Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) Négyes metró (1) négyes metró (3) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2013.06.25.

A fiúk most már ok nélkül rabolnak

Hakapeszi Miki

Ment a Debil, jött a Miska, de nem változott lófasz se. Jót röhögtünk, amikor emberünk azt ígérte, hogy most aztán kiscserkész becsszóra kiszámíthatóvá válik a gazdaságpolitika, de ami az elmúlt másfél hónapban történt, így is faszkorbácsért kiált. Mivel Mihály belépése óta is tök ugyanaz megy, mint Matolcsy alatt, azt kell feltételeznünk,hogy szaros kis báb mindkettő, a fontos döntéseket valakik felettük hozzák.

Mihály első csomagja üzenet volt Brüsszel felé, s még ügyesnek is tűnt. Három egymásra épülő lépcső, zárolások, presztízsberuházások leállítása, s csak ha ez még mindig nem elég,akkor adóemelés és egyéb megszorítások. Már ekkor benyögték, hogy vagyonelemek értékesítése kell a beruházások folytatásához, amúgy meg jók vagyunk, kikerülünk a túlzottdeficit-eljárás alól csak az elsővel. 

Aztán kiderült, hogy az elmúlt évek brutális kiigazításai elegendőnek bizonyultak, lényegében megvan a döntés az eljárás megszűnéséről. Az örömhír mintha megzavarta volna a fiúkat: ezután nem lehet minden saját elkúrásért az uniót savazni, kiesik az eddigi legfőbb bűnbak. Pánikszerűen bedobták a reklámadót, hogy még ráfoghassák azt is az EU-ra, de a döntés már megvolt, kiderült, hogy ha nem a TV2-t akarják lenyúlni, akkor teljesen feleslegesen vetik ki. Három napig beszéltek összevissza, végül az lett, hogy lesz reklámadó, megszorításokról pedig szó sem lehet.

Miska a múlt héten már Matolcsy legsötétebb húzásait is alulmúlta. Öt hét után felülírta első csomagját azzal, hogy bejelentette a korábban hevesen tagadott megszorításokat, vagyis a harmadik pillért, de közben a hótfölösleges presztízsberuházásokról még mindig nem mondott le.

Az elmúlt egy hétben mindenki azt találgatta, hogy mi a pék faszáért volt szükség újabb megszorításokra és elég egyértelmű lett a vélekedés, hogy inkább beszednek minél több pénzt, amit majd a választás előtt elköltenek népszerű intézkedésekre. Kiszivárogtatták, hogy megkenik egy kis pénzzel a tanárokat, meg lesz valami népességfogyás-gátló program is. Tegnap aztán kiderült, nem csak a népnek akarnak osztani.

Laza százmilliárd forintos ígéretet nyögött be ugyanis a takarékszövetkezeti rendszer újjászervezéséhez a szemrebbenésnélkülhazudó vb győztese, Zsíró szóvivő. Külföldi bankok húzhatnak haza, Viktor csinál hazait. Már várom a következő lépést: a takarékszövetkezeteknél elhelyezett betétek kamatjövedelmét is mentesítik a 6 százalékos extra adó (eho) alól, így az emberek nem csak állampapírba, hanem a jó magyar állami bankfiókokba is zsákban hordhatják át megtakarításaikat a mocskos külföldi hátterűekből.

Még szerencse, hogy a takszövök megszerzését nem a megszorításokból érkező többletbevételből tervezik, hanem szintén vagyonértékesítéssel számolnak. Aprócska probléma, hogy lényegében nincs mit eladni. Posta, vagy MVM kisebbségi rész? Ugyan ki az a barom, aki megvenné? Esetleg Mol-eladás? Több száz milliárd forintos buktával, az is nagy ötlet. De a lényeg: ha eddig mindent államosítani akartak, akkor honnan ez a mostani eladhatnék? Nem érti senki se, de annyira azon se lepődnénk meg, ha semmit se sikerülne eladni, ugyanakkor újabb adóemelésekkel csak összetarhálnák a takszövök irányításának átvételéhez szükséges pénzmagot.

Iszonyatos dilettantizmus és kapkodás jellemzi tehát továbbra is a gazdaságpolitikát. Vannak egyértelmű célok: a hiány alacsonyan tartásával megszabadulni az uniós kontrolltól, saját magyar bankrendszert építeni, növekedést beindítani. Viszont valakinek kurva fontos az is, hogy legyen pénz a Lakitelki Népfőiskola épületeinek felújítására, vagy stadionok, nemzeti sportközpontok fejlesztésére. Pénz kell, sok pénz és sajnos gyorsan. így aztán egyre gyakrabban követik egymást a megszorítások, hogy Viktor beszedje a zsét. Nem csak a hiány alacsony tartása, vagyis Brüsszel távol tartása miatt, hanem hogy agyament ötleteit is finanszírozni tudja. 

Nincs már túlzottdeficit-cucc, mégis simán lehet, hogy további kiigazítások jönnek, mert újabb és újabb baromságokra kell majd a lé. Tervezni lehetetlen, a kiszámíthatatlanság állandó. Kipattan valami a Vezér fejéből, Miska csicska kitalálja, honnan szedjék be a fedezetét, a kétharmad meg két nap alatt megszavazza, aztán uccu neki. Egyetlen dolog változtathatna ezen, ha az istenadta nép valahogy megüzenné: jövőre akkora sallert kaptok a választáson, hogy a takony menetet metsz a nyakatokon. De erre semmi nem utal, értékelhető ellenzék sincs,így Viktorék kényelmesen folytathatják az ország öncélú leszakítását a világtól.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

206 komment

Címkék: megszorítások Varga Mihály választás 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr475376679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kublerek · www.vasalobolt.hu 2013.06.25. 07:48:54

Sajnos az ellenzék belefullad az önsajnálatba ahhelyet hogy valamit is csinálna.

György Németh 2013.06.25. 08:09:25

Milyen ellenzék? Valahogy ilyet nem látni.

toportyánzsóti 2013.06.25. 08:50:14

@kublerek: Ha nem tűnt volna fel újra lett írva a szabálykönyv,lassan sikerül írásba foglalni azt,a narancsmaffiának mindig igaza van...

toportyánzsóti 2013.06.25. 08:53:34

A narancsmaffia csak csicskája a gazdasági érdekcsoportoknak,mikor kinek hoznak törvényeket aszerint kell a pénzt terelniük.

szárny 2013.06.25. 12:14:11

Hakapeszi Maki meg Toportyán Zsóti kissé idegesnek tűnnek... Vajon miért....
:-)))

szárny 2013.06.25. 12:16:51

Mer úgye az egy mondatra jutó nemiszervek száma általában fordított arányban szokik lenni a mondat igazságtartalmával... Meg a leíró idegállapotának koordináltságával...

farcsika67 2013.06.25. 14:01:41

az utolsó mondat korrekt.sajnos

Husz_János_Puszita 2013.06.25. 18:39:05

Valamelyik oligarcha csak megszánja őket, megvásárol valami állami cuccot nyomott áron. Ott a friss ropogós MOL, gáz üzletág vagy valami cuppogós koncesszió. Nem féltem a fijúkat, elég élénk a fantáziájuk.

Magyar bankrendszerhez mondjuk nem ártana némi tőke. Ezzel most elérték, hogy az életben nem viszem takszövhöz a pénzem. Ha az összes külföldit elüldözik, megyek utánuk külföldre, vagy inkább inflálódjon a párnacihában. Mocskos banda, semmi nem elég nekik? Az ük ükonukáik is arany retyóra járhatnak már, mikor fogják vissza a mohóságukat???

Amúgy szeptemberben jön az újabb adócsomag.

hot-spot (törölt) 2013.06.25. 20:56:23

@Husz_János_Puszita: Vegyél családi ezüstöt és antik bútort.

Fejesrob 2013.06.25. 21:01:51

"Egyetlen dolog változtathatna ezen, ha az istenadta nép valahogy megüzenné: jövőre akkora sallert kaptok a választáson, hogy a takony menetet metsz a nyakatokon."

Az istenadta nép látja, hogy Bajnai és Mesterházy van háta mögött a jól ismert alakokkal és úgy van vele, akkor inkább Orbán.

Legalábbis az időközik ezt mondják.

Lehet narancsozni ballbsik, de közben guglizzátok ki az uccsó egy év időközijeinek eredményeit:)

Fejesrob 2013.06.25. 21:05:13

@MetroGoldwinMayеr: Most mi van? Nem mindegy hogy hívják azt a bankot, amely az államnak termeli a hasznot?

­DezInf 2013.06.25. 21:07:34

@MetroGoldwinMayеr:

Ha ez így lenne, akkor Csányi és a Fidesz között igen nagy ellentét feszülne.
De ez viszont nincs így.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.06.25. 21:13:27

@­DezInf:
Szerintem Csányi a focival meg a földekkel le van kenyerezve, fokozatosan kivonul majd a bankszektorból, átadva a terepet az államnak.

Indriq 2013.06.25. 21:18:56

Nem ok nélkül rabolnak a fiúk. Kell lóvé a választási haccacáréra. És simicska and company pénzénél (ami szintén csak az államtól származik) egyszerűbb a választókéból kihúzni.

Brix 2013.06.25. 21:18:56

@Fejesrob: A lakosság 56%-a kormányváltást akar, ezért ne nagyon bízd el magad az időközi választások eredménye alapján. A 2014-es választásokig még nagyon sok idő van, és az idő nem Orbánéknak dolgozik. A további kiigazításokra mérget lehet venni, jövőre vagy 400 milliárd hiányzik ahhoz, hogy megfelelő szinten lehessen tartani a költségvetési hiányt, és az államadósság is növekedni fog. A külső környezet is romlásnak indult, egyre kisebb a likviditás, ezért jövőre újra államcsőd közeli helyzet lesz Magyarországon!

Fejesrob 2013.06.25. 21:23:09

@Brix: Én nem bízom el magam, csak éppen leírtam mi van. Te pedig leírod, mit gondolsz, mi lesz.

hot-spot (törölt) 2013.06.25. 21:24:55

@Brix: Akkor bespájzolok szárazbabbal.

­DezInf 2013.06.25. 21:36:42

@Brix:

"jövőre újra államcsőd közeli helyzet lesz Magyarországon!"

Csak ha a szocik nyernek.
De akkor tutira..
A grafikonokat nézegetve a szoci tendencia nem változik:

"http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployement

lyken 2013.06.25. 21:51:20

@Brix: "A lakosság 56%-a kormányváltást akar..."
A gond az, hogy nincs olyan mai ellenzéki akire lehet szavazni. Az mondjuk marha elgondolkodtató, hogy a Bajnai meglehetősen lent van, ennek ellenére rendesen tojnak tőle fidesznél, ami azt jelzi, hogy mégiscsak az egyetlen szavazatra érdemes konkurens.

Lásd pl a független rendőrség működését: index.hu/belfold/2013/06/10/bajnaira_akartak_vallomast_kicsikarni/

Fejesrob 2013.06.25. 22:03:11

@MetroGoldwinMayеr: Dehogy nicktolvaj, Dezinf hirtelen megvilágosodott:)

Fejesrob 2013.06.25. 22:06:02

@MetroGoldwinMayеr: Gondolom, ha liberálisok írják alá, akkor drogos buzik? Mert ez kb. ilyen.

