Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2014.05.12.

Öt érv a bérrettegés mellett

Szárnyathy Géza

Persze a cím kamu, de legalább rövid és frappáns. Arról van szó, hogy a választás és a beiktatás között eltelt egy hónap alatt sikerült a kormánynak több olyan intézkedést, döntést, ezt-azt hozni, ami intő jel lehet az elkövetkező évekre. Van itt arrogancia, beleszarás és sima hazugság - együtt simán kijönne egy őszöd is.

1. Megszállási emlékmű

Nem a személyes véleményünk itt a fontos, hogy nekünk tetszik-e, kell-e ezzel foglalkozni napi szinten vagy fontosabb kérdés a munkanélküliség meg efféle. Volt egy nagyon vitás és kedélyeket felkorbácsoló emlékműterv, amelynek felállítását elhalasztották. Azt lehetett gondolni, hogy három tonna beton mégsem annyira fontos, és jobb az ilyeneket teljes egyetértésben megtervezni és kitalálni. Aztán kiderült, hogy a nagy szart: amint meglett a kétharmad és mentek is ki a melósok. Ez a mozzanat az, ami a legsúlyosabb, mert a sima hülyének nézés és átkúrás áll mögötte - lehet lovagolni a szavakon, hogy valójában de facto nem ígért semmit Orbán a Mazsihisznek, de a lényeg akkor is ugyanaz marad, ez nem egy genyó ügyvédek által összerakott szerződés volt, hanem egy nyilatkozat. Nagyjából erre a hozzáállásra is lehet számítani bármely területen, mert miért lenne más egy olyan ügy, ahol mondjuk pénzről is szó van?

2. Devizahitelesek

Hé, hát itt nem is történt semmi! - kiált fel a gyanútlan választó. Hát épp ez az. Az egész 2013-as év annak szellemében telt el, hogy most aztán már meg fogjuk menteni a devizahiteleseket, aztán annyi történt, hogy a forint mára rommá gyengült - bocs, pénteken épp erős volt 307 forint volt az euró -, a CHF-forint kurzus pedig tavaly májushoz képest 235-ről 250 fölé ment, áprilisban 255 volt a havi átlag. Közben nyomják, hogy az első parlamenti javaslat a kilakoltatási moratórium meghosszabbítása lesz, amíg a devizahitelesek ügye meg nem lesz oldva. Hát jó is más farkával verdesni a csalánt, a kilakoltatás tiltása ugyanis a devizahitelesek mellett sokkal nagyobb arányban érinti a közüzemi számlákat nem fizetőket, a köz- és egyéb tartozásokat felhalmozókat, de így ők is maradhatnak a seggükön. Nem az a baj, hogy nem lesz itt devizahitelmentés, hanem az, hogy ezt még lehet tetézni a folyamatos hitegetéssel, amely a fizetési morált is rendesen aláássa. 

3. Várkert bazár, Bubi

Választások előtt átadták, jaj de fasza, ezek mind olyan dolgok voltak, amelyeket a szarházi szocik képtelenek voltak megcsinálni, bezzeg mi. Aztán kiderült, hogy egyik sincs kész, úgyhogy bazár bezár, Bubi el se indul, idióta polgár nyomkodná, de nem működik. Már legalább a bringák megjöttek. Én értem, hogy ami nincs kész, azt nem lehet használni, és ezzel nincs is gond. De az meg sima parasztvakítás, hogy átvágom a szalagot, aztán meg imádkozom, hogy a buli végéig ne essen szét az egész, mert lényegében a szalag tartotta össze az egész kócerájt. Még jó, hogy a metró elindult, az lett volna igazán ciki, azt is becsukni még pár hónapra. 

4. Kishantos

Nem érdekel, kinek van igaza - a bérlő szempontjából mondjuk kurvára neki, elvégre elnyerte a bérleti jogot, akkor meg ki mit ugat, amúgy meg ha valami példaértékűen működik, akkor meg ugyan minek szanaszét barmolni. A szomorú az, hogy cseppet sem számít, ha valamit csinálsz, mert ha kell a hely, a föld, a kocsma, a hirdetőtábla, a színház a bármi, akkor rákúrtál. Jobb ha csomagolsz, mert úgyis oda fogod adni, és el fogsz húzni a picsába - vagy meghalsz szívrohamban. És ha vitatod, az sem számít semmit, a végső döntés meghozatala előtt úgyis szét lesz túrva minden, amit eddig csináltál, s ha a végén neked is lesz igazad, egy év munkája mehet a levesbe. Éljen a szabad vállalkozás!

5. Norvég Alap

A norvégokon számon kérni, hogy kamu szervezeteknek adják a pénzt, mert ezek az északiak alapvetően hülyék, bezzeg az állami irányítású leosztó szervezet mennyire fasza, az kábé olyan, mint egy sous-vide technológiával készült kacsamellet lefitymálni és helyette egy mirelit fasírtot bekúrni a mikróba. Majd még azt is hozzá tenni, hogy na ugye. Norvégia pedig egyszerűen visszavette a tányérunkból a finom kis rozé kacsát, mi meg ehetjük Lázár János fasírtját. Mert ugye Jánosunk szent meggyőződése, hogy ezek a fifikás északiak lényegében nem is akarnak mást, mint pénzelni itt az LMP-t, és inkább azt kellene vizsgálni, nem pedig az állami irányítású új pénzosztó szervezetet - összehasonlításképpen a Transparency International korrupciós indexén Norvégia az ötödik legtisztább állam százból 86 pontot elérve, Magyarország pedig 54 ponttal a 47. És ki a fasznak kell 40 milliárd forint? Mondjuk Lázár és barátai tényleg azzal járnak jobban, ha a Norvég Alap nem támogatja a magyar társadalom fejlődését, jobb nekik tízmillió kretén.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

