Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2018.04.09.

Viszlát, kétharmad - utolsó poszt a blogon

Szárnyathy Géza

Eljött ez is, jó ideig biztosan ez lesz az utolsó poszt a blogon - legalábbis tőlem. A választási eredményt látva egyszerűen nincs értelme a továbbiakban ennek a munkásságnak. Nemcsak azért, mert akihez fontos lenne, ahhoz nem jut el, mert nem olvas csak Ripostot, hanem mert már úgyis mindegy. Talán négy vagy akárhány év múlva leváltódik a Fidesz, de akkor már sajnos olyan károk keletkeznek, hogy az én életemben azt már bizonyosan nem lehet rendbe hozni.

A szemétdombra lett lökve a remény, hogy olyan országgá váljon Magyarország, ahol igazán jó élni. Jön majd Paks2, amivel biztos kurvajól már majd Orbán Viktor valamelyik seggnyalója, mert lebetonozhat 600 négyzetmétert aranyáron, de sajnos azt a fost majd nekünk kell kifizetni. Még akkor is ezt fogjuk nyögni, amikor Orbán Viktor és Putyin sírján már rég kinőtt a moha. Itt marad velünk szörnyű mementóként.

És itt marad az is, hogy a gyerekeinket magániskolába kell járatni, ha nem illik tökéletesen az előre kivágott sablonba. A kicsit is gyengébb, elesettebb gyerekek kihullanak, mehetnek éhen halni a szüleik mellé vagy ülhetnek a kocsma előtt, hátha elmegy a faluban egy menő autó, mert akkor lehet miről beszélni. Itt marad az is, hogy mehetünk magánkórházba, magánrendelésre, mert az állami ellátórendszer éppen vagy működik vagy nem. És még mi minden.

Itt marad az a sok behülyített, megvezetett ember, aki szerint tényleg a migráncs a legnagyobb probléma Magyarországon. Itt marad a rettegésük még akkor is, amikor Viktor plakátjai már rég lerohadtak. Itt maradnak azok is, akik szerint Kósa Lajos az az ember, akire szavazni kell. Akik szerint rendben van, hogy egy ostoba, dokumentáltan korrupt emberből miniszter lehet. És itt marad a gyűlölet és agresszió, amit a Fidesz beleoltott az emberekbe. Itt maradnak a kendős nőre rendőrt hívók, itt maradnak az örjöngő nagymamák, az autókereket kiszúrók.

Ez sokkal nagyobb baj annál, hogy itt maradt a Fidesz is. Lehet most mentegetni az embereket, hogy ők igazából nem is tehetnek semmiről, mert át lettek verve. Biztosan így van. Csak hát az a baj, hogy ugyanilyen szerencsétlen és megvezetett emberek küldtek több millió zsidót is a gázkamrába. És ugyanilyen megtévesztett emberek nyomták fel a szomszédaikat egyszer a nyilasoknak, egyszer a pufajkásoknak. Meg lehet magyarázni, hogy milyen módon váltak ilyenekké az emerek akkor és most. De attól még a felelősség az övék.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

129 komment

Címkék: búcsú választás 2018

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr5913820406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dtibor 2018.04.10. 07:51:48

Sajnos minden szavad igaz.

Megdobbent 2018.04.10. 07:51:51

Koszi szepen az eddigieket, jo volt olvasni.
Azert maradj koztunk, nem nagy ugy a valasztott orszagbol vezetni, ha megteheted, kerlek tedd meg.

2018.04.10. 07:52:04

"kár görcsölni, a vidéki agyhalottak eldöntik ezt a választást is ! "

ezt írtam nektek 6.-án !

ez az ország menthetetlen

MRN 2018.04.10. 07:53:09

Miért nem hányod le magad az utolsó bekezdésért? Remélem is, hogy több ilyen aljasság nem jön ki belőled.

LKerekes 2018.04.10. 07:53:15

Egy kibaszott beképzelt ostoba seggfej vagy. Nem fog feltünni a hiányod senkinek.

fordulo_bogyo 2018.04.10. 07:53:30

Megertelek, es koszonom az eddigi irasokat.

bíjí 2018.04.10. 12:51:23

Szerintem az összes ellenzéki képviselőnek át se kellene vennie a képviselői megbízólevelét!Tudom,hogy a fideszt nem zavarná,ha hónapokig,csak ők ülnének a parlamentben,de a biodíszlet részt vételnek nem sok értelmét látom.Ha hónapokig azt harsognák a külföldi újságok,hogy Magyarországon egypárt rendszer van,na annak lenne következménye!!

káposzta 2018.04.10. 12:51:41

Én mostantól szarok mindenre, ha a fidesz kell az embereknek, akkor kapják meg, innentől úgyis fullba fogják nyomni a kretént, nem hiszem hogy most kezdenének nagyvonalúak lenni (pedig azzal még 20 évre hatalomban tudnának maradni).

Ezért pontosan megértem, hogy így döntöttél. A fidesz világában, ahol az egészségügy = reggeli pálinka, oktatás = max 8 általános, munka = föld vagy gyár, lopás = dicsőség, elhiszem, hogy az értelmesebb emberek töke már tele van, és mostantól szarnak a világra.

Európai téridő 2018.04.10. 12:51:58

2006-ban, de még az őszödi beszéd előtt még úgy látszott, hogy qrvajó ebben az országban élni - mármint a Te normáid szerint -, de jött a fájdalmas kijózanodás, a kezdetben kis turbulenciának vélt válság és Nyugat-Mucsa pökhendi leckéztetései. Jut eszembe: 2003-ban ünnepségsorozat volt az EU-ba való majdani belépés ürügyén. A Hősök terén Megyó mondott egy beszédet, hogy talán mégis fel kellene hagyni a pazarló dajdajozásokkal, hát nem kifütyülték szegényt? Aztán megpuccsolta Fletó, aki majd beledöglött, hogy úgymond kényszerből, hagyta folyni tovább a dajdajozást és így az államadósság megsokszorozódott. Szóval, a rövid ideig tartó boldogságnak nagyon nagy ára volt, sokan még most is azt nyögik devizahitel-forinthitel-törlesztések formájában. Ezt a Te drágalátos elvbarátait qrták el, nem is kicsit, nagyon.

Róbert Székely 2018.04.10. 12:52:42

Tudod, kedves Géza, az a baj, hogy te is csak egy picinyke kerek szemüvegen keresztül látod a világot. Lehetsz nagyon okos, ( biztosan az vagy, nem ismerlek), de alapvető folyamatokat nem látsz sem te, sem azok, akik most meglepődve-csalódva etc. lemondtok, felmondtok, etc.
A nép NEM hülye. Egyes egyedként lehet az, de van egy kollektív tudása. Egy kollektív veszélyérzete. Ez Magyarországon az elmúlt 1000 évben gyökerezik.
És ez azt mondja neki, hogy LESZARJA az általad és egyesek által állított korrupciót, stb., mert nagyon nincs pariban számára az, hogy a Kósa ellopott e pár milliárdot, azzal, hogy -pont a legszegényebbek lakóövezeteibe- beraknak e egy-kettő, majd 100-200, majd ezer-kétezer, majd kurva sok arabot, négert, afgánt, stb. Ezt a népet mindig mindenki átbaszta. Te is. Most, hogy nem tetszik az eredmény, befejezed, elhúzol, mert van elég agyad, hogy máshol is megélj. Javaslok valamit. Tedd azt, amit a néptanítók tettek. Menj le Szabolcsba stb. és ÉLJ a cigánysoron, tanítsd a népet, hogy megértsék a mechanizmust. Ez hatásos lenne Hja, hogy az nem trendi, meg különben is a Körúton kívül van, hm??? Akkor meg engedd el. Látod, Viktor fogta a cókmókot és végigülte a kampányt egy kisbuszban. Ki is van fáradva rendesen, de mindenhol elmondta a saját véleményét és nyert. Mond el te is a saját véleményedet és változtass. Tényleg szívből szurkolok neked, hogy felemeld a Magyar vidéket. DE ahhoz ott kell élni közöttük, érezni kell, hogy mik a félelmeik, reményeik. Ezt érzi a Fidesz, az emberek meg azt, hogy a Fidesz olyan lépéseket tesz, amelyek nekik tetszenek. Nem sorolom, mert úgyis belekötnél. Szóval érzik egymást és ezért az emberek megvédik a Fideszt akkor, amikor nácinak, meg fasz tudja minek bélyegzitek. Nem ez a mód, ahogy alternatívát lehet kínálni. Kurva sok terepmunkával lehet hitelessé válni. De ez nem megy az esti buli után füves cigi mellett összeütött, jól sikerül-haverok által lájkolt-fricska cikk segítségével. Ha ezt megérted te és a komplett ellenzék, akkor lehet alternatíva. Őszintén szeretném is, ha lenne. DE nem ilyen..... Nem lózungos Gyurcsány-Momentum, ( ekiről 1000 méterről mindenki érzi, hogy ki fia-borja). Nem, egy sokat dolgozó, alázatos, a népet NEM lebaszó-lenácizó-lenyomorékozó csapat. Ennyi, de lehet, hogy tökre nincs igazam:) Szép napot. Robi

Gróf Leninkoerúthy Taszyló 2018.04.10. 15:28:06

@h.kovacs: Lehet hogy neked egy városállamba kellene emigrálnod? Pl. Szingapurban nincsenek vidékiek.

kunzoo 2018.04.10. 21:53:03

@bíjí:
Aztán a szavazóik mit szólnának? Akkor kár volt rájuk tenni a szavazatot. Erre kaptak (és ennyire) felhatalmazást, tessék végigcsinálni. Pl. az átszavazók mérgesek lennének mert akkor ennyi erővel támogathatták volna a saját pártjukat is! Aki egyéni körzetet nyert annak főleg kutya kötelessége ez.

nick papagiorgo 2018.04.10. 21:53:27

Az utolsó megjegyzésedért virtuálisan leköplek.
Menj innen, senki sem fog sírni utánad.
Tudod, lehet azt mondani, hogy Orbán gyűlöletkampánya meg ez meg az, de igazából te egy hajszállal nem vagy kevésbé gyűlölködő, ha azt hiszed, hogy itt és ma az emberek bárkit is gázkamrába záratnak, stb.

Szóval nehezek voltak az elmúlt hetek, látni rajtad, menj innen, pihend ki magad, és utána nézd meg, hogy mit írtál. Egy népet teszel felelőssé, és állítasz be potenciális gyilkosnak azért, mert nem az általad szimpatikusnak talált emberek győztek.

Remélem, ha kipihented, átgondolod, és átfogalmazod. Még az is lehet, hogy visszajössz :)

paráznabillegető 2018.04.10. 21:53:37

@Róbert Székely: ah, migránsveszély... mert az arab, néger, afgán mind olyan hülye, mint a sim2 karakterei: odarakod, ottmarad, kasmatol, meg makog valami érthetetlent, ugye? nem hívja fel valamék klántestvérét freiburgban vagy lyonban, nem diskurálgatnak el arról, hogy mennyivel is jobbak ott az opciók, mint az ugaron, ááá, nem... lerakod, ott marad, félelmet gerjeszt.
beszarás.
a kollektív tudás is baromság. annál inkább sulykolják az emberbe az iskolában, pont azt hangsúlyozva, amit nem kéne... az egész elkerülhetetlenül gyökeret ver bele, észre se veszi!

amúgy a többiben igazad van: az orbán lement vagy leküldött valakit, ha mást nem, hát a postást - a többiek meg nem; a gyurcsány és a többi percemberke meg szimplán vállalhatatlan már lassan két évtizede, nyilvánvaló hazugok, nagyképernyőn bevallották.
hát ennyi, na.

