Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2017.10.02.

Botka meghozta az egyetlen helyes döntést, gratulálunk

Hakapeszi Miki

Botka bedobta a törülközőt - köszönjük neki. Amúgy sajnáljuk, de így volt helyes és korrekt. 

Mi régóta egyetlen szemszögből figyeljük a politikát: az ország szempontjából kulcsfontosságú, hogy Orbánék ne folytathassák az agymosásos országrombolást 2018 után. Az MSZP-ről régóta azt gondoljuk, hogy megérett a pusztulásra, Ahogy írtuk is, Botka megjelenése adott - volna - egy utolsó esélyt ennek a levitézlett korrupt bagázsnak.    

Az ötlet szerintünk jó volt: a választási rendszer kényszerét felismerve Botek azt mondta, ha már összefogás nélkül nem megy, ki álljon az élére, ha nem a párt talán egyetlen tiszta arca, helyben sikeres politikusa. Egyszerre kellett meggyőznie a többi pártot az együttműködés fontosságáról és saját, általa megtisztítani próbált  mocskos pártján átverni azt, amit akart.

Belebukott. Lehet, hogy túl nagy volt az arca, lehet, hogy pökhendi volt, őszintén szólva ezt nem gondoltuk kardinális tényezőnek, hiszen mégis csak az ő pártja volt a legnagyobb a demokratikus oldalon. Azt lehangoló volt látni, hogy a potenciális szövetségesek magasról szarnak a kormányváltásra, mindenki kizárólag pártérdek alapján politizál - ez talán a Momentumnál még érthető, az LMP-nél kevésbé. Tényleg azt hiszik, hogy most 2 százalék népszerűség-növekedés után ünnepelhetnek, arcoskodhatnak, biztosan bekerülnek, majd ők lesznek a váltóerő? Röhej.

Messze leggusztustalanabb a DK reakciója volt, de erről már sokszor írtunk, Gyurcsánytól mást nem lehet várni. Nyilván nem ezen múlott semmi, de blogjai olyan mocskos mód alázták Botkát, amire a Habonymédia jelesei is csettintenének. Feri nem fog a büdös életbe eltakarodni, ezt tudomásul kell venni, akárhányszor hatalomba segítheti Orbánt, őt csak az érdekli, hogy az ő kis szemétdobjáról oszthassa az eszet és álmodozhasson, hogy visszasírja őt majd egyszer a nép. Hát baszod úgy Fletókám, mint Virág elvtársékat.

A legijesztőbb viszont az, ahogy a saját pártja nyírta ki Botkát, de erről már az előző posztban értekeztünk. A mostani lemondásnak viszont ez a pozitívuma, az MSZP végleg bizonyította romlottságát. Nem tudtak élni az utolsó eséllyel, menthetetlenek, Botka is félreismerte a sajátjait. Most már tűnjön el gyorsan mihamarabb a picsába ez a párt, a történelem süllyesztőjébe, ott a helye az SZDSZ mellett, sőt igazából meg kellett volna előznie. 

Persze a fő kérdés, mi lesz ezután, lehet-e még összefogás, kormányváltás. Igen, lehet, de erre majd egy következő posztban visszatérünk, GDP-t termelnünk is is kell valamikor, megyünk is.  

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

99 komment · 1 trackback

Címkék: Botka László választás 2018

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr8512918133

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy új remény 2017.10.02. 21:59:21

Kissé aggódom, hogy Orbán Viktor nehogy harmadfokú égési sérüléseket szenvedjen, miközben a tenyerét dörzsöli.  - írta ma Szily László a 444-en, elnézve a szocik haláltusáját. Őszintén szólva: első látásra tényleg úgy tűnik, hogy Orbánnak már n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekex 2017.10.02. 11:32:16

Miért nem gondolod kardinális kérdésnek, hogy " Lehet, hogy túl nagy volt az arca, lehet, hogy pökhendi volt,"?
Mert sokakat irritált az Orbán 2.0-ás verziója!
És 2014-ben már próbáltuk, hogy a "legnagyobb ellenzéki párt" önjelölt de alkalmatlan veztővel biztos recept a bukásra.
És ismered az örültség deffinicióját az ugyanazt csinálni, és más eredményt várni témakörben?
Egyébként Botka szövege összefoglalható abban, hogy mindenki hibás, csak ő volt helikopter.

belevauvau 2017.10.02. 11:58:20

Megérteném, ha Botkát felépítik, emberei, bizalmasai belsős hátérbeszélgetéseken kiderítik, hogy a tagság akarja e, és ha akarja, mennyire, stb.
De nem. Az is lehet, hogy valakik (szimpla kiba*zásból) súgták neki hogy ezt tegye. Csak úgy berúgni az ajtót? Áh nem megy ez így.
És persze a taktikai hibák sora. Borzasztó pl, hogy Botka mennyire nem érzi Gyurcsány mentalitását, némi diplomáciai érzékkel talán több jött volna ki a dologból. Mert hát ugye, azt ne feledjük, hogy a Botka-terv lényege, hogy dk-s szavazók igen, Feri nem. Dehát ezt mégis hogyan? Ezzel a húzással a későbbiekben már nem lehet mit kezdeni, megmérgezte a két ember viszonyát.

Okos Tóbiás 2017.10.02. 12:09:21

Botka jött: "Mától fogva én vagyok a király!"
És úgy is viselkedett. Pökhendi, arrogáns, csak neki lehet igaza, mert őt 96%, stb. Nem kellett se fideSS, se külső-belső szabotázs. Nem tudom, feltűnt-e, hogy a fideSS nyár elejétől feltűnően nem támadta Botkát. Talán ő volt a belső áruló? Minden esetre a 9 hónapos ámokfutása nehezen indokolható azzal, hogy ő kormányváltást akart. Legalábbis sztem.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.02. 12:18:30

Én megmondtam: a ballib agytrösz ki fogja csinálni Botkát. Egy baloldali ballib vezető nagyobb veszély Sorosék és csicskásai számára, mint a patás Zorbán.