149 komment · 1 trackback

Címkék: hazugság átverés devizahitel Várkert Bubi

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr746153675

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.05.13. 15:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blogger Géza 2014.05.12. 19:34:31

@vadi3: Mondom, az nem szerepel ez elképzelhető kimenetelek között, hogy nem épül meg az emlékmű. Ezért értelmetlen is várni. Felesleges illúziókat kelteni. De még egyszer: a tárgyalásoknak több témája van.

_most_ 2014.05.12. 19:34:50

azért elég nemzetáruló a fidesz hozzáállása a norvég ügyben, tulajdonképpen azért kardoskodnak, hogy ne kapjon Magyarország semmilyen pénzt Norvégiától.

conchita wurst 2014.05.12. 19:35:20

@vadi3: Miért kéne tárgyalni?

Ez nem Izrael, és nem magánterület. A zsinagóga udvarban csinálhatnak maguknak saját emlékmüvet ha az legális. Olyat ami megfelel az ízlésüknek, amúgy pofa lapos, abcúg. Nem kell hogy engedélyezzék.

_most_ 2014.05.12. 19:37:47

@Blogger Géza: haha, tudjuk az EU-s kifizetések se álltak le a fidesz balfaszsága miatt, csak azt kérték ne nyújtsunk be számlákat, mert nem fizetik ki :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.12. 19:39:24

@_most_:

A kifizetések felfüggesztését kérték, nem törlését. A kettő nagyon nem ugyanaz.

Blogger Géza 2014.05.12. 19:39:44

@Bambano: Így utólag lehet, hogy jobb lett volna, de nincs semmiféle lehetőség vagy jogalap arra, hogy semmisnek nyilvánítsák a megkötött bérleti szerződéseket az új bérlőkkel. Ők már be vannak jegyezve az ingatlan-nyilvántartásba földhasználóként. Ennyi. Persze ha a régi bérlők nem pereskednek korábban egy évtizedig a magyar állammal, talán nem alakul ki róluk ilyen rossz kép az állam képviselőinél, és számukra kedvezőbben bonyolítják a pályáztatást.

vadi3 2014.05.12. 19:39:55

@Blogger Géza: Tisztelt Cím!

A kilakoltatási moratórium ismételten nem más, mint a probléma eltolása. Oldja meg más, ha lehet ne mi. Engedjen a bank, ne jusson hozzá az ingatlanfedezethez. Engedjen a szolgáltató, ne jusson hozzá az elhasznált energiához. Engedjen a lakóközösség, ne jusson hozzá a társasház az egy lakás által felhalmozott tartozáshoz. Aki bent lakik azt védjük, mert neki állampolgári joga, hogy legyen hol laknia, tudjon közüzemet használni és a közös költségbe se kelljen fizetnie. Felelőssége nincs, csak jogai és ha esetleg mégiscsak sikerül valahogy megszorítani, akkor majd jön A VEZÉR és jól megsegíti. Azt a marhát aki kölcsönadott neki, aki villanyt és gázt ad neki, esetleg a sajátjából kipótolja a be nem fizetett költségeket azt meg jól elküldjük a fenébe, mert burzsujzsidótőkéskizsálányoló és egyébként is mi az egyszerű népet védjük

_most_ 2014.05.12. 19:40:54

szegény devizahiteleseket meg hülyítik csak, bezzeg a végtörlesztést azt elég gyorsan el tudták intézni, amivel egy szűk réteg igen csak jól járt, köztük ügye a képviselők nagy része is.

Blogger Géza 2014.05.12. 19:42:02

@panelburzsuj: Nem az államnak hiányzik az a föld, hanem a helyi és környékbeli gazdáknak, akik ha nem jutnak hozzá, akkor hoppon maradnak. Az nem segít rajtuk, ha onnan 200km-re esetleg lenne föld. (De ott se nagyon lesz.)

_most_ 2014.05.12. 19:43:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nyilván nem ugyanaz, a kifizetések felfüggesztése gondolom Magyarország érdeke.

Blogger Géza 2014.05.12. 19:44:05

@vadi3: Valóban, ez nem tartós megoldás, de most sebtiben erre van lehetőség. A mostani végleges megoldásba jobban ne akarják vonnia bankokat is, ezt neme lehet egy délután lezavarni.

EnTeO 2014.05.12. 19:44:18

"Amennyiben ui. a norvég alap - akár közvetve is - politikai szervezeteket vagy azokhoz közel álló szervezeteket támogat, akkor az a magyar belügyekbe való beavatkozás.

