Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.11.15.

A Rogán-botrány 5 legdurvább tanulsága

Hakapeszi Miki

1. Még maradt az oknyomozó újságírásból valami

Kezdjük a kakukktojással, az egyetlen pozitívummal. Minden elnyomási, elhallgattatási kísérlet ellenére még van egy pici része a magyar sajtónak, ahol valós újságírói tevékenység folyik. Miközben a Habony-birodalom közpénzből finanszírozott hányadék termékeiben cikkírói szinten látjuk viszont azokat a legócskább libsiző narancstrollokat, akik ezen a blogon is rendszeresen szétkúrják, teleszemetelik a kommentfolyamot, miközben a közmédia az ötvenes évek kommunista propagandamédiájának szintjére süllyedt, a sötétségben időnként még feltűnnek a nagyon fontos oknyomozó munkák.

Az Index Rogánt leleplező, hálózatát bemutató cikke nagy jelentőségű. Hónapokon át dolgoztak rajta és nem csak csipegettek egy-egy botrányos témát, hanem egyértelmű bizonyítékokkal sokszori hazugságba kergetve az embert az eddigi legteljesebb képet állították elő a miniszter mocskos ügyeiről, tágabban a Fidesz-rezsim működéséről. Sokáig alapmű lesz és csak remélni tudjuk, hogy miközben a kormány egyre látványosabban és egyre alávalóbb eszközökkel darálja be a kritikus hangokat, lesznek még hasonlóak a magyar sajtóban.  

2. Rogán sose mond le

Őszintén szólva erre lett volna a kisebb esély, de mivel 20 éve még a cikkben felgöngyölített ganéságok töredékébe belebukott volna bármilyen miniszter, felmerül a kérdés, hogy mi kell egy lemondáshoz? Elég egyértelmű, hogy Rogánra más eljárás vonatkozik, mint egy szaros megélhetési fideszesre, akit már rég beáldoztak volna. De Tóni a hatalom csúcsán áll, a legközelebbi bizalmas, ő bármit megtehet következmények nélkül. Pontosabban: majd a rendszerrel bukik egyszer nagyot örökre, de ez még odébb van.

3. Orbán=Rogán, ez a rendszer így működik

Az, ahogy a miniszterelnök bevédte Rogánt, egész egyszerűen gyomorforgató. Mintha mi sem történt volna, a megszokott kommunikációnak megfelelően ócska támadásnak minősíti az orbitális lebukást és ezzel minden el van intézve. Sőt, Rogán megerősödött. Ez minden idők legcinikusabb, legvérlázítóbb Orbán-nyilatkozatai között van. Hozzáállásnak az az üzenete, hogy Orbán szerint semmi baj nincs azzal, amit Rogán művelt. Ha valakinek volt is eddig némi kétsége arról, hogy Rogán maszekba űzte zűrös ügyeit, vagy ilyen a rendszer és a főnök szerint ez a normális, most már tudjuk erre is a választ.

4. A társadalom teljesen beletörődött

A szavazók szerény hányada most is háborog és félti a gyerekei jövőjét, mi is ide tartozunk. Egy másik kisebbség annyira erkölcsi nulla, hogy egyáltalán nem zavarja a rezsim lealjasodása. Egy másik, az előzővel átfedésben levő pici halmaz a libsifóbiás idiótáké. Többen vannak, akik hánynak tőlük, de állításuk szerint jobb híján húznak a Fideszhez. De a többség szarik az egészbe, elfogadja a rendszerszintű korrupció csúcsra járását is, azt gondolva, hogy nincs itt semmi látnivaló, mindenki ezt csinálja, csinálta. Ami nem igaz. Kiegészítve a Pharaon-üggyel, most vált teljesen biztossá, hogy nem tud itt akkora lopás, hazudozás, vagy botrány lenni, ami eléri az emberek ingerküszöbét addig, amíg jár a busz, este lesz Barátok közt és nem az ő szaros kis pénztárcájukban turkál a Viktor. Nehéz elhinni, hogy idáig süllyedtünk.

5. Nullához konvergál a Fidesz bukási esélye 2018-ban

A pofánkba vigyorogva lophatnak el bármennyi közpénzt, kicsinálhatnak ártatlan nekik nem tetsző embereket, haverterroristát költöztethetnek a szomszédba, hazudozhatnak reggeltől estig, lényegtelen, maradnak. A jelenlegi ellenzék újra semmit, de semmit nem tudott kezdeni az ügyekkel. Megfutották a parlamenti köröket, ugattak kettőt, aztán kalap-kabát. Ha még sokat buzerálják ok nélkül, Vona okozhat meglepetést esetleg, de a baloldali civakodáson nagyokat röhögve Viktor úgy készülhet a választásra, hogy nem csak biztos a győzelme, de bármit, bármit megtehet, a kontroll szinte nulla felette. Ez is igazi rémálom.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

75 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr4011963513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisa 2016.11.15. 19:43:36

Elég pontos diagnózis. Sajnos, ez van. Azok a régi szép napok, amikor egy miniszterelnöki szájból elhangzott hazugság után égett a főváros! Na igen, bezzeg akkor még volt tartás az emberekben!
;-) (irónia akar lenni)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.11.15. 21:39:45

Kertész Ákosnak meg TGM-nek van igaza: a magyar egyszerűen "genetikailag" :) nem tulajdonít a morálnak meg a jognak immanens értéket. így elég könnyű kifosztani aztán kiröhögni.

sok helyen van sok hülye, meg hülye politikus, lásd Trump meg Brexit, de az jobb helyeken elképzelhetetlen, hogy egy ilyen Rogán szerű fazon ekkora karriert fusson be.