2017.10.02. 12:34:13

Faszfej vagy mikikém

Skankhunt42 2017.10.02. 12:51:43

természetesen a fidesz a hibás, ez a legröhejesebb

Morpheus. 2017.10.02. 12:55:43

Botkát az MSZP érdekcsoportjai csinálták ki, akik csak rövidtávú érdekeiket nézik és a lazább pártfegyelmet. Viszont sajnos ha az MSZP szavazótábor olvad, akkor az egesz ellenzék is olvad. A DK 1-2 százezer szavazóval és a megmaradt félmillio szocival semmire sem fog menni. A többi part alapból esélytelen, csak a bejutásért kűzd. De az érdekelne hogy a Mentális deficit mely pártra volsol???

Ogre_ 2017.10.02. 13:04:27

@Morpheus.: talán az Együtt - PM - LMP liberália hármasához húz a blog. Nekem legalábbis az itteni posztokat olvasva ez az érzésem.

Ad Dio 2017.10.02. 13:07:06

Újabb lépés a fideszes 2/3-ad felé.

nick papagiorgo 2017.10.02. 13:11:27

"Lehet, hogy túl nagy volt az arca, lehet, hogy pökhendi volt, őszintén szólva ezt nem gondoltuk kardinális tényezőnek"...

ez akkor tényező, ha az ember amúgy egy darab új szavazót nem hoz, max visz.
Botka is csak egy MSZP-s, a saját pártjának programjának kidolgozása stb. stb helyett (mert az még most sincs), azzal foglalkozott, hogy a potenciális szövetségeseivel veszekedett. Ezt már hónapok előtt látni lehetett, hogy ez a mentalitás csak az MSZP népszerűségének csökkenését eredményezheti.

Lehet itt Fideszt stb. emlegetni, de Botka saját magát lavírozta ilyen helyzetbe. Ez, plusz még a belőle áradó önteltség/pökhendiség elég volt ahhoz, hogy bukjon. Erre szokták mondani, hogy "elfogyott körülötte a levegő" - ahogy Gyurcsány körül is annak idején. Ennyi történt.

Pali papa és a negyven rab ló 2017.10.02. 13:23:30

1. Botka egyszercsak arra ébredt, hogy ő született miniszterelnökjelölt, és rohant is ezt bejelenteni pártjának.
2. Mások nem erre ébredtek, az MSZP sem - viszont az MSZP nem tudott mit kezdeni a helyzettel, és jobb ötlete nem lévén legalizálta Botkát - igaz megkésve - egy 98%-os akármivel.

Ezek után mi köze ezekhez a történtekhez Gyurcsánynak?
Állt volna a (mintegy öt tagú) Liberális Pártot erősítő Fodor Gábor mellé?

Van egyáltalán normális gondolat, amelyik igazolná, hogy nem Botka nullázta le saját magát óriási erőfeszítéssel és akarattal?

invalid user name 2017.10.02. 13:27:58

@Pali papa és a negyven rab ló:

Nem Botka erőltette hogy túl korán ugorjon ki az mszp.

Pali papa és a negyven rab ló 2017.10.02. 13:29:25

@nick papagiorgo:
Addig, amíg az önkéntes véradó méltányos és nemes cselekedetet valósít meg, ugyanez nem mondható el a támogatásmentes önkéntes miniszterelnökjelöltekről.

konrada 2017.10.02. 13:39:15

@nick papagiorgo:
...pedig a tömegdemokrácia alapja az, hogy az egy oldalhoz tartozókat közös zászló alá vonja.
Ezért kezdi azzal minden sikeres párt, hogy a sajátoldalán egyenuralomra tör - max pár kicsit szatelitként meghagyva - és kezdi kinyírni a bázisukon konkurenseket, lásd: Oroszország: bolsevik-mensevik, Németország 20-as évek: szocdem-nemzetiszoc-kommunista küzdelem, Magyarország: 1947 kommunista-szocdem, 1989 MSZP-MSZDP, majd fidesz-kisgazda-mdf...

Botka célja érthető volt, de nem jött össze.

Jelentéktelen Hangya 2017.10.02. 13:52:07

Lássuk csak, hogy is állunk akkor most Viktor politikai hullaságával, Miki?

2014.12.04:

"Viktor még sose volt ekkora szarban mióta kormányoz és kizárt, hogy ebből a helyzetből fel tudjon állni."

mentalisdeficit.blog.hu/2014/12/04/viktor_mar_csak_politikai_hulla

nick papagiorgo 2017.10.02. 13:58:33

@konrada:
nos, igen.
Ez diktatórikus államberendezkedésekben viszonylag egyszerű (lemészárolod a tőled más véleményen levőket és kész), demokratikus berendezkedésekben némi furmányt igényel.

Ennek a furmánynak volt Botka híjával. Eléggé kilógott a lóláb. Annyit tudott csak mondani, hogy "kövessetek engem", de ha valaki feltette azt az egyszerű kérdést, hogy "de mégis, miért?", arra már nem volt válasza.

Hogy mennyire hülye, abból is látszik, hogy most is csak a hülyeségeket böfögi (a pártba beépült Fideszesek fúrták meg stb). Ez egy üldözési mániás barom, mint amilyen pl. Sztálin is volt, csak ő nem tud olyan egyszerűen kivégeztetni minden "gyanúsat".

high up! 2017.10.02. 14:18:03

Kurvára nem nehéz összarakni, hogy a normálasabb emberjének miért egy reménytelen ország Bóvlisztán:

- a fidesz-maszop-dk (meg a többi semmirekellő megélhetési banda) 27 év alatt minden szinten együtt mutyiztak. Ezek helyből alkalmatlan, börtöntöltelék pártok

- az újak sehol nincsenek, mert csak radikalizmussal van esélyük, hogy a rendszerbe beletört népet kilendítsék a gazdáik segge alól. Csak hogy ezt nem csinálják, vagy szar témákkal csinálják.

- az Átlaghülyemagyar 90%-a be van etetve, hogy az egykulcsos szj-ával most már jobban él, oszt ezért nem protestál a rendszer ellen.

- az ország maradéka meg olyan szarul él, hogy se szellemi se fizikai ereje sincs tiltakozni a rendszer ellen, rendesen be van törve a kussolásra és elviselésre.

Botka megpróbálta (nagyon helyesen) az elszámoltatás programba emelésével átlendíteni magához a választókat. Ettől a kormányprogramtól azonban a mutyi-maszop 90%-a helyböl beszart, mer há ugye elévülés ide vagy oda, mégis csak ez a politika lényege, hogy ugatás van, börtön viszont sose lesz, csak a leghülyébbeknek, jobb ezt az elszámoltatást hagyni a fenébe.

