Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2017.04.03.

Ez kőkemény: Simicskáék a családjával zsarolják Orbánt

Hakapeszi Miki

Nagy mókamester ez a kis Simicska, apja vérmérsékletét örökölte, ennyit biztosan tudhatunk. Ízlelgessük ezt a Facebookra kiírt szösszenetét egy kicsit, mert érdemes.

Azért a családdal csak ésszel! Viktor! Most az kell neked, hogy teljes coming outot toljunk a kis pereputtyodról??? Teljeset???? Ettől félsz te is! Ti vagytok a nagy keresztények???

Miután kikárörvendtük magunkat, azért állapítsunk is meg pár dolgot, sima kárörvendésből mi sem szoktunk posztot írni.

UPDATE: megint nyilatkozott a zsúrpubi nevű szájtnak, ebből is egy magvas részlet:

Gusztustalan és aljas dolog, amikor az ember családját támadják politikai okok miatt. Sok mindent el tudunk képzelni, mi férhet bele a politikába és mi nem, azonban egy biztos: ez már nem az, ami belefér. Ezekért a dolgokért előbb-utóbb mindenkinek fizetnie kell, ha mást nem, akkor milliméterenként lesz levágva a f@szuk, és ennek minden másodpercét majd az adott pillanatban élvezni fogjuk.

Habonyék túl messzire mentek, a családot még a tisztességes maffiózók is tisztelik, kaptak tehát egy szintén erős maffiaszintű választ. Túllépve a moralizáláson, hogy igen, ide süllyedt 2017-ben az ország, látszik, hogy arra, hogy a Habony-kommandó paparazzókat küldött Simicskáékra is, Lajos és Ádám ügyesen reagált. Most már kábé hiába forgatnának róluk bármi leleplezőt, az Viktorra hullik vissza. Nem sokan mernek keményen beleállni egy ilyenbe, Simicskáékat viszont nem lehet megfélemlíteni. Ők már sose lesznek haverok Viktorral, de a közösen lopott vagyonból még van annyi, hogy anyagilag akkor se tudják tönkre tenni őket, ha ehhez Viktor  minden eszközt bevet. 

Az a jó a Simicskákban, hogy ha felbasszák őket agyilag, hajlamosak tök őszintén beszélni és elküldeni a picsába bárkit. Viktort is. És most belengették, hogy van még adu náluk. Eddig is sejthető volt, de Ádám nyíltan kiírta: tudnak ők még az Orbán-családról olyat mondani, ami nagyon fájhat.

A másik, ami eddig is látszott, de most minden eddiginél egyértelműbbé vált: Lajosék mindent feltettek arra, hogy a Jobbikkal váltassák le Viktort. Ami azért jó hír, mert nem fog sikerülni. Az új, nyilván Lajos által finanszírozott  plakátok ütősek, bár a "ti dolgoztok, ők (Viktor, Lőrinc, Tóni, Árpád) lopnak" mondásnál igazabb lett volna, ha pölö az van rajtuk, hogy "korábban együtt loptunk, most már csak ők lopnak". Lehet, hogy ez váltotta ki Habonyék haragját is, de az tuti, hogy ilyen reakcióra nem számítottak.

Végül örüljünk egy sort. Nem annak, hogy két vállalhatatlan emberszerű lény, akik sokat tettek, illetve tesznek az ország lezüllesztéséért, ilyen szinten ütik egymást. Hanem mert így szinte biztos, hogy jövőre a választáson minden körzetben két jobbos jelölt lesz. Ha a Jobbik el tud még lopni szavazókat a Fidesztől, jó hír. Ebben annyira nem bízunk, de ha Simicska pénzén egy komoly kampányt tudnak felfűzni, pár százalékot talán jelenthet. Plusz lekötik Habonyék energiáit is.

Ami tovább növeli az esélyét annak, hogy "minden körzetben egyetlen profi demokratikus ellenzéki jelölt" felállással el lehessen hajtani Viktort a hatalomból, illetve annak közeléből mindkettőt. Innentől csak az ellenzéki megállapodáson múlik minden, jó lenne, ha ezúttal élni tudnának az eséllyel.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

75 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr8912396595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bicepsz Elek77 2017.04.03. 08:04:56

Ehes diszno makkal almodik...