Gleccsertetű 2018.04.10. 21:53:53

na végre. takarodj! (tudom, h nem fog megjelenni, de olvasod HAHAHA)

Makkasz 2018.04.10. 21:54:06

@pedigré: Senki, soha nem akart afrikabol barkit betelepiteni. A masodik vilaghaboru utan kotott genfi egyezmeny ertelmeben, aminek elso haszonelvezoi az 56-os magyarok voltak, nem hagyjuk meghalni a haboru elol menekulo embereket. Ennyit akar csak mindenki Europaban Semmifele betelepitest soha nem akart senki.
Ebbol a "betelepites" szovegedbol latszik, teged is berantott az ostoba propaganda.

ember100 2018.04.10. 21:54:10

@Róbert Székely:
Helló !

Arra a vidéken " kampányoló " fityeszre gondolsz aki azt mondatja a polgármesterrel hogy aki nem szavaz ránk annak nincs közmunka, tűzifa, segély ... és jönnek a migráncsok és megerőszakolják először a férfiakat aztán a nőket .
ARRA GONDOLSZ ?

.megmondoember. 2018.04.10. 22:01:23

@Róbert Székely: De, a nép sajnos hülye. Nálunk különösen nagy arányban és különösen nagyon hülye. A hétvégi választás tökéletes és cáfolhatatlan bizonyítéka ennek. Kár ezen pörögni.

.megmondoember. 2018.04.10. 22:01:29

@pedigré: Az ellenzék felelősségéről beszélsz a vidék sötétségének eloszlatásában, miközben minden eszköz: gazdasági, jogi és kommunikációs is a kormány kezében van. Értelmetlen amit mondasz.

Itt egyedül a kormány tudná megnevelni és kiokítani a népet, de neki nem érdeke ez, mert rá csak a húgyagyú idióták szavaznak. A nép okításával, nevelésével tehát egyesével darálná le nullára a saját szavazótáborát. Ezért fogja nem, hogy megtartani sötétségben az embereket, de lehetőség szerint gondoskodni arról, hogy még tájékozatlanabbak legyenek. A maradékot meg elintézi a kivándorlás, aminek révén az értelmesebb emberek eltűnnek az országból.

Ezért írható le egész Magyarország úgy, ahogy van. Egy-másfél évtized múlva itt már kizárólag csak a fidesz-szavazó egybites tahók fognak fetrengeni a saját ürülékükben. Az értelmes magyarok meg öngyilkosok lesznek vagy a világ más részein fognak boldogabb életet élni.

Tenkes Kapitánya 2018.04.10. 22:05:12

"Itt maradnak a kendős nőre rendőrt hívók"

Ilyen nem volt. Városi legenda.

"itt maradnak az örjöngő nagymamák" A dékások.

"az autókereket kiszúrók" Egyszer történt.

Fatal Error! System Halted! 2018.04.10. 22:11:40

Nem mondom, hogy nem tehetnek semmiről vidéken, mert a falvakban iszonyatos információs vákuumban élnek. Az mtva és a lőrinci propagandalapok csak uszítottak és a szerencsétlenek másból nem igen tudnak tájékozódni. Gyanítom, hogy az internethasználattal, (ha ugyan van egyáltalán) is súlyos gondok vannak, meg aztán gyorsabban hisz el egy hangzatos álhírt, mintsem utánajárjon a valóságalapjának.

Ez csakis a fidesznek köszönhető. S ne higgye senki, hogy lesz esetleg valami információs/digitális vidékfejlesztési program a felzárkóztatásért. Nekik az tökéletesen megfelel, ha tudatlan tahók adják a szavazóbázisuk nagy részét.

Arra pedig, akinek lehetősége lenne válogatni a hírek között (de nem teszi) és ennek ellenére ELHISZI a propagandát, mérhetetlen gyűlölettel tekintek + a határon túli "magyarok".

Fülig José 2018.04.10. 22:11:53

@Róbert Székely: atya Isten... Te ezért ugye pénzt kapsz?! Mert ember ilyen sötétségről önszántából biztos nem tesz bizonyságot...letörölheted a szád szélét...

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.10. 22:20:32

@Róbert Székely: Van igazság abban, amit írsz. Hogy Viktor beszállt a kisbuszba, elmondta a véleményét, és nyert. Kár, hogy valójában kisbuszozva baszta át az emberket azzal, hogy van mitől rettegniük, és majd ő lesz a vátesz. Hát a nagy szart.

@nick papagiorgo: Csak egyértelműsítve: nem gondolom, hogy Mariska néni bárkit gázkamrába küldene a jövő héten. De valamikor a nácik (az igaziak) is demokratikus úton nyertek választást kb hasonló kommunikációval. És az pont ugyanúgy hatásos volt, mint most Viktor. És ez elég riasztó.

think-tank · http://libertarian.blog.hu 2018.04.10. 22:21:12

Ja, és az utolsó bekezdés sajnos nagyon igaz.

think-tank · http://libertarian.blog.hu 2018.04.10. 22:21:14

Sajnálom, hogy abbahagyod, szerettem a blogodat, még ha soha nem is szóltam korábban hozzá.

Tisztességes Természettudomány 2018.04.10. 22:21:21

A jövő a mezőgazdaságé!
Kajára, szakértő földművelőre mindig szükség lesz, szabad bölcsészre viszont nem.

Nem kell lenézni a vidékieket, ők is tudják, hogy a kormány lop, csal, hazudik. De ez megfelel nekik, mert pragmatikusak.

Fülig José 2018.04.10. 22:21:24

@Tenkes Kapitánya: az őcsényi retardáltak is legenda...az öt (5!!) percenkénti stopsorosos mantra is...bécs rettenetes video...szánalmas idióta vagy, nincs mit tenni.

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.10. 22:24:00

@Tisztességes Természettudomány: Szakértő földművesre szükség lesz. Kár, hogy drasztikusan nő az import zöldség és gyümölcs értéke, mert itthon eltűnnek, kihalnak, elmenekülnek a szakértő földművesek.

nemecsekerno_007 2018.04.10. 22:45:36

Lehet, hogy az átlag magyar választó a kormány által kreált alternatív valóságban él, de az biztos, hogy szobatársak vagytok b@zd meg. Csak más bogyókat osztanak ki a nővérkék...

Ezt nem hiszem el. Ti lennétek az írástudók???

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.10. 22:45:39

"Talán négy vagy akárhány év múlva leváltódik a Fidesz, "

"Leváltódni" biztos nem fog, leváltani kell. Csak persze ehhez a mostani töketlen ellenzék szerencsére alkalmatlan.

ember100 2018.04.10. 22:45:49

@Tenkes Kapitánya:
Helló !

Csongrád !

Mint e rezsiszili kampány alatt " halálbüntetés az ellenzékre "

4 kerék - Kerekek kiszúrása
Szeretnéd ha a te kocsid kerekeit is kiszúrnák ?
MINDEZ A FITYESZNEK KÖSZÖNHETŐ !!!!!

Lehetnék én is 2018.04.10. 23:03:19

@Szárnyathy Géza: Ne izélj már.
"De valamikor a nácik (az igaziak) is demokratikus úton nyertek választást kb hasonló kommunikációval. És az pont ugyanúgy hatásos volt, mint most Viktor. És ez elég riasztó."
Akkor dobjuk ki a demokratikus választást a szemétdombra?
Csak azért, mert demokratikusan nem azt választják meg, akit TI csak úgy alkalmasnak tartotok? TI, milyen alapon? IQ-ból? Kiválasztottság okán? De komolyan, mitől vagy olyan biztos abban, amiben?

Exploiter 2018.04.10. 23:03:28

Nem baj.
Ha egyszer valaha az ellenzék győzni akar, akkor nem is engedheti meg magának az ilyen kontraproduktív blogokat.
Képviselni kell az embereket. Ha 100 szavazóból 95 nem akar migrációt, akkor nem hülyézni kell őket, meg megtéríteni, hanem belátni, h ja, ez a választói akarat, képviselő vagyok, képviselni kéne azt, akit szeretném, hogy rám szavazzon.
Azért jó a migráns kérdés, mert tökéletesen kisarkítja a nyugatról átvett regresszív baloldali gondolatok és a kelet európai földhözragadt gondolkodás közti ellentétet.
A következő évtizedekben a baloldal nem rúg többet labdába, ha meg nem tud újulni. Elsősorban ideológiai alapon; visszatalálhatna az egyszerű átlagos emberek képviselethez. Aki itt él, nyomorog, dolgozik, de jajj, fehér és ezért nem is hajlandó bocsánatot kérni.
Ha ezt nem érti meg a bal oldal, akkor ennél már sose lesz jobb helyzetben.

Fülig José 2018.04.10. 23:03:36

@Tisztességes Természettudomány: pragmatikus...?! Ostobát akartál írni. Egyébként szükség van bölcsészre, mérnökre, tanárra is, szerintem... segghülye kocsmatöltelékre, fanatizálható, iskolázatlan bunkóra nincs szükség.

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.10. 23:05:09

@Exploiter: Fordítva ülsz a lovon. Azért nem akar 95 százalék mirációt, mert a migráncsozás ömlött minden szennymédiából éveken át.

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.10. 23:10:19

@Lehetnék én is: Ne fárassz már. Az a riasztó, hogy érvek nélkül, kizárólag a zsigeri gyűlöletre és félelemre alapozott volt a kampány. Miráns, Soros, ENSZ (!!!!!!!), és az emberek jó része ahelyett, hogy elhajtotta volna ezt a baromságot a francba, mondván, beszélj inkább a helikopterről, meg hogy miért nem ég a lámpa a főutcán, benyalták az uszítást, és vezényszóra bólogatnak. Hidd el, leszarnám, ha azzal nyert volna a Fidesz, hogy 9 százalék lesz szja, meg újabb rezsicsökkentés jön, mert az nem annyira káros, mint kreált ellenség ellen harcolni és fröcsögni. De ez így nagyon gáz.

consul 2018.04.10. 23:10:57

Ugyan már! Úgy sem bírod ki...

agapornisz 2018.04.10. 23:11:22

Megkapó az a tisztánlátás, hogy az itt kommentelő ellenzéki polgártársak milyen csalhatatlan biztonsággal ítélik meg a vidéki szavazókat. Felteszem, hogy valamennyien magasan kvalifikáltak, szakmájukban kvázi a nemzetközi elismertetettségnek min. a közelébe érők. Az ő szakmai renoméjuk, széles műveltségük, a történelem, matematika, természettudományok, etc. mélyreható ismerete a garancia, arra, hogy mint megannyi világító fáklya, vagy inkább fényszóró rámutassanak a bugris, műveletlen, eltévelyedett vidéki nép országrontó voltára. És a sors, vagy megtévelyedett valóság anyánk - a kurva- ahelyett, hogy az általuk elképzelt , az igazi boldogságot, felemelkedést hozó politikájukat emelte volna piedesztálra, a nyomort , pusztulást, elsüllyedést hozó ördögi hatalmat emelte az előbb említett tálra. De még eljő, mert el kell jönnie a napnak, amikor újra ők veszik kezükbe ez elbitangolt nép sorsának irányítását, mint az örökké emlékezetes időszakukban. Ha mégsem, az k§rva nagy pech-e lenne e szerencsétlen népnek. Szó megszakad, hang fennakad......

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.10. 23:23:32

@Szárnyathy Géza:

"Azért nem akar 95 százalék mirációt, mert a migráncsozás ömlött minden szennymédiából éveken át."

Ha te mondod, biztos így van, szegény ellenzéknek meg nem volt alkalma kifejteni véleményét az iszlám és néger bevándorlás jótékony hatására.

A kormány "migráncsozása" nélkül a magyar nép tombolva követelné, hogy a már az országban élő 8-900 ezer cigány mellé százezerszám telepítsenek az országba arab és néger bevándorlókat a felső korlát nélküli kvóta jegyében.

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.10. 23:26:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Senki sem akart százezer embert idetelepíteni, de úgy látszik, te is beszoptad a hazugságkampányt, gratulálok. 1000 ember befogadásáról volt szó, ezt utasította vissza Orbán, ehhez képest a kormány fű alatt ennek töbszörösét be is fogadta. Feltűnt? Ja, nem, miért is tűnt volna fel, nem volt hír az origón.