Xebu 2016.11.15. 22:23:12

Itt nem arról van szó, hogy Rogán bukik vagy sem... Ez egy k*rva nagy biznisze a Fidesz maffiának, az elmúlt 3 évben kerestek rajta vagy 50 milliárd forintot. Naponta nem 10, de inkább 100 milliókat keresnek. Egész egyszerűen nem tudják elengedni az aranytojás tojó tyúkot, még az alkotmány módosítást is elengedték, még Orbán is kiáll Rogán mellett...
Egy félév haladék a biznisz mentén úgy 10 milliárd tiszta bevétel a maffiának.
Pedig ez a Rogán fiú egyre nyúzottabb, mintha napok óta nem aludna, lehet hogy ő vagy a családja is célkeresztben van, bár ameddig a biznisz fut, addig az élete még biztonságban van, de utána...

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.11.15. 22:38:37

@Xebu: nem feltétlen van összefüggés, megtehetnék, hogy ejtik Rogánt, a bizniszt meg viszi tovább más.

Xebu 2016.11.15. 23:53:51

@Hakapeszi Miki: Szerintem ügyes gyerek volt a Rogán, és úgy csinálta meg, hogy ne lehessen kikerülni. Így viszont nem is tud szabadulni ettől. Dehát akkora a keresztapák hatalma, hogy még Orbánnal is benyeletik Rogánt, így kénytelen védeni őt.

megamedve 2016.11.16. 06:45:47

Jó a cikk, és kb. igaz is, de én azért jobban kiemelném az ellenzék, illetve inkább az ellenzéknek titulált parlamenti politikusok felelősségét abban, hogy szkeptikussá lett az ország a kormány dolgaira. Elmegyek majd választani, és sírni fogok a fülkében.

Netuddki. 2016.11.16. 09:13:59

"3. Orbán=Rogán, ez a rendszer így működik"

Ez nekem azt jelenti, hogy az orbán a teljes büntetőjogi felelősséget vállalta a rogán tettei után. A rogán semmi olyat nem tesz amiről az orbán ne tudna, vagy nem az orbán bízta volna meg vele.
Gyakorlatilag az ötkeres ingatlanmutyik, a letelepedési kötvényes biznic és a többi az orbán utasítására történt, a tonyónak csak végre kellett hajtani az és persze a pénzt leadni.
Azt csak halkan teszem hozzá, hogy a rogán is pont ugyanezekre fog hivatkozni az elszámoltatáskor.

Netuddki. 2016.11.16. 09:16:37

@Hakapeszi Miki: Azért nehogy azt hidd, hogy olyan könnyű egy "bizalmi embert" lecserélni. Manapság nem könnyű megbízható "munkaerőt" találni.

Netuddki. 2016.11.16. 09:17:45

@kisa: Maguk ellen nem fognak "ezek" "forradalmat" szervezni.

Pan Modry 2016.11.16. 09:27:06

Sajnos kurvasok ember van Magyarorszagon aki egy kis hideg virsliert es egy kis meleg sorert erkolcsileg lenullazza magat barmikor.

Terézágyú 2016.11.16. 09:28:49

"PERNELLE ASSZONY
Nem, fiam, én nem hihetem sehogy sem,
Hogy része van neki egy rossz cselekedetben.

ORGON
Hogy?

PERNELLE ASSZONY
A jámborokat irigység környezi.

ORGON
Tessék? Mit mond, anyám? Hogy kell ezt érteni?

PERNELLE ASSZONY
Különös életet élnek itt a tiéid,
S tudod, hogy őt milyen gyűlölettel kisérik.

ORGON
Mit változtat ezen, anyám, a gyűlölet?

...

PERNELLE ASSZONY
Amit róla ezek mondanak, mind mese.

ORGON
De mondtam már, anyám, láttam saját szememmel.

PERNELLE ASSZONY
Nem is tudod, milyen gonosz az irigy ember.

ORGON
Megpukkadok, anyám. Nem mondom eleget?
Én magam láttam a bűnös merényletet.

PERNELLE ASSZONY
Mindig ontják ezek a rossz nyelvek a mérget,
A földön senki sincs, akit ők megkimélnek.

ORGON
Ez a beszéd, anyám, mondhatom, esztelen.
Láttam - és tanu rá a saját két szemem.
Láttam, láttam - hogyan mondjam már, hogy megértse?
Talán századszor is ordítsam a fülébe?

PERNELLE ASSZONY
A látszat, istenem, gyakran tévútra visz.
S hányszor csalódhatik az ember szeme is!

ORGON
Megőrülök!

PERNELLE ASSZONY
Bizony, a hamis gyanu árnya
Nagyon gyakran a jót is rosszra magyarázza.
...
Hiszen tudod, milyen rajongó, tiszta lélek.
Nem megy fejembe, nem, olyat nem hihetek,
Hogy megtette, amit most ráfognak ezek. "

Szelid sunmalac 2016.11.16. 09:30:03

@megamedve: Igen...tudjuk...igaz, hogy a fidesz van hat eve kormanyon ketharmaddal is, de az ellenzeke a felelosseg. Te mennyire vagy hulye?

Netuddki. 2016.11.16. 09:30:53

"5. Nullához konvergál a Fidesz bukási esélye 2018-ban"

Mivel az orbán banda felszalámizta és elfogyasztotta az úgynevezett "ellenzéket" per pillanat nincs elfogadható alternatíva. Ismerjük a fidesz választási trükkjeit is a nem fideszes szavazatok szétszórására. Ha nem tűnik fel egy alternatíva, akkor valóban nagy esélye van, hogy újraválasztják ezeket a tolvaj bűnözőket. Főleg ha a sok balfasz szavazó alternatíva híján el se megy szavazni. Ebből a szempontból nem keverendő az országgyűlési választás az orbán konzultációval.
Persze meglepetések bármikor lehetnek. Még a századvéges, nézőpontos statisztikai erőlködések ellenére is.

