Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2014.06.21.

Gyurcsány, a legőszintébb magyar

Hakapeszi Miki

Már többször azt hittük, hogy nem kell többet Ferenccel foglalkoznunk, de kétségtelenül ő az a politikus, aki a leggyakrabban tud meglepni minket. Most, hogy őszinteségi rohamban tört ki és elkúrásai nagy részét elismerte, megint rá kell szánnunk pár sort.

Mi volt nem csak a mi bajunk vele? A legfontosabb, hogy baszott eltakarodni legkésőbb az elbukott népszavazás után, amivel megágyazott a kétharmadnak. Most az Indexnek adott érdekes interjújában elismerte, hogy igen, hiba volt. Alapvetően jó szándékú, de küldetéstudatos, felkészületlen, álmodozó miniszterelnök volt, s most már ő is azt mondja, igen, túl korán lett kormányfő. Gusztustalan volt a határon túliakkal szemben folytatott kampány? Igen, végre ezt is hibának tartja már. Őszöd? Amit mondott, arra büszke, ahogy, arra nem. Rendben van, értjük mit akart, de gigantikus lúzerség volt azt hinni, hogy lelkesítő trágárkodása nem kerül ki és nem használják fel profin ellene.

Most nyelünk egy nagyot és igen, valahol boldogság, hogy Feri rájött a dolgokra, amikért mi is csesztettük. Csakhogy ettől még kenhetjük a hajunkra a narancsízű szart, amit részben ő lapátolt az arcunkba. Ezért aztán az örömódát hadd ne linkeljük már ide.  

Nyilvánvaló, hogy minden sunyisága ellenére sokkal jobban járnánk ezzel a csávóval mint a focistával és bandájával, de jórészt a fideszes karaktergyilkos-gépezet igen hatékony működése nyomán annyira nullára írta magát, hogy az előző választáson többet ártott a viktorpicsábaküldés szent céljának, mint amit használt. Látva a hányadék narancsos maffiaállam kiépülését, Feri igen béna, de a demokratikus alapelveket mindvégig tisztában tartó kormányzása folyamatosan felértékelődik, azt pedig kénytelenek vagyunk elfogadni, hogy a mániás túlmozgásos a büdös életben nem fog bírni egy kicsit se a háttérbe húzódni még akkor se, ha ezzel középtávon már a saját esélyeit is javítaná.  

Nyilván mostani őszinteségi rohamának is célja van, nem is nehéz rájönni arra, hogy mi. Kimondja, hogy már nem gyűlölik annyira az emberek, mint korábban, nyolc év alatt pedig mindent elfelejt a nép. Az európai választás eredményéből is az látszik, hogy ő tudja a legtöbb szavazót megszólítani a demokratikus oldalon. És utal arra, hogy most már tapasztaltabb, lett, ügyesebb, nem követné el azokat a hibákat, amit korábban.

Engedtessék viszont meg nekünk, hogy finnyásak maradjunk. Ha tényleg Gyurcsány a legtöbb, amit ki bír termelni a nem annyira sötét oldal, akkor ennek az országnak tényleg reszeltek. Ha belülről nem robban szét a Fidesz, akkor Viktor 4 év múlva is simán megosztja az ellenfeleket és röhögve marad hatalmon tovább. Kívánunk Ferinek további szép fejlődést, esténként kemény branyeszt még 30 évig, meg akár 15 százalékot a választáson, de ami az országot illeti, egy új, friss erő lehet csak az, mely érdemi alternatíva tud lenni.

Annyira a birka nép sem felejt, hogy a levitézlett baloldal unalomig ismert arcait kérje még egyszer, jöjjenek a tiszta, de pimasz fiatalok, akik meg akarják váltani az országot. Feri ország kárára elkövetett hibáiból nem csak ő maga tanulhat. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

72 komment

Címkék: maffiaállam Gyurcsány Ferenc

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr476394951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.21. 07:40:59

Azt kell mondanom: le a kalappal Gyurcsány előtt, hogy képes volt beismerni és felülbírálni korábbi önmagát.

A fanatikus ballibeknek meg azt üzenem: gondolkodni, gondolkodn, gondolkodni, s kevesebbet pártkatonáskodni.

Főgebra 2014.06.21. 09:29:25

Az Index interjú egy újabb "igazságbeszéd", ami annyit ér mint a hámozott luftballon!
De a Fidibusz 2/3-ot soha nem lehet és nem szabad megbocsájtanunk!
Azért pedig Ferenc testvér tett a legtöbbet!

hanta boy 2014.06.21. 10:58:44

Istenem add, hogy Gyurcsány maradjon a politikában!

Amíg ő van, addig biztos a Fidesz újabb, és újabb, és újabb kétharmada!

