Mentális Deficit

Agyrobbantó témák a gazdaságból és politikából, ahogyan a szaklapok sosem írják meg. Vigyázz, szókimondó szövegek! Rinya, fika, gratula: mentalisdeficit@gmail.com

Facebook

Friss topikok

Címkék

2008-as válság (1) 2013 (1) 2014 (1) 2015 (1) 2016 (1) 2018 (2) 2022-es választás (1) 4-es metró (2) 56 (1) Aczél Endre (2) adó (25) adócentralizáció (1) adócsalás (3) adósság (1) áfa (6) agrártámogatás (1) áht hiány (2) Ákos-balhé (1) alaptörvény (1) állam (5) államadósság (5) állami támogatás (4) államkötvény (2) államosítás (5) amerikai elnökválasztás (1) Andy Vajna (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) Antall Péter (1) arany (1) árfolyamgát (10) ATM (1) ATV (2) átverés (10) autósok (2) Bajnai Gordon (8) bajnai gordon (3) Balog József (1) bankadó (8) bankbetét (5) bankok (1) bánya (1) Barcza György (4) baromság (1) Barroso (1) Baumag (1) Bayer Zsolt (1) beleszarás (2) belső emigráció (1) Berlusconi (1) bevétel (1) bíróság (5) bírság (1) bizalom (1) biztosító (4) BKK-botrány (1) BKV (3) blöff (1) Bloomberg (2) Bokros Lajos (1) bölcsőde (1) Borkai Zolt (1) Botka László (4) botrány (4) bóvli (1) Brazília (1) brexit (2) brit szavazás (1) brókerbotrány (2) Brokernet (4) Bubi (3) búcsú (1) Buda-Cash (4) Budai Gyula (1) Budapest-Esztergom vasút (1) Budapest Airport (1) bukás (3) Bumeráng (1) bunkóság (1) cafetéria (2) Caligula (1) CBA (3) cégalapítás (2) celebritás (1) cigiadó (1) CIG Pannónia (3) Ciprus (3) civilek (2) CÖF (1) családi adókedvezmény (1) csalás (4) Csányi Sándor (7) Csepreghy Nándor (1) csőd (6) csok (1) Déli pályaudvar (1) demamgóg (4) Demcsák Zsuzsa (1) Demján Sándor (3) demokrácia (1) demszky gábor (2) devizahitel (30) díjcsökkentés (2) dilettáns (1) DK (1) dohány (1) Donald Trump (1) Doubravszky György (5) Drága Bolgár úr (1) Dunaferr (1) Duna House (1) e-útdíj (2) egészségügy (1) egetverő baromság (1) egyéni nyugdíjszámla (2) egyéni számla (1) egyetemista (2) egyház (1) egyszerűsítés (1) Együtt (1) egy százalék (1) Einstand (1) einstand (1) eladósodottság (5) elcseszés (1) elkúrás (1) ellenzék (2) előválasztás (3) EP-választás (1) Erzsébet-utalvány (2) Eszergom (1) eszközkezelő (1) EU (13) Európai Parlament (1) európai választás 2019 (2) euró bevezetés (1) évértékelő (3) ez volt 20014 (2) Falus Ferenc (1) faszaság (1) Fejér megyei hírlap (1) Felcsút (2) félkarú rabló (1) felkészültünk (1) felsősoktatás (1) Feri (1) Fidesz (11) fidesznyik (2) fish fight (1) FKgP (1) foci (2) foci eb 2016 (1) Fónagy János (2) Fónagy jános (1) fonódó villamos (1) forgalmi dugó (1) forint gyengülés (2) forrásadó (1) Fővárosi Közgyűlés (1) frekvencia (1) gáz (1) gázár (1) GDP (6) Görögország (1) gravitáció (1) GVH (1) gyarmat (1) gyerekek (1) gyorspótjegy (1) Győzike (1) Gyurcsány Ferenc (7) habonyárpi (7) háború (1) Hadházy Ákos (1) Hajdú-Bét (1) harmadik hullám (1) hazaáruló (1) hazugság (38) Hegedűs Zsuzsa (1) Heim Péter (1) helyzetkép (2) heti válasz (2) hirdetés (1) hitel (1) Hitelönvédelem (1) Hiteltársulás (1) Horváth Csaba (2) Hosszú Katinka (1) hülyeség (42) Hungarian World Airways (2) húsipar (4) idióták (2) időjárás (2) IMF (9) Index (1) infláció (4) ingyenes ATM (1) ingyen utazás (2) interjú (1) Irina Ivaschenko (1) Ironman (1) Jaksity György (1) Járai Zsigmond (3) jegybanki alapkamat (1) (1) Jobbik (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jótékonykodás (1) Juhász Péter (1) kacsafarm (1) Kálmán Olga (1) kampány (1) kamu (1) káosz (1) karácsony (3) Karácsony Gergely (2) karaktergyilkosság (1) kartell (1) Kásler Árpád (1) kata (1) katasztrófaturista (1) kgfb (1) kihívó (1) kínai vakcina (1) kisadó (1) kisajátítás (1) kiskirályok (1) Kiss László (1) kisvasút (1) kitiltás (1) kiva (2) kkv (1) Klubrádió (3) költségvetés (14) költségvetés 2013 (2) kommentelés (1) koncesszió (4) kormány (3) kormányváltás (1) koronavírus (16) korrupció (3) Kósa Erika (2) Kósa Lajos (2) Kostevc Péter (1) kötelező biztosítás (1) kövér lászló (1) közbeszerzés (1) közlekedés (1) Kropkó Péter (1) Kuncze (1) Kúria (2) kussoljanak (1) lakossági állampapírok (1) Lánczi Tamás (1) László Petra (1) Lázár János (14) leggazdagabb magyar nő (1) légitársaság (1) leminősítés (1) lenyúlás (14) levél (1) liberális demokrácia (1) lista (1) LMP (5) lmp (2) lockdown (1) lopás (4) luxusadó (1) maffiaállam (1) magáncsőd (2) magánnyugdíj (3) Magyar Hírlap (1) Malév (7) Manfred Weber (1) manyup (3) Márki-Zay Péter (1) matolcsy (1) Matolcsy (46) Matolcsy-gyerekek (2) matyi dezső (1) MÁV (12) MÁV ÁBE (2) médiapiac (2) Médiatanács (1) megszorítások (2) menekültügy (2) Merkel (2) Mesterházy Attila (2) miniszterelnökök (1) MLM (1) MNB (23) mobilparkolás (1) Mocsai Lajos (1) mocsokság (1) Momentum Mozgalom (7) Monetáris Tanács (2) mszp (1) MSZP (6) MTI (1) munkabér (1) munkaerőpiac (1) munkahelyteremtés (2) munkanélküliség (1) mutyi (10) MZP (2) náci (1) nagykövetek (1) Napló (1) NAV (7) négydecis sör (1) négyes metró (3) Négyes metró (1) Németh Lászlóné (2) Németország (1) Nemzeti Dohánybolt (2) nemzeti konzultáció (1) népbutítás (2) Népszabadság (2) Népszava (1) népszavazás (1) névváltás (1) NGM (1) Nógrádi György (1) Norbi update (5) Nyerges Zsolt (1) nyugdíj (6) nyugdíjas (1) nyugdíjbiztosítás (1) nyugdíjvagyon (1) nyugger (1) nyúlás (3) offshore (1) OLAF (1) oligarchák (2) olimpia (2) öngondoskodás (1) önkéntes nyugdíjpénztár (1) önkormányzat (2) önkormányzati választás 2019 (7) Orbán-interjú (1) Orbánváltás (2) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (89) origo (1) oroszország (1) összefoglaló (1) összegzés (3) ostobaság (1) Oszkó Péter (1) OTP (2) pálinka (3) Papcsák Ferenc (3) parasztvakítás (18) párbeszéd (1) parlagfű (1) Parragh László (1) pénzszórás (1) pénztárgép (1) pesszimizmus (1) Petőfi rádió (1) piacbefolyásolás (1) pofára esés (2) polkorrekt (1) populizmus (2) Posta (1) Prohák (1) PSZÁF (7) püspök (1) püti (2) Quaestor (5) Raiffeisen (1) recesszió (1) reform (1) reklámadó (4) repülőtér (1) Rezesova (1) rezsi (2) rezsicsökkentés (2) rezsim (1) Rogán Antal (15) Románia (1) róna péter (4) RTL Klub (2) Ryanair (1) S&P (1) sajtópiac (1) Salgótarján (1) Schiffer András (1) Schmuck Andor (1) senkiháziak (1) Seszták Miklós (1) Simicska Lajos (3) Simor András (6) Sólyom (5) Soros György (3) Spéder Zoltán (1) spekulánsok (2) stadion (1) Svájc (1) svájci jegybank (1) szabadságharc (1) Szájer József (1) szakszervezet (1) számlagyár (1) Szász Károly (2) Századvég (5) SZDSZ (1) szegénység (1) Szelestey Lajos (1) Széles Gábor (3) Szép-kártya (1) szerencsejáték (1) szexipar (1) Szijjártó Péter (2) szijjártó péter (4) szja (8) szociálpolitika (1) takarékszövetkezet (7) Tállai András (3) tandíj (1) Tarlós István (11) társasági adó (1) taxi (1) tehetséges politikus (1) Tesco (3) Tétényi Éva (1) tévé (1) tkm (1) Török Gábor (1) törvényhozás (1) törvénykezés (1) totálkár (1) tőzsdei bevezetés (2) trafik (1) trafikbotrány (4) trafiktörvény (1) tranzakciós illeték (4) túlzottdeficit-eljárás (10) tüntetés (4) turizmus (1) TV2 (1) Uber (2) ügynök (2) újságíró (1) új ellenzék (1) új ptk (1) Unicef (1) uniós támogatás (1) unit linked (3) unortodox (9) unortodox monetáris politika (2) USA (1) utalvány (3) utazási kedvezmények (1) útdíj (5) útépítés (1) v0 (1) vagyonmentés (2) vagyonnyilatkozat (1) vakcina (1) vak komondor (1) választás (1) választási kampány (1) választás 2014 (13) választás 2018 (21) választás 2022 (2) Varga Mihály (16) Várkert (2) Városliget (1) vasárnapi zárva tartás (3) vasút (1) vasútfejlesztés (1) veronai busztragédia (1) versenyképesség (2) vétó (1) Vitézy Dávid (6) Viviane Reding (1) vizes vb (1) Volán (1) Völlner Pál (1) VT Transman (1) Wall Street Journal (1) wizz air (4) Zacher Gábor (1) Zsolnay (1) zuhanás (1) züllés (1) Címkefelhő
2014.03.16.

