10.11. 18:30:06

@bircaman maxval szerkesztő: Ahogy elnézem, a te kurva anyád sem lesz többet tisztességes asszony, törődj bele.

NP 2016.10.11. 18:37:53

@kkn: Dicséretes a buzgalmad, de sajnos fogalmad sincs arról, mi a nyelv, hogyan működik és változik. Tévhit, hogy az emberi nyelvek logikai felépítmények. Minden nyelv tele van logikátlansággal, csak a többségéről már nem is tudunk, mert elhomályosult az eredete. Ezek a "logikátlanságok" azonban semmiféle félreértésre nem adnak okot. Ahogyan a -ba/-be használata a -ban/-ben helyett sem, vagy az add oda az add ide helyett sem. Minden magyar beszélő tökéletesen tisztában van a hol és a hová különbségével, az ide és az oda eltérésével. Ui. senki nem mondja, hogy "és akkor jobbról bennem jött egy állat" ahelyett "és akkor jobbról belém jött egy állat". Az odaad pedig egyes nyelvváltozatokban azt jelenti, hogy 'ad'. Ennyi. Ez olyan szintű kötözködés, mint amikor valaki azt mondja, hogy nem lehet felszállni a buszra, mert nincs szárnyunk...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.11. 20:11:33

@pioneer2016: "Rogán miből helikopterezett és luxusautózott. Illetve, hogy"

És mire mentél vele? Jobb neked attól? Rogán nem bukott bele, de mindegy is, mert más állna akkor a helyére.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.11. 20:16:16

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Lószart, mama! :)

Nem vették az emberek a lapot, amelyik csak Rogán tökeit merte szorongatni, a Viktorét meg tejjel-vajjal kenegette. Ennyit a Magyar idők is tudni fog, és azért pénzt se kell adnunk (legföljebb az adófizetők pénzét), mert majd ingyen küldik a központból.

Kis ország vagyunk, nem tudunk két csőcseléket eltartani.

vajdasagi 2016.10.11. 20:34:00

@bircaman maxval szerkesztő: Te tényleg elmebeteg vagy egyébként.

vajdasagi 2016.10.11. 20:39:01

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Annyira kis ország vagyunk, hogy egy csőcseléket sem bírunk eltartani.

És 'amit ingyen küldenek a központból', azt az én adómból fizetik. Én ezt lopásnak tartom. És ha a Jobbik azt ígéri, hogy ezeket börtönbe zárja, akkor amiatt nekem megéri a Jobbikra szavaznom, még ha ez kockázatos is. Ennél rosszabbat ugyanis már nem lehet produkálni, mint amit ezek a rogán-félék csinálnak.

Janossz 2016.10.11. 20:56:52

@vajdasagi: Komoly alternatívát találtál.
Nem értitek, hogy egy és ugyanaz? Majd, ha összehajolnak egy koalícióban, rájöttök.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.11. 21:22:45

@vajdasagi: Szerintem csőcselék mindig van, de nem mindegy, hogy mennyire "ge.i".

A Jobbikból nem nézem ki, hogy a minden hájjal megkent jogász fiúk csapatát lenyomja, mégha a hózentrógeres két Mészáros Lőrinccel is támogatja Vonát két oldalról. Esetleg, ha Simicska elüti Orbánt egy luxushelikopterrel, talán van reményük.

Kelly és a szexi dög 2016.10.11. 22:08:29

Gyalázat, hogy eddig életben tartották

Larry Silverstein 2016.10.11. 22:24:16

'A Népszabadság bedózerolása vagy kemény számítás eredménye - 2018-ig nem lehet belőle olyan engedelmes szócsövet csinálni, mint a Magyar Idők, akkor viszont ellenzéki szócső se legyen -, vagy puszta bosszú. Gondosan kidolgozott undorító bosszú. Hajlok az utóbbira, bár van metszete a két halmaznak.'

Az elméleteid senkit nem érdekelnek. Tény hogy a becsukás előtt 1 hétttel uszíthatott a Népszabi a népszavazás ellen.

A fidesz szétbarmola a jól menő Népszabadságot LOL az MSZP meg eladta mi, annyira jó vót? Akkor közlöm a legközelebbi amit sztbarmol a fidesz az a 10 éve jól menő, sikert sikerre halmozó demokratikus MSZP.

