Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) Andy Vajna (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (1) előválasztás (1) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (10) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (6) habonyárpi (7) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) hazaáruló (1) hazugság (36) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (41) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (1) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (81) origo (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (14) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) Vitézy Dávid (5) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2013.10.08.

Tarlós, a ravasz autósmentő

Hakapeszi Miki

Szopóra áll a harc Budapesten, nyilván érzi ezt a főpolgi is. Kellenek a hangulatjavító májerkodások, ha azt akarja, hogy a Vezér újra őt tartsa a legjobb választásnak a poziért. Nem könnyű viszont villogni, mert ami faszaság a fővárosban történik, ahhoz a legritkább esetben van köze a gyökér politikusoknak.  

Marad Pistunak egyrészt a négyes metró, görcsöl is ezerrel, hogy ha a különböző szoftverek nem állnak szóba egymással, vagy ha vezető nélküli üzem helyett hárman kell hogy basszák a rezet a fülkében, akkor is elinduljon jövő tavasszal. Nem gond, ha az éles üzemben is rossz oldalon nyílik az ajtó, majd ideirányítanak néhány közmunkást, hogy halásszák ki a lúzereket a szerelvény alól. Csak az számít, hogy amit az előzőek folyamatosan halasztottak, azt a jóságos István bácsi megoldja, átadja.

De nem elég a tömegközlekedők szavazata, az autósokra is rá kell repülni. Ez se egyszerű ügy, hiszen folyamatosan túrnak, sok a dugó, sík ideg mindenki. Igen furmányos megoldás tehát, ha először az indokoltnál is nagyobb káoszt okozunk, majd belibben a nagybetűs VÁROSVEZETŐ és javít a helyzeten.

Amikor két éve egy hirtelen mozdulattal buszsávot tettek a Budaörsi útra és úgy beállt az egész bevezető és a fél agglomeráció, mint a klinikai halál, a tiltakozások hatására Tarlós volt az, aki visszacsinálta a dolgot. Ezért nem lepne meg túlságosan, ha tudatosan próbálna feltűnni autósmentő szerepben. 

A múlt hét elején egyszerre kezdték el a vágányfelújítást az Árpád hídon és Hűvösvölgy közelében. A kitűnő forgalomtechnikai intézkedések nyomán lényegében elvágták a várostól a Hűvösvölgyön túli területeket, Óbuda közlekedése összeomlott, a Szentendrein Budakalászig állt a sor a reggeli csúcsban szinte minden nap. Ám jött Tarlós és pénteken kiderült, lehet ezt másképp is csinálni, például kisebb dugót okozva.

Az mondjuk elég ordenáré taplóság, hogy a Budapesti Közlekedési Központ oldalára kitett tájékoztató anyag fele az előző garnitúra fikázásáról szól. Persze szopjon lovat Demszky, de ne már a közlekedési tájékoztatóban menjen az anyázás. Nyilván el kell magyarázni, hogy miért egyszerre ássák fel a fél várost, a szart pedig rá kell tolni az elődökre, de talán ne ott, ahol a praktikus infókat keresi a nép. Azzal, hogy Vitézy Dávidka ehhez a gányhoz adta a nevét, mostantól végképp hiába próbálja magát közlekedési szakértőnek beállítani, szügyig beállt ő is a politika mocskába.

Jó kérdés, hogy ha tegnaptól hirtelen meg tudták oldani, hogy csúcsidőben három sáv legyen járható az Árpád hídon kettő helyett, ha secpec át tudták programozni a lámpákat, ha meg tudták szüntetni a buszsáv egy részét a Hűvösvölgyin, ha külön kis utcára terelve előnyben tudják már részesíteni a buszokat ugyanott, akkor ezek mi a faszért nem jutottak a szakértők eszébe egy héttel korábban. Ha dilettánsok voltak, akkor Dávidkának illene vállalnia a felelősséget. Ha viszont szándékosan szopatták a népet, hogy Tarlós mester megmenthesse a helyzetet, akkor az egy gusztustalanul fineszes megoldás volt.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

84 komment · 1 trackback

Címkék: forgalmi dugó Tarlós István Vitézy Dávid

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr215556169

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.10.08. 12:39:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2013.10.08. 10:25:20

Ezek dilettáns hülyék,ép elme csak nyerítve röhög ahogy vívják a harcukat a való világgal,csinálják a reklámot az ellenzéknek birkaintellektus alatti mantráikkal.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.08. 11:13:13

"Az mondjuk elég ordenáré taplóság, hogy a Budapesti Közlekedési Központ oldalára kitett tájékoztató anyag fele az előző garnitúra fikázásáról szól. Persze szopjon lovat Demszky, de ne már a közlekedési tájékoztatóban menjen az anyázás."

Az anyázásnak mindenütt mennie KELL - annál is inkább, mert ez nem anyázás, hanem tényszerű tájékoztatás...

Ninjaboy 2013.10.08. 11:14:22

Szakértők? Hol?! SzaGértők dolgoznak ott legfeljebb.

nu pagagyí 2013.10.08. 11:50:03

Ezek semmiért nem vállalnak felelősséget.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.08. 12:02:57

nem hiszem, hogy tarlósnak félnie kellene, hogy lecserélik most, hogy Rogántóni 5ben akar maradni, nem?

Circus 2013.10.08. 12:11:02

Ezzel is az a gondom, miknt nagyon sok minden mással, van két lehetőség, hogy ez miért történt, és egyik sem szívderítő:
1, egész egyszerűen nem gondolták végig, hogy mit okoznak a fél város feltúrásával
2, tényleg direkt csinálták így, amit a poszt sugall.
Egy rossz és egy rosszabb lehetőség...

