Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.02.14.

Katinka, ember leszel, vagy gép maradsz?

Hakapeszi Miki

Amikor tavaly év végén összegyűjtöttük azokat a magyar figurákat, akikre 2015-ben a legbüszkébbek voltunk, többen befikáztak, hogy Katinka miért maradt ki. Sehol nem volt még akkor a nagy balhé, mégis úgy éreztük, hogy van valami fura ebben a lányban, illetve hiányzik belőle az a plusz, amivel a listára kerülhetne.

Azóta még inkább ezt érezzük. Le a kalappal az akaratereje, a céltudatossága és persze a teljesítménye előtt. Tetszik, hogy ki mert állni az ellen, ami az úszószövetségben megy. Pontos információk hiányában abban nem tudunk állást foglalni, hogy önzőségből, saját maga érdekében tépte darabokra azt a bizonyos szerződést, vagy tényleg a teljes magyar úszósport ügyét viseli a szívén. De ahogy Gyárfás elnök úr részéről egyértelműek a Katinka ellen bevetett  legócskább kommunikációs trükkök (elterelés, csúsztatás, apróságok felnagyítása, stb), az sem kóser, ahogy az úszólány viselkedik.

A felsőbbrendűség állandó fitogtatása, a megválogatom, kivel beszélek, a kapitánnyal például nem, akkor is visszataszító, ha aljas támadások érték. Joga van nem elvállalni ingyen a kirakatbábu szerepét, de amíg komoly milliókban mérhető éves támogatást kap a magyar szövetségtől, addig a túlzásba vitt picsáskodás inkább ellenszenvet kelt. 

De ezen is túllépve: a "mindenkire szarok" minősített esete az, hogy nem jön haza arra az országos bajnokságra, ahol a váltók is megúszhatnák az olimpiai szintet. Amíg Katkinka és Sén azon makkoznak, hogy melyik számokban ússzon az olimpián, hogy a legtöbb aranyat zsebelhesse be, több kitűnő, de nem klasszis úszónak létfontosságú lenne, hogy Katinka részvételével megússzák a szintet. Persze lehet még később is, de sokkal nehezebben, Katinka csak és kizárólag önmagára koncentrál. Egyre nehezebb elhinni, hogy az egész balhét sokak érdekében robbantotta ki.

Persze igaz, hogy magát építette fel, s lehet azt mondani, hogy a tökéletes olimpiai formaidőzítésbe nem fér bele, hogy a magyar úszóválogatott, illetve úszótársai érdekeit is figyelembe vegye. De akkor ne lepődjön meg, hogy őt egész életében más polcra fogja tenni az ország, mint a többi sikeres magyar úszót. Nyerhet 62 olimpiai aranyat és 103 világbajnokságot, ő sose lesz mindenki Egérkéje, csak egy érzéketlen versenyző.

Tényleg azt szeretnéd, hogy egész életedben így emlékezzünk rád? Valószínűleg kevesebb érmük lesz összességében, de Gyurta Dani már ma is a nagybetűs EMBER. Cseh Laci, szintén. Te pedig Katinka, egyelőre csak egy gép. 

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

286 komment

Címkék: Hosszú Katinka

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr248388536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KopaszMercis 2016.02.15. 14:37:03

En jottem haza Hawaii-rol biznisz osztalyon a gyurta meg joval mogottem coach-on Oslobol hazafele amsterdami atszallassal. Biztos nagybetus EMBER nehany idiota szemeben az 1 millio alkoholista orszagaban, azert mert olyan gesztusokat tett, amiket normalis emberek minden nap megtesznek. Katinkae minden tiszteletem, hogy a sajat utjat jarja, es hogy meg mindig hajlando magyar szinekben indulni. Edzoje amerikai, elvegzett iskolaja amerikai, abuzalni meg csak magyarok abuzaljak. Azok kozul is a kommunizmusbol rankmaradt dinoszauruszok. Persze, hogy a fasza ki van, es nem all mar szoba ezekkel. Aquilla non captat muscas. A Gyurta meg menjen ingyen reklamozni, ha ettol erzi jol magat, es uljon mogottem a gepen. Katinka meg majd elottem fog. Ennyi.

egysmás 2016.02.15. 14:37:56

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: A "rémlik" az nem forrás, hanem pletyka.

Tiborpapa 2016.02.15. 14:38:13

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: A dolog nem a pénzről szól, hiába szeretnék sokan azt a látszatot kelteni.
Az én mondandómnak sem az volt a lényege.
Hidd el, ÉN eléggé képben vagyok.
A neveddel egyetértek. :)

élhetetlen 2016.02.15. 14:39:11

@Hakapeszi Miki: Tudom, sok a komment, de vállad be hogy elolvasod, ha azt bevállaltad, hogy valakit nem minősítesz embernek. Még az éjjel, az elején írtam le, hogy miért nincs igazad, de úgy tűnik, nem érted, miért nincs baj vele, és tartod a minősíthetetlen minősítést. Ja, neked nem kell megérteni semmit, csak a kommentelőknek.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.15. 14:40:01

@egysmás:

A rémlik az azt jelenti, hogy a faszi elfelejtette a bemutatott szerződést.
Szövegértelmezésed nulla, javíts rajta, van mit.

@Tiborpapa:

Ha nem a pénzről szól, akkor miért beszélsz éhenhalásról?
Szövegértelmezésed nulla, javíts rajta, van mit.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.15. 14:43:17

Itt megtalálható, lehet próbálkozni a felfogásával, és ha sikerül mellébeszélés helyett megmutatni, hol szerepel benne az, hogy ingyen reklámarc lenne belőle.

index.hu/sport/uszas/2016/01/11/a_szerzodes_amit_szettepett_hosszu_katinka/

dare 2016.02.15. 14:50:31

Ez már lassan kabaré állapotba fog kerülni ez az ügy, Alföldinek le kéne csapnia rá, és egy jó kis darabot kéne rendeznie belőle.
Ahogy elnézem az érdeklődést a telt ház garantált.
Ha hozzáveszem azt is, hogy a mű megírása közben tartózkodna a kétfajta bemutatástól, csakis az úszó szemszögéből mutatná be az egészet(egyoldalúan), az elkeseredett harcot a korrupció melegágyában,a gengsztergyilkosokkal való küzdelmet, a sarló és kalapács elleni kiábrándító, reménytelen csatát.
Mondjuk kezdődhetne úgy a darab, hogy Katinka feldönt egy Sztálin szobrot, vagy a közönség feje felett elhajít egy sarlót ami visszaszáll a kezébe(átalakítottat persze), és azzal vágja le Sztálin fejét.
Telt ház...évekig.
Megunhatatlan a téma.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.15. 14:52:26

@Tiborpapa:

Rosszak az emlékeid. Legközelebb ne csak a vezéri farpofa szétfeszítésére koncentrálj, nézz körül, garantálom, hogy nem látsz a melletted tülekedő tömegben.

McZozo 2016.02.15. 15:00:16

@Hefe: Ha annyira fektelenul penzehes lenne akkor gondolom nem tepte volna ossze az adott x millios szerzodest

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2016.02.15. 15:01:37

a baj leginkább az, hogy Katinka láthatóan csak eszköz.
ez a teátrális kiállás, szerződéstépkedés egyszerűen nem fér össze számomra a kisugárzásával. nem önmagát adja, látszik, hogy a szájába adott szavakat mantrázza és ez a disszonancia zavaró.
ha Shane-t zavarják ezek a dolgok, neki van baja a hazai viszonyokkal (és minden bizonnyal ő áll a háttérben), akkor álljon ki Ő maga, ne az asszonyt tolja maga elé. (De hát nyilván hülyén venné ki magát, ha elkezdené csettintős amörikai stílusban előadni az okosságokat és ezzel nyilván ő maga is tisztában van) Katinka sportoló, ahhoz ért. Shane "politikus", hát politizáljon ő.
egyébiránt az amerikai szemléletet ráhúzni a magyar mentalitásra kb. annyira lehet sikeres, mint XS-es pulcsit húzni egy bálnára.
esélytelen.

