Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2017.02.04.

Románia lenyomott minket

Szárnyathy Géza

Vagy összejön a Momentumosoknak a kellő számú aláírás az olimpia-népszavazásról vagy nem, de az azért meglehetősen gáz, hogy egy egy ekkora kurva nagy város, ahol a kutatások szerint a lakosság kétharmada nem támogatja a magyar rendezést, alig vagy sehogy se fog összejönni 140 ezer nyomorult aláírás. Rendkívül szomorú ez. Ez a szerencsétlen szmogfészek állítólag a legellenzékibb, és a másfélmillió szavazásra jogosult állampolgár közül lepkehálóval kell összeszedni 140 ezer embert, aki hajlandó arra az elképesztően komoly fizikai és szellemi munkára, hogy odaírja a nevét egy lapra.

Ez egy viszonylag egzakt lehetőség lenne az egységes véleménnyilvánításra. Nekünk ez nem tetszik, basszátok meg. És ehelyett mi van? Ülnek otthon a nagy ellenzéki és Fideszrühellő honpolgárok és miközben a facebookon meg egymás közt rinyálnak, hogy mennyire szar itt minden, nem csinálnak semmit. Mert majd valaki más megcsinálja. És jönnek a magyarázatok, hogy kirúgással fenyegetnek, Kubatov-listára tesznek és hasonlók, pedig valójában ez szimpla beleszarás. Vagy értelmetlen gyáváskodás. Azért bármennyire szeretné Viktor, ez még nem Moszkva, nem löknek a metró alá, ha aláírsz egy ívet, ha jót röhögsz a kétfarkú kutyán. És nem az a lényeg, hogy mindenképp jöjjön össze 857 ezer aláírás és népszavazzuk le az olimpiát. Hanem az, hogy most lehetne véleményt nyivánítani.

Jaja, a magyaroknak túl elvont dolog ez a demokráciaféltés, elvégre az alkotmánymódosítást nem lehet kenyérre kenni, a KLIK se a mi dolgunk, majd a tanárok megoldják, ha ez nekik annyira fontos, amit meg elloptak a fiúk, az már úgyis az övék - és félreértés ne essék, ez nem egyoldalú, az OLAF-jelentés után se ment utcára senki Sitteljük le a Pétert! feliratú táblákkal. Mert a magyar ezt nem szereti, nem szívesen hagy ki egy Barátok köztöt holmi hőbörgés miatt.

E tekintetben fényévekre vagyunk lenézett szoszédunktól, Romániától. Ott már napok óta gigantikus tömegek vannak az utcákon. Miért? Egy törvénymódosító miatt. Törvénymódosító. Nem, nem a nyugdíjak lefelezéséről, nem vizitdíjról, nem internetadóról szóló, hanem arról, hogy adott összeg alatt a korrupció nem bűncselekmény, hanem csak szabálysértés. És ez a kis baszkura annyira kicsapta a biztosítékot az embereknél, hogy kimentek az utcára. Még el se lopták azt a szart a politikusok, de az emberek már kikérik maguknak. Nálunk meg hat stadion és nyolc kisvasút is kevés a seggünk megmozdítására.

Mi lehet ennek az oka? Miért szarunk a saját dolgainkra? Miért nem érdekel minket mindez? Kevesebb, mint 30 évvel a szocializmus után miért nem küldjük a picsába zsigerből az orosz elnököt, az újságbezárókat, a Némethszilárdokat? Miért? Olvastam valahol, hogy a rendszerváltásért minden ország megküzdött, a vérét adta, kivéve Magyarországot, ahol békésen zajlott minden, a bukás, a váltás, és igen, a komcsik egy részének átmentése. Romániában meg emberek haltak meg. Ők joggal féltik kuráva azt, amit kiharcoltak, mert nem akarnak még egyszer harckocsik előtt állni. Mi viszont nem kockáztattunk semmit, így nem is harcoltunk semmiért, nem is féltünk most semmit. 

Ja, hát igen, szar ez, de még mindig jobb, mintha valami ismeretlen jönne, ezt legalább már megszoktuk. Jó, hát lopnak, de a korábbiak is loptak, és talán majd egyszer elég lesz nekik és akkor már nem lopnak tovább. Ez van a fejekben. De ez tisztára olyan, mint egy bántalmazó kapcsolatban ragadni. Tudjuk, hogy nem jó, hogy ki kéne lépni, el kéne hagyni a bántalmazót, de hát valójában már megszoktuk, tudjuk, hova üt, hogy kell fordulni, hogy ne fájjon annyira. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

162 komment

Címkék: korrupció Románia OLAF

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr2812181156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monddazigazatmar 2017.02.04. 17:33:28

@pamut: Nem vagyok újságíró, de ha egy sajtótájékoztatón ott vannak nyolcan, akkor mind a nyolcan megírják.
Ha lopás történt akkor az egyik megy, és feljelenti a másikat - ahhoz se neked, se a 444.hu nak semmi köze.
Csinálsz vihart egy biliben.

monddazigazatmar 2017.02.04. 17:34:58

@pioneer2016: Vagy csak kurvára kevesek vagytok, az nem lehet?

monddazigazatmar 2017.02.04. 17:43:20

@pamut: Az orbáni vagyonnyiltkozatra válaszoltam, nem? Nem tudsz olvasni?
Miért ne lehetne valakinek 700 ezer a számláján? Jelenleg az a hülye, aki bankban tartja a pénzét. Elmondom neked, hogy az én bankszámlámon per pillanat 30ezer van. Mi a francért kellene ott tartanom a pénzem?
Orbánnak pedig a vagyonnyilatkozata alapján nem "összesen valami 700 eze Ft-ja van, annyi amennyit "bevallott" a friss vagyonbevallásában" hanem vannak ingatlanai. Szóval megint utálkozol, és hazudsz :D:D Szánalmas szaralak vagy

István Magyari 2017.02.04. 17:47:08

@Szárnyathy Géza: A kurva anyádat nyomta le románia.

pamut 2017.02.04. 17:59:37

@monddazigazatmar: sajtótájékoztató, faszfej? :DD milyen sajtótájékoztató? egyik újság sem említett ilyet, te nagyon hülye :D mutass már egy fényképet erről a "sajtótájékoztatóról", seggnyalóka :D

ugye hogy nincs akkor fos amit le ne nyalnál - önként, boldogan - az orbánmaffiáról? :D

pamut 2017.02.04. 18:03:12

@monddazigazatmar: :DDDD látom elkaptad a lényeget, idióta seggnyaló :D
kérdem újra, immáron a hülyék szintjén: te beveszed Orbán hazudozásait a vagyonnyilatkozatában vagy sem? :DDD

pamut 2017.02.04. 18:06:19

@monddazigazatmar:

ezt neked küldöm kollaboráns seggnyalóka, a "független" megyei napilapok címoldalairól, lám mennyire különböznek nem is a kötelező központi orbánseggnyalást tolják!!!! :DDDD

civilhetes.net/sites/default/files/styles/large/public/kepek/megyei_lapok_orban_1480072955_0.jpg?itok=OuPbPxMe

pamut 2017.02.04. 18:18:02

Ez megvolt?:

"Tállai András, fideszes országgyűlési képviselő, államtitkár és NAV-vezér megmutatta pénteken, hogy miért is ő a legnagyobb tanítómester.