Brix 2013.06.25. 22:11:32

@lyken: Igen, egy baloldali középerőtől rendkívüli módon tart a fidesz, ezért is folytatják rendületlenül a lejárató kampányt. Valójában amikor sokan mentek el szavazni, 2002-ben és 2006-ban akkor mindig a baloldal nyert. A fidesz jelenlegi előnye a baloldal és a közép gyengeségét is mutatja egyúttal
@­DezInf:
Az államcsőd újra itt lehet a nyakunkon jövőre, mivel a kötvényhozamok egyre emelkednek nyugaton, így ez a magyar állam finanszírozását is meg fogja drágítani. Az adóbevételek meg nem jönnek, mivel csökken a fogyasztás, ezért kellett most újra adót emelni

Fеjesrob 2013.06.25. 22:17:46

@MetroGoldwinMayеr: Na és? Tóásóék majd segítenek. :-))

Fеjesrob 2013.06.25. 22:18:53

@Fejesrob: A Szigetre is azért szeretek járni, mert füves cigi mellett nagyon élvezetes a sok izzadt fiútest. :-))

Fejesrob 2013.06.25. 22:23:26

@Fеjesrob: Nahát, másik énem olyan liberális buzi, hogy a burgonya megsül a kezébe. Miket tud meg az ember:)

Fejesrob 2013.06.25. 22:24:07

Vagy legalábbis a nicktolvajom az. Nem lepődöm meg.

Amadeus62 2013.06.25. 22:24:52

De gyerekes vagytok ezzel a nicklopással...(politikától függetlenül)

Ј.László 2013.06.25. 22:25:59

@Fejesrob: Hitelesen másol téged, az biztos. Szerintem együtt nyomultatok latexben a Kék Osztrigában.

Fejesrob 2013.06.25. 22:28:12

@Ј.László: Ez valami homokos hely, ahol fellépsz? Jól ismerheted:)

Fejesrob 2013.06.25. 22:31:36

@Ј.László: Ez olyan mint az ÁVH-s visszaemlékezők. Én csak rádiós voltam.

Ј.László 2013.06.25. 22:33:02

@Fejesrob: Tudom hogy arra hivatkozol hogy ismered az ott razziázó rendőröket, de amikor be vagy szívva, akkor csak a díleredet ismered meg.

Ј.László 2013.06.25. 22:33:45

@Fejesrob: Milyen jól ismered az AVH-sokat. Sokat mesélt a papád?

java786 2013.06.25. 22:37:32

A portfolion egy kicsit/nagyon szakmaibb vélemény jelent meg, nem árt elolvasni...

"Elsőre eléggé lendületesnek és radikálisnak tűnnek a kormányzati szándékok, de a szokásos hőbörgés helyett érdemes nekünk is figyelmet szentelni arra, hogy mi válthatta ki ezt a precíziós atomtámadást. "

www.portfolio.hu/vallalatok/penzugy/itt_a_dontes_mar_erett_a_takarekok_reformja.185748.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Fejesrob 2013.06.25. 22:38:09

@Ј.László: Biztos látszik, de nem vagyok sem liberális, sem kommunista. Veled ellentétben.

Jhonnyq 2013.06.25. 22:38:24

@Fejesrob: Amit leírt az van az emberek többsége kormányt akar és fog váltani...

java786 2013.06.25. 22:38:32

"A tervezett intézkedések kétség kívül magukon viselik a kormány szokásos huszáros vagy éppen szovjet tankos lendületét, ugyanakkor szakmailag jól kidolgozottnak és alaposnak tűnnek, így egyáltalán nem tartjuk kizártnak, hogy záros határidőn belül sikerül rendbe rakni a szektort és aktivizálni hitelezési kapacitását."

Fejesrob 2013.06.25. 22:40:37

@Jhonnyq: Az időközik azt mondják, hogy nem. Egyébként sem gondolom, hogy pld. egy Bajnai kormány tovább bírja mint egy év.

Ј.László 2013.06.25. 22:41:59

@Fejesrob: Mivel tapsolsz az államosításnak, ezért biztos hogy kommunista vagy. Valószínüleg még zsidó is.

Fejesrob 2013.06.25. 22:42:15

@java786: Valamit már amúgy is kellett csinálni, elvégre nem lehet az Erstére mutogatni, hogy miért nem hitelez.

Ј.László 2013.06.25. 22:42:50

@Fejesrob: És miért nem? Csak nem felgyújtja a várost a fideszes söpredék?

Fejesrob 2013.06.25. 22:44:55

@Ј.László: Szerintem inkább te vagy ostoba, mert neked ez az államosítás afféle általános szitokszó, mint az unortodoxia. Nem is magyaráznám meg, nem is biztos, hogy neked meg tudnám.

Fejesrob 2013.06.25. 22:45:38

@Ј.László: Bajnairól fél éven belül kiderülne, hogy nem oldott meg semmit, sőt.

Ј.László 2013.06.25. 22:46:00

@Fejesrob: Miért? Államosítani nem a kocsik szoktak? Na magyarázd csak!

Ј.László 2013.06.25. 22:46:27

@Fejesrob: Miért? Orbán mit oldott meg?

Fejesrob 2013.06.25. 22:46:45

@Ј.László: Nem csak a komcsik. Na szevasz, elmentem aludni.

Ј.László 2013.06.25. 22:47:00

@Fejesrob: És ha kiderül, akkor mi történik? Négy év az négy év, nem?

Ј.László 2013.06.25. 22:47:29

@Fejesrob: Elfogytak a magyarázatok? :-))

Napkutya 2013.06.25. 22:58:27

NEM KELL a Magyarnak a világ! Ez egy faszság! Akinek kell, az kimegy, és él ott.

Öt év múlva?M

A maradék három és félmillió nyugdíjas, másfél millió bérrabszolga, és hat-hétszázezer EU-eltartott közmunkás elég lesz kétszáz-háromszáz narancs politikusnak, és a cimbiknek, hogy eltartsák magukat évtizedekig.

Nem is egészen tízmilliós, csóró, leszakadó állam vagyunk, -ez töredéke, akár fél tucat uniós VÁROSNAK.

Akiknek ez a mostani lenyúlás csomag később VASTAGON tejel, azok már Tudják.
Élni is akarnak majd vele.

Föld? Lenyúlták.
Szenvedélybiznisz? Lenyúlták.
Utak, közlekedés? Lenyúlták.
Közellátás és segélyrendszer? Lenyúlták.
Nyugdíjrendszer? Lenyúlták.

Hajrá Magyar birkák!!!
Bravó!!!!

Az állomány jelenleg a vacsorát hajtja végre 2013.06.25. 23:25:14

"Külföldi bankok húzhatnak haza, Viktor csinál hazait. Már várom a következő lépést: a takarékszövetkezeteknél elhelyezett betétek kamatjövedelmét is mentesítik a 6 százalékos extra adó (eho) alól, így az emberek nem csak állampapírba, hanem a jó magyar állami bankfiókokba is zsákban hordhatják át megtakarításaikat a mocskos külföldi hátterűekből."

Hát persze.
Miután minden idők egyik legnagyobb rablását véghezvitte a gonosz törpe és maffiája, és a zsákmányt, a magánnyugdíjpénztárakat belelőtte a Napba, a Zenberek majd tömegével teszik be oda a pénzüket.

Becsönget még wc-papírért is az ostoba maffiózó, az eszem áll meg. :))

Teljesen egyértelmű, hogy ahol simán ""törvényesen"", bármikor elkobozza az állam a magántulajdont, ott minden épeszű polgár az államtól lehető legmesszebb, biztonságban tartja a pénzét. Ez ilyen egyszerű.

A következő pár évtizedben nekem nem lesz bizalmam a magyar államban, miután a szemem láttára megtörtént ez lopás, és vagyunk ezzel így nagyon sokan, ezt fogjátok fel, ostoba fideszes bűnözök. :)

java786 2013.06.25. 23:51:38

@Fejesrob: Nem csak az Erste nem hitelez, hanem senki. Most akartam hitelt felvenni, havi netto 700.000 huf/hó kimutatható jövedelmünk van a párommal, és csak 1 bank volt aki szóbaált velünk. Ja és nem volt semmilyen más hitelünk....

java786 2013.06.25. 23:52:12

@Az állomány jelenleg a vacsorát hajtja végre:
"Miután minden idők egyik legnagyobb rablását véghezvitte a gonosz törpe és maffiája, és a zsákmányt, a magánnyugdíjpénztárakat"

apu kezdődik.....

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.26. 00:06:27

Semmi sincs ok nélkül. Csak hát a Simics & Co. -nak be lett ígérve a konc. A fene sem gondolta, hogy az EU megszünteti azt a fránya eljárást, amire mindent lehet(ett) kenni. De hát a szivattyúknak így is menniük kell, mert a hátország éhes. Csak szerintem természetesen.

bulista 2013.06.26. 00:07:10

@Ј.László: Talán akkor te kisérted ki anno az egyik razziátok során pokróccal a fején a Kék Osztrigából magát Szájer Ájped Józsót?

vecseisz 2013.06.26. 02:01:00

A mindenkori kormány meg az ellenzék olyan, mint a valóságshow szereplői. Kétes hírű, kétes helyekről összeszedett, kétes szándékú, kétes eszközökkel operáló csőcselék, akik előre megírt forgatókönyv alapján, egyre rosszabb monológokkal próbálják elérni, hogy az álkonfliktusokkal és álösszejövésekkel és álígéretekkel és álhazugságokkal minél tovább maradjanak műsorban, hogy utána folytathassák remek karrierjüket semmittevés kategóriában a való világban is. És már nem csak az sms emelt díjas.

s 2013.06.26. 04:13:28

Vedd ki a pénzed a bankból. Nem viccből mondom. A könnyített verzió szerint mentesül a kamatadó alól a takarékszövetkezetben lévő betét. A keményebb verzió szerint a jogutód nélkül megszűnő külföldi bank A KIFEJEZETT KÉRÉSED NÉLKÜL helyezi el a pénzed xy takarékszövetkezetben. Onnan meg már tudjuk, hogy hova megy . . . orbánhoz és simicskához, de sokkal jobban fog kamatozni, . . . csak éppen már sosem kapod meg. Vedd ki a pénzed a bankból, ezért mondom.

Máskülönben a sörétes puska és a C-4 plastic explosives a barátaid. Ismerkedj össze velük minél hamarabb, szükséged lesz rájuk.

Nincs ellenzék, mondják sokan, és hát igazuk van. Nem latolgatni kell, hogy ki lesz a megfelelő, a mesterházy, vagy a bajnai. AZ ELLENZÉK TE MAGAD VAGY. Magadat már csak nem fogod cserben hagyni. Persze nem tudom, de azért remélem, hogy nem.

felcsutisuttyo 2013.06.26. 05:26:09

na ezért nem a Nemzeti Gazemberek választási csalására kell készülni!!!!! HANEM A DIKTATÚRA MEGDÖNTÉSÉRE!!!!

regress 2013.06.26. 06:13:59

van megoldás,teljes vagyon elkobzás. a kölcsön visszafizetése után még maradna pénz is

Wagеm 2013.06.26. 06:51:04

@Az állomány jelenleg a vacsorát hajtja végre: Sok országban az állami kifizetések egy állami banknál vezetett számlára mennek. Nyugdíj, segély, közalkalmazottin fizetés. Szerintem ez a cél és ezzel Lázár kicsinálja Csányit. Akkor pedig az OTP fiókjai is megszerezhetők.

