Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2019.10.22.

Kár, hogy már Hadházy Ákos is baromságokat csinál és beszél

Hakapeszi Miki

Maximálisan értem én, ha elszakad a cérna. Csak nem szeretem.

Hadházy Ákos a mai politikusi garnitúra egyik legtiszteletreméltóbb tagja, szélmalomharca a narancsos korrupció felderítéséért megsüvegelendő, kis túlzással egyedül többet tett azért, hogy kiderüljenek a rendszer sötét ügyei, mint az összes többi, parlamentben seggét vakaró úgynevezett ellenzéki együtt véve.

De.

muszajhazudnia.jpg

Ezen a helyen nyilván hülyén veszi ki magát, ha pont mi kérjük számon a trágárságot. Még az is képmutatás lenne, ha arról papolnánk, hogy egy szaros blog nem összevethető helyszín az ország házával. De a lófaszos táblának valóban nem volt semmi értelme, most minden fideszes ezzel tereli a figyelmet a lényegről, a másik kettőről. A korrupciós és hazudós táblás trollkodás ugyanis egyszer-kétszer belefér. Egyrészt jó figyelemfelkeltő, másrészt egy jó nagy maflás is az elkényelmesedett daginak, aki már annyira buborékban él, elzártan a külvilágtól, a valóságtól, hogy kellenek a szívritmusának az ilyen meglepetések. És nem sok hely van, ahol ilyeneket el lehet játszani vele, neki.

Viszont az az örömködés, illetve követelés a folytatásról, amit például a 444 fotelforradalmár kommentszekciója produkál, inkább szánalmas. A legrosszabb, ami történhet, ha hasonló rendbontásokból áll majd a parlamenti munka. Aki azt mondja, hogy Hadházy a király, így kell ezekkel a mocskokkal viselkedni, képzelje el, mi lesz, ha egyszer megbukik a Fidesz. Mit művelnének ellenzékben ezek a pártkatonák? Hadházysan, mi a lófasznak kell kiereszteni a szellemet a palackból? Ezzel most be lehetett kerülni a hírekbe, de hosszabb távon igen káros, ha cirkusszá silányul a parlamenti ülésezés. 

Pontosan tudom, tudja mindenki, hogy milyen módszerekkel szűkítette a Fidesz a nyilvánosságot, mennyire lejt a pálya feléjük. De pont a mostani választások bizonyították, hogy ez is kurvára kevés már. Az emberek többsége már csak röhög a hazugságaikon, egyáltalán nem nő az a megvezethető kör, aki még bedől nekik. Nem azért taknyoltak most nagyot, mert elfordultak tőlük a hívők, hanem mert nagy számban intettek be olyanok, akik eddig magasról tettek az egészre. Róluk most már azt tudjuk, hogy semmiért nem mennek ki az utcára tüntetni, de a szavazófülkében elküldik a Fideszt oda, ahova való. Akkor is, ha olyanokra kell szavazniuk, akiket amúgy nem komálnak, a rendszer érthető gyűlölete elég az összefogásnak. Semmi értelme hergelni őket, mint ahogy a Fidesz-szektának muníciót adni is teljesen felesleges a trágárkodással, rendbontásokkal. 

Ahogy azt már a választás éjszakáján észrevételeztem, elveszett Viktor legyőzhetetlenségének a mítosza, nagy ellenzéki áttörés történt, nagyot nőtt az esélye, hogy választásokon takarítható el a rezsim. Pont ezt követően kiállni azzal, hogy most aztán vonuljon ki az ellenzék a parlamentből, az, Ákos, bizony baromság. Lehetett egy sort ezen vitázni még tavaly, de már az is sok sebből vérzett. Aki elindult a 2018-as választáson, pontosan tudta, hogy mennyire eltorzított rendszerben vesz részt, aki pedig mandátumhoz jutott, annak az a dolga, hogy a közismert feltételek között végezze a munkáját a parlamentben. Ez viszont egyáltalán nem zárja ki azt, amit Hadházy is mond: menni kell az emberekhez, eljuttatni hozzájuk a valóságot, különösen vidéken, a végeken, ahol még sokan elhiszik, amit a Bumburnyák és társai a dobozból odahazudnak a népnek.

Tehát, Ákos, a lófasz nélkül jó volt ez a tegnapi akció egyszer, nagyokat röhögtünk mi is, de ne ez legyen az irány. Kutasd tovább a korrupt mocskokat és világosítsd fel az embereket. Jöhetnek a váratlan fricskák a rendszernek, de e mellett végezd normálisan a parlamenti munkát is, azt, amiért az emberek odaküldtek. Ezzel adhatsz reményt, hogy egyszer ott is a jók kerülnek többségbe.  

   

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

113 komment

Címkék: Orbán Viktor Hadházy Ákos önkormányzati választás 2019

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr4915250994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsekerno_007 2019.10.23. 10:21:23

Ti a saját magatok által felfújt mítoszok ellen harcoltok.

enrikokaruszo 2019.10.23. 10:21:37

saját közegének, támogatóinak szól
ezt értik, üdvözlik, azonosítják küzdelemként
nem lehet egyszerre szarral gyurmázni és méltatlankodni a szag miatt

midnight coder 2019.10.23. 10:22:02

Azért az már határozott elõrelépés az ellenzék részérõl, hogy ezeken a táblákon legalább már nem volt helyesírási hiba.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.23. 10:23:20

Atya Isten, téged megvett a Zorbán! A Szent Árpi Bácsi reinkarnációját mered támadni???

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2019.10.23. 10:23:30

Plakátra való az a fotó a csípőre tett kézzel álló Hadházy-ról, ahogy fél kezével tartja a táblát a maffiafőnök elé. Parádés pillanat.

nu pagagyí 2019.10.23. 10:23:42

Az ellenzék teljesen felesleges ebbe a gombnyomogató automatákból álló parlamentbe. Hadházy legalább elfoglalja magát.

Sir Bates dö Hól 2019.10.23. 11:24:33

Pontosan mi is a szerepe a parlamentnek? Eredetileg? Na ezért kell csakis ilyen táblákat felmutatni...

inteligencs elenzeki 2019.10.23. 11:25:10

Viktor is jót röhögött ezen a komolytalankodáson.
Ahogy a legtöbben tettük. Ennyi. Mit kell ezen rugózni ?
Ez a mai ellenzék.

2019.10.23. 11:25:13

Hadházyt sosem tartottam sokra, trágár és buta embernek tűnik, aki felpaprikázva rohan neki mindennek és mindenkinek, holott nála is voltak büdös ügyek. Nem így kell ellenzéki politikát csinálni, az ilyen akciókkal csak ellenszenvet gerjeszt az ellenzék irányába, kontraproduktív butaság, amit csinál.

enrikokaruszo 2019.10.23. 12:32:23

@Eugene Horse: légy szíves, mutass fel egy jó példát, elegáns, okos, minőségi ellenzéki politikusra, szükség volna rá

Ekrü 2019.10.23. 12:32:45

Azért az szomorú,hogy az ellenzéknek ma Magyarországon az a színvonal,hogy balkáni állapotokat idéz elő a Parlamentben...

morph on deer 2019.10.23. 12:33:39

@enrikokaruszo:
“azonosítják küzdelemként”

Szerinted akkor orbán miért kezdte rángatni a feliratokat? Csak nem felkérték vendégszereplésre egy ellenzéki bohózatban?

De láttad, milyen “hősiesen” leverték a lázadást? Alig kellett nyolc fideszes hozzá, és már ment is..! Tisztelet a “hősöknek”, mi? XD

Brix 2019.10.23. 12:33:47

Szerintem nincs baj Hadházi akciójával, megteheti, hiszen független politikus , nincs vesztenivalója...Kissè meghökkentő ,másoknak megbotránkoztató, de a politikai gerillamarketing lènyege az, hogy ki kell mozdítani az embereket a komfortzónájukból...A politikai ellenfeleket pedig hibázásra kell kènyszeríteni...Nyilván vannak kockázatok az ilyen jellegű akciókban, de a nagyobb kockázat mindig a kormányzati oldalon van, hogy eltúlozzák a válaszreakciókat...Másrèszt, jó dolog, hogy a statikus, kiszámítható , könnyen kezelhető , "normakövető"ellenzèki politizálás helyett, megjelenhet egy új , meglepetèseket okozó , harcos stílus , amely akár hatèkony is lehet az emberek mobilizálásában... Általában, egy normális , plurális demokráciában ez nem egy üdvözlendő stílus, de egy kvázi egypárti , " illiberâlis" " nem-demokráciában mindent eszköz megengedett, a regnáló autoriter hatalommal szemben...

fda 2019.10.23. 12:34:08

"Akkor is, ha olyanokra kell szavazniuk, akiket amúgy nem komálnak, a rendszer érthető gyűlölete elég az összefogásnak."