2016.10.11. 23:30:48

@NP: hát nem egészen. Képzeld el, hogy hárman állunk a pultnál. Te megkérsz engem: add oda a sörömet, légyszíves!
Kinek adjam, neked vagy kkn-nek?

sírjatok 2016.10.11. 23:31:15

@beduka: "Ez is ugyanolyan személyes bosszú,mint a Malév kicsinálása ugyanis egyszer Orbánt ott merték hagyni Brüsszelben"

Igen, emlékszem az esetre. Ez után volt, hogy Orbán mérgében vérfarkassá változott és gyermekek agyát zabálta.

christophe 2016.10.11. 23:34:27

és ahogy leàll az unios lové,jonnek majd a kozepes ill;kisvàllalkozàsok.Viktor pedikurosének tetszik a sarki jol meno cukràszda?Megkapja.Nav,kojàl,onkormànyzat elkezd ràjàrni,pàr honap,és fèlàron megkapja a pedikuros....

Jakab.gipsz 2016.10.12. 03:05:38

A szokásos nevetségesen együgyű Szárnyathy féle önmarcangolás, zavar keltés és tömény vegytiszta, hazudozás, ahogyan a saját mentális deficitjét másokra kivetíti.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.12. 06:26:55

@Jakab.gipsz: Hülye vagy bazmeg fidesztroll! Én konkéran tudok olyan milliárdosra felfutott startupot amivel ez történt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.12. 06:29:22

@bircaman maxval szerkesztő: Most ennek mi köze volt Gyurcsányhoz? A netes közösség hány tőled, te gusztustalan féreg, te orosz bérenc. Hogy jön ehhez a Gyurcsány?

gigabursch 2016.10.12. 08:08:18

Túl azon, hogy Szanyi egy megrögzött alkolista, de legalább őszinte részeg. Úgyhogy erről a bazi nagy kárálásból már eddig is sok volt, a továbbiak fölöslegesek.

(www.hidfo.ru/2016/10/a-piac-vegzett-a-volt-mszp-s-napilappal/)

A piac végzett a volt MSZP-s napilappal

Egy MSZP-s képviselő szerint amiatt szűnt meg a Népszabadság, mert a tulajdonosnak nem állt szándékában politikai alapon tovább működtetni egy veszteséges napilapot. Korábban a pártnak is meggyűlt vele a baja, a Népszabadság végül a piac áldozatává vált.

A napilapot hosszú éveken át pénzelő párt EP-képviselője maga is elismerte; a Népszabadság piaci alapon működésképtelen volt, és korábban a pártnak is meggyűlt a baja a finanszírozásával.

Szanyi Tibor nyílt levelében azt írta, üzleti alapon teljesen érthető, hogy a Népszabadságot végül bezárták.

“egy tulajdonos morálisan sem kötelezhető milliárdos veszteségek végtelenségig tartó viselésére. […] Az MSZP hosszú évek keserves finanszírozási vergődései után szállt ki a Népszabadságból.”
– mondta.

Mielőtt a Népszabadság csődbe ment, a liberálisok – többek között a Népszabadság hasábjain is – hosszú éveken át hivatkoztak a piac törvényszerűségeire, különösen olyan alkalmakkor, amikor támogatóik magyar munkások ezreit tették utcára lelkiismeret nélkül.

A privatizáció során állami vállalatok sokaságát adták el fillérekért olyan új tulajdonosnak, aki utána egyik napról a másikra megszüntette több ezer ember megélhetését, a vállalat veszteséges működése miatt. A magyar munkások százezrei azonban nem úgy kerültek utcára, mint most ez a néhány száz újságíró. Nekik még pizzát sem rendeltek. Földönfutóvá váltak, egyik napról a másikra, a liberális baloldali politikusok és sajtóalkalmazottaik egyetértő bólogatása közepette. Velük miért nem vállaltak szolidaritást azok a liberálisok, akik most a Népszabadságot siratják?

Szanyi Tibor szerint egyébként ugyanez a sors vár más baloldali lapokra is: “Ha egy ilyen helyzetben a sajtó, a média robotosai csak a véleményeikre (vagy arra sem) szorítkoznak, akkor holnap ugyanaz lehet a sorsuk mint most a Népszabadságé, s már most biztosak lehetnek abban, hogy a sóhajtozáson kívül senki nem fog érdemben kiállni mellettük.”

A lap munkatársai emellett mostanra teljesen egyértelműen politikai játszma áldozatává is váltak, és saját elvtársaik rúgtak beléjük: mindezidáig egyetlen “baloldali” milliárdos sem ajánlotta fel, hogy tovább működteti a Népszabadságot, hiszen ők mindannyian örülnek annak, hogy a lap munkatársainak kirúgásával végre sikerült néhány száz embert utcára vinniük. Ezek a néhány száz fős tüntetések nekik most sokkal többet érnek, mint a Népszabadság alkalmazottainak sokévi munkája, vagy akár a családjaik megélhetése.

gigabursch 2016.10.12. 08:10:09

@Robcsa73:
Mindaz, amit az elmúlt majd két évtizedben láttam belőlük, meg az évről-évre egyre kreténebben túltolt szabályozásokból - az egész egy felesleges gittegylet számomra.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.12. 08:24:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Olvasd el kinek válaszoltam: egy gyurcsányista-sorosista-norvégiaiköztársasági bérnicknek.