Valaci 2017.04.03. 09:20:37

Nem fognak megállapodni. :-(
A következő kormányra kutya nehéz feladat vár. Ennek megoldásához tehetség és bátorság kell. Ez ma mindössze két politikusra igaz. Gyurcsány Ferenc és Bokros Lajos az két ember, aki képes lenne Magyarországot kihozni ebből a gödörből, de a sok senkiházinak épp ez a két ember jelenti az ellenséget.
Míg a sok kis jelentéktelen pártocska megalkuvó politikusai jól megélnek abból, hogy tapicskolnak a langyos pisiben, addig mi egyre mélyebbre merülünk a sz…ban. :-(

nandras01 2017.04.03. 13:40:39

@Valaci:
nem sz....ban, hanem szarban. vagy, hogy finomabban fogalmazzak, a híg fosban.
amúgy meg tökéletesen igazad van.

Anna Kisfaludiné Baán 2017.04.03. 13:40:49

remélem, hogy Orbán nem engedi magát zsarolni és ezeket a disznókat a gulágra küldi

cicox 2017.04.03. 13:40:57

Az a borzasztó, hogy Gyurcsányban és Bokrosban teljesen egyetértek, viszont, ha továbbra is ez a fejetlenség marad, még az is lehet, hogy én is a Jobbikra fogok szavazni. Csak a fideSS tünjön el végre!

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.03. 17:08:32

@cicox:

És pontosan így gondolkodik minden ballib szavazó is.

Azaz a Jobbik már rég nem a jobboldalt osztja meg, hanem a ballibeket.

Mondjuk aki szerint Gyurcsány meg Bokros vállalható annak már rég meszeltek.. :DDD

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.03. 17:08:44

@Anna Kisfaludiné Baán: Nem hagyja zsarolni magát? Miért, van mivel zsarolni Orbánt?

koala kóla 2017.04.03. 17:08:59

'Túllépve a moralizáláson, hogy igen, ide süllyedt 2017-ben az ország'

Bezzeg az mszp-szdsz demokráciában az autóbomba volt a dolgok elintézése. Annak volt stílusa legalább.

Indriq 2017.04.03. 17:09:06

@Anna Kisfaludiné Baán: teljesen jó lenne ha megtörténne, akkor már nem kádár szellemi örököse lenne ork bán, hanem rákosié.

2017.04.03. 17:09:28

@Anna Kisfaludiné Baán: Jaj kedves. Zsarolni csak azt lehet akinek vaj van a fején. A kedvenc lókupecodak pedig vajhegyek vannak a kobakján.

Hogy lop, csal, hazudik az egy dolog. De más családját üldözni, zaklatni, hát tudod, most már kezdem a Simicskát megkedvelni !

És ha már a gulágot emlegetted, attól még lóghat a kedvenced a lámpavason ! Miközben a talpa alatt fütyül a szél.

koala kóla 2017.04.03. 17:09:43

@Valaci: a következő 2/3os fidesz kormányban mit keresne Bokros meg Gyurcsány

elmentek otthonról?

Pan Modry 2017.04.03. 17:09:47

@Valaci:
Gyurcsany se nem bator, se nem tehetseges..

SOha nem bocsatom meg neki hogy meghamisitotta a 2006-os koltsegvetes tervezetet hogy nyerjen (5 eves adocsokkentes, afa csokkentes)...
Ha gyurcsany a b opcio felolem maradhat a fidesz...

Aki a sajat orszaga allampolgarainak a pofajaba hazudik arra a budos eletben nem fogok szavazni...
..ha a momentum beallna akarmibe amiben benne van gyurcsany is akkor az en szavazatomat buktak!

Pipas 2017.04.03. 17:09:50

@Valaci: "Gyurcsány Ferenc és Bokros Lajos az két ember, aki képes lenne Magyarországot kihozni ebből a gödörből"

Ezen jót kacagtunk, majd' berittyentettünk! :D Magyarország két leggyűlöltebb, legsikertelenebb, legbukottabb politikusa! :D

Toljátokelőre őket a frontvonalba, nosza! :D

jandera 2017.04.03. 17:09:56

@Anna Kisfaludiné Baán: Mint komcsi ősei: Sztálin, Rákosi...
Na, meg TE.

cimborella 2017.04.03. 17:10:05

@Anna Kisfaludiné Baán: Szerencsére Nyikita Szergejevics, Konsztantyin Konsztantyinovics, Andropov elvtársak már porladnak, a T34-eseket szétmarta a rozsda, úgyhogy erre kevés az esély. Arra viszont nagy az esély, hogy "ezek" kipakolnak, és akkor gáz lesz!!!

cardiobascuralis 3 2017.04.03. 18:33:10

@Valaci:
Gyurcsány?
Ezt viccnek szántad?