Szép kis beismerés, hogy sok hülye azért szavazott AKÁRKIKRE, mert haragszik valakire. Akiknek egyébként sok-sok hibája mellett elég sokat is köszönhet az ország népe.

A kérdés csak az, hogy amikor a harag elmúlik, ez az összeszedetlen, soha semmiben megegyezni nem tudó társaság mit akar kezdeni a kezébe adott lehetőséggel. Csak nehogy azt folytassák, amiket egy-egy régi példa kapcsán láttunk tőlük, mert akkor megint nagy elszegényedés jön.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2019.10.23. 12:34:53

Nem követtem száz százalékig, így a lófaszozás nekem is kilóg, és értelmetlen durvaságnak érzem.
Igazándiból viszont azért léptem be a blogra és kommentelek, mert nagyon nehezen tudom értelmezni a "parlament méltóságát", ami az index címlapos ajánlóból lejön. A parlament már nagyon régóta a legszarabb cirkusz szintje alatt van, méltósága a nullánál is kevesebb, egy igazi elmebeteg fasz a nagyfőnök, szóval ez már nem oszt, nem szoroz.

bekov 2019.10.23. 12:35:05

ez Hadházytól most akkora butaság volt, mint Tarlóstól a megafonozás... kár érte

BiG74 Bodri 2019.10.23. 12:35:10

Teljesen egyetértek.
Ez most, egy komoly eredmény után, egy elcseszett felesleges akció volt.

inreallife 2019.10.23. 14:21:19

Alszentseg ez a szemforgatas. A korrupcio, a kurvazas meg a kokainozas az elfogadhato, de a "parlament szentsege" egy ertek lenne? Ne vicceljunk mar. Azert nem a teren osztjak egymasnak az eszt, hogy ne mossa el oket az eso. A parlament ilyen szintre valo silanyulasaban a fidesznek vezeto szerepe van. A frakciofegyelem neven bevezetett kepviseloi onallosag eltorlese, a mediabol kiszoritott ellenzek, es a lakajmedia mindent is lejarato kampanya vezetett ide.

Most nem arrol fognak beszelni, hogy Vona meleg-e vagy sem, hanem arrol, hogy orban hazudik es lop. Mert afelol ketsegem sincs, hogy a parasztokhoz a lofaszos uzenet jut el, a lakajmedia az elojatekot gondosan ellhallgatja. De nem is ok a celkozonsege ennek a mediahacknek. Akik meg tajekozodnak, azok meg tudni fogjak, hogy mi tortent. Es nekik a lofasz szo leirva, kevesbe problemas, mint a korrupcio.

Megint hatalmas varosi tomeg partolt el a fidesztol. Minden egyes alkalommal, amikor belefojtjak az ellenzekbe a szot, tomegesen dezertalnak toluk a polgari ertekrendet kovetok. Ez pontosan ugyanaz a hiba, mint tartospifta megafon-os mutatvanya. A hatalom takargatja a piszkos multjat, eszkozeit es eroszakkal lep fel a felszolalok ellen. Hat a lonak a faszat!

A paraszt partnak nincs tobbe tobbsege Budapesten. Sirjatok parasztok!

Bmw 2019.10.23. 14:21:37

Káros? Ez az igazság. Még több ilyet . Mocskos tolvaj banda.

enrikokaruszo 2019.10.23. 14:21:52

@morph on deer: ember,
a végén kiderül, hogy orbán lófaszozott...erről beszéltem pont

morph on deer 2019.10.23. 14:23:09

@BiG74 Bodri:
“felesleges akció volt”

Pontosan! A (stratégiai) ritmusérzék teljes hiánya!
Attól a válasz még önmagáért beszél, így is.

Kondom Keselyű 2019.10.23. 14:23:14

Egyszeru a megoldas. Kover elvtars kijelol egy 3 negyzetmeteres reszt a folyoson,es az ellenzek csak azon belul mozoghat. Felszolalasra kizarolag akkor van lehetoseg,ha elotte a teljes szoveget jovahagyta a fidesz. Egyetlen betu elteres eseten el is veszik toluk a szot.A folyoso es az ulesterem kozott skypeon megy a kapcsolat.

kolompar lole 1116 2019.10.23. 15:35:58

"Tehát, Ákos, a lófasz nélkül jó volt ez a tegnapi akció egyszer, nagyokat röhögtünk mi is, de ne ez legyen az irány."

De, legyen csak ez! Lássák csak a kommunista hazaárulók mennyit érnek, mennyire veszi őket komolyan a nép.

kolompar lole 1116 2019.10.23. 15:36:40

"nagyot nőtt az esélye, hogy választásokon takarítható el a rezsim"

Ugyan már... Akkor jön a kékcédula, ahogy apáiknál. Gondolod hogy egy bűnszervezet, ahol addig az övék az összelopott közvagyon amíg ők vannak hatalmon, egyszerűen tudomásul veszi hogy eddig se kellett a népnek? Utolsó lehelletükig fognak ragaszkodni a zsebükbe került közplnzhez, hiszen nem akarnak úgy járni mint Mussolini. De nem ígérheti nekik senki hogy nem fognak. Minél inkább bebetonozzák magukat, annál inkább nő a forradalom esélye. A vég nagyjából elkerülhetetlenül közeledik, hiába látják ők is, nem tehetnek mást. És mi se.

kolompar lole 1116 2019.10.23. 15:36:49

Mintha már 2010 óta nem silányult volna cirkusszá az egész Rablótanya...

kolompar lole 1116 2019.10.23. 15:37:07

"A legrosszabb, ami történhet, ha hasonló rendbontásokból áll majd a parlamenti munka. Aki azt mondja, hogy Hadházy a király, így kell ezekkel a mocskokkal viselkedni, képzelje el, mi lesz, ha egyszer megbukik a Fidesz. Mit művelnének ellenzékben ezek a pártkatonák?"

Amit kormányon is. Most komolyan, az azért ne kapják vissza a kölcsönkenyeret a fidesznyikek, mert akkor mégdurcisabbak lesznek? Már most is minden pofátlanságot megtesznek ami tőlük kitelik, ennél nincs lejjebb. De ha lenne is kit érdekel, nem csak az ő előjoguk komolytalankodni. Hadházy nagyon helyesen tükröt tart a hazaárulók elé, hogy lássák magukat. Amit most az agitprop uszítómédiájuk Hadházyrókl összehazudozik, azt tuléajdonképp a fideszről mondják el, hiszen nekik lett tartva a tükör, ők viselkedtek eddig is így, itt az ideje hogy észrevegyék magukat. Még akkor is ha nem akarják. Mondjuk megjavulni nem fognak, hiszen a NER lényege a közösd lopás, ami bűnszövetséggé kovácsolja az elkövetkezőket, itt szép szavakkal nem lehet elérni a bűnbánatot náluk, csak majd az ítélethirdetéskor. Akkor fognak majd rinyálni...

Ready2 2019.10.23. 15:37:25

"Ezzel adhatsz reményt, hogy egyszer ott is a jók kerülnek többségbe."

