Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.10.04.

Orbán megbukott? Persze, de ki jön utána?

Hakapeszi Miki

Persze hogy mi is kéjes vigyorral szemléltük a részvételi adatokat, jó látni a zavart az erőben. Eddig soha nem mentek helybe ennyire a lófaszért a fiúk, örömteli, hogy az ordenáré hazugságokat és uszításcunamit egyre kevesebben kajálják be. Az okostojás kutatók által várt billegés helyett alig 40 százalék, ez kétségtelenül ordas nagy bukta.  

Arról nyilván fogalmunk  se lehet, hányan rakták össze a képet arról, hogy az adófizetők pénzén,  a haverok zsebét tömve tolták le még ezt az uszításkampányt is, de a lényeg, hogy az ország most azt mondta: az apátok faszát, ez sok, ez gusztustalan. Maradt másfél millió hithű narancsagyú, meg másfél millió (részben Jobbikos) behülyíthető, utóbbiak csak tudatlanul benyelték a dumát. Másképp fogalmazva: a közel nyolcmillió szavazóból, aki amúgy nem akar ide migránsokat, alig több mint hárommillió ment el és szavazott nemmel.

A Fidesz rég elvesztette a társadalomban a többségét, nem kétséges, hogy az emberek kétharmada változást szeretne. Eddig is siránkoztunk az alternatíva hiánya miatt, de ez mostantól még látványosabb. Mondott a nép egy kurva nagy nemet Viktorra, hajtaná már az egész fideszes-semjénes bagázst a picsába, de nem tud kit a helyére ültetni.

Millió közeli lehet azoknak a száma is, akik jobb híján szavaznak Viktorra. De ettől függetlenül is per pillanat az a helyzet, hogy tovább csökkenő támogatottsággal is újra nyerhetnek másfél év múlva. Mert nem csak hazugságban, csúsztatásban, manipulációban és rendszerszintű lopásban profik, hanem leszalámizásban, az ellenfelek kijátszásában, megosztásában is. A jelenlegi ellenzék nagyon megosztott, többnyire impotens és részben levitézlett, züllött is. Tele vannak személyes sérelmekkel, a baloldalon sokan utálják egymást mint a szart. Függetlenül attól, hogy a Habony-kommandó talál-e a migránsos riogatás bukása után új néphülyítő témát, ha csak annyit elér Viktor, hogy ne legyenek mindenhol közös és vállalható baloldali jelöltek és se a Jobbik, se a kommerek nem kerüljenek olyan lefelé spirálba, ami a másikat erősíti, már nyert is újra. Ez pedig nem egy bonyolult feladat. 

Lehet tehát örülni az eredménynek, a többség valóban bölcsen mutatta meg a középső ujját a hatalomnak. De esély a változásra csak akkor van, ha a Fidesz mostani ordas buktájából a jó oldal erőt merít. Persze, unalmas, de meg kell jelennie egy új ellenpólusnak, mindegy, milyen színű, melyik oldalra való. De a vezető ereje kell legyen a változásnak, olyan, akinek legfeljebb koalíciós csicskái lehetnek a ma ismert gyíkarcok Gyurcsánytól a maszopos megélhetési politikusokig.

Ha a jelenlegi pártok futnak neki a következő választásnak, akkor újabb négy évig nem változik semmi azon túl, hogy a kutyások bemarhulják magukat a parlamentbe. Ezért kulcsfontosságú a következő év.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

107 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr5011765021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalmár 2016.10.04. 14:44:19

Azért ez kissé beteges!
Csak 1 párt mozgósított.
Így is átlag fölötti volt a részvétel.
(41,9% a 6 népszavazás átlag részvétele.)
92% lett a NEM szavazatok aránya.
Soha semmi, senki nem kapott 3.3 millió szavazatot. Ez rekord!

Ezek után Orbán megbukott?
Persze...?

Hűha, nő a baj a balib oldalon!
Már a valóság sem az ami!!
Ezek szerint megbukott az EU csatlakozás is?
Hogy-hogy akkor nem mondtátok???

Az felemelt érvényességi küszöbnek csak a kötelező vagy nem kötelező kérdésben van jelentősége.
Nem kötelező, de az elsöprő siker azért politikailag igenis kötelez és erőt ad!

Az otthon maradottakon marakodni, igazi lúzer verseny!

Kalmár 2016.10.04. 14:45:38

42% az átlagos részvétel Magyarországon!

A baloldal felszólított mindenkit, hogy maradjanak otthon!

44% lett a részvétel.......

Censored Trompf 2016.10.04. 14:50:12

@Kalmár:

Soha semmi, senki nem kapott 3.3 millió szavazatot. Ez rekord!

El lehet képzelni hogy a poszter mit írkált annak idején az EU népszavazásról, vagy a NATA tagságról, meg ezekről, ahol még ettől is kevesebben szavaztak egységesen.

Ja semmit se írt.
Mert ott a szájízének megfelelő eredmény született.
(Megjegyzem az én szájízem szerinti is).

Ez a bagatelizálás kezd kicsit kényszeres lenni a ballibek háza táján.

Mintha parancsba kapták volna az Orbán végképp megbukott, és az érvénytelen posztok írását, olyan lelkesen gyártják a marhaságokat.

Persze 3 millió 200-300 ezer embert lehet lehülyézni.
Lehet bagatelizálni is.
Csak 2018-ban majd ne tessék csodálkozni !

Censored Trompf 2016.10.04. 14:51:29

@klasszikus:

Milyen lényeg ?

Az 55%-nyi általában szavazásra járó emberből 10% otthon maradt ?

Ez a lényeg ?

Ez a rendszerváltó erő ?

A 10% ?

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.10.04. 14:57:18

"Persze, unalmas, de meg kell jelennie egy új ellenpólusnak, mindegy, milyen színű, melyik oldalra való."

Tényleg jó ilyen naívnak lenni?! Csak a jó is alternatíva hiányzik? És akkor meg vagyunk mentve?

Azt írnak bele a választási tv.-be, amit csak akarnak. Tegyük fel, hogy létrejön (jobbára a semmiből) egy valódi ÁLTERNATÍVA. A hatalom onnantól kezdve mindent megtesz, hogy ellehetetlenítse. Például törvénybe írja, hogy teszem azt választásokon csak a legalább két éve létező szervezetek indulhatnak. Akármit megtesz, nem akarok ötleteket adni.