Azok után, hogy
- a karácsonyi Erzsébet-utalványoknál nem értette, hogy miért 15 ezer a bruttója a 10 ezres utalványnak, (nem jutott eszébe az ADÓ),
- amikor már nem akart válaszolni egy kérdésre, akkor asszisztensével kivetette az újságíró kezéből a mikrofont
- a legfrissebb vagyonnyilatkozatából kiderült, a képviselői és államtitkári havi jövedelme mellé két adótanácsadó cégtől is havi fizetést kap, összesen félmillió forint értékben

az államtitkár játszi könnyedséggel cselezte ki az újságírókat, akik az államtitkári fizetése mellé - szerkesztői feladatokért (!) - felvett plusz havi félmillióról kérdezték volna."

Mindig vicces amikor a fideszes férgek menekülnek a média elől :)

Ja, találós kérdés: az orbáni szennymédia szerintetek lehozta hogy Tállai két adótanácsadó cégtől is havi fizetést kap, totálisan összeférhetetlenül? :D

Vagy szerintetek inkább ezt a hírt is cenzúrázza az orbáni szennymédia?

Mr. Waszabi 2017.02.04. 18:20:05

Nem ezzel kell foglalkozni. Azt mindenki látja itt már egy ideje, hogyOrbaescu elvtárs egy kommunista idióta balfasz, aki még Rákosinál is szarabb elvtárs. De. Ez az ő valósága, és nem a népé. Ez fontos differencia. A baok akkor kezdődnek majd, ha itt esetleg az eddig abszolút nem kommunista gondolkodású emberek is kommunistákká válnak - na, akkor lesz itt igazi baj. Mert egymillió munkásőr-ivadék jelenléte társadalmunkban, nos, az nem baj. Baj akkor lesz, amikor 9 millió embör várja majd - évek állami agymosása eredményeként - az állambácsi ellátását. Na, baj, majd akkor lesz. De Orbenescu elvtársat Nicolae Ceausescut 1989-ben feleségével együtt szó nélkül fejbe lőtték hazaárulásokért egy vidéki latanya havas udvarán. Szerintem, ha nem akarunk a románok seggében kullogni a következő száz évben, akkor nekünk is likvidálnunk kéne a magunk Orbanescu elvtársát. A feleségéhez nem ragaszkodom, az ő bűne csak annyi legfeljebb, hogy nem mérgezte meg álmában ezt a minihitlert. De spongyát rá - amit az asszonyok nem mertek elvégezni, majd elvégzik rendes magyar férfiak. Ahogy azt végül is illik ezen a földön, elég régóta.

2017.02.04. 18:21:48

De nagyra vagy a szőröstalpúakkal, nálunk is tömegek voltak az utcákon amikor ferenc testvér ellen vagy az internetadó ellen kellett tüntetni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.04. 18:29:34

@pamut: Legalább tudja, hogy buta. Ha kérdezik, és válaszol, abból mindig csak a baj van. :-)

Forever Mankini 2017.02.04. 19:36:45

Csak szólok, hogy Pozsonyban is képesek innen nézve piszlicsáré dolgok miatt tüntetni, persze csak innen nézve piszlicsáré...
Érdekes, de a magyar mentalitásnak annyira nem kóser a demokrácia...

monddazigazatmar 2017.02.04. 19:38:11

@pamut: Azt sem említi egyik ujság sem, hogy exluzív, és csak nekik adott interjút a főmufti. Ezt csak a szenny 444 találta ki.
Ha plágium, akkor valamelyik mehet feljelentést tenni. Ha nem igaz belőle valami akkor az interjúalany mehet feljelentést tenni. Így, ebben a formában magadból csináltál egy nagy marhát a hőzöngéseddel :D:D:D:D

A megyei lapoknak meg már igen-igen régen csak egy kicsi részét írják a megyékben, a többi a központból megy le. Azért is volt egy kiadónál, és azért is adták el egyben. Csak így gazdaságos.
Arrol, hogy te erről sem tudtál, sajnos senki nem tehet

monddazigazatmar 2017.02.04. 19:42:28

@Mr. Waszabi:
"Szerintem, ha nem akarunk a románok seggében kullogni a következő száz évben, akkor nekünk is likvidálnunk kéne a magunk Orbanescu elvtársát."
Tehát a megválasztott miniszterelnök likvidálását tervezgeted, te kopaszodó majom? :D

Dzsohàr 2017.02.04. 19:52:34

Jó írás! Tetszet!

Laci A Lakli 2017.02.04. 19:54:18

A Blog író iszonyatosan rosszul gondolkozik. A románok messze nem előznek meg minket semmiben sem. Ők most nem azért tüntetnek, hogy előttünk legyenek, hanem azért, hogy nehogy jobban leszakadjanak...
Amúgy meg volt itthon demokrácia féltés 2006-ban, pont a "demokratikus" erők ellen. Véletlen?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.02.04. 19:57:50

@pamut: nem. Te viszont leköpni való féreg vagy

Laci A Lakli 2017.02.04. 19:58:07

@The Ghost Wolf:
Már bocsi, de amiket írsz az városvezetési és nem kormányzati probléma. Nem takarítják el a havat, szar a Metró, a kivitelező túl hosszú ideig csinálja a felújítást stb...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.02.04. 20:02:54

@pioneer2016: 2006-ban mi megpróbáltuk, de az ócska libsik otthon csőcselékeztek, meg szemkilövetőket tüntetgettek ki
Innentől kezdve libsioldalnak kuss.

Laci A Lakli 2017.02.04. 20:04:33

@pamut:
A baloldal csak azért nem tudott ugyanannyit lopni, mert van infláció...
A 4-es Metróval, az M6-ossal, a Ferihegy eladásával, a MÁV privazitációjaval stb...
Való igaz az egészségügy privatizációs kísérlete volt a magyar társadalomnak az utolsó csepp a pohárban. A korábbi privatizációs tapasztalatokból okulva azt mondták, hogy most már tényleg elég...