Egy mocskos nap Orbánisztánban

Hakapeszi Miki

Ha majd a kölök felnő és megkérdi, Apa, mi a rücskös faszér gyalázza mindenki a nemrég megbukott Orbán-rezsimet, egy dátumot fogok a figyelmébe ajánlani. Ide skubi skac, ha gyorsan át akarod látni, ugorjunk vissza 2014-be, egészen pontosan március 13. a megfelelő céldátum. Azon a csütörtöki napon szinte mindenre volt példa, ami a Viktor-érát jellemezte, s bónuszként arra is secpec rájössz, hogy noha velejéig romlott volt a rendszer, miért uralkodott a törpe több cikluson át.  

Ordas hazugságok

Heteken át blöfföltek pofátlanul arról, hogy milyen formában finanszírozza az ország azt a beruházást, melyről ráért volna évekkel később dönteni, de az már biztos, hogy picsa drága. A ruszkiktól kellett megtudnunk, hogy tényleg jól beszoptuk Paksot és hogy a témában egy büdös szavuk nem volt eddig igaz a pohos középcsatár embereinek.

Mutyi a haveroknak, családtagoknak

Saját fiának és leendő menyének szavazott meg bérlakás-kiutalást önkormányzati képviselőként egy narancsos luvnya Óbudán. Bözsinek két kecója van, havi egy guriga bevétele, de az volt az indoklás, hogy szűk a kiccsávónak a szülői ház.

Idióták kulcspozikban

Mi újat lehet még mondani a Debilről? Önnön nagyságától elájult dilettáns pojáca, aki könyvet íratott hőstetteiről, csak kiderült, hogy az egyik faszaság konkrétan bűncselekmény. Na rögtön benyögte, hogy ja, akkor a könyv egy része fikció. Ha el se olvasta a könyvet megjelenés előtt, akkor sima balfasz. De ha olvasta és fel se tűnt neki, hogy amit róla leírtak, az mennyire gáz és ekkora botrányt okoz, akkor mezei jegybanki aktakukacnak se alkalmas, nem hogy MNB-elnöknek.

Profi népbutítás: rezsicsökkentés

Semmi új, de egy apróság kapcsán (megjelentek a rendszerhasználati díjak) újra harsogja az adófizetői pénzen fenntartott kormányzati hazugsággyár, hogy áprilistól újra csökken a földgáz ára. Ezt annyira bekajálta a nép, hogy minden nap nyomni kell.

A többségnek tetsző bankszopatás

Amikor már nincs parlament, nem lehet két perc alatt átnyomni valamilyen újabb banki adót, még mindig ott vannak a Debil emberei, akik akkor és olyan jogcímen kúrják meg a zemberek által gyűlölt bankokat, amivel épp kedvük szottyan. Zseniális, hogy nem csak bünti van, hanem az ügyfeleknek is kell pénzt visszaadniuk.

Mi maradt ki? Ja, az ellenfél folyamatos lejáratása, mint minden nap. Tényleg loptak az idióták, de sokkal kevesebbet, mint Viktorék és húszad annyira se szervezetten, felülről irányítva. Mégis sikerrel elhitetik, hogy a vörösök a korruptak, nem ők.

Jól mondod gyerkőc, arról szólt az Orbán-éra, hogy hülyéket termeltek ki, loptak, csaltak, hazudtak, de adtak is egy keveset a népnek, elhitették, hogy fél méteres farkuk van és azokat fingatták, akiket az emberek amúgy is utáltak. És amíg nem állt fel épkézláb alternatíva, az agyhalott átlagszavazónak ennyi pont elégnek bizonyult.

Kár, hogy vége a fasza posztnak? Csatlakozz hozzánk a facebook-on is :)

-->

129 komment

Címkék: Orbán Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://mentalisdeficit.blog.hu/api/trackback/id/tr805863786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsanna Lévay 2014.03.16. 11:27:03

@Diorella Queen: @♔bаtyu♔: Nekünk nem mondja meg senki hogy kire kell szavaznunk. Mi az eszünk és a szívünk szerint szavazunk. Nem úgy mint az elbutított fidesznyik birkák akiknél hatalmas a fejekben a sötétség.
A batyu nevezetű pincepatkánynak meg üzenem hogy ők mennek a kukába,mert odavalók. Szemét hazug maffiózó banda. Ezek nem hogy még 4 évet de egy percet sem érdemelnek. Még az élettől sem.

szárny 2014.03.16. 11:27:22

@Zsuzsanna Lévay: Mondja ezt Zsuzsanna Lévay, a nagy tótumfaktum. Aki már - gondolom - legalább három világvégét percre pontosan megjósolt.

