Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) bajnai gordon (3) Bajnai Gordon (8) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) lmp (2) LMP (5) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) Matolcsy (46) matolcsy (1) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) MSZP (6) mszp (1) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) szijjártó péter (4) Szijjártó Péter (2) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2017.02.10.

48 százalék és kormányváltás

Szárnyathy Géza

A Medián legutóbbi, pártok népszerűségét mérő kutatása meglehetősen érdekes eredményt hozott. Egyrészt rendkívül lehangolót, másrészt meglepőt. Sose volt még ilyen elégedett a lakosság az ország helyzetével és két százalékon áll az egy hónapja még tök ismeretlen Momentum. Ki-ki döntse el, melyik információ melyik kategória.

A sose volt még ilyen jó életérzés azt mutatja, hogy megérte megvenni tévét, rádiót, odaültetni egy rakás droidot és ontani a szart szakmányban. Mert hát ha az összes szennyhíradó nézettségét összeadjuk, akkor mégiscsak eljut meglehetősen széles közönség elé a kormánypropaganda, a családbarát, a fejlődő, a biztonságos a tököm tudja milyen Magyarországról, és mivel a közönség java nem kíváncsi még egy híradóra, kurvára nem akar véleményeket ütköztetni, csak bámulni valami közepesen irritáló szart, amíg melegszik a vacsora, az üzenet végül is célt ér.

És ez meglehetősen lehangoló. Főleg annak fényében, hogy aligha várható ennek lankadása. Sőt az idén és jövőre durvul csak el igazán Habony-Mészáros-Vajna tengely, lesz itt minden, talán még Putyin is lejegyzetel pár jó és hasznosítható ötletet.

Viszont az is látszik, hogy ami az egyik (basszus, nem akarok oldalt írni, mert már régen nincsenek oldalak) szempontból jó, az a másikból kontraproduktív. Tényleg nem tudom technikailag honnan jönnek még kormányszimpatizánsok, talán a kiábrándult jobbikosok pártoltak át, mint mikor egy lángossütő bódét elbontanak és a hontalanná vált csótányok idegesen keresik a menedéket. De az látszik, hogy hol van puffer.

És hát az van, hogy egy hónap alatt a kis lesajnált, értelmiségi kölykökből álló gittegylet tényező lett. És ez azt mutatja, hogy az emberek java - hát úgy a választók fele - egy ólajtóra is szívesen szavazna, ha nem bújik ki mögüle egyetlen kivénhedt kommer, paprikajancsi Gyurcsány és macskával heverésző annyiramárnemisnáci. Szóval itt egy ólajtó, és a semmiből már kimutatható támogatottsága van. Még egy ilyen hónap és lenyomják az LMP-t és a DK-t. A négyes metró botrány miatt a szocik várhatóan még mélyebbre csúsznak, kérdés, az őskommerek, szóval máris tényező lesz a párttá alakuló Momentum.

Ezek szerint mégiscsak formálódik egy jó nagy középső ujj, hogy kinyilvánítsa véleményét. Kérdés, mi lesz, ha erre a többi, úgynevezett baloldali párt rájön. Valahogy nem hiszem, hogy elegánsan félreállnak. Sokkal inkább valami hisztérikus rinyálásra és vádaskodásra számítok. Ám ha a Momentum túléli a szocikat, akkor bármire képes lehet.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

44 komment

Címkék: habonyárpi Momentum Mozgalom

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr7812243860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skankhunt42 2017.02.10. 14:44:15

2% és tényező? azt hittem kamupárt

vigyüktúlzásbaadolgokat 2017.02.10. 14:45:26

Te valami Momentum aktivista vagy? Szerintem semmi különösek, szokásos ballib törpepárt.

Az LMP-t én nem temetném, főleg, hogy Schiffer a háttérbe vonult, jót tesz a párt megítélésének. Már csak Széll Bernadettre kéne valami hangfogó, és akkor elviselhető lesz a túlmozgása.