Jakab.gipsz 2017.02.04. 20:11:17

@Mr. Waszabi:
Ha nem tetszik neked, az Orbán kormány és Orbanescu-vizionálsz, nosztalgiázol, légy szíves Marxescu elvtársadnál reklamálni, a kommunizmus agyrémét ez a hibban zsidó találta ki.
Talán a likvidálást az őt követő és istenítő filozófusokon kellene kezdened, takony-agyú hülye, gyilkolni minden bolond tud, térj észhez te lázító barom, van fogalmad arról, mit művelsz.

Teremtőnk bocsáss meg nekik, nem tudják mit cselekszenek.

Laci A Lakli 2017.02.04. 20:12:22

@pioneer2016:
Talán a választások előtt kellett volna észnél lenniük és nem egy köztudottan korrupt politikusra kellett volna szavazni.
Félre ne értsd. Én értékelem a román nép erőfeszítését a mostani törvénnyel szemben, de azért hogy észnél vannak kicsit túlzásnak tartom.
Kb. olyan a helyzet, mintha megkérném a haveromat, hogy rúgjon jól tökön. Az eset után, meg szidom a haveromat, hogy miért rúgott ekkorát...

Laci A Lakli 2017.02.04. 20:14:04

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
Mondjuk egyetlen hazugságnak leírni "a hazudtunk éjjel-nappal" dolgot, kicsit fura.

ben2 2017.02.04. 20:15:15

A blog moderátorának jelezném, hogy

Mr. Waszabi 2017.02.04. 18:20:05

hozzászólása konkrét gyilkossággal való fenyegetőzés és mint ilyen, büntetőjogi kategória.

$pi$ 2017.02.04. 20:15:28

"ahol a kutatások szerint a lakosság kétharmada nem támogatja a magyar rendezést, alig vagy sehogy se fog összejönni 140 ezer nyomorult aláírás. Rendkívül szomorú ez."

Rendkívül szomorú, hogy azt hazudtátok senki sem akar olimpiát, amikor meg bizonyítani kéne, akkor kiderül, hogy nem így van. Nem kétharmad, de még egytized sem ért veletek egyet.

$pi$ 2017.02.04. 20:18:29

"adott összeg alatt a korrupció nem bűncselekmény, hanem csak szabálysértés. És ez a kis baszkura annyira kicsapta a biztosítékot az embereknél, hogy kimentek az utcára."

Tehát nem a románia nyomott le minket, hanem olyasmiért tüntetnek emiért nekünk nem kellett tüntetnünk. Tehát megint egy indexes blog, aminek már a címe sem igaz és ami összeomlik az első három bekezdésben.

taga20 2017.02.04. 20:19:20

@enpera: te kis putyinpincsi, mi a faszt ugacc?

taga20 2017.02.04. 20:20:42

@$pi$: haver, mi lenne, ha nem égetnéd be minden egyes nap avval, hogy telibe szopod a gecit?

$pi$ 2017.02.04. 20:22:32

@taga20: "nem égetnéd be minden egyes nap avval"

Az "avval" szó nem létezik, hibás ragozás. Aluliskolázott, műveletlen emberek szokták használni az "azzal" szó helyett.

ben2 2017.02.04. 20:22:47

@pioneer2016:

Sokkal inkább a népharag hiányzik. Az egy dolog, hogy a balos szubkultúra egyes krónikus esetei napi rendszerességgel gyűlöletextázisba hergelik magukat, de sajna tömegtüntetésekhez pár százaléknyi vérgőzös szélsőballib kevés lesz.
Persze lehet azzal példálózni, hogy a szavazók 60%-a nem szereti a Fideszt, de akkor azt is érdemes hozzátenni, hogy egymás legalább annyira nem, így amíg nem alakul ki nyílt Jobbik-Ballik koalíció, addig a baloldalnak be kell érnie néhány külföldről szponzorált álcivil hajcihőivel, meg Gyurcsány önsorsrontó performanszaival.

taga20 2017.02.04. 20:24:44

@ben2: neked meg aszt jelezném, hogy a geci az egész országot, a tijédet is most ajánlotta fel putyinevtársnak.

ez nem zavar, te barom?

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2017.02.04. 20:28:20

Akiket zavart/érdekelt, már nincsenek itt

taga20 2017.02.04. 20:28:48

@$pi$: a gecivel nincs problémád, amit nap-nap után lenyelsz?

ember, szerinted nem vágom, hogy egy fasz vagy? ezé dobom közétek a csontot:))

szénné röhögöm magam rajtad, tállain, kosán, és a többi szarfaszú gecin:)))))))))))))

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2017.02.04. 20:30:37

@$pi$: a néhai 250milliárd közpénz miatt pl kellett volna, de nem tüntettünk, mert, ahogy a poszter is írta, birkák vagyunk mint a faszom. bocs a képzavarért.

monddazigazatmar 2017.02.04. 20:36:46

@$pi$: "Álmot küld szemére, kecsegtető álmot,
Avval édesíti a nyomorúságot."
Arany.
Nem hibás az avval. Ettől ez még egy ostoba paraszt.

taga20 2017.02.04. 20:39:56

@monddazigazatmar: mondták má neked, hogy védjen meg téged a monddazigazatmar?

meséjj orbáncsicska, melyik részét nem vágod muzsik?

monddazigazatmar 2017.02.04. 20:40:03

@Bockó: Melyik 250 milliárdról beszélsz? Amelyik ott van ahol hagyták, és a kamataiból képzéseket csinálnak, iskolákat meg a művészeteket támogatják?

taga20 2017.02.04. 20:47:56

@monddazigazatmar: csak az, hogy neked ez teccik, ami ma itt megy?

monddazigazatmar 2017.02.04. 20:52:55

@taga20: A rettenetes helyesírásodra gondolsz, vagy az agyatlan ugatásotokra? Azok nem tetszenek.

Gondolom nem ez érdekel.
Ahogy az ország halad? Igen.

taga20 2017.02.04. 20:58:36

@monddazigazatmar: neked teccik, ahogy a gazdád szopja putyin faszát?

neked kedvedre való, ahogy a fityeszes turhák szétlopják az országot?

te hülye vagy? vagy te vagy habonyárpi, a köcsög táskájával?

mekkora egy féreg vagy:)))

VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS 2017.02.04. 20:59:10

"Ülnek otthon a nagy ellenzéki és Fideszrühellő honpolgárok és miközben a facebookon meg egymás közt rinyálnak"

Nem tudom mit kell ezen csodalkozni, hiszen diktatura van, az emberek felnek. A diktatura mar csak ilyen.