@Hoppácska: oké, Demszky olyan volt, amilyen, az akkori ún. útfelújításokat stb. mindannyian ismerjük, de ahhoz semmi köze, hogy most, 3 évvel utána valakik agyatlanul kitalálják, hogy mindent egyszerre kell felújítani, hogy jövő tavasszal legyen mire mutogatni... az utak állapotáét igen, ezért a káoszért viszont nem felelős.

Gera 2013.10.08. 12:15:28

Szerintem hülyeség a felvetés, hogy direkt csináltak dugót, hogy aztán megmenthessenek tőle. Nem tudnak megmenteni, mert az 1-es felújítását lehetetlen masszív szopás nélkül csinálni, legfeljebb finomítani lehet kicsit, de attól még ugyanúgy anyázik mindenki. Szóval úgy lett volna jobb, ha eleve kisebb a szívás, csak szokás szerint beleszartak.

Már előre röhögök, mi lesz itt, ha egyszer tényleg bevezetik a dugódíjat. Lesz mindenféle okos tanulmány meg elemzés, hogy mennyire fasza lesz, kiépítik a rendszert milliárdokért, aztán egész Budapest be fog állni és mindenki ész nélküli kapkodásba kezd :)

okostojgli (törölt) 2013.10.08. 12:19:09

@Hoppácska: "tényszerű tájékoztatás"

Mindjárt ez itt ni:
"A főpolgármester a kritizáló ellenzéki nyilatkozatokat – „különösképpen, mivel Demszky Gábor egykori helyettesétől származnak” –, miszerint 2010-ben kész tervek voltak a felújításokról a fiókban, „közönséges és gátlástalan hazugságnak” nevezte. Hangsúlyozta, hogy a munkák ütemezése nem ad hoc politikai döntések alapján, hanem átgondolt műszaki és közlekedésszervezési szempontok alapján születik."

"Az anyázásnak mindenütt mennie KELL"
Hajrá. Sajátoddal kezdheted is.

Darázs Csaba 2013.10.08. 12:20:41

Hello, érdemes észrevenni, Tapló-s szerepe már csupán az, hogy magyarázkodjon... A budapesti lapokat régen a Rogán-Vitézy duó osztja, a vén hülye csak arra kell, hogy őt "leváltva" lehessen képbe hozni a sohasem Veketóriázott rokont. Demszky-t a Maszop tette béna kacsává, "függetlenünk"-et meg a mai Maszop összes tagvállalata.

igazi hős 2013.10.08. 12:21:26

Lehet, hogy Tarlós nem olvassa az Ószövetséget, de zsidó vicceket igen:
"- Rabbi, nagyon kicsi a lakásom, mit tegyek?
- Vannak háziállataid? Vidd be azokat is a lakásba. Gyere vissza egy hét múlva.
Egy hét múlva:
- Rabbi, borzalmas a lakás, büdös van, a kecske bökdösi a lábam, mit csináljak.
- Vidd vissza az állatokat az udvarra. Gyere vissza egy hét múlva.
Újabb hét múlva:
- Köszönöm, rabbi, egy csodálatos palotában lakom."

Tarlós először berakta a kecskét a lakásba (Róbert Károly zárása), aztán kegyesen kivette. És az a borzalmas igazság, hogy talán így jobban jártak az autósok, mert az első napok hatására többen útvonalat vagy járművet váltottak, és már majdnem normálisan lehet közlekedni. Csak nehogy essen, mert akkor tömeghalál lesz. (Hacsak nem küld időben egy SMS-t a BM.)

igazi hős 2013.10.08. 12:24:21

@Gera: Ne mondd már, hogy augusztusban (tudod, az a hónap, amikor 70-nel végig lehet menni reggel 8-kor a Szentendrein) negyed ekkora szívás lett volna.

esef 2013.10.08. 12:29:16

dilettánsok is és Tarlós megmentő is...

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.10.08. 12:29:27

Zseniális poszt!

Igen, tényleg minden maradjon úgy, ahogy volt, hadd kopjon, amortizálódjon még egy kicsit. Ha eddig elment, most is el fog.

Szar érzés lesz jövő tavasszal, amikor hopplá, készen lesz a 4-es metró, füves 1-es villamoson konflisozunk, és csinálják majd a fonódót.

De megértem, ha néhány faszfej most tényleg vörösödik, mint Puzzola gazdája a Szaffiban.

Mitzimackó 2013.10.08. 12:46:18

@Circus: 3 év múlva mi a faszér volna már felelős, baszod? hogy pipi 3 évig a tökét vakarta?

Kámasuka 2013.10.08. 12:47:27

@Mitzimackó: Ja, hogy a túróba lenne 3 év után felelős a 20 évig regnáló polgi?

Mitzimackó 2013.10.08. 12:47:37

@Budai Andris: faszkalapkám, te tényleg ennyire hülye vagy, hogy nem tűnik fel, hogy 3 évig SEMMIT nem csináltak?

Mitzimackó 2013.10.08. 12:48:14

@BenFranklin: mért, nem lehetett volna a 3 év alatt semmit csinálni?

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.10.08. 12:50:01

@Mitzimackó: faszkalapkák terén a családodban nézz körbe, kérlek.

3 évig semmit? Mármint 20 évig? Citaro, 4-es metró is pont elég lesz.