Void Bunkoid 2018.04.10. 23:27:18

@Tisztességes Természettudomány: @Szárnyathy Géza: ezt már írtam korábban is, hogy tudatos vidék/mezőgazdaság/településfejlesztéssel nagyon nagyot lehetne szakítani - többek között az ország elmaradottabb tiszántúli régióját nézve.

Nem kell Ausztriát csinálni Magyarországból, egy átlag szabolcsi, borsodi vagy nógrádi már akkor a két kezét összetenné, ha olyan életszínvonalon meg olyan lehetőségekkel élhetne, mint egy mosonmagyaróvári vagy Vas megyei magyar.

Ezt pedig csak a fent említett dolgokkal lehet elérni, tekintve, hogy az említett három megye nem határos Ausztriával, hogy oda lehessen átjárni pultozni-recepciózni meg műkörmözni havi 1500 euróért, meg nincs dögig rakva autógyárral meg Budapest-Bécs tengely közötti beszállító vállalkozással. Viszont van jó termőföld, amire lehetne építeni, ha tényleg lennének szakemberek.

Az egyik legszembetűnőbb a két régió között amúgy - annak ellenére hogy mindenki a vidék internetpenetrációjának hiányával magyarázza a kétharmadot - pont az internethasználat.

Csak megfigyeltem, Nyugat-Magyarországon az utcán a fiatalok beszélgetnek.

Kelet-Magyarországon mind nyakig süpped az okostelefonjába, és zárja ki a szomorú valóságot az agyából. Csak éppen nem okos tartalmakat nézegetnek.

naivugyfel 2018.04.10. 23:27:31

Kedves Géza!
Ha a jogosan sötétnek kinéző jövő képe mellett szeretnél látni valamiféle kis "reménysugarat", amivel talán ki lehetne jönni az ördögi körből, csak írj röviden... a Tiéd a döntés... :-)

Exploiter 2018.04.10. 23:27:45

@Szárnyathy Géza:

Szerintem meg nem, nem azért. Pont fordítva: a fidesz pont azért ült rá erre, mert tudta, hogy az átlag magyar nem átlag német. Mivel mi a nyugati fehér emberrel szemben mindig a pénisz rosszabb oldalán álltunk, ezért nálunk nem működik az az önostorozó mentalitás, mint ott, vagy az usaban. Azt is tudta, hogy nem csak, hogy elsöprő támogatása lesz, hanem a magyar baloldal önálló gondolatok híján a nyugati példát követi majd és nem tud nem nekimenni a falnak. Ezért erre tett fel mindent, ezért szólt erről az utolsó pillanatig minden.
Én úgy látom, bejött.
És továbbra is tartom, hogy ha valaha is nyerni akar balról bárki, akkor vissza kell mennie a klasszikus vonalhoz, nem a migráns szavaz, nem az lmbqtxyz csapat, nem a cigányok, nem a kék elefántok.
Hanem a régimódi proletár, akit úgy látom, jelenleg 0 db párt akar képviselni, de a fidesz legalább megszólította.
Nem kell velem egyetérteni, de ez a harmadik kör után egyértelmű kellene, hogy legyen. Mondom ezt úgy, hogy amúgy inkább egy normális jobb oldali pártot akarnék.

rasztaszív 2018.04.10. 23:36:25

csak jelezném : ahhoz,hogy távol tarthassuk a "migránsokat",ki kell lépni az eu-ból.tudniillik ha bárhol az unióban papírokat kapnak,onnantól bárhova mehetnek az eu-n belül.most kizárólag azért nem jönnek ide,mert eszük ágában sincs.

hotredchili 2018.04.10. 23:36:33

@Szárnyathy Géza: szívesen olvastalak, talán majd még foglak is.

Lehetnék én is 2018.04.10. 23:37:04

@Szárnyathy Géza: Már megint hergeled magad.
Miért mondod, hogy baromság?
Miért mondod, hogy mi az a téma, ami szerint nyertest lehetne hirdetni? Hidd el más is gondolkodik. Többen arról, hogy mi az ami foglalkoztatja. Kevesebben arról, mi az, aminek téged foglalkoztatni kellene. EZ, a mindenek (vagy legalábbis a kormánypárti szavazók) felett állás szerinted nem zsigeri kérdés? Az a mocskos stílus, ahogy a fideszbirkákat, meg a többször demokratikusan megválasztott Miniszterelnököt kezelik ezen a blogfelületen az nem gyűlölködés? Nem zsigeri? Hanem? mert tudományosnak nehéz elfogadni.
Nem írtál arról, hogy milyen alapon dobod ki a demokratikus választást, mint véleménynyilvánítást és arról sem mitől vagytok olyan kiválasztottak? Netán nácik és fasiszták is vagytok. Mi meg örüljünk a napi egy sörünknek?

Szárnyathy Géza · http://mentalisdeficit.blog.hu 2018.04.10. 23:39:26

@Lehetnék én is: Nem írtam, hogy kidobom a demokratikus választást, nem tudom, ezt honnan rántottad elő, elfogadom, hogy ma Magyarországon ezt akarja a többség. Nem is értem, ezen miért rugózol, nem vontam kétségbe a választás eredményét. Úgyhogy itt be is fejeztem, megyek aludni. Szevasz.

Jamie72 2018.04.11. 10:00:00

Nagyon egyszerű egy hülye screen mögül osztani az észt.
Én is ezt csinálom.

A világ nem erről szól. Könnyű lehülyézni, lemucsaizni a fél országot, de ettől az nem lesz igazság. Az igazság az, hogy a nép nem hülye, a zöme tapasztalatból szavaz.
Ha valakit 40-50%-kal szavaznak meg harmadszorra is, az nem a véletlen, meg a csalás-ámítás műve.

Kedves ellenzéki barátaim, a csalódás utáni héten el kéne kezdeni keményen melózni, ha nem tetszik a rendszer.
Egyébként a csalódás abból fakad, hogy az ellenzék belterjesen, valami érthetetlen csodában bízott, ahelyett, hogy pl. hitt volna közvélemény kutatóknak.
Medián baromi pontosan előrejelzett.

Össze kell rakni egy jó pártot, hiteles programot, lehetőleg fiatalokkal. A Fideszt lehet fikázni, kell is, de amellett észre kell venni, mit csinál jól. Mit keres itt Fleto? meg Molnár Gyula? Lendvai? Bauer? Ki gondolta komolyan, hogy ezekkel a Fidesz megszorítható??? Azokkal akik már többször elkúrták?

LMP - Momentum lehetne talán a jó irány, köréjük építkezve, aprólékos, alapos munkával lenne esély 2022-ben ( a megfelő mennyiségű szavazó megvan hozzá). De ehhez nem elég a screenek mögül facen osztani az észt.

Ma Baker 2018.04.11. 10:00:32

Végre kevesebb ehhez hasonló gusztustalan írást lehet majd olvasni a neten!
A mindenki hülye, csak a ránk szavazó tizenszázalék a faszagyerek meg a mindenki más korrupt csak a mi pártunk nem az, a minden beruházás egy szardarab ha a fidesz csinálja és amúgy sincs soha igazuk, csak a "progresszíveknek" kategóriájú olcsó demagóg szövegekből végre nem lesz annyi.

Talán az utódod majd felfogja, hogy az ország felét hülyének nézni nem menő és teljesen elrugaszkodott dolog. Netán az utódaid végre nem nyalják ki a seggét a komplett ballib oldalnak bármilyen nemzetrontó lépéseket is javasoljanak.
Jaés esetleg kevesebbet is hazudnak majd. Tudniillik minden évben tízmilliárokkal több jut mind egészségügyre, mind oktatásra annak ellenére, hogy nincs gyakorlatilag infláció és egyre kevesebb emberről is kell gondoskodni.
A soha viszont nem látásra!

_Ske_ 2018.04.11. 10:00:34

Sajnos ez nem így van. Ezt nem a többség akarta. 31% szavazott a Fideszre, 32% az ellenzékre, és 33% leszarta, mi lesz a végeredmény. Na ebből lett a 2/3. Szóval a szavazásra jogosultak kevesebb, mint 1/3-a döntötte el, hogy a maradék is narancsot zabál még 44 évig.

Ami pedig a legborzasztóbb, hogy a Fidesz semmit de semmit nem mondott arról, hogy mit fog a következő 4 évben csinálni, hogyan teszi rendbe az egészségügyet, az oktatást, a gazdaságot hogyan lendíti tovább. Erről egy szó sem esett, csak arról, hogy ha nem ők nyernek, akkor jön a migráncs és elveszi Mari néni nyugdíját.

És igen, ezt benyalták rendesen. Korrupció? Hiszen mindenki lop. Fasza, csak azt nem értem, hogy akkor miért nem legalizálják? Iktassuk törvénybe, hogy a korrupció és a lopás államilag elismert legitim tevékenység. Oszt jónapot. De ha majd egyszer ez a sok bolond majd megérzi a saját bőrén, amikor majd tőle veszik el közvetlenül, akkor hogy fognak sipákolni!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.11. 10:00:50

@Szárnyathy Géza:

Akkor az EU felső korlát nélküli migránskvótájának előrehaladott állapotban lévő tervéről meg te nem olvastál. Ami azért érdekes, mert erről még a Zindex is írt.

"1000 ember befogadásáról volt szó, ezt utasította vissza Orbán"

Vagy egy évig azzal volt tele a balliba blogoszféra - na meg a Zindex is -, hogy nincs is kvóta. Most meg tőled kell megtudnom, hogy mégis volt... Ejha!

Rose Dandelion 2018.04.11. 10:01:18

@MRN: Nehéz szembenézni az igazsággal, mi? Könnyebb homokba dugni a fejünket, úgy tenni, mintha mindaz, ami le van írva nem történt meg, mint belátni és tanulni belőle.

Ericarthur 2018.04.11. 10:01:24

szervusz Géza,
Sosem kommenteltelek itt, de olvastam írásaidat és az a gyanúm, hogy rengetegen olvasták.
Úgyhogy csak folytasd ahogy eddig, igaz ember vagy.

A magyar értelmiség meg kissé újra fog gondolni mindent ebben az országban, ezen ne aggódj.

GGy 2018.04.11. 10:01:27

Az utolsó bekezdéssel elbasztad az egészet. Pedig addig egész jó volt....

Petrus Rosidus Maximus 2018.04.11. 10:01:36

Hasonló gondolataim támadtak nekem is április 8-án este. Ilyesmit érezhettek 1917 november 7-en Oroszországban, 1933 január 30-án Németországban és 1956 november 11-én Magyarországon. Lehangoló es szomorú még akkor is, ha nyilvánvalóan elcsalták a választásokat. Ez a rendszer nem váltható le, csak ha majd Orbán az örök vadászmezőkön lopkodja a bölényeket.

Katemi 2018.04.11. 10:01:49

@nick papagiorgo: Nyilván nem holnap küldenének gázkamrába, de egyre erősebb a gyűlölet és annak kifejezése azok felé, akik másképp látják a helyzetet. Az első lépés mindig az, hogy felépül az ellenségkép, akiket lehet utálni, aztán szép lassan megfosztani a jogaitól, aztán majd ha az emberek megszokták, hogy állami szinten, hivatalosan lehet vegzálni azokat, akik nem szimpatikusak a számunkra, lehet majd feljelentgetni, elvitetni a szomszédot, vagy csak simán megverni. Olyan elvakult, gyűlölettől izzó kirohanásokat hallok és olvasok, amik előrevetítik azt a lehetőséget, hogy ha lehetőséget kapnak rá, sajátkezűleg lincselnének meg bárkit, akire ráuszítják őket. Szóval egyáltalán nem tartom irreálisnak az összehasonlítást a 60-70 évvel ezelőtt történtekkel, sőt hogy ne menjünk olyan messzire, a 26 évvel ezelőtti boszniai polgárháborúval, amiben etnikai alapon ölték, kínozták, erőszakolták meg egymást olyanok, akik addig együtt éltek, egy nyelvet beszéltek, szomszédok voltak.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.11. 10:03:33

@Tenkes Kapitánya:

444.hu/2018/03/29/migransnak-neztek-egy-csongradi-not-mert-kendo-volt-a-fejen

@Szárnyathy Géza:
A nácik hatalomra kerülésében a "demokratikus választás" szóösszetétel mai jelentésében egyszerűen értelmezhetetlen: ennyi kiegészítés mindenkiéppen jár ehhez. Konkrétan tömegesen vertek embereket az utcán, mindennaposak voltak az atrocitások, köztük gyilkosságok is, a megfélemlítés és a zsarolás minden eszközét bevetették, olyan súlyban és módon, hogy ha valamelyik párt ezt ma megtenné itt, már lángolna az ország. El kell olvasni Richard Overy: A harmadik birodalom krónikája című könyvét, ha valaki egy gyors áttekintést akar erről a korszakról: szóval én semmiféle módon nem vonnék párhuzamot az 1930-as évek Németországa, a nácik hatalomrakerülése és a 2018-as Magyarországi választások között. Ez a párhuzam az eddigiek során is maximálisan kontraproduktívnak bizonyult, azonkívül súlyosan sértő, dehonesztáló, pontatlan és felesleges is...pláne most már.