"Azért bármennyire szeretné Viktor, ez még nem Moszkva, nem löknek a metró alá, ha aláírsz egy ívet"

Most osszezavarodtam, akkor meg sincs diktatura ???
Akkor mirol visitotok mar hatodik eve ??

Jakab.gipsz 2017.02.04. 21:02:04

Mentális deficit = Mentális deficit Szárnyathy úr csak önmagát adja, csak a szokásos skizofrén formula, gyűlölködés, ordenáré eszetlen vagdalkozás. Géza az értelem hol marad.

monddazigazatmar 2017.02.04. 21:04:05

@taga20:
Hát ja. Gazdám az nincs. A miniszterelnök pedig remélhetőleg jóban is lesz a világ legnagyobb országának a vezetőjével.

Per pillanat eddig még csak arra van bizonyíték, hogy a ballibák lopták szét a metrót. És igen, százszor szimpibb az, hogy mondjuk mészáros megépít valamit és ezen keres x összeget, mint az, amikor a ballib eladja a repteret szarér-hugyér, aztán felnyal némi baksist. Az egyikben épül az ország, a másikban meg pusztul.

Nem én vagyok habonyárpi. A táskája tényleg köcsög.

taga20 2017.02.04. 21:06:06

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: szerintem rossz helyre születtél.

költöznöd kéne irkuck alsóra, ott várják az olyan férgeket, mint amilyen te vagy:)))

monddazigazatmar 2017.02.04. 21:06:22

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS:
:D
Itt rettegés van. Annyira rettegnek a népek, hogy még szavazni sem mernek.

taga20 2017.02.04. 21:08:43

@monddazigazatmar: ember!
a fasz egy dicséret neked, amit előadtál itt.

"A táskája tényleg köcsög."

viszont evvel elbizonytalanítottál:)

taga20 2017.02.04. 21:10:38

@monddazigazatmar: "A miniszterelnök pedig remélhetőleg jóban is lesz a világ legnagyobb országának a
vezetőjével."

ez külön teccik tezsvérem:))

Mr. Waszabi 2017.02.04. 21:15:47

@monddazigazatmar: hát, egyrészt, a kopaszodó majom édesanyád volt, amikor megengedte apádnak, hogy teherbe ejtse.
Másrészt, véleménynyilvánítás volt, nem tervezgetés. Nem érek rá összeesküdni, mivel a miniszterelnökkel és kollégáival ellentétben megdolgozom a pénzemért s nem a másét lopom, mint ők szokták.
Harmadrészt, a miniszterelnökség épp a napokban fejtette ki abbéli álláspontját, hogy ha az ember fia nem ért egyet az általad megválasztott köcsög miniszterelnök dolgaival, akkor azt blogok alatti kommentekben fejtse ki. Én csak engedelmeskedtem ezen álláspontnak, mint törvény tisztelő állampolgár. Verstehen Sie? Remélem. Idióta.

Mr. Waszabi 2017.02.04. 21:17:51

@Jakab.gipsz: Nem. Ha nem tetszik, amit Orbán művel, akkor csinálok belőle Orbanescu elvtársat. Marx elvtárs egy dolog a 19. századból - ám Orbanescu elvtárs egy másik maradék a 20. századból. Egyiknek sincs keresnivalója a 21. századi Magyarországon.

taga20 2017.02.04. 21:21:16

@Mr. Waszabi: ne haragugy, hogy belepofázok ebbe.
de saját magamat is rühellem, ha a droidokra ugrok.

te se tedd, nem éri meg.

egyébként áleszklá:)

Mr. Waszabi 2017.02.04. 21:25:01

@taga20: igazad van, én kérek elnézést, hogy megsértettem az udvari etikettet :)

taga20 2017.02.04. 21:28:10

@Mr. Waszabi: azé van abban egy kicsi bizar, hogy megint a ruszkik faszát szopjuk!

ha meg nem sértelek egy zenemű:)

www.youtube.com/watch?v=A3bUQPhGIOI&list=RDA3bUQPhGIOI

Mr. Waszabi 2017.02.04. 21:33:47

@taga20: köszi a sziámit - jó anyag :)

taga20 2017.02.04. 21:39:11

@Mr. Waszabi: félre a tréfával, szerinted lesz ez az ország még normális?

leszünk még olyanok, akik szembe megyünk a hatalommal, akik a mi hatalmunkból hatalmasak.

zene!:) ne ércsd félre, csak fricska:))

www.youtube.com/watch?v=UqOL7LOR6ko&list=RD_yer-9MCQG0&index=2

Mr. Waszabi 2017.02.04. 21:47:27

@taga20: miért ne lenne? Hitler megdőlt, Szálasi is, aztán Rákosi is, Sztalin is, Kádár és Honecker is. Miből gondolod, hogy Orbán elvtárs nem dobja be a törcsit? Simán, egy-kettőre. 2023-ban vége elsz az EU-s felzárkoztató támogatásoknak. Sőt, Lázár elvtárs már 2018-ra ki akarja osztani az egész keretet. Utána már csak a föld-alapú támogatás marad, ami viszont töredéke a felzárkóztató támogatások összegének. Nincs érdekében tehát Orbánnak 2018 után hatalmon maradni - leszámítva azt, hogy esetleg felelősségre fogják vonni, ha lekköszönne - némi vagyon elkobzás kíséretében, hazaárulás minősített esete okán -ez 15 év fogház, alsó hangon. Hacsak nem menekül MOszkvába, mint neves elődje, Rákosi.
Persze, mindez az ügyészségtől és a bíróságtól függ, mármint, hogy lesznek-e annyira tökösek, mint a románok manapság.

monddazigazatmar 2017.02.04. 21:54:41

@Mr. Waszabi:
Maradjunk annyiban, hogy tudom, hogy egy kopaszodó majom vagy :D

"nekünk is likvidálnunk kéne a magunk Orbanescu elvtársát."
Ez konkrétan gyilkosságra való felbujtás, vagy esetleg készülődés, de hogy a nagy nyilvánosság előtti gyűlöletkeltést kimeríti az is biztos. Remélem lesz valaki aki feljelent.

