Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2014.07.06.

Orbán Viktor újra hangosan röhög a markába

Hakapeszi Miki

Nyüszítenek a balos megmondóemberek és blogok, hogyan is lehet a mocskos rasszista volt miskolci főrendőrből polgármesterjelölt. Pedig nem Gyurcsányt kéne ekézni, hogy forgatja a köpönyeget, meg hogy az anyját eladná egy szavazatért, hanem végre átgondolni azt, hogy mennyit árt magának az úgynevezett demokratikus ellenzék az überpíszí közbeszéd erőltetésével.

Személyes vélemény, hogy Pásztor Albert nem rasszista, csak egyszerűen nem tudja politikailag korrekten megfogalmazni azt, amit amúgy mindenki tud. Bizonyította ezt pályafutása során, de volt két vitatható mondata, s ezek nyomán bármit rá lehet aggatni. Nagy hiba volt annak idején, hogy Drazsé majdnem kirúgta, pedig még a helyi SZDSZ is kiállt Pásztor mellett, de nyilván a pesti ezer fős rettegő liberálértelmiség üvöltött, retorzióért kiáltott.

Most újra gigantikus lúzerség, hogy a helyi balos szervezetek nem egyeztették le a központtal Pásztor polgármester-jelöltségét. Elérték, hogy újra előkerüljön egy olyan ügy, amivel csak egy dolgot tudnak: szénné szopatni magukat. Ha végül támogatják, akkor szembeköpik korábbi önmagukat (lásd Gyurcsány), ha meg nem, akkor mi a bánatos fasznak csináltak magukból bohócot a lejáratott név belengetésével?

Az egészben az a legidegesítőbb, hogy miközben épül a narancsos maffiaállam, a lúzer ellenzék a saját farkát harapja le. Ezer dologban igazuk van a baloldali pártoknak, de az eltúlzott polkorrektséggel, a tiszta beszéd ellehetetlenítésével, a kisebbségek érdekvédelmének túlhangsúlyozásával már eddig is sok százezer szavazót riasztottak el. Pedig az elvek fenntartása és a tömegek elriasztása nem feltétlen kell, hogy együtt járjon. A mostani balhé legalább arra utal, van akinek feltűnt, hogy eddig mennyire balfaszul csinálták.

De ettől még az van, hogy egy picsányi ügy miatt áll újra a bál az ellenzéki oldalon, közben viszont senki le se szarja például, hogy egy cégtemetőt üzemeltető kis senki lehet a fejlesztési miniszter, vagy III/II-es operatív tiszt a rendészeti államtitkár. Orbán Viktor újra hangosan röhög a markába.

 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

116 komment

Címkék: polkorrekt Orbán Viktor Gyurcsány Ferenc

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr986476679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2014.07.06. 08:16:54

Putincidázót már a lengyelek is halva szeretnék látni mielőbb,úgyhogy mindegy min röhög,elqrta nem kicsit.

lavór 2014.07.06. 13:26:44

No, kíváncsi leszek, mikor jönnek a szokásos panelek:

Államadósság, nyugdíj, szemkilövés, mutyikérdés, nokiás doboz, egymás sértegetése... etc...

P.Freddy 2014.07.06. 13:59:43

@lavór:

Nemsokára kezdődik a Századvégnél a műszak (Blogger Géza, Conchita Wurst stb.), majd ők jönnek, és elsősorban számokkal próbálkoznak majd megint.

Márha sikerült megszámolniuk a nullákat, egyelőre az ujjaikon gyakorolnak (és közben államadósságot próbálnak magyarázni:)

dr Smittpálelnökúr 2014.07.06. 14:18:16

Bár szerintem a pásztor esetében nem volt igazuk korábban, azt értékelem, ha valaki nem valtoztatgatja a véleményét egyik percről a másikra.

A fidesznyikek gerinc nélkül köpik szembe a társadalmat, az ellenzék pedig gerincesen köpi szembe saját magát.

midnight coder 2014.07.06. 14:24:12

A liberósoknak azt kellene felfogni, hogy a húsosfazék és köztük nem elsősorban Orbánék állnak, hanem a saját impotenciájuk.

Mondjuk a "polkorrektség" azaz vég nélküli hazudozás cigányügyben csak egy dolog, ennél sokkal nagyobb probléma, hogy nem igazán tudnak felmutatni életképes alternatívát az Orbáni unortodoxiával szemben. Az, hogy az ortodoxia hová vezet, szépen megmutatta az előző két ciklus, jobb ötletet viszont mint hitelből segílykét azóta sem nagyon látni balról.

conchita wurst 2014.07.06. 14:28:41

A ballerek hozzák a formájukat.

Egy falusi kft-t nem tudnának elvezetni, nem az országot.

Holle anyó 2014.07.06. 14:29:44

"az eltúlzott polkorrektség, a tiszta beszéd ellehetetlenítése, a kisebbségek érdekvédelmének túlhangsúlyozása"
Meg a hülyemagyarozás, az EU seggének nyalása és faszságainak kritikátlan átvétele, az ország kettészakítása....

Előre szóltunk, hogy ebből baj lesz.

A balliberális oldal azt kapja, amit megérdemel.