Csak a szépreményű naiv lelkek, meg a valódi hülyék gondolják azt komolyan, hogy Orbánt holmi választással el lehet takarítani. Pláne az ő uralma alatt, az ő sleppje által lebonyolított választásokon. Ő már nem olyan szinten van. Ameddig ezt fel nem lesz képes fogni ez a jobb sorsra érdemes nép, nem is lesz meg a változás lehetősége, és addig is lehet kergetni a vágyálmokat az ellenzék győzelméről, vagy lehet ábrándozni a valódi alternatíváról.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.04. 15:00:12

@klasszikus: Az ellenzékiek tényleg okosak, mert otthon vágják a centit, hogy mennyi van még 2018-ig.

Mennyivel kényelmesebb, mint a tv-székház előtt fölgyújtani néhány autót, és követelni, hogy a min.elnök mondjon le! A különbség annyi, hogy ezek nem csinálnak 2018-ban fülkeforradalmat, azzal az egymillió emberrel, aki még rájuk szavazna.

pamut 2016.10.04. 15:02:25

@Kalmár:
"Soha semmi, senki nem kapott 3.3 millió szavazatot. Ez rekord!"

Hazugság. A 2008-as népszavazáson mind a három kérdés kapott ennyi igent, de még többet is.

Mondjuk megérte, azóta is él és virul az oktatás, az egészségügy, mindenki tök elégedett és boldog.

pamut 2016.10.04. 15:03:00

Egy biztos:
Az eredmény akkor nem vitatható, ha abban a magyar társadalom többségének egyértelmű és világos akarata mutatkozik meg.

Kalmár 2016.10.04. 15:08:31

@pamut: Igazad van! A Fidesz már akkor is profi volt!
Köszi igaz, akkor is kapott ennyit!
Ott is elsöprő volt a győzelem, mint most!

Köszi a pontosítást!

Kalmár 2016.10.04. 15:10:39

A Fideszre 2,3 millióan szavaztak!
Most a "NEM"-re 3,3 millióan

Bocs, de nekünk ez győzelem és pezsgő !

pamut 2016.10.04. 15:11:57

@poszt: Igaz az írás, de nem lesz semmi.

Az ellenzék impotens, szar, és sokuk fideszes ügynök. Sehol semmi új erő.
Az orbánmaffia fog nyerni 18-ban is, és folytatják a rablást és a magyarság tönkretételét.

Nem azért írom hogy elszomorítsalak, de ez a realitás, kár hamis ábrándokat kergetni, az országot legkésőbb 2020 (amikor majd leállnak a pénzek) Orbán kitépi az EU-ból és átvezeti az orosz érdekszférába. Addig már amúgy az ország összes minimális profitot hozó nemzetgazdasági ágazat közvetlen a maffia kezében lesz, jogállamról és hasonlókra legfeljebb majd a nyugati filmekben hallhatsz majd. Szépen vissza fog épülni a bolsevizmus, illetve már részben vissza is épült (igazságszolgáltatás, média, állami bürokrácia, stb.)

Lucifer Morningstar 2016.10.04. 15:13:50

Az egybites többségnek tök mindegy ki jön. Kapja meg a krumpliját és a tűzifát választás előtt, oszt jónapot.
Egy választás azon dől el, hogy a sok agyhalott hova talál a tollával. A parlamenti "elitnek" is megmondják melyik gombot nyomja, a hívek sem okosabbak.

Lucifer Morningstar 2016.10.04. 15:15:42

@pamut:

Egy biztos. Az eredményességet viktor 50%-ban határozta meg. Most, hogy nem érte el a részvétel ezt a számot, a törpe nagyot köpött és aláállt. Ahogy az egy gerinctelen féregtől elvárható.

pamut 2016.10.04. 15:16:16

Drága magyar honfitársaim!

BÜSZKE VAGYOK RÁTOK! :)

Nem hagytátok magatokat lezülleszteni a fideszes szintre!

1,5 év uszítás ellenére.
1,5 év hazudozás ellenére.
1,5 év anti-keresztény izgatás ellenére.
1,5 év félelemkeltés ellenére.
1,5 év gyűlöletkeltés ellenére.
1,5 év totális, egyoldalú pártpropaganda ellenére.
1,5 év göbbelszi pszicho-terror ellenére.

Magyarok, drága honfitársaim, többségeteket NEM tudták megőrjíteni, bevonni a gyűlölködésbe, az tömegpszichózisba.

Többségetek megőrizte józan eszét és szívét, megmaradt embernek, nem vett részt a sunyi, hazug kutyakomédiában, a gyűlölet-népszavazásban.

Köszönöm magyarok, nagyon szép volt, nagyon büszke vagyok rátok! :)

Kalmár 2016.10.04. 15:16:56

Most hallom, hogy a DK szerint Orbán aláírta a kvótákat már!

Jó lenne eldönteni elvtársak, hogy kvóta nincs vagy már alá van írva?

Tökre összezavarjátok mind a 100 ezer szavazótokat!!

Andy73 2016.10.04. 15:21:31

Ha Orbánhoz eljutnak egyáltalán ezek a szövegek, akkor szerintem jókat röhög rajta. Ahogy az eddigi több ezer korábbin, amelyik szerint megbukott. 2014 előtt is rengeteg ilyen volt, aztán jött az újabb kétharmad. Ami mostani közvélemény-kutatások szerint is simán megvan. A baloldal tábora nem nőtt, csak osztódott az újabb szereplővel, a Kétfarkú kutyával - amelyiknek legalább annyira komoly és találó a neve, mint a poszternek.

pamut 2016.10.04. 15:21:43

@Kalmár:

Erre gondolsz?

"Az Európai Tanács (ET) elnöke hivatalos levélben erősítette meg, hogy februárban Orbán Viktor is megszavazta a kvótákat, amikor igennel voksolt a testület erről szóló határozatára"

Igazad van: a fideszeseket valóban nem fogja megzavarni hogy megszavazta a kvótát miközben itthon 1,5 éve hörög, azaz röhögve a saját hívei szájába szart.

Péter 2 2016.10.04. 15:22:05

@Censored Trompf: Csak a vizitdíjas szavazás mindhárom kérdése, meg a NATO-s népszavazás, meg a... Szóval, jó párszor volt már ennél kicsivel több, és még többször nagyjából ugyanennyi. Tessék már utánanézni a tényeknek.