Ezt pedig egyetlen állam sem veszi jó néven. "

Szeretném ezt következetesen alkalmazni: ebben az esetben vonjad meg az RMDSZ-től, Tőkéséktől, anyámkínja romániai magyar néppárttól, és a többi határon túli magyar szervezetektől is a pénzt, vagy fogadd el, hogy a Románia, Szlovákia stb. utálja ezért a magyar államot. Vagy inkább gondolkodj.

vadi3 2014.05.12. 19:45:06

@conchita wurst: Kedves fatökű (ha már ezt a nevet választottad magadnak)
A probléma nem az emlékmű felállítása körül van, hanem abban, hogy mi-mit jelképez. Ez a Gábirel arkangyal- Magyarország kapcsolás úgy néz ki, mintha Mo soha semmit rosszat nem tett volna (mint ahogy Gábriel arkangyalt sem száműzték a pokolra) Ezzel ellentétben a magyar államigazgatás igencsak segített a deportálásban, nemcsak kielégítve a német követeléseket, de messze túl is teljesítve. Az aki a saját állampolgárait küldi a halálba, nem igazán hasonlítható az arkangyalhoz. Ebben a formájában az emlékmű történelem hamisítás.

panelburzsuj 2014.05.12. 19:46:16

@Blogger Géza:
Röntgenszemed van, Géza.

Tényleg tollas a hátam.

vadi3 2014.05.12. 19:47:25

@Blogger Géza:
"Nem az államnak hiányzik az a föld, hanem a helyi és környékbeli gazdáknak, "
Az a föld nem hiányzik a helyi gazdáknak, mert azok így-sem úgy.sem kapnának belőle. A legnagyobb nyertesek a tuggyukik, a nyíregyházi műkörmösök és a Fejér megyei polgármesterek. A földpályázatokat pedig gyorsan megsemmisítették, hogy bizonyíték ne maradjon

tisztapista 2014.05.12. 19:48:15

Bajnai a libás,
Mindenért Orbán a hibás.

Volt tájfun is az elmúlt hónapban a távol-keleten, Orbán pedig keleti nyitásról beszélt, gondolom ez is mindenki számára egyértelmű összefüggés.

vadi3 2014.05.12. 19:49:08

@Blogger Géza: "ezt neme lehet egy délután lezavarni. " Eddig volt rá három évük. Nem most kell egy délután lezavarni, hanem már az előző ciklusban meghirdetett ígéretüket kellene teljesíteniük

_most_ 2014.05.12. 19:49:50

@Blogger Géza: haha, ismerjük azokat a helyi gazdákat, Simicska, Csányi, Nyerges, Leisztinger valahogy elég sok helyen helyi gazdák :D

conchita wurst 2014.05.12. 19:50:30

@vadi3: Teljesen mind1 hogy a Mazsihisz szerint mit jelképez.

Mint mondtam, ez nem Izrael, és nem a zsinagóga kertje, hogy megkérdezzük a Mazsihiszt, hogy szerintük mit jelképez.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.12. 19:57:41

@EnTeO:

"Vagy inkább gondolkodj."

Légy következetes és előbb te gondolkodj. Addig is olvass:

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

vadi3 2014.05.12. 19:59:52

@conchita wurst: Ha át akarnák nevezni az utcát ahol laksz, az nem érint Téged?
Szerinted azok akiket tervszerűen irtottak nem kaphatnak annyi tiszteletet hogy ha már megígérte nekik a Vezér a tárgyalást, akkor be is tartja a szavát. Mint írtad a Mazsihisznak csak a kapituláció lett volna elég, miért van az, hogy a Vezérnek is csak a kapituláció elég. Ezt hívod tárgyalásnak, hogy egyik fél sem enged.

_most_ 2014.05.12. 20:00:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: értem, tehát Magyarország érdeke, hogy ne kapjon pénzt, ma is tanultam valamit a nemzeti logikáról :D

Bánik Eduárd 2014.05.12. 20:04:05

@Blogger Géza: Te egy hihetetlenül érzéketlen,arrogáns fidesz seggnyaló vagy.
A bíróság azt mondta ki,hogy mivel az új bérlők nincsennek birtokon belül,semmi joguk ott tárcsázni,szántani.....nem mellesleg pedig 140 milliós kártokozni.
Ja,és persze így kell ezt,tönkretenni azt ami működik.....de megkockáztatom,ha a régi bérlők is fidesz seggnyaloncok lennének akkor minden maradt volna úgy ahogy volt.UNDORÍTÓAK VAGYTOK.
Ezért mentek el oly sokan és fognak még többen.

Blogger Géza 2014.05.12. 20:04:07

@_most_: Ugyanaz a történet: csak a refinanszírozás állt le ideiglenesen. Majd megoldják, ahogy a briteknél is megoldották hasonló esetben.

conchita wurst 2014.05.12. 20:05:57

@vadi3: Nem csak őket érinti, attól, hogy ők azt mondják.

Érinti viszont a náluk sokkal sokkal több magyar áldozatot. Helyén kell kezelni a Mazsihiszt.

Bambano 2014.05.12. 20:06:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a politika nem a jogászkönyv betű szerinti értelmezésével működik.

vadi3 2014.05.12. 20:07:06

@conchita wurst: Gondolsz itt a nyilas keretlegények által agyonvertekre, vagy direktben a nyilas keretlegényekre?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.12. 20:08:22

@Bambano:

Pedig ez nemzetközi jog. Az meg a nemzetközi jog betű szerinti értelmezésével működik.

conchita wurst 2014.05.12. 20:09:34

@vadi3: Nyilasok itt ha jól emléxem a megszállás után/miatt voltak hatalmon. Nem csak az áldozat, akit agyonvernek, még ha a Mazsihisz ezt mondja, akkor sem.