McZozo 2016.02.15. 15:11:59

@Afrika steht an der Elbe: Istenem ennyi esszel szabadlabon. Neked se kell izzora koltened latom mert a negro igyis vilagit a szadban.
Mert Katinka nem nyalja a jelenlegi diktatura hatsojat, maris lelibsized es ezeet libazod. Nem artana visszahoznia tajgetoszt cask nem a testi hibakra hanem az agyi sotetsegre

Tiborpapa 2016.02.15. 15:13:42

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:
Nem az a lényeg, mi van benne a szerződésben, hanem hogy mi nincs. Nem tér ki egy csomó dologra. Én sem írnám alá.
bekialtas.blog.hu/2016/01/09/katinka_az_urambatyam_vilagban
Értelmezd, ha tudod. Többet nem segíthetek.

Tiborpapa 2016.02.15. 15:16:11

@A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron:
"a baj leginkább az, hogy Katinka láthatóan csak eszköz.
ez a teátrális kiállás, szerződéstépkedés egyszerűen nem fér össze számomra a kisugárzásával. nem önmagát adja, látszik, hogy a szájába adott szavakat mantrázza és ez a disszonancia zavaró."
Ez tökéletesen ráillik Egérkére (sajnáltam is érte). Katinka nem ilyen.

dare 2016.02.15. 15:18:36

@A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron: Katinka egy lavór vízben is felkészülne az olimpiára, látszik rajta az elszántság, ezért én is azt érzem, hogy neki aztán ez a mozgáselemző szoftver pont annyira hiányzik mint nekem.
Szerintem is Shane a hunyó ebben a sztoriban, de könnyebb kitenni céltáblának egy olyan embert akit szeretnek, mint szinte vadidegenként tartani egy sajtótájékoztatót, mert pillanatok alatt szitává lőnék.

cardiobascuralis7 2016.02.15. 15:19:39

@Tiborpapa:
Az kész szerencse, hogy az eszem nem ellenőrizhető, az még Orwellnek is sok lett volna.

Mire fel diktálhatna?
Igen, azt próbálja, el kell hajtani a faszba a férjével együtt, mint a magzatot.

Közölni kell vele, hogy ha nem áll be a sorba, nincs olimpia, baszhatja az eddigi felkészülését. Pofa meg alapállásba. Annyit nem ér az ESETLEGES (mert vagy lesz, vagy nem) 1-2 arany, hogy mindenkit ő ugráltasson, külön bánásmódot kérjen (mert ugye neki nem jó a másokkal közös szoba meg öltöző, mint mindenki másnak, neki saját kell - valamelyik versenyen Gyárfás a saját szállodai szobáját engedte át neki emiatt, már akkor el kellett volna hajtani a picsába).

Én fényképezkedni?
Még azokkal a válogatottakkal sem tettem, akikkel együtt edzettem. Sőt, Iggy Poppal vagy Nick Cave-vel sem fényképezkedtem (akiket jóval többre tartok bármilyen sportolónál), pedig beszélgettem velük Budapesten. Ahogy Charlie Watsszal (Rolling Stones) sem, vele meg Londonban.
Nem érdekel a dolognak ez a része.

@Lémusz:
"Nem beszélget el Kiss Lászlóval. Miért kellene?"
Mert mondjuk ő a szövetségi kapitány, és ezt kérte? Ez így szokott menni a világban, és nem illik úgy elhajtani, ahogy Hosszú tette. Ilyenért tisztességes helyen már kizárná magát a válogatottból.

@jaegtoer:
De, úszni tud.
De olimpia érmet 3 olimpián sem tudott összehozni. Egyet sem, se aranyat, se ezüstöt, se bronzot.
Akkor mire fel veri magát ennyire?
A lehetőségeket megkapta.

@KopaszMercis:
Azt gondolom, te is sejted, hogy ha Amerikában tette volna meg ezt, hogy nem áll szóba a szövetségi kapitánnyal, akkor az olimpiát automatikusan el is felejthetné.

@McZozo:
Azért évi 12 napot dolgozni kellett volna.
Azt azért már mégse...

McZozo 2016.02.15. 15:19:44

@Hefe: Es ha meg annyi is amit mondasz bar vannak ketelyeim, az neked egyenlo azzal hogy most mar minden bokorban stadion epul? egy stadion 5-20 milliard es minimum vagy 10 epul, es akokr meg a sok falabu focistarol nem beszeltunk akik szinten allami penzekbol elnek es akkor a falabuakhoz kapcsolodo egyeb poziciokat betolto emberekrol meg nem is beszeltunk. Es akkor mint te is irtad katinka sok penzdijas versenyen indul ahol o szerez meg penzeket, addig a sok falab sc meg keves kivetellel egy fillert nem keresett nem Magyar adofizetok penzebol.

cardiobascuralis7 2016.02.15. 15:23:13

@Tiborpapa:
Egerszegi milyen szavakat mantrázott?
Kiült egy tömegbe egy pártvezető mögé (tényleg nem kellett volna, sokak szimpátiáját elvesztette).

De még ha hülyeségeket beszélt volna is, mint Hosszú, 5 olimpai arany birtokában tette volna.
Hosszú ezzel szemben: 3 olimpia, 0 érem.
Pedig Londonra már a csodás Amerikában készült fel.

Tiborpapa 2016.02.15. 15:24:54

@cardiobascuralis7: "Az kész szerencse, hogy az eszem nem ellenőrizhető, az még Orwellnek is sok lett volna.
"
Tökéletes képet adsz az agyad működéséről. Ennyi elég a diagnózishoz.

dare 2016.02.15. 15:32:27

Az Emberi Jogok Egyetemes nyilatkozatának 19. paragrafusa (1948) szerint a szólásszabadság elidegeníthetetlen jog. „Minden személynek joga van a vélemény és a kifejezés szabadságához, amely magában foglalja azt a jogot, hogy véleménye miatt ne szenvedjen zaklatást, és hogy határokra való tekintet nélkül kutathasson, átvihessen és terjeszthessen híreket és eszméket”.

Ennyit arról hogy jó ötlet volt-e Egerszeginek beállni egy párt mögé.
Hála az égnek semmi gond nem lett belőle, hisz mindenki kénye kedve szerint azt támogat és képvisel akit akar, semmi hátrány nem származhat neki, hiszen szólásszabadság van. (vagy nem?)

McZozo 2016.02.15. 15:42:49

@cardiobascuralis7: ""kb két hét kellene egy profi menedzsmentnek, hogy eladja valamelyik arab olajállamba mondjuk 5 millió USD-ért, amire még raknak eredményességi prémiumot Rio utánra. Nekik simán megér ez a vicc annyit, hogy legyen egy olimpiai érmük úszásban."

Egy percig se zavarjon, hogy akkor Rióban már nem indulhatna, ha most váltana országot. Igaz, 2020-ban megmutathatná."