És aki jobban tudja (legyünk nagyvonalúak:) százezred magával, hogy mi kell annak a kilencmillió-kilencszázezernek, akinek a nevében kinyilatkoztat itten. És aki őt a mocskos libsybolsi bagázsával együtt hajtotta el (133 nap és negyvenöt év után immár harmadszor) az édesanyja örömébe.

Aki a javunkat akarja. És ha nem adjuk: mocskos kirekesztő félázsiai bunkók vagyunk.

Mert ő jobban tudja. Kérdés, április 7-én is jobban fogja-e tudni...

2014.03.16. 11:27:25

@Zsuzsanna Lévay: az a baj, hogy Putyin nem "ezt a hülyét" szopatta meg, hanem ezen pöcsarcú aktív közreműködésével egész Magyarországot... :_(

pneumónia 2014.03.16. 11:29:13

Minden politikai vezetés a sajátjait teszi be mindenhová, aki ezt nem hiszi az 1 OSTOBA növény vagy az exmunkahelyét siratja vagy bér-blogger.

Várom már h vége legyen ennek a sok fröcsögő blogokosságnak, pár hét már...

szárny 2014.03.16. 11:30:29

@Zsuzsanna Lévay: A pincepatkányról meg annyit, hogy azt francia szellemi nagypáid találták föl 1862 párizsi cloacáiban. Amiknek szennye a szádból ömlik.

"Még az élettől sem." Csak kibújnak itt a valódi szándékok és hajlamok...

Pan Modry 2014.03.16. 11:32:49

@bogyo112:
Nem magyarorszagot, a magyaroknak ugyanis joguk van tudni a szerzodes reszleteit, igy tehat putyin nagyobb demokratakent viselkedett a magyarokkal szemben, mint a magyarok hazaarulo, korrupt miniszterelnoke es kormanya.

Orbanek is csak azert akartak hogy titkos legyen, mert igy ideig oraig nem volt mindenkinek egyertelmu hogy olyan szerzodest kotottek ami szopas a magyaroknak.

Pan Modry 2014.03.16. 11:36:08

@pneumónia:
Persze, tegyek be a sajatjaikat, de azert egy akkora debilt betenni valahova mint az a matolcsy, na az a baj...

Felolem lehetne inkabb konzervativ gondolkodasu mnb elnok, sot mivel en is inkabb jobboldalhoz huzok , vannak is jo kozgazdaszok a jobboldalon, de nem, nekik egy akkora szervilis debil ferget kellett odatenni mint a matolcsy vazze!

Legalabb akkora debil matolcsy mnb elnoknek, mint amennyire debil a smittpali kozt. Elnoknek volt.

Pan Modry 2014.03.16. 11:36:28

@pneumónia:
Persze, tegyek be a sajatjaikat, de azert egy akkora debilt betenni valahova mint az a matolcsy, na az a baj...

Felolem lehetne inkabb konzervativ gondolkodasu mnb elnok, sot mivel en is inkabb jobboldalhoz huzok , vannak is jo kozgazdaszok a jobboldalon, de nem, nekik egy akkora szervilis debil ferget kellett odatenni mint a matolcsy vazze!

Legalabb akkora debil matolcsy mnb elnoknek, mint amennyire debil a smittpali kozt. Elnoknek volt.

1001nappal 2014.03.16. 11:38:30

@Zsuzsanna Lévay:
Putyin nem megszopatta Orbánt, hanem a saját seggét védi.
Orosz gazdasági újságírók azzal vádolták, hogy a Roszatom túlélése érdekében pazarolja az orosz adófizetők pénzét. Putyin a szerződés kiszivárogtatásával megmutatta, hogy ki pazarolja országa adófizetőinek a pénzét. Orbán az orosz nagyahatalmi politikában jelentéktelen tényező. Putyin a kisujját sem mozdítaná meg azért, hogy Orbánt szopassa.

1ghost 2014.03.16. 11:39:51

@dr kíváncsivagyok:

Dehogyis! A lényeg ugyanis éppen ez: elqurót nem legitimálni. Ez axióma.

Ellenkező esetben ugyanis 50 év múlva - és akkor már Banglades szintjén tengődve - is ugyanezt a két brancsot méricskéljük: hogy aszongya, na, melyik kúrt el kevésbé?

Néhány idiótát, s a brancsok vazallusait leszámítva ki akarná ezt?

1001nappal 2014.03.16. 11:41:45

@szárny:
Zsuzsanna a saját nevében beszél. Jó lenne, ha ti is ezt tennétek. A nép majd eldönti, ki képviseli. Ti maximum a Fidesz propagandaközpont nevében beszélhettek, de ezt a kötődéseteket eddig még sohasem vallottátok be.

Pan Modry 2014.03.16. 11:44:18

@1ghost:
Egyetertek, a fidesz szar teljesitmenye nem legitimalja az mszps gyoker brancsot. Ha az ellenzeknek az a legfobb indoka hogy a kor,any szar, az az ellenzek elmehet a picsaba!
2010 ben is ez volt a fidesz fo indoka, aztan ugyanolyan gyalazatos kormanyzati teljesitmenyt nyujtanak.

Pan Modry 2014.03.16. 11:44:48

@1ghost:
Egyetertek, a fidesz szar teljesitmenye nem legitimalja az mszps gyoker brancsot. Ha az ellenzeknek az a legfobb indoka hogy a kor,any szar, az az ellenzek elmehet a picsaba!
2010 ben is ez volt a fidesz fo indoka, aztan ugyanolyan gyalazatos kormanyzati teljesitmenyt nyujtanak.

béla a görög (törölt) 2014.03.16. 11:45:31

én csak fehércigánynak tartom ezeket.

bankszopatásról meg csak annyit, hogy a banki költségekre többet fizetek már mint a vízdíjra lassan a gázátalány szintjén vagyok úgyhogy biztos jól le vannak szopatva a bankok.
Félreértés megértem, hogy a bankok velem fizettetik ki az fidesz sápját - csak közölném a fehércigányokkal, hogy azért mert bohóckodtok a rezsivel, attól még többet fizetek az államkasszába (fidesz kasszába) ergo a k... a...ok! /ennyit a szemfényvesztésről/

Amadeus62 2014.03.16. 11:45:54

Nekünk sajnos ez a szar "ember" jutott. Ezt akarja a hülye magyar nép.

Amadeus62 2014.03.16. 11:46:40

Minél hamarabb el kell tenni láb elől...

Amadeus62 2014.03.16. 11:47:36

@szárny:

Nem ő, hanem a gazdád az.

ob.szerver 2014.03.16. 11:48:08

@nemigenértem:

"Ráadásul a csapata is profi"

Ja, hogy a picsába ne. Lássuk a neveket: Matolcsy, Szíjjártó, Kósa, Hende, Laciné, Kerényi, Balog, Selmeczi, Fazekas (mg-i miniszter, ha valaki nem tudná) stb. stb, stb. vég nélkül.

Döbbenetes névsor, minden túlzás nélkül. Ezek közül egy sincs, aki a magánszférában el tudna helyezkedni. De mivel bizonyították már rendíthetetlen hűségüket, szakmai alkalmatlanságukat és emberi silányságukat, a NER kulcspozícióiba a helyük.