Gyurcsány! Nehogy visszavonulj!!!!!!!!!!!!!

nandras01 2014.06.21. 13:30:00

szinte már axióma, hogy a kétharmadot gyurcsánynak köszönhetjük.
lehet persze így értékelni a tevékenységét, de azért arról sem illik elfeledkezni, hogy ahhoz a kétharmadhoz kellett néhányszázezer(millió..?) önálló gondolkodásra képtelen zombi szavazata is. mert ne gondoljuk, hogy ha gyurcsány "idejében" elmegy, akkor a fidesz ne talált volna más célpontot magának, akit ki lehet kiáltani bűnbaknak, le lehet karaktergyilkolni, akit aztán heves és lelkes közutálat közepette elzavar az istenadta. és persze arról se feledkezzünk meg, hogy ha gyurcsány saját pártja nem asszisztál olyan lelkesen a kicsinálásához, akkor lehet, hogy nem lesz annyira eredményes a fidesz agymosása.

sielfis 2014.06.21. 13:37:02

@maxval, a gondolkodó birca: aha... csak azt felejted el, hogy ez a csótány féleszű evvel az interjúval is tervez valamit, ravasz , de végül mindig utolérik, mint a sánta kutyát!
Ahogy változnak a dolgok (pl. a külhoni magyarok helyzete..) akkor megmagyarázza, hogy a népszavazás elqúrása , részéről egy kis botlás volt csupán! De most már okosabb, ügyesebb és tapasztaltabb lett! Azaz kész az új kormányzásra..... ha felkérné a nép......ez egy agyalágyúlt

nandras01 2014.06.21. 13:40:49

@sielfis:
"csótány"
"féleszű"
"agyalágyult"
teccenek ezek a kifinomult polgári gondolkodásról árulkodó jelzők...
egyszer azt is el fogod árulni, hogy miért is illeted ezekkel?

Gábor Jonás 2014.06.21. 13:58:06

Hatalomvágyból tönkre tette az országot

nandras01 2014.06.21. 14:12:32

@Gábor Jonás:
most egy kicsit zavarban vagyok.
kiről is beszélsz?

Leon61 2014.06.21. 16:05:44

Annyira tetszik, hogy ezek az "irástudók" tévedhetetlenül rá tudnának mutatni a "felkentre", de per Feri mindig megakadályozza öket a kinyilatkoztatásban!

konrada 2014.06.21. 17:19:01

@nandras01:
Á, csak átvette a blogíró stílusát, hogy értsék azok is, akik arra vevők!;))

torró 2014.06.21. 17:21:54

Nem tudom kik tanácsolták Ferencnek az igazság vesszőfutást, de valóban én akkor , már az Öszöd-i beszéd megjelenésekor azt mondtam, hogy ez oké, és ilyent még azt hiszem, egy miniszter elnök sem tett meg.Csak akkori kommentenben is írtam, hogy ha ezt a parlamentben teszi meg, és azonnal lemond, most biztos másként nézne rá mindenki.Az hogy az MSZP-l kiutálták, csak javítja a helyzetét. Azt hiszem persze, azért nem annyira hülye, hogy most már ne lássa tisztán a lépései hozadékát.Azt biztosra veszem, hogy nem fog kilépni a politikából, és az is biztos, hogy jelenleg még mindig ő Orbán komoly ellenfele. Persze az is biztos, hogy most egy olyan pártot összehozni, ami nagyságában a FIDESZ-l nagyjából egyenértékű, és hasonló nagyságú támogatást élvez, hát nem tudom. Márpedig nem látok más karaktert Orbán ellen.

Scagnetti 2014.06.21. 17:25:35

Az a vicc, hogy ezzel tulajdonképpen ő maga erősíti meg mindazt, amit éveken át mondtak róla oly sokan, és amit mellesleg a tábora végig hazugságnak nevezett.

