Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy jános (1) Fónagy János (2) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2014.01.20.

Ordas nagy kamu a vasúti rezsicsökkentés

Hakapeszi Miki

Zabálja a sok marha a rezsicsökkentést, rágyógyultak a lúzerek az ingyenes kápéfelvételre is, nem picsafüst ötlet a BKV-bérletek árvágása se, tudjuk jól. Ezek után nagy meglepetést nem jelent, hogy a sikerszériát folytatni akarják. Hiába látszik biztosnak az újabb zsíros nyerő, Viktor már többször rácseszett a nagy magabiztosságra, tömni kell még a nép zsebét áprilisig, naná. De nagyon úgy fest, elfogyóban a tudomány: igazi balfaszok próbálják nagy buborékban előfingani a rezsicsökkentés 4.0-t.

A friss agyatlanság, a vasúti mellékvonalakon bevezetendő újabb tarifacsökkentés szerencsére igencsak különbözik az eddigi három nagy dobástól. A siker receptje annyi, hogy ne csak egy huncut Zsiró, vagy egy kivénhedt szőke buksza meséljen róla, hanem valóban csökkenjen a delikvensek fizetnivalója, s lehetőség szerint ne az állam állja a cechet. A más faszával csalánverés egész jól bejött rezsicsökkentés ügyben, nem újdonság, hogy a Viktor népszerűségét emelő akciót a szolgáltatók és a nagyfogyasztók szponzorálják kényszerből. Na de a vasúti bulinál ebből semmi se áll meg, ha nem teszetosza klimaxos díszfaszokból állna az úgynevezett ellenzék, a kormányt akár orcán is baszhatná a bumeráng.

Csak annyit kéne nagy pofával kommunikálni, hogy a vasúti rezsicsökkentés valójában elég durva emelést takar. Béla bácsinak kisebb lesz a szám a sárga csekken, abba nem lehet belekötni, de a vonatért és a buszért szinte biztos többet fizet, ha elutazik valahova kiáztatni az aszott visszeres végtagjait. A gyorspótjegy tavalyi sunyi bevezetése szinte az összes utasnak jókora áremelkedést jelentett, gyakorlatilag megszűnt a 3-6 évesek és a 65 év felettiek ingyen utazása, de a nyuggerek mellett csúnyán ráfáztak a diákok és az ingázók is. Ehhez képest a halódó vicinálisokra vonatkozó tarifacsökkentéssel egészen kevesen spórolnak teljesen elhanyagolható összegeket.

Colos Völner pöröghet, mint majom faszán a stanicli, de ha nem sajtóközleményben kell hazudni, hanem vitára is van mód, meg nem magyarázza, hogy az elmúlt egy évben jól jártak az utasok. Olyan vonalakon csökken az ár, ahol a madár se jár, van, ahol nincs is mivel utazni, mert a menetrend üres. Egerből Szilvásváradra például hétvégén maradt napi egy vonat, Veszprémből Győrbe meg az év 350 napján senki se utazik, amikor meg igen, akkor a bakterek szarnak arra, hogy legyen elég vagon.

Van képük azt leírni, hogy "az intézkedés közlekedésszakmai szempontból is fontos előrelépést jelent, hiszen a vasút versenyhelyzetét erősíti a regionális forgalomban". Sajnos a közlekedésszakma fónagyul valóban azt jelenti, hogy ahol a vasút versenyképtelen, ott ki kell irtani a buszt, mert mi vonatfüttyre élvezünk, a paraszt meg véletlenül se azzal utazzon, ami neki optimális, hanem vonattal, mert nekünk az tetszik, az adófizetők meg perkálnak.

Amilyen nehéz volt tehát fogást találni a joggal károgóknak az eddigi rezsicsökkentéseken (mert arra magasról tesz a nép, hogy középtávon böjtje lesz, elmaradó karbantartás, ellátásbiztonság, meg hasonló huncutságok, a bankok meg önként szarjanak sünt), annyira ezüsttálcán kínálja magát ez a vasutas átkúrás. Egyébként is harsoghatták volna már rég napestig, hogy a rezsicsökkentő kormány mennyire pofátlanul terheli meg az utasokat, de az, hogy a korábban elvett milliárdokból visszaadnak másoknak pár milliót és erre verik a nyálukat, igazi magas labda lehet.