1ghost 2014.03.16. 11:58:39

@Pan Modry:

Pan Modry! Fején ütötted a szeget!

Ezt a két seggfej bagázst legfőbb ideje ráébreszteni, hogy legitimálásukat csak a saját teljesítményükkel alapozhatják meg, s nem pedig azzal, hogy hahó, szavazz ránk, mi qurunk el kevésbé, mi több, a mi kommunikációs ripacsaink tudnak a szarra szebb masnit kötni.

Ezzel a gyalázatos teljesítménnyel, amit de facto 2002 óta rittyent a honba a két böszme bagázs, el lehet húzni a róka vérvörös farkára, jöjjön akkor inkább az Egyesült Horgászpárt!

dadddd 2014.03.16. 11:58:46

"Tényleg loptak az idióták, de sokkal kevesebbet, mint Viktorék..."

Kifinomult erkölcsi alapvetés a szerző részéről.

Sajnos ez mindkét oldalon általános nézet, amivel meg is teremtik a felmentést a sajátjaiknak.

Aki egy ilyen mondattal egyetért - mi több: magától leírja - minimum kiírja magát tisztességes demokráciafelfogású emberek köréből.

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 11:59:56

@schnee:
" azért remélem, hogy a pocakos középcsatárt előbb éri el a végzete "

2014 ápr. 6 este, keso esti híradó :
" Orvbán Viktor idegosszeroppanást kapott és a már jól bevált Graz - i klinikára szállították..."

Jozsef Horvath 2014.03.16. 12:08:43

Szemét aljas emberek?vagytok a bloggotokkal együtt.Egyszer elszakad a cérna!Rmélem még legalább 8 évig foktok ebben a lelki szegénységben élni!!!Kapjátok be egymásét,állatoknak sem nevezhető kotonszökevények.Éljen a FIDESZ!!!

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 12:15:59

@dadddd:
""Tényleg loptak az idióták, de sokkal kevesebbet, mint Viktorék..."

Kifinomult erkölcsi alapvetés a szerző részéről.

Sajnos ez mindkét oldalon általános nézet, amivel meg is teremtik a felmentést a sajátjaiknak.

Aki egy ilyen mondattal egyetért - mi több: magától leírja - minimum kiírja magát tisztességes demokráciafelfogású emberek köréből. "

Erkolcs !?
Az "erkolcs" nevében mit is kellene most tennunk ?
Nem szavazni ?
= Orvbánra szavazol !
Kis ellenzéki demokratikus pártra szavazni ?
= Orvbánra szavazol !
Jobbikra szvazni ?
= Orvbánra szavazol , ráadásul kiírod magad az EU - ból !
Na,...akkor mit is kene tenni ????
Sajnos CSAK az osszfogás-kormányváltás maradt...

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 12:18:04

@Jozsef Horvath:
" Szemét aljas emberek?vagytok a bloggotokkal együtt.Egyszer elszakad a cérna!Rmélem még legalább 8 évig foktok ebben a lelki szegénységben élni!!!Kapjátok be egymásét,állatoknak sem nevezhető kotonszökevények.Éljen a FIDESZ!!!"

Ehhez nincs is mit hozzátenni...
Érvekkel alátámasztott , korrekt írás...

Pan Modry 2014.03.16. 12:22:15

@Jozsef Horvath:
Aki azt irja eljen a fidesz, nos az sikeres ember nem lehet! Vagy mert csoro mint az atlagmagyar, vagy mert moralisan kaki mert egy apropenzert szervioiskedo kisgeci...
No, nem mintha az jobb lenne aki az mszp iranyaba szervilis, egyszeruen en bearazon mindket oldal szervilis csicskait.

A sikeres es becsuletes magyarok nem talhatoak meg az mszp, fidesz es jobbik szimpatizansai kozt!

profilo 2014.03.16. 12:26:36

Ha a kölök felnő,remélem azt is megkérdezi tőled,hogy:
-Fater,mi a pacipéniszért türtétek mindezt?Mi tartott idáig?És hogy a túróba történhetett meg ez?

...és remélem ezt is:

-Fater,mit keresünk mi még itt?

Remélem ezt,és az ide vezető utat is elmagyarázod,elmeséled neki.Majd miután láttad gyermeked szemében a csalódást,a megvetést írhatsz egy posztot:"Miért röhögött ki a fiam" címmel.

dadddd 2014.03.16. 12:28:09

@dr kíváncsivagyok:

Szóval aki nem Fletóékra szavaz, az Orbánra? Elég fura felfogás.
Persze értem, mit akarsz mondani, de ha kivonjuk az erkölcsöt a képletből, tulajdonképpen mi is marad?

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 12:35:41

@dadddd:
"Szóval aki nem Fletóékra szavaz, az Orbánra? Elég fura felfogás.
Persze értem, mit akarsz mondani, de ha kivonjuk az erkölcsöt a képletből, tulajdonképpen mi is marad? "

Erkolcsre hivatkozni a demokratikus ellenzékkel szembencsak akkor lehet , ha az elmúlt 4 évnek legalább nyomokban lett volna erkolcse , morálja...
Volt ?

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 12:36:56

@Pan Modry:
"A sikeres es becsuletes magyarok nem talhatoak meg az mszp, fidesz es jobbik szimpatizansai kozt! "

Egyedul maradtál....

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 12:40:23

@dadddd:

"Szóval aki nem Fletóékra szavaz, az Orbánra? Elég fura felfogás."

Ez nem "felfogás" ,..hanem TÉNY ...
Miért emeled ki Fletót ?
Leszarom én Fletót is meg Mesterházit is...DE NINCS MÁS ALTERNATÍVA...

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 12:41:31

@dadddd:
"Szóval aki nem Fletóékra szavaz, az Orbánra? Elég fura felfogás.
Persze értem, mit akarsz mondani, de ha kivonjuk az erkölcsöt a képletből, tulajdonképpen mi is marad? "
Mi is marad ?

A valóság marad...

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 12:43:12

@Pan Modry:
Mert az általad említettek lefedik a szavazók 95 % - át...
Jó lehet neked , hogy sikeres és becsuletes is vagy egyben...

dadddd 2014.03.16. 12:44:38

@dr kíváncsivagyok:

"Demokratikus" ellenzék. A kedvenc kifejezésem. :)
Mitől is demokratikusabb bármelyiknél?

Az a baj, hogy a szekértáborok elhiszik, hogy a sajátjaik különbek. Közben nem veszik észre, hogy ugyanaz történik folyamatosan, csak egyszer narancs- , máskor pedig vörös színekben.

dadddd 2014.03.16. 12:56:04

Látom, a demokrácia nevében itt is cenzúra van. Akkor én léptem...

tobeor 2014.03.16. 13:03:09

@Ducktooooo:

"orbáni pálfordulása: liberálist mimelőből ájtatos keresztény"

Ez így nagyon összecsapott, pontosítom Orbán pálfordulásainak stációit:
lelkes kommunista KISZ-titkár még gimnáziumban -> idők szelét megérezve antikommunista liberális -> rádöbbenvén hogy jobboldalt az MDF összeomlása utáni üres térben sikeresebb lehet -> jobboldali fordulat -> elvtelen populista fordulat -> maffiapárttá alakulás

tobeor 2014.03.16. 13:04:17

@poszt:
Orbánisztánban minden nap ilyen, sőt sokkal durvább, de a 99%-a ki sem derül... ezek csak a lebukott esetek, a jéghegy csúcsa...

nu pagagyí 2014.03.16. 13:05:41

@Jozsef Horvath: Orbán után sem fogsz koldusbotra jutni. Becsületes munkával Te is boldogulhatsz, úgy mint más. Felesleges tehát itt vonyítanod. Nehogy már Orbántól függjön az egzisztenciád, legyen már benned valami önbecsülés!

tobeor 2014.03.16. 13:06:54

Az április választás már előre el van csalva, mert a rendszer a fidesznek torzít és csal, több téren is.