Szanalmas igy gondolkodni. "Jok" es "rosszak". Aha, mint a meseben. Jon a josagos es tisztesseges ellenzek es majd rendet rak es elzavarja a gonoszokat. Ilyen szinvonalon van a mai ellenzek...

dare 2019.10.23. 15:37:45

Nagyon rá vagyunk kattanva manapság a lovakra.
Lehet táblákat tartani a kétharmadosok orra elé, akiknek a pökhendiségtől és az arroganciától már csak az ilyen történések érik el az ingerküszöbüket.
Viszont a káromkodás, akármilyen módon, az NEM FÉR BELE!!!
Aki úgy érzi, hogy teljesen eszköztelen a vigyorgó fejekkel szemben, az akkor politizáljon a parlamenten kívül, de ezeket a performanszokat, mint a megafonozás, vagy a lónak a farkát táblák mutatása, nem beszélve a parlament működésének akadályozásáról, azokat viszont sürgősen felejtsék el.
Radikalizmussal akarnak győzni a radikálisok felett?
Sok sikert hozzá, csapjunk akkor a pacik közé, jehuk a kocsin végre, a cél az érzelem, és nem az értelem alapú politizálás.
Így az egyik 19, a másik 1 híján 20 lesz csak.
Mindegy.
A ló néz, a csikó lát, mi pedig nézzük a lovak f@szát.
Zene a mutatványhoz:youtu.be/d3vb_MlYEcU

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.10.23. 15:37:50

Korrekt elemzés, de én a lófaszos táblától eltekintve is úgy gonndolom, hogy Hadházy cirkusszá akarja változtatni az Országgyűlést. Ha nem lett volna az a harmadik tábla, akkor is méltatlan lett volna T. Házhoz, amit művelt. Erre a véleményemre persze könnyen lehet az válaszolni, hogy bezzeg a fideszesek mit művelnek, akkor Hadházyval mi a baj, stb. Oké, de ha a vélt vagy valós sérelmekre ilyen módon válaszolnak, akkor avval éppenhogy legitimizálják azokat a "bűnöket". Ha pedig legitimizálják azokat, akkor felmerül a kérdés, hogy mi is a baj velük...

Sir Gombóc 2019.10.23. 16:00:29

@enrikokaruszo: ugyanezt kérném kormánypárti politikusokkal. Nem lesz könnyű dolgod.

Emmett Brown 2019.10.23. 16:00:38

@fda: nagyon szépen leírtad 2010-et.

Sir Gombóc 2019.10.23. 17:07:59

@Ekrü: a balkáni állapotokat nem (csak) az ellenzék idézi elő. Sőt..

Sir Gombóc 2019.10.23. 17:08:33

@Ready2: a fideszes retorika pont ugyanezen alapul, ha nem vetted volna észre.

kocsisj 2019.10.23. 17:09:03

@fda: Melyik sokra gondoltál? A sok stadionra vagy vagy a sok szétk'rt kórházra és iskolára. Lehet, hogy csak lefelejtettál egy k betűt és a sokkra gondoltál, amit tőle és idióta bandájától kapunk. Hadházy, akármit ír vagy tesz nem tudja alul múlni Kövér, Németh, Rogán vagy Szíjjártó színvonalát.

Ekrü 2019.10.23. 17:09:10

Ennyit arról,hogy ki is hazudik:
Hadházy szerint Németh Szilárd fideszes alelnök, aki egyébként a hazai birkózószövetség elnöke is, meglökte őt.
"A kezemet megszorították, rángattak, Németh Szilárd meg is lökött. Ez törvénytelen önbíráskodás volt. Valószínűleg feljelentést fogok tenni”.-állította Hadházi.
Ezzel szemben Németh Szilárd az incidens alatt az államtitkári székében üldögélve figyelte a Hadházy körül kialakult csoportosulást.
No,nem mintha meglepne bárkit is,hisz 2006 óta pontosan tudjuk,hogy az ellenzék hazudik reggel,hazudik délben és hazudik este...

enrikokaruszo 2019.10.23. 17:11:58

@Sir Gombóc: nem vagyok politikusok rajongója, pénzért csinálják, tehát kurvák
azt viszont számontartom, melyik csinálja jobban, ha már fizetek
az ország állapotát figyelembe véve, a kormányra szavazok
ahhoz, hogy az álláspontomon változtassak,
1. olyan célokat kellene kitűzni az ellenzéknek, amivel azonosulni tudok
2. képesnek kell látnom arra, hogy végigviszi
egyik sem áll
z kategóriás akcióhősöket látok
ezért kértem olyanokat, akikre érdemes figyelni, de látod, te se tudsz mondani egyet sem, veszel egy levegőt, és orbán

dddoni 2019.10.23. 17:12:02

A parlamentet a Fidesz tette bohózattá amikor gombnyomogató majmokkal töltötte fel, minden vitát vagy értelmes kommunikációt kizárva. Innentől kezdve kifejezetten üdvözlendő ha valaki hallatni meri a hangját, még ha nem is sikerül mindig példamutatóan.

És a nap legfelháborítóbb történése még csak nem is ez volt, hanem Orbán arcpirítóan cinikus válasza az egészségügy problémáira...

Világít a torony 2019.10.23. 17:12:04

Nem értem a fanyalgókat. Hadházy csupán rájött, az agyatlanok ingerküszöbe annyira magas lett, ahova tényekkel, érvekkel már nem lehet felérni. A faék egyszerűségű, durva fogalmazás viszont megtette a magáét. A lop, hazudik és lófaß kombináció, láthatóan erőszakra sarkalta az agyatlan fideszes képviselők mellett az agyatlan szavazóikat is.
Megérte?
Meg!

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.10.23. 18:19:20

@Sir Gombóc: Talán így van. És az jó, ha így van? Mert, ha jó, akkor felmerül a kérdés, miért is kell harcolni ellene? Ha rossz, hogy így van, abból pedig az következik, hogy ugyanazt a retorikát alkalmazni szintén rossz.

morph on deer 2019.10.23. 18:20:02

@Ekrü:
“ Németh Szilárd fideszes alelnök, aki egyébként a hazai birkózószövetség elnöke is, ”

Most, hogy így szóbahoztad:

Németh Szilárd ma a Vajdasági Birkózó Akadémia alapkövének letételével ünnepel, Magyarkanizsán.

Megvan?

A Vajdasági Birkózó Akadémia egyébként: “a magyar kormány 963 millió forintos támogatásával jön létre“ - megér minden fillért a magyar adófizetőknek, hát nem?

Na ezért van Németh Szilád, a fidesz alelnöke ma, Magyarkanizsán, a Vajdaságban.

index.hu/belfold/2019/10/23/oktober_23_megemlekezes_karacsony_orban_zeneakademia/nemeth_szilard_a_vajdasagi_magyarkanizsan_unnepel/

vajdasagi 2019.10.23. 18:21:08

@Ready2: Nincs igazad. Nyilván nem minden ellenzki "jó" és nem minden ner-es "rossz". De azért hadházy tényleg jó, és a ner-es orbánok, kövérek, tiborczok és hasonlók a rosszak. Az azért elég jól látszik.

Attilajukkaja 2019.10.23. 18:21:19

Az gondolom mindenki számára nyilvánvaló, hogy a Parlamentből nem Hadházy csinált cirkuszt. Ha az ellenzéket szóhoz sem hagyják jutni, akkor nem marad más választás, mint táblákkal kommunikálni és a Fidesz hívők nyelvén szólni hozzájuk.

nemecsekerno_007 2019.10.23. 18:21:34

Nem tudom, hogy az ehhez hasonló, kamu ellenzéki “munkát” meddig lehet folytatni?! A Fidesznek változtatni kéne pár formai dolgon a politikájában, de az ellenzék még mindig vállalhatatlan és nem látszik, hogy ezen változtatni akarnának.

Stenonis 2019.10.23. 18:22:17

A parlamenti munka jelen helyzetben teljesen indokolatlan.
Orbán olyan fidesz frakciót hozott létre, ahol mindenki csak és kizárólag tőle függ. És csak azt szavazzák meg, amit orbán akar. Ilyen jól idomított képviselői még a két Tiszának sem voltak és Szálasi nyilasaiban is több különutasság volt.

Az ellenzéki kérdésekre érdemi választ nem ad a kormányoldal, hanem jellemzően soros-brüsszel-gyurcsány a vezérfonal.

A fidesz frakció munkáját pár betanított csimpánz is ugyanolyan hatékonyan el tudná végezni.