Némi enyhülést nyújthat a tudat, hogy Orbán sem sokáig röhög már a markába, mert az egész gengszterváltó politikai elit kompletten lesz elküldve a büdös picsába 8 éven belül.

baldoc 2014.07.06. 14:37:35

MIÉRT kellene a balliberális oldalnak a cigányságot képviselnie???MIÉRT??
A cigányság április 6.-án 100%-ban a Fideszre szavazott!!
Képviselje őket a Fidesz!

P.Freddy 2014.07.06. 14:40:04

@P.Freddy:

Na már itt is vannak, conchita wurst mint pinakolbász elkezdte osztani az fideszes "észt" (nemlétező fogalom:).

Mindenki jobban járna, ha megmaradna annak elemzésénél, hogy az RTL vezetői kétezerszer többet keresnek mint az alkalmazottak.

Vagy kétszer? Mindegy. három nulla a fideszmatematikusoknak ide-vagyoda nem számít!

A fő, hogy Orbán Viktor a Piktor!

conchita wurst 2014.07.06. 14:40:20

@baldoc: Képviselni nem kell de a szavazatuk azért kéne, nehogy megint lenyomják őket a nácik is!

űrszelvény (törölt) 2014.07.06. 14:42:17

Erre mondják azt, hogy akasztják a hóhért :)

Miután üszkve 10 éve hallgatjuk, hogy a jobboldal milyen brigantikból épül fel, akik még a nyíltan rasszista kijelentésektől sem riadnak vissza, nagyon hiteles ám ez a magyarázkodás :)

baldoc 2014.07.06. 14:44:20

@conchita wurst: Maga értelmi fogyatékos??Nem érti a leírt szöveget, csak okoskodik IQ 40-nel!!

Blogger Géza 2014.07.06. 14:58:02

Bocsi, de mióta felelős egy ügyvéd, aki segít megalapítani egy céget, azért, hogy utána mi a fenét csinál az adott cég? Ráadásul 15 év után? Vagy letartoztatsz egy autószerelőt is, ha utána az általa megszerelt az autóval bankot raboltak?

baldoc 2014.07.06. 15:07:19

@Blogger Géza: Több mint 500!! céget jegyzett be 1, azaz egy lakcímre!!
Gondolom ez megszokott ügyvédi tevékenység, mint több mint 500 olajcsere leszámlázása egyazon autóra!!?

Blogger Géza 2014.07.06. 15:07:26

Amúgy tényleg félelmetes ez a baloldal, hogy állandóan tudnak önlejárató botrányokat produkálni ellenzéki pozícióból is. :) Szegény jó Ron Werber már agyvérzést kapna, ha még ott lenne. :)

Blogger Géza 2014.07.06. 15:11:41

@baldoc: És? Az ügyvéd azt teszi, amit a megbízója mondd, amíg az nem ütközik törvénybe. Márpedig céget alapítani nem törvénytelen. El nem tudom képzelni, hogy van ügyvéd, aki ne vállalna egy, száz vagy akár ötszáz cégalapítást. Ez semmi ahhoz képest, amit ügyvédek iparszerűen csinálnak (bűnözők védelme, hamis vádak összeeszkábálása, szerződések kijátszása stb.)

lavór 2014.07.06. 15:15:16

@lavór:
Nem kellett sokat várni. :XD

baldoc 2014.07.06. 15:16:32

@Blogger Géza: Gondolom, ha egy baloldali ügyvéd tette volna ugyanezt, most fröcsögne hörögve véres szájjal!! Gerinctelen!!

Blogger Géza 2014.07.06. 15:25:25

@baldoc: Kizárt. Nevetségesnek tartom, hogy egy ügyvéddel szemben az legyen a "vád", hogy cégeket alapított. Az a dolga. (Többek között.)

Blogger Géza 2014.07.06. 15:26:56

@lavór: Hm, semmi nem jött be abból, amit írtál...

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.07.06. 15:27:29

"Szerintem nem egyszerűen felháborító, szerintem ez hányingerkeltő!"
Gyurcsány Ferenc 2009

„Pásztor tisztességes demokrata! Merjenek hinni neki!”
Gyurcsány Ferenc 2014

Bravúros műtétet hajtottak végre Gyurcsány Ferencen!
Segget műtöttek a szájára!

lavór 2014.07.06. 15:29:37

@Blogger Géza:

Várj még pár percet. De a satöbbi elkerülte a figyelmedet.

conchita wurst 2014.07.06. 15:29:54

@kovi1970: 'Segget műtöttek a szájára!'

Ez biztos nagyon leamortizálja ferenc szavazótáborát.

Ja, nem.

Blogger Géza 2014.07.06. 15:31:50

@lavór: Ja, hát a satöbbit aztán tényleg eltaláltad! Ez igen!!!

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.07.06. 15:31:59

Egyébként május elején még a Jobbik akarta Pásztor Albertet polgármester-jelöltként indítani!
Valami elképesztő képessége van a baloldalnak az öntökönszúráshoz.

conchita wurst 2014.07.06. 15:34:07

@kovi1970: A libsi polkorrekt bal és a szocialista bal összekapott a 10%-on.

Itt a LÉTATÉT.

lavór 2014.07.06. 15:34:43

@Blogger Géza:

Hiába, faék egyszerűségű a politikai blogok tematikája. Ezért unalmasak is.