Nem mellesleg aki a fideszre szavaz, az Simicskára szavaz. Tudom ez a zombikat nem zavarja, de ettől kezdve jogosan lehet majd minden simicskás rablást a szemükre hányni.

tobeor 2014.03.16. 13:08:04

@Jozsef Horvath:

nagyon tipikus példája vagy annak az egykori embernek, akit zombivá züllesztet a fidesz. nem csak a fidesz hibája ez, ugyanis ezt te hagytad.

zobod 2014.03.16. 13:11:17

@dr kíváncsivagyok: Gyurcsány nem alternatíva. A fidesz helyett senkire sem érdemes szavazni.

Alternatíva akkor lesz, ha a fidesz, mszp/e14 közepéről leszakad egy olyan centrista párt, ami egymással párbeszédre képes politikusokat sorakoztat fel, és a közép és felső-középosztályt meg tudja magának nyerni. Nem lesz tömegpárt, mint az mszp vagy a fidesz, de egy 10-15%-os eredménnyel a mérleg nyelve szerepet be tudja tölteni, és a rászoruló nagy néppártra (kormányalakítási alkutól függően ez lehet a fidesz vagy az mszp mert mindkettő felé koalícióképes mivel középen van) rá tudja kényszeríteni a társadalom leginkább teljesítőképes rétegeinek tetsző költségvetési, gazdasági, és társadalompolitikáját.

Ez olyan 2018 után, de inkább 2022 környékén lesz aktuális. Addig a Fidesznek nincsen alternatívája.

Ducktooooo 2014.03.16. 13:37:01

@tobeor:
Orban palfirdulasai: elnézést, tényleg összecsaptam. Kihagytam olyan apróságokat, mint
- keresztényüldöző keresztény (sic)
- kommunista államosító

majd a börtökronikások feldolgozzák a teljes életművet es a Terror Házában külön emeletet kap

torró 2014.03.16. 13:38:35

Na ilyen posztok meg kommentek miatt haragszom Horty Miklósra. Ha annak idején nem megyünk bele az oroszok elleni háborúba, ma nem tudnátok egymásba veszni, bal, vagy jobb oldal ürügyén. És nem tudtuk volna meg milyen a kommunizmus, kiszolgálóit meg pláne. Most mondja az anyósom,/ 86 éves/, na, megint jönnek a kommunizmus rémei! Ő csak tudja!

Ducktooooo 2014.03.16. 13:43:55

@tobeor:
Graz? Nem Melk?
Lám, a nép szeretett vezéréről és csodás tetteiről mennyi legenda kering.

Ducktooooo 2014.03.16. 13:48:22

@torró:
Kommunizmus részben itt van már, Fidesz a neve.
Egyébként ami mocskot a jobboldal nevében elkövettek, nem csodálkoznék, ha jönne egy másik erő és nagyon csúnyán véget vetne ennek. Soha nem értettem h miért volt az h ez rendszert teljesen eltoroltek, hááát ez nagyon megérett rá. Es ezt orban maga okozta, mert megreformalhatatlan szörnyet hagy itt, ezt gyokerestől fogjak kikukázni. Minél előbb annál jobban járnak.

torró 2014.03.16. 13:56:18

@Ducktooooo:
A mocskot elkövették a baloldalon is, ne járj bekötött szemmel!

Tökönrúgott Feleségek 2014.03.16. 14:02:03

@♔bаtyu♔: te beszélsz agresszivitásról? olvasgatom a kommentjeidet egy jó ideje... :)

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2014.03.16. 14:02:45

@pneumónia:
Addig oké, hogy a sajátjait teszi be mindenhova, de ugye azért nem nagy elvárás, hogy azért értsen is hozzá.
Ez a fajta hozzáállás, hogy mindegy, hogy mit tud csak hűséges legyen a párthoz a többi nem számít, pont a Rákosi korszakban volt menő, aztán utána a Kádár korban szépen lassan kikopott a 80-as évekre.
Amúgy ezt a típust Moldova a Gumikutya c. novellában is megénekelte :D

"
Kraszner személyét egyébként is legendák övezték.

Fizetése ötven százalékát minden hónapban fel akarta ajánlani a Vörös Segélynek, tapintatosan közölték vele, hogy ez a szervezet már rég megszűnt, de Kraszner a következő elsején ismét Vörös Segély-bélyeget kért.

Azt hitték, feledékenységből, holott Kraszner memóriája tökéletesen működött, csak munkatársait tartotta beépített árulóknak és provokátoroknak, akik szántszándékkal szabotálják a Vörös Segély ügyét. Abban bízott, ha kitartóan megismétli próbálkozásait, az árulók figyelme egyszer csak ellankad, és az ő felajánlása mégis eljut a megfelelő helyre.

Gyanúja nemcsak közvetlen munkatársaira terjedt ki, ellenőrzései során is gyanúsnak talált mindenkit, és lehetőség szerint megpróbálta őket leleplezni. A beszélgetésekbe váratlan kérdéseket szúrt bele, és gúnyosan mosolygott, ha valaki nem tudta az extraprofit képletét vagy az indiai kommunista párt III. kongresszusának időpontját. Máskor hirtelen felkelt a székről, minden nyilvánvaló ok nélkül mutatóujjával megkopogtatta a falat, és sokáig hallgatódzott, majd néhány sort írt bele a noteszébe.

Kraszner Benjámin azonban mégsem leplezhette le a „Gumikutya és Gumimacska Tröszt” ellopását, mert ezt a végletekig becsületes és tapasztalt öregembert egy testi hiba gátolta az ellenőrzésben, ugyanis mind a két szemére vak volt.

A börtönök sötétje és a magas vérnyomás tönkretette a látását, de Kraszner ezt tagadta. Tagja volt a „Lakinger Béla” lövészklubnak, rendszeresen indult versenyeken, mikor ő feküdt le a lőpadra, a rendezők nem tettek ki céltáblát, helyette a környék házainak harmadik emeletét látták el homokzsák-biztosítással, és hanyatt-homlok menekültek az eltévedt lövések elől. Kraszner kiállításokra, tárlatokra is járt, és valósággal kereste az alkalmat, hogy színárnyalatokról vitatkozhasson.

Vakságát persze így is tudta mindenki, de felettesei méltányolták a munkásmozgalomban szerzett kétségtelen érdemeit, és nem akarták megsérteni azzal, hogy közlik vele: egy vak ember nem tud kielégítő módon ellenőrizni, inkább meghagyták az állásában.