Ne zavarjon egy percre sem hogy ott irtak a kommentben hogy "RIO utanra" O is tudta hogy most mar nem futna le egy allampolgarsag valtas igy logikusan megvarj aa a RIOi olimpiat es ha van esze utana lep tovabb mas orszagba. Ehez ott less majd pont a referencia neki ha eler valamit Rioban akkor kapkodni fognak utana, ha nem bizonyit az olimpian ujra akkor valoszinuleg azo lehetosegei is beszukulnek

pamut 2016.02.15. 15:59:05

"hiányzik belőle az a plusz, amivel a listára kerülhetne."
lolololol

"csak" a világ legjobb úszónője, tonnaszám nyeri az érmeket, de nem ti fikáztok, á nem, hanem azok akik szólni mertek hogy mennyire komolytalanok vagytok :)

irtó vicces amikor egy nevenincs blog azt képzeli magáról hogy "valaki", és egy IGAZI valakit próbál lehúzni :)

hát meg volt a mai nevetés is... :)
szerintem Katinka megöli magát amiért nem került fel a listátokra...

pamut 2016.02.15. 16:01:38

Ja, Egérke már rég nem "mindenki" Egérkéje. Meg is mondta egy interjúban hogy nem is akar mindenki Egérkéje lenni. Beállt Orbán mögé. Oké. Ő döntése volt, ő vállalta a vállalhatatlant, lelke rajta. Mondjuk korábban sem az eszéért szerettük...

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.15. 16:03:43

@McZozo: Jobb ha megjegyzed ennek a baromnak a libsizésre áll fel.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.15. 16:05:50

Sok hülye még mindig Katinkát basztatja?
Innen üzenem a hölgynek, hogy szarja le magasról ezt a sok mocsári magyart. Ússzon és ne adja be a derekát!

Hajrá Katinka!!!!

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2016.02.15. 16:09:19

@Tiborpapa: Katinka sokban hasonlít Krisztára. Sportember. Szerény. Inkább a háttérben tenné a dolgát.
Amíg anno Egerszegit a szövetség, addig Katinkát a férje dirigálja.Shane tolja előre, ez nyilvánvaló.
Ennek az ügynek jó kimenete nem lesz szerintem.
Az úszószövetség már csak dacból sem fog engedni egy bizonyos ponton túl, mert nehogy az amerikai vérszemet kapjon és újabb követelésekkel álljon elő.
Shane pedig amerikai. Ennyi.
Patthelyzet, aminek a vége borítékolható.
Nem is tudom, mi a jobb? Magyar színekben versenyezni és ilyen botránnyal még tovább rontani a renomét, vagy inkább elmenni amerikába, amerikai színekben versenyezni megfelelő körülmények között.
Ebből már egyik fél sem jöhet ki jól.

Thomas Dantes 2016.02.15. 16:12:55

Tegyünk már helyre pár dolgot.
Például tavaly se úszott váltóban a magyar bajnokságon. Ha tavaly nem volt gond, most se legyen! De ha meg most gond, tavaly miért nem beszélt erről senki? Legyünk már korrektek, és következetesek
Aztán, hogy miatta nem jut ki a váltó, ez így nem igaz. Ugyanis, Kazany-ban a váltó visszalépett, pedig még viszonylag gyenge idővel is kvótát szerezhetett volna. Megkockáztatom: Katinka nélkül is. Nem tudom miért lépett vissza a váltó Kazany-ban, de ha Katinka felelős érte, akkor is csak részben felelős. Az úszószövetség vezetősége is tehet a kialakult helyzetről.

Aztán. Nehogy már Katinka feladata legyen, hogy másokat kijutasson az olimpiára. Ilyen nincsen, hogy jaj, valaki segítsen kijutni. Egy sportoló azért jusson ki, mert a saját teljesítménye alapján megérdemli!

Ja, és a váltó tagjai egyéniben kvótások...
Magának a váltónak meg Katinkával sincs esélye éremre. Nos, igen, mérlegelni kell, mi a fontosabb. Ez van.

A versenyszámokkal való matek, meg hozzátatozik a sporthoz. Más úszók is ezt teszik. Ezt illene tudni...

Az EB-n meg ott lesz a váltóval. Ez is nyilatkozta , tehát az hazugság, hogy nem nézi a váltó érdekeit. A váltó érdeke, hogy nagy versenyen mondjuk az EB-n sikeres legyen. Szóval...valótlanságokat nem kellene állítani

És ezzel nem védtem Katinkát egy szóval se. Csak ezek a tények. Nem tudom miért kell ferdíteni mindenfélét.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.15. 16:13:16

@cardiobascuralis7: "Én meg dolgoztam is, meg edzettem élsportolókkal (konkrétan a magyar válogatott tagjaival) is."
Én meg éjjeliőr voltam meg olimpiai bajnok, a Forma-1-es pilóta melóm mellett. Meg űrhajós is.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.15. 16:17:24

@Thomas Dantes: Nem értem. Ha egyénibe ennyire jó, akkor minek kockáztasson egyetlen levegővételt is az olimpián a váltó érdekében? Hülyeség. A váltó örül ha döntős az olimpián, érem esélye nincs. Akkor Katinka ezért miért kockéztasson egy esetleges érmet?

Hajrá Katinka!!!!

Thomas Dantes 2016.02.15. 16:19:40

Valamint: aki azt hozza fel , hogy olimpiát még nem nyert, hát...na. Inkább ne szólaljon meg, mert látszik semmit nem tud a sportágról. London óta sokat változott, azóta van csúcsformában, és ez a nemzetközi szaksajtó véleménye. Tehát nem az van ,hogy elfogult rajongók mondják. Jó? Azért ezt nem kellene megkérdőjelezni.

Ha pedig az érmeket hasonlítjuk össze: Egerszegi meg világbajnokságot nyert kettőt. Hosszúnak meg 5 világbajnoki aranyérme van. Mind a ketten 9x-szeres Euróba bajnokok. De ezt értelmetlen összevetni így. Mindketten a maguk korának kiemelkedő úszói. Ennyit kell erről elmondani.

Thomas Dantes 2016.02.15. 16:24:17

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Nos, ez úgy van, hogy Katinka nélkül a váltó lehet ki se jut az olimpiára, és ez volt most a gond.

Mondjuk ez eleve nem teljesen igaz. Nélküle is kijuthatott volna.

Persze, nos mondjuk a nagy Katey Ledecky sem úszott az amerikai váltóban. De hát azért úgy szokott ez lenni a váltóba a lehető legjobbakat teszik bele. Ha vállalja a váltót az nagyszerű, de ha nem ,hát ez van. Kárhoztatni érte felesleges.

Más lenne a helyzet, ha a váltó arany esélyes lenne, de pont miatta nem nyerhetne. De, hát nem ez van

Tiborpapa 2016.02.15. 16:33:49

@A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron:"Ebből már egyik fél sem jöhet ki jól. "
Lehetne, csak akarni kell. A szövetség szeretné, de igazából nem akarja. Fél, hogy a hatalmába kerülne. Kéne egy kis alázatot tanulniuk, de nem csak a látszat kedvéért, nem a kirakatnak. Az erő politikája itt nem működhet.
Katinkának nincs veszteni valója. Ő van előnyben. Veszíteni csak mi veszíthetünk. Az ország.
Egerszegit szeretem, tisztelem, de sajnálom is.
Talán ennek a két nőnek kéne leülnie egy kis csevejre. Kíváncsi lennék, rögtön utána (mielőtt bárki befolyásolhatná) mit mondana Egérke egy sajtótájékoztatón.