Bár eléggé cirkusz ez az ország, azért bohócból már Ferink nélkül is van bőven több, mint elég.

cardiobascuralis 3 2017.04.03. 18:33:18

@Pipas:
Tévedsz, a leggyűlöltebbek Orbán meg arRogáns Tóni.
Utóbbi már a Demokrata szerint is, pedig az azért nehezen vádolható Fidesz-ellenességgel.

Duplaxiii 2017.04.03. 18:34:05

Csibém, a napi genderalapú posztod vagy színt valottál?
Maradjon a csúti?
Tudod komám a botlábú focistánkat csak
1) a Jobbik egyedül
2) full összefogás, fél év ügyvezető kormány, majd új választások
3) az utca
válthatja le!
Mert a másik oldalon, a "demokratikus" erőknek összesen nincs 2 millió választójuk... A sok leépült és leszerepelt, a megélhetésiek, a kamu "liberálisok", a huszonéves önjelöltek?
Ezekre nem mozdul már a tömeg!
Álmodozz csak.

andrásúr 2017.04.03. 18:34:13

Nagyon sok még ebben az országban a " Sehonnai bitang ember... " !
A simicskacsicskák nem fognak nyerni !

Hajrá Fidesz- KDNP !

cardiobascuralis 3 2017.04.03. 20:04:02

@andrásúr:
Tényleg sok.
Itt vagy egynek pl. te.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.03. 20:04:12

@andrásúr:

Semmi gond, majd nyernek az oroszok pénzén a fidszesek, oszt megtudjátok ti is, milyen volt a kádárizmusba élni.

Ba BalKat 2017.04.03. 20:04:18

@Valaci: Nincs szerintem olyan kormányváltó szervezet, amely becsületes lenne és alkalmas lenne rá. Én, pld. bizt nem megyek szavazni azért, hogy a milliárdosok növekedésében részt vegyek, mert a politika csak Csendben tömik a haverok és a saját zsebüket.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.03. 20:04:30

@Anna Kisfaludiné Baán: "remélem, hogy Orbán nem engedi magát zsarolni"

hehehe!
Akit zsarolnak, az sosem szokta ezt megendegdni. Essetunni.

Ha Simicska hangfelvétellel is alátámasztja azon állítását, mely szerint Orbán az oroszok pénzén meg akrta venni az Rtl-t azért, hogy utána megszüntese, akkor azt a gulágot még te is megláthatod.

J.R. Ewing 2017.04.03. 20:04:39

Simicskáéknál csak az görényebb, aki ír róluk.

Voznyák Pista2 2017.04.03. 20:04:53

A Gyurcsány meg a Bokros Leváltják a Fideszt ? :)))
Érdeklődve várom a választásokat VVVEEEEEHEEEEHEEE !!!!

Krutzifix 2017.04.03. 20:05:06

@Anna Kisfaludiné Baán: Én is ebben bízok, hogy nem engedi magát zsarolni, és végre valaki tényszerűen, ügyészségi fogyasztásra alkalmas formában napvilágra hozza a maffiavezér és családja viselt dolgait!

Épüljön stadion a CEU helyére 2017.04.03. 20:05:24

Majd osszefog a DK, JOBBIK, MSZP, EGYUTT, LMP, PM, Momentum es a tobbi libbant part, akiknek meg nevet sem tudom, es siman megverik a Viktort.
Mar csak azt kell eldonteniuk ki legyen, a kozos miniszterelnok jeloltjuk.

Dopeman ?
Gyurcsany Ferenc
Juhasz Peter ?
esetleg a faszporgeto gyerek valovilagbol ?

Bizony mind kivallo jelolt lenne a balolodal szamara.
Egy ilyen csapattal nem veszithetnek.

Sir Galahad 2017.04.03. 20:05:33

Az a baj, hogy teljesen igazuk van azoknak, akik szerint a Fidesz nem kormányoz jól, meg azoknak is, hogy akik a leváltására készülnek, semmivel sem jobbak.

Pop40 2017.04.03. 20:05:37

@andrásúr:

Sok bizony.
Egyet láthatsz is a tükörben.