Innentől kezdve, meg a lónak a f@szát.

apro_marosan_petergabor 2019.10.23. 19:52:40

Ha kapsz enni, ha nem kapsz, rossz helyen kapirgálsz.
Amiért előre jött Bp-en, meg egy-két városban az ellenzék:
- összefogás (komcsik és kisnyilasok)
- a FIDESZ-KDNP ellustult(kampányilag - a média itt kevés, ráadásul rosszul csinálták)
- Továbbra is jól kormányoznak (Tarlós ís azt tette)
- rádadásul jönnek elő ismét a szadeszes - komcsi zombik
Ez kevéslesz 22-ban...

Attilajukkaja 2019.10.23. 19:52:43

@Stenonis:
"Innentől kezdve, meg a lónak a" ...
Teljesen egyetértek!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.10.23. 19:53:43

ostoba vagy

1) Ha a Fidesz bukik, és az új ellenzék ugyanilyen diktatúrát csinál, akkor a Fidesz nyugodtan viselkedjen így a parlamentben! ha ellenben a Fidesz bukásával rendes demokrácia jön, akkor ugye NEM UGYANAZ A HELYZET, te kis mentális deficit!

2) a Fidesz az önkormányzati választáson országosan még egyáltalán nem bukott. naiv idióta vagy, ha azt hiszed, hogy az agymosásuk megbukott. továbbra is igen hatásos, túl sok hülye van Magyarországon, főleg vidéken, akikhez semmi nem jut el.

szóval idióta vagy, hülyeségeket hiszel, ezért a véleményed irreleváns. Hadházy csak csinálja tovább!

enrikokaruszo 2019.10.23. 19:53:49

@Stenonis: na. végre valaki a célközönségből. azért vannak barátaid?

Bambano 2019.10.23. 19:53:51

két problémát látok ebben a történésben:
1. Hadházynak nem kellene lesüllyednie a kormány szintjére. Bizonyos szint fölött nem megyünk bizonyos szint alá.
2. koherencia hiánya: ha nem fogadjuk el azt, amit rendszeresen mondanak, hogy azért lophat a fidesz, mert előtte is loptak, akkor azt se fogadjuk el, hogy azért paraszt hadházy, mert a fidesz is paraszt a parlamentben.

Ekrü 2019.10.23. 20:20:35

@morph on deer: Na,pont ez a baj veletek.Hogy a határon túli magyarokat azt köpköditek,de az emberek nyakára ültetnétek az arab meg az afrikai ingyenélőket. Ha lenne egy csepp eszetek, akkor belátnátok,hogy az a 14 budapesti kerület az a 23-ból ,no meg hozzá a pár megyei város,az bizony édeskevés lesz 2022-ben.Főleg úgy ,hogy hál' Istennek a közgyűlés is ellenzéki,így nem foghatjátok a Fideszre,hogy miért is nem teljesülnek az ígéretek,miért nem lesz jobb a közlekedés vagy miért nem lesz kevesebb kutyaszar a városban.De ti csak gyűlölködtök meg irigykedtek továbbra is birkázzátok az embereket.

sutyerák 2019.10.23. 20:20:38

már régóta csak színház az,bábokkal.főleg 2010 óta. nem parlament,nem népképviselet,hanem gombnyomók munkahelye

Dinsdale Piranha 2019.10.23. 21:03:28

Folyik érdemi munka a parlamentben? Kulturált vita, nézőpontok ütköztetése, a legjobb megoldásra, konszenzusra való törekvés? Ugyan, az egész parlamenti munka arról szól, hogy orbánnak bólogatnak és minden ellenzéki indítványt csírájában elfojtanak. Sokkal több haszna van az efféle akcióknak, mint orbán játékszabályai szerint játszani.

VT Man 2019.10.23. 21:53:25

Azért a sok diktatúrázó ember kapott most egy pofont a választásokon...

Hiszen ha "diktatúra!!!" van, akkor hogyan nyerhetett az ellenzék sok helyen?

enrikokaruszo 2019.10.23. 21:53:34

@Dinsdale Piranha: és mégis: csak akkor érdemlik meg a bizalmat, ha vesznek egy mély levegőt, és csakazértis felolvasnák, elmondanák újra meg újra jobbító javaslataikat...ugye, ebben egyetértünk?
ellenben az ellenzék hisztizik és a kamerának játszik

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.10.23. 21:54:06

Fake-k és ellensúlyok rendszere..:))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.10.23. 21:54:13

A muszájt sikerült helyesen leírni.. Hmmm.. Fejlődünk! :)

morph on deer 2019.10.23. 22:37:09

@Ekrü:
Drágaságom, még mindig rosszul számolsz!
Vagy csak nem ismered a magyar helyesírás szabályait?

Ha például nekem válaszolsz, akkor abban az esetben, ha tudnál magyarul, nem így kezdenéd a mondókádat, hogy “ Na, pont ez a baj veletek,” hanem úgy, hogy “ Na, pont ez a baj veled.”

És tudod miért? Mert én egy darab vagyok, és ilyen esetben magyar emberek a személynévmás egyes szám második személyű alakját használják!
Ebből pedig egyenesen következik, hogy vagy rosszul számoltál meg, - kettős látás? - vagy rosszul tudod a nyelvtant.
Persze, ha kipcsák vagy, akkor én kérek elnézést...

Amúgy rosszul gondolod: én ebben az esetben nem a határon túliakra köpködök, - még mindig én, egyedül, - hanem a magyar kormányra, hogy ilyen felesleges baromságokra tékozolja a magyar adófizetők pénzét!

Birkózóakadémia, Németh Szilárdnak, Szerbiában!
Nooormális?!

Indriq 2019.10.23. 22:39:40

érdekes....
egyrészt az itt megszólaló fütyesz bérencek szava semmit se ér.... elég lenne egy nicken kiadni amit kubaszov lediktált nekik...
másrészt.... érdekes, akkor nem volt gond, amikor a fidelitasosok ellenzéik politikus FELESÉGÉT vették kereszttúz alá....

harmadrészt (és ez a legpoénosabb az egészben) az ahogy ovi megpróbálja elvenni a táblát mindent megér.... és micsoda erő van abban a szardarabban... megragadta a táblát és nem bírta kivenni Hadházy kezéből....

negyedrészt... amikor a kötelesf*sz azt mondja hülyeség a fékek és ellensúlyok rendszere a hatalom túlkapásai ellen, akkor qssoljon ha a másik oldal sem akar grál lovag lenni...

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.10.23. 23:30:36

"A legrosszabb, ami történhet, ha hasonló rendbontásokból áll majd a parlamenti munka"
Ne röhögtess már, haver! Ez a mostani parlamentnek nevezett kupleráj, már régen nem az ország háza, hanem egy orbánnak nevezett féreg bábszínháza. Szerintem meg minden megengedett ebben a patkányfészekben ahol 66%-nyi féregnyúlvány a bajszos szar főnökével pöffeszkedik.

Ekrü 2019.10.24. 00:04:11

@morph on deer: Értem.Mivel érdemben nem tudtál reagálni,ezért megpróbálsz stilisztikailag belekötni. :))))
Ha már viszont felhoztad,akkor had említsem meg,hogy nem vagyok a drágaságod,legalábbis az én tudomásom szerint nem vagyunk mi olyan bizalmas kapcsolatba,hogy így szólíts.Magyarán,nem vagy az esetem.:)))
Az utolsó mondatoddal pedig igazoltad mindazt amit az előző hozzászólásomban írtam.A vajdaság neked Szerbiát nekem pedig az önhibájukon kívül ott rekedt magyarokat jeleni.
Már csak egy kérdésem lenne.Mi köze van annak,hogy Németh Szilárd hol tartózkodik október 23-án ahhoz,hogy Hadházy pofátlanul hazudott arról, hogy őt Németh Szilárd lökdöste?

Monsieur 2019.10.24. 00:04:24

@Mdavid89: csak bírja erővel.. - borzasztó nehéz lehet ekkora ellenszélben harcolni ezzel a sok kivarkarkodott bugrissal

2019.10.24. 00:04:58

@morph on deer:

Pont ezt akartam én is belinkelni.
A fityiszes trollok megint jól beszopták.

És csak jelezném a poszt írójának is:

Jól mutatja a szavazati arány, hogy Hadházy Ákos képviselő úr akciója jól és mélyet ütött a csúti takony és népi zenekara arcára, és a nép "az Istenadta nép!" jót röhögött rajta.