Oszt Botkát felfalta a mutyis pártja, az elmútt 27 év iránya egy kanyit nem fog változni 2018 után sem. Aki tud, az tehát meneküljön el, mielőtt jön az ORBANESZKU TERV, az ország kiléptetése az EU-ból. Bár ahogy ezt a csontsovány IQ képességre lerohasztott népet elnézem, a kilépést akár már holnap is megszavaznák, önként és dalolva, elég lenne oda egy végső migráns vagy Soros tömeghisztéria kirobbantása. Öcsény bizonyította, hogy az Orbaneszku terv tömegbázisához milliónyi hülye áll rendelkezésre.

FOLYTASSUK!

nem várt fordulat 2017.10.02. 14:21:51

"Hát baszod úgy Fletókám, mint Virág elvtársékat."

Hát baszod, ezek pont a Virág elvtársék, akik most vezetik az országot, csaxólok. S a nép akarta vissza a Kádárizmust.

Meg is kaptuk belőle a rosszat, a lakást, kocsit, munkát nem.

zaphodbeebthe1st 2017.10.02. 14:25:01

Ferinek annyi köze van az egészhez, hogy ahova odaáll oda visz 5-6%-ot, de eltaszít legalább 12-t. Ezt Botka (többekkel együtt) felismerte, de alkalmatlan a közeg amiben mozog. Nem hiszik el neki, hogy a Feri a parlamenti jelenlétre hajt csupán.

nick papagiorgo 2017.10.02. 14:34:22

@zaphodbeebthe1st:
mert Botkának nem a Ferivel meg a többivel kellett volna foglalkoznia, hanem a saját pártjával.
Ehelyett azzal foglalkozott, hogy mindenkibe belerúgott egy jó nagyot, majd ezután megpróbált velük az erő pozíciójából alkudozni. És csodálkozott, hogy nem várták tárt karokkal.

zaphodbeebthe1st 2017.10.02. 14:34:45

Botka több tévedéséből az egyik meg a fizessenek a gazdagok duma. Ezzel nyerni? Lehetetlen! Az emberek szeretnek/szeretnének gazdagok lenni, de fizetni azt nem szeretnek. A csóróknak se szimpi ez. A bulvár az a menő! Semmi mást nem kellene mondani a kampányban csak azt, hogy minden mutyit, titkot nyilvánosságra hozunk, minden kiderül majd kérem szépen! Megmutassuk majd a valódi ellenséget, kinek az anyja hált a kulákkal.

Punxsutawney Mormota 2017.10.02. 14:37:47

Miután vörösre sírtam a szemeimet és felszárítottam a könnyeimet Botka kartárs lépésén a következő megállapításra jutottam.

Botkána két lehetősége volt: vagy az, amit csinált (nem jött be), vagy az, amit a mindenkori magyar labdarúgó-kapitányok csinálnak egy-egy sokkoló vereséget követően, amikor is kijelentik, hogy ők tkp a jövő csapatát építik és az aktuális eb/vb selejtező már nem is volt érdekes,tkp csak edzőmeccseknek számítottak, hogy felkészülhessenek a 2128-as eb / vb sorozatra.

Nos, Botkának ez utóbbi állt volna jobban ismervén a polgármesterként bemutatott lavírozó képességeit. Viszont így nem válhatott volna belőle miniszterelnök-jelölt, mert ez nem felelt meg a vöröskomcsik vezetésének.
Ezért inkább a sokk-terápiát alkalmazta, amire alkatilag képtelen, és nem kapta meg a megfelelő kommunikációs tréninget sem.

Konzekvencia: ha már nem tudunk termonukleáris bombát dobni az MSZP-székházra, akkor legalább ejtsük ki őket a Parlementből, hogy minél szörnyűbb kínok között agonizáljanak az egyre zsugorodó koncon, mint ahogya kisgazdák tették.

zaphodbeebthe1st 2017.10.02. 14:38:04

@nick papagiorgo: Hosszabb távon egy párt támogatásával így lehet karakteresnek lenni, fazont szabni. Jelenleg az MSZP egy aránylag értelmes alakokból álló csürhe. Rendet kéne tenni, de nem hagyták. Ennyike.

illaim 2017.10.02. 14:52:48

Az ötperces memóriakészlettel rendelkezőknek! A Gyurcsányt is a maszop hercegei árulták el, mert olyat mert kitalálni, hogy átláthatóvá kell tenni a pártok finanszírozását! Mert ez véget vetne a közpénz tolvajlásnak!

Zsoltbacsi 2017.10.02. 15:06:32

Véget ért tehát a Botkabaré, nagy kár, mert jól szórakoztunk. De indul a miniszterelnöki casting, ami még jobb buli lesz, ugyanis abban a teljes ellenzék részt fog venni. Rekeszizmokat felkészíteni.

parDON 2017.10.02. 15:11:23

Kétdekást vagy kannást reggeliztél Miki? Botkát ugyanazok árulták el, mint Gyurcsányt anno! A többi felelsleges maszlag...

dr. mesterséges színezék 2017.10.02. 15:14:00

@illaim: "A Gyurcsányt is a maszop hercegei árulták el, mert olyat mert kitalálni, hogy átláthatóvá kell tenni a pártok finanszírozását! "

Sőt, még előbb Szeteyt vágatták ki vele a hóra, mert az is milyen dolog lett volna már, hogy egy csinovnyik munkáját mérik, és még az a gondolat is felmerül, hogy a szervezete vagy maga kártérítést fizet, ha szándékosan vagy vétkes hanyagságból cseszett el valamit.