Kandaláber 2013.10.08. 12:52:19

Kedves budapestiek,

azok, akik a városhatáron innen lakoztok és akik szavazni is fogtok a következő polgármester választáson.

Ellentétben azokkal, akiknek a budaörsi út egyik sávjának újranyitásával, a mostani újabb sávnyitásokkal a polgármester felületet biztosít a ti városotokban, ahol éltek egész nap, a dugók városon belüli kialakítására, a környezetszennyezésre, amit ti 24 órán keresztül a vidéki bejárók miatt szívtok.

Ne feledjétek, sem amikor hosszú sorban várakoztok a vidékiek sok tízezres számú autói miatt, sem amikor a szüleitek, a gyerekeitek és ti magatok ilyen kocsisorok mellett, gyalogosként, tömegközlekedőként, kerékpárosként vagytok kénytelenek a zajt, a bűzt tűrni, hogy kinek köszönhető, hogy ennyi, nem helyi autó lopja el a ti városotok nyugalmasabb létét.

És ennek megfelelően mondjatok véleményt szavazáskor.

Hogy kire, az, sajnos, egy másik kérdés.

Kámasuka 2013.10.08. 12:53:05

@Mitzimackó: Miért ki mondta hogy nem csinált semmit?

Kandaláber 2013.10.08. 12:56:28

"mert az 1-es felújítását lehetetlen masszív szopás nélkül csinálni"

De nem mindegy, hogy éjjel-nappal, 24 órában "mentik a menthetőt", vagy 8 tó 16 óráig, 3-szor hosszabb ideig.

sas70 2013.10.08. 13:02:06

A rothadó kapitalista Németországban általában nem hagyják szarrá rohadni az utakat, hanem pár évente kicserélik a burkolatot (lehetőleg félpályánként), hogy az út alapját ne mossa szét a hólé, eső stb. Ezért aztán az útfelújítással pillanatok alatt végeznek pár hűvösebb nyári napon. Ezzel szemben nálunk, megvárják amíg az útalap is szétporlad az út teljes szélességében, akkor pedig hónapokra lezárják az egészet és ilyenkor jön az időjárás miatti elhúzódás is, meg az óriási költség is, és mindenkinek a jókora szopás.

buddha 2013.10.08. 13:04:28

Csak tenyleg kerdezze mar meg valaki azt a szerencsetlent egyszer eloben,hogy az anyjaba tudott V.Laszlo kinoni az obudai szigeten,persze az o tudta nelkul?

Circus 2013.10.08. 13:06:54

@Mitzimackó: azért, mert pipi 3 évig a tökét vakarta, meg most csináltak egy dugaszt Pesten, azért biztos nem.
Amúgy meg valamelyikünk nem érti a másikat, úgy tűnik.

andraszuzu 2013.10.08. 13:18:03

Ha Karonulo Davidkanak volna ver az ereiben mar reg odebb tolta volna a rollert, hisz nem ert a munkajahoz. Tarlos ur pedig jobb ha visszavonul bar már emelt fővel ezt sem teheti meg, ne felejtse leadni a passatot! Nem hiszem el hogy a sok kader helyett nincs egy hozzaerto ember ebben a gittegyletben sem.

Gera 2013.10.08. 13:23:44

@igazi hős: Ja, hát azt én se értem, miért októberben kellett kezdeni.

♔bаtyu♔ 2013.10.08. 13:27:27

Mégis mi a lófaszt kellett volna csinálnia Tarlósnak?
Á, hagyjuk, nem újítjuk fel, mert lehúznak a blogokban?

Ráadásul az elődökkel szemben még gondolkodik is, látja, hogy dugó van, megoldják a 3 sávot.

Azért hihetetlen milyen orcájú emberek vannak. Mint Orbánnál. Ráhagynak egy vagon adósságot, majd a bukás után hat héttel jönnek, hogy hogy közmunka, miért nem jár alanyi jogon és hogy hogy nem épül már a Bp-től Balatonig tartó kerítés a megbeszélt kolbászból, amit pedig Bajnai "majdra" megígért.

Tyrion Lannister of Caster 2013.10.08. 13:38:13

@Mitzimackó:
Az első évben a 4-es metró körüli szerződéseket hozta rendbe (tudod, nemzetközi pereskedés semmivel sem megy gyorsabban, mint az itteniek), hog yne kelljen százmilliárdos tételben fizetni a kötbért, amit Demszkyék csapata oly előrelátóan beleíratott az Alstommal a szerződésbe.
Ha ezt nem csinálja meg, a város már tavaly csődbe ment volna.
Lehet Tarlóst nem kedvelni, de tény, hogy 20 év demszky-korszakot nem lehet egyhamar helyrehozni.

Labancz 2013.10.08. 13:43:06

@Budai Andris: Egy buszbeszerzés és egy már elkezdett építkezés folytatása azért nem túl sok.

Tyrion Lannister of Caster 2013.10.08. 13:46:13

@Tyrion Lannister of Caster:
a 100 milliárd talán túlzás volt, de ez a cikk azért eléggé tárgyilagos, nem egy fidesz médium hozta le:

www.vg.hu/vallalatok/kozlekedes/tarlos-gyozott-az-alstom-utalta-a-bkv-nak-a-30-milliardot-351214

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.10.08. 13:49:05

@Labancz: Jaja, plusz az aluljárók, amit persze az AB meg az ombudsman megfúrt. Sokan már ezért is hálásak, hiszen sokszor több, mint Demszky alatt.

Nem beszélve mindarról, ami még jövőre jön.