Gondolom, a fidesz fizetés emelést osztott a fontos poziban lévő embereknek, ennyi. Sajnos van annyi pénz, amiért korpásodik a haja még Gyurcsánynak is, és még messze van a vége. Az jó hír, hogy az EU legalább a bukott ellenzéket nyírja, ha már maguktól nem takarodnak el, sőt életben tartják a NErendszert.

werecke 2017.02.11. 08:30:43

A momentum arra a ravasz tömeg pszichózisra épül hogy na végre valami új, nem a régi levitézlett reménytelen pofák. És ezek tiszta lappal indulnak, hátha jobbak lesznek mint amik eddig voltak. Mi a franc ami a 2% -ot indokolná ???

megamedve 2017.02.11. 08:31:27

Szóval sokan vagyunk, akik tényleg várnak egy momentumra. De félek nem elegen.
Döbbenten nézem, ahogy a barátaim, akik amúgy tök rendes, normális emberek, szerint annyira frankó minden, hogy a főgeci fotója A/4 méretben kinnt van a falon, és ha rákérdezek az a válasz kb. hogy viktort isten küldte nekünk.

Csaba Szikora 2017.02.11. 08:31:55

Hát igen.Nehéz lesz a baloldalról űberelni a Fideszt.2002-2010 között,sikerült alulmúlni önmagukat,ezért érthető hogy ha egy kormány csepegtet a lakosságnak is(hiszen abból él a kormány)azt egy rabló banda nem tudja leváltani.Itt a baloldal részéről minden ismert arcnak el kell tünnie ahhoz hogy minimális bizalom helyreálljon.Reméljük a politikusaik kitartóak,és még sok-sok éven keresztül politizálnak,mert akkor nyugodtak lehetünk affelől,hogy ez a baloldali csürhe 'C'vágányon marad.

Judit Gőbel 2017.02.11. 10:28:53

Igen valóban szeretnénk már látni úgymond egy " momentumot". A régi arcok legyen az bármelyik oldal bizony az emberek többsége előtt levitézlett, de legalábbis a józan paraszti eszét használók előtt. Az is biztos, hogy a választások előtt lesz csak az igazi beetetés, egyre több méz kerül a madzagra a szavazatok megszerzése érdekében. Lesz itt ígérgetés nyakra-főre minden oldalról. No akkor kell csak igazán józannak maradni és oda adni a voksunkat ahol vélhetőleg nem a fellegekbe járva hanem két lábbal a földön járva "ígérgetnek".

dont be such a jew 2017.02.11. 10:29:10

arra lehet képes, mint a másik 30 tisztán fővárosi gittegylet....2 év múlva a nevére sem fogunk emlékezni

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.11. 10:29:47

@Csaba Szikora: viktorod biztos tovább fizeti fletó haverját hogy romboljon, és ő nyugodtan lophasson, hazát áruljon, és szolgálja kgb ügyök elvtársát.

birka menet 2017.02.11. 10:30:01

@Csaba Szikora: "zt egy rabló banda nem tudja leváltani."

benézted NER-társ, a rablóbanda a kormányon van!
Ennél fogva a rablóbandát le kell váltani. És BÖRTÖNBE RAKNI az utolsó udvari cselédjükig.

morph on deer 2017.02.11. 10:30:18

@Skankhunt42:
"2% és tényező? azt hittem kamupárt"

Havi 2%!
Számolj egy kicsit ... naugye.

birka menet 2017.02.11. 10:30:51

@megamedve: "a főgeci fotója A/4 méretben kinnt van a falon, és ha rákérdezek az a válasz kb. hogy viktort isten küldte nekünk."

Te akkor valami elmegyógyintézetben vagy a CÖF székházban járhattál.
Mert ha ez csak úgy általában a hétköznapi életben esett meg, akkor ezt az országot karanténba kell rakni, mielőtt befertőzné Európát.

midnight coder 2017.02.11. 10:31:54

A Momentum egy olyan társulat, ami jókor mozdult rá egy olyan dologra, ami sokakat érdekel, és amiben a pesti átlagpolgár véleménye bizony szemben áll Orbánékéval. De ez nem jelenti azt, hogy nagyobb karriert futnak be, mint Pl. a Tanítanék, Milla, stb. Ez elég volt ahhoz, hogy bekerüljenek a köztudatba, de az hogy benn is maradjanak, netán vezető erővé váljanak, ehhez kezdeni is kellene valamit a hirtelen szerzett ismertséggel. Pl. felhelyezni magukat a politikai palettára, kihirdetni valamiféle programot, kellene pár ember a kirakatba, stb. És ha ez megvan, akkor indul az igazi meccs, a harc a többi párttal a FIDESZ-től az MSZP-ig és a DK-ig.
Nem mondom hogy lehetetlen, de ez nem egy egyszerű meccs, de idáig már nagyon sokan eljutottak. Az LMP még ennél jóval tovább is, mégsem lett belőlük semmi.