Mr. Waszabi 2017.02.04. 22:04:58

@monddazigazatmar: én inkább abban maradok, hogy picit túláradó a fantáziád. Racionálisan nézve, ez a jogrendszerben kevés ahhoz, amiről ábrándozol. Ha elolvasod az általad idézett mondatot, nem véletlen, hogy abban Orbanescu elvtárs szerepel. Ilyen nevű személy nem létezik, és a likvidálás szó sem elég konkrét megfogalmazás. Szóval ezt beszoptad, már az ügyészségen simán kiröhögnének, ha feljelentést tennél. De azért megpróbálhatod :) Idióta.

monddazigazatmar 2017.02.04. 22:42:03

@Mr. Waszabi: Tudod kispofám, ezzel az erővel lehetne nyugodtan zsydózni, meg cágányozni, meg holokamut emlegetni. De azzal ugye valakit már elítéltek.
Szóval, kopaszodó buzi, most messze mentél :D Rá fogsz baszni, és meg is érdemled.

Jakab.gipsz 2017.02.04. 22:45:48

@Mr. Waszabi:
Amíg Marxescu elvtárs hibbant és hazug materializmusa és ateizmusa él és mozog nem beszélhetünk XXI-századról.

taga20 2017.02.04. 22:51:16

@monddazigazatmar: kodzsek, azé van bőr a pofádon!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2017.02.04. 22:55:21

igazi egyenes ember lehet, aki eloszor idekommenteli, hogy fejbe kene loni az orbant is, aztan amikor szoba kerul a felelosseg a kijelentesert, akkor szerinte mar nem is biztos, hogy azt irta.
persze nem azert nem buntetnek meg, mert nem egyertelmu amit irt, hanem azert mert tul sok ilyen igazi egyenes embert kene bezarni.

taga20 2017.02.04. 23:03:42

@droid_: azé el kéne döntened, hogy telibe szopod a gecit, vagy lenyeled!

$pi$ 2017.02.04. 23:38:45

@monddazigazatmar: "Arany.
Nem hibás az avval. Ettől ez még egy ostoba paraszt. "

(1) költői szabadság
(2) népieskedés
(3) akkoriban még a pogácsát is ts-el írták

:)

A saját véleményem szerint a nyelvben nincs olyan, hogy helyes meg hibás, olyan van, hogy tanultak így szokták mondani, az őstermelők meg úgy. Csak azért írtam, hogy "ilyen szó nincs", mert így könnyebb megérteni. :)

VT Man 2017.02.05. 02:01:12

Romania az, ahol mar rengeteg penzt kifizettek az autopalyara, de szinte semmi se epult.

Magyarorszagon legalabb kozben epult.

VT Man 2017.02.05. 02:04:43

@taga20:
"szopja putyin faszát? "

Kvizjatek:
Melyik miniszterelnok vacsorazott (felesegevel) egyutt Putyinnal?
A. Orban
B. Gyurcsany

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.05. 02:32:23

@VT Man:

A. orban vacsorázott feleségestül Putyinnal, és gyurcsány szopta le Putyint

B. gyurcsány vacsorázott feleségestül Putyinnal, és orbán szopta le Putyint

Nekem mindkettő hihető. Szabad a gazda!

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.02.05. 06:59:45

@Laci A Lakli: Tekintettel arra, hogy a főváros Fideszes vezetése valahol a kormányzat alá tartozik főnök-beosztotti viszonyban ezért joggal várható el, hogy ha a kotmány mindenbe beleszól, és mindent úgy kell csinálni ahogy a Kedves Beteg akarja, akkor ezeket a dolgokat is némi odafigyeléssel, de normálisan megcsinálják.
Mert most egyelőre rajtunk fog röhögni a világ, ha megkapjuk az olimpia rendezési jogát, de képtelenek leszünk a normális lebonyolítására. Csak gondold végig.

VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS 2017.02.05. 07:07:26

@Forever Mankini: Sajnos igen, mar ket hete megy ez undorito provokacio es mindenki szotlanul turi.
Egy normalis orszagban az elso napon az osszes ilyen standot felgyujtottak volna, es ezeket a kis hulye drogos lipsiket, hazaig pofoztak volna, hogy utanna a szuleik otthon tovabb folytassak. Ekkora faszsagot kitalalni, hogy tiltakozni az olimpia ellen.
Akar azt is kiirhattak volna a transzparensekre, "ROHADT MAGYAROK BASSZATOK MEG AZ ANYATOK !!!"
Mert ez a kamu tiltakozas semmi mas, mint egy pofatlan , polgarpukaszto trolkodas.
Ez a tipikus esete, mikor valakik VISSZAELNEK a szolasszabadsaggal.

jandera 2017.02.05. 08:34:42

@pioneer2016: A magyar választási törvény alapján a román kormánynak jelenleg bő kétharmada lenne a parlamentben.
Símán le tudnák nyomni a bíróságokat, ügyészséget, stb.
Nem kellett volna ilyen amatőr, hülye kis törvényt hozni, és a zembereknek is könnyebben be lehetne fogni a pofáját, menjenek vissza dolgozni, semmi közük a kormány stiklijeihez!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.02.05. 09:00:42

@Mr. Waszabi: gyurcsány sem dőlt meg, most is pofázik

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.02.05. 09:02:28

@taga20: lesz még normális az ország, ha az összes libsi eltakarodik mosogatni Londonba

Willkommenskultur 2017.02.05. 09:12:25

ballerek gyorsan vándoroljanak ki románba

mer ők azok akik nem a péz miatt mennek külföldre hanem a dikktatúra sajtószabaccság meg ilyesmik miatt

pápá

Willkommenskultur 2017.02.05. 09:14:25

@Mr. Waszabi: 'Miből gondolod, hogy Orbán elvtárs nem dobja be a törcsit? Simán, egy-kettőre. 2023-ban vége elsz az EU-s felzárkoztató támogatásoknak. Sőt, Lázár elvtárs már 2018-ra ki akarja osztani az egész keretet. Utána már csak a föld-alapú támogatás marad, ami viszont töredéke a felzárkóztató támogatások összegének. Nincs érdekében tehát Orbánnak 2018 után hatalmon maradni'

- azt akkor mitől volt Viktor ME már akkor is, amikor még EU tagok se voltunk? Mi volt benne a buli?