A poszthoz, és általában a vesszőparipádhoz:
ad1. a világon minden nép megvezethető. A világ legdemokratikusabb államapparátusának kőkemény hazudozásait Szaddam Husszein vegyifegyvereiről a világ összes televiziója, rádiója, újságja és hírportálaj napi 24 órában tolta minden nép arcába, hogy igazolhassák a háborújukat. Azóta is keresik a vegyifegyvereket, de csak vécécsésze gyártó üzemeket találtak. Akkor a te logikád szerint az egész világ primitív, tanulatlan, félanalfabéta, ostoba tuskó. De nem az.

ad2. . "De attól még a felelősség az övék."
A vidéki magyarok egy jelentős része, a fidesz-szennymédia minden erőfeszítése ellenére az ellenzéki jelöltekre adta a voksát, csak ez nem volt elég. Nem az emberek felelőssége az, hogy a szegénység, a kiszolgáltatottság, a félelem, a helyi függőségi viszonyok, a tanulatlanság miatt, könnyű prédiái a politikai manipulálásnak. Nem az emberek baszták el, hanem őket baszták át. Ezt már másodszor írom ide, nyilván reménytelen harcot folytatok. Annyira frusztrál téged ez a vereség, hogy szégyenteljesen alázod a magyar népet, miközben ők az áldozatai ennek, éppen úgy, ahogy a világ minden megvezetett, szándékosan lebutított és kiszolgáltatott közössége is az...de mint látható, annak is csak egy adott része. Ez a gázkamrázás visszataszító.
ad3. Irgalmatlan világ jön: ez igaz, ebben igazad van. Ezt is másodszor írom. De nem kéne bántani a magyart. Aki három napja a fideszre szavazott, az is átéli majd ezeket az időket: a többsége éppen úgy, éppen olyan nyomorult, szerencsétlen, megfélemlített és kiszolgáltatott módon, ahogy eddig, a szegénység, a munkanélküliség, a kilátástalanság és a kiszolgáltatottság közegében, ahol nincs orvosi rendelő és nincsenek aszfaltozott utcák sem.

Lazítsál egy kicsit. Ide a rozsdás bökőt, hogy úgyis képtelen leszel megállni az írást, amikor majd ömlik a szarfolyam a közélet utcáin.

Behajtó70 2018.04.11. 10:03:54

@Szárnyathy Géza: a kampány idejében értehető volt ez a fajta kommunikáció. De így utána....nem értem miért tolod még mindig!

Miért hasnlitod össze a sok pénzt fiztő, ellenőrzött személyazonosságú, ellenőrzött létszámú szmélyek bevándorlását, a kerítésen átszökdöső, magukat 15 évesnek hazudó huszonéves férfiakkal, akiknek többségében 6 elemi iskolájuk sincs! Mondd, miért teszed ezt?

És miért mondod, hogy nem 100ezer, hanem csak 1000, amikor jelneleg is 1300/év, amit az EU most tervez 10000/évre növelni! És ezek csak (90%) férfiak! És a családgyesítés után mi lesz, merthogy szgényeknek ahhoz is joguk van! A tízezer ember/év családegyesítés után szerintd mennyi lesz?

Kérlek írd el itt mindannyiunknak, hogy miért mondogatod még mindig ezeket a hazugságokat!

kukko 2018.04.11. 10:04:09

A probléma nagyfokú meg nem értésével van itt dolgunk.

1. Lehet, hogy valaki olvasta a Mentális deficitet, meg az "internetet", és mégis a Fideszre szavazott? A kommenteket olvasva: igen. Jól kifejted a véleményedet, aztán ha valaki nem ért vele egyet, az hülye. Véletlenül sem te voltál az, aki nem érvelt elég jól.
2. A Fidesz gyűlöletet kelt. És kire kellett volna szavaznom, aki egy ponton azt gondolta, hogy majd jól a Momentumra szavaz, mert pozitív kampányt ígértek, meg remény terves plakátokat, csak aztán a végén nem kaptam meg? A teljes ellenzék ugyanazt a negatív Fidesszel foglalkozó
kampánnyal indult. Minden fél a negatív, gyűlöletkeltő volt, és bocs, de Te(Ti) is!

vergyula 2018.04.11. 10:04:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha úgy érted, hogy az a 95% amúgy is migráncsellenes lenne, akkor mi szükség volt milliárdokat költeni a migráncsellenes kampányra?

Havas Henrik 2018.04.11. 10:04:23

"Csak hát az a baj, hogy ugyanilyen szerencsétlen és megvezetett emberek küldtek több millió zsidót is a gázkamrába."

Nem tiszteseges a kettot osszemosni, mert a fideszesek szazszor rosszabak azoknal.

ügyfélszolgálatos 2018.04.11. 10:04:38

Ki kell költözni Bécsbe. Élhető város, kedves emberekkel. A kaja jó, a sör kitűnő és ha nagyon magyar pofát akarok látni Sopron egy köpésre van. Én a családdal megyek. A sok fidesz szavazó kretén meg rohadjon itt meg.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.04.11. 10:05:03

"A szemétdombra lett lökve a remény, hogy olyan országgá váljon Magyarország, ahol igazán jó élni. Jön majd Paks2, amivel biztos kurvajól már majd Orbán Viktor valamelyik seggnyalója, mert lebetonozhat 600 négyzetmétert aranyáron, de sajnos azt a fost majd nekünk kell kifizetni. " Lehet, hogy így van,lehet, hogy nem. Hozzácsapva még az utolsó bekezdést, eléggé kiütközik a balliberális oldal örök mániája, amiben az SZDSZ volt a "csúcs", hogy kb mindenki mucsai paraszt, aki nem ránk szavaz, és nem fogja fel, hogy nálunk a bölcsek köve, csak mi tudjuk jól, mi kell az országnak. A "kemény" baloldal (MSZP-DK) kapott 18%-ot, az LMP-t azért nem sorolom ide,mert ők jóval konstruktívabbak. Múltkor az összefosás, még legalább a "nácikat" meg tudta előzni, már őket sem. De még mindig "náluk a bölcsek köve", és a hülye mucsai paraszt körúton kívüli Magyarország nem fogja fel...Nem baj. 2022-ben meglesz a 10% is a két "nagy" baloldali pártnak. Aztán, akkor ők mennek a szemétdombra és jön talán egy normális lehetőleg szocdem alapú baloldal.
Mielőtt megkapom odafentről a magas lóról, hogy fidessbirka vagyok, elmondanám, hogy nem nem rájuk szavaztam.

teddybear01 2018.04.11. 10:05:25

@Szárnyathy Géza: Szerintem meg te nem ismered sem az iszlámot, sem pedig a követőit. Sajnos nem vagy egyedül, és ráadásol gyakorlatilag semmilyen szinten sem vagy képes az empátiára. Kb azt képzeled, hogy mindenki úgy gondolkozik, ahogy te. Pedig dehogy.

Személy szerint én sohasem voltam fideszes, igaz a mostani ellenzéket se becsülöm sokra. Max azt lehet mondani, hogy talán a kisebbik rossz. Mindegy. Ettől függetlenül azt mondom, hogy nem kell migráns Európába, főleg nem ellenőrízetlenül, ömlesztve.

Ami viszont az itt átment illegális migránsokat illeti, tényleg komoly hiba volt beengedni. Nem fogunk tudni megszabadulni tőlük, ha kijózanodnak a nyugati befogadók.

Az iszlám nem építő vallás, hanem élősködő. A fő tanítása, hogy ha kell valami, akkor vedd el attól, akinek van. Koldulással, lopással, kereskedéssel, ha nincs elég erőd, rablással, hódítással ha van.
Csak meg kell nézni, hogy mit művelnek otthon. Mi itt nagynehezen békében élünk egy ideje, ők viszont gyakorlatilag Mohamed óta marakodnak egymással. Ha betelepülnek ide előbb-utóbb ott folytatják, ahol abbahagyták. Lásd Izraelt. Ott se a most palesztinnak nevezett migránsok építettek ki mindent, nehogy azt hidd. Csak amikor látták hogy a semmiből élhető környéket varázsoltak először az európai kisegyházak, majd a zsidók telepesei, már beleültek volna a készbe. Aztán a zsidók nem hagyták magukat. Nézd meg jól az ottani helyzetet, mert lehet hogy ez lesz itt is. Déli harangszó helyett aknavetős lövöldözés.

Lehülyézni azokat, akik nem kérnek belőlük nagy mértékű idiotizmusra vall, az előrelátás teljes hiányával.

Ami pedig azt az érvet illeti, hogy nem akarnak itt maradni, az nem érv. Itt nem kapnak annyit a két szép szemükért, mint Németországban, vagy svédben. Nem is tudnánk annyit adni, köszönhetően az összes kormánynak a rendszerváltás óta.
Lassan mi leszünk Európa sereghajtója, pedig Kádár alatt meg minket irigyelt a szoci tábor. Azóta szépen leküzdöttük magunkat.

Viszont minden euró, amit felélnek a migránsok, hiányozni fog az EU költségvetéséből, és azt mi is megfogjuk érezni előbb-utóbb.

Well... 2018.04.11. 10:05:34

@Szárnyathy Géza: vagy csak eljutottak oda, h minek dolgozzanak, azert, h a varosi szemetet etessek akik lenezik oket. Dogoljon ehen a varos minden bolcsessegevel es trisexualis budijaval egyutt. Lassuk h eszitek meg egymast zombik. Elvegre agyhalottak azok vagytok elbol.

Well... 2018.04.11. 10:05:49

@Szárnyathy Géza: Te nagyon okos budapesti te...

csak a tortenelmi huseg kedveert, a nacik nem voltak kepesek sem az 1932 juliusi sem a 1932 novemberi megismetelt valasztas utan kormanyt alakitani. Mivel a szavazatok 33%-t kaptak meg. Siman magkhoz ragadtak a hatalmat csoppet sem demokratkus uton ...majd 1933 marciusi valasztasokon (a parlament felgyujtasa utan meg mindig nem birtak tobseget szerezni...igy jutottak el a 1933 novemberi "valasztasokhoz" amirol te beszelsz, az pont arrol szol, mikor a nem tobbsegi part ragadja magahoz a hatalmat mindenfele median keresztul torteno lazitas utan..mondjuk pont az amit a libsik az ami valasztas, utan, es most otthon is megproblnak.... szar ugy, h pont a naciktol tanultuk meg, h nem hagyjuk ezt megtortenni, szoval csak zsidozz nyugottan, te nagyon hulye, es almodj olyan demokraciarol ahol te a kissebseg fog hatalomra kerulni, mert nalad a bolcsek kove. :oP

ezt egy 20 ezres kisvarosbol irom :o))

zokogjatok 2018.04.11. 10:05:57

@Szárnyathy Géza: "Senki sem akart százezer embert idetelepíteni, de úgy látszik, te is beszoptad a hazugságkampányt, gratulálok. 1000 ember befogadásáról volt szó, "

Ja, csak előtte meg arról volt szó hogy nincs kvóta, előtte meg arról, hogy nincsenek terroristák a migránsok közt, azelőtt meg az volt a duma, hogy nincsenek is migránsok, álprobléma az egész.