És az is kiderült a szavazati arányból, hogy még a fityiszes agyhalottak közül is egyre többen ébredeznek.

Még egy-két komolyabb korrupciós balhé - innen üzenem az ördög ügyvédje blog írójának: VÁRJUK MÁR A BELENGETETT ROGÁN TÓNI botrányt!!!! -, és a fityisz 2022-ben megy oda, ahova való: a történelem könyvekbe, a vezírek meg a sittre.

Ennyi.

felucca02 2019.10.24. 08:35:40

@fda: Komkrétan, mi a fenét köszönhet nekik az ország népe, túl azon, hogy ma egy kissé szégyen magyarnak lenni Európában, a kormánypárti politikusokat meg kiröhögik Brüsszelben? Ez neked jó, ezt megköszönöd?

Egy kis aktualitás: '56 sem valami mellett, hanem valami ellen szerveződött, nagyon sokféle látásmódú ember ugyanazt NEM akarta. Ezt bezzeg lehet ünnepelni, meg világcsodázni.

Szerintem ne rugózz ezen, majd ha Viktor kipöccen a hatalomból, szépen kialakul az új irányvonal, elég sokmindenben egyet lehet érteni: korrupció visszaszorítása, nyugati orientáció, átláthatóság.

Ezen azok rugóznak, akik azt gondolják, hogy csak ideológia mentén lehet kormányozni. Frászt, teljesen ideológiamentesen, szakmailag is lehet, sőt, ez a legjobb. Az ideológiák mennek a szemétbe.

felucca02 2019.10.24. 08:37:21

@BiG74 Bodri: Nem volt felesleges, szerintem Hadházy túl finom volt és nőies. Ennél sokkal durvábbakat érzek, ha meglátok egy fideszes pofát, és vannak még egypáran ezzel így. Nekem, nekik tökéletesen bejön, még sok ilyet! Ott és úgy kell a szart alázni, ahol és ahogyan csak lehet!

midnight coder 2019.10.24. 08:37:29

@Megbolondoult V. Orbán pápa: Erről a szerintem minden megengedett dologról egy kis kefebajszos fickó jut az eszembe, aki anno ugyanezt gondolta a zsidókról.

felucca02 2019.10.24. 08:37:58

@enrikokaruszo: Az ellenzék hisztizik és a kamerának játszik, a kormány meg két lopás között gyakorlatilag elmondja, hogy semmi szükség a parlamentre, mert mi mindent úgyis jobban tudunk.

Melyik a jobb? Szerintem nyugodtan hisztizzen, az a dolga. Mit kellene csinálni, szép beszédeket tartania szakmai ügyekben? Meghallaná valaki? Ezt legalább meghallották, hupákolnak is rendesen.

felucca02 2019.10.24. 08:38:24

@VT Man: Butaságokat beszélsz. Diktatúra nincsen, de igény, az volna rá, mint láthatod.

Sajnos ott vagy leragadva, hogy a diktatúra az egyféle. Olyan, mint '51-ben, hogy ha nem kussolsz, éjjel jön a fekete autó. Nem, most 2020-at írunk, és nem a fekete autó jön, hanem ezerszer szofisztikáltabb módszerekkel lehetetlenítenek el, veszik el a tulajdonodat, a munkádat, fojtják beléd a szót, és követnek el rajtad karaktergyilkosságot, üresítik ki és magyarázzák félre a demokrácia nevű intézményt.

felucca02 2019.10.24. 08:38:38

@nemecsekerno_007: Ne az ellenzéki munkát kérd számon, hanem a kormányét! Mit csinál a kormány a parlamentben a kétfedelű kommunikáción és a sorosozáson kívül olyat, amit egy közepes képzettségű gépírónő nem tudna megoldani fél óra alatt? Hány milliárd is ment el idén propagandára?

felucca02 2019.10.24. 08:38:55

@funivia: Nekem nem visszataszító, és sokan vannak, akiknek ugyanígy nem. A nevemben ne nyilatkozz, mondd azt, hogy neked nem tetszett és kész. Szerintem volt egy kis kára, meg volt egy kis haszna, mint mindennek, jelen esetben a haszon messze felülmúlta a kárt. Így kell ezt!

István Tokány 2019.10.24. 08:39:21

"Maximálisan értem én, ha elszakad a cérna. Csak nem szeretem."

És ezt ki nem szarja le? A köcsög fideszállatok megérdemlik a táblát, a hülye, seggfej, eltartott kisujjas nyavajgógecik meg azt hogy ezt a szemükbe mondják!

HaD 2019.10.24. 08:39:50

Ha hazudott és azt közügyekben tette akkor az bűncselekmény...ha korrupt akkor az is az.ez a hadházy miért nem tesz feljelentést??? avagy orbánc miért nem tesz feljelentést hamis vád becsületsértés stb. bűncselekmény miatt???? Csak nem azért mert egy valahol telavivban jól megszerkesztett taktika része ez a műbalhé??? Mondjuk ha én odaállnák a miniszter elnök úr mögé és mikor beszél azt szajkóznám hogy hazudik meg hogy korr4upt akkor poltpéter vagy ki a fsz szerintem a nagyanyám sírját is kibontatná hogy az is már bűnöző volt...

HaD 2019.10.24. 08:40:13

kb 60 éve megy Mo.-on ez a fajta kommunikáció...kádár még afféle összekacsintósan adta elő hogy lopni Mo.-on nem bűn...ezt a tanoncai folytatták(Oxfordban,soros pénzén kicsit feltuningolva:))...egyszerű a "játék" erodálni a közpénzek elherdálásának jelentőségét(pl.viccesen mint hofi gézus dolga volt)vagy műbalhésan mint az emút 30 évben divat...elkezdik kicsiben aztán a nép már a 100 milliárdokra sem izgul fel...néha egy egy piti ügyben igazságot tesznek(zuschlag jani pl.)máskor un. "celebek"ügyeit megszellőztetik néha kilátásba helyeznek "elszámoltatást" ...de az egész csak annak leplezésér szolgál hogy még a jövő hetet is ellophassák ráadásul úgy hogy egy forint zseton 10x annyiba kerül a sok sok csatlós pénzmosodás...akarom mondani alvállalkozósós trükközés miatt.

2019.10.24. 08:40:33

Ez bizony szomorú, aki ezt élteti az sajnálni való elmebeteg.

nemecsekerno_007 2019.10.24. 09:25:11

@felucca02: Most sok helyen nyert az ellenzék, bizonyíthatha, hogy mi is az a munka. Ezt már számon lehet rajtuk kérni...

felucca02 2019.10.24. 09:25:22

@randomgenerator: Ez bizony vidám, és aki ezen szomorkodik, az sajnálni való elmebeteg. 1:1:)

Attilajukkaja 2019.10.24. 09:25:24

@Bambano:
"Hadházynak nem kellene lesüllyednie a kormány szintjére."
Hadházy akciója nekem is tetszett, csak azt az utolsó plakátot nem kellett volna. Ahogy mondod, nem kellene lesüllyedni erre szintre, illetve túl nagy támadási felületet adott, ami elvonja a figyelmet a lényegről - az első plakátról, amit Európa Erős Embere két kézzel sem tudott kirángatni Hadházy szorításából.

Attilajukkaja 2019.10.24. 09:50:49

@felucca02:
"Szerintem nyugodtan hisztizzen, az a dolga."
Normális esetben persze nem ez lenne a dolga, de amikor nem marad más eszköz, akkor valahogy muszáj hallatniuk a hangjukat, az őket megválasztó (a szavazók több, mint 50%-a) emberek hangját, akiket ők képviselnek a Parlamentben. Próbálkoztak már ennél sokkal kulturáltabb, parlamentárisabb eszközökkel is, de a NER csinált egy cirkuszt az országgyűlésből, tehát az ellenzéknek is a hely szelleméhez kellett igazodnia. Másképp nem megy! És ez még egy nagyon békés módja a tiltakozásnak.

felucca02 2019.10.24. 10:51:46

@nemecsekerno_007: Ebben egyetértünk. Számon is fogjuk kérni. ha ők is csak migráncsoszással és lopással töltik majd a napjaikat, mennek a süllyesztőbe ők is.

midnightcoder2 2019.10.24. 10:53:41

@Attilajukkaja: Az ellenzék lemehet óvodásba, de ezzel nem válnak hitelesebbé, inkább megerõsíti azt a véleményt, hogy ezeknek a kezébe egy trágyásszekér irányítását sem szabad adni, nem egy országét. Másrészt hagyományt is teremthetnek vele, és akkor majd egyszer, ha valamikor az ellenzék nyeri a választásokat, õk is megkapják majd a tábláikat a másik oldalról. A románok, szlovákok, stb. meg rajtunk röhögnek majd.