Lö pá.

grani 2014.07.06. 17:15:24

Elképesztő!!! Ilyen politikai balfékek vezették az országot. És még most is azt szeretnék, hogy övék legyen a hatalom. Ennyi ésszel?

_most_ 2014.07.06. 17:19:30

@baldoc: hát igen, a fidesz lett a cigányok pártja, az mszp meg a rasszistáké, szép :D

Andráska8 2014.07.06. 17:32:54

@baldoc: de most kiakarja telepíteni őket a mezőre.

szemtanú 2014.07.06. 17:51:14

A mi rasszistánk demokrata, a tiétek náci. Punktum!

_most_ 2014.07.06. 18:00:35

@Blogger Géza: elhiszem, hogy neked teljesen rendben van, ha egy fideszes ügyvéd fiktív cégek százait jegyezteti be, de tudod nem mindenki ennyire gerinctelen fidesz nyalonc, mint te.

Blogger Géza 2014.07.06. 18:08:58

@_most_: Bocsi, de egy létező helyre bejelentetett cég mitől lenne már fiktív??? :D Vagy ezt írta a Népszava? Ennyire szép önellentmondás még tőled is bravúr...

P.Freddy 2014.07.06. 18:15:38

@Blogger Géza:

"egy létező helyre bejelentetett cég mitől lenne már fiktív?"

Teljesen igazad van, a bajai lakásba bejelentett 90 cég, tudod, a Lázár János haverjáé a Sánta Jánosé, aki a trafikcsalásban Lázár helyett hamisította a törvény szövegét, azok se fiktívek, hiszen konkrétan tízmilliárdot keresnek évente Lázár Jánosnak (áttételesen Demcsák Zsuzsának piára és viagrára), valamint Sánta Jánosnak.

Az a kérdés, ebből mennyi pereg le Rogán Antalnak, hogy a jövedelme és a tényleges vagyona közötti rést betömje?

Ajtony 2014.07.06. 18:25:45

Csak az utolsó mondatokhoz: sikítva tapsoltatok D209 győzelméhez és miniszterelnökségéhez 2002-ben - most egy államtitkárnál hirtelen rátok jött az "antikommunista" hisztéria. Coki :-). A cégtemető az, amikor valaki a tartozásokkal rendelkező cégeket pénzért átveszi, majd legális eszközökkel megszünteti - ez a mókus ügyvédként megbízásokat teljesített(a mi cégeinket is ügyvéd jegyeztette be), arról senki se beszél, hogy az ötszáz behányt cég mellett mennyi működik az általa bejegyeztetettekből, mellesleg Magyar György ügyvédi irodája se felel azért, hogy hány megszűnt céget regisztráltatott a törvényszéken.

Ajtony 2014.07.06. 18:27:18

@_most_: bár Géza már írta - bejegyzéskor nincs fiktív cég, te szerencsétlen :-)

midnight coder 2014.07.06. 18:53:26

@Ajtony: Azért, ha egy ingatlanba kettőnél több céget jegyeznek be, ott valami erősen bűzlik. Amúgy csodálom, hogy az NAV erre még nem kattant rá.

Holle anyó 2014.07.06. 18:55:01

@Blogger Géza: Géza! Vegyél vissza magadból, mert hülyeségeket beszélsz. Az "ügyvéd" nagyon jól tudta, hogy ugyanazon, jól behatárolt tulajdonosi kör fiktív cégeit iparszerűen pakolja egymásra egy lakásban áfa-lánccsalások bonyolítása céljából, mely cégeknek se tevékenysége, se alkalmazottja, se áruja, semmije nem volt, hiszen születésüktől kezdődően a sírig kísérte őket.
Géza! Ne légy ennyire hülye! :)))))

Holle anyó 2014.07.06. 19:00:38

@Ajtony: De azt már bejegyzéskor is lehet tudni, hogy ugyanennek a tagnak már 30 cégét kísértem el a temetőbe és ezt a mostani pakkot is eleve oda szánja. Ha nem dolgozol ebben a szakmában, inkább ne mondj véleményt.

Holle anyó 2014.07.06. 19:04:34

@midnight coder: Azért nem kattant rá, mert a komplett politikai elit ebből él - pártállástól függetlenül - ezért ez sérthetetlen terület.
Senki nem akarja megütögetni a bokáját, inkább félrenéznek.
Ne félj, ha Mari néni csinálna ilyen áfavisszaigénylős céget, az első cég bukása után a másodiknak már egy buznyákot nem utalnának ki.

Netuddki. 2014.07.06. 19:32:41

@Blogger Géza: Magyarázd csak B+! Fordított esetben, mondjuk választások előtt a fideszes "köz" médiában minden 5 percben bemondanák a hírt.
Na, ezért tartalak benneteket egy utolsó féregnek. Úgyhogy próbáld csak magyarázgatni a gazdáid disznóságait, csak magadat (a nickedet) teszed egyre szánalmasabbá.

A maszop is megéri a pénzét, de akik rátok szavaztak azoknak biztosan tetszik ez a mentalitás. Nekem nem, és felesleges kábítani azzal, hogy egy ügyvégnek nem tűnik fel a cégtemetők bejegyzése.