Mr. Waszabi 2014.06.21. 17:36:05

Szerintem különbséget kéne tenni, éles határvonalat húzni Gyurcsány és az MSZP között. 2 ok miatt.
Az egyik, hogy karizmatikus, relatíve őszinte vezetőként megpróbálta helyretenni a korrupt MSZP grémiumot, amely Horn leköszönése után elfertőzte önzésével az MSZP-t. A másik, hogy ő maga nem volt érdekelt és nem húzott saját részére hasznot uralma idején. Ez pedig a FIDESZ uralom alatt megtapasztalt "igazságos" kormányzás fényében bizony nem mindegy.
Politikai pályafutását ott baszta el, hogy megpróbált hidat verni, békés átmenetet képezni a korrupció és a tisztesség között - úgy, hogy korrupt politikusokat egyszerű ember becsületével akart megvenni. Az öszödi beszédet legalábbis így értelmeztem, aminek következménye az lett, hogy kibaszták maguk közül, mint macskát szarni. Azon sem csodálkoznék, ha kiderülne, hogy az MSZP-ből páran egyenesen Orbánnak dolgoztak, csak hogy ez a "geci" rendszeridegen elem megbukjon.
Túl a hétköznapi ember egyszerű infantilizmusán, a korrupció fenntartása inkább érdeke volt az MSZP és FIDESZ grémiumnak, mint neki.
Aki besározódik , az azért sározódik be, mert túl közel áll a latrinához, amikor a szar fröccsen. Azt csak a vak nem látta, hogy az MSZP-ben 2002 óta "külsős" miniszterelnököt hoztak, egyfajta strómant a párton belüli valódi hatalmasok, hogy aztán legyen kit "elásni". Medgyesy, Gyurcsány, elég egyértelmű volt, hogy a hatalom valüdi birtokosai nem tudtak megegyezni egymás közt, hogy ki legyen a vezető.
Orbán nem fasza gyerek, hanem még rosszab, ezerszer. Ő nem akar megfelelni semmilyen társadalmi rétegnek, ő csupán Kádár elvtárs helyére pályázott 30 év óta, csak nem tudta másképp kivitelezni, mint ahogy tette. Ez az egyetlen épeszű magyarázat többszöri pálfordulásaira, semmi más. És most meg van neki, és nettó hülyének néz mindenkit, azokkal az élen, aki elhitték a maszlagját. Szépen vagyunk, de lássuk be: kettőn áll a vásár. Van az aki hülyének akar nézni, ami csak akkor lehet sikeres, ha van hozzá partnert. 25 évvel a szocreál bukása után nem tudok minősítőt találni arra a jelenségre, hogy a magyarok mintegy fele a kommunizmusra szavaz. Butaság esetleg? Nagyon úgy néz ki.
Azt még értem, hogy valaki nem ismeri a 20. századi magyar történelmet, de hogy az elmúlt 30-at se, az nonszensz nagyjából. Az ilyen nép megérdemli hogy szarrá szívassa egy Orbán.

bocika54 2014.06.21. 17:39:57

@Gábor Jonás: Hatalomvágy? Viktorkára gondoltál? Olyan hatalomvágya, mint neki talán a büdös életben soha nem volt senkinek. Amikor elvesztette a választást ideggyógyászatra került a nyomorult. Szerinted miért? Elvesztette a nehezen megszerzett hatalmát a kis köcsög és ebbe majdnem belehalt. Remélem ez előbb utóbb azért majd bekövetkezik.

Jolka40 2014.06.21. 17:48:46

"Annyira a birka nép sem felejt, hogy a levitézlett baloldal unalomig ismert arcait kérje még egyszer" De. Orbánt is visszaszavazták, pedig első kormányzása már előrevetítette a jövőt.

gregor man 2014.06.21. 17:51:21

Ahogyan az Öszödi beszédhez, úgy ezen riportokhoz is kell némi szövegértési képesség.

Látom most is teljesen mást olvastok ki a szövegből mint amit mondott.

Mikor például azt mondta annakidején "nem csináltunk semmit", az a szövegkörnyezetben és a tények tükrében egészen mást jelentett, mint amit aztán szajkóztak sokan.

Most is teljesen félremagyarázzátok a mondanivalűt. Javaslom a figyelmesebb olvasást.

István Tamasi 2014.06.21. 18:29:47

@Mr. Waszabi:
Sok igazság van abban amit leírt.
Akik Gyurcsány nyakába akarnák varrni mutyiviki 2/3-át azoknak azt javaslom tartsanak önvizsgálatot, hogy megértették-e vagy félreértették /a fitymszmédia által sulykolt kiragadott részek alapján/ az öszödi beszédet?

DarthVader 2014.06.21. 18:33:04

Ez a "Feri miatt van a 2/3" (gy.k. miatta szavaztunk Orbánra, aki sokkal szarabb) ez már-már egyenértékű az "apu azért iszik, mert te sírsz!" -szal.

Hát, NERtársak, aki '10-ben a Fideszre szavazott, és azóta csalódott (mert ezen NERtársak kedvenc toposza a Feri miatt 2/3) , az bizony be kéne hogy lássa végre, az önnön hülyesége miatt okozta a 2/3-ot.
Számos lehetőség lett volna '10-ben mást tenni.
Csak nem figyeltetek eléggé az "egyszer kell nyerni, de akkor nagyon"-ra, meg a "ha szavazati jogot tudunk adni a határon túli magyaroknak, akkor 20 évre bebetonozzuk magunkat"-ra. Voltak azoknak is figyelmeztető jelek, akik nem tudtak olvasni a Fidesz '98-'02 közötti idejében történtekről, meg a zelmúltnyolcév Fidesz-stílusából.