Május 40. 2017.02.11. 10:55:09

A momentum az idei milla. Egy hét alatt 2%? Nem nagy ügy, kb ennyien vagytok, az index meg a többi bulvárlap is nyomja őket. Most hirtelen mindegyikőtök bennük látja a "megmentőt", még az is lehet, hogy néhány nap múlva 3% lesz ebből a 2-ből. Aztán vége. Majd 50 év múlva mesélhetik az unokáknak, hogy a papa-mama jól beszólt egyszer a kormánynak.

LucisFero 2017.02.11. 10:55:51

MKKP - az egyetlen értelmes választás!

VT Man 2017.02.11. 10:56:01

Ha a Momemtum kerulne hatalomra, akkor is szetlopnak az olimpiat? Vagy akkor mar mehetne, mert nem lenne korrupcio?

VT Man 2017.02.11. 10:56:25

@birka menet:
"a rablóbanda a kormányon van!'

Igy van, meg 2010 elott is loptak a metro penzt.

Ja nem, az az MSZP volt.

JGDus 2017.02.11. 10:56:55

Nehéz és hosszú menetelés lesz. Sajnos inkább egy újabb '56 érik. Nem ússzuk meg anélkül.

Buchhalter 2017.02.11. 11:17:47

@JGDus: 56? olvass a kiváltó okokról és azt se feledd el,hogy akkor a férfi lakosság nagy része kapott fegyveres kiképzést illetve páran még részt vetek igazi harcokban,lásd II.Világháború és a Jugoszlávokkal való határ menti villongások 50'-es években(pár száz halott mindkét oldalon).Nem utolsósorban az emberek nem voltak annyira iskolázottak mint most .Forradalmat tanulatlan,szegény csőcselékkel tudsz kirobbantani akiknek már semmi veszteni valója sincs.Európában forradalom egyelőre elképzelhetetlen.A másik ,hogy bármelyik kormány letudja kapcsolni az internetet és a lakosság kezében elenyésző mennyiségű fegyver van.Nálunk a TEK a rendőrség a titkosszolgálati kommandók és a hadsereg elit alakulatai (az is legalább 4000 fő) 1-2 napon belül helyre állítaná a rendet.A másik: annyira nem él rosszul senki ,hogy lövöldözőn nálunk.Valamennyi pénz és munkalehetőség a kormány részéről csepegtetve van.Bizony sokszor a megváltónak tűnő forradalmi harcosok nagyobb pusztítást és kárt okoznak mintha maradt volna a régi elnyomó diktatúra.Lásd Szíria vagy Líbia esetét.

Buchhalter 2017.02.11. 11:36:51

@midnight coder: egyet értek veled.A Millára is milyen sokan mondták ,hogy itt az új erő aztán szinte hónapok alatt semmivé hullott.A szervetők és a tagok részéről nem is értettem ,hogy miért nem küzdöttek tovább. A Jobbikot meg leírni mert ezt sugallja a Fidesz média szintén dőreség,bár az elgondolkodtató,hogy a párt egyenruhás szervezetei sorra szűnnek meg.Olyan ,mintha valaki,vagy valakik pénzzel pumpálták volna ezeket a vonulós csapatokat aztán hirtelen elzárták a pénzcsapokat.A Momentum nekem azért nem tetszik ,mert a nyilatkozataik alapján már megint egy fővárosi értelmiségi csapat akik a magas röptű nyelvezetükkel nem tudják megszólítani a vidékiek tömegét.Orbán ehhez sajnos jobban ért.