Korvett5 2019.10.24. 14:20:55

@inreallife: a parasztok dolgoznak, nem nézik a parlamenti cirkuszt, a városi "polgárok" amnéziában szenvedő megalkuvók, csámcsogjanak csak a lónak a legnemesebb részén.

Ekrü 2019.10.24. 14:21:24

@nemecsekerno_007:
"Most sok helyen nyert az ellenzék, bizonyíthatha, hogy mi is az a munka. Ezt már számon lehet rajtuk kérni... " -
Karácsony ma ezt nyilatkozta:
"A színházi taóval kapcsolatban még hozzátette, hogy még idén elkészül az a koncepció, aminek köszönhetően a kormány által átalakított támogatási rendszer vesztesei tovább működhetnek. "-Tehát,hogy értsd.A Sárosdi Lilla féle komédiásokra majd lesz pénz,miközben az egyik fő ígéretére, a 14 év alatti gyermekek ingyen tömegközlekedésére nincs.Mert ügye azok a magánszínházak amikre a kutya nem kíváncsi és emiatt nem tudják eltartani magukat azok Karácsony Gergely számára fontosabbak,mint a budapesti polgárok gyermekei.

Ekrü 2019.10.24. 14:21:33

@felucca02: Hát nem nagyon látni,hogy a kispestieket,Tóth Csabákat,Horváth Csabákat nagyon iparkodnátok számon kérni...A kispestiek ,ha jól tudom,még mindig az MSZP tagjai.Még azt a semmire sem jó felfüggesztést sem csinálták meg Gajda Péterék,hogy legalább a látszat meglegyen.

Mikrobi 2019.10.24. 14:21:41

@István Tokány: tévedsz. Azok háborodnak fel rajta, akiknek a szavazatára számít. Mi csak töhögünk rajta és szánakozunk.

inebhedj - szerintem 2019.10.24. 14:21:59

Parlamentünk (legalábbis amennyiben ez alatt a képviselőket és pártokat értjük) és például a méltóság szó kapcsolata remek paracelsusi lova az oximoron kifejezésnek.

A valamely korábbi kommentelő által említett balkáni állapotok (mondjuk egy ötöd osztályú, vasútállomási resti illemhelyét tekintve viszonyítási alapnak) szellemi, etikai és erkölcsi színvonalától elérhetetlen mélységben van a mi kis politikai és háttér garnitúránk.

Ebből fakadóan a lóf* kifejezés nem, hogy megfelel a "hely szellemének", de egyenesen példamutató, minőségi kiugrást jelent.

Más kérdés, hogy a nagy, össztársadalmi célok szempontjából teljesen felesleges a táblamutogatás, lévén, előbbiek nincsenek, azonban, mivel ha még mást nem is szórakoztatott volna (egyébként szórakoztatott), de Hadházyt igen, így az indokoltsága is alapos.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.10.24. 14:22:29

@inreallife: "Alszentseg ez a szemforgatas. A korrupcio, a kurvazas meg a kokainozas az elfogadhato, de a "parlament szentsege" egy ertek lenne?"

Szerintem nem elfogadhatóak azok sem. Egyáltalán nem. Viszont, aki az egyiket elfogadja (vagyis Hadházy gyermeteg cirkuszolását a pulpitusnál a táblákkal, majd a helyére visszaülve még ráerősített erre bemutatva személyes kulturáltságát) arra hivatkozva, hogy a "másik" mit tett, avval legitimizálja a másik tettét is. Innentől kezdve viszont nem értem, mi ellen tiltakozik/tiltakozol.

Attilajukkaja 2019.10.24. 14:23:02

@apro_marosan_petergabor:
"jönnek elő ismét a szadeszes - komcsi zombik"
Most a Fideszről vagy az ellenzékről beszélsz? Mindkettőben vannak volt SzDSz-esek és MSzMP-sek, KISZ-esekről nem is beszélve!

@midnightcoder2:
Az a baj, hogy nem az ellenzék ment le óvodásba, hanem a NER nézi óvodásoknak a magyarokat. Sajnos ott, ahol nincs kiegyensúlyozott tájékoztatás, ez be is jön nekik. Infantilizálják a választók egy (nagy) részét, és ezt a Parlamenttel is megpróbálják. Ha Hadházy tükröt tart Kövér elé, akkor ne a tükröt hibáztasd.
Ha egyszer az ellenzék kerül végre hatalomra és ők is ugyanezt a mocskos politikát folytatják, akkor majd ők is megérdemlik ugyanezt a bánásmódot. Sőt, még súlyosabbat is!
Akkor majd senki nem röhög (szörnyülködik) majd a magyarokon úgy, ahogyan most teszik.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.10.24. 14:23:13

@inreallife: "Alszentseg ez a szemforgatas. A korrupcio, a kurvazas meg a kokainozas az elfogadhato, de a "parlament szentsege" egy ertek lenne?"

Szerintem nem elfogadhatóak azok sem. Egyáltalán nem. Viszont, aki az egyiket elfogadja (vagyis Hadházy gyermeteg cirkuszolását a pulpitusnál a táblákkal, majd a helyére visszaülve még ráerősített erre bemutatva személyes kulturáltságát) arra hivatkozva, hogy a "másik" mit tett, avval legitimizálja a másik tettét is. Innentől kezdve viszont nem értem, mi ellen tiltakozik/tiltakozol.

Mikrobi 2019.10.24. 14:23:27

Messze nem nyerte meg a választást az ellenzék! Még mindig erős fölényben van a kormányoldal, csak Bp.-en és egy-két nagyobb városban vesztették el a vezetést.
Hadházy trágárkodása, trollkodásai, korlátmászása, lyukas zoknis szendergése a tévészékházban meg kontraproduktív. A normális emberek csak felháborodnak rajta és azt mondják, hogy amíg ilyen óvodások az ellenzékiek, addig inkább maradjanak az Orbánék. Arról nem is beszélve, hogy hány pártot megjárt már az a szerencsétlen! Ilyen egy hiteles ember?

kalapácstollú 2019.10.24. 14:23:43

@morph on deer: Ez azért valahol minősíti a netes szavazókat is. :\

kalapácstollú 2019.10.24. 14:24:02

@math0: "Ha a Fidesz bukik, és az új ellenzék ugyanilyen diktatúrát csinál..."
Én úgy tudom a jelenlegi ellenzék több ereje (Mszp, Dk) épp a legutóbbi diktatúra állampártjának jogutódja és/vagy a vezetői szerepet játszottak a diktatórikus államhatalom fenntartásában.
A velük szövetkező Momentum vezetője épp tegnap jelentette ki, hogy nincs diktatúra az országban. (Mondjuk, fura is lenne, ha egy diktatúrában az ellenzéki erők előretörnének, helyhatóságokat ynernének el.)
Csak arról, hogy kik is vettek részt diktatúra fenntartásában vagy kialakításában.

kalapácstollú 2019.10.24. 14:24:20

@morph on deer: off Ez nem helyesírási kérdés, attól persze még jogos lehet, ha szóvá teszed az összemosást. on

Void Bunkoid 2019.10.24. 14:24:33

@Ekrü: "m.A vajdaság neked Szerbiát nekem pedig az önhibájukon kívül ott rekedt magyarokat jeleni"

Na akkor most figyelj ide kérlek, te nagyonhülye.

Nagyra értékelem, hogy ennyire ápolod a száz éve (jövőre valóban az lesz) elszakadt területekkel a magyarságtudati-baráti-akármi kapcsolatot, de.....