Mellesleg balfaszkám, magyarázd már el kérlek végül is kinek a felelőssége ha tudomására jut, hogy valakik egyértelműen törvénytelen dolgokra jegyeznek be több 100 céget?
Ne ijedj meg, ez csak költői kérdés volt. Felesleges fárasztanod magad.

Netuddki. 2014.07.06. 19:43:09

@kovi1970: Balfasz nicktolvaj! Megváltoztattam a nicknevemet, ezt csináld utánam ha mered!

Anselmo 2014.07.06. 19:46:15

Gyurcsány ezzel megszerezheti azokat a baloldali szavazókat, akiknek szintén tele a töke a píszível. Minél hangosabban ordítanak a belpesti demokraták, annál nagyobb reklámot csinálnak Gyurcsánynak. Félelmetes figura.

Netuddki. 2014.07.06. 19:50:10

Ez a 15000.

A "jubileum" alkalmából el kell mondanom, hogy eléggé szomorú a blog.hu hozzáállása. Az, hogy a 15000. hozzászólással nekem kell megváltoztatnom a nicknevemet holmi balfasz nicktolvaj miatt. Szerintem ebben a blog.hu is vastagon benne van. Az egész a tudtukkal történik. Kipécéznek maguknak egy régi, eléggé aktív tagot aztán ellopják a nicknevét. Miért? Tökömtudja. Ezzel is plusz hozzászólásokat akarnak generálni? Passz! Bekaphatják!

J.László 2014.07.06. 19:59:23

Rajtatok kívül mondja még valaki, hogy "mocskos rasszista"? Nektek mindenki az, aki nem ultraszélsőséges liberális köcsög.

Most jut eszembe: ti a VII. kerületbe egy következő héten jogerősen elítélt maffiózót jelöltetek polgármesternek. Ilyenkor mi a nagy büdös helyzet, libernyákok?

netnepper 2014.07.06. 20:02:12

Eleve már nem is értem miért kellene hogy zavarja a jelenlegi ballibbant ellenzéket egy III/II-es ex saját ember szereplése a kormányban. Kiváló összekötő egyfelöl, valamint szimbólum arra nézve, hogy a fidesz egy izig-vérig kommunista gyökerekből táplálkozó alakulat.

űrszelvény (törölt) 2014.07.06. 20:02:46

@IGAZI_kovi1970:
"Mellesleg balfaszkám, magyarázd már el kérlek végül is kinek a felelőssége ha tudomására jut, hogy valakik egyértelműen törvénytelen dolgokra jegyeznek be több 100 céget?"

Ugyan nem nekem szólt, de a kérdést Te magad is mag tudod válaszolni, ha visszakeresed a mértékadó értelmiség (kackac) pár évvel korábbi véleményét. Ha az "irígykedik a sok életben sikertelen proli", a "ha te lennél ott, akkor te is tuti belemarkolnál a pénzbe", a "ez kétségtelenül szemétség, de ez most csak politikai ügy, nem az igazság keresése" vagy a "bíróság nem mondta ki, tehát nincs semmi" szövegeket látod, akkor jó irányba keresel.

conchita wurst 2014.07.06. 20:09:27

@netnepper: a kormányban nincs semmilyen 3/2es. A 3/2es nmemrég még miiszterelnök volt, ez azért fejlődés.

űrszelvény (törölt) 2014.07.06. 20:15:01

@netnepper: Ha nem tudnád, az embereket már rég nem a hálózat végén levő kis ügynökök érdeklik, hanem azok, akik ennek az egésznek az értelmi szerzői, haszonélvezői voltak...

Achmed, a hitetlen 2014.07.06. 20:16:37

"nyilván a pesti ezer fős rettegő liberálértelmiség üvöltött, retorzióért kiáltott."
Bocsi, de lófaszt papa. Pont azon a hétvégén érte el az euró a 300 forintot, kellett az elterelő hadművelet a médiának. Ez pont megfelelt.

Achmed, a hitetlen 2014.07.06. 20:19:30

@conchita wurst: na erre nekem - mindkét állításra - valamiféle hitelt érdemlő forrást hozzál. Az, hogy "A Viktor aztat montta" nem megfelelő.

Achmed, a hitetlen 2014.07.06. 20:21:02

Egyébként találós kérdés következik: Magyarországon melyik politikus képét volt szokás hivatalos helyiségben falra tenni? Csak mert:
zaol.hu/zalaegerszeg/balaicz-zoltan-a-fidesz-polgarmester-jeloltje-1632239

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.06. 20:28:26

@Achmed, a hitetlen:

Ez a "hivatalos" helyiség az egyik párt irodája. Abban az időben, amiről beszélsz (Rosenfeld elvtárs-fajtársad zsidó diktatúrája), nemigen volt szokásban különféle pártok működésének engedélyezése/megtűrése.

netnepper 2014.07.06. 20:28:59

@conchita wurst: "a kormányban nincs semmilyen 3/2es. A 3/2es nmemrég még miiszterelnök volt, ez azért fejlődés."

Jó, pontosítsunk.
O.Viktor ex tartótisztje nem kormánytag - egyelőre - csak rendészeti államtitkár. O. Viktor orvosa miért nincs hasonló kormányközeli pozícióban?
Azért azt a nyalogatást sem ártana komolyabban venni, mielőtt végleg elhatalmasodik és akkor mi lesz a magyarok által elvárt tisztelettel LOL.

conchita wurst 2014.07.06. 20:29:41

@Achmed, a hitetlen: Mire, hogy nincs 3/2es a kormányban?