Hakapeszi Miki · http://mentalisdeficit.blog.hu 2017.02.11. 11:43:26

@Buchhalter: értelmiség, megszólítási nehézség jogos, egyetértünk, ez kihívás nekik. de azért a millás összevetés nagyon rossz, a milla egy spontán szerveződő, tiltakozó facebook-csoportból nőtt ki, ők is meglepődtek a hirtelen népszerűségen, nem is tudták mit akarnak, felkészületlenek voltak. a momentumban jobbosok és balosok is vannak, másfél éve építkeznek, programjuk van, amit hamarosan publikálnak, tök tudatosan építkeznek. nem tudni mire lesz elég, de ilyen még nem volt, össze sem vethető az eddigi kísérletekkel.

Vírusbácsi 2017.02.11. 14:25:11

@megamedve: keress új baràtokat. Akik bàrmelyik politikusèrt kèpesek rajongani pàrtàllàstól függetlenül, azok nem igazàn beszàmìtható emberek....

Medgar 2017.02.11. 14:25:21

@LucisFero: Az a szörnyű, hogy igazad van

Szalay Miklós 2017.02.11. 14:25:34

Hááát... nem hinném, hogy megváltják a világot, bár ne legyen igazam. Most van egy egyszerű, sokakat érdeklő ügy, az olimpia, de aztán amikor majd a mindennapi gondokkal kell kezdeni valamit, az más tészta. Náluk sem látok egy karizmatikus vezetőt, irányvonalat, ebben igencsak olyanok, mint az összes többi jelenség a baloldalon.

Mellesleg, akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Érdekes lehet továbbá a Demokráciáról és diktatúráról, a demokrácia visszásságairól szóló rész is.

zigi. 2017.02.11. 14:26:14

@Hakapeszi Miki:

"2010. december 21-én, a diáktüntetés másnapján hozta létre az „Egymillióan a magyar sajtószabadságért” Facebook-csoportot Juhász Péter, aki az oldal gazdája maradt később is. Amint a Milla megalakult, a diáktüntetés Facebook-oldalán is elhelyezett toborzó posztokat, bejegyzéseket, és ezáltal létrejött a folyamatosság, emiatt elmondható, hogy a Milla azt folytatta, amit a diákok elkezdtek."

morph on deer 2017.02.11. 14:27:00

@Csaba Szikora:
@Csaba Szikora:
Azértez egy jó hír, hogy csak a baloldali ismert arcoknak kell eltünnie!
Már szinte aggódtam, hogy hiányolni leszek kénytelen Kósa vonzó mosolyát, Matolcsy értelmes tekintetét, vagy N Szilárd néha szinte emberre emlékeztető megjelenését..!
Azokról már nem is beszélve, akik, - mint a házelnök például - sikeresen viszik tovább az elvtársi egypártrendszer hagyományait, így nem kell aggódnunk, hogy a fiataloknak nem lesz fogalma arról, hogy milyen is volt a politikai élet akkoriban. Ezért is segítik sokan ebben a munkájában, mint például mindenki "Sanyibácsija" az árnyékot adó szemüvegében: pont olyan, mint húsz éve...

Eközben szeretett vezérünk szinte egyedülálló hagyománytisztelettel idézi fel a hazalomgyakorlás már csaknem elfeledett, mintegy nyolcvan évvel ezelőtti elemeit, sajátos 'ízléssel' fűszerezve azt a darutollas/kakastollas lózungok és egy hazánkban ismertsége ellenére is alig játszott labdajáték iránti rajongásával!
Ennek jegyében maholnap elég lesz csak ránézni, és a 'gömbérzékünk' azonnal visszajelzést kap: e"gól!" meg "golyó!" esetleg "gömb(öc)"..! Igazán sportos látvány, - komoly edzettséget igényel, hogy ne röhögje el magát az ember, amikor többszörös életnagyságú benyomást akar kelteni :)

De igazad van, mert a "Fiatal Autokraták Szövetsége" (FASZ) valóban sokkal fiatalosabb benyomást kelt, mint azok a régi arcok, akiket említettél.
Itt van mindjárt Deutch (Koko) Tamás, aki manapság is ifjonti lelkesedéssel hajszolja az élet örömeit, vagy az épp, ámbár meglepő hirtelenséggel felcseperedett Péterkénk, akiről éppen csak lekopott a kakastaréj, és már hosszú nadrágot visel. Meg nyakkendőt, amit meg is tud kötni, egészen egyedül -szemben a főnökével pl.
És nem kihagyható Tónika sem, aki még mindig 'helikoptereset' játszik, nem igazán jött még bele a területszámításba, de igazán aranyszívű gyerek!
Nemcsak a szomszédját segíti rendszeresen, de a múltkor még a kedvenc táskácskáját is felajánlotta jótékonysági célból! Ilyet még az Árpi sem csinált!