Ba BalKat 2017.04.03. 20:06:22

@Valaci: Szerintem nincs alkalmas kormányt váltó szervezet sem ember. Azért nem érdemes már szavazni sem senkire, mert csak a milliárdosok számát növelnénk, ez a mostani párt már eleget lopott, talán többet már nem fog.

Pop40 2017.04.03. 20:06:33

Ja. A Jobbik elindul, és megosztja a jobboldalt.
Csak sokra megy vele az ország, míg a baloldalon meg elindul 20 párt.

exterminador 2017.04.03. 20:06:44

Hát Simicska a Jobbikkal rossz lóra tett, az teljesen egyértelmű. Több értelme lett volna egy új társaságot gründolnia, ha már annyira bosszút akar állni.

Épüljön stadion a CEU helyére 2017.04.03. 20:06:48

Majd osszefog a DK, JOBBIK, MSZP, EGYUTT, LMP, PM, Momentum es a tobbi libbant part, akiknek meg nevet sem tudom, es siman megverik a Viktort.
Mar csak azt kell eldonteniuk ki legyen, a kozos miniszterelnok jeloltjuk.

Dopeman ?
Gyurcsany Ferenc
Juhasz Peter ?
esetleg a faszporgeto gyerek valovilagbol ?

Bizony mind kivallo jelolt lenne a balolodal szamara.
Egy ilyen csapattal nem veszithetnek.

Etniez 2017.04.03. 20:06:56

A nagy titok az, hogy Viktor fia buzi.
Ezért játssza a papot, meg ilyesmi. Így el lehet adni.

pamut 2017.04.03. 20:07:27

Simicskának óriási előnye a fidesszel szemben, hogy ismerő őket, a gondolkodásukat, a módszereiket, méghozzá belülről, 30 évig volt velük ő is. ez a tudás óriási előny.

Mondjuk amikor orbán és simcska ölik egymást, én csak egy kávét kérek, szóvak hajrá fiúk, úgy üssétek egymást ahogy csak bírjátok.

Szobadísz 2017.04.03. 20:07:29

A legnagyobb tragédia az, hogy az esetlegesen bekövetkező kormányváltás legnagyobb részben attól függ mennyire hajlandó az egyik volt haver kiteregetni a szennyest.
Ezt várjuk, ennek szurkolunk, ezt lessük, miközben a józan ész és az összes, a választásban érdekelt formáció lóf...ra sem képes a váltás érdekében, azért
hogy ezt a polgárinak csúfolt dohos, naftalin és tömjénszagú urambátyám világot végleg magunk mögött hagyjuk és belépjünk végre egy modernebb, haladóbb korszakba.
Mondjuk, mint pl. Norvégia negyven évvel ezelőtt.

Etniez 2017.04.03. 20:11:02

@Anna Kisfaludiné Baán: Az nem zavar, hogy Viktor a fődisznó, ugye?

Sörnyelő 2017.04.03. 20:11:30

@Duplaxiii:

"2) full összefogás, fél év ügyvezető kormány, majd új választások"

Teljesen egyetértek. Siralmas, hogy ellenzéki oldalon csak az együttműködés elutasítása megy. Sokra megyünk egy marék 3-4%-os különálló párttal.

DFK 2017.04.03. 20:54:35

@Sörnyelő: ez a fél év elég lesz, hogy csődbe vigyétek az országot. Ugyanis az alatt nem lenne kormányzás.

she_wolf 2017.04.03. 21:36:14

Szerintem meg Kozsó for president!
Vagy Pataki Atis for president!
Rajtuk legalább röhögni lehet, és ártalmatlanok:D
Az a gáz, hogy a most itt-ott szereplő politikusok között gyakorlatilag egyetlen normális sincs (nem mitha valaha is lett volna):(

baldoc 2017.04.03. 21:36:18

@DFK: "Ugyanis az alatt nem lenne kormányzás."
Miért MOST van???
CSAK LOPÁS és HAZUGSÁG!!!

cardiobascuralis 3 2017.04.03. 22:40:28

@DFK:
De ennyi idő alatt fel lehetne akasztani az összes fideszest.

Remélhetőleg a seggnyaló szavazóikat is, nemcsak a párt vezéreit.

cardiobascuralis 3 2017.04.03. 22:40:38

@Ba BalKat:
Bár ésszel nem fogod fel, de ezzel pont a Fideszre szavazol.

A leváltásukra csak akkor van esély, ha mindenki elmegy, aki nem szereti őket, és szavaz. Kb. tök mindegy, kire, csak rájuk ne.