Tudod ezek után mennyire hiteles ez a "de csak ezret".

zokogjatok 2018.04.11. 10:06:09

"Nemcsak azért, mert akihez fontos lenne, ahhoz nem jut el, mert nem olvas csak Ripostot, hanem mert már úgyis mindegy. "

Eljut ez is meg a többi is, csak mikor olvassák pl itt a kommentekben is, hogy ők csak a gumicsizmás parasztok akiknek ti most megmondjátok a tutit, akkor rohannak szavazni a fideszre.

Félre ne értsd, nekem jó így, csak annyira szánalmas már nézni ezt a produkciót.

think-tank · http://libertarian.blog.hu 2018.04.11. 10:06:27

@Exploiter: Az átlag magyarnak azt tanították az iskolában, hogy ő itt kivételes, elődei is mind kivételesek voltak, mindig mi védtük meg Európát, meg sok tudósunk volt, meg ilyenek, mi szarjuk a spanyolviaszt, mi aztán itt, bezzeg a többiek.

Az egyetemvárosokban élők még csak-csak, a többiek majdhogynem biztosan nem láttak még az életben migránst, ellenben beszopták, hogy azok bogarakat esznek meg asszonyokat erőszakolnak tömegével, ellentétben a kivételesen értékes magyarsággal, amelyik a kocsmában rohadva vagy a mónikasó mellett piálva műveli a keresztény magyar kultúrát.

Az, hogy az ellenzék balfasz, már csak adalék.

Semmi önostorozás nem kellett volna ide, elég lett volna valami használható tervet felmutatni a 13. havi nyugdíj helyett.

misimisi 2018.04.11. 10:07:06

Hát, Géza, megértelek, és kösz az eddigieket. Hiányozni fogsz.

És egy aprócska - bár nyilván megkésett - intelem Viktorunk híveinek: nem biztos, hogy 2, 3, 15 év múlva is ugyanaz lesz a véleményed, mint az övé, hogy ugyanazt fogod helyesnek tartani, mint ő.

agapornisz 2018.04.11. 10:07:08

@Szárnyathy Géza: Vegyük úgy, hogy legyen migráció. A gazdasági, mivel népesedési, munkaerő hiátust orvosol, csak belügy lehet, rossz, vagy jó kormányzati döntéssel. A másik a szolidaritás alapú. Ez egy államcsoport esetében kvótát implikál, ami képességek, adottságok függvényeként előálló % jellegű. Ez könnyen kiszámítható, de csak külön felszólításra vezetem le. A kérdés, hogy mi számít életveszélynek adott népesség esetén. Ez lehet polgárháború, éghajlat változás következtében kialakult katasztrófa, stb.. Kérdés, hogy van-e különbség ilyen helyzetben lévő, ilyenbe kerülő népességek között? Természetesen nem lehet. Ha bajba került szíreket befogad az Unió, nem utasíthat el irakit, vagy szomáliait, vagy szudánit,...stb, ha ott van, lesz tragédia. Kérdés, hogy lehet-e időbeli korlát? Természetesen nem. Nem mondhatja az Unió pl. 2028-ban, vagy 2037-ben, hogy ennyi volt, gyerekek. Mostantól ki-ki oldja meg a problémáit. Tehát, ha a szolidaritás befogadást jelent, akkor nem lehet sem a tragikus helyzet neme, az érintettek etnikai hovatartozása, országa szerint, sem pedig időbeli korlátozottság alapján behatárolni. Pl. Afrika 1200 milliós, és pl. most a dél afrikai szárazság egy "apró" jel. Nem azt állítom, hogy elindulna 1 mrd ember, de sok-sok tíz millióval lehet számolni innen, és akkor a közel keleti előfordulás(oka)t nem is említem, vagy a többit. Ez a totálissá, kontinensnyi kiterjedtségűvé tett szolidaritási elv nyomokban sem hasonlít pl. az 56-os helyzethez. Ennek a leginkább érintett országra, azaz Németországra gyakorolt hatása - 30% - hosszú távon különös hatása lehet. Kérdés, hogy mi lehet az alternatíva? A nemzeti szuverenitású bevándoroltatástól eltekintve, természetesen a szolidaritás és a kvóta. Nevezetesen a fejlett és a majdnem fejlett országoknak képességük lehetőségük szerint -egy rendszerben működve- segíteni kell ezeknek a régióknak a gazdasági, oktatási, egészségügyi fejlesztését. Nem segély csomagokkal, hanem az ottani iskolák, szakképzők, egyetemek fejlesztésével, azaz szakember gárdák kiképzésével, értve szakmunkásokat, mérnököket, tanárokat, kutatókat, stb. Azaz, képessé tenni őket a problémáik megoldásában, megelőzésben -pl. öntöző rendszerek tervezésével, VELÜK együtt. Így, ugyan nem lesz annyi olcsó munkaerő, de kialakul a képességük, hogy maguk alakítsák ki a gyönyörű Afrika, vagy Közel Kelet boldogabb életét. Az a megoldás, hogy jöjjenek a nyomorból, mivel százmilliókról van szó, totálisan abszurd. Az általam vázolt viszont jövőt alakító, on the spot. Ismétlem, ennek az a"kára", hogy a képzettség emelkedésével, az oktatási infrastruktúra fejlesztésével nem lesz olyan profit bánya az ottani világ, de talán nem akkora tragédia. Amerikától az Uniót beleértve Kínáig érvényes a szolidarítás. Ez a fajtája életet, jövőt és a megszokott otthont nyujtó, jobb "felszereltséggel". Üdv.

Andy73 2018.04.11. 10:37:51

"A választási eredményt látva egyszerűen nincs értelme a továbbiakban ennek a munkásságnak."

A munkásság meglehetősen túlzó kifejezés, de legalább nem olyan alpári, mint sok más ebben a kis irományban.
Egy értelme azért lenne, ha folytatnád: hozzájárulhatnál te is a negyedik kétharmadhoz. Ezek a posztok csak riasztják a normálisan gondolkozó embereket, ahogy a böszmének is éppen az a szerepe a maga 5 százalékával.

Pyrrhocoris apterus 2018.04.11. 10:38:03

Kedves Géza,
az ellenzéki szavazatmennyiség a fidesz leváltására darabra megvolt. Csak hát a választási koordináció úgy sikerült, ahogy.
Persze egyszerűbb 2,5 millió fidesz szavazót hibáztatni, de ez a választás inkább 25 ellenzéki politikuson úszott el, akik abban nem tudtak megegyezni, hogy melyikük a homokozó melyik sarkában fog játszani. Akinek pedig ez nem megy, az nem irányíthatja az országot. És ez egy olyan játék, ahol négy évente lehet egyet menni a körhintán. Most lehet gondolkodni, hogy hol rontottuk el.

Sztavrosz7 (törölt) 2018.04.11. 10:38:06

Köszönöm! Jókat írtál, jó volt olvasni, még ha nem is mindenben értettem egyet. Sajnálom, és köszönjük!

Schulteisz az ikrek 2018.04.11. 10:38:31

Nézőpont kérdése minden. Nekem kifejezetten bejön a családi adókedvezmény, és az, hogy ne telepítsenek ide senkit. Örülök a Fideszre szavazok. Ám mielőtt még megtenném, elkezdek gondolkodni felelőtlen módon, próbálom továbbvinni a történetet. Megér ez nekem annyit, hogy a befizetett adóm folyamatosan elveszítse közpénz jellegét? Az, hogy a mindenféle alapokra adott EU-s támogatások egy jól behatárolt csoport kezébe kerüljenek? Az, hogy az oktatást tudatosan lezüllesztve gyerekeink majd mehetnek biorobotnak, ha nem győzzük fizetni a taníttatásukat? Az, hogy az egészségügyben lassan betanított orvosok gyógykezeljenek, pajta szerű épületekben?
Itt húzódik a határvonal. Aki csak az előnyöket nézi, kezét dörzsölve a PÁRT-ra szavaz. Aki nem csak a saját hasznát nézi, az pedig a PÁRT ellen.
Tudom primitívvé van egyszerűsítve, de muszáj, hogy azok is megértsék, akik a győztes oldalról most kurvaanyáznak.

Andy73 2018.04.11. 11:19:47

Búcsúzóul itt egy sokkal színvonalasabb elemzés a baloldal újabb súlyos kudarcáról:

index.hu/i2/#bloghu/szemlelek/2018/04/10/foci_politika

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.04.11. 11:19:49

@Európai téridő: Csak a történelmi hűség kedvéért, a költségvetés már a Fidesz alatt elkezdett elszállni, de Megyó volt az, aki alatt nagyon durván megugrott a hiány. Fletó +Drazsé fogták meg valamennyire, de nem sokra jutottak, aztán jött 2006 és a 2008-as válság.

Fekete Mamba 2018.04.11. 11:19:54

A posztoló szemlátomást nem ismeri azt a természeti törvényt, hogy a magyar ember se egyénileg, se kollektíve soha nem felelős semmiért, semmilyen döntéséért, se annak következményeiért, a saját életének semmilyen mozzanatáért. SOHA. Mert mások a felelősek.

savanyújóska 2018.04.11. 11:20:17

Az utolsó bekezdésed nagyon jó, nem véletlenül őrjöng miatta a sok fideszbarom. A háború után Németországban is akkor teremtődött meg a valódi változás lehetősége, amikor azt mondták a németeknek, barátocskáim, ti nem Hitler Adolf ártatlan áldozatai vagyok, hanem a tettestársai. És ha egyszer majd összedől ez az egész narancsszínű Potemkin ország, a hatalomra kerülő ellenzék nagy feladata lenne -amit nem fog megtenni-, hogy azt mondja a magyaroknak: Barátocskáim, ti sem Orbán Viktor ártatlan, semmiről sem tehető áldozatai vagytok, hanem a bűntársai. Nem Orbán tett ilyenné a magyarokat, hanem a magyarok tették ilyenné Orbánt. Nem néhány gátlástalan, sötétlelkű, szélhámos gazember alkotta meg és tartotta fenn ezt a rezsimet, hanem tízmillió magyar ostobasága, gyávasága, szolgalelkűsége.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.11. 11:20:29

Én eddig azt hittem magadat szórakoztatod, miközben a ballib bullshiteket puffogtatod.

Erre kiderül hogy népnevelési célzattal küldted el a halál faszára a jobboldali szavazókat eddig a picsába !

Ha hamarabb szólsz árgus szemmel figyellek mester ! :DDD

FCUK19 2018.04.11. 11:20:36

egészen addig lesz az ellenzék szopóágon, amíg lenézi a vidéket. nem csak nálunk van ez így, hanem máshol, nagyobb, elismertebb kultúrákban is, ti hol éltek? :)

midnightcoder2 2018.04.11. 11:24:39

@Schulteisz az ikrek: Semmi baj nincs ezzel. Csak az, hogy az ellenzékben a Jobbiknak egyedül nem volt esélye kormányra kerülni, az MSZP-t és a DK-t meg már láttuk kormányon. Kb. minden rossz elmondható róluk mint ami Orbánékról. Ezzel együtt én is a Jobbikra szavaztam, abban a reményben, hogy ha esetleg más is ezt teszi aki váltást akar, akkor el lehet tüntetni Orbánékat. Amíg DK és MSZP létezik, addig ez sajna reménytelen.

Fekete Mamba 2018.04.11. 11:24:41

@Andy73: minek jössz ide, ha riaszt, amit itt látsz? Tényleg kérdezem.

Nerevaryne 2018.04.11. 11:31:25

Baloldal: "A vidékiek sötét bunkó parasztok, nem tudnak se olvasni se internetet használni, ismeretük nulla, megvezethető részeges csürhe".