Nyugati piaci munkával fenntartani ezt a kaukázus-alsói közéleti pöcegödröt - ez köll itt.

nick papagiorgo 2017.10.02. 15:33:15

@Zsoltbacsi:
megint ugyanez lesz, mint a Gyurcsányos? Hogy a jelöltek a tévéből tudják meg, hogy ők a miniszterelnökjelöltek, és naponta megneveznek legalább 5-10 darabot?

rég szórakoztam ilyen jót :)

Zsoltbacsi 2017.10.02. 15:36:38

@nick papagiorgo: De azért a legutóbbi főpolgármesteri casting se volt semmi, amikor 5en voltak egyszerre :))))

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2017.10.02. 15:41:38

Bocs, tudom, hogy lehet, hogy nem fogog olvasni, de akkor is fel kell tennem neked a kérdést: ezzel az MSZP-vel minek állt volna össze az LMP? Hogy őket is magával rántsa a süllyesztőbe? Van egy kicsi rálátásom mi történik a vidéki MSZP-nél. Nagyon gáz, olyan mintha egy kísérte kastélyban járkálnál! Elfeledett arcok suttognak a múlt dicsőségéről. Fel áll a hátadon a szőr ha hallgatod őket.

Akkor már inkább az LMP. Szél Bernadettben van egy akkora dinamizmus ami szerintem csodákra lehet képes, ha kitart Áprilisig!

Mi a véleményed?

Bolshevik 2017.10.02. 15:42:48

@Jelentéktelen Hangya: Ehe ezeket a régi jóslásokat én is szeretem visszakeresni, olyan viccesek :D

Pl. ez az éhséglázadás is mintha elmaradt volna:
kettosmerce.blog.hu/2011/02/09/az_ehseglazadasok_eve_jon_magyarorszagon

Melee 2017.10.02. 15:44:34

Öt éve mondom, hogy az MSZP és a DK a Fidesz legnagyobb szövetségesei, foglalják a helyet ott, ahol egy ellenzéki párt vagy összefogás veszélyt jelenthetne a Fideszre. Most a két párt ezt be is bizonyította, kicsinálták azt a jelöltet, aki valóban kormányváltást akart.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.02. 15:47:00

Ezek a pártok, főképp az emeszpé már rég kilóra meg van véve a fidesz által.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.02. 15:48:02

@parDON: "Botkát ugyanazok árulták el, mint Gyurcsányt anno! A többi felelsleges maszlag..."
- meg Medgyesit

laci_52 2017.10.02. 15:50:57

Tökmindegy, ki fúrta meg Botkát, mert kilenc hónap alatt be kellett volna látnia, hogy Gyurcsány nélkül nincs ellenzéki szövetség. Nem engedett, ennek a makacsságnak csak bukás lehetett a vége.

Orbán családja már behűtötte a pezsgőt, este felbonthatják.

nemecsekerno_007 2017.10.02. 15:56:14

Szerintem a Fidesz beépült a Fideszbe is.

:)

Remélem soha nem lesz olyan szervilis politikai erő ebben az országban mint az MSZMP és utódpártjai képviseltek, beleértve ebbe az SZDSZ-t is.

dr. mesterséges színezék 2017.10.02. 15:56:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Azért arra kíváncsi volnék, hogy egy Torgyán és egy Dávid eltaposása, és a szobacimbik távoli pályára állítása után mi a búbánatosban bízik valaki, amikor Viktornál házal.

Tán Szili a példakép és reménysugár?
Tán Zuschlag?

dr. mesterséges színezék 2017.10.02. 15:59:37

@nemecsekerno_007: Nye búgyet, nye búgyet, moj daragíj vengerszkij drug. /Vlagyimir Putyin/

nick papagiorgo 2017.10.02. 16:11:56

@Zsoltbacsi:
az a koma, aki nyakonöntette magát hidegvízzel? :)))))

nemecsekerno_007 2017.10.02. 16:38:52

Nagyon jó elemzés. Kár, hogy a végére csak sikerült kihozni, hogy ezen a patás Nyúlon már megint nincs sapka.

:)

zenitó 2017.10.02. 16:58:16

Olyan megható olvasni újra és újra a legszebb gyöngyszemet, miszerint" az ő pártja volt a legnagyobb a demokratikus oldalon". Ezt ti eldöntöttétek magatokban,hogy melyik oldal a demokratikus? Szavaztatok is róla demokratikusan? Vagy egyszerűen csak ennyire pofátlanok vagytok és osztjátok az észt miközben magatoknak sincs belőle túl sok?

VaradiJanos 2017.10.02. 17:18:21

Menyen a 3,14csába ez a tulokfejü botka hát hogy lehet ijen nével meg ijen náci fizimizskával képviselni libejális demokjata elveket meg fentartani az szdsz méltó emlékét? Egy Gulyás Marci vagy egy Fekete gyerek mán megteszi de legjob Gyuri bácsi lene szerintem fel kénne kérni ha nem is válalja el legaláb tiszteletből

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2017.10.02. 17:28:23

@zaphodbeebthe1st:

Ez volt az egyetlen konkrétum, amit kommunikált a terveiből/prgramjából. De ki a gazdag? Erre már nem kaptunk választ.

Én gazdag vagyok, mert van egy 55 milliót érő lakásom, amihez öröklés útján jutottam?

Mari néni unokája gazdag, mert tulajdonosa lett negyvenholdnyi földnek, csak azért, mert Mari néni testvérei utódok nélkül elhaltak a háborúban?

A szomszédom gazdag ember, aki éveken át száraz kenyéren élt, mert annyira vágyott egy M5-ös BMW-re, és most, 32 év munka után megengedhetett egy használtat magának?

inteligencs elenzeki 2017.10.02. 17:28:54

Hát kérem.
Az az autó, ami feltuningolva is szar volt, mitől menne jobban, amikor már a tuningolások sem működnek ?

Itt most messze nem Botkáról van szó. Legfeljebb csak annyiban, hogy szereplése leképezi az MSZP jelenlegi állapotát.

Pénz volt, 2010-ig, ész az már kevésbé. Dogmatizmus, amit ők pártpolitikának, vagy eszmeiségnek hívtak, kiegészítve egyfajta szervilizmussal, amit a nyugat felé mutattak, ezzel együtt, és ezzel korrelációban a pragmatizmus szinte teljes hiánya.

Még a ballib szavazóbázisuk is elengedte a kezüket, annyira nem tudtak kompetensek lenni, sem a napi politikai, sem stratégiai kérdésekben.
Negatív kampányaik legfeljebb annyira működtek, hogy a masszív jobboldali szavazók a "nincs jobb" alapon maradtak a jobboldalon.
Hatalmas érvágás volt még, a migrációs válsággal kapcsolatos kezdeti álláspontjuk is. Az egész ballib ellenzékre hasonlóan elmondható ugyanez.

jolka40 2017.10.02. 17:40:19

Lehet szellemeskedni, de szerintem vidámságra semmi ok. Szomorú ez az egész.