Blogger Géza 2014.05.12. 20:09:46

@Bánik Eduárd: Semmi ilyesmit nem mondott ki a bíróság. Egyébként is lehet, hogy a perek évekig el fognak húzódni, de az nem érdekes, ott van az ingatlannyilvántartás, abból egyértelműen kiderül, kié a használati jog. Amíg azt jogerős (!!!) ítélettel át nem írják, az a mérvadó. Nem állhat le az élet azért, mert egy lúzer nem bírja elviselni, hogy veszített. Éhen is halhatna így az emberiség...

Blogger Géza 2014.05.12. 20:11:09

@_most_: Ezek közül melyik is bérel Kishantoson? Ja, egyik sem... Csak nyomod az üres hazug hőzöngéseidet...

vadi3 2014.05.12. 20:11:25

@conchita wurst: Márpedig a német megszállás koránt sem okozott annyi kárt, mint az előtte-alatta lévő Horthy és Szálasi kormányok.

Blogger Géza 2014.05.12. 20:11:54

@vadi3: Nem volt, mivel ki kellett várni a bírósági ítéleteket a devizahitelekről.

_most_ 2014.05.12. 20:13:52

@Blogger Géza: nem érted, hogy nem állt le a finanszírozás, csak nem fizetik ki a számlákat, már megint megpróbálod rossz színben feltüntetni a fideszt :D

conchita wurst 2014.05.12. 20:14:09

Szálasi maga a német megszállás.

Horthy milyen károkat okozott? És hogy jön ez a megszállási emlékmühöz?

Horthy, aki a háború után a zsidók hálájából élt Portugáliában, biztosan rengeteg kárt okozott szegínyeknek, ezért özönlöttek Mo-ra minden irányból.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.12. 20:17:09

@conchita wurst:

Hagyd már. Soha nem fogja elismerni, hogy Horty alatt sokkal jobb dolguk volt, mint bárhol másutt Európában, mert akkor nem jöhetne azzal, hogy bűnösök vagyunk, az egész magyar nemzet bűnös, nézzünk szembe a bűneinkkel és FIZESSÜNK, mint a katonatiszt.

Behajtó70 2014.05.12. 20:18:15

Csak bérrettegjél nyugodtan, nem nagy ügy. Jobb ha hozzászoksz, hogy a demokrácia lényege, hogy a többség dönt. Nyílván új ez még nekd, de tíz-húsz év alatt megszokod.

vadi3 2014.05.12. 20:21:17

@Blogger Géza: "Nem volt, mivel ki kellett várni a bírósági ítéleteket a devizahitelekről. "
Ja persze, az árfolyamgáthoz és a rögzített árfolyamos végtörlesztéshez is kivárták a bíróság állásfoglalását. Most éppen így fújt a szél és érdekükben áll időt húzni. Semmi más csak politika, most megint beszédtéma, de amint lehet jegelik, aztán előkapják megint ha ez az érdekük. Megoldás is csak akkor fog születni ha az lesz az érdekük.

vadi3 2014.05.12. 20:23:42

@conchita wurst: Azt azért had idézzem emlékezetedbe, hogy Mo. Horthy kormányzósága alatt lépett be a háborúba. Bombáztuk Kassát és elfoglaltuk a Délvidéket is. Lett is következménye, kicsivel több mint Gábriel arkangyal tetteinek...
Talán a doni katasztrófa is a németek bűne volt?

Blogger Géza 2014.05.12. 20:29:02

@vadi3: Nem, ott nem volt mit kivárni.

Bánik Eduárd 2014.05.12. 20:33:46

@Blogger Géza: Érdekes értékrended van olyan emberekkel szemben akik sikeresen működtetnek egy biogazdaságot több mint 20 éve....
Ha már éhen halás....akár kezdhetnéd is ilyen szemlélettel,hozzáállással....

Megoldó 2014.05.12. 20:40:05

Szerény véleményem szerint ezt az egész bandát ki kéne végezni, és pont.
Ezért sajnálom hogy nincs halálbüntetés, de majd a forradalom megoldja...

conchita wurst 2014.05.12. 20:40:11

@vadi3: Igen, beléptünk a háborúba, és vesztettünk. Mint fél európa. Téma részemről lezárva.

béla a görög (törölt) 2014.05.12. 20:44:05

Nézd ezek falusi parasztok akik jogot végeztek.
Ezek NEM POLITIKUSOK, hanem vasvillás parasztok!
Gentleman Agreement-et ezektől ne várjál hanem ugorj félre a szaros gumicsizmájuktól. Ennyi!
Egy paraszt az nem tud tárgyalni csak vasvillával szart dobálni. És még ő lesz megsértve ha ennél többet vársz el tőle! Ha odaköpsz elé azt megérti, ha beszélsz hozzá attól ideges lesz.
A politikai marketinget azt átvették azt ennyi.

Ja a szocik építettek 1-2 autópályát. Ezek meg kisajátítanak 1-2 iparágat.

Blogger Géza 2014.05.12. 20:44:15

@Bánik Eduárd: Sikeresen? Na ja, nézőpont kérdése. A földből biztos kinőtt valami. Csak éppen pénzügyi elszámolási vitába keveredtek a tulajdonossal, és az 10 év pereskedés után tudta tőlük megkapni a pénzt. Ha nekem lenne ilyen bérlőm, a bérlet lejárta után fel sem merülne, hogy egyáltalán szóba jöjjön új bérlőként.