NP 2016.10.12. 08:24:39

@Könnyen elkaptuk, uram!: A szituáció szinte mindig egyértelműsít. Vagy a gesztusok. Ha nem, akkor egy visszakérdezéssel (Kinek?) megoldódik. Tfh. 4-en söröztök, és az "oda" mindenkinek azt jelenti hogy 'oda'. És te azt mondod egyik havernak: Add oda (neki) a sörömet! Tudni fogja, hogy a 2 másik haver közül kinek kell adnia? Valószínűleg a gesztusaidból igen. Ha nem, akkor Kinek? kérdés következik.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.10.12. 10:53:18

"A Fideszre igencsak jellemző attitűd, hogy a jól menő dolgokat szereti átvenni és maga működtetni."
Érdekes, a víg irodalmi lépegetői blogomat még nem akarták kisajátítani! Lehet, hogy nem vagyok sikeres?! Brühühü!!! :)))

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.10.12. 10:55:59

@bircaman maxval szerkesztő:
Kis honunk, hol lapot kiadsz,
Minden, csak nem szabadpiac!
.
Amúgy muszáj neked minden cikk alatt kárörvendezned a magyarországi demokrácia legyalulásán?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.10.12. 11:02:26

@bircaman maxval szerkesztő: Te ugye nem hallottad, hogy épp a múlt héten lett elutasítva a sokadik népszavazási kezdeményezés, ezúttal az olimpia rendezésről szóló?
Vagy te csak a közpénztévé híradóiból tájékozódsz?
Azt nem kérdem, hogy hol élsz te, mert tudom, hogy nem Magyarországon. Kívülről nyilván sokkal okosabb a Zember... :)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.10.12. 11:12:30

@bircaman maxval szerkesztő: Persze. Kábé ugyanolyan, mint az előző tucatnyinak is, amik az alkotmányozásról, a földmutyiról, a dohánymutyiról, a paksi atommutyiról, a manyup lenyúlásról, a közoktatásról és más hasonlókról szóltak volna... A kubatovista kopaszos színjátékot most meg sem említem. :)
Az nem demokrácia, ahol csak a hatalom által kezdeményezett népszavazásokat lehet megtartani. :)

Netuddki. 2016.10.12. 11:57:21

@vigyüktúlzásbaadolgokat: "A Jobbikból nem nézem ki, hogy a minden hájjal megkent jogász fiúk csapatát lenyomja"

A lobbik nem ezért nem fogja lecsukni az orbán bandát. A lobbik a fidesz háta mögött tolvajozik, szemből meg kinyalják az orbán valagát. Mit gondolsz miért kért 4 szemközti egyeztetést a vona az orbántól? Úgy meg fogják szavazni a fideszalaptörvény módosítását mint a kisangyal.

Amúgy nincs az a "minden hájjal megkent jogász" amelyik meg tudná menteni ezt a maffia bandát ha már az ügyészséget nem ők felügyelik.

Netuddki. 2016.10.12. 11:58:55

@Frady Endre: Ocsmány bulesz birkaszart győzködöd? Mik nem vannak! Falra hányt borshow. Muhaha!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.10.12. 12:17:30

@bircaman maxval szerkesztő: Pontosan. Magamból, egy tisztességes magyar ember erkölcseiből indulok ki, és ezért hányok egy egy putyinista, oroszbérenctől, mint te, aki onnan Szófiából ugatsz bele a dolgainkba, miközben még el is ismered hogy nem vagy magyar.

Sexual Harassment Panda 2016.10.12. 14:30:37

Aha.
Szòval a nèpszabadsàg "jòl Menő dolog."
Akkor az mszp mièrt adta El?