....a magyarországi közpénz az a de facto közigazgatásilag/politikailag/pénzügyileg Magyarországon élők és dolgozók befizetett adójából áll, és elvileg azért fizetjük ezeket a különböző adónemeket a magyar államnak, hogy a magyar államot ebből tartsa rendben.

És hiába elszakadt magyar testvéreink laknak a Vajdaságban, az, akármennyire is tiltakozol ellene, már 99 éve és 9 hónapja de facto _SZERBIA_. Az ott élők, és dolgozók befizetett adóját a szerb állam (egykor jugoszláv) rakja zsebre és feleszt vagy fenntart belőle. Hidd el, van ott is zsé.

A körülöttünk élő népek nevetni fogsz, de sztm a hasukat fogják a röhögéstől és persze hogy nem tiltakoznak, hogy nézdmánbazmeg, a hülye magyarok idejönnek és a saját pénzükön templomokat meg iskolákat meg stadionokat építgetnek ide nekünk, nekünk szinte alig kell kőőőteni oda - miközben itthon meg rohad a kórház meg ekkora kátyúk vannak az utakon.

Előbb itthon kellene rendet tenni, majd ha AZUTÁN is marad annyi felesleges elköltendő adóforint, akkor lehetne ilyesmikre elverni. Azt is leginkább úgy csinálnám, hogy előtte megkérdezném a magyar népet, hogy szerintetek csináljuk-é vagy nem, végül is a ti befizetett adótok.

Na, érted már. Majd akkor építgessen a magyar állam a pénzügyileg igenis Szerbiában az én befizetett adómból bármit is, amikor a szerbek majd szerb közpénzből Magyarországon ortodox templomokat meg sportpályákat meg Baja és Szeged közé (merthogy él szerb kisebbség mindkét helyen) négysávos utakat fognak építgetni.

A különbség az, hogy ők ezt nem merik megtenni, mert a szerbek - akármennyire is laknak a tesókáik Szegeden, ha kiderülne, hogy az államvezetés az ő pénzüket külföldön költi el, már aznap este porig rombolnák Belgrádot.

morph on deer 2019.10.24. 14:24:39

@Ekrü:
“nem vagyok a drágaságod”

Kár. Na nem az ár miatt, azon én nem vitatkozom, csak ügy..:))

Milyen érdemi választ lehet adni arra az elgyötört faszságra, hogy “afrikaiakat akartok betelepíteni” - szerinted?
Úgy gondoltam, hogy megtisztellek azzal, hogy inkább nem nevezem nevén azt az állapotot, amely ennek mániákus ismételgetésére sarkall, de tényleg! Szerintem a “drágaságom” legalább jobban hangzik.;)

Szerinted mi köze annak, hogy a vajdaságban magyarok is élnek ahhoz, hogy pártunk és kormányunk közel egymilliárd forintot ajándékoz Németh Szilárd szerbiai bizniszének?

Mert nehogy azt találd már ki, hogy az ottani magyarok magyarságtudatát majd pont az fogja erősíteni, ha meglátják ott Németh Szilárdot!
Én mondjuk direkt letagadnám, és ez a legkevesebb.
Arról már nem is beszélve, hogy mi az, hogy “birkózóakadémia”?
Mert a zeneakadémia megvan, mint a legfelsőbb szintje a hazai zeneoktatásnak, ahogy a tudományos akadémia is a legmagasabb szintű tudományt hivatott képviselni, de hogy jön ehhez Németh Szilárd?

Hátha tudod a választ...

Egyébként az eredeti kommentem első mondata úgy kezdődött, hogy “erről jut eszembe, hogy...”
Na ez a köze.

BiG74 Bodri 2019.10.24. 14:24:42

@felucca02:
Mindennek megvan a helye és az ideje. Bár Hadházyval egyetértek, de ezt az akciót, most szerintem rosszkor dobta be. Ez több kárt okoz, mint jót, mert aki érti, az enélkül is tudta és egyetértett. Viszont a megingó fityisz szavazót visszalöki a vitya karjaiba. Mondjuk még csak 2019 van, úgyhogy annyira nem gáz, de nem is profi. Az álszent, hazug kormánypártiaknak adott csak olyan múniciót, amire igen nagy szükségük volt.

midnightcoder2 2019.10.24. 15:18:00

@Attilajukkaja: Már volt az ellenzék (nagy része) hatalmon, és nem voltak sokkal kevésbé mocskosak mint Orbánék. Amúgy szép is volt akkoriban, amikor az épp kormányzó szlovák neonácik hazazavarták a Sólyom Lászlót a határról, és megmondták a Fletónak hogy micsoda és mekkora. Mindezt a derék EU együttérzõ bólogatása mellett...

midnightcoder2 2019.10.24. 15:18:04

@Void Bunkoid: "Na, érted már. Majd akkor építgessen a magyar állam a pénzügyileg igenis Szerbiában az én befizetett adómból bármit is, amikor a szerbek majd szerb közpénzből Magyarországon ortodox templomokat meg sportpályákat meg Baja és Szeged közé (merthogy él szerb kisebbség mindkét helyen) négysávos utakat fognak építgetni."

Ez bizony pontosan így van.

morph on deer 2019.10.24. 17:07:30

@kalapácstollú:
“Ez azért valahol minősíti a netes szavazókat is. :\”

Hát hogyne.
Viszont azt érdemes megjegyezni, hogy ha valaki feltesz egy kérdést, akkor legyen felkészülve arra is, hogy válaszolnak rá.

Én az egész dolgot feleslegesnek tartottam épp most, holott egyetértek Hadházyval, ami a véleményét illeti.
Amúgy nem hiszem, hogy a parlament “méltóságát” akárhány lófasszal is meg lehet sérteni, a házelnök kijelentései után, vagy akár a pulpitus előtti huzakodást is említhetném.

A Hadházy féle idétlenségnél már csak az önbíráskodó fideszesek válasza volt ijesztőbb, ha belegondolsz. Ugyanis a parlament rendjének fenntartása nem az ő dolguk, ráadásul erőszakot alkalmaztak. Na ez az igazi gond, nem a lófasz.

Ekrü 2019.10.24. 17:07:43

@Void Bunkoid: Igazad van,tényleg sokkal jobb határokon áttrappoló papírok nélküli illegális bevándorlókra költeni az adófizetők pénzét.Nem igaz?

Ekrü 2019.10.24. 17:08:02

@morph on deer: Ne terelj.Én leírtam egy igen egyszerű tényt,nevezetesen azt,hogy Hadházy pofátlanul belehazudta az emberek szemébe,hogy őt Német Szilárd meglökte.Fényképpel bizonyítható,hogy Német Szilárd ekkor kb 6 méterre ült a helyén a parlamentbe,tehát Hadházy nem mond igazat.Erre te jössz azzal,hogy Német Szilárd az október 23-át a Vajdaságban töltötte.Na és?Akkor már meg lehet vádolni egy olyan dologgal amit nem követett el?Vagy úgy gondolod,hogy ezért Hadházy hazugsága már renben is van?

Attilajukkaja 2019.10.24. 17:08:25

@midnightcoder2:
"nem voltak sokkal kevésbé mocskosak mint Orbánék."
Nem építették le a demokráciát, nem csináltak a parlamentből egy cirkuszt, nem herélték ki az MTA-t, nem dobták ki a CEU-t, nem alkották újra az egypártrendszert, nem rothasztották le az oktatást és az egészségügyet, nem vették el a bíróságok önállóságát/függetlenségét és messze, de messze nem voltak ennyire korruptak. És ez még nem a teljes lista.

"az épp kormányzó szlovák neonácik hazazavarták a Sólyom Lászlót a határról, és megmondták a Fletónak hogy micsoda és mekkora. Mindezt a derék EU együttérzõ bólogatása mellett..."
Mi közünk nekünk vagy az ellenzéknek a szlovák neonácikhoz????

morph on deer 2019.10.24. 18:55:13

@Ekrü:
“Erre te jössz azzal, hogy...”

Ugye te egyáltalán nem figyelsz?
Nem véleményeztem a hozzászólásodat, mivel eszemben sem volt ellentmondani neked.
Igen, Németh Szilárd ül a helyén, miközben egy másik disznófejű lökdösi Hadházyt, vagy Hadházy lökdösi a disznófejűt, nekem mindegy.
Az esetről egyébként elmondtam a véleményem, ha olvasol akkor tudhatod.