GyMasa 2017.10.02. 17:51:06

@zaphodbeebthe1st:
...Botka több tévedéséből az egyik meg a fizessenek a gazdagok duma. Ezzel nyerni? Lehetetlen!...
Pontosan!
Ezzel csak az a baj, hogy a nép nagyon jól emlékszik még mindig arra, hogy az mszp-nél ez pontosan mit jelent.
Mert k.vára nem azt, hogy fizessenek a gazdagok!
Láttuk jól, hogy az ő szemükben a "gazdagok" gyakorlatilag a minimálbér egy picivel keresőknél kezdődik, és tulajdonképpen pont véget is ér a valódi gazdagok szintje alatt.
Mert a valódi gazdagok mindig meg tudnak fizetni majd könyvelőket, meg ügyvédeket, hogy minimalizálni tudják a fizetendő adókat.

GyMasa 2017.10.02. 17:57:41

@illaim:
...A Gyurcsányt is a maszop hercegei árulták el, mert olyat mert kitalálni, hogy átláthatóvá kell tenni a pártok finanszírozását! Mert ez véget vetne a közpénz tolvajlásnak!...
Hát, jah, fletó azért könnyen beszél.
Ő hamar meg tudta alapozni az anyagi jólétét. Neki már nincs szüksége az évente ~100millió HUF-os osztalékjövedelme mellé semmiféle korrupcióra.
Csak az a baj, hogy a feltörekvő ifjú titánoknak (és a régi motorosoknak is) bizony ez nem adatott meg, így nekik lopniuk KELL, ha vagyont akarnak.
És, ezért nem érdekük "lecsapolni a mocsarat".
És, innentől kezdve teljesen mindegy, hogy ki próbálja meg ezt a pozíciót. Mindegyik jelöltnek így csak igen korlátozott lehetőségei lesznek, ami viszont sajnos nem áll egy vonalban az ország népének az akaratával.

GyMasa 2017.10.02. 18:00:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
...Ezek a pártok, főképp az emeszpé már rég kilóra meg van véve a fidesz által...
Hát, szerintem ezek inkább saját maguktól ilyen hülyék.
AKik meg (mgé) nem azok, azok sajnos jelenleg túl kicsik, és nem indulnak túl jó esélyekkel a szupernovával szemben :-(

VaradiJanos 2017.10.02. 18:04:48

@jolka40: jolkanéni igaza van félárbócolodni kel a zászlókat, az eust meg a szivárványost

Kunhallmi Agnes. 2017.10.02. 18:46:43

Egeszrol a szemet naci Orban tehet, es persze a Habony, meg Meszaros Lorinc
Ok a hibassak, amiert az ellenzek ilyen szerencsetlen onmagukat lejarato, megbuktato bena idiotakbol all.

Szegényember 2017.10.02. 18:49:23

Menekülnek a süllyedő hajóról a patkányok..., ezzel ugrott a következő polgármesteri választás is.

jolka40 2017.10.02. 18:52:38

@VaradiJanos: Nem Botkát sajnálom, hanem magunkat. Ezt a szerencsétlen országot, akit így be tudott etetni a Fidesz-maffia, és senki nem tud bennünket kivezetni ebből a mocskos, kapzsi társaság markából. (Csak mellékesen: a kell szót két l-lel kell írni)

BAZINGA2 2017.10.02. 19:08:06

Már előbb le kellett volna mondania! Sőt nem is kellett volna jelölje saját magát! Már akkor tudtam, hogy nem lesz semmi a jelöltségből, amikor pökhendin, arrogánsan, akkora arccal bejelentette, hogy álljanak be mögé, Ő lesz az összefogás egyetlen miniszterelnöke! Nem ült le az asztal mellé tárgyalni, kijelölte, hogy kivel fog össze, meg kivel nem, és mindenki azt kell csinálja amit Ő mond! Nem az volt, hogy egyenlő félként tárgyal az összes párttal, hanem osztotta az észt, amiből neki sincs sok, mert ha lett volna akkor nem így viselkedik. Szánalmas volt a Gyurcsány fóbiája is. Azért arra lett volna esze, hogy a DK kell neki, meg annak a szavazói, de Gyurcsány nem! Mégis mit képzelt magáról? Szerintem túl sokat. Így járt. Nem sajnálom, meg is érdemelte. Csak a néppel cseszett ki, mert nem hiszem, hogy ezek után lesz kormányváltás. Ő barmolta szét az ellenzéket.

VaradiJanos 2017.10.02. 19:09:52

@jolka40: dehoty kel ugy irni ne tesék már iten turbómagyarkodni, mi libejálisok nem fogadunk el békjókat, föleg nem holmi begyöppösödőzött turul ortodoksziából fakadot

VaradiJanos 2017.10.02. 19:12:27

@BAZINGA2: nemigaz mer a habonytakony és putyin meg a sarkcsilag

Duplaxiii 2017.10.02. 19:14:35

Nagyon pontos diagnózis!
És van benne egy mondat, ami nagyon fontos és lényegretörő!
Igen, az szdsz zuhanását és bukását az mszp okozta! Már eleve megosztotta a liberális tábort, amikor összebútoroztak a fő ellenséggel (lám a fidesz is túlélte), a valódi gondot az jelentette, amikor az mszp-s üzleti körök a saját ócskáit jutatta az ős szdsz-esek helyére. A horngáborok, a gusztosok és a többi, akik már csak a manit és a mostani aberráltásgokat (kábítószer a füves juhásszal...) tekintették elsőnek.
Ha az mszp vissza sem kerül a hatalomba (például mert lett volna egy olyan passzus, hogy a múltban mszmps káderek, cégeknél főosztályveteő vagy magasabb beosztásúak 25 évig nem vehetnek részt a politikában), akkor egészen más utat jártunk volna végig. Valószínűleg a fidesz sem kerül a mostani helyzetébe, nincsenek lmegszüntetve történelmi pártok és a mai idióta mikropártok sem próbálkoznának senkit nem érdeklő ötleteikkel.
Az eredeti, kalsszikus szdsz-nek el kellett tünnie ahhoz, hogy a mai központosított, bolsevik jellegű rákosista berendezkedés létrejöhessen.
A régi mszmp alapú bm-esek irányításával. Hiszen ma rengeteg mszmp vezető káder van ismét hatalmi pozícióban.