Nem hülye a Fidesz, nem hagyja még egyszer, hogy Budapesten menjen el a választás.

De ha annyira szarok, váltsátok le őket nyugodtan, tuti van jobb.

Labancz 2013.10.08. 13:51:34

@♔bаtyu♔: Attól még nem lesz Pista jó fej, hogy megszünteti a dugót. Attól már inkább, ha olyan emberei lennének, akik meg tudják oldani a feladatot anélkül, hogy ne álljon le teljesen a város. Nem megoldhatatlan a dolog, ha Pistának sikerült. Akkor az embereinek miér nem?
Na és ettől rossz polgármester. Nem az Tarlós feladata, hogy egy kézlegyintéssel eltüntessen egy buszsávot, hanem az, hogy olyan szakértőket gyűjtsön maga köré legyenek, akiknek eszükbe sem jutnak az ilyen baromságok. Ezt a feladatot viszont elbukta.

♔bаtyu♔ 2013.10.08. 13:51:37

@Budai Andris: "De ha annyira szarok, váltsátok le őket nyugodtan, tuti van jobb."

Az biztos, hogy ballibsi főpolgi itt jódarabig nem lesz.

Labancz 2013.10.08. 13:54:12

@Budai Andris: Váltsd le őket te! Engem hagyjál ki az ilyesmiből.
Mivan??? Aluljárót fúrt az ombudszman?
Ja, ami majd jövőre jön, azért majd jövőre leszünk nagyon hálásak. Jó?

pixeltoki 2013.10.08. 13:55:54

@Tyrion Lannister of Caster: az alstrom szerződés egészen másról szólt, ráadásul mi kértünk kötbérfizetést:

index.hu/belfold/budapest/2010/10/20/a_bkv_felmondta_az_alstom-szerzodest/

majd valamekkora összegért, mégiscsak az eredeti 2006 ban aláírt szerződés maradt:

index.hu/belfold/budapest/2011/08/15/ujra_el_az_alstom-szerzodes/

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.10.08. 13:56:35

Emlékezzetek vissza arra is, hogy mikor átvette a munkát, a metrók minden egyes nap lerobbantak! Annyira jól működött a felújítás korábban.

Kámasuka 2013.10.08. 14:02:02

Lehet hogy még az a komcsi-libsi-demokrata alaptézis is megdől Tarlós Bp-jén, hogy a ZÁLLAM NEM JÓ GAZDA értsd.: mindent el kell adni hamar.

www.napi.hu/ado/kulfoldon_arat_a_fovaros_cege_dollarmilliokat_hoznak_a_megallapodasok.566421.html

pixeltoki 2013.10.08. 14:07:04

@BenFranklin:

Egészen addig, amíg az ottani kormány nem dönt úgy, hogy ez "extraprofit" vagy csak "rezsit csökkent"

Kámasuka 2013.10.08. 14:14:14

@pixeltoki: Nem bonyolult, olyan egyszerü.

Mi csináljuk külföldön az extraprofitot, innen meg elküldjük a külföldieket.

Csinálni kellett volna ezt az ellenzéknek is, nem óbégatni az érdekeikért!

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.10.08. 14:15:20

@mbemba: vagy csak szabotázs volt - hogy a régiekre lehessen kenni a szart.

Le_Penseur 2013.10.08. 14:20:12

@BenFranklin:
A vízművek nem az államé, Bp nem Tarlósé.
Egy normálisan működő országban alap elvárás, hogy egy cég normálisan működjön, uram bocsáss PROFITot termeljen.

A vízmű a tisztítók korszerűsítéséből tesz szert profitra. "Sri Lankán egy 34 millió eurós ( 12 milliárd forintos) kontraktust sikerült tető alá hozni".

Na most kérlek Sri Lankán a Fővárosi Vízművek nem hazai, hanem külföldi cég. Ez a külföldi cég bizony talicskázza kifelé Sri Lankáról az extraprofitot!

Az államosítást és az egypárt rendszert erőltettük jó ideig és még mindig nem látjuk be, hogy zsákutca mindkettő!

♔bаtyu♔ 2013.10.08. 14:25:40

@Labancz: Érzékelték, hogy dugó van és a lehetőségekhez képest megoldották.

Amikor az 1-es mostani pályája épült pld. magasról tettek a dugóra. Úgy voltak vele, hogy ez ezzel jár.

♔bаtyu♔ 2013.10.08. 14:26:45

@BenFranklin: Erről a ballibsik mélyen kussolnak.

Kámasuka 2013.10.08. 14:27:09

@Le_Penseur: A vízmüvek az önkorié, tehát az államé.

Igen külföldön a magyar cég pumpálja az extraprofitot, pont ezt kell csinálni. Nem ideengedni hogy innen pumpálja.

Az államosítást addig kell folytatni, amíg az állami tulajdon aránya legalább megközelíti a nyugati szintet.

Mitzimackó 2013.10.08. 14:32:26

@♔bаtyu♔: mert szopottfejű dávidka a szakember, úgyhogy jól meg lett tervezve...

degreen 2013.10.08. 14:32:27

Szánalmas. Most tényleg az a baj, hogy végre történik valami? Hogy a Fidesz a Gödörből Nemzetit csinált, a másikból meg 4-es metrót? Hogy a hullámvasút 1-esből végre villamos lesz? Hogy dugó van, és T. módosít?

Mitzimackó 2013.10.08. 14:33:09

@Labancz: figyu, nem is szereztek be buszt, csak BÉRELNEK!