Viszont annak kapcsán, hogy te hivatkoztál Németh Szilárdra, én közkinccsé tettem az információt, miszerint Szilárdunk épp alapkövezett egy, a magyar állam által milliárdos nagyságrendben támogatott szerbiai, - igen, az ország Szerbia, - véleményem szerint egyedül Németh Szilárd számára kedvező beruházás alapkövét helyezte éppen el a nemzeti ünnepen.

Szerintem ugyanis a magyar kormány ilyen jellegű pénzszórása felháborító, és ez a konkrét eset közvetlenül kapcsolódik az általad előhozott Németh Szilárdhoz!

Egyéb kérdés?

Attilajukkaja 2019.10.24. 18:55:17

@Ekrü:
"sokkal jobb határokon áttrappoló papírok nélküli illegális bevándorlókra költeni az adófizetők pénzét.Nem igaz?"
Nyilván közöttük is szelektálni kell, de ők a jövőben potenciálisan legalább termelőerővé válnak és nem csak viszik a pénzt, mint pl. a letelepedési kötvényesek. Magyarország már így is több ezer vendégmunkás erejére szorul, főleg ukránokra, vietnámiakra, indiaiakra és mongolokra. A nagy részük valószínűleg egy idő után visszamegy vagy továbbáll, pedig a munkaerejükre továbbra is szükség lenne.
A határon túli magyarokat pedig támogatni kell, de ésszel. Nekik sem a stadionhiány a legfőbb problémájuk, ahogy az itthoni magyaroknak sem. Iskolák, kórházak építését ott is segíteni kell, nem csak Vietnámban.
Ami nálam kiakasztotta a mérőt az, hogy mi a fenéért kell a magyar kormánynak Mexikóban építenie egy újabb templomot, amikor ott már annyi van. Keresztényüldözésről sem beszélhetünk és magyar kisebbség támogatásáról sem. Szóval miért is?

CSOKKI MÁLNA 2019.11.11. 10:37:12

@Ekrü: Sztem a Gyurcsok féle távgyógyítás mintájára távlökést követett el a lukas zoknis pókember ellen hat méterről..:)

CSOKKI MÁLNA 2019.11.11. 10:37:30

@Attilajukkaja: Nem válnak termelőerővé.Egyszerűen más kultúrából,és főleg más munkakultúrából jönnek.Egy afgánt sose fogsz rávenni arra,hogy 8-10 órát gályázzon egy szalag mellett.Az ukrán vendégmunkás viszont szerződéssel jön egy a miénkhez hasonló munkakultúrából dolgozni azért,hogy pénzt keressen.
A muszlimoknál eleve alap,hogy a nők nem dolgoznak.Többségük azért jön Európába,hogy ugyanazt az életmódot folytassa,mint születési helyén,jobb anyagi feltételek között,amelyet az európai adófizetők pénzén biztositanak számukra.Integrálódni nem akarnak,szegregált városrészeket hoznak létre,ahol az állam egyre kevéssé képes betartatni saját törvényeit.Ezért kell gátat szabni a döntően muzulmán migráció kártékony jelenségének..

A muszlimok

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.11.11. 10:37:39

@Attilajukkaja: minden szar volt, de volt ceu...roppant fontos ugyek kerem....

enrikokaruszo 2019.11.11. 10:38:00

@Attilajukkaja: az illegális bevándorlók, mint termelőerő...az eus statisztikák mást mutatnak

Void Bunkoid 2019.11.11. 10:38:29

@Ekrü: sajnos igazi, virtigli fityiszdroid vagy, hogy mindenre egyből migránsozással válaszolsz, mint Bodóné, amikor a bor árát kérik.

Magasról szarok a migránsokra. Nekem sem kellenek ide speciel, naccerűen megvagyok mecset nélkül, meg hogy az utcán öt méterenként imaszőnyegeket kelljen kerülgetnem, de ad egy - ha észrevetted volna, már rég tök súlytalan a migritéma, Viktor gyakorlatilag azt a csatát már jó három évvel ezelőtt megnyerte, a migrik nagyon is jól tudják, hogy itten kerítés van, ami mentén egyenruhás népek járkálnak fel-alá, meg amúgy is ha megnyit bármilyen kommunikációs csatornát, az folyik vastag sugárban, hogy mi vadul utálunk minden gyüttment külföldit. Még ha netán nem is (mert azé' ha turistaként jön ide, akkor azért a pénze az jól jön, ugyebár), akkor is - a migrik már kurva régóta tudják, hogy ide meg erre egyáltalán nem érdemes jönni. Nem is jönnek, nézz meg egy átlag határsértős statisztikát, kéthavi próbálkozóból nem jönne össze egy fél röszkai csatányi "sereg" sem.

Amiről viszont beszéltem, az nem a vetített valami, hanem ami VAN - a kormány a JELENLEGI Magyarország jelenlegi lakói által befizetett adóforintokból tetemes összegeket költöget egy már 100 éve NEM LÉTEZŐ Magyarország jelenleg nemzetiségileg magyar, de adó/pénzügyi/közigazgatási szempontból külföldi lakóira, ellenben a jelenlegi határokon belül több területre-régióra az ott élő mintegy 600 ezer nem kettős, csak szingli, telivér magyar (ráadásul zömében Fidesz-szavazó) állampolgárral együtt (pl Nógrád, Baranya, zempléni régió) meg magasról, parabolikus ívben szarik, pontosabban nem visz oda utat, munkahelyet, fejlődést, csak választási időszakban némi krumplit meg határon túli bérszavazót. És még büszke is rá.

Attilajukkaja 2019.11.12. 15:27:46

@FILTOL:
"minden szar volt, de volt ceu...roppant fontos ugyek kerem..."
Fontosak bizony! Eddig is sok minden volt szar, ezután is sok minden lesz az. A CEU elüldözése az autokrácia egy eminens jelképévé vált. Ezt soha többé nem szabad megengednünk Magyarországon!

@enrikokaruszo:
"az illegális bevándorlók, mint termelőerő...az eus statisztikák mást mutatnak"
És pedig mit mutatnak?

Attilajukkaja 2019.11.12. 15:28:03

@CSOKKI MÁLNA:
"Nem válnak termelőerővé."
Már most is azzá váltak azok, akik még az iszlámellenes hisztéria előtt érkeztek Magyarországra. Vendéglősök, kereskedők, orvosok. És nagyon jól integrálódtak is.

"Egy afgánt sose fogsz rávenni arra,hogy 8-10 órát gályázzon egy szalag mellett."
Látom, mennyire nem ismered az afgánokat. Magyarországon mindig is sikk volt lenézni az idegeneket, pedig nagyon is szorgos népek. Ahogy a magyar is az, ha látja a munkája értelmét.

"Az ukrán vendégmunkás viszont szerződéssel jön egy a miénkhez hasonló munkakultúrából dolgozni azért,hogy pénzt keressen."
Szerződéssel mást is lehet alkalmazni, nem csak ukránokat és vietnámiakat. Az oltalmazott státusz, amit a menekülteknek szoktak adni, nem állampolgárságot jelent!!!!

"A muszlimoknál eleve alap,hogy a nők nem dolgoznak."
Ez nem a muszlimokra jellemző. Orbán és Kövér nálunk is ezt szorgalmazza. A nők dolgozzanak otthon.

"Többségük azért jön Európába,hogy ugyanazt az életmódot folytassa,mint születési helyén,jobb anyagi feltételek között,amelyet az európai adófizetők pénzén biztositanak számukra."
Valóban a jó életminőségért jönnek. Mi ezzel a gond? A "te adódból" pedig olyan munkát is elvégeznek, amire te már nem vagy hajlandó.

"Integrálódni nem akarnak"
De igen. Integrálódnak, legfeljebb nem asszimilálódnak. A kettő nem ugyanaz.

"Ezért kell gátat szabni a döntően muzulmán migráció kártékony jelenségének.."
A jelenség egyáltalán nem kártékony, csak az Orbán propaganda hiteti el veled, hogy az. :o))))
süti beállítások módosítása