Noch természetesen könnyűszerrel elhárította Kraszner meglepőnek szánt kérdéseit, mint például: Kapnak-e a munkások levelet külföldről? Nincsenek-e az illemhelyeken demokráciaellenes feliratok? Az igazgató nyugodt lelkiismerettel felelhetett tagadóan, mert a gyárban akkor már sem munkások, sem illemhelyek nem voltak.
"

Tökönrúgott Feleségek 2014.03.16. 14:03:38

bírom, mikor orbánék BŰZÉT azzal mentegetik egyesek, hogy de fletóék is :)))

Ducktooooo 2014.03.16. 14:23:38

@torró:
Abszolút, de nem a rendszervàltàs óta!

midnight coder 2014.03.16. 14:43:34

Igazából elég vicces, hogy mekkora felhajtás van e körül a dolog körül. Pedig első körben azt kellene megérteni, hogy Orbán vagy Gyurcsány nem kapitány azon a hajón amin utazunk, max. főpincér. És a mi fő bajunk nem az, hogy ez vagy az lop többet a kajából amit felszolgálnak, hanem az hogy a hajó amin utazunk, süllyed. Ezt a hajót EU-nak hívják, és ez a piacunk, ez a beáramló tőke forrása - és ez a forrás, ez a piac kiapadóban van. Persze nem holnapra fog eltűnni a tenger alatt, egy ilyen nagy hajó sokáig süllyed, de a lyukat az oldalán csak a vak nem látja. És ez a mi igazi bajunk, amin sem Jobbik, sem LMP, de még maga Dopeman sem segíthet.

VAN MASIK 2014.03.16. 14:55:28

"Mégis sikerrel elhitetik, hogy a vörösök a korruptak, nem ők."

Es az aljasaguk odaig ment, hogy meg a Simon ugy kapcsan sem, fideszes korrupciot emlegesenek, hanem volt pofajuk belekeverni az mszp-t. Mintha az mszp-seknek, barmi kozuk is lenne, az mszp volt elnokhelyetesenek ugyeihez. Aki becsuletes tanar emberkent az mszp elotti idokben gyujtotte maganak azt a 240 milliot.

Pan Modry 2014.03.16. 14:56:02

@zobod:
Egyetertek, valoban nem szabad amiatt az osszefogasra szavazni mert a fidesz rossz. Sot, talan a legjobb ha a fidesz ujra nyer, az mszp nek is nyolc ev kellett kormanyzati pozicioban hogy osszeomoljon, jo esellyel a fidesznel is bekovetkezik majd, elegge debilek hozza.

Az mszp meg az ujab ellenzeki negy evben anyagilag omolhat ossze, tehat az erozio ott is folytatodik egy fidesz gyozelem eseten.

Jo es becsuletes szakemberek vannak egyarant jobb es baloldali erzelmuek, igaz a partokon kivul, ugyanis egy jo szakember nem fogja azzal egetni a szakmai renomejat hogy beall vmelyik parthoz.

megfigyelt 2014.03.16. 14:56:43

@ob.szerver: Ne a neveket nézze az nem mond semmit, a hazugságáradatot, a legújabb ::: INGYENESSÉ TESSZÜK A MÉRŐÓRA CSERÉKET, ugye mennyivel jobban hangzik mint eddig, eddig ugyanis a mérőóra csere DÍJMENTES volt és ebből lesz ingyenes. A népet sikerrel nézik HÜLYÉNEK.

Simon Gábor Mszp 2014.03.16. 14:57:29

@VAN MASIK: Egyetertek, felhaborito a fidesz korruptsaga.

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 15:00:41

@zobod:
"Ez olyan 2018 után, de inkább 2022 környékén lesz aktuális. Addig a Fidesznek nincsen alternatívája. "

Addig dogoljunk meg ?

dr kíváncsivagyok 2014.03.16. 15:04:41

@torró:
"A mocskot elkövették a baloldalon is, ne járj bekötött szemmel! "

Csakhogy nem emelték kormányzati szintre és nem ekkora nagyságrendben loptak...

.Gordon Gekko. 2014.03.16. 15:06:32

Húzzatok bele, 3 hét múlva már a kutya sem fizet az ilyen szar posztokért.

Pan Modry 2014.03.16. 15:08:44

@dr kíváncsivagyok:
Neked mint atlagpolgarnak tokmindegy, a kovetkezo negy evben garantalt a tovabbi lecsuszasotok fuggetlen attol hogy a fidesz vagy az osszefogas nyer.

ob.szerver 2014.03.16. 15:15:23

@dadddd:

"Sajnos ez mindkét oldalon általános nézet, amivel meg is teremtik a felmentést a sajátjaiknak."

Hát, nem egészen. Korrupció van Dániában és Bissau Guineában is, de nem mindegy, hogy mekkora. A fideszes korrupció rendszerszintű, a rezsim VALAMENNYI intézkedését a lopás motiválja. Ebből eredően a mértéke legalább két nagyságrenddel nagyobb mint az elődeiké. Ha egyszer nem választhatod a dán korrupciót, a százmilliós/ milliárdos lenyúlások még mindig preferáltak a százmilliárdosokkal szemben.

Pan Modry 2014.03.16. 15:16:49

@VAN MASIK:
Azt mindenki tudja hogy az mszp velejeig korrupt semmihez sem erto senkihaziakbol all, szemelyesen nem is hiszem hogy a simon ugy valtoztat e valamit a dolgok meneten.

A fidesz a jo kormanyzassal amugy sem kampanyolhat, mert a regioban a negy evuk alatt magyarorszag mutatta a legszanalmasabb teljesitmenyt, ugyhogy jobb hijan a hasonloan szanalmas mszp hez kepest probaljak pozicionalni magukat, ami speciel az orszag lakosaira, legalabbis egy reszukre nezve szanalmas hogy valaki elhiszi hogy magyarorszag lecsuszasa nem fog folytatodni ha eppen az o kedvenceik nyernek.

Pan Modry 2014.03.16. 15:21:15

@ob.szerver:
Nem mentegetni akarom a fideszt, de az mszp s korrupcio is remdszerszintu volt, eleg megnezni hogy ami a szanalmas kormanyzati teljesitmenyt illeti a regioban, mindketto korszak a lecsuszas korszaka volt magyarorszagnak.

Teljesen mindegy az atlagpolgarnak hogy az mszps bunozok vagy a fideszes bunozok nyuljak le a penzt, az mszp szervilis ugyis elnezi az mszpsnek, a fideszes szervilis birka meg a fideszesnek, amig ez a hozzaallas nem valtozik jobb ha felkeszultok hogy a lecsuszasotok folytatodik.

Ducktooooo 2014.03.16. 15:24:04

@ob.szerver:
És bazki nem látják, pedig ott van az újságokban, neten, szóbeszédben: Cívis város, belváros, közgép, Csutiland. Mi a fasz kell ennek a birka népnek: azt megértem hogy nem fogják fel, hogy egy új épületen kint a tábla: "ez EU pénzből épült", de mi kell nekik, hogy minden havi bankkivonat végén ott legyen: "ebben a hónapban Önt 8.000 Ft-al károsította meg a FideszMaffia, az elmúlt 4évben az összesen 500e Ft per fő, 2 Milla per családja "?