Wagеm 2013.06.26. 06:52:38

@Fejesrob: Igen, látszik. A stílusodból, hogy ÁVH-s volt a papád.

Kék az ég 2013.06.26. 06:53:54

@Napkutya: Kertész Akos minden szava igaz!

Csak elkövette azt a megbocsáthatatlanan bűnt, hogy ő zsidóként mondta ki azt amit te itt.

_______________________________________

alfahir.hu/kert%C3%A9sz_%C3%A1kos_genetikusan_alattval%C3%B3_b%C5%B1n%C3%B6s_n%C3%A9p_magyar-20110901
_______________________________________

Nzoltan 2013.06.26. 07:02:24

Fotos, hogy a jól működő pénzintézetek a jelenleginél nagyobb része legyen állami, vagy legalábbis magyar kézben. Akkor legalább a segélyek, támogatások és a támogatott hitelek kihelyezéséhez nem kell külföldi bankokat finanszírozni. Most azért jó lett volna egy normálisan működő hálózat a 750 milliárd vállalkozásokhoz történő kifizetéséhez. A bankok nem akartak szóbaállni az állammal 2 százalékért, mikor nem is az ő pénzüket kellett volna befektetni. A kamatmarzs meg inkább maradjon a vállalkozásoknál.

Nzoltan 2013.06.26. 07:05:26

@Wagеm: Nem hiszem, hogy kicsinálnák csányit. Majd valamivel kompenzálják az OTP-t.

hot-spot (törölt) 2013.06.26. 07:22:37

@Amadeus62: Ezek már nagyrészt újra gyerekek,mert öregek.:)
De nem ez a baj,hanem hogy totálisan demensek is.

hot-spot (törölt) 2013.06.26. 07:23:36

@s: Örülök hogy látlak.
Meg voltam győződve arról,hogy elvitt téged a nagy fekete autó és azért nem írtál egy napig.:)

na4 2013.06.26. 07:45:57

Varga Misi is csak egy könyökvédős, bólogató hivatalnok. Pénz kell? Semmi gond, emelünk adót. Tombol a bürokratikus, korrupt, pazarló, improduktív, pénzéhes, burjánzó államaparátus. A bürokrácia évente 2000 milliárd (!) Ft-ot vesz ki a magyar gazdaságból. Totál csőd.

nu pagagyí 2013.06.26. 07:54:48

@Nzoltan: A Fidesz jól működő pénzintézeteket tett tönkre, hogy a rosszul müködő pénzintézetek maffiatulajdonosait megsegítse. Nagyon kellett már egy újabb pénzszivattyú, amin keresztül nagynyomással lehet az adófizetők pénzét saját zsebbe átönteni.

DezInf 2013.06.26. 08:18:00

A fidesz nemcsak a trafikokat, a földet és minden mozgathatót,de még a nickeket is lopja :)))

Ezeknek semmi sem elég, be is nézek a hűtőbe meg van-e még a reggelim,mert félő az is ellopják:)))

birkakhoz 2013.06.26. 08:25:33

Orban 8evig varta , hogy rabolhasson 8 hosszu ev az tenyleg sok ido 1 olyan embernek aki azt kepzeli neki rendelte el a joisten magyarorszag rendbetetelet ez a kenyszerkepzete pedig a felcsuti parasztlegeny mert o tenyleg az es az is marad, elete vegeig, nem ert valojaban semmihez ezert rombol, tor, zuz ,mindenhol , tulajdonkeppen azt hiszi mindenhez jobban ert , pedig cselekedeteit az arrogancia es duh vezenyli karoltve a teljes gazdasagi sotetseggel ! A magyar nep egy resze pedig amulattal nezi az erosnek tuno okos allamferfit ! SEMMI BAJ ELOBB UTOBB MINDENKI RAJON A KIRALY MEZTELEN CSAK MEG TUL KORAI ESZREVENNI MERT AZ OLYAN SNASSZ MEG KULONBEN IS O MEGVED A ROHADT SMAFRUNAKTOL AMI UGYE NAGYON FONTOS ANNAK AKIVEL ELHITETIK ! Sajnos sok ido amig szepen bagyon lassan rajovunk , Matolcsy elmegyogyintezetbe valo a felcsutival egyetemben , Kosa , Lazar , Rogan a maffia jeles kepviseloi akik multi milliardossa valtak csupan ropke 10 ev alatt pedig sittre, mert ok igazi koztorvenyes bunozok akik felhasznaljak a magyar nep primitivseget es minden eszkozzel csak a lopasoik legalizalasan veszodnek semmi mas nem erdekli oket az ugyeszseg pedig nem hajlando nyomozni A FIDESZESEK ELLEN! Ha egyszer fuggetlen lesz az ugyeszseg csucsulni fognak MERT CSUCSULNIUK KELL A HAZA KIFOSZTOINAK , ES AZOK NEM A MULTIK MERT OKHOZTAK VMIT AMIERT VIHETNEK EZEK A SZEMET FERGEK PEDIG CSAK VISZNEK SOKKAL TOBBET MINT A MULTIK HOZZAADOTT ERTEKUK CSUPAN AZ ORSZAG POLGARAINAK EGYMAS ELLEN FORDITASA , + GYULOLET KELTES ! ORBAN levelezesei alkalmankent 850 millioert pedig az emberek arcul csapasa , pont ugy mint minden tudatlan tudatos mozdulat a kozpenzek kisibolasara. Hajra magyarok , csak igy tovabb csinaljatok jobb es baloldali kerdest ORBAN RABLASABOL , JA BOCCS A KERDEST NE FELEDJETEK ! GYURCSANYNAK LEHETETT ? Marmint rabolni ! Mert ugye mindenert Gyurcsany meg az elmult 8 ev tehet , NANA HOGY EZ NEM IGAZ DE KIT ERDEKEL MIKOR ORBAN MEDIAT NEZVE GENFBEN ERZEM MAGAM ES EZ ANNYIRA DE ANNYIRA TETSZIK HOGY EZZEL JOL IS LAKTAM , MAR ENNEM SEM KELL CSAK NEZEM AZ AGYMOSO DUMAT A KOZTEVEN IGY SPOROLOK HAVI 120 000 kemeny eros euronal erosebb froncsit ORIASI EZ AZ ERZES RAADASUL IGY NEM ROMBOLOL ZSIROS FALATOKKAL MAGAM! ORBAN A LEGNAGYOBB ROMBOLOJA A HAZAMNAK EZERT FELELNIE KELL EGYSZER REMELEM MINEL ELOBB , AZTAN JOHET A TOBBI GEGSZTER SZEPEN SORBAN POLT PETIKE IS SORRA FOG KERULNI A SZOLGA !

birkakhoz 2013.06.26. 08:38:03

@Nzoltan: Kedves embertarsam semmilyen allami intezmeny nem lesz nyereseges sem jol mukodo ugyanis mas ideologia van ervenyben ! ALLAMI VALLALATOK MIND VESZTESEGESEK KIVEVE AZ SZ RT DE AZ IS KEVES NYERESEGET TERMEL AHHOZ KEPEST AMIT TUDNA NAGAN KEZBEN , POSTA VESZTESEGES LETT PEDIG AUSZTRIABAN ORIASI NYERESEGET TERMEL A POSTA ! ALLAMI VALLALATOK NALUNK MASROL SZOLNAK DE HAAT NEM ERTEM TE EZT MIERT NEM ERTED ? Semmilyen allami vallalat nem kell mert csak folyatjak ki beloluk a KOSZPENZT AMI AZ ENYEM , TIED , MIENK ERTED ? KOZBEN MAGAN BIZONUOS RADIOK , BIZONYOS TEVEK, BIZONYOS UJSAGOK , BIZONYOS REKLAM ES MARKETING CEGEK , KUTATOK , ORZOK VEDOK , BESZALLITOK , BIZONYOS EPITESI KIVITELEZESI CEGEK SZAMLAIRA JONNEK A 100 milliarok ALLAM BACSITOL ! A bank egy ugyanilyen penzszivattyu lesz persze nem neked es nem nekem es nem nekunk erted mar polgartarsam??

2013.06.26. 08:38:45

@Wagеm: Vagy összedolgoznak: Az OTP nagy, rossz struktúrájú hiteltömeggel kínlódik. Ráadásul a tőzsdén van
A takszövekre meg inkább a megtakarítások a jellemzőek.
Tehát vagy áttesszük a súlypontot a Takszöv-re, az OTP meg borulhat, vagy a Takszöv vagyonát (betéteket) megszerezve, csorgatunk az OTP-nek.

2013.06.26. 08:41:03

@DezInf: Sőt, a fideszzombiknál létszámhiány kezd fellépni.
Például a Metro Goldvin is több nick alatt fut.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.26. 08:41:06

@toportyánzsóti:

Sajnos ez nem igaz. Sokkal jobb lenne, ha tényleg az lenne, amit írsz.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.26. 08:43:25

@Brix:

"A lakosság 56%-a kormányváltást akar"

Lényegtelen. Ugyanis ez az 56 % nem akarja ugyanazt, csak abban egységes, hogy nem szeretné a Fideszt. Más részről pedig nem a lakosság 56 %-a, hanem a politikailag aktívak 56 %-a.

DezInf 2013.06.26. 08:46:10

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nicket hamisítani nem túl bonyolult.
A stílus akkor is árulkodik akármilyen nick néven nyomatják az agyhalott dumájukat :)))))

Hamisítani már tudnak,gondolkodni még nem :))))

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 09:20:24

@kublerek: miért? Szerinted mit kellene, pontosabban mit lehetne tenni? Újabb '56-ot? Vagy hogy képzeled? Momentán diktatúra van, akármit is pofáznak a fideszesek. Ebből csak akkor lehet szabadulni törvényes keretek között, ha a fideszbirkáknak is felnyílik a szemük és a következő választásokon elzavarják a picsába ezt a vérkomcsi söpredéket, a vezetőiket meg sittre vágják életük végéig.

A sok barom csápol a "rezsicsökkentéshez", ami nem mellesleg azzal jár, hogy pár éven belül, hacsak nem változik valami, rendszeresek lesznek a kimaradások a közüzemi szolgáltatásokban, ugyanakkor egy szavuk sincs pl. az útdíj című újabb rablás miatt, ami a "jósok" szerint kb. 30%-os áremelést hoz a boltokban...