Szelid sunmalac 2016.11.16. 09:32:17

Imadom, mikor azzal jonnek emberek, hogy ha valaki akinek a dontes es a hatalom a kezeben van, elkovet valami szarsagot, akkor az a hibas, akinek ugyan nincs semmi htalma, vagy dontesi joga, de az ugyebar "engedte" a hatalmon levot lopni, csalni stb. Ilyen logikaval hogy lehet eletben maradni?

megamedve 2016.11.16. 09:34:00

@Szelid sunmalac: Javaslom eredj vissza az általános iskola, úgy kb. 4. osztályába, és figyeld meg, hogyan gyakorolják a szövegértést a gyerekek. Miután gyakoroltál, fuss neki újra a hozzászólásomnak, s értelmezd. Aztán rájöszz, hogy ki a hülye kettőnk közül.

Kicknick 2016.11.16. 09:34:52

Mondjuk ehhez hozzájön hogy a baloldal úgy széjjelb@ta magát az utóbbi pár évben, hogy egy ilyen horderejű buktatási ügyet sem tud meglovagolni. Sőt, hozzá se szól. Érekes nem? Orbán forditott esetben már a parlament elé vitt volna vagy 10ezer embert, hóesés ide vagy oda.
Szóval vagy azok is nyakig benne vannak vagy visszatértünk az egypártrendszerhez.

Kánikula 2016.11.16. 09:35:47

@Tibi !: Úgy bevédte, hogy ez azt kell jelentse, ha Rogán bukik, akkor ő is bukik. Mást nem jelenthet.

Tehát vagy tényleg nem lopnak és csak kávéztak vagy nagyon biztos lábakon áll a lóvé lenyúlásának folyamata..

ostvan1 2016.11.16. 09:37:17

@megamedve: Az "ellenzék" jelentős részét kilóra megvette a fidesz. Talán a Gyurcsány-csapatot nem. Vonáék helyzete - szerintem - változó. Tehát 2010 után nagy valószínűséggel ők is kiszolgálták orbánt, aztán kb. 2-3 éve Vona rájött, hogy több esélye van egyedül.

high up! 2016.11.16. 09:43:14

Na mi a tanulság a rogán mutyikból?

1. A fideszes rablóbandát nem lehet, nem szabad csak úgy leváltani, ezt a bandát egyazegyben börötnbe kell vágni! Amelyik ellenzéki pártnak nem ez a programja, az csak egy fideszes kollaboráns párt, akik szintén el akarják mutyizni a politikiai mocskot. Na ezek mehetnek a levesbe.

2. Azért micsoda perverz egy dolog már, hogy minél többet lop a rogántóni, Orbaneszkunál annál erősebb a pozíciója. Háemmá bammeg felszólítás a fidesz rablóbanda mindn tagjának: Lopjatzok minél többet, annál nagyobb karrieretek lesz nálunk a fideszmaffiánál! Annál értékesebb tagjai vagytok a fidesz naccsaládnak!

FOLYTASSUK!

Pan Modry 2016.11.16. 09:50:20

@high up!:

nagyjabol igazad van, ha valaki azzal kampanyolna hogy feloldja a titkositott allami szerzodeseket a kilencenes evektol, illetve egyeb titkos aktakat, na azzal lehetne nyerni.

Az osszes tobbi dolog csak szanalmas semmitteves.

elemes 2016.11.16. 10:05:31

kifejezetten érdekes poszt, bár kicsit hiányolom belőle a "minimax" megközelítést, de legalább nem az uncsi refrénnel ér véget ("monnyonle")

elemes 2016.11.16. 10:05:54

@Pan Modry:

"na azzal lehetne nyerni"

ugyan

high up! 2016.11.16. 10:10:08

@Tibi !: "Mivel az orbán banda felszalámizta és elfogyasztotta az úgynevezett "ellenzéket" per pillanat nincs elfogadható alternatíva."

Ezt csak a fideszes propaganda súlykolja, hogy ennek a rablóbandának nincsen alternatívája.
Alternatíva mindig van, ha az Átlaghülyemagyart megkérded, hogy mit akarsz:
- lopjam ki a zsebedből a pénzt?
- ne lopjam ki a zsebedből a pénzt?

há fogagdjunk, hogy a hülyéje megérti, hogy neki a 2. változat kell.

A probléma csak annyi, hogy ezt az egyszerü képletet az államkasszára vonatkoztatva a nép már nem tudja megoldani, ez túl magas neki. Úgyhogy a valódi kérdés valójában nem az, hogy van-e alternatívája a közpénz tolvajoknak, hanem az, hogy mi az alternatívája annak, hogy a 9 millió Átlaghülyemagyar ne csak bámuljon ki a fejéből oszt dünnyögjön, hogy Há ezek lopják a pízt!, hanem IQ-ilag felfogja, hogy ennek vessen véget.

Tehát, a kormányváltáshoz egy kérdést kell megoldani: Mi az alternatívája az Átlaghülyemagyarok gondolkodásának?
(aztán persze láttunk, hogy Horváth András, Sándor Mária, Pukli stb mind belebukott a 9 millió Átlaghülyemagyarba)

FOLYTASSUK!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.16. 10:11:54

@Pan Modry: "Sajnos kurvasok ember van Magyarorszagon aki egy kis hideg virsliert es egy kis meleg sorert erkolcsileg lenullazza magat barmikor."