HgGina 2016.02.15. 16:44:24

Gyárfásnak ezer éve egy kóterben kéne rohadnia.

aronsatie 2016.02.15. 16:45:38

"Azóta még inkább ezt érezzük."

Who is we, sucker?

hidroponi 2016.02.15. 17:11:56

Katinka! ne legyel ergerke, ne legyel egy utolso fideszkurva!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.15. 17:14:46

@Thomas Dantes: És azt se feledjük el hogy Katinka a magyar menedzseléssel eddig nem ért el ilyen eredményeket, tehát valamit kitaláltak a férjével.
Vagyis jobb lenne ha a magyar szövetség lapítana és megadna mindent Katinkának feltételek nélkül.

Schmetterlingi 2016.02.15. 17:17:04

Elolvastam a posztot és hányingerem támadt.
Mégis, ki az isten vagy te, hogy számon kéred rajta, hogy mi az hogy nem szakítja meg az olimpiai felkészülését, és repül haza?? Aki olvasta a könyvét és ismeri a pályafutását, tudja, hogy milyen fontos neki ez az olimpia. Nyilván vagy egy kidolgozott menetrendje a felkészülésének, amit nem fog csak úgy odavágni, mindegy is ki vagy kik miatt. Itt csak egy valaki fontos, és az ö maga, és aki ennyire keményen dolgozik valamiért, mint ö, az így nagyon is rendben van.
Egy OB neki nem kihívás, úgyhogy nem kell azzal jönni, hogy eddig versenyekkel edzett, mert ez az OB nem sok kihívást rejtene magában, viszont elvenne jó sokat a felkészüléséböl.
Azért sem kellene agyatlanul elítélni, mert nem áll szóba bizonyos emberekkel. Honnan tudod mi játszódott le közöttük? Ha meg nem tudodm, ne ítélekezz te balfék!
Törödjön csak saját magával!
Meg is érdemelné ez az ország, hogy ne a mi színeinkben nyerje az érmeket. Mindenképpen tiszteletet érdemel, hogy még eltüri azt ami ellene, körülötte folyik, én a helyében már rég leléptem volna innen.
Egerszegivel meg hiába jön bárki is, ö a múlt, Katinka meg a jelen... De éljetek csak a múltban.

cardiobascuralis7 2016.02.15. 17:24:54

@Tiborpapa:
Ja, hogy nem úgy működik, mint a szarhalmaz, ami a te fejedben van?
Ez tény.

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:
Nem értettem, mi történt a kurva édesanyáddal? Már megint nemi beteg, és te is megkaptad, amikor utoljára megdugtad?

cardiobascuralis7 2016.02.15. 17:26:54

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:
Seggfejkém, ha tudsz olvasni, nem azt írtam, hogy én is válogatott voltam, hanem azt, hogy velük edzettem (sőt, versenyeztem is ellenük az együtt edzés után).
Ráadásul két sportágban is.

Arról meg nem tehetek, hogy a dolgozni szó neked anyádat jelenti, aki strichel az utcasarkon.

cardiobascuralis7 2016.02.15. 17:31:36

@Thomas Dantes:
Ebben a sportágban a vb, Eb kurva keveset számít, az olimpia az, ami igen.

Mellesleg amikor kiment 2004-ben Athénba, és szerzett egy 31. helyet, neki mennyi esélye volt érmet nyerni?

Mégis kivitték.

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:
"Vagyis jobb lenne ha a magyar szövetség lapítana és megadna mindent Katinkának feltételek nélkül."
Lófaszt a seggébe (meg a tiedbe is), így is túl sokat kap.

jaegtoer 2016.02.15. 17:32:19

*
Mindenki meneküljön innen amíg nem késő.
*

jaegtoer 2016.02.15. 17:38:54

@cardiobascuralis7:

"_Mellesleg amikor kiment 2004-ben Athénba, és szerzett egy 31. helyet, neki mennyi esélye volt érmet nyerni?_"

Annyit dobálózol ezzel az olimpiai blikkfanggal, hogy rá kell kérdezzek:

Addig, amíg a MÚSZ szerint tette a dolgát, valahogy mindig elmaradt a nagy siker.
Mostanság, hogy már nem úgy táncol, ahogy a MÚSZ fütyül, edzőt váltott és sikert sikerre halmoz, számon kéred rajta, hogy miért nem gazsulál továbbra is a MÚSZ-nak?

Írd azt inkább, hogy különben is utálod úgy ahogy van, mert neked eredendően ellenszenves. Egyszerűbb lenne.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.15. 17:41:14

@cardiobascuralis7: Seggfejke! Az igazság az hogy a leírásodból te messziről nézegetted az élsportot és mások sikerére irigykedsz. Savanyú a szőlő kisöreg? Két sportággal is megpróbálkoztál, aztán annyi volt a sikered hogy versenyezhettél válogatottak ellen? Én meg japám judó bajnok ellen judóztam. És? Attól még senki sem vagyok a judóban de ettől még nem kezdek el a magyar judosok sikereire irigykedni.
Elég gyorsan lejött rólad hülyegyerekekke, hogy sikertelen voltál a sportban. :-))

Thomas Dantes 2016.02.15. 17:42:02

@cardiobascuralis7: Nem. Attól még, hogy ezt hajtogatod, ez hazugság. Nem tudom direkt mondod-e, vagy csak tudatlan vagy . Mindenesetre, nem kellene ostoba hazugságokat terjeszteni.

solidaxle 2016.02.15. 17:58:36

A patkany magyarja nem birja elviselni, ha valaki nem hajlando keszsegesen abban a szartengerben megmartozni, amiben az ertektelen, jelentektelen plebsz fetreng.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.02.15. 18:36:16

@Tibor Magyar:

Tibor Magyar 2016.02.15. óta tag

Tibor Magyar 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.02.15. 18:38:40

@Ballib Cenzúrázók Réme 2:

Ballib Cenzúrázók Réme 2016.02.03. óta tag.

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

dare 2016.02.15. 19:02:28

@solidaxle: Érdekes véleményed van a magyarokról, én se állítom hogy tökéletesek lennénk, meg ismerem a viccet is a pokolban nem kell őr a magyarokhoz, de kétlem hogy akik értetlenkednek azok rosszat is akarnak.
Én is kételkedek, és tényleg nem akarok senkinek se rosszat, csak nehezen hiszem el ezt a minden sz.r sztorit.
Én örülök ha valaki kiáll az igazáért, vélt vagy valós sérelméért, csak ezt tegye úgy ahogy kell, ne merüljön ki 2 sajtótájékoztatóban az egész hanem legyen még 3, 4...bármennyi, most odafigyelnek az emberek, ha valamikor hát most igazán nagyot tudna ütni, ha igaza van.
De így nem lehet mindenkit maga mögé állítani.
Még ha igaza is van, nehéz csak az alapján dönteni hogy melyik fél a szimpatikusabb.
Jobb lett volna ezt zárt ajtók mögött kidumálni, de ha már valamit elkezdtek, és tényleg az a céljuk hogy az úszósport jobban fejlődjön akkor gondolom most az olimpiára koncentrálnak, és csak utána fognak jobban nekimenni a szövetségnek. Más magyarázatot nem találok erre a dacra.
Készüljön az olimpiára, nyerjen, és utána ha még mindig szívén viseli a magyar úszósportot, és szembe fog szállni a szövetséggel, az elsők között leszek aki támogatni fogom minden lehetséges eszközzel.
Viszont addig kétkedő vagyok.
Több kiállás után tisztábban fogok látni(ha lesz ilyen), de ennyiből nekem még semmi se egyértelmű, nem látom tisztán a helyzetet.
Aki igen, az szerintem csupán szimpátia alapján dönt.
Ennyi információból nem lehet meghozni egy ítéletet, ahhoz több kell.

cardiobascuralis7 2016.02.15. 19:12:10

@jaegtoer:
Nem.
Az ellenszenves, amit csinál.
Az utóbbi 2 évben elért sikerei hatására nagyképű majom lett, aki azt hiszi, mindent megengedhet magának.