Evvan. Még 20 évig (na jó, lehet hogy csak 16-ig) várhatjátok a messiást, aki nem exponálta magát eddig a politikában, de profi politikus, nem a vállalkozói szférából és a pénzvilágból jött, de ért a gazdasághoz, nincs mögötte párt, pláne nem az eddigi bal oldali pártok, de van mögötte tömeg, meg hasonló okosságok.
Ha hallanátok magatokat, ti röhögnétek legjobban.

Szívás van még sok-sok évig. De mindenki felelős a döntéseiért. Ti is.

béla a görög (törölt) 2014.06.21. 19:12:41

Orbán féle 2/3-ot ne fogd Fletóra!
Annál is inkább mert végül lemondott!
Egyébként nem volt kötelező Orbánra szavazni! Én sem tettem.

"Látva a hányadék narancsos maffiaállam kiépülését, Feri igen béna, de a demokratikus alapelveket mindvégig tisztában tartó kormányzása folyamatosan felértékelődik"

"Engedtessék viszont meg nekünk, hogy finnyásak maradjunk"

Akkor tőled nem raboltak el elég pénzt Orbánék! Vagy nem vagy normális! Esetleg mazohista vagy és fizetsz azért hogy üssenek!
Tudniillik nekem mint sima normál állampolgárnak és adófizetőnek több millió forintba fájt az hogy ez a kontraszelektált szar banda nekiállt lerabolni. Nem tudom te hol voltál az elmúlt 4 évben, de forintosítsd a károdat!

És én ha a pénzemről van szó nem szoktam finnyás lenni. Nem engedem meg magamnak azt a luxust.

tisztapista 2014.06.21. 19:14:00

"Nyilvánvaló, hogy minden sunyisága ellenére sokkal jobban járnánk ezzel a csávóval mint a focistával és bandájával"

Nyilvánvaló, persze. Csinálna nekünk államadósságot, meg külföldi kézbe átjátszást, meg frankhiteleket, jó sokat. Mert ehhez ért. Aztán azt hazudja, hogy ő kezdte a konszolidálást, és nem Bajnai. A tönkretételt kezdte ő, D209-es barátjával, maradjunk ennyiben. Meg csinálna nekünk még sok egyebet, amelyet az ő mindenmindegy, hedonista, ultraliberális "értékrendje" kifosna-hányna magából.

tisztapista 2014.06.21. 19:20:52

"Ha tényleg Gyurcsány a legtöbb, amit ki bír termelni a nem annyira sötét oldal, akkor ennek az országnak tényleg reszeltek"

Most is ott szónokol szárszón, mintha misem történt volna. Nem bír leállni, nem bír a háttérbe vonulni, amíg fel nem Aprózza a baloldal maradékát is. Nem az országnak reszeltek, hanem a baloldalnak. A magát szocialistának hazudó internacionalista mutyipártnak és félresikerült utódainak.

sorstalan gáz 2014.06.21. 19:43:42

Nocsak mit meg nem tud a zember! Ha így megy tovább nemsoká kiderül, hogy mégsem ő a Balaton-felvidéki borászat legnagyobb szakembere

sielfis 2014.06.21. 19:47:47

@nandras01: nem kell sok ész hozzá, csak olvasd el az utánad kommentelő Gábor Jónás írását. Az rövid és velős!

sorstalan gáz 2014.06.21. 19:50:29

@Scagnetti:
"ő maga erősíti meg mindazt, amit éveken át mondtak róla oly sokan, és amit mellesleg a tábora végig hazugságnak nevezett"

Ilyen apróságon nem fognak a hívek fennakadni. Túl mélyen beléjük sulykolták "az igazság hazugság" lózungot

zobod 2014.06.21. 20:00:03

Az öszödi beszéddel nem a trágársága miatt van gond... hogy Gyurcsány mennyire tartott tisztában demokratikus alapelveket, arra remek példa, hogy hagyta felfutni a jobbikot és a gárdát, pusztán azért, hogy ezzel talán gyengítheti a fideszt.

Érte nem kár, jó helyen van a politikai periférián, még jobb helyen lenne a politikán kívül.

Akiért kicsit viszont kár, az Bajnai. Kormányzása egy éve a gyurcsányi szar eltakarításáról szólt, igazából ki sem tudta magát futni, pedig egy esélyt megérdemelt volna, annyira van kaliber. Hogy a fidesz kíméleten volt vele, az érthető, hiszen az egykulcsossal megnyert értelmiségi bázisból alighanem tudott volna szép számmal szavazókat magához csábítani. Az viszont, hogy a saját oldala miért nyírta ki - mert nem a fidesz csinálta ki hanem a baloldal -, az viszont érthetetlen.

megfigyelt 2014.06.21. 20:00:12

@torró: Egyetértek azzal,hogy egyedüli komoly ellenfele ORBÁN királynak. Az ÖSZÖD-i beszédnél egy nagy hibát vétett,hogy ne azzal fejezte be .."HÖLGYEIM-URAIM BEVALLOTTUK BŰNEINKET ELISMERTÜK HIBÁINKAT,.MOST MEGKERESSÜK A FELELŐTLEN OSZTOGATÓKAT ÉS A MÉRTÉKTELEN FOSZTOGATÓKAT ÉS MINDENKI MEGKAPJA A MEGÉRDEMELTET.""helyette feladta a magas labdát a jelenlegi rablóbandának.

nandras01 2014.06.21. 20:10:12

@tisztapista:
az biztos, hogy hülyébb már te sem leszel.