Tudom, kihagytam Janit az autógyűjteményével, meg Zsoltit aki szeret állatokra lövöldözni az Úr nagyobb dicsőségére, és a többi igazán 'arcos' arcot, de most már kezdek gyomorrontást kapni tőlük, úgy érzem...

Ez van, amikor rég lejárt szavatossági idejű, dohos és penészes eszméket újként eladó személyekkel foglalkozik az ember ilyen hosszan.

De - ahogy mondod - hovatovább már csak 'ezen' az oldalon maradnak régi arcok, ez már fél siker, nem?

f123 2017.02.11. 14:27:28

@morph on deer: Aha, szóval szerinted havi 2%-ot erősödik a Momentum nevű formáció. Ez komolyan elhiszed v ez valamilyen fura vicc akart lenni?

röf 2017.02.11. 14:27:50

Momentum?
Mesterségesen csinálmány, az elsüllyedés előtti agónia utolsó fellángolása, fölnagyított szalmaszál.
Pár hétig ezzel is elvagytok, mint Puklival.

baldoc 2017.02.11. 14:28:04

@Csaba Szikora: Maga nagyon buta.
De ezt miért terjeszti?

sZulamith 2017.02.11. 14:28:20

@Buchhalter: Sok igazságod van, de. A magyar embernek birka türelme van egy határig. Tüntetget, tiltakozgat, és ha nem veszik a lapot, tör, zuz. Történelmünk a Dózsa felkeléstől az l9l9- es forradalomig példa erre. de akkor igazi amikor kitör, és tör, zuz.

2017.02.11. 14:29:28

Drukkolok nekik, bár tudom, hogy nincs jövőjük. Amíg a média túlzó többsége a kormány kezében van, addig bárkit le lehet karaktergyilkolni. Amit sokszor mondanak a tévében, azt az embereke elhiszik. A magyar emberek nem is vágynak másra, csak egy messiásra, aki megmondja, hogy mit kell csinálni, mit kell gondolni.
A diktátor feladata, hogy ellenséget mutasson, akit lehet utálni, akire rá lehet fogni bármilyen problémát. Lökjön a népnek koncot, hogy ne éhezzen, mert az lázadáshoz vezet. Törekedjen arra, hogy minél kevesebb okos ember legyen, az oktatás gyengítésével, az okosok megvásárlásával, elűzésével.
Több ezer éve ugyanaz a recept.
Kenyeret és cirkuszt a népnek. Oszd meg és uralkodj.
Ebből is látszik, hogy a történelem oktatásunk egy nagy nulla. Nem az évszámok bemagolása lenne a fontos, hanem a hibák felismerése és a tanulságok levonása.

feketeesfeher 2017.02.11. 14:29:34

Ilyeneket akkor kéne írni, ha a Momentum tartósan megkapaszkodik 5% felett. Addig max szurkolni lehet.
Hátha.
De nekem azért még mindig egy rétegpártkezdemény.

Netuddki. 2017.02.11. 14:29:58

@VT Man: Az összes tolvaj börtönbe fog kerülni, a lopott vagyon pedig elkobzásra, időrendi sorrendben visszafelé. Szerinted kik lesznek az élen balfasz?

desw 2017.02.11. 14:30:34

Fuuuu de kafa lenne, ha az országot huszonéves taknyos éttermiségi' kölykök irányítanák!!! Annyi de annyi tapasztalatuk van má' az életről hogy csak na!

baldoc 2017.02.11. 14:30:55

@midnight coder:" A Momentum egy olyan társulat, ami jókor mozdult rá egy olyan dologra, ami sokakat érdekel,"
Miért hazudik?
Már próbált népszavazást kezdeményezni az olimpia ügyében az MSZP, a DK és más civil csoportok is.
DE nem engedték őket.
Pont a fidesz hagyja őket színpadra lépni, örül nekik, hadd osszák tovább az ellenzéket.
Szerintem is kamupárt lesz.
Minden eddigi megnyilvánulásukból a butaság jön elő.Persze lehet, hogy csak túl naivak, lehet.
De, hogy senkivel sem állnak szóba az ellenzékből???
Láttam már ilyet: CSAK a fidesz.
Ebből elég volt!