Talán előbb azt kellene a kollégádnak bizonyítani, hogy van. Ahogy Medgyessyvel csináltuk.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.06. 20:30:14

Hell "Liber nos, Domine!" István kilépett a gyurcsányi pártból.

zobod 2014.07.06. 20:31:10

@Anselmo: Gyurcsány kullog az események után, megalázkodva. Pásztort, a pártállástól függetlenül jó megítélésű, ráadásul baloldali kötődésű rendészeti szakembert öt éve meghurcolta, mert akkor éppen úgy szolgálta érdekét, most meg ajnározza. Nem félelmetes ez a faszi, hanem szánalmas.

Nem hiszem egyébként, hogy ez lenne a megoldás amit a fidesz akar, hogy kizsuppolják a cigányokat a környező településekre mert ez csak a probléma szőnyeg alá seprése, ráadásul a környező településeknek is lesz hozzá egy-két szava. Az a szoci projekt sem működik, hogy kirakatba tennének egy volt rendőri vezetőt, mert mégis mit tehet, az ország törvényeit a helyi rendeletekben nem fogják tudni felülbírálni, a polgi pedig nem vezeti a rendőrséget, legfeljebb informális befolyását vetheti be ha van még neki így fél évtized után. A jobbik projektjeiről sem vagyok nagy véleménnyel, nem lehet minden feszültséget furkósbottal feloldani.

A megoldás az alacsony hozzáadott értékű, a szóban forgó alacsony kvalifikáltságú népességet is foglalkoztatni tudó termelésnek a térségbe csábítása lenne. Nem csak Bangladeshben lehet gumipapucsokat ragasztgatni és rongylabdát tömni, hanem itt is. El lennének foglalva, nem csellengenének egész nap egymást ugrasztva bele a hülyeségbe aminek előbb-utóbb börtön a vége, valamennyi pénzük pedig azért lenne.

Optimista és embertársaimról elsősorban a jót feltételező emberként bízok benne, zömük élne ezzel a lehetőséggel. Az egykori nagyipar is fel tudta szívni őket, nem olyanok voltak a viszonyok mint most.

conchita wurst 2014.07.06. 20:31:30

@netnepper: Igy van egy államtitkár a 40ből ex komcsi kém.

Ez felháborító, bár kevés ahhoz hogy a kommunistákra szavazzak.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.06. 20:32:22

@conchita wurst:

Tasnádi (már a neve is gyanús) egy utolsó féreg bolsi. Magukfajta. Felesleges védeni. Sőt: káros, ocsmány dolog. Ugyanolyan szarházi, mint a D-209-es volt, a különbség csak annyi, hogy az egyik miniszterelnökként volt kormánytag, a másik pedig államtitkárként.

conchita wurst 2014.07.06. 20:33:35

@Achmed, a hitetlen: Hivatalos helyiségekben a komcsi vezetők képét kellett kitenni.

Orbán képét pedig nem kell kitenni a 'hivatalos helyiségekben' ezt a Grün nevü blogász hazudta a párhuzamos blogban, persze mindennemü bizonyíték nélkül.

conchita wurst 2014.07.06. 20:34:21

@Istóczy úr: Az államtitkár még mindig nem kormánytag, de ettől még undorító.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.06. 20:34:43

Pásztor úrra, volt rendőrkapitányra nem vet jó fényt, hogy elfogadta a balliberális bűnbanda támogatását!

Az viszont örömteli, hogy immár a normálisan gondolkodó ("rasszista") oldalon is megjelent a vélemények sokszínűsége.

netnepper 2014.07.06. 20:35:21

@conchita wurst: "Ez felháborító, bár kevés ahhoz hogy a kommunistákra szavazzak."

Dehogynem, simán rájuk szavazol.
Még a nevedben is benne van: komcsi te wurst :D

Blogger Géza 2014.07.06. 20:39:44

@Holle anyó: Mitől fiktív egy valós címre bejegyzett cég? :D

$pi$ 2014.07.06. 20:40:16

"Orbán Viktor újra hangosan röhög a markába"

Hú b+ ez aztán a színvonal.

Jolka40 2014.07.06. 21:11:53

Egy öreg bácsi azt mondta a Fideszről: "A jegenyefák sem nőnek az égig"

1ghost 2014.07.06. 21:18:38

@Blogger Géza:

Mitől fiktív egy lakásba bejegyzett 500 cég?

Mit nem értesz, balfaszkám?

zila5 2014.07.06. 21:19:29

@$pi$:
Én sokkal jobban örülnék, ha marokbaröhögés helyett inkább megtanulna végre értelmesen nézni a miniszterelnök úr. :)

conchita wurst 2014.07.06. 21:24:30

@zila5: 'jobban örülnék, ha marokbaröhögés helyett inkább megtanulna végre értelmesen nézni a miniszterelnök úr. :) '

minek?

Blogger Géza 2014.07.06. 21:24:30

@1ghost: Azt, hogy mitől lenne már fiktív? Fiktívnek azokat a cégeket szokták nevezni, amelyek egyáltalán nincsenek bejegyezve, vagy valótlan címre vannak bejegyezve.