"Csinálna nekünk államadósságot, meg külföldi kézbe átjátszást, meg frankhiteleket, jó sokat."

akkor vegyük sorra:
- az államadósság még sohasem volt olyan magas, mint orbán idejében- azaz mostanában, dacára a manyup elrablásának, a kismillió különadónak, a szociális büdzsé lefaragásának.
- túl sok minden külföldi kézbe való átjátszás már nem maradt gyurcsánynak, ellenben neki sikerült behozni az országba azokat a termelő egységeket, amelyeknek köszönhetően még nem omlott össze a nemzetgazdaság, és amelyeket olyan nagyon szívesen avat orbán.
- a frankhiteleket meg köszönd meg orbánnak, mivel az ő első országlása idején tették lehetővé ezt a hitelfajtát.
szóval, amint azt már említettem, hülyébb már biztosan nem leszel :)

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.21. 20:21:29

Végre egy őszinte poszt.

gyurcsányival az volt az egyetlen bajotok, hogy nem tudta Orbánt távoltartani a hatalomtól.

Nem a szemkilövetés, nem az elkúrás volt a gondotok, mint az embereknek.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.21. 20:30:48

Ne feledjük: a Böszman volt az egyetlen még a hazaáruló bolsevisták közül is, aki nyíltan elhatárolódott a magyarságtól.

zobod 2014.06.21. 20:35:29

@nandras01: A deviza alapú hitelezés a szoci kormányok alatt futott fel. A 2006-tól regnáló mszp-szdsz többségű Parlament könnyen elejét vehette volna az egész devizahiteles problémának, akár a Gyurcsány-kormány indítványára. De nem így történt, a felelősség kizárólag az övék.

Dr.Bio74 2014.06.21. 20:43:27

@DarthVader:

A franc, ezt én akartam írni.

nandras01 2014.06.21. 20:49:56

@zobod:
az igaz, hogy gyurcsány idejében futott fel a devizahitel, de azért azt is illik figyelembe venni, hogy ugyanakkor járai az egekben tartotta a forint kamatlábat, így szinte kényszerítette az embereket a deviza felé.
szóval nem olyan egyszerű a képlet.

nandras01 2014.06.21. 20:51:06

@DarthVader:
azok pedig, akik már akkoriban verték a vészharangot, ki lettek kiáltva bérretegőknek...

megfigyelt 2014.06.21. 21:26:04

@tisztapista: Te HÜLYE.
2010-ben az államadósság 20 ezer milliárd ft volt a jelenlegi RABLÓVEZÉR lenyult 3 000 milliárd ft Manyupot és feltornázta az adósságot 24 600 milliárdra. Hol élsz narancs virág ???

István Tamasi 2014.06.21. 21:33:10

@megfigyelt:
A 3000 milliárd is államadósság mivel az egykiri manyup tulajdonosoknak 100% nyugdíjat kell majd fizetni.
Tehát az államadósság 24600+3000= 27600 milliárd!
Mutyviki egyik legnagyobb hazugsága hogy csökkentette/csökkenti az államadósságot.

István Tamasi 2014.06.21. 21:35:45

@Istóczy Győző:
Gyurcsánnyal a legnagyobb bajotok, hogy a tévévitában totálisan lemosta a sámliról pipiskedő mutyivikikét aki majd sírva fakadt annyira nem volt vitaképes.

1ghost 2014.06.21. 21:40:35

"de ami az országot illeti, egy új, friss erő lehet csak az, mely érdemi alternatíva tud lenni."

Így van, tökéletes meglátás, ugyanígy gondolom én is.

Kurcsánnyal a fidesz soha nem lesz elzavarva, mindössze arra jó, hogy késlelteti a "kritikus tömeg" létrejöttét a gazember narancsböszmék elzavarásában.

István Tamasi 2014.06.21. 21:41:39

@István Tamasi:
folytatás:
A 27600 milliárdhoz hozzájön a putyinhitel amivel 30600 milliárdnál tartunk - azaz jócskán a GDP 100%-a fölött - és akkor még nem is számoltunk a forint további romlásával amiben a mutyiqrmány tényleg jobban teljesít.