Kalmár 2016.10.04. 15:25:47

@pamut: Na látod! Most akkor van vagy nincs?? :)

Kalmár 2016.10.04. 15:27:08

@pamut: Össze ne zavarjon az önkéntes vs. kötelező fogalom, mert akkor a DK stratégiába szarsz bele, nem a szavazók szájába!

Kalmár 2016.10.04. 15:27:44

@pamut: Nem baj ha nem érted!
Ezen nem segíthetek!

pamut 2016.10.04. 15:29:03

Az egész aljas, hazug, antikeresztény gyűlölködő göbbelszi kampánynak+népszavazásnak az volt a tétje, hogy sikerül-e alapvetően józan, kedves, normális emberekből rettegő, hülyeségeket hadováló, utálkozó népséget varázsolni?

Nem sikerült.

És ez nagyszerű hír, a magyarok többsége nem hagyta magát lezülleszteni a fideszes szintre.

pamut 2016.10.04. 15:30:42

@Kalmár: A csubakka-taktika a legszánalmasabb fidesztrollok végsó menedéke :)

Értem én hogy neked fáj ez szégyenteli, antikeresztény és kudarcos népszavazás, de egyszer majd csak fel fogod dolgozni....

Andy73 2016.10.04. 15:30:44

A kérdésre válaszolva: ma Orbán egyetlen vetélytársa Vona. Az 50 %-os részvételi arány is részben azért nem lett meg, mert a Jobbik is a népszavazás ellen kampányolt. Nagyobb részt persze azért, mert a népszavazásokon máskor sem szokta elérni a részvétel az 50 százalékot, csak a parlamenti választásokon.
A népszavazás alapján a baloldal támogatottsága 2 plusz 6 százalék: a nemek és az érvénytelen szavazatok aránya. Ezeken osztozkodhatnak az összefogás pártjai a Kétfarkú kutyával. Ha akar és tud, ennek örülhet a blogger, a mentális deficitjével együtt.

Kalmár 2016.10.04. 15:35:49

@pamut: :) :)
Mekkora hülyék vagytok!

De ne habozz, csak irkálj még ilyeneket!

Mi meg tényleg majd csak feldolgozzuk ezt a rekord KÖZELI győzelmet!

Legkésőbb, majd a 2018-as győzelmi bulin! :)
Jó szájtépést!

pamut 2016.10.04. 15:37:30

@Kalmár: aha :) látom rettegsz az igazságtól :)

Ennyire fáj hogy a magyarok többsége beleszart az aljas hazugságba?

Ennyire fáj hogy nem sikerült a magyarok többségét egy hisztérikusan gyűlölködő sötét masszává zülleszteni?

Ennyire fáj hogy nem sikerült a magyarok többségét lerántani, lehúzni a fideszes szintre?

Andy73 2016.10.04. 15:40:01

Az is elgondolkodtató lehet, hogy az érvénytelenül szavazóknak valószínűleg csak egy része szavazott tudatosan érvénytelenül. Minden szavazáskor van néhány százalék, amelyiknek túl nagy kihívást jelent az érvényes szavazás. Bennük bízhat a baloldal, de lehet, hogy hiába, mert ők legközelebb is jó eséllyel érvénytelenül ikszelnek. De az is lehet, hogy random módon akkor éppen a jobboldalra voksolnak majd, nem a baloldalra, ha mégis sikerül nekik az érvényes szavazás.

Kalmár 2016.10.04. 15:47:04

@pamut: 98% !

Ti bukott baloldaliak úgy csináltok meleget a lakásban, hogy a bent lévő 20 fokhoz az ablakon beengeditek a kint lévő 5 fokot!

Értem én, hogy ugráltok, hogy hurrá, milyen meleg van, de ha megfagyok a saját ostobaságotok miatt, akkor mit írjunk a sírkőre?
Baloldal, elhunyt hőgutában?

:)

pamut 2016.10.04. 15:54:42

@Kalmár:
Az eredmény akkor nem vitatható, ha abban a magyar társadalom többségének egyértelmű és világos akarata mutatkozik meg.

De a magyar társadalom többsége, szar bele a gyűlöletkeltésbe, az uszításba, a hazug színjátékba.

A magyar társadalom többsége nem hagyta magát megvezetni, és lerántani a fideszes szintre.

Kalmár 2016.10.04. 15:58:51

@pamut: 98% az elég nagy többség.
A te vereség kimagyarázásod szerinti logikával, soha semmi nem dőlne el!
Nem lennének polgármesterek, kormányok, nem lennénk EU tag, nem lennénk NATO tag!

Ezt hogyan magyarázod a faramuci logikád szerint???

Kivlov 2016.10.04. 15:59:44

Mitől bukott volna meg???
A népszavi érvényességi küszöbe saját döntés. Ha maradt volna a korábbi, 25%-os érvényességi küszöb, akkor most attól zenghetne a sajtó, hogy majdnem dupla szavazatszámmal győztek a NEM-ek. Az is jó nagy marhaság lenne.
A lényeg, hogy 3,2M ember nem akar arab csürhét. Illetve sokkal több nem akar, csak azok cs*sztek behúzni az X-et, mert azt hitték, így orbánnak rossz lesz. Megsz*pták! :D :D :D

pamut 2016.10.04. 16:01:04

@Kalmár:
Te nem tudsz olvasni?

"Az eredmény akkor nem vitatható, ha abban a magyar társadalom többségének egyértelmű és világos akarata mutatkozik meg."

A magyar társadalom a magyar társadalom, nem pedig csak a 40%-a, még ha te kis akarod rekeszteni a 60%-ot. Nem tudod megtenni, bármennyire is szeretnéd.
A magyar társadalom többsége elutasította a hazug kutyakomédiát, beintett még a részvételre is.

Kalmár 2016.10.04. 16:07:17

@pamut: Nem tudsz válaszolni látom.
Értem.

Ha X-re 30% szavaz, Y-ra 20% és 50% nem megy el, akkor nem lesz polgármester, mert nem szarhatunk az 50% ra?
Hogy működik egy demokrácia?
A passzívak döntenek vagy az aktívak?
A passzív szavazók melyik demokráciában döntenek el bármit?
Az aktívak 98%-a döntött! A Világ minden demokráciájában ez számít!
Itt is csak a vereségtől szédült baloldal próbálja ezt a marhaságot.
Többek közt emiatt sincs esélyük 2018-ban!

pamut 2016.10.04. 16:09:20

@Kalmár:
Te nem tudsz válaszolni. NEM TEHETED MEG hogy kirekeszd a magyar társadalomból a magyarok társadalom 60%-át.