♔bаtyu♔ 2013.10.08. 14:34:27

@Le_Penseur: Nahát milyen érdekes. 8 évig hallgattuk, hogy el kell adni, mert az állam nem jó gazda.

Egyébként pedig marhaságokat beszélsz, mert az, hogy bizonyos cégeket az állam, vagy a város működtet nem jelent semmit. Van amit nagyon fontos tulajdonolnia, van amit érdemes tulajdonolnia és van amit pedig nem. A menedzsment és a tulajdonosi kör ráadásul itt is ugyanúgy elválik.

Az egypárt rendszert régebben az oroszok és a kommunisták "erőltették" nem a lakosság, ma pedig elég jól láthatóan nem erőlteti senki.

Mitzimackó 2013.10.08. 14:34:38

@Tyrion Lannister of Caster: nemzetközi pereskedés azért volt, mert a fideszbarát hatóság keresztbetett az Alstom szerelvényeknek, hogy már mér ne vágnának alá demszkynek, baszod!

Mitzimackó 2013.10.08. 14:35:40

@Budai Andris: le is fogják ezt a trágyadombot!

♔bаtyu♔ 2013.10.08. 14:36:54

@Mitzimackó: Te nem vagy eszednél. Legalább nézz utána mi volt. Google, mert én nem segítek.

Tyrion Lannister of Caster 2013.10.08. 14:49:53

@Mitzimackó: Nyilván nem azért, mert nem voltak meg az Alstom típusengedélyei, igaz?
Érdekes, hogy szerinted az Alstomnak tettek be... a francia bíróságnak nem ez volt a véleménye, pedig hazai cégről volt szó.
Ui: "baszod" nélkül is értem a mondanivalót, csak nem értek egyet vele.

Kámasuka 2013.10.08. 14:55:02

@♔bаtyu♔: Azért az is pikáns, aki akkor mondja hogy a ZÁLLAM NEM JÓ GAZDA, amikor ő igazgatja az államot.

Vagy ez csak nekem hangzik nagyon hülyén?

♔bаtyu♔ 2013.10.08. 14:58:46

@BenFranklin: Valamivel meg kellett indokolni a sok prolinak, miért adják el.

Le_Penseur 2013.10.08. 15:03:34

@BenFranklin:
Erről a témakörről Bod Péter Ákos tőlem sokkal szakavatottabban írt egy cikket:
www.magyarszemle.hu/cikk/20130218_az_allam_mint_cegtulajdonos

Egy picit bonyolultabb ez a kérdés annál, hogy a külföldi itt köcsög külföldi, akik kivisz a profitot, de az állami cég az mekkora királyság!

VT Man 2013.10.08. 15:03:48

A posztoló azt is értékelhetné, hogy TUDTAK, azaz inkább TETTEK valamit 1 héten belül!

Azért ez eredmény! Korábban általában a "leszarom, szívjanak az autósok" stílus ment.

Pl. Margit híd felújítás is eléggé elhúzódott, az autósok "nagy örömére".

Kámasuka 2013.10.08. 15:05:27

@Le_Penseur: Persze hogy bonyolultabb, nem is vitatom ezt én se és a jelen kormány sem. Vannak stratégiai partnerek, de az együtmüködés elvárása a kormánytól szerintem nem ördögtől való.

kpetya 2013.10.08. 15:22:48

@VT Man:

a baross teret még mindig nem adták át.
Lementem megnézni milyen munka folyik itt a róberten. 5 ember támasztja a lapátot, 2 kapirgál 1 meg ül a bobcatben.

Le_Penseur 2013.10.08. 15:23:10

@♔bаtyu♔:

Nagyon elkanyarodtunk Tarlós dugójától!

"Az egypárt rendszert régebben az oroszok és a kommunisták "erőltették" nem a lakosság, ma pedig elég jól láthatóan nem erőlteti senki."

A fideszkdnp erőlteti az egypárt rendszert.
Tudod: "Csak a Fidesz!"

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2013.10.08. 15:25:08

Tök jó, hogy itt is mindenki egymást ekézi az eltérő politikai oldalról, miközben Kandaláber 2013.10.08. 12:52:19 -hozzászólása az egyetlen értelmes volt az eddig sárdobálásban.

Nem lennének ekkora dugók, ha az Árpád híd budai hídfője nem állna be minden reggel észak (Szentendrei út) és nyugat felől (Vörösvári út) az agglóból beáramló autók tízezreitől, délen a Budaörsi út is az agglósok miatt szar.

Ha lenne végig buszsáv a Szentendrein, még jobban habzana a szájuk..

Ugyanez igaz Hűvösvölgyre is, ott sem a helyi budapesti lakosok miatt van dugóban araszolás..

Dugódíjjal kellett volna kezdeni, fizető övezet a városhatárnál, azután kellett volna elkezdeni a felújításokat :)

(Bp. 3. kerületben lakom, mégis BKV-val és egy összecsukható rollerel közlekedem naponta, mert kocsival a sok "vidéki" miatt nem tudok normálisan közlekedni.)

Tyrion Lannister of Caster 2013.10.08. 15:52:10

@gergo: Igen, én is onnan közlekedem, villamossal (jelenleg pótlóval).
Ez a felújítás elodázhatatlan volt.
Ettől függetlenül a szervezése nem a legjobb, kezdhették volna nyári szünet első napján, így már az első szakasszal nagyjából meg is lennének (hiszen elvileg most 3 hónapot mondtak erre a szakaszra).
Azt sehol sem lehet megakadályozni, hogy az agglomerációkból kocsival jöjjenek be, persze 25 év alatt lehetett volna mélygarázsokat, P+R parkolókat kiépíteni, bevezetni a fizetős parkolást, hogy a helyben lakóknak is maradjon parkolóhely, mivel ez most gyakran hiánycikk...