kasu 2017.02.05. 09:18:21

Végre egy apropó, hogy a legendás román demokráciától példát vegyünk. Egy kiváló lehetőség, hogy aki gyűlöli a fideszt v/meg Orbánt, az kifröcsögheti magát. Másoknak: ha nem őket, akkor a ballibet, a pinokkió-táncost, a köpönyegforgató más balosokat, akiknek fogalmuk sincs mit kéne csinálni. Egyáltalán ki van velük és ki ellenük, akik előre kiosztanák egymás között a pénzt és poziciókat, csak éppen rohadtul nincs támogatottságuk. Aztán itt van a többi hazaáruló, ki tudja milyen pénzből masírozó, magyarkodó és kinek a hátsó felét tartó Legyenmás, meg Jobb stb. kezdetű szarkeverő.
Merthogy miért is fröcsögjük a fideszt? Mert azok a rohadékok elllopják! Meg nem osszák szét 300 forintonként, hanem ezt építenek, meg azt! Meg aktuálisan azt a törpét konvojozzuk, mi a szart keres is?
Azért fel kéne tűnnie, hogy van egy két sok koncepció, terv, gondolat és tett. Valakik akarnak valamit, ami nem volt eddig jellemző. Valakik végre is hajtják. Valakik kiállnak és elmondják nekünk is, meg másoknak is, az akár eltérő véleményüket és ott állnak a tettek mögöttük: vállalják az akaratukat és meggyőződésüket.
Megy a jajgatás: megint fidesz közeli cég, ember, fútésszerelő érdekeltségébe tartozó stb. nyerte a munkát. Hát ki a faszom kapja? Az kapja, akiben megbízunk. Azt hozzák helyzetbe, aki oda tartozik, meg ő meg fogja csinálni. Még az is lehet, hogy ez a legjobb cég! Habony táskája? Ki a fenét érdekel? A külügyér háza? Hol lakjon a magyar miniszter, aki a világ vezetőivel tárgyal? Mi a baj ezzel? Törpe a törpéhez... a világ egyik legfontosabb embere idejön és demonstrálja ország világ előtt, hogy előremutató megállapodásokat kötünk. Ezek jók a magyar nemzetnek.
Ja hogy nem is kell ide ez a faszság, hogy haza, meg nemzet! Itt az Eu. az kell nekünk! Nem érdekes, hogy a mai vezetői elbaszták és a földig rombolják Európa súlyát a hatalmi helyzetben? A brexit halálos csapás, a bevándorlás politikája pedig évszázados visszavetése az európai kultúrának, vagy inkább megsemmisítése lehet.
Ha csak azt veszem figyelembe, itthon milyen vészjóslóan tehetetlenek, isten barmai a fideszen kívüli "erők", mégcsak választásom sincs. Nem kell szeretni Orbánt, a fideszt, de nincs alternatívája. Amúgy meg régen volt a cigány törpénél markánsabb, hasznosabb, okosabb és erősebb politikusa Magyaro.nak.

2017.02.05. 09:25:16

Be fog omlani ez az ország, és maga alá temet majd jobbost, balost. Ekkor, akik most a vért szívják, egy időre átköltöznek a Lajtán túlra, a többiek itt fognak megrohadni. Önvizsgálat nélküli gyűlölködés, magyarok kontra a világ, sírós vége lesz. Minden nappal torzabb lelkek írnak minden eddigitől torzabb hozzászólásokat, nem mérlegelik, hogy amit tesznek az ők maguk, a személyiségükké válik, amit írnak. Amit tesznek, semmit nem mozdít előre, entert követő másodperces megkönnyebbülés, nem több. Aki ebben hisz nem érdemes a felemelkedésre, az alantas közéleti szenny alátámasztása lesz a vállalt sorsa...

Willkommenskultur 2017.02.05. 09:31:52

@Józan :):(: Már 2010 óta minden kedden megbukik Orbán és bedől az ország és mindenki elköltözik a lajtán túlra.

Ehhez képest nettó bevándorlás van: www.tradingeconomics.com/hungary/net-migration-wb-data.html

Skankhunt42 2017.02.05. 09:59:11

Most mi van a fekete ruhás nővérel? rég láttam haknizni, sőt, amióta itt van a momo azóta nem is hallottam róla. már nem ő az aki miatt ovi megbukott kedden és a jövő héten is meg fog?

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.05. 10:13:14

@Józan :):(: milyen jobbost?
@Willkommenskultur: @Skankhunt42: kommer "elvtárs" ez a grafikon soros műve nem tudtad? Ja elfelejtettem! A hitelminősítő is jó, szakértő a felmiősít, ha le akkor meg ellenség, hiteltelen, nem ért hozzá. Na meg a komcsi az jó komcsi ha veletek van, ha nincs akkor meg rossz.

KissGecihuszár 2017.02.05. 10:50:16

csak ismételni tudom korábbi önmagam, azaz teccettünk (konkrétan a szüleink ,azaz a mai 60-90 közti generációknak kellett volna, mert akkoriban ugyebár ők voltak a "felnőttek", legábbis de jure...) volna real forradalmat csinálni, kábé olyan '90-'91 tájékán és nem az "adjunk a komcsi-zsidványer III/III-as, pufajkás, besúgó, rablóvezér szardaraboknak", illetve a "nyissunk tiszta lapot" nettó faszságok szellemében a keblünkre ölelni azokat, akikről tudható volt, hogy a legelső adandó alkalommal szétrabolják, ellopják, megerőszakolják a Hazájukat, mert gyerekszobájuk sosem volt, erkölcsről, tartásról, úriemberi, úrinői mivolt náluk még nyomokban sem fedezhető fel! Mivel 45 éves lennék, ezért pontosan emlékszem az akkori szlogenekre, mi időn 18-20 éves "taknyos" kölyökként fel mertem tenni bizonyos "kínos" kérdéseket, hogy "fiam, te ezt nem érted, nem értheted meg", meghogy "örüljünk, hogy 1 csepp véráldozat nélkül ment végbe nálunk a "rendszerváltás", meg "jobb, ha csendbe maradsz, mert még bajod, bajunk eshet", meg egyéb giga faszságok. Az az igazság, hogy a Magyar Nép legjava -és ebben sajnos nincs különbség a szüleink, sem a mi generációnk közt, mert az elmúlt 10-15 évért már mi vagyunk a felelősek!- semmirekellő, gerinctelen, jellemtelen, tartástalan csúszómászó, akinek tényleg csak az számít, hogy a napi güri után elmehessen az áldi/lidli/tecsó/ósün 4-es fogat valamelyikébe, megvegye az ákcijós vackot, mérget, osztán hazaérve láthassa az ÉNB-t, majd a Barbárok köztöt, aztán jobb esetben némi gyors maszatolós töcskölés, rosszabb esetben esetleg a már fel se álló fasz/ már sivatag száraz suna miatt előállt permanens frusztráció ringassa álomba, ha épp nem vmi altató/nyugtató/egyéb bódító tegye ezt. Tényleg extrém és elképesztő, hogy körülöttünk miden nép hajlandó bármikor kiverni a balhét, a tam-tamot, ha vmi nyilvánvaló elementáris geciséget óhajt a mindenkori,akár nagy fölénnyel megnyert választásra hivatkozó kormányuk letolni a torkukon, ezzel szemben mi immár 7 éve elviseljük ezeket a nettó bűnöző szarcsimbókokat (és vazallusaikat), mint ahogy elviseltük a másik genetikai hulladék medgyesi D209-es elvtársat és fletót, aki azok után,amit tett az országgal, nos ezek után 2017-ben még ú.n. "évértékelőt" mer tartani,ahol -mintha mi sem történt volnA 2006 ban, illetve utána 3 éven át- vérbe forgó szemekkel, nyilván némi alkesz/drog elfogyasztását követően fröcsög, fenyegetőzik, mert majd ő megmutatja, hogy merre van az amarra. Igen, ebből lett elege annak a 800ezer honfitársunknak -engem is beleértve-, akik úgy döntöttek, hogy köszönik, de ebből nem kérnek, s majd csak akkor térnek -számosan már akkor se!- vissza szeretett Hazájukba, ha és amennyiben az végre élhető(bb), kiszámítható(bb) lesz és itt most nem csak, nem feltétlenül a pénzről van szó.