Baloldal választásokkor: "Miért nem szavaztok ránk? Nem értitek hogy jót akarunk? Mi veletek vagyunk ám, istibizti!"

Nem véletlenül Jobbik-Fidesz csata volt az egész országban Budapesten kívül. Pontosan tudják az emberek, hogy a rózsadombi romantikában nevelkedett baloldal képtelen felelősen az egész országot képviselni. Ezt megmutatta az MSZP 2002 utáni politikája, a hozzáállásban azóta se történt változás. Miért is történne, vidékre azóta is csak nagymellűsködni járnak, tűzifaosztással és bográcsolással meg már nem lehet szavazatot vásárolni.

A szomorú az, hogy amíg a budapestiek elhiszik, hogy a lakóhelyük miatt alapból felsőbbrendűek és elvárják, hogy a rossz dolgok mindig vidéken csapódjanak le addig se az MSZP se a DK nem fog kiesni a parlamentből, így az ellenzék mindig hiteltelen marad.

"Kit érdekel a meneküthullám, úgyis Debrecenbe meg Békésre lesznek elszállásolva. Kit érdekelnek cigánytelepek, Budán nincs egy se. Csak azért lehetnek lecsúszva mert a vidékiek rasszista parasztok és nem adnak nekik munkát, a gyökerek." De azért higgyék csak el, képesek vagyunk képviselni az országot.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.11. 12:15:17

@pedigré:

Annyit azért elárulok, hogy mind a kitanult műveltek között, de még az értelmiségiek között is, mi több ha csak a Budapesti metszetüket nézzük, minden szegmensben a Fideszre szavaztak a legtöbben.

Az más kérdés (és tény), hogy arányaiban a nem kitanultak, nem Budapestiek még többen szavaztak a Fideszre, de ne áltasd magad, és ne hazudj magadnak.

Sokkal több értelmiségi és/vagy Budapesti szavazott a Fideszre, mint arra a fosra amire te.

bnyuszi 2018.04.11. 12:15:40

@.megmondoember.: "a nép sajnos hülye" Így van, igazad van! Azt ugye tudod, hogy Te vagy az egyetlen kivétel!

Vigyázz nagyon a zsebedben lévő bölcsek kövére!!!

Tudod, amíg az ilyen magát tévedhetetlennek nézők lehülyézik a népet anblokk, addig a nép védekezésként arra fog szavazni, aki nem nézi őket hülyének.

Persze megértem én, hogy könnyebb mindig másban keresni a hibát, mint magadba nézni, s elgondolkozni azon hogy vajon én mindent jól csináltam-e!

Andy73 2018.04.11. 12:16:03

@Nerevaryne: Budapest nem csak a Rózsdombból áll, a baloldal fellegvára Angyalföld és a lakótelepek, ahol a pestiek többsége él. A vidék meg nem csak falvakból és tanyákból áll. A vidékiek többsége is már régóta városokban él, de a többségük nem lakótelepeken, hanem kertesházban, de ugyanúgy interneteléréssel, mint szinte bárhol az országban. A többségük nem nézi le a baloldali pestieket, vagy a városi panelben lakókat, nem "panelprolizza" őket, mert továbbra is a baloldalra, pl. Gyurcsányékra szavaznak a betonkaszniba zárt frusztráltságukban, inkább sajnálják őket.

Andy73 2018.04.11. 12:16:10

@Fekete Mamba: Tájékozódom, bár tényleg időpocsékolás ezt a színvonalat olvasni.

Nerevaryne 2018.04.11. 13:03:38

@Andy73: Gondolom a szarkazmus akkor nem jött át...

Chuppachup 2018.04.11. 13:04:12

Véletlenül ide tévedtem, elolvastam és örülök, hogy eddig nem olvastam.
Az ellenzéknek nevezett csürhe semmivel sem különb, gyűlölködés terén. Éppen ezért biztos vagyok benne, hogy kormányzás terén sem lenne nagy különbség. Ugyan hogy is lehetne, ha az "ellenzék" kampánya annyiban merül ki, hogy csirkének öltözve fröcsögik a poénosnak, szarkasztikusnak szánt elmebajt (persze értem én a humort, csak nem bírom), vagy a parkban pár lufi társaságában fetrengenek a pokrócon és söröznek kampány gyanánt (két külön pártról van szó). Köszönöm szépen, de ilyen ellenzékből nem kérek. Kérdem én, hol van az alternatíva, amire még lehet szavazni? Lehet, hogy a fővárosban, ahol az élet zajlik (szerintetek. Szerintem meg élhetetlen koszfészek, mert arra nem képesek sokan, hogy lehajoljanak egy papírzsebkendőért, ha az kiesik a zsebükből) erősen nyomták a kampányt és csodálatos ideológiával tömték a fejeket, de köszönöm szépen én itt vidéken egy értelmes szót nem hallottam tőlük. Egyetlen olyan szót sem, ami miatt azt mondanám, irány az ismeretlen.
Köszönöm szépen, pontosan tudom, hogy merre halad az ország, hogy mi az igazi veszély, de itt legalább tudom mire számítsak, sőt úgy vélem a magyar ember azt érdemli ami van és lesz. (ezt mindenki értse úgy, ahogy akarja)
Nem érdekel, hogy ki a milliárdos és az kinek a kije. (hogy miért? mert minden szentnek maga felé hajlik a keze, és aki azt mondja, hogy őt persze soha nem részegítené meg a hatalom, vagy a mindenhez buta unaköccsét nem ültetné vezetői székbe, mert xy rokon kéri,az HAZUDIK. Ennyit a korrupcióról.) Elnézve a boltokban kígyózó sorokat és az új építkezéseket és vadiúj autókat nem mondanám, hogy annyira katasztrófa lenne a helyzet. Persze kivétel mindig van, de ez nem egyedül ránk jellemző. (és biztos vagyok benne, hogy akinek a legújabb audi vagy merci van a feneke alatt, annak a tüzifa nem ér semmit, sőt aki örül annak, hogy kapja az csak egy utolsó lecsúszott buta, iskolázatlan, alkesz ember lehet)

Egyetlen dolog van, amiben reménykedem: hogy visszahozzák végre a felsőoktatásba a kemény felvételi rendszert. Hogy csak az menjen egyetemre, akinek a képességei meg is vannak hozzá. Köszönöm, de nincs szükség a milliomodik kommunikáció szakos, bölcsész okoska mekis dolgozóra. Annál nagyobb egy asztalosra, hogy ne 3 hónapot várjak egy szekrényre, ami ráadásul sz** is, mert aki csinálta el van havazva a munkával, amellett hogy nincs rá munkaerő, aki van az is egy kókler.

El lehet hagyni az országot, ha nem tetszik a rendszer, most még megteheted. És bármekkorát is vetít a kedves kint lévő rokon, barát, haver haverjának ismerőse, ott sincs kolbászból a kerítés.

Jelenleg egypárt rendszer van, ez tény és való, de nincs is más alternatíva. Mégis mi indokolja az ellenzékben, hogy egyszer/többször már nagyot bukott politikus még mindig jelen legyen a politikai kampányban? Nyilván tisztességes emberek. Biztos, hogy a becsület hajtja, csak kellene neki is az a pár milliócska, amit a politikában le lehet szakítani.

Újabb 4 évig várom a megfelelő ellenzéki alternatívát és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

Schulteisz az ikrek 2018.04.11. 13:04:24

@midnightcoder2: A virágnak megtiltani nem lehet... Ugyanúgy szükség van itt is MSZP, és DK szerű pártokra, hiszen jelentős szavazóbázissal bírnak (tudom ez most kevésbé látszott)van olyan választói réteg ami bennük látja az üdvözülés. A baj a választójogi törvénnyel van, ami két pártra van kihegyezve. Pl.: Demokrata-Republikánus. Ott az emberek tisztában vannak azzal vagy ide szavaznak, vagy oda. Mind a két párt lefedi az egész szavazóbázist. Itt a pártoknak az identitásukat kellene feladniuk, egy egyszerű választási szövetséghez is. ezt ismerte fel Bölcs Vezérünk,el kell ismerni zseniálisan. Az Ő elvei nem kötnek semmihez. Ha kell liberális internacionálé tag, ha kell néppárt, és ha kell lenyúlva a Jobbiktól is az ötleteket egészen jobboldali, hogy ne mondjam szélsőjobbos is. A látványos, és bizonyos fokig eredményes szociális intézkedéseivel pedig balról is kanalaz. A magyar demokrácia még igen fiatal és törékeny, nem alakult még ki csoportokra bontható választói attitűd. Ezért képtelen az ellenzék - véleményem szerint - bármit is elérni. Sulykolhatják napestig, hogy amit lehet ellop a párt, amit meg nem tud ellopni azt a nevére íratja. A zsigeri félelemre alapozott masszív agymosás, a tények folyamatos meghamisítása a jelen helyzethez vezet. Csak nagyon kevés elborult állítja, hogy a vidéki ember hülye. Nem, nem az.
A FIDESZ tábor aránylag könnyen elkülöníthető rétegekből áll. Vannak akiket megvettek kilóra, aztán olyanok akik szeretnék azt, hogy megvegyék. Vannak okos és értelmes emberek, akik kitartanak a Fidesz mellett tűzön vízen át. és hát sajnos vannak a teljesen reménytelenek. Ez utóbbi két kategória bármelyik oldalon fellelhető.

Schulteisz az ikrek 2018.04.11. 14:01:02

@Chuppachup: Gondos kifejtős esszé. Szép munka. Mondanivalója, ha jól értem:

- ha tudom, hogy merre halad az ország, és tudom mire számíthatok, akkor mindenki annyit lop, amennyit bír

- aki örül, hogy tűzifát kap, az egy alkoholista szar alak, itt azért már átjön a propaganda, hogy mindenki annyit ér, amennyije van. (Vigyázzunk, ha ellopja az erdőmből a tűzifát, börtönbe vele) Ez az első bekezdéssel kissé szembe megy, de fusson ki a szeme annak aki észre veszi!

- Kemény felvételi rendszer kell, aki bekerül okos, aki hülye, alkalmatlan, menjen asztalosnak, vagy iparosnak. Már csak az a kérdés, hogy a gyerek tandíját nem mindenki tudja kifizetni. Nem baj ha okos. Tudom, tudom asztalos. Ja és nem tudja kifizetni, akkor a második bekezdés.

- most még el lehet hagyni az országot. Félve kérdezem, mikor jön el a pillanat amikor már nem lehet?

- Jelenleg egy párt rendszer van, és a már egyszer megbukott politikus mit keres a politikában. Koromnál fogva lehet szenilisedek, de mintha úgy rémlene, hogy jelenlegi bölcs Vezérünk is megbukott volna már egyszer.

Akkor most mi van?

Bobby Newmark 2018.04.11. 14:01:17

@Európai téridő: Aztán jött az Őszödi Beszéd, ahol Fletó közölte, hogy lehet, esetleg, hogy abba kellene hagyni a hazudozást meg a nép hülyítését és hülyének nézését. De ebből aztán országos botrány lett, Fletó megbukott, nyert a Fidesz.

És megy tovább, most már ipari mértékben a hazudozás, a nép hülyítése és hülyének nézése.

Igazából nem meglepő a folyamat, végülis, mint ország és mint nép ezt akartuk.