Ne azon fröcsögjenek, hogy Tarlós 3 év alatt keveset tett, hanem örüljenek annak, hogy az utóbbi 25 évben legalább ez alatt a 3 év alatt belekezdtek a fejlesztésekbe és nem csak továbbrohadni hagyják a várost.

Kámasuka 2013.10.08. 15:58:41

@Le_Penseur: 'A fideszkdnp erőlteti az egypárt rendszert.
Tudod: "Csak a Fidesz!"'

- Hát az azért annyira nem fura hogy nyerni akarnak. Az ellenkezője lenne fura.

Circus 2013.10.08. 16:09:27

@Tyrion Lannister of Caster: tiszta szívemből örülnék a fejlesztéseknek (Demszky-féle állóvíz után, bár pl. a metró egyszer pár évig mintha az állam vezetése miatt állt/vánszorgott volna, nem?), ha nem EGYSZERRE kezdenék a fél/egész várost megbénítani. Lassan nincs olyan kerület, ahol valami fő útvonal ne lenne lezárva/szűkítve.
Ez a probléma jó része - szakmai, közlekedésszervezési része.

A másik része pedig az időzítés, de ezt már többen kitárgyalták, a poszt is, meg a kommentekben is. Hívhatod konteónak, de akkor is szaglik. Ez a politikai rész.

Utóbbit lehet vitatni, az előbbit nem. Azzal, hogy évtizedes semmittevés után hiperaktív kisiskolásként elkezdünk mindenhol nyüzsögni, mint a termeszek, ezzel esetleg összességében nullás átlagra kihozhatjuk a budapesti városvezetés elmúlt 20+ éves eredményét, de én, egységsugarú polgár naponta ugyanúgy szívok, mint a torkosborz, mint korábban. Plusz ha megy a melldöngetés, az még zavar is - ez a munkája, végezze.

♔bаtyu♔ 2013.10.08. 16:11:12

@Le_Penseur: Te ennyire nem lehetsz amatőr. Neked az a bajod, hogy Orbán nem mondja Bajnainak, gyere haver, kormányozzunk együtt?

Menten bele is bukna. Minden párt egyedül szeretne kormányozni, az összes szövetség kényszer, kompromisszum.

♔bаtyu♔ 2013.10.08. 16:14:47

@Circus: Nálunk az összes főutat (amin a BKV jár) kb. 2 év alatt totál felújították, igen jó minőségben. Összesen vagy 20 km-es szakasz.

Elhiheted, hogy nem anyázott senki. Ugyanis kurva nagy kátyúk voltak már kora tavasszal.

Husz_János_Puszita 2013.10.08. 16:18:53

Hévízen 2010.-ben a szoci polgármester tett tönkre egy egész várost. Az idegenforgalmi főszezon kellős közepén verte szét egyszerre a belvárost azért, hogy az önkormányzati választásokra elkészüljön. Mindezt a válság egyik legsötétebb évében.

Senkinek ne legyen illúziója, bármit is számít a politikusoknak a lakosság boldogulása, jólléte. Addig az önkormányzatiság sem fog működni, amíg kiskirályságként élik meg magukat a közszolgák.

nyünyüge 2013.10.08. 16:22:56

@BenFranklin:
na várj pár évet, és nézd meg majd, hogy melyik közmű vállalat fog magánál tartani tudni a "nonprofit" üzemmódban versenyképes, nemzetközi tenderek megnyerésére alkalmas szakembergárdákat, akik adott esetben dollármilliókat hoznak.
Mert eddig a Fővárosi Vízművek vezetősége fontosnak tartotta, hogy a szakembereknek legyen kifutása, és ne hagyják el a céget. Egy-két rezsicsökkentés után majd nézheti.
(Jó esetben csinálnak egy leányvállalatot erre a tevékenységre, de az az elvi problémára nem válasz.

Kámasuka 2013.10.08. 16:32:57

@nyünyüge: Nem biztos. Eddig sem a szakemberek fizetésére ment al a profit hanem a tulajok vitték el a nagy részét. Attól hogy a tulajdon állami v. vegyes, még lehet a fizu versenyképes és a cég nonprofit.

nyünyüge 2013.10.08. 16:40:51

@BenFranklin: Nincs olyan cég a világban (bármilyen tulajdonosi háttérrel), amelyik sikeres tud lenni, ha a politika játékszere lesz. Ha nem a realitások, hanem a politikusok számára megfelelően nagy és kerek számok alapján döntenek arról - a legváratlanabb pillanatokban - hogy mennyi a szolgáltatásuk reális ára. Mert ilyen körülmények között nem lehet tervezni, céget jól vezetni.
(Hogy nem teszi fel a kérdést senki, hogy miként lehet az összes közműszolgálatásban pont 2*10% leszívható haszon? Függetlenül a szolgáltatott áram, gáz, víz, .... beszerzési-előállítási árától, az érintett infrastruktura milyensgétől, műszaki állapotától, .... ?)

Circus 2013.10.08. 16:42:20

@♔bаtyu♔: ezzel nem tudok, sem akarok vitatkozni, persze hogy kellett.
Az viszont, hogy több órába kerüljön ki-bejutni Pestre/ről, tömegközlekedéssel is, ráadásul iskolaidőben, nem nyáron, az finoman fogalmazva is melléfogásnak tűnik.