mojszipupi 2017.02.11. 14:31:16

Egy szervezett bunozoi kor ellen mar reges reg keves lelkes fiatalok csoportja. Foleg ha azok a hatalombol kiszorul szdsz orokseget vinnek tovabb

Netuddki. 2017.02.11. 14:32:17

Jó látni ahogy a tolvajfidesz trollok köpködik a Momentumot. Ebből is látszik, hogy tartanak tőle.

Arra a pártra fogok szavazni amelyik elszámoltatja a tolvajokat, és olyan intézkedéseket tervez, hogy megállítsa a közpénzek ellopását. Eddig a Momentum indult e tekintetben a legjobban. Tán még be is lépek, elkel vidéken is a segítség.
Nem voltam még egyik párt tagja se, de a csuti gecit és a rablóbandáját hűvösre kell küldeni!

BiG74 Bodri 2017.02.11. 14:34:36

Tetszik ez a Momentum. Jókor lépett színre, jó tétellel lépett színre, és láthatóan tudja, hogy mit akar. Ráadásul képes energiát fektetünk a dolgaiba, és kinnt a porondon tenni-venni.
Tetszik, mert a semmiből elért 2% bár szerintem még nudli, és semmit nem mutat, de már nyomoznak rá a fityiszesek, maszoposok, dksok, jobberek.
Hajrá Momentum!

BiG74 Bodri 2017.02.11. 16:17:47

@Tibi !:
Korrekt, én is szívesen felajánlom a segítségemet, ha így folytatják.

arty1977 2017.02.11. 16:18:11

@desw: idealista fiatalnal jobb az 50 eves mar csak hatranezo, korrupt, betokosodott maffiozogennyedek? (fideszmszpdk)

nick papagiorgo 2017.02.11. 16:18:27

Én igazán szurkolok a Momentumnak, de az eddigi összes ilyen kezdeményezést bekapta a "bukottbaloldal".
Igazi demokrata vagy? Akkor fogjál össze velünk, mert Orbánt csak együtt lehet leváltani.
Nem fogsz össze velünk? Nem vagy igazi demokrata, a Fidesz szekértolója vagy, trójai faló párt stb.

Majd csak tessék megnézni, hogy milyen össztüzet fognak ezek kapni balról, ha nem állnak össze pl. Gyurcsánnyal.

A helyzet amúgy az, hogy egy Momentum szerű dolognak nem feltétlenül azonnal a Fideszt kellene leváltania 2018-ban. Ez túl nagy falat is lenne így elsőre. Először a jelenlegi ellenzéket kell leváltania (mert ha nem, azok amíg élnek, őket fogják gáncsolni, fikázni stb, lévén a jelenlegi helyzet "én vagyok a kiskakas a szemétdombon" fenntartásában érdekeltek), majd ha azok eltűntek, akkor lehet nekimenni a Fidesznek.

Csak ezt sajnos eddig egyetlen új formáció sem mérte fel helyesen.

Ha Momentum elkerüli azt a hibát, amibe eddig az összes elődje beleesett, talán majd érdemes lesz foglalkozni a kérdéssel.

morph on deer 2017.02.11. 16:18:38

@f123:
"szerinted havi 2%-ot erősödik"

Miért, te hallotál róluk mondjuk két hónapja? :)

Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.02.11. 16:18:44

@sZulamith: És inden ilyen forradalom elbukott. Dózsától '56-ig.

gmihaly621 2017.02.14. 16:27:40

@nick papagiorgo: Nem fogja elkerülni. Én személy szerint már most sem csípem a fiatalúr fizimiskáját. Gyurcsány pedig most már Majtényiékat és Lengyel Bűnbak Lászlót ekézi, illetve ellenségként kezeli. Szét akarja szednii a nem DK-s baloldalt, hogy annak romjain építse fel magát OV-ék alternatívájává. Ez sem fog sikerülni.
süti beállítások módosítása