Ez a Kádár rendszer hagyatéka.

ingyenebed 2016.11.16. 10:12:50

hát igen, van itt egy ilyen probléma, hogy a 4. köztársaság csak arra alapulhat, hogy ezt a fideszgeci bandát sittre vágjuk. ellenesetben az a rendszer se fog érni semmit.
namost viszont ezek viszonylag még fiatal emberek.
nyilván nem azért lop egy rogán száz millákat, hogy az élete utolsó 20-30 évét a sitten töltse.
mi következik ebből?
hogy önként nem fognak lemondani a hatalomról, tehát marad az erőszak.
és ez még a jobbik eset, mert ez esetben már létezik egy politikai erő amely ezt véghez viszi, van mögötte tömeg meg valami program.

nu pagagyí 2016.11.16. 10:24:03

A Rogán-ügy talán tudatosítja azokban is a tényt, akik eddig mást hazudtak maguknak, hogy Magyarországon ismét pártállami diktatúra épült ki. Összemosódtak az állami és pártfunkciók, a közpénzekkel és a közvagyonnal a hatalmon lévő szűk kör a sajátjaként rendelkezik, kizárva a társadalmi kontrollt. Az általuk fabrikált alkotmányt saját maguk teszik nevetségessé, de mondjuk arról, eleve lehetett tudni, hogy csak egy sajtpapír, demokráciát hazudó alibi. A köztörvényes bűnökkel kapcsolatosan az egész állam bűnpártolói minőségben lép fel: beleértve a főügyészt, a közmédiát, a rendőrség vezetését és természetesen a kormányt és annak miniszterelnökét. Új rendszerváltás kell, de okulva a korábbi kudarcából, az újsütetű diktatúra kiépítőit és kiszolgálóit most nem lehet futni hagyni, különben újra és újra ugyanide jutunk. A népnek egyszer példát kell statuálnia, hogy elvegye a kedvét a valódi nemzetárulóknak, a saját népüket szolgasorsra juttató, teljhatalomra ácsingózóknak.

Pan Modry 2016.11.16. 10:26:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

lofaszt, ugyanugy a Kadar rendszer elott rengeteg magyar siman elarulta egy kics csecsebecseert a zsidokat a naciknak, a kommunizmus elejen nyomtak fel a kulakokat nagyon sokan.

Jo ideje igaz nagyon sok magyarra hogy igencsak apro penzert barmikor eladja a teljes erkolcsi tartasat.

Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft (törölt) 2016.11.16. 10:27:28

@high up!: "- lopjam ki a zsebedből a pénzt?
- ne lopjam ki a zsebedből a pénzt?

há fogagdjunk, hogy a hülyéje megérti, hogy neki a 2. változat kell. "

Hát lehet, hogy megérti, de ilyen alternatíva nincs. Vagy legalábbis eddig még nem volt.

Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft (törölt) 2016.11.16. 10:30:10

@Pan Modry: Ez gyakorlatilag minden más nemzetre igaz, szóval nem kell rasszistának lenni. Az emberek ilyenek. nem csak a magyarok. Csak környezet kérdése az egész.

2016.11.16. 10:31:05

@Hakapeszi Miki: jo iras. Azt gondolom, hogy a fo problema egy altalanos tudatlansag. Az emberek nagy resze elvan a maga kis vilagaban, eli a kis mindennapi rutinjat, keveset tud a penzugyekrol, jogrol, EU-rol, politikarol stb. A legtobben meg nagy vonalakban sem ertik, hogy mi a gond ezekkel az ugyekkel. Komoly, atfogo, magyarazo-ertelmezo, hatterezo cikkekre es elemzesekre lenne szukseg a lenyulasok, osszefonodasok stb elmagyarazasahoz. Olyan irasokra, amit legfeljebb par ezer ember olvasna el teljes terjedelmeben, a tobbi par bejezdes utan eldobna, es talan par szaz ertene meg. Ez van, ilyen bonyolult a vilag, es ilyen turelmetlen az ember.

Ehhez adodik a dolog nagysagrendje. Egy olyan kozegben, ahol emberek millioi nem latnak egyben szazezer forintot, hogyan lehetne elvarni, hogy megertsek mennyi a szaz milliard? Oszinten szolva, ekkora nagysagrendet en sem birok felfogni. Az ember ismeri a tizezret, hogy az mennyit er, mire lehet elkolteni, hogyan kell vele banni, ismeri a huszezret, szazezret, a szerencsesebbek a milliot is, de a milliard, plane a sok milliard gyakorlatilag felfoghatatlan, ertelmezhetetlen, csak egy szo. Igy aztan a tarsadalom fel sem tud ugy igazan haborodni egyfelelo az ugyek jogi es penzugyi bonyolultsaga, masfelol az osszegek nagysagrendje miatt.

Ha ez tudatos huzas volt, akkor leborulok Orban nagysaga elott, mert zsenialis otlet volt ugy elbonyolitani, es olyan szintre emelni, hogy az atlagember meg se ertse, hogy mirol van szo. akarhogyan is van, az ugyek puszta emlegetese nem fogja atutni a kozonyt. Egyszerubb volt Budapestet langba boritani egy kiragadott mondat miatt, mert az szeles tomegek szamara is ertheto volt. Most meg a problema felvazolasa kozben elalszik az ember. Ami egy mondatnal hosszabb, amit a cimben mar nem lehet elmondani, amit a hirado elozeteseben nem lehet sokszor bejatszani, az bukott ugy, mert senki nem olvassa el, senki nem erti meg. Ha viszont megprobaljuk leegyszerusiteni a fidesz ugyeit, hogy a szelesebb nepreteg szamara is ertelmezheto legyen, akkor az uzenetek ilyesmik, hogy lopott, hazudott, mutyizott stb. Igen am, de ezeket a hivoszavakat az "elmult nyocevbeb" mar halomra koptattak, es emiatt feluletesen olvasva tunik ugy, mintha a korabbi es a jekenlegi kormany, es ugy sltalaban az osszes part koze egyenlosegjelet lehetne tenni. Zsenialis, na. Nem tudom, hol van ebbol a kiut.