De fogadjunk, hogy nem lövik be. Még mindig egymással vannak elfoglalva, észre se veszik, hogy esik le a bogyó.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

29 komment

Címkék: átverés parasztvakítás MÁV választás 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr15771345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PAPÓ38 2014.01.20. 08:07:01

Ilyen vulgáris nyelvezetű cikket ritkán olvasni a neten.
Hányingerem van a nyelvezetétől, még ha a tartalma okosságokat is hordoz magában.

toportyánzsóti 2014.01.20. 08:57:37

@PAPÓ38: Slota címeres bayerzsótit akarja trónfosztani a csákó.Ilyeneknél mindig van lejjebb.

2014.01.20. 09:15:42

Menti kifejezetten a MÁV-s témákra van rákattanva időnként!
Valamiért nagyon a bögyében van a MÁV.:)

kalaposinas 2014.01.20. 11:42:10

Pedig milyen klassz lett volna a rezsicsökkentés, ha a szénnel, fával fűtők is részesednének belőle. Ráadásul a vegyes tüzelést előre kell finanszírozni. De ők megelégedhetnek azzal, hogy a rezsicsökkentésnek hála csökkent az infláció.

KullWahad 2014.01.20. 12:46:03

Ha van egy kis esze az ellenzéknek, visszatér a jó öreg röplapozáshoz. Ezek egyikén nagyjából a következő mondatoknak kellene szerepelnie:

"Rezsicsökkentés?
Választáskor sem kell hálásnak lenni azért, mert a fidesz az elmúlt három év alatt ellopott pénzből visszaad egy keveset."

Ha valaki talál ennél frappánsabb megfogalmazást, az jó lenne, tekintve, hogy magyar népünk jelentős számú tagja szenved a szövegértés képességének nagyfokú hiányosságával - hogy egyszerűen fejezzem ki magam. ;-)

puszt 2014.01.20. 13:24:54

@PAPÓ38: Te szalvétával fogod meg?

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.01.20. 14:14:24

@toportyánzsóti: komcsi-e vagy-e?
maszop tagság vagy szadeszes pártkönyv befigyel-e?
aki bánccsa a szlotákoknál adózó bajerkét az tutti vörös

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.01.20. 14:20:07

remelem amugy hogy igaza van a posztnak hogy nem fogjak tenylegesen tamogatni az evente tobb 100 milliardot elvero MAVot

a BKV berlet havi 1000 forinttal valo csokkentese, azaz az allami szerepvallalas novelese mar regota esedekes volt
vagy ennel mar nem pelda egyik nyugati nagyvaros sem?

2014.01.20. 14:31:09

A 65 év felettiek ingyen utazása mikor és hogy szűnt meg? Mert barátnőm 65+-os szülei ingyen utaznak továbbra is. Vagy a poszter ugyanazt a fele sem igaz vetélkedőt nyomja, mint akit bírál?

funfun 2014.01.20. 14:35:32

@shitgun: Gyorsvonaton, távolsági buszokon pótjegyet kell venniük. Csak személyvonatokon, illetve rövidebb távon közlekedő(pl. 2 város közötti falvakban is megálló) buszokon utazhatnak ingyen. Ha mondjuk Szegedről akarnak Budapestre utazni, nem igazán ússzák meg a fizetendő jegyet.

Mitzimackó 2014.01.20. 14:37:03

"ha nem teszetosza klimaxos díszfaszokból állna az úgynevezett ellenzék"
akkora hülyeségeket beszélsz. MINDEN ilyen átbaszásnál az ellenzék elmondja, hogy átbaszás, de gondolj bele: a materialisták mióta mondják, hogy nincs isten, oszt mégis hány milliárd ember HISZ benne! aki meg nem hisz, azt felesleges külön győzködni...