A teljes útfelújításokkal kapcsolatban amúgy a buszsávok kialakítása azért szintén nem volt teljesen logikus mindenhol, lásd a már megénekelt M1-M7 bevezetőt, de van még példám néhány...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.10.08. 17:29:58

Tarlos megigerte hogy brutalisan betolja a buszsavokat, es annak fejeben kozlekedesi savva atalakitja azaz ha 3an ulnek az autoban akkor mar csapathatnak ott is
ezzel mi van?
es a pm10 koncentracioval ugyan mar mi van, megb@szott az EU vegre?
vagy a vezercsellel hogy eppen az osszes meromuszer tonkrement, ez le is lett tudva?

es nem ertem a sok rinyat... en tudok menni hetvegen, hiaba van felujitas, akkor nem csak a felujitas lehet a gond...

Le_Penseur 2013.10.08. 18:04:15

@♔bаtyu♔:
"Te ennyire nem lehetsz amatőr. Neked az a bajod, hogy Orbán nem mondja Bajnainak, gyere haver, kormányozzunk együtt?

Menten bele is bukna. Minden párt egyedül szeretne kormányozni, az összes szövetség kényszer, kompromisszum."

Nem amatőr vagyok, hanem idealista. Úgy gondolom, hogy az ország és a nemzet érdeke előrébb való a pártérdeknél.

Sajnos nálunk nincsen megegyezés a legalapvetőbb dolgokban sem, ezért topogunk egy helyben. A "rendszerváltás" óta kettőt jobbra, kettőt balra topogunk, miközben a volt szocialista tömb országai szép lassan lehagynak bennünket, a fejlett nyugati országok szintjét pedig soha sem fogjuk megközelíteni.

igazi hős 2013.10.08. 19:58:04

@BenFranklin: Tehát Demszky személyesen intézte el, hogy még véletlenül sem a nyári holtszezonban állítsák le a 2. legnagyobb forgalmú villamost és szűkítik le a legforgalmasabb utat? Döbbenetes mi mindenre képes a Tel Aviv-New York tengely, még szerencse, hogy az éles elméjű kommentelők átlátnak rajtuk.

igazi hős 2013.10.08. 20:06:32

@♔bаtyu♔: "Amikor az 1-es mostani pályája épült", akkor épp gimnazista voltam és sosem volt dugó a környéken. De ez nem a párt-/városvezetés érdeme volt, mivel autók se nagyon voltak.

nincs1itt 2013.10.08. 21:42:02

Jaj, szépségeim! Mit anyázkodtok itten?! Valaki emlegette a kies Németországot, bizony, lehet úgy is... Továbbá, orr- és fartúró Dávidka, mihez ért? Tarlós pubi nem kevésbé érdekes kérdés. Hölgyeim, Uraim az ottan, Hátsó Hátasztán, rothadó 20-30-40 éve tologatott, meg nem oldott problémákkal. Lopják az aszfaltot, mert kell valamelyik - épp aktuális - párteftárs uccájába, a lapátnyélgörbítő szakiparosokról ne is beszéljünk. Tudjátok, nem könnyű indulatok nélkül szólni, amikor a dilettantizmus és tolvajlás ilyen mértékét láthatjuk. Szerencsére már elég messziről...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.10.08. 22:37:50

iksz.beszolunk.hu/ez-egy-beteg-orszag-ahol-a-kozteruletes-embereket-alaz-300-forintert-a-korrupt-politika-kutyajakent/

Mikor érti meg a magyarok többsége, hogy a fidesz és az mszp egy és ugyanazon párt a háttérben lévő pénzügyi haverokat tekintve! Miért nem talált a fidesz elszámoltatása egyetlen embert sem, aki ellen eljárást lehetett volna indítani az mszp elmúlt 8 évéből? A válasz: Mert nem fogják lecsukatni saját embereiket! (Illetve zsarolási pozíciót jelent nekik, ami által a korrupciós háló még nagyobb lesz.)

"Ez a színjáték, amit ez a két párt művel csak arra jó, hogy megossza a magyar társadalmat, ahogyan látható a bemutatott videóhoz hozzászólók esetében más fórumokon. Az emberek a fidesz és mszp színjátékának köszönhetően egymást ölik, ahelyett hogy mind a két semmirekellő hazaáruló pártot elszámoltatnák!"

áasdklfjáasn 2013.10.09. 01:57:57

A Ferenciek tere környékén elég gyakran járok.
Az építkezéseken egyszerre 2-3 (kettő-három) melós dolgozik, de 5-nél több soha, azok sem túl nagy intenzitással, a kb. 300 méteres hosszban felbontott útszakaszon meg járdán. Valamint ott áll kb. 10 munkagép, de egyik sem mozdul órákon át.
A járda műköveit (kb. 500 négyzetméter) egyébként 4 hónap alatt nem bírták lerakni. 4 hónap alatt 10 ember kb. egész Budapestet be tudná műkövezni normál munkatempó mellett.

Tisztességes helyen kivezényelnének ide kb. 100 ember, hogy minden négyzetméteren dolgozzon valaki, és akkor a 2 év helyett 3 hónap alatt készülne el a munka - és csak azért tartana ilyen sokáig, mert a betonnak kötnie kell hetekig, addig nem lehet dolgozni.