Bánik Eduárd 2014.05.12. 20:47:40

@Blogger Géza: vs.hu/kishantos-nem-birtokhaboritas-hogy-nem-adtak-idoben-foldet-0425
Akkor olvasd el miben döntött a bíróság.
A régi bérlők nem az új bérlőket perelték,hanem a dötéshozó szervet.
vs.hu/aggodik-es-sajnalkozik-kishantos-miatt-az-ombudsmanhelyettes-0414
Ezt is ajánlom a figyelmedbe....

Blogger Géza 2014.05.12. 20:56:29

@Bánik Eduárd: Én itt továbbra sem olvasok olyat, amit írtál, hogy "semmi joguk ott tárcsázni,szántani...." Akkor mégis kinek lenne ehhez joga?

lionking 2014.05.12. 21:01:05

Jah van ez a video ami tulajdonképpen hangfelvétel
Érdemes meghallgatni még ma is - sajnos - ennyire igaz...

www.youtube.com/watch?v=cIBzYRHkJac

susu64 2014.05.12. 21:03:31

Micsoda izzadtságszagú ez a blog meg a sok erőlködő, semmitmondó komment. Miért nem pihentek má' egy kicsit? Azt meg csak úgy, mellesleg, ami az egy hónapot illeti, nem tudok semmiféle kormánybeiktetásról, lehet, hogy nem figyeltem volna? ("Arról van szó, hogy a választás és a beiktatás között eltelt egy hónap alatt sikerült a kormánynak több olyan intézkedést, ..."). A pontokba szedett szamárságokról meg nem érdemes vitázni, van itt-ott néhány részigazság, de amúgy szánalmas vergődés.

kvadrillio 2014.05.12. 21:05:34

"Washington nem ismeri el a donyecki és a luhanszki népszavazás eredményét" kijafaszt érdekel ez ???????

a donyecki és luhanszki embereket sem érdekli kikre savaznak az amcsi emberkék !!!! :O)))

profilo 2014.05.12. 21:07:46

@Blogger Géza:

Ó,te kis fotelforradalmár!

:)

Majd ha a sarki boltban nem sunnyogva távozol a pulttól,ahol rádsózták a penészes szalámivéget,és majd ha a kommentedet nem úgy küldöd el,hogy hátra pillantva ellenőrzöd,az asszony látja-e...na majd ekkor talán álmodozhatsz forradalomról,meg akasztásokról.

Bánik Eduárd 2014.05.12. 21:15:17

@Blogger Géza: Pillanatnyilag senkinek.Arra nem válaszoltál,hogy mi van a károkozással????Vagy az teljesen rendben van???

profilo 2014.05.12. 21:15:39

A poszthoz pedig:

Nincs érv a bérrettegés mellett.
Már fizetni sem fizetnek nektek.
Csinálhatjátok hobbiból,szabadidős tevékenységként,saját szórakoztatásra(és a miénkre!),hittel hittérítőként a hitetleneknek...stb.
De igazából a gondot az jelenti számotokra,hogy most már tényleg csinálni kellene valamit,úgy igazából...
De fogalmatok sincs arról,hogy mit,hol,mikor.

kvadrillio 2014.05.12. 21:23:14

orbánka....KERESZTÉNYDEMOKRITA KURMÁNYT ALAKÍT...
HVG.HU \
VILÁG
Júliusban indul az első istentagadó tévé az Egyesült Államokban

2014. május 09., péntek, 20:39
Szerző: MTI

Címkék: Egyesült Államok; tévécsatorna; ateista tévé; istentagadó;

Kinyomtatom Elküldöm

Ateista tévécsatornát indítanak júliusban az Egyesült Államokban – írja internetes kiadásában a USA Today című napilap.

A Roku internetes streaming-lejátszóval fogható csatorna mögött az American Atheist szervezet áll, amelynek elnöke, David Silverman kedden, a Stanford Egyetemen jelentette be a hét minden napján 24 órában jelentkező adás elindítását. A műsorokat a New Jersey állambeli Cranfordban található stúdió koordinálásával készítik, és úgy becsülik, hogy 7 millió háztartásba jutnak majd el.

Ez a csatorna lesz az első, amelyet teljes egészében az istentagadásnak szentelnek majd. A USA Today szerint az Egyesült Államokban jelenleg több mint 100 keresztény és négy zsidó tévécsatorna működik. A New York-i The Daily News 300 vallási tematikájú televíziós adóról tud.

Az ateista, humanista és szabadgondolkodó közönségnek szánt műsorok, legalábbis a kezdeti időszakban, ingyenesen lesznek majd foghatók. A kínálatban egyebek között az American Atheist korábbi kongresszusain felvett anyagok, tudományos ismeretterjesztő adások, valamint ateista bloggerek és csoportok által elkészített betétek szerepelnek majd. A csatornán megismétlik majd Madalyn Murray O'Hair, a szervezet 1995-ben meggyilkolt alapítójának két évtizeddel ezelőtt készített The Atheist Viewpoint (Az ateista nézőpont) című sorozatot is.

Murray 1963-ban az egyik felperes volt abban az ügyben, amelyben az amerikai legfelsőbb bíróság elrendelte, hogy a közpénzből fenntartott iskolákban szüntessék meg a kötelező bibliatanulmányokat. A közös imádságot 1962-ben tiltották ki a közoktatási intézményekből.