Semmi nem tiltja, hogy én akár 5000 céget bejegyezzek, a lakásom címét adva meg a cég címeként, és ott vegyem át a cég postáját.

zila5 2014.07.06. 21:29:18

@conchita wurst:
Azért, mert büszke szeretnék lenni arra, hogy okos arcú nemzetvezetőnk van.

conchita wurst 2014.07.06. 21:32:33

@zila5: Egy lószart, neked így is úgy is szar életed lesz.

1ghost 2014.07.06. 21:34:11

@Blogger Géza:

Miről beszélsz kreténkém? Olyan hülye vagy a fiktív cégek mibenlétét illetően, hogy saját hülyeségedből felhúzhatod a kínai nagy falat.

zila5 2014.07.06. 21:39:59

@conchita wurst:
Az én életem egy torta, csak egy kis habot szerettem volna rá. :)
Ha nem megy, hát nem megy. :D

Darth_Vader 2014.07.06. 22:07:14

@zila5:

Az a torta lesz az, amikor a lószar felkerül az asztalra, és tortának képzeli magát.

zila5 2014.07.06. 22:21:28

@Darth_Vader:
Én egy arcról írtam valamit, ti erre betoltok ide két talicska lószart. Remélem véletlen volt. :D

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.07.07. 00:03:58

@Blogger Géza: A cég bejelentett címénak annak kell lennie, ahol a cégnek legalább az üzletvezetése van, és ha másutt is dolgozik, azt telephelyként be kell jelenteni. Tehát ötszáz cég egy helyen, ahol nincs tevékenységük, sima csalás (miután a cégbejegyzési kérelem okirat, okirathamisítás is).
Megint mellélőtt a tartótiszted. Kérjél egy értelmesebbet helyette.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.07.07. 00:05:38

@zila5: @conchita wurst: kérdése jogos, attól, hogy értelmesen néz, még nem fog értelmes dolgokat csinálni.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.07.07. 00:06:09

@zila5: Freudi elszólás, ha érted, mire gondolok.

Blogger Géza 2014.07.07. 00:33:22

@Kuviklacz: És honban tudod, hogy nem volt az üzletvezető? És honnan kéne valakinek egy társasági szerződés elkészítésekor tudni, hogy a jövőben majd hol lesz az ügyvezető? Szólj, hogy valami értelmesebbet küldjenek helyetted...

P.Freddy 2014.07.07. 00:40:28

@Blogger Géza:

Ez úgy van, hogy lehet ötszáz cég egy helyen, hiszen lehet mind az ötszáznak ugyanaz a vezetése, ezt senki nem tiltja.

Ha viszont nem ugyanaz a vezetés, akkor az minimum csalás gyanúját veti fel, hiszen ötszáz ember egy lakásban nem fér el.

Erről pedig EGYETLEN ember tud bizonyosat:

AZ ÜGYVÉD,

aki ugyanabba a lakásba jegyzi be mind az ötszáz céget. Tehát a csalás gyanújának benne kell felmerülnie, mint ahogy valószínűsíthető is a csalás.

Más kérdés, hogy kötelessége-e egy ügyvédnek a tudomására jutott bűncselekményt felfedni?

Ezt nem tudom pontosan, de nem is érdekes: kizárólag az érdekes, hogy a mostani FEJLESZTÉSI MINISZTER az az ügyvéd, aki BIZTOSAN tudott a csalásokról.

És ennek a BŰNPÁRTOLÓ ÜGYVÉDNEK az üzletébe látogatott el barátian nemrégen Magyarország MINISZTERELNÖKE.

Pont.

Szúnyog 2014.07.07. 01:54:43

@P.Freddy: egy ember maximum 3 helyen lehet vezető.

Szúnyog 2014.07.07. 02:03:50

Az összes ilyen Hakapeszi Miki mindig "überpíszí", csak most éppen valamiért nem.
Saját szarotokba fogtok belefulladni, s nekünk azt kell megúsznunk, hogy veletek merüljünk el benne.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.07.07. 07:32:56

@P.Freddy:

Úgy látom a magadfajta fizetett MSZP csicska bloggerek már megjöttek korán.

Az államadósságon nincs mit magyarázni.
2002-ben 54% volt, 2010-ben 82% lett.
Azaz az MSZP rommá adósította az országot, tették ezt úgy hogy mindent eladtak, elloptak közben.

Most 1% nem sok annyit sem emelkedett az államadósság.

zila5 2014.07.07. 07:42:01

@Kuviklacz: Én egyelőre csak a vizuális környezetszennyezést szerettem volna elhárítani, a többi majd kiderülne azután.
Az utóbbi időben nagyon megszaporodtak a képek a falakon, gondoltam lehetnének esztétikusabbak is, ha már.

zila5 2014.07.07. 07:43:49

@Kuviklacz: Gyanús volt nekem is.. :D

high up! 2014.07.07. 09:16:37

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

A birkaagyad ugye fel se fogja matematikailag, hogy miközben Orbaneszku eftársad az államadósság elleni harc hazudozása jegyében 20%-nyi GDP-t vasalt be rajtatok a NER-pangás évtizedében, addig az államadósság egyenesen 81%-ról 85%-ra nött.

Miközben annak ennyi giga megszorítás után 65%-on kellene állnia (ezt is ígérte a Hordószónokod még 2011-ben is!).