Az ő birkáik ugyanis tutira elmennek rájuk szavazni.

cardiobascuralis 3 2017.04.03. 22:40:47

@látjátok feleim szümtükkel:
A kádárizmusban jó volt élni. Én éltem elég sokat.
De ami itt van, és pláne ami készül, az rákosizmus.

nu pagagyí 2017.04.04. 08:04:22

@Ba BalKat: A Fidesznek pont ez volt a célja. Minden közéleti tevékenységet összenyálazott és szarral kent be, nehogy vonzó legyen egy becsületes embernek ilyesmivel foglalkozni. Így ha mégis megjelenik egy ellenzéki csoport, amelyik tisztább viszonyokat szeretne, az emberek már nem hisznek benne.
Nem kell hinned. Ha szerinted mindenki olyan, mint a Fidesz, akkor is érdemes másra szavazni. Nem egészséges, ha gyökeret ereszt egy tolvaj banda. Annál az is jobb, ha cseréled őket.

De egyébként nincs igazad. Az ellenzéki szervezetek nagyobb része becsületes és jót akar. Te viszont sajnálatosan bedőlsz a rezsim primitív propagandájának, amelyik azon alapul, hogy mindenki pont olyan tolvaj és szemétláda, mint ők.

DONÁLD TRAMP 2017.04.04. 08:04:43

@cardiobascuralis 3:"A leváltásukra csak akkor van esély, ha mindenki elmegy, aki nem szereti őket, és szavaz. Kb. tök mindegy, kire, csak rájuk ne."

El kell hogy keseritselek. De ha mindenki elmegy es mindegykire leszavaz, akkor a szavazatok kb egyenletessen eloszlanak, a mostmar kb 12 kis part kozott, vagyis kb mindenki kapna kb plusz 4-5 szazalekot, amitol a fidesz meg lazan megnyeri a maga 40 szazalekaval a valasztast.

De ha mind a 12 part osszefogna, es 11 part lemondana a sajat indentitasarol, hogy bealljon egy moge, (AMI PERSZE LEHETETLEN) a lemorzsolodassal egyutt, meg akkor se biztos hogy elernek a sima tobbseget. :)))))))
A jelenlegi helyzet alapjan, azt mondom LEHETETLEN a fidesz legyozese. A ketharmaduk talan nem lesz, de az 50 szazalek az biztos.

Boka1 2017.04.04. 08:54:27

Szerintem nagyobb gond, hogy kb. 3 millió oroszbarát szavazó neki megy kb. 800 ezer Eu. párti szavazónak. Nehogy irányított polgárháború legyen, mint Ukrajnában.

Jakab.gipsz 2017.04.04. 08:54:37

Óriási tévedés azt gondolni, hogy mind a ketten sárosak !

Minden disznóságot Simicska csinált, ámde a pénzcsapok előtte bezáródtak, (még is hülye, a pénz csináláshoz, gazdálkodáshoz), ha nem potya pénzből kell gazdálkodni.

Orbánnak pedig nem kell semmit sem csinálni, (állampolgári joga nem emlékezni) semmire sem.

Simicskát majd megüti a guta, a gyűlölködés még nem teremtett soha semmit sem.
Simicska csak egy korhely ifjú-kori cimbora, az idő öt meghaladta.

amado 2017.04.04. 09:47:24

Remélem Li'l G nem lesz punci, és tényleg egetrengető bizonyítékot virít a Kedves Vezető ellen. Egyébként ha bűncselekményről van tudomása, és titokban tartja, az véletlen nem bűnpártolás, nyomozás akadályozása, vagy valami hasonló?

nookedli 2017.04.04. 14:26:34

Nevetséges ez a cikk, meg a többi is, amely érthetetlen módon, valószínűleg a zsidesz hazugságai miatt a Jobbikkal keverik össze simlicskát, pedig a fidesz embere volt, vagy a fidesz volt simlicskái, ott szedte meg magát az adómilliárdokból, azaz korrupt módon ellopták az adónkat. Most meg tele van balos riporterekkel a Hír Tv, lásd Kálmánolga. Köze nincs a Jobbiknak ehhez korrupt, hazug simlicskához és inkább a fidesznek kellene magyarázkodnia a vádaskodás helyett. A kis simlicska gyerek a fidelitasz tagja, szóval nevetséges amit ismét próbál tenni a kurmány!