Mitzimackó 2014.01.20. 14:39:18

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: bazmeg, nyáron még azért sírt a BKK, hogy ha nem kap még 20Mrd-ot azonnal, leáll, mert elfogy a pénze. most hirtelen lett az ország lakóinak pénze arra, hogy a budapestiek olcsóbban közlekedjenek? :-)

olcso 2014.01.20. 14:42:19

@shitgun: Sajnos még nem szűnt meg...

2014.01.20. 14:51:34

@funfun: ezt nem tudtam, pedig anyósék voltak decemberben jó messzi városban, és nem említették, pedig olyanok, akik említik az ilyesmit. Mindenesetre akkor ez azt jelenti, hogy egyes viszonylatokon, egyes járműtípusokon az eddigi nulla helyett kell perkálni egy-két százast. Tiszta horror.

Szúnyog 2014.01.20. 14:58:09

A poszt firkálója ugye nem képzeli magát újságírónak?

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2014.01.20. 15:20:02

@funfun: Szörnyű, egy munkanélkülinek meg teljes árút kell fizetnie ha el akar jutni a munkaügyi központba.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2014.01.20. 15:23:59

Ennek a kommentnek sokan nem fognak örülni.

"ahol a vasút versenyképtelen, ott ki kell irtani a buszt"
Nézzük sorban:
1. több európai város döntött úgy hogy vissza kell építeni a villamost mert környezetkímélő, több utast tud elvinni és turistalátványosságnak sem utolsó.
2. De térjünk át szűk hazánkra: van olyan település amit egy igazi téli időjárás esetén közúton SEHOGY nem lehet megközelíteni, CSAK vasúton. Erre az a megoldás hogy ritkítjuk vagy megszüntetjük a vonatot???

3. Az imént számon kért ellenzék mit csinált?

- Megszüntette a szárnyvonalakat, amik egy részét a kormány visszanyitotta, mert lám, mégis használják az emberek.
A megszüntetés előzménye: direkt nem utasbarát menetrendet írunk, hogy senki ne legyen a vonaton, így mondjuk a reggel 7 helyett 9-kor induló vonaton nincs senki, így kihasználatlanságra hivatkozva meg lehet szüntetni...

- Elhanyagolta a közúthálózatot, csak arról szóltak a hírek hogy ennyi meg annyi km autópályát adtak át. Ha a közutat nem fejlesztem mégis min járjon a busz és mitől legyen olcsóbb mint a megszüntetett vasút???

Végül de nem utolsó sorban a közhely: a tömegközlekedés NEM nyereséges és NEM célja hogy az legyen!
Ennyit a szlenges dühöngésről.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.01.20. 15:25:37

@Mitzimackó: ez elegge osszetett dolog, de te esetleg a MAV evenkenti 200 Mrd -s elkurasat ossze tudod hasonlitani azzal a 20 Mrd -al?
BKK alatt meg a HEVet is bele kell erteni es akkor inkabb beszeljunk dzsidipiegyenertekben azaz 40% vs 60%

igen egyetertunk, ha IGAZSAG lene, akkor nem 20 Mrd -al stafiroztak volna ki a BKK-t / BKV-t hanem legalabb 200 Mrd * 0.66 ~ 130 Mrd -al