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:
Annyira sikertelen azért talán mégsem, bár nekem a sport valóban nem az életcélom volt, csak tanulás mellet csináltam.
Azért a háromból (mert 2 olyan volt, amiben válogatottakkal együtt is edzettem, meg még egy, amiben nem) hadsereg-válogatott szintig csak eljutottam.
Úgy, hogy csak hobbisportoló voltam, majomka, akinek sosem volt célja, hogy erre ennél többet fordítson.
Tudom, a te agyaddal baromi nehéz ezt felfogni.

@Thomas Dantes:
Pedig de.
A kutyát nem érdekli, hogy hány vb-t meg Eb-t nyert.
Valójában csak az olimpia számít.

Ahogy mondjuk vízilabdában is - kérdezd meg a szerbeket, hogy melyikük adná oda az összes vb- meg Eb-aranyát egy olimpiai aranyért (mert ezekből van nekik bőven).
Ja bocs, már megkérdezték 2012-ben, az olimpia előtt.
Mindegyik.
Milyen véletlen, mi?

(A kajak-kenut nem is említem, a sokszoros világ- meg Európa-bajnok, de olimpián egyszer sem nyerő, egyébként nagyon szimpatikus, fair play-díjas - az a fickó verte meg, akit ő készített fel saját magával együtt - Wichmann Tamással.)

cardiobascuralis7 2016.02.15. 19:14:09

@solidaxle:
Az általad említett értéktelen plebsz azért összehozott már pár olimpiai aranyat, a nagypofájú Hosszú meg még egyet sem, 3 olimpián.

Bisi 2016.02.15. 19:23:02

@jaegtoer: Látom nem hagyod, hogy a tények összezavarjanak. Hosszú nem a MÚSZ miatt nem szerepelt jól Londonban, hanem mert Dave Salo nem foglalkozott úgy vele, hogy esélyes legyen. A mostani sztáredző Tusup is a Salo műhelyben dolgozott akkoriban. Salo szemét volt, mert az amcsikat nyomta, Katinka meg sajnos nem látott át a szitán,csak amikor késő volt. Hosszú most meg behisztizett, mert hiába a jó felkészülés, amit Kiss Laci bácsi tud fejben, azt Tusup csak videórendszerrel. És a szövetség bénázása veszélyezteti az olmipiáját.

Thomas Dantes 2016.02.15. 19:23:58

@cardiobascuralis7: Téged nem érdekel legfeljebb. Másokat igen. Például a világcsúcs az világcsúcs, akár olimpián akár VB-n úszták.
Katinkát pedig a külföldi szaksajtó tartja az egyik legjobbnak. Szóval őket is érdekli, tehát amit mondasz, az hazugság. Szóval inkább csend.

Thomas Dantes 2016.02.15. 19:24:58

@cardiobascuralis7: Cseh se nyert még olimpiai aranyat. És?

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.02.15. 20:01:48

@élhetetlen: 1. nem hiszem, hogy feltétlen reagálnom kéne a kommentekre. 2. azt sem hiszem, hogy itt bárkinek igaza lehet. a véleményemet írtam le. ez a lány csúcs lehetne, ha nem tűnne rettenetesen önzőnek és nagyracúnak, sokkal szívesebben ünnepelném a győzelmeit, ha emberként is fel tudnék rá nézni. ez a lényeg, ez a véleményem, nem kell meggyőzzük egymást, tiszteletben tartom a tiédet.

medium size devil 2016.02.15. 20:17:29

@Hakapeszi Miki: Tevedsz, nem onzo, nem nagykepu. Es foleg nem dolga, hogy peldakepe legyen barkinek is. Erthetetlen mi bassza a csorodet a szarmagyar irigysegen kivul.

egysmás 2016.02.15. 20:25:40

@Hakapeszi Miki: Azért nem tudsz rá emberként felnézni, mert az általa felépített személyes brandjéből nem akar adni azoknak, akik gyakorlatilag élősködnek a rendszeren és a rendszer _ellenére_ eredményeket elérőkön?

medium size devil 2016.02.15. 20:31:01

@Hakapeszi Miki:

"Kéretik a poszt elolvasása és megértése után kommentelni. Örülök, hogy kiállt és lázadt az áldatlan állapotok ellen, benne van. Nem ez vele a baj."

Pont azt nem irtad meg mi a baj (szerinted). Ezekkel a szavakkal illetted: szarik mindenkire, picsaskodik, erzeketlen gep. Egy not, az ev sportolojat.. Ne haragudj de kurvara gondolkodj el a helyeden a taplaleklancban meg a jovodon ugy altalaban mert a publikalas az nagyon nem neked valo hivatas.

Lémusz 2016.02.15. 20:52:14

@cardiobascuralis7:
"Ez így szokott menni a világban, és nem illik úgy elhajtani, ahogy Hosszú tette."
Továbbá nem illik hívatlanul elmenni egy sajtótájékoztatóra, és nyílt vitát kezdeményezni egy olyan dologról, ami nem tartozik a hatáskörünkbe. Ilyet legfeljebb politikusoktól lehet látni.
De lássuk milyen is lenne ez a beszélgetés!
- Katinkám! Meséld el nekem mi a gondod!
- Hát tudja Laci bácsi, amit már százszor elmondtam.
- Mond el százegyedszer is!
- Az Amerikaiak, a Kínaiak és a világ többi úszó nemzete már egy csomó módszert alkalmaz, amikről idehaza mi nem is álmodhatunk. Ők kielemzik az én úszásomat, és ami hatékony belőle azt átveszik. Erre saját kamerarendszerük van. Ezen kívül edzések után a fagyasztás miatt ők sokkal hamarabb regenerálódnak, így többet tudnak edzeni. Nekünk pedig itthon erre nincs lehetőségünk. Időnként a medence szélén kell öltöznünk, mert nincsen öltöző. Még olyan ugrókövön sem tudunk gyakorolni, ami fél év múlva az olimpián lesz. Az eredményekért nem jutalmaznak minket, hanem az eredmények után feladatot adnak, amit ha elvégzünk kapunk pénzt. Ez vagy illeszkedik a felkészülésünkbe, vagy nem. És a többi, amiket szoktam mondani.
- Most már értem.
- Akkor megoldja ezeket a gondokat?
- Pénz kellene hozzá. De majd tolmácsolom a szövetség felé.
- Miért eddig nem tette?
- De már vagy százszor.
- Egy elnökségi ülésen már én is elmondtam, de akkor sem történt semmi.
- Dehogy nem. Zajlik a közbeszerzés.
- Rióig meg lesz?
- Nem tudom, az nem az én hatásköröm. De majd megkérdezem.
- Jó, de én megyek Amerikába edzőtáborozni, mert ott nekem minden megvan, amit felsoroltam. Ha itthon is meglesz, szóljanak, és jövök haza felkészülni az olimpiára.
Hatáskörrel nem rendelkező személyeket akkor szoktak tárgyalásra küldeni, ha el akarják odázni, vagy ha lehet mismásolni a problémát. Látva a szövetség hozzáállását, ez itt is így van. Adtak néhány olcsó dolgot, meg egy zsíros szerződést Katinkának (a többieknek nem), hogy betapasszák a száját. Eszük ágában sincs például az utánpótláskorú versenyzőknek, és edzőiknek a drága nyugati hókuszpókuszokat biztosítani, mert az nagyságrendekkel többe kerülne. Pont, mint a fociban évtizedek óta. Az utánpótlás neveléshez általában ott is elég egy labda, és egy kis terület, ahol elrugdoshatják. Itt még labda sem kell, elég egy medence. Az eredmény várhatóan ugyanaz lesz, ha nem változik a hozzáállás.
Nekem ez jött le ebből a történetből, nem az, hogy valaki nem EMBER.