2017.04.04. 14:26:56

@Pan Modry: Aki a sajat orszaga allampolgarainak a pofajaba hazudik arra a budos eletben nem fogok szavazni...

Aztán kijelented, hogy akkor inkább a fideszre szavazol?

krizso76 2017.04.04. 14:27:10

@Krutzifix: amig Polt Peter a legfobb ugyesz, addig semmifele ugyeszi felelosegrevonas nem elkepzelheto. Ordogien jol ki van talalva ez a rendszer.

NBarbieReloaded 2017.04.04. 14:27:52

"A másik, ami eddig is látszott, de most minden eddiginél egyértelműbbé vált: Lajosék mindent feltettek arra, hogy a Jobbikkal váltassák le Viktort. Ami azért jó hír, mert nem fog sikerülni. Az új, nyilván Lajos által finanszírozott plakátok ütősek,"

A szokasos mantra: Simicska penzeli a Jobbik-ot.
Esetleg vegre valami bizonyitek? Valaki? Marmint az origo "szinvonal"-nal kicsit jobb, ami kimerul annyiban, hogy Vona es Simicska egyarant reszt vett meghivottkent egy rendezvenyen, ahol beszeltek 2 percet, origos konkluzio: Simicska penzeli a Jobbik-ot.
Nevetseges.

A fideszes partlappa silanyult origotol meg kulon vicces ez a Simicskazas, akik gazdijanak tenyszeruen a penzembere volt evtizedekig.
Arra meg egyebkent milyen rahatasa is van Vonanak, hogy ifjabbik Simicska esetleg szimpatizal a Jobbik-kal?
Ha en kiirom facebbok-ra, hogy kedvelem hakapeszi mikit, akkor onnantol egyertelmu, hogy en penzelem Mikit?
Ne nevettessuk mar ki magunkat.

"minden eddiginel egyertelmubbe valt", "az uj, nyilvan Lajos altal finanszirozott".
Jaja, nyilvan meg egyertelmu. Mert te azt mondod. Hat, akinek jo az origos, pesti sracos meg ripostos szinvonal...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.04. 14:28:00

@Jakab.gipsz: Ó te hülye barom te. Tényleg erre márnem lehet mit mondani. Ennyire még a fidesz akólban sem lehettek hülyék. Orbán nem is tudott semmit, ott se volt, csak Simicska a sáros. Persze. Bár jó eséllyel fidesz sem lenne ma, ha Simicska nincs.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.04. 14:28:23

@J.R. Ewing: Mitől lett görény a szemedben Simicska? Nem hiszem, hogy báremennyit is változott volna. Nem ő változott, hanem van az a szint, ahova ez a görény sem akart má lemenni.

Higgadt olvasnivaló, szerintem szánd rá az időt, ráadásul itt a személyt is viszonylag nehéz támadni:

index.hu/gazdasag/2017/04/04/urban_laszlo_ner_paks_momentum_orban_viktor_eotvos_csoport/

has 2017.04.04. 14:28:28

@Épüljön stadion a CEU helyére: épüljön stadion? de tudod egyáltalán hova kerülne?

has 2017.04.04. 14:28:50

@Ba BalKat: Pedig érdemes elmenni és minél többféle párthoz tartozót benyomni a parlamentbe. Minél többfelé kéne osztani a lét, annál inkább figyelnék egymást és nem engednék egyiket sem így kinőni, mint most a fityiszt.

has 2017.04.04. 14:29:21

@andrásúr: Hofinak igaza volt, alacsony a kerítés!

nookedli 2017.04.04. 14:29:45

@Jakab.gipsz: A korábbi években simlicska volt a mostani pénztáros lőrinc. Az adónkat és az eu támogatást lopták és lopják a mai napon is. Nem kérdéses, hogy le kell váltani ezt a hazaáruló, korrupt kormányt.

nookedli 2017.04.04. 14:30:01

@cardiobascuralis 3: Azt hitted, hogy jó volt akkor élni. De nem az a normális. Lerabolták az országot, de hagytak neked is. Meghagyták a feketegazdaságot, felvettek óriási hiteleket. Rablógazdálkodás volt akkor is és most is, csak most más a kommunikáció és több a kommunikációs csatorna és intenzívebb.

tede 2017.04.04. 14:30:25

Valószínűleg teljesen mindegy, ki van hatalmon, akkor is lesz és marad a korrupció és a zsebre dolgozás. Legalábbis ennek a látszatja. A Fidesz idejében legalább nem azzal indul minden év, hogy uramisten már megint honnan kéne még több pénzt beszedni, mert válságban van a költségvetés.