Éljen éljen éljen megbukott a Botka 2017.10.02. 20:37:17

Szerintem kijelenthetjuk, hogy ez akkor bukas a 8 %-on allo mszp-nek, hogy az mszp, nem fog bejutni a parlamentbe 18-ban. Nem fogjak elerni az 5 %-t.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.10.02. 20:48:31

Az MSZMP komcsi utódpártja teljesen szétesett, már csak a többi komcsit befogadó Fideszt kellene szétverni, hogy lehessen értelmes politikai vitákat folytatni az országban...

Botka Lajos 2017.10.02. 21:30:31

@kekex: Botka miért volt önjelölt?Értem én,hogy ez egy jó duma olyan alázó!De valakiből nem úgy lesz egy párton belül miniszterelnök jelölt,hogy bejelentkezik rá?Miért nem jobb ez mint a másik oldalon Felcsútra zarándokolni ahol megkérdezik kiküldött és mit hoztál?Vagy mint az átkosban jelölő bizottságot létrehozni akiknek fogalma nincs kit keressenek meg?Lásd elmúlt év vége egy külsősre talált rá Molnár Zsolti?Ha egy pártban nincs erre alkalmas akkor az a párt párt?Én előbbre vártam a visszalépést hiszen ma az MSZP és DK frakcióban szerintem egy olyan ember nem ül aki egyéni listán nyert és nem a pártlistának köszönheti az ott létét?Nagy volt a tét nem egy régi motorosnak.Becsületükre legyen mondva sikerrel vívták meg harcukat.De kinek a sikere ez? Az övéké?Ne adj Isten az MSZP-re szavazóké?

1ghost 2017.10.02. 21:58:19

Nézem az eseményeket, és a politikusok még mindig kurvára nem értik a helyzetet, kurvára nem értik, hogy Magyarország sokszínű, Jobbiktól a DK-ig. Ez van, ilyenek vagyunk. A korrupt, tolvaj fidesz által létrehozott választási rendszer viszont nem képezi le a választási akaratot, az egyfordulós választási rendszer miatt, más miatt sem, de ez most, nem lényeg. A lényeg az, hogy egyedül se a Jobbik, se más erő nem tudja megváltoztatni a rendszert, ezért az egyéni körzetekben pártok jelöltjeinek indulni tilos, ott egyetlen NEM FIDESZES (civil) jelöltnek kell szembenállni a GAZEMBER FIDESZESSEL. Ezzel a választás megnyerhető, akár 2/3-dal is. Majd jöhet egy IDEIGLENES KORMÁNY gyors jogállamiság helyreállítás, új választási rendszer, és új normál választás fél vagy egy év múlva. Ekkor már mindenki azzal fog össze akivel akar már az új választási törvény már leképezi az emberek akaratát, legyen az bármilyen. Ám mivel a nem fideszes politikai erők ezt nem értik, így a böszmeségük koncként veti az országot a fidesz kezébe, olyan történelmi időkben, amikor az emberek fogcsikorkatva várják a fidesz elzavarását, felelősségre vonását.

dr. mesterséges színezék 2017.10.02. 22:12:27

@1ghost: "Ám mivel a nem fideszes politikai erők ezt nem értik, "

De, értik, ahogy a véges legelők tehéntulajdonosai is értik, hogy csak akkor tudnak megélni, ha páran abbahagyják - így aztán el is várja mindegyik a másiktól a belátást és mértéktartást.

1ghost 2017.10.02. 22:52:12

@dr. mesterséges színezék:

Rossz az érvelés. Mert ezt meg lehet tenni a fidesz elzavarása után is. Sőt, akkor lehet megtenni csak igazán.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2017.10.02. 22:59:04

@Brigante: szerintem az egyéni körzetekben lehetett volna koordináció arcvesztés nélkül, az nem összeállás az MSZP-vel, hanem a Fidesz mocskos választási rendszere által kikényszerített kényszerkoordináció.

@Morpheus.: @Capo di tutti capi: nem húz sehova, szeretne egy jobb országot, ahhoz húz, akiben látja, hogy ugyanezt akarja. per pillanat ehhez alapfeltétel, hogy bukjon a fidesz, ezért azt támogatjuk, akivel erre a legnagyobb esély mutatkozik.

@1ghost: korrekt.

DFK 2017.10.02. 23:13:16

@1ghost: ha csak civil jelöltek vannak balról, akkor egyáltalán nincs listájuk. Vagyis tuti bukó a dolog. Hát ilyen magas színvonalú ötleteitek vannak...

jajdehülyevagyok 2017.10.03. 00:02:29

Milyen párt az amelyiknek Molnár Gyula az elnöke, Ujhelyi István az alelnöke, Kunhalmi Ágnes a budapesti elnöke?
Ezeket az embereket nem lehet komolyan venni, súlytalan karrieristák akik üres lózungokkal operálnak, s közben a legnagyobb ellenzéki pártnak nevezik magukat. A jelenlegi egypártrendszer annak köszönhető, hogy impotens és levitézlett figurák adják az alternatívát.

api99 2017.10.03. 02:18:22

Végignéztem a kommenteket is.
Meg kell állapítanom, hogy itt mindenki retardált. De legyek finomabb: szemellenzőt hordtok mindannyian.
Tudtok ti arról, hogy a jobbik jelenleg a 2.legnagyobb párt?
Észleltétek már valaha, hogy van programja, elszántsága és szándéka vezetni az országot?
Felfogjátok, hogy az egyetlen váltópárt?
Valójában Magyarország egyetlen lehetősége.
Az újabb 4 év már olyan hosszútávú károkat fog okozni, amiből unokáink sem fognak tudni kimászni, pedig elvileg az előző rendszerben születettek kihalásával meg lehetett volna az esélye az országnak új szintre lépni. De így nem lesz.
Bármilyen szavazat a politikai hulla-pártokra (mszpdkpmegyütttököm-bököm pártok), de még az lmp-re is kizárólag a fideszt erősíti.
Értitek ti ezt? Felfogjátok a helyzet ilyetén egyszerűségét?