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 09:21:53

@nu pagagyí: na igen, kezd érthetővé válni, hogy miért heccelték fel az embereket a bankok ellen és miért kezdték újabbnál újabb adókkal sarcolni a bankokon keresztül azok ügyfeleit.

georgie58 2013.06.26. 09:42:53

@Fejesrob: 15%-os részvételi arányok mellett; köztudott, hogy egyelőre csak a fidesz trollok viszik arrébb ilyenkor a seggüket, a többit ez MOST még nem érdekli, mert a nagy változások nem ettől lesznek meg. Meg fogsz rohadtul lepődni jövő májusban, amikor majd 75-80%-os részvétel mellett elhajtják a tajtékos g...be ezt a bűnöző bandát. Ámen.

toportyánzsóti 2013.06.26. 09:44:21

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Nem zavarnak a tények úgy látom,maradsz kérődző.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.26. 09:46:41

@toportyánzsóti:

Az a baj veled, hogy sosem igyekszel semmit mélyebben átgondolni.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 09:53:42

@toportyánzsóti: ezen már többször gondolkodtam én is. Lehet, hogy Orbán, aki egyre inkább a szó orvosi értelmében látszik elmebetegnek (vs Gyurcsán, aki csak szimplán hülye, legalábbis a viselkedése az)... szóval lehet, hogy Orbán csak egy báb és valakik dróton rángatják a háttérből.
Az biztos, hogy még nem tartottak ki egy irányzat mellett négy évnél tovább. Voltak ők szadesz ifjúságiak (térdre csuhások!), lett belőlük hithű keresztény, hogy benyaljanak a kdnp-nek, most épp rákosistát játszanak, időnként a meleg szarig benyalva a náci/nyilas utódoknak. (akik mint tudjuk, nem nácik, bár sokszor annak látszanak)

A norvég birkát meg jobb, ha ignorálod. Születésétől fogva kergemarhakóros.

toportyánzsóti 2013.06.26. 10:06:36

@álfirkász: Kevesen veszik még észre continentállézerjani jelenleg tartótisztje viktorbánnak,jópár milliárd kinéz a continentál maffiának!Korábban is sikeresen harcoltak pénzücskéjükért,megbuktatva pár nekik nem kedvező törvény javaslatot,mostanra személyes képviselőjük van a kormányzatban korábban táskahordozó és seggtisztogató csicska bekerült viktorka stábjába...

toportyánzsóti 2013.06.26. 10:08:13

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Sajna ahhoz hogy kiderüljön valakiről okos,kell még 1 okos.

Lencsés István 2013.06.26. 10:20:50

A mostani KORMÁNY nem rabol . MATOLCSY - nak sem voltak sötét húzásai .

Peetee 2013.06.26. 10:35:42

Nagyjából készül a következő postabank-buli, ha valaki még emlékszik a 90es évekre...

...Vagy lesz egy olyan pénzintézet, ahol a "gyanús" pénzmozgásokról szóló jelentések eltűnnek az osztályvezetői szinten egy-egy asztalfiókban.
Viktor és körei Takarékszövetkezet néven lehetne futtatni!

DezInf 2013.06.26. 10:52:53

@Lencsés István:

pityuka, máshol meg ezt írtad:

"Lencsés István 2013.06.26 09:27:19
@Szabványok: Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) A FIDESZ SOHA nem volt liberális . Délelött van . Te nem vagy ember , csak emberszerű lény . "

tele vagy szemantikai és szintaktikai hibákkal.
tényszerűség?
a fideszt a marslakók alapították és piftike orbán utóggya:))))
ennek is van annyi igazságtartalma, mint amit te sírsz:)))

Jhonnyq 2013.06.26. 11:27:30

" Lencsés István 2013.06.26. 10:20:50
A mostani KORMÁNY nem rabol . MATOLCSY - nak sem voltak sötét húzásai"

Ezt csak az írja le aki maga is benne van a lopásban,csalásban,rablásban...Jövő májusig szedd meg magad,aztán jobb ha elhúzol ebből az országból mert soha többet nem lesz mód arra amit most csinálsz.
Te rohadt hazaáruló patkány...

Jhonnyq 2013.06.26. 11:29:31

Szerencsére nagy tempóban fogynak a fideszpártiak.
Jövőre kormányváltás fix 1....

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 11:39:46

@Jhonnyq: ebbe ne éld bele magad. Jó lenne, különösen, ha legalább a gazemberségeik egy részét eltörölné valaki (pl. a nyugdíjpénzeket már senki sem fogja visszaadni a kiraboltaknak), de tartok tőle, hogy ha meg is szabadulunk ezektől, az új kormány nem azzal lesz elfoglalva, hogy ezeket rács mögé juttassa és helyreállítsa amit tönkretettek, hanem újabb adókat fognak kitalálni, mert valamiből a maffia által a multiknak okozott károk megtérítése lesz a cél... :(((
(B verzió, hogy a nemnáci jobbik kerül kormányra, de abba jobb nem belegondolni, hogy mi lesz, ha ez megtörténik)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.06.26. 11:41:15

Ja??? az mszp szdsz lmp??? zok tényleg loptak, mostmár szerencsére nincs lopás, mert el lettek zavarva a pecsába!!!

Lencsés István 2013.06.26. 11:42:06

@DezInf: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Nem vagyok " .... pityuka .... " , tanulj meg olvasni IS . 3 . Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) 4 . Nincs hiba abban amit írok . 5 . A FIDESZ nagy kezdőbetű . 6 . Ilyenek nincsenek , hogy . : " .... pifitke , utóggya .... " . 7 . Aki sír , az épp te vagy , mert zavar az igaz , és ezért térsz el a témától , szóval erről IS ennyit . :) ;) :D

@belekotty: Nem érdekel a rólam kialakított véleményed , ami hazugság .

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 11:46:20

@Lencsés István: újabb nyelv-ész, akinek fingja sincs a használt szavak jelentéséről. Miért lenne hazugság? Max. tévedés, ha élőben nem vagy olyan retardált, mint a blog.hu-n. Kicsi anonímand! :D

DezInf 2013.06.26. 11:51:56

@Lencsés István:

piftike,olvasgassad a fideszed történetét:)
az szdsz úttörő tagozataként jöttek létre,aztán ifjukommunisták lettek,most meg rablókommunisták.)))

nem szégyen az,ha liberálisként kezdték oszt kötélen végzik. volt már ilyen a történelemben,kár lenne tagadni.
tanulni,tanulni,tanulni!- jobb lenne ha megfogadnád pártod eszmei vezetőjének örökbecsű jelmondatát. rád férne a sok kosz meg a rohatt narancshély mellé:))))

ja, piftike, ne hazuggyá mee hamarabb utólér egy törött korsó, mint a narancslé :))

Jhonnyq 2013.06.26. 11:53:38

@lencsés istván: lencsés köcsög TE magad vagy a hazugság...(csupa kisbetűs)
De találkoznék veled egyszer te főparaszt...
Garantálom akkor nem lenne ekkora arcod,illetve utána kétszer ekkora is lehetne...

Jhonnyq 2013.06.26. 12:00:13

@álfirkász: Nézd,gyakorlatilag ott tartunk,hogy a jobbikon kívül bárki jobb lenne mint ezek a rohadékok.
Az adó emeléstől nem félek mert gyakorlatilag mióta ezek a dilettáns senkiházik hatalmon vannak,szinte hetente emelnek adót.Ezért azt gondolom e téren is bárki más csak jobb lehet.
A nyugdíjunkat buktuk ennyi,ezzel nem lehet mit tenni de az országunk még megvan és ez az amit nem szabad végérvényesen feladni.
Az emberek 2/3-a gyűlöli a fideszt és ezt meg is mutatják majd jövőre nekik.
Van az a mélység ahonnan csak felfelé van út...

Lencsés István 2013.06.26. 12:00:29

@álfirkász: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Azért hazugság például , mert nem ismer , meg mert egy anonimnak SOHA nincs igaza . 3 . A rövidítés szint alatti . 4 . Ilyen nincs , hogy . : " .... anonímand .... " .

@DezInf: Sajnos továbbra sem tudsz sem olvasni , sem írni sem , így ma ezen a blogon utoljára reagálok rád , ha ez nem változik . Nem vagyok " .... piftike .... " . Ilyenek nincsenek , hogy . : " .... fideszed , ifju ( hosszú ú ) , kommunisták már rég nincsenek MAGYARORSZÁG - on el vagy tévedve jó pér évvel .... , rohatt ( rohadt helyesen ) , narancshély ( narancshéj helyesen ) , hazuggyá , mee .... " A FIDESZ soha nem volt libeláris , azaz még hazudsz is ráadásul fosva , ez szánalmas . Kötélen ők nem végzik , mert a jóért amit tesznek , nem jár kötél . Neked járna jó pár pofon , alapdolgok nem tudásáért , de rajtad már az sem segítene .... :D :D :D + :D Nincs pártom , azaz folyamatosan hazudsz . Nem vagyok koszos , őjabb ( sokadik ) hazugság . SOHA nem hazudok . ( Azaz te mindig hazudsz ) Az iróniád meg KURVA GYENGE ! ! ! + !

nincs1itt 2013.06.26. 12:02:57

@Peetee: Már aszittem mindenki elfelejtette! Orbán akkor Printzet stafírungozta ki, szerény 158 milliárddal...
Alakul ez az OTP-nek is...

DezInf 2013.06.26. 12:06:48

@Lencsés István:

pityuka, a jelenkor történelméből elégtelenre vizsgáztál:)

a legrosszabb fajta vagy: sík hülye aki nagyon szorgalmas!!!!

hőn szeretett pártod történelmét sem ismered, az sem tudod mikor volt zorbán a liberális internacijonálé alelnöke....... ehhhh...reménytelen vagy.....ezé is vagy fideszes, semmi ész ... viszont maximális elkötelezettség...

baccus, már nevetni sem lehet rajtad annyira fogalmatlan vagy....

nincs1itt 2013.06.26. 12:10:12

@Lencsés István: Persze Putyi, nem rabol, dehogy. Csak fegyveresen kéreget!
Matolcsynak nem lehettek sötét húzásai, hiszen annyira hülye, hogy húzni sem tud!
Putyi, takaroggyá vissza a pékségbe és dagasszad azt a qrva kenyeret, mert kibaxnak onnan is! Aztán mehecc pógári körösökhöz megint melóért kunyerálni!

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 12:10:18

@Jhonnyq: az utolsó mondatodban bár van némi igazság, nem fedi teljesen a valóságot.
Lehet, hogy az emberek 90%-a is utálja ezt a csürhét, bár ahányan aláírták a "rezsicsökkentést támogató" ívet... sok birka él itt. :(((
Szóval tartok tőle, hogy az emberek belefáradtak abba, hogy csak gazember és aljas gazember közt lehet választani. A fideszbirkák 90%-a (mind az 5-600ezer ember) el fog menni szavazni, a többiek meg szépen otthon maradnak. Így a maffia hatalmon marad és csinálhatja a disznóságait.

nincs1itt 2013.06.26. 12:14:37

@Lencsés István: Putyiiii!!! Sokan monták má', hogy a zíráslyelek előtt NINCS szokőz! Gyakoroltad, hogy NEM felfelé óbégacc a hullámvasúton??
Ne is regájjá!

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2013.06.26. 12:17:08

"A portfolion egy kicsit/nagyon szakmaibb vélemény jelent meg, nem árt elolvasni...

"Elsőre eléggé lendületesnek és radikálisnak tűnnek a kormányzati szándékok, de a szokásos hőbörgés helyett érdemes nekünk is figyelmet szentelni arra, hogy mi válthatta ki ezt a precíziós atomtámadást. "

@java786: a poszt korábban íródott, mint ahogy ezek a részletek kiderültek a takszövös tervekről. lesz majd új poszt a témában, én azért nem vagyok elájulva.