Netuddki. 2016.11.16. 10:32:23

@Kánikula: Lehet, hogy a lóvé lenyúlása biztos lábakon áll, de ugyanakkor a lenyúlás az orrunk előtt folyik. Az meg hogy még mindig nem ülnek börtönben csakis a korrupt rendszeren múlik, aminek a felépítésében mindegyik eddigi kormánynak nagy szerepe volt. Persze a dobogós hely vitathatatlanul az orbán bandáé.

DocBulywood 2016.11.16. 10:46:38

@kisa:
"Azok a régi szép napok, amikor egy miniszterelnöki szájból elhangzott hazugság után égett a főváros! "

A mondat baromság, helyesen:

Azok a régi szép napok, amikor egy miniszterelnöki szájból elhangzott IGAZSÁG után égett a főváros!

Netuddki. 2016.11.16. 10:50:35

@high up!: "Ezt csak a fideszes propaganda súlykolja, hogy ennek a rablóbandának nincsen alternatívája."

Hehe! Ez az én szövegem szokott lenni.

De azért a nüanszoknra is figyelsz? Azt írtam, hogy nincs alternatíva, ami NEM = azzal, hogy a fidesznek nincs alternatívája.

Mivel a fideszes reblókormány minden csak NEM legitim, nem is lehet ALTERNATÍVA a 2018-as választásokon. Ergo soha NEM fogok erre a rablóbandára szavazni. Valakire biztos fogok, de ha megint eljátsszák, hogy lesz közpénzen 20 kamupárt, akkor gyakorlatilag tök mindegy kire szavazok újra a fidesz alakíthat kormányt.
Mondjuk ez egy másik probléma, amit szintén lehetne kezelni ha összefognánk. De akkor már ennyi erővel egy új pártot is lehetne alapítani. Olyat amelyiknek a programjának az első helyen az elszámoltatásnak kell lenni.

Miért nem legitim az orbán rezsim?
Lehet, hogy demokratikusan lettek megválasztva, de az csak egy pillanat volt a történelemben. Ahhoz, hogy egy demokratikusan megválasztott kormány legitim legyen, úgy is kellene neki viselkedni mint egy demokratikusan megválasztott kormánynak. Ez a kormány nem úgy viselkedik. Legelső helyen az a probléma, hogy nem enged betekintést a működésébe, ezen belül a legfontosabba, a pénzügyekbe. Sőt, minden eszközzel gátolja az igazságszolgáltatás működését. Már ezek olyan súlyű bűnök, hogy akár minden eszközzel el kellene távolítani őket az ország éléről. Pont.

Szelid sunmalac 2016.11.16. 10:54:41

@megamedve: Javaslom fogj vissza az arcodbol, mert bor van rajta epp eleg. Ugyanis te hozod fel az ellenzek felelosseget egy olyan posztnal, ami epp a kormanyon levok buneit taglalja. Az ellenzek nem ugyeszseg, nem rendorseg, de meg csak nem is a valasztok.

tripleflows 2016.11.16. 10:58:25

@Xebu: egyetlen lehetőség az hogy nagyon-nagyon-NAGYON hosszú időre kell szabadságvesztésre (már ugye nincs halálbüntetés, amit valójában érdemelnének az ország ennyire súlyos anyagi és erkölcsi lezüllesztéséért) ítélni nemcsak a vezérkart, hanem bárkit, akire csak a legkisebb korrupciós gyanú is tényleg független bírósági ítéletben materializálódik: rokonok, munkatársak, alkalmazottak - mindenki aki részt vett a rendszer működtetésében és részesedett belőle!

15-20 év után a szabadulást követően felőlem nyugodtan élvezhetik majd az off-short bankszámlára mentett milliárdokat. Addig viszont 15-20 év hűvösben töltött idő kell hogy elgondolkoztassa őket.

Ehhez fontos lenne:
- a tényleg független igazságszolgáltatás helyreállítása,
- és a korrupció büntetési tételeinek drasztikus emelése,
- a parlamentáris rendszerek képviselői mentelmi jogának megszüntetése - ezzel csak visszaélés van - sőt szigorúbb felelősségi kör megállapítása
- politikus csak politikusképzést és gyakornokoskodást követően lehessen valaki, aki megértette a közösségi érdekérvényesítés szükségességét és lényegét, amit meg kell hogy előzzön sikeres üzleti versenyszférabeli tapasztalat! Nincs szükségünk kontraszelektált tszelnök-fejű, pörköltzabáló semmittevő harácsoló szavazóautomatákra.

Lehet hogy ezek erős pontok, de ezek nélkül elveszünk.

Netuddki. 2016.11.16. 11:01:11

@Kishableany: "Ha ez tudatos huzas volt, akkor leborulok Orban nagysaga elott, mert zsenialis otlet volt ugy elbonyolitani, es olyan szintre emelni, hogy az atlagember meg se ertse..."

Azért a helyedben én mág várnék ezzel a "leborulással"!