Bbogas 2014.06.21. 22:36:36

@gregor man: Persze, meg gondolom a "trükkök százai"-t is csak kiragadták az összefüggésből...

tisztapista 2014.06.21. 23:02:20

@megfigyelt: Hazudj még, nekem…
Hazudj még...

nandras01 2014.06.21. 23:12:19

@tisztapista:
a tények ugye nem zavarnak?

Rodolfo63 2014.06.21. 23:31:50

@tisztapista: gyurcsány "bűne", hogy nem tudta az mszp-vel a háta mögött behúzni a féket idejében

gyakorlatilag bármit akart csinálni, a legfőbb akadály nem az ellenzék és nem a közhangulat volt, hanem a saját pártja

az államadósság pedig minden kormányzat alatt folyamatosan nő - a legutóbbi alatt kizárólag a manyup pénzek felhasználása miatt nem ugrott meg mégjobban a statisztikákban az adósság - pedig viktor megígérte, hogy azt a pénzt mindenki visszakapja, így kvázi simán hozzá lehetne számolni az adóssághoz, mivel a jövő nyugdíjasaitól vette el

Rodolfo63 2014.06.21. 23:33:56

@zobod: szerintem meg a legnagyobb felelősség a felelőtlen hitelfelvevőké

imres 2014.06.21. 23:50:27

@Jolka40 elvtárs!
A mondat helyesen:
Orbánt is visszaszavazták, hiszen első kormányzása már előrevetítette a jövőt.
A gondolatmenetet tovább folytatva, vonjuk le a következtetést.
Ebből a tényből egyáltalán nem következik, hogy a félkegyelmű gazembert is visszaszavazzák a hatalomba.
Ez csak akkor igaz, ha faék gondolkodással szemléled a világot.

_most_ 2014.06.21. 23:57:50

úgy rémlik 2006-ban még ünnepelték baloldalon mert visszahozta a semmiből a választást, most meg ő az egyetlen akadálya, hogy Orbánt leváltsák, akit akkoriban nem zavart Gyurcsány, azt most se rinyáljon. Amúgy sose kedveltem Gyurcsányt, de tény, hogy Orbánnál még ő is jobb miniszterelnök volt.

Rodolfo63 2014.06.21. 23:59:55

@Bbogas: a trükkök százai erkölcsi értelemben igaziból nehezen értelmezhetőek

a mostani kormány trükkjei minek minősülnek vajon?

fabatka2 2014.06.22. 02:06:09

Kedves Hakapeszi, a 2010-es narancsszar lapátolásban igazad lehet (noha az akkori kétharmadhoz kellett Orbánék nem csupán 2006-ban kezdődött ellenzéki ámokfutása is), de az idei adagot már ugyan ne varrd Gyurcsány nyakába...

Arthur Bloch 2014.06.22. 05:44:39

@Istóczy valamelyik Győző:"Aki nagyon magyarkodik,-az nem nagyon magyar...!"-Mondta egykor Juhász Gyula.Ma is igaz! Ha magyarnak érzi valaki magát, az jőjjön "haza" - hass, alkoss...adózz! - Verbális, de sajnos igaz.

Lovag Mihály 2014.06.22. 05:56:45

függetlenül attól, h nem egy térfélen mozgunk a posztolóval, szóval Hakapeszi, értelmesebbnek gondoltalak annál, semhogy bedőlj GyF-nek

Niebur 2014.06.22. 06:38:38

A szombathelyi hadtest parancsnoka '44-45 táján a következő jelentést küldte előljáróinak: "Előttem az orosz, mögöttem a német, felettem az amerikai! Kérem a további parancsokat"
Gyurcsányról továbbra is csak a karaktergyilkosságban ráaggatott jelzőket hallani. Mit kellett volna tennie ebben az "előttem a fidesz, mögöttem az mszp, felettem az szdsz" helyzetben? Tudom az egyszerű válasz az, hogy lemondani. Vajon tényleg neki kellett volna?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.06.22. 07:20:46

@Istóczy Győző: Te szermcsétlen, mikor akadtok mÁr le erről a nagyon szar szemkilövetős dumáról? Mutasd be példával (írott utasítás is jó lesz), hogy mikor adott utasítást Gyurcsány szemkilövetére.
Tisztában vagytok a tömegoszlatás mikéntjével? Amikor egy tömeg, aminek egy része örjöngő, kuka és autó gyújtógató, tankelkötő, a rendőrég parancsaira és felszólításaira fittyet hányó ember, akkor a rendőrségnek nincs más választása, mnt keményen fellépni a rendzavarókkal szemben. Biztos láttál már te is tudósítást kölföldi tüntetésekről. Légy szíves idézd fel azokat az eseteket, amikor a megvadult tüntetőket kávéal és süteménnyel kínálják a rendfenntartók. Szóval felejtstek már el ezt a Fidesz által súlykolt szar dumát a szemkilövetésről. Hasonló szituációban a Fidesz és a Felcsúti Maradona sem tudott és valószínűleg nem is akart volna másképp tenni. Sőt eddigi tevékenysége, és gyávasága alapján még sokkal keményebb is lett volna.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.06.22. 07:26:12