@álfirkász: útdíjas poszt is jön, csak figyelj

Jhonnyq 2013.06.26. 12:39:21

@álfirkász: Bízz az emberekben és te is bíztass akit csak tudsz...
Menj el szavazni és fogd a kezét a bizonytalanoknak...
Én minden ismerősömet(vannak nagyon sokan) motiválni fogom,hogy legyenek ott...
Ennyit tehetünk és ennyit meg kell tennünk,hogy ez a csürhe végérvényesen eltűnjön...

belekotty 2013.06.26. 12:39:45

@Lencsés István: piftike! Mindenki rajtad röhög! :-))

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 12:43:09

@Jhonnyq: a gengszterváltás óta, tán egyet kivéve, minden szavazáson ott voltam, hogy az aktuálisan legkevésbé tisztességtelen hordára szavazzak. Most kezdek ott tartani, hogy már leszarom.
Ha óhajtod, privátban meg tudom indokolni.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 12:44:58

@Lencsés István:
"LIBELÁLIS" :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Az nem, de liberális ifjúsági maffia, az bizony volt. :DDDDDDDD
Te... anonímand! :DDDDDD

@belekotty: sokáig azt hittem, hogy humorista és ezért csinálja. De valaki, aki ismeri, azt mondta, hogy nem, ez tényleg ennyire sötét. Az is lehet, hogy valóban elmebeteg.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 12:45:34

@álfirkász: pontosabban: valaki, aki azt állította, hogy ismeri, azt mondta róla, hogy...

Ellenőrző QR kód (törölt) 2013.06.26. 12:46:18

@Jhonnyq:
"Jövőre kormányváltás fix 1.... "
A kormányváltás fix, elvégre a mostani kormány mandátuma az új kormány megalakulásával megszűnik :)

Ami téged kicsit kellemetlenül érinthet, az az hogy jelen állás szerint az új parlament által választott miniszterelnök monogramja is OV lesz...

Jhonnyq 2013.06.26. 12:46:28

@lencsés István: Te söpredék tolvajbérenc...Komolyan mondtam,hogy bármikor szívesen találkozok veled...
Nem,nem barátkozni szeretnék hanem ugràlni a rohadt fejeden...
Te miért nem takarodsz vissza oda ahonnan a világra jöttél?
Egyébkènt hol vannak a csekély szàmú seggnyaló társaid?
A központban mossák az agyuk?
Vagy megint lopni mentek?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.26. 12:48:31

@MetroGoldwinMayеr: És Lázár tud róla, hogy a főnöke ki mellett szokott a focimeccseken ülni és kivel beszélget egymás fülébe súgva?

Jhonnyq 2013.06.26. 12:51:01

@Ellenőrző QR kód: Tudod ahogy telnek a hónapok egyre utópikusabban hangzik,hogy orbán megint miniszterelnök lesz...
Olyan szinten vagytok kissebbségben,hogy nincs az az összehazudott közvélemény kutatàs ami megmentené a tolvajokat...A vàlasztásokat meg alapból bukják...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.26. 12:51:20

@Jhonnyq: Fogynak a fideszpártiak, de nem igazán nő a ballib pártok tábora sem. Egyelőre a Fidesz vezet és az új választási szabályokkal sokkal kisebb előny is elég az újabb kétharmados győzelemhez.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.26. 12:52:17

@Jhonnyq: Nem tűnt fel, hogy az összes párt kisebbségben van? A többség egyik pártot sem választaná, mert elege van mindegyikből.

Jhonnyq 2013.06.26. 12:52:40

@álfirkász: Nézd az mondenképp bíztató,hogy itt vagy és megosztod a nemtetszésed és a véleményed...
Egyébként pedig soha nem volt még ennyire fontos választás mint a 2014-es...

Kacsura 2013.06.26. 12:53:32

@Hakapeszi Miki: Mikor?
Merthogy az útdíj az jön elsejétől!

Jhonnyq 2013.06.26. 12:54:47

@Távmunka blog: te is csak àlmodozol itt...Megint 2/3-ad....:))))
Hahahahahahahaaaaa...
Jövőre pont elég lesz a fideszből mindenkinek...VÉGE LESZ...

Ellenőrző QR kód (törölt) 2013.06.26. 13:00:34

@Jhonnyq: "Olyan szinten vagytok kissebbségben,hogy nincs az az összehazudott közvélemény kutatàs ami megmentené a tolvajokat..."
A valóság ezzel szemben az, hogy az összes közvélemény-kutatás erős fidesz előnyt mutat, a megmozgatott tömegek számánál is nagyságrendbeli különbségek vannak a fidesz javára. Az időközi választások zömét is a jobboldal, vagy független nyeri. A baloldal elvétve, és akkor is olyan népünnepély van, mintha az elmúlt 2-3 év legnagyobb sikere lenne egy-egy polgármesteri szék.

A papírforma szerint az egyik párt megnyeri a választásokat, majd a népszerűtlen intézkedések miatt fél-háromnegyed év múlva már a másik párt vezet, és nyeri a következő választást. Nálunk erről szó sincs, ami a baloldalon elég erős aggodalomra ad okot. Ráadásul már az EU is egy újabb fidesz ciklusra készül... (egyébként a választás megnyeréséről beszélnének, nem az új kormány illegitimitásának bizonygatásáról)

Szóval kell az ilyen lelkesítő is, na :)

_most_ 2013.06.26. 13:09:34

@Ellenőrző QR kód: hát igen, a fidesz szavazók eléggé megvezethetőek, de nem lesz ez mindig így :D

Jhonnyq 2013.06.26. 13:21:07

@Ellenőrző QR kód: Az a baj,hogy monokróm a szemed de majd megvàltozik ez is...Nem vagyok fideszes de szoci sem...Öööö na most mi lesz? Tudsz ezzel mit kezdeni?Számodra én és még milliók láthatatlanok...:)

2013.06.26. 13:21:40

"hát igen, a fidesz szavazók eléggé megvezethetőek, de nem lesz ez mindig így :D
"
Nem egészen erről van szó! Azé nő a FIDESZ népszerűsége, mert rájött a nép, hogy hazudtok, nyomorult liberálisok.

Kacsura 2013.06.26. 13:30:36

Ki az a nép? TE közéjük tartozol?

Peterpapo 2013.06.26. 13:37:04

@Fejesrob:

Kigugliztam és azt láttam, hogy vagy függetlenek nyertek, vagy azt, hogy a részvételi arány a 20%-ot sem érte el. Komoly előrejelzések ezek! :) Ez tölt el téged bizakodással? :)

_most_ 2013.06.26. 13:37:17

@Lindalinda: xd, mindig elfelejtem, hogy a fidesz sose hazudik, legalábbis Orbán Viktor biztos nem :D

Jhonnyq 2013.06.26. 13:41:38

@Lindalinda: Nyomorult te vagy te agyatlan majom és enyhén szólva is túlzás a jócskán millió alatti kis csoportodat aki továbbra is vak,a népnek hívni...
BUKNI FOGTOK nem kicsit...

Jhonnyq 2013.06.26. 13:43:03

@Lindalinda: meg méghogy nő a fidesz népszerűsége....:))))
Ez a mai nap vicce...:)))

Parajpuding 2013.06.26. 13:47:39

1. Miska pontosan ugyanolyan koszlott marionettfigura, mint Kuszaszem, vagy a többi fideszes ork. Úgy rángatják, ahogy akarják. Önálló gondolata és cselekedete nincs, nem is lehet.
2. Soha nem tenném a pénzt olyan pénzintézetbe, ahol akár 1 százaléka is van ennek a köztörvényes útonálló kormány vezette államnak.
3. Az ordas hazugságok kormánya az is marad. Hazug kutyából soha nem lesz igazat mondó szalonna.
4. Teljesen egyértelmű, hogy az EK-nak nevezett húgyagyú impotens óriástroll vezető tisztségviselői éppolyan hiszékeny, megetethető barmok, mint a narancsorkok itthon.

Peterpapo 2013.06.26. 14:02:00

@Lindalinda:

A Fidesz népszerűsége csökken és nem nő. Mert a nép rájött, hogy ezek is lopnak, csalnak, hazudnak.

Mr. Waszabi 2013.06.26. 14:04:10

Már nem az a kérdés, hogy ki fog kormányozni, hanem hogy mit.

zsg? 2013.06.26. 14:23:56

Index címlap: Újabb durva különadót kapnak a bankok

Ha volt is, már semmi kétség sem maradhat. A kormány a bankrendszer szisztematikus tönretételén dolgozik, miközben kineveli a saját bankját. Ezt a kormány semmi sem különbözteti meg az útonállóktól. Akinél pénzt sejtenek, azt kirabolják. Ilyen egyszerű. A kérdés csak annyi, hogy a te bankszámlád mikor kelti fel a kíváncsiságukat. Nem az, hogy felkelti-e, hanem az, hogy mikor.

Körülbelül egy éve írtam hogy előbb-utóbb a lakosság és a kisvállalkozások pénze nagyrészt egy magyar (értsd: állami=simicska) tulajdonú bankba fog vándorolni. Majd pár adózási kedvezménnyel, kedvező kamattal megoldják. Most akkor képzeld el azt az országot, ahol a lakosság nagy részének a pénze a simicska bankjában van! Szerinted mi fogja meggátolni a gátlástalan pártpénztárost abban, hogy az egészet átutalja egy karibi bankszámlára? Semmi. A kormány meg hoz róla egy nyugdíjvédelmi törvényt és máris legalizálva van.

Nem a szándék és a végeremény a kérdés, csak az, hogy hagyjuk-e, hogy végig vigyék.

Bambulka 2013.06.26. 14:41:18

Amit csinál a Fidesz az szimpla bankrablás.

Egy egyszerű a szavazás (melynek eredménye ugye előre ismert) elött benyújtott módositó inditvánnyal ellopnak 75 milliárd forintot a bankoktól.

Ennyi erővel 50 vagy 150 milliárdot is lophattak volna, a mai napra éppen ezt az összeget álmodta meg a diktátor.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.06.26. 14:46:41

@Fejesrob: Időközin életveszélyes a kormánypárt jelöltje ellen szavazni, mert a következő választásig éhkoppot nyel a település. Jön a bünti... :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.26. 14:50:50

@Lencsés István: Az ég kék, a fű zöld, Lencsés István DEBIL. :-)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.26. 14:53:20

@Fejesrob: Még mindig az időközin rugóztok? Nem jelent az semmit. Egyébként nem baj, ha elbízzátok megatokat, 2002-ben is elbíztátok.

Abban viszont igazad van, hogy egy kormányváltás utáni kormány nem húzná 1 évig. Erre garancia a független hatalmi ágakba és intézményekbe bebetonozott pártfunkci. Úgyhogy ka kormányváltás lesz, akkor system reset is kell, hogy repüljön a sok nyalonc. Ha nem így lesz, Magyarország továbbra is szívni fog.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.06.26. 14:59:11

Még iskolás koromban kérdezte a történelem tanár, hogy szerintem mi a fontosabb, a gazdasági, vagy a politikai hatalom? Mondtam neki, hogy a politikai, mert akinek az a kezében van, az erőszakkal elvehet bárkitől bármit és így simán megszerezheti a gazdasági hatalmat.
A tanárom nem értett egyet velem, szerinte egy állam sem tehet meg korlátlanul bárkivel bármit, nem vehet csak úgy el mindenkitől mindent.
Most már belátom, hogy sajnos nekem volt igazam.
:)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.06.26. 15:00:28

Frady for Prime Minister!

