Á, mi aztán sose húztuk le az ügyfeleket. A mi munkatársaink ma született bárányok. Ki is kérik maguknak, ha leügynöközik őket, ők kérem alássan profi pénzügyi tanácsadók.Véletlenül se szarul kereső óvónéniből, meg rendszergizdából képeztük át őket a hasadba is lyukat dumáló eladógéppé. Sose mondták, hogy kínai eszközalapba kell fektetni, mert 2050-re ők lesznek a világ vezető hatalma és az ottani tőzsde csak emelkedni tud. Azt meg pláne nem, hogy vegyél fel hitelt még a házadra is és azt is tedd unit-linked biztosításba.
Akkor viszont mi a szent faszért kellett most hirtelen megszabadulni a jól csengő Brokernet névtől? Csak nem mégis egyet jelent az átbaszással, a luxusautón furikázó szárügynökökkel és házukat is elvesztő ügyfelekkel? A név kukázása őszinte beismerő vallomás arról, hogy amit eddig csinált a cég, az nem csak undorító volt, de erre nagyon sokan rá is jöttek. Ez a szarkupac bizony odakozmált, nincs olyan vegyszer, ami lemossa. Azt hiszik, hogy az új név tiszta lapot is jelent.
Korábbi, máig megosztási rekordot tartó posztunkban már leírtunk a siker receptjét: végletekig fanatizált ügynökök öklendezésre ingerő módszerekkel sózták rá a tudatlan hülyékre az elképesztő nyereségtartalmú, tehát az ügyfél számára hígfos termékeket, s miközben sok ezer károsult szopja a brét a mai napig, Kósa Erikát a leggazdagabb magyar nő státuszáig repítették a piramis alsóbb fokán álló értékesítők. Őszintén, hány lúzer ügyfél, mennyi hazugság kellett ahhoz, hogy a két fő tulajdonos vagyona 2012-re 34-34 milliárd forintra nőjön?
Nem, a Brokernet lépése nem összevethető a Pannon, a Westel, a Nav'N'Go, vagy épp a Research in Motion névváltásával. Itt egyszerűen annyira sáros lett a brand, hogy ki kellett hajítani a vérvörös picsába. A cég tavalyi szakadása után hiába maradtak a Brokernet név alatt a normálisabb utat választók, Kostevc Péter eddig bírta cérnával. Hiába hoz profi szakértőket az alapkezelőbe, meg kezd privátbanki tevékenységbe, próbál úgymond szélesebb spektrumú pénzügyi szolgáltatóvá vélni, ezt a szarcsimbók Brokernet név alatt nemigen lehet.
Akik az mlm alapon történő hálózatépítésnél maradtak, Kósa Erikát követték a tavalyi szakadáskor. A Consequit új köntösbe csomagoltan, hosszú távú pénzügyi tervezésnek álcázva támadja tovább a lúzereket, a középpontba az aranyszámlát állítva. Na baszki, a jó öreg arany, naná, jelen pillanatban ebbe lehet a legjobban behülyíteni az embereket. Itt a legszebbek a visszamenőleges grafikonok, pont úgy, mint pár éve a kínai tőzsdénél. Ugyanaz a módi, új bőrbe bújtatva.
Kedves honfitársaink pénzügyi kultúrájáról mindennél többet mond, hogy sehol Európában nem tudott akkora sikert elérni egyetlen gátlástalan ügynökcég se, mint nálunk a Brokernet. Vagyis sehol nincs annyi átbaszható lófaszjóska, mint itt. S hogy ez mikor változhat? Talán ha felnő egy új generáció.