A témának mára elég kiterjed szakirodalma van, évszázadokra visszamenőleg. Nem az orbán vagy a tanácsadói találták fel a spanyolviaszt. Csak éppen ő bennük volt meg az a bűnözői gátlástalanság, hogy alkalmazzák a "tanultakat". Mindez persze nem lett volna véghezvihető egy, a cucializmus emlőjén mutyializálódott, megalkuvó állampolgárság nélkül.
Sok minden elsősorban a kisemberen múlik. Mennyire háborodik fel valamin, és mennyire kész hangot is adni a felháborodásának. Azt hiszem, hogy ezeknek az embereknek csak egy vezetőre lenne szükségük ahhoz, hogy boruljon az orbán rendszer. Olyanra aki még nem kompromittálódott, és világos célokat tud megfogalmazni. Ennyi.

Pan Modry 2016.11.16. 11:05:37

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:

megtortenik az ilyen mas nepeknel is, csak eppen szerintem sok magyar nagyon olcson meri a piacon a sajat erkolcset, raadasul meg oromot is okoz neki hogy arthat masnak.

(Peldaul eleg megnezni hogy egy atlagfideszes mennyire oromkodik azon hogyha valakit zavar a stadionokra es a kisvasutra elkoltott penz, valoszinu tudja hogy faszsag az egesz de valami beteges kejt erez ha valakinek faj az hogy ilyen faszsagokra koltik a kozpenzt)

Netuddki. 2016.11.16. 11:05:55

@tripleflows: Ehhez olyan háttérrendszer kellene amire nincs hatása a politikusoknak. Már a gyanú esetén automatikusan megindulna a nyomozás, bizonyíték esetén a vádemelés, és büntetés. Nem véletlenül vannak szétválasztva egyes, politikailag fejlettebb országokban a hatalmi ágak.

Orbán kormány DunábaLövetési minisztere 2016.11.16. 11:07:13

"A Rogán-botrány 5 legdurvább tanulsága"
"Rogán sose mond le"

Egy tanulsag van, hogy a ballibantak SZANALMASSAK. Bukast bukasra halmoznak, keptelenek barmilyen valasztast is megnyerni. Es erre azt a strategiat talaljak ki, hogy KONYOROGNEK a kormanynak, buktassa meg magat.
Hogy az Orban mondjon le, es kuldje el az osszes megbizhato emberet.
Ez annyira nyomorek viselkedes, hogy konyorgok az ellenfelemnek adja fel, hogy szanjon meg, es hagyjon nyerni.

Netuddki. 2016.11.16. 11:11:04

@Pan Modry: Muhaha!
Az átlagfideszes csak a példaképeit majmolja. A példaképei pedig tolvaj bűnözők.
Tolvaj bűnözők közt meg azt tartják elismerésre méltónak aki minél furfangosabban, minél többet tud lopni. A nélkül persze, hogy lecsuknák. Majd meglátjuk ki nevet a végén.

Netuddki. 2016.11.16. 11:13:02

@Orbán kormány DunábaLövetési minisztere: Az ostobenkó tolvajfidesztrollnál csak az ostobenkó nemtolvajfideszes provokátor a rosszabb. Hát ecsém, ez elég gyenge lett, ezért kár volt regisztrálnod! Azt javaslom ne folytasd.

tripleflows 2016.11.16. 11:13:17

@Tibi !: Persze, ahogy ez a hatalmi ágak szétválasztásának elve szerint normálisan kéne hogy legyen. Csak ennyi kéne hogy megvalósuljon ismét... vagy talán először a magyar politikában.

Netuddki. 2016.11.16. 11:16:26

@tripleflows: Addig egyik kormány SE lesz legitim, amíg NEM ez lesz a legelső feladata ahogy kormányra kerül. Csak hát ugye a kecske és a káposzta.

Pan Modry 2016.11.16. 11:17:48

@Tibi !:

Aki lop, csal az mindenkepp egy vesztes, ha lebukik, ha nem. Penzt keresni barmikor lehet, de a becsuletedet, tartasodat sajat magad elott csak egyszer adhatod el es sohasem tudod visszavasarolni.

Netuddki. 2016.11.16. 11:22:36

@Pan Modry: Csak az a bibi, hogy EZT ÉREZTETNI is kellene az érintettekkel! Valahogy itt látok fehér foltokat.
Ehhez pedig szervezés kellene, magától nem fog semmilyen probléma megoldódni.

átlátó 2016.11.16. 11:24:13

Az 50-es évek meghitt szemináriumi légkörében kötelező volt a kritizáló önbírálat...imádnám az élő közvetítést. :D
Utána feloldozásként elmondanának ezek a fiatal demokraták és polgári, meg konzervatív értékrendet képviselő nemzetes asszonyok és kegyelmes urak néhány miatyánkot, meg hiszekegyet oszt mehetne a műsor végét jelentő stáblista. Mert holnap ott folytatható, ahol ma abban maradt.
Annyival kolorizálnám, hogy nem csak úgy fölállnának az önkritikusok névsor szerint, hanem egy moderátor, egy hangulatfelelős vinné a fonalat...itt van mindjárt kéznél a gyakorlott Rákay Philip....és, hogy live is tudjanak találkozni a művészekkel a szavazók, óh pardon a rajongók, lehetne turnéztatni is ezt. A polgári Ákos gondolatai mellett azért kéne egy népies vonal, erre a Tillinger Attila lenne a megfelelő. Mert ugye a fellépők között kell egy kis áthidalási szórakoztatás, meg ugye a gondolatok is rendeződjenek. A Rogán szomszédja, (vagy mittuomén esetleg én) gyorsan vegyen mobil sztédzset, hang- és fényteknikát, kamionokat, turnébuszt, a Fidesz fanoknak klubkártya bemutatása után a helyszíneken árulhatnának primőr narancsot akciósan, meg polókat és dohánytrafikokat, - bár ez Szekszárd reneszánsz emberének, a Horváthnak a területe...majd a Philip szól neki, hogy Pistám, most neked csuti legyen...vagy coki. Itt most nem úgy van, mint odahaza.
A (óriás)plakátok okán a nyomdaipar szintén tudna futni egy kört, a rendezvények biztosítása is fontos...ebbe már bele tudna szállni az építőipar is, mert a nagy sikerre való tekintettel stadionok is kellenek, meg az odavezető utak kátyúzása is fontossá válhat...továbbá, a Cecília nemzetes asszony összeállhat a Vajnánéval egy nőknek szóló előműsorral, ahol már a Habony Árpy a Dzsimike tesójával, aki szintén Árpy egyesítve az erőket egy duettet is előadhatna...erről persze ki lehet adni majd egy gyűjteményes riportkönyvet, ezt kötelező olvasmányként megvetetni - itt megint eszembe jut ez az ügyes srác a moderátor - majd akár cd-n is kiadni. Ekkora már valakinek egy hang- és videó stúdióba is feccölni kell, - én előre szóltam.
Van még ebben a prodzsektben rejtett tartalék, de most mennem kell és nem gondolkodok ingyen. Nem lopom én az agyamat, hogy sok legyen belőle. :D