Lehetséges, hogy lopnak, ezt nem tudom, de szerintem más se nagyon, ami a lényeges, hogy legalább el tudják kormányozni az országot a hatalmas költségvetési balhék nélkül, amik állandóan jellemzik a baloldal kormányzását.

Egyébként ha a baloldaliak olyan ártatlanok, akkor meséljenek, tételesen magyarázzák meg hova lett az összeg és mitől röppent fel az államadósság? Meg miért kellett szinte állandóan válságban tartani a költségvetést a "pénzbőség" idejében is?

Lesz.rom a baloldaliak sirámait, hogy most éppen nem ők vannak a bödönnél. Ha rajtam múlik nem is lesznek, majd csak akkor ha lesz egy vállalható másik politikai formáció, ami nincs jelenleg.

has 2017.04.04. 14:31:20

@látjátok feleim szümtükkel: Ez most szerintem gennyesebb, mint a 3t volt.

krizso76 2017.04.04. 14:31:26

Nem ertem esxagyrem, de ugy latszik jelenleg, hogy nem fognak tudni elni a lehtoseggel harmadszor sem. Mar kezdem azt hinni, hogy oket is megvette mind az oligarchia kilora, mert jelenleg minden egyes baloldali elkenzeki ero a fidesz hatalmat keszul konzervalni az osszefogasra valo hajlandosaguk hianyaval.

Duplaxiii 2017.04.04. 14:31:28

@DFK:
Ugye nem fogtad fel?
Az ügyvezető kormányzás lényege az összes most beépített törvénytelenség felszámolása (bíróságok, rendőrség, ügyszéség, média stb.), akár a fideszes stílussal, a visszefelé jogalkotással vagy erőből a 2/3-os betonosások ellen.
Azonnal összeszedve az érintetteket és belekezdeni a szokásoss 5 éves jogi rétesztéstanyújtásba.
Visszacsinálni a választási rendszert.
És kiírni egy új, már szabad választásokat.
A beéépítettek nem tudnak ellene tenni, mert már nincs kizárólagos hatalmuk, a eddigiek nem indulhatnának, mert vizsgálatiban vannak, és akkor lehetne egy normális választás és lenne valódi felhatalmazása az irányítóknak.
Ezt miért nem érted meg?
Ez nem megy a Jobbik nélkül.
A fidesz gond nélkül zárta be ellenfeleit kamuindokokkal, és mind szabadult amikor már nem kellettek a propagandáhioz.
Orbán, lézeresem habony, stb. is kerülhetne ugyanígy fogdába mondjuk 1-2 évig.

NBarbieReloaded 2017.04.04. 14:56:51

@tede:
"Lehetséges, hogy lopnak, ezt nem tudom, de szerintem más se nagyon, ami a lényeges, hogy legalább el tudják kormányozni az országot a hatalmas költségvetési balhék nélkül, amik állandóan jellemzik a baloldal kormányzását.

Egyébként ha a baloldaliak olyan ártatlanok, akkor meséljenek, tételesen magyarázzák meg hova lett az összeg és mitől röppent fel az államadósság? Meg miért kellett szinte állandóan válságban tartani a költségvetést a "pénzbőség" idejében is?"

Hat, igy gondolkodik az, aki beveszi az alaptalan fideszes sikerpropagandat.
Ezzel szemben a valosag az, hogy ezek a koltsegvetesi balhek ugyanugy megvannak, mint a ballib kormanyok alatt, csak fideszek egyreszt eleg jol elrejtik, masreszt harsogjak a sikerpropagandat hozza.
Pelda. Munkanelkuliseg reg nem latott melysegben, matrazza a habony media. Igen, mert a kozmunkasokkal,kulfoldon dolgozokkal, a valosagot elfeditve, lenyomjak a szazalekot.
Vagy allamadossag. Eppen csak egy kicsivel jobb, mint a ballibek idejeben, ami valljuk be nem nagy mutatvany. Merthogy az is trukkositve van az ev vegi oriasi osszeg bepumpalasaval, majd par nap mulva kivetelevel.
Es akkor evek ota harsogja a fideszes propaganda, hogy az orszag jobban teljesit. Nem, nem teljesit.
Ez olyan, mintha en sokszor elismetelgetnem, hogy van egy sportauto gyujtemenyem, es egyszer csak tenyleg megjelennenek a garazsomban. Sajnos nem, ez nem igy mukodik.
Ugyanigy harsogta a kommunista elit is a maga idejeben, hogy milyen jol all az orszag. Aztan mikor osszeomlott a rezsim, akkor kiderultek az oriasi adossagok, amiket azota is nyog az orszag. Na, valami ilyesmi lesz ha egyszer vegre orban es a sleppje levaltasra kerul.