Úgyhogy elkezdtem komolyan dolgozni azon, hogy én innen megpattanok, aztán rohadjatok meg mind ebben a fostengerben. Eddig tartott a türelmem.

megkeseredett 2018.04.11. 14:01:36

@Well...:
És leírod ahogy Orbánék kisebbségként a médiával hatalmat szereznek, ahogy a nácik tették, majd inkább ráfogod a libsikre. Te valami beépített ember vagy a kormány trolljai között aki hülyét csinál a Fideszből, ugye? ;)

ami szabad 2018.04.11. 14:01:38

Kedves M.Deficit! Az értékelés jórészt helyes, a megoldással viszont, nem értek egyet. Én is mélyen csalódott vagyok, a 2/3-ad különösen súlyos csapás lesz Magyarországnak és az abban élőknek, - természetesen azoknak is, akik most marha boldogok, mert a győzött a fidesz- és nyilván elősegíti majd a letompulást az is, hogy még ennyire sem jutnak majd infóhoz, nem lesz honnan.. Azt gondolom azonban, erre nem az a válasz, hogy elbújok nyalogatni a sebeket. Mellesleg duplán dühös vagyok a teljes ellenzékre, mert még annyi eszük sincs, hogy mondjanak valami értelmeset annak két és félmillió szavazónak, akik nem a fideszre, hanem rájuk szavaztak. ...Szóval nem az a megoldás, hogy elvonulok buddhaként szemlélve, hogyan süllyed majd még mélyebbre az ország, hanem ha van akinek el tudom hinni hogy akar változást, segítem a munkáját. Tudomásul kell venni, hogy Budapest és vidék mára sajnos két Magyarországgá lett, és a munkát most főleg vidékre kell majd koncentrálni. Ha kell, minden faluban a kocsmában, kisboltban felépíteni azt a bizalmat, ami jelenleg nincs. Az ismereteket, a valóságot azzal a nyelvvel ahogyan azt befogadják elmondani akár a 10 fős faluban is. Hogy miért? Mert ha végigkísérte hogyan építette fel a fidesz a saját bázisát, hát akkor Ön is tudja, hogy így. Nem megkerülhető feladat az ellenzék számára, de meg akarták spórolni. Szóval én ugyanazon okokból mint Ön, nem azt a döntést hoztam hogy feladom, hanem hogy igenis dolog van, és ahogy eddig nem tettem meg a környezeti politizáláson túl azt, hogy valahová elköteleződjek ( soha egyetlen pártba nem léptem még be, és erre nem biztos hogy valaha is kész leszek) de mindazt a segítséget amit fel tudok ajánlani, megteszem. Az Önök blogjainak azért kell továbbra is futnia, mert egy halom reményvesztett embernek most igenis szüksége van arra az érzésre, hogy nincs egyedül, nem ő a hülye, legfeljebb, most kisebbségbe szorult az akarata. Gondoljuk ezt így át, és tegyünk azért, hogy ennél olyan sokkal rosszabb, már ne lehessen!

FlybyWire 2018.04.11. 14:15:02

@.megmondoember.: máshol is hülye a zemberek 80%-a, ez persze nekünk nem vigasz.
De tényleg nem ők az okok, ők csak az eszköz.
Az ok a gerinctelenség, ami ezt kihasználja.

Bobby Newmark 2018.04.11. 15:52:03

@ami szabad: Ezek szép gondolatok, de várja ki az, akinek van erre még 4-8-16-20 felesleges éve az életéből. Hogy majd négy év múlva, még jobban szétrabolt országgal, még inkább egypártrendszerré ellehetetlenített ellenzékkel majd sikerül elzavarni a csúti gecit...
4 éve nem hittem el, hogy megint elsöprő többséggel nyert a Fidesz, hogy az ország népét nem zavarja az, hogy ennyire pofátlanul hülyének nézik őket, és közben a szemüket is kilopják.
Most teljesen biztos voltam benne, hogy olyan szintű már a kormány gerinctelen és pofátlan szabadrablása, hogy tutira eltakarítjuk őket a büdös picsába, és lecsukjuk az egész párt felsővezetését, mert ezt nem lehet megcsinálni.

Úgy látszik, hogy Magyarországon meg lehet. Hogy a magyar nép TÉNYLEG és ENNYIRE ostoba faszbarmok gyűjteménye.

Na nekem ebből most lett teljesen elegem, ennyi ostoba seggidióta barom közt nincs kedvem élni. Ennyire nem lehet idióta egy nép. Ez így nekem sok lett.

Sok sikert a harchoz. Egyre kevesebben lesztek hozzá, ahogy ez így kinéz.

GyMasa 2018.04.11. 15:52:07

@Szárnyathy Géza:
...Senki sem akart százezer embert idetelepíteni,...
Akkor egy kis matek:
Ha az EU minden evben befogad 1 millio menekultet, es azt egyenlo aranyban elosztja mind a 28 tagorszag kozott, akkor hany ev alatt lesz 100 000 letelepitett "menekult" Magyarorszagon?
Ugyanez kicsi bonyolultabb matekkal:
Ha az EU minden evben befogad 1 millio menekultet, es azt a nepesseg aranyaban elosztja mind a 28 tagorszag kozott, akkor hany ev alatt lesz 100 000 beloluk?
Na, ha ezt ki tudod szamolni, akkor terjunk majd vissza ra, hoyg "senki nem akart ide szazezreket betelepiteni".
...de úgy látszik, te is beszoptad a hazugságkampányt, gratulálok...
Sajnos, ugy latom, neked nem egy a szovegertelmezes!
...1000 ember befogadásáról volt szó, ezt utasította vissza Orbán,...
1300 volt az, ELSORE, aztan, majd kesobb is VALAMENNYI, felso hatar nelkul.
...ehhez képest a kormány fű alatt ennek töbszörösét be is fogadta...
Nem ehhez kepest, hanem emellett, ugyanis EZ az 1300 befogadott, az az 1300 befogadott volt, akik a trovenyeknek megfeleloen a magyar hataron beadtak egy kerelmet, es azt pozitivan biralta el a magyar kormany.
Tehat ez egy MASIK 1300 ember volt!
AZ az 1300 ember az meg mindig el van utasitva, es el is lesz, meg 4 evig legalabb.
...Feltűnt? Ja, nem, miért is tűnt volna fel, nem volt hír az origón...
Sajnos itt te vagy, aki kritika nelkul beszopja a propagandat (csak eppen pont a masik oldalrol).
Csak meg kellene nezni az illetekeshivatal statisztikait, amik teljesen nyilvanosak, evekre (evtizedekre) visszamenoleg.

Csetepaté márki 2018.04.11. 15:52:11

"ugyanilyen szerencsétlen és megvezetett emberek küldtek több millió zsidót is a gázkamrába. És ugyanilyen megtévesztett emberek nyomták fel a szomszédaikat egyszer a nyilasoknak, egyszer a pufajkásoknak. Meg lehet magyarázni, hogy milyen módon váltak ilyenekké az emberek..."

Fröcsög a firkálmányod a gyűlölettől és az ostobaságtól. Tömeggyilkosokhoz, feljelentgetőkhöz, fasisztákhoz hasonlítod az ország felét. Ebből a mentalitásból négy év múlva is nagy bukta lesz, ha a te fajtád nem fogja be a száját.

Etniez 2018.04.11. 15:52:19

@MRN: Pedig milyen igaza van.

campobaszo 2018.04.11. 15:52:22

@nickpapagiorgo: "hogy itt és ma az emberek bárkit is gázkamrába záratnak"

Amikor halálbüntetést kértek az ellenzékre az mi volt?

De ez sem sokkal jobb: "az állampolgárság megvonásán esetleg gondolkodik-e a Fidesz?"

$pi$ 2018.04.11. 15:52:27

@think-tank: "Az egyetemvárosokban élők még csak-csak, a többiek majdhogynem biztosan nem láttak még az életben migránst, ellenben beszopták, hogy azok bogarakat esznek meg"

A modern világ egyik fontos jellemzője, hogy nem csak a saját személyes tapasztalataidból tudsz tájékozódni, hanem utána tudsz nézni a dolgoknak a neten... meg máshol is.

Megfogalmazom máshogy, talán megérted: az indexen hőzöngők egyike sem látta Hitlert, ez azonban nem fogja visszatartani attól, hogy folyamatosan Hitlerhez hasonlítsa Orbánt. Megteheti, nyilván nevetséges baromság lenne azzal jönni, hogy "de hiszen nem is láttad hitlert".

A google a barátod, menj és nézd meg milyen az, amikor megköveznek valakit, lelöknek a tetőről vagy elvágják a nyakát egy késsel. Nézd meg milyen az, amikor a tömeg azt követeli, hogy aki megsérti az iszlám vallást, azt fejezzék le, keresd meg milyen a muszlim tömeg, amikor sáriát követel demokrácia helyett.

Utána gyere vissza és mondd el megint, hogy nem számít a véleményünk, mert nem is láttunk még migránst. :(

bontottcsirke 2018.04.11. 15:52:31

Peace. Igazándiból ez az ország menthetetlen, csak nekünk kell valahogy a szarral megtanulni együtt élni.

Bolsi Buster 2018.04.11. 15:52:37

@Bobby Newmark: "Aztán jött az Őszödi Beszéd, ahol Fletó közölte, hogy lehet, esetleg, hogy abba kellene hagyni a hazudozást meg a nép hülyítését és hülyének nézését. De ebből aztán országos botrány lett, Fletó megbukott, nyert a Fidesz."

Marmint kozolte, csak nem a neppel, ugye.

Ebbol volt a botrany.

DFK 2018.04.11. 15:52:41

@Comandante en Jefe: nem, 2006-ban nem jött válság, az csak 2008-ban jött. A 2006-os szart azt a nagyon szakértő nagyon demokrata baloldal hozta össze.

Bobby Newmark 2018.04.11. 18:33:32

@Bolsi Buster: Na igen, de a végeredmény az lett amit írtam.

"Jaaa, hogy azon van felháborodva a nép, ha egy politikus ABBAHAGYNI akarja a hazudozást? Oké, akkor tekerjük fel 9999999%-ra, és jó lesz nekik"

És tényleg ez lett, most tapsol a nép a már elképzelhetetlen szintű hazugságáradathoz, és kétharmaddal jutalmazza.

Nekem meg hányingerem van, hogy ilyen országban élek.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.04.11. 18:33:39

@Szárnyathy Géza: Az oltalmazotti státuszú személyek száma két okból nőtt 1300 körülire.
Egyrészt a magyar rendvédelmi szervek egy módosítás következtében már nemcsak a 8km-es határsávból kísérhették vissza az illegális migránsokat a határ közelébe, mint korábban, hanem az egész ország területéről-védve ezzel a nyugati országokat is.
Ezenkívül a különböző álcivil szervezetek felpörgették a fellebbezések benyújtását, az elutasított menedékkérelmek esetében az Európai jogok európai bíróságánál.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.04.11. 18:33:47

@think-tank: A francia példa is mutatta, hogy a korábban nagyvárosokban koncentrálódó illegális migránsokat szétosztották a kisebb településekre is. Aztán jött a carcassone-i tragédia..

MIx 2018.04.11. 19:10:39

Egyetértek a poszt írójával!
A választók fele azt sem tudta hány szavazólap van, mire szavaz!
Küldték, ment.
Sajnos a magyarok többsége szolganép!
Jó nekik ez a mocsok ami itt van!
Majd egy kis morzsa lehullik a földesúr asztaláról!
Majd kapok 3 hónapig közmunkát.
Málenkij robot! Szolgasors.
Gondolkodás? Az nem megy! Együttműködés, kooperáció egy jobb életért: Az sem megy.
Sokan díjazzák a fideszesek tolvajlását, mert ők megcsinálták!
Csakhogy nem erre kaptak felhatalmazást!
Az ország sorsán kellene javítaniuk, nem a saját zsebbe mindent. A történelem remélem megfelelő helyre teszi ezeket a tolvaj, csaló, senkiket!

MIx 2018.04.11. 19:10:43

@Róbert Székely: Te díjazod az aljas teljesítményt, amit OV a magyar nép ellen tett?
Szánandó vagy!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.11. 19:57:57

@Schulteisz az ikrek:

"Ugyanúgy szükség van itt is MSZP, és DK szerű pártokra"

Nem, ilyenekre nincs szükség. HITELES baloldali és liberális pártokra lenne szükség - mondom ezt úgy, hogy a Fideszre szavaztam -, de olyanok nincsenek.