Lémusz 2016.02.15. 21:27:21

Van néhány szavam azokhoz, akik Katinka eredményeit keveslik.
1, Nektek hány EB és VB érmetek van?
2, Ezek az érmek a világ minden táján pénzben mérve is sokat érnek. Mivel nektek nincs ilyen, ezt nem tudhatjátok.
3, Az úszó EB-k és VB-k közvetítéseit a Föld nagy részén nagy érdeklődés övezi. Tehát amikor Katinka átvesz egy ócska érmet, Magyarország hírneve többet javul, mint akármilyen hirdetéssel.
És most az Egérkét gyalázókhoz lenne néhány szavam.
1, Egerszegi Krisztina úgy döntött egy adott pillanatban, hogy az egyik nagy párt kampányához adja a nevét, és az arcát. Vélhetően a többi párttal szemben ennek az programját tudta magáénak érezni. Vannak más ismert emberek, akik más pártok mögé állnak. Szerintem ez nem bűn.
2, Ha nem tudod tisztelni mások véleményét, akkor ne várd, hogy a tiedet tiszteljék!
3, A politikai hovatartozásnak semmi köze az olimpiai eszméhez.

Thomas Dantes 2016.02.15. 21:31:14

@Lémusz: Ámen. Végre egy normális hozzászólás. Komolyan...végre egy. Én is ezt szoktam mondogatni, de...miért nem gondolja ezt több ember? Ez a normális gondolkodás.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.15. 21:31:26

@Hakapeszi Miki: Ami neked önzőnek és nagyarcúnak tűnik, az szerintem inkább vérprofi és kőkemény, ami talán hiba, de nem bűn.

A médiamunkások nincsenek ezen a szinten a saját munkájukban, mert ők kezdték el isteníteni egy-két éve, most meg ugyanazért a viselkedésért piszkolják. Mások is elismerték, hogy bajok vannak az úszósportban, nem tudom, miért baj, hogy Katinka ezt szóvátette. Azért, mert amerikai férje van?

cardiobascuralis7 2016.02.15. 21:46:36

@Thomas Dantes:
Hülyeségeket beszélsz. Csendre meg anyádat intsd.
Az úszás bizony olyan sport, hogy csak az olimpia számít.
A világcsúcs még esetleg, abból egyet hozott 3 századmásodperccel eddig, meg Egerszegi országos csúcsát döntötte meg, de a világcsúcs már rég nem az volt.

"Cseh se nyert még olimpiai aranyat."
De ezüstöt már igen, és ha nem olyan a balszerencséje, hogy a zseni Phelps indul ellene, akkor azt is nyert volna.
Mégsem pattog, mint Hosszú, hanem dolgozik.

Hosszú viszont 3 olimpián nem nyert semmit. Nemcsak aranyat, semmit.

cardiobascuralis7 2016.02.15. 21:49:15

@Lémusz:
Kár, hogy kurvára nem ez volt, hanem esélyt sem adott a szövetségi kapitánynak, hogy bármit beszéljen vele.

Ráadásul kurvára nem mondta el százszor, ez a hiszti ugyanis tavaly kezdett kitörni rajta.

Tisztességes helyen ezért kibasznák a csapatból, hogy lehet elgondolkodni 4 évig, a következő olimpiáig, hogy hogy kell viselkedni.
Csak nálunk a sportot minden elé helyező faszfej Orbán miatt ezt mindenki gyáva meglépni.

egysmás 2016.02.15. 21:50:36

@cardiobascuralis7: Lehet, hogy nem nyert, de kivitték és azért vitték ki, mert nem találtak nála jobbat az országban.

És most sem találnak.

Akkor meg, mit akarsz?
Ő az az ember ebben az országban, aki a legjobb.
És pofázik.
És pofázhat, hiszen a legjobb.

cardiobascuralis7 2016.02.15. 21:53:01

@Lémusz:
"Nektek hány EB és VB érmetek van?"
És neked mennyi van?
Mert ha egy sincs, akkor pofa alapállásba.
Másrészt nekünk más a munkák, neki meg ez, úgyhogy ne erre verje magát. Kurvára leszarom az élésportolók ajnározását. Tizedét se dolgoznak, mint egy gyári munkás, és százszorosát keresik.

@Thomas Dantes:
Normális a faszt.Legfeljebb azonos a te nem normális gondolkodásoddal. Mert a sportolók sztárolása kurvára nem normális.

egysmás 2016.02.15. 21:53:07

@cardiobascuralis7: Odavisz egy pofádlapos szerződést és csodálkozol, hogy nem akar vele beszélni?

Akiben van csak egy kicsi gerinc, az okádni kezd egy ilyen dologtól és kurvára megérti azt, hogy miért!

cardiobascuralis7 2016.02.15. 21:54:36

@egysmás:
Ja, pofázhat, de amiket megenged magának, az normális országban nem engedhetné meg, mert kibasznák a csapatból, bármekkora sztár is.

Egyébként meg akkor messze nem volt a legjobb, amikor kivitték. Tudod, lehet olyat is, hogy egy országból egy számban több ember indul.

cardiobascuralis7 2016.02.15. 21:56:31

@egysmás:
A szerződést nem ő vitte oda, hanem Gyárfás.
Ha fogalmad sincs arról, ki kicsoda, legalább ne dumálj baromságokat.

És nem szerződés volt, hanem szerződésTERVEZET, aminek az a lényege, hogy még lehet változtatni rajta.

Persze a te agyaddal ezt nem egyszerű felfogni, gondolom.

egysmás 2016.02.15. 22:00:38

@cardiobascuralis7: Nah, mit is engedett meg magának?
Mit?

Széttépte azt a szerződést, amivel be akarták fogni a száját?
juj!
És nem akar azzal beszélni, aki azt gondolta róla, hogy olyan szar ember, hogy egy ilyen szerződéssel be lehet fogni a száját?
jujuj!
Hatalmas bűn ebben az országban a tartás!

Ha meg nem ő volt a legjobb választás azokon az olimpiákon, ahova kivitték, akkor az úszószövetség szerinted is dilettáns faszfejekből áll.
Magyarul, vagy egy platformon vagy Hosszúval, vagy végig csak egy faszságot mantrázol.

egysmás 2016.02.15. 22:02:12

@cardiobascuralis7: Az, hogy a gerincről nincs fogalmad, az genetikai, vagy tanult dolog?

élhetetlen 2016.02.15. 22:10:06

@Hakapeszi Miki: Én az éjszaka csak tényekkel, érvekkel akartalak „megzavarni”, sajnálom, hogy nem sikerült. Persze, mindkettőnknek meg lehet a véleménye, annyi a különbség köztünk, hogy a tiéd (nyilván megérdemeltem) a címlapon szerepel, én meg csak hozzád szólhatok. De ettől még végig gondolhatnád, hogy helytálló-e a véleményed, de erről, úgy néz ki szó sincs. Katinka nem ember. Te az vagy, ezzel a kijelentéssel. Most gratuláljak? Szuper a nézettséged. Tényleg nem kell válaszolnod.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.15. 22:31:31

@cardiobascuralis7: Ha nem vagy keményen dolgozó kisember, akkor ne takarózz velük!

Szembe akarod állítani a gyári munkásokat az élsportolókkal? Akkor ők egyből visszakérdeznek, hogy akkor Rogán, Lázár, Szíjártó mire föl keresnek milliókat? Még a közmunkásfizetés is sok azért, amit ezek munka gyanánt nyújtanak. Az adófizetők pénzéből!

Katinka megnyert néhány világversenyt, mindennap keményen edz, és bárhol megállja a helyét a világban. Az úszószövetség tagjai a sallang, akinek a jóérzésű magyar dolgozó kisember egy fillért nem adna.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.15. 22:38:35

@medium size devil: Az utolsó mondatod első fele vicces, de a második részével nem értek egyet.

Hakapeszi is hibázhat, és nem jellemző rá a karaktergyilkolás, a posztban inkább csak p.csösködik.

medium size devil 2016.02.15. 22:49:15

@cardiobascuralis7: Az uszas olyan sport, hogy csak az olimpia szamit?? Ezt Kemeny Denes szokta mondogatni a vizilabdara mikor a szerbek (sokadszor) elvittek elolunk a vb aranyat ("bezzeg az olimpia..") - akkor se ertettem ezt a faszsagot.
Szolj mar a sok hulyenek, hogy rossz helyre ment az ev sportoloja dij..
Uresfeju pofazogep vagy, semmilyen relevans infot nem tudsz adni csak oltogatsz masokat.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.02.15. 23:08:31

@élhetetlen: másról beszélünk. amiket írtál, majdnem mindenben igazad van, de a posztban nem azokról a dolgokról van szó. kifejezetten sajnálom, hogy csak pár gesztus kellene, az, hogy figyeljen másra is magán kívül és nem lenne olyan megosztó személyiség, mint ami a kommentekből is kiderül. ennyit mondtam.

Tiborpapa 2016.02.15. 23:09:50

@cardiobascuralis7: Ez az egész úszás "politika" gennyes:
index.hu/sport/uszas/2016/02/15/hosszu_katinka_vizes_vb_reklamfilm_kecskemet/
Másodpercenként kétmilliót? És te Katinkán vagy kiakadva?
Ő meg többek között ettől.
Kurvára jogosan.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.02.15. 23:11:50

@vigyüktúlzásbaadolgokat: nem pöcsösködik, hanem bassza a csőrét, hogy egy ilyen kitűnő sportoló nem jut el arra a szintre, ahova juthatna kisebb arccal és némi nagyvonalúsággal. ő lehetne az ország kedvence, példaképe, így meg csak egy megosztó személyiség.

egysmás 2016.02.15. 23:19:46

@Hakapeszi Miki: Rinyál az utánpótlás miatt, széttépi azt a szerződést, ami _neki_ jó lenne, de hiteltelenítené a másokért felemelt szavait és te azt mondod, nem figyel másokra, csak magával törődik?

Most komolyan, mire gondolsz, amikor felrovod neki az egoizmust?

jogalany 2016.02.15. 23:20:00

Olvasgattam és látom munkában a MÚSZ fizetett ügynökei. Az első mindjárt a cikkíró, aki oly beágyazódott a jelen rendszerbe, hogy képtelen meglátni a fától az erdőt.
Katinka úszó, akit a jelen rendszer anyagilag dotál, valamivel jobban mint akik semmit sem tudnak felmutatni az eredményekből, de ez a jobbság messze van attól amennyivel jobb valójában. Katinkát a MÚSZ nem becsüli meg értékén, sőt az amerikában egy tisztább, sportban becsületesebb világban nyílt ki a szeme. És van jó edzője aki egyben tisztán látó is, ügynökének is jól csinálja.
Egyre inkább látszik a magyar valóság egyre több területére érvényes a mondás, bontsd le és építsd újra, másképp.
A MÚSZ teljes vezetését le kell cserélni újakra, tisztákra, okosakra, mert a jelenlegi begyepesedett, mint a cikkíró, a rendszer része és rabja. Velük nem lehet egy jobbat építeni.

cardiobascuralis7 2016.02.16. 00:07:38

@egysmás:
Baromka, még egyszer mondom, az NEM Kiss volt, hanem Gyárfás.

Gerincről meg ne ugass, te meztelen csiga, fogalmad sincs, mi az, ahogy Hosszúnak sem arról, hogy léátezik olyan is, hogy hála, azaz esetleg neki is kellene valamit csinálni azért, hogy nem engedték el a kezét már 10 éve, amikor kurvára nem hozta az eredményeket, még 20 évesen sem.

Kiss meg mindig normális volt vele és támogatta.

@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Jó, a politikusoknak én egy fillért nem adnék, sőt, vagyonosodási vizsgálatot tartanék a bő családi körben, hogy honnan van erre pénz.

"mindennap keményen edz" - ja, kb. 2*2 órát. Józsi bácsi meg mindennap 10-12 órát a kőműves mellett, csak ő nem edzésnek hívja. A pechje, hogy építészeti segédmunkákból nincs olimpia, mert lehet, hogy jobban teljesítene, mint Hosszú. De legalábbis rosszabb nem lenne, mint Hosszú volt eddig.

@medium size devil:
Faszfejkém, a szerbeket megkérdezték London előtt, hogy hány vb- meg Eb-érmüket adnák oda EGY olimpiaiért, egységesen azt mondták, hogy az összest.
A magyarokat sem jegyezte senki, amíg akárhányszoros világbajnokok voltak csak, a háromszori olimpia után meg mindenki (pedig egyszer már voltak háromszoros olimpiai bajnokok, igaz, közel 100 éve).
És te dumálsz pofázógépről, te seggfej, amikor semmilyen érdemi információt nem bírtál ide behányni?

@Tiborpapa:
Baromka, Hosszú egyedül annyit kapott volna, mint a film negyede, és azért nem 4 fős a stáb, meg a filmnek vannak költségei is, kérdezd már meg Goda Krisztát, hogy mi a faszra költött 1 milliárd adóforintot úgy, hogy még CGI-t meg számítógépet se nagyon használt a filmjéhez, és nagyszámú statisztát sem kellett fizetnie.
És nem azért, hogy befogják a száját, hanem mert előtt arról ugatott, hogy ingyen nem hajlandó szerepelni egy propagandafilmben, ami a magyarországi vizes vb-t reklámozza, és valójában minden magyar vizes sportolóak illene ingyen szerepelnie benne, mert adott nekik annyit ez az ország meg ez a sport. Hosszú konkrétan a mai napig azzal keresi a millióit, amikből nem ad vissza semmit az úszószövetségnek, akiknek a pénzén edz meg edzőtáborozik Floridában meg Dél-Afrikában meg mikor hol, teljes ellátással + költségvállalással, hogy gyerekkorában INGYEN megtanították úszni, meg INGYEN edzhetett éveken át, meg INGYEN kivitték 3 olimpiára, eredményeket meg kurvára nem hozott cserébe több mint 10 éven át, csak élősködött az úszószövetség nyakán. Illetve ma is csak élősködik, mert kap pénzt meg edzőpályát, csak kurvára megnőtt az étvágya, és még többet akar.
Valamikor nem kellene esetleg visszatörlesztenie valamit ezekért az évekért, amikor csak nyelte a pénzt hordószámra?

medium size devil 2016.02.16. 00:27:20

@cardiobascuralis7: Mekkora baromsagokat irsz.. a magyar polovalogatott az olimpiai arany elott is az elvonalban jegyeztek, akarcsak a szerbeket - mai napig olimpiai arany nelkul. A vb gyozelem nem szamit?? Mondjuk egyutt hangosan: DE IGEN, KURVARA SZAMIT. A faszfejezeshez gratulalok, nyilvan az ervelesed gyengeseget akartad kompenzalni - nalam nem jott.

egysmás 2016.02.16. 00:29:14

@cardiobascuralis7: Ha Gyárfás Kiss nélkül oda tudott adni egy olyan szerződést, akkor Kiss súlytalan.
Ha Gyárfás Kiss tudtával, engedelmével adta oda a szerződést, akkor gerinctelen.

Noh, melyik esetben is kéne tárgyalni?
Ha súlytalan a tárgyalófél, vagy, ha gerinctelen?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.16. 04:56:57

@Hakapeszi Miki: Tényleg! Milyen piszlicsáré! Saját öltözőt akar kilencszeres világbajnokként. Kisstílű. :-))

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.16. 04:58:47

@cardiobascuralis7: Szóval egy hobbi sportoló voltál, akinek 0 az eredménye. Akkor te bizony csak az irigységből ugatsz itt, vagy te magad vagy a Gyárfás.

jaegtoer 2016.02.16. 05:03:04

@Bisi:

"_Látom nem hagyod, hogy a tények összezavarjanak._"

Nos, hát nem. 'A tények makacs dolgok' minden nézőpontból.

"_Hosszú nem a MÚSZ miatt nem szerepelt jól Londonban, hanem mert Dave Salo nem foglalkozott úgy vele, hogy esélyes legyen. A mostani sztáredző Tusup is a Salo műhelyben dolgozott akkoriban. Salo szemét volt, mert az amcsikat nyomta, Katinka meg sajnos nem látott át a szitán,csak amikor késő volt. Hosszú most meg behisztizett, mert hiába a jó felkészülés, amit Kiss Laci bácsi tud fejben, azt Tusup csak videórendszerrel._"

Én, egyszerű, természetesen nem tudhatom, kinek mi van a fejében. Tusup mégiscsak tudhat valamit, amit Laci bácsi nem.

"_És a szövetség bénázása veszélyezteti az olmipiáját._"

Akkor csak te is eljutottál a MÚSZ-ig.

Persze ha van még további 'bennfentes' infód, megoszthatod, én nem sértődök meg.

Alapállásom egyszerű. Egy elanyagiasodott világban, kiváltképp 'annyitisér' Magyarországon, nem tartom főbenjáró bűnnek, ha egy sportoló messzemenően szem előtt tartja anyagi érdekeit, különösen, ha emellett a sportágát uraló anomáliákra is felhívja a figyelmet.

jaegtoer 2016.02.16. 05:21:52

@cardiobascuralis7:

"_"mindennap keményen edz" - ja, kb. 2*2 órát. Józsi bácsi meg mindennap 10-12 órát_"

Ebből mondatodból látszik, hogy a rosszindulat csak úgy dől belőled.

Ha H.K. napi 2 x 2 órát edzene, a megyei bajnokságból is nehezen evickélhetne feljebb.

Annyi mindenesetre látszik munkásságodból, hogy a magyarok egy része mindent megtesz azért, hogy a magyarok másik része véletlenül se érezhesse jól itthon magát.

jaegtoer 2016.02.16. 05:31:06

@Hakapeszi Miki:

"_nem pöcsösködik, hanem bassza a csőrét, hogy egy ilyen kitűnő sportoló nem jut el arra a szintre, ahova juthatna kisebb arccal és némi nagyvonalúsággal. ő lehetne az ország kedvence, példaképe, így meg csak egy megosztó személyiség. _"

Bizony. Elég hálátlan a kis bestia, hogy életpályamodelljében nem egy pizzasütödét, konyhát-fakanalat, hat gyereket és egy kis politikai dörgölőzést tekint elérendő csúcspontnak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2016.02.16. 07:27:36

@cardiobascuralis7: Azért tényleg csak az utóbbi években erősödött meg ennyire.

Thomas Dantes 2016.02.16. 12:05:13

@cardiobascuralis7: Na ez az. Kibukott a kultúra. Nem sztárol senki itt senkit. Tehát ismételten ne állíts valótlant. Ez már tegnap is mondtam, más kérdésben is. Hazudni, nem szép dolog.

Thomas Dantes 2016.02.16. 12:12:21

@cardiobascuralis7: Ismételten hazugságokat mondasz. Nem közel 100 éve , mert maga a sportág is csak 1900 óta van olimpián, és 1932ben nyert Magyarország először.
Egymásután háromszor meg csak a Kemény féle csapat nyert. Igaz, az 52-es győztesek 64-ben is arany éremesek lettek ,de közbenvolt egy bronz is Rómában. Ez így tényszerű.

Az, hogy a VB-t nem jegyzik vizilabdában sem, újfent hazugság.
Ahogy az is, hogy az úszást sem.

Már mondtam, de újra el mondom, talán ebben a kérdésben, relevánsabb a nemzetközi szaksajtó véleménye, mint a tiéd. Szóval, ha esetleg cáfolni akarod, akkor a szaksajtót cáfold meg, és ne hajtogasd ugyanazt az ostobaságot. Esetleg, hozz erre sportszakértői, sportújságírói véleményeket, a nemzetközi sajtóból.

Thomas Dantes 2016.02.16. 12:13:51

@cardiobascuralis7: Az a szöveg meg, hogy ingyen kivitték és nem hozott eredményeket...most soroljam azokat a sportolókat akiket kivisznek az olimpiára és semmilyen eredményt nem hoznak? Érdekes...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.16. 15:59:00

@Hakapeszi Miki: Legalább van egyénisége, nem olyan, mint aki háromig se tud számolni.

Három hónap alatt nem lehet valakinek az egyéniségét megítélni. A férje lehet, hogy el van szállva magától, mert azért nincs még mögötte több évtizedes tapasztalat életkorából adódóan. De nem árt a vén f.szoknak egy kis verseny, úgyis mindig a kisember arcába vágják, hogy Ez a kapitalizmus!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.02.16. 16:13:56

@cardiobascuralis7: Nincsenek statisztikák a kezemben, de majdnem száz százalék, hogy a fizikai munkások nem utálják az élsportolókat.

Sőt, élsportoló még egy munkás gyerekéből is lehetett eddig, ez egy fontos kitörési pont volt a Kádár-rendszerben. Manapság inkább a tehetősebb szülők engedhetik meg maguknak, hogy a gyerekeiket edzésre hurcolják. Jósolható, hogy megjelennek újra az úri sportok, mint vívás, úszás, foci. A futball, ami Puskás és Pelé óta a grund, a külváros jelképe, az Orbán alatt kivételezett, fideszes családok belterjes sportjává válhat, hányinger.

Többieknek marad a box meg a ketrecharc, lányoknak is.

gázóra ellenőr 2016.02.16. 17:52:33

@cardiobascuralis7: Az ilyenek miatt mennek el az országból a normális emberek, mint te.
Csak úgy fröcsköl belőled az irigység, süt a sikertelenség, te hadsereg válogatott%

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.02.19. 21:50:34

@Hefe: Már hogy gondolnám! Tisztában vagyok vele, hogy nála landol a GDP 95%-a :)))
süti beállítások módosítása