Csakhogy az nem ott áll, mert a pénzeteket szépen LENYÚLTA Orbaneszku eftársad. A manyup vagyon értékét de facto kompletten átlapátolta a felső 10% zsebébe az egykulcsos szja-val, a végtörlesztéssel, haveri offshore gázütletekkel és hasonlókkal.

Ez kell nektek Átlaghülyemagyaroknak: jobbágy sors, amiért még fel is vonultatok anno május 1-én a Prolimenetben, mostanában meg a Birkamenetben.

FOLYTASSUK!

conchita wurst 2014.07.07. 09:28:56

@high up!: A szocik ne mondják már meg hány százalékon kéne állnia az államadósságnak, hanem élvezzék ki a 10%ukat.

Többet nem látnak ugyanis ehhez hasonló 2jegyü számokat.

igazi Ténytár 2014.07.07. 09:36:11

@űrszelvény: A baloldal tényleg ennyire balfasz?!

A FIDESZ ELNÖKSÉGE NYILATKOZATBAN CIGÁNYOZOTT (Orban meg külön diszciganyoztt!) és akkor itt a miskolci rendőr hasonló szövegen akadnak ki egyesek?

_____________
index.hu/belfold/2009/02/10/fidesz_no_a_ciganyok_altal_elkovetett_buncselekmenyek_szama/

INDEX
2009. 02. 10. 17:24

"Ki kell mondani: a cigány származású emberek által elkövetett súlyos bűncselekmények száma aggasztó módon növekszik" – áll a Fidesz elnökségének kedd este kiadott közleményében.

Követeljük, hogy a kormány a bűnelkövetők származás alapján való mentegetése helyett kerítse kézre az elkövetőket, és biztosítsa az áldozatok jog- és érdekvédelmét."
_______________

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.07. 09:55:00

@ténytár: 2009 februárjában a balfasz baloldal azzal volt elfoglalva hogy ne húzzák fel a lámpavasra.

impala 2014.07.07. 10:41:43

@Blogger Géza: jéé!
te tényleg ilyen hülye vagy. most esett le, eddig azt hittem, csak kötelességből teszed.

high up! 2014.07.07. 11:24:29

@conchita wurst:

A jó édes szüleid, meg valszeg te magad vagytok a szocik.
Látom, a magadfajta Átlagülyemagyar már megint szarul érzi magát attól, ha nem fingatja tovább a gazdája.

high up! 2014.07.07. 11:25:08

@Kón Bandit:

Ehhez mit szólsz eftárs?

Orbán: 65-70 százalékra csökken a magyar államadósság 2014-re
2011.06.01

A parlamenti ciklus végére 65-70 százalék közötti szintre csökken a magyar államadósság mértéke - közölte Orbán Viktor kormányfő a Magyarországon befolyásos ír befektetőkkel folytatott dublini megbeszélésen szerdán.

igazi Ténytár 2014.07.07. 11:25:51

@Kón Bandit: Miert Pasztor kiojelentese mikori?

Ja, hogy nala "aktualis" de a FIDESZ ELNÖKSÉGÉNEK NYILT CIGÁNYOZÁSA az persze nem számít mert regen volt.

Mint Orbán Viktor DÍSZCIGÁNYOZÁSA se számít, mert az nem sértő

Bezzeg a másik, zsido származású, mszpes díszzsidózása az bűn volt le kellett mondania. Mert zsidónak nem lehet díszsídózni. De Orbánnak lehet diszciganyozni ugye?

Pont ezert a beszari dologért balfasz az baloldal.

gmihaly 2014.07.07. 11:28:38

Ha a "cui bono", "cui prodest" felől nézzük, akkor ezt a "közéletet tematizáló" puffogást, amelyre a csahos médiamunkások rárepültek, akár Orbán valamelyik agytrösztje is bedobhatta. Amúgy pedig a "nem rendes" ngo-civiliek nyomatták leginkább ezt a torz píszíséget budapesti elefántcsonttornyaikból.

high up! 2014.07.07. 11:30:40

Orbán: Egyre jobbak a gazdasági eredmények

2011. június 1.

Ír befektetőkkel találkozott szerdán Dublinban Orbán Viktor. A miniszterelnök egyebek mellett arról beszélt, hogy bár egyre jobbak az ország gazdasági eredményei, még mindig sok a tennivaló. A kormányfő szerint a ciklus végére 65-70 százalék közötti szintre csökkenhet az államadósság.

A parlamenti ciklus végére 65-70 százalék közötti szintre csökken a magyar államadósság mértéke - közölte Orbán Viktor a Magyarországon befolyásos ír befektetőkkel folytatott dublini megbeszélésen szerdán.
... egyre jobbak az ország gazdasági eredményei,

Ja, annyira egyre jobbak lettek, hogy 2012-ben az orbaneszkui NERV-gazdaság 1,7%-ot zsugorodtt.
2011-13-ban a magyar NERv gazdaság összesen nött 1,1%-ot, ezzel az EU legbetegebb országává küzdött le magát.
Románia, Szlovákia, Lengyelo 4-8-szoros GDP növekedést mutatott fel ebben az idöszakban.

FOLYTASSUK!

igazi Ténytár 2014.07.07. 11:32:35

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Az államadósságon nincs mit magyarázni.
2002-ben 54% volt, 2010-ben 82% lett."