api99 2017.10.03. 02:25:42

@1ghost:

"az egyéni körzetekben pártok jelöltjeinek indulni tilos, ott egyetlen NEM FIDESZES (civil) jelöltnek kell szembenállni a GAZEMBER FIDESZESSEL"

Mese-mese-meskete. Idealisztikus vágyálom.
A jobbik szavazóinak 3/4-e soha nem szavazna olyan jelöltre, aminek valami kis mszpdkszdsz-es szaga van. Az olyan jelöltnek, akit támogat pl a dk pont ilyen szaga van.

megamedve 2017.10.03. 05:30:07

@api99: te komolyan gondolod, hogy a jobbik különb lenne a fidesznél? Talán átstrukturálnák a sok "nemzeti" hülyeséget, meg a "NER" lopási együttműködését, de amekkora (most háttérbe szorított) bármikor vannak ott is, sokkal jobb nem lenne. Egyértelműen Simicska tolja őket, őt pedig már ismerjük. Ő a Geci tükörképe.

megamedve 2017.10.03. 05:32:34

@BAZINGA2: sőt!, meg sem kellett volna születnie!

Párhuzamos 2017.10.03. 07:07:04

Hát az MSZP eddig mindent túlélt, akár a kukorica, de szerintem ez már tényleg a vég. Szerintem nagyon kevesen bánnák ezt, még a saját szavazóik nagy része se, ha lenne helyettük más. Mert aki eddig is undorítónak tartotta a DK-t, az ezután se esik vele szerelembe, a többi baloldali párt meg végképp súlytalan.

dr. mesterséges színezék 2017.10.03. 15:43:20

@api99: Szóval a liberális internacionálé alelnökeként választási buktát elszenvedő, és másnap ezáltal konzervatívként ébredő ember pártját azzal a párttal kellene kigolyózni, amelynek elnöke szélsőjobbosként hajtotta álomra a fejét, és cukista-kutyusistaként kelt?
A Putyinnak közvetlenül jelentést tevőt le kéne váltani arra, aki megtűri a pártjában a Putyinnak jelentőt?

Megfontolom.

dr. mesterséges színezék 2017.10.03. 15:46:44

@Párhuzamos: Érthető, hogy a szegfű eltűnt a logoból (az 1. boríték megvolt korábban: "mindent kenj rám!", a 2. "szervezz át!" javaslatába belefért a ridizájn), de most valahogy túl üresnek tűnik ez a pártembléma.
Egy lemminggel fel lehetne dobni.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2017.10.03. 22:09:20

Ritkán írok ilyet, de most teljesen egyetértek a szerző mondanivalójával.

Ami Botka mostani politikai akcióját illeti. "Csak az ökör következetes", mondta Bismarck. Botka megpróbált egy olyan utat elkezdeni, ami szembement a szocik stratégiájával, ti. a szocik betartják, hogy győztes csapaton ne változtass. Pontosabban a szocik még a vesztes csapaton se szoktak változtatni.
Botka megpróbált változtatni a csapaton, mindenféle irányultságú szakember bevonásával. Ez valamiért kiverte a biztosítékot a pártbeli kollégáinál. De a választók talán emlékeznek majd erre.

api99 2017.10.04. 00:24:11

@megamedve:

"..te komolyan gondolod, hogy a jobbik különb lenne a fidesznél?.."
Nem látom miért ne lehetne különb. Jelenleg két hiteles pártot látok a palettán lmp és jobbik.
Egyikük sem cáfolta még meg a cselekedeteivel azt, amit mond.
És 30 év után én már csak a jobbiknak hiszem el, ha azt mondja: elszámoltatás
Egyébként ha nem lopnának, már sokkal jobb lenne a helyzet a mainál. Ha az elszórt pénzek az országot szolgálnák. Én már ennyivel is kiegyeznék.

"..egyértelműen Simicska tolja őket.."
simicska bárkit tolna, akit esélyesnek látna, hogy leváltja ovt. A jobbik meg csak kihasználja szerintem. Különben még ennyi médiafelülete sem lenne. Én elvárom a jobbiktól, hogy simicska pont ugyanúgy elszámolás alá essen, mint lőrincünk.

dr. mesterséges színezék
Nem kell. Tévedés.
A fidesznek 75%-nyi esélye van a nyerésre. A jobbiknak 25%. Mindenki másnak NULLA.
Szimpla matek, egyszer próbáld végiggondolni a szavazók számát, a megoszlásukat, a lehetséges dinamikákat /de realistán ám/

Nektek itt a sok fingszeletelés közben azt kell kitalálnotok, hogy szeretnétek-e a fideszt újra 4 évre - ez esetben szavazzatok a ballibantifatöki pártok bármelyikére.
Ha le akarjátok váltani a fideszt, akkor szavazzatok a jobbikra.

dr. mesterséges színezék 2017.10.04. 07:49:28

@api99: Tehát attól lesz hiteles egy párt, hogy 5 perc alatt átvált széljobb irányból cukiba (miközben ugyanannak a cáratyuskának tiszteleg, mint a leváltandó).
Aha.
Amikor a százszor pofánverést ígérő férj mosolyogva virágot visz, ki ne bízna benne!?