Ducktooooo 2014.03.16. 15:35:22

@Pan Modry:
Tocsik 1 milliárdja, Zuschlag 70 misije, Simon 400 misije hogy aránylik a Közgép 1000 milliárdja, a garancsi fele gázbiznisz 100 millárdja, ellopott manyup 3000 milliárdja, paksi dupla áron áram a lehető legszarabb hitelfeltételekkel 3000 Mrd Ft-os deal hét képest ?
Nagyságrend mutatja a rendszer szintű lopást. Minden rohadt MSZP bűnözőt börtönbe, nincs pardon! De a Fidesz nem egy part amelyik kormányoz és lop (mint az MSZP), hanem azért kell, hogy kormányozzon hogy lophasson, ez a politikai credo-ja! A barmok meg elhiszik a "nemzeti", meg "megvédem" maszlagot. Es tele a város sztorikkal, hogy a tűzhöz közeli csocseszek maffia (es ezt szó szerint értsd) módszerekkel vesznek el cégeket, miután tönkreteszik megzsarolva. Ha láttad mi történt a manyuppal, akkor nem kell ecsetelnem. De ez a tolvaj banda már ott tart, hogy a sarki trafikod is kell neki, minden bammeg, holnap a gyerek iskolatáskájábol kell majd nekik a szinesceruza.

ob.szerver 2014.03.16. 15:38:42

@Pan Modry:

"az mszp s korrupcio is rendszerszintu volt"

Csak abban az értelemben, hogy elintézni dolgokat csak korrupció útján lehetett, ahogy ebben az országban azelőtt is és ezután is. De abban az értelemben nem, hogy a kormányzati cselekedeteket nem a korrupció motiválta, mint ahogy jelenleg. Ki / mi volt az előző rendszer
- Simicskája
- Mécsárosa
- Garancsija
- Közgépe
- trafikmutyija
- földmutyija
- MET mutyija
- takszövmutyija
- kertvégi stadionja, stb.

Rendszerszintű-e az a korrupció, ahol az idióta saját nevén tesz be pénzt az első útbaeső burgenlandi bankba? Aligha. Voltak tolvajok és lesznek is. De az államot nem a maffia irányította.

Simon Gabor a.k.a. Tom Wallace Bissaui Guinea 2014.03.16. 15:46:29

@ob.szerver: 'Rendszerszintű-e az a korrupció, ahol az idióta saját nevén tesz be pénzt az első útbaeső burgenlandi bankba? Aligha. Voltak tolvajok és lesznek is. De az államot nem a maffia irányította.'

Felháborító a sok álnéven müködő fideszes tolvaj.

Pan Modry 2014.03.16. 15:50:19

@ob.szerver:
Mindketto esetben a korrupcio a rendszer resze volt, a fidesznel jobban kozpontositott volt, az mszp nel meg elneztek az utolso kadernek is a lopast, az ellopott penzben es a gazdasagnak okozott karban lenyegi kulombseg nincs.

szárny 2014.03.16. 15:51:11

Ö@Ducktooooo: Öreg. Április 6-a három hét múlva lesz. Akkor majd kiderül, hányan gondolják így és hányan úgy...

ob.szerver 2014.03.16. 15:58:04

@Pan Modry:

"az ellopott penzben es a gazdasagnak okozott karban lenyegi kulombseg nincs."

Akkor nincs más dolgod mint Ctrl C és Ctrl V-zni a kis listámat, és melléírni az emútnyolc ekvivalens személyeit és cselekedeteit. Ezermilliárdokról beszélünk. Ha esetleg nem tudod, akkor hadd kételkedjem az állításodban.

Ducktooooo 2014.03.16. 16:00:55

@szárny:
Persze, pár megjegyzéssel:
- de ennek semmi köze annak igazságtartalmához
- ez simán büntetőeljárási kérdés, ami a független ügyészség miatt kicsit éppen késik
- nem kell hozzá népszavazás, elég a 3-5 tagú büntető tanács
- mussolinit imádta a nép, majd szarrá lincselték Milánó mellett egy ENI benzinkuton (a hulláját)----én nem ezt kívánom, pont ezért pampogok, h ezt nem kéne megvárni, legyen sima per

épészmérnök 2014.03.16. 16:11:35

Minden politikussal előfordulhat, hogy korrumpálhatóvá válik. Mindegyikkel.

Egy demokratikus rendszerben sokféle intézmény létezik arra, hogy a korrupciót megelőzze, vagy feltárja, és a korrupt politikust megbüntesse.

Egy nem demokratikus rendszerben ezeket az intézményeket vagy megszüntetik, vagy a korrupt politikusok embereivel rakják tele, és a vezető végső soron ellenőrzés nélkül, egyedül dönt mindenben, amiben csak akar.

Jelenleg az utóbbit látjuk.

A választás nem politikusok, hanem a fenti két rendszer között lesz április 6-án.

épészmérnök 2014.03.16. 16:14:10

@épészmérnök: Utóirat

A politikusokat nem szeretni kell, sőt, tilos szeretni. Szigorúan ellenőrizni kell őket.

Kovács Nóra Anna 2014.03.16. 16:17:04

@dr kíváncsivagyok:
Az a baj ezzel, hogy az is csak azért okozott kevesebb kárt, mert nem volt 2/3-a.

Pan Modry 2014.03.16. 16:22:25

@ob.szerver:
Nem erdekesek a szemelyek, ha megnezem azt hogy mekkora volt a deficit allami szinten, illetve a forrasmegvonas a szolgaltatasoktol akkor nem jon ki az hogy a fidesz sokkal korruptabb lenne.
Ha a fidesz sokkal korruptabb lenne, akkor mo nak elvileg csodbe kellett volna mennie.
Az mszp idejen volt rengeteg ilyen olyan kisebb korrupcio, amit ha felszorzol nagyjabol ugyanott vagy mint a fidesz eseten, a fidesznel viszont a korrupcio jobban kozpontositott, az teny.

Simon Gabor a.k.a. Tom Wallace Bissaui Guinea 2014.03.16. 16:31:08

@Pan Modry: Majd most fog a zország csődbe menni elszáll a választás után a forint meg a hiány meg az infláció. Elmennek a bankok, jön helyettük 20 millió román, kivándorolnak a magyarok. Ez lesz, figyeld meg.

A fidesz korupció bün, a sok álneves fideszes meg bünöző. A hamis videóik is undorítóak.

ob.szerver 2014.03.16. 16:32:59

@Pan Modry:

"azt hogy mekkora volt a deficit allami szinten"

Ne csináld már.

Nem tűnt fel, hogy a költségvetésbe beöntötték a lenyúlt 3000 milliárd egy részét, hogy már nem fizetik az évi 350 milliárd manyupot, hogy a külön- és új adókkal évi 1000 millárddal nőtt az adóterhelés, hogy összességében százmilliárdokat vontak ki az egészségügyből, az önkormányzatoktól és az oktatásból, hogy nem épülnek autópályák meg más sem? Amerikában akkora a költségvetési hiány, hogy már magára is tud vigyázni és mégis a világ legkevésbé korrupt országa. Mi köze a kettőnek egymáshoz?

zobod 2014.03.16. 17:03:41

@Pan Modry: a fidesz most van/volt a zenitjén, innen lefelé vezet az út. Ha a magas támogatottságot biztosító intézkedések nem folytathatók (rezsicsökkentés, alacsony szja kulcs és hasonlók) akkor gyorsan el fog párologni a bázis mögüle. A lényeg, hogy legyenek mindkét jelenlegi oldalon egymással párbeszédre képes emberek, főleg a fiatalabbak/középkorúak közt, mert az biztos hogy a következő egy-két ciklus után már nem azok lesznek a határvonalak, mint most, és ki tudja ki kerül egy platformra.

@dr kíváncsivagyok: ennek a kényszer-összefogásnak még egy évet sem adok, és arra az egy évre sem nagyon tudtak hiteles, konzisztens elemekből álló, megvalósítható programot ajánlani. Nagyobb eséllyel döglesz éhen velük, mint a fidesszel.