Magyar barátaim! Éljen a honderű!
Hosszas vacillálás után úgy döntöttem, hogy eleget teszek és vállalom!
Legatyásodott és elszéktelenedett országunk állapotát látva nem tehetem meg én, a népszerű ígérgető-művész, hogy ne vállaljam el, hogy az összes párt és civil szervezet közös miniszterelnök jelöltje legyek. Nálam csak keresve találhatnának jobbat!
Frady for Prime Minister!
Megválasztásom esetén az alábbiakat ígérhetem:
A BKV nem csak, hogy ingyenes lesz, hanem a közlekedési vállalat fizet az utasoknak. Sokak számára megélhetés lesz az utazás!
Megépül az Érdet Érddel összekötő Nagy-Butapest metrókörgyűrű.
A Butapest táblákat P+R táblákra cseréljük, mert Nagy-Butapest határait három aszfaltóceán nyaldossa majd.
A Margitszigetet megemeljük és a felső rakpartokra támasztva keresztbe fektetjük, miáltal lesz egy környezetbarát Duna hidunk.
A Dunát a saját medre alá épített csőben vezetjük, a medret leaszfaltozzuk és miénk lesz a világ legszélesebb kerékpár útja.
A panellakásokat tengerre néző ablakú, úszómedencés, zöldövezeti luxusvillákká alakítjuk.
Hajlékosítjuk a hajléktalanokat.
Négy évente Olimpiát rendezünk.
Bajnokok Ligáját nyeretünk a Ferencvárossal.
Kisebb lesz a Parlament, miáltal szélesebb lesz a pesti rakpart és több szobor fér el a Kossuth téren.
Ingyenes lesz a parkolás, mert a parkoló-őröket a bálnákat bosszantó parkoló-órákhoz önbilincselt Greenpeace aktivistákhoz bilincseltetjük.
Az utakról két héten belül eltüntetjük a dugókat. Az így nyert alapanyagokból parafenomének vezette Parafafeldolgozó Gyárat létesítünk. Meghirdetjük a „No para on the streets!” kampányt.
Mindenki számára elérhető lesz az elitképzés. Elitt eszűeket felvonókúrára küldjük a Butapesti Liftgyárba.
Unió Erdéllyel! Erdély lesz a Nagyonnagy-Butapest XXIV. kerülete!
Vidékfejlesztek! A vidék lesz a Nagyonnagy-Butapest XXV. kerülete!
Mindenütt minden ingyenes lesz, a rendszeres akciók idején pedig még ingyenesebb!
S hogy ezt az általános közjóléti ingyenélést miből fedezzük?
Egyrészt Liszt Ferihegyen valódi hegyet építünk, hogy a gépeknek ne kelljen fel- és leszállniuk, csak elindulni és megállni. Az így megspórolt üzemanyagot színaranyárban adjuk el az energiafaló kínai piacon, a Józsefvárosban.
Másrészt Frady Endre mezeket, Frady Endre lovas-szobrokat, Frady Endre versesköteteket, Frady Endre beszédeket tartalmazó CD-ket, Frady Endre mintás sérvkötőket, lúdtalpbetéteket és egyéb Frady Endre emléktárgyakat dobunk piacra, azaz kőkeményvalutásítjuk a népszerű ígérgető-művész tömegek általi imádatát.
Frady Endrét minden magyar otthonba!
Legyen a mi Frady Endrénk az Ön Frady Endréje is!
Frady Endre jobban teljesít!
Merjünk hiszékenyek lenni!

fradyendre.blogspot.hu/2010/06/frady-for-butapest.html
:)

sas70 2013.06.26. 15:17:18

@Nzoltan: Ez nettó hülyeség! Magyarországon nem volt annyi megtakarítás és most sincs, amit akármilyen bank kihelyezhetett volna. Ettől kezdve külföldi forrásokat kellett volna bevonni és egy magyar tulajdonú bank nehezebben kap hitelt (pláne egy vidéki takszöv. ami nem is vehet fel), mint ahogy az anyabankok finanszírozták a Magyarországon működő leányaikat.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.26. 15:32:30

@Jhonnyq: Kettőnk közül te vagy az álmodozó. A tények azt mutatják, hogy a kormánnyal elégedetlenek többségének nem tetszik egyik ellenzéki párt sem. Sőt, a kormányváltást kívánók jelentős része a Fideszre szavazna, ami elég skizofrén dolog.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 15:51:01

@Távmunka blog: már megint egy fidesznyik, aki olyan kifejezést használ, aminek az értelmével nincs tisztában. :DDD
(nézz utána, mit jelent valójában a skizofrénia! :D)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.26. 17:33:27

@álfirkász: Megint egy ballib, aki mindenkit fideszesnek néz, aki nincs mellette.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 17:36:04

@Távmunka blog: merő véletlenségből mi? Még véletlenül sem azért, mert a nyelved a meleg szarig hatol a fideszes seggbe. Áááá, dehogy... :D

polipo 2013.06.26. 18:56:12

Valóban még nem volt ilyen fontos elmenni választani,mert a mostani állapot már túllépte a 19, vagy egy híján húsz megközelítést.Sajnos az elmúlt 23 év alatt sok mocsok rakódott le minden irányból,de ami most történik ez mindent visz és a szó szoros értelmében. Itt már nem csak arról van szó hogyan lopjanak "hivatalosan",hanem azon túl a demokrácia megtaposásáról,ami meg arról szól,hogy mindenki ellenség aki nem fideszes. Ez nem tetszhet semmilyen normálisan gondolkodó embernek,épp ezért veszélyesek az ilyen lencsés istvánok. Nagyon rég voltam választani,most többed magammal fogok, mert ez már nem 19...

Lencsés István 2013.06.26. 20:30:29

@belekotty: 1 . Nem vagyok " piftike .... " , azaz tanulj meg olvasni . 2 . Nem érdekel hogy sok anöonim geci akinek fáj az igaz és fél , rajtam röhög , egyszerűen lepereg . :) ;) :D

@álfirkász: Ilyen nincs , hogy " .... anonímand .... " .

@nincs_itt: 1 . Nem vagyok " Putyiiii , Putyi .... " , azaz tanulj meg olvasni . 2 . Ilyenek nincsenek , hogy . : " .... monták , má' , zíráslyelek , óbégacc , regájjá , takaroggyá , qrva ( Miért nem mered kiírni , hogy kurva ? :D Js hogy fosol , azért nincs neved se , te szerencsétlen . :D ) , kibaxnak , mehecc , pógári .... " . Nem kéreget fegyveresen senki . MATOLCSY nem hülye , csak te vagy az . Nem pékségben dolgozom , az csak az egyik szakmám , mellet vagyok cukrász is , meg van érettségim , meg sportkommunikátori diplomám , ezzel dolgozom , szóval hazudsz is , azaz ezt IS beszoptad . :D Nekem mindig lesz munkám , ugyanis az csak rajtam múlik . :) ;) Direkt írok így ( ráadásul jól ) , okom van rá .

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság .

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.26. 20:50:47

@álfirkász: Ha ennyire hülye vagy, akkor nyalj nyugodtan ballib és fideszes seggeket, az neked való. Elég lenne csak ennél a posztnál a kommentjeim végigolvasnod, ha gondolkodni tudnál...

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 21:01:04

@Távmunka blog: elég volt egyetlen kommentedet elolvasnom. A többi már nem érdekel.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 21:01:51

@Lencsés István: kicsi anonímand... te szórakoztatóbb vagy testvérkédnél, wmikinél is. :D

Lencsés István 2013.06.26. 21:07:47

@álfirkász: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Ha nem jut el az agyhelyedhez hogy ilyen nincs , hogy . : " .... anonímand .... " , akkor ma ezen a blogon utoljára reagálok rád . Nekem nincs ilyen testvérem hogy wmiki . Az hogy nevetsz rajtam , az nem érdekel , én is ezt teszem rajtad , mert a ténnyel nem tudsz mit kezdeni , ezért személyeskedsz velem , bár azt meg nem tudsz hisz neved sincs , szóval ennyi . :) ;) :D

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.26. 21:19:24

@Lencsés István: mondd, te anonímand, nem unod még a fasságaidat? :D

birkakhoz 2013.06.26. 22:20:26

@Lindalinda: Eleg erdekes mokus vagy , liberalisok hazudnak Orban es az allitolagos konzervativ jobbos partja meg oszinte! Eleg csak bekapcsolni a koztevet es aki erti mi is tortenik latja a folyamatos ferditeseket, csusztatasokat , hazugsagokat , az AGYMOSAST ! TE IS ENNEK VAGY AZ ALDOZATA , EBREDJ FEL AMIG NEM KESO ES HUZD MAJD BE AZ ikszet de ne a maffia melle mert akkor vege az Orszagnak! KOBBOS , BALOS , LIBERALIS EZT CSAK A BIRKAK KAJCSIZZAK DE AZOK RENDESEN! ITT CSAK PENZROL ES GAZEMBEREKROL SZOL A DAL SEMMI MASROL A PARTALLAS CSAK ARRA JO HOGY LEKOSSEK AZ ENERGIAIT A NEPNEK ,MIKOZBEN KIRABOLJAK TELJESEN ! EBBEN A FITYISZ VERHETETLEN !!

nincs1itt 2013.06.26. 22:40:11

@Lencsés István: figyelj Putyi! A diploma(nem ismered) az általában főiskolán és/vagy egyetemen beszerezhető dokumentum. Az OKJ-s "felsőfokú" szaktanfolyam, csak "diplomának" nevezett oklevelet ad a végzettségről! Biztosan írtál szakdolgozatot, diplomamunkát amiket meg is védtél. Szóval, ha azokat abban a külalakban és stilisztikában írtad, ahogy itt is komenikálsz, akkor gyaníthatóan csúnyán átvertek téged! De hagyjuk, mert nem érted Te ezt! gondolom a székesfehérvári fideszkurír felcsúti kihelyezett "közvetítője" vagy. A Nulla-Dikk Viktorod után szeded a szotyi héjat...
Szerencsétlen, szánni való hülye vagy!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.26. 23:39:44

@Lencsés István: Akkor is DEBIL vagy. Ez nem hazugság, hanem tény. Az a fajta zsigeri tagadás, amit mindenhol nyomsz a 2 éves dackorszakos gyerekekre jellemző. Gondolom nem 2 éves vagy, tehát DEBIL.

s 2013.06.27. 01:47:54

@hot-spot: :-) Köszi, én is örülök Neked. Nem járok fekete autóval, mert kék a kedvenc színem. Ettől semmilyen körülmények között nem vagyok hajlandó eltérni. Néha ugyan teszek engedményt a barátaim kedvéért, de az általad feltételezett eset erős jóindulattal sem sorolható az iméntiek közé.