KissGecihuszár 2017.02.05. 10:52:15

@KissGecihuszár: bocsi, helyesbítenék: (...) adjuk még 1 esélyt a komcsi-zsidványer... Így helyes a szöveg,elnézést.

morph on deer 2017.02.05. 12:00:50

@kasu:
"Nem kell szeretni Orbánt, a fideszt, de nincs alternatívája."

Hogyne lenne!
Egy olyan Orbán aki nem a közpénzt költi a hobbyjára, és aki nem a család és a haverok zsebébe önti az általunk befizetett adót.
Ha már itt tartunk: aki nem egy korlátolt és harácsoló, ámbár futballkedvelő személyt tesz meg NAV elnöknek -és még folytathatnám!

A román példa azt mutatta meg, hogy a többség által választott kormányt is rá lehet kényszeríteni arra, hogy ne könnyítsék meg a lopást, a haveroknak se!
Azt mondjuk felesleges tagadni, hogy a jelenlegi kormány messze nem/sem tisztességes és tisztakezű emberekből áll - és ezügyben mindegy, hogy ki más milyen volt.
Normális helyen a "külügyér" nem hülyeségeket mond a pénze eredetéről, hanem elszámol, adózik, és még nagyobb - de mindenképpen ízlésesebb - házat vesz magának, ismert eredetű bevételből.

Én még azt is inkább elfogadhatónak tartanám, ha az állam 'támogatná' legálisan - mert miért ne - és nem hazugságokat kéne hallgatni.
Ez csak egy példa volt, de remélem világos. Jogod van tudni!

Nincs alternatívája Orbánnak, de le kehetne fogni az enyves kezét, ha nem egy beszari cseléd-mentalítású népség élne a környéken, aki megmutatná, aki figyelmeztetné, hogy nekik tartozik felelősséggel! Hogy nem "uralkodót" választottak, hanem felelős, megbízható vezetőt!

Alternatívaként esetleg meg lehetne kérni a románokat, hogy - a lengyelek helyett - talán jöjjenek már át tüntetni egy kicsit :)
Végül is Orbánék is átjárnak, ez csak természetes lenne, nem?

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.05. 12:25:03

@kasu: de van a cigány törpének alternatívája: olyan emberek, akik értenek is valamihez, az ország fejlődéséért dolgoznak, és nem a javaiért hogy azt lenyúlják, és felelősen döntenek, és nem komcsik.

2017.02.05. 12:41:23

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: "Ekkora faszsagot kitalalni, hogy tiltakozni az olimpia ellen."
Fideszes buzikám, ez a poszt nem az a poszt, mielőtt agyvérzést kapsz, tehát eltolhatod a bringát másfelé. Különben, ha nagyon idegesít a dolog, nyugodtan ugorj a Dunába, és minden gondod megoldódik.

Mr. Waszabi 2017.02.05. 14:42:37

@monddazigazatmar: szerintem nem őriztünk együtt libát, úgyhogy elhagyhatod a fraternizáló stílust, rám nem hat az ilyesmi - szerintem, aki hülye, az elmehet, ahová gondolom.
A dolgok nem bonyolultak az életben - ha úgy érzed, tennél valamit, hát tedd meg - vagy ne tedd meg, ha nem elég kemény a pöcsöd hozzá, ha beszartál. De ne gyere ilyen óvodás fenyegetésekkel, ez már unalmas számomra. Miközben magad gyáva szar vagy, aki soha semmiért semmit nem tett, csak mások zsírján élősködni igyekezett bármikor is.
Szerintem egyszerű a képlet: jelents fel és majd beszámolok nyilvánosan a további történésekről itt. Helyetted is, mert az tuti, hogy nem lesz semmi eredménye - buta vagy te ehhez a témához.
És az is tuti, hogy te nem számolnál be ilyetén felsülésedről nyilvánosan, hát kénytelen leszek helyetted is megtenni. Mert te vagy a komcsi házmester típus, aki feljelentgeti a szomszédait, ha a posta ládáról letépik a Magyarország erősödik feliratú matricákat, vagy a kukába dobják egyenest a kormányzati komcsi propagandát. Ez így volt 35 évvel ezelőtt is, meg most is így van - ergo, itt komcsi diktatúra van megint. Teszed mindezt tájékozódás és gondolkodás nélkül, mert nagyjából 50-es az IQ-d.
Innen lehet tudni, hogy soha nem csináltál semmi komolyat életedben, ezért nincs fogalmad arról, hogy mit lehet, illetve mit nem lehet mondani vagy tenni pl. a jelenlegi Orbán rendszerben akárkinek. A feljelentgetős házmestereket már a szocreálban is rühelltem, akkor is a társadalom alja volt, akárcsak Szálasi idejében. Csak Szálasi alatt a feljelentett zsidó szomszédok vagyonának egy hányadát megkapta a feljelentő, tehát volt anyagi motiváció - ma meg nincsen. Legalábbis rendes embernek nem fizet a kormány azért, hogy árulóvá avanzsál.
Ennyit erről, részemről. És hiába csípem a szemed - itt vagyok 7 éve, és még sokáig itt leszek - és eddig is azt mondtam, úgy, ahogy ahogy akartam, és ez ezután is így lesz.