Schulteisz az ikrek 2018.04.12. 09:54:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Vitatom. Hiteles jobb oldali pártok sincsenek. Van ezek helyett politikai váltógazdaság. Illetve most éppen nincs. Az egyik párt nyer, következésképp a többi bukik. Azután jön a következő választás, és a korábbi nyertes bukik, más meg nyer. A vesztes általában hitelét veszti, aztán van 4 éve visszakapaszkodni. A fidesz is vesztette már el a hitelét, mégis meg lehet nézni hol tart most úgy, hogy ország felének szemében egy jottányit sem lett hitelesebb. Sőt.

$pi$ 2018.04.12. 09:54:32

@MIx: "Majd egy kis morzsa lehullik a földesúr asztaláról!"

Mondcsak a Bajnai Gordon meg a Gyurcsány Ferenc mennyivel volt kevésbé "földesúr" mint mondjuk az Orbán? Bevettek maguk közé? Egyenrangú félnek tekintettek? Kikérték a véleményedet? Nem döntöttek a fejed felett?

"Majd kapok 3 hónapig közmunkát"

Előtte csak a segély volt, az jobb volt? Akkor nem érezték magukat "szolganépnek" mert nem közmunkát kaptak, hanem fele annyi segélyt?

Azt tudod ugye, hogy közmunka az mszp alatt is volt, ugye? Csak sokkal kevesebben kaptak, ezt érted, ugye?

"A történelem remélem megfelelő helyre teszi ezeket a tolvaj, csaló, senkiket!"

A "történelem" úgy ítélt, hogy "ezek" sokkal jobbak, mint "azok" voltak. Arra vársz, hogy egy idő után majd máshogy dön't a "történelem"? Elfelejtjük milyen volt és jobban emlékezünk arra, hogy mit mondtatok ti? Úgy gondolod, hogy ha sokat ismételgetitek a vádakat, akkor elhiszi a nép őket?

$pi$ 2018.04.12. 09:54:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Igen, ez így van. A fidesz ennél jobb ellenzéket érdemel... meg az ország is.

Gerardus A. Lodewijk 2018.04.12. 09:55:08

@savanyújóska: Teljesen egyetértek. Csak éppen ez azt feltételezi, hogy Mo-t is egy legalább akkora katarzisnak (finoman szólva) kell érnie, mint ami Németországot érte 45 tavasza és 49 ősze között. Ennél kisebb katarzis nem elég, ahogy Németországnak sem volt elég pl. az I. vh. elvesztése, mert az átlagnémetek óriási többsége 18 végén egész egyszerűen sem képes sem hajlandó nem volt fölfogni a teljesen nyilvánvaló tényeket, és ma már tudjuk, hogy H-t is ez a jelenség hozta felszínre és erősítette meg (és ha nem H lett volna az, akkor valaki más cselekedett volna hasonlóan). H politikai programjának lényege akként foglalható össze, hogy 18 novembere semmiképpen nem ismétlődhet meg; a megdöbbentő az, hogy e programnak éppen ez az egyetlen pontja, ami maradéktalanul meg is valósult. (Bővebb információért lásd többek között Sebastian Haffner vonatkozó műveit.)

A szerzőt pedig némi pihenés után visszavárom.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.12. 09:55:13

@$pi$:

Tökéletesen megfogalmaztad.

Ettől persze még nem fogja megérteni, mert nem is akarja.

paphos 2018.07.09. 16:05:04

A cikk hazug összegzése miatt kénytelen vagyok irni. A felelősség az irástudóké mégpedig 100%-ban. A tied és az enyém is. Egyenesen ordas hazugság és határtalan ostobaság a szavazókat hülyének tartani és rájuk kenni azt amit elmulasztottál: oda menni közéjük és "élőben" hatni rájuk. Erre az irni-olvasni tudó, piszokul nagyképű budapesti "értelmiség" képtelen, mert ugye milyen snassz "ezek" között eltölteni pár órát. Aztán amikor eljön az igazság órája, akkor ez a melldöngető értelmiség kiakad, mindenféle csalásról, felelősről rinyál, de önmagát megkiméli, nehogy kiderüljön léhasága, nemtörődömsége.Ha holnap megismételnék ezt a választást, akkor sem lenne sokkal jobb a Marcika-Karácsony-Vona-Gyurcsány-Szél-tengely eredménye. Hogy miért? Mert nincsenek ott ahol a választás eldől. Az ugyanis mindig vidéken dől el, akár tetszik ez, akár nem. Nem a II. kerületben, nem a X.kerületben, nem Pasaréten, nem a Váci utcában s mig ezt meg nem tanuljátok, addig ez igy is marad.Tennivaló lenne bőven: először is el kellene olvasni a választójogi törvényt és a hozzá kapcsolódó jogszabályokat. Másodszor: az ország több mint 10ezer, TÖBB MINT 10 EZER (!) szavazókörében ott kell hogy üljön az ellenzék egy-egy delegáltja, akiket az irástudóknak fel kell készitenie annak érdekében hogy el tudja végezni a munkáját. Készült-e kimutatás arról, hogy a szavazóköri jegyzőkönyveket mely pártok képviseletében NEM irták alá? Vajon miért nem volt delegáltja az LMP-nek, a DK-nak, a Jobbiknak pl. Mesztegnyőn, Gadányban, Szenyérben, Keleviz-en, Hosszúvizen? Folytassam? Ezek magyar települések és ott szavaztak az emberek. Ezek a hülyék? Csak éltek az alapjogukkal és kéretik ezt rohadtul tudomásul venni és meglátjátok: ismét szavazni fognak. Lehet rinyálni, lehet "csalóz"-ne mert az iróasztal mellől az nagyon kényelmes. Na de megmozdulni?

2018.07.09. 16:05:12

Szerintem pihend ki magad és nyugodj meg. Akkor talán nem fogsz gyűlöletből írni ennyi hülyeséget. Vagy inkább írj a matchbox-okról, vagy a Hello Kitty-ről. Talán tárgyilagosabb leszel.

Kardos doktor 2018.07.09. 16:05:23

Ezt a nácis hasonlatot gyakran hallani, jóbarátomtól is hallottam.
Szerintem több okból félrevezető.
Van a tömeges gazdasági migráció, és az ebből - demográfiai okokból következő - népességcsere. A nagyobb francia városokban 2050-től nemeurópai többség lesz. Van, aki szerint nincs ezzel semmi baj, a történelemben már többször volt ilyesmi, stb.
Ez a vélemény elfogadható. Nekem egyáltalán nem ez a véleményem, az okaitól most megkímélek mindenkit, a lényeg, hogy nem gyűlölök senkit, egyszerűen nem akarom a népességcserét.
Mondjátok, hogy hozzánk mucsára úgyse jönnek, a nyugati jóléti rendszerek és munkalehetőségek kellenek nekik. Ez is igaz, de a korlátlan afrikai utánpótlást tekintve idő kérdése, míg nálunk is megjelenne. Másrészt ha csigaléptekkel is, és lassan is, csak-csak felzárkózunk a nyugathoz, az ő hathatós segítségükkel.
Mindegy, szóval lehetnek eltérő vélemények erről, a többség nem akar népességcserét, és szvsz ennek nincs köze a gyűlölethez.

Auralianus 2018.07.09. 16:05:28

Pax2 nem tetszik? Hát ne tessék kifizetni az árát...

Demokráciadeficitet tetszik érezni? Hát ne tessék benne élni...

Aki úgy érzi, hogy egy ilyen kormánynál + ellenzéknél jobbat érdemel, az éljen ott ahol a kormány és az ellenzék is méltóbb hozzá...

Az európai úniós állampolgárság csodája a 4 alapszabadság. Tessék vele élni. Én azt gondolom, hogy el kell fogadni, hogy a többség egy másfajta Magyarországot szeretne. Aki egy ilyen országban nem érzi magát jól, az jöjjön el.

Tényleg... nem vicc... hihetetlenül jól csökkenti a stresszt, ha az ember tudja, hogy annak ami "odahaza" történik az égvilágon semmiféle hatása nincs rá, meg a gyerekeire.

TÉNYLEG... én tudom ;)

IdomitottFoka 2018.07.10. 14:17:59

@Kardos doktor: Csakhogy nem az a baj, hogy a Fidesz kormánynak van egy markáns migránspolitikája, mert abból legalább lett vmi, kerítés meg az EU sem tudja lesöpörni vmi szembecsukós konformizmussal a kérdést. De ezzel minden megvan magyarázva, az oktatás, eü szétrohadásától az összes EU pénzes lopásig. Pedig a migránst már nem engedné be jóformán egyik párt se, a közvélemény a hiszterizálás előtt se volt befogadó, szavazatokat nem lehet vele nyerni => a pártok nagy része alkalmazkodott volna.

IdomitottFoka 2018.07.10. 14:18:30

@Auralianus: Nem kéne ezt a defetista szarságot erőltetni, nem lehet örökké visszavonulni, a populizmus az EU-ban is terjed, Olaszország megvan? Felkészül Spanyolország... Különben sem igaz a stresszmentesség ott sem, legfeljebb nem Orbán basz fel.

Mickey Pearce 2018.07.10. 20:57:41

@Auralianus:
Ember!! Hol tetszik élni? Megyek én is...

" Aki úgy érzi, hogy egy ilyen kormánynál + ellenzéknél jobbat érdemel, az éljen ott ahol a kormány és az ellenzék is méltóbb hozzá... "

Nézzünk kicsit körül:

UK: bad joke, éppen folyamatban van az egész Great Britain and Northern Ireland szétverése, Brexit, skótók, irek, stb. A toryk egy katasztrófa, az ellenzék / váltópárt áll kb a Corbyn köreiből aki 30 évig szalonképtelen volt a kommunista hazaáruló és szovjetbarát nézeteivel amíg nem az egész politikai osztály lerohadt az ő szintjére + az antiszemita muszlim lobby amivel Corbyn nem tud semmit kezdeni. Szuper jövő.

Németek. Khmmm hát a gazdaság még megy hála az EURO nevű nagy varázslatnak de hogy a politika romokban hever az elég egyértelmű.

Osztrákok: "fasiszta" kormány van B+

Olaszok: "fasiszta" kormány van B+ A belügyminiszter a megválasztása előtt orbánseggnyaló beszédet mondott és félmillió niggert akar deportálni (sorosgyuribácsit megüti a guta, mennyi idő pénz és energia volt az általa társfinanszírozott NGO-k hajóinak azt a félmilliót a líbiai parti vizekről életmentést hazudva átfuvarozni...)

Spanyolok: a gazdaságot viszonylag rendberakó jobboldal belebukott a korrupcióba, most jön a még mindíg nagyon magas munkanélküliség mellett osztogató és migránycsoló baloldal

Franciák?? Hát hadd ne kezdjem hogy ugye a legnépszerűbb (jobboldali) politikus a választások előtt belebukott a korrupcióba, az elmebeteg gyurcsány típusú Macron úgy nyert hogy az alternatíva a fasiszták voltak és a népszerűsége all time low...

Görögök??? ... ott legalább a lopott pénz egy részét szétosztották a naplopók (nép) között...

K Európa?? Ott vannak a románok vagy a bulgárok a maffiapártjaikkal... Lengyelek?? Khmm.. virágzó keresztényfasizmus...

Áhhh, hagyjuk is. No escape...

Mickey Pearce 2018.07.10. 22:46:05

@Mickey Pearce:

Kihagytam Belgiumot :-)
Általános választások után 1-2 évig nem tud megalakulni az új kormány, mert az ideológiailag hasonló pártok etnikai, nyelvi alapon gyűlölik egymást (flamand és vallon), a "belgák" meg ugye Molenbeekben laknak és az lett Európa jihadista központja.

Skandinávok... a leszbikus keresztyén püspöknő le akarja szedni a kereszteket a templomokról mert hátha zavarják a muszlim bevándorlókat...
A svéd belügyminiszter még mindíg fehér fasiszta antiszemitáktól óvja a zsidó közösséget pedíg már a nagy 2015-ös muszlim invázió előtt is kimutatták hogy a zsidók elleni támadások több mint 50%-át muszlimok követték el, dehát arról beszélni nyilvánvalóan rasszizmus és főleg nem PC

Szerintem mára mindenhol meghülyültek az emberek...
süti beállítások módosítása