s 2013.06.27. 01:54:44

@Ellenőrző QR kód: Nem baj, ha viktor nyer még egy menetet. Úgy igazságos, hogy abba a fostengerbe, amit odaszartak, ők fulladjanak bele. Amúgy pedig négy év nem venné el eléggé a magyarok kedvét orbán faszságaitól. A nyolc jó lesz. Annak a végén még egy traktorgumit is ráhúznak a nyomorult cigány fattyúra, lelocsolják benzinnel és felgyújtják. Nem vagyok a félig elvégzett munka híve. Azt mondom, hogy akkor már számoljunk le ezzel az ággal is egy hosszabb időre.

s 2013.06.27. 02:17:01

@zsg?: Ki kell venni a lovettát, nincs más megoldás. Eleve lófasz kamatot kapunk és erre még fussak egy olyan kockázatot is, hogy mikor a faszba akarja orbángeci lenyúlni a pénzt. Ugyan már. Száradjon ki a bankrendszer, ha ezt tervezik, akkor úgy is menthetetlen, de legalább az én pénzem megmarad.

s 2013.06.27. 02:20:16

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: Akasztás lesz, mert anélkül (törvényesen) ezt nem lehet megoldani. Ezért nem szabad antidemokratikus eszközökkel élni. Mert az antidemokratikus válaszreakciót vált ki.

s 2013.06.27. 02:21:36

@Frady Endre: Rövid távon. Hosszú távon pedig a tanárodnak.

s 2013.06.27. 02:23:36

@sas70: Majd rájönnek, amikorra minden leáll a gecibe.

belekotty 2013.06.27. 07:48:44

@Lencsés István: piftike, piftike, egyre romlik az állapotod. :-))

belekotty 2013.06.27. 07:53:06

@álfirkász: Ó! Ha @Lencsés István: - piftike - tevékenységét követted volna az elejétől, tudnád, hogy ő egy valódi netes elmebeteg, őt csak wmiki veri.

DezInf 2013.06.27. 07:57:25

@Lencsés István:

piftike te naonhüjjje!!!!!

nekem nem válaszoltál.
nem találod a fidesz hiteles törpénetét?
kínos?
egy volt liberális pártot fényezel:))
a vezére meg internacionalista liberális pártszövetség alelnökeként tündökölt.......most libsizzél :)))

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.27. 08:11:25

@belekotty: olvass vissza picit! Hidd el, ismerem ezt az anonímandot! :D
Abban nem vagyok biztos, hogy wmiki ostobább, mint ő. Sőt! Abban sem vagyok biztos, hogy más humanoid nyomkodja a billentyűket wmiki és az anonímand nevében...

avanivi 2013.06.27. 08:21:50

@Jhonnyq: @Peterpapo: @Lindalinda:

Figyelmetekbe ajánlom LINDALINDA 2013.06.25-i hsz-át . Igy néz ki a sikeres agymosás végeredménye ha jó alanyra talál.

" Lindalinda 2013.06.25 19:20:11
Orbán minden károgás ellenére elérte, hogy kikerüljünk a túlzott deficit eljárás alól. Már csak ezért is megérdemel még 4 vagy 8 évet a hatalomban. Hogy felvirágoztassa az országot.

Rengeteg érdek sérül persze a FIDESZ kormányzás óta, de erre nem kell tekintettel lenni, lévén ezek az emberek, szervezetek a balliberális politika kiszolgálói és haszonélvezői voltak. Nyomorogjanak megérdemlik!

Visszatérve Szárszóhoz. Én megértem a blog író őszinte elkeseredettségét, még nekem is sajnálatra méltónak tűnt az ott összegyült bagázs, pedig én amúgy utálom őket.

Ők assszisztáltak a deviza-hitelezéshez, a nagyon káros liberális morál törvényesítéséhez, a rabló magánnyugdíj pénztárak létrehozásához és még sok minden rosssz és káros dologhoz.

Mára tényleg egy nevetséges, gyülevész csűrhe, szerintem egymást is baromira utálják. Talán jobban, mint mi őket!" @_most_:

Hányan lehetnek a lindák?

Peterpapo 2013.06.27. 09:07:33

@avanivi:

Sajnos pont annyival többen, mint ahányan vannak.

Jhonnyq 2013.06.27. 09:35:40

@avanivi: Én azt gondolom ilyet ember ma Magyarországon csak akkor ír le,ha komoly érdeke fűződik hozzá...
Ezért pènzt kap közvetlen vagy közvetve...
Van itt még egy két szerencsére egyre fogyatkozó számban feltűnő fizetett tolvajbérenc kommentelő pl-
lencsés istván,vidéki,fejesrob,wmiki

Velük vitázni olyan mintha egy autótolvajt próbálnànk rávenni arra,hogy többet ne lopjon kocsit mikor ezért fizetik...

Lencsés István 2013.06.27. 09:51:38

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: Nem érdekel a rólam kialakított véleményed , mert hazugság . Neked SOHA nem lesz tényeg mert csak egy fosós anonim geci vagy . :) ;) :D Én tényt írok MINDIG .

@belekotty: 1 . Nem vagyok " piftike .... " . 2 . Semmi baj nincs az állapotommal .

@DezInf: Új nap , új esély . :) 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Nem vagyok " piftike .... " , azaz tanulj meg olvasni , és írni IS . 3 . Ilyenek nincsenek , hogy . : " .... naonhüjjje , libsi .... " . 4 . Az a hülye aki mondja . 5 . A FIDESZ SOHA nem volt liberális azaz hazudsz is fosva , ez szánalmas . 6 . A FIDESZ - nek nem vezére van haem elnőke , van különbség te fogalomzavaros . :) ) :D

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.27. 09:55:08

@Lencsés István: veled kapcsolatban az egyetlen tény, hogy elmebeteg vagy, kicsi anonímand.

Lencsés István 2013.06.27. 09:57:37

@álfirkász: Neked is új nap , ezért új esély . :) 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Anonim vagy , tehát nem lehet tényed , a rólam kialakított véleményed meg nem érdekel , mert hazugság , szóval ezt IS beszoptad . :) ;) :D . Ilyen nincs , hogy . : " .... anonímand .... " .

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.27. 10:20:06

@Lencsés István: anonímand, ne fárassz! Hazugság az lenne, ha valaki téged embernek nevezne. Mert tudjuk, hogy nem vagy az. :D

DezInf 2013.06.27. 10:37:12

@Lencsés István:

pityuka te naonhüjjjje!

ezt direkte neked gúgliztam ki, te retardált :

hu.wikipedia.org/wiki/Fidesz_%E2%80%93_Magyar_Polg%C3%A1ri_Sz%C3%B6vets%C3%A9g

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=21788

eddig eztet nem tuttad????????
melyik galaxisban éltél? narancsisztánban ezt nem tanítják?

megértem, szégyellik a liberális múltjukat, akárcsak a régi mszmp-s kapcsolataikat:)))

itt van neked szeretett vezíred önyéletrajza a fidesz oldaláról. nem meri benne letagadni a liberális múltját :)))

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=100117

"1992 szeptemberében a Liberális Internacionálé mainzi kongresszusán alelnökké, 1993 januárjában a szervezet végrehajtó bizottságának tagjává választották."

szóval ki hazudik? viktor?
nem zségyenelled magad tanulatlan fideszvallású?

legalább pártod történetével,dogmáival legyél má tisztába........... pityuka, ehhhh......

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.27. 10:45:21

@Lencsés István: Lencsés István DEBIL. Minden hozzászólásával ezt bizonyítja.

Lencsés István 2013.06.27. 11:14:25

@álfirkász: Sajnos továbbra sem tudsz alapdolgokat , és ha ez nem változik , akkor ma ezen a blogon utoljára reagálok rád . Mondatkezdés nagybetű . Ilyen nincs , hogy . : " anonímand .... " . Ha fárasztalak , annak csak örülök , az is azt bizonítja hogy fáj neked az igaz . :) ;) :D Én EMBER vagyok , te meg csak emberszerű lény , hisz még neved sincs annyira fosol . :D :D Te semmit sem tudsz , csak a hazug nevedet leírni kisbetűvel , te szerencsétlen . :D Jó rajtad röhögni . :D

@DezInf: Sajnos te sem tudsz továbbra sem alapdolgokat ( Mondatkezdés nagybetű , írni is meg kell tanulnod , nem vagyok " pityuka .... " , naonhüjjje , direkte , gúgliztam , eztet , narancsisztán , vezíred , önyéletrajz , VIKTOR nagy kezdőbetű , zségyenelled , fideszvallású , má ) Az a hülye aki mondja . A link nem tény . MAGYARORSZÁGON élek . A FIDESZnek nincs libeláris múltja , pláne ne mszmp - s , ez egy ordas nagy hazugság , bár tőled nem is vártam mást , hisz csak hazudni tudsz , és azt is csak fosva . Nekem nincs szeretett vezírem . Nincs pártom .

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: A rólam kialakított véleményed továbbra sem érdekel , mert hazugság , ha ez nem jut el akkor ezen a blogon ma utoljára reagálok rád . A hozzászólásaim TÉNYEK , amelyek téged zavarnak , ezért próbálkozol mint a kutyák személyeskedni , csak tudhatnád ( bár honnan , hisz agyad az nuku .... ) hogy név nélkül azaz fosva nem lehet személyeskedni , szóval ezt is BESZOPTAD . :) ;) :D

DezInf 2013.06.27. 12:38:07

@Lencsés István:

piftike te naonhüjjjjeeeee!

a fidesz hivatalos oldala neked nem téééény?
ki fognak rúgni,pellengérre fognak akasztani mint fideszárulót a párttársaid:))))

te még annál is hülébb vagy,mint ami elképzelhető......

a TÉNYEID elavultak, rohadnak mint a narancs....

te vagy orbán büszkesége, az agyatlan alattvaló!!!!

Mr. Waszabi 2013.07.20. 14:53:56

@Lencsés István: ha mindig tényeket írsz, akkor nyugodtan emlékezzél meg arról, hogy a FIDESZ 1988-ban liberális pártként indult, majd ez első parlamenti ciklust is liberálisként vitte végig. Az 1994-es választások előtt azonban már látták, hogy 10%-nál többet nem kaphatnak ebben a színezetben ebben az országban sosem, így gyorsan átöltöztek öltönybe, meg előkotorták a keresztleveleiket, és hirtelen hithű templomjáró konzervatívok lettek. Közönséges, becsületes magyar ember meg elhányta magát már akkor is, ekkora gerinctelenség láttán, ha templom járó volt, ha nem.
Olyan előfordulhat, hogy valakinek a politikai meggyőződése idővel megváltozik, s a megtérésre is van számos szép példa, de ezek soha, sehol nem estek egybe egy komplett párt és szimpatizánsaik teljes tömegét illetőleg. Az ilyen emberekben nem lehet megbízni. Akkor sem, ha más pártok is megbízhatatlanok. A szar ugyanolyan büdös marad, akár matyóbabának öltöztetik, akár barna medvének. De ha már ízlésről van szó, hát a maci kevéssé képmutató választás.