Ezt fel bírod fogni? Ha gyűlöld őket, ha átkozod őket, akkor sem.

A népszavazás ÉRVÉNYTELEN lett. Tehát pont hogy számított hogy nem mentünk el. Pont ez volt a célunk, és el is értük.

Az eredmény pedig csak akkor nem vitatható, ha abban a magyar társadalom többségének egyértelmű és világos akarata mutatkozik meg.

pamut 2016.10.04. 16:10:45

"A luxemburgi külügyminiszter szerint a magyarok európaiabbak kormányuknál"

Így van :)
Pont ez fáj nekik :)
Éljen a passzív ellenállás! :)

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.04. 16:12:52

@pamut: Pamut, ha nem vagyok indiszkrét, te honnan repíted a világba az örömed, a fotelból?

Ezt a mostani bojkottot politikai győzelemre is kéne ám váltani, mert csak akkor ér valamit! Ha 4,2 M otthonmaradó nem megy utánad tömött sorokban a tévé székház elé, akkor Orbán élete végéig vidáman uralkodhat az országban, meg még utána is. Nem kéne most úgy örülnöd, mint egyszeri fideszesnek a fülkeforradalom másnapján, mert messze még az út vége.

Kalmár 2016.10.04. 16:16:25

@pamut: Te mekkora hülye vagy!
Akár mekkorákat hazudsz, az nem lesz igaz, csak ostobaság!
Én nem rekesztem ki!
Nyitva voltak a szavazó körök. Nekik is.
Ők nem vesznek részt a választásokon!
Tehát rábízták a többiekre a döntést!
Az nem szavazat.
Ha eddig 100% lett volna az átlag, akkor igazad lenne.
De nem így van.
Eddig is kb ennyi ember döntött, most is!
A maradj otthon kampány nem ért el semmit!
Az átlag részvétel 42% ez 44% lett. Mit értetek el??
Semmit.

Óriási bukta lett a baloldalnak! Ezért próbáljátok a sose szavazókat besorozni ellenállóvá.
Ez marhaság!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.04. 16:17:08

@pamut: Ha nem vagy valamelyik ellenzéki párt vezére, akkor semmi lehetőséged nincs rá, hogy előnyt kovácsolj a bojkottálók győzelméből.

Én a helyedben az örömködés mellett arra is rámutatnék, hogy merre menjen tovább ez a sok otthonmaradó. Pl. menekült kérdésben mi legyen a következő lépés?

pamut 2016.10.04. 16:18:25

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Ez nem egy parlamenti választás volt, hanem egy népszavazás, és ezzel szemben a bojkott sikeres volt, ez maga a győzelem.
18 kapcsán már fentebb leírtam a véleményem, ellenzék hiányában már rég eldőlt.

Engem egyébként nem is elsősorban a politikai győzelem érdekel, hanem az erkölcsi, az emberi:
Mint írtam már, ennek az egész aljas, hazug, antikeresztény gyűlölködő göbbelszi kampánynak+népszavazásnak az volt a (szerintem) legfontosabb tétje, hogy sikerül-e alapvetően józan, kedves, normális emberekből rettegő, hülyeségeket hadováló, utálkozó népséget varázsolni?

Nos, a többségből nem sikerült. Ennek én szívből örülök.
Pedig másfél évnyi uszítás, erőlködés, hazudozás, agymosás, félelemkeltés és rengeteg milliárd ment rá.

Szóval ez nagyon-nagyon jó hír, a többség erkölcsi és szellemi immunrendszere működik.

pamut 2016.10.04. 16:20:28

@Kalmár:
nagyon csúnyán hazudsz. Azt mondod a magyar társadalom azon 60%-a, akik beintettek a hazug, ocsmány, antikeresztény, gyűlölködő színjátéknak, az nem számít. De, számít. Ők ugyanis RÉSZEI a magyar társadalomnak, még ha ez neked fáj is.

És azzal hogy nem mentek el, érvénytelenítették a népszavazást. Ez tény.
Az eredmény pedig csak akkor nem vitatható, ha abban a magyar társadalom többségének egyértelmű és világos akarata mutatkozik meg.

Lucifer Morningstar 2016.10.04. 16:34:22

@Andy73:

"Ha Orbánhoz eljutnak egyáltalán ezek a szövegek, akkor szerintem jókat röhög rajta."

Ha nagy ritkán meghallgatom a fent említett valamit, egy rikácsoló, rettegő és nagyon beteg ember az első ami beugrik róla, a nevetése évtizedekkel ezelőtt eltűnt. Nézd meg a temetésen készült videót, a rettegő szem, a görcsösen kapaszkodó, védelemként más kezét maga elé rántó kéz mindent elárul róla. Tökéletesen tisztában van a nép véleményével és a telefosott gatyája mosása után a nevetés az utolsó ami eszébe jut.
Egyenlőre még megkapja a legjobb gyógyszereket amihez normál halandó hozzá sem juthat, de a betegségének van egy sajnálatos tulajdonsága, az egyre erősödő gyógyszer is egyre kevesebb lesz, el fog jönni az az idő amikor nagy példaképéhez hasonlóan ő is egy összefüggéstelen beszéd után örökre eltűnik a politikából. Ha addig le nem lövik, erre is elég nagy az esélye.

Ma Baker 2016.10.04. 16:37:38

Nem gondoltam volna, hogy még ez a blog is felül a libsi önámításnak, hogy egy szavazáson az a siker, ha nem szavaznak az ember véleményére, akkor, amikor a másik oldal véleményére minden eddiginél többen.

Philip F. Queeg 2016.10.04. 16:39:08

@pamut:

Ellentmondásba keveredtél, mert ha a többség immunrendszere működik, akkor 2018-ról nem jelentheted ki, hogy eldőlt.

Ma Baker 2016.10.04. 16:39:58

@Lucifer Morningstar: "Tökéletesen tisztában van a nép véleményével és a telefosott gatyája mosása után a nevetés az utolsó ami eszébe jut."

Haver te milyen párhuzamos dimenzióban élsz? Ha holnap lennének a választások, ugyanűgy 2/3-dal választanák meg Orbánt.
A ballib oldal politikusai azok, akik már lassan annak is örülnének, ha legalább utálnák őket.

pamut 2016.10.04. 16:42:20

@Philip F. Queeg: A parlamenti választásnál nincs 50%-os küszöb, illetve a kissebb pártokra is szavaznak ami felhúzza a részvételt, magyarul teljesen más szabályok, más értelmezési keret, más viselkedési minták és lehetőség és keretek a választóknak.