DocBulywood 2016.11.16. 11:28:34

@ingyenebed:
"hogy ezt a fideszgeci bandát sittre vágjuk."

Nagyon jó! És mi lesz az ellopott pénzzel? A vagyonokkal, amiket felhalmoztak?

Például Gázszerelő elvtárs - aki a tyúkóltól kezdve az atomerőműig mindenhez ért - vagyonkájával? Nehogy a sameszok megússzák!

És a teljes családfától ükükunokáig teljes pénz- és vagyonelkobzást, padlássöprést kívánok! Tessék nekik is visszaállni a startvonalra, be az átlagemberek közé, az átlagbérrel.

Lássuk, mire viszik!

Terézágyú 2016.11.16. 11:29:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
""Sajnos kurvasok ember van Magyarorszagon aki egy kis hideg virsliert es egy kis meleg sorert erkolcsileg lenullazza magat barmikor."

Ez a Kádár rendszer hagyatéka. "

Hát, a Horthy-rendszerben meg azért fogadta el a nép a rendszert, mert "törvénybe volt iktatva", hogy meg lehet verni a zsidókat.

tripleflows 2016.11.16. 11:35:12

@Tibi !: Igen, muszáj lenne ezt elérni... enélkül ezek (bárki) simán és lazán visszaélnek a hatalommal.

Netuddki. 2016.11.16. 11:42:34

@DocBulywood: Mi lenne? Vissza kell szolgáltatni! Rokoni, haveri körtől IS!

Ne hogy azt hidd, hogy a külföldi számlaszám annyira biztonságos. A legtöbb országgal megállapodás van a pénzmosás és a szervezett bűnözés ellen. Meg aztán nem sokan tartják fejben azt a számlaszámot. Főleg ha több is van belőle.
Aztán "egy kis pszichikai meggyőzés" is hatásos tud lenni. Ennek is megvan a maga szakirodalma.

tripleflows 2016.11.16. 11:44:59

@Terézágyú: Igaz sajnos, na jó akkor legyünk mi is unortodoxok...

A régi jó bevált (nem, kurvára nem vált be!!) általános választójognak vége, sikeres érettségi bizonyitvány kéne a választójoghoz.

Cserébe a
1. választójoggal nem rendelkezők jogait nem tiporja sárba egy normálisan, az emberekért működő állam (igen erre a jelenlegi politikai rendszerek sorából kiindulva nincs garancia, ehhez valódi rendszerváltás kell)
2. mindenki saját felelősséget vállalhatna az érettségi megszerzésével a saját választójogáért, akár későbbi életszakaszban is lehetővé téve a megszerzését a számára.

Netuddki. 2016.11.16. 11:47:12

@DocBulywood: Persze az okozott kár soha nem térülne meg sajnos. Addig is ez minden nappal csak növekszik amíg a "hatalomban" vannak.

Aztán ugye egy csomó "közpénz jellegét elvesztett" lopott közpénzt földbe fektettek a tolvajok. Azt meg ne lehet kivinni az országból. Némi bonyodalmat az okozna ha ezt továbbértékesítenék. De a jog erre is ismeri az orgazdaság fogalmát, ahol a jogos tulajdonosnak kell visszaszolgáltatni a lopott holmit. A "gyanútlan vevő" mag ilyenkor bukik az üzleten. Totalcaron mostanában volt pár hasonló cikk.

Netuddki. 2016.11.16. 11:53:06

@tripleflows: Ezen kár pörögni. Ha demokráciát akarsz, akkor itt minden nagykorú BELFÖLDI magyar állampolgárnak 1db szavazata van, ebből nem zárhatsz ki senkit.

tripleflows 2016.11.16. 11:55:23

@Tibi !: Igen tudom...lenne értelme, hogy egy minimális kultúráltsági szinthez kössük a mindannyiunk életét befolyálsoló kérdést - elismerem ez tényleg túl unortodox 2016-ban

Netuddki. 2016.11.16. 12:14:02

@tripleflows: Nem sok variáció van erre. Legjobb példa az USA. Ha nem elektori rendszer lenne, akkor most valószínűleg nem a Trump lenne az elnökük.