9-143 2014.01.20. 15:33:16

A BKV-s csökkentés nem érinti a Cafeteria-ra történő bérletvételt, így egy jelentős körnek nem lett olcsóbb. Aki saját magának, a saját pénzéből, nem számlára veszi, annak lett olcsóbb. Így azért kicsit kisebb a kör. A BKV sem kapja meg az ingyenes utazások ellenértékét, ahogy a MÁV, és a Volánok sem. Az állam annyit ad, amennyit "tud". Cserébe el kell szállítani az "ingyenes" körbe tartozó utast is. Emellett a többi országban sem tud nyereséges lenni önmagában a személyszállítás. A magánszolgáltató a saját nyereségessége mellett nem indítaná el a veszteséges időszak járműveit. Nem lenne késő este, és nap közben 20-30%-os telítettségre jármű.
Az állam írja elő a viteldíjakat, így a gyorspótjegyet is. Egy esetleges piacnyitás után a külföldi szolgáltatók csak a nyereségesebb vonalakat vinnék el. A BKV alvállakozója is jó drágán adja az új Merci buszok km-ét, hisz nyerni akar rajta. VAgy a DKV esetében is a beszerzett új buszok költsége a bérlés miatt magas. Tehát valakinek ki kell fizetnie a költségeket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.20. 15:34:48

ÍHát ez így kb. egyben van. Illetve max. annyi a reális benne, hogy pár vonalon közelített a jegyár a szolgáltatás minőségéhez :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.20. 15:42:18

@Jóképességű Takarítónő: Utazgass vonattal, szerintem meg fogod érteni...

@Névtelen betelefonáló: Nem célja a nyereség, de nem ártana, ha nem lenne ennyire pazarló. Mondjuk lehetne rendet rakni a MÁV-on belül, de az ugye büdös...

Izo 2014.01.20. 15:43:07

Magas labdád leütni kell, nem belőni. Ez a mondás kivételesen a teniszről szól, nem a fociról. (De lehet, hogy a fülkeforradalom óta ez is másképp van.)

DarthVader 2014.01.20. 16:11:02

@shitgun: nem. Ez azt jelenti, hogy ha a paraszt be akar menni a 10 km-re levő járási központba, akkor az eddig oda-vissza 600 helyett fizet 900 Ft-ot a vonatra. Ez ha jól számolom, 50% emelés. Úgyhogy jobban jár, ha a fővárosba utazik, mert igaz hogy oda-vissza 4750 a jegy, de ebben csak 350 forint emelés van. Kevesebb mint 10 %.

toportyánzsóti 2014.01.20. 22:32:14

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Slota címeres nemsokára követelni fogja a Moszkva tér visszakeresztelését.

2014.01.23. 14:09:45

Rezsicsökkentéshez kapcsolódik ami eszembe jutott, de a gázszámlához, úgyhogy kicsit off leszek.
Most, hogy tényleg fűteni kell, pörög az óra rendesen, és azt látom, hogy az előző havi fogyasztásom konkrétan a tavalyi legkeményebb téli hónapoknál sokkal magasabb (úgy hogy eddig lófasz volt, nem hideg). Rémeket látok, ha úgy gondolom, hogy a rezsicsökkentés örömére a szolgáltatók szar fűtőértékű anyagot tolnak a csövön, az tekeri ennyire az órát? Mert a számlám jóval magasabb a tavalyinál (rezsilófasz ide vagy oda), és kemény tél még nem is volt. Hm?

Cirmos Cica 2014.01.30. 09:56:20

@KullWahad: Az átlag a következő szavakat ismeri: Hazug, kötél, mocskos, ballibsi, elmúlt nyóc év, Gyurcsány.

Bár jó az ötlet!

Cirmos Cica 2014.01.30. 10:07:40

@KullWahad:

Ötletek:
Jobbkezével ellopja a gyerekeink jövőjét, a nyugdíjat,bal kezével alamizsnát tömköd a zsebedben!

Itt a piros hol a pirost játszik a rezsi csökkentés rizsával: annyit lopott már el hogy egyszer hagy nyerni is.

neomodel 2014.02.04. 22:56:07

@PAPÓ38: Akkor koncentrálj a tartalmára és bennmarad a sűrűje.

PAPÓ38 2014.02.07. 13:42:03

@puszt: Nem, de a közerkölcs olyan alacsony ma már, hogy nem kellene alacsonyabbra levinni.
A baj, hogy ma már mindenféle jött-ment lehet újságíró. Nem is ismeri az anyanyelvét, hibásan ír, fogalmaz. Ezen felül ez a tömérdek szennybeszéd...
süti beállítások módosítása