@zobod: A devizahitelezés többek között köszönhető Járai Zsigmond akkor regnáló jegybank elnöknek, aki mesterségesen magasan tartotta az irányadó jegybanki kamatokat. Ehhez képest a devizaalapú hitelek kamata jóval kedvezőbb vlt, és 2010-ig bizonyos Kósa és Rogán urak beszólásáig a forint árfolyam sem szállt el. Elég volt a két "úr" beszólása és az árfolyam azonnal elszállt. Innen már Matolcsynak és haverjainak könnyű dolga volt. Elegendő volt csak kinyitni a szájukat az instant forint zuhanáshoz.

wantaan 2014.06.22. 07:41:50

A választások óta egyre több helyen (boltban, benzinkúton, piacon) hallom, hogy "Hogyan nyerhetett a Fidesz újra amikor mindenki most azt mondja,hogy másra szavazott?"
...s olvasva egy-két gyurcsótányozó, böszméző,s mindenféle negatív jelzőt mantrázó hozzászólását ... hát így.
A gondolkodni és még a saját középtávú érdekeit felismerni is képtelen a média által tervszerűen lebutított (ma már oktatás politikai szintre emelt ez a fajta butítás) tömegnek elég egy böszmézés, gyurcsótányozás, el-qrancsozás s már ejakulál is a gyönyörtől.
S ezzel a böszmévé átnevelt néppel - magyarsággal ma már az a maffia állam ami kialakult akkor törli ki a saját seggét amikor akarja s a Fidesz akkor eteti meg saját böszmeségeinek a szarát amikor tetszik neki. Lásd. az új munka törvénykönyv, a Manyup lenyúlása, a trafik és föld mutyik büntetlensége, az államadósság egekbe szökése a 300Ft feletti euró árfolyam ...... s sorolhatnánk a végtelenig.
Nem Gyurcsány a böszme látva az elmúlt 4 évet hanem sajnálatosan a nemzet a magyarság.

Bbogas 2014.06.22. 08:56:17

@Rodolfo63: Tehát szegény Gyurcsány világraszóló reformjai az MSZP miatt nem valósulhattak meg. OK, de akkor miért nem borította rájuk az asztalt már sokkal korábban? Pedig Őszödön még ezt mondta:

"Soha egy darab interjút nem fogok adni akkor, amikor be fogom fejezni, hogyha vitával fogunk elválni egymástól. Soha. Soha nem fogom a magyar baloldalt bántani. Soha. De csak azért érdemes csinálni, hogy hozzányúljunk a nagy dolgokhoz. Elmagyarázni és majd hosszú bizottságokban ücsörögni és majd új munkabizottságot tartani, aztán majd kideríteni, hogy soha egyetlenegy törvényben nem tudunk megállapodni mert újra csak azok a kompromisszumok születnek meg, ami lényegében a semmittevés kompromisszuma, hogy fönnmaradjon, ami eddig volt. Mert minden más sérti valakinek az érdekét. Ahhoz másik madám kell."

Ha az MSZP csak akadályozta Gyurcsányt, akkor le kellett volna lépnie, már sokkal korábban. Hogy nem tette, ez arra utal, hogy a fenti mondatok elhangzásakor is hazudott.

Hülye aki elolvassa! 2014.06.22. 09:11:29

Addig nincs bajban az ország, míg a balosok még mindig Gyurcsányban reménykednek, ebben az ócska ripacsban. Nagyon szánalmas helyzetbe kerültek.
Mást sem tudnak, csak orbánozni.

♔bаtyu♔ 2014.06.22. 09:34:37

Én csípem. Olyan sikeresen tönkrevágta a ballibsiket, hogy azok egyhamar nem kelnek fel.

Nem véletlen nem nyúl hozzá Orbán, pedig lenne miért, ha Feri látott valami állami tulajdont ami megtetszett neki, azt azonnal "privatizálta".

♔bаtyu♔ 2014.06.22. 09:38:00

@wantaan: Mielőtt nagyon beleéled magad, hogy a nép mennyire ostoba, elmondanám, ha Feri 2010-ben leteszi azokat az eredményeket amelyeket Orbánék 2014-ben, ma ő a miniszterelnök.