GyMasa 2017.10.04. 10:38:39

@api99:
...Ha le akarjátok váltani a fideszt, akkor szavazzatok a jobbikra...
Szerintem nem érted teljesen!
Az úgy van, hogy a fideszt le kell váltani, de az mszp-re, csak a vessző utáni rész az zárójelben van.
;-)
Különben meg ezt kréni egy bármelyik baloldalitól teljesen értelmetlen.
SZerintük a jobbik egy náci párt.
(mondjuk, azért az ennek ellenére igen vicces, hogy a mai jobbik szavazók egy igen jelntős része előzőleg mszp szavazó volt :-D

api99 2017.10.05. 10:54:46

@dr. mesterséges színezék:
Amikor az a kérdés, hogy fidesz vagy jobbik, akkor melyiket választod?
Ne feledd, mindenképpen választani fogsz.
*Ha nem mész el, a fidesz kormányra szavazol
*Ha érvénytelen voksot adsz le, a fideszre szavazol
*Ha mszpdkpm..-re szavazol, a fidesz kormányra szavazol
*Ha lmpre, monentumra szavazol, a fideszre szavazol
*persze akkor is, ha közvetlenül a fideszre szavazol
ÉS
*csak akkor szavazol a fidesz újrázása ellen, ha a jobbikra szavazol.
Csak ennyi. Legyél ezzel tisztában a szavazófülkében.

api99 2017.10.05. 10:58:32

@GyMasa:
Valahol már leírtam ezt is:
Nem a pártok az érdekesek, hanem a szavazók.
A pártok emberei a saját önérdekük miatt indulni fognak, hisz be akarnak jutni és kényelmes életet élni. Ennek érdekében minél több embert próbálnak meg behülyíteni.
Van bárki, aki azt hiszi, hogy az mszp botka kinyírása után csöndben feloszlatja magát? Dehogy indulni fognak és azt számolgatják, hogy vajon hányan tudnak bekerülni. Nem is érdekli őket az ország sorsa.
A választókat kell arra rádöbbenteni, hogy CSAK két választásuk van a szavazófülkében. (ezt leírtam eggyel följebb)

api99 2017.10.05. 10:58:44

@GyMasa:
Valahol már leírtam ezt is:
Nem a pártok az érdekesek, hanem a szavazók.
A pártok emberei a saját önérdekük miatt indulni fognak, hisz be akarnak jutni és kényelmes életet élni. Ennek érdekében minél több embert próbálnak meg behülyíteni.
Van bárki, aki azt hiszi, hogy az mszp botka kinyírása után csöndben feloszlatja magát? Dehogy indulni fognak és azt számolgatják, hogy vajon hányan tudnak bekerülni. Nem is érdekli őket az ország sorsa.
A választókat kell arra rádöbbenteni, hogy CSAK két választásuk van a szavazófülkében. (ezt leírtam eggyel följebb)

dr. mesterséges színezék 2017.10.05. 11:57:17

@api99: Teljesen tisztában vagyok, viszont mindkét fülemre süket vagyok, amikor szirénhangok csábítanak.

GyMasa 2017.10.05. 14:13:14

@api99:
Most, hogy Botka félreállt, meg is kezdődött a propagandaháború a jobbik ellen...
(LáSD amai cikk KGBéláról)

vigyüktúlzásbaadolgokat 2017.10.05. 16:23:49

@api99: Én érdeklődve vártam annak idején, hogy a fidesz hogyan fogja elszámoltatni Gyurcsányt?

Elveszik a villáját, és beleköltöztetik özv. Szabó Pálné, szemfelszedő kisiparost? Esetleg a Népi Kukoricapattogtatók Egyesületét?

Simicskát hogyan fogjátok elszámoltatni, miután hatalomra segített benneteket (ha sikerül)? Elveszitek az autópálya Butykospálinkás és Boroshordó közti szakaszát? Érdekelne.

GyMasa 2017.10.05. 21:34:34

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Gyurcsány "elszámoltatása" ma is éppen folyamatban van!
Szerintem vele készült egy megállapodás, hogy a "szabadság"-ért cserébe, a kellő pillanatban a megfelelő nyilatkozatokat fogja megtenni.
Azaz, a fidesznek igazából _tényleg_ van olyan dokumentuma, amivel szorosan tudja tartani Gyurcsány tökét, Fletónak meg nincs semmi a kezében, ami Orbán felelősségét bizonyítja.
Elég csak visszaemlékezni a Sukoró ügyre, ami feltnően elhalt egy idő után, de pl. Fletó, meglepő módon, MINDIG akkor nyilatkozik, amikor a fidesznek éppen vélt, vagy valós problémája akad...

api99 2017.10.13. 09:35:17

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Simicskát hogyan fogjátok elszámoltatni"

Abban majdnem biztos vagyok, hogy folyamatosan gyűlnek az anyagok a fidesz prominensei ellen btk-s ügyekben.
A kormányváltás után röviddel pedig, bizonyos bilincsek kattannak.
Nem tudom, mik a jobbik tervei, de remélem simicska is köztük lesz.

Az elszámoltatás nem szólhat pénzelvételről pusztán. Mit ér az, ha valaki 100milliárdjából elvesznek 50et? Az már annál inkább, ha egy közösségi hálókörletbe rakják rácsos helyeken.

api99 2017.10.13. 09:39:31

@dr. mesterséges színezék:
Vagyis elbújsz a realitások elől.
Tudod a gyógyulás első lépcsője, ha elfogadod a helyzetet, ami éppen van. Na és akkor innen lehet indulni...
Egyébként abszolút el tudom fogadni, ha valaki azt mondja: 'inkább maradjon a fidesz, minthogy jobbik-kormány alakuljon'
Ez esetben nyugodt szívvel szavazhatsz bármilyen másik pártra, azt erősítve, hogy minél több mandátumra tegyen szert és erősebb ellenzéki legyen.
A lényeg, hogy a realitással legyen tisztában az ember. Ez nem könnyű ebben a világban.

skribler200 2017.10.14. 12:42:18

Figyuzz hakapeszi!!!

1.- jónapot.......................

2.- Muszáj neked felnőtt dolgokkal foglalkozni???

3.- ha - esetleg - igen a válasz..javasolnám a reiszolást.. / azzal sem zavarsz több vizet....de - legalább - jól érzed magad..és nekünk sem kell az agymenéseidet törölgetni a monitorról!!

NemodaBuda 2018.01.31. 08:57:32

Az igazság önmagában is elég, nem kell azt tágítgatni, hamisítgatni ! Gyurcsány igazán visszafogott volt Botkával addig, amíg Botka nem kezdett el háborúzni a DK elnöke ellen úgy, hogy megpróbálja leválasztani róla a pártját ! ÉS Botkát nem Gyurcsány fúrta meg, hanem a saját tehetségtelensége, programtalansága, hiteltelensége ! Hja, és ott voltak a derék fideszesek is, aki azonnal célbaköpködtek rá Szegeden és mindentütt másutt is. Szavazzatok csak a fideszre, hátha élve hagys benneteket - bár ehhez én nem fűznék annyi reményt a helyetekben !
süti beállítások módosítása