Sexual Harassment Panda 2016.10.12. 14:34:24

@bircaman maxval szerkesztő: èrdekes hogy aggòdnak a "jòl Menő nèpszabadsàg " miatt, bezzeg a cukorgyàrak, èlelmiszeripar, gèpipar miatt nem.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.10.12. 14:38:49

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Hagyjad már ezt a dumát, csak azt árulja el, hogy nem értesz hozzá. A lapok nem az előfizetésekból élnek, hanem a reklámból. Többek között az ingyen olvasható netes felület olvasószámától függő mértékben. Ennélfogva miután a reklámpiac jelentős része állami, államközeli, államtól függő és államtól félő (lásd: ideadod vagy szétbarmolom - errvannak kisebb helyi példák is) szereplőktől származik, minden más magyarázat csak terelés.
Az meg persze tiszta véletlen, hogy pont akkor léptek meg egy gazdaságilag teljesen ésszerűtlen lépést (a koncepcióváltás ugyanis nem feltételezi az azonnali leállást, de különösen nem az archívum bezárását), amikor a vezér szülőfalujának polgármestere, akinek elvileg géptárolásra bérelt kastélyában orbán fia és kutyája él, megszerzi a kiadó tulajdonjogát.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.10.12. 14:41:01

@Sexual Harassment Panda: Nagynemzeti fakalap, miért nincseenek magyar (sőt: Magyar) ékezeteid? Miért írod nagy kezdőbetűvel az igekötőt meg a melléknevet a mondatban?
Egyébként azáltal, hogy az MSzP eladta, függetlenebb lett, kár fikázni.
A legnagyobb példányszámú napilap Magyarországon, és 2015-ben nyereséges volt.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.10.12. 14:42:08

@bircaman maxval szerkesztő: Hajaj, olyan idétlen, hogy "a kutyának hogy beadták vala, nyomban felfordula vala".

Sexual Harassment Panda 2016.10.12. 14:43:03

@Kuviklacz: nem volt az.
Reklamàlj a tulajnàl.
Piacgazdasàg elvtàrsak!

firg_firg 2016.10.12. 15:51:14

Odaadod vagy szetbarmolom.

Ha megkapjak akkor is szetbarmoljak.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.12. 16:12:17

@Kuviklacz: Miért kéne hozzá értenem, ha itt vannak ilyen okosok, akik mindent megmagyaráznak?

Ha egy előfizetője van egy lapnak, nyilván senki nem reklámoz náluk. De amíg a mai napig nem tudjuk, hogy a pártpénztárnokok miért tudták itt Gyurcsányt agyonverni, addig hadd ne érdekeljen már, hogy az mszp házi lapjában mennyibe került egy hirdetés! És mennyire volt az piaci áron ...

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.10.12. 17:50:25

@Sexual Harassment Panda: @vigyüktúlzásbaadolgokat: Erköolcstelen hazug fideszcsicskák vagytok, vagy magatok is haszonélvezői a lenyúlásnak.
Ezért aztán jobban is megerőltethetnétek magatokat.
Mert amit ideírtatok, az semmi meggyőző erővel nem bír. Csak vagdalkoztok és tereltek.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.12. 18:19:44

@Kuviklacz: Valami fájó pontra tapintottam azzal a pártpénztárossal?

Én nem vagyok senkinek a csicskája, haszonélvezője veled ellentétben.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.12. 18:36:17

@Tibi !: Ha az EU-bíróság elnéz nekik minden stiklit, akkor minek pattogjon az ügyészség?

Szerintem amúgy a fele nem igaz, amit a fideszre fog a hazai ellenzék, de a másik felére meg sz.rik az EU, úgyhogy a magyar ember minek pattogjon?

Neo07 2016.10.12. 18:56:46

@kkn: Így van, sajnos romlik a köznyelv. Korcsosul, silányul, már ma is sikk angol szavakkal megtűzdelni a mondatokat...

Sajnos a Kishantos-sztori igaz...
De a legnagyobb hiba az általánosítás csapdájába esni, nem kell minden újságmegszűnés mögött a kormányt látni. Szerintem az is elképzelhető, hogy pont fordítva, a kormányzatra akarják ráverni ezt a balhét... Látván a hisztit ez lehetséges.

NP 2016.10.12. 20:14:43

@Neo07: Nem romlik a magyar (köz)nyelv, mert nem tud olyat. Csupán változik. Mint minden nyelv, mindig. A változásnak nincs iránya. Se javulás, se romlás. De a laikusok mindig is úgy érezték, hogy romlik, hiszen az újabb generáció már egy újabb változatát beszélte ugyanannak a nyelvnek.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.10.12. 21:10:07

@vigyüktúlzásbaadolgokat: A pártpénztárosnak semmi köze ahhoz, amit a vezéred művel. Viszont ha önzetlenül véded a FIDESZ-t, akkor valami nagy baj van az elmeállapotoddal.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.10.12. 21:11:27

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Mit nézett el az EU Bíróság (nem így hívják, de mindegy). A magyar ügyészség meg nem EU, hanem magyar bíróság előtt kellene vádat emeljen.
Megint zöldségeket írogatsz.