Úgy, hogy a hülyén azért elgondolkodnék, mert esetleg te vagy az, aki annak ellenére ragaszkodik Gyurcsányhoz, hogy csak az IMF hitel mentette meg az országot a csődtől.

midnight coder 2014.06.22. 09:42:45

Azért érdekelne, hogy mégis mi a fene baja van a baloldalnak Orbánnal ? Lopnak ? Hát persze. De semmivel nem többet mint az MSZP amikor hatalmon volt. Nincs demokrácia ? Lofaszt mama. A 4 évenkénti választások megvannak, ha az ország népe nagyon akarja akkor el tudja küldeni őket a picsába, ezen túl pedig a nagy büdös demokratikus fékek rendszere az MSZP-t sem akadályozta meg egy percig sem hogy minden következmények nélkül szétkúrják az országot, nem kicsit de nagyon. Ja, és mint ha az utóbbi 4 évben nem igazán lennének szemkilövések.

♔bаtyu♔ 2014.06.22. 09:53:48

@midnight coder: Ezek a "demokraták" amúgy kurvára nem értik meg, hogy Feriék szemkilövetésével és azonosító nélküli rendőreivel egyáltalán nem volt demokrata dolog és e miatt senki nem tartja őket demokratának. Sőt, mást sem, aki libsi vagy baloldali zászló alatt létezik.

Azt hiszik, valami technikai dolgon múlik Orbánék győzelme, pld. rossz volt a kampányuk, vagy Orbánék csaltak, holott egyszerűen hitelük nincs. A legrosszabb, ami politikai párttal történhet. 2018-ra sem lesz több esélyük, hiszen mitől lenne?

Rodolfo63 2014.06.22. 10:13:40

@midnight coder: nem rémlik, hogy 2002 és 2010 közötti kormányok bármilyen olyan lépést tettek volna, ami a saját leváltásukat megnehezítette volna

Rodolfo63 2014.06.22. 10:16:34

@♔bаtyu♔: egy elég bénán sikerült tömegoszlatást tartasz a demokrácia fokmérőjének? mikor is volt? 2006-ban? ezt követően érdekes módon 2010-ig nem volt újabb esett és azóta sem - ha annyira demokrácia ellenesek voltak a te felfogásod szerint, akkor 2010-ig miért nem lőtték ki folyamatosan a szemeket?

wantaan 2014.06.22. 10:33:40

@♔bаtyu♔: Milyen eredményekről írsz, Milyen eredményei vannak Orbánnak????
....talán az hogy még böszmébbé tette a nemzetet?
Még inkább takonygerincűbb lett a magyarságot??
Még több gondolkodni is képes ember hagyta el az országot???
Mégis milyen eredményeket ért el Orbán? Soroljad!!!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.06.22. 12:09:56

@♔bаtyu♔:

"Nem véletlen nem nyúl hozzá Orbán, pedig lenne miért,"

- Egyszer már hozzányúltak (emklékszel?), nem találtak még egy lepkeszart sem.

- Persze lehet piszkálni, annál erősebb lesz.

.

Minden egyes gyurcsányozós poszt csak erősíti Gy.F.et meg a DK-t.

DarthVader 2014.06.22. 12:25:39

@♔bаtyu♔:

Na látod, a lényegre tapintottál.

"ha Feri látott valami állami tulajdont ami megtetszett neki, azt azonnal "privatizálta".

Ha meg Orbán lát valami privát tulajdont, azonnal einstandolja. Nagy különbség.

Mr Hockey 2014.06.22. 17:20:47

Gyurcsány mióta őszinte? És mióta magyar?

wantaan 2014.06.22. 18:46:53

@Kukucs Tóni: Gyurcsány mióta őszinte? Talán az öszödi beszéd óta! S hogy mióta magyar? szerintem születése óta!
S Te mi vagy szőrőstalpú román? ....vagy esetleg nemzet és hazaáruló jobbikos KGBéla?

nandras01 2014.06.22. 19:30:45

@wantaan:
ő bizony sem nem román, sem nem szőröstalpú, még csak nem is hazaáruló.
egyszerűen csak olyan, mint batyu, blogger géza, meg a többi eltompult agyú droid.
megnyomják rajta a "gyurcsán" gombot, és máris szajkózza, amit a szájába rágtak.
ez van, együtt kell élni velük. az egyetlen vigasztaló, hogy egybites ostobákat a világ minden táján lehet találni, miért éppen errefelé ne lennének?
bár van egy olyan gyanúm, hogy errefelé kissé magasabb az egy négyzetkilométerre eső számuk, mint az egészséges lenne...

wantaan 2014.06.22. 19:47:24

@nandras01: Mea culpa! Túl heves voltam.
Köszönet a helyreigazításomért.

nandras01 2014.06.22. 20:03:21

@wantaan:
szívesen máskor is :)
én mindig némi együttérzéssel vegyes szánalommal szemlélem az agyi kihívással küszködőket- ha megérteni nem is tudom őket.

sielfis 2014.06.28. 09:49:21

@nandras01: egyszerűen megteszem neked, két szóval : mert az!
süti beállítások módosítása