Csekkliszt#10 2014.03.16. 17:06:33

Picit off, régen irták, de mennyire igaz orbanisztanban lakokrol:
fsp.nolblog.hu/archives/2011/12/21/Tizmillio_ember_szegyene/

Csekkliszt#10 2014.03.16. 17:17:09

@zobod:
Igazad van hogyha az összefogás nem nyer (na ne vicceljunk), akkor 1 év (hónap) es vége. Nem is kár érte.
Igazad van abban h ha megis nyernének (könyörgöm ne), akkor életképtelen lenne a formáció , de nem azért (csak) mert együtt nem tudnának kormányozni (Gyurcsány bedarálná őket), han azért mert az orbáni szörny bebiztosította magát hogy még 5 évig kirobbanithatatlanul ott ülnek olyan intézményekben a Fidesz sameszek, akik le tudják bénitani a közigazgatást. Ebből 2 dolog következik :
- orban államellenes bűncselekményt követett el: hatalom kizárólagos birtoklása
- ne nyerjen semmilyen ellenzék most, tegye magát tönkre az orban rezsim

- lenne persze egy olyan verzió : hogy ellenzék nyer es azonnali alkotmánymódosítás népszavazással es az alkotmányos berendezkedést es jogállamot visszaállítani , de ehhez az ellenzék gyenge, a magyar nép még nem érett. Marad az egyik rossz: rohadjunk tovább, míg a csuti is kivágja a biztosítékot

Csekkliszt#10 2014.03.16. 17:19:42

@zobod:
- és persze ott a veszély, h a jobbik tovább nyeri magát. Na, az a nemzettragédia

Dezső Németh 2014.03.16. 17:46:09

@nemigenértem: "...Komolyan odaadná bárki a baloldalnak a kormányt újra???

A nép nem...."
Miért, TE vagy a nép ?... Nem nagyon hiszem. Te legfeljebb egy barom seggnyaló vagy....

torró 2014.03.16. 17:55:32

@dr kíváncsivagyok:
Öszöd-i beszéd! Kormányzati szinten. És nem loptak? Nem kell fényezni azt, ami eleve matt!

zobod 2014.03.16. 18:18:09

@Csekkliszt#10: a jobbik négy éve gyurcsányozott, most orbánozik. Szerintem akkor tudná komolyan tovább nyerni magát, ha a fidesz megítélése rosszabb volna, mint négy éve a szociké volt. Bizonyos értelemben egy olyan protestpárt, mint a jobbik, szereplése elég pontosan fogja mérni, hogy jobban, vagy rosszabbul teljesít a szavazók szerint a fidesz mint a szocik. Egyébként nem hinném, hogy a társadalom többsége nagyon fogékony lenne úgy általában a jobbikra, középpártnál nagyobbra így nem fognak nőni.

nincs1itt 2014.03.16. 18:30:21

Most komolyan ezen rágódtok? A fidesz vagy mszp, vagy a többi? nem mindegy? A jelenlegi politikai és/vagy gazdasági "elit", gyakorlatilag a maffia kezében van, ha nem maga a maffiózó ül a székben.
Nézzétek meg Nápoly-t! Ahol átveszi a maffia a hatalmat, a gazdasági és politikai élet irányítását(Szicília) ott a jelenlegi mo.-i állapotok válnak "normálissá". Rendetlenség, mocsok, korrupció, idióták magas beosztásban, gazemberek a cégtulajdonosok stb. Neked a polgárnak, meg marad a reménytelen várakozás, mert hátha jobb lesz, ha... Nem, nem lesz jobb, sőt egyre rosszabb lesz. A békát is akkor lehet megfőzni, ha hideg vízbe rakod és nagyon lassan melegíted alatta a vizet, éppen ezt csinálják/-ták Mo.-on is a lakossággal!
Teljesen mindegy, hogy rajzolsz-e bármit a szavazó lapra, esetleg el sem mész, mert ha egyetlen érvényes szavazó lap se lenne, akkor is eredményt hirdetnének stb!

nincs1itt 2014.03.16. 18:32:17

@zobod: a dzsobbik, várhatóan a bejutási küszöb környékén fog "teljesíteni". 855 ezer volt 2010-ben a rájuk szavazók száma, mostanra ez jó esetben megfeleződött, de inkább kevesebb.

Csekkliszt#10 2014.03.16. 18:58:19

@zobod:
Amit a protespárt jellegről írsz az nagyon logikusan hangzik:-)
A kockázat az az, h hiába az ujnáci eszme, a párt konszolidálódik, nem véletlen a kiskutyás, családi párt (bazki) image, amit nyomnak. És a párt bázisát képező réteg, a leszakadó, --elnézést valahol olvastam, h pont ellenpontozáskent amit ők tesznek, őket hívják már "fehércigánynak", mivel ugyanúgy társadalmi vesztesek, mint akiket ők gyűlolnek (de én nem tartom ezt a nevet jónak)---szóval számuk nem csökkenhetett, mert az ő egzisztenciális gondjaikat sem oldotta meg a Fidesz. Azon túl h nyilván van egy több százezres rasszista konstans, aki szeret masírozni.

nincs1itt 2014.03.16. 19:05:17

@Kovács Nóra Anna: engem nem erint, kedves Anna! Engem csak az lepne meg, ha erdemi valtozas tortenne Mo.- on, a szavazas utan.
A dzsobbik egy bizniszpart, a miep sorsara jut.

2014.03.16. 19:35:23

De ha már felmondunk a kormánynak és lapátra tesszük őket a szar teljesítmény miatt, nem kéne felelősségre is vonni őket a károkozásért?

imres 2014.03.16. 21:01:53

Azt hiszem, a baloldal hívei lassan pszichiátriai kezelésre szorulnak.
:)
Vigyétek magatokkal Mesterházyt is! Ő ma átment hisztis picsába.
:)

Venyigeszu 2014.03.16. 21:10:14

@♔bаtyu♔: "Érdekes. Ahogy közeledik a szavazás napja, a ballibsik annál agresszívebbek. "
Balosok támadtak fizikailag Fideszes ellentüntetőkre, vagy fordítva történ szombaton?
balosok bántalmaztak jobbos újságírókat az elmúlt években, vagy fordítva?
Balosok borították lángba a fél várost Orbán kormányzása miatti elégedetlenségükbe, vagy fordítva történt 2006-ban? ( Az öszödi beszéd pedig kutyafasz@ Orbán "ne azt nézzék mit mondok"-jához képest -amit ő még büszkén fel is vállalt a kiszivárgása után!)

Venyigeszu 2014.03.16. 21:10:59

@imres: "Azt hiszem, a baloldal hívei lassan pszichiátriai kezelésre szorulnak.
:)"
A bálványod már túl van ezen.
(Mondjuk, nem sokat segített rajta...)

KullWahad 2014.03.16. 21:41:14

Ezt a napokban olvastam egy kommentben valahol:

"Mindegyre - mind egyre,
Csak cselédek szavaznak a Fideszre!"

Milyen igaz!

Csekkliszt#10 2014.03.17. 00:06:46

@Diorella Queen:
De meglesz, az új Btk alapján büntetőeljárás keretében is meg lehet ítélni a kártérítés. De nem a szar kormányzás miatt (hmmm, abból volt jo sok mindkét oldalon), hanem effektíve a bűncselekményekért, amit elkövettek. Katonai szervezetben is meg kell tagadni a parancsot, ha az bűncselekményre vezet, így a Fideszben sem lesz kibúvó, hogy a pocakos tábornok elrendelte.

Hókuszpóka 2014.03.17. 06:09:45

@szárny: Igen. Mocskos, kirekesztő, félázsiai bunkók vagytok.

NekemNemEzKell 2014.03.24. 15:35:22

Úristen! Mi van itt? Bele bele olvasgattam a kommentekbe... Nem kellett volna.
A józan ész elment...megyek utána! Pá!
süti beállítások módosítása