Az új tévé nevét egyelőre nem hozták nyilvánosságra.

conchita wurst 2014.05.12. 21:30:20

@kvadrillio: 'A Roku internetes streaming-lejátszóval fogható csatorna mögött az American Atheist szervezet áll, amelynek elnöke, David Silverman kedden, a Stanford Egyetemen jelentette be a hét minden napján 24 órában jelentkező adás elindítását.'

Nagyon meglepődtem hogy egykrisztusgyilkos zsidó áll a dolog mögött.

Szerencsére mi kínai bankokkal védjük ki a zsidókat budapesten_orbannal_is_targyaltak.198785.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

vadi3 2014.05.12. 21:38:19

@conchita wurst:
"Igen, beléptünk a háborúba, és vesztettünk. Mint fél európa"
Akkor a vesztes fél Európából említs egy példát, ahol a háborúba agresszorként belépő fél önmagát felmenti mindenféle erkölcsi következmény alól nochdazu arkangyalhoz hasonlítja magát.

conchita wurst 2014.05.12. 21:40:37

@vadi3: románok, szlovákok. Nincs sok gondjuk kiirtották az összes zsidajukat, németüket, így senki nem ugat.

vadi3 2014.05.12. 21:46:46

@conchita wurst: És úgy gondolják, hogy ők nem is tehetnek róla és tulajdonképp őket is jól átverték, netán hazudnak is maguknak. Mutass csak egy német emlékművet ami úgy állítja be őket (mármint a németeket) , hogy nem is voltak bűnösök.

Egyébként jó lenne, ha el tudnád dönteni, hogy melyik oldalon tolod a biciklit, mert egyszerre mindkét oldalon nem lehet.

vadi3 2014.05.12. 21:56:16

@Blogger Géza: És ők is arkangyalhoz hasonlítják magukat, vagy esetleg rögtön Jézushoz

conchita wurst 2014.05.12. 21:56:53

@vadi3: Tisonak, aki Horthyhoz képest vérfasiszta volt, szobra van Szlovákiában, és egy csomó utca és közterület viseli a nevét.

A történelemhamisítók a zsidók. 47ben Mo-n átvették a hatalmat, és aki még azokon a tankönyveken, és szoci, poszt kádárista megmondóembereken nőtt fel, mindenkiben fasisztát lát. Ez most már kezd normalizálódni.

A tények, volt itt 1 év fasizmus, amit 40(+12) év kommunista dikatúra követett, és amit zsidók alapítottak.

vadi3 2014.05.12. 21:59:59

@conchita wurst: Igazi magyar virtus: mindig más,sosem mi. Te sosem vagy hibás, a hibás mindig más.
Amíg megtalálod, hogy helyetted ki a hibás, addig Te nem is lehetsz bűnös. Szerinted teljes normális dolog volt a zsidókat olyan gyorsan depottálni, hogy a németek kérjék a tempo lassítását?

Blogger Géza 2014.05.12. 22:00:05

@Bánik Eduárd: Na látod, ezt a kretén felfogást nem lehet elfogadni, hogy szerinted senkinek nincs joga ott gazdálkodni. Ennél ősibb és igazabb szabály az, hogy márpedig a földet meg kell művelni.

Kár? Melyik kár? Az új bérlőt ért kár, mert nem tudja használni a földet? Az engem és téged ért kár, mert az államnak most senki nem akar bérleti díjat fizetni?

A régi bérlőt semmilyen kár nem érte volna, ha jogszerűen viselkedik (nem veti be a földet, amin már nem ő gazdálkodik, illetve elszámol a tulajjal az esetleg korábban belevetett vetőmaggal átadás keretében.) Ehelyett ők jogtalanságok sorozatába kezdtek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.12. 22:01:19

@vadi3:

"Igazi magyar virtus: mindig más,sosem mi. Te sosem vagy hibás, a hibás mindig más. "

Igazi magyar virtus: mindig más, sosem ti. Te sosem tévedtek, a hibás mindig más.

Blogger Géza 2014.05.12. 22:02:41

@vadi3: Hát kb ezen a szinten mozognak. Persze náluk nincs a fővárosban egy elmozdíthatatlan szovjet emlékmű, az ő helyzetük egyszerűbb. Nekünk fel kell oda építeni az ellenpontozást. Amitől az is egy megszállási emlékművé lényegül át. Ezt kéne felfogni.

vadi3 2014.05.12. 22:06:48

@Blogger Géza: Ezt még fel is tudom fogni. Csak...
Csak azt is fel kéne fogni, hogy az arkangyal-Magyarország hasonlat nem állja meg a helyét. Szerintem túl erős, a II. vh-ban Mo. még véletlenül sem úgy viselkedett mint egy angyal. Ezt olyan nehéz felfogni.