guy 2016.11.16. 13:51:10

Az Indexes cikk remek, csak sajnos nem Rogánnal, hanem Kertész-szel foglalkozik. Azt kellene kimutatni, hogy Rogán Antalnak itt és itt ennyi és ennyi százmilliója van, ami ebből és ebből a sötét ügyletből ered, és akkor lehtne mindenféle lemondást követelni. Ezt a cikk nem mutatta ki. A közvélemény nagyobb részét meg szerintem egyáltalán nem érdekli egy olyan emberről szóló cikk, akiről soha nem hallottak előtte.

nem várt fordulat 2016.11.16. 13:52:57

"amíg jár a busz, este lesz Barátok közt és nem az ő szaros kis pénztárcájukban turkál a Viktor"

Az a baj, hogy a pénztárcában turkálás is megvolt, szóval szorítkozzunk a buszra, meg a barátok köztre.

inebhedj - szerintem 2016.11.16. 13:55:29

A hivatkozott index cikkel kapcsolatosan osztom a poszt méltató sorait. Viszont "20 éve még a cikkben felgöngyölített ganéságok töredékébe belebukott volna bármilyen miniszter" fordulat teljesen légből kapott - sosem bukott meg senki ilyesmik miatt - ami azt illeti, épp ellenkezőleg.

Ebből fakadóan érdemtelen érzem a Rogán-történet kiterjesztését csak a Fidesz-kormányzatra, az elmúlt huszoniksz évre teljesen jellemző mind a történet, mind a következmények (illetve utóbbiak teljes, és pimasz hiánya).

Nyers Fa 2016.11.16. 14:26:50

@Kicknick: ès hogyan szóljon hozzà a baloldal? Tartson sajtótàjèkoztatót? demonstráljon? Senki nincs aki tudósítana róla, bàrmit csinàlnak is, senkihez nem èr el, senki nem tud róla. Nincs médiafelületük.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.11.16. 16:16:10

@guy: nem egészen. az is kiderül belőle, hogy kertész rogán meghosszabbított karja, innentől egyértelmű, miből van legális forrás nélküli látványos gazdagodás.

@inebhedj - szerintem: hm, lehet, hogy kicsit túlzás, hogy ebbe mennyien belebuktak volna, de súlyos tévedés, hogy ugyanez lett volna jellemző a korábbi 20 évre. ennyire központosítva, állami segédlettel még soha állt össze a haveri lopóbanda, a régiek mind kispályás kezdők ehhez képest.

megamedve 2016.11.16. 16:29:19

@Szelid sunmalac: Véleményemet fenntartom: általános iskolai szövegértési problémákkal küzdesz, nem tudod értelmezni (pedig nem bonyolult) azt amit írtam. Másról beszélsz, mint amiről én. Más vonalon is problémáid lehetnek, ha úgy kezdesz el személyeskedni, hogy fogalmad sincs kivel teszed azt. Számomra te egy névtelen nulla vagy (ahogy én is neked), tehát nincs más értelme a másik sértegetésének, mint a saját flusztrációidnak a levezetése.
Márpedig ha ezt teszed, akkor le kellene ásni a probléma mélyére :-)
Na, részemről off, nekem erre nincs időm.

Ferenc Molnár 2016.11.16. 17:57:08

Gondolt arra már vki, h a jelenlegi helyzetben, ahol az összes rendészeti és igazságügyi pozíciót a jelenlegi hatalom tartja a kezében, ott a jelenlegi ellenzéknek csak az emberek közfelháborodása tudna valóságos eszközt adni a kezébe?
Ez egy róka fogta csuka helyzet..
Amíg nincs az egyik, nincs a másik sem, gyakorlatiasan végiggondolva.

Jakab.gipsz 2016.11.16. 18:07:30

Semmi különös.

Érdemi mondandó hiányába.

A mentális deficit önmagát adta.

Néhány magyar gyűlölő pedig rászállta a kupacra.

Végső soron ez is egy kultúra amit mentális deficit önmagából kiad.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.16. 19:10:46

@Jakab.gipsz:

Semmi különös.

Erkölcsi érzék teljes hiányába.

Jakab.gipsz önmagát adta.

Néhány libsiző pedig rászállta a kupacra.

Végső soron ez is egy kultúra amit Jakab.gipsz önmagából kiad.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.16. 19:13:30

@Pan Modry: Honnan gondolod, hogy ezeknek volt bármikor is önbecsülésük és tartásuk?

Willkommenskultur 2016.11.16. 19:49:15

Nekem az a legnagyobb tanulság h 2018ban Orbánra szavazok.

Willkommenskultur 2016.11.16. 19:51:38

@Ferenc Molnár: Igy van, csak hát amíg dübörög a gazdaság, folyamatos a béremelkedés, az nem dolgozik, aki nem akar, addig hiába nyivákol a ballib hogy miért nincs közfelháborodás, max. ellenük.

nem baj ez, majd lesz eccer ballibmentes ellenzék és akkor orbánt is lehet váltani

$pi$ 2016.11.16. 19:55:19

Az indexhez is eljutott, hogy nem is olyan világbajnok hatalmas, lehetetlenül rettenetes soha nem látott adóprás van magyarországon.

index.hu/gazdasag/2016/11/16/adozzon_on_is_csupan_2_5_szazalekot/

Én már több mint egy éve így adózok, de persze ez alatt az idő alatt az index száz cikket írt, hogy milyen rettenetes az adó nálunk és mennyivel jobb a nyugat, ahol az állam támogatja a vállalkozásokat és nem nyomja el őket. Meg volt vagy harminc cikk, hogy milyen bonyolult az adózás és miért nem csinálták meg a söralátét méretű adóbevallást.

Na, most leírták, hogy már vagy két éve megvan.

zsoltix 2016.11.17. 01:19:14

@$pi$: És ennek mi köze a bejegyzéshez, ami alá írtad?
süti beállítások módosítása