Philip F. Queeg 2016.10.04. 16:44:13

@Ma Baker:

Mind a kormány, mind az ellenzék célja az volt, hogy lehessen "felmutatni valamit, amit aztán félreértelmezgetni lehet".
Az ellenzék nem tehette meg, hogy részvételre buzdít, mert akkor amellett, hogy érvényessé teszi a szavazást, megmutatja, hogy mily csekély a támogatottsága és bázisa.

Philip F. Queeg 2016.10.04. 16:48:25

@pamut:

Ez csak játék a számokkal, holott közben többséget emlegettél az otthon maradt bojkottálókra utalva. Ha a többség már most megvan, akkor 2018 nyerhető.
Ha nem nyerhető, akkor valószínűsíthetően te sem hiszel abban, hogy a "többség" már most létezik, csak az ellenzéki kommunikáció kellemes cirógatását szeretnéd még érezni egy ideig.

ursus artos 2016.10.04. 16:48:34

"Maradt másfél millió hithű narancsagyú, meg másfél millió (részben Jobbikos) behülyíthető, utóbbiak csak tudatlanul benyelték a dumát. "

Amíg a ballib oldal így tekint a választókra, akik szavazata kéne a választások megnyerésére, addig sosem nyernek. Orbán sosem minősítette az ellene szavazókat. A mostani 2%-nak speciel megköszönte a részvételt. A többi 5 millió véleménye meg értelmezhetetlen. Nem tudjuk mit gondolnak. Feltételezni persze lehet, hogy nyílván fúj Orbánt gondolnak de az legfeljebb a vágy vezérelt gondolkodáshoz vezet.
Tehát abba a játékba, hogy akkor most azt ország többsége mit gondol kár belemenni, mert nem tudjuk. Azt tudjuk, hogy a 3 millió mit.
kérdés az, hogy ennek figyelembe vétele alkotmányellenes-e. Bűn-e? Országromboló-e? Diktatúra-e?

pamut 2016.10.04. 16:50:27

@Philip F. Queeg: Nem játék a számokkal, hanem tény. Tudod csak egy állításomat is cáfolni?

Most ez valami erőltetett kötözködési kísérlet akar lenni? Minek szarakodsz amikor te is tudod hogy tök mások ott a szabályok és emiatt a lehetőségek és keretek is?

Netuddki. 2016.10.04. 16:56:27

@Kalmár: Akkor örülj mint majom a farkának!
5 millió magyar meg mélyen megvet benneteket, tolvaj bűnözőket. Azért csak örüljél...

Netuddki. 2016.10.04. 16:59:37

@Philip F. Queeg: Ostoba tolvajfidesztroll. Azért az eljutott a kis lepkefing agyatokig, hogy a kérdés most nem az volt, hogy akarja-e még 4 évre ezt a hazug, tolvaj bűnöző kormányt az ország élére?
Ebből a bohóckodásból azt levonni, hogy 2018-ban is a fidesz lesz a befutó, hááááát....

Philip F. Queeg 2016.10.04. 17:00:16

@pamut:

Isten igazából neked kellene bizonyítani, hogy az otthon maradottak azért nem jelentek meg, mert mind bojkottálni akarták az ostoba kérdésre épülő népszavazást, hisz te állítottad.

"Magyarok, drága honfitársaim, többségeteket NEM tudták megőrjíteni, bevonni a gyűlölködésbe, az tömegpszichózisba.
Többségetek megőrizte józan eszét és szívét, megmaradt embernek, nem vett részt a sunyi, hazug kutyakomédiában, a gyűlölet-népszavazásban."

Te beszéltél többségről.

no successful 2016.10.04. 17:02:30

"Másképp fogalmazva: a közel nyolcmillió szavazóból, aki amúgy nem akar ide migránsokat, alig több mint hárommillió ment el és szavazott nemmel."

Nem akar migránsokat, de simán felülírják nála ezt a dolgot egyéb napi politikai szempontok, vagy a lustaság.
Teljesen nyilvánvaló, hogy (ha európa mégis ránk kényszeríti a migránsok befogadását,) hogy területileg hol kell a migriket elhelyezni.
Azokon a településeken, ahol a szavazásra jogosult polgárok közül arányaiban a legkevesebben mentek el szavazni, vagy ahol a legtöbben szavaztak igennel. Azok az emberek toleránsabbak befogadóbbak, hiszen a nemmel való szavazást nem tartották fontosabbnak, mint a regnáló kormány elleni ellenszenvüket.

Philip F. Queeg 2016.10.04. 17:03:51

@Tibi !:

Viszont az ellenzék és lehet, hogy te is azt a következtetést vontad le belőle, hogy bukott a Fidesz és nyer az ellenzék 2018-ban.
Ha az ellenzéknek és neked szabad a feltett kérdés alapján erre asszociálni, akkor másnak is lehet egyéni, szabadon választott végkifejletekben hinni.

Göntér László 2016.10.04. 17:04:58

A 2018-as választásnál még Orbánnak áll a zászló, hogy utána kinél landol a forró krumpli, most még nem tudni.
Pénz nélkül, nincs semmiféle összefogás. A lopás és a korrupció azt sugallja, hogy aki lop és aki korrupt, annál van a pénz, a többség pedig pénzt akar. Aki hozzáfér az EU-s pénzekhez, annak bármilyen választáskor előnye van. A megnyomorítottak egy ideig még megnyomorítottak lesznek. Ábrándozni lehet, de azt mondják, hogy ábrándozás, az élet megrontója.
Amíg van EU-s pénz, addig minden fejlemény Orbán malmára hajtja a vizet. Ennek az a magyarázata, hogy hívei elfogadják a szó és a tett különbözőségét, amit a kvótához való viszony is kifejez: ktkj.blog.hu/2016/08/26/mit_nem_ertenek

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.04. 17:06:43

@pamut: Az erkölcsi, emberi győzelem szerintem is megvan.

Viszont ne ess abba a hibába, hogy most már minden második magyar keblére öleli majd a muszlin menekülteket, mert nem egészen erről szólt a bojkott. A bojkott a csuti lemmingnek szólt inkább, hogy lássa, nem menetelünk mögötte sűrű sorokban, mikor éppen rohan a tenger felé.