Blogger Géza 2014.05.12. 22:10:10

@vadi3: Amúgy a moratórium csak devizahitelesekre vonatkozik, arra nem, aki "csak úgy" nem fizet pl. közös költséget.

index.hu/belfold/2014/05/12/nem_kerulnek_az_utcara_a_devizahitelesek_kiveve_ha/

Fodor Gabika meg úgy látszik, vagy bankoktól remél finanszírozást, vagy be akarja vezetni a liberálfasizmust, mert még ezt sem szavazta meg....

vadi3 2014.05.12. 22:15:40

@Blogger Géza: Tudod Te hogy mi a jelzálog alapja?
Maga az ingatlan, amire a hitelt felveszik. Ha a zálogjogot nem lehet érvényesíteni, mert az állam nem engedi, akkor a záloghitel mint olyan nem fog működni és visszakerülünk oda, ahol voltunk 89-ben. Nincs hitel, mert a bank nem látja a fedezetet. Most éppen ebbe az irányba megyünk. Az egész devizehitel vitát pedig ne kezdjük előröl, mert nem tudsz meggyőzni arról ,hogy aki felvette a hitelt az nem is lehet vétkes, csak és kizárólag a bank aki a hitelt adta.

Blogger Géza 2014.05.12. 22:17:08

@vadi3: Ez nem az egész II. vh-ról szól, hanem a megszállásról, márpedig ott egyértelmű, ki volt az agresszor és ki az áldozat. Hozzáteszem, hogy a német megszállásig Magyarország nagyjából korrekt módon viselkedett a háborúban. Részt vetünk azon az oldalon, amely igazságot szolgáltatott a határkérdésekben, és nem állítottunk fel koncentrációs táborokat (lásd USA), nem üzemeltettünk gázkamrákat, nem hajtottunk végre népirtást civilek ellen stb. Kisebb-nagyobb atrocitások voltak, (főleg a partizánellenes küzdelem keretein belül), mint minden háborúban, de ezek nem rendszerszintűek voltak, s nem lépték túl a II. vh.-ban máshol tapasztaltakat.

Blogger Géza 2014.05.12. 22:19:06

@vadi3: Senki nem mondta, hogy ő nem felelős egy cseppet sem. Mind a felvevő, mind a bankrendszer, mind az akkori jegybanki és politikai vezetés is felelős. Csak a terhek megosztásáról megy a vita. De ez hamarosan le fog zárulni, addig él a moratórium.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.05.12. 22:26:37

@Blogger Géza: És a végtörlesztéskor mire nem várt a kormány, okostóni? Az is elg durva belenyúlás volt a fióki folyamatokba. Csak sajnos haszna nem sok volt a valóban rászorulók számára (a politikusok remekül végtörlesztettek), kárt viszont okozott rendesen. Persze te akkor is faszkalap módjára tapsikoltál, emlékszem. Ezért nem érsz egy kalap szart sem a véleményeddel együtt.

J.László 2014.05.12. 22:29:14

@vadi3:
"Márpedig a német megszállás koránt sem okozott annyi kárt, mint az előtte-alatta lévő Horthy és Szálasi kormányok."

A német megszállás relativizálása a Világegyetem legnagyobb, soha el nem évülő bűne. Ezúton szeretném indítványozni a német megszállás tagadásának és relativizálásának büntethetőségét.

vadi3 2014.05.12. 22:31:17

@Blogger Géza: Az előző vita tartott három évet és nem lett vége, mert mindig vannak olyanok akik ott maradtak az út szélén. Úgy látom, hogy ez a vita is el fog tartani még néhány évig. Közben lejár az árfolyamgát 5 éve és lesz még néhány adós aki ismét nem tudja fizetni a részleteket. No akkor megint lesz mit megoldani és vitatkozni még néhány évet.
Érdekes módon a 98%-os különadóról a kúrmány egy hét alatt tudott dönteni és visszamenőlegesen bevezetni. Úgy látom a fijjugból kiveszett a kurázsi.

J.László 2014.05.12. 22:36:33

@_most_:
Nemzetárulásilag ti szépen befoghatjátok és hazasunnyoghattok a szőnyeg alatt kedves barátom.

vadi3 2014.05.12. 22:39:01

@Blogger Géza: Véleményed szerint, ha az EU most azt mondaná, hogy csatoljuk vissza Erdélyt akár erővel is, az teljesen rendben lenne? Nem érzed át, hogy ún. igazságszolgáltatás amit Németország adott mennyire álságos és egyoldalú volt.
Az emlékmű tényleg a megszállásról kellene szóljon és nem a vh-ról. Azt azonban nem tagadhatod Te sem, hogy Mo. megszállása során nem volt ellenállás, sőt a nyilasok egyenesen üdvözölték a bevonulást.
Az Eichmann féle deportálást elősegítő magyar államaparátusról pedig nem lehet elmondani, hogy ellenállást tanúsított.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.12. 22:45:28

@vadi3:

"Azt azonban nem tagadhatod Te sem, hogy Mo. megszállása során nem volt ellenállás, sőt a nyilasok egyenesen üdvözölték a bevonulást. "

Azt azonban nem tagadhatod Te sem, hogy Ausztria megszállása során nem volt ellenállás, sőt az osztrákok egyenesen üdvözölték a bevonulást.

vadi3 2014.05.12. 22:47:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem is az osztrák megszállási emlékműről beszélgetünk

dr kíváncsivagyok 2014.05.12. 22:51:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Nem nekem van jogom beleszólni abba, más állam hogyan osztogat pénzt, hanem a magyar államnak.

Amennyiben ui. a norvég alap - akár közvetve is - politikai szervezeteket vagy azokhoz közel álló szervezeteket támogat, akkor az a magyar belügyekbe való beavatkozás."