Lencsés István 2013.07.22. 15:20:11

@Mr. Waszabi: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . A FIDESZ SOHA nem volt liberális párt . 3 .

lyken 2013.07.22. 15:50:13

" itt acsargó autósnak/gyalogosnak"

LOOOOLL :D 89-ben, mikor még hakniztak, bőven liberális párt voltak. Akkoriban elég általános volt, hogy az ember SZEMÉLYESEN beszélgetett ezekkel a srácokkal. Bőségesen liberálisak voltak. Ezek tények, amiket mindenki tud, aki ott volt. Aki meg nem, z nyomja a propagandát, hogy de nem, mert hisztizek. De attól, hogy hangosak és erőszakosak vagytok, még nem fog megváltozni a múlt.

Mr. Waszabi 2013.07.22. 17:45:58

@Lencsés István:
1. emlékeim szerint nem kértem tanácsodat semmiben, tehát nyugodtan tartsd meg magadnak;

2. hu.wikipedia.org/wiki/Fidesz_%E2%80%93_Magyar_Polg%C3%A1ri_Sz%C3%B6vets%C3%A9g

"1988-tól az első szabad választásig a magát „liberális, radikális és alternatív” erőként meghatározó generációs szövetség elképzeléseit olyan, a társadalmat megmozgató tüntetéseken ismertette, mint az épülő bős-nagymarosi vízlépcső elleni tiltakozás vagy az október 23-ai demonstráció, és állást foglalt a romániai falurombolás, vagy a kínai, Tienanmen téri események ellenében. Hármas önmeghatározása a jogállamiság, a parlamentáris demokrácia, a megvesztegethetetlen politikai stílus és a kulturális sokszínűség szabadságának képviseletét jelentette."
...
"1990-ben, az első szabad választáson bejutott a parlamentbe és 22 fős frakciót alkotva parlamenti pártként folytatta tevékenységét. 1992-ben felvették a Liberális Internacionáléba."
...
"Orbán Viktor és Kövér László kezdeményezésére a párt 1992-től – belső vitákat kiváltva – a konzervativizmus és a jobboldaliság felé fordult, működését centralizálta; az újonnan létrehozott elnöki pozícióba 1993-ban Orbán Viktort választotta a párt kongresszusa. Mindez a Fidesz liberális jellegének megőrzését szorgalmazó Fodor Gábor és társainak kiszorulását is jelentette."

Ha mindezek után még nem elég világos, akkor jelzem, hogy jobbra tolódni csak balközépről, liberálisból lehet, legalábbis Magyarországon.

Tehát liberális volt. Na már most, ismerethiányodból vagy az következik, hogy összekevered a "mit szeretnél hinni"-t a "mi történt"-tel, vagy pedig olyan fiatal vagy, aki csak 1995 után ismerte meg a FIDESZ-t és nem nézett utána az előzményeknek. A tájékozatlanság azonban egyik esetben sem mentő körülmény, amennyiben vitába szállsz nyilvánosan.

Lencsés István 2013.07.22. 20:17:30

@Mr. Waszabi: 1 . Ez nem tanács , hanem alapdolog , azaz ha nem tanulod meg , akkora ma ezen blogbejegyzésnél többet nem reagálok rád . 2 . A link nem tény . 3 . Ismételni nem fogom magam , ez nem az általános . 4 . Nem vitatkozom van , nekem tényed van , neked meg hazugságod , ennyi .

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.07.22. 20:46:36

@Lencsés István: ne rágalmazz, te anonim paraszt! És pláne ne akarj nyelvészkedni, ha ennyire hülye vagy hozzá! :D

Lencsés István 2013.07.22. 20:54:47

@álfirkász: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Nem rágalmazok , tényt közlök . 3 . Nem vagyok anonim , ott a nevem , tanulj meg olvasni IS . 4 . Ha nem lenne paraszt , nem ennél . 5 . A rólam kialakított véleményed meg nem érdekel , mert hazugság .

Mr. Waszabi 2013.07.22. 21:05:10

@Lencsés István: édeske (kis é-vel), te engem nem tanítottál, sem nem gondoskodtál rólam, sem apám, sem anyám helyett nem voltál egyik sem, sem nem dolgoztál, sem adót nem fizettél helyettem sosem. Honnan veszed hát a bátorságot, hogy kioktass, miközben orbitális hülyésegedről teszel tanúbizonyságot? Vegyél vissza az arcodból, egyelőre az látszik, hogy buktál a nagy arcod miatt.
Tisztelj meg annyival, hogy elhatárolódsz, miként én tőled. Nincs és nem is volt közünk egymáshoz, soha az életben. Ehhez tartsd magad a jövőben.

A wikipédia bejegyzést nem én írtam a fideszről, gondolom brancsbéli lehetett, tehát náluk reklamálj, ha elképzeléseiddel nem egyeznek az ott szereplő információk. Ha tovább kerestem volna ennél, akkor a korabeli sajtó aktualitásaira is rábukkantan volna, de nem gondoltam, hogy ennyire hülye vagy, hogy a kézenfekvő valóságot is letagdod. A helyzet az, hogy én megéltem a történéseket, tehát hiába hazudozol itt, engem nem hat meg. Tök mindegy, hogy miért hazudozol, az nem tudja megváltoztatni a múlt valós töréténéseit. Eszerint pedig a fidesz liberális pártként indult, Orbán, Kövér, Deutsch és Fodor veztényletével, majd a 94 -es választások előtt ölötzött átál-jobboldali köntösbe. Annyira jobboldaliak ők, amennyire érdekük megkívánja. Kommunisták voltak hajdanán, és nem sok idő, mire újra felveszik a régi jelmezt. Hogy te hülye és hiszékeny ovltál egy köpönyegforgató bandának, nos, az csak a te problémád, senki másé. Jobb lenne, ha visszavonulnál, mielőtt János kér meg erre a párt imidzsének védelmében. Nem használsz nekik és választási év van.

Mr. Waszabi 2013.07.22. 21:12:01

@Lencsés István: nem annyira az számít, hogy ki mekkora betűvel kezdi a mondatot, sokkal inkább az, hogy igazat mond-e vagy hazudik.
Különösen akkor, ha te magad trükkösen számal kezdesz minden mondatot.
Az 1-es a nagy vagy kicsi? Nem lehet tudni, hogy gondoltad, de biztosra mentél, ez látszik. Gyáva szar vagy , nagyjából, aki csak ugatni tud.
Szerintem most van az a pillanat, amikor már kellően beégetted magad, de még elhúzhatsz a balfenékre csendben, verés nélkül.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.07.22. 23:19:18

@Lencsés István: de, rágalmazol. A magadfajta parasztok miatt inkább kevesebb az ennivaló, mint több.

Lеncsés István 2013.07.23. 07:13:36

@Mr. Waszabi: Jó , lehet hogy volt liberális , de akkor én még kicsi voltam . Attól még fáj neked az igaz és fosva anonimen hazudozol , mert nem waszabi van a személyidben .

Lеncsés István 2013.07.23. 07:14:09

@álfirkász: Én sütöm neked a kenyeret , te fosva anonim hazudozó !

Lencsés István­ ­ · http://lencsespityu.blog.hu 2013.07.23. 07:42:18

Pityukáról van ám blog is, a fejéról kép... tán sok is. lencsespityu.blog.hu

Lencsés István­ ­ · http://lencsespityu.blog.hu 2013.07.23. 07:43:26

@Mr. Waszabi: hagyd csak, piftike troll, nézd meg a róla készült blogot, tanulságos.

Lencsés István 2013.07.23. 10:16:57

@álfirkász: Sajnos továbbra sem tudod hogy a mondatkezdés nagybetű , ezért ma ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád , ha ez nem változik . Amúgy meg hazudsz is ráadásul fosva ami SZÁNALMAS ! ! ! + !

Lencsés István­ ­ · http://lencsespityu.blog.hu 2013.07.23. 11:11:14

@Lencsés István: sajnos tovabbra sem erdekel senkit a hulyeseged, itt sem, mas kommentfolyamban sem :)

viszont latom nezed a rolad keszult blogot, mert a talalkahelyes profilodat is torolted miutan kiraktuk :) nemgond, mar fent van a kepernyomentes rola, semmilyen info nem veszik el ;) !+#+@+%+!!!+!

Lencsés István 2013.07.23. 11:38:49

@Lencsés István­ ­: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Ékezetek használatát tanuld meg . 3 . A tény nem hülyeség , szóval ezt IS beszoptad . :) :D 4 . Nem én nézem , hanem a Barátaim , szóval még hazudsz is megint . 5 . Mint már írtam csak nem jutott el mert nincs hova neked hogy eljusson , társkereső oldalakon több mint két éve nem vagyok fenn sehol , mióta párom van , szóval újabb bukás . :D 6 . A rövidítés szint alatti .

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.07.23. 14:29:19

@Lencsés István: sajnos továbbra is egy anonim vadbarom vagy, akit már rég ki kellett volna tiltani a blog.hu-ról.

Lеncsés István 2013.07.24. 07:32:36

@álfirkász: Fosva hazudozó anonim ! Fáj az igaz ? Nekem tényem van . A profilomat a tavkapcsolatról azért töröltem , mert már menyasszonyom van . Aki gyönyörű ! Mint Marilin Monró ! Kitiltani a nicklopókat fogják , mert már mindenki feljelentettem a goglon !

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.07.24. 08:00:29

@Lеncsés István: veled kapcsolatban egyetlen tényről tudok, hogy valami csoda folytán egy anonim, löttyedt lófaszt megtanítottak írni. Olvasni már nem.
Bár néha megfordul az is a fejemben, hogy nem csak játszod az elmebeteget, hanem valóban az is vagy és ha még meglenne a Sárgaház, akkor ma is ott üdülnél, nem minket fárasztanál.

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.07.24. 09:16:04

@Lencsés István: kepfeltoltes.hu/130723/T_rskeres__oldalak_legjobbja_www.kepfeltoltes.hu_.png

fura, hogy repül az idő, 2013 januárja már két éve lett volna?

"Utoljára itt járt: 2013-01-10 21:36:17"

vagy elküldjük a csajodnak is a társkeresőkön rólad összeszedett infókat, beleértve, hogy hova mikor léptél be utoljára, had döntse el ő, neked hisz-e vagy a tényeknek? :) neki nem képernyőmentés megy majd, hanem csak és kizárólag a google által cachelt információk, tehát rá sem lehet fogni, hogy fotosop... mehet?

Lencsés István 2013.07.24. 09:28:49

@Lencsés István­: 1 . A link nem tény . 2 . Én két éve nem vagyok fenn semmilyen társkeresőn tök mindegy mit hazudozol csalva . :) 3 . Nem csajom van , azaz újabb hazugság . 4 . Írni tanulj meg , ugyanis mondatkezdés nagybetű , és ilyen sincs , hogy . : " .... had , fotosop .... " . 5 . Én csak akkor írok mikor tényem van .

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.07.24. 09:58:10

@Lencsés István: Ok, akkor mivel nem válaszoltál a kérdésre, úgy veszem összeállíthatjuk Tündének az infócsokrot. A héten megkapja emailben és facebookon is, tárgyilagosan, kommentár nélkül.

Lencsés István 2013.07.24. 10:20:05

@Lencsés István­: Válaszoltam a kérdésre , csak neked nem jutott el mert nincs hova .... A rövidítés szint alatti . Nyugodtan küldd el neki , ő tudja mi az igazság . :) Az amit küldesz neki az hazugság , ahogy a blogod is . :)
süti beállítások módosítása