konrada 2017.04.04. 16:26:11

@Duplaxiii:
...értem én, hogy te opciónak látsz egy jakobinus szerű forradalmat, de azért a többség tudja, hogy az ilyenekből inkább csak anarchia lesz, amiben megváltás egy új császár...

BALTAZÁR 2017.04.04. 16:26:28

Csodálkozom azokon akik most, hogy Simicska kifarolt Orbán mögül/mellől egyszeriben minden
szavának hitelt adnak.
Azok akiknél Simicska két éve még szitokszó volt, egyszeriben megvilágosodnak és benne
látják a kulcsot Orbán leváltására.
A helyzet az, hogy ha valakinek van valamije Orbán ellen már rég előjött volna vele, de
abban sem vagyok biztos, hogy akármilyen lejárató, zsaroló anyag érne valamit.
Felmerül ugyanis a kérdés ami makacsul tartja magát évek óta.
Ki lenne alkalmas miniszterelnöknek??
A viccpártok (Moma, Kétfarkú, Liberálisok, etc... ) összesen hoznak 2-3%-ot.
DK, MSZP, Együtt etc -bár néhányan ezek közülegymással szóba sem állnak összesen max 25%.
A Jobbik sokaknak még a mai "lebutított" változatában is túl radikális.
Jó Viktorunk lazán hozza majd a "kötelezőt" és behúzza 2018-at is.
Simicskával vagy nélküle.
CEU balhé ellenére is.

cardiobascuralis 3 2017.04.04. 16:26:35

@tede:
Baromka, az államadósság 7 év alatt tovább nőtt, miközben ellopták a mnyp 3000 milliárdját, meg kuszaszemű gyurka eladta a MNB devizatartalékának felét, mindezt úgy, hogy közben ezermilliárdokat kaptunk az EU-tól.

Máskor próbálj meg kevesebbet hazudozni.

blah 2017.04.04. 16:27:27

@tede: mondjuk azért indul úgy minden év mert kétszer annyi adót szednek be, és nem azért mert a hatékonyságot annyival növelték, és nem is a részvényesek fizetik meg csak szólok.

cardiobascuralis 3 2017.04.04. 16:27:30

@DONÁLD TRAMP:
Az ugye megvan, hogy a képviselők fele nem pártlistán jut be, hanem helyi szavaztok alapján?

Nos, ha a Fidesznek lenne pártlistán 40%-a, a helyi választásokon meg mindenhol vernék őket, akkor bizony a parlamentben 20-25% közötti számban lennének.

A 2/3-uk azért lett meg, meg az pártlistás kb. 40% mellé a helyi képviselőválasztáson talán 10 hely volt, ahol nem ők nyertek. Na, ezt kellene most megakadályozni.

Ja, egyébként nem Donáld, hanem daneld az a tramp.

DrGehaeuse 2017.04.04. 18:23:21

Simicskátol a G-nap utáni naptól úgy egy évig többet vártam. Azóta egyre kevesebbet. Nem keresett normális párt gründolásához embereket. Nem támogat egyetlen elfogadható formációt sem . A vonábbikot mintha támogatná, de ez annál rosszabb. Szóval édes jó Luínk is a NER-ben gondolkodik csak orv-bán nélkül. De ez nem fog összejönni szerintem.

Bonyolító · www.tollkoptato.hu 2017.04.18. 14:01:01

Pontosan ezeket a gondolatokat - ha nem is ezekkel a szavakkal - készültem papírra vetni, de lám működik a gondolatátvitel.
Végre egy olyan cikk, amelyben a holnapután is szóba kerül, nem csak a holnap. Nem elég győzni, nem elég ezt a rezsimet elkergetni, hanem azt is meg kell akadályozni, hogy visszatérjen, vagy bárki olyan kerítse a kezébe a hatalmat, aki ugyanilyen csúnyán visszaél a választói felhatalmazással.
süti beállítások módosítása