Bezzeg ha Lézer Janinak adná ,..az nem volna beavatkozás...
Van valami bizonyíték ( a sejtetésen kivul ) , hogy a Norvégok politikai szervezetet támogatnak ?
Na ugye...

dr kíváncsivagyok 2014.05.12. 22:55:53

@vadi3:
"Az Eichmann féle deportálást elősegítő magyar államaparátusról pedig nem lehet elmondani, hogy ellenállást tanúsított. "

A németek lassab tempót kértek , mert nem gyozték a gázkamrák az iramot , amit a hos magyar kozigazgatás deportálási gyakorlata diktált...

A készulo emlékmuvon nem látom e derék "magyar hazafiakat" ki vagy mi személyesíti meg ?!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.12. 23:18:55

@vadi3:

"Nem is az osztrák megszállási emlékműről beszélgetünk"

De én igen. Ausztriában több megszállási emlékmű is áll. És senki nem ajvékol ellenük, csak te téped itt a szádat az elvtársaiddal.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.12. 23:41:33

@vadi3:

Látom, ez úgy ledöbbentett, hogy szóhoz sem jutsz. Lefogadom, nem is tudtál róluk, épp most keresgélsz a neten. :D

conchita wurst 2014.05.12. 23:46:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az osztrákok jelentős hányada örült az Anschlussnak, nem hogy nem állt ellen.

Ők vérnácik, amit most is tapasztalhat minden beilleszkedni vágyó. Bécs pedig vérnáci város, hiszen Hitler sokáig élt ott. Beszántása ajánlatos.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.12. 23:53:34

@conchita wurst:

Ne feledkezzünk meg arról a rengeteg magyarról, akik évtizedek óta élnek Bécsben (a Münchenben élőkről ne is beszéljünk), ők még a németeknél is nácibbak.

conchita wurst 2014.05.13. 00:08:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mellesleg elég meglepő lenne ha az angolok mellé állnak az osztrákok, lévén németek. Ettől nem ítéli el őket semmilyen normális ember, és az osztrákok sem gondolom hogy 60 éve ébren hánykolódnak a lelkifurdalás miatt.

Mi ugyan nem vagyunk németek, de a németekkel és olaszokkal volt a legszorosabb a gazdasági kapcsolatunk a 2 VH között. Mellesleg, olaszokat kivonva ez most is így van.

Blogger Géza 2014.05.13. 06:04:23

@vadi3: Mint ahogy pl. Csehország megszállásánál sem volt ellenállás. Attól még a megszállás megszállás. Ha a szobor a német sas ellen keményen harcoló partizánokat ábrázolna, talán jogos is lehetne a kritika. (Egyébként volt fegyveres ellenállás is szórványosan.)

Blogger Géza 2014.05.13. 06:05:58

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Több haszna lett volna, ha bankok tömegesen nyújtottak volna Ft-hiteleket a devizahitelek kiváltásra. Sajnos a bankrendszer ezt elszabotálta. Ennek árát azóta is fizeti.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.05.13. 10:03:45

@Blogger Géza: Nyújtottak, folyamatosan volt Ft hitelezés, hitelkiváltási lehetőség. Az egy más dolog, hogy az ügyfelek nem váltottak, egyrészt mert nem jártak volna jól (még a mai napig sem a váltással), másrészt meg mert a fideszi hitegetés miatt a csodára vártak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.13. 10:21:20

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:

Volt forinthitelezés, csak éppen a végtörlesztés idején a bankok egységesen megemelték a forinthitelek kamatát, hogy az adósoknak ne érje meg forinthitelből végtörleszteni.

Ha jól emlékszem, bankfelügyeleti eljárás is folyik vagy folyt az ezzel kapcsolatos öszehangolt kamatemelés miatt.

Untermensch4 2014.05.13. 14:26:23

@Blogger Géza: a megszállás az megszállás. a releváns példa nem csehország hanem fr. az ottani emlékművek milyen módon ábrázolják a kollaboránsokat? tényleg érdekel, ha esetleg a kollaboráns/ellenálló arány számít akkor meg az átszámítási képlet

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.13. 18:59:02

Érdekes, vadi3 hogy elhallgatott azóta, hogy megemlítettem neki: Ausztriában több megszállási emlékmű is áll. Azóta sem ocsúdott fel a döbbenetből. :D

Blogger Géza 2014.05.15. 15:25:56

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Gyakorlatilag nem volt, ismeretségi körből tudom, egyszerűen azt mondták, nincs már szabad időpontjuk. látszik a számokból is, hogy csak töredék tudott ezzel élni.

Blogger Géza 2014.05.15. 15:27:46

@Untermensch4: Miért lenne nekünk pont Franciaország az összehasonlítási alap, és miért nem Csehország? A franciáknak hatalmas katonai erejük volt, ahhoz képest a cseh és magyar haderő egy vicc volt.

Blogger Géza 2014.05.15. 23:35:29

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Ez nem propaganda, hanem személyes tapasztalat. És persze ez másnak is feltűnt:

"A valaha volt legnagyobb büntetést szabta ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) tizenegy bankra, mivel azok összefogtak, hogy korlátozzák a végtörlesztést. A bankok összesen 9 488 200 000 forintos bírságot kaptak,"

index.hu/gazdasag/2013/11/20/gvh_9_5_milliardos_birsag_a_bankoknak/
süti beállítások módosítása