Brix 2016.10.04. 17:06:59

"nem kétséges, hogy az emberek kétharmada változást szeretne..." Ugyan már! 1/3- a választóknak még életében nem szavazott semmilyen választáson, és nem is fog 2018-ban sem...A baloldal álmodozhat összefogásról és 2018-as választási győzelemről, de nem lesz semmi sem belőle... A magyar társadalom többsége alapvetően nem vevő a bal- és liberális eszmei hátterű pártokra, így a polgári rétegeknek marad a Fidesz, mint alternatíva, még akkor is, ha nem mindenki ért egyet a kormány politikájával. DE, senki sem lesz a saját pénztárcája ellensége, hogy pl. visszahozzák az egykulcsos adót...Úgy tűnik, a többség még mindig Orbánt akarja miniszterelnőknek, és nem Gyurcsányt vagy más gyenge kezű vezetőt...Még belegondolni is rossz , mi lenne most, ha baloldali kormány lenne...Százezrek gázolnának keresztül az országon újra és tele lennének a menekült táborok...Soha többet baloldali kormányt Magyarországnak!

pamut 2016.10.04. 17:07:28

@Philip F. Queeg: Eddig tök mással jöttél, az már nem számít? Ugrálsz témáról témára csak hogy belém köss? A többség az tény, mert a 60% az többség, és politikailag teljesen logikus ezt tudatos bojkottnak értelmezni mert erre is volt politikai kampány, felszólítás, ahogy a nem (vagy éppen igen) szavazásra is.

De mondjuk ismerve téged, ha a hamburgerhús sütésről írtam volna valamit, akkor is belekötnél, mindegy neked csak kiéld a kötözködési vágyad.

pamut 2016.10.04. 17:10:28

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Viszont ne ess abba a hibába, hogy most már minden második magyar keblére öleli majd a muszlin menekülteket"
de most komolyan: hol írtam én ilyet? vagy akár csak hasonlót? ez a szavazásnak csak a kamu látszat szintjén volt köze bármiféle menekültekhez, akik egyébként nem is akarnak idejönni, ha már itt vannak eszükben sincs itt maradni, innen még a magyarok is menekülnek nyugatra könyörgöm.

ez politikai értelemben egy bizalmi szavazás volt Orbánról. szépen belebukott pedig nagyon igyekezett olyan olyan kamukérdést feltenni amire nem fog senki igennel válaszolni. erre inkább a többség el se ment. szívás.

Philip F. Queeg 2016.10.04. 17:14:02

@pamut:

Ha most megvan a többség, akkor miért írod le előre a 2018-as ellenzéki esélyeket? Ha esetleg számodra eddig nem volt, akkor most ez az eredmény lehetne a reménysugár, a szalmaszál, a megragadható esély.

Philip F. Queeg 2016.10.04. 17:17:48

@pamut:

"...ez politikai értelemben egy bizalmi szavazás volt Orbánról. szépen belebukott..."

Egy újabb kijelentés, melynek fényében nehezen értelmezhető ez:
"...18 kapcsán már fentebb leírtam a véleményem, ellenzék hiányában már rég eldőlt."

A kettő üti egymást.

pamut 2016.10.04. 17:19:34

@Philip F. Queeg:
"akkor miért írod le előre a 2018-as ellenzéki esélyeket?"
pont erre válaszoltabb már előbb.
nem sikerült elolvasni?

pamut 2016.10.04. 17:22:15

@Philip F. Queeg:
nem üti, mert az ellenzék szétaprózódott, továbbá attól még hogy a többség rühelli orbánt, még nem szereti meg (az amúgy tényleg pocsék) ellenzéket.

ezt úgy 20-as IQ fölött mindenki átlátja, meg eleve közismert dolog, szóval miért nem mást fárasztasz?

Philip F. Queeg 2016.10.04. 17:24:11

@pamut:

"Az ellenzék impotens, szar, és sokuk fideszes ügynök."

Ez az ellenzék hozta össze azt a sikert, aminek most örülsz.
Erről állítod, hogy 2018-ban esélytelen lesz.

TomFisher 2016.10.04. 17:25:34

@poszt

Miki, abban tévedsz - és ezen a tévedésen jónéhány kommentelő is osztozik - hogy a távolmaradók (zöme) a kormány politikája elleni tiltakozásul, tüntetőleg maradt távol. A távolmaradók jelentős része masszívan, és vastagon szarik mind a Fideszre, mind az ellenzékre, egyszerűen passzív és érdektelen. Gyurcsány is

Persze az is ordas nagy tévedés - ez a kommentelők egy másik részét érinti - hogy a "nem" szavazatok automatikusan a kormány/fidesz támogatásaként értékelhetők. Ez messze nincs így, tuti.

Nyilván saját környezetem - nem reprezentatív - felmérése nem mérvadó, de igenis sokan vannak, akik pusztán ebben az egyetlen kérdésben osztják a kormány álláspontját, hogy nem akarnak ide muzulmánokat. Persze, tudott dolog, hogy egy brüsszeli döntést ez a népszavazás érdemben nem befolyásol, mégis ad egyfajta legitimitást a kormánynak/fidesznek arra nézve, hogy a magyar társadalom mit gondol erről a kérdésről. Oké, egy érvényességi küszöb feletti eredmény több muníciót adott volna, szerintem kár, hogy nem jött össze.

Saját környezetem - nyilván nem reprezentatív- felmérése alapján - pártállástól függetlenül - senki nem akar ide muzulmánokat, hozzátéve persze, ők sem akarnak - egyelőre - ittmaradni. A Dublin III egyezmény árnyalja a képet, mert a nagy humanista, européer lózungok mögül - lásd svédek, osztrákok - mindenki azt lesi, kit tud(ná)nak idezsuppolni, amit csak súlyosbít, hogy a szerbek részéről sincs különösebb hajlam a migránsok visszafogadására.
Őszintén szólva, az utóbbi három országgyűlési választás alkalmával - valós, érdemi alternatíva híján - minden esetben egy méretes fütyit applikáltam a szavazólapra X helyett, most egy gecinagy nemet jelöltem, mert tele a tököm a kötelező, polkorrekt attitűddel. Uff.

Philip F. Queeg 2016.10.04. 17:26:10

@pamut:

"...attól még hogy a többség rühelli orbánt, még nem szereti meg (az amúgy tényleg pocsék) ellenzéket."

Csak nem azt akarod állítani, hogy 2018-ban azért nyer a Fidesz, mert ő a kisebbik rossz?