Mr. Waszabi 2017.02.05. 14:53:09

Szerintem nincs baj az olimpiával. Kivéve, hogy Magyarországnak anyagi bázisa nincs meg hozzá, ergo államadósság növelése árán lehet megcsinálni. És erre itt nem telik addig, amíg a budapesti tömegközlekedés naponta lehal itt-ott, és különösen annak árán nem méltó megrendezni, hogy az egészségügy csak a provát szférában működik gyakorlatilag, miközben kibszott sok járulékot szed be állam bácsi az állami egészségügy finanszírozására. Valakik itt nagyon sokat és nagyokat hazudnak - leginkább a fidesz, amely az olimpiával a törvényesített közpénz lopásokról akarja itt elterelni a plebsz figyelmét. Pedig hát észreveszi a közember, hisz gyakrabban menne orvoshoz, mint focimeccsre vagy olimpiára. Gyakorlatilag a figyuszosok se gondolták végig, hogy ha ország szerte, több városban akarják lebonyolítani a rendezvényt, akkor nem csak Budapest közlekedését kell rendbe tenni igazán, hanem a vidéki városokba irányulót is. És nem is kalkuláltak erre az elképzelt - mert hogy nem tervezett, az látszik - költségvetésben. És ezért nem annyiba fog kerülni, mint kommunikálják. Én meg azt szeretném már látni végre, hogy ha valami 2x annyiba kerül, mint tervezték, akkor szíveskedjen már valaki felelni - és akár ülni is - azért az elbaszásért, amit közpénzen elkövetett. Nem véletlen, hogy a szomszédunkban a románok tüntetésekkel lenyomták a korrupt kormányzat, parlament rossz kezdeményezését - itt is szükséges volna végre.

2017.02.05. 17:58:54

@nemecsekerno_007: "Költözz oda."

Miért is? Ha nem tetszik, amit ír, ne olvasd, te hülye fideszkomcsi.

2017.02.05. 18:01:44

@István Magyari: " @Szárnyathy Géza: A kurva anyádat nyomta le románia."

Ha lenne legalább fele gerinced, mint a románoknak, nem maradtál volna a tolvaj nácik szintjén.

nemecsekerno_007 2017.02.05. 18:05:34

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:

- Ha az jobban tetszik, lehet költözni. Egyszerű.
- Ha kevesled a fiztésed mint alkalmazott, legyél vállalkozó.
- Ha itt minden szar, költözz külföldre.

Lehet folyamatosan rinyálni, de nem értem mit vártok ettől.
Az ilyen töketlen mentalitásból még sehol, semmi se lett.
Ez sokkal többet árt mint bármilyen kormány.

Tudod, béna gyereknek anyja veri...

2017.02.05. 18:27:23

@nemecsekerno_007: Ha nem bírod, hogy valaki neked nem tetsző cikket ír, két dolgot tehetsz: nem olvasol tőle semmit vagy eltakarodsz Észak-Koreába.

nemecsekerno_007 2017.02.05. 18:33:39

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: "Ha nem bírod, hogy valaki neked nem tetsző cikket ír..."

Hát ez igazából az ő problémája. Meg a tiéd.

Nem én megyek Észak-Koreába. :)

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2017.02.06. 09:44:32

"Olvastam valahol, hogy a rendszerváltásért minden ország megküzdött, a vérét adta, kivéve Magyarországot, ahol békésen zajlott minden, a bukás, a váltás, és igen, a komcsik egy részének átmentése."

Szamárságokat olvasni szabad, elhinni és nyakló nélkül terjeszteni nem kéne. Négy hely is volt még, ahol nem terjedt a rendszerváltás erőszakossága azon túl, hogy a rendőrség halálos áldozatok nélkül szétvert egy-két tüntetést (és emellett az előtte illetve az utána lévő évtized is békésen zajlott): Albánia, Bulgária, Csehszlovákia és az NDK.

Az első kettő persze nemcsak azért nem jó hivatkozási alap, mert inkább sodródtak a tömeggel, hanem mert a vadkapitalizmus tovább konzerválta a nyomorukat... a negyedik meg be tudott tagozódni a szerencsésebb sorsú feléhez.

De a csehek és a szlovákok külön-külön is el tudtak jutni egy olyan szintre, amire mi nem. Biztos ott is vannak politikai és gazdasági gondok, meg hülyeségek, de a különbség akkor is érezhető. Nem az számít tehát, hogy milyen áron váltottak az emberek rendszert, hanem hogy mit tudtak kihozni belőle. És ebben azért sem a lengyelek, sem a románok nem teljesítenek olyan fényesen... legfeljebb csak azt érezhetjük különbségnek, hogy ők el tudtak kerülni egy kiskirályt.

kasu 2017.02.06. 14:50:26

@fidesz maszop dk egykutya:
fordítva ülsz a lovon! Ez a nagy baj, hogy akit utálunk, annak minden létezését és tettét a szarba értékeljük. Pedig a dolgok önmagában értendők, jó az vagy rossz, amit csinálnak. Ha jó, akkor hajrá! Mondok pl.-t. a ballib fejletten fikázik, kb. mindent. Mint te. Politikai okokból gazemberez, Olyan táncos ember is, akinek 1. volt lehetősége és nem tudott semmit csinálni az ő akkori kormányával 2. tüntet kenyeret! felíratú táblával és 1 000 000 000 osztalékot nyel el. 3. Hazudozott és -zik éjjel nappal, ma is. 4. Mindent kipriviztek maguknak. Lenyomták az országot és ma csak marakodnak, nincs egy figura, aki hiteles lenne. Most akkor ki is a gazember? Érteni kéne: van vezető. Ezer dologban menedzseli az országot. Ütközik és érvel. Politikus. Valaki végre!! A fideszgyűlölet vakká tesz és ostobává. Nem kell szeretni, csak fel kéne ismerni és el kellene ismerni. Ha te is beállnál, hogy hogyan lehetne jobb a környezeted, mit tehetnél, ha értenéd mi miért történik, akár kicsiben, akár Putyinnal pl. és ha felfognád, hogy tökéletesség nincs, a politika erőseket kíván, határozottságot és hozzáértést, gazdasági hatalmat... és az eredmények a propagandán túl tényleg megvannak, remény is van. És igazad van: a többi mind egykutya(szar).

kasu 2017.02.06. 17:21:07

@morph on deer:
Szeretem ezeket a három neves felhasználókat: néha mind egy ember... Amit írtál abból még az is lejön, hogy az utálaton kívül semmit nem mondassz. Megtömi a haverok zsebét? Mért kiét tömje? Gy.-é teli! Meg a ballibsik nagy részének! Mutass egy gazdasági szereplőt, aki a bal oldalon politikai szerepet vállal! És ki nyerje az orbáni országépítés tendereit? Akikben megbízik, akik mellette állnak. Gazdagodnak és ez így van jól, mert kell egy középosztály. Ami fejlődik az az utóbbi évek termése, azért jobb kinyitni a szemeket gyűlölködés helyett.
süti beállítások módosítása