Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.04.07.

Mit érdemelnek, akik megmentették Kiss Lászlót?

Hakapeszi Miki

Lassan összeáll a kép Kiss Lászlóról és arról is, hogy miért most derült ki, hogy az úszómester fiatal korában egészen aljas módon erőszakolt meg egy fiatal lányt. Innen már csak egy lépés, hogy megtudjuk, milyen sorsa lett az áldozatnak, épp elég szomorú az is, hogy már nem él, tehát elég fiatalon távozott. 

Az egyértelmű, hogy egy kispályás úszóedző borította a bilit. Hornyák Viktor az örök nagypofájú ellenzéki, van már vagy három éve, hogy megtudta, mi az ábra az öreggel. Egy nagy versenyen egy félrészeg edző mesélte a többieknek röhögve, hogy mit tett Kiss, Hornyák pedig állítása szerint kitette a Facebookra is és beszélt róla idén januárban, de senki le se szarta. Csak most, hogy egy alig ismert szájt megszerezte a bírósági iratokat, robbant a bomba.

Hornyák szívesen lett volna úszóelnök Gyárfás ellenében, ezért akár azt is lehet hinni, hogy ő volt a célpont, de végül is mindegy, az is simán hihető, hogy egyszerűen azt akarta, tudjon róla a közvélemény és ítélkezzen is. Az, hogy szerintem azonnal mennie kéne a picsába Kissnek, nem oszt, nem szoroz. Jogilag nyilván minden elévült, de nem csak az a gáz, amit tett, hanem az is, ahogy titkolta. Szerinte ugyan nem titkolta, de mivel kimaradt ez az apróság az életrajzi könyvéből, igazán nem mondhatja azt, hogy vállalta a széles nyilvánosság előtt a dolgot. Sunnyogott és reménykedett, hogy már a koporsóban lesz, amikor úgy hullik rá vissza az erőszakolás, mint Derrick főfelügyelőre a náci múlt. 

Senki se kérdőjelezi meg edzői teljesítményét, de ritka hitvány emberről van szó. Semmi sem lehet olyan fontos, ami felülírja azt, hogy azonnal leszegett fejjel tűnjön el a süllyesztőben. Arról, hogy ezzel ki mennyire ért egyet, ott a szavazás alul, erről lehet vitatkozni. De ami az egészben a leglohasztóbb, az az úszószakma hozzáállása.

Mindenki, férfiak és nők, egytől egyik kiállnak mellette, senki sem mondja azt, hogy ez vállalhatatlan. Elismerik az edzők, hogy igen, tudtak róla, és akkor mi a fasz van? Gyárfás is tudott róla, arról, hogy pont mit, sunnyog. Összezártak, de nagyon. Miért? Tényleg csak a seggüket féltik, meg az olimpiai szereplést? Nem biztos. Szepesi Nikit még lehetett kurvázni és azt mondani, hogy eltúlozza a sötét ügyeket. De félő, hogy még más elmismásolt ügyek is vannak és azért zár össze az úszókrém, mert félnek, hogy beindul a lavina. Ennél mocskosabb reakciót pedig nehéz elképzelni, de nagyon remélem, a sajtó most már fullra beleássa magát az ügyekbe és kiderül minden, amitől most rettegnek, hogy napvilágra kerül.

Azért is megtisztulás kellene, mert ha nem dobják ki maguk közül a gazembert, ki fogja úszni vinni a gyerekét? Hogy lesz ebből utánpótlás egy igazi magyar sikersportágban? 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

85 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr128575234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

l.gabi 2016.04.07. 06:22:36

Mit érdemelnek?
Mindegyiken egyesével menjen végig három férfi és utána mentegessük az erőszaktevőket, hogy van jó oldaluk is.

György Baranyai 2016.04.07. 08:06:18

@l.gabi: Abszolút! Én még mindig nem vagyok magamnál ettől az egésztől. Kiábrándult, dühös, szomorú vagyok, hogy az általam 1988 óta tisztelt Kiss László múltja ilyen félelmetes.(Gyárfás a másik fele).Ezek akarnak úszó VB-t rendezni meg Olimpiát?
A cikk szavaival élve "mennie kéne a picsába" Gyárfásnak, Kiss- nek és azoknak, akik most újra bizalmat szavaztak neki.
Ha Kiss és Gyárfás kijut Rióba én nem nézem az úszóversenyeket.
Valahol messze, egy távoli galaxisban talán szívesen fogadnák őket. Tisztelettel.

a nagy hohoohooo 2016.04.07. 09:24:07

Hogy mit Miki:
Vásárhelyi Mária
12 órája ·

Csak ami hirtelen eszembe jut, ha azt olvasom, hogy Magyar Úszószövetség: Zemplényi György a csodamenedzser, akit sikkasztásért, lopásért és csalásért ítélték el, és az is kiderült róla, hogy a börtönből "kölcsönzött ki vacsorázni" fiatalkorú elítélteket. Saját állítása szerint Pintér Sándor szerzett hamis útlevelet számára, hogy hat évi bujkálás után visszatérhessen Magyarországra. Pintér ellen akkor vizsgálat is indult, és Orbán ennek ismeretében nevezte ki 1998-ban belügyminiszternek. És eszembe jut Széchy Tamás a "csodaedző" molesztálási ügye, ahol éppen úgy a szexuális bántalmazás áldozatát hurcolták meg, ahogyan Szepesi Nikolettet is, aki egy könyvben mesélte el, hogy mi folyik az uszodákban. És az ugyancsak az úszókat molesztáló masszőr esete... Meg az UNICEF néhány évvel ezelőtti kutatása, amely szerint a verseny sportoló gyerekek kétharmada számolt be arról, hogy érzelmi, lelki és egyharmada arról, hogy fizikai vagy szexuális bántalmazás áldozata volt. Feltétezem, hogy az uszodákban inkább az átlagosnál rosszabb a helyzet. Tehát ne beszéljünk arról, hogy a Magyar Úszószövetség most veszíti el erkölcsi hitelét, mivel soha nem is volt neki. Most azzal szembesülhet egy ország, hogy mekkora árat fizetnek ezek a gyerekek a magyar úszósport sikeréért és azzal, hogy micsoda züllött maffiavilág ez. És ehhez nemcsak asszisztált, hanem bűnrészesként részt is vett és vesz benne a politikai osztály.
És persze a hab a tortán, avagy fejétől bűzlik a hal:
Sportújságíróként kezdte még a hetvenes években, tudatos kapcsolatépítésének és egy szerencsés Los Angeles-i találkozásnak köszönhetően viszont nyertese lehetett a rendszerváltásnak. Hosszú évekig érinthetetlen figurának tűnt, de egy rossz lépéssel magára haragította a Fidesz erős embereit. Sokan fogadni mertek volna rá, hogy a második Orbán-kormány hivatalba lépése után emiatt ő is eltűnik a színről, a nemzetközi sportdiplomáciában egyre erősödő befolyása végül mégis megmentette, így lett aztán a kormánypárt ellenségéből szövetséges. Portré Gyárfás Tamásról.
index.hu/belfold/2016/01/28/gyarfas_tamas_napkelte_uszoszovetseg_fina_hosszu_katinka_fidesz/

Pintér ellen akkor vizsgálat is indult, és Orbán ennek ismeretében nevezte ki 1998-ban belügyminiszternek. Nem ennek ellenére, hanem okán, mert Pintér tudott valamit..
Már hogyne tudott volna, hiszen ORFK volt, amúgy meg Boros Péter veje.

NYJetsTD 2016.04.07. 10:41:54

Azt hiszem, még mindig csak a felszínt kapargatjuk. Nem véletlenül nem engedi a fidesz az ügynökakták nyilvánosságra hozatalát sem. Ráadásul az elmúlt 20 év korrupciós ügyei már egy könyvtárnyi anyagot kitennének. Most pedig ez a bűzlő kupac, az Úszószövetség, melyet már Katinka gyomra sem vett be.
93 ezer négyzetkilométernyi takonyban élünk.

rudi úr 2016.04.07. 11:37:59

Az Egyesült Államokban 2014-ig több mint 100 úszóedzőt ítéltek el szexuális bűncselekményért, 2000 és 2008 között az ABC komoly kutatómunka végén 36 edzőt buktatott le, akiket kivétel nélkül több tíz évre börtönbe zártak, és soha többé nem engedték őket az uszodák környékére.

http://vs.hu/sport/osszes/miert-pont-az-uszasban-van-ennyi-nem-eroszak-0406#!s34

öreg_répatorta 2016.04.07. 12:33:49

Én vívtam. Elég sokáig. 15-16 éves gyerek lehettem, amikor ... bácsi bevezette a szombat délutáni fakultatív edzés lehetőségét. Ami, természetesen, néhány 8-10 éves kislánynak kötelező volt. Ők mindig ott voltak. Természetesen ez az edzés nem olyan volt mint a többi. Nem vívtunk, nem iskoláztunk (hiszen a mi mestereink nem is voltak bent), hanem .... bácsi, kiengedett minket focizni vagy művelhettük akkori kedvencünket a toll-teniszt (tollas-ütő, szivacs labda). Utólag az ember rájött, hogy ... bácsi miért, tette nyilvánossá ezt a napot. Mégiscsak furcsa lett volna, ha csak a kislányok vannak ott. Még megindult volna a pletyka ... :-D Egyik ilyen alkalommal, amikor kint fociztunk a terem hátsó kijáratát is kinyittattuk a gondnokkal, hogy azon járjunk ki-be és ne kelljen nagyot kerülni. A másik bejárat egy dupla zsilipajtós rendszer volt, ráadásul hangos is és elég messze a leendő tetthelytől. Vagyis ha meghallotta az ajtó nyílódását volt ideje rendbe tenni a dolgokat. .... bácsi nem tudta, hogy a másik ajtó is nyitva és a termen keresztül vissza lehetett jönni csendben az öltözőbe. Szünetet tartottunk és bejöttem vizet inni. És az előtérben azt láttam, hogy ... bácsi bal combján ül egy kislány, a jobb keze a kislány tornadressze alatt a muffon és dudorodik ki a gatyája, mint állat. Olyan zavarba jöttem ÉN!!!, hogy hirtelen azt sem tudtam mit csináljak. Majd egy bocsánatot kinyögve, elfordulva berohantam az öltözőbe és a másik ajtón mentem vissza, nehogy találkozzam ... bácsi tekintetével. Természetesen nem jelentettem, ugyan már a 70-es évek végén, nyolcvanas-évek elején majd pont hittek volna nekem. Áhh! De utána ... bácsit kerültem, ahol lehetett. Később tudtuk meg, hogy neki is volt gondja korábban a pedofília gyanúval, de olimpiai bajnokként és jó káderként természetesen rágalmazás volt, amit ellen felhoztak (legalábbis mi így tudtuk meg). Magyar sportélet, én így szeretlek!

öreg_répatorta 2016.04.07. 16:02:00

@Hakapeszi Miki: Szerintem köztudott volt, de amiről nem beszélünk, az nincs. Ez akkor így működött. Nem tudom, hogy a kislány felfogta-e mi történt vele, nem tudom, hogy tudták-e a szülei. De sokáig nem volt a klubnál. Feltehetőleg abbahagyta és csak remélem, hogy nem okozott nála traumát az akkori dolog. Egyébként a másik bácsinak meg csak nagymellű tanítványai voltak. És mindig akkor kaptak iskolát (ez a Mester és a tanítvány közös gyakorlása), amikor már átizzadták a pólót. (A 80-as évek a melltartó elleni hadjáratról szólt a lányoknál). Nem volt véletlen. No, persze igazságtalan lennék, ha azt mondanánk, hogy ez nem tetszett nekünk is. De azért ez is nyilvánvaló volt, hogy miért van.

Serivor 2016.04.07. 16:26:48

Ha jól értem, akkor Kiss Lászlót - ritka dolog - elkapták, elítélték, hivatalosan megbűnhődött. Legalább negyven éve folyamatosan tiszta az erkölcsi bizonyítványa. Ha emberölésért ült volna húsz évet, ma már azt se lehetne előszedni, terhére róni. Ami folyik, szimplán karaktergyilkosság, valószínűleg a legaljasabb politikai célokból.

Én szégyellem magam azok helyett, akik egy ilyen sztorit kikotortak a kukából. Sőt, mivel már jó negyven éve lejárt mindenféle hátrány, amit ebből összeszedett, igazából törvénytelen is ezeket a régi dolgokat felhánytorgatni. Egy személyzetisnek TILOS előszedni az ilyet. Van erkölcsije, vagy nincs - ez lehet kérdés. Van neki.

(Én meg tudom, hogy Orbán hatévesen lopott a boltból, tessék őt is lemondatni!)

öreg_répatorta 2016.04.07. 16:36:33

@Serivor: Igazából itt az a kérdés, hogy egy nemi erőszak bűncselekmény, börtönbüntetés után, mit tett Kiss László, hogy néhány év múlva már ugyanott volt, ahol azelőtt. Uszodában, nők, lányok között, pedagógusként. Amikor bizony a kommunizmus az ilyen dolgokkal nem viccelt... Szerintem inkább ez az, amit próbálnak eltussolni, mert rátesz még egy lapáttal, ha esetleg kiderül, hogy ő volt az úszók besúgója.

bölcsuhu 2016.04.07. 17:06:22

Ocsmány banda a lumpenproliké!

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 17:33:25

Ez nyilvánvaló..

Mivel mind pedofil állat kivétel nélkül, pontosan tudják hogy ez csak úgy maradhat titokban, ha fedezik a Kis Lacit.

----

De akit érdekelnek a részletek:

Kis László:
""„Beszélhetnénk persze arról, hogy 1961-ben mennyire volt megalapozott az ügyünkben hozott ítélet. Mennyire volt bebizonyítva mindaz, ami az ítéletben olvasható. Soha nem hallgattam el a történteket. Soha nem tudtam és nem fogok túllépni rajtuk. Viszont az a közeg, amelyben előtte sportoltam, és amelybe később edzőként visszatértem, képes volt rá. Mivel sem a bíróság, sem más hatóság nem tiltott el – az ítéletbe foglalt bűnöm ellenére sem –, hogy gyerekekkel foglalkozzak, kaptam egy új esélyt, és én éltem vele. Mindenki döntse el, hogy a magyar úszósport elmúlt évtizedekben elért eredményei alapján, hogy kellőképpen bizonyítottam-e, vagy sem" – fogalmazott."

-----
Aztán van a ballib médiasztár Aczélnak is hozzáfűzni valója:
„éjjel nappal az uszodában voltam, és minden pletykát hallottam.”
„Egyáltalán nem vagyok meggyőződve róla, hogy valóban nem erőszak történt, nem csak a Sportuszodában megszokott, napi rendszerességű szex.”
„Maga az ‘áldozat’ - egy ismert sportolónő nagyon szép édesanyja - nem is akart ügyet csinálni, a szülei erőszakoskodtak.”
„Egy szülőnek nem épp élmény, hogy a lányuk szeret, hogy is mondjam, kefélni.”
„a példastatuálás vágyától hajtva a bíróság helyt adott az óhajnak”
„Soha nem bizonyosodott be, hogy ‘lefogták’. Ezt csak szülői bíztatásra ő mondta a bíróság előtt. “
„Fogalmatok sincs róla, hogy hány úszócsaj és szép fürdőző lány volt, akit legalább három jóképű fiatal úszófiú ‘megerőszakolt’. Tömegével. A vadászat vég nélkül folyt és nem eredménytelenül”.

---
De megkérdezték az ATV-ben GYárfást is:
www.atv.hu/belfold/20160406-exkluziv-gyarfas-szerint-nem-volt-eroszak-kiss-aldozata-kaphato-volt
Kiss László azt mondta, hogy az erőszak nem történt meg, és akik az ítéletet hozták, azok is úgy ítélték meg, hogy az jogtalan volt, ezért folytathatta a karrierjét - ezt állította Gyárfás Tamás az ATV Egyenes Beszéd című műsorában.

A Magyar Úszó Szövetség elnöke azt mondta: ő Kiss Lászlótól azt hallotta, hogy az erőszak áldozata egy tekintélyes embernek volt a lánya, aki kapható volt, és végül úgy állította be, hogy megerőszakolták.
...
Kiss László ebben az ügyben nem áldozat, hanem az a hölgy, aki elszenvedte ezt a szörnyűséget, aki már sajnos meghalt - fogalmazott. Gyárfás Tamás kijelentette: ez az ügy 55 éve történt, és amikor Kiss László szabadult, folytathatta az edzői munkát, ha akkor ennek teret adtak, furcsa lenne, ha most, évtizedekkel később vonnánk érte felelősségre. A MÚSZ elnöke hangsúlyozta: kétszer egy embert nem lehet elítélni,

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 17:41:34

"ki fogja úszni vinni a gyerekét?"

Nem Kis LAci miatt, nem viszem a lányom úszni.

Hanem azért mert Kis Laci korában is a beszámolók szerint keféltek úszás mellett aktívan sportszerűen, meg ma is ezt teszik az úszók, többek között Szepesi Niki beszámolója szerint is:
"Az olimpiai győzelemhez vezető út eldobott kotonokkal, ondóval teli zsebkendőkkel, rövid, tartalmatlan, érzelmektől mentes k...sokkal van kikövezve. "

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 17:47:00

index.hu/sport/lemondott_kiss_laszlo_az_uszovalogatott_szovetsegi_kapitanya/
„A magyar sport érdekeit, valamint a személyemet ért támadás folytán megrendült egészségi állapotomat is szem előtt tartva, úgy döntöttem, hogy a mai nappal lemondok szövetségi kapitányi tisztségemről" - írta Kiss László, a magyar úszóválogatott kapitánya.
Kiss László szerint „1961-ben koholt vádak alapján, koncepciós perben született meg az a döntés". Két napja Kiss a Népszabadságnak még azt mondta, méltatlan lenne 55 év után, ha magyarázkodni kezdenék.
A csütörtöki lemondásához még hozzáfűzte: az ítéletben foglaltak valótlanságának bizonyítása érdekében megtettem a szükséges lépéseket. Azt állítja, a cselekményt nem követte el, írja az MTI.

Lilli_Csiribiri 2016.04.07. 17:47:41

Soha az életben nem fogom a gyerekeim semmilyen versenysport közelébe engedni.

Bambano 2016.04.07. 18:00:36

nekem ez a hozzáállás, amit a posztoló itt tol, tetszik.
aki hibázott, tűnjön el, függetlenül attól, hogy leülte-e, elévült-e, stb.

de ha ugyanezt az elvet alkalmaznánk a bloggerekre, hogy aki életében egyszer is írt már marhaságot, vagy rakott ki egy posztban 3-nál több felesleges vesszőt, az eltűnik, pár hét múlva nem lenne egyetlen poszt sem...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.04.07. 18:11:51

@Lilli_Csiribiri: Ez most komoly? Mert viccnek kicsit erős. Valamikor többféle versenysportot is űztem, volt köztük olimpiai is, más is. Nos, az edzőtábor sokkal szolidabb volt, mint egy gimnáziumi építő, vagy címerező, az egyetemi gólyatáborról nem is beszélve. Nem mostanában, 25-35 éve. Szóval ha tutira akarsz menni, tedd búra alá a gyereket, csak ott van biztonságban. Legfeljebb megfullad...

Zsuzsi25 2016.04.07. 18:14:46

@Bambano: itt nemieroszakrol van szo...
De vegulis nem ertem miert bantjak kiss laszlot....hiszen mi nok, mar megtanulhattuk, hogy errol csak is mi tehetunk. Az a kislany akit megeroszakolt, maga produkalta ki.

Bambano 2016.04.07. 18:23:47

@Zsuzsi25: és? nagy bűn-nagy büntetés-nagy bukás.
kis bűn-kis büntetés-kis bukás.

teljesen jó analógia. és ne legyen második dobása senkinek, pusztuljon mind. és az úgynevezett közvélemény zavarjon el mindenkit a francba, függetlenül attól, hogy a közvélemény saját maga mennyire sáros.

egy percig sem vitatom, hogy a nemi erőszak bűn, és bűncselekmény. de megkapta érte azt a büntetést, amit a büntetések kiszabására felhatalmazott szervezet, a bíróság helyesnek gondolt. nekünk viszont nincs jogunk a jogrend szerint ezt az ítéletet megkérdőjelezni, a közvélemény sem nem bíróság (vagyis nincs hatásköre), sem nem szakképzett ehhez.

nekem büdös, hogy olyan emberek követelik a fejét, akik a saját szintjükön pontosan ugyanannyira sárosak, mint ő. és az is büdös, hogy a megbocsátás kiment a divatból.

meg az is büdös, de ez egy másik történet, hogy állítólag sorozatban ment a móka, és ezért egy valakit elővesznek akkor, amikor másvalaki politikai érdekei úgy kívánják, és erre az egyvalakire ráverik nemcsak a komplett balhét, hanem az azóta eltelt összes balhét is, amihez sose volt köze.

ez kb. olyan, mintha rosszul parkoltál volna az autóddal, és ezért helyben fejbelőnek.

öreg_répatorta 2016.04.07. 18:23:49

@Ballib cenzúrázók réme 9: Úgy állítja a valótlanságot, hogy aki szemben áll, halott és nem tudja megvédeni a saját igazát??? Remek sportember. Ilyenek kellenek.

Bambano 2016.04.07. 18:24:56

@Bambano: ja, kiemelném, hogy iróniadetektor nélkül nem értelmezhetők ezen hozzászólásaim.

Macskond 2016.04.07. 18:42:15

Egy 50 éves ügyet így újrafújni ami benne volt az akkori magyar és nemzetközi újságokban, mint "kiderült a titok", csak egy nemtelen támadás lehet.

Nem menti az _akkori_ tettét, de le is ültették érte.
Vélhetően megbánta, mert több ilyen nem történt vele.
Ellenben bizonyított az eredményeivel.

Ha az derült volna ki hogy utána ezt sorozatban tovább folytatta, akkor lenne ok a hurrogásra.

De nem gondolom hogy 50 év után ezt még mindig bélyegként kellene hordoznia egy amúgy érdemes megbecsülést szerzett embernek.

Az én szememben egyáltalán nem mellékes körülmény hogy egy "botlás" után merre megy tovább az adott bűnös élete.

HA majd az derül ki hogy a börtön után további n+1 nőt erőszakolgatot tovább én is beállok a nyilvános herélést követelők közé.
Addig amig ez nem derül ki addig viszont nem ez alapján az 50 éves sztori alapján kéne őt megítélni, olyan embereknek meg pláne, akinek a szülei sem éltek akkor.

Lilli_Csiribiri 2016.04.07. 18:45:59

@Csokis: Nem fogom a gyerekeim olyan helyre adni ahol szószerint eredményt vernek ki belőlük vagy visszaélnek gyerekmivoltukkal. Illetve apósom az egészségét adta az élsportért. Szóval az a másik ok amiért tutti nem. Ahhoz hogy te hova jártál vagy hogy a gyerekeid kinek a kezébe adtad nincs közöm, ahogy neked sincs az én döntésemhez.

tükörfúró 2016.04.07. 19:06:21

Kis magyar valóság.

Én nem azt kérdezem, mi van az úszásban (lerohadt uszoda, feudalizmus, megalázás, kiszolgáltatottság, kefélés érdekből, anélkül, unalomból, erőszakkal és nélküle, éjjel és nappal)

Én azt kérdezem, ebben az országban hol NINCS ugyanez- Igen PONT ugyanez.

Meséljek az államizgatás, a vasút, a belügyi szervek, a felsőoktatás történeteiről?
Egészségügy?

Egyház, egyházi iskolák??!?!
Kőkemény homo-pedo történetek.
Utóbbi 10évben nagynehezen "felszinre jött" pár régi egyházi pedoügy -idehaza is-.
"Megbünhődtek" a vétkesek...akár le is kellett mondaniuk magas egyházi rangjukról, és éltek tovább civilként békén. Hűha.

Tudjátok mit mondok erre? A jéghegy csúcsa, sőt annak a hegye. Ennyi.
Ismert papokról, tanárokról beszélik a volt tanítványok egymás közt, 10-20-40 év múltán is.

Csak épp őket akkor, és azóta sem kapták el, nincs ítélet, nincs bizonyték, nincs már semmi...
.. és nem is lesz.

De mit is várunk egy olyan országban, ahol a miniszterelnök kamera előtt (!) énekli beb@szcsizva a vidéki kerítésszaggatótól, hogy sok kisleányt megbasztak,..
Oszt mivan?
Semmisenincs.
Énekelt, naés.

Mindíg van egy újabb naés.

Az ország és annak nagyrésze pedig egy pöcegödör, egy kétszinű moslékosdézsa, kívül felfestve a nemzeti, keresztyén, stb logók, belül pedig örvénylik a fekália.

Philip F. Queeg 2016.04.07. 19:16:39

@Lilli_Csiribiri:

Semmi baj. Egyetemi gólyatáborba úgyis eljutnak a gyermekeid.

Zsuzsi25 2016.04.07. 19:17:39

@Bambano: Te komolyan egy kalap ala veszed a rosszul parkolast a nemi eroszakkal? Bravo! A gyereked a kozeleb engedned?

Muad\\\'Dib 2016.04.07. 19:19:55

@tükörfúró:
Te mi a büdös qrva életről beszélsz? Mert ugye, aki bűncselekményt követ el, azt még 55 év múlva is szét kell szedni. Mert ez egy ilyen balkáni középkori s*arfészek ország. A legidegesítőbb az egészben, hogy néhány olyan alak (tisztelet a kivételnek), aki máshol habzó szájjal fasisztázik mindenkit, aki szerinte nem eléggé humanista, itt most legszívesebben akasztana, miközben kereken nulla olyan információ látott eddig napvilágot, amiből arra lehetne következtetni, hogy az előző 50 évben bármi helytelent tett volna Kiss.
De neeeem, itt takonyországban az a módi, hogy az álszent férgek csapata keselyűként ront rá mindenkire még hosszú évtizedek múlva is. Mert itt nincs olyan, hogy büntetés, majd rehabilitáció. Itt olyan van, hogy büntetés, majd eltaposás. Hogy biztosak lehessünk benne, aki egyszer elkövetett egy bűncselekményt, csinálja meg újra.
Ráadásul nem azon megy a vita, hogy 50 éve ki engedte vissza lányok közé, hanem azon, hogy mekkora görény már, hogy kinevelt néhány olimpikont. Mennyivel jobb lett volna, ha újra erőszakol, és eltűnik, ugye fas*ok?

pamut 2016.04.07. 19:20:01

@öreg_répatorta:
Nyugodton leírhatnád az sportegyesület nevét, meg a bácsi nevét is. Lehet hogy még ma is edző? Mert ha igen akkor a hallgatásoddal másokat is veszélyeztetsz.
Tudom, bizonyítékod nincs rá és így nehéz lépni, de ez úgy szokott menni, hogy egy kimondja, mire sorban jelentkezik a többi hogy velem is ez történt, én is láttam, stb... jó lenne abbahagyni a falazást.

Behaton 2016.04.07. 19:30:27

@pamut:

Ezt csak akkor írja le, ha bizonyítéka van.
Különben az egész csak rágalmazás. Ne hurcoljunk meg senkit ártatlanul és pláne nem bizonyítékok nélkül, szóbeszédekre, pletykákra hivatkozva.

pamut 2016.04.07. 19:50:25

@Behaton: Tehát ha nincs bizonyítéka egy olyan dologra, amire nem is lehet bizonyítéka, akkor falazzon, hátha még több gyereket zaklat a pedo bácsi?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.07. 19:51:37

@Lilli_Csiribiri: Küldd el judozni! Azt a lányt nem fogja senki leteperni. A judo termek világában pedig ilyenről még pletykák sem nagyon vannak.
Valahogy az arrafelé nem divat.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.07. 19:53:42

@Macskond: "De nem gondolom hogy 50 év után ezt még mindig bélyegként kellene hordoznia egy amúgy érdemes megbecsülést szerzett embernek."

Nem érted. Az az erkölcsi gond, hogy ebben a pozícióban lehetett. Ez önmagában, folytatólagosan erkölcstelen.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.07. 19:55:14

@Lilli_Csiribiri: Majd a gólyatáborokban be leszu pótolva, ne izgulj! Azok már 30-40 évvel ezelött is meredekek voltak.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.07. 19:56:41

@Muad\\\'Dib: " Mert ugye, aki bűncselekményt követ el, azt még 55 év múlva is szét kell szedni."
- Látom te sem érted. Az magában erkölcstelen, hogy egy jogerősen, csoportos erőszakért elítélt, börtönviselt ember egyáltalán fiatalokkal dolgozhatott.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.07. 19:57:16

@Muad\\\'Dib: "Ráadásul nem azon megy a vita, hogy 50 éve ki engedte vissza lányok közé, hanem azon, hogy mekkora görény már, hogy kinevelt néhány olimpikont. "

Ezt hol olvastad?

Behaton 2016.04.07. 20:01:14

@pamut:

Ezek szerint te minden gond nélkül meggyanúsítanál egy embert mondjuk nemi erőszakkal, miközben a bizonyítékod csak annyi, hogy hallottad, hogy többen erről pusmognak, pletykálnak?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.07. 20:03:27

@pamut: Bizonyítékok nélkül senkit sem szabad sárba rántani.

Netuddki. 2016.04.07. 20:12:44

@Serivor: "Én meg tudom, hogy Orbán hatévesen lopott a boltból, tessék őt is lemondatni!"

Váh, tolvaj fideszesek!
Nem az a baj az orbánnal, hogy 6 évesen lopott a boltból. A probléma az, hogy MOST milliárdokat lop a haverjaival a köz pénzéből, és nem lemondatni kéne hanem lecsukni.

pamut 2016.04.07. 20:20:51

@Behaton: Akinek ezt írtam, az a saját szemével látta.

Ezek szerint te minden gond nélkül falaznál egy embernek aki mondjuk nemi erőszakot követett el, csak mert nem vetted videóra?

pamut 2016.04.07. 20:21:50

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Ha tizenvalahányan mondják kb. ugyanazt, az szerintem már elég meggyőző.

Behaton 2016.04.07. 20:24:27

@pamut:

Honnan tudod, hogy aki ezt írta, az igazat állított?

legeslegujabbkor 2016.04.07. 20:30:25

@Muad\\\'Dib: Ebben az ügyben az a probléma, hogy néhány ember kényes arra, hogy milyen vezetőt választ magának. Ha Kiss László nyilvánosan felvállalja, hogy nemi erőszakért börtönben ült, és ezután választják meg, akkor rendben van, a szülők is elfogadják egy idő után, hogy ilyen a sportszövetség.
De ha jól tudom, itthon Oscar díjat vitattak el valakitől, mert kiderült, hogy valamikor besúgó volt.

szamok embere 2016.04.07. 20:32:27

@Muad\\\'Dib: Leginkább az az aggasztó, hogy mintha Kiss ma is megkaphatná ugyanezt az állást.

szamok embere 2016.04.07. 20:33:25

@pamut: Egyél sz.rt, többmilliárd légy nem tévedhet.

Zsuzsi25 2016.04.07. 20:44:05

@Muad\\\'Dib: Megeroszakolt egy gyereket. Bocs. De ezert akasztas jar.....ha mondjuk lop, vagy rongal valaki, az bocsanatos bun. A nemieroszak nem az!

Bambano 2016.04.07. 21:37:18

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: miután mentesítették illetve elavult a büntetett előélete, maximum erkölcstelen, de nem jogszerűtlen.

az erkölcstelenséggel meg az a probléma, hogy ismerni kellene a megbocsátás erényét is.

@Zsuzsi25: miért, mi a különbség? mindkét esetben arról van szó, hogy pár habzószájú, aki egyébként legalább olyan sáros, 55 év után is példát akar statuálni. ha pedig 55 év után is példát kell statuálni, akkor minek aprózni el a büntetéseket, miért nem lőnek fejbe mindenkit ott helyben?

ha pedig úgy gondolod, hogy talán mégsem helyes fejbelőni valakit egy rossz parkolásért, akkor az is eszedbe juthatna, hogy talán mégse helyes valakinek jogszerűtlenül tönkretenni az életét 55 év után. És gondolj bele abba is, hogy te is követhetsz el bűnt, te is azt szeretnéd, hogy attól kezdve a teljes életedet lehúzzák a klotyón?

Azé' tök fasza, hogy a Rákóczi szabadságharcért ma már nem jár büntetés egyik oldalról se.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.07. 21:45:44

@Bambano: Ez nem így van. Elkölcsileg elfogadhatatlan hogy valaki egy csoportos erőszak után még fiatal lányokkal dolgozhasson. Az is kérdés hogy erkölcsi bizonyítvány nélkül ezt hogy tehette.
És ez az ő felelőssége is, nem csak azoké akik alkalmazták.

pamut 2016.04.07. 21:48:53

@Behaton: Nem tudom, te honnan tudod hogy hazudott?

És ha elmondja és utána már egy tucat csaj közli hogy ugyanilyet látott vagy átélt?

Az megvan hogy az ilyen pedofil állatok azért tudják végig zaklatni egész életüket mert mindenki hallgat?

pamut 2016.04.07. 21:49:38

@szamok embere: Bíróságok előtt simán megáll ha többen ugyanazt vallják, de nyilván a bírók is szarevő legyek.

Holle anyó 2016.04.07. 21:50:47

@Lilli_Csiribiri: Ne csak emiatt ne engedd. Egy ismerősöm fia nagyon tehetséges volt, de amikor egy nyáron 17 centit nőtt, akkor azt mondta a mama (8 általánossal), hogy szerinte ez nem normális dolog és nem megy többet a gyerek. :))))

Holle anyó 2016.04.07. 21:55:14

@Macskond: De neked jogod van felmentést adni a magad részéről. A többség viszont nem ad neki felmentést. Ennyi.

átlátó 2016.04.07. 22:14:54

A legalja amit műveltek,viszont ennyi idő után olyan ez, mint molyrágta nercbundát leadni az Operaház ruhatárában. A Kiss "csak" élt azzal a lehetőséggel, amit az akkori "elit" biztosított neki azzal, hogy mentesítette...a mostani "elit" épp így tesz.
Az nagyon pimpós érv ez ellen a Kiss ellen, hogy "hát és hagyták, hogy fiatalokat neveljen". Már mondtam, hogy alja a legaljának, de ha szabadna még egy esetet, azon kívül, hogy korosabbakat nevelhetett volna? Na ugye, hogy nem.
A politika akkor is saját kézzel mosta a szaros gatyát, ahogyan most se mosógépet használnak ehhez.

Bambano 2016.04.07. 22:46:32

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: az "erkölcsileg elfogadhatatlant" csak erkölcsileg patyolat ember mondhatja ki. az meg nem sok van az országban, azok között legalábbis, akik most elkezdték hajtani ezt az ügyet, biztosan nincs egy se.

nekem meg erkölcsileg elfogadhatatlan az abortusztilalom, amit a lengyel csuhások akarnak épp ráerőltetni az országra. meg az is elfogadhatatlan erkölcsileg, hogy vasárnap nem mehetek oda szabadon, ahova akarok. pl. teszkóba.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.04.07. 22:54:13

@imperial: azért nem érdemes a kettőt összemosni.

Stohl ittasan vezetett és ezért érdemes lett volna eltiltani, mert ráadásul visszaeső is volt, így a jövőbeli potenciális áldozatait védték volna.

Kiss erőszakoskodásának köze sem volt az edzőségéhez. Én még mindig nem látom be, hogy attól, hogy valaki edző, miért lenne több lehetősége megerőszakolni valakit. Ez egy álszent baromság.

Kissnél is nyíltan meg kellett volna mondani, hogy anno megerőszakolt valakit, akinek ez nem tetszik, annak nem ő lesz az edzője. Akit meg nem zavar, az nyugadtan válassza őt, mert jó szakember.

Behaton 2016.04.07. 23:10:52

@pamut:

Akire hivatkozol pont így tett. Elment? Elfutott? Falazott?
Most miatta is lehetnek áldoztok?
Valamire felhívom a figyelmed. A kommentben sem név, sem hely nem volt megemlítve. Nem véletlenül.
A hozzászóló higgadt maradt névtelensége és az azt nyújtó kvázi biztonság ellenére is.
Csak te szeretnél itt verbális lincselést elkövetni.

Alick 2016.04.07. 23:33:02

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Persze a gólyatábor nem kötelező... anno én is tettem rá magasból.

pamut 2016.04.08. 00:04:35

@Behaton:
Igen, elment mert kislány volt, egy gyerektől nem várható el felnőtt viselkedés. És sajnos egy olyan országban nőtt bele, ahol a hallgatás kultúrája az általános, nem lát sok példát a megszólalásra. Épp ezért kértem rá hogy mondjon nevet, helyszínt. Ideje lenne áttörni a hallgatás falát, ideje lenne megállítani a mocskokat mielőtt még több gyereket bántanak.

Semmiféle lincselést nem követelek, ez ócska primitív kiforgatás. Aki már a másik szavainak kiforgatására kényszerül, az már beismerte hogy vesztett, nem tud semmibe belekötni, csak ha kiforgatja...

Macskond 2016.04.08. 00:15:30

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:
Szerintem te nem érted.
Ez annak a felelőssége és erkölcsi kétségessége, aki akkor 50 éve odaengedte és nem az övé,mert vélhetően ő úgy gondolta hogy megkapta a büntetését, és kapott egy új lehetőséget hogy bizonyítson. Élt vele és eredményeket hozott.
Sok más bűnözőnél nem ilyen eredményes a büntetés.

Így 50 év után ezen ajvélkodni és meglepődni valamin ami még az újságban is benne volt...én ezt nem értem.

Vagy felteszem máshogy a kérdést.
HA van valaki aki (nem gyilkos) és megkapta/leülte a büntetését.
Nem esik bűnismétlésbe.
Akkor hány évente kell ugyanezen bűnéért ismételten megbüntetni???

(hozzáteszem, hogy a 3 peremfeltétel fontosnak gondolom, gyilkosnak és bűnismétlőnek nincs kegyelmezés szerintem sem, és egyszer kapja meg a büntetését)

Überfiorentini 2016.04.08. 01:07:53

Miért mentegeti a söpredék az erőszaktevő vamzert? Nekem sem szimpi a Tusup gyerek, de róla legalább még nem derült ki hasonló...

megamedve 2016.04.08. 06:18:28

@imperial: neki se kellene nyilvános megjelenési lehetőséget adni. Ő egy ripacs, és max. szinkronhangnak jó, előbb-utóbb újra bebukik majd.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.08. 07:43:20

@Macskond: "Ez annak a felelőssége és erkölcsi kétségessége, aki akkor 50 éve odaengedte és nem az övé,mert vélhetően ő úgy gondolta hogy megkapta a büntetését"
Hát rosszul gondolta. Ha úgy vélte, hogy egy ilyen ügy után még fiatal lányok közelébe mehet, akkor nagy gondok vannak az erkölcsi érzékével.
Azon vitázni 55 év után pedig hogy a jogerős ítélet jogos volt vagy sem, felesleges.
A büntetés letöltése pedig még nem ment erkölcsileg.
Valahol sajnálom Kisst.
De ez az eset jó példa arra, hogy egy ilyen bűn örökre elkíséri az emberek az életükben.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.08. 07:45:52

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: "Én még mindig nem látom be, hogy attól, hogy valaki edző, miért lenne több lehetősége megerőszakolni valakit"
Neked se sok eszed van. Miért is tiltott a fejlett társadalmakban a függőségi viszonyban, főnök-beosztott, parancsnok-beosztott, tanár-diák kapcsolat?
Te hogy születtél ilyen kevés ésszel?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.08. 07:46:54

@Bambano: "az "erkölcsileg elfogadhatatlant" csak erkölcsileg patyolat ember mondhatja ki."
Miért is?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.08. 07:47:53

@Bambano: "nekem meg erkölcsileg elfogadhatatlan az abortusztilalom, amit a lengyel csuhások akarnak épp ráerőltetni az országra. meg az is elfogadhatatlan erkölcsileg, hogy vasárnap nem mehetek oda szabadon, ahova akarok. pl. teszkóba."
Na, a másik akinek annyi az esze mint egy marék lepkének!
Ezek mióta erkölcsi ügyek?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.08. 07:49:22

@imperial: El is tiltották tőle évekig. Egyébként ha a kábszeres autóvezetést és a csoportos nemi erőszakot egy kalap alá veszed, akkor komoly gondok voltak a neveltetéseddel.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.08. 07:50:32

@libbant: Á látom, kell egy kis libsizés a merevedésedhez!

Behaton 2016.04.08. 08:41:13

@pamut:

Vesztett?
Te ezt versenynek, erőpróbának fogod fel?
Így már érthető, hogy miért kérted azt, hogy az állítólagos elkövető neve itt jelenjen meg és miért nem azt, hogy az állítólagos szemtanú a rendőrségre menjen információival.
Érthető felületességed is, mikor azt nem vetted észre, hogy a posztoló (akkoriban) 15-16 éves fiúnak írta le magát. Fel sem tűnt neked.
Nem is érdekel az igazság. Valaki viccesen írta a Tanú emlékezetes sorait: "...a statuálás a lényeg..."

Már tudom, hogy miért csináltad és tudom miért nem érzed a súlyát, felelősségét annak, ami szándékodban állt.

Behaton 2016.04.08. 08:46:41

@Behaton:

A címzett lemaradt, ezért elnézést:
@pamut:

NYJetsTD 2016.04.08. 10:41:59

@imperial: @libbant: Szólok anyukádnak, hogy vagy vegye el tőled a gépet, vagy előbb adja oda a meleg tejecskét, hogy gyorsabban elaludj, mert különben megint össze-vissza írogatsz a neten.

pamut 2016.04.08. 11:49:12

@Behaton:
Nem fogom fel versenynek, csak simán ténymegállapítottam a nyilvánvaló dolgot. Engem nem érdekel különösebben ez a csevegés, engem az érdekel hogy a pedofilokat kapcsolják le valahogy, ehhez pedig tudni kell kik azok.

Tőlem mehet a rendőrségre is, de ha már itt írta le a sztoriját, akkor logikus hogy itt kérem tőle a nevet is, különben is, ha elolvastad volna amit írtam akkor látnád hogy kifejezetten kell a nyilvánosság mert a többi áldozat csak úgy tudja meg hogy nem volt egyedül, hogy van értelme neki is jelentkeznie.
Tök mindegy hogy kisfiúkat vagy kislányokat molesztál egy felnőtt, engem mindkettő zavar és mindkettőt elítélem.

"Nem is érdekel az igazság."
Mert te ezt mondod nyuszifül? :) Inkább rád lehetne ezt sütni aki el akarod tusolni a kommentelőtárs ügyét...

Ismétlem: Ideje áttörni a hallgatás falát, ideje megállítani a mocskokat mielőtt még több gyereket bántanak.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.04.08. 11:52:10

A Gyárfástól éppen úgy okádok mint Kisstől, neki is távoznia kéne.
Remélem Vityáról is kiderül, hogy 88-ban 14 éves lányokat cumiztatott, igaz ha felvétel lenne róla se mondana le, ez egy ilyen ország, itt mindent lehet, csak a netadó bassza fel az emberek vérnyomását.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2016.04.08. 13:25:03

1. Régi trükk, hogyha valakit tökéletesen el akarnak fűrészelni, és történetesen hímnemű, akkor azt kell rásütni, hogy pedofil vagy megerőszakolt egy fiatal nőt. Kimagyarázkodni baromi nehéz a dologból, még akkor is, ha nem igaz.

2. A mostani Btk szerint aki nem életfogytot kap, azt akármilyen súlyos bűnért és súlyosan mázsálják meg, az a szabadulása után 10 évvel ugyanúgy büntetlen előéletűnek fog számítani, nem hiszem, hogy a Csemegi-kódexben máshogy lett volna.

3. Már valahol az is érdekes, hogy kivénhedt SS-eket és biszkubélákat vegzálnak azért, amiket 60-70 évvel ezelőtt csináltak, de ez már inkább jogfilozófia, hogy a visszaható hatály tilalmát mennyire zárhatjuk ki egy ilyen érdekében (mert akkor nem biztos, hogy benne volt a törvényben, hogy az emberiesség elleni és háborús bűnök nem évülnek el)... itt viszont ha tényleg elitélték és leülte a dolgot, utána pedig nem volt ilyen balhéja, akkor kuss mindenkinek.

4. Ha a szóban forgó ügy sértettje nem azért lett öngyilkos, mert nem tudta kiheverni az ügyet, hanem szimplán betegség, baleset, netán egyéb bűncselekmény okozta a halálát, akkor képmutató csúsztatás azt felhozni, hogy már nem él. Az előbbi halálokok is elég sajnálatosak, de ne ezzel akarjunk már feketébbre festeni valakit.

öreg_répatorta 2016.04.08. 14:36:46

@pamut: Az első ... bácsi a 80-as éveinek közepén jár és már régóta nem aktív. A másik pedig már meghalt. De, mint írtam, szerintem ez köztudott volt róla, csak erős volt a hátszele.

öreg_répatorta 2016.04.08. 14:45:24

@Behaton: Sajnos, igaz. De nekem sincs más, csak a szavam. És már kurvára nem érdekel a sztori, csak rá akartam vetíteni arra, hogy az "átkos"-ban ez mindenhol előfordult. És igazából 3 dolog játszott. 1. Jó elvtárs voltál, esetleg még sikeres is, dicsőség a hazának - szemet hunyunk. 2. Nem voltál olyan jó elvtárs, de hajlandó voltál amikor azt mondták: Kedves elvtárs, egyszer kérni fogunk magától valamit! 3. Elvtárs sem voltál, hajlandó sem voltál, abban az esetben akkor is szívtál, amikor nem te voltál a hibás.

Zsuzsi25 2016.04.08. 15:45:42

@Bambano: nem valaszoltal a kerdesemre. A kozelebe engedned a gyerekedet? Lehet, hogy te nem szerrted a gyerekedet, de en szrretem az enyemet, es nem akarom, hogy egy ilyen mocsok egy legterben legyrn vele. Persze, kovetek el hibat...de nem tettem tonkre egy kislany eletet, nem nyomoritottam meg egy gyerek eletet orokre....A nemieroszakert minimum le kellett volna vagni a farkat. Egy tilosban parkolassal speciel nem nyomoritom meg egy kisgyerek eletet...Hat hogy mondhatsz ilyet????? Kicait ugy allsz ehhez az egeszhez, mintha a nemieroszak egy teljesen normalis dolog lenne....mintha valami aprosag lenne, amiert leulte a bunteteset...(egyebkent nem kapott annyit mint erdemelt volna) es most nyugodtan mehet vissza a "tanari" palyara gyerekek koze mintha mi sem.tortent volna. Ahogy nezem pasi vagy, raadasul a gorenyebb fajtabol, viszont kerdezz meg magad korul egy not, hogy mi errol a velemenye....

csakférfi 2016.04.08. 17:35:14

@Zsuzsi25: Tegnap a mobilom "kiokosodott"---meghülyült.
Igazad van.Aki mást mond az "aranyközéputas".
:)
süti beállítások módosítása