TomFisher 2016.10.04. 17:31:35

@TomFisher: Bocs, kicsit kifforatlan lett, telóról írtam.

pamut 2016.10.04. 17:36:38

@Philip F. Queeg:
Nem hiszem hogy ez kizárólag az ellenzék sikere lenne. Nyilván sokan rájuk hallgatva nem mentek el, de sokan tőlük függetlenül. Nekem pl. könyöröghetett volna az összes ellenzéki párt hogy ne menjek el, ha el akarok menni, de én magamtól nem akartam elmenni.

Nézd, nem tudom mit görcsölsz, nézz már a támogatottsági adatokra, sehol sincs az ellenzék, és ezt látjuk sok éve, ha ezt magadtól nem érted meg én nem segíthetek rajtad....

Zsoltbacsi 2016.10.04. 17:43:20

@pamut:
"nagyon csúnyán hazudsz. Azt mondod a magyar társadalom azon 60%-a, akik beintettek a hazug, ocsmány, antikeresztény, gyűlölködő színjátéknak, az nem számít. De, számít. Ők ugyanis RÉSZEI a magyar társadalomnak, még ha ez neked fáj is."

Ki tiltotta meg hogy elmenjenek? Tudtommal a lehetoseg mindenki elott fennallt:
"A penztartol valo tavozas utan nincs reklamacio!"

2016.10.04. 17:43:56

Érdekes a bal és jobboldalinak mondott pártok tipikus bértollnokait olvasni. Ugyanaz a stílus. Bunkók vagytok egytől-egyig...
Én rühellem Orbánt és Gyurcsányt is. És kibaszottul leszarom, mit akar az orbán az eredményeivel, de elmentem szavazni nemmel, mert egyszer már járt itt nagylétszámú muszlim horda, mire a fél ország belehalt. Ha egyszer elég nagy számban idejönnek, ez meg fog ismétlődni, boritékolható, hogy át fogják venni a hatalmat, ha elegen lesznek. Persze lefolyik még némi víz addig a dunán, de öregkoromra nem akarok majd muszlimok ellen harcolni az utcán nyugis ücsörgés helyett.
Ezt hívják logikának, ha egyszer már megtörtént a balhé - igaz, más körülmények között, de a lényeg annyi, hogy sokan voltak itt közülük - tanulunk belőle és még egyszer nem akarjuk átélni. Pont.
Ez antikeresztényi lépés? Persze, jéghideg logika diktálja és némi elgondolkodás embercsoportok létszámai felett.
Csak azt nem értem, mit ugat a t. baloldalinak csúfolt csőcselék az antikeresztényi jelzőn. Ők azok, akik közül sokan állandóan fennhangon vonyítanak, hogy minden vallást be kéne tiltani, milyen hülyeség már képzelt személyekben hinni. Aztán egyszerre legyünk keresztényiek, hogy befogadjuk leendő gyilkosainkat? Hát hülyének néztek ti minket?
Amúgy a másik sokat hangoztatott mondókára válaszul, én nem rettegek a muszlimoktól. Ha jönnek, nagy számmal, és támadólag lépnek fel a feleségemmel szemben, akkor lapáttal fogom őket agyonverni, de utána végigveszem a t. baloldali nagyon kommentelőket is, lásd pamut és társai. Addig béke, utána meg annyi mindenkinek. Pont.
Amúgy meg pusztuljatok bele mind az ünnepelt politikusaitok seggének szaglálásába. Barmok.

Neo07 2016.10.04. 17:45:16

@pamut: Elképesztően csökönyös szamár vagy. Nem és nem akarod belátni azt, hogy hogy a 60%-os tömegből nem mindenki a ti ostoba szempontjaitok miatt maradt távol. Max. kb 5-10%-ra saccolom, de akkor is a fennmaradó 50% tömeg SOHA, SEMMILYEN szavazásra, vagy választásra NEM megy el.

Kábítsd csak a magadfajta alacsony IQ-val megvert mikropárt-társaidat, az értelmes többség tudja, hogy aki nem megy el, az szarik mindenre, a nemzet jövőjére is.

Jobb lett volna, ha meglett volna az 50%, márcsak az ilyen szamárokkal való vitatkozás szélmalomharcának elkerülése miatt is, de fontos tény, hogy az országgyűlés ettől még foglalkozhat ezzel a kérdéssel. Annyi a különbség, hogy nem kötelező. Az ad legitimációt a nagy, 98%-os (!) szavazatarány mellett, hogy többen mondtak azonos választ, mint az EU-csatlakozásra.

Csökönyös szamarakkal nem kívánok hiábavalóan vitatkozni, ezért nem fogok reagálni rád és társaidra, nem érdemes, időm sincs erre.

pamut 2016.10.04. 17:46:34

@Zsoltbacsi: Senki, szerencsére a távolmaradás sem volt megtiltva, így élhettek ezzel a jogukkal és éltek is.
A népszavazás érvénytelen lett, ez van, "A penztartol valo tavozas utan nincs reklamacio!"

Philip F. Queeg 2016.10.04. 17:48:36

@pamut:

Az ellenzék azt mondja, hogy az otthonmaradók mind a támogatóik.
Hogy mind az ellenzéki kampány eredményeként cselekedtek úgy ahogy.
Hazudnának?

"Nekem pl. könyöröghetett volna az összes ellenzéki párt..."

Ha 2018-ban könyörögnének? Szavaznál rájuk?
Vagy otthon maradnál és ezzel szinte a kormányra szavaznál?

pamut 2016.10.04. 17:50:00

@Neo07:
Én értem hogy neked fáj, hogy a magyarok többsége beleszart az aljas hazugságba, hogy nem sikerült a magyarok többségét lehúzni a hisztériába, a gyűlölködésbe.

Értem, hogy neked fáj, hogy nem sikerült a magyarok többségét lerántani, lehúzni a fideszes szintre.

De attól még ez van.

pamut 2016.10.04. 17:51:06

@Philip F. Queeg:
Próbáld megérteni:

"Nézd, nem tudom mit görcsölsz, nézz már a támogatottsági adatokra, sehol sincs az ellenzék, és ezt látjuk sok éve, ha ezt magadtól nem érted meg én nem segíthetek rajtad...."

Philip F. Queeg 2016.10.04. 17:54:58

@pamut:

"Értem, hogy neked fáj, hogy nem sikerült a magyarok többségét lerántani, lehúzni a fideszes szintre."