Szóval itt azért erősen a kurva anyját a munkaszervezőnek.
Meg persze Rogánnak azért, mert mi a ferde faszért kellett tönkrebaszni a régi, jól működő közlekedést egy már most jósolhatóan a Keletiig álló dugókat okozó új közlekedési rendért, csak hogy a haverjainak a zsebéve csorogjon 4-5 milliárd.

áasdklfjáasn 2013.10.09. 02:02:44

A másik kedvencem a Thököly út Keleti és Dózsa Gy. út közötti szakasza.
Ezt - alig 5 év elteltével - elkezdték felújítani.
De nem ám úgy, ahogy logikus lenne, hogy faltól az út közepéig az 1. lépcsőben, aztán az út közepétől a másik falig a 2. lépcsőben, nem.

Felújították a járda szélétől az út közepéig, aztán az út közepétől a másik járdáig, meg ezzel egy időben a első, már felújított rész járdáját, hogy a buszok se tudjanak rendesen közlekedni.

És ezért még mindig nem baszatták seggbe kék bálnával, de minimum elefánttal azt, aki ezt a munkát megszervezte.

Tisztességes helyen ezért ez az ember nem egyszerűen repülne a cégől, hanem kapna néhány év letöltendőt a legseggbebaszósabb cellában.

áasdklfjáasn 2013.10.09. 02:21:26

@Budai Andris:
A Citarókat nehogy már pozitívumként emlegessük.
Feleannyiért lehetett volna magyar melósoknak munkát és a magyar adóbevételt növelő adó magyar buszokat venni, amelyek - voltak próbaüzemen, utaztam rajtuk többször - semmivel sem rosszabbak a Citaróknál.

@♔bаtyu♔:
Ja baszd meg, érzékelték.
Mert előre nem lehetett volna kiszámolni, mi?
Na, ezért kellene Vitézynek mennie, de kurva gyorsan, mert soha semmiről nem készíttet előtanulmányokat, csak fasz módjára belevág mindenbe, aztán majd meglátjuk, mi lesz.

Amikor a mostani 1-es pályája épült, még nem voltak dugók, mert tizedennyi autó sem volt Budapesten. Eleinte a sávok közül is csak 1-et építettek meg, mert annyi is elég volt, csak hagytak helyet másik 3-nak, és azokat fokozatosan építették ki, ahogy a forgalom nőtt (amelyek közül 1-et barom módon pár éve kineveztek parkolósávnak).

@BenFranklin:
Államosítást folytatni? Mire fel, komcsikám?

@gergo:
"Dugódíjjal kellett volna kezdeni, fizető övezet a városhatárnál"
Te nagyon hülye vagy.
Hol a faszban vannak azok a P+R parkolók meg egyéb infrastruktúra, aminek a megléte esetén indokolt lenne a dugódíj?
Ja, hogy sehol?
Neked fáj, ha gondolkozol, azért nem szoktál?

áasdklfjáasn 2013.10.09. 02:24:52

@♔bаtyu♔:
Létezik ám ilyen a világban, nagykoalíciónak hívják.
A németeknél pl. remekül működik.

Igaz, ott a kormányfő az állam érdekeit nézi, nem azt, hogy a haverok (Simicska) minél többet tudjanak lopni.
Tudom, neked ez magas, mint malacnak a tehénvályú.

@városjáró:
Sajnos, ez így van, ahogy írod.

Circus 2013.10.09. 11:58:07

@áasdklfjáasn:
Ferenciek tere + Kossuth tér/alsó rakpart lezárása, illetve a munka 'sebessége' (mondjuk a stadionépítésekhez viszonyítva):
a poszt témájánál maradva, ennek van egy olyan olvasata, hogy így egyrészt szétzúztuk az ellenzék már-már kultikus gyülekezési pontját (Erzsébet-híd pesti hídfő), illetve technikailag lehetetlenné tettünk bármilyen, a Parlament elé/köré esetleg szervezendő 'kétmilliós' megmozdulást. Ja, és az egészet faszagyerekekvagyunk, mert végre felújítjuk a Kossuth teret, illetve teszünkvégreaz élhetőbbvárosért alapon elkezdjük betömni a Ferenciek-terét csokimázba mártottuk.

Az Erzsébet-híd áteresztő kapacitása egyébként így nem lesz túl sok a pesti oldal irányába?

nyünyüge 2013.10.09. 12:44:13

@Circus:
"Az Erzsébet-híd áteresztő kapacitása egyébként így nem lesz túl sok a pesti oldal irányába?"

Nem, ez több évtizedre szóló, átgondolt beruházás.
Ki tudja, lehetnék még spontán hídfoglalók, akik számára mégiscsak kell helyet biztosítani:)

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.10.09. 14:51:34

@áasdklfjáasn: "Hol a f.szban vannak azok a P+R parkolók meg egyéb infrastruktúra, aminek a megléte esetén indokolt lenne a dugódíj?"

keress ra a google map -en: Budaörs, Raktár utca

parancsolj ott van ratyikam...
az miert is a budapestiek problemaja lenne hogy a sok retek agglos kis bizbasz falucska inkabb berbeadja a sajat lakoinak szant P+R helyet?
a gondolkodas ugy tunik nem az erosseged!!!

en el tudom kepzelni hogy esetleg a sok ratyi falvacska CSINAL par P+R -t a sajat lakoinak... tudod vannak ott is kozmunkasok akik vigyaznanak is raja nem mellesleg elo is keszithetnek a terepet, csak allandoan konnyebb a rinyalas hogy miert nem lehet valamit megcsinalni