Ugye elfeleded hogy Orbán kormányzása alatt KEZDETT EMELKEDNI az államadósság (és most is!)!

Olyannyira, hogy meg a volt PM-je, MNB elnöke Járai Zsigmond is kénytelen volt ellene felszólalni!

Persze tudjuk. Ha Orbán alatt emelkedik az jó, nem számít. Ha a szocik az emberek 50% bermelesere költik akkor gyalázat.
____________
Járai jegybankelnök bírálta a kormányt

index.hu/gazdasag/magyar/jarai1206/

VESZELYES INTEZKEDESEKként jellemezte Járai Zsigmond jegybankelnök, az Orbán-kormány volt pénzügyminisztere a kabinet gazdaságélénkítő lépéseit egy üzleti ebéden.

A Nemzeti Bank első embere az amerikai kereskedelmi kamara (AmCham) által szervezett eseményen fogalmazott így - írja a Világgazdaság.

"A KÖLTEKEZÉS NAGYOBB, mint eredetileg terveztük, de ma még nincs ok az aggodalomra" - tette hozzá a bankár. Járai ugyanakkor leszögezte, hogy "ez nem mehet túl sokáig így, talán még egy fél évig". Vagyis nagyjából az országgyűlési választások időpontjáig.

A Nemzeti Bank elnöke aláhúzta, hogy az (Orbán) kormány egyedül nem képes a gazdaság stimulálására.

A Reuters hírügynökség az elhangzottakat úgy értelmezte, hogy Járai szerint a kormány költségvetési politikája rombolja a gazdasági egyensúlyt. Varga Mihály pénzügyminiszter a Világgazdaság kérdésére nem kívánta kommentálni Járai szavait.
____________

monddazigazatmar 2014.07.07. 11:44:06

Sötét hülye ballib rettegők.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.07. 12:09:07

@ténytár: Semmi bajom Pasztor kijelentésével, a balliberók vinnyognak/pártszakadnak miatta.

Hasznos ember.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.07.07. 12:11:19

@ténytár: 'Ugye elfeleded hogy Orbán kormányzása alatt KEZDETT EMELKEDNI az államadósság (és most is!)!'

A kezdett emelkedni ugye azt jelenti, hogy a választási évben emelkedett, ezzel együtt is alacsonyabb volt mint a ciklus elején.

Ezt csinálja utána akármelyik balliba! Először a csődközeli maszop kasszában mondjuk.

monddazigazatmar 2014.07.07. 12:26:15

5 éve nem kellett volna egy korrekt és igaz kijelentés miatt ráfogni valakire hogy rasszista. Attól rasszista valaki, hogy van szeme, és látja hogy csak cigó rabol? Hülye liberók.

sanyix 2014.07.07. 12:37:20

@Kón Bandit: 85% alacsonyabb mint 81%? Hmm, erre még a ballibák is képesek voltak :) többször is, meg is látszik az országon...

sanyix 2014.07.07. 13:13:43

@Kón Bandit: megnéztem. Mit nézzek még? 2010 óta erősen emelkedik az államadósság, és szovjet barátaiktól felvett hitel még rádob erre egy 10%-ot.

monddazigazatmar 2014.07.07. 14:42:53

@sanyix: Igen, csak tudod, közben nem eladtak, hanem vásárolgattak - ilyen csipcsup dolgokat mint atomerőmű, meg mol, meg eon.

sanyix 2014.07.07. 19:20:59

@monddazigazatmar: ja csupa FAIL befektetés, az atomerőműre a hitelt még nem vették fel, mert akkor 95% körül lenne az államadósság nem 85%...
Meg olyan csipcsup dolgokat sem csináltak mint kiadáscsökkentés, meg özönlik az állami pénz a haveroknak és vazallusoknak, és ugyanúgy rekordot döntöttek a vasútfelújítások áraival, ahogy a libsibolsik tették az autópályák áraival (megjegyzem a vasútfelújítás mutyi olyan jól megy, hogy megközelíti az autópályaépítés kilométerenkénti árát).

Rohadul semmi különbség nincs köztük, mind az mszmp-ből jött, mind hazaáruló szar alak...

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.07.07. 19:36:29

@Blogger Géza: Nem üzletvezető, te nagyokos, üzletvezetési tevékenység (döntéshozatal, adminisztráció stb.). Ötszáz vállalaté egy kis helyen, persze.
Miért pofázol már megint bele olyasmibe, aminek a szókincsét se ismered?

Blogger Géza 2014.07.07. 20:24:25

@Kuviklacz: Ha én egy magánszemély vagyok és van 500 cégem, miért ne lehetne már mind a lakásomba bejegyezve? Ne röhögtesd már ki magad... Nekem is van ismerősöm, akinek egy halom cége van a lakásába bejegyezve, és semmi köze semmiféle bűncselekményhez.

De ez az egész nevetséges, nem övé voltak a cégek, egyszerűen bejegyeztette, mind bármely más ügyvéd, tipikus bolhából elefánt ügy.

2014.07.08. 12:44:09

@Blogger Géza: Tegye, de ha ilyesmivel foglalkozik, akkor hagyja a fenébe a politikai pályát.
süti beállítások módosítása