Hogy lehet az, hogy mégis úgy gondolod, hogy a többség 2018-ban engedi, hogy ez a fideszes szint legyen a meghatározó újabb négy évre?
A mostani erkölcsi győzelem nem arra készteti a többség immunrendszerét, hogy jól döntsön 2018-ban is?

Zsoltbacsi 2016.10.04. 17:55:22

@pamut: En elmentem es ervenyesen szavaztam, szoval ugy erzem, hogy nekem van jogom belepofazni szemben az otthonmaradokkal meg a faszrajzolokkal

pamut 2016.10.04. 17:59:00

@Zsoltbacsi: Én pedig nem mentem el és nem szavaztam, és mint a tények mutatják nekem és a többi távolmaradónak sikerült megakadályoznunk az érvényességet, és egyben beinteni a hazug, aljas gyűlölködő ocsmány színjátéknak.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.10.04. 18:00:57

@1234567890987654321: Nem csak a muszlim horda miatt halt ki fél Magyarország, hanem mert a főurak ide-oda ugráltak a két nagyhatalom között.

Ellenálltak egy olyan pillanatban, mikor 26 ezer embert tudtak százezerrel szemben felmutatni (Mohács), viszont beálltak a török mögé, mikor esély lett volna a Habsburgok alatti országegyesítésre (15 éves háború). A mai muszlimok ha meg is indulnak Róma felé, mint az Oszmán Birodalom (kicsi az esély), akkor ugyanolyan megosztott elit réteget találnak itt, mint anno, csak sokkal tehetségtelenebbeket.

Zsoltbacsi 2016.10.04. 18:01:07

@pamut: Valahogy most kozmondasos hangulatban vagyok, az irasodra epp illik egy: A kibicnek semmi se draga...

pamut 2016.10.04. 18:19:36

@Zsoltbacsi: Hát, ez sem talált....

Zsoltbacsi 2016.10.04. 18:37:20

@pamut: Rajtad kivul szerintem mindenki erteni fogja :)

pamut 2016.10.04. 18:43:09

@Zsoltbacsi: Fölöslegesen erőlködsz :)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.04. 21:06:23

"Maradt másfél millió hithű narancsagyú, meg másfél millió (részben Jobbikos) behülyíthető, utóbbiak csak tudatlanul benyelték a dumát."

Tudod, Maki, ha nem böffenne fel belőled ez a rosszindulatú - divatszóval: gyűlölködő -, ma már elég avíttas stílusú fröcsögés, akkor fontolóra lehetne venni, amit írsz. De ezzel a stílussal sajnos egyértelműen jelzed, hogy a posztot csak azoknak szánod, akiknek ez a napi betevő orgasztikus élménye, jól kinarancsozzátok magatokat, aztán ennyi.

Mellesleg ezzel a hülye kijelentéssel kihirdetted magadról, hogy belőled csak a mások által beléd ültetett demagógia szól. Hiszen ha azt nem tudod elképzelni sem, hogy én a tiéddel több dologban is szemben álló véleményemet nem mástól veszem át készen, hanem képes vagyok rajta saját magam is gondolkodni, akkor számodra nyilván a duma benyelése és a te vezéred hithű követése az egyetlen elképzelhető véleményszerzési mód.

Kár. Bár egy "Mentális deficit" elnevezésű blogon elég merész ötlet kifinomut gondolkodást keresni.

@pamut: "a magyarok többsége beleszart az aljas hazugságba"

Valaki egyszer már értelmesen elmondhatná, hogy ebben a kérdésben mi is volt az a hazugság, ami még aljas is.

pamut 2016.10.05. 11:04:28

@Androsz: már ezerszer leírták, iszonyú aljas gonosz hazug színjáték volt ez. akinek nem nyilvánvaló a nyilvánvaló az vagy reménytelenül ostoba vagy direkt nem akarja megérteni.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.05. 14:41:49

@pamut: Kibújsz a válasz alól. Ha ezerszer leírták, akkor nem eshet nehezedre két tartalmas mondatban összefoglalni. Vedd úgy, hogy most bújtam ki a kő alól. Szóval, ebben a *kérdésben* mi is volt az iszonyú aljas gonosz hazug színjáték?

pamut 2016.10.05. 14:49:35

@Androsz: :DDD te komolyan azt képzeled beveszem az ostoba trükködet? :D nem, nem fogok neked ingyenkorrepetálást tartani csak mert vak vagy és ostoba, vagy annak tetted magad, nem vagyok a dadusod. fogod szépen a kis kacsóidat és rákeresel, olvasol, behozod a lemaradásod.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.05. 17:39:25

@pamut: Két mondat nem korrepetálás. Lehet egy is. Annyira nehéz? Nem csak azért mondtad, mert ezt hallottad néhány bolondtól? Szóval, ebben a *kérdésben* mi is volt az iszonyú aljas gonosz hazug színjáték?

pamut 2016.10.05. 20:03:06

@Androsz:
"fogod szépen a kis kacsóidat és rákeresel, olvasol, behozod a lemaradásod."

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.05. 20:49:41

@pamut: Hagyjuk. Úgysem hiszem, hogy le tudnálak beszélni arról, hogy szólamokat ismételgess, átgondolatlanul.

pamut 2016.10.05. 21:06:41

@Androsz: te egy kicsit sem szégyelled magad ugye bazdmeg?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.10.09. 23:35:26

Az ellenzék mindaddig nem tud nyerni, tök mindegy, miféle pártban miféle emberek jelennek meg, amíg a választók egy jelentős része olyan ostoba, mint te. Gyíkarcozol, de tartalmi kritikád soha nem volt.

Ha megjelenik egy másik ember, azt is legyíkarcozod. Teljesen ugyanaz vagy, mint a Habony.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.10.09. 23:36:54

"Teljesen ugyanaz vagy, mint a Habony." Ezt még kifejtem, hátha nem fogod fel: értelmes, tartalmi kritika helyett te is csak karakterrombolásra vagy képes. Manipulációra, hangulatkeltésre.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.10.09. 23:38:31

Ja, még annyit, hogy a Fidesz és a Jobbik messze jobban anyázza egymást, mint a DK és az MSZP. Nem ez a dolgok oka, hanem a szavazók hülyesége. És te vagy ennek a mintapéldánya.

Józsa Vilmos 2016.10.10. 12:18:19

@pamut: engem is érdekel...mi volt a hazugság? Nem élek m.o nem olvasom a híreket nem tudom
süti beállítások módosítása