Merlot 2016.10.12. 21:17:34

@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Én nem vagyok senkinek a csicskája,..."

Akkor te valójában a bolhaszarnál is kisebb pont vagy a a fidesz-csicskák NER rendszerében. :)))

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.12. 21:33:08

@Kuviklacz: Tudom, hogy hívják, de nem fogok sznob nyelvtan nácik kedvéért úgy írogatni, mint egy helyesírási szótár.

A fideszt nem kell védeni, nem szorul rá, de nem szeretem a közéleti lincselést. Külön nevetséges, mikor az ellenzékiek ugatnak, mint a kiskutya, amíg hirtelen véget nem ér a kerítés ...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.12. 21:47:35

@Merlot: Ha olyan kis pont vagyok, akkor miért itt rontod a levegőt?

Miért nem tüntetsz a TV székház előtt a DK-sokkal, Orbán lemondását követelve? Ja, azért nem, mert gondolom a bátor ellenzékkel éppen a pártlap miatt égeted a gyertyát, nem az autót. Azt már rég elfelejtettétek, hogy Orbán "nyert" egy érvénytelen népszavazást ...

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.10.12. 22:01:10

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Nem válaszoltál, hogy mit nézett el az Európai Bíróság és ennek mi köze van ahhoz, hogy az ügyészség a Fidesz csicskája, a legnyilvánvalóbb ügyekben (és nemcsak az EU-támogatások ügyében) sem indít vizsgálatot.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.12. 22:12:02

@Kuviklacz: Most nincs kedvem könyvet írni.

Állítólag vannak nemzetközi egyezmények, amit az Eu megkövetelhet a tagjaitól. Kit érdekel, hogy Magyarországon ma egy tankönyvből választhatsz, megszűnhet a templomod, kötelező hittant tanulni stb., engem ugyan nem érdekel, de az EU-t se nagyon.

vanek ur 2016.10.12. 22:16:36

A Népszabadság nem az első nagymúltú politikai napilap a világban, ami a veszteségek miatt megszűnt. De jártak így heti- és havilapok is.
De hogyan is volt ez máshol?
Miután eldőlt, hogy a lap üzemeltetése tovább nem éri meg, közleményt adtak ki, hogy a lap záros időn belül (többnyire 1-2 hónap) meg fog szűnni. Mindenki fel tudott készülni, megjelent egy szép búcsúszám. És még valami: legtöbbször csak a nyomtatott változat szűnt meg, a legtöbb lap online változatban ma is él, mivel ebben a formában már nyereséges volt a bolt. Így működik a piac.
Na most: a Népszabadság leállítása egyértelműen nem a fenti forgatókönyv szerint történt. Csodálkozik bárki is, hogy mindenki a miérteket kutatja? És minthogy az üzleti racionalitás egyértelműen nem játszik, más, észszerű indokot keresnek. A politikai "ellenoldal" szerepe pedig eléggé adja magát. (Ne felejtsük el, 40 évnyi szocializmus alatt 2 generáció szokta meg, hogy a sorok között kell olvasni, az azóta születetteket meg a szüleik tanították meg erre.)

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.10.13. 09:34:49

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Nem kell könyvet írnod, de olvasnod nem árt. Az EU-nak csak olyan területen van hatásköre, amelyeket az alapszerződése a hatáskörébe utal.A kultúra, oktatás egyértelműen nem tartozik ezek közé. Az EU pedig más nemzetközi egyezmények betartását nem kérheti számon (na még csak az kéne!). De kétlem, hogy a kötelező hittan vagy a tankönyvválaszték ügyben lennének ilyenek.
Az Európai Bíróság pedig csak olyan ügyben ítélkezhet, amelyet eléje visznek. curia.europa.eu/jcms/jcms/Jo2_6999/hu/
Ha általában az EU-ra (esetleg a Bizottságra B-B, mindegy) gondolsz, a fentiek persze rájuk is vonatkoznak, csak EU-s jogszabály megsértése esetén citálhatja az Európai Bíróság elé a tagállamokat. Ezt meg is tették , illetve fenyegettek vele, amire Orbán visszapávatáncolt, lásd pl. a médiatörvényt.
Van egy melléklete az EU Szerződésnek, az Alapjogi Charta, de ezt csak az európai jog végrehajtása során lehet a tagállamokon számonkérni (az EU intézményeken mindig).
Végül, de nem utolsósorban: ha a magyarokat nem zavarja mindez (és eddig úgy tűnt, Téged sem), akkor minek izmozzon az EU - tudod, a tíz úttörő, aki átkísérte a nénit a túlsó oldalra, pedig az istennek se akart átmenni.
süti beállítások módosítása