Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) einstand (1) Einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2016.08.20.

A Fidesznek 18-ra már csak egyetlen ellenfele maradt

Hakapeszi Miki

Ha most lennének a választások, a Kétfarkú Kutya Pártra szavaznék. Ki nem szarja le? Leginkább én magam.

Mert ez nem igazán jó, ez inkább kényszer.  Persze röhögni mindig szerettem, például Kálmán Olga Mogács-interjúja, vagy inkább Mogács Olga-interjúja születése óta klasszikus és a Kutyapárt-közeli Baszódjál meg KDNP című dalocska is felejthetetlen. De azért éveken át mindig odáig jutottam, hogy ugyan ki fasz örülne, ha ezek ott ökörködnének a parlamentben. Mert azért az túl lenne egy bizonyos határon.

Hát már nincs. Eltelt újabb néhány év és miközben a rezsim egyre visszataszítóbb, továbbra is az látszik, hogy ez a kibekúrt ország képtelen kitermelni egy valamire való ellenpólust. Ebben a posztban nem részletezném, hogy miért szart sem ér a jelenleg ellenzék, beleértve a magát demokratikusnak nevezőket és azt, amelyik a náciságot vakargatja lefelé magáról, hogy a Fidesz helyébe lépjen. Ahol valami érték sejlik fel, annyira törpe, hogy esélye sincs a parlamenti küszöb megugrására. Már látszik, hogy az utolsó egy év arról fog szólni, hogy akik bekerülnek, előzetes helyosztót rendeznek egymás között, hogy a közös listáról melyik szarfaszúnak jut 8, meg melyiknek 7 hely.

kutya_korrupcios.jpg

Viktor pedig röhög a markába, minden neki dolgozik. És ebből következik, hogy olyan dolgokat is megengedhet magának, amiket eddig nem. Ez a tendencia régóta változatlan, de mostanság megint új szintre ért. A gátlástalan lopásokra a társadalom már nem reagál, a fideszes Valdemortra is csak legyint egyet, Bayer Zsolt kitüntetésén már csak egy szűk kör háborog, a butítás hatásossága rémisztő. Mintha láthatatlan vegyi fegyverből adagolnák a polgároknak a leszaromtablettát, vagy inkább permetet, mára alig maradt, aki pofát nyitna és úgy is jelezné, hogy ami van, az vállalhatatlan, az katasztrófa. Ez már nem kibaszott következmény nélküli, hanem kollaboráns ország.

Az nem kérdés, hogy a háttérben az elégedetlenség nő, ha feltűnne egy új, tiszta, támadhatatlan, nem karaktergyilkolható jóarc, aki egy picit persze demagóg, de amúgy megnyerő és profi, pillanatok alatt gyűjthetne komoly tábort. De amíg nincs ilyen a láthatáron, addig már tényleg csak a röhögés marad. Őszintén, az hogy a picsába van, hogy a sok állami pénzből finanszírozott magyar ellenzéki pártok képtelenek voltak bármiféle ellenkampányra kvótaszavazás-ügyben, a kutyások meg pénzt tarhálnak a támogatóktól és kevésből megoldják, profin, frappánsan, viccesen. Négy éve jól kikúrtak velük, hogy nem válhattak párttá, most indulnak a választáson és nagyon remélem, ott trollkodhatnak majd a parlamentben 2018-tól.

Jelen állás szerint max ennyi pozitívum várható a következő ciklusra azon felül, hogy újra kiesik néhány megélhetési maszopos és dékás mellett talán Fodor Gábor is. Aztán már jó lenne azon merengeni, hogy a kutyásokból valami hasznos is kibújhat, vagy örökre megmaradnak a viccpárt szintjén.      

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

171 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr9910725178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elemes 2016.08.21. 11:37:30

Nem viccpárt!

Legfeljebb szarkasztikus.

Netuddki. 2016.08.21. 11:38:02

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: A gazdáid rájöttek egy óriási lehetőségre. Itt nagyon sok mindennek még mindig nincs gazdája. Az állami földekkel kezdődően, az EU-s pénzekkel bezárólag. Aminek meg nincs gazdája az után senki nem fog panaszkodni ha lesz neki.
De el kell szomorítsalak, ettől a lopás ténye sajna még fennáll. Ugyanis ezeknek a "gazdátlan" dolgoknak a felelős kezelésével lett megbízva az orbán banda, nem az eltulajdonításukkal. Így váltották át a lopott közpénzt földbirtokra és átlagon felüli életszínvonalra a tolvaj bűnözők. Amivel kapcsolatban előbb-utóbb felelősségre lesznek vonva, mehetnek a felelősök a börtönbe, a lopott javak pedig újra állami tulajdonba. Szomorú, de itt ez lesz. Amit nem lehet külföldre "menekíteni", az el lesz kobozva...

Bánki Donut 2016.08.21. 11:38:25

@midnight coder:

"Ja, tényleg csodálatos időszak volt."

Senki nem mondta, hogy csodálatos időszak volt. De voltak olyan vonatkozásai az iparban, kultúrában, médiában, közéletben, egyjázi életben pld, amik szempontjából pozitív változást hozott.
Persze emellett szabadon szétrabolták az országot, a szövetkezeti üzleteket 2 forintért vették meg az ÁFÉSZ vezetők gazdasági birodalmakat építve. De nem csak ebből áltt az ország.

Ezek nem jó vagy rossz időszakok, hanem időszakok jó és rossz dolgokkal. Amik egyes emberekre jót, másokra rosszat hoznak. Időről időre ezek megborulnak, és jön egy újabb ilyen. Amiben van, aki túléli és folytatja, és van, aki belebukuk.

elemes 2016.08.21. 11:38:37

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

Örök élet, ingyen sör, mi kell még?

Szalay Miklós 2016.08.21. 11:41:18

Akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Érdekes lehet továbbá a Demokráciáról és diktatúráról, a demokrácia visszásságairól szóló rész is.

midnight coder 2016.08.21. 11:43:01

@Bánki Donut: Az előző hsz-ből nekem az jött le, hogy mindig vannak rossz időszakok, amik aztán megjavulnak, majd ismét elromlanak - és te a gengszterváltást a pozitív időszakok közé soroltad. Erre mondtam én azt, hogy bizony az nem annyira az volt. Sőt, akkor lett igazán minden elkúrva, nem kicsit, de nagyon.

Netuddki. 2016.08.21. 11:43:32

@Bánki Donut: Az ellenségkeresés a diktátorok piszkos trükkje. A tolvajok lecsukása nem ellenségkeresés, hanem megelőző intézkedés és példamutatás az utánuk jövőknek. Így jársz ha lopsz, vagy nem arra használod a kezedbe adott hatalmat amire kaptad. Normálisabb országokban ez működik, úgyhogy nem kell a spanyolviaszt feltalálni.

Nem ellenséget kell keresni, hanem jövőt mutatni, amiben ki vannak építve azok az állami folyamatok amivel gátat lehet szabni annak a szabadrablásnak ami most folyik, és ami felfoghatatlanul károk Magyarországra és a magyar állampolgárokra nézve.

midnight coder 2016.08.21. 11:43:44

@Szalay Miklós: Mondd, feltétlenül muszáj minden blogon a kis könyvedet reklámozni ?

Netuddki. 2016.08.21. 11:45:58

@Szalay Miklós: Te meg a jó édes anyád retkes picsájának kopizod be mindenhova az ostoba reklámodat!
blog.hu/user/533482/tab/activity

Bánki Donut 2016.08.21. 11:46:17

@midnight coder:
"Sőt, akkor lett igazán minden elkúrva, nem kicsit, de nagyon."
Igen. Ezt hívják úgy, hogy a Kádárkorszak visszasírása.

calen 2016.08.21. 11:46:50

Talán szerencsésebb lenne hagyni a fenébe a lejáratódott neveket és szétnézni az embrióállapotú kispártok között.
Én ott találtam egyet, amit két éve figyelemmel kísérek. Egyre biztosabb, hogy 2018-ban oda megy a szavazatom.

torró 2016.08.21. 11:47:56

Hogy ez a duma már mennyire unalmas! Évek óta megy ez a siralmas szájkarate. Hogy a fidesz letudja rántani maga mellé, ha valaki új erőt akar elindítani, az azt jelzi, hogy itt, szinte nem találsz egy becsületes politikusnak álló embert. És nem is találsz. Ezért lehet lerántani! Vagyis valóban eben guba! Akkor meg mi a büdös francnak a felhajtás. Lett volna lehetősége a baloldalnak bizonyítani. Hát bizonyítottak, a " hazudtunk , éjjel nappal, meg a trükkök százaival!" Mondjuk ez legalább őszinte volt, de hová került az ország pénzügyileg? Mindentől függetlenül, ahhoz képest kissé jobb a helyzet. Lopni meg a következők is fognak, jobb ha előre tudjátok. Azt már le sem írom, hányszor elmondtuk, mekkora munka egy olyan csapatot létre hozni, mint amit Orbán össze hozott! Hány év alatt? Ezt űberelni, nem kis munka! Tehát aki megpróbálja annak legalább 14 év kemény szervező munkájába kerülne, hogy kihívó lehessen! Valaki helyesen írta le, hogy itt csak a belső erózió vethet véget a fidesz hatalmának. Ennyi!

Bánki Donut 2016.08.21. 11:51:02

@Tibi !:
Igen, ez mindig ezzel a romantikus, közhelyes ideológiával szokott kezdődni (a kérdés az, hogy ki, kit nevez ki tolvajnak).
Szóval ezzel a nagyon szép is tiszta gondolattal kezdődik, aztán tart 5 percig, és az egsz átalakul azzá, ami ellen létrejött. Mutass egy olyat a történeemben, amikor nem ez volt.
Mert nincs nagyobb biznisz annál, mint tolvajokat látványosan elszámoltatni, és amíg azt nézed, azalatt lehet a legjobban lopni. Ez addig megy, hogy előbb utóbb jön valaki, aki ezeket számoltatja el, és közben lassan elkezd lopni.

Ez olyannyira igaz, hogy kriminalisztikai tény, hogy a középkorban a tolvajok nyilvános büntetésének végrehajtásakor (kézlevágás, korbács stb) a főtéren összesereglett, és az eseményt ordítozva bámuló emberek között dolgoztak a legaktívabban és legsikeresebben a zsebtolvajok. Olvass csak utána, ha érdekel. ez valóban így volt. Állami szinten is ez megy ma.

bloglegelő 2016.08.21. 11:51:29

"Őszintén, az hogy a picsába van, hogy a sok állami pénzből finanszírozott magyar ellenzéki pártok képtelenek voltak bármiféle ellenkampányra kvótaszavazás-ügyben,"

zeért ... a kérdés problémaként való fölvetése önmagát magyarázza. Kényszerbetelepítés ügyében ugyanis vitának nincs helye. Zsigeri orbán- és fideszgyűlöló voltam (nem jobbtól) egészen a migránsválság kezdetéig. Ilyenkor bólintanak az önelégült lilanácik, hogy ja, hát nálam is hatásos az orbáni ellenségkép-manipuláció.

Felőlem teleptsenek ide migránsokat, "menekülteket". De akkor a mi Országgyűlésünk dönthessen csak erről, mert mi választottuk őket, nekünk tartoznak felelősséggel. Ha hülyék voltunk, és rosszul választottunk, az a mi hülyeségünk.

Viszont kívülről lespriccelni a magyar (akármilyen) közakaratot, az bizony nem megye. Erre nem lézetik semmiféle ellenzéki igazolás, még önigazolásnka is csak groteszk.

Szóval kedves blogger, a szarban kavargatva sóhajtozol te is a finomabb étel után.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 11:52:50

@sakkosfx: "Gondoljunk csak az osztrák autó balesetre mikor az ellenzék vezérét halálos baleset érte szerintem szándékosan!"
????? Ki? Mi???

Netuddki. 2016.08.21. 11:57:23

@torró: Ostobaság!
Az orbánnak a 14 év "kemény munkája" semmi másból nem állt mint a "béka megfőzése", a magyar politika lezüllesztése. Amit a fidesz ellenzéke, az összes fideszen kívüli párt úgy beszopott, hogy a volt kollégista szobatársak szerintem összehugyozták magukat a gyönyörűségtől miközben nézték.

De ennyi volt, ennél már csak a rákosi, kimdzsongi, putyini, erdogáni rendszer van lejjebb, ahol halomra öldösik a nekik nem tetszőket. Ez pedig azért már elég veszélyes terület. Sokkal veszélyesebb mint a felzárkóztatási pénzek elzsinnyegtetése.

Lucifer Morningstar 2016.08.21. 11:59:15

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

Ja. A te nagyon egyszerű, nagyon buta áhítattal csápoló fajtádnak tényleg elég annyi, ha minden falunak van új főtere, van stadionja.

Segítek megérteni a világ működését:
A stadionod üres. hasznot nem hoz.
A főtered üres, hasznot nem hoz.
A parkod üres, hasznot nem hoz.
A tornapályád üres, hasznot nem hoz.

Sorold azokat ami valódi gazdasági haszonnal jár, az egyszeri, túlárazott stadion és parképítések után a falu ugyanabban a nyomorban tengődik, mivel az általad támogatott tudatlan balfaszok nem munkahelyeket teremtenek hanem a Brüsszeltől kapott pénzeket látszatberuházásokkal lenyúlják, a te egyszerű fajtádat meg közmunkásként rabszolgabéren dolgoztatják.
Neked elég ez, sokaknak elég ez. Ezt érdemled te is meg a narancsosok tudatlan csicskaserege.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:01:03

@Tibi !: Akkor most meséld el, hogy egy földet ami ott van egymillió éve mégis hogyan tudtak ellopni.
Az állami földeket nem nyílt árverésen vették meg azok, akik akarták?

Netuddki. 2016.08.21. 12:01:25

@Bánki Donut: Hát, nem is a hozzád hasonló gondolkodásúak fogják a világ kerekét előremozdítani...

Netuddki. 2016.08.21. 12:06:00

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Unalomig ismételt, fideszes mentegetési kísérlet.
Játszod itt az infantilist, pedig magad is jól tudod, hogy a "közpénz jelleget elvesztett pénzen" vásárolt föld is minden csak nem törvényes.
Nem attól lesz törvénytelen, hogy törvényes keretek közt került át a tulajdonjog. Attól törvénytelen, hogy lopott pénzen vásárolták meg bazmeg!

nick papagiorgo 2016.08.21. 12:11:50

@Tibi !:
Kicsit kezdesz bedurvulni.
Téged is halomra öldöstek már kétszer, csak mindig feltámadtál, vagy hogy van ez? :)
Diktatúráról beszélsz, közben itt jártatod a szádat. Elmondanám, hogy ha itt diktatúra lenne, akkor téged már rég elvittek volna.

Igazából lövésed sincs arról, mi a diktatúra, meg arról se, mi a demokrácia. A demokrácia, kis barátom, a többség hatalma, se több, se kevesebb. Ha a többség azt akarja, hogy ez legyen, akkor bizony ez lesz. Márpedig a többség (sajnos, vagy szerencsére) ezt akarta. Ez van, jobb, ha megbarátkozol ezzel a ténnyel.

Kicsit unom már, hogy egyesek szerint akkor van demokrácia, amikor a nekik szimpatikusak vannak hatalmon (akik lopnak, teszem hozzá), bezzeg, ha a nemszimpatikusak (akik szintén lopnak), akkor diktatúra van.

A diktatúra nem ez, fogjuk már fel.
Orbánt simán meg lehetne dönteni demokratikus választásokon, ahogy sikerült is már 2002-ben. Csak nem kéne hozzá anyit bénázni. De az azért már vicces, hogy valaki a saját (ill. kedvencei) bénaságát simán megmagyarázza azzal, hogy "itt diktatúra van, azért nem nyerünk". Ehhez elég hülyének kell lenni :)

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:13:08

@Lucifer Morningstar:
"A stadionod üres. hasznot nem hoz. - Ok. Legyen. A színháztámogatások milyen hasznot hoznak? Vagy holokausztemlékművek? Bicikliutak?
A főtered üres, hasznot nem hoz. -életminőség? Nem olyan mint india?
A parkod üres, hasznot nem hoz. szintén
A tornapályád üres, hasznot nem hoz." nem a faszt. Mondjuk tudnak sportolni a gyerekek, egészségesek lesznek, nem híznak?

Tényleg nehéz felfogni, hogy ebben az esetben az ember látja, hogy hova lett a pénz? A coci lopkodásnál pedig azt látta, hogy bezárt a gyár, eladták a méhbe, és meggazdagodott aki ezt megcsinálta.

Egyébként az államnak nem tudom, hogy feladata e olyan beruházás ami hasznot hoz. Mert az inkább a magánszektor dolga, és az államnak olyan dolgokkal kezd foglalkozni, ami a lakosok életminőségét javítja, mint a közbiztonság, utak, iskolák.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:18:29

@Tibi !: Na, mesélj ki milyen közpénzt lopott, hogy földet vásárolhasson.
Azért segítek. Mondjuk a sokat szodott Mészáros Lőrinc akié ugye egész fejér megye vett 1400 hektár földet. A harmincezer eladóból.

Netuddki. 2016.08.21. 12:19:47

@nick papagiorgo: Szeretünk orbánviktor, mi? Szar dolog, hogy mindenkinek megnézhető az aktivitása. Majd akkor hülyézz másokat ha a szövegértelmezés menni fog! Elmész anyádba orbánfarturkász kiscsíra!

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:19:50

@Tibi !: "Hát, nem is a hozzád hasonló gondolkodásúak fogják a világ kerekét előremozdítani..."
:D:D:D:D:D:
Aztakurva... Miért, te mit tettél az előmozduláshoz? Beleugatsz mindenbe amihez merev hülye vagy, az egész világképed annyi, hogy lopnak, és majd meg lesznek büntetve.

Bánki Donut 2016.08.21. 12:20:45

@Tibi !:
Most, hogy az én gondolkodásom vagy a hozzám hasonlóak fogják e, azt nem tudom. Senki sem tudja. De az biztos, hogy a világ kerekének előremozdításához azért nem árt látni a jövő lehetőségeit és a realitásokat, pld azt, hogy a kerék előremozdítása közben nézek e előre, és megbizonyosodtam e arról, hogy van e lebetonozott út, vagy sziklafal jön. Mert a nagy, hazafias kerékelőremozdítás közben elképzeljük a betonutat, de a legritkább esetben van az. A nagy kerékelőremozdításban a 20. században csúnyán nekitolta az emberiség 2-3 alkalommal a világot a sziklafalnak. Pedig hogy meg voltak győződve, hogy a kereket mozdítják előre. És milliókat győztek meg erről. Olyanokat, mint te vagy.

Netuddki. 2016.08.21. 12:21:35

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Mi van? 2 nicknéven nyomulsz, vagy csak úgy érezted neked kell válaszolni arra amit egyértelműen másnak írtam?

Netuddki. 2016.08.21. 12:23:34

@Bánki Donut: Akkor te ezt gondolod, én meg azt, szevasz!

Bánki Donut 2016.08.21. 12:24:11

@Tibi !:
Sok sikert az előremozdításhoz.

torró 2016.08.21. 12:24:45

@Tibi !:
Nem volt nehéz lezülleszteni! Ötszáz éve ilyen. Vagy több. Értelmetlen úgy vitatkozni, hogy csak az egyik oldal hibáit nyekergeted állandóan, a másikról meg semmi akar az eszedbe jutni. Ugyan annyit elloptak tőlünk, mint ezek. A következő ugyan ezt fogja csinálni amint erős többségbe kerül. Mert mindig az erősebb kutya kapja meg a szukát. Rákosi rendszerről meg fogalmad sincs, ez a szerencséd, akkor a kisebb dumáért is már Recsken üdülnél! Kit vittek el itt vélemény nyilvánítás miatt? Nem beszélve a kinyilvánítás ordenáré paraszt módjára! Az meg külön röhejes ahogyan arról beszéltek, hogy nálunk milyen nyomor van! Nézd meg basszus most este felé a Pest felé özönlő kocsi sorokat, vagy néha a bevásárló központoknál a pénztárhoz tolt tele kocsikat.Persze! Van olyan család nem egy ahol valóban gondok vannak. De ezt soha senki nem fogja tudni megszüntetni. Nálunk biztos nem!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.21. 12:26:39

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

akkor most te meséld el, Mészáros hogy lett pár év alatt gázszerelő kisvállalkozóból milliárdos nagyvállalkozó, polgármester, többszörös cégtulajdonos, kastélybirtokos, nagybirtokos és az NK Osijek tulaja.

de úgy, bazdmeg, hogy el is higgyük.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:27:51

@Tibi !: Nem gondoltam, hogy privát a beszélgetésetek, gondoltam beleszólhatok. Bocsánat, ha kizökkentettelek a magas gondolatmenetedből

Bánki Donut 2016.08.21. 12:29:19

Az a baj az ilyen vitákkal, hogy a vitázók legtöbbje a történelem általános, alapszabályait nem ismerei, nem tudja, hogy szabályok szerint működik, a válság és annak megoldási törekvése a történelem létformája, nem tudják, hogy ismétli magát, mint ahogy a kutya kutyát szül, és azt a naív tévhitet vallják, hogy sokezer év óta, végre most, az ő életükben van az első kivétel, azt éljük éppen. Minden politikai rendszer ezzel a tévedési hajlammal operál egyébként.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.21. 12:29:44

@torró: "Kit vittek el itt vélemény nyilvánítás miatt?"

A Földrajzinév Bizottságot például. ja bocs, csak kibaszták őket. ja, és az szakmai vélemény volt, nem politikai.

kibaszott fárasztó ahogy játsszátok a hülyét, az "özönlő kocsisorok" volt a legjobb, mint egy balatoni híradó 1982-ből.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:30:35

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Mészáros 2009ben 500 milliós vagyonnal rendelkezett. De ugye a végtelenül átlátható és korrupciómentes baloldali kormányt nem akarod azzal vádolni, hogy Orbán haverjának tolta a megbízásokat?

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:38:34

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ja, csak úgy megsúgom neked. Mészáros nem gázszerelő kisvállalkozó volt. Komplett lakóparkokba meg falvakba kötötték be a gázt.
Ez a kis gázszerlőből lett akárki duma kb. annyira tényszerű mint ha azt mondanád, hogy Bill Gates valami programozó volt.

Bánki Donut 2016.08.21. 12:38:39

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Először politikai dörgölődzés, majd ennek segítségével előny, gazdasági előny, és a konkurencia, mások ellehetetlenítése árán. Csak most van az, hogy a politikai ellenoldalon lévő versenytársak már nem tudnak labdába rúgni, ő viszont folytatni akarja a fejlődési folyamatot, ezért nincs más megoldás, mint a politikailag azonos oldalon lévők ellenében gazdagodni. Ekkor kezdődik a belső feszültség, ami majd a robbanáshoz fog vezetni. És még sokszáz ilyen meber és eset van. És ez úgy működik, mint a kazán. Amikor már csak egy kazán van, akkor belül nő a nyomás és a feszültség, eközben nem veszik már észre, hogy a fal elkezd repedezni, és egyszercsak felrobban a kazán. Mert a fal erősségét nem a belső feszültség ilyen növekedésére tervezték.

56-ot is ez okozta, csak országos szinten (a Fideszben párt szinten). 56-ban hiába nőtt a belső, társadalmi feszültség, nem lehetett forradalom, mert erős volt a fal. Amint azonban 56 nyarán a kommunista vezetés belső acsarkodása és a reformerek ténykedése miatt meggyengült a fal, és már kevés volt a belső nyomáshoz, robbant a kazán. Ha nincs a kommunista vezetésben falgyengítő folyamat, akkor forradalom sem lett volna valószínűleg. Minden forradalom, pártok bukása, nagy rendszerek bukása pont ugyanezen a kazánelven működik. A Fideszben pont a Mészároshoz, Rogánhoz hasonló biznoszpolitikusok s még párezer ilyen belső háborúja növeli a feszültséget egészen a robbanásig. És ebből a szempontból teljesen mindegy, hogy 2018-ban van e másik kazán vagy nincs.

Bánki Donut 2016.08.21. 12:41:52

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Nyilván kell egyfajta gazdasági profizmus és üzleti érzék, vagyoni alap már rágebbről, hogy a megfelelő politikai hátszéllel nagyon tudjon kaszálni. A megelőző időkben alakul ki az ilyen versenyhez szükséges magatartás alapja. És a kellő időben csúcsrajáratja és megszázszorozza a bizniszét.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:42:41

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Földrajzinév bizottság :D:D:D:D:D:
Hatalmas bizonyítéka a diktatúrának. Egy nyomorult szar vízfej.

"az Orbán-kormány által javasolt Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér legyen, hanem a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, Budapest-Ferihegy elnevezést támogatják"

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:47:51

@Bánki Donut: Ez így van. Csak nem százszorozta a bizniszt, hanem hússzorozta. 7 év alatt. Azért ez nem lehetetlen.
És ő maga sem tagadta, hogy igen, jól járt azzal, hogy Orbán haverja. Ettől függelenül igen komolyat csúsztat aki gázszerelő kisiparosnak állítja be.

De már megint itt vagyunk, hogy attól mert Orbán haverja, ÉS megkapott akármilyen megrendeléseket, azokat megcsinálta, felépítette. Nem pedig eladtak valami köztulajdont, és abból eltette a sikerdíjat mint mondjuk Tocsik..
Igen, annyiban jól járt, hogy megkapta a megbízást, nem a strabag mondjuk.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 12:51:34

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nem. Te voltál kurva gyenge, ha a diktatúrára ez az érved.
"Nem, nem ment senki Recskre, vagy a börtönbe, de a Földrajzinév bizottság hatalmas szaktudással rendelkező tagjait lecserélték."

Jujj, mi lesz így velünk..

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.21. 12:52:55

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

gondolom, az csak körülmények egészen sajátságos összejátszása, hogy amíg Simicska volt Orbán országos haverja, ő nyerte hülyére magát, miután összerúgták a port, pedig parkolópályára került, és Mészáros meg Garancsi keresi gennyesre magát. szóval még véletlenül sem felülről szervezett rendszerszintű korrupcióról van szó. :DD

mindegy, tapsikolj, hogy hordják el a fejed fölül a házat, balfasz...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.21. 12:56:10

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

demokrácia van, a kopaszok csak támogatták Erdősi nénit, el ne essen...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.21. 12:57:08

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

azt pontosan tudni, hogy ezzel az országgal mi lesz, az még kiforogja magát, hogy addig mi lesz.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.21. 13:16:59

@Hard merchandise:

"Nyíltan" közbeszerez, ki ezer éve
magával kötve, mint a kéve,
sunyít vagy parancsot követ.

hát, a kisbarátunk még kezdő, de majd belejön. ilyen magas labdát nem szabad feladni, ilyenkor el kell kezdeni mellédumálni...

torró 2016.08.21. 13:25:50

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
A hülyét ti játsszátok, vagy talán vak vagy? Vagy Pesten még sohasem voltál csúcsban? Azok siránkoznak akik a szocik miatt most kiestek a lóvé osztásból.:))) Te is? Látod, nekem akkor is volt munkám meg lóvém is amikor ők voltak. Csak jól dolgozom ennyi a titok. Meg nem rossz, ha jó vállalkozásod van. Ehhez tudod tanulni is kellett. Nem a számat tátottam kegyelem kenyérre!Soha nem függtem egyik kormány politikájától. Ez a buli, tudod?

nick papagiorgo 2016.08.21. 13:38:13

@Tibi !:
gondoltam, hogy csak káromkodásra futja:)

Igazából- nézetem szerint - a magyar baloldal 2010 után a következőket szűrte le:
1. a Fideszt legyőzni nem sok esély van
2. ezért meg se próbáljuk. Főleg, hogy (jó kommunista/szoci szokás szerint) előtte az "egymással való nézeteltéréseket" kellene tisztáznunk. (Ez azt jelenti magyarul, hogy a baloldali pártoknak addig kell egymást szalámizni, amíg csak egy marad, ez a legfőbb cél).
3. dehát a szavazóknak valamit mégis kellene mondani, hogy miért nem próbáljuk meg. Hát azért, mert itt "diktatúra" van, ezt megeszik.

Igazából, akik benyalják a baloldali pártok dumáját, semmivel se különbek, mint azok, akik "birkafideSSt" meg ezeket kiabálnak. Ugyanolyan birkák. És hülyeségüket (a másik oldalhoz hasonlóan) aggresszivitással leplezik. Ennek fényében a rám aggatott "orbánfartukász kiscsira" megjegyzésed csupán arra utal, hogy Te magad bebetonozott tagja vagy a magad (birka)oldalának, érvek híján fikázni tudsz, gondolkodás meg nuku. Az hogy te folyamatosan fikázol, valahol megtisztelő számomra :)

Andy73 2016.08.21. 13:51:13

A cím és a poszt annyiban igaz, hogy egyetlen ellenfele maradt a Fidesznek a baloldalon, legalábbis egy olyan, amelyik még nem szerepelt le. Az is igaz, hogy a baloldali pártok Magyarországon hasonlóan viccpártok, mint a Kétfarkú kutya.

A teljességhez viszont hozzátartozik, hogy az ellenzékben ott van még a Jobbik is. A baloldali kis pártoknak egyelőre tehát a dobogós helyért kell megküzdeni, no meg a parlamentbe kerülésért, az 5 % megugrásáért.

Az okok feltárásával viszont adós marad a blogger. Folytatja ugyanazt a nemzetgyalázó hangnemet, amivel a baloldal vezére 10 évvel ezelőtt végleg leírta magát, és hosszú időre megalapozta a baloldal kétharmados vereségét. Amíg ezt folytatják, ne számítsanak több szavazatra a magyar választóktól.

Ha a hangnemen sikerül változtatni, akkor jöhet a mélyebb elemzés, kezdve a fő gazdasági mutatókkal 2010 előtt és után.

is 2016.08.21. 14:01:32

"nem karaktergyilkolható jóarc, aki egy picit persze demagóg, de amúgy megnyerő és profi,"

1. de, mindenki karaktergyilkolhato, kedves almodozo ovodas
2. es ki mondja meg, hogy mennyi a pici, kedves szuzlany?
3. es kinek mi a megnyero, kedves hulyegyerek?

almodj nyomor, es meg huzd is fel az orrod, mikozben eltartod a kisujjad. nem, nem szarfaszuak vannak az ellenzekben. de, a jelenlegi ellenzeki partokban ott vannak a ma elerheto legjobbak, akik kozul nem egy nemzetkozi szinten is top. sok az ocsu is, de a FIDESZben meg csak az van. az egesz poszt arrol szol, hogy hogyan tartsuk eletben a FIDESZt. kuka.

is 2016.08.21. 14:03:52

@Andy73: "akkor jöhet a mélyebb elemzés, kezdve a fő gazdasági mutatókkal 2010 előtt és után."

ez eleg egyszeru: 2010 elott nem kaptunk EUs penzt, es volt egy vilaggazdasagi valsag, meg egy szemetparaszt ellenzek 2006 utan; 2010 utan elloptak 3000 milliardot + EU penz. tehat aki ossze akarja hasonlitani az almat a kortevel, az mar helybol hazudik. hazugsagot meg elemezhetsz, amig akarsz, akkor se jutsz semmire.

Harry Hole 2016.08.21. 14:14:42

@is:

Fel tudnál sorolni ötöt a legjobbak közül, akik nemzetközi szinten is megállják a helyüket?

Komolyan kérdezem.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.21. 14:15:37

@torró:

csak meg ne kívánja valaki a kis független vállalkozásodat. :)

na eleget etettük egymást a hülyeséggel, cső. :)

poor 2016.08.21. 14:32:42

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Figyelj fasz öcsém, ki a jó büdös franc szól a gecitek ellen mikor másnap kirúgjatok, ez volt a földrajzi név bizottság értelme. Szemét mocskos tolvaj banda vagytok nektek csak az ellopható pénz számít, hogy vidéken nyomor voldemort nagyurak vannak ,benneteket nem érdekel. Szemét mocskos gyilkosok vagytok, mert sikerült annyira lezülleszteni az egészségügyet hogy egyre többen halnak meg. Persze nektek fidióta geciknek nem számít benneteket külön stáb istápol!!! Persze neked aki kegyenc hiába is írom mert csak orbán seggét látod!! ORBÁN MAFFIA TAKARODJ!!!!!

poor 2016.08.21. 14:36:29

@torró:
Tudjuk 2010 előtt a önkormányzatoknál loptál most meg országos szinten lopsz!!!! Nem kell a hasbaakasztos duma, mindenki tudja a fidesz maffia összetart!!!

midnight coder 2016.08.21. 14:47:27

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "A tornapályád üres, hasznot nem hoz." nem a faszt. Mondjuk tudnak sportolni a gyerekek, egészségesek lesznek, nem híznak?"

Mondjuk attól hogy a gyerek otthon ül a TV előtt sörrel a kezében, és böfögve nézi amint a doppingteszter futkározik fel alá a stadionban mint a mérgezett egér, nem lesz egészségesebb.

Ha esetleg azt a pénzt kerékpárútra költötték volna, akkor esetleg több ember tudott volna eljutni naponta biciklivel az élete kockáztatása nélkül A pontból B pontba kies fővárosunkban, na az tényleg javított volna az egészségügyi állapotokon.

nick papagiorgo 2016.08.21. 15:05:06

Azért visszanézv a hozzászólásokat, komolyan igaza van a poszternek.
Az ún "baloldali szimpatizánsok" (tisztelet a kivételnek) jobbára mások sértegetésével vannak elfoglalva, meg persze avval, hogy megmagyarázzák (már most), hogy mi az oka annak, hogy ők két év múlva sem fogják megnyerni a választásokat. Egyáltalán nem látszik, hogy komolyan vennék, hogy nekifutnának, hogy győzni akarnának (vagy legalább megszorítani az ellenfelet). Inkább csak arról, hogy miért tehet arról ez, az, amaz, hogy ők majd nem fognak győzni. Ez azért szomorú valahol.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 15:23:51

@midnight coder: Az, hogy a városban biciklizel minden, csak nem egészséges. Arról nem beszélve, hogy télen senki nem használja őket.
A gyerek pedig valószínűleg tornateremben, vagy uszodában fog sportolni, nem tudom, hogy ezen mit nem értesz.

Egyébként, milyen jó, hogy elment abba az irányba a vita, hogy ahelyett amit épített a fidesz mit kellett volna. Ezek szerint csak épített. A balos kormányok idején meg arról ment a vita, hogy semmi nem készül, semmi nincs kész.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 15:27:43

@poor: Na, nagyot mondtál hülyegyerek, öblítsél :D
Mantrázd csak, hogy vidéken nyomorog a nép.

Beszarás a filozófiátok amúgy. Minden szar, nyomorognak. Akkor miért nem váltják le a fideszt? ööö, hát mert félnek. Meg fásultak.
Igazi idióta vagy te is, meg az összes hülye aki ezt fújja.

Andy73 2016.08.21. 15:36:31

@is: A kifogások keresése a vesztesek jellemzője. A vereséget mindig meg lehet magyarázni, de attól még vereség marad.

És ezért gyengék az ilyen posztok is, mert ez vesztes attitűd.
"Viktor pedig röhög a markába, minden neki dolgozik." Lehet, de ő nem tehet róla, hogy ilyen gyenge az ellenzék. Neki nem is az a dolga, hogy velük, a vesztesekkel foglalkozzon. Nem neki kell megmondania, hogyan álljon fel a baloldal a padlóról. Neki a kormányzás a dolga, és az éppen elég.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 15:39:41

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "amíg Simicska volt Orbán országos haverja, ő nyerte hülyére magát, miután összerúgták a port, pedig parkolópályára került, és Mészáros meg Garancsi keresi gennyesre magát. "

Előtte meg a strabag nyert ugye? Az bizony rendben volt. Sőt, Orbánék alatt is több munkát nyert el a strabag mint a Közgép. Na, ehhez mit szólsz? Az egy jó nagy balos csúsztatás, hogy amit építettek, azt csak a közgép csinálta. Csak azt emeltétek ki. A másik 8 cégről pedig egy szót se szóltok.
Egyébként, a közgép megcsinálta azt amit elvállalt? IGEN. Mészáros megcsinálja? IGEN. Akkor ez már több mint amit a szocik elmondhattak magukról, mert ott csak a privatizálás ment folyamatosan, az ország meg rohadt lefele.

BiG74 Bodri 2016.08.21. 15:41:22

Szerintem sok a beszéd, kevés a tett. A fityisz azt csinál amit akar, miért? Mert egy maroknyi gátlástalan ember bármit meglép a pénzért, hatalomért. Az ellenzék pedig mit csinál, várja, hogy leszerepeljen a fityisz, oszt egy büntető választáson bukjon. Nevetséges.
Mit csinàl a sok ellenzéki ember? Szidja a fityiszt, és az ellenzéket.
Pont itt lenne az idő, hogy mindenki mozduljon meg, keressen, vagy alapítson csapatot, képviselje az érdekeit, és tudjon szövetségeket kötni. Lehet nem lesznek országos pártok, de ha képesek lesznek jól deklarált elvek mentén szövetségre lépni, napi értelmes párbeszédben élni, akkor erővé válhatnak, olyanná mely eltörli a jelenlegi fityiszt.
Egyszerű: a fityisznél a hatalom, és a zabszem, hogy mi lesz ha elveszti, és ezért mozgósít, integrál, mindenáron összefog, bármit megtesz. Az ellenzéknél mindenki differenciál, széthúz, kritizál, mert a kicsik kicsinek gondolják magukat, a nagyok pedig a politikai váltógazdaság elvén kivárnak.
Lehet így is folytatni.

micsoda? 2016.08.21. 15:55:49

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:" Meséljem a nagy építéseket? Pont nem nagy építések vannak. Minden faluban van valami. Nézz körül - parkok, futópályák, bicikliutak, tornacsarnokok, igen, stadionok is. Új buszok, villamosvonalak."

és börtönök, ezt kifelejtetted. Ez jó nekünk, mert új munkahelyeket teremt. Ezt már csak Hofi tudná kellően megmagyarázni:)

Bánki Donut 2016.08.21. 16:02:18

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"Ez így van. Csak nem százszorozta a bizniszt, hanem hússzorozta. 7 év alatt. Azért ez nem lehetetlen." Nézd, szerintem tisztességesen lehetetlen, már amennyire van ilyen az üzleti-politikai életben.

Egyébként függetlenül attól, hogy száz vagy húsz (a százat illusztrációnak mondtam), a Fidesz kormány be fog dőlni külső hatások nélkül, méghozzá pár éven belül, de olyan csúnyán, hogy azt évtizedekig nyögni fogja a társadalom. Lehet szeretni és drukkolni neki, lehet magabiztosan hinni, hogy országlani fognak évtizedekig, lehet haragudni rájuk és a megbuktatásukra készülni, de a Fidesz és politikai, gazdasági köreinek bukása ezzel nincs összefüggésben, és be fog következni. Sőt, szerintem ebben a formájában a 2018-as választásokat sem fogja elérni, mert addig lesz valami durva pártszakadás vagy kormányválság. Minden jel ebbe az irányba mutat, és minden jel tökéletesen megfelel a történelmi klisének, ami ilyen következményeket fog hordozni. Nyilván nincs az a hülye, aki azt gondolja, hogy ez az évszázados vagy évezredes történelmi sablon majd pont most, itt magyarországon lesz másképpen, és majd pont a Fideszt nem fogja felrobbantani a belső hatalmi és gazdasági harcok vagy helyezkedések iszonyatos nyomása. Szóval Fideszeseknek és nem fideszeseknek is üzenem, hogy valamelyik közelo budget közértben jól vásároljanak be tartós élelmiszerből. Só, liszt, cukor, konzervek, tésztaféle és jó sok tejpor legyen otthon. Meg kávl, ha szeretik. De kell fájdalomcsillapító és lázcsillapító is rendesen a Richteres dobozba. Kicsit viccelek, de kicsit azért nem. Mert szerintem egyik percről a másikra súlyos helyzet jöhet. Ha magyarországon a szerencsejáték törvény nem akadályozná az ilyet, többmillió forintot tennék nagy oddszra, hogy a Fideszkormány a 2018-as választások előtt válságba kerül vagy szakad, de arra is, hogyha megnyeri 2018-at, akkor ahhoz képest egy éven belül szétrobban, és az elmúlt 50 év legsúlyosabb belpolitikai válsága jön, ami évekig eltart, mire emelkedés lesz.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 16:18:38

@Bánki Donut: Szerintem is jobban jársz ha nem fogadsz.
Mert úgy beszélsz, mintha rendszerváltozás lenne, ha ezek elbuknak. Nyilván el fognak, a római birodalom sem tartott örökké...
Csak amiről te beszélsz meg a történelmi klisék azok akkor következtek be amikor valami nagy alapvető változás történt, új rendszer alakult. Ilyenre ne számíts.
Igen, nyilván vannak feszültségek, mint ahogy egy családnál vagy együttesnél is vannak. Persze, lesznek vezéráldozatok, lesznek bukott emberek. De nem fog bejönni egy új rendszer, teljesen fölösleges tartós élelmiszerekkel ijesztgetni.

Bánki Donut 2016.08.21. 16:26:02

@BiG74 Bodri:
Ezt mondanák a bukik is, ezért adnának nekem jó oddszot:)

Szúnyog 2016.08.21. 16:28:39

Nem irigylem Hakapeszit. Írja ezt a sok szart kevéske olvasójának teljesen feleslegesen, teljesen értelmetlenül, éveken át. Miféle belső világa lehet egy ilyen figurának?

Bánki Donut 2016.08.21. 16:32:14

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
A tartós élelmiszer nyilván szatírikus volt a részemről, normális ember nem is veszi komolyan. Az egész gondoloatsorom, amit a blogban végigvezettem a blog címe kapcsán arról szól, hogy nem a 2018-as ellenfél a lényeg, hanem az, hogy a Fidesz legnagyobb ellensége saját maga, és meg is fogja öngyilkolni magát.
Látom, hogy nagyon mondjátok, hogy ez ezért meg azért nem fog bekövetkezni, de azért lássuk be, hogy az ilyen elméleteknek nem nagyon szokott nagy egyetértő tábora lenni a bekövetkezés előtt. Persze azért bekövetkeznek.

A római birodalom egyébként nem jó hasonlat. Azóta sokszorosára gyorsult a világ. Róma idejében az ember rómában született a birodalomban, az apja is, a nagyapja is, a dédapja is, az ükapja is és sorolhatnám. Ilyen volt a világ. De ma nem ez van. Ne felejtsük el, hogy ma egy olyan világot élük, ahol a fiam más hatalmi és történelmi rendszerben született, mint én, de én is másban, mint az apám, de az apám is másban, mint az ő apja, és az ő apja pedig megint egy másikban. Ez lesz most is. Feleslehes az embernek magát azzal vígasztalni, hogy a Fideszkormányzatnak is vége lesz egyszer, mint a Róma borodalomnak, vagy a fáraók korának. Sokkal hamarabb, egykézen megszámlálható éveken belül lesz vége. ne évszázadokban gondolkodjunk.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.08.21. 16:32:57

@Szúnyog: És annak, aki idejön, és gúnyolódik a blogbejegyzés alatt?

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 16:36:18

@Bánki Donut: És ezt egy amerikai is elmondhatja? hogy mindenki más rendszerben született?

Bánki Donut 2016.08.21. 17:02:22

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Nyilvánvaló ott nem, és a busmanok sem. Az egy más alapokon szerveződött társadalom, tulajdonképpen egy mesterséges társadalom. Az amerikai társadalom részben a kiszámíthatatlan európai jövőkép elől menekültek oda és alapítottak társadalmat. Viszont amerikában a történelem ltformája az elmúlt 200 évben nem az, hogy rendszerek döntögetik egymást, hanem egy inerciarendszerben látják csak a történelmet az elszigeteltség miatt. Kivételek nyilván vannak, de az európai kultúrának ezen a részén, ahol mi élünk az jellemző, amit mondtam.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 17:19:27

@Bánki Donut: Európai kultúrának ezen részén? Mondjuk Anglia? Hollandia? Svájc?
Most komolyan, oké, a vh2-ig királyságok voltak, utána nyugatra vagy maradtak, vagy köztársaságok lettek. A portugál meg spanyol fasiszta diktatúrát hagyjuk. Errefele meg volt 40 év szocialista kitérő, azóta ugyanaz a rendszer mint nyugaton. Én nem tudom, hogy milyen rendszerdöntésre vársz.
Egy demokráciában meg elég egyértelmű, hogy az adott párt meg fog bukni. Akár azért mert felaprózódik, akár azért mert jön erősebb. Attól még se szenvedés, se összeomlás nincs.

Bánki Donut 2016.08.21. 18:00:32

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Én semmilyen rendszerdöntésre nem várok. Én csak elmondtam, hogy a Fidesz meg fog bukni belső okok miatt. Én ennek a jeleit látom (kicsit közelebb vagyok az ügyhöz, mint az átlag blogkommentelő...) és az a meggyőződésem, hogy egy blogon hámozhatjuk a száraz szellentést napokig, valamint elóadhatjuk, hogy ki, miben szertne hinni és minek a tudatában alszik jobban, szerintem ez fog megtörténni. ha tévedek, akkor így jártam, de azért ezt senki ne jelntse ki nagy magabiztossággal egy ilyen blogon. Ha úgy lesz, ahogy én érzem, akkor az baj, és akkor majd visszajövök ide és emlékeztetem a kommentelőket, bár akkor a blogkommentelés lesz a legkisebb problémájuk. Ha nem így lesz, és a Fidesz és Orbán országlása rendületlenül halad előre a jövő napfényes fellegei felé, akkor vissza lehet jönni ide és gyalázni engem. Megígérem, hogy akkor nagy meaculpázások közepette fogom elismerni a tévedésemet, de nem fogom kizárni annak lehetőségét, hogy másnap mégis bekövetkezik az, amit jósoltam.

BiG74 Bodri 2016.08.21. 18:16:03

@Bánki Donut:
Ez olyan volt, mint egy meterológiai jelentés. Holnap valószínüleg eső lesz, de nem biztos, lehet sütni fog a nap, de ha esni fog emlékezzetek, én szóltam.
A fityisz már inkább hajlik némely nem teljesen törvényes szövetkezeti rend felé, az ilyen nem omlik. De hát majd kiderül.

dare 2016.08.21. 18:25:41

Nehéz szó nélkül hagyni egy ilyen optimista cikket, engem már csak a miért érdekel az egészből.
Miért kell ennyire festegetni azt a bizonyost a falra, mi szükség van erre?
Azzal, hogy állandóan farkast kiállt az ember még nem oldja meg a problémát, az odafigyelést megkapja, de az égvilágon semmit sem változtat vele, talán csak annyit, hogy ha tovább mantrázza ezt a hülyeséget a legyőzhetetlenségről, akkor sok ember el is fogja hinni és köszöni szépen, nem kell neki a szélmalomharc.
Szóval a kétfarkúak az utolsó mentsvárunk?
Azért még van idő a választásokig, egy pici türelem hasznos tud lenni.
Miféle ellenkampány kell kvótanépszavazás ügyben?
Van egy jól megfogalmazott kérdés, és rá igen-nem opció.
Szerintem itt a legjobb megoldás ha elengedik végre ennek a gyereknek a kezét, találjanak más lehetőséget a gyengítésre(van bőven), mert ezzel hosszabb távon csak ártanak.
Ezt tényleg ennyire nehéz észrevenni, néha nem ártana kifújni a levegőt mert már túl zavaros, és beszippantani egy kis frisset.

baldoc 2016.08.21. 18:42:18

@dare: "Van egy jól megfogalmazott kérdés, és rá igen-nem opció."
Maga miről beszél?????

midnight coder 2016.08.21. 19:10:49

@Bánki Donut: "Egyébként függetlenül attól, hogy száz vagy húsz (a százat illusztrációnak mondtam), a Fidesz kormány be fog dőlni külső hatások nélkül, méghozzá pár éven belül, de olyan csúnyán, hogy azt évtizedekig nyögni fogja a társadalom. "

Előbb-utóbb nyilván. De túlzottan nem fogja nyögni senki. Az Antall-kormány bukását is túléltük, a szocikét is, ez sem hiszem, hogy gondot okoz majd.

dare 2016.08.21. 19:23:45

@baldoc: Igaz nem sok kedvem van most ehhez, de kifejtem.
Magyar állampolgárként egyetértünk-e azzal, hogy nem magyar állampolgárok döntsenek olyan dologban, ami az országgal kapcsolatos.
Ezt körbetáncolhatjuk "jobbról", ugyanúgy "balról" is, a lényegen nem változtat, ezt akarják elmélyíteni, ezért mondtam amit mondtam.
Egyébként semmi értelme az egésznek, sajnálom is hogy ekkora teret nyert ez, de azt hiszem erre igaz a legjobban a mindenhez 2 ember kell mondás.
Persze lehet még bojkottra buzdítani az embereket, talán sikerülhet is nagyobb érdektelenséget előidézni, és talán sokan távol maradnak, de ez is egy veszélyes játék.
Én is egyik nap azon agyalok miért menjek szavazni, a másik nap meg találok rá magyarázatot.
Ha egy ilyen kérdésben elérjük a sikertelen szavazást, akkor az nem lesz fura egy kicsit Brüsszelnek?
Persze meg lehet magyarázni, hogy ez nem is a kérdésnek szólt, csak a kormánynak üzentünk vele, viszont akkor is előidézünk vele valamit, ami vagy jó lesz, vagy nem nekünk.
A kérdés jó, ezért nehéz ellene kampányolni bárhogyan is.

BiG74 Bodri 2016.08.21. 19:58:10

@dare:
Brüsszelben is olyan politikusok vannak mint itthon, bármit megmagyaráznak. Ez a szavazás meg a legkevésbé sem Brüsszelnek szól.
De, mindenki tegye amit a lelkiismerete diktál, szavazzon, ne szavazzon.
Tény, hogy ez egy hülye népszavazás, szerintem, de aki elmegy szavazni az ettől még nem hülye. Nem lehet még minősíteni sem az igen, vagy nem válasz alapján. Több helyen olvastam a kommentekben, hogy azért kell a nem, hogy a libsikkel megint felmossuk a padlót, ez kb. ugyanaz a kategória, miszerint azért kell az igen (bár vérlázító), hogy megállítsuk a vitya ámokfutását. Hol lehet megkülönböztetni a nemmel szavazók közt az egyszerűen kissé meghülyített állampolgárt a juhakol melegétől felbátorodott fityiszhívőtől? Ez a népszavazás nem a feltett kérdésről szól, ezért dühítő egy normál embernek, de a kérdést nem az emberek tették fel, hanem kedves kormányunk. A legkevésbé sem lehet megszólni senkit ha szavaz, ha nem.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2016.08.21. 20:03:01

@dare: én örülnék a legjobban, ha nem 0,0001 százalék esélye lenne a változásnak, ez nem ördögfestés. a népszavazási kérdése pedig nem jó, hanem alattomos, hazug, ebből kell kiindulni. a megfogásukra pedig ezer ziccert hagy ki az alig létező másik oldal.

@Szúnyog: tökéletes a belső világom, csak bassza a csőrömet, hogy imádottjaid szétkúrják már nem csak a gyerekeim, hanem az unokáim jövőjét is.

dare 2016.08.21. 20:23:24

@BiG74 Bodri: Igaz.
Már előre látom az elemzéseket a szavazósdi után.
Üzentünk Brüsszelnek...na persze :)
@Hakapeszi Miki: Elengedték ezt a kérdést, lehet jobb is így, persze van még értelme lázadni ellene, de vissza is üthet később.
Menjen le ez a kérdés, és foglalkozzunk vagy foglalkozzanak mással, aminek több értelme van.

Paraphone 2016.08.21. 20:27:49

A Kutyapárt már rég nem az a totálisa abszurd kalózpárt, mint a máig hiteles külföldi mintái. Egy új DK, bölcsészeknek, nyugdíjasok és Gyurcsány nélkül. Az a helyzet, hogy ez a százkilencvenedik liberális párt is csupán egy liberális párt, csak ez történetesen vicces ("vicces").

BiG74 Bodri 2016.08.21. 20:48:20

@Hakapeszi Miki:
Nem nekem szólt, de érdekelne, hogy milyen kihagyott ziccereket láttál?

Master. 2016.08.21. 20:58:48

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Én nem akarlak se téged, sem másokat meggyőzni semmiről. Mindenki saját lelkiismerete szerint győz! Ha te a saját zsebre dolgozó milliárdos Fidesz-oligarchákat akarod szavazz rájuk. Nagyjából lesz*rom! De szerintem szinte bárki jobb lenne náluk! (Vagy legalábbis kevésbé kártékony, mint az Orbán-Lázár-Rogán-Matolcsy banda.)

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 21:18:53

@Chris Kyle: Meddő vita. Tehát bárki jobb lenne, mint azok akik csökkentették az államadósságot, stabilizálták a költségvetést, munkaerőhiányt és nullás inflációt értek el, ki mernek állni az unió ellen mondjuk migráncsügyben, kimentették a szarból a devizahiteleseket, folyamatosan emelkednek a reálbérek, családokat támogatják, házépítéseket meg fűtéskorszerűsítést csinálnak. Az ilyen apró hülyeségeket, mint mosógépprogram meg ingyenes ebéd a gyerekeknek.

Ja. Asszem rájuk szavazok.
De hallgatom a zseniális baloldal érdemeit 2002-2010ig.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.08.21. 21:49:39

@jog-ász: "még az 1985-ös utolsó komcsi parlamentben is többet dolgoztak mint most."

Ebben igazad lehet. Ez szerintem is disznóság, több okból is. De erre nem lehet a megoldás az, hogy a parlamentben valaki "trollkodik", ahogy a poszt javasolja, vagy egyszerűen csak elszórakoztatja magát és társait. Az Országgyűlés az ország törvényhozó testülete, és aki ott szórakozásra lát jó alkalmat, azt pofán kell vágni. Ideértve az összes jelenlegi képviselőt, meg a parlamentbe időnként benyomuló, demonstráló, tüntetgető szabad majmot.

A megoldás más lenne. Az, hogy valaki komolyan kezdi csinálni. Álljon elő egy képviselő egy átgondolt javaslattal arról, hogyan kellene megváltoztatni a jelenlegi szabályokat ahhoz, hogy az Országgyűlés munkahely legyen, ahol nem jár fizetés az életmódszerűen be nem járóknak, hiszen máshol is megkapják a fizetésüket. Álljon elő a képviselő egy átgondolt javaslattal arról is, hogy hogyan kellene összehangolni a bizottsági üléseken való szarakodást a plenáris üléseken való unatkozással úgy, hogy mindkettőre jusson idő. És hogy mi jár annak, aki egyiken sincs jelen.

A javaslatokat be kell nyújtani, a balos sajtó majd feltálalja, megcsócsálja, átértelmezi és a felét lehazudja, de valahogy mégiscsak sok ember fog tudomást szerezni róla. És akkor a kormánypártoknak valamit mondania kell.

Aztán újabb, majd újabb fontos témákban kell ÉRTELMES javaslatokat kitalálni, kidolgozni, benyújtani, megszellőztetni, és várni a hatást. Ezt hívják munkának, és ezt hívják harcnak is. Ha az ellenzék változást akar látni, akkor azt el kell indítani. Az nem ellenzékség, hogy Orbán Viktor mondjon le, de minimum határolódjon el, követeljük, hogy a kormány adjon több pénzt, és mindenekelőtt mondjon le. Ez egy túró, trollkodás, szórakozás, még alibizésnek is ótvar. Ha valaki szerint az Országgyűlés szarul dolgozik, akkor kezdje el feldolgozni a problémát, mutatva nekünk, hogy ő jól akar dolgozni. Csak ne jól fizető játszótéri homokozónak higgye a képviselőséget.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.08.21. 22:30:53

@Androsz: Egy ilyen rémlik nekem, amit mondasz. Felállt a Szél Bernadett (vagy a másik) aztán elkezdte mondani az ötperces mantrát az illatos útról. Hogy ott a tároló, hogy szennyező, hogy pucolják ki. Nem tudom, hogy Orbán szólalt fel erre vagy valaki más, de kb. annyi volt a válasz, hogy oké, holnap intézkedünk. És intézték.
Szerintem Szél Bernadett lepődött meg a legjobban.

Csak tudod, ezután nem lehet hetekig nyivákolni, hogy így meg úgy a kormány.

prognosys 2016.08.23. 17:41:32

@Dr. Nagy László: Ezt a "legkisebb rossz" dolgot kb. a rendszerváltás óta játsszuk. De valahogy ez a legkisebb rossz minden egyes választás után egy méterrel ásta lejjebb az ország sorsát. A fideszes sírásók viszont éjszakai műszakban is "dolgoznak".

Ezek után a legkisebb rossz csak az lehet, aki nem ekkora vehemenciával ássa el az országot!? Hát köszönöm szépen.

26 év magyar demokráciásdi

prognosys 2016.08.23. 17:43:08

@prognosys: után feladom. Nem megyek többé szavazni. Aki ezek után azt mondja, hogy azért nem szavazok, mert 'félázsiai' vagyok, az tehet egy szivességet.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.08.23. 21:38:27

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Valóban meddő. Mindaz, amit felsorolsz, félig hazugság, félig meg az ország jövőjének felélésével valósult meg. De ehhez ki kellene húznod a fejeet OV seggéből, hogy lásd.

Warcraft4 · http://warcraft4beta.blogspot.com/ 2016.08.31. 21:45:38

Internetes pénzkeresés - Weboldal építés / Cikk írás / YouTube, Instagram Marketing/Fordítás [Nem MLM, és klikkelős] valodipenzkeresesaneten.blogspot.com/

Sandorne Varszegi 2016.12.25. 15:40:45

Hát ez a legfontosabb amit karácsonykor tenni kell. Micsoda,tudati és lelkicafrangok.
süti beállítások módosítása