Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.06.14.

Öt rövid hír, amely tökéletesen bemutatja a Fideszt

Hakapeszi Miki

Stílusosan búcsúztak a kormányzófiúk a nyári vakáció előtt: az utolsó parlamenti napon kirakták a farkukat az asztalra. A tegnapi nap néhány hírében benne volt minden, ami a rezsimre jellemző. Minek is írogatni itt minden mocsokságukról, megvolt hétfőn minden, amitől eldurran az ember agya. Öt rövid hír, bennük az összes jellemző fideszes kormányzati módszer, illetve tulajdonság.

Lajos és a migránsok

Ha a frakcióvezetéshez nem kell ész, Kósa tökéletes választás. A kötelező kamukon túl saját kútfőből is képes elképesztő baromságokat beszélni, de nem ez a lényeg, hanem gátlástalanul képes hazudni, csúsztatni, összemosni. Kitűnő mai példa az amerikai tömeggyilkosság összemosása a Magyarországra leselkedő kamumenekültáradattal.

György és a háttérhatalom támadása 

A Debil személye önmagában a rendszer jelképe: egy skizofrén holdkóros, aki mindenki felett áll, akinek csak Viktor a főnöke, de az atyaúristennek már ő dirigál. Meg van győződve saját zsenialitásáról, arról, hogy még soha nem hibázott, s persze minden kritika neki az ellenzék és az idegenek aljas támadása. Ezt sikerült ma is bizonyítania a parlamentben. De a mai eset azt is megmutatta, hogy mennyire primitív és hatásvadász az ellenzék egy legnagyobb ereje: akkora baromságokat se nagyon kérdeztek még Matolcsytól, mint ma dr. Bárándy. Attól, hogy az alany az orvostudomány által még nem feltérképezett speciális agyműködéssel bír, még a kérdezőnek nem kéne lemenni a szintjére. 

A másik Lajos nulláig szopatása

Kedden jelenik meg a Metropol újság utolsó száma. Könnyet nem hullajtunk, mindig is szar volt, pár éve még persze át lehetett futni a nyomtatott MTI-hírgyűjteményt a metrón, de az okostelefonok idején ki az a hülye, aki nem azon olvas akár minőségi tartalmat? De nem emiatt múlik ki a Metropol, főleg azért, mert Simicskát ki kellett csinálni, helyette Habony új lapját tolja tele az állam hirdetésekkel. A Lokál nem csak szar, de a kormányt tolva hazudik is, bukna is piaci alapon, de nyilvánvaló, hogy amíg a rezsim változatlan, a mi pénzünkön fenntartják, hogy korlátlanul népbutítson.

Cecília a bizniszben

Aki viszont jó elvtárs, egy idő után hozhassa az asszonyt is. Rogánné úgy alapította meg élete első vállalkozását, hogy a köztévé jóvoltából, vagyis megint csak a mi pénzünkön szinte biztos is a zsíros haszon. És milyen jól jön, hogy az elmúlt évek tudatosan felépített médiakampányában celebbé avatták, a bulvármédia még ebben a mocskos ügyben sem lát majd kifogásolnivalót, zsűritagként sztárolják, sztárolni fogják.   

S a lényeg: a zemberek gusztustalan lehúzása csendben, sutyiban

Miközben migránsoznak, Cilinél elkezd csöngeni a kassza, meg a sok hülye amúgy is az aranylábú focisták bemutatkozására vár, csendben átkúrják a palánkon a népet, a mindenkit, aki a haveri körön kívül van. A nyugdíjrendszer összeomlását egyszer a magánnyugdíj-rablással elodázták pár évre, most itt a következő húzás, a szülőtartás. A kevés aktív és egyre több nyugger miatt a kasszában nem lesz elég pénz,  az állam baszik majd eltartani a véneket, áttolja a felelősséget s családok nyakába. Tartsák el az öregeket a gyerekek, meg az unokák, ha meg nem akarják, be lehet rajtuk hajtani a pénzt.  

Kiskezicsókolom, így működik a Fidesz, nincs itt semmi látnivaló.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

120 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr358807612

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hamis és igaz vallások 2016.06.15. 10:43:01

Több mint 4200 ismert vallás van ma napjainkban és biztosan ennek sokszorosa, az amit nem ismerünk. Jellemzően a mai is élő vallások tagjai csak a saját vallásukat tartják igaznak, a többit hamisnak. Külső szemlélőnek ez bőven elég bizonyíték, hogy m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2016.06.14. 13:58:03

@konrada: "A politika ilyen. Tán a pufajkásék, főhadnagy elvtársék, táncoslábúék idején nem így működött???"

Ezzel gyakorlatilag azt mondtad, hogy az orbán gazdád nem különb a gyurcsánynál. Plusz beismerted a lopást. Gratulálok, IQ huszár!

vanRob 2016.06.14. 13:59:57

@röf: Éppen mostani hir, hogy a nagy csinnadrattával egy éve beharangozott "Gyere haza fiatal!" program totális érdektelenség és csőd után ki is múlt. Elment rá 100 millió forint nyílvános közpénz, meg a rossebb tudja hány tíz vagy százmillió nem nyilvánosan, oszt mi értelme volt? Lófasz.
Ezt tudják. Ha siker, akkor a mi (=fidesz) sikerünk, ha elbaszás, akkor ti (=mindenki más) basztátok el. Azért ez 6 év kormányzásnak nevezett ámokfutás után elég szegényes és szánalmas.

Netuddki. 2016.06.14. 14:01:08

@Narancsos Ödéma: Ja, ha a maszoposok is ilyen üzemi módon loptak volna, és a fideszhez hasonlóan visszaforgatták volna a politikába az ellopott milliárdokat, akkor a viktorka még mindig ott tartana, hogy 4 évente, választások után, csalásra hivatkozva feldúlnák Pesten a kukákat.

Netuddki. 2016.06.14. 14:02:44

@vanRob: Nyejhehe! Egy balfasz, tolvaj fidesztrollt akarsz meggyőzni? Sok sikert!

konrada 2016.06.14. 14:06:26

@Tibi !:
Nézd, attól hogy neked gazdád van, ez még nem jelenti, hogy másnak is kellene legyen. A világ nem olyan egyszerű, mint ahogyan azt te onnan a szolgasorból gondolod.

...és énsosem mondtam azt, hogy különb ebben Fletónál, és azt hogy nem lopnak.

Én ugyanis nem hiszem azt, hogy a politikusok jó emberek, csak nekem valóban van hozzá elég IQ-m, hogy megértsem, a dolgok nem ezen múlnak..
(Ellentétben veled, aki a gazdaállata fenekébe csimpaszkodva csak azt látja, mennyi tompor is van arrafelé szemmagasságban, azt nem, hogy amibe kapaszkodik, az is segg.;))

konrada 2016.06.14. 14:07:39

@Narancsos Ödéma:
...maradjunk annyiban, hogy a hatalom működésének a része volt akkor is, legfeljebb nem akarták sokan észrevenni...

Ballib cenzúrázók réme 1 2016.06.14. 14:10:05

Az egész országnak elege van abból, hogy a gyurcsányisták szétlopták az országot, és csak a manyup vagyont hagyták meg, de azt is eltőzsdézve. Errefel még ők támadják a nemzeti kormányunkat, a gyerekeinket, az olimpiai jelképünket, a mi Kiss Lászlónkat és most már Rogánné Cecíliát is. De nem sikerül nekik a bukott Soros pénzekkel sem megingatni az Összefogásunkat, mert mi nemzeti alapon fogjuk meg egymás kezét. Imádkozztatok magyar szívvel született magyarok, hogy Orbán Viktor és Rogán Antal még sokáig uralkodhassanak nekünk! Naponta 6-szor mondjuk el a mi Hiszekegyünket, ezzel még az arab hívőket is lekörözzük eggyel!

Hiszek minden szavában,
Hiszem, hogy NER-Magyarország
A legboldogabb kontinens az egész világban

Hiszek a Rogánban,
Hogy megmérhetetlen a lakása,
Hogy az Ötkert saját zsebre el nem privatizálta,
Letelepedési kötvények offshore cégeibe a milliárdokat sose átjátszotta

vanRob 2016.06.14. 14:16:11

@Tibi !: Áááá dehogyis. 1 bitesek. X-et tudnak rakni akkor és oda ahová mondják nekik.

2016.06.14. 14:27:59

A fidesz kétharmadot és ezzel a korlátlan rablást nem a fidesz szavazóknak köszönhetjük. Ők egy kisebbséget alkotnak, akik elvakultan várják a megváltót. Az igazi felelősök az otthonmaradók. Akik nyávognak, hogy nincs kire szavazni. Aki nem szavazott, az valójában a fideszre szavazott. Nálatok csak a fidesz volt a szavazólapon?
Ha nem otthon szidtátok volna a rendszert, hanem saját magatok is tettek volna ellene, akkor nem itt tartanánk. Ésszel kellett volna szavazni, hogy a kétharmadot megakadályozzuk. Ha kisebbségben alakítottak volna kormányt, akkor nem itt tartanánk. Akkor kénytelen lett volna alkukat kötni és ezért kevesebb energiája lett volna a rablásra. Ez lenne a valódi cél elsőre, nem pedig a leváltás, mert azt meg fogja még most is akadályozni. Majd megint változtatnak a választási törvényen, hogy nekik lejtsen a focipálya.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.14. 14:32:12

@konrada: Szerintem meg nem maradjunk ennyiben. Akkor üvegzseb program volt, ma állami vállalatok titkosítása. Akkor egyéni lopási akciók voltak (köztük persze nagyobbak is), ma ez az alap működés. Nem ugyanaz a kettő, és nem is ugyanannyiba kerül neked (sem).

.Gordon Gekko. 2016.06.14. 14:35:03

@vanRob: na és? Elment 100 millió. Elment máshol 100 milliárd is a levesbe, na és?

Ettől nem fog senki az államcsődlovagokra szavazni. Van itt miből pazarolni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.14. 14:35:04

@roli101: No és azt a 2/3-ot hogyan lehetett volna "ésszel" megakadályozni? Egy valaki tudta volna megakadályozni azt a 2/3-ot. Gyucsány Ferenc, ha 2006 év végén lemond. Viktor ma neki köszönheti a vagyonát, ahogy a többi ingyenélő is. És vicces módon még ma is Feri a sátán, pedig a fidesz mindent neki köszönhet. Fanyar. :-)

Kivlov 2016.06.14. 14:35:05

@Narancsos Ödéma:
Ez nem válasz.
Kire lehet szavazni annak, aki nem akar rájuk szavazni. Ez a kérdés. Kire lehet, akire van értelme is?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.14. 14:37:18

@Kivlov: Akkor mégegyszer: a fidesznek megvan minden eszköze, hogy senki új ne számíthasson annyi szavazatra, ami kilökheti őket a lopószékből. Így érted? Azt meg hadd ne kivánjam már, hogy a nép erőszakkal távolítsa el őket valós alternatíva nélkül.

.Gordon Gekko. 2016.06.14. 14:37:30

@roli101: ez is butasag, semmivel nem maradtak otthon tobben mint barmelyik eddigi valasztason

Szoval ezzel mit akartal mondani?

2016.06.14. 14:40:52

@.Gordon Gekko.: Ezzel azt akartam mondani, hogy a különbség az volt az eddigiekhez képest, hogy egy körös volt a választás és nem volt részvételi küszöb. Aki a legtöbbet szerezte az nyert és volt ahol 30 százalékkal nyert fideszes 50%-os részvétellel. Ez hol a többség akarata?

Kivlov 2016.06.14. 14:42:02

@Narancsos Ödéma:
kamuduna, önmosdatás, alibizés.
Kell 40%-nyi baller szavazat. És ennyi. Csak nemhogy 40, lassan 20 sincs. "oszt jónapot"

vanRob 2016.06.14. 14:46:30

@Kivlov: Fura, mert valahogy a választásokat meg a századvég "közvélemény" kutatásokat leszámítva nem nagyon látszik a fidesz szavazók 2/3-a... Ja, bocs még volt a civilmenet vagy mia picsa.

konrada 2016.06.14. 14:46:49

@Narancsos Ödéma:
...üvegzseb, ...de tejüvegből...

...én nem akarom védeni a lopásokat, csak annyit akarok megjegyezni: ha szerinted ma többet lopnak, és a dolgok azon múlnak, miért nem akkor volt 0 körül az infláció, miért akkor nem sikerült soha csökkenteni az eladósodottságot, miért nem tudtak bemenni soha a kritériumok alá, és miért jutott államcsőd szélére az ország...

...én nem vitatkozni akarok ezen, mert mint írtam, azzal tisztában vagyok, hogy a politikusok lopnak.
...de azzal is, nem ezen múlik...

pamut 2016.06.14. 14:49:09

Az orbánista agyhalottak kifejezetten élvezik és támogatják az ország könyörtelen kifosztását és tudatos szellemi leépítését akár az oktatáson keresztül, akár úgy hogy debileket támogatnak minden fontos pozícióban. Hogy egyéb magyarellenes bűneiket most ne is kezdjem sorolni....

2016.06.14. 14:49:31

@Narancsos Ödéma: Ésszel meg lehetett volna és már látom, hogy miért nem sikerült.
A következők szerint kellett volna szavazni annak, aki nem tudott kire. Megnézni, hogy a körzetben ki a legerősebb a fidesz után és arra szavazni. Mindegy, hogy ki az, MSZP, Jobbik, DK, LMP, stb. Kicsi pártra nem szavazunk, mert az arra adott szavazat mind a fideszé lett. Ha így lett volna a szavazás, akkor sokkal több helyen nyert volna nem fideszes jelölt és így senkinek se lett volna abszolút többsége. Ennyi.
Most a szavazók 44 %-a nem tud kire szavazni. A fideszre kb 30 % szavazna és ezzel megint abszolút többséget szerezne. Mi lenne, ha a 44 % egy pártra szavazna? A fidesz és a többi párt marginális kisebbség lenne a parlamentben. Vajon a 44 % milyen pártot, országot szeretne?

Kivlov 2016.06.14. 14:54:33

@vanRob:
Nem is a szavazóknak kell 2/3-nak lenniük, hanem a mandátumok számának. :D
És olyan rendszerben, ahol van egyéni körzet is, eléggé eltérhet a kettő. Ahogy az eddigi választásokon is eltért. "Köszönjük, Emese..."

.Gordon Gekko. 2016.06.14. 14:55:01

@roli101: senkit se érdekel a többség akarata

A választás szabályai már a választás előtt nyilvánosak voltak, ha nem tetszik szavazzon a parlament mas szabalyokat

Ez a demokracia

vanRob 2016.06.14. 14:56:17

@.Gordon Gekko.: kire is célzol pontosan? A gazdasági világválság során megroppanó Magyarország éppen akkor aktuális miniszterelnökére?
Ugye olyan apróságok megvannak, hogy idén novemberben "ünnepeljük" az ország bóvliba minősítésének 5 éves évfordulóját?
Vagy pl. a megmentett 2700 MRD forint magánnyugdíjpénztári megtakarításra, amiből az eltőzsdézett és nagyot bukó MOL részvényeken kivűl más nem maradt?
Az egy év után szánalmas visszavonulással beismert vasárnapi boltzárral kapcsolatos ámokfutás. Jó, persze miközben ezzel foglalkozott a nép az istenadta nép, lehetett lopni a csilliárdokat, meg talcsikázni vajnának, rogánnak, mészárosnak, stb.
Az az érv vagy a magyarázat a fidesz lopásaira mutyizásaira, hogy mások is csinálták? Tényleg ez az országért és benne az emberekért (érted is) felelősséggel tartozó kormányzó párt ideológiája? Ne már.

2016.06.14. 15:00:06

Az államadósság 2010-ben kb. 20000 milliárd forint volt, most 25000 milliárd. 5 év alatt 25 % növekedés. Hitelből vigad a magyar.

vanRob 2016.06.14. 15:00:50

@TizenötmiIIió Magyarok: a kormányzati propaganda meg arról, hogy ez itten a Földi kánaán, ahol Széles Gábor ingyen termeli a zenergiát? Esetleg arról, hogy a százmillió (plusz az ellopott) forintért létrehozott "Gyere haza fiatal" programot egy éve után az érdektelenség és a totális kudarc miatt szépen csöndben megszüntetik?
Kár, hogy a főnök seggéből nem látjátok a fényt. Alagút az is, csak egy kicsit másmilyen.

vanRob 2016.06.14. 15:13:06

@Kivlov: Ja, az tiszta. Valamelyik fidesz politikus nyilatkozat nyilallt belém, miszerint az "ország 2/3-a szavazott ránk". Vagy valami hasonló, a pontos idézetért fel kellene túrni a zinternetet. Pedig tisztán emlékszem, hogy alig volt több 50%-nál. És nem is választásra jogosultak, hanem a választáson megjelentek közül. De azt akkor sokan lematekozták, hogy a 7,5M-hez képest a 2,5M nem egészen ugyanaz, mint amit a fideszpropaganda kommunikált. Mint ahogy a 2010-es asszem rákayphilipp féle "már 2 millióan vagyunk itt" magömlése.

Kivlov 2016.06.14. 15:23:27

@vanRob:
Nem mindegy mit mondott valaki erről a lényegtelen dologról? A tény, az tény. A fityisz szerezte a legtöbb mandátumot, nyert és pont.
Azt meg ne kavarjuk oda, aki nem is szavazott. Miért nem? Volt rá lehetősége, ha nem élt vele, ne hőbörögjön.
Vicc, hogy még mindig itt tartotok. Tényleg nem akartok nyerni '18ban sem. Mondjuk az az országnak csak jó, ha a kormányzás közelébe sem kerültök. :D

konrada 2016.06.14. 15:24:49

@roli101:
Jaja. ...mint ahogyan 2002-ben 8 emrd, ami meg 8 év alatt 125% növekedés. ...de abból legalább már a GDP arányoson is meglátszott 50% növekedés, hiszen mint írtad, így vigad a magyar!;))

Zacskóstej 2016.06.14. 15:26:54

@Ballib cenzúrázók réme 1: "...hogy Orbán Viktor és Rogán Antal még sokáig uralkodhassanak nekünk!" -- Nem uralkodnak...max feletted,mivel mindenki vágja hogy ez a munkád.

.snɯıɹd snɔlns 2016.06.14. 15:28:03

@konrada:
"Tán a pufajkásék, főhadnagy elvtársék"...
itt a volt MSZMP-s elvtársakra gondolsz akik most a Fidesz sorait és módszereit erősítik és hozták meg neki a 2/3-os többséget?

konrada 2016.06.14. 15:30:58

@® snɯıɹd snɔlns.:
Ezek konkrét személyek, ha nem tudnád. Kérdezd meg az idősebbeket a környzetedben, melyik miniszterelnökökre igaz ez a leírás. (Aztán azt, melyik párt szineiben,. mert szvsz. a nevek sem fognak neked mondani semmit.;))

.Gordon Gekko. 2016.06.14. 15:37:24

@vanRob: 2007ben beszakadt a magyar gazdaság, a szomszédok 3-4%kal nőttek akkor átlagban.

Milyen válság?

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.06.14. 15:38:38

Aki lelibsiz, ballibezik, meg olvasás nélkül kommentel ökörségeket, kibaszom. Ez még mindig két független, minden szélsőséget elutasító gondolkodó blogja, a kibaszás pedig nem cenzúra, csak egy próbálkozás arra, hogy egy minimális szellemi színvonal fennmaradjon a kommemntfolyamban is..

vanRob 2016.06.14. 15:39:17

@Kivlov: Francot, ami 2010-ben volt már csak annyira érdekes, hogy a fidesz megkezdte az ámokfutását. Sajnos olyan régen volt, hogy a majd 2018-ban szavazók nagyrésze már nem is fog emlékezni a 27%-ra emelt ÁFÁ-ra, a vasárnapi boltzárra, a mutyikra, az orosz medve ideédesgetésére, a KLIK vagy éppen az egézségügy osszeomlására, stb. Megmarad a rezsicsökkentés ízű cukorka, ami csak kivül csokis, belül bizony keserű.
Ki emlékszik már az elvett 2700 milliárd forint magánnyugdíjpénztári megtakarításra, vagy a selmeczigabriella által beígért bízisten így lesz egyéni számlákra? Nem sokan. 2018-ra meg még kevesebben.
Ha nem cseszné el a felsőoktatást, akkor legalább számíthatna pár tízezer olyan szavazóra, akiket ez pl nem érintett.

.snɯıɹd snɔlns 2016.06.14. 15:44:39

zűrös, pozsgai, pintér elvtársak, csak úgy hirtelen, meg a III/III-as alomból fideszessé kinevelődött polgármster úr, aki elsírta magát.
Az új generációs gengszter, tolvaj bandáról most ne is beszéljünk akik a pénzükkel a törvényeket hozatják, mint (letagadott) tanácsadók, hogy még többet tudjanak a közvagyonból lopni.

.Gordon Gekko. 2016.06.14. 15:46:54

@® snɯıɹd snɔlns.: ja, szürös pozsgai elvtárs sose volt fidesz tag. Pozsgai viszont az mszp első elnöke volt...

De ne zavarjon

Kivlov 2016.06.14. 15:53:58

@vanRob:
Ennyi.
Meg tudod mire emlékszek még majd a 27-es ÁFA mellett? A 15%-os SZJA-ra. :D :D :D
Az ÁFa is jó!

.snɯıɹd snɔlns 2016.06.14. 15:54:58

@.Gordon Gekko.:
Hazudsz, ahogy a gazdádtól tanultad, nem zavar...
Háttérből csendben osztják az észt,(most már pozsgai nélkül) mint a c-vágányra tett igazi keresztény-konzervatív-polgári eszméket valló és úgy is élő Deutsch Tommer.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.14. 15:58:02

@konrada: jaj te szerencsétlen, annyiszor el volt már mondva. Azért nem volt akkor 0% infláció, mert magasabb volt az EUR infláció(tudod, ehhez van láncolva a HUF infláció, ahogy a kamat is az EUR-hoz van láncolva), az eladósodottságot most sem sikerült csökkenteni, csak elfedni, de már jön le a vakolat(mnyp, eximbankos rejtegedés, év végén 1 napra mérésre csökkentés) ;)
Államcsőd szélére pedig a válság miatt jutott az ország. Tudod, 2008-ban volt egy nagy világválság, amiből -ha 2006-ban fletó lemond, és jön viktor-, lehet tényleg államcsőd lett volna, legalább is ha úgy gazdálkodnak/garázdálkodnak mint ma.

Kalap úrfi 2016.06.14. 15:58:27

@Narancsos Ödéma: milyen szép liberális kirekesztés. bezzeg ha egy fideszes mond ilyet vérig vagy sértve. szánalom

.snɯıɹd snɔlns 2016.06.14. 16:12:07

a rákosi rendszerben az állásukat, egzisztenciájukat féltő emberek voltak kénytelenek az uralkodó párt szekerét tolni.
most kibővült a lista a munka nélkül gyorsan, könnyen meggazdagodni akarókkal.
a történelem megismétli önmagát.
ennyi.

Krutzifix 2016.06.14. 16:22:37

@Kivlov: X! Tegye le a bögrét, és ma már ne alkoholizáljon többet! Ráadásul munkaidőben az agitprop-osztályon! Miért jobb ez, mint akármi más, ami előtte volt? Mert a hamis statisztikákat tényként fogadjuk el? Mondjuk felesleges ilyesmiket írni az agyhalottaknak, hogy nyissák ki a szemüket, nézzenek körül, mert úgysem tudnak szabadulni a habony művek agyhelymosó kommunikációja alól, miszerint minden a 2010 előtti elmúlt nyóc évben lett elqrva. A kérdés már csak az, ha ez így jó, akkor miért nem volt mindegy, hogy ki vezeti tovább ezt a trágyadombot? Kik voltak azok a zombik, akik erre felhatalmazást adtak? Azért szép lesz egy kis Venezuela Európa közepén.

konrada 2016.06.14. 16:49:40

@fidesz maszop dk egykutya:
Aham. Most már értem. Akkor azért volt 2-3x magasabb, mint € infláció, mert hozzá volt láncolva. Most meg ezért nem.
Én már akkor is pont úgy értettem, mint mikor először leírtad.;))
...és tényleg: akkor csak azért nőtt a GDP arányos adósság több mint 50%-kal, mert nem akarták elrejteni, most meg az EU_val együtt igen, ezért kisebb.
...s az se igazán gyanús, hogy a kelet-közép európából csak nálunk lett kvázi államcsőd, a többiekre valahogy nem így hatott a válság...

Van még hasonló okosságod te szerencsés?;)

1ghost 2016.06.14. 16:50:44

@Hakapeszi Miki:

Mikikém, először is megjegyezem, hogy kibaszott jó cikk, grat hozzá. Tökéletes látlelet!

Ami pedig azt illeti, a tetves narancsgöbbelsi feladatok ellátásában ez Kivlov féle faszi - ha jól számolom 4-5 nicken - szennyezi itt a blogot, kibaszhatod, de 3 másik nicken mászik vissza orbán csahos ebje.

Ennek a közismert narancstetűnek ez a feladata, ezért fizetik, elvégre az internet még nem köztévé, a faszságaikat itt nem tudják direktben tolni, hát marad a komment része, no ezért vannak a kivlov, röf, ballib cenz stb.(ami persze ugyanazt a bércselédet takarja ) azt küldetést célozva, hogy nemzeti trágyadomb legyen ott is, ahol az értelem szárba szökken, az ugyanis e tolvaj, korrupt, dilettáns bandának veszedelmes ellenség.

pamut 2016.06.14. 16:56:16

1 friss hír ami tökéletesen bemutatja a fideszmaffiát:

hvg.hu/gazdasag/20160614_zsolnay_gyar_bachar_najari_pava_zsolt_pecs_onkormanyzat

"Bizonyos érdekkörök hónapok óta tudatosan készültek arra, hogy lecseréljék a Zsolnay-gyár többségi tulajdonosát, aki saját vagyonából több mint egy milliárdot tett be a cégbe. És most, amikor a cég milliárdos uniós megbízásokra tehetne szert, pillanatokon belül vagyonfelügyelőt kaphat maga fölé."

FIDESZ = MAFFIA

Nem tudjátok tagadni rohadt kollaboránsok.

Gazz 2016.06.14. 17:14:50

@röf: Te figyu már, a többi bérkommenetelő kollégáiddal szóljatok lécci habonynak, hogy valami továbbképzésnek már nagyon itt volna az ideje, mert kurvára egyformán csinálja mindenki az érvelést a trollbigádból, aztán mindig lebuktok.

Gazz 2016.06.14. 17:16:17

@Hakapeszi Miki: Habonyékra komoly evolúciós hatást fogtok kifejteni. :-)

Andras J Fazekas 2016.06.14. 17:25:16

Köszi, hogy kitöröltél …

Te a végtelenített butaságoddal, a mostani hatalom hasznos hülyéje vagy.

Drukkolok neked, tökfej !

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.06.14. 18:25:39

"pár éve még persze át lehetett futni a nyomtatott MTI-hírgyűjteményt a metrón, de az okostelefonok idején ki az a hülye, aki nem azon olvas akár minőségi tartalmat"

itt pontosan mire gondol a poszter?
érdekelne, hogy mit olvassak, ha minőségi tartalmat szeretnék:
index, nol, 444, vagy atv.hu?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.14. 20:03:59

@Kalap úrfi: Liberális. Én? Úgy "nézek ki", mint egy liberális? Vagy azért gondolsz annak, mert nem tapsikolok ahhoz, hogy a fideszesek lopnak tőlem? Ettől lennék liberális. A te fejedet pl simán szétcsapnám, amiért le-liberálisoztál. Ez sem túl liberális vonás. :-)

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.06.14. 20:12:06

@1ghost: köszi. ezekből tényleg nem tudok annyit kikúrni, hogy ne jöjjenek vissza dupla annyian. én sokáig nem hittem ebben a fizetett bértroll elméletben, de kénytelen vagyok azt gondolni, hogy alanyi jogon nem létezhet ennyi ugyanazt a szar propagandát nyomó hülye.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.06.14. 20:12:58

@Narancsos Ödéma: az ilyenekre nem érdemes felelni. ezeknek mindenki liberális, vagy gyurcsányista, aki szerint nem a fidesz a legnagyobb király.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.14. 20:13:39

@konrada: igen "elvtárs" a forint infláció és a kamat az EUR-tól függ. Azt persze egy igazi húgyagyú gondolhatja, hogy ugyanannyi (hiszen csak akkor lehetne ugyanannyi, amikor a mogötte lévő gazdasági teljesítmény ugyan annyi), viszont a változás iránya, és aránya követi az EUR-t, de ez világosan látszik az inflációs és a kamat grafikonokon.

cdn.tradingeconomics.com/embed/?s=hbbrate&v=201605020910n&d1=20060101&d2=20161231&title=false&url2=/euro-area/interest-rate&h=300&w=600

Sikerül egy ilyen egyszerű grafikont leolvasni? Nem mi?

Akkor azért nőtt a gdp arányos államadósság, mert nem volt annyi EU pénz, így hitelből kellett finanszírozni a szar gazdaságot. Most maradt a szar gazdaság, de van ingyen EU pénz, ebből finanszírozzák, ezért STAGNÁL az államadósság (nem csökken).

".s az se igazán gyanús, hogy a kelet-közép európából csak nálunk lett kvázi államcsőd, a többiekre valahogy nem így hatott a válság..."

Államcsődről csak a vektor beszélt(igaz nekik 2010-után sikerült majdnem össze is hoznia), egyébként pedig görögország, spanyolország, portugália...

DocBulywood 2016.06.14. 20:23:34

@Narancsos Ödéma:

"Egy valaki tudta volna megakadályozni azt a 2/3-ot.
Gyucsány Ferenc, ha 2006 év végén lemond. "

Azt úgy hívják, h SzDSz. Emlékezz vissza, hiába volt vagy 73%-os kormányzati erő 1994-től, mindent megakadályoztak, direkt az ellenkezőjét mondták. Alig szavaztak valamit meg a szocikkal együtt.

Már rég túl lettünk volna a Bokros-csomagon - pacsizhat érte Vitya -, szántszándékkal kigolyózták a csókát.

A többit kár is említeni - Demsky és köre, a lerohadó BKV, stb.

Egy kiutat látok: amikor már akkora lesz a nyomor, mint Venezuelában, na akkor lesz valami. Talán...

Addig meg a matelcsi félék kirabolják az MNB-t, saját rokonságukat felpumpálják, én, te, meg a többi idióta csak innen nézi, hogy lopják ki a szemét.

A többieket nem zavarja, ami itt folyik. (59 lyuk fúrása 558 millióért.) A többiek a következő Resident Evil filmben statisztálnak. Tudtukon kívül, hiszen agyhalottak.

prevent 2016.06.14. 20:38:23

@Hakapeszi Miki: hát én ddig olastam, olvasgattam.
azért - már ne haragudj meg érte - ezért a szarra való írásért nem fogadnék el semmi bókot. nem azért, mert vitába szállnék kedvenc, ám alulbecsült - nem általam :) hanem egy átlag írástudó által - Pamut kartárssal, de nézzük, valójában mi is a látlelet. Nem kell félni, nem taglalnán már a cikk igazság tartalmát, inkább úgy társadalmi megnyilvánulás szintjén, csak szőrmentén.
Szóval Fidesz csal, lop hazudik és ez a premissza.
he nem érted, hülye vagy
ha nem értesz egyet ezzel e végtelen primitív leegyszerüsítéssel 1) hülye vagy 2) fizetett ügynök, vagy bért(r)ollnok 3) mindkettő
ma mégis felteszel értelmes kérdéseket, hogy ugyan már némi konkrét példával ha szolgálnál, bátyaá, csak az okulásunkra, akkor lásd fenn
minden egyes alkalommal, mikor "belétek" olvasok, ugyanazt azt indulatot, fröcsögő primitív irigységet érzem, látom, olvasom
Kedes Miki,kérlek, vald be, hogy téged is ez a középkori piaci tömegrendezvény hangulat fogott meg, és nem az írás szeretet. Ha tévedtem, és mégis az írásra vagy büszke, hát javaslom, kezdj el hímezni. vidéken remek szakkörök vannak - távol a világ zavaró zajaitól... és nem is kell objektívnek lenned. arra ott van a távcsö, és ugye, minek kettő egy családban

1ghost 2016.06.14. 21:31:26

@prevent:

"ma mégis felteszel értelmes kérdéseket, hogy ugyan már némi konkrét példával ha szolgálnál, bátyaá, csak az okulásunkra..."

Na menj te a retkes narancsos korrupt, tolvaj gazdád lompos faszára, lehetőleg odahúzd rá magát torkig, vagy akár mészáros strómanra, hátha kapsz tőle az évi 3000 millió forintos napokban felvett osztalékából valami aprót, jól jön az még majd a rokonságnak, amikor buszjegyre kell a lóvé meglátogatni titeket a sitten, mert eljön rövidesen az is.

Elég világos voltam?

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.06.14. 21:36:42

@prevent: totál félreérted, várnám én az értelmes érveket, szoktak is lenni, de ez a mostani trollhadsereg nagyon szinten aluli. még visszasírom blogger gézát.

1ghost 2016.06.14. 21:44:10

@Hakapeszi Miki:

Mikikém, blogger géza itt van, s kapaszkodj, több nicken is.

Csak hát az történt hogy azt a faszt, aki azt hitte konyít a gazdasághoz, a gazdaság mai állapota mellett bárki agyagba döngölné, ezért aztán más nickeken és más témában tolja a narancsfaszságokat.

prevent 2016.06.14. 21:53:48

@1ghost: tökéletesen - hoztad az általam említett, primitív, ordenáré, tanulatlan, alpári fröcskölést. köszönöm, nem is volt más célom ma estére :)
"Mikikém" íme a követőid, tükröt tartasz önmagadnak.
Örültem e rövid, ámde tartalmatlan "eszmecserének", mai célom tényleg nem volt más, mint amit leírtam volt. A társadalom egy része megnyilvánult volna? Sajnos csalatkoznom kellett. Ez nem a társadalom egy része - akit orientációjától függetlenül becsülnék - hanem egy alpári majom, aki kikiáltja magát a társadalom egy részének. Fényt hoztál az életembe.

1ghost 2016.06.14. 22:09:28

@prevent:

Idézek tőled, neked!

"ezért a szarra való írásért nem fogadnék el semmi bókot."

Szóval, orbán ócska cselédje! Te, aki fentebb így írtál, egy gátlástalan, a honfitársainkat nyomorba döntő bűnszövetkezet gerinctelen szolgálójaként a legutolsó vagy, aki itt bárkinek felróhat bármit.

És ezt vésd jó mélyen a fejedbe.

anyadmajma 2016.06.14. 22:10:17

@prevent: ugyan már, neked egy negró a szádba is fényt jelent:)

prevent 2016.06.14. 22:17:48

@1ghost: a két stíusban mégis felfedezni vélek egy "árnyalatnyi" kultúrális szakadékot, ha élhetek ezzel a képzavarral.
én a "szar" szó használatával rögtön "Orbán cselédjévé" vedlettem - köszönöm, hogy felnyitottad a szemem. Bár úgy vélem "Mikikéd" inkább vette az adást, miszerint az írás több sebből vérzik, legyen szó stilisztikáról, szóhasználatról, vagy akár gondolatiságról. Lám ő nem is pocskondiáz...
Mondanám, hogy gondolkodj el rajta, de falra hányt borsó...Vagy az akarat, vagy a képesség hiánya. Bár vannak összeesküvés elméletek, miszerint mindkettő. Ne higyj nekik.., csak be akarnak szippantani a FIDESZbe :)
ami a te szemszögedből még hasznos is lehet, hisz így lehet a leghatásosabban meggyengíteni a hatalmat. fel a fejjel

anyadmajma 2016.06.14. 22:17:57

@1ghost: á, ne aggódj, ezt is nekünk kell majd a fejébe vésni. Szerintem baltával.
Addig úgysem hiszik el, hogy nagyon nincs igazuk.

anyadmajma 2016.06.14. 22:21:23

@wmiki: a faszt, te csak olvasd a 888-at.
Ja, és szólok: ha kétszer olvasod a 444-et, attól még nem kapsz piros pontot a gazdádtól, mert az nem 888:)

konrada 2016.06.14. 22:23:53

@fidesz maszop dk egykutya:
Hát ahhoz tényleg elég húgyagyúnak kell lenni, hogy egy olyan táblázattal kelljen bizonyítani, amely még 2,5x-ö szorzó mellett is csak úgy hasonlít távolról valamennyire, ha hamis adatok is szerepelnek benne. (lásd: 2015 2%.)

S nyugodtan vond ki mindkettőből az EU-s pénzeket, aztán told fel a GDP arányost úgy. Kiváncsi vagyok, hogy jön majd ki abból hasonló a +26 % vs. -4%-ból.

S az meg, hogy fiatal vagy, esetleg amnéziás, és ezek miatt nem emlékszel attól még ezt nem vektor mondta és nem 2010-ben:
www.origo.hu/itthon/20081101-gyurcsany-ferenc-allamcsod-es-szocialis-valsag-is-kialakulhatott-volna.html

Az egy dolog, ha valamihez nem értesz, vagy nem tudsz, csak nem kéne ilyen nagy arc hozzá!.

Kalap úrfi 2016.06.14. 22:25:59

@Narancsos Ödéma: jajj a neten mindegyikőtök annyira erős. sünmalacka is, aztán a randira nem jött el

prevent 2016.06.14. 22:27:23

@anyadmajma: ezt vajh melyik megnyilvánulásom mondatja veled??
baj ban a negroval? általában a feketével? tegyük helyre...
a fénnyel? általában a fehérrel?
mindettővel? általában mindenkivel, csak veled nincs?
látod, hogy nyiva a szám? becsukjam?
nem lehet tükröződés? - mondjuk a te brilliáns elméd fénye tükröződik ki a fogsoraim közül? becsukjam a szám, hogy ne ragyogjon?
oly sok lehetőség van, és "úgy szeretnék megfelelni neked" (ARF) kérlek, segíts...

Kalap úrfi 2016.06.14. 22:29:19

@Hakapeszi Miki: értelmes érvek csak értelmes érvekkel ellátott posztokra szoktak menni. az ilyem, lamantinok által n+1 rendszer alapján összehányt betűhalmaz nem érdemel mást, csak trollkodást.

anyadmajma 2016.06.14. 22:32:34

@prevent: no, ettől most kurva intellektuális és intelligens lettél:)
Annyira, hogy el is szégyelltem magam:)
Mekkora egy fasz vagy:)

prevent 2016.06.14. 22:32:40

@anyadmajma: "dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes"
ahogy látom, "mesterember" vagy, így tudhtnád, baltával nem vésünk...
ha valamelyik szó nincs meg, üzenj. gondolom a "dolgozni" lesz az...
amúgy a baltás förmedvényedből süt a "demokrácia", hajrá

prevent 2016.06.14. 22:34:55

@anyadmajma: ne tedd, add önmagad. erre való az internet.itt névtelen vagy, lehet bármit írni, nem figyeli senki a szóhasználatot. vannak helyek, ahol ez nem így van - ne próbáld ki

bonyka 2016.06.14. 22:46:55

Kár, hogy csak "Válasz erre" link van, mert nem egy valakinek szól de: a (zegyik a sok közül) probléma ott van a kommentekben. A magyarokra mindig is a széthúzás volt a jellemző, soha nem az, hogy "csináljuk neg együtt, és fasza lesz", hanem "te baszd meg ezt a rokonodat", "te meg menjél oda", hozzáállás. Helyettetek is szégyellem magam. A másik a mútra mutogatás, tökmindegy, melyik lopós banda mit csinált a múltban, ha mindent arra fogunk az nem visz előrébb. Nem tudom, említettem-e már, hogy helyettetek is szégyellem magam. És a kommentelők, miután megírták ami a bögyüket nyomta, elégedeten hátradőlnek miután elküldték a másikat a kurva anyjába, csak az nem tűnik fel, hogy ettől semmi nem változik. Illetve annyi mégis, hogy sokan még egy kicsivel fásultabban, meg szarabbul érzik magukat. Meg még többen elmerengenek a múlton, meg hogy milyen szar nekünk. A Himnusz megvan? Esetleg fussátok át, tök jó olvasmány. Meg lehetne kicsit gondolkodni is az egymás (egyelőre még) virtuális laposra püfölése helyett.

prevent 2016.06.14. 23:10:00

@Hakapeszi Miki: hát lássuk a következőt. ez nem jött össze.
sok sikert - engem érdekel, he lehet érvelni, QA nélkül :)

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.06.15. 02:31:53

@röf: "Természetesen nincs renben a lopás, és nincs renben még több más dolog sem.
Csak nem úgy nincs rendben, ahogy a balmédia láttatja."

Lopnak, vagy nem lopnak, te telibeszartszájú ostoba majom??!

És ha igen, mert márpedig igen - úgy, ahogy 2010 előtt senki sem - akkor aztán nem azokat kell ócsárolni, akik ezt képben, hangban v. betűben szóvá teszik.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.06.15. 02:34:45

@.Gordon Gekko.: "Ne mondjátok h nincs alternatíva. Ott a jobbik."

A borzalmas világképednek megfelelően persze hogy ott a Jobbik, mint alternatíva.

Kivlov 2016.06.15. 08:28:51

@Krutzifix:
Miért? Kicsi a ktg.vetési hiány évek óta.
Nőnek a bérek, a minimálbér. CSökken az SZJA, a dolgozók végre kaptak valamit.
Nőtt az ÁFA, így a nyugger is, a segélyes, a C-is, a kamuminimálbéres is jobban hozzájárul a közöshöz. Szétterítették az adózást.
Épül az ország. Ennyi.

Netuddki. 2016.06.15. 08:46:20

@.Gordon Gekko.: "senkit se érdekel a többség akarata
Ez a demokracia"

Attól, hogy annak hívod, még nem az. De ezt pont az első mondatodban ki is fejtetted balfasz.

Netuddki. 2016.06.15. 08:47:23

@Kivlov: Egy fasszopó tolvaj fidesztroll fideszes agitpropját hallottuk, ami nettó hazugság. Ennyi.

Kivlov 2016.06.15. 08:53:50

@Tibi !:
muhahahaha, meleg a fagyi, koma?

2016.06.15. 09:09:35

@Kivlov: Nem is tudtam, hogy az ország egyenlő a stadionokkal vagy a többszörösön túlárazott és felesleges presztízsberuházásokkal. Mert ezeken kívül nem nagyon épül semmi. Nem jön az uniós pénz, leállt az építőipar. Üzenjünk Brüsszelnek, hogy megértsék. Küldjetek még pénzt, mert nincs mit ellopni és kiderült, hogy a pénzetek tart minket életben.

Ha a magas ÁFA ennyire jó eszköz, akkor miért csak mi alkalmazzuk a legmagasabbat és miért nem 50 %? A világon mindenhol hülyék laknak, bezzeg nálunk csak pénzügyi zsenik, Matolcsyval az élen. A magas ÁFa mindig megöli a gazdaságot, ezt tudják már máshol, nálunk még nem.

Kivlov 2016.06.15. 09:20:50

"Ha a magas ÁFA ennyire jó eszköz, akkor miért csak mi alkalmazzuk a legmagasabbat és miért nem 50 %?"

Majd ha máshol is a nyuggerek ingyenes furikázását, ingyentankönyvet, közgyógyszer, szoic tűzifát, meg 800e közalkalmazottat kell finanszírozni, ott is felemelik.

cönde 2016.06.15. 10:11:40

@Kivlov: "kamuduna, önmosdatás, alibizés." Van pofád ezeket így leírni? Nem is ismered ezeknek a szavaknak a jelentését. Ezek amúgy pontosan a Fidesz sajátjai (a kamuduna persze kamuduma, gondolom)

cönde 2016.06.15. 10:13:53

@Kivlov: "Miért? Kicsi a ktg.vetési hiány évek óta.
Nőnek a bérek, a minimálbér. CSökken az SZJA, a dolgozók végre kaptak valamit.
Nőtt az ÁFA, így a nyugger is, a segélyes, a C-is, a kamuminimálbéres is jobban hozzájárul a közöshöz. Szétterítették az adózást.
Épül az ország. Ennyi."

Na most rugtam le a láncot. Vissza az egész, veled érdemben nem igazán lehet kommunikálni, mert atomhülye vagy.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.15. 10:28:50

@konrada: Ó te retardált barom, hát az mnb is hazudik? :D (persze hazudik, csak a te helyzetetben most pont nem azt amit kéne)
www.mnb.hu/Jegybanki_alapkamat_alakulasa?datefrom=2015.01.01.&datetill=2016.01.01.&order=0

Nézd csak meg, 2015 közepe 1,5% (elején még nagyobb is volt), a 2015-ös átlagkamat 1,5%...

És még mindig azt bizonygatod, hogy az EUR változásait 1:1-ben követni kéne a forintnak. Hogy lehet ennyire gazdasági analfabétának lenni? Mint mondtam, az eur változásainak irányát és mértékét követi ARÁNYOSAN. 1:1-ben követés akkor lesz, ha a magyar fizetőeszköz egyenlő értékű lesz az euroval(soha nem lesz ilyen), ehhez még gazdasági ismeret sem kell, hanem egyszerű logika.
Miért kell minden fideszesnek ennyire hülyének lenni?

Fennállt az államcsőd veszélye(mint sok helyen), de nem történt meg. Most is fennáll, ha mondjuk kínától újra bedőlne a világgazdaság, de remélem nem fog...
Tudod annak is fennáll a veszélye hogy ma meghalsz, de valószínűbb, hogy nem...

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.15. 10:31:47

@Kivlov: ja, meg jobban való teljesítés van... görögországnál 0,8%-al :DDD

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.15. 11:06:21

@Kivlov: épül az ország, ennyi: www.portfolio.hu/gazdasag/kozel_huszeves_melyponton_az_epitoipar.3.233382.html

"Az építőipar teljesítménye nagyjából az 1997. évi szinten lehet. Az uniós források visszaesése mellett a magánberuházások gyengélkedése is lefelé húzza az ágazat teljesítményét."

konrada 2016.06.15. 11:28:14

...hát itt tényleg valaki retardált, de szvsz. az, aki nem tudja mi a különbség a jegybanki alapkamat és az infláció között!;)))

...de az már eredmény, hogy legalább nem akarod belénk beszélni, hogy senki más nem beszélt az államcsődről.

...ha most már tényleg neki állnál utána nézni annak, amiről beszélünk, tán rájönnél, hogy nem attól leszel okosabb a másiknál, ha azt minősítgeted, hanem a tudásod által.

...mert amíg összekevered az inflációt az alapkamattal, hát van mit tanulnod...

konrada 2016.06.15. 11:32:42

@fidesz maszop dk egykutya:
...egyébként megkövetlek, mert én is hülye voltam abban, hogy nem feltételeztem rólad azt, hogy az inflációs ráta helyett a kamatrátát teszed be, ami persze hogy torzít az inflációs rátához képest is...

wolves84lb 2016.06.15. 12:01:24

@röf: téged tényleg a rezsiharccal nyertek meg maguknak? Ritka szánalmas vagy, ha igaz, és ócska kamuszar, ha nem.

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.15. 12:03:03

@konrada: "hát itt tényleg valaki retardált, de szvsz. az, aki nem tudja mi a különbség a jegybanki alapkamat és az infláció között!;)))"

Igen látom, hogy neked nem sikerült elolvasni azt a feliratot, hogy "interest rate".

"mert amíg összekevered az inflációt az alapkamattal, hát van mit tanulnod..."

Nem keverem össze, én tudok olvasni, viszont egyik a másik, mert az infláció, és a kamat, a válságidőszakokat leszámítva kéz a kézben jár. Egyébként ha rákeresel direkt eur vs huf inflációra, akkor is nagyon hasonló ugyan az lesz a grafikon.

www.tradingeconomics.com/hungary/inflation-cpi
www.tradingeconomics.com/euro-area/inflation-cpi

De egyébként is mind2-re szoktátok verni magatokat, hogy kuszaszemű elvtársatok egyedül fél kézzel szorította le :D

Olyan jó lenne egy közgazdasági, és szövegértési alapismeretek teszthez kötni a szavazati jogot, jobb irányba mehetne az ország. Igaz ez nem várható el a jelenlegi "elvtársaktól", hiszen a fideszre, és a maszopra csak hülyék szavaznak, így a szavazóikat elveszítenék.

wolves84lb 2016.06.15. 12:10:04

@.Gordon Gekko.: ingyen csinálod a hülyét, vagy fizetnek érte?

wolves84lb 2016.06.15. 12:12:20

@prevent: te nyomorult, neked tényleg van pofád konkrét pélkdákat kérni a fideszes lopásokra?

wolves84lb 2016.06.15. 12:16:58

@.Gordon Gekko.: te fasz, de most ott ülnek a fideszben. De ne zavarjon.

wolves84lb 2016.06.15. 12:23:34

@prevent: még jó, hogy 3 hozzászólással ezelőtt már búcsúztál, nyomorult fideszcsicska...:)

konrada 2016.06.15. 12:36:43

@fidesz maszop dk egykutya:
Mint írtam, én legalább beismerem, ha benéztem, ugyanis elég kis képernyőn láttam, és nem is gondoltam azt, hogy te másról hozol táblázatot, mint amit állítasz.
De nézve mindkét inflációs táblát, az továbbra is az mutatja, hogy a magyar inflációs ráta egészen a Simor korszak végéig 2,5x nagyobb szinten követte az €-t, meg sem közelítve azt.

...mert egyébként igazad van, jó lenne, bár ezzel - lásd a nem véletlen be nem tett összehasonlítást, illetve a memória problémáid - elég magad ellen beszélsz.;)

prevent 2016.06.15. 17:02:23

@wolves84lb: "pofám" még csak volna - kedvem nincs.
Te tényleg azt hiszed, hogy ha kitágult orrlyukakkal, kidagadó szemmel és vöröslő pofával nyálhabosan üvöltöd azt, hogy nem kell példát mondani, az egyenlő a konkrét példák bemutatásával? Egyszerű iskolába járhattal...
hát ne mondj, ha nem tudsz, és ennyi. attól még hiheted a magad igazát. a hit, mint már egyszer írtam, nagyon fontos egy ember életében. meg a tiédben is.
amúgy szorongásra szedsz valamit?

1ghost 2016.06.15. 17:13:58

@prevent:

Prevent te ezernickű tolvaj orbánbérenc! Húzzál már a narancsos picsába a faszságaiddal, te nyomorult bérbarom, miközben szétraboltátok az országot, még van bőr azon a rohadt hazug képeden példát követelni?

Te tényleg egy olyan gerinctelen szaralak vagy, mint a gazdád a póráz másik végén, remélem a cellátok is egymásba fog nyílni.

prevent 2016.06.15. 17:53:49

@1ghost: látod-látod
a hit mellé már remény is társul, teljes lehet az életed, mint az egysejtűeké
kár, hogy azt a néhány neuront, ami a fejedben zombi módra kóvályog és keresgéli egymást, nem gondolkodásra használod, hanem a három szavas trágársági "gyűjteményed" unalomig való ismételgetésére.
nos, eljött a pillanat, hogy levegőnek nézzelek - bár nem jó, hisz a levegő éltető, te meg halálosan unalmas